abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:42:17 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154520903


Het begon onschuldig met het nieuwtje dat Ferry Doedens het ontzettend lastig vindt dat hij ook in het buitenland wordt herkend op straat.
"Het maakt niet uit waar ik ben, élke Nederlander kent mij. In de meivakantie was ik met mijn vriend Nuno in Egypte. We hadden per ongeluk een verkeerd hotel geboekt: zo'n typisch Nederlands gezinshotel, echt helemaal kut".

Maar daarna ging het razendsnel downhill voor onze Fer:

quote:
Ferry Doedens ontslagen bij GTST
(17/7)
Groot nieuws uit soapland: Ferry Doedens gaat weg bij Goede Tijden Slechte Tijden, en dat is niet vrijwillig. Producent Endemol heeft Ferry, die de rol van Lucas Sanders speelt, op straat gezet. Dat bevestigt een woordvoerder van het mediabedrijf aan RTL Boulevard.

Reden van het ontslag is, zoals Endemol het formuleert, dat Ferry zich niet aan de 'productionele afspraken' heeft gehouden. "Inderdaad heeft Endemol Shine Nederland zich genoodzaakt gezien Ferry te ontslaan", aldus Endemol in een reactie aan RTL Boulevard. "Dit vanwege het bij herhaling niet nakomen van productionele afspraken. Hierdoor kwamen de opnames van GTST meermaals in het gedrang."

RTL Nederland laat weten volledig achter de beslissing te staan van Endemol.

Ferry zelf was niet bereikbaar voor commentaar.

De fans van GTST zullen het binnenkort dus zonder de olijke blonde acteur moeten doen. Maar laten we niet vergeten dat Fer met zijn alter ego Lucas een flamboyant en spraakmakend karakter heeft neergezet, die voor heel veel mooie en zelfs taboedoorbrekende verhaallijnen heeft gezorgd.
Uiteraard draaien de roddelraderen razendsnel en wordt coke als oorzaak regelmatig genoemd, al dan niet tussen neus en lippen.

En dan komt Ferry vanuit zijn vakantieadres op Bali met een verklaring en inderdaad:

quote:
Ex-GTST soapie Ferry Doedens geeft eerlijk toe dat hij te kampen heeft met een stevig drugsprobleem.

Afgelopen week werd bekend dat Ferry, die inGTST de rol van Lucas speelt, is ontslagen. RTL liet middels een persbericht weten dat hij zijn afspraken niet na kwam en daarom het veld moest ruimen. Later meldde ook zijn manager dat zij de banden met de acteur heeft verbroken.

Al langer gingen er geruchten dat Ferry aan de drugs zou zijn, maar hij was, geheel tegen zijn natuur in, niet bereikbaar voor commentaar. Vanaf zijn vakantieadres laat hij nu aan RTL Boulevard weten dat hij inderdaad verslaafd is aan drugs en dat dat de reden is dat hij door GTST is ontslagen. "Ik heb de afgelopen periode niet naar behoren kunnen functioneren vanwege een drugsprobleem", meldt Ferry eerlijk. "Ik ben op dit moment hard aan het werk om mijn drugsprobleem en daarmee samenhangend gedrag onder controle te krijgen."

'Verdrietig'

Ferry geeft toe dat hij door zijn verslaving veel stomme dingen heeft gedaan en daar nu de prijs voor moet betalen. "Ik ben mezelf keihard tegen gekomen en ik ben daar erg verdrietig over. Ik heb van veel dingen spijt en ik probeer nu alles op alles te zetten om mezelf en mijn omgeving weer recht in de ogen te kunnen kijken. Ik hoop dat mij de rust wordt gegund om hier goed en positief uit te komen."
Tot zover.

Wij wensen Ferry uiteraard alle succes bij het overwinnen van zijn demomen.


[ Bericht 71% gewijzigd door Copycat op 21-07-2015 19:56:06 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154520970
Arme doedelzak een 5 sterrenhotel kon die natuurlijk niet betalen
pi_154521382
Waarschijnlijk is dit de schuld van de scriptschrijvers. Paar seizoenen geleden lieten ze Lucas toch coke snuiven en het gordijn van Ludo in de hens steken.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2015 @ 20:00:21 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154521463
[Gereekst]

Onderweg naar toch een gate? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154521469
GTST in het echt :P
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:03:54 #6
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_154521565
Deze verhaallijn had wel in GTST gekund.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_154521611
Maar ja, als je zo beroemd bent, zo goed in je vak en iedereen met je op de foto wil... tja, dan ga je aan de coke. *kuch*
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:12:51 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154521842
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef nikkiefan het volgende:
Maar ja, als je zo beroemd bent, zo goed in je vak en iedereen met je op de foto wil... tja, dan ga je aan de coke. *kuch*
Nou ja, je komt er in dat wereldje wel gemakkelijker mee in aanraking. Feestje na feestje, mensen die het juist jou vaker aanbieden, keertje proberen, het effect ervan als prettig ervaren en zo ga je verder.

En wie weet was hij er al voor gtst niet onbekend mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154522033
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:12 schreef Copycat het volgende:


Nou ja, je komt er in dat wereldje wel gemakkelijker mee in aanraking. Feestje na feestje, mensen die het juist jou vaker aanbieden, keertje proberen, het effect ervan als prettig ervaren en zo ga je verder.

En wie weet was hij er al voor gtst niet onbekend mee.
Goeie God, er gaat ook nog iemand serieus op in.... ;)

Het schoot hem naar zijn bol. Het steeg hem naar zijn kop. Het succes en de coke. :)
pi_154522255
Tja je bent een feestbeest of je bent het niet
hij had beter in een rockband kunnen gaan
dan kan je gewoon lekker doorsnuiven whsikey drinken naar de juiste hotels gaan kamer slopen etc
nu boekt ie een saaie vakantie naar een kuthotel !
pi_154522323
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:26 schreef gast0205 het volgende:
Tja je bent een feestbeest of je bent het niet
hij had beter in een rockband kunnen gaan
dan kan je gewoon lekker doorsnuiven whsikey drinken naar de juiste hotels gaan kamer slopen etc
nu boekt ie een saaie vakantie naar een kuthotel !
Hij had kunnen leven als Sid Vicious.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:33:21 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154522444
Ik lees nu pas dat er "in de meivakantie" stond, je bent 25 jaar, je hebt een baan, hoezo moet je in de meivakantie op vakantie? Heeft je verkering dan vrij van school?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154522452
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:29 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Hij had kunnen leven als Sid Vicious.
Sid Vicious had talent...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154522508
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:33 schreef FireFox1 het volgende:


Sid Vicious had talent...
... en een lekker wijf! ;)
pi_154522566
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:35 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

... en een lekker wijf! ;)


Ferry is een lekker wijf
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154522664
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:37 schreef FireFox1 het volgende:


[ afbeelding ]

Ferry is een lekker wijf
Je mag hem / haar hebben! :)
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:41:21 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154522683
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:29 schreef nikkiefan het volgende:

Hij had kunnen leven als Sid Vicious.
Als hij was gestorven als Sid Vicious was hij al drie jaar dood.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154522775
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:


Als hij was gestorven als Sid Vicious was hij al drie jaar dood.
Is dat een wensdroom van je? (a)
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:44:40 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154522793
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:44 schreef nikkiefan het volgende:

Is dat een wensdroom van je? (a)
Nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154522886
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als hij was gestorven als Sid Vicious was hij al drie jaar dood.
Onze Ferry heeft nog 2 jaar te gaan O-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154522943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef FireFox1 het volgende:


Onze Ferry heeft nog 2 jaar te gaan O-)
Gaat hij bij de Club van 27?
pi_154523018
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:49 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Gaat hij bij de Club van 27?
Gezien zijn talenten mag je hem best scharen tussen illustere sterren als Jimi Hendrix, Kurt Cobain en Jim Morrison
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154523081
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:51 schreef FireFox1 het volgende:


Gezien zijn talenten mag je hem best scharen tussen illustere sterren als Jimi Hendrix, Kurt Cobain en Jim Morrison
Ik ga hem niet scharen! :)
pi_154523956
Ben totaal geen fan van Ferry, maar vind het top hoe eerlijk hij is over zijn verslaving. Vind het jammer dat veel mensen hem alsnog neerhalen.

Het is echt geen pretje. Je kiest er zelf niet voor en meestal zijn onderliggende problemen de oorzaak waardoor men gaat "self-medicaten".
pi_154525325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef rvtm het volgende:
Ben totaal geen fan van Ferry, maar vind het top hoe eerlijk hij is over zijn verslaving. Vind het jammer dat veel mensen hem alsnog neerhalen.

Het is echt geen pretje. Je kiest er zelf niet voor en meestal zijn onderliggende problemen de oorzaak waardoor men gaat "self-medicaten".
Wie haalt hem neer dan zijn producer zijn collega,s of heeft hij zichzelf misschien gewoon neergehaald?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')