quote:
Op woensdag 29 juli 2015 12:58 schreef Timwonnacott het volgende:Ik zie inspire gewoonweg nog niet werken met wat we nu krijgen qua kaarten. Alle early game kaarten zijn eigenlijk vrijwel nutteloos early game omdat ze pas echt sterker worden zodra je ze met je hero power kan combo'en. Vooralsnog is er geen enkele kaart die inspire deck viable lijkt te maken door de meta langzamer te maken. Je start is nu gewoonweg te langzaam omdat je early game kaarten te zwak zijn tegenover de huidige kaarten. Dus tegenover de huidige decks zie ik ze echt niet winnen op dit moment.
Inspire kun je prima mengen met bestaande control decks/nieuwe decks mee opzetten. De waarde gaat zich nog wel tonen, zeker als je 2 minions met inspire of hero power-effecten op het bord hebt liggen, dan kan het snel gaan.
De meta moet er wel (iets) voor vertragen, dat zeker. Tegen rush decks is het vrij kansloos. Maar qua early game kan ik nog altijd prima een zombie chow/minibot/win axe etc gebruiken. Niet alles hoeft vervangen te worden
Al gebruik ik in een deck maar 2-5 nieuwe kaarten per keer, dan kan het alsnog waarde hebben en genoeg veranderen om het interessant te houden
Edit: en het experimenteren is gewoon leuk, of het nu werkt of niet. Een garrison commander/coldara drake/holy champion/trueheart zijn gewoon tof