abonnement Unibet Coolblue
pi_154664369
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]

zo'n lekkere vent die vol moraal en andere soa's zit vanuit het Midden oosten of Afrika ofzo bedoel je? :D
Nee, ik dacht meer aan Oekraïense of Poolse vrouwen. Die staan dichter bij onze cultuur en zijn niet zo verwent als west Europese vrouwen.
  maandag 27 juli 2015 @ 00:01:46 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154664417
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:59 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

Nee, ik dacht meer aan Oekraïense of Poolse vrouwen. Die staan dichter bij onze cultuur en zijn niet zo verwent als west Europese vrouwen.
maar je was toch tegen homo's, en dan moet ik nu ineens met een Oekraïense of Poolse vrouw sex gaan hebben en/of trouwen, mooi ben jij zeg! :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_154664438
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:48 schreef Molo het volgende:

[..]

pinguïns o.a.
Neemt u dat nou? Dus als pinguïn mannentjes het met elkaar "doen" krijgen ze baby-pinguintjes!? En mensen maar zeggen dat hier alleen maar domme mensen reageren....
pi_154664458
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:36 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is, ben geen medisch ethicus, maar het is zeker geen geaardheid. Er is maar één geaardheid.
Nooit van nurture geaardheid gehoord?

Heel vroeger, toen jij nog een doperwt in mama's buik was, was je ook een vrouw, het geslacht wordt pas later bepaald. Als er iets in die hormonen verstoord of veranderd dan kan dat invloed hebben op je geaardheid. Hoe en wat dat weet ik niet meer precies, maar in die zin is het dus gewoon aangeboren.

Van nurture weet ik niet of dat nou echt aangeleerd is. Mij lijkt het dat het daarbij ook aangeboren is en je er pas later achterkomt door invloeden van buiten af.
Iig, het is geen keuze, als het een keuze was dat had het een heleboel levens wat makkelijker gemaakt
pi_154664467
quote:
In het hogere onderwijs wordt je uitgelachen als je Wikipedia als bron geeft. Wikipedia is geen bron.
  maandag 27 juli 2015 @ 00:05:35 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154664493
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:03 schreef Beppiie het volgende:

[..]

Nooit van nurture geaardheid gehoord?

Heel vroeger, toen jij nog een doperwt in mama's buik was, was je ook een vrouw, het geslacht wordt pas later bepaald. Als er iets in die hormonen verstoord of veranderd dan kan dat invloed hebben op je geaardheid. Hoe en wat dat weet ik niet meer precies, maar in die zin is het dus gewoon aangeboren.

Van nurture weet ik niet of dat nou echt aangeleerd is. Mij lijkt het dat het daarbij ook aangeboren is en je er pas later achterkomt door invloeden van buiten af.
Iig, het is geen keuze, als het een keuze was dat had het een heleboel levens wat makkelijker gemaakt
uhmmmm, dit is redelijk slecht onderbouwd :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_154664499
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:01 schreef Molo het volgende:

[..]

maar je was toch tegen homo's, en dan moet ik nu ineens met een Oekraïense of Poolse vrouw sex gaan hebben en/of trouwen, mooi ben jij zeg! :o
Hou u het maar bij die priester, dat is veel politiek-correcter.
  maandag 27 juli 2015 @ 00:06:04 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154664509
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:04 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

In het hogere onderwijs wordt je uitgelachen als je Wikipedia als bron geeft. Wikipedia is geen bron.
:')

Wel zelden zo'n slechte troll gezien hoor, try harder please O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_154664558
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:03 schreef Beppiie het volgende:

[..]

Nooit van nurture geaardheid gehoord?

Heel vroeger, toen jij nog een doperwt in mama's buik was, was je ook een vrouw, het geslacht wordt pas later bepaald. Als er iets in die hormonen verstoord of veranderd dan kan dat invloed hebben op je geaardheid. Hoe en wat dat weet ik niet meer precies, maar in die zin is het dus gewoon aangeboren.

Van nurture weet ik niet of dat nou echt aangeleerd is. Mij lijkt het dat het daarbij ook aangeboren is en je er pas later achterkomt door invloeden van buiten af.
Iig, het is geen keuze, als het een keuze was dat had het een heleboel levens wat makkelijker gemaakt
Dit is ronduit lachwekkend.
Er is maar één natuurlijke vorm. Dat is degene die ook nageslacht kan produceren.
pi_154664561
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:04 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

In het hogere onderwijs wordt je uitgelachen als je Wikipedia als bron geeft. Wikipedia is geen bron.
_O-

Google zelf dan even... er zijn zelfs wetenschappelijke boeken over :W
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154664563
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:05 schreef Molo het volgende:

[..]

uhmmmm, dit is redelijk slecht onderbouwd :D
Mwa, was ooit wetenschappelijk onderzocht. Maar ik weet gvd de bron niet meer ;(
pi_154664595
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:02 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

Neemt u dat nou? Dus als pinguïn mannentjes het met elkaar "doen" krijgen ze baby-pinguintjes!? En mensen maar zeggen dat hier alleen maar domme mensen reageren....
Nee, dan hebben ze gewoon heerlijke keiharde kontenneukseks.... Seks is namelijk ook gewoon prima voor plezier... Niet iedereen wil ook kinderen....
Ben wel benieuwd naar je kortzichtige mening over mensen die geen kinderen willen maar wel neuken.

* Spezza19 pakt alvast wat popcorn.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154664648
Oh en om nog even op TS te reageren:

Bespreek het gewoon eens met je vriend. :s)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154664650
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:06 schreef Molo het volgende:

[..]

:')

Wel zelden zo'n slechte troll gezien hoor, try harder please O+
Tot nu toe heeft u niet iets steekhoudend daar tegenover kunnen stellen. Dus uw verwijten dat ik een troll zou zijn lijkt meer op een ontsnappingsroute om maar vooral zelf niet inhoudelijk te moeten worden, want dat is blijkbaar lastig voor een policor moloch.
pi_154664680
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:13 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

Tot nu toe heeft u niet iets steekhoudend daar tegenover kunnen stellen. Dus uw verwijten dat ik een troll zou zijn lijkt meer op een ontsnappingsroute om maar vooral zelf niet inhoudelijk te moeten worden, want dat is blijkbaar lastig voor een policor moloch.
Behalve met jouw kortzichtige mening heb je verder ook nog geen enkele post onderbouwd. :s)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154664702
quote:
99s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee, dan hebben ze gewoon heerlijke keiharde kontenneukseks.... Seks is namelijk ook gewoon prima voor plezier... Niet iedereen wil ook kinderen....
Ben wel benieuwd naar je kortzichtige mening over mensen die geen kinderen willen maar wel neuken.

* Spezza19 pakt alvast wat popcorn.
Dat wordt lastig, al die zogenaamde bewust kinderloze, hadden allemaal ook een leuk koppeltje kinderen gehad als er geen voorbehoedsmiddelen bestonden. Kinderlozen zijn stervenden vanaf hun geboorte.
pi_154664712
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:16 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

Dat wordt lastig, al die zogenaamde bewust kinderloze, hadden allemaal ook een leuk koppeltje kinderen gehad als er geen voorbehoedsmiddelen bestonden. Kinderlozen zijn stervenden vanaf hun geboorte.
Iedereen is stervende vanaf zijn/haar geboorte... Ieder mens gaat immers dood. Met of zonder kind.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154664717
quote:
99s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:15 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Behalve met jouw kortzichtige mening heb je verder ook nog geen enkele post onderbouwd. :s)
Het is allemaal prima onderbouwt.
pi_154664730
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:17 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

Het is allemaal prima onderbouwt.
Ik zie anders alleen maar jouw mening. Geen verdere onderbouwing op grond van wetenschappelijke feiten.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154664733
quote:
99s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Iedereen is stervende vanaf zijn/haar geboorte... Ieder mens gaat immers dood. Met of zonder kind.
Fout, iemand met kinderen is onsterfelijk. Zelf zeker geen kinderen?
pi_154664748
quote:
99s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:18 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik zie anders alleen maar jouw mening. Geen verdere onderbouwing op grond van wetenschappelijke feiten.
Wetenschap is niets, enkel natuur en cultuur telt.
pi_154664750
Ts der vriend is kaulo boeler zou priesterb zeggen :')
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_154664757
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:18 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

Fout, iemand met kinderen is onsterfelijk. Zelf zeker geen kinderen?
Ja, mensen met kinderen zijn allemaal Highlanders _O-

En nee, heb geen kinderen, hoef en wil ze ook niet.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154664768
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:19 schreef Abendlandes het volgende:

[..]

Wetenschap is niets, enkel natuur en cultuur telt.
:')

En hiermee bewijs jij bij deze dat je moeite van het discussieren niet waard bent.

Dag troll :W
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_154665119
quote:
99s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja, mensen met kinderen zijn allemaal Highlanders _O-

En nee, heb geen kinderen, hoef en wil ze ook niet.
Je mist het punt. Deze wereld is gebouwd door mensen met kinderen, mensen willen de wereld als een betere plek achterlaten omwille van hun kinderen, kinderloze parasiteren alleen maar, wel genieten, maar niet bijdragen en verschrikkelijk soort mensen is dat.
Mensen met kinderen hebben iets om voor te leven, mensen zonder kinderen hebben niets anders dan langzaam sterven.
Zoals mevr R. Ponnet zegt : "Zeker wie geen partner en geen kinderen heeft, mist de intieme kanten van het leven en dus in feite de essentie ervan."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')