abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156357855
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:44 schreef Myrr het volgende:
Nah, dat vind ik dan weer sneu altijd, mensen die in hun broek plassen.
Misschien is er een glas water omgevallen in haar schoot
pi_156358860
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:44 schreef Myrr het volgende:
Nah, dat vind ik dan weer sneu altijd, mensen die in hun broek plassen.
Het lijkt mij toch eerder een ander type ongelukje.
pi_156358922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch eerder een ander type ongelukje.
[ afbeelding ]
Het lijkt of ze door een berg coke hebben liggen rollen. _O-
pi_156358967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch eerder een ander type ongelukje.
[ afbeelding ]
Wat dan? :@
pi_156358975
Nou vind ik David Beckham wel appetijtelijk eruit zien, maar al die tattoo's... Jammer.
pi_156359039
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat dan? :@
Oopsie, verkeerde gequote. Deze was bedoeld onder de post erboven van Computergirl, met de suggestie dat het een drankje zou kunnen zijn geweest.
pi_156359602
Wat zien ze er allebei uit joh! Al die witte vlekken...
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 september 2015 @ 18:44:14 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_156378308
Kate Moss lijkt in de verste verte niet meer op het frisse gezicht dat wereldwijd werd bewonderd. Dat komt door haar losbandige levensstijl, zeggen experts.
Kate (41) werd deze week gefotografeerd naast haar vriendin en topmodel Cara Delevigne (23). De Britse stond al op de catwalk toen haar collega nog geboren moest worden.
Kate heeft haar carričre naast werkend ook veelal feestend doorgebracht en de tekenen daarvan zijn nu overduidelijk, meldt de Daily Mail. De krant heeft experts aan het woord gelaten en concluderen dat haar drink- en rookgedrag mede heeft geleid tot opvallende kraaienpoten en een niet heel stralend gebit.
Wel wordt het model geprezen om haar natuurlijke look. In tegenstelling tot vele Amerikaanse collega's als Courteney Cox, Kim Basinger en Renee Zellweger die niet eens meer kúnnen lachen.



:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156379928
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:15 schreef laiveneertiekje het volgende:
Beth dito als catwalkmodel bij Marc Jacobs.

Wanneer is Ditto ooit wel flatteus geweest?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_156381512
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:06 schreef FANN het volgende:

[..]

die is nog steeds beeldschoon...

[ afbeelding ]
Hubba hubba! :9~
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156408331
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het helemaal niet erg vinden om een homosensuele zoon te hebben, als het maar niet zoals deze zo'n vreselijk aanstellerige flamboyante rugridder is.

Haha! Flamboyante rugridder hihi lig in n deuk
pi_156411390
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:44 schreef tong80 het volgende:
Kate Moss lijkt in de verste verte niet meer op het frisse gezicht dat wereldwijd werd bewonderd. Dat komt door haar losbandige levensstijl, zeggen experts.
Kate (41) werd deze week gefotografeerd naast haar vriendin en topmodel Cara Delevigne (23). De Britse stond al op de catwalk toen haar collega nog geboren moest worden.
Kate heeft haar carričre naast werkend ook veelal feestend doorgebracht en de tekenen daarvan zijn nu overduidelijk, meldt de Daily Mail. De krant heeft experts aan het woord gelaten en concluderen dat haar drink- en rookgedrag mede heeft geleid tot opvallende kraaienpoten en een niet heel stralend gebit.
Wel wordt het model geprezen om haar natuurlijke look. In tegenstelling tot vele Amerikaanse collega's als Courteney Cox, Kim Basinger en Renee Zellweger die niet eens meer kúnnen lachen.

[ afbeelding ]

:P
Ik vind toch dat ze er nog heel appetijtelijk uit ziet voor 41 jaar. Ze heeft wel rimpels, maar ik denk dat dat vooral betekent dat ze niet aan de botox en filters zit. Hier een andere (flatteuzere) recente foto:
pi_156411792
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:27 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Ik vind toch dat ze er nog heel appetijtelijk uit ziet voor 41 jaar. Ze heeft wel rimpels, maar ik denk dat dat vooral betekent dat ze niet aan de botox en filters zit. Hier een andere (flatteuzere) recente foto: [ afbeelding ]
Op deze foto ziet ze er toch behoorlijk afgeleefd uit voor 41.
  zaterdag 26 september 2015 @ 23:43:23 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156411822
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:53 schreef Lanah het volgende:

[..]

Haha! Flamboyante rugridder hihi lig in n deuk
Zo grappig was het nou ook weer niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156415765
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Op deze foto ziet ze er toch behoorlijk afgeleefd uit voor 41.
Dat is ze ook wel denk ik :P
En ik ken een hoop net-in-de-veertigers die minder 'geleefd' hebben en er een stuk minder charmant uitzien.

Plus, ik vind het wel verfrissend dat iemand uit zo'n wereldje niet zo aan zich laat sleutelen. Vind dit een hele mooie look voor een dame van haar leeftijd.

/zeerpersoonlijkemening
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 27 september 2015 @ 10:01:34 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156416462
quote:
Wel wordt het model geprezen om haar natuurlijke look. In tegenstelling tot vele Amerikaanse collega's als Courteney Cox, Kim Basinger en Renee Zellweger die niet eens meer kúnnen lachen.
Ook allemaal topmodellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156417262
Ik vind haar er ook vrij afgeleefd uitzien, ook niet echt verrassend natuurlijk met al dat zuipen en drugsgebruik uit het verleden. Dan vind ik een Heidi Klum er bijvoorbeeld toch stukken beter uitzien.
pi_156417648
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:01 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind haar er ook vrij afgeleefd uitzien, ook niet echt verrassend natuurlijk met al dat zuipen en drugsgebruik uit het verleden. Dan vind ik een Heidi Klum er bijvoorbeeld toch stukken beter uitzien.
Heidi Klum vind ik er nou juist weer veel minder uit zien tegenwoordig.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_156417704
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:25 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Heidi Klum vind ik er nou juist weer veel minder uit zien tegenwoordig.
ligt er ook aan waarmee je het vergelijkt natuurlijk, vergeleken met 10 jaar terug ziet ze er nu een stuk minder uit ja. Maar als ik Kate Moss en Heidi Klum vergelijk als beginnende 40-ers, ja, dan vind ik Heidi er wel een stuk beter uitzien dan Kate.
pi_156417713
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:15 schreef laiveneertiekje het volgende:
Beth dito als catwalkmodel bij Marc Jacobs.

[ afbeelding ]


Winnie Harlow, fotomodel met vitiligo (huidafwijking) die een soort supermodel-status heeft gekregen (dankzij Tyra Banks AMTM), krijgt heel veel aandacht van de media.

Zit me wel af te vragen hoelang deze hype blijft, want eerlijk als ze "egaal zwart" zou zijn zonder al die vlekken ziet ze er heel erg "doorsnee-model-achtig"uit en is ze niet eens zo mooi.
pi_156418020
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:29 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ligt er ook aan waarmee je het vergelijkt natuurlijk, vergeleken met 10 jaar terug ziet ze er nu een stuk minder uit ja. Maar als ik Kate Moss en Heidi Klum vergelijk als beginnende 40-ers, ja, dan vind ik Heidi er wel een stuk beter uitzien dan Kate.
Ik vergleek ze met elkaar en dan heb ik nu toch veel liever Kate. Of nog liever Christy Turlington
stupidity has become as common as common sense was before
pi_156467954
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:30 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Winnie Harlow, fotomodel met vitiligo (huidafwijking) die een soort supermodel-status heeft gekregen (dankzij Tyra Banks AMTM), krijgt heel veel aandacht van de media.

Zit me wel af te vragen hoelang deze hype blijft, want eerlijk als ze "egaal zwart" zou zijn zonder al die vlekken ziet ze er heel erg "doorsnee-model-achtig"uit en is ze niet eens zo mooi.
Doorsnee-model-achtig wellicht, maar dit is toch niet onflatteus te noemen. Ik heb haar onlangs gegoogled omdat ik niet wist dat vitiligo zo symmetrisch kon zijn. Maar dat blijkt wel vaker het geval.

Wim-Lex, Mark en de dame vooraan die het niet aan kan horen. :') Ik voel enige gęne dat deze twee heren het gezicht van ons land zijn.
pi_156468143
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:53 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik vergleek ze met elkaar en dan heb ik nu toch veel liever Kate. Of nog liever Christy Turlington
Of Elle :o
Tap tap tap
pi_156666478


Vin Diesel
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')