abonnement Unibet Coolblue
pi_440813
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er niet al een soortgelijk topic is, maar ik zie het zo gauw niet staan: wie gaat er deze editie van BB winnen?

Ik denk Ferdi. Het zal best dat er nu eens een vrouw moet winnen maar mijn gevoel zegt Ferdi. Maarja, vorig jaar zei mijn gevoel van het begin af aan Willem en dat kwam ook niet uit.

Er is gewoon niemand die zich stoort aan Ferdi (op Robin na dan, maar die wordt er zelf al gauw genoeg uitgenomineerd) en hij lijkt het zelf ook prima uit te houden in het BB-huis...tamelijk onverstoorbare persoon. Koos, Hieke, Annet enzo zijn zo emotioneel...die gaan nog in allerlei conflicten verzeild raken met alle gevolgen van dien. Nee, Ferdi wordt het!

Als er nou al een voorspel-de-winnaar topic was he, wil meneer de moderator deze dan even dichtgooien?

  vrijdag 3 november 2000 @ 18:45:06 #2
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_440831
Koos ROELS, Koos gaat winnen
pi_440835
Robin
lekker belangrijk...
pi_440927
Mijn gevoel op dit moment zegt dat Georgie gaat winnen.
  vrijdag 3 november 2000 @ 19:45:33 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_440939
Ferdi zou kunnen maar hij is te weinig populair buiten het huis.
Ferdi is wel ongeloofelijk relax, kan me haast niet voorstellen dat hij uit eigenbeweging zou vertrekken. Hij ligt ook goed bij de bewooners hij zal nooit door Bianca, Georgie, Hieke genomineerd worden.

Robin maakt ook goede kansen (tot mijn spijt). Als er een vrouw wint dan is dat denk ik Kim.

  Moderator vrijdag 3 november 2000 @ 20:03:35 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_441000
Alsjeblieft zeg, ik hoop niet dat het Leeghoofd uit Leie de grote geldpot gaat winnen! Want dan kom je dat wandelend spraakgebrek nog tot september volgend jaar om de haverklap tegen in alle kranten, tijdschriften en tv-programma's.

Wie zou Veronica willen dat er wint, dat is denk ik de vraag waar het hier om gaat. Welke winnaar valt het meest uit te melken?

Ook als we er even van uitgaan dat er niet met de stemmen gemanipuleerd wordt, dan kan de VOO de stemming wel sturen door de uitzendingen.

Wat dat betreft maken Hieke en Ferdi (helaas) toch wel een goeie kans. Ferdi ligt erg goed bij mede NIX-ers, altijd fijn voor een jongeren-omroep.
Hieke is ook nog vrij jong, en het is een mooie, nuchtere, tv-genieke meid.

Outsiders: Kim en Georgie. Kim wordt over het algemeen als een echte babe gezien, maar is is toch wat te flets denk ik, voor de VOO. En ze heeft een nare tv-stem.
Georgie is een gezellige popi-jop, altijd in voor en geintje, maar ook wel een erg lui varken. Aals hij zich iets meer profileert maakt hij misschien nog een kans.

Robin is te bot, lomp en eigenzinnig. Koos en Annet te oud. Desiree te dom en zielig. Bianca is te dominant, is net niet knap genoeg. En ze is iets te mannelijk, dat verkoopt niet goed. Haar 'identificatie-factor' is gewoon niet hoog genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 03-11-2000 20:08]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:08:38 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_441018
quote:
Op 03 november 2000 20:03 schreef Gert het volgende:
Alsjeblieft zeg, ik hoop niet dat het Leeghoofd uit Leie de grote geldpot gaat winnen! Want dan kom je dat wandelend spraakgebrek nog tot september volgend jaar om de haverklap tegen in alle kranten, tijdschriften en tv-programma's.
Ik denk dat het deze ronde wel mee zal vallen. Uiteindelijk hebben we Bart ook niet overal zien opdagen. Dat was meer weggelegd voor Ruud.
Ik denk wat dat betreft dat je je veel beter kan afvragen wie is de Ruud van deze serie.
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:19:19 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_441037
[knip] Wie zou Veronica willen dat er wint, dat is denk ik de vraag waar het hier om gaat. Welke winnaar valt het meest uit te melken? [/knip]

Goed opgemerkt Gert, en een aardige uiteenzetting.

Vind alleen Robin wel veel 'Bart-gedrag' vertonen, en behoord wat mij betreft ook tot de kanshebbers, naast Hieke, Fewdi (helaas), en het lievertje van Hummie, Georgie.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 03-11-2000 20:19]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:57:33 #9
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_441141
Ik denk toch ook dat Fewdi gaat winnen.
Dees geef ik ook wel een kans, al is het alleen maar omdat het tijd wordt dat er een vrouw wint.

Maar als ze allemaal als luie varkens zo door blijven gaan geef ik Cindy ook wel een kans.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zondag 12 november 2000 @ 14:25:35 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_463234
De vraag wie er wint weet ik eigenlijk niet echt meer. Ik weet wel wie ik wil dat er als laatste 5 overblijven.

Robin, Koos, Ferdi, Hieke, Dezeuree/Bianca

Georgie en Kimmie mogen van mij naar huis. Jezus wat zit er weinig bij zelfs als er een feestje is probeert Georgie er nog een psychologische analyse op los te laten. Kim is veel te gereserveerd, zit niks meer in heeft alles wat haar spannend maakt al verteld.

pi_463488
Robin zal nu weer genomineerd gaan worden neem ik aan, en blijkbaar ligt hij niet lekker bij het publiek.
Ook Ferdi ligt niet goed bij publiek (zie voorspel)
Hiek geef ik een goede kans maar ja als zij te ver met Ferdi gaat. no way.dan word ze niet door het publiek gekozen.
Kim vind ik enorm saai maar ligt dus wel goed in publiekelijke opinie. Ja makkelijk, gewoon nooit iets zeggen.
Bianca vind ik erg vermoeiend mens. soms wat voerdreven maar ook een kanshebster.
Dezeuree. Er uit met die GEIT(snap niet Marky dat je haar bij je laatste 5 (of waren t er 6 bij jou?)
Georgie word ik ook moe van , voor mij een vraagteken, weet niet wat publiek van hem vind. volgens mij wel oke.
Kimmie, en dat vaderlijke gedrag naar Kimmie toe.
Koos, zou kunnen maar dan moet ie niet weer beginnen met zeuren zoals schrijfincident, hij BLEEF door gaan n.l)
Conclusie.Koos misschien, Kim kan,Georgie en Hieke??
Maar ik heb gisteren naar dat feest zitten kijken en vind Hieke toch wel een leuk wijf hoor.
Zij is degene die de boel daar opport, de gezelligheid brengt.
Alle aandacht naar zich toe trekt (mannenogen)Als Hieke er uit is (mark my words) dan word het een saaie boel.
Mijn favorieten. Hieke dus, Robin. lekker bot,maar wel eerlijk
Mijn anti favoriet, weg wezen. DEZEUREE
  zondag 12 november 2000 @ 16:43:06 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_463551
quote:
Op 12 november 2000 15:55 schreef itsme het volgende:
Robin zal nu weer genomineerd gaan worden neem ik aan, en blijkbaar ligt hij niet lekker bij het publiek.
Ook Ferdi ligt niet goed bij publiek (zie voorspel)
Hiek geef ik een goede kans maar ja als zij te ver met Ferdi gaat. no way.dan word ze niet door het publiek gekozen.
Kim vind ik enorm saai maar ligt dus wel goed in publiekelijke opinie. Ja makkelijk, gewoon nooit iets zeggen.
Bianca vind ik erg vermoeiend mens. soms wat voerdreven maar ook een kanshebster.
Dezeuree. Er uit met die GEIT(snap niet Marky dat je haar bij je laatste 5 (of waren t er 6 bij jou?)
Georgie word ik ook moe van , voor mij een vraagteken, weet niet wat publiek van hem vind. volgens mij wel oke.
Kimmie, en dat vaderlijke gedrag naar Kimmie toe.
Koos, zou kunnen maar dan moet ie niet weer beginnen met zeuren zoals schrijfincident, hij BLEEF door gaan n.l)
Conclusie.Koos misschien, Kim kan,Georgie en Hieke??
Maar ik heb gisteren naar dat feest zitten kijken en vind Hieke toch wel een leuk wijf hoor.
Zij is degene die de boel daar opport, de gezelligheid brengt.
Alle aandacht naar zich toe trekt (mannenogen)Als Hieke er uit is (mark my words) dan word het een saaie boel.
Mijn favorieten. Hieke dus, Robin. lekker bot,maar wel eerlijk
Mijn anti favoriet, weg wezen. DEZEUREE
Ik heb Dezeuree en Bianca er allebij bij gezet omdat ik aan allebij de zelfde ergenis heb. En ergernis kan ook een reden zijn waarom ik lekker blijf kijken naar het programma.

Robin en Ferdi zijn eigenlijk het zelfde. Ferdi zegt godverdomme en Robin denkt het. Beide zijn bot en lijken ongeintresseert. Koos heb ik er bij staan omdat hij naar mij menig de stabiele factor is op dit moment, tja en als ik Ferdi erin houd dan moet Hieke natuurlijk ook blijven want we blijven hopen natuurlijk.

  zondag 12 november 2000 @ 23:29:59 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_464798
Anders dan vorig jaar heb ik eigenlijk nog geen idee, maar ik roep toch maar even wat.
Ik denk dat Robin, Koos en toch ook (helaas) Kim veel kans maken. Robin wel alleen als hij zich vanaf nu een beetje gedeist houdt v.w.b. anti-dieren acties en uitspraken.
Hieke snijdt zich in de vingers door haar geflirt met Ferdie. Voor F. kan het een pluspunt zijn (verliefde mannen zijn aandoenlijk) maar vooralsnog geloof ik daar niet zo in. Georgie is te nietszeggend (alhoewel, dat is Kim ook) en Bianca irriteert te veel ('Way to go girl!' ). Voor Dees is er alleen nog hoop als ze ophoudt met zeuren, maar dat is ijdele hoop, vrees ik.
Koos kreeg niet veel stemmen in de afgelopen stemronde, maar dat kan een vertekend beeld zijn, omdat de mensen die nu Annet eruit gestemd hebben, de volgende keer Koos zouden kunnen kiezen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')