abonnement Unibet Coolblue
pi_156144886
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb je er straks ook een voor A'dam over?
Daar wil ik zelf graag naar toe. ;)
U2 nog gezien afgelopen week?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156145035
Hé, nu zie ik ineens codes staan terwijl ik ingelogd ben. Zou dat betekenen dat ik wel code's voor A'dam zou krijgen? :o
pi_156145095
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:40 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ik houd mij graag aanbevolen voor België of Nederland.
Ik was een dag te laat met registreren. :'(
Amsterdam wil ik zelf naar toe.
Ik heb in de aanbieding:

DRONES WORLD TOUR: BELGIUM

DRONES WORLD TOUR: FRANCE

DRONES WORLD TOUR: GERMANY, AUSTRIA & SWITZERLAND

DRONES WORLD TOUR: IRELAND, ENGLAND, SCOTLAND, PORTUGAL, SPAIN, ITALY & CZECH REPUBLIC

En omdat je U2 fan bent heb je de eerste keus.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156145144
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:48 schreef CoExist het volgende:

[..]

Amsterdam wil ik zelf naar toe.
Ik heb in de aanbieding:

DRONES WORLD TOUR: BELGIUM

DRONES WORLD TOUR: FRANCE

DRONES WORLD TOUR: GERMANY, AUSTRIA & SWITZERLAND

DRONES WORLD TOUR: IRELAND, ENGLAND, SCOTLAND, PORTUGAL, SPAIN, ITALY & CZECH REPUBLIC

En omdat je U2 fan bent heb je de eerste keus.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef Bronson het volgende:
Hé, nu zie ik ineens codes staan terwijl ik ingelogd ben. Zou dat betekenen dat ik wel code's voor A'dam zou krijgen? :o
Ik denk dat ik zelf codes krijg.
Ondanks dat ik op 11 september heb geregistreerd, staan er nu wel presale codes bij Belgie en Frankrijk.
pi_156145159
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:53 schreef chansadres het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Vorig jaar stonden er nog The Scorpions, Backstreet Boys en Michael Bublé. Al is het zeker waar dat de concerten naar het minimum terug geschroefd zijn. Maar deze 360 graden tour zou een voetbalstadion meest ideaal zijn qua hoeveelheid zitplaatsen. Ahoy heeft standaard die zitplaatsen beschikbaar. Voor Ziggodome moeten ze een tribune opbouwen. En stadions worden overgeslagen deze tour. Ahoy zou veel idealer zijn maar de kans is een stuk kleiner inderdaad.
Gelredome ( :r ) grote kans dan zo?
pi_156145198
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:48 schreef CoExist het volgende:

[..]

Amsterdam wil ik zelf naar toe.
Ik heb in de aanbieding:

DRONES WORLD TOUR: BELGIUM

DRONES WORLD TOUR: FRANCE

DRONES WORLD TOUR: GERMANY, AUSTRIA & SWITZERLAND

DRONES WORLD TOUR: IRELAND, ENGLAND, SCOTLAND, PORTUGAL, SPAIN, ITALY & CZECH REPUBLIC

En omdat je U2 fan bent heb je de eerste keus.
Ik wil naar Keulen! Had me aangemeld op muse.mu, maar inderdaad te laat. Wel stom, ben al zo lang fan. Heb je daar nog een code voor?
pi_156145265
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:49 schreef Bronson het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat ik zelf codes krijg.
Ondanks dat ik op 11 september heb geregistreerd, staan er nu wel presale codes bij Belgie en Frankrijk.
Waar komen die codes dan te staan op de site?
pi_156145315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waar komen die codes dan te staan op de site?
Onder het kopje leden / members.
pi_156145346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik wil naar Keulen! Had me aangemeld op muse.mu, maar inderdaad te laat. Wel stom, ben al zo lang fan. Heb je daar nog een code voor?
PM.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156145362
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:53 schreef chansadres het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Vorig jaar stonden er nog The Scorpions, Backstreet Boys en Michael Bublé. Al is het zeker waar dat de concerten naar het minimum terug geschroefd zijn. Maar deze 360 graden tour zou een voetbalstadion meest ideaal zijn qua hoeveelheid zitplaatsen. Ahoy heeft standaard die zitplaatsen beschikbaar. Voor Ziggodome moeten ze een tribune opbouwen. En stadions worden overgeslagen deze tour. Ahoy zou veel idealer zijn maar de kans is een stuk kleiner inderdaad.
Voor Palais 12 (Brussel) zullen ze dat ook moeten? Die hebben alleen een podium aan de achterzijde.
pi_156145456
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:41 schreef CoExist het volgende:

[..]

Daar wil ik zelf graag naar toe. ;)
U2 nog gezien afgelopen week?
Ah dachikal :) Ik hou het alleen bij Amsterdam, als het lukt dan :') Maar thanx!

Ja was er zondag, echt geweldig he O+
pi_156145561
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef CoExist het volgende:

[..]

PM.
CoExist, je bent een schat! Maar helaas is het niet gelukt, want er zijn alleen nog zitplaatsen beschikbaar in een paar blokken. En ik wil staanplaatsen, dus probeer het vrijdag nog eens in de gewone verkoop.
Ik wil niet heel onbescheiden zijn... maar mag ik ook de codes voor Brussel? Kan ze niet vaak genoeg zien in een week en bovendien is Keulen nog niet zeker dus.
pi_156145754
Vanavond op Studio Brussel zenden ze volgens mij ook het concert uit of delen daarvan! Vanavond in de AB voor Muse for life.
Grappig, op de website van StuBru staat dat ze de eerste keer in Belgie speelden op 9 september 1999. Ik was daarbij! Stonden ze in het voorprogramma van Live (was toen een band). Normaal sta je bij het voorprogramma wat rond te gapen, maar hier was het meteen van WTF !
Sindsdien 17 keer gezien, hopelijk komen daar in maart twee keer bij.
pi_156146027
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

CoExist, je bent een schat! Maar helaas is het niet gelukt, want er zijn alleen nog zitplaatsen beschikbaar in een paar blokken. En ik wil staanplaatsen, dus probeer het vrijdag nog eens in de gewone verkoop.
Ik wil niet heel onbescheiden zijn... maar mag ik ook de codes voor Brussel? Kan ze niet vaak genoeg zien in een week en bovendien is Keulen nog niet zeker dus.
PM.

Jammer van Keulen zeg. Wist niet dat die pre sale al begonnen was.
Brussel start 18 september.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156146277
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

CoExist, je bent een schat! Maar helaas is het niet gelukt, want er zijn alleen nog zitplaatsen beschikbaar in een paar blokken. En ik wil staanplaatsen, dus probeer het vrijdag nog eens in de gewone verkoop.
Ik wil niet heel onbescheiden zijn... maar mag ik ook de codes voor Brussel? Kan ze niet vaak genoeg zien in een week en bovendien is Keulen nog niet zeker dus.
Zie jij dan geen presalecodes onder het kopje members?
  woensdag 16 september 2015 @ 17:43:20 #241
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_156146625
Ik denk niet dat ze een tribune bij gaan bouwen in de Ziggo, gewoon vanaf 3 kanten en dan waar normaal het podium wordt gebouwd kunnen mensen staan :)

Grote concertzalen zoals Ahoy, de HMH en de Ziggo Dome hebben geen vast podium, dat wordt allemaal meegenomen door de artiesten of anders ingehuurd. Leeg is het dus gewoon een platte vloer
pi_156147101
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:31 schreef Bronson het volgende:

[..]

Zie jij dan geen presalecodes onder het kopje members?
Nee, maar ik ben spuit 11 en heb me vanmorgen pas als lid geregistreerd.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:03:17 #243
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_156147188
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:43 schreef JochemP het volgende:
Ik denk niet dat ze een tribune bij gaan bouwen in de Ziggo, gewoon vanaf 3 kanten en dan waar normaal het podium wordt gebouwd kunnen mensen staan :)

Grote concertzalen zoals Ahoy, de HMH en de Ziggo Dome hebben geen vast podium, dat wordt allemaal meegenomen door de artiesten of anders ingehuurd. Leeg is het dus gewoon een platte vloer
Of aan die kant een speciale VIP-tribune oid
pi_156147213
Poll: Waar verwacht je dat Muse gaat optreden?
Ziggo Dome
Amsterdam ArenA
Ahoy
Gelredome
Ergens anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Waar wil je dat Muse gaat optreden?
Ziggo Dome
Amsterdam ArenA
Ahoy
Gelredome
Ergens anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
(she/her)
  woensdag 16 september 2015 @ 18:05:26 #245
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_156147248
De Amsterdam Arena is absoluut uitgesloten, ze doen geen stadions deze tour. Gelredome lijkt me dus ook zeeeeer onwaarschijnlijk, tenzij ze dat zien als een soort zaal. Ziggo lijkt me voor 95% zeker.
  woensdag 16 september 2015 @ 20:04:50 #246
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_156150798
Kak, dilemma's. M'n vriendin is 18 maart uitgerekend van de 2e. De 1e kwam 2 weken te vroeg... :(
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_156155672
Ondertussen in Brussel....

Defector
(Live Debut)
_O_
pi_156156899
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_156160628
quote:
18s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:04 schreef Thijz het volgende:
Kak, dilemma's. M'n vriendin is 18 maart uitgerekend van de 2e. De 1e kwam 2 weken te vroeg... :(
Ja, wat is er nou belangrijjker..? ~O>
pi_156160679
quote:
Ah heerlijk! Blijft toch ook speciaal Muse in zo'n klein zaaltje. Heb dat met het uitkomen van het vorige album ook meegemaakt, drie jaar geleden of zo? In E-Werk in Keulen, 1.500 man of zo. Ik weet niet waarom ze daar speelden maar wel dat ik verdomd blij was dat ik kaartjes had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')