abonnement Unibet Coolblue
pi_154520473



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154520948
Kreeg vandaag 3 enveloppen en 1 pakketje binnen. Iets van banggood in precies een week. Laatst ook al iets in precies 1 week. Gaat idd weer lekker snel.

Echter wel een schadepakketje ;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:56:51 #3
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154521376
Oke dan.. Vandaag zat er een brief in mn brievenbus over dat er een aangetekende brief op het postkantoor voor me klaar ligt. Ik dus denken dat het een belangrijke brief is... blijkt het een armbandje uit China (Aliexpress) te zijn :D :')


Verder nog mn 10.000 Powerbank binnengekomen, nog bedankt voor die code Rene!
Wel verbaasd over hoe klein die is.. vindt de 10k een handiger formaat dan de 5k powerbank :o O+
Ik ben geil
pi_154522017
Rene, tevens bedankt voor de code. Vandaag na veel verhalen (ben vooral een lezer van dit topic ipv poster) mijn eerste powerbank binnengekregen. Wat een prachtig ding en aan zijn uiterlijk te zien geen twijfel mogelijk over de echtheid. Gaat van de vakantie zeker van pas komen!
pi_154527484
Als iemand nog een USB-lader én goede USB-kabels zoekt; morgen om 09:00 uur komt de 40W Anker lader in de aanbieding waar ook een set USB-kabels bij zit (3x 0.3M, 1x 0.9M, 1x 1.8M).
Kost nu nog ¤29.99 maar morgen dus minder.

EDIT: ¤22.99 geworden.



En nogmaals ter herinnering:

De nieuwe waterproof cases van Xiaomi zélf voor de Xiaomi Yi.
De vorige reeks had kwaliteitsproblemen en zijn ze mee gestopt.



"Groen" ( :? ) en wit.
Wel erg stevig geprijsd. :X

Oh, enne DigitalRev doet ook een test:



[ Bericht 30% gewijzigd door Iemand91 op 22-07-2015 22:08:16 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:40:02 #6
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154528692
Ben benieuwd of de powerbank hier ook nog binnen komt deze week. Heb er al een maar het is een prima backup cadeau.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:58:14 #7
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154529212
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
Als iemand nog een USB-lader én goede USB-kabels zoekt; morgen om 09:00 uur komt de 40W Anker lader in de aanbieding waar ook een set USB-kabels bij zit (3x 0.3M, 1x 0.9M, 1x 1.8M).
Kost nu nog ¤29.99 maar morgen dus minder.

[ afbeelding ]
Die anker usb laders zijn echt top ^O^

Heb hier zelf de 6 poorts in gebruik en ben nooit meer opzoek naar een normale oplader _O_
Ik ben geil
pi_154531787
Vandaag de BlitzWolf ontvangen in een nog in perfecte staat zijnde doos. (Banggood)
Alle poorten lijken naar behoren te functioneren en hij wordt ook niet warm. (meerdere apparaten tegelijkertijd een paar uur aangesloten)

14.gif
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_154532220
TT: Wat is er aan de hand?Extra personeel tijdens zomervakantie? :P
pi_154534234
Zo, nu stromen ze wel lekker binnen. Ik hoop dat dat ook voor mij geld.
Ik heb namelijk dat als anderen hun pakketjes wel binnen krijgen maar ik niet dat ik dan gewoon nog meer ga bestellen.
pi_154534813
Ik heb ook weer eens wat besteld, gewoon uit verveling :D
http://www.banggood.com/T5-60CM-8W-WhiteWarm-White-LED-Rigid-Strip-Tube-Light-AC-165-265V-p-987167.html
Eens kijken of dit wat is, voor de keuken :)
en
http://www.banggood.com/Professional-Fixed-angle-Sharpener-With-Four-Stones-p-82659.html
Voor scherpe keukenmessen en nog bedankt voor de kortingscode *O*
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_154535354
Ik kan mn powerbank bestelling nog steeds niet tracken, ben benieuwd wanneer ik hem binnen ga krijgen :)
pi_154535446
Bij mij duurt alles langer dan anders.
Ajax Amsterdam
pi_154536649
Hier enkele producten van Xiaomi die ik nog niet zag passeren :p
In spoilers want blijkbaar zijn ze al gepasseerd :9

Een kwaliteitstester voor het water!: 39 yuan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waterfilter: 1.299 yuan (en als toetje: gelinkt met de smartphone dus upgradebaar _/-\o_ )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Jonmen op 22-07-2015 11:57:38 ]
pi_154536727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:43 schreef Jonmen het volgende:
Hier enkele producten van Xiaomi die ik nog niet zag passeren :p

Dan heb je de afgelopen pagina's niet gelezen. Die waren al voorbij gekomen. en die water tester is in Nederland totaal nutteloos :P
pi_154536980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:46 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Dan heb je de afgelopen pagina's niet gelezen. Die waren al voorbij gekomen. en die water tester is in Nederland totaal nutteloos :P
Sorry :'( waarom nutteloos trouwens? Wij hebben toch ook water? :D
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 12:08:58 #17
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_154537278
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
Als iemand nog een USB-lader én goede USB-kabels zoekt; morgen om 09:00 uur komt de 40W Anker lader in de aanbieding waar ook een set USB-kabels bij zit (3x 0.3M, 1x 0.9M, 1x 1.8M).
Kost nu nog ¤29.99 maar morgen dus minder.

¤22,99 dus. Maar:
quote:
100% reserviert, Endet in 00h 51m 32s
Sie sind auf der Warteliste für dieses Angebot
-O-
pi_154537322
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:57 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Sorry :'( waarom nutteloos trouwens? Wij hebben toch ook water? :D
Kraanwater in Nederland is superschoon. Wat valt daar nou aan te testen ;)

Hier in China poets ik mijn tanden nog niet eens met kraanwater dus hier heeft het wel nut.
Alhoewel ik de test resultaten ook wel van te voren kan voorspellen :+
pi_154545647
Heb mijn powerbankje binnen, kwam gewoon door de brievenbus (wat ik niet had verwacht). Nog bedankt voor de code Rene ^O^

Ik blijf lekker meelezen in dit topic :9 komen steeds weer leuke dingen voorbij :D
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:09:32 #20
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154546227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:51 schreef sneakydesert het volgende:
Heb mijn powerbankje binnen, kwam gewoon door de brievenbus (wat ik niet had verwacht). Nog bedankt voor de code Rene ^O^

Ik blijf lekker meelezen in dit topic :9 komen steeds weer leuke dingen voorbij :D
Past prima, daarom zijn ze waarschijnlijk ook zo snel binnen. Kreeg hem vandaag ook al binnen.

Heeft er iemand hier ervaring met gu10 RGB(W) leds?
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:33:29 #21
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_154546874
Hmm, ik heb laatst bij de action een aantal micro usb kabels gekocht echter laden ze met slechts 0.4Á. Weet iemand welke kabels van een metertje of 1 en 2 het beste kan nemen die tot, laten we zeggen, 2Á gaan?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_154547078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Hmm, ik heb laatst bij de action een aantal micro usb kabels gekocht echter laden ze met slechts 0.4Á. Weet iemand welke kabels van een metertje of 1 en 2 het beste kan nemen die tot, laten we zeggen, 2Á gaan?
http://www.geekbuying.com(...)3-1-1-8M-346625.html

dit is wel een handig setje en ook niet duur.
op tweakers heeft iemand ze gemeten op ongeveer 1.8Ah (zelfs de langste)
heb deze zelf ook binnen gekregen gisteren en de kabels zien en voelen heel degelijk.
pi_154547461
Ik heb ook mijn 10K powerbank van Allbuy binnen. Nogmaals thanks voor de code rene!

De 10k variant is wel een heel compacter formaat dan de 10.4K zeg :)
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:29:51 #24
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154548064
10.000mAh xpb van allbuy hier ook binnen *O*
13-07 besteld, de xpb die ik 11-07 bij BG heb besteld heb ik nog niet binnen. Tot nu toe zeer tevreden met Allbuy!
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:43:53 #25
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154548409
Ik twijfel ook steeds om die powerbank te bestellen, kost haast niks maar zou niet weten wanneer ik hem echt zou gebruiken.
Ik heb een Galaxy S4 met wat extra accu's en die heb ik in een paar seconden gewisseld ipv 2 uur aan de powerbank... Die accu's zijn ook een paar dollar per stuk uit China dus als ze ontploffen is het m'n eigen schuld, maar om daarvoor een powerbank te kopen, mwah.
Voor de Xiaoyi Yi-cam is het wel handig maar dan is die 10K weer wat weinig capaciteit...

En die fans en lampjes, mjah :') niet mijn ding

Maar toch, als er zo'n code word gepost kijk ik toch wel even weer... :@
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154548565
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:43 schreef MacorgaZ het volgende:

Voor de Xiaoyi Yi-cam is het wel handig maar dan is die 10K weer wat weinig capaciteit...
Edit: je bedoelt de IR'security'cam ipv de sportcamera zeker? Mja, leuk om af en toe ergens te kunnen zetten waar je anders niet geraakt maar idd te weinig capaciteit

Je moet hem kopen om te kunnen stoefen bij je vrienden. Kan je hen altijd power geven als hun batterij bijna op is :D
pi_154548833
Spot op die pepper site de xiaomi controller van allbuy voor 15.60¤ met coupon dflaec

Time limited SALE! Use coupon [dflaec] to save $5 off instantly! Valid till 20 Aug. Only 800pcs, quantity limited

https://m.allbuy.com/detail/1f638310-bf12-41d8-8659-a7d97c515cf0

Wel ff opletten dat op je paypal ook het goede bedrag staat. (Via mobiel klopte die prijs niet, was 20)

Iemand nog een goedkopie usb 3 of 4 dongle gespot?

[ Bericht 42% gewijzigd door wootahH op 22-07-2015 19:36:56 ]
:]
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:01:52 #28
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154548900
10.000mAh Powerbank ook binnen, check op de site geeft inderdaad aan dat 'ie genuine is. "My first Xiaomi" :+

Toch wel handig als ik straks op reis ga naar een land waar stroom wellicht niet altijd voorhanden is.
Don't let my username fool you...
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:05:21 #29
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154548998
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:50 schreef Jonmen het volgende:
Kan je hen lekkere wijven op festivals altijd power geven als hun batterij bijna op is :D
F* die vrienden, die weten al lang hoe handig zo 'n powerbank is door jou :p
Plus, ze staan nooit verder van je af dan dat de kabel lang is :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:43:23 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154550024
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:05 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

F* die vrienden, die weten al lang hoe handig zo 'n powerbank is door jou :p
Plus, ze staan nooit verder van je af dan dat de kabel lang is :)
Gelukkig komen de powerbanks met van die lekkere korte kabeltjes :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154554892
Hier vandaag wel 'n Xiaomi Fan van BG binnen, de 16000 PB kan ik inmiddels goed gebruiken, want m'n 5000 PB ben ik kwijt geraakt met de verhuizing, tezamen met 'n Mi-Light ..

Ook 2 Samsung microsd's binnen die ongeveer tegelijkertijd hier genoemd werden.

Nu wachten op de Small Ants cam, de PB en nog 'n paar flash deals (fruitmesje, kniebroek, multitool) van BG.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154555609
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:05 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

F* die vrienden, die weten al lang hoe handig zo 'n powerbank is door jou :p
Plus, ze staan nooit verder van je af dan dat de kabel lang is :)
Ssssshhhht. Die zijn voor mij. Nu weet iedereen het :'(
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:16:12 #33
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154556159
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:49 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ssssshhhht. Die zijn voor mij. Nu weet iedereen het :'(
Neuh, alleen FOK! :D
Ik ga vrijdag nog eens gebruik maken van mijn hele arsenaal powerbanks op Tomorrowland.
Ben er om 'n DJ te filmen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154556281
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:16 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Neuh, alleen FOK! :D
Ik ga vrijdag nog eens gebruik maken van mijn hele arsenaal powerbanks op Tomorrowland.
Ben er om 'n DJ te filmen :)
Good job! Na 5 jaar op het festival geweest te zijn (zonder Chinagadgets) ben ik het nu toch wat beu gezien :) ik ga wel eens zien of ik mijn stroom kan geven aan de pitgirls van de 24uur van Spa-Francorchamps :D
pi_154556388
Deze kwam op tweakers langs. Coupons voor orico stuff. 2 dollar off vanaf 2.01 dollar. Misschien leuk voor de 1m usb kabel...
http://www.aliexpress.com/store/sale-items/538042.html

http://m.aliexpress.com/i(...)ail2mobilesitedetail
:]
  donderdag 23 juli 2015 @ 06:34:11 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154559032
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:25 schreef wootahH het volgende:
Deze kwam op tweakers langs. Coupons voor orico stuff. 2 dollar off vanaf 2.01 dollar. Misschien leuk voor de 1m usb kabel...
http://www.aliexpress.com/store/sale-items/538042.html

http://m.aliexpress.com/i(...)ail2mobilesitedetail
nieuwe seller zonder feedback.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154559386
Shiznuts heeft deze eens bekeken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154559875
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 06:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

nieuwe seller zonder feedback.
korting is al over zie ik nu.
hoe zie je dat die nieuw is? Er staat : Supplier Since 30 Sep 2013?

Voor die paar dollar durf ik t wel aan. Item is zelfs al verzonden met tracking nr:o

[ Bericht 4% gewijzigd door wootahH op 23-07-2015 09:10:00 ]
:]
pi_154559946
Powerbank gisteren binnengekregen :) Geweldig dingetje voor dat geld.
pi_154559951
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:08 schreef Questular het volgende:
Powerbank gisteren binnengekregen :) Geweldig dingetje voor dat geld.
hier ook binnen ja, allbuy heeft een stap in de goede richting gemaakt. Ze hebben ook een chat functie op hun site inmiddels.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:20:44 #41
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154560137
Nogmaals bedankt voor het regelen van de codes Rene90 _O_ Zit er nog meer in de pijpleiding?
pi_154560214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:20 schreef Erasmo het volgende:
Nogmaals bedankt voor het regelen van de codes Rene90 _O_ Zit er nog meer in de pijpleiding?
Voorlopig niet, de powerbanks zijn nu voor 11.28 te halen met coupon FOKNLAB en andere acties niet op het moment. Nouja de blitzwolf voor 4 dollar minder die ik een tijdje geleden had gepost.

Verder komt blitzwolf met kabels over een maandje. 0.8m en 1.7-1.8A gemeten dus dat is wel netjes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154560226
De Jiayu S3 van mijn collega is vandaag na 2,5 maand aangekomen. Sweden Post. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:32:54 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154560272
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:02 schreef wootahH het volgende:

[..]

korting is al over zie ik nu.
hoe zie je dat die nieuw is? Er staat : Supplier Since 30 Sep 2013?

Voor die paar dollar durf ik t wel aan. Item is zelfs al verzonden met tracking nr:o
http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/538042.html
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:28 schreef dimmak het volgende:
De Jiayu S3 van mijn collega is vandaag na 2,5 maand aangekomen. Sweden Post. :')
Nou, dat is dan ook deels de seller gok ik :'). Nu ook weer zo'n order waarbij ik de tracking heb maar het pakketje gewoon nog niet verzonden is.

SWE post is hier gewoon redelijk constant te noemen met 4-5 weken (maar wel traag).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:40:34 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154560395
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154560476
quote:
Ben benieuwd, dat zijn van die schermen waar je ook op kan schrijven met zo'n pen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154560545
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ben benieuwd, dat zijn van die schermen waar je ook op kan schrijven met zo'n pen.
In die aanbieding hebben ze het veel over die Wacom Pen.
Het is leuk dat je een Wacom Pen er bij kan krijgen maar het gaat om de digitizer. Dat moet ook van goede kwaliteit zijn. Daar staat hier niks over in de aanbieding.

Mijn Dell Venue Pro heeft een Wacom Digitizer en dat gaat een stuk beter met stylus dan een random Onda of Teclast tablet.
Ben benieuwd wat voor een digitizer hier in zit.
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:50:05 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154560554
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:49 schreef Kenzi het volgende:

[..]

In die aanbieding hebben ze het veel over die Wacom Pen.
Het is leuk dat je een Wacom Pen er bij kan krijgen maar het gaat om de digitizer. Dat moet ook van goede kwaliteit zijn. Daar staat hier niks over in de aanbieding.

Mijn Dell Venue Pro heeft een Wacom Digitizer en dat gaat een stuk beter met stylus dan een random Onda of Teclast tablet.
Ben benieuwd wat voor een digitizer hier in zit.
Wacom, 1024 drukniveau's ;), maar zie inderdaad niet direct Wacom staan, alleen de pen :P

Helaas duurt het met die acties wel lang voordat ze verzonden worden, maar tja dat komt ook door de aantalen en scherpe prijs waarschijnlijk :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154560625
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wacom, 1024 drukniveau's ;), maar zie inderdaad niet direct Wacom staan, alleen de pen :P

Helaas duurt het met die acties wel lang voordat ze verzonden worden, maar tja dat komt ook door de aantalen en scherpe prijs waarschijnlijk :P
Prijs is best leuk idd.

Die naam is wel weer zo flauw. Veel mensen die de titel lezen denk " Oh, he! een i7 CPU. "
Maar dat ding heet Cube i7 , en heeft een Core M cpu :s)
pi_154561016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/538042.html

[..]

Nou, dat is dan ook deels de seller gok ik :'). Nu ook weer zo'n order waarbij ik de tracking heb maar het pakketje gewoon nog niet verzonden is.

SWE post is hier gewoon redelijk constant te noemen met 4-5 weken (maar wel traag).
Banggood, die is ook wel redelijk vlot normaal.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154561049
Hoe gaan jullie om met verkeerde producten? Terugsturen? Heb een zonnebril besteld bij Focalprice, verkeerde kleur ontvangen, maar Focalprice vraagt of dit niet prima is. :') Krijg niet de indruk dat ze de juiste bril willen gaan opsturen zonder dat ik de verkeerde terugstuur.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_154561056
Worden de pistons 2 niet meer gemaakt door Xiaomi? Op weinig sites meer te vinden... Ben die van mij kwijtgeraakt en wil ze toch nog hebben voor mijn verzameling...
pi_154561133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:21 schreef bierjoost het volgende:
Worden de pistons 2 niet meer gemaakt door Xiaomi? Op weinig sites meer te vinden... Ben die van mij kwijtgeraakt en wil ze toch nog hebben voor mijn verzameling...
Alleen de roze versie wordt nog verkocht door Xiaomi

http://list.mi.com/102
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:34:01 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154561259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:54 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Prijs is best leuk idd.

Die naam is wel weer zo flauw. Veel mensen die de titel lezen denk " Oh, he! een i7 CPU. "
Maar dat ding heet Cube i7 , en heeft een Core M cpu :s)
Ja, prijs is wel erg strak (zelfs met tobo) laatste keer dat ik checkte waren de goedkoopste core-M producten in de pricewatch nog ¤500+ Laptop / Tablet :D

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 23-07-2015 10:48:05 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154561460
Ik ben trouwens heel blij met mijn Pistons 3. Ik had eigenlijk een OVEVO headset gekocht om te sporten, maar die dopjes verlieten soms nog wel mijn oorschelp. (Soms en niet echt ergerlijk, behalve als ik er ff doorheen zat.)

Die Pistons zitten echter als gegoten en blijven op hun plek tijdens het hardlopen. En ook nog eens top geluid. Alleen nu zit ik weer met dat snoer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154561516
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:45 schreef dimmak het volgende:
Ik ben trouwens heel blij met mijn Pistons 3. Ik had eigenlijk een OVEVO headset gekocht om te sporten, maar die dopjes verlieten soms nog wel mijn oorschelp. (Soms en niet echt ergerlijk, behalve als ik er ff doorheen zat.)

Die Pistons zitten echter als gegoten en blijven op hun plek tijdens het hardlopen. En ook nog eens top geluid. Alleen nu zit ik weer met dat snoer.
Bluedio i6

http://www.tinydeal.com/b(...)rphone-p-141882.html
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 10:57:24 #57
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_154561652
Iemand ervaring met aftership app? En zo ja kan ik die Chinese statussen ook laten vertalen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_154561666
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:57 schreef dud0r het volgende:
Iemand ervaring met aftership app? En zo ja kan ik die Chinese statussen ook laten vertalen?
https://www.aftership.com/ ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154561858
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe gaan jullie om met verkeerde producten? Terugsturen? Heb een zonnebril besteld bij Focalprice, verkeerde kleur ontvangen, maar Focalprice vraagt of dit niet prima is. :') Krijg niet de indruk dat ze de juiste bril willen gaan opsturen zonder dat ik de verkeerde terugstuur.
Uhm...terugsturen via paypal retour? Hoe duur is die zonnebril?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154562021
$17. Via Paypal nog nooit iets teruggestuurd, omdat alles normaliter goed gaat. Zal daar eens induiken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_154562053
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:15 schreef Jaguarized het volgende:
$17. Via Paypal nog nooit iets teruggestuurd, omdat alles normaliter goed gaat. Zal daar eens induiken.
Google even op paypal retour. Je kan dat niet met terugwerkende kracht terugsturen dus helaas....die zonnebril ga je niet terugsturen voor 23 euro naar China natuurlijk want Focalprice gaat dat niet betalen.

Dus....mijn idee is proberen uit te komen op een (gedeeltelijke) refund, anders kan je nog een paypal claim starten maar ik denk dat paypal zegt dat je het moet terugsturen maja...als je er niet uitkomt met Focalprice kan je dat altijd proberen natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154562384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Google even op paypal retour. Je kan dat niet met terugwerkende kracht terugsturen dus helaas....die zonnebril ga je niet terugsturen voor 23 euro naar China natuurlijk want Focalprice gaat dat niet betalen.

Dus....mijn idee is proberen uit te komen op een (gedeeltelijke) refund, anders kan je nog een paypal claim starten maar ik denk dat paypal zegt dat je het moet terugsturen maja...als je er niet uitkomt met Focalprice kan je dat altijd proberen natuurlijk.
Bedankt voor de tip. Volgens mij kan ik daar gewoon gebruik van maken als ik de voorwaarden zo lees. Terugsturen kost volgens PostNL 18 euro, maar ik heb Focalprice nu eerst teruggemaild voor een gedeeltelijke refund.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_154562394
-delete-
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:32:59 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154562519
Even de ledstrip voeding uit elkaar gehaald, je wordt er niet vrolijk van ;(

http://imgur.com/a/QDP02
pi_154562531
Gister nog 12v naar usb prints binnen gekregen. Even wegwerken in de auto.
Ajax Amsterdam
pi_154562766
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:20 schreef Erasmo het volgende:
Zit er nog meer in de pijpleiding?
Nouja toch maar iets geregeld voor jullie omdat jullie nu met powerbanks rondlopen zonder lampje.

$1,59 voor een origineel Xiaomi lampje
Coupon fokallbuy
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:44:04 #67
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154562857
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nouja toch maar iets geregeld voor jullie omdat jullie nu met powerbanks rondlopen zonder lampje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*;

Vergeet hem niet te spoileren ;)
pi_154562870
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

*;

Vergeet hem niet te spoileren ;)
Is geen limited coupon, dus spoileren is niet nodig ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:45:49 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154562922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is geen limited coupon, dus spoileren is niet nodig ;)
Oh ok. Hoe doe je dat eigenlijk? Gewoon een mailtje sturen en vragen of ze nog wat leuks in de aanbieding hebben?
pi_154563028
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Oh ok. Hoe doe je dat eigenlijk? Gewoon een mailtje sturen en vragen of ze nog wat leuks in de aanbieding hebben?
Nope, heb allemaal contacten bij de shops omdat ik het PR werk doe voor FOK!. Vandaar ook alle reviews die je langs ziet komen en te vinden zijn op www.fok.nl/tag/chinaopfok

Dus ja, dan probeer ik wat leuke dingen te regelen waar jullie ook baat bij hebben.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154563112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:28 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Volgens mij kan ik daar gewoon gebruik van maken als ik de voorwaarden zo lees. Terugsturen kost volgens PostNL 18 euro, maar ik heb Focalprice nu eerst teruggemaild voor een gedeeltelijke refund.
Gewoon zeggen dat je een full refund wilt of dat je anders via paypal gaat claimen.
Hoeveel kostte het?
pi_154564323
3 pakjes, 3 webshops, 1 klik op de deurbel :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 12:41:40 #73
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_154564440
quote:
Die geeft de tussenstops ook in het chinees. Moet ik weer G translate vertalen. Is niet zo handig. Maar ja het is onderweg dat is al iets.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_154565531
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef dud0r het volgende:

[..]

Die geeft de tussenstops ook in het chinees. Moet ik weer G translate vertalen. Is niet zo handig. Maar ja het is onderweg dat is al iets.
Oh, ik ben nog geen chinees tegen gekomen. Maar 17track vertaald ook automatisch. Alleen die site ligt regelmatig plat.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:48:21 #75
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_154566383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef Erasmo het volgende:
Even de ledstrip voeding uit elkaar gehaald, je wordt er niet vrolijk van ;(

http://imgur.com/a/QDP02
Voor de niet-elektro-kenners, waar word je precies niet vrolijk van?

Ik zie dunne draadjes voor de netspanning, die ver afgestript zijn en waarbij de soldeerpunten op de print vrij kort bij elkaar zitten. Bedoel je dat?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:51:26 #76
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154566465
Dat en het domweg ontbreken van een aarde. Ook is de AC kant een rommeltje met die witte bende.
pi_154567753
Slechte solderingen en een slechte scheiding tussen AC en DC (zie plaatje). Verder ziet het er niet heel slecht uit voor een Chinese voeding. Geen idee of de temperatuur of kortsluit beveiliging ontbreekt.



Gister mijn Xiaomi monopod en remote voor de Yi binnen gehad. Mooi die monopod, de remote werkt ook perfect! Nu nog wachten op de originele behuizing (oude versie jammer genoeg).

http://www.aliexpress.com(...)ort/32378414706.html
Nu bij Banggood goedkoper ($29,30) toen ik hem kocht scheelde het $10,- met Banggood.
pi_154569743
Heb 'n powerbank die volledig opgeladen is maar gebruik hem momenteel niet. Verliest deze dan aan stroom zoals bij oplaadbare batterijen vroeger wel altijd gebeurde? Of kan ik hem gewoon gebruiken met een volle accu, ook al heeft die een week/maand in de kast gestaan?
pi_154569992
Is het iemand opgevallen dat heel topic 359 overgeslagen is? :o
pi_154570322
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef Serpent207 het volgende:
Is het iemand opgevallen dat heel topic 359 overgeslagen is? :o
Die is verwijderd wegens rellen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154570417
Ik zit zelf te twijfelen om een Earson 160 of 151 te halen. Heeft iemand toevallig hier ervaring met beide en is het de prijs verschil waard om de Earson 160 te halen ?
  donderdag 23 juli 2015 @ 16:13:54 #82
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154570455
Earson 151 maakt een behoorlijk goed geluid, die andere heb ik geen ervaring mee. Ik heb de 151 besteld omdat ik ze onder de 21 euro bleef en geen zin had in mogelijk importkosten.
  donderdag 23 juli 2015 @ 16:15:01 #83
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154570506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:50 schreef MeesterBier het volgende:
Heb 'n powerbank die volledig opgeladen is maar gebruik hem momenteel niet. Verliest deze dan aan stroom zoals bij oplaadbare batterijen vroeger wel altijd gebeurde? Of kan ik hem gewoon gebruiken met een volle accu, ook al heeft die een week/maand in de kast gestaan?
Er zal altijd wel een beetje ontlading zijn, maar na een week is dat verwaarloosbaar. Zelfs na een maandje zit er nog wel genoeg stroom in om je telefoon op te laden.
pi_154570725


O-)

hier ook pakjesdag, Mi shirt + 10000mah van allbuy + pistons 3 voor mn vriendin
pi_154571725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 02:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT: Wat is er aan de hand?Extra personeel tijdens zomervakantie? :P
Volgens mij wel. Veel vakantie medewerkers :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 23 juli 2015 @ 16:56:51 #86
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154571995
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:21 schreef julius123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O-)

hier ook pakjesdag, Mi shirt + 10000mah van allbuy + pistons 3 voor mn vriendin
Wat is de kwaliteit? Mijn ervaring met kleding uit China is namelijk dramatisch
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_154572091
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat is de kwaliteit? Mijn ervaring met kleding uit China is namelijk dramatisch
prima kwaliteit, zelfde als hier een shirt van de H&M of iets dergelijks.
de maat valt wel aardig klein uit maar hij past prima :)
pi_154572460
Mijn Earson ER-151 kan ineens niet meer zo luid.. Ik heb het idee dat een boxje kapot is, maar weet het niet zeker. Iemand ervaring mee?

Anders maar eens kijken voor een nieuwe. Misschien die duurdere eens proberen!
pi_154572636
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:12 schreef Xetran het volgende:
Mijn Earson ER-151 kan ineens niet meer zo luid.. Ik heb het idee dat een boxje kapot is, maar weet het niet zeker. Iemand ervaring mee?

Anders maar eens kijken voor een nieuwe. Misschien die duurdere eens proberen!
accu bijna leeg? Gehoorbescherming in Android die opeens aan staat?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154572674
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef rene90 het volgende:

[..]

accu bijna leeg? Gehoorbescherming in Android die opeens aan staat?
Nee, aan de oplader gehad en meerdere (soorten) telefoons aan gelegd. Android tot iPhone. :7

Ik ga kijken voor de 160. Moet ik hiermee nog opletten dat ik niet een fake koop, of valt dat wel mee? Hij is namelijk zo'n 35 euro bij Banggood..
pi_154572791
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nee, aan de oplader gehad en meerdere (soorten) telefoons aan gelegd. Android tot iPhone. :7

Ik ga kijken voor de 160. Moet ik hiermee nog opletten dat ik niet een fake koop, of valt dat wel mee? Hij is namelijk zo'n 35 euro bij Banggood..
bij all buy goedkoper met FOKNLAB coupon?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154572906
Oeh afgeprijsd :O

Kan ik er van uit gaan dat zij mij een echte Earson verkopen als ik het daar aanschaf? Ik ken de webshop niet, namelijk..
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:33:47 #93
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154573076
Hier ook pakjesdag vandaag!
Allbuy 10000mAh XPB (14 juli besteld) lekker snel
Banggood 10000mAh XPB (11 juli besteld) lekkerder sneller
En nog wat kabeltjes van 'n eBayer om 'ns een fatsoenlijke test te bedenken voor (micro)usb kabels. Maar hier heb ik wat raars mee, ik had nl. bij dezelfde seller nog wat besteld op dezelfde dag. Van beide pakketjes ook tegelijk een verzendbevestiging gekregen. Free shipping, dus geen trackingnr (was ook maar een order van 3¤ dus een beetje overkill om daar tracking voor te eisen :))
Maar helaas, maar 1 pakketje aangekregen vandaag... Soms raar hoe de wegen van internationale post lopen ;)

quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Xetran het volgende:
Oeh afgeprijsd :O

Kan ik er van uit gaan dat zij mij een echte Earson verkopen als ik het daar aanschaf? Ik ken de webshop niet, namelijk..
Wij gaan er alvast wel van uit dat hun spul genuine is, ja, anders raden we het toch niet aan, ofwel? 8)7 |:(

Rest nog de vraag : is het vertrouwen in AllBuy nu terug, nu alles weer begint binnen te komen?

[ Bericht 17% gewijzigd door dodge_911 op 23-07-2015 19:19:34 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:46:18 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154574633
Gewoon verkeerde Forwarder gebruikt. Niet de eerste shop die dat overkomt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154578380
Jee, ook hier pakjes.
Een 10.000 XPB, een Xiaomi stekkerdoos en een Xiaomi USB lampje.
pi_154580351
Heb de Jiayu S3 nu een week en het is mijns inziens een geweldige telefoon ^O^ Overigens heb in ook de powerbank van Allbuy binnen, heel erg bedankt voor de coupon *O*
  donderdag 23 juli 2015 @ 22:12:06 #97
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154581421
Heeft iemand hier ervaringen met draadloze telefoonladers? Ik zie ze al voor een paar euro maar dan heb ik toch weer mijn vraagtekens bij de kwaliteit. Wat is een goede snelle lader voor mijn S6?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154581733
Ik zie jullie altijd met LED lampjes spelen, nu erger ik mij vaak over het licht in de kledingkast thuis. Een lampje bovenop de rand is niet handig want na de eerste plank mis je al veel licht dan.

Is er iets mogelijk dat je aan de onderkant van een plank iets maakt waardoor je licht krijg daar? Ik ben redelijk atechnisch, is het dan ook te doen?

quote:
12s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:16 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Neuh, alleen FOK! :D
Ik ga vrijdag nog eens gebruik maken van mijn hele arsenaal powerbanks op Tomorrowland.
Ben er om 'n DJ te filmen :)
Mocht je nog assistentie nodig hebben op Tomorrowland in het weekend... *O*

[ Bericht 56% gewijzigd door Schnitzels op 23-07-2015 22:26:31 ]
- Met zuidelijke groet -
pi_154582426
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:48 schreef relativity het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Veel vakantie medewerkers :p
Aha. :+
  donderdag 23 juli 2015 @ 22:42:17 #100
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154582492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:20 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie jullie altijd met LED lampjes spelen, nu erger ik mij vaak over het licht in de kledingkast thuis. Een lampje bovenop de rand is niet handig want na de eerste plank mis je al veel licht dan.

Is er iets mogelijk dat je aan de onderkant van een plank iets maakt waardoor je licht krijg daar? Ik ben redelijk atechnisch, is het dan ook te doen?
Zijn het veel planken?
Zo ja : ledstrips, touchknoppie of pir sensor + voeding en je 'n beetje inlezen en leren solderen ;)
Zo nee : dit

quote:
Mocht je nog assistentie nodig hebben op Tomorrowland in het weekend... *O*
En met jou, vele anderen :p
Ik krijg dit jaar niet eens een GoPro-sletrunner meer :N
4x 16000, 4x10000, 2x10400 in de trolley :)
En voor de goeie orde, nog 'n 5000 in m'n achterzak...

Anyway, vrijdag, I Love The 90's Tent, frontstage. Look for the grumpy guy with a dslr on a Chinashopped shouldermount.

[ Bericht 2% gewijzigd door dodge_911 op 23-07-2015 22:50:36 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154582528
Iemand deze Blitzwolf lader al eens gezien?
http://www.banggood.com/B(...)nology-p-987689.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154584540
Gisteren wat setjes DJI props en LiPo-kabel binnengekregen van Banggood.
Als laatste besteld in de hele quadcopter-spendorama (paar dagen nadat ik bijv. de quad had besteld) en op die quad na (immers uit Nederland zelf verzonden) als eerste binnen. ;(

Heb veel liever dat andere spul nu binnen...
  vrijdag 24 juli 2015 @ 00:03:55 #103
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154584891
Er was toch laatst hier zo'n linkje geplaatst naar een Ebay seller met echte USB en Microsd kaartjes etc.?

Kan ondanks zoeken, de link niet zo vinden.. iemand?

edit: laat maar heb hem al; courtesytrading
pi_154584935
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:03 schreef Downstar het volgende:
Er was toch laatst hier zo'n linkje geplaatst naar een Ebay seller met echte USB en Microsd kaartjes etc.?

Kan ondanks zoeken, de link niet zo vinden.. iemand?
http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=true
  vrijdag 24 juli 2015 @ 00:07:00 #105
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154584985
quote:
Hahah ik vond hem net in mijn geschiedenis terug :P
thanks alsnog!

Jij ervaring met deze shop? Normaal ik de persoon in dit topic die het hardste afraad om geheugen uit china te halen :P.. Maar las toch al dat meerdere mensen gewoon goede kaartjes/usb sticks hebben gehad..

Toch het proberen maar weer eens waard dan lijkt me.
pi_154585031
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:07 schreef Downstar het volgende:
Hahah ik vond hem net in mijn geschiedenis terug :P
thanks alsnog!

Jij ervaring met deze shop?
Nee, maar twijfel er wel aan om er een 64GB kaart vandaan te halen.
Ik lees er hier inderdaad ook alleen maar positieve verhalen over namelijk...

Is bedoelt voor een camera uit China die met Sweden Post verzonden wordt; dus heb nog tijd zat om die kaart te bestellen. :')
pi_154585969
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:42 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zijn het veel planken?
Zo ja : ledstrips, touchknoppie of pir sensor + voeding en je 'n beetje inlezen en leren solderen ;)
Zo nee : dit

[..]

En met jou, vele anderen :p
Ik krijg dit jaar niet eens een GoPro-sletrunner meer :N
4x 16000, 4x10000, 2x10400 in de trolley :)
En voor de goeie orde, nog 'n 5000 in m'n achterzak...

Anyway, vrijdag, I Love The 90's Tent, frontstage. Look for the grumpy guy with a dslr on a Chinashopped shouldermount.
Wat doe je daar eigenlijk dan?

Voor dat klote festival probeer ik al 4 jaar kaarten te krijgen :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154586173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hahah ik vond hem net in mijn geschiedenis terug :P
thanks alsnog!

Jij ervaring met deze shop? Normaal ik de persoon in dit topic die het hardste afraad om geheugen uit china te halen :P.. Maar las toch al dat meerdere mensen gewoon goede kaartjes/usb sticks hebben gehad..

Toch het proberen maar weer eens waard dan lijkt me.
Zeer zeker aan te raden! Dit is voor mij nu dé plek om geheugen te kopen. Heb er al meerdere sd-kaarten en usb sticks gekocht (nu ook weer 2 onderweg) en alles is 100% origineel. Zowel snelheid en opslag elke keer getest en dat klopt elke keer weer.
pi_154587253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:43 schreef Miniem het volgende:
Iemand deze Blitzwolf lader al eens gezien?
http://www.banggood.com/B(...)nology-p-987689.html
Is nog helemaal nieuw dus komt nog uit. Ook komt blitzwolf nog met micro USB kabels binnen een maandje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154588951
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nee, maar twijfel er wel aan om er een 64GB kaart vandaan te halen.
Ik lees er hier inderdaad ook alleen maar positieve verhalen over namelijk...

Is bedoelt voor een camera uit China die met Sweden Post verzonden wordt; dus heb nog tijd zat om die kaart te bestellen. :')

Ik heb hier een 'nieuwe' micro SD kaart van 64GB gekocht. Zal hem straks eens testen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat kloppen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat doe je daar eigenlijk dan?

Voor dat klote festival probeer ik al 4 jaar kaarten te krijgen :')
Jij wilt naar een klotefestival gaan? :D mij is het altijd (gemakkelijk) gelukt voor tickets te regelen wanneer ik wou gaan.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 08:59:02 #111
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154589469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat doe je daar eigenlijk dan?

Voor dat klote festival probeer ik al 4 jaar kaarten te krijgen :')
Rondhollen, ruzie maken met stage-managers, filmen, zweten, bijleggen met stage-managers, dat werk :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154589493
Ik heb nu contact met Flosmall (telefoons voornamelijk, warehouse in Italië) en Ibywind, iemand van jullie ervaring mee?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 24 juli 2015 @ 09:17:57 #113
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154589659
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 08:59 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Rondhollen, ruzie maken met stage-managers, filmen, zweten, bijleggen met stage-managers, dat werk :)
Heb ooit gewerkt op Lowlands, van de stage managers kregen we inderdaad toestemming om pers en cameramensen hardhandig aan de kant te duwen als die ons hinderden in ons werk... :P
Don't let my username fool you...
pi_154589674
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:52 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik heb hier een 'nieuwe' micro SD kaart van 64GB gekocht. Zal hem straks eens testen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat kloppen ;)

[..]

Jij wilt naar een klotefestival gaan? :D mij is het altijd (gemakkelijk) gelukt voor tickets te regelen wanneer ik wou gaan.
Nouja, nu eigenlijk niet meer persé. Vroeger was het nummer 1 op mijn bucketlist, ik vind de kleinere festivals op dit moment mooier en gezelliger. O+

quote:
12s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 08:59 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Rondhollen, ruzie maken met stage-managers, filmen, zweten, bijleggen met stage-managers, dat werk :)
:D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154592027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:45 schreef FreaZ het volgende:
Zeer zeker aan te raden! Dit is voor mij nu dé plek om geheugen te kopen. Heb er al meerdere sd-kaarten en usb sticks gekocht (nu ook weer 2 onderweg) en alles is 100% origineel. Zowel snelheid en opslag elke keer getest en dat klopt elke keer weer.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:52 schreef Jonmen het volgende:
Ik heb hier een 'nieuwe' micro SD kaart van 64GB gekocht. Zal hem straks eens testen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat kloppen ;)
Nog meer goed ervaringen dus.

Misschien ook maar bestellen dan; als ik toch zo lang moet wachten op de camera dan kan die kaart ook wel uit China komen....

EDIT: net ook maar een Samsung 64GB EVO Micro-SD besteld. Is toch even 23% korting t.o.v. Nederlandse webshops.

Over wachten gesproken; wanneer ze niet met Sweden Post sturen is Banggood snél! :o
Vorige week dinsdag rond deze tijd besteld; nu al binnen:



Eindelijk geen middag meer wachten tot die accu vol is. Plus extra accu.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 24-07-2015 15:09:03 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2015 @ 11:42:10 #116
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_154592085
Xiaomi miBand gekocht. 13 dollar ofzo, binnen 16 dagen (niet werkdagen) binnen.



Op het dev forum een engelstalige app gedownload (Android). Notificaties aangezet. Tot nu toe lijkt hij goed stappen te tellen, houdt hij het ruim 30 minuten uit in het zwembad en tracked hij mijn slaap redelijk goed. Morgen eens de dynamische alarm functie gebruiken, zodat ik in 'light sleep' wakker wordt (als het goed is).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_154598089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Nog meer goed ervaringen dus.

Misschien ook maar bestellen dan; als ik toch zo lang moet wachten op de camera dan kan die kaart ook wel uit China komen....

EDIT: net ook maar een Samsung 64GB EVO Micro-SD besteld. Is toch even 23% korting t.o.v. Nederlandse webshops.

Over wachten gesproken; wanneer ze niet met Sweden Post sturen is Banggood snél! :o
Vorige week dinsdag rond deze tijd besteld; nu al binnen:

[ afbeelding ]

Eindelijk geen middag meer wachten tot die accu vol is. Plus extra accu.
Heb je die lipo accu al kunnen testen? en heb je eventueel een linkje waar je hem besteld hebt?
pi_154598927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef dj_ko het volgende:
Heb je die lipo accu al kunnen testen? en heb je eventueel een linkje waar je hem besteld hebt?
Nog niet. Maar heb 'm besteld naar aanleiding van goede ervaringen van anderen op RCGroups.

Besteld bij Banggood, ietwat verbeterde versie van de 2700mAh-variant welke net zo duur is.
pi_154599712
Wat is een goedkope goede Xiaomi powerbank voor de iPhone 6?
pi_154600002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:09 schreef Droathoah het volgende:
Wat is een goedkope goede Xiaomi powerbank voor de iPhone 6?
Iets waarmee jij je telefoon op kan laden.

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 24-07-2015 16:22:49 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 16:28:55 #121
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154600345
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:09 schreef Droathoah het volgende:
Wat is een goedkope goede Xiaomi powerbank voor de iPhone 6?
Alle. Stukje terug staan nog codes.
pi_154600409
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:09 schreef Droathoah het volgende:
Wat is een goedkope goede Xiaomi powerbank voor de iPhone 6?
Xiaomi :{w niets dan slechte ervaringen
neem liever http://www.aliexpress.com(...)e-6/32281912422.html
  vrijdag 24 juli 2015 @ 16:36:02 #123
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154600566
Grapje, toch?
pi_154600591
Xiaomi 10k bij all buy met FOKNLAB coupon voor 11.28 uit mijn hoofd.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154601508
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Xiaomi :{w niets dan slechte ervaringen
neem liever http://www.aliexpress.com(...)e-6/32281912422.html
[ afbeelding ]
Die hebben een CE certificaat dus moet wel goed zitten :P
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:36:37 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154602615
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:04 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Die hebben een CE certificaat dus moet wel goed zitten :P
Nee, iedereen weet dat dit staat voor China Export
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154604539
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:36 schreef Erasmo het volgende:
Grapje, toch?
Nee
  vrijdag 24 juli 2015 @ 20:11:18 #128
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154606646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Xiaomi :{w niets dan slechte ervaringen
neem liever http://www.aliexpress.com(...)e-6/32281912422.html
[ afbeelding ]
Hierbij heb je ook het voordeel dat je niet steeds zo'n powerbank mee hoeft te nemen.
Perfect!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 20:39:42 #129
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154607408
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hierbij heb je ook het voordeel dat je niet steeds zo'n powerbank mee hoeft te nemen.
Perfect!
En zo vergeet je hem nooit! Wat is dat fantastisch zeg. Dat hier nog niet eerder over gesproken is!
Ajax Amsterdam
pi_154607472
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:39 schreef Kuhly het volgende:

[..]

En zo vergeet je hem nooit! Wat is dat fantastisch zeg. Dat hier nog niet eerder over gesproken is!
Heb er zelf wel eens een gehad voor mijn oude iPhone. Troep.
pi_154611415
Ik heb mijn niilkin lader en kabel binnen... Maar hij laadt mijn jiayu s3 helemaal niet op. Waar kan dat aan liggen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154611588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:52 schreef relativity het volgende:
Ik heb mijn niilkin lader en kabel binnen... Maar hij laadt mijn jiayu s3 helemaal niet op. Waar kan dat aan liggen?
Wat doet hij niet, gebeurt er gewoon niks?

Trouwens, blitzwolf heeft een Apple MFi kabel op banggood staan, 8 dollar maar volgens mij valt dat wel mee voor een MFI-certified?
http://www.banggood.com/A(...)S-iPad-p-987610.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154613197
M'n eerste chinese aankoop ooit gedaan vandaag, een ethernet adapter voor 1,89 bij allbuy! *O*
Ik ben benieuwd wanneer hij aankomt, best spannend :P
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:50:16 #134
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154613313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:46 schreef dolf1010 het volgende:
M'n eerste chinese aankoop ooit gedaan vandaag, een ethernet adapter voor 1,89 bij allbuy! *O*
Ik ben benieuwd wanneer hij aankomt, best spannend :P
Gefeliciteerd en welkom bij de verslaafden groep, want daar zul je binnenkort ongetwijfeld toe behoren! :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154613900
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:50 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en welkom bij de verslaafden groep, want daar zul je binnenkort ongetwijfeld toe behoren! :P
Verslaafd? Wij?
Wordt ondertussen Mr. Alibaba genoemd thuis. Nice.
pi_154614157
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:50 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en welkom bij de verslaafden groep, want daar zul je binnenkort ongetwijfeld toe behoren! :P
Thanks! Ik moet bekennen dat ik op het punt sta een tweede order te plaatsen... het is allemaal zo goedkoop :o
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:22:44 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154614234
Straks beland je net als mij met een VIP status op MisterTao en Silver status (tenminste, zo heette dat, ze hebben nu een andersysteem waar ik level 'A4' ben zie ik net, soort van systeem op MP4Nation waar ik 'Level 2' ben) op AliExpress en krijg je idd uit je omgeving nicknames als Inspector Gadget. U bent gewaarschuwd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154614716
Raar ik krijg nu bij bangggood een tracking code erbij zonder dat ik er voor betaald heb en volgens die code komt mijn pakket uit Nederland.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:40:44 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154614747
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:39 schreef Lazvic het volgende:
Raar ik krijg nu bij bangggood een tracking code erbij zonder dat ik er voor betaald heb en volgens die code komt mijn pakket uit Nederland.
Dat zou mooi zijn als dat betekent dat ze dan hier vanuit NL opnieuw shippen en je dan dus geen importbelasting hoeft te betalen.

Of heb je toevallig gewoon stroopwafels besteld...?
pi_154614807
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn als dat betekent dat ze dan hier vanuit NL opnieuw shippen en je dan dus geen importbelasting hoeft te betalen.

Of heb je toevallig gewoon stroopwafels besteld...?
Ik heb een earson 160 besteld. Stuurde Banggood vroeger spullen vanuit Nederland dan?
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:46:38 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154614879
Nee. Je krijgt het via de EU/Netherlands Direct by PostNL service vanuit China.
Het systeem 'denkt' alleen dat het uit Nederland komt, vanwege de handler (RS...NL w/ ).
Je kunt nog het volgende verwachten:
quote:
The item is pre-advised
The item is ready for shipment
The item is at the PostNL sorting center
The item is on transport to the country of destination
Goede kans dat het er in een dag of 10 is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154614954
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:46 schreef shiznuts het volgende:
Nee. Je krijgt het via de EU/Netherlands Direct by PostNL service vanuit China.
Het systeem 'denkt' alleen dat het uit Nederland komt, vanwege de handler.
Je kunt nog het volgende verwachten:

[..]

Goede kans dat het er in een dag of 10 is.
Dank je wel voor de uitleg. Gelukkig is het geen Sweden post.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:50:36 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154614983
Ja psies.
That'd be messed up.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 25 juli 2015 @ 02:42:42 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154616738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:22 schreef shiznuts het volgende:
Straks beland je net als mij met een VIP status op MisterTao en Silver status (tenminste, zo heette dat, ze hebben nu een andersysteem waar ik level 'A4' ben zie ik net, soort van systeem op MP4Nation waar ik 'Level 2' ben) op AliExpress en krijg je idd uit je omgeving nicknames als Inspector Gadget. U bent gewaarschuwd.
Aliexpress gold member geweest :')!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NL post is wel mooi, momenteel een dag of 7 na voormelding (eerste traceerstatus), met wat geluk totaal dus een dag of 9 :7

__
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen :') (net zoals Pressy).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 25-07-2015 02:49:46 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154618666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat doet hij niet, gebeurt er gewoon niks?

Trouwens, blitzwolf heeft een Apple MFi kabel op banggood staan, 8 dollar maar volgens mij valt dat wel mee voor een MFI-certified?
http://www.banggood.com/A(...)S-iPad-p-987610.html
De telefoon geeft wel aan dat hij laadt (icoontje), maar verder laadt hij helemaal niet. Percentage blijft gewoon gelijk. Vreemd.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154619280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 02:42 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen :') (net zoals Pressy).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video
Genius. Ook gekocht :D
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:52:53 #147
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154619429
http://eud.dx.com/product(...)4380461#.VbNOAfkddEA

Paar dagen terug dit beestje besteld bij de EU direct van Dealextreme, kijken of dat schrikbarend sneller is dan de normale site.
[Den Helder]
pi_154619447
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:52 schreef Plastic_beker het volgende:
http://eud.dx.com/product(...)4380461#.VbNOAfkddEA

Paar dagen terug dit beestje besteld bij de EU direct van Dealextreme, kijken of dat schrikbarend sneller is dan de normale site.
Waarom koop je een veel duurdere dan een ER151/ER160 eigenlijk?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:57:48 #149
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154619479
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom koop je een veel duurdere dan een ER151/ER160 eigenlijk?
Vond m er vetter uitzien dan die Pearson dingen. Maar bij de EU direct kwam er sowieso 4 euro bij want normaal zijn deze 35 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door Plastic_beker op 25-07-2015 11:00:44 (stijlfout) ]
[Den Helder]
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:59:24 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154619498
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:57 schreef Plastic_beker het volgende:
zo ie zo
;(
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154619513
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:57 schreef Plastic_beker het volgende:

[..]

Vond m er vetter uitzien dan die Pearson dingen. Maar bij de EU direct kwam er zo ie zo 4 euro bij want normaal zijn deze 35 euro.
EU direct is gewoon postNL direct shipping, geen EU warehouse.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 25 juli 2015 @ 11:02:33 #152
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154619537
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

EU direct is gewoon postNL direct shipping, geen EU warehouse.
Dus het komt gewoon nog uit China?

Nja als het er sneller is kan het handig zijn als je spul snel nodig heb. Staat 5-7 dagen op zodra de order verwerkt is.
[Den Helder]
pi_154619545
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 02:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Aliexpress gold member geweest :')!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NL post is wel mooi, momenteel een dag of 7 na voormelding (eerste traceerstatus), met wat geluk totaal dus een dag of 9 :7

__
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen :') (net zoals Pressy).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video
Wel 'n geweldige uitvinding! Begrijp ik 't goed dat je 't magnetisch gedeelte (adapter) op elk mogelijke kabel zet (micro-usb of lightning) en dan 't andere stukje in je telefoon en klik en klaar?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154619553
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Wel 'n geweldige uitvinding! Begrijp ik 't goed dat je 't magnetisch gedeelte (adapter) op elk mogelijke kabel zet (micro-usb of lightning) en dan 't andere stukje in je telefoon en klik en klaar?
Jup :D
pi_154619561
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:03 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Jup :D
Waarom hebben ze dat nog niet eerder bedacht? Nu moet ik tot eind van 't jaar wachten op deze _O_ uitvinding _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154619594
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dat nog niet eerder bedacht? Nu moet ik tot eind van 't jaar wachten op deze _O_ uitvinding _O_
Tsja.. Haha :P Het kutte is wel dat als je een andere oplader (moet) gebruiken, je het stukje uit je smartphone moet halen en die dan kwijt kunt raken :'(
  zaterdag 25 juli 2015 @ 11:14:37 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154619682
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Genius. Ook gekocht :D
Ja, mooi systeem :D.
Vraag mij af of het niet te veel laadverlies gaat opleveren maar makkelijk is het wel :7.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:07 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Tsja.. Haha :P Het kutte is wel dat als je een andere oplader (moet) gebruiken, je het stukje uit je smartphone moet halen en die dan kwijt kunt raken :'(
Kwijtraken valt mee, gewoon lekker laten zitten en alleen wisselen als het moet :+. Nadeel is wel dat je dan altijd die connector mee moet hebben.

Grootste beer op de weg is zover ik zie het uitsteken, of een apparaat die een net iets kortere micro USB plug of net iets langere plug dan normaal gebruikt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:52 schreef Plastic_beker het volgende:
http://eud.dx.com/product(...)4380461#.VbNOAfkddEA

Paar dagen terug dit beestje besteld bij de EU direct van Dealextreme, kijken of dat schrikbarend sneller is dan de normale site.
Die heb ik gezien, dacht bij Banggood in de aanbieding voor 30 dollar/euro op het moment.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154619718
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:02 schreef Plastic_beker het volgende:

[..]

Dus het komt gewoon nog uit China?

Nja als het er sneller is kan het handig zijn als je spul snel nodig heb. Staat 5-7 dagen op zodra de order verwerkt is.
Laat maar weten wanneer je het uiteindelijk binnen hebt, ben benieuwd. Bij Banggood is hij $34,96 op dezelfde manier verzonden zoals DX dat doet ;) Kortom, altijd handig om even te vergelijken, het lijkt me om dezelfde te gaan namelijk.
http://www.banggood.com/N(...)r-Bank-p-981105.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154619762
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, mooi systeem :D.
Vraag mij af of het niet te veel laadverlies gaat opleveren maar makkelijk is het wel :7.

Volgens de FAQ op KS is er geen sprake van laadverlies :D Zelfde systeem als ik op mijn MacBook heb, en daar was ik al helemaal fan van (8>
pi_154620075
Jongens... Die earsons gaan wat vertraging oplopen. Fik in de fabriek daar, krijg net deze foto door van een Chinees die er nu staat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154620128
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:39 schreef rene90 het volgende:
Jongens... Die earsons gaan wat vertraging oplopen. Fik in de fabriek daar, krijg net deze foto door van een Chinees die er nu staat. [ afbeelding ]
Dit is de earson fabriek of wat?
Ziet er wel redelijk kapot uit allemaal ja :P
Gegroet!
pi_154620161
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:44 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Dit is de earson fabriek of wat?
Ziet er wel redelijk kapot uit allemaal ja :P
Ja, dusse.....wil je nog een Earson kan je hem beter nu kopen :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154620473
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:39 schreef rene90 het volgende:
Jongens... Die earsons gaan wat vertraging oplopen. Fik in de fabriek daar, krijg net deze foto door van een Chinees die er nu staat.
Hopen dat de fik niet komt door falende speaker(accu's) !!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 12:26:24 #164
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154620788
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja, dusse.....wil je nog een Earson kan je hem beter nu kopen :')
Ik zat al te denken om de E160 te kopen (E151 werkte de laatste keren niet altijd mee m.b.t. bluetooth), maar nu heb ik zeker een reden.
Voor ¤30.06 de groene besteld :)

[ Bericht 0% gewijzigd door N22 op 25-07-2015 12:49:31 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154621345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 02:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Aliexpress gold member geweest :')!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NL post is wel mooi, momenteel een dag of 7 na voormelding (eerste traceerstatus), met wat geluk totaal dus een dag of 9 :7

__
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen :') (net zoals Pressy).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video
Nice, hoe koop je die znaps?
Ik weet niet hoe kickstarter werkt :@
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154621513
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 12:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nice, hoe koop je die znaps?
Ik weet niet hoe kickstarter werkt :@
Hier staat alles uitgelegd :)
https://www.kickstarter.com/help/faq/kickstarter+basics#faq_41846

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154621560
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 02:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Aliexpress gold member geweest :')!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NL post is wel mooi, momenteel een dag of 7 na voormelding (eerste traceerstatus), met wat geluk totaal dus een dag of 9 :7

__
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen :') (net zoals Pressy).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video
ook gekocht, maar hoefde geen adres in te voeren
ook bij jou?
ben btw met facebook ingelogd
pi_154624588
Ik zoek een elektrische deurbel met 3 ontvangers. Ik kan enkel deurbellen met 1 of 2 ontvangers vinden ;(

Deurbel moet tot de 3de verdieping van een rijtjeshuis komen

Iemand iets leuks? Voorkeur gaat uit naar knalgoed

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 15:06:59 ]
  zaterdag 25 juli 2015 @ 15:24:56 #169
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154625094
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:06 schreef d4v1d het volgende:
Ik zoek een elektrische deurbel met 3 ontvangers. Ik kan enkel deurbellen met 1 of 2 ontvangers vinden ;(

Deurbel moet tot de 3de verdieping van een rijtjeshuis komen

Iemand iets leuks? Voorkeur gaat uit naar knalgoed
Dit icm dit.
Redneck ingenuity at it's finest!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154625302
:')
pi_154625819
Ik heb een quadcopter gevonden. Na research lijkt het de koome k300 a te zijn.
http://www.lightinthebox.(...)t-nee_p2806732.html#

Hij lijkt het nog te doen, lampjes gaan iig branden, maar ik heb er geen transmitter bij.

Nu heb ik 2 sites gevonden die de transmitter hiervoor los verkopen.
http://www.rchelicopterpa(...)300-drone-parts.html
http://www.duoduogood.com(...)r-24g-ufo-parts.html
Heeft iemand ervaring met 1 van deze 2? Of met deze copter/dit merk en is het uberhaupt de moeite waard om een transmitter te kopen?

Ik heb nu een cheerson cx-10 en een hubsan x4 dus qua formaat is het een leuke toevoeging (hubsan in het geheel net zo groot als 1 propellor van de koome)
pi_154626659
Wat betekend het als je tracking code met RI begint (china post)? Kan enkel het volgende vinden op 17track

«A» - Mail is not insured (less than 2 kg)
«R» - Registered Mail (less than 2 kg)
«V» - Registered Mail (Insured)(less than 2 kg)
«C» - Ordinary Parcel (more than 2 kg)
«L» - Airmail E-packet (less than 2 kg)
«E» - Express Mail Service (EMS more than 2 kg)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 16:15:38 ]
  zaterdag 25 juli 2015 @ 16:16:32 #173
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154626706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 13:08 schreef Chunees het volgende:

[..]

ook gekocht, maar hoefde geen adres in te voeren
ook bij jou?
ben btw met facebook ingelogd
Je krijgt vanzelf een survey in je mail waar je dat kan invullen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 16:15 schreef d4v1d het volgende:
Wat betekend het als je tracking code met RI begint (china post)? Kan enkel het volgende vinden op 17track

«A» - Mail is not insured (less than 2 kg)
«R» - Registered Mail (less than 2 kg)
«V» - Registered Mail (Insured)(less than 2 kg)
«C» - Ordinary Parcel (more than 2 kg)
«L» - Airmail E-packet (less than 2 kg)
«E» - Express Mail Service (EMS more than 2 kg)
Nee, dat staat helaas nergens.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154626754
of ik snap het gewoon niet :@
  zaterdag 25 juli 2015 @ 16:33:38 #175
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154627312
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 16:15 schreef d4v1d het volgende:
Wat betekend het als je tracking code met RI begint (china post)? Kan enkel het volgende vinden op 17track

«A» - Mail is not insured (less than 2 kg)
«R» - Registered Mail (less than 2 kg)
«V» - Registered Mail (Insured)(less than 2 kg)
«C» - Ordinary Parcel (more than 2 kg)
«L» - Airmail E-packet (less than 2 kg)
«E» - Express Mail Service (EMS more than 2 kg)
Die eerste letter is wat er op 17track staat, maar de tweede letter zou willekeurig zijn, werd mij verteld.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154627730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nog niet. Maar heb 'm besteld naar aanleiding van goede ervaringen van anderen op RCGroups.

Besteld bij Banggood, ietwat verbeterde versie van de 2700mAh-variant welke net zo duur is.
oke thanks:)
pi_154628183
Vorige week vrijdag 2 x Smartphone houders gekocht bij DX inclusief nitecorelader.

2 houders waren MPV producten en dus binnen 24 uur geshipt, nitecore 5-7 dagen.
Order werd dan ook netjes gesplits en 2 houdertjes waren zaterdag dan ook verzonden.
Gewoon met freeshipping heb ik ook netjes NL Direct verzending gehad en kreeg ze zojuist binnen :).

Ik/we heb(ben) DX redelijk vele gebasht de laatste tijd maar
toch al 3/4 orders in de laatste maanden bij DX die prima worden opgepakt.
MPV producten van DX met NL direct is prima te doen dus als je snel wat binnen wil hebben.
(DX is vaak niet goedkoopste shop, maar hebben sommige dingen die ik elders niet kan vinden).




Te bedenken dat ze voor dit ding gewoon 35 euro durven te vragen in NL :')

[ Bericht 21% gewijzigd door Downstar op 25-07-2015 17:18:26 ]
pi_154628422
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 16:46 schreef dj_ko het volgende:
oke thanks:)
Het is nou ook niet echt bepaald goed weer om te gaan vliegen maar komende week komt er vast wel weer van. Maar dat de mensen van dat forum die aanraden zegt ook wel genoeg lijkt me. ;)

Verder: dit is ook typisch zo'n kraan die je in mails van Lightinthebox e.d. krijgt.
Alleen bij de Aldi nu nog goedkoper dan uit China. :P

pi_154635084
Gisteren http://www.banggood.com/M(...)-Pants-p-974667.html binnen gekregen.

Ondanks handmatig opmeten toch iets te groot, hopelijk kan de droger nog wat krimp veroorzaken. Wel 'n fijn stofje, ik had wat stuggere kniebroeken die in de zomer wat warm zijn. Dit is wat meer richting linnen, luchtig en licht.

Misschien bestel ik er binnenkort nog wel eentje bij :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154636735
Zijn die 1 cent deals nou iets zeldzaams of gebeurt dat regelmatig?
Gisteravond nog even snel via de app van banggood een handige 8-in-1 sleutelhanger ( met bieropener ! :D ) gekocht voor 1 cent.
pi_154637072
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 23:46 schreef dolf1010 het volgende:
Zijn die 1 cent deals nou iets zeldzaams of gebeurt dat regelmatig?
Gisteravond nog even snel via de app van banggood een handige 8-in-1 sleutelhanger ( met bieropener ! :D ) gekocht voor 1 cent.
bij banggood staan ze er altijd. Maar slechts 1 keer te gebruiken.
:]
pi_154637361
Hoe vind je die 1-cent deals eigenlijk? Ik zie ze nooit :@
Mokkel met stuntstok
  zondag 26 juli 2015 @ 00:47:57 #183
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154637751
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren http://www.banggood.com/M(...)-Pants-p-974667.html binnen gekregen.

Ondanks handmatig opmeten toch iets te groot, hopelijk kan de droger nog wat krimp veroorzaken. Wel 'n fijn stofje, ik had wat stuggere kniebroeken die in de zomer wat warm zijn. Dit is wat meer richting linnen, luchtig en licht.

Misschien bestel ik er binnenkort nog wel eentje bij :Y
Alleen jammer van fake remake logo van G-star xD..
Hoe is dat in het echt? ook dat logo of helemaal niet of juist wel weer een 'echt' logo xD?
pi_154638439
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Het is nou ook niet echt bepaald goed weer om te gaan vliegen maar komende week komt er vast wel weer van. Maar dat de mensen van dat forum die aanraden zegt ook wel genoeg lijkt me. ;)

Verder: dit is ook typisch zo'n kraan die je in mails van Lightinthebox e.d. krijgt.
Alleen bij de Aldi nu nog goedkoper dan uit China. :P

[ afbeelding ]
Hebben wij ook gehad. Half jaartje. Toen was het lichtje stuk.
  zondag 26 juli 2015 @ 07:43:38 #185
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_154640037
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 00:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

Alleen jammer van fake remake logo van G-star xD..
Hoe is dat in het echt? ook dat logo of helemaal niet of juist wel weer een 'echt' logo xD?
Klopt inderdaad, ik zei 't ook tegen m'n vrouw. Was me bij bestellen nog niet opgevallen. 't Logo is gebaseerd op die van G-Star inderdaad. Ongeveer 'n cm bij cm. Maar misschien moeten we 't er hier dan maar niet verder over hebben :P
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154640079
Dat kunnen we beter even uit de weg gaan ja ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 26 juli 2015 @ 10:05:00 #187
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154640692
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:39 schreef rene90 het volgende:
Jongens... Die earsons gaan wat vertraging oplopen. Fik in de fabriek daar, krijg net deze foto door van een Chinees die er nu staat. [ afbeelding ]
Ahh schade! Zal ook ongetwijfeld ten koste gaan van het ontwikkelbudget daar :N
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154643466
Zijn er nog speciale aanbiedingen voor die mi band?
pi_154643749
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:22 schreef Byte_Me het volgende:
Zijn er nog speciale aanbiedingen voor die mi band?
Volgens mij niet, gewoon dus kijken waar hij het goedkoopst is i.c.m. de coupons in de OP.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154643935
Welke seller op abey verkocht nou originele goeie sd kaarten? De link was hier ooit gepost dacht ik, kan iemand me helpen
pi_154644317
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:46 schreef Musta het volgende:
Welke seller op abey verkocht nou originele goeie sd kaarten? De link was hier ooit gepost dacht ik, kan iemand me helpen
http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=true&rmvSB=true
Is al een aantal keer gevraagd de laatste tijd, kan de beheerder hem misschien in de OP stoppen?
  zondag 26 juli 2015 @ 14:17:20 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154644850
Ben nog altijd niet voor het actief promoten van geheugenkaartjes direct uit Azië. Dan geef je mensen de verkeerde indruk.

Denk sowieso dat het beter is een kleine premium voor sneller en zekerder verzenden en garantie te betalen en het gewoon te halen bij een legit store in NL (bv. DATAIO, iBood heeft soms aardige deals) of EU (Amazon).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154647381
quote:
Mijn vrouw zei dat ik moet stoppen met het online kopen van zinloze spullen.

Dus ik stuurde haar terug naar China.
Gegroet!
  zondag 26 juli 2015 @ 18:35:07 #194
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154652854
Was vandaag in de MediaMarkt
(het regende en ik had boodschappen gedaan in de Jumbo ernaast, anders kom ik daar vrijwel nooit meer sinds ik Chinashop)

en zag daar een ouwe bekende :




Heb 'm helaas niet verder kunnen onderzoeken, want blijkbaar mag je geen verpakkingen meer openmaken...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 26 juli 2015 @ 18:39:17 #195
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154652982
quote:
12s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:35 schreef dodge_911 het volgende:
Was vandaag in de MediaMarkt (het regende en ik had boodschappen gedaan in de Jumbo ernaast, anders kom ik daar vrijwel nooit meer sinds ik Chinashop) en zag daar een ouwe bekende in een ander jasje :

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Heb 'm helaas niet verder kunnen onderzoeken, want blijkbaar mag je geen verpakkingen meer openmaken...
Ben benieuwd wat voor cellen erin zitten. :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 26 juli 2015 @ 18:40:10 #196
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154652997
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat voor cellen erin zitten. :D
¤49,99 vond ik net teveel voor 'n shits 'n giggles teardown :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 26 juli 2015 @ 18:41:40 #197
429602 julius123
julius123
pi_154653047
quote:
12s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:35 schreef dodge_911 het volgende:
Was vandaag in de MediaMarkt
(het regende en ik had boodschappen gedaan in de Jumbo ernaast, anders kom ik daar vrijwel nooit meer sinds ik Chinashop)

en zag daar een ouwe bekende :

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Heb 'm helaas niet verder kunnen onderzoeken, want blijkbaar mag je geen verpakkingen meer openmaken...
50 euro :')
  zondag 26 juli 2015 @ 18:42:19 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154653059
quote:
12s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:40 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

¤49,99 vond ik net teveel voor 'n shits 'n giggles teardown :D
Snap het :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154653204
Ik wil iets gaan halen bij ********** nu vroeg ik mij af wat jullie ervaring zijn?
pi_154653275
Iemand enig idee waarom Ever buying word gecensureerd ?
  zondag 26 juli 2015 @ 18:50:27 #201
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154653323
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:48 schreef Lazvic het volgende:
Iemand enig idee waarom Ever buying word gecensureerd ?
Ja, ze spamde het topic vol.

Voor de rest een 'oke' webshop. Wat wil je precies gaan halen? ;)

(Btw, even 't topic doorzoeken en je vind die informatie zo hé)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154653506
quote:
16s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:50 schreef tokko1 het volgende:
Ever buying
Ik zal inderdaad voortaan de oude topics beter door nemen. Ik ben van plan een Xiaomi rugzak school tas te halen die ook nog eens waterdicht is. Maar wel grappig dat Ever buying deze topic spamed.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:36:30 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154654817
Die 15.6" laptop rugtas? Die verwacht ik nog binnen te krijgen aankomende week ofzo (is alleen niet waterdicht meen ik, linkjuhh?).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154655102
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:36 schreef shiznuts het volgende:
Die 15.6" laptop rugtas? Die verwacht ik nog binnen te krijgen aankomende week ofzo (is alleen niet waterdicht meen ik, linkjuhh?).
http://www.gearbest.com/laptop-accessories/pp_204149.html
pi_154655799
Iemand nog een idee waar je die xiaomi powerbank (10.000mah) goedkoop kan verkrijgen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154655821
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:00 schreef relativity het volgende:
Iemand nog een idee waar je die xiaomi powerbank (10.000mah) goedkoop kan verkrijgen?
Als je wat geduld heb Allbuy
pi_154656365
De Gearbest coupon uit de OP is verlopen denk ik, als ik hem invoer krijg ik de melding "The code you entered has expired." :'(
  zondag 26 juli 2015 @ 22:21:50 #208
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154661472
wauw ik heb al heel veel dingen besteld vooral veel goedkope zooi ook. ik had laatst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
besteld en toen wij in frankrijk aankwamen kwam er rook uit haha was wel grappig nu heb ik er andere motor in gezet
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  zondag 26 juli 2015 @ 22:25:12 #209
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154661602
Geil, vorige week zaterdag iets besteld op AliExpress, gisteren al binnengekregen :D
Voor geinteresseerden: http://www.aliexpress.com(...)110/32236449288.html :7
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 26 juli 2015 @ 22:30:47 #210
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154661816
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Geil, vorige week zaterdag iets besteld op AliExpress, gisteren al binnengekregen :D
Voor geinteresseerden: http://www.aliexpress.com(...)110/32236449288.html :7
But, but, but, what does it do?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154661908
quote:
12s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:30 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

But, but, but, what does it do?
slagroomspuitvulling denk ik ( triple woordwaarde scrable )

[ Bericht 79% gewijzigd door dolf1010 op 26-07-2015 22:39:01 ]
  zondag 26 juli 2015 @ 23:10:52 #212
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154663068
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:33 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

slagroomspuitvulling denk ik ( triple woordwaarde scrable )
Juist niet, ik had de hele tijd een echte slagroomspuit maar die ging kapot dus nu maar over op een cracker.
Je kan in ieder geval het lachgas in een patroon dat normaal wordt gebruikt in een horeca-slagroomspuit eruit halen en in een ballon laten spuiten...
Wat je er daarna mee doet mag je zelf weten ;)
Zeker een aanrader voor de mensen die ook de Nederlandse groene kruiden roken :7
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 27 juli 2015 @ 01:30:03 #213
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154665793
Met al dat festivalgedoe nog vergeten dat ik pakjes had!

Gele versie van de YZXStudio usb tester, met output-control.
Voor de verandering eens van bij 'n AE seller weg.

En voor het kabeltestproject het volgende :

5W en 10W usb dummy loads :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:17 schreef Metalfreak het volgende:
Heb ooit gewerkt op Lowlands, van de stage managers kregen we inderdaad toestemming om pers en cameramensen hardhandig aan de kant te duwen als die ons hinderden in ons werk... :P
Met de heren van de security heb ik dus nooit problemen. Omdat ik al effe meedraai in dat wereldje ken ik 80% van de crews, of dat nu light en sound, visuals- en pyrodudes of securitylui zijn, ik word niet hardhandig weggeduwd.
Dat mag je wel proberen, maar vergeet daarbij niet dat je met ruim 5K aan spul aan het gooien bent :) En als daar wat aan komt, mag je zo groot zijn als je wil, en wie je wil maar ik kom verhaal halen :) Mgoed, zover komt het dus (bijna) nooit. De DJ had geen clearance voor mij geregeld, en ik mocht dus eigenlijk het podium niet op. Dat ik viavia toch één en ander had kunnen roggelen om toch mijn beelden te kunnen maken, schoot bij onze stagemanager in het verkeerde keelgat.


[ Bericht 46% gewijzigd door dodge_911 op 27-07-2015 01:40:20 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154666118
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Geil, vorige week zaterdag iets besteld op AliExpress, gisteren al binnengekregen :D
Voor geinteresseerden: http://www.aliexpress.com(...)110/32236449288.html :7
Besteld! Onhandig zo'n grote spuit meedragen.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 27 juli 2015 @ 09:08:49 #215
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154667656
Hallo weet iemand ook of pakjes op maandag komen?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  maandag 27 juli 2015 @ 09:40:00 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154667986
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juli 2015 @ 09:43:04 #217
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154668019
Is allbuy bij jullie ook zo traag geworden?
Starbucks, waar blijf je
pi_154668157
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:00 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=true&rmvSB=true
Is al een aantal keer gevraagd de laatste tijd, kan de beheerder hem misschien in de OP stoppen?
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:17 schreef shiznuts het volgende:
Ben nog altijd niet voor het actief promoten van geheugenkaartjes direct uit Azië. Dan geef je mensen de verkeerde indruk.

Denk sowieso dat het beter is een kleine premium voor sneller en zekerder verzenden en garantie te betalen en het gewoon te halen bij een legit store in NL (bv. DATAIO, iBood heeft soms aardige deals) of EU (Amazon).
Bij deze shop hebben mensen toch al wel wat besteld hier? Ik wil er graag een SD en 2 USB sticks van kopen. Is die shop legit?
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 27 juli 2015 @ 10:04:08 #219
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154668280
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 09:43 schreef doctor.starbucks het volgende:
Is allbuy bij jullie ook zo traag geworden?
Traag, snel, ik heb het al allemaal gehad bij Allbuy, dus ja, het kan zijn dat ze weer traag zijn.

On another note :
Nog bewijs dat die Anker kabels best wel goed zijn om mee te laden :
Komen er zelfs nog (iets) beter van af dan de PortaPow die ik meestal aanraad.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 27 juli 2015 @ 10:07:23 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154668334
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 09:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Bij deze shop hebben mensen toch al wel wat besteld hier? Ik wil er graag een SD en 2 USB sticks van kopen. Is die shop legit?
Ja, het heeft er de schijn van dat het legit is.

Maar daarom blijft het nogal wel linke soep om mensen op het spoor te zetten uit China goedkoop geheugenkaartjes te laten halen. Zeker omdat je voor hartstikke schappelijke prijzen tegenwoordig hier in NL/EU gewoon goed terecht kunt.
_

Iets anders, Xiaomi-deals: http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/xiaomi01.html

[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 27-07-2015 10:51:35 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juli 2015 @ 10:53:30 #221
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154669023
ik heb nou http://www.aliexpress.com(...)ulb/32263361611.html
ge kocht zijn deze goed?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  maandag 27 juli 2015 @ 11:01:13 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154669191
quote:
3s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:53 schreef 1marcelfilms het volgende:
ik heb nou http://www.aliexpress.com(...)ulb/32263361611.html
ge kocht zijn deze goed?
Geen idee, en weinig mensen die je dat kunnen vertellen waarschijnlijk.
Heb verschillende LEDS uit China aantal met zeer bedenkelijke kwaliteit van bijna 5 dollar stuk en een aantal van 3 dollar die prima zijn.

Ik koop er vaak 2 of 3 en haal er dan 1 of 2 open voordat ik ze in gebruik neem.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154669701
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Geil, vorige week zaterdag iets besteld op AliExpress, gisteren al binnengekregen :D
Voor geinteresseerden: http://www.aliexpress.com(...)110/32236449288.html :7
top, Thanks die ga ik ook bestellen!
Vroegah ooit uit Amerika gehaald, lekker 30 euro shipping betalen.
Best goedkoop ook daar, in nl betaal je al gouw 10 euro voor zon ding.
Zijn de schroefdraden ene beetje ok?
Vaak zijn die dingen van goedkoop en dun aluminium wat er toe leidt dat ze na tijdje vaak kapot gaan omdat die schroefdraad lam wordt.
Gegroet!
pi_154669888
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154670174
quote:
Hij heeft er wel vaker opgestaan. Wordt verkocht door resellers. Niet door Bol.com zelf.
pi_154670198
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Hij heeft er wel vaker opgestaan. Wordt verkocht door resellers. Niet door Bol.com zelf.
Ik zag het al ja. Maar qua prijs weet je dan iig wel waar je aan toe bent.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154670245
Volgens Alleskopen heb ik een tracking code gekregen van PostNL (begint met SYL02xxx), maar ik denk niet dat dit een PostNL code is.. Waar kan ik dit wel tracken? Ik snap de nieuwe site van 17track niet meer :')
pi_154670991
Heeft gearbest echt een EU warehouse? Of word het gewoon op de snelle manier verzonden vanuit chinesië? Heb een nieuwe telefoon besteld daaro :)
  maandag 27 juli 2015 @ 12:38:13 #229
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154671329
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:24 schreef julius123 het volgende:
Heeft gearbest echt een EU warehouse? Of word het gewoon op de snelle manier verzonden vanuit chinesië? Heb een nieuwe telefoon besteld daaro :)
Waarom worden zo 'n vragen pas gesteld nadat men al besteld heeft ? :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 27 juli 2015 @ 12:43:01 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154671444
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juli 2015 @ 12:50:10 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154671613
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:51 schreef Xetran het volgende:
Volgens Alleskopen heb ik een tracking code gekregen van PostNL (begint met SYL02xxx), maar ik denk niet dat dit een PostNL code is.. Waar kan ik dit wel tracken? Ik snap de nieuwe site van 17track niet meer :')
Niet, het is een referentiecode zover ik zie ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 27 juli 2015 @ 12:53:34 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154671701
Inderdaad. Het OP-verhaal:
quote:
Valid trackformat
Is je bestelling opgestuurd door middel van (free) registered shipping, dan kun je deze met behulp van de sites in de alinea hieronder traceren. Let wel op dat je een geldige trackcode gebruikt. Deze herken je aan de eerste twee letters die staan voor de vorm van shipping (voorbeelden: RA, RB, RF, RR, RX), gevolgd door de unieke identificatiecode van je zending die uit cijfers bestaat. De code wordt afgesloten met twee letters die verraden met welke postdienst de zending verstuurd is. Is je zending opgestuurd met registered airmail van China Post verwacht je een trackcode als RA123456789CN. Mocht je pakketje met een Hong Kong Post of bijvoorbeeld Singapore Post verzonden zijn verwacht je op de plek van de postdienst identifier respectievelijk HK of SG. Heb je een code gekregen die niet aan dit format voldoet is het naar alle waarschijnlijkheid ook niet te tracken en heb je een ordernummer of behandelings-ID van een intermediate postdienst gekregen, waar je niks mee kunt. In zulke gevallen neem je contact op met de verkopende partij en vraagt om een trackcode die wél geldig is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154671937
quote:
12s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Waarom worden zo 'n vragen pas gesteld nadat men al besteld heeft ? :)
Omdat,
Ik voor m'n werk in het k#t Zeeland zit en m'n internet heel slecht is hier :)
Heb em vanmorgen besteld toen we nog wel in bewoond gebied rond reden. Beetje impulsaankoop :)
Enige website die nog een beetje te doen is is fok.

[ Bericht 26% gewijzigd door julius123 op 27-07-2015 13:21:02 ]
  maandag 27 juli 2015 @ 13:11:09 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154672139
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:26 schreef Zspirit het volgende:

[..]

top, Thanks die ga ik ook bestellen!
Vroegah ooit uit Amerika gehaald, lekker 30 euro shipping betalen.
Best goedkoop ook daar, in nl betaal je al gouw 10 euro voor zon ding.
Zijn de schroefdraden ene beetje ok?
Vaak zijn die dingen van goedkoop en dun aluminium wat er toe leidt dat ze na tijdje vaak kapot gaan omdat die schroefdraad lam wordt.
In Nederland heb je die simpelste crackers voor ¤8,50 in de webshops of ¤12,50 in de winkels, op AliExpress heb je een doosje van 12 stuks voor 24 euro :') fijne winstmarge dus...
Toen zag ik deze versie met die rubberen grip voor 7 euro, ik las altijd over problemen met die koude lucht bij die goedkope versies dus maar iets meer betaald voor comfort.
De schroefdraden zien er nu goed uit, zo te voelen is het ook wel sterk/hard metaal dat niet snel gaat lam gaat (geen typisch cheapass metaal), maar kan zijn dat die na een paar honderd keer wat stroever wordt zodat het gaat schuren en daarna inderdaad kapot gaat. Ik kan het niet echt inschatten behalve dat het echt niet als goedkoop aluminium aanvoelt en het ook gewoon een normale 'dikke' laag metaal is.

Gisteravond was het in ieder geval zéér fijn werken ermee, echt veel handiger dan de slagroomspuit.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154672291
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:11 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

In Nederland heb je die simpelste crackers voor ¤8,50 in de webshops of ¤12,50 in de winkels, op AliExpress heb je een doosje van 12 stuks voor 24 euro :') fijne winstmarge dus...
Toen zag ik deze versie met die rubberen grip voor 7 euro, ik las altijd over problemen met die koude lucht bij die goedkope versies dus maar iets meer betaald voor comfort.
De schroefdraden zien er nu goed uit, zo te voelen is het ook wel sterk/hard metaal dat niet snel gaat lam gaat (geen typisch cheapass metaal), maar kan zijn dat die na een paar honderd keer wat stroever wordt zodat het gaat schuren en daarna inderdaad kapot gaat. Ik kan het niet echt inschatten behalve dat het echt niet als goedkoop aluminium aanvoelt en het ook gewoon een normale 'dikke' laag metaal is.

Gisteravond was het in ieder geval zéér fijn werken ermee, echt veel handiger dan de slagroomspuit.
Mm oke bedankt.
Ik twijfel tussen dat ding en een slagroomspuit maar dan ga ik voor de slagroomspuit als ik je goed begrijp.
Gegroet!
  maandag 27 juli 2015 @ 13:21:34 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154672432
Lol, junkies. :P

Neways. Talking of. Purdy dope. :7

~ http://www.mp4nation.net/(...)eadphone-desk-hanger ($13.96 als LVL2 en fb2012fiver)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juli 2015 @ 13:21:50 #237
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154672438
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:16 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Mm oke bedankt.
Ik twijfel tussen dat ding en een slagroomspuit maar dan ga ik voor de slagroomspuit als ik je goed begrijp.
Oh hé :P
Ik zou nu ik beide dingen heb juist sowieso voor de cracker gaan, qua prijs is die 7 euro tegenover 20 euro van de Blokker-spuit dus zelfs al gaat die na een tijdje kapot, dan haal je er nog 2 bij voor dezelfde prijs. Met meerdere dingen zou je ook je vrienden zo'n ding kunnen geven zodat ze het bij een avondje chillen lekker zelf kunnen doen :P
De slagroomspuit zal minder slijtage hebben maar die is zoveel groter dat meenemen onhandig is, en bij mij is dat plastic kapje waar het patroon in moet kapot gegaan en dan werkt het hele ding ook niet meer, dus tjah...
Het voordeel van de slagroomspuit is dat je geen last hebt van de koude lucht dicht bij je vingers, maar wat vrienden irritant vinden aan de spuit is dat je direct dat hele patroon uitblaast in een ballon met dik hard geluid, tenzij je de hendel heel langzaam indrukt. Zelf heb ik niet echt problemen met het geluid (woon alleen) maar vriend met huisgenoten zou dat geluid kut vinden :') :P Met die cracker blaast het in een paar seconden (veel zachter) erin.

En voor die 7 of 20 euro, zie het als een vakantiecadeau voor jezelf, stoppen met twijfelen en bestellen ;)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154672471
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Lol, junkies. :P

Neways. Talking of. Purdy dope. :7
[ afbeelding ]
~ http://www.mp4nation.net/(...)eadphone-desk-hanger ($13.96 als LVL2 en fb2012fiver)
Tja, als je écht niet meer weet waar je je geld aan kwijt moet...
  maandag 27 juli 2015 @ 13:24:32 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154672498
Nou ja. M'n go-to headphone hangt nu over een thermostaat. ;(
De stands herbergen meerdere headphones.
Dus een toegewijde holder aan m'n desk. :Y ^O^
En wat ik heb met Xiaomi, heb ik ook wel een beetje met Brainwavz :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juli 2015 @ 13:35:36 #240
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154672821
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:24 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja. M'n go-to headphone hangt nu over een thermostaat. ;(
De stands herbergen meerdere headphones.
Dus een toegewijde holder aan m'n desk. :Y ^O^
En wat ik heb met Xiaomi, heb ik ook wel een beetje met Brainwavz :@
Brainwavz is ook gewoon een goed/lekker/mooi merk!
En niet alleen een mini chinees merkje, maar ze worden oa ook door Engadget erkend als een top audio merk qua prijs/kwaliteit.

Hun Delta's zijn oa de best buy under $40 (en daarmee verslaan ze ook grote merken als Apple, Panasonic en Sennheiser).
http://www.engadget.com/2(...)headphones-under-40/
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154675184
Ik heb twee problemen.

Ten eerste is bij allbuy het hele bedrag afgeboekt zonder aftrekking van de coupon korting. Hoe werkt dit?

Ten tweede heb ik mijn xiaomi powerbank nog niet binnen maar werd ik een paar dagen geleden wel gebeld door PostNL, maar was op dat moment niet bereikbaar..

Wat kan dat betekenen, mijn hoogste bestelwaarde is ¤10 ongeveer...
pi_154675370
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:06 schreef Taciho het volgende:
Ik heb twee problemen.

Ten eerste is bij allbuy het hele bedrag afgeboekt zonder aftrekking van de coupon korting. Hoe werkt dit?

Ten tweede heb ik mijn xiaomi powerbank nog niet binnen maar werd ik een paar dagen geleden wel gebeld door PostNL, maar was op dat moment niet bereikbaar..

Wat kan dat betekenen, mijn hoogste bestelwaarde is ¤10 ongeveer...
Terugbellen? Webcare sturen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154675429
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Terugbellen? Webcare sturen?
Ja die allbuy klantenservice is niet goed voor mijn hart. Elke keer vragen ze weer naar dingen die als ze de email een keer goed lezen zo kunnen vinden.

Bij die powerbank is ook nog het probleem dat die kut tracking code die er bij zat niet werkte en nergens werd herkend.
pi_154675455
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:06 schreef Taciho het volgende:
Ik heb twee problemen.

Ten eerste is bij allbuy het hele bedrag afgeboekt zonder aftrekking van de coupon korting. Hoe werkt dit?

Ten tweede heb ik mijn xiaomi powerbank nog niet binnen maar werd ik een paar dagen geleden wel gebeld door PostNL, maar was op dat moment niet bereikbaar..

Wat kan dat betekenen, mijn hoogste bestelwaarde is ¤10 ongeveer...
en welk bedrag staat bij je allbuy order op de site?
Had ik ook bijna bij een ander product via de mobiel maar via de website ging het wel goed. Goed op letten dus wat er uiteindelijk bij je paypal staat.
:]
pi_154675512
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:17 schreef wootahH het volgende:

[..]

en welk bedrag staat bij je allbuy order op de site?
Had ik ook bijna bij een ander product via de mobiel maar via de website ging het wel goed. Goed op letten dus wat er uiteindelijk bij je paypal staat.
Ik heb het via Skrill prepaid creditcard betaalt en daar staat heel duidelijk dat het hele bedrag is afgeboekt.

Heb maar een refund process aangevraagd op die powerbank, kijken of dat werkt.
pi_154676065
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:20 schreef Taciho het volgende:
Ik heb het via Skrill prepaid creditcard betaalt en daar staat heel duidelijk dat het hele bedrag is afgeboekt.

Heb maar een refund process aangevraagd op die powerbank, kijken of dat werkt.
Wat betekent dat je waarschijnlijk niet goed hebt opgelet bij het betalingsproces en dus veel sneller reactie had kunnen ondernemen. Aan de prijs kan je niet veel doen. Of staat er een ander bedrag bij je account op Allbuy?

Andere opmerkingen:
Wanneer heb je de powerbank besteld?
Waarom wacht je de reactie van PostNL niet af? + Hoe weet je dat je gebeld bent geweest door PostNL?
pi_154676371
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:41 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Wat betekent dat je waarschijnlijk niet goed hebt opgelet bij het betalingsproces en dus veel sneller reactie had kunnen ondernemen. Aan de prijs kan je niet veel doen. Of staat er een ander bedrag bij je account op Allbuy?

Andere opmerkingen:
Wanneer heb je de powerbank besteld?
Waarom wacht je de reactie van PostNL niet af? + Hoe weet je dat je gebeld bent geweest door PostNL?
BIj Allbuy staat dat de coupon in afgeschreven en de prijs van $12,76 naar $10 ging en bij een led lampje van ¤2,36 naar ¤2,12 maar toch is alles afgeschreven.

De powerbank is 13 juli besteld.
PostNL sprak mijn voicemail in en klonk een beetje vaag, maar hij zou mij nog een keer terugbellen. Maar tot op heden heeft hij dit nog niet gedaan.
pi_154677404
Aangezien hier iemand van tinydeal zit:

tinydeal heeft zover ik zie 2maal de awei es800m
dit zijn ook gewoon es800m's ook al staat het niet in de titel
http://www.tinydeal.com/n(...)-for-pc-p-57773.html
en gezien de hoeveelheid recensies gewoon de goede en zijn ook degene die ik al enkele malen gekocht heb.
maar bij deze staat het in de titel http://www.tinydeal.com/n(...)phones-p-143011.html en zijn wat goedkoper, alleen nauwelijks recensies.

Zijn die 2e fake?
  maandag 27 juli 2015 @ 16:35:59 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154677536
Ik denk niet dat er moeite gedaan wordt om +- 6 USD oortjes te faken.
Opnieuw gelist. Waarom. Eh. Tja. Een van de ondoorgrondelijk Chinese wegen. :P
quote:
16s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Brainwavz is ook gewoon een goed/lekker/mooi merk!
En niet alleen een mini chinees merkje, maar ze worden oa ook door Engadget erkend als een top audio merk qua prijs/kwaliteit.

Hun Delta's zijn oa de best buy under $40 (en daarmee verslaan ze ook grote merken als Apple, Panasonic en Sennheiser).
http://www.engadget.com/2(...)headphones-under-40/
Awe yeah. :7
Alleen doe mij de VSD3 maar voor de Delta's hoor. Nog sub-40 USD op http://www.lendmeurears.com/vsonic/?setCurrencyId=2 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juli 2015 @ 16:45:08 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154677784
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154680004
Allbuy is echt een matig bedrijf vergeleken met Banggood. Allbuy heeft mijn geen track and trace gestuurd en antwoord niet op mijn gestelde vragen. Weet iemand wat State:AttemptFail bij Allbuy betekend ? Ik heb in china topics reeksen gezocht maar kon het niet vinden.
  maandag 27 juli 2015 @ 18:21:49 #252
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154680061
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Lazvic het volgende:
Allbuy is echt een matig bedrijf vergeleken met Banggood. Allbuy heeft mijn geen track and trace gestuurd en antwoord niet op mijn gestelde vragen. Weet iemand wat State:AttemptFail bij Allbuy betekend ? Ik heb in china topics reeksen gezocht maar kon het niet vinden.
Dat betekent : geduld hebben, je pakje komt!
En nee, ik ben nu niet lullig aan het doen, heb dezelfde status bij 2 AllBuy orders gehad.
En het staat er nu nog steeds zo, terwijl ik mijn pakketjes al heb :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154680196
quote:
12s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dat betekent : geduld hebben, je pakje komt!
En nee, ik ben nu niet lullig aan het doen, heb dezelfde status bij 2 AllBuy orders gehad.
Betekend het dat langer duurt voor het geleverd wordt dan de afgesproken tijd? Verder heb ik genoeg geduld :) alleen jammer dat Allbuy nooit antwoord geeft op mijn vragen.
  maandag 27 juli 2015 @ 18:31:57 #254
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154680335
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:26 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Betekend het dat langer duurt voor het geleverd wordt dan de afgesproken tijd? Verder heb ik genoeg geduld :) alleen jammer dat Allbuy nooit antwoord geeft op mijn vragen.
Ook daarop geen eensluidend antwoord :)
Kan zijn van wel, kan zijn van niet, mijn 1ste "AttemptFail" order duurde langer dan beloofd, de tweede kwam sneller dan beloofd binnen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154680807
quote:
Eh? Kan die ook op EN :P

Lijkt erop dat alle coupons van dit tijdslot zijn vergeven?
pi_154681423
iPhone kabels voor laden uit china is niet aan te raden of wel?
pi_154681429
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 02:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

__
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen :') (net zoals Pressy).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video
Dit gaat toch nooit handig werken? Of je nou dat magnetische plugje aan je usb-kabel moet frommelen of dat je het connectortje in je telefoon moet frommelen?

Ik gebruik gemiddeld 4 laders per week (auto, werk, huiskamer, slaapkamer) dan moet ik dus overal zo'n ding voor halen om 'snel' te kunnen connecten.
Begrijp ik dat goed?
pi_154681521
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
iPhone kabels voor laden uit china is niet aan te raden of wel?
laden meestal wat langzamer op tenzij je een betere kwaliteit kabel koopt
pi_154681589
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef Majinster het volgende:

[..]

laden meestal wat langzamer op tenzij je een betere kwaliteit kabel koopt
En stoppen er na verloop van tijd mee.
Heb vandaag deze besteld:
http://aanbieding.marktpl(...)f-micro-usb-kabel-2/

Kijken of die het volhouden, en anders garantie claimen :D
pi_154681737
http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html Of kan ik dan beter een kopen van 1 euro
pi_154681790
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html Of kan ik dan beter een kopen van 1 euro
Vrij prijzig, kun je beter gelijk voor de originele gaan:

https://www.mobilesupplie(...)qR7nXYoxgaAlDU8P8HAQ
pi_154682413
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:21 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Vrij prijzig, kun je beter gelijk voor de originele gaan:

https://www.mobilesupplie(...)qR7nXYoxgaAlDU8P8HAQ
Alleen is die dus gewoon niet origineel
pi_154682523
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:43 schreef TheDoors het volgende:

[..]

Alleen is die dus gewoon niet origineel
Dat was het eerste wat ik ook dacht.
  maandag 27 juli 2015 @ 19:48:01 #264
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154682537
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html Of kan ik dan beter een kopen van 1 euro
De BlitzWolf kabel is ook MFI en nog iets goedkoper.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154685240
Hmm binnen 0sec al die russische coupons weg.
Althans de prijs was gewoon 30$ voor 30$ coupon...
pi_154696034
Oneplus Two aangekondigd!
https://oneplus.net/invites?kolid=F5PBPS
Btw, $329 16GB, $389 64GB.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 07:26:36 #267
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154696194
Zoek een beetje hulp.

Ik zat rond te neuzen in de pandacheck app (o.a. van china-gadets.de). Daar kwam ik de bekende Mi scale tegen voor 22 dollar. Terwijl ik in de app 22 dollar afrekende is er toch 64 dollar afgeschreven.

Enige idee hoe ik dat corrigeer / annuleer?
Starbucks, waar blijf je
pi_154696217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 07:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
Zoek een beetje hulp.

Ik zat rond te neuzen in de pandacheck app (o.a. van china-gadets.de). Daar kwam ik de bekende Mi scale tegen voor 22 dollar. Terwijl ik in de app 22 dollar afrekende is er toch 64 dollar afgeschreven.

Enige idee hoe ik dat corrigeer / annuleer?
contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt?

en die prijs klopt wel. Ding weegt >2kg dus geen gratis verzending. 42 dollar verzendkosten is mogelijk
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:19:09 #269
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154697038
Dus het is voor ons nog goedkoper om hem bij Bol.com te bestellen ook :P
pi_154697172
Xiaomi Yi Sport is binnen gekomen met Sweden Post. Opzich nog aardig vlot. 7 Juli besteld, vandaag binnen. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154698187
quote:
12s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk niet dat er moeite gedaan wordt om +- 6 USD oortjes te faken.
Opnieuw gelist. Waarom. Eh. Tja. Een van de ondoorgrondelijk Chinese wegen
Ja nja, je weet het bij die chinesen maar nooit joh. Worden soms ook kopies gemaakt van al gekopieerde producten. Dus dacht maar even hier vragen. Mogelijk dat kenzi de reden wist of dat er mensen zitten die beide varianten gekocht hebben.
pi_154698543

Wat is dit eigenlijk?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154698590
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:55 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
dat houdt in, als ik het goed begrijp, dat er eventueel nog import heffingen en belastingen over de goederen moeten worden betaald, ookal wordt het met een europeese vervoerder verzonden (goederen buiten de EU, maar vervoerd met b.v. postNL schijnen die sticker te kunnen krijgen)

https://thomas.vanhoutte.(...)rement-of-article-9/
pi_154698616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:58 schreef mschol het volgende:

[..]

dat houdt in, als ik het goed begrijp, dat er eventueel nog import heffingen en belastingen over de goederen moeten worden betaald, ookal wordt het met een europeese vervoerder verzonden (goederen buiten de EU, maar vervoerd met b.v. postNL schijnen die sticker te kunnen krijgen)

https://thomas.vanhoutte.(...)rement-of-article-9/
Ah, ik heb er geen brief bij gekregen iig. Gelukje gehad misschien. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154698656
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:55 schreef dimmak het volgende:
Wat is dit eigenlijk?
Toevallig een powerbank?
Daar zitten bij mij ook vaak van die stickers op.
pi_154698702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:03 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Toevallig een powerbank?
Daar zitten bij mij ook vaak van die stickers op.
Nee hier zat mijn Xiaomi Yi Sports in,
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154698747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:55 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Die zat ook op het envelopje voor mijn powerbankje, maar dat was het dan ook. Niks spannends dus.
pi_154700318
Nou ik heb eindelijk al mn powerbanks binnen, nu is het even mooi geweest.
Wel nog mooi op tijd voor mn festivals etc.



Ziet er mooi uit toch :D
Gegroet!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:28:06 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154700346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ah, ik heb er geen brief bij gekregen iig. Gelukje gehad misschien. :)
Het worodje eventueel doet het hem in die tekst ;). Het gaat puur om het feit dat het wellicht uit NL of SWE lijkt te komen maar dit niet het geval is.
Gewoon een soort heads-up voor de belastingbeamte die de inklaring doet :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154700369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:28 schreef RobertNL het volgende:
Gewoon een soort heads-up voor de belastingbeamte die de inklaring doet :)
Aahh, op die manier. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154700392
Verkeerde topic.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 12:30:56 ]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:43:12 #282
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154700635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:27 schreef Zspirit het volgende:
Nou ik heb eindelijk al mn powerbanks binnen, nu is het even mooi geweest.
Wel nog mooi op tijd voor mn festivals etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er mooi uit toch :D
Wat is dat zwarte ding?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154700678
2 USB sticks voor mijn DJ set en 1 SD kaart voor mijn Yi besteld bij courtesytrading. Ik ben benieuwd.

Hierna zet ik even een rem op het bestellen. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154700701
Misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met het volgende:

Ik heb op een account op DHGate 128 dollar staan.
Dat wil ik graag terug.
Nu kan dat kennelijk via bank transfer, dan kan het tot 35 dollar (zonde) kosten, of Western Union (geen ervaring mee)

Wat is de beste optie om het geld op je account terug te laten storten naar je bankrekening?
Mokkel met stuntstok
pi_154700727
4x 35 dollar terug laten overmaken misschien?
pi_154700739
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:47 schreef mitchy112 het volgende:
4x 35 dollar terug laten overmaken misschien?
Dan kost dat me ook minstens 10, maar hoogstens 35 dollar per keer? :D
quote:
Bank Transfer (Bank Transfer fees range between US $10 – US $35 by different banks)
Mokkel met stuntstok
pi_154701152
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:43 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wat is dat zwarte ding?
Dat is eigenlijk geen PB maar hij past zo mooi in t rijtje ;)



Wel ge china shopt overigens!
Gegroet!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:45:33 #288
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154703554
Cheerson cx10 ontvangen, wat is dat een fantastisch ding zeg :D

Nog wel flink oefenen. En hij vliegt naar achteren bij de start. Vertrimmen lukt niet lijkt het..
Ajax Amsterdam
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:47:33 #289
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_154703602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:05 schreef Downstar het volgende:
Vorige week vrijdag 2 x Smartphone houders gekocht bij DX inclusief nitecorelader.

2 houders waren MPV producten en dus binnen 24 uur geshipt, nitecore 5-7 dagen.
Order werd dan ook netjes gesplits en 2 houdertjes waren zaterdag dan ook verzonden.
Gewoon met freeshipping heb ik ook netjes NL Direct verzending gehad en kreeg ze zojuist binnen :).

Ik/we heb(ben) DX redelijk vele gebasht de laatste tijd maar
toch al 3/4 orders in de laatste maanden bij DX die prima worden opgepakt.
MPV producten van DX met NL direct is prima te doen dus als je snel wat binnen wil hebben.
(DX is vaak niet goedkoopste shop, maar hebben sommige dingen die ik elders niet kan vinden).

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Te bedenken dat ze voor dit ding gewoon 35 euro durven te vragen in NL :')

Heb je mogelijk een linkje naar die telefoonhouder? Lijkt mij een handig ding!
Aigh aigh Captain!
pi_154703787
Er zijn hier een paar users die ervaring hebben met een IR illuminator.
Ik zit er zelf aan te denken om er een naast m'n IP camera te hangen maar ben wel benieuwd naar ervaringen.
Heeft het bijvoorbeeld nog wat bereik is of het 3x knudde?

pi_154705337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:07 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk geen PB maar hij past zo mooi in t rijtje ;)

[ afbeelding ]

Wel ge china shopt overigens!
Me want
pi_154708563
Ik vind het wel weer tijd voor wat nieuw RC speelgoed,

namelijk een vliegtuig.

Zit te twijfelen tussen deze 2:

http://www.banggood.com/W(...)mitter-p-975914.html

http://www.banggood.com/W(...)mitter-p-927639.html

F949 is 3ch en meer geschikt voor beginners, als deze 4 ch was geweest had ik hem direct gekocht maar nu ga ik dat ene kanaal wel missen denk

de F939 gebruikt dezelde batterijen als mijn v911 dus dat is wel handig ook heeft deze 4ch, echt volgens RC groups is deze minder geschikt voor beginners omdat hij nogal snel gaat.

iemand ervaring met deze vliegtuigjes?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:24:39 #293
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154710039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:34 schreef Thymen. het volgende:
iemand ervaring met deze vliegtuigjes?
Niet persoonlijk, maar wat ik altijd begrepen heb is dat je met een hoogdekker (1e link) altijd eerst moet beginnen omdat die veel stabieler is dan een laagdekker (2e link). Bij die eerste kun je makkelijker corrigeren, terwijl je bij die tweede echt heel snel en accuraat moet gaan corrigeren. Ik zou dus toch voor die eerste gaan en uiteindelijk kun je natuurlijk altijd nog upgraden naar die tweede als je meer ervaring hebt in het vliegen.
Don't let my username fool you...
pi_154712747
Vandaag is er ingebroken bij mn broer. Onder andere zn Cheerson CX-20 gestolen -O-
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:22:24 #295
13148 Shogo
Psycho...
pi_154713543
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:47 schreef Captain_koek het volgende:

[..]

Heb je mogelijk een linkje naar die telefoonhouder? Lijkt mij een handig ding!
Banggood heeft hem ook

http://www.banggood.com/U(...)amsung-p-969187.html
pi_154715432
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:02 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag is er ingebroken bij mn broer. Onder andere zn Cheerson CX-20 gestolen -O-
:(
Heeft hij er nog wel mee kunnen vliegen dan of dat ook niet?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:21:15 #297
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_154715811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:07 schreef Zspirit het volgende:
Dat is eigenlijk geen PB maar hij past zo mooi in t rijtje

Laat maar, al gevonden.

Wel een mooi ding O+
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_154716770
Shit, mijn Piston 3 earphones kwijtgeraakt.
Weet iemand nog een goede site waar ze niet al te duur zijn?
pi_154716814
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:13 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:(
Heeft hij er nog wel mee kunnen vliegen dan of dat ook niet?
Nee hij was kapot. Had vanochtend net de mail naar BG gestuurd voor garantie/rma :') :(
pi_154716867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:42 schreef Rorsach het volgende:
Shit, mijn Piston 3 earphones kwijtgeraakt.
Weet iemand nog een goede site waar ze niet al te duur zijn?
http://www.banggood.com/O(...)FD1408071971201208AI
pi_154716875
doei
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')