abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2015 @ 13:13:39 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154594257
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:11 schreef Kauai het volgende:
Nee serieus, alles 1+1 gratis? :') Had eergister nieuwe foundation gekocht.
Hier nog één, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154594300
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb een hele fijne Koreaanse scrub en die werkt perfect voor m'n gevoelige huid ;). Hij is tegelijkertijd een masker!
Oja dat ken ik, ik heb zo'n 'face polishing mask' van Freeman (die leuke gekleurde tubes bij Kruidvat :P). Die is wel ok!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2015 @ 13:16:50 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154594326
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:15 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Oja dat ken ik, ik heb zo'n 'face polishing mask' van Freeman (die leuke gekleurde tubes bij Kruidvat :P). Die is wel ok!
Hmm, die ken ik niet! Ik heb de mijne via Ebay en soms check ik ook via bbcreamshop.eu :+. Daar hebben ze ook de chillste maskertjes, :9~.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154594332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hier nog één, :').
Kan hem nog terugbrengen en morgen terugkopen maar ben bang dat mn kleur dan misschien weg is. _O-
pi_154594635
Ik gebruik altijd gewoon de niveau soft onder mijn foundation (eerst in laten trekken). Dat werkt top, en ik was mijn gezicht net zeep van lush, werkt goed tegen de puist die ik een meer in de maand krijg :')
pi_154594640
Wat, 1+1 gratis gister?!
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_154594661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat, 1+1 gratis gister?!
Vandaag, morgen en zondag :Y
Mokkel met stuntstok
pi_154594681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Vandaag, morgen en zondag :Y
Oh fijn om te weten! Moest namelijk nog iets halen. Dankje :*
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_154594771
Zal ik het terugbrengen en opnieuw kopen of is dat raar. :P Het is toch ¤16, kan ik er net zo goed twee van halen. Of een lippenstift erbij.
pi_154594797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:32 schreef Kauai het volgende:
Zal ik het terugbrengen en opnieuw kopen of is dat raar. :P Het is toch ¤16, kan ik er net zo goed twee van halen. Of een lippenstift erbij.
Gewoon doen, heb het ook gedaan hoor. Het is juist raar als je dat niet gaat claimen. 16 euro is niet niks namelijk.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_154594911
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:32 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Gewoon doen, heb het ook gedaan hoor. Het is juist raar als je dat niet gaat claimen. 16 euro is niet niks namelijk.
Hopen dat ik de bon kan vinden dan.
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 14:23:33 #87
382129 crew  Donna
pi_154596613
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:17 schreef Kauai het volgende:

[..]

Kan hem nog terugbrengen en morgen terugkopen maar ben bang dat mn kleur dan misschien weg is. _O-
Ze vullen het hele weekend bij. Heb speciaal gevraagd voor een vriendin die 'pas' vanavond kan. Maar goed, dan kan alsnog je kleur alweer weg zijn natuurlijk.

Anyway, bedankt voor al jullie tips! Ik heb een soort fijne scrubhandschoen die ik gebruik met wat facewash om zo een beetje te 'scrubben' en de schilfertjes weg te krijgen. Echt een scrub met korrels gebruik ik inderdaad niet, dat kan m`n huid niet handelen. Toch maar weer eens vaker doen. Beetje beter voor mezelf zorgen is geen overbodige luxe.

Die primer laat ik dan nog maar even liggen. Opzich is m`n huid wel prima egaal verder, dus dat heb ik niet echt nodig dan denk ik.
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 14:32:47 #88
382129 crew  Donna
pi_154596866
Haha ik voel me net een meisje van 13/14 die net met make-up begint met m`n vragen zo.

Maar ik ben tot nu toe erg blij met m`n foundation. M`n vriend ziet normaal het altijd bij iedereen zitten als het niet de goede kleur/niet goed aangebracht is en bij mij had hij er niks op aan te merken. En hij was echt eerlijk. Dus ik ben blij. :P
pi_154598795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:32 schreef DonnaRush het volgende:
Haha ik voel me net een meisje van 13/14 die net met make-up begint met m`n vragen zo.

Maar ik ben tot nu toe erg blij met m`n foundation. M`n vriend ziet normaal het altijd bij iedereen zitten als het niet de goede kleur/niet goed aangebracht is en bij mij had hij er niks op aan te merken. En hij was echt eerlijk. Dus ik ben blij. :P
Veel mensen smeren teveel op, foundation is niet als masker bedoeld :P Dun laagje en dan eventueel wat concealer op sommige plekjes is veel mooier!

Net even wat concealers ingeslagen bij Kruidvat :9 En een flesje Burberry Britt voor ¤18 !
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:49:45 #90
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_154611334
Net bij mijn Kruidvat geweest, man man man :') wat een chaos en dan al op vrijdag :') Heb 2 lakjes van Rimmel, een lipstick van Catrice en een oogpotlood van Essence kunnen scoren dus yay. M'n moeder wou ook wat dingen hebben maar die hadden ze dus niet meer -O- misschien bij haar filiaal, morgen maar even kijken.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:55:26 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154611551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Net bij mijn Kruidvat geweest, man man man :') wat een chaos en dan al op vrijdag :') Heb 2 lakjes van Rimmel, een lipstick van Catrice en een oogpotlood van Essence kunnen scoren dus yay. M'n moeder wou ook wat dingen hebben maar die hadden ze dus niet meer -O- misschien bij haar filiaal, morgen maar even kijken.
Tip: die in Wateringen is altijd goed gesorteerd en netjes :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_154611559
Hier is fit me poeder van maybelline 50% korting bij kruidvat. Prima spul, dekt goed, geen streepjes en het lijkt alsof het je eigen huid is ipv dat je er wat op hebt gesmeerd !
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:00:59 #93
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_154611737
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Tip: die in Wateringen is altijd goed gesorteerd en netjes :Y
Ja daar rijd ik alleen langs doordeweeks :') morgen maar bij ander filiaal in Vlaardingen kijken en anders is het jammert :p
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:05:27 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154611889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:00 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja daar rijd ik alleen langs doordeweeks :') morgen maar bij ander filiaal in Vlaardingen kijken en anders is het jammert :p
jammer de bammer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:07:36 #95
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_154611946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:05 schreef Molo het volgende:

[..]

jammer de bammer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
matig :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:08:13 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154611970
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:07 schreef Diconnected het volgende:

[..]

matig :')
sorry mevrah
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_154614064
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Vandaag, morgen en zondag :Y
Mweh altijd chaos met wijven die ervoor staan en niet weg kunnen, zodat je sociaal met meerderen kan kijken.
pi_154618029
Weet iemand of het geniale Prism Again van Givenchy ergens in een winkel te koop is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154634274
Ok ik ga het hier eens proberen! Ik heb een erg rode huid, altijd acne gehad, wel een stuk minder nu maar nog steeds aanwezig. Ik ben op zoek naar een dagcreme (of serum, serums vind ik altijd zo fijn intrekken) die de roodheid van mijn huid verminderd. Ik ben als ik uit de douche komt echt een uur lang een rode kreeft... Heel vervelend en het trekt ook gigantisch. De normale cremes blijven als een laagje op m'n huid liggen en ik heb van mezelf al een vette T-zone/kaaklijn en droge wangen dus dat voelt zo vies overdag.

Ik had ook last van vergrootte porien (zeker op m'n wangen onder m'n ogen) maar sinds ik de oil-balm 'take the day off' van clinique gebruik is dat echt met een week (gebruik het nu 3 weken) een STUK verminderd! Maar die roodheid blijft helaas.

- makeup gebruik -
Ik gebruik qua makeup altijd een compact powder van Clinique (in dat groene gemarblede doosje), wat blush (bourjois) en mascara (clinique, iets met max impact ofzo in de naam) en kohl (Rituals of bourjois). Ik gebruik liever geen bb creme (maybeline) omdat ik er dan altijd zo nep uitzie en de kleuren slecht blenden. Maar de matte powder verbergt de roodheid bijna niet, zeker als ik net uit de douche kom. Overigens heb ik het idee dat hij er aan het einde van de dag ook compleet af is, zeker omdat ik geen finishing powder oid gebruik. Dat vind ik niet zo erg, maar dan komt helaas de roodheid weer terug!

Ik vind het absoluut niet erg om veel geld te betalen, zolang het maar werkt! Ik zat te twijfelen over de anti-redness creme van clinique, maar ik lees er gemengde reviews over. iemand tips? Het liefste eigenlijk een serum, ik had een tijdje die van rituals en nu een tester van Lancome (visionaire) maar die doen helaas niets voor roodheid.

Thanks!
pi_154634306
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:54 schreef kirsten. het volgende:
Ok ik ga het hier eens proberen! Ik heb een erg rode huid, altijd acne gehad, wel een stuk minder nu maar nog steeds aanwezig. Ik ben op zoek naar een dagcreme (of serum, serums vind ik altijd zo fijn intrekken) die de roodheid van mijn huid verminderd. Ik ben als ik uit de douche komt echt een uur lang een rode kreeft... Heel vervelend en het trekt ook gigantisch. De normale cremes blijven als een laagje op m'n huid liggen en ik heb van mezelf al een vette T-zone/kaaklijn en droge wangen dus dat voelt zo vies overdag.

Ik had ook last van vergrootte porien (zeker op m'n wangen onder m'n ogen) maar sinds ik de oil-balm 'take the day off' van clinique gebruik is dat echt met een week (gebruik het nu 3 weken) een STUK verminderd! Maar die roodheid blijft helaas.

- makeup gebruik -
Ik gebruik qua makeup altijd een compact powder van Clinique (in dat groene gemarblede doosje), wat blush (bourjois) en mascara (clinique, iets met max impact ofzo in de naam) en kohl (Rituals of bourjois). Ik gebruik liever geen bb creme (maybeline) omdat ik er dan altijd zo nep uitzie. Maar de matte powder verbergt de roodheid bijna niet, zeker als ik net uit de douche kom.

Ik vind het absoluut niet erg om veel geld te betalen, zolang het maar werkt! Ik zat te twijfelen over de anti-redness creme van clinique, maar ik lees er gemengde reviews over. iemand tips? Het liefste eigenlijk een serum, ik had een tijdje die van rituals en nu een tester van Lancome (visionaire) maar die doen helaas niets voor roodheid.

Thanks!
Kiehls miracle solution
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')