abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 20 juli 2015 @ 10:58:06 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154482217


aDB_GohanAni3.gif haagseharry.png sapstepgel.jpg 35ixcnn.gif Klokov3-1.jpg output_n5kbMA.gif vmsdkr.png ykuw68o.gif aggc1CS.gif 1205957I8b9jZHS.gif gina.png Eleiko60x60.jpg ririrsz.gif bert.gif ou.gif asdf.jpg userpic.gif ggj.jpg primmado.gif Melk.jpg bobby%20paars.png florence.jpg snakey_2.jpg DYEL3.jpg Je_suis_whey.jpg ahnold.png bC8cC.gif 114969.png 2cngldl.jpg 2.jpg Ava.gif kat_pushup.gif Untitled.png imagesCACS7AGA.jpg ValarMorghullis.gif WL.jpg








SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.





SPOILER: Bonuschicks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier

[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 20-07-2015 13:17:04 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 20 juli 2015 @ 10:58:32 #2
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154482227
Goedzo seto
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_154482231
hommo, met je topickaap.
twijfelgeval?
pi_154482241
+ je eigengeilerij in de TT :')
twijfelgeval?
  maandag 20 juli 2015 @ 11:00:30 #5
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154482271
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:59 schreef Ferrobarr het volgende:
+ je eigengeilerij in de TT :')
seto
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_154482398
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:56 schreef seto het volgende:

[..]

vertel ff dan
Ging 3-4 maanden al slecht, stresskip gedrag, etc. Ik denk zal wel, einde van der scriptie en moet kunnen. Plan was weekendje alleen te nemen. Ex belde af en sprak met 'vriendinnen' af. Blijkt 'vriendinnen' een ecto studiegenoot te zijn waar zij meer dan ruim op schoot zat in een café waar toevallig een vriend van mij ook was.

Heb haar uit huis gegooid en al haar spullen in de kelderbox gezet. Nu blijft ze appen, bellen, mailen naar m'n werk/privé. Zij hele uitleg 'er is nog niets gebeurd!', maar de Ernstige Ziekte prostituee wil terug en nu ben ik genoodzaakt om in een pauperhotel te verblijven totdat de sloten zijn veranderd. Maar dat gaat moeilijk als zij daar nog is met sleutel en al. :') Geen idee wat nu.
pi_154482419
Goed om te zien dat seto bescheiden is gebleven.
  maandag 20 juli 2015 @ 11:07:39 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154482425
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:06 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ging 3-4 maanden al slecht, stresskip gedrag, etc. Ik denk zal wel, einde van der scriptie en moet kunnen. Plan was weekendje alleen te nemen. Ex belde af en sprak met 'vriendinnen' af. Blijkt 'vriendinnen' een ecto studiegenoot te zijn waar zij meer dan ruim op schoot zat in een café waar toevallig een vriend van mij ook was.

Heb haar uit huis gegooid en al haar spullen in de kelderbox gezet. Nu blijft ze appen, bellen, mailen naar m'n werk/privé. Zij hele uitleg 'er is nog niets gebeurd!', maar de Ernstige Ziekte prostituee wil terug en nu ben ik genoodzaakt om in een pauperhotel te verblijven totdat de sloten zijn veranderd. Maar dat gaat moeilijk als zij daar nog is met sleutel en al. :') Geen idee wat nu.
dat suckt vriend

maar het is jouw huis neem ik zo aan? zou gewoon politie bellen dan als ze niet weg wil
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_154482507
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:06 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ging 3-4 maanden al slecht, stresskip gedrag, etc. Ik denk zal wel, einde van der scriptie en moet kunnen. Plan was weekendje alleen te nemen. Ex belde af en sprak met 'vriendinnen' af. Blijkt 'vriendinnen' een ecto studiegenoot te zijn waar zij meer dan ruim op schoot zat in een café waar toevallig een vriend van mij ook was.

Heb haar uit huis gegooid en al haar spullen in de kelderbox gezet. Nu blijft ze appen, bellen, mailen naar m'n werk/privé. Zij hele uitleg 'er is nog niets gebeurd!', maar de Ernstige Ziekte prostituee wil terug en nu ben ik genoodzaakt om in een pauperhotel te verblijven totdat de sloten zijn veranderd. Maar dat gaat moeilijk als zij daar nog is met sleutel en al. :') Geen idee wat nu.
Je gaat toch niet in een hotel zitten terwijl zij in jouw huis rondwandelt. Op z'n minst zou ik daar blijven zitten, ook al loopt zij daar ook rond en een slotenmaker zsm laten komen, makkelijk zat. Wel netjes haar haar spullen overhandigen zodat je daar niet op gepakt kan worden.
pi_154482556
Ga je huis reclaimen, Viking. Je voorvaders zouden dit niet goedkeuren.
pi_154482669
grote k
wat Sander zegt
wie weet wat voor soort dingen zo iemand doet als jij er niet bent
kapot maken, tv meenemen enz
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 20 juli 2015 @ 11:20:04 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154482678
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga je huis reclaimen, Viking. Je voorvaders zouden dit niet goedkeuren.
En anders kan ie dr altijd nog verkrachten en daarna het huis platbranden.

Zoals het een echte Viking betaamt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_154482911
Wauw je laat je uit je eigen huis verbannen naar een hotel? :D
pi_154483016
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:30 schreef Fripsel het volgende:
Wauw je laat je uit je eigen huis verbannen naar een hotel? :D
Hoe doet jouw vriend dat eigenlijk, als jij een ander ligt te ketsen? Jullie wonen samen toch? Wacht hij dan op de bank ofzo?
pi_154483030
Hey deuce.



Dat je veel trannypik moge zuigen :*
  maandag 20 juli 2015 @ 11:37:15 #17
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154483057
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoe doet jouw vriend dat eigenlijk, als jij een ander ligt te ketsen? Jullie wonen samen toch? Wacht hij dan op de bank ofzo?
Ow woow..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_154483073
Is serieuze vraag, geen flame.
pi_154483131
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoe doet jouw vriend dat eigenlijk, als jij een ander ligt te ketsen? Jullie wonen samen toch? Wacht hij dan op de bank ofzo?
Oh nee daar wil ik best antwoord op geven hoor. We wonen samen ja. Maar ik spreek nooit af bij mij thuis, en ik spreek ook nooit af om te ketsen :)
pi_154483163
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh nee daar wil ik best antwoord op geven hoor. We wonen samen ja. Maar ik spreek nooit af bij mij thuis, en ik spreek ook nooit af om te ketsen :)
Maar doe je wel nachtjes blijven slapen bij je dates enzo?
pi_154483172
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar doe je wel nachtjes blijven slapen bij je dates enzo?
Soms maar eigenlijk maar bij 1 iemand. Is niet echt een gewoonte van me :)
  maandag 20 juli 2015 @ 11:43:46 #22
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154483179
en hoe vaak doet je vriend zoiets?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_154483206
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Soms maar eigenlijk maar bij 1 iemand. Is niet echt een gewoonte van me :)
En hij date niet toch? Dus dan zit hij wel thuis.

Nope, ik ga open relaties niet begrijpen, hoe hard ik m'n best ook doe :')
pi_154483207
Jullie hebben allemaal gelijk

Waarom zit ik hier??


TV west verwarde man laters
pi_154483217
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:43 schreef seto het volgende:
en hoe vaak doet je vriend zoiets?
Hmm mijn vriend is een ingewikkeld verhaal. Ik zou hier een heel verhaal neer kunnen gooien en het uitleggen. Maar de vooroordelen zegevieren hier al heel lang.. :)
pi_154483230
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:45 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hmm mijn vriend is een ingewikkeld verhaal. Ik zou hier een heel verhaal neer kunnen gooien en het uitleggen. Maar de vooroordelen zegevieren hier al heel lang.. :)
Meningen en vooroordelen zijn twee verschillende dingen he :)
pi_154483254
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Meningen en vooroordelen zijn twee verschillende dingen he :)
Dat zijn inderdaad twee verschillende dingen. Maar dat je ergens anders over denkt betekent nog niet dat je niet van iemand kan houden omdat je het niet invult zoals de rest van de wereld. En dat is wel hetgeen wat hier veelvuldig geroepen word.
pi_154483260
Ook niet om te flamen of je aan te vallen; maar heb je dan seks op dezelfde dag met je vriend als met iemand anders?
Voelt dat niet raar?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 20 juli 2015 @ 11:48:40 #29
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154483264
nu bevestig je wel een beetje dat je vriend gewoon thuis zit terwijl jij rondneukt
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_154483281
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:48 schreef Beach het volgende:
Ook niet om te flamen of je aan te vallen; maar heb je dan seks op dezelfde dag met je vriend als met iemand anders?
Voelt dat niet raar?
Dat is volgens mij 1 keer voorgekomen. En ja heel eerlijk, dat voelt raar :) maar het is raar omdat je word aangeleerd dat dat raar is.
pi_154483286
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:45 schreef Faeroer het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk

Waarom zit ik hier??


TV west verwarde man laters
Goed zo. Nu naar je huis toe en haar de deur uitzetten.
Niet luisteren naar smeekbedes gejammer gedreig of wat dan ook.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483291
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:48 schreef seto het volgende:
nu bevestig je wel een beetje dat je vriend gewoon thuis zit terwijl jij rondneukt
keihard gecuckt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483296
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:48 schreef seto het volgende:
nu bevestig je wel een beetje dat je vriend gewoon thuis zit terwijl jij rondneukt
Ja bedankt voor je bevestiging van de vooroordelen. Ik neuk dus niet rond, ik heb geen neukertje of fuckbuddy of whatever.
pi_154483301
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad twee verschillende dingen. Maar dat je ergens anders over denkt betekent nog niet dat je niet van iemand kan houden omdat je het niet invult zoals de rest van de wereld. En dat is wel hetgeen wat hier veelvuldig geroepen word.
Afgezien van de missende t op het eind, best netjes verwoordt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_154483305
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat is volgens mij 1 keer voorgekomen. En ja heel eerlijk, dat voelt raar :) maar het is raar omdat je word aangeleerd dat dat raar is.
Hmmm okee.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483313
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad twee verschillende dingen. Maar dat je ergens anders over denkt betekent nog niet dat je niet van iemand kan houden omdat je het niet invult zoals de rest van de wereld. En dat is wel hetgeen wat hier veelvuldig geroepen word.
EN dat je van iemand houdt of dat je iets in gezamenlijk overleg doet (jij date anderen) wil nog niet zeggen dat het een goede of gezonde relatie is. En laat dat nou iets zijn wat de open relatie-fanatici heel graag roepen, dat hun relatie zo ongeveer de geëvolueerde versie is van een ouderwetsche, traditionele relatie.
pi_154483345
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Meningen en vooroordelen zijn twee verschillende dingen he :)
Bloedzuster, wij zien jou in Valhalla.
pi_154483357
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

EN dat je van iemand houdt of dat je iets in gezamenlijk overleg doet (jij date anderen) wil nog niet zeggen dat het een goede of gezonde relatie is. En laat dat nou iets zijn wat de open relatie-fanatici heel graag roepen, dat hun relatie zo ongeveer de geëvolueerde versie is van een ouderwetsche, traditionele relatie.
Bedankt voor een ander vooroordeel? Waar heb ik dat beweerd? Heb je ooit naar mijn toekomstvisie gevraagd?

Ik vind namelijk niet dat een open relatie beter is dan een monogame relatie. Uiteindelijk wil ik zelfs monogaam zijn, trouwen kindjes krijgen en die dingen :) maar ja, ik zie ook voordelen in een open relatie en op dit moment past dat heel goed in mijn relatie.
pi_154483385
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bedankt voor een ander vooroordeel? Waar heb ik dat beweerd? Heb je ooit naar mijn toekomstvisie gevraagd?

Ik vind namelijk niet dat een open relatie beter is dan een monogame relatie. Uiteindelijk wil ik zelfs monogaam zijn, trouwen kindjes krijgen en die dingen :) maar ja, ik zie ook voordelen in een open relatie en op dit moment past dat heel goed in mijn relatie.
Ben je dan niet bang voor de mening van je toekomstig partner over je polygame verleden?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483386
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bedankt voor een ander vooroordeel? Waar heb ik dat beweerd? Heb je ooit naar mijn toekomstvisie gevraagd?

Ik vind namelijk niet dat een open relatie beter is dan een monogame relatie. Uiteindelijk wil ik zelfs monogaam zijn, trouwen kindjes krijgen en die dingen :) maar ja, ik zie ook voordelen in een open relatie en op dit moment past dat heel goed in mijn relatie.
Ik heb nergens gezegd dat jij dat hebt gezegd. Lees hem nog eens. Tenen terugtrekken. Ik zeg dat het iets is wat váák gezegd wordt.
  maandag 20 juli 2015 @ 11:54:30 #41
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154483402
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

EN dat je van iemand houdt of dat je iets in gezamenlijk overleg doet (jij date anderen) wil nog niet zeggen dat het een goede of gezonde relatie is. En laat dat nou iets zijn wat de open relatie-fanatici heel graag roepen, dat hun relatie zo ongeveer de geëvolueerde versie is van een ouderwetsche, traditionele relatie.
WAAROM ZO IN HOKJES DENKEN

ECHT OUDERWETS
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_154483503
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat jij dat hebt gezegd. Lees hem nog eens. Tenen terugtrekken. Ik zeg dat het iets is wat váák gezegd wordt.
Wat is dan überhaupt de relevantie van die hele opmerking? :)
pi_154483536
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat is dan überhaupt de relevantie van die hele opmerking? :)
Jij had het over vooroordelen die hier spelen, ik noemde een vooroordeel waar vaak mee gepareerd wordt.
pi_154483539
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:54 schreef seto het volgende:

[..]

WAAROM ZO IN HOKJES DENKEN

ECHT OUDERWETS
Sleep mij maar gewoon lekker de grot in en beveel me wat ik moet doen :9
pi_154483559
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bedankt voor een ander vooroordeel? Waar heb ik dat beweerd? Heb je ooit naar mijn toekomstvisie gevraagd?

Ik vind namelijk niet dat een open relatie beter is dan een monogame relatie. Uiteindelijk wil ik zelfs monogaam zijn, trouwen kindjes krijgen en die dingen :) maar ja, ik zie ook voordelen in een open relatie en op dit moment past dat heel goed in mijn relatie.
Dus je wil eigenlijk nu vooral gewoon een beetje rondneuken met Jan en alleman maar ondertussen wel de voordelen van samenwonen en een relatie hebben.

Heb je wel geluk dat je net die ene man hebt gevonden die het geen probleem vind dat zijn vriendin nachtjes wegblijft om gepompt te worden terwijl hij thuis op de bank zit.
pi_154483569
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Sleep mij maar gewoon lekker de grot in en beveel me wat ik moet doen :9
Je kan de meisje uit Toerkai halen maar Toerkai niet uit de meisje.
pi_154483592
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij had het over vooroordelen die hier spelen, ik noemde een vooroordeel waar vaak mee gepareerd wordt.
En omdat er dus andere, met een open relatie hebben en blijkbaar dingen roepen, moet dat terug gegeven worden aan een hele groep die niks met die "paar" te maken hebben?

Wat is er mis met leven, en laten leven? Yay sommige vinden hun open relatie superieur, wat is dan de logica in dat iedere keer maar weer op tafel moeten gooien als het überhaupt over open relaties gaat, en niet eens over die gevallen? :)
pi_154483615
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dus je wil eigenlijk nu vooral gewoon een beetje rondneuken met Jan en alleman maar ondertussen wel de voordelen van samenwonen en een relatie hebben.

Heb je wel geluk dat je net die ene man hebt gevonden die het geen probleem vind dat zijn vriendin nachtjes wegblijft om gepompt te worden terwijl hij thuis op de bank zit.
Op mij komt het ook over alsof die persoon niet in staat is zich te binden met één persoon, zowel emotioneel als seksueel.
Ook in de toekomst blijft dat zo en verdwijnt dat niet.
Kan ze bij een toekomstig partner niet rondneuken in een open relatie? Reken maar dat die dan vreemdgaat terwijl vriend gecuckt op de bank zit.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483671
Die toekomstige vriend is mijn huidige vriend :)

Het gaat niet om seks hoe graag jullie dat ook willen denken. Maar weet je, iets uitleggen aan iemand die er niet eens open tegen over wil staan heeft geen zin.

Ik ben blij voor mezelf, dat ik niet zo zwart/wit denk.
pi_154483673
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

En omdat er dus andere, met een open relatie hebben en blijkbaar dingen roepen, moet dat terug gegeven worden aan een hele groep die niks met die "paar" te maken hebben?

Wat is er mis met leven, en laten leven? Yay sommige vinden hun open relatie superieur, wat is dan de logica in dat iedere keer maar weer op tafel moeten gooien als het überhaupt over open relaties gaat, en niet eens over die gevallen? :)
Euh. Heel leuk, de "waarom kunnen we niet gewoon decent blijven en elkaar respecteren?" insteek, maar jij was degene die zei dat de vooroordelen al klaar staan en het toch geen uitleg kan krijgen.

Verder ben ik het helemaal met je eens hoor, doe vooral wat je niet laten kan, zolang het anderen niet schaadt. Dat mijn mening onveranderd blijft (9 vd 10 open relaties is niet gelijkwaardig en imo dus niet gezond) moet jou niets uitmaken :).
pi_154483680
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Op mij komt het ook over alsof die persoon niet in staat is zich te binden met één persoon, zowel emotioneel als seksueel.
Ook in de toekomst blijft dat zo en verdwijnt dat niet.
Kan ze bij een toekomstig partner niet rondneuken in een open relatie? Reken maar dat die dan vreemdgaat terwijl vriend gecuckt op de bank zit.
Inderdaad niet willen binden maar toch de zekerheid van een relatie zowel op emotioneel als financieel gebied. Iemand waar je lekker tegen aan kunt kruipen op de bank en die jou de bevestiging geeft dat je er toe doet, maar ondertussen wel na een nachtje stappen je laten uitwonen door een onbekende dronken gast.

Sorry voor de vooroordelen Fripsel, maar zo stel ik me vrouwen in een open relatie voor.
pi_154483694
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Euh. Heel leuk, de "waarom kunnen we niet gewoon decent blijven en elkaar respecteren?" insteek, maar jij was degene die zei dat de vooroordelen al klaar staan en het toch geen uitleg kan krijgen.

Verder ben ik het helemaal met je eens hoor, doe vooral wat je niet laten kan, zolang het anderen niet schaadt. Dat mijn mening onveranderd blijft (9 vd 10 open relaties is niet gelijkwaardig en imo dus niet gezond) moet jou niets uitmaken :).
En het is gebleken dat ik gelijk heb ;) ik leg een paar dingen uit en zie wat er hierboven staat.
pi_154483702
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad niet willen binden maar toch de zekerheid van een relatie zowel op emotioneel als financieel gebied. Iemand waar je lekker tegen aan kunt kruipen op de bank en die jou de bevestiging geeft dat je er toe doet, maar ondertussen wel na een nachtje stappen je laten uitwonen door een onbekende dronken gast.

Sorry voor de vooroordelen Fripsel, maar zo stel ik me vrouwen in een open relatie voor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483704
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:08 schreef Fripsel het volgende:
Die toekomstige vriend is mijn huidige vriend :)

Het gaat niet om seks hoe graag jullie dat ook willen denken. Maar weet je, iets uitleggen aan iemand die er niet eens open tegen over wil staan heeft geen zin.

Ik ben blij voor mezelf, dat ik niet zo zwart/wit denk.
Ja maar kijk, nu doe je het weer. Jíj zegt dat wij niet in staat zijn in nuances te denken. Dat is een aanname en waarde-oordeel waar je niet toe bevoegd bent.

Was het maar alleen seks, dat is veel beter uit te leggen en veel makkelijker te begrijpen. Juist het vervullen van emotionele behoeften bij een ander dan je partner maakt het ingewikkeld.
pi_154483715
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad niet willen binden maar toch de zekerheid van een relatie zowel op emotioneel als financieel gebied. Iemand waar je lekker tegen aan kunt kruipen op de bank en die jou de bevestiging geeft dat je er toe doet, maar ondertussen wel na een nachtje stappen je laten uitwonen door een onbekende dronken gast.

Sorry voor de vooroordelen Fripsel, maar zo stel ik me vrouwen in een open relatie voor.
Deze vrouw heeft zich nog nooit dronken laten uitwonen door een onbekende gast :)
pi_154483720
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Deze vrouw heeft zich nog nooit dronken laten uitwonen door een onbekende gast :)
Maar wel nuchter dus...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_154483741
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:09 schreef Beach het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha of het zijn van die vrouwen die al jaren een oogje hebben op de sportleraar en dan komen met iets als "misschien kunnen we de vonk terugbrengen als we ook andere mensen gaan zien" aka ik wil me laten uitwonen alleen moet het vreemdgaan eerst goedpraten.

En dan wel boos worden als de man een of ander chickie regelt via Tinder want dat is niet de bedoeling.
pi_154483744
Goodmorning, ik hoop echt dat had lang zulk weer blijft. Perfect ren weer.
pi_154483772
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:11 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Maar wel nuchter dus...
Ja nuchter doe ik niet anders ^^

Nee man. Ik heb geen seks met onbekenden.
pi_154483774
Guys ik heb een promotiefilmpje gemaakt voor m'n nieuwe business-idee. Graag jullie eerlijke mening.

https://www.facebook.com/(...)1819/?type=2&theater
  maandag 20 juli 2015 @ 12:15:54 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154483820
Het gaat niet om de seks.

Waar wel om? Emotionele binding met een ander buiten je relatie of zoiets?

Pff dan heb ik nog liever dat ze zich laat volpompen door een ander waar ik niks vanaf weet dan dat ze aan Julio ligt te denken in bed omdat ze zulke goeie gesprekken met hem kan houden en dat ze zo'n goede klik hebben. Dat ze echt zichzelf kan zijn bij hem ofzo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_154483823
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys ik heb een promotiefilmpje gemaakt voor m'n nieuwe business-idee. Graag jullie eerlijke mening.

https://www.facebook.com/(...)1819/?type=2&theater
Ik ging echt heel serieus erop klikken met het het doel om eerlijke feedback te geven.
  maandag 20 juli 2015 @ 12:16:06 #63
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154483826
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:12 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha of het zijn van die vrouwen die al jaren een oogje hebben op de sportleraar en dan komen met iets als "misschien kunnen we de vonk terugbrengen als we ook andere mensen gaan zien" aka ik wil me laten uitwonen alleen moet het vreemdgaan eerst goedpraten.

En dan wel boos worden als de man een of ander chickie regelt via Tinder want dat is niet de bedoeling.
laatst kwam zo'n vrouwelijke collega hier vertellen dat ze een pauze had ingelast met haar vriend van 8 jaar en nu even lekker ging kijken "of het gras groener is"

ik zat er echt zo bij van



sowieso aan pauzes doen :') of je gaat er 100% voor of niet
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_154483835
een pauze is om lekker rond te neuken zonder je schuldig te hoeven voelen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483846
WE WERE ON A BREAK
pi_154483871
Sap, je bent vereeuwigd in m'n sig O+
pi_154483896
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bedankt voor een ander vooroordeel? Waar heb ik dat beweerd? Heb je ooit naar mijn toekomstvisie gevraagd?

Ik vind namelijk niet dat een open relatie beter is dan een monogame relatie. Uiteindelijk wil ik zelfs monogaam zijn, trouwen kindjes krijgen en die dingen :) maar ja, ik zie ook voordelen in een open relatie en op dit moment past dat heel goed in mijn relatie.
Ik begrijp het wel.

Genoeg vrouwen die rondsletten om uiteindelijk te settelen voor een wanhopige beta die een gezin kan onderhouden.

Jij bent gewoon heel efficiënt bezig.
pi_154483926
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:19 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel.

Genoeg vrouwen die rondsletten om uiteindelijk te settelen voor een wanhopige beta die een gezin kan onderhouden.

Jij bent gewoon heel efficiënt bezig.
Denk maar niet dat ze dit wil toegeven.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483928
quote:
7s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:16 schreef Beach het volgende:
een pauze is om lekker rond te neuken zonder je schuldig te hoeven voelen
Ik vind pauzes wel een vreemd principe tho, ook al doe je het alleen om ''na te denken''. Nogal een verkeerde relatie als de band niet sterk genoeg is om samen dingen uit te werken.

Misschien ben ik wel naïef dunno.
pi_154483933
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:16 schreef seto het volgende:

[..]

laatst kwam zo'n vrouwelijke collega hier vertellen dat ze een pauze had ingelast met haar vriend van 8 jaar en nu even lekker ging kijken "of het gras groener is"

ik zat er echt zo bij van

[ afbeelding ]

sowieso aan pauzes doen :') of je gaat er 100% voor of niet
Whahah echt he. Pauze is het einde wat mij betreft. Alsof je dan na een jaar rondneuken weer zegt hey laten we doen alsof er niks is gebeurd :')
pi_154483956
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:15 schreef fathank het volgende:
Het gaat niet om de seks.

Waar wel om? Emotionele binding met een ander buiten je relatie of zoiets?

Pff dan heb ik nog liever dat ze zich laat volpompen door een ander waar ik niks vanaf weet dan dat ze aan Julio ligt te denken in bed omdat ze zulke goeie gesprekken met hem kan houden en dat ze zo'n goede klik hebben. Dat ze echt zichzelf kan zijn bij hem ofzo.
Prima dat het voor jou zo werkt. Wij hebben geen exclusiviteit nodig om te geloven in elkaars gevoelens voor elkaar.
Ook prima toch? :)
pi_154483963
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:21 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik vind pauzes wel een vreemd principe tho, ook al doe je het alleen om ''na te denken''. Nogal een verkeerde relatie als de band niet sterk genoeg is om samen dingen uit te werken.

Misschien ben ik wel naïef dunno.
Niet naïef, jij komt uit een cultuur waar vreemdgaan niet wordt gewaardeerd maar waar het huwelijk een vaste waarde is.

Itt het westen waar je vaak trouwt als je verliefd bent en dan later verdwijnt die liefde.
Bij moslims trouw je en ga je elkaar na verloop van tijd echt waarderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154483966
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Sap, je bent vereeuwigd in m'n sig O+
:D
pi_154483982
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Whahah echt he. Pauze is het einde wat mij betreft. Alsof je dan na een jaar rondneuken weer zegt hey laten we doen alsof er niks is gebeurd :')
"Ze moest zichzelf ontdekken. "
"Ze is nu echt veranderd, ze gaat 100% voor mij."
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 20 juli 2015 @ 12:24:37 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154483994
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Prima dat het voor jou zo werkt. Wij hebben geen exclusiviteit nodig om te geloven in elkaars gevoelens voor elkaar.
Ook prima toch? :)
Nee maar als het niet om de seks draait, waar wel om dan? Om de emotionele band ofzo?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_154484031
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee maar als het niet om de seks draait, waar wel om dan? Om de emotionele band ofzo?
Haha die sig van jou met fopjes edit :')
pi_154484037
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:23 schreef Beach het volgende:
Bij moslims trouw je en ga je elkaar na verloop van tijd echt waarderen.
Spreek je uit ervaring, vriend?
  maandag 20 juli 2015 @ 12:27:15 #78
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154484060
moslims integreren goed hoor die scheiden al veel vaker
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_154484063
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Prima dat het voor jou zo werkt. Wij hebben geen exclusiviteit nodig om te geloven in elkaars gevoelens voor elkaar.
Ook prima toch? :)
Toch wel een bepaalde soort emotionele exclusiviteit?
pi_154484066
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:26 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring, vriend?
Neen, pure generalisatie.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154484114
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Niet naïef, jij komt uit een cultuur waar vreemdgaan niet wordt gewaardeerd maar waar het huwelijk een vaste waarde is.

Itt het westen waar je vaak trouwt als je verliefd bent en dan later verdwijnt die liefde.
Bij moslims trouw je en ga je elkaar na verloop van tijd echt waarderen.
Ja klopt dat moslims sneller voor het trouwen gaan. Zo ben ik ook, als ik iemand leer kennen en ik heb iets van dit is degene dan wil ik ook echt helemaal ervoor gaan. Niet per definitie na de eerste paar ontmoetingen maar ik zal zeker met dat doel een relatie beginnen.
En ik denk ook dat het waarderen komt vanuit geduld, vooral de oudere generatie staken veel moeite in hun huwelijk.

Maarja niets mis met een jarenlange relatie tho ook al gaat mijn voorkeur daar niet naar uit, ik denk dat veel mensen een beetje bang zijn om de verkeerde beslissing te maken.
pi_154484122
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee maar als het niet om de seks draait, waar wel om dan? Om de emotionele band ofzo?
Als je het echt wil weten kun je me een DM sturen.
pi_154484140
Spannend. ;)
pi_154484145
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:27 schreef seto het volgende:
moslims integreren goed hoor die scheiden al veel vaker
Da's tegenwoordig al veel vaker zo ja. Zijn niet meer zo geduldig voor elkaar als de oude kern.
pi_154484171
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:29 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja klopt dat moslims sneller voor het trouwen gaan. Zo ben ik ook, als ik iemand leer kennen en ik heb iets van dit is degene dan wil ik ook echt helemaal ervoor gaan. Niet per definitie na de eerste paar ontmoetingen maar ik zal zeker met dat doel een relatie beginnen.
En ik denk ook dat het waarderen komt vanuit geduld, vooral de oudere generatie staken veel moeite in hun huwelijk.

Maarja niets mis met een jarenlange relatie tho ook al gaat mijn voorkeur daar niet naar uit, ik denk dat veel mensen een beetje bang zijn om de verkeerde beslissing te maken.
Voor je het weet zit je vast aan allerlei rechtszaken als je uit elkaar gaat.
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als je het echt wil weten kun je me een DM sturen.
Hoezo per dm? Schaam je je toch voor je beweegredenen dat je het niet openbaar durft te maken?
Ben je niet zo standvastig dat je het niet hier neer wilt zetten omdat de mening van een paar fokkertjes je onzeker maakt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154484177
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:30 schreef Crip het volgende:

[..]

Da's tegenwoordig al veel vaker zo ja. Zijn niet meer zo geduldig voor elkaar als de oude kern.
Meer dat ze niet koste wat het kost bij elkaar blijven en vrouwen gelukkig steeds meer voor zichzelf opkomen, waardoor de ongelukkige huwelijken minder zijn.
pi_154484194
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Toch wel een bepaalde soort emotionele exclusiviteit?
Die emotionele exclusiviteit is er. Er is geen enkele andere man op aarde die als een blok viel voor het onbeholpen 13 jarige meisje dat ik was, en altijd aan haar zei is blijven staan. En we zien het niet als bedreiging dat we iets kunnen leren van andere, en daar leuke momenten mee kunnen hebben. Het is meer een toevoeging.
pi_154484222
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Voor je het weet zit je vast aan allerlei rechtszaken als je uit elkaar gaat.

[..]

Hoezo per dm? Schaam je je toch voor je beweegredenen dat je het niet openbaar durft te maken?
Ben je niet zo standvastig dat je het niet hier neer wilt zetten omdat de mening van een paar fokkertjes je onzeker maakt?
Nee maar ik voel er niks voor om ieder stukje van mijn leven te delen in een onzin topic op fok waar sommige mensen inderdaad oprecht geïnteresseerd zijn, maar andere ook zitten te trollen.

Choose your battles :)
  maandag 20 juli 2015 @ 12:34:32 #89
69994 seto
-|||--------|||-
pi_154484225
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Meer dat ze niet koste wat het kost bij elkaar blijven en vrouwen gelukkig steeds meer voor zichzelf opkomen, waardoor de ongelukkige huwelijken minder zijn.
das wel zo

mensen geven graag af op het feit dat mensen tegenwoordig veel sneller scheiden maar je maakt mij niet wijs dat vroeger toen er nog veel sociale druk was al die stelletjes dolgelukkig met elkaar waren
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_154484235
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Meer dat ze niet koste wat het kost bij elkaar blijven en vrouwen gelukkig steeds meer voor zichzelf opkomen, waardoor de ongelukkige huwelijken minder zijn.
Dat ook ja, dat is ook goed inderdaad. Maar dat zie ik ook terug in mijn ouders generatie, als de mannen slecht zijn dan werd er wel vanuit de hele familie wat gezegd _O- Is natuurlijk ook anders bij andere fam en culturen.
Doelde meer op dat dingen zoals ruzies enzo niet meteen een grote issue waren. Ze pikte meer van elkaar als koppel.
pi_154484252
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Die emotionele exclusiviteit is er. Er is geen enkele andere man op aarde die als een blok viel voor het onbeholpen 13 jarige meisje dat ik was, en altijd aan haar zei is blijven staan. En we zien het niet als bedreiging dat we iets kunnen leren van andere, en daar leuke momenten mee kunnen hebben. Het is meer een toevoeging.
We? Leert hij ook iets van anderen dan?
pi_154484256
Achja mayn, ieder zijn eigen ding.
pi_154484353
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Die emotionele exclusiviteit is er. Er is geen enkele andere man op aarde die als een blok viel voor het onbeholpen 13 jarige meisje dat ik was, en altijd aan haar zei is blijven staan. En we zien het niet als bedreiging dat we iets kunnen leren van andere, en daar leuke momenten mee kunnen hebben. Het is meer een toevoeging.
Emotionele exclusiviteit vertrouw ik mezelf niet mee, partner wel.

Fijn dat jullie het beiden blijkbaar kunnen. ^O^
pi_154484383
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Emotionele exclusiviteit vertrouw ik mezelf niet mee, partner wel.

Fijn dat jullie het beiden blijkbaar kunnen. ^O^
Somehow heb ik het idee dat die beslissing nogal eenzijdig is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154484400
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:36 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

We? Leert hij ook iets van anderen dan?
Ohnee sorry we zitten alleen maar als stompzinnige wezens naast elkaar die niks delen.

Again, ga kwarktaart eten ofzo.
pi_154484410
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:42 schreef Beach het volgende:

[..]

Somehow heb ik het idee dat die beslissing nogal eenzijdig is.
Tja, de vriendin is opeens flink afgevallen, en blijkt nogal goed in de markt te liggen. Als hij nee zegt vindt ze zo een andere gek.
pi_154484425
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:42 schreef Beach het volgende:

[..]

Somehow heb ik het idee dat die beslissing nogal eenzijdig is.
Omdat mijn vriend hier niet komt ondersteunen dat het waar is omdat hij niet fokt? :')

Dit bedoel ik dus met vooroordelen.
pi_154484435
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ohnee sorry we zitten alleen maar als stompzinnige wezens naast elkaar die niks delen.

Again, ga kwarktaart eten ofzo.
Dus je vertelt hem in welke standjes Weissman jou heeft volgesprietst, en dan probeert hij dat de volgende keer na te doen of zo?

Of wat bedoel je met delen?
pi_154484442
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Omdat mijn vriend hier niet komt ondersteunen dat het waar is omdat hij niet fokt? :')

Dit bedoel ik dus met vooroordelen.
Een echte man laat zijn chick niet palen door anderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154484450
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:43 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Tja, de vriendin is opeens flink afgevallen, en blijkt nogal goed in de markt te liggen. Als hij nee zegt vindt ze zo een andere gek.
Dit alles is gewoon begonnen toen ik nog dik was ja :{w en heeft daar ook totaal niks mee te maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')