abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:26:08 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154560203
Heeft iemand er enige ervaring mee? Het enige wat ik er in de :') Media :') van hoor en lees is dat het een pedoplayground is en je er huurmoordenaars kan charteren en weet ik het allemaal maar het lijkt mij stug dat dit het enige is. Het zou in principe ook een omgeving zijn voor de echt voorzichtige/paranoïde mensen om samen te komen en uit het oog van de grote 'kwade machten' te blijven. BNW extraordinair zeg maar. Ja, een beetje (extreem) wilde westen en als je er onvoorzichtig bent/de verkeerde mensen pissig maakt ontploft je pc of zo (Geen idee :') ). Maar toch, een digitaal mysterie verhult in pgp, vpn en andere digitale maskeringen. Ik blijf benieuwd.

Volgens mij is dit één van de minder gekke verklaringen van het deep web.




En dit de meest BNW achtige all out balls out versie (Die wil ik!)



Er zullen vast wel voorgaande oude topics van zijn in BNW en voel je vrij om deze op te snuffelen en te posten, dan zet ik het wel in de openingspost.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154560257
Voor "veilig" bezoeken onion sites raad ik dit OS aan. Makkelijk te installeren op een usb stickie

https://tails.boum.org/

disclaimer: bezoek van deze site schijn actief gemonitored te worden door de nsa.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 09:45:36 ]
pi_154560259
Het is Onion :+
Ben het nog niet tegengekomen, maar kan me voorstellen dat er veel conspiracies rond dwalen :Y

Er is nou ook niet echt een goede zoekmachine beschikbaar. En de (Uncensored) Hidden Wiki staat vol met links naar illegale content.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:34:10 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154560296
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:31 schreef Divje het volgende:
Het is Onion :+
Ben het nog niet tegengekomen, maar kan me voorstellen dat er veel conspiracies rond dwalen :Y
Dank, aangepast :@.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:31 schreef Chewie het volgende:
Voor "veilig" bezoeken onion sites raad ik dit OS aan. Makkelijk te installeren op een usb stickie

https://tails.boum.org/
Dank :). Dat is een goed begin, ik ben er ooit aan begonnen en heb Linux op een USb kunnen krijgen en internet deed het ook wel maar ik kreeg de vpn niet draaiende dus werd het allemaal een beetje nutteloos :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154560394
TOR is eigenlijk hoe het internet bedoelt is; vrij en zonder restricties, volledig anoniem. Nu is dat laatste sinds de massale aandacht al heel wat minder waarheid geworden geloof ik, dus dat is wel jammer. De echte illegale dingen of geheime zooi zal nu wel weer een trapje lager zijn gegaan, dat verplaatst zichzelf wel. Maar, we weten nu wel allemaal dat het bestaat, en het is jammer dat het zo'n negatieve lading heeft gekregen door alle rotzooi die er te vinden is, want dat is gelijk een argument dat het internet niet anoniem zou moeten zijn voor de anti privacy mensen.

Heb er 1 keer, via een simpele Firefox extensie, op zitten rond kijken. De huurmoordenaars vliegen je om de oren, maar dat was bij binnenkomst. Geloof daar al niet zoveel van, denk dat de echte interessante troep wat verder verstopt zit, want dat is de hele insteek natuurlijk.
pi_154560404
wil je encrypted chatten dan is pidgin met otr plugin een aanrader.

https://www.encrypteveryt(...)nd_IRC(among_others)

andere optie is torchat maar is niet standaard encrypted maar gaat wel standaard via tor.

Fight the power!

Eigenlijk zou iedereen anoniem en encrypted het internet op moeten gaan gewoon om "the powers that be" te fucken. Of je nu in een geheime alles controlerende wereldregering gelooft of gelooft dat overheden met de beste intenties (maar slechte uitvoering) onze gegevens en data monitoren en bewaren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 09:42:13 ]
pi_154560434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:41 schreef Chewie het volgende:

Eigenlijk zou iedereen anoniem en encrypted het internet op moeten gaan gewoon om "the powers that be" te fucken. Of je nu in een geheime alles controlerende wereldregering gelooft of gelooft dat overheden met de beste intenties (maar slechte uitvoering) onze gegevens en data monitoren en bewaren.
Dat zou bij de provider moeten liggen, zij leveren de verbinding, laat ze 'm ook maar encrypten dan :). Misschien in de toekomst, als er nog wat privacy schandalen volgen, zie ik wel providers opduiken die daar op gaan inspelen.
pi_154560517
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zou bij de provider moeten liggen, zij leveren de verbinding, laat ze 'm ook maar encrypten dan :). Misschien in de toekomst, als er nog wat privacy schandalen volgen, zie ik wel providers opduiken die daar op gaan inspelen.
Ja maar dat gaan ze nooit doen, je hoort al steeds meer de roep om encryptie maar helemaal te verbieden.

En wil je eigenlijk wel dat encryptie uitbesteed word aan een derde partij die ook in het bezit is van de key om het te decrypten?
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:56:09 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154560656
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:40 schreef Scrummie het volgende:
TOR is eigenlijk hoe het internet bedoelt is; vrij en zonder restricties, volledig anoniem. Nu is dat laatste sinds de massale aandacht al heel wat minder waarheid geworden geloof ik, dus dat is wel jammer. De echte illegale dingen of geheime zooi zal nu wel weer een trapje lager zijn gegaan, dat verplaatst zichzelf wel. Maar, we weten nu wel allemaal dat het bestaat, en het is jammer dat het zo'n negatieve lading heeft gekregen door alle rotzooi die er te vinden is, want dat is gelijk een argument dat het internet niet anoniem zou moeten zijn voor de anti privacy mensen.

Heb er 1 keer, via een simpele Firefox extensie, op zitten rond kijken. De huurmoordenaars vliegen je om de oren, maar dat was bij binnenkomst. Geloof daar al niet zoveel van, denk dat de echte interessante troep wat verder verstopt zit, want dat is de hele insteek natuurlijk.
Ik heb er ook een keertje rondgesnuffelt op het meest basale niveau hoor, via de gratis gedeelde VPN constructie die de Tor app je biedt in ruil voor een beetje van je eigen bandbreedte kan je (relatief) anoniem een connectie maken met Onion. Nu heb ik al een paar jaar een betaalde vpn abonnement dus zal het een stuk sneller gaan als het goed is. Het is in ieder geval relatief zelfregulerend ( http://www.examiner.com/a(...)-lolita-city-exposed )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:04:25 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154560801
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:41 schreef Chewie het volgende:
wil je encrypted chatten dan is pidgin met otr plugin een aanrader.

https://www.encrypteveryt(...)nd_IRC(among_others)

andere optie is torchat maar is niet standaard encrypted maar gaat wel standaard via tor.

Fight the power!

Eigenlijk zou iedereen anoniem en encrypted het internet op moeten gaan gewoon om "the powers that be" te fucken. Of je nu in een geheime alles controlerende wereldregering gelooft of gelooft dat overheden met de beste intenties (maar slechte uitvoering) onze gegevens en data monitoren en bewaren.
Dat inderdaad. Ik heb een vpn abonnement eigenlijk hoofdzakelijk omdat het een principekwestie is en de rest is bijzaak. de ISP zal nooit de encryptie voor je regelen (en moet je dat ook wel willen? ) maar ook niet blokkeren in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:05:13 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154560813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:40 schreef Scrummie het volgende:
TOR is eigenlijk hoe het internet bedoelt is; vrij en zonder restricties, volledig anoniem.
Hoe kom je daar nou bij? :D

Er is niemand die internet heeft bedacht zoals het er nu uitziet. Dat is ook zo geëvolueerd. Er is niemand geweest die heeft gezegd; ik ga een volledig vrij netwerk, anoniem en zonder restricties bouwen ik noem het internet.

Dat is wat (vooral veel jonge en onbezonnen) mensen ervan willen maken. Maar het is nooit zo 'bedoelt' of 'bedacht'.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:07:29 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154560861
Wel een keertje over Silk Road rondgesurft, telt dat. Ik ben er eigenlijk weer heel rap weggegaan, niks voor (een liberale conformist als ik) mij :P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154560869
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? :D

Er is niemand die internet heeft bedacht zoals het er nu uitziet. Dat is ook zo geëvolueerd. Er is niemand geweest die heeft gezegd; ik ga een volledig vrij netwerk, anoniem en zonder restricties bouwen ik noem het internet.

Dat is wat (vooral veel jonge en onbezonnen) mensen ervan willen maken. Maar het is nooit zo 'bedoelt' of 'bedacht'.
Hoe het zou moeten zijn dan, en daar zijn we het allemaal wel over eens toch? Dat jonge en onbezonnen negeer ik voor de grap maar even, want dat plaatst het weer in een behoorlijk irritant hoekje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 10:08:03 ]
pi_154560892
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja maar dat gaan ze nooit doen, je hoort al steeds meer de roep om encryptie maar helemaal te verbieden.

En wil je eigenlijk wel dat encryptie uitbesteed word aan een derde partij die ook in het bezit is van de key om het te decrypten?
Dat laatste; ja hoor. Stukje vertrouwen. Zonder dat zal er nooit zoiets gaan komen. Partij moet ook de kans krijgen zich te bewijzen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:30:20 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154561191
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat laatste; ja hoor. Stukje vertrouwen. Zonder dat zal er nooit zoiets gaan komen. Partij moet ook de kans krijgen zich te bewijzen.
True, ik heb het ook uitbesteedt en het is zo maar mogelijk dat ik een abonnement heb bij een vpn boer die eigenlijk een NSA front is :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:30:30 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154561196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Hoe het zou moeten zijn dan, en daar zijn we het allemaal wel over eens toch? Dat jonge en onbezonnen negeer ik voor de grap maar even, want dat plaatst het weer in een behoorlijk irritant hoekje.
Waarom zou dat 'zo moeten zijn'? :)

Er is niets, maar dan ook niets wat een precedent schept of dicteert of wat dan ook 'dat het zo zou moeten zijn'...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154561235
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarom zou dat 'zo moeten zijn'? :)

Er is niets, maar dan ook niets wat een precedent schept of dicteert of wat dan ook 'dat het zo zou moeten zijn'...
Waarom zou het niet 'zo moeten zijn'?

Het is het internet, globaal, dan moet anonimiteit toch hoog op ieders prioriteiten staan? Zoals jij anoniem over straat kan lopen zou dat ook voor het internet moeten gelden. Als jij mij 1 goede reden kan geven waarom dat niet zo zou moeten zijn, prima.
pi_154561304
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat laatste; ja hoor. Stukje vertrouwen. Zonder dat zal er nooit zoiets gaan komen. Partij moet ook de kans krijgen zich te bewijzen.
Oh ja maar het probleem is dat een provider wat minder hard zal protesteren als de encryptie keys opgevraagd worden (onder dwang) door de authoriteiten, heb je dit in eigen beheer dan kun je er nog voor kiezen om die key te vergeten of te verwijderen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:37:48 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154561323
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:32 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zou het niet 'zo moeten zijn'?
Omdat het nergens anders ooit zo is geweest. :) Waarom nu opeens wel?
quote:
Het is het internet, globaal, dan moet anonimiteit toch hoog op ieders prioriteiten staan?
Internationale handel ook, maar dat mag niet in de anonimiteit?

Letterlijk nergens anders vind je de totale anonimiteit die geëist wordt op internet... Ik vind dat vreemd.
quote:
Zoals jij anoniem over straat kan lopen zou dat ook voor het internet moeten gelden. Als jij mij 1 goede reden kan geven waarom dat niet zo zou moeten zijn, prima.
Op straat moet je je ook kunnen identificeren; zeker in het buitenland!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154561336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom zou het niet 'zo moeten zijn'?

Het is het internet, globaal, dan moet anonimiteit toch hoog op ieders prioriteiten staan? Zoals jij anoniem over straat kan lopen zou dat ook voor het internet moeten gelden. Als jij mij 1 goede reden kan geven waarom dat niet zo zou moeten zijn, prima.
Anonimiteit is niet in alle gevallen gewenst natuurlijk, voor diensten als Netflix, Spotify enz is het natuurlijk niet gewenst. Dan wil je geen vertraging door encryptie, proxies etc en heb je ook geen reden om anoniem te blijven.
pi_154561408
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Omdat het nergens anders ooit zo is geweest. :) Waarom nu opeens wel?
Wat ik zeg; je bent ook anoniem op straat.

quote:
[..]

Internationale handel ook, maar dat mag niet in de anonimiteit?
Geen kennis van.

quote:
Letterlijk nergens anders vind je de totale anonimiteit die geëist wordt op internet... Ik vind dat vreemd.
Ik niet :).

quote:
Op straat moet je je ook kunnen identificeren; zeker in het buitenland!
Ja, als er om gevraagd word, met een goede reden. Daar is ook niets mis mee.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:45:49 #22
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154561459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Wat ik zeg; je bent ook anoniem op straat.
Je bent net zo anoniem op internet als op straat.
quote:
Ik niet :).
Dat begrijp ik, maar dat snap ik niet. :)
quote:
Ja, als er om gevraagd word, met een goede reden. Daar is ook niets mis mee.
Op internet kun je je net zo vrij bewegen. Jouw ID mag alleen maar opgevraagd worden met een goede reden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154561537
Vind de vergelijking met de straat niet zo'n hele goeie.

Ja je bent niet helemaal anoniem op straat maar je word niet de hele tijd gevolgd door de autoriteiten, commerciele partijen en eventuele andere geintreseerden.

Op het internet moet je je bewapenen tegen dit soort praktijken, van adblockers en do not track tot encryptie en vpn, op straat (nog?) niet.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:53:48 #24
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154561586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:51 schreef Chewie het volgende:
Vind de vergelijking met de straat niet zo'n hele goeie.
Ik ook net en dat maakt de discussie ook zo lastig. Er is geen precedent voor internet. :)
quote:
Ja je bent niet helemaal anoniem op straat maar je word niet de hele tijd gevolgd door de autoriteiten, commerciele partijen en eventuele andere geintreseerden.
Je wordt in ieder geval niet gevolgd door de staat op internet. ;) En die anderen worden ook steeds verder aan banden gelegd; helaas loopt (tech) wetgeving vaak wat 'achter de feiten' aan ;)
quote:
Op het internet moet je je bewapenen tegen dit soort praktijken, van adblockers en do not track tot encryptie en vpn, op straat (nog?) niet.
True.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154561670
Laten we de discussie over een normaal internet maar achterwege laten en het weer over TOR gaan hebben ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')