abonnement Unibet Coolblue
pi_154606335
voor de base kan je hier terecht.
pure vg en pg en verschillende blends, sommige met een deel gedestilleerd water, van 0 tot 36 mg/ml nicotine.

voor mijn natuurlijke extracten shop ik hier.
en ik heb er een paar die ik zelf heb gemaakt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 20:02:31 #127
24329 KNAK
ff w88,......
pi_154606383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:34 schreef marc0871 het volgende:
gisteren natuurlijke aardbei extract, een paar druppels banaan smaakstof en een beetje zelfgemaakte vanille extract gemengd.
'rauw' al best lekker.
kijken wat het wordt als het een paar dagen kan overleven ;)
Dat is de volgende stap voor een DIY-er; het mixen van concentraten en daarmee een 'nieuwe' smaak te creëren om deze vervolgens te mixen met base, jij knakt daar nu je eigen extracten doorheen. Lucratief :p

Heb jij vanille planten op je vensterbank staan?
Mai pben rai~!
pi_154606724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:02 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dat is de volgende stap voor een DIY-er; het mixen van concentraten en daarmee een 'nieuwe' smaak te creëren om deze vervolgens te mixen met base, jij knakt daar nu je eigen extracten doorheen. Lucratief :p

Heb jij vanille planten op je vensterbank staan?
vanille peulen zijn de zaaddozen van orchideeën ;)

een paar vanille peulen bij de jumbo gehaald, in stukjes geknipt en een paar maanden op wodka laten trekken.
schijnt ook met pg en vg te kunnen.
extracten maken is niet moeilijk . er gaat alleen wat tijd in zitten.

ik heb ook anijszaad, kaneelstokjes, kokos, goudreinet en muntblaadjes wat staat te trekken.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 20:18:51 #129
24329 KNAK
ff w88,......
pi_154606864
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:14 schreef marc0871 het volgende:

[..]

vanille peulen zijn de zaaddozen van orchideeën ;)

een paar vanille peulen bij de jumbo gehaald, in stukjes geknipt en een paar maanden op wodka laten trekken.
schijnt ook met pg en vg te kunnen.
extracten maken is niet moeilijk . er gaat alleen wat tijd in zitten.

ik heb ook anijszaad, kaneelstokjes, kokos, goudreinet en muntblaadjes wat staat te trekken.
Wel fijn om te weten dat als men mij zo ziet zitten met 100 flesjes, base, concentraat, naalden, opschuimers, yogurtmachines, etc, dat ik dan nog kan zeggen dat er mensen zijn die zaden laten trekken voor hun dampgenot, dat ik het nog beperkt aanpak :D

Vapebase even bekeken, had gelijk interesse in de literfles VG, maar schrok beetje van ¤8 verzendkosten. Das wel pittig
Mai pben rai~!
pi_154607023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:18 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wel fijn om te weten dat als men mij zo ziet zitten met 100 flesjes, base, concentraat, naalden, opschuimers, yogurtmachines, etc, dat ik dan nog kan zeggen dat er mensen zijn die zaden laten trekken voor hun dampgenot, dat ik het nog beperkt aanpak :D

Vapebase even bekeken, had gelijk interesse in de literfles VG, maar schrok beetje van ¤8 verzendkosten. Das wel pittig
meerdere flessen kopen. dan vallen de kosten per fles ineens best mee.
mijn laatste bestelling was 2 liter 50/50 3mg en 1 liter vg 0mg.
zit je ineens aan iets meer dan 2,60 euro per liter.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_154607045
Hai Marc en Knak,

Ontzettend bedankt :-)

Ik ga eens kijken dit weekend! :)

^O^
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_154607328
Iemand wel is de italian cheese geprobeerd van fasttech?
https://www.fasttech.com/(...)onic-cigarettes-10ml

Voor de grap is besteld, maar vond m echt lekker _O-
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2015 @ 21:06:46 #133
230491 Zith
pls tip
pi_154608133
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:36 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand wel is de italian cheese geprobeerd van fasttech?
https://www.fasttech.com/(...)onic-cigarettes-10ml

Voor de grap is besteld, maar vond m echt lekker _O-
http://www.e-sigaretneder(...)oma-s-tfa/pizza-tfa/

:P

Maar Italian Cheese lijkt me nog erger :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_154608192
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De overheid weet ook dondersgoed dat de mensen die roken zich niet zomaar laten dwingen om te stoppen, en dat elke keer de accijns verhogen gewoon geen kut zin heeft in die context, en dus verdienen ze elke keer meer, of iig hetzelfde aan de accijnzen. Daar wel eens aan gedacht? Hard roeptoeteren dat ze willen dat mensen stoppen, en ondertussen lekker je zakken blijven vullen.
Ze willen dus inderdaad helemaal niet dat men stopt, en dus wordt het dampen nog steeds ontmoedigd. Zoals ik al eens eerder zei: straks wordt er zo'n sufknuppel wakker, gaat er accijns op liquids met nicotine, en dan wordt het vrij verkrijgbaar bij elke supermarkt in literflessen, en krijg je subsidie op subOhm spul omdat dat liquid zuipt als een dolle :')

De wereld is gewoon verneukt; alles draait om geld, niet om je gezondheid, dat is alleen een mooie smoes, net als het milieu.
True.

Ik hoor van vrienden die ook dampen dat ze zelfs in, nota bene, de rookruimte van hun afdeling worden geweerd, met als reden dat dampen 15 keer schadelijker is dan roken. (ja, dat kopte metro, spits ed. een tijdje terug op de voorpagina's), en laat dat nu uitgerekend de kranten zijn die bijna iedereen leest in de ochtend, mn de mensen die met het openbaar vervoer gaan. die kranten kan je gratis meenemen daar, en velen nemen een stapeltje kranten mee, voor de hele straat, of voor een hele afdeling op hun werk.

Ik zat een keer tijdje terug, buiten(ja, zelfs búiten) op het terras, waar zowel cliënten en medewerkers kunnen zitten. Zit daar een dik volslank mens dame die tegen me zegt of ik een eind verderop wil gaan zitten omdat ze het al aan haar hart heeft....Ik zat gewoon rustig te dampen, niet eens van die grote wolken, gewoon met me i stick mini met me aspire nautilus 2 mg erop.

dus ik denk nah ja, dat is wel erg, last van je hart, laat ik maar een paar meter verderop gaan zitten.

Zien ik met stomheid geslagen van verbazing dat mens die dame daarna de ene na de andere Marlboro opsteken.....dan denk ik: last van je hart???....als iemand nou sowieso niet rookt kan ik me daar wel wat bij indenken dat ze niet wil dat je bij haar in de buurt dampt, sowieso. Maar als iemand dan wel de ene na de andere sigaret opsteekt :?

Er zijn enkele mensen die zo overtuigd zijn dat dampen 15 keer schadelijker is dan roken dat ze me niet eens meer aankijken of gedag zeggen....

Ook laatst, ik stond te wachten op de trein, zitten twee gasten van een jaar of 30 te roken, vraagt na enige tijd eentje een vuurtje aan me, ik zeg dat ik al sinds 18 februari niet meer rook, heel trots, en alleen nog maar damp, en dus geen aansteker bij me heb.
Zegt die gast dat dampen nog véél slechter is dan roken....ik wist ff niet wát ik hoorde....Ja, hij had het gelezen in de televaag....

Mijn partner wéét gelukkig, want zij leest artikelen die ik haar geef. Maar hetzelfde verhaal op haar werk, velen roken daar, en dampen is uit den boze.
Als ze dan zegt dat er verkeerder testopstellingen werden gebruikt bij onderzoeken dan geloven ze d'r niet....

Ik verzamel nu artikelen van onafhankelijke bronnen, zodat ik niet eerst hoef te zoeken voordat ik iemand links wil geven erover. Ik bedoel, als ik es een artikel tegenkom, dan sla ik 'm meteen op, ipv te denken die kom ik later nog welles tegen. Want moeder partner zit ook al te zaniken...'of ik wel besef dat het 15 keer kankerverwekkender is dan roken'....#verbijsterd...

En zo kan ik nog wel ff doorgaan met voorbeelden uit het dagelijkse leven......

#omgekeerdewereld...het goede slecht noemen en het slechte goed noemen.....

Maar ík weet de Waarheid en de Waarheid maakt vrij! Ik voél dat sinds ik niet meer rook, ik me veel beter voel....

Als ik maar wéét in me hart.... :s)

Ik wens iedereen een fijn weekend met veel damp plezier toe ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Eficaz op 24-07-2015 21:18:34 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_154608518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:06 schreef Zith het volgende:

[..]

http://www.e-sigaretneder(...)oma-s-tfa/pizza-tfa/

:P

Maar Italian Cheese lijkt me nog erger :')
Probeer m is, ik vind m serieus echt lekker. Iemand postte op fasttech dat hij dacht dat het een translation fout was, dat het eigenlijk italian coffee moest zijn :p
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:16:06 #136
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_154610087
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:08 schreef Eficaz het volgende:

[..]

True.

Ik hoor van vrienden die ook dampen dat ze zelfs in, nota bene, de rookruimte van hun afdeling worden geweerd, met als reden dat dampen 15 keer schadelijker is dan roken. (ja, dat kopte metro, spits ed. een tijdje terug op de voorpagina's), en laat dat nu uitgerekend de kranten zijn die bijna iedereen leest in de ochtend, mn de mensen die met het openbaar vervoer gaan. die kranten kan je gratis meenemen daar, en velen nemen een stapeltje kranten mee, voor de hele straat, of voor een hele afdeling op hun werk.

Ik zat een keer tijdje terug, buiten(ja, zelfs búiten) op het terras, waar zowel cliënten en medewerkers kunnen zitten. Zit daar een dik volslank mens dame die tegen me zegt of ik een eind verderop wil gaan zitten omdat ze het al aan haar hart heeft....Ik zat gewoon rustig te dampen, niet eens van die grote wolken, gewoon met me i stick mini met me aspire nautilus 2 mg erop.

dus ik denk nah ja, dat is wel erg, last van je hart, laat ik maar een paar meter verderop gaan zitten.

Zien ik met stomheid geslagen van verbazing dat mens die dame daarna de ene na de andere Marlboro opsteken.....dan denk ik: last van je hart???....als iemand nou sowieso niet rookt kan ik me daar wel wat bij indenken dat ze niet wil dat je bij haar in de buurt dampt, sowieso. Maar als iemand dan wel de ene na de andere sigaret opsteekt :?

Er zijn enkele mensen die zo overtuigd zijn dat dampen 15 keer schadelijker is dan roken dat ze me niet eens meer aankijken of gedag zeggen....

Ook laatst, ik stond te wachten op de trein, zitten twee gasten van een jaar of 30 te roken, vraagt na enige tijd eentje een vuurtje aan me, ik zeg dat ik al sinds 18 februari niet meer rook, heel trots, en alleen nog maar damp, en dus geen aansteker bij me heb.
Zegt die gast dat dampen nog véél slechter is dan roken....ik wist ff niet wát ik hoorde....Ja, hij had het gelezen in de televaag....

Mijn partner wéét gelukkig, want zij leest artikelen die ik haar geef. Maar hetzelfde verhaal op haar werk, velen roken daar, en dampen is uit den boze.
Als ze dan zegt dat er verkeerder testopstellingen werden gebruikt bij onderzoeken dan geloven ze d'r niet....

Ik verzamel nu artikelen van onafhankelijke bronnen, zodat ik niet eerst hoef te zoeken voordat ik iemand links wil geven erover. Ik bedoel, als ik es een artikel tegenkom, dan sla ik 'm meteen op, ipv te denken die kom ik later nog welles tegen. Want moeder partner zit ook al te zaniken...'of ik wel besef dat het 15 keer kankerverwekkender is dan roken'....#verbijsterd...

En zo kan ik nog wel ff doorgaan met voorbeelden uit het dagelijkse leven......

#omgekeerdewereld...het goede slecht noemen en het slechte goed noemen.....

Maar ík weet de Waarheid en de Waarheid maakt vrij! Ik voél dat sinds ik niet meer rook, ik me veel beter voel....

Als ik maar wéét in me hart.... :s)

Ik wens iedereen een fijn weekend met veel damp plezier toe ;)
Het is dan ook een grootschalige mediacampagne tegen het dampen waar veel partijen aan mee doen zonder dat ze het in de gaten hebben. Het is alleen zo jammer dat veel rokers zich zo makkelijk laten lijden door wat "ze" zeggen. Zelf even nadenken is er niet bij blijkbaar.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:41:10 #137
24329 KNAK
ff w88,......
pi_154611019
Het is sneu dat een verstokte roker, volledig in depressie door zijn verslaving waar niet van af te stappen is zo zijn mogelijke oplossing wordt ontnomen, door geen/onjuiste info.

Het zou nmi gewoon een apart reclameblok moeten krijgen; informatie Rijksoverheid mbt minder schadelijke alternatieven voor roken.
Mai pben rai~!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 09:10:52 #138
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_154618475
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:41 schreef KNAK het volgende:
Het zou nmi gewoon een apart reclameblok moeten krijgen; informatie Rijksoverheid mbt minder schadelijke alternatieven voor roken.
In een ideale wereld waar beleid wordt gemaakt op basis van wetenschap en niet op basis van veronderstellingen en meningen zou de overheid dat idd doen. Jammer genoeg leven we niet in zo'n wereld en de EU moet en zal het dampen ten koste van mensenlevens kapot maken. Eigenlijk zouden alle dampers in de EU zich moeten verenigen en iedere politicus die iets met de TPD te maken heeft voor dood door schuld aanklagen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_154619338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:34 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Wel goed. De smaak is niet zo goed als die van de TOBH maar zeker niet slecht. Ik heb 'm gekocht bij Zwoofs maar daar issie niet meer te koop.
Ah thx, oh ze hebben hem nog wel hoor ;)

quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:40 schreef Eficaz het volgende:
Hallo :-)

Ik wil eigenlijk ook zelf sapjes maken, én grotere hoeveelheden juice kopen.

Heeft iemand voor mij internet adressen waar je het kan kopen?

Alvast dank! En fijn weekend!
http://www.k-vapedampfshop.de/Basen/

Kan je evt ook nog base halen, en volgens mij de rest ook :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 25 juli 2015 @ 15:02:31 #140
24329 KNAK
ff w88,......
pi_154624438
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

http://www.k-vapedampfshop.de/Basen/

Kan je evt ook nog base halen, en volgens mij de rest ook :P
Verzendkosten ?
Mai pben rai~!
pi_154625030
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:02 schreef KNAK het volgende:

[..]

Verzendkosten ?
Hmm ik denk ook rond de 8 euro ofzo, gaat met DHL. Maar bestel meestal daar een liter of 3, dus dan valt het wel mee.
En heeft gelukkig ook 3mg in liter flessen ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_154625548
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Goed bezig ^O^
Mtchel112 is idd heel erg goed bezig! ^O^

Ik had nog een vraag he Sounddragon, wat denk je over de Vapor Flask V2.1 DNA40?

Hier het plaatje:

Wat denk jij ervan?

Want ik wil 'm misschien kopen namelijk. En jou mening stel ik altijd wel op prijs ;) !

En anderen hun mening stel ik zeker ook op prijs! :s) :) :Y

Bedankt alvast!

[ Bericht 9% gewijzigd door Eficaz op 25-07-2015 16:08:21 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zaterdag 25 juli 2015 @ 15:55:05 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154625936
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:42 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Mtchel112 is idd heel erg goed bezig! ^O^

Ik had nog een vraag he Sounddragon, wat denk je over de Vapor Flask V2.1 DNA40?

Hier het plaatje: [ afbeelding ]

Wat denk jij ervan?

Want ik wil 'm misschien kopen namelijk. En jou mening stel ik altijd wel op prijs ;) !
Tof ding, maar ik vind hem persoonlijk nogal overpriced, en niet alle batterijen schijnen erin te passen. Vergeet niet dat je eigenlijk de eigenschappen van de chip wilt, en dat je de rest betaalt voor de 'verpakking', en to be honest, lijkt het me een draak om mee te slepen met die kromme flesdinges eronder. Is wel een heel mooi en netjes afgewerkt kwaliteitsding, maar daar betaal je dus ook de dikke vette hoofdprijs voor. Kijk ook eens naar de Yihi, als je toch bereid bent om aardig wat uit te geven. Die kreeg ik als vervanger van de Vaporshark, en hij is me helemaal niet tegengevallen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154626495
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tof ding, maar ik vind hem persoonlijk nogal overpriced, en niet alle batterijen schijnen erin te passen. Vergeet niet dat je eigenlijk de eigenschappen van de chip wilt, en dat je de rest betaalt voor de 'verpakking', en to be honest, lijkt het me een draak om mee te slepen met die kromme flesdinges eronder. Is wel een heel mooi en netjes afgewerkt kwaliteitsding, maar daar betaal je dus ook de dikke vette hoofdprijs voor. Kijk ook eens naar de Yihi, als je toch bereid bent om aardig wat uit te geven. Die kreeg ik als vervanger van de Vaporshark, en hij is me helemaal niet tegengevallen.
Dank je! :)

Ik zal erover nadenken wat je allemaal zegt!

Fijn weekend! :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Eficaz op 25-07-2015 16:20:24 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 16:27:08 #145
230491 Zith
pls tip
pi_154627072
Zijn LorAnn aroma's zo slecht dat ze zo goedkoop zijn (1.90EUR per 10ml)?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_154627103
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tof ding, maar ik vind hem persoonlijk nogal overpriced, en niet alle batterijen schijnen erin te passen. Vergeet niet dat je eigenlijk de eigenschappen van de chip wilt, en dat je de rest betaalt voor de 'verpakking', en to be honest, lijkt het me een draak om mee te slepen met die kromme flesdinges eronder. Is wel een heel mooi en netjes afgewerkt kwaliteitsding, maar daar betaal je dus ook de dikke vette hoofdprijs voor. Kijk ook eens naar de Yihi, als je toch bereid bent om aardig wat uit te geven. Die kreeg ik als vervanger van de Vaporshark, en hij is me helemaal niet tegengevallen.
ps: wat houdt die 40DNA chip eigenlijk precies in?

Bij de Yihi info zie ik niets over een zo'n chip.... :? Maar wel weer dat hij geschikt is voor zo'n beetje elke clearomizer met een 510-aansluiting. Betekend dat ook dat je de aerotank kanger v2 er bijvoorbeeld op kan draaien?

Zie: YiHi SX mini M Class Box Mod. De nieuwe generatie van de YiHi SXmini is er: De M Class. De YiHi SXmini M Class heeft dezelfde kleine vorm en het grote vermogen van maar liefst 60 watt (en zelfs 85 watt in bypass modus) met daarnaast de toevoeging van temperatuurcontrole om dry-hits te voorkomen. Net als zijn voorganger biedt de YiHi SXmini M Class drie verschillende instellingen om de levensduur van de (losse 18650) batterij en de dampproductie te maximaliseren. Deze kleine en krachtige Box Mod vuurt een coil af al vanaf 0.08 Ohm en is geschikt voor zo'n beetje elke clearomizer met een 510-aansluiting. Dankzij de ingebouwde sensor is het daarnaast niet noodzakelijk om de fysieke knoppen te gebruiken om het wattage aan te passen of om het display om te draaien. Bron: http://www.smokesmarter.nl/yihi-sx-mini-m-class-box-mod.html

En kunnen clearomizers met 510 aansluiting op de Vapor Vlask V2.1 DNA40?

Vast bedankt!
:)

Edit: ik zag het al, een 510 aansluiting, iig bedankt!!!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Eficaz op 25-07-2015 16:49:39 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zaterdag 25 juli 2015 @ 17:07:09 #147
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154628212
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 16:27 schreef Eficaz het volgende:

[..]

ps: wat houdt die 40DNA chip eigenlijk precies in?

Bij de Yihi info zie ik niets over een zo'n chip.... :? Maar wel weer dat hij geschikt is voor zo'n beetje elke clearomizer met een 510-aansluiting. Betekend dat ook dat je de aerotank kanger v2 er bijvoorbeeld op kan draaien?

Zie: YiHi SX mini M Class Box Mod. De nieuwe generatie van de YiHi SXmini is er: De M Class. De YiHi SXmini M Class heeft dezelfde kleine vorm en het grote vermogen van maar liefst 60 watt (en zelfs 85 watt in bypass modus) met daarnaast de toevoeging van temperatuurcontrole om dry-hits te voorkomen. Net als zijn voorganger biedt de YiHi SXmini M Class drie verschillende instellingen om de levensduur van de (losse 18650) batterij en de dampproductie te maximaliseren. Deze kleine en krachtige Box Mod vuurt een coil af al vanaf 0.08 Ohm en is geschikt voor zo'n beetje elke clearomizer met een 510-aansluiting. Dankzij de ingebouwde sensor is het daarnaast niet noodzakelijk om de fysieke knoppen te gebruiken om het wattage aan te passen of om het display om te draaien. Bron: http://www.smokesmarter.nl/yihi-sx-mini-m-class-box-mod.html

En kunnen clearomizers met 510 aansluiting op de Vapor Vlask V2.1 DNA40?

Vast bedankt!
:)

Edit: ik zag het al, een 510 aansluiting, iig bedankt!!!!!!
DNA40 chip is de chip met tempcontrol. Wordt in redelijk veel devices gebruikt, volgens mij zit krek dezelfde in de Flask bijvoorbeeld, en ook in de Vaporshark zit een DNA40.

En ja, 510 is dé aansluiting, past bijna altijd. Belangrijk is een verstelbare of (=nog beter) een verende centerpen, zodat je tank mooi vlak op het apparaat komt te zitten. Niks irritanter als een kleine kier tussen de tank en de mod, ziet er niet uit, en is kwetsbaar als je hem bijvoorbeeld laat stuiteren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154628377
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 16:27 schreef Eficaz het volgende:

[..]

ps: wat houdt die 40DNA chip eigenlijk precies in?

Bij de Yihi info zie ik niets over een zo'n chip.... :? Maar wel weer dat hij geschikt is voor zo'n beetje elke clearomizer met een 510-aansluiting. Betekend dat ook dat je de aerotank kanger v2 er bijvoorbeeld op kan draaien?

Zie: YiHi SX mini M Class Box Mod. De nieuwe generatie van de YiHi SXmini is er: De M Class. De YiHi SXmini M Class heeft dezelfde kleine vorm en het grote vermogen van maar liefst 60 watt (en zelfs 85 watt in bypass modus) met daarnaast de toevoeging van temperatuurcontrole om dry-hits te voorkomen. Net als zijn voorganger biedt de YiHi SXmini M Class drie verschillende instellingen om de levensduur van de (losse 18650) batterij en de dampproductie te maximaliseren. Deze kleine en krachtige Box Mod vuurt een coil af al vanaf 0.08 Ohm en is geschikt voor zo'n beetje elke clearomizer met een 510-aansluiting. Dankzij de ingebouwde sensor is het daarnaast niet noodzakelijk om de fysieke knoppen te gebruiken om het wattage aan te passen of om het display om te draaien. Bron: http://www.smokesmarter.nl/yihi-sx-mini-m-class-box-mod.html

En kunnen clearomizers met 510 aansluiting op de Vapor Vlask V2.1 DNA40?

Vast bedankt!
:)

Edit: ik zag het al, een 510 aansluiting, iig bedankt!!!!!!
Misschien kun je beter deze nemen;

http://www.smokesmarter.nl/yihi-sx-mini-m-class-set.html

Voor een 10-tje meer heb je meteen een skin, tweemaal een 18650 batterij en nog wat 'zooi' erbij ;).
  zaterdag 25 juli 2015 @ 17:22:14 #149
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154628510
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Misschien kun je beter deze nemen;

http://www.smokesmarter.nl/yihi-sx-mini-m-class-set.html

Voor een 10-tje meer heb je meteen een skin, tweemaal een 18650 batterij en nog wat 'zooi' erbij ;).
Goeie deal, moet eigenlijk alleen nog een lader bij, daar Yihi adviseert om niet al te veel te laden via de micro USB. Maar am sich is het pakketje best OK, al weet ik niet of Efi al op die zelfbouw zooi zit te wachten ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154628678
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Goeie deal, moet eigenlijk alleen nog een lader bij, daar Yihi adviseert om niet al te veel te laden via de micro USB. Maar am sich is het pakketje best OK, al weet ik niet of Efi al op die zelfbouw zooi zit te wachten ;)
Geef je dat weg :Y. Alleen die skin kost los al 8 euro geloof ik. En voor 2 euro heb je die twee 18650 batterijen ook niet. Dus het zelfbouw-spul is sowieso een cadeautje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')