abonnement Unibet Coolblue
pi_154450646
Een lief-dagboek-topic plek om even te kunnen klagen over je kreupele lijf dat weer eens niet wilde wat jij wilde.

Of het klagen helpt weten we niet, dat kan twee kanten op, maar dat zien we vanzelf wel ;)
pi_154450698
*O* *O* voor het eerst een nieuw deel geopend op Fok *O*
  zondag 19 juli 2015 @ 00:21:07 #3
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154452598
Goed zo Caro ;)

Ik was van de week ook mijn meds vergeten. De 12 die ik 's ochtends neem. Dus niet alleen schildklierhormonen maar ook gewoon maagbeschermers, pil, antihistamine enzo. Ik heb me een paar dagen best ellendig gevoeld. Vooral veel zweten, echt veel.
Spoilers!
pi_154452810
Nee das echt niet tof! Moet eigenlijk slapen ;( , over 3 uur gaat de wekker.
Wel omdat we op vakantie gaan *O* , zo'n
zin in na alle ellende van de afgelopen maand!
Nu alleen ffies mn alarm instellen dat ik
niet vergeet om 8 uur mn medicijnen in te nemen ;)
  zondag 19 juli 2015 @ 00:32:29 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154452900
Vergeet ook niet om je medicatie mee te nemen :P Ik ben echt bang om mijn medicatie een keer te vergeten naar het buitenland.

Ik moet ook dringend slapen, ik heb veel kleine klusjes te doen morgen, ik heb zin in een productieve dag. Dat kan ik best.

Heel veel plezier!
Spoilers!
pi_154490216
Even spuwen hier, pff, niet meer leuk om zoveel pijn te hebben, het potje morfine zit mij inmiddels aan te staren.. :'( :(. Eerst maar weer aan de slag met het reguliere spul... -O-
pi_154519016
Een rant, ik stop hem ff in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2015 @ 11:29:21 #8
137949 Disana
pi_154591832
Drie uur in het ziekenhuis gezeten vanwege mijn nieren, en er was een lange wachtrij voor het bloedprikken. Mijn nieren gaan al sinds vorig jaar sterk achteruit, maar voorlopig hoef ik nog niet te dialyseren. Uitstel van executie dus. Ben wel moe.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 14:14:46 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_154596371
ZO, wat een ongelooflijke off-day. Kolere -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:42:21 #10
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154609096
Er word hier niet zo heel veel gereageerd op elkaars frustraties. Ik wil even voor mezelf zeggen dat dat geen desinteresse is. Vaak leef ik mee maar heb ik de puf niet om iets opbeurends te typen.

:*
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juli 2015 @ 21:43:25 #11
22592 crew  Ole
pi_154609125
Het is toch ook een lief dagboek topic. Af en toe lekker van je afschrijven is soms ook lekker toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:46:15 #12
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154609195
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef Ole het volgende:
Het is toch ook een lief dagboek topic. Af en toe lekker van je afschrijven is soms ook lekker toch?
Helemaal mee eens hoor. Ik wilde 't alleen maar zeggen ;) Ben een beetje emo vandaag, misschien komt het daardoor :D
Spoilers!
pi_154609272
:* voor Lucky! Ik ben aan het genieten van de Franse zon. Doe in de middag mn dutje, en rond 22.00 naar bed, extra oxycodonnetje en ik red me wel hier O+
pi_154812098
Stilletjes hiero, iedereen beter? :+

16 september kan ik naar de neuroloog, zal wel weer het begin zijn van de trage medische molen maar hee, er gebeurt eindelijk weer eens iets! :)
Ben het onderhand goed zat dat ik 's nachts niet kan slapen, niet mee kan doen aan sociale activiteiten en dat soort dingen.
Mensen die hetzelfde ervaren snappen me wel, ik ga daar niet uitgebreid op in.

Aan de andere kant ben ik heel benieuwd wat uiteindelijk het nieuws wordt, er zijn genoeg redenen om me zorgen te maken zeg maar.
Artrose, Osteoporose, zenuwschade. Daarnaast al 2 discusprotheses gehad, niveaus gefixeerd.
Gaat goed zo! ^O^
Nah, ik denk dat het met een paar weekjes fysio wel opgelost is. :+
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 12:16:46 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_154815667
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 03:19 schreef vannelle het volgende:
Stilletjes hiero, iedereen beter? :+

16 september kan ik naar de neuroloog, zal wel weer het begin zijn van de trage medische molen maar hee, er gebeurt eindelijk weer eens iets! :)
Ben het onderhand goed zat dat ik 's nachts niet kan slapen, niet mee kan doen aan sociale activiteiten en dat soort dingen.
Mensen die hetzelfde ervaren snappen me wel, ik ga daar niet uitgebreid op in.

Aan de andere kant ben ik heel benieuwd wat uiteindelijk het nieuws wordt, er zijn genoeg redenen om me zorgen te maken zeg maar.
Artrose, Osteoporose, zenuwschade. Daarnaast al 2 discusprotheses gehad, niveaus gefixeerd.
Gaat goed zo! ^O^
Nah, ik denk dat het met een paar weekjes fysio wel opgelost is. :+
succes!

hier gaat het allemaal zijn gangetje, vandaar dat ik hier niet meer reageer ;p gister alleen weer een boel bloed verloren door een foutje van de verpleging ( een klemmetje was nog open) maar verder gaat alles redelijk goed ;p

Disana hoe is het trouwens gegaan op de nierfalenpolie?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_154819022
Succes alvast bij de neuroloog vannelle. Hopelijk geeft het aanknopingspunten voor verbetering.

Hier ook geen bijzonderheden. Wel even fijn, de rust van de vakantie.
Wel één frustratiepuntje... ik heb dus lyme en daarom extra alert op een tekenbeet. Ging ik laatst picknicken. Bewust een lange broek aan gedaan en alleen maar op het kleed gezeten. De anderen (we waren met, geloof ik, 16 mensen) hadden met bloten benen/voeten in het gras gezeten. En wie loopt er als enige weer een tekenbeet op? Ik inderdaad. Pas drie dagen later ontdekt. Nu ligt ie voor onderzoek op ziektekiemen bij een lab. Hopelijk droeg dat beest geen ziektes bij zich. Uitslag volgt nog.

[ Bericht 8% gewijzigd door pietkanarie op 01-08-2015 16:28:43 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_154819838
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 12:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

succes!

hier gaat het allemaal zijn gangetje, vandaar dat ik hier niet meer reageer ;p gister alleen weer een boel bloed verloren door een foutje van de verpleging ( een klemmetje was nog open) maar verder gaat alles redelijk goed ;p

Disana hoe is het trouwens gegaan op de nierfalenpolie?
Thanks. :)
En fijn te horen dat het bij jou gewoon z'n gangetje gaat. Positieve berichten hoor ik graag. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef pietkanarie het volgende:
Succes alvast bij de neuroloog vannelle. Hopelijk geeft het aanknopingspunten voor verbetering.

Hier ook geen bijzonderheden. Wel even fijn, de rust van de vakantie.
Wel één frustratiepuntje... ik heb dus lyme en daarom extra alert op een tekenbeet. Ging ik laatst picknicken. Bewust een lange broek aan gedaan en alleen maar op het kleed gezeten. De anderen (we waren met, geloof ik, 16 mensen) hadden met bloten benen/voeten in het gras gezeten. En wie loopt er als enige weer een tekenbeet op? Ik inderdaad. Pas drie dagen later ontdekt. Nu ligt ie voor onderzoek op ziektekiemen bij een lab. Hopelijk droeg dat beest geen ziektes bij zich. Uitslag volgt nog.
Ook jij bedankt. Enige verbetering zou idd wel prettig zijn, maar eens kijken wat het oplevert.

Ik duim vreselijk hard voor je dat het een "gezonde" teek was, ik heb gezien wat anders de gevolgen kunnen zijn..... :X
Laat je het nog weten?
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2015 @ 17:05:39 #18
137949 Disana
pi_154820480
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 12:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

succes!

hier gaat het allemaal zijn gangetje, vandaar dat ik hier niet meer reageer ;p gister alleen weer een boel bloed verloren door een foutje van de verpleging ( een klemmetje was nog open) maar verder gaat alles redelijk goed ;p

Disana hoe is het trouwens gegaan op de nierfalenpolie?
Fijn dat het bij jou een beetje stabiel is allemaal. Wel dom van dat bloedverlies.

Mijn klaring is sterk gezakt, maar ik hoef nog niet te dialyseren. Wel moet ik weer op mijn eten gaan letten, met name op het kalium dat te hoog is. Dus weer streng zijn met een stuk fruit per dag enzo, afijn, je kent het wel.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 17:28:24 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154820977
Ik merk dat vakantie hebben toch wel een goede invloed heeft op mijn longen, niet iedere dag haasten en het druk hebben, dat ik kan gaan zitten wanneer ik er behoefte aan heb.
Zelfs gedanst op een bruiloft en de volgende dag minder last gehad dan ik dacht.
Helaas begint alle hektiek weer over twee weken. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:05:17 #20
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_154824427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Fijn dat het bij jou een beetje stabiel is allemaal. Wel dom van dat bloedverlies.

Mijn klaring is sterk gezakt, maar ik hoef nog niet te dialyseren. Wel moet ik weer op mijn eten gaan letten, met name op het kalium dat te hoog is. Dus weer streng zijn met een stuk fruit per dag enzo, afijn, je kent het wel.
hmm gelukkig hoef je nog niet te dialyseren! moet je binnenkort weer heen? succes met het dieet, het is een gedoe ja, vooral kalium.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:06:35 #21
137949 Disana
pi_154824468
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

hmm gelukkig hoef je nog niet te dialyseren! moet je binnenkort weer heen? succes met het dieet, het is een gedoe ja, vooral kalium.
Ik moet er over een kleine maand weer zijn, ze gaan het nu goed in de gaten houden. Slik jij ook resonium tegen het kalium? Ik heb dat heel lang moeten slikken en vond het afschuwelijk.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:10:39 #22
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_154824596
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik moet er over een kleine maand weer zijn, ze gaan het nu goed in de gaten houden. Slik jij ook resonium tegen het kalium? Ik heb dat heel lang moeten slikken en vond het afschuwelijk.
neej ik hoef gelukkig er niks voor te slikken, ze halen het voldoende er uit tijdens dialyse.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:12:03 #23
137949 Disana
pi_154824640
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

neej ik hoef gelukkig er niks voor te slikken, ze halen het voldoende er uit tijdens dialyse.
Ah, dat is lekker voor je. Ik bedoel natuurlijk niet dat dialyseren fijn is, maar resonium is gewoon heel moeilijk binnen te houden :)
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:13:11 #24
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_154824683
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah, dat is lekker voor je. Ik bedoel natuurlijk niet dat dialyseren fijn is, maar resonium is gewoon heel moeilijk binnen te houden :)
geloof ik ja, heb er meer mensen over gehoord
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_154824897
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ook jij bedankt. Enige verbetering zou idd wel prettig zijn, maar eens kijken wat het oplevert.

Ik duim vreselijk hard voor je dat het een "gezonde" teek was, ik heb gezien wat anders de gevolgen kunnen zijn..... :X
Laat je het nog weten?
Bedankt! Ja, klopt... lyme kan vergaande gevolgen hebben. Mijn immuunsysteem lijkt het op dit moment nog wel een beetje te kunnen handelen, maar een eventuele herbesmetting kan een behoorlijke terugval veroorzaken. Ik hoop dat het duimen helpt ;) En zal laten weten wat de uitslag van het labonderzoek was.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')