abonnementen ibood.com bol.com
pi_168545755
registreer om deze reclame te verbergen
Cool die uggs!
pi_168602790
Mijn laatste naaiproject een zelf ontworpen zwart gothic jurkje, de patroondelen heb ik specifiek voor mijn lichaam en maten uitgerekend en het jurkje past perfect...

e12ltw.jpg
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_168612768
Mooi hoor, daar mag je wel wat vrolijker bij kijken. :P
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:46:08 #229
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_169372177
registreer om deze reclame te verbergen
Ik zit er over te denken op een lockmachine aan te schaffen.
Wat heeft iedereen en hoe bevalt het?
I've got 99 problems, but a book addiction ain't one.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Always dance, always. No matter which song is playing.
pi_169372446
Ik ben onlangs begonnen met een cursus "Werken met de naaimachine" bij een buurtcentrum hier. Het is in samenwerking met het Repaircafe en dat vind ik erg prettig, mijn gerfde naaimachine die een jaartje of 8 stil had gestaan loopt weer prima dankzij een van de vrijwilligers.
Leuk om met een aantal andere beginners een beetje de naaimachine te verkennen. Mijn moeder maakte vroeger echt heel veel, ik heb best wat opgepikt, maar ik had nog nooit een naaimachine aangeraakt, dus ik ben echt een ontzettende beginner. Ik begin nu met simpele verstelklusjes etc en heb stof geknipt(gescheurd) voor een kussenhoesje.
Voorraad aan stof en fournituren heb ik echt ruim voldoende, nu maar eens echt aan de slag.
pi_169705111
Volgende week alweer de laatste cursusochtend van deze cursus. Als ze er in het najaar weer eentje plannen dan schrijf ik me weer in. Erg gezellig en goede hulp van zowel de vrijwilligers als van de medecursisten.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')