abonnement Unibet Coolblue
pi_154465314
O ja : sorry, ik kan niet reageren op dms (kan ik pas over 0,2 dagen dus over een paar uur, want dan is mijn account een week oud).
En meisje dat dmt dat ik een grap maak: nee hoor, ben serieus, heb nu nog stortdrang :)
en er is nog geen dame je voor geweest :P
pi_154465643
Nb; dames met wie ik reeds via app contact heb gehad maar er geen klik was en of ze zelf aangaven het toch niet te willen en het contact te willen beeindigen, dingen uiteraard niet mee.
Hoop dat het begrijpelijk is dat het dan niet opwindend is om geld te storten en het echt niet werkt (leek me duidelijk maar blijkbaar was het dat niet)...

p.s. was ook nog eens een reactie waar ik niks mee kon, omdat ik vroeg om een rek nummer en een serieus/ reëel bedrag en dat laatste ontbrak geheel. (geen bedrag genoemd)


Dus helaas nog geen reactie, zie je maar weer eens hoe moeilijk het is om van je geld af te komen!!!


Maar goed, tot 17.00 en dan geef ik het op en zorg ik dat ik van mijn opwinding af raak, dus grijp je kans!
  zondag 19 juli 2015 @ 16:49:01 #103
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154465725
En dan later een foto posten met de schoenen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154465987
Winnares is een dame met een rek nummer eindigend op 929!
Kan U me nog even een dm sturen welke omschrijving U op het afschrift wil, en of U wil dat het tussen ons blijft...

Een punt, ik heb rabo en u ING, dus dan zal het niet meteen maar uiterlijk morgen rond 12.00 bijgeschreven zijn, is mijn ervaring, dan kan ik inmiddels wel dmmen dus dan hoor ik graag of het gelukt is

Is het bedrag dat U noemt het totaalbedrag?

Ik hoor het zo wel en beloof het na te komen...
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 17:59:30 #105
441859 crew  Lenny77
pi_154467155
Was het lekker? ;-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 19 juli 2015 @ 19:01:51 #106
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154468571
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 17:00 schreef Shoesss het volgende:
Winnares is een dame met een rek nummer eindigend op 929!
Kan U me nog even een dm sturen welke omschrijving U op het afschrift wil, en of U wil dat het tussen ons blijft...

Een punt, ik heb rabo en u ING, dus dan zal het niet meteen maar uiterlijk morgen rond 12.00 bijgeschreven zijn, is mijn ervaring, dan kan ik inmiddels wel dmmen dus dan hoor ik graag of het gelukt is

Is het bedrag dat U noemt het totaalbedrag?

Ik hoor het zo wel en beloof het na te komen...
Doe dan een spoedbetaling... Laat je haar nou wachten?

[ Bericht 0% gewijzigd door ZwartmetSuiker op 19-07-2015 19:06:54 ]
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154468602
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Die dan een spoedbetaling... Laat je haar nou wachten?
Ook niet netjes hè?
pi_154468947
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Doe dan een spoedbetaling... Laat je haar nou wachten?
Ik heb rabo: lees op de rabo site het volgende over spoedbetalingen:

https://www.rabobank.nl/p(...)ng-binnen-nederland/

"Is de spoedbetaling binnen Nederland op een werkdag vóór 16.30 uur ingediend? Dan staat het bedrag binnen anderhalf uur op de rekening van de ontvanger."

heeft dus op zondagavond geen nut...

pffff gaan jullie me nu leren hoe internetbankieren werkt?? :{w

haha maar dank voor het meedenken :)
  zondag 19 juli 2015 @ 19:49:54 #109
47102 Elvi
miemkwien
pi_154469789
Grappig dat je om een reeel bedrag vraagt. Je wilt toch juist krom liggen? Ik had mooi 500 euro gevraagd :P en voor elke dag dat het te laat is 50 euro erbij :D
pi_154470078
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:49 schreef Elvi het volgende:
Grappig dat je om een reeel bedrag vraagt. Je wilt toch juist krom liggen? Ik had mooi 500 euro gevraagd :P en voor elke dag dat het te laat is 50 euro erbij :D
Grappig dat sommige mensen zelf echt weinig kunnen beredeneren en je ze alles moet voorkauwen.
als je een beetje hebt meegelezen en meegedacht:

de bedoeling is om me financieel helemaal te laten melken door iemand die daarvoor de perfecte prinses is.
echter soms heb ik ook stortdrang en gebeurt het dus incidenteel (al dan niet volgens een dating site)

die storting is dan echter een "big blind". Ik weet in casu niet eens hoe die persoon eruit ziet, hoe oud ze is,en wat ze verder wil...snap je dan dat ik geen 500 euro overmaak? en dat ik krom wil liggen in hele andere gevallen?

sorry, met alle respect maar een beetje logisch nadenken is toch ook niet teveel gevraagd...

p.s. ik heb het geluk dat juist degene die gereageerd heeft mogelijk wel een zeer geschikte prinses is, dus wie weet dat, als het haar bevalt, ze het goed vindt dat ik verder ga bezuinigen om haar leven wat makkelijker te maken...maar goed dat is afhankelijk van hoe het verder gaat en wat zij wil...
  zondag 19 juli 2015 @ 20:05:17 #111
47102 Elvi
miemkwien
pi_154470227
Ik heb niet alle topics doorgelezen.hoor ;) ik vind het gewoon n.beetje vreemd en t leek.alsof je jezelf tegensprak :P niet meteen zo lullig doen...

Wat vind.jij.dan normaal.voor een.'big blind'?

(Dit is geen vraag omdat ik geld.wil trouwens... daar vind ik het net even wat te apart voor :P )
  zondag 19 juli 2015 @ 20:13:04 #112
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_154470445
Nou, als jij er geil van wordt prima. Dat geluk hebben de meeste mannen niet.
pi_154470580
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:05 schreef Elvi het volgende:
Ik heb niet alle topics doorgelezen.hoor ;) ik vind het gewoon n.beetje vreemd en t leek.alsof je jezelf tegensprak :P niet meteen zo lullig doen...

Wat vind.jij.dan normaal.voor een.'big blind'?

(Dit is geen vraag omdat ik geld.wil trouwens... daar vind ik het net even wat te apart voor :P )
Ok sorry, misschien is het ook een lastige fetish en lijkt voor mij zoiets logischer.

Nou het leuke is dat ik niet bepaal wat reëel is, ik ging er vanuit dat de dame die zou reageerde dat zelf wel aardig zou kunnen inschatten.
Als ik zelf wat ga noemen, is de lol eraf. Ik ging er vanuit dat ze natuurlijk geen 10tje zou vragen maar van de andere kant ook wel besefte dat zomaar blind storten niet te gek kan, en dat ze zou weten dat iets geks vragen ook niet werkt, en dat heeft ze heel goed ingeschat, nu is het een bedrag waardoor zij weet dat ik serieus ben en zij is ook tevreden, meer kan en moet ik er niet over zeggen :)

Maar dank voor je reactie en ik geloof je dat je niet wil, al hebben tot nu toe al meerdere mensen per dm en pm gereageerd die in dit draadje doen voorkomen dat ze zoiets nooit zouden willen, dus ja...
maakt ook niet uit, iedereen die persoonlijk reageert kan erop rekenen dat er discreet met prive info wordt omgegaan, dus zelfs als je me mu een dm zou sturen dat je stiekem toch wel graag een money loser leegshopt, dan ben je net zo leuk als dat je dat niet doet.

vind het trouwens wel grappig (en extra opwindend) dat een dame (bedoel dus niet jou) in het algemeen regelmatig zo doet: naar de buitenwereld een houding van ik zou dat nooit doen maar 1 op 1 blijkt dat ze me als een melkkoe wil uitmelken...
pi_154470811
M'n vriendin wil ook wel een keer geld op haar rekening gestort krijgen. Ze zag een leuk jurkje in de stad, maar die was te duur. :)
  zondag 19 juli 2015 @ 20:49:27 #115
47102 Elvi
miemkwien
pi_154471316
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:18 schreef Shoesss het volgende:

Maar dank voor je reactie en ik geloof je dat je niet wil, al hebben tot nu toe al meerdere mensen per dm en pm gereageerd die in dit draadje doen voorkomen dat ze zoiets nooit zouden willen, dus ja...
maakt ook niet uit, iedereen die persoonlijk reageert kan erop rekenen dat er discreet met prive info wordt omgegaan, dus zelfs als je me mu een dm zou sturen dat je stiekem toch wel graag een money loser leegshopt, dan ben je net zo leuk als dat je dat niet doet.

vind het trouwens wel grappig (en extra opwindend) dat een dame (bedoel dus niet jou) in het algemeen regelmatig zo doet: naar de buitenwereld een houding van ik zou dat nooit doen maar 1 op 1 blijkt dat ze me als een melkkoe wil uitmelken...
Ik ben denk ik gewoon te huiverig dat je uiteindelijk toch meer wil. Zo van "ik geef je geld/spullen dus nu verwacht ik wat terug". Hee het blijft toch internet ;)

Ik geef eerlijk toe dat het me wel leuk lijkt om te shoppen op andermans kosten, en dan vooral luxere artikelen :P Maar niet omdat het misbruiken/golddiggen in mijn persoonlijkheid zit. Ik zou er geen plezier uithalen als ik weet dat iemand eigenlijk het geld er niet voor heeft en er krom voor moet liggen. Het schuldgevoel zou overheersen en ik zou geen lol uit het shoppen halen.
Maar het is ook wel anders als iemand er juist krom voor wil liggen. Dan vind ik het eigenlijk geen misbruiken, want je wil het juist graag. Jij vind het fijn om (misschien tijdelijk) armoedig te leven voor een ander. Dan zou ik er geen schuldgevoel van krijgen omdat je het fijn vind.

Al met al vind ik het een fascinerende fetish :P Vanuit een psychologisch/sociologisch standpunt. Het is de eerste keer dat ik erover lees, en geld is best een taboe-topic. Er komt nog best veel gevoel bij kijken.
pi_154472365
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben denk ik gewoon te huiverig dat je uiteindelijk toch meer wil. Zo van "ik geef je geld/spullen dus nu verwacht ik wat terug". Hee het blijft toch internet ;)

Ik geef eerlijk toe dat het me wel leuk lijkt om te shoppen op andermans kosten, en dan vooral luxere artikelen :P Maar niet omdat het misbruiken/golddiggen in mijn persoonlijkheid zit. Ik zou er geen plezier uithalen als ik weet dat iemand eigenlijk het geld er niet voor heeft en er krom voor moet liggen. Het schuldgevoel zou overheersen en ik zou geen lol uit het shoppen halen.
Maar het is ook wel anders als iemand er juist krom voor wil liggen. Dan vind ik het eigenlijk geen misbruiken, want je wil het juist graag. Jij vind het fijn om (misschien tijdelijk) armoedig te leven voor een ander. Dan zou ik er geen schuldgevoel van krijgen omdat je het fijn vind.

Al met al vind ik het een fascinerende fetish :P Vanuit een psychologisch/sociologisch standpunt. Het is de eerste keer dat ik erover lees, en geld is best een taboe-topic. Er komt nog best veel gevoel bij kijken.
Dank voor je reactie, Dat is inderdaad precies de reden waarom het lastig is iemand te vinden.
Mensen die de fetisj niet kennen en of begrijpen en of het gevoel hebben dat iemand er wat voor terug wil.
Dit speelt met name bij dames in een jongere segment...misschien zijn die ook meer met dat idee opgegroeid (door bv loverboy verhalen), 30 plus dames nemen gemiddeld minder vaak dat standpunt in.
In principe is daarom zomaar storten ook vaak niet prettig en willen veel dames toch eerst iemand irl zien. bv kopje koffie in een voor haar vertrouwde omgeving en dan kijken of het klikt, als je iemand ziet is het vaak anders dan via internet. Maar goed, iedereen is anders maar voor mensen die wantrouwend zijn werkt dat vaak wel.

Dan maak je afspraken en in het gekste geval zet je ze op papier. dat bv ik toesta om financieel gebruikt te worden en dat er niks tegenover staat. krabbel eronder en kopie id erbij en in de kluis :)

en dat andere: ik snap je gevoel, je vindt het niet prettig als iemand het niet fijn vindt.
Maar dat is vaak ook een manier voor dames om het te kunnen rechtvaardigen idd, van: ok hij een lekker gevoel en ik shoppen, hij blij ik blij
maar de werkelijkheid is meestal niet zo simpel.
Het is juist ook "leuk" als ze dus probeert verder te gaan dat ik aangeef, me aan te leren dat ik zuiniger moet leven omdat zij het beter kan gebruiken dan ik enz. dus initiatief neemt om me verder uit te melken, ipv dat dat van mij uitgaat.

en er niet mee zit als ik even het lekkere gevoel kwijt ben, want: eigen schuld en ik doe het zelf en vraag er zelf om.
en ja, als ik dan weer opgewonden ben, is dat mindere gevoel weer weg, maar het is niet zo dat ik de hele dag blij rondloop ofzo :)
maar goed, uiteindelijk wil ik het totaalpakket met ups en downs erg graag, en dus ook afzien ten gunste van een leuke meid...maar als ze me een zetje geeft in een kant die ik eigenlijk niet op wil, maar ze dat toch voor elkaar krijgt, juist dat is de kick eigenlijk, dus er komt veel bij kijken...

maar bedankt voor het meedenken en de interesse (in de fetisj dan bedoel ik met het laatste)!
pi_154472656
Ik denk dat je laatste alinea wel een punt heeft waar ik al helemaal niet overheen zou kunnen stappen. Ik leg even een link met BDSM omdat dat wel iets is wat ik ken, trouwens, als vergelijking.

Als ik tijdens de seks met iemand speel, wil ik dat diegene dat leuk vindt en dat ik het leuk vind. Natuurlijk zoek je dan grenzen op: wat vindt iemand nog net wel prettig waarvan hij/zij dat vooraf nooit gedacht dat, wat zijn 'echtere', harde grenzen? Dat heb jij ook, zo te lezen. Je vindt het een leuk spelletje, geniet er ook van en het voelt geheel genomen goed.

Maar je geeft ook aan dat je soms dat lekkere gevoel kwijt bent. En daar zou ik niet mee kunnen dealen. Als een BDSM partner (of wat voor soort sekspartner ook, for that matter) achteraf of tussen sessies door zou aangeven het er toch moeilijk mee te hebben en zich er niet prettig bij te voelen, zou ik niet meer mee willen doen. Ik wil dat iemand helder die beslissing maakt, wel/niet, en niet in een opgewonden staat van zijn. En als iemand aangeeft het er moeilijk mee te hebben of erover te twijfelen of er niet van te genieten op de heldere momenten, vind ik dat het dus een grens over gaat waar ik de ander niet overheen zou willen helpen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154473269
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:31 schreef Sarasi het volgende:
Ik denk dat je laatste alinea wel een punt heeft waar ik al helemaal niet overheen zou kunnen stappen. Ik leg even een link met BDSM omdat dat wel iets is wat ik ken, trouwens, als vergelijking.

Als ik tijdens de seks met iemand speel, wil ik dat diegene dat leuk vindt en dat ik het leuk vind. Natuurlijk zoek je dan grenzen op: wat vindt iemand nog net wel prettig waarvan hij/zij dat vooraf nooit gedacht dat, wat zijn 'echtere', harde grenzen? Dat heb jij ook, zo te lezen. Je vindt het een leuk spelletje, geniet er ook van en het voelt geheel genomen goed.

Maar je geeft ook aan dat je soms dat lekkere gevoel kwijt bent. En daar zou ik niet mee kunnen dealen. Als een BDSM partner (of wat voor soort sekspartner ook, for that matter) achteraf of tussen sessies door zou aangeven het er toch moeilijk mee te hebben en zich er niet prettig bij te voelen, zou ik niet meer mee willen doen. Ik wil dat iemand helder die beslissing maakt, wel/niet, en niet in een opgewonden staat van zijn. En als iemand aangeeft het er moeilijk mee te hebben of erover te twijfelen of er niet van te genieten op de heldere momenten, vind ik dat het dus een grens over gaat waar ik de ander niet overheen zou willen helpen.
Ik snap je en respecteer je mening. In de praktijk merkte ik dat meer dames er moeite mee kregen dus wellicht heb jij meer zelfkennis dan sommigen die hieraan beginnen.

Echter, je kan ook denken: ik ben volwassen, doe alles zelf en ben niet handelingsonbekwaam.
Ik heb stemrecht en mag me ook in Irak laten afschieten als ik me aanmeld, dus wat is het probleem?
plus wat ik aangeef, dat het uiteindelijk ondanks de mindere momenten achteraf wel lekker voelt dat een dame zo ver ging.
maar goed, snap je mening en dat is een mening die veel dames hebben (soms pas bij voortschijdend inzicht), al zijn er ook die denken wat ik in de laatste alinea schrijf...hij vraagt er zelf om dus dan pluk ik hem gewoon helemaal kaal

zon laatste exemplaar...jammie :)

Maar hartelijk dank voor het meelezen en herkennen van de situatie!
pi_154473317
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:29 schreef Cockwhale het volgende:
M'n vriendin wil ook wel een keer geld op haar rekening gestort krijgen. Ze zag een leuk jurkje in de stad, maar die was te duur. :)
En jij zou er geen problemen mee hebben dat zij naast haar relatie met jou contact met een jongen heeft puur om hem financieel te gebruiken?
pi_154473477
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:52 schreef Shoesss het volgende:

[..]

En jij zou er geen problemen mee hebben dat zij naast haar relatie met jou contact met een jongen heeft puur om hem financieel te gebruiken?
Wat versta je onder 'contact'?
  zondag 19 juli 2015 @ 21:58:24 #121
47102 Elvi
miemkwien
pi_154473533
Spreek je eigenlijk ook een safe-word af met de vrouw in kwestie? Dat als het echt te gek wordt je dan "aardbei" roept en ze een stap terug moet doen? Of komen de mindere momenten echt pas achteraf en zeg je dat dan ook tegen haar?
pi_154473636
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:50 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Ik snap je en respecteer je mening. In de praktijk merkte ik dat meer dames er moeite mee kregen dus wellicht heb jij meer zelfkennis dan sommigen die hieraan beginnen.

Echter, je kan ook denken: ik ben volwassen, doe alles zelf en ben niet handelingsonbekwaam.
Ik heb stemrecht en mag me ook in Irak laten afschieten als ik me aanmeld, dus wat is het probleem?
plus wat ik aangeef, dat het uiteindelijk ondanks de mindere momenten achteraf wel lekker voelt dat een dame zo ver ging.
maar goed, snap je mening en dat is een mening die veel dames hebben (soms pas bij voortschijdend inzicht), al zijn er ook die denken wat ik in de laatste alinea schrijf...hij vraagt er zelf om dus dan pluk ik hem gewoon helemaal kaal

zon laatste exemplaar...jammie :)

Maar hartelijk dank voor het meelezen en herkennen van de situatie!
Dan nog zou ik me nooit helemaal kunnen afzonderen van wat ik erbij voel. Als ik machinist zou zijn en iemand zou zich voor mijn trein gooien omdat hij niet meer verder wil leven, zou ik daar ook niet mee kunnen dealen en het er niet mee eens kunnen zijn, hoe handelingsbekwaam die persoon in kwestie ook zou zijn. En ik zou het afschuwelijk vinden dat ik degene was die heeft meegeholpen aan iets waar ik niet achter sta en me daar nooit oke bij kunnen voelen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_154473731
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat versta je onder 'contact'?
contact via mail of app, en geld afgeven winkelen...etc
geen lichamelijk contact uiteraard
toch is de ervaring dat de meeste vriendjes het niet prettig vinden, al zou het alleen een storting zijn bij wijze van...
de redenen kun je zelf wel bedenken (al is niet elke jongen even jaloers of bang dat het zijn eigen positie ondermijnt, is ook onterecht maar goed kan het me wel voorstellen vanuit het vriendje gezien)
voor mij is het echter alleen maar extra opwindend dat ik alleen goed ben om te betalen en hij dus goed genoeg om haar echte vriendje te mogen zijn...
pi_154473810
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:58 schreef Elvi het volgende:
Spreek je eigenlijk ook een safe-word af met de vrouw in kwestie? Dat als het echt te gek wordt je dan "aardbei" roept en ze een stap terug moet doen? Of komen de mindere momenten echt pas achteraf en zeg je dat dan ook tegen haar?
het is logisch dat het altijd even minder voelt als je zomaar geld weggeeft en je kwakje kwijt bent
maar nee, spreek niks af, de een krijgt me gewoon verder dan de ander/ is er handiger in...
zoals reeds ook al besproken gaat het de ene keer beter/langer dan de andere...

een goede dame bouwt het op en geeft mij echt het gevoel dat het gewoon terecht is allemaal
pi_154473887
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan nog zou ik me nooit helemaal kunnen afzonderen van wat ik erbij voel. Als ik machinist zou zijn en iemand zou zich voor mijn trein gooien omdat hij niet meer verder wil leven, zou ik daar ook niet mee kunnen dealen en het er niet mee eens kunnen zijn, hoe handelingsbekwaam die persoon in kwestie ook zou zijn. En ik zou het afschuwelijk vinden dat ik degene was die heeft meegeholpen aan iets waar ik niet achter sta en me daar nooit oke bij kunnen voelen. :)
snap het, dank voor je duidelijke uitleg.
je bent liever een machiniste terwijl iemand geld op je rails gooit :)
Maar goed, je voorbeeld is wat extreem:
-zelfmoord is een eenmalige actie zonder weg terug, bij financial domination zijn er tijdens het contact nog vele manieren van overdenking en de mogelijkheid om te kijken of het op termijn goed voelt
-zelfmoord voor een trein en volledig rationeel/ geen opwelling zal weinig voorkomen, en de dood is toch wat traumatischer dan een man die kaalgeplukt achterblijft. Onderzoek leert dat suicide vaak in een opwelling plaatsvindt, en dat iemand het eigenlijk in een vlaag van verstandsverbijstering doet toch?

ondanks dit, snap ik je punt en je vergelijking
je bent liev :)
pi_154473977
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:10 schreef Shoesss het volgende:

[..]

snap het, dank voor je duidelijke uitleg.
je bent liever een machiniste terwijl iemand geld op je rails gooit :)
Ik ben eigenlijk liever helemaal geen machinist. Sowieso ben ik alleen bij vlagen dominant, maar over het algemeen niet, dus zoiets als dit zou al helemaal niks voor me zijn. :') Ik krijg alleen al rillingen bij de post voor deze, waaruit bijna lijkt alsof echt alles vanuit de vrouw moet komen en jij er een beetje als een afhankelijke puppy omheen scharrelt. Daar zou ik nooit mee kunnen dealen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154474147
quote:
10s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk liever helemaal geen machinist. Sowieso ben ik alleen bij vlagen dominant, maar over het algemeen niet, dus zoiets als dit zou al helemaal niks voor me zijn. :') Ik krijg alleen al rillingen bij de post voor deze, waaruit bijna lijkt alsof echt alles vanuit de vrouw moet komen en jij er een beetje als een afhankelijke puppy omheen scharrelt. Daar zou ik nooit mee kunnen dealen.
Dacht dat je dat zinnetje wel als grap zou interpreteren, maar zal er volgende keer een maar smileys bijzetten :) Waar gaat het heen met het psychologische inzicht van onze studenten???
Maar serieus: ik denk dat ik juist zelf moeilijk ben, want best wel veeleisend in wat ik zoek, in plaats van dat alles uit de vrouw moet komen....snap dus je post niet echt..
wel is het inderdaad zo dat, als ik denk de "prinses" te hebben gevonden, ik haar wel haar gang zou laten gaan maar niet dat ik blindelings doe wat ze zegt, zoals iemand eerder schreef, dan was ik toch al 10x failliet geweest
juist dat ik dat niet ben geeft aan dat ik ook niet makkelijk ben en kieskeurig in wat ik precies zoek en niet meteen ja en amen zeg als de zoveelste dame denkt even wat geld binnen te harken...
pi_154474209
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:19 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Dacht dat je dat zinnetje wel als grap zou interpreteren, maar zal er volgende keer een maar smileys bijzetten :) Waar gaat het heen met het psychologische inzicht van onze studenten???
Maar serieus: ik denk dat ik juist zelf moeilijk ben, want best wel veeleisend in wat ik zoek, in plaats van dat alles uit de vrouw moet komen....snap dus je post niet echt..
wel is het inderdaad zo dat, als ik denk de "prinses" te hebben gevonden, ik haar wel haar gang zou laten gaan maar niet dat ik blindelings doe wat ze zegt, zoals iemand eerder schreef, dan was ik toch al 10x failliet geweest
juist dat ik dat niet ben geeft aan dat ik ook niet makkelijk ben en kieskeurig in wat ik precies zoek en niet meteen ja en amen zeg als de zoveelste dame denkt even wat geld binnen te harken...
Ik maakte een grapje terug, zie mijn post icon. ;)
Je bent ook wel veeleisend in wat je zoekt, maar ik bedoelde inderdaad meer in het hele proces. Je hebt geen safeword, geen harde, duidelijke, vooraf vastgestelde grenzen (geloof ik? anders overheen gelezen) en de vrouw moet kunnen inschatten hoe ver ze kan gaan en wanneer het voor jou ideaal is enzo. Dat klinkt -voor mij- vrij afhankelijk. Niet makkelijk, afhankelijk. Daar zit een verschil in. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_154474245
quote:
10s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:13 schreef Twiitch het volgende:
Nou, als jij er geil van wordt prima. Dat geluk hebben de meeste mannen niet.
Ik word er zelf niet geil van, maar oprechte dankbaarheid is wel iets waar ik energie van krijg. Het is ook een soort vorm van genegenheid die ik vooral bij jonge Nederlandse vrouwen mis.
pi_154474590
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:05 schreef Shoesss het volgende:

[..]

contact via mail of app, en geld afgeven winkelen...etc
geen lichamelijk contact uiteraard
toch is de ervaring dat de meeste vriendjes het niet prettig vinden, al zou het alleen een storting zijn bij wijze van...
de redenen kun je zelf wel bedenken (al is niet elke jongen even jaloers of bang dat het zijn eigen positie ondermijnt, is ook onterecht maar goed kan het me wel voorstellen vanuit het vriendje gezien)
voor mij is het echter alleen maar extra opwindend dat ik alleen goed ben om te betalen en hij dus goed genoeg om haar echte vriendje te mogen zijn...
Geld storten en contact via mail of app zou ik iig niet erg vinden :)
pi_154474603
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:23 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik word er zelf niet geil van, maar oprechte dankbaarheid is wel iets waar ik energie van krijg. Het is ook een soort vorm van genegenheid die ik vooral bij jonge Nederlandse vrouwen mis.
ik vind het juist geil als ze niet dankbaar is maar net doet alsof het gewoon normaal is dat ik een week op een houtje bijt zodat zij die schoenen kan kopen
pi_154474621
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geld storten en contact via mail of app zou ik iig niet erg vinden :)
nee dan ga je met haar uit eten profiteer je mee, trap ik niet in :P

shoes kan ze wel krijgen (in theorie dan)
pi_154474651
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje terug, zie mijn post icon. ;)
Je bent ook wel veeleisend in wat je zoekt, maar ik bedoelde inderdaad meer in het hele proces. Je hebt geen safeword, geen harde, duidelijke, vooraf vastgestelde grenzen (geloof ik? anders overheen gelezen) en de vrouw moet kunnen inschatten hoe ver ze kan gaan en wanneer het voor jou ideaal is enzo. Dat klinkt -voor mij- vrij afhankelijk. Niet makkelijk, afhankelijk. Daar zit een verschil in. :)
je hebt gelijk en ik vind je ook genuanceerd en overdacht overkomen in je posts, hoor!

p.s. sorry lieve mods voor weer al die quotes onder elkaar, straks krijg ik nog een boete van een vrouwelijke mod :)
pi_154474672
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:37 schreef Shoesss het volgende:

[..]

nee dan ga je met haar uit eten profiteer je mee, trap ik niet in :P

shoes kan ze wel krijgen (in theorie dan)
Zo triest ben ik niet. En dan nog, in principe kan elke vrouw dat doen waar je geld aan geeft als er geen fysieke meeting is. Bij een fysieke meeting zou het alleen kunnen als ik er bij aanwezig ben.
pi_154474727
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zo triest ben ik niet. En dan nog, in principe kan elke vrouw dat doen waar je geld aan geeft als er geen fysieke meeting is.
dat klopt en de schoenen kan ze ook op marktplaats zetten enz.
dat kan ik allemaal niet regisseren maar sluit de meest evidente gevallen een beetje uit
en triest zou ik dat niet vinden, zou het al knap vinden dat je het goed vindt dat je vriendin een andere man financieel melkt, als ik soms de reacties van anderen meemaak...
pi_154474934
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:41 schreef Shoesss het volgende:

[..]

dat klopt en de schoenen kan ze ook op marktplaats zetten enz.
dat kan ik allemaal niet regisseren maar sluit de meest evidente gevallen een beetje uit
en triest zou ik dat niet vinden, zou het al knap vinden dat je het goed vindt dat je vriendin een andere man financieel melkt, als ik soms de reacties van anderen meemaak...
Daar heb ik totaal geen problemen mee. Niet op deze wijze iig.
pi_154475046
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Daar heb ik totaal geen problemen mee. Niet op deze wijze iig.
het heeft een extra vernederend aspect voor mij...als ze me appt en ook verbaal laat weten hoe de verhoudingen liggen, dat haar "echte" vriendje zo leuk is en haar zo heerlijk verwent, en ik vooral goed in ben in tja, wat zou mijn bestaansrecht of nut zijn als ik niet haar wandelende pinpas was? :)

waar ik ook meteen aan denk: is je vriendin erg shopperig en ben jij dan meteen een beetje van die last verlost ?:P
pi_154475125
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:53 schreef Shoesss het volgende:

[..]

het heeft een extra vernederend aspect voor mij...als ze me appt en ook verbaal laat weten hoe de verhoudingen liggen, dat haar "echte" vriendje zo leuk is en haar zo heerlijk verwent, en ik vooral goed in ben in tja, wat zou mijn bestaansrecht of nut zijn als ik niet haar wandelende pinpas was? :)

waar ik ook meteen aan denk: is je vriendin erg shopperig en ben jij dan meteen een beetje van die last verlost ?:P
Zijn niet alle vrouwen shopperig? ;) Het is voor mij geen last, maar sommige kleding is gewoon erg duur. Vandaag bijvoorbeeld jurkjes van tussen de 150 en 250 euro gezien. Erg mooi, maar te duur.
pi_154475353
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zijn niet alle vrouwen shopperig? ;) Het is voor mij geen last, maar sommige kleding is gewoon erg duur. Vandaag bijvoorbeeld jurkjes van tussen de 150 en 250 euro gezien. Erg mooi, maar te duur.
dames met een redelijk dure smaak EN een vriend...
hmmm hou eens op met hints geven. Kom jij hier zelf mee? Of leest zij mee en zei ze: "nou dat zou me wel eventueel wat lijken" haha
pi_154475427
hmm na een week wachten werkt DM eindelijk....is wel prettig want vragen waar ik niet op kan reageren, schiet ook niet op :)
pi_154475545
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 23:05 schreef Shoesss het volgende:

[..]

dames met een redelijk dure smaak EN een vriend...
hmmm hou eens op met hints geven. Kom jij hier zelf mee? Of leest zij mee en zei ze: "nou dat zou me wel eventueel wat lijken" haha
Ze zei dat ze het niet erg zou vinden om je geld uit te geven, mits er idd geen "catch" is of jij één of andere "psycho" bent. Overigens heeft ze niet per se een dure smaak, maar natuurlijk, sommige dure dingen zijn soms exclusief en ook mooi :)
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 23:15:09 #142
441859 crew  Lenny77
pi_154475626
Het is hier nu ook een hele grote speeltuin voor jou hè :-).
Ik denk dat jij je al goed geamuseerd hebt met alle toespelingen, beschrijvingen, aftasten,...
In mijn geval kan ik alleen maar zeggen dat ik het interessant vind. Dat ik eigenlijk in gedachten al een hele hoop scenario's heb bedacht om zo iemand als jou stevig in een hoek te krijgen en zo kon krijgen wat ik wou. En dat je echt de controle zou moeten afgeven.
Het is het machtsgevoel dat het m doet denk ik ;-). Het feit dat ik me dan kan wentelen in mooie luxe is de bonus!
Maar dan inderdaad bij iemand die dit uit eigen wil doet en handelingsbekwaam is :-).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154511212
Wow awesome
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:09:43 #144
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_154512976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:02 schreef vera166 het volgende:
Wow awesome
Jij hebt al je mannen voor drugs and 'things' o|O
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 14:14:18 #145
441859 crew  Lenny77
pi_154513091
Zeg maar hoe zit dat eigenlijk als het echt zover is en je hebt bijna je hele maandgeld uitgegeven aan iemand? Op het moment zelf leuk natuurlijk maar wat als je dan op een avond echt effectief maar een boterham met choco kan eten ipv een echte middag? En dat voor verschillende dagen? Voel je je dan nog even lekker of vloek je dan toch stiekem op jezelf?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154519133
Gaat het hier nu over iemand die opgewonden wordt van het spoilen van dames?
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 19:48:54 #147
441859 crew  Lenny77
pi_154521157
Ja
Het bestaat dus :-D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 21 juli 2015 @ 20:38:26 #148
269689 crew  Viv
pi_154522589
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:14 schreef Lenny77 het volgende:
Zeg maar hoe zit dat eigenlijk als het echt zover is en je hebt bijna je hele maandgeld uitgegeven aan iemand? Op het moment zelf leuk natuurlijk maar wat als je dan op een avond echt effectief maar een boterham met choco kan eten ipv een echte middag? En dat voor verschillende dagen? Voel je je dan nog even lekker of vloek je dan toch stiekem op jezelf?
Als ik het goed begrijp, voelt het goed zolang de prinses hem het gevoel geeft dat het niet meer dan terecht is dat hij krap zit vanwege haar nieuwe schoenen. En vervloekt hij zichzelf wel eens, maar nooit voor lang. ;)
pi_154533376
En wat als je geen geld hebt en de drang wordt te groot? Ga je dan de criminaliteit in om geld te verdienen?

Laat je nakijken.
pi_154540753
Is het niet mogelijk dat iemand die bijvoorbeeld 6 maanden lang geld naar een meid heeft overgemaakt, hier later spijt van krijgt en dan gaat zeggen dat die meid hem "gehackt" heeft ofzo? Waardoor de meid in kwestie hier dus dan de dupe van is ( want die 1500 per maand heeft ze natuurlijk al opgemaakt)
pi_154546078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:19 schreef Gutanoth het volgende:
Is het niet mogelijk dat iemand die bijvoorbeeld 6 maanden lang geld naar een meid heeft overgemaakt, hier later spijt van krijgt en dan gaat zeggen dat die meid hem "gehackt" heeft ofzo? Waardoor de meid in kwestie hier dus dan de dupe van is ( want die 1500 per maand heeft ze natuurlijk al opgemaakt)
Dan zou je dus de berichten die hierover gaan moeten bewaren, of iets dergelijks.
pi_154546325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dan zou je dus de berichten die hierover gaan moeten bewaren, of iets dergelijks.
Hmm ik begrijp het. Rare gedachte zoiets
pi_154557269
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:13 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Hmm ik begrijp het. Rare gedachte zoiets
van jou bedoel je? want hoe kan iemand hier nu de dupe van worden op deze manier?
dan moet de 'storter' aangifte doen en vindt de politie geen enkel bewijs/sporen van hacking?
Plus men ziet dat er vanaf het ip adres van de storter is ingelogd en gestort?
en dan heeft men nog de berichtjes?
Dan zou men van elke willekeurige storting aangifte kunnen doen van hacking

Plus (als je meegaat in deze stompzinnige gedachtegang) zou je dan na 1 dag aangifte doen of doe je dat pas als je 6 maal 1500 aan een hacker kwijt bent

sommige mensen... 8)7 8)7 8)7
pi_154559002
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:10 schreef Shoesss het volgende:

[..]

van jou bedoel je? want hoe kan iemand hier nu de dupe van worden op deze manier?
dan moet de 'storter' aangifte doen en vindt de politie geen enkel bewijs/sporen van hacking?
Plus men ziet dat er vanaf het ip adres van de storter is ingelogd en gestort?
en dan heeft men nog de berichtjes?
Dan zou men van elke willekeurige storting aangifte kunnen doen van hacking

Plus (als je meegaat in deze stompzinnige gedachtegang) zou je dan na 1 dag aangifte doen of doe je dat pas als je 6 maal 1500 aan een hacker kwijt bent

sommige mensen... 8)7 8)7 8)7
waarom sommige mensen? Iedereen hier in dit topic moet zich van jou inleven in jouw gedachtengang. Maar andersom, ho maar. Het is niet raar dat ik daar huiverig over ben/zou zijn als mijn vriendin contact zou hebben met iemand die ook zo'n fetish heeft
pi_154559071
Ik vind je verknipt dat je zoiets fijn vindt, wat is er dan aan de hand met je. Ook erg sneu dat mensen hieraan mee wíllen werken, ik zou me hier echt te goed voor voelen op de een of andere manier. :')

Meewerken aan een ongezonde fetisj en dan loop je zeker lekker op schoenen van maar 250 euro.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_154559677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 06:49 schreef Aijmee het volgende:
Ik vind je verknipt dat je zoiets fijn vindt, wat is er dan aan de hand met je. Ook erg sneu dat mensen hieraan mee wíllen werken, ik zou me hier echt te goed voor voelen op de een of andere manier. :')

Meewerken aan een ongezonde fetisj en dan loop je zeker lekker op schoenen van maar 250 euro.
Waarom ongezond, en wie ben jij om dat te bepalen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_154560189
Ik heb een aardig voorstellingsvermogen, maar dit lukt me toch niet. Ik heb er al moeite mee dat door omstandigheden mijn man alleen kostverdiener is en ik van hem afhankelijk ben. Het zit sowieso niet in mijn systeem om 250 euro voor schoenen neer te leggen als dat ook voor 30 ofzo kan. :)
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_154563236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 06:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

waarom sommige mensen? Iedereen hier in dit topic moet zich van jou inleven in jouw gedachtengang. Maar andersom, ho maar.
Jouw hele (zoals onderbouwd onjuiste) redenering over hacking heeft NIETS met mijn of enige andere fetisj te maken en zou een ieder al met een beetje gezond verstand en of enige basale kennis van het recht al kunnen weerleggen.
Is dus een discussie/overdenking over fraude/hacking en normaal zou het zo zijn dat, als ik een aantal argumenten geef waarom jouw standpunt op zjn zachtst gezegd ondoordacht is, en die uiteenzet, dat iemand die het daar niet mee eens is, dan mijn punten weerlegt en aangeeft waarom ze niet kloppen.

Maar in plaats van in te gaan op de argumenten waarmee ik mijn stelling onderbouw, ga je zomaar wat roepen, los van de discussie en de aangevoerde argumenten.
Dit kan a betekenen dat je niks tegen de argumenten kan inbrengen en/of b dat je gewoon incompetent bent om op enig niveau een basale discussie te voeren.

Gezien je posts vrees ik helaas ook voor het laatste.

Maar bedankt voor het meedenken en je logische ideeën en redenering over hacking en aangifte :)
pi_154563383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 06:49 schreef Aijmee het volgende:
Ik vind je verknipt dat je zoiets fijn vindt, wat is er dan aan de hand met je. Ook erg sneu dat mensen hieraan mee wíllen werken, ik zou me hier echt te goed voor voelen op de een of andere manier. :')

Heb zo al 3 dames gehad die "in het openbaar" zo dachten en ondertussen wel 1 op 1 aangaven dat ze interesse hadden. Zeg niet dat dat bij jou het geval is hoor, maar je weet maar nooit :)
Verder snap ik het probleem ook niet zo als beide partijen iets fijn vinden en daar tevreden over zijn, van mensen die alleen iets accepteren als het in hun beperkte "hokje" past en vaak dan weer wel heerlijk lopen op de schoenen van 250 euro die vriendlief heeft gefinancierd, omdat het dan naar algemeen maatschappelijke normen wel correct is. tja.

Maar goed, je mening is duidelijk en dank voor je bijdrage!
pi_154563569
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:24 schreef mrs.bashful het volgende:
Ik heb een aardig voorstellingsvermogen, maar dit lukt me toch niet. Ik heb er al moeite mee dat door omstandigheden mijn man alleen kostverdiener is en ik van hem afhankelijk ben. Het zit sowieso niet in mijn systeem om 250 euro voor schoenen neer te leggen als dat ook voor 30 ofzo kan. :)
Dank voor je reactie! Prima toch, als jij je bij zoiets niet lekker voelt dan moet je dat ook vooral niet doen.
Een van de kenmerken van een fetisj is trouwens per definitie, dat veel mensen er zich niets bij voor kunnen stellen en andere wel, en de eerste groep zal groter zijn dan de tweede.

Toch nog een puntje: je geeft aan de fetisj niet te begrijpen en er al genoeg problemen mee te hebben dat je AFHANKELIJK bent van je man. Afhankelijkheid voelt dus niet fijn. In het geval van de fetisj ben je toch juist niet afhankelijk van degene met wie je de fetish uitvoert (hij eerder van jou als je het goed aanpakt) dus snap de redenering waarmee je je gevoel onderbouwt niet helemaal zeg maar :)

Plus je kan ook 8 paar van 30 euro kopen dan :P

Maar dank voor je meedenken en opinie!

En sorry mods, weer 3 keer los geciteerd, ik leer het nooit :(
Hoop dat er geen vrouwelijke mod met een shoptic is die me straft voor mijn hardnekkigheid hierin,
ik zal erop letten, sorry!
pi_154566020
Oh, gewoon findom?
pi_154566132
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:36 schreef DrNick het volgende:
Oh, gewoon findom?
Haha ben je er bekend mee?
maar dan wel liefst niet met een profi tegenpartij maar met een shopperig leuk meisje of dame...
pi_154566214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:39 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Haha ben je er bekend mee?
maar dan wel liefst niet met een profi tegenpartij maar met een shopperig leuk meisje of dame...
Joah, heb het wel eens voorbij zien komen hier en daar :P
pi_154567018
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef DrNick het volgende:

[..]

Joah, heb het wel eens voorbij zien komen hier en daar :P
Vooral daar :P
Mokkel met stuntstok
pi_154567638
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:12 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Vooral daar :P
Hier ook wel....
pi_154567946
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:07 schreef Shoesss het volgende:

[..]


Toch nog een puntje: je geeft aan de fetisj niet te begrijpen en er al genoeg problemen mee te hebben dat je AFHANKELIJK bent van je man. Afhankelijkheid voelt dus niet fijn. In het geval van de fetisj ben je toch juist niet afhankelijk van degene met wie je de fetish uitvoert (hij eerder van jou als je het goed aanpakt) dus snap de redenering waarmee je je gevoel onderbouwt niet helemaal zeg maar :)

Ik ben eerder een gever dan een nemer zeg maar. Maar bij de fetish is het nemen eigenlijk het geven bedoel je?
Sorry waar ik zit is het 35 graden. Het kan zijn dat ik een beetje traag van begrip door de warmte ben.
:)
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_154568293
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef mrs.bashful het volgende:

[..]

Ik ben eerder een gever dan een nemer zeg maar. Maar bij de fetish is het nemen eigenlijk het geven bedoel je?
Sorry waar ik zit is het 35 graden. Het kan zijn dat ik een beetje traag van begrip door de warmte ben.
:)
Dus jij zoekt eigenlijk een jongen aan wie je je geld kan geven ? :P
pi_154569912
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:45 schreef mrs.bashful het volgende:

[..]

Ik ben eerder een gever dan een nemer zeg maar. Maar bij de fetish is het nemen eigenlijk het geven bedoel je?
Sorry waar ik zit is het 35 graden. Het kan zijn dat ik een beetje traag van begrip door de warmte ben.
:)
ik snap je wel hoor, dat het niet prettig voelt of ongemakkelijk.
maar veel dames die wellicht een beetje hetzelfde gevoel erbij hebben als jij, zullen misschien dat gevoel wegstoppen door te denken van: ach hij doet het graag dus als ik hem daarbij kan "helpen", dan hij blij en ik blij.
maar goed, ik denk misschien wel dat het niet echt klinkt als iets wat bij je past, als je je er niet zo fijn bij zou voelen om vanuit jouw eigen initiatief de man in kwestie een beetje financieel uit te kleden en je voelt je fijner als je voor jezelf kan zorgen en of je een ander die je dierbaar is wat kan geven...
dan denk ik dat , als je zon fetisj gaat uitvoeren, het vroeg of laat toch niet lekker zit.

35 graden..geniet ervan! (op kosten van je vriend? :) :) :) )
pi_154569957
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:59 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dus jij zoekt eigenlijk een jongen aan wie je je geld kan geven ? :P
je ziet soms ook ads van "meesters" die "geldsletjes' (sorry voor de woordkeuze) zoeken dus financial domination waarbij de man de vrouw plukt. al zijn die er veel minder dan andersom en denk niet dat er echt een markt voor is, maar je weer maar nooit :)
pi_154570121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:58 schreef Shoesss het volgende:

[..]

je ziet soms ook ads van "meesters" die "geldsletjes' (sorry voor de woordkeuze) zoeken dus financial domination waarbij de man de vrouw plukt. al zijn die er veel minder dan andersom en denk niet dat er echt een markt voor is, maar je weer maar nooit :)
Doe mij dan maar een man die me geld geeft, veel leuker :D
Mokkel met stuntstok
pi_154570340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:04 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Doe mij dan maar een man die me geld geeft, veel leuker :D
Doe je rekeningnummer eens ;) ;)
pi_154570706
Overgemaakt :@
pi_154570740
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:10 schreef DrNick het volgende:

[..]

Doe je rekeningnummer eens ;) ;)
Dr Nick niet op mijn draadje freeloaden he, dan komt ze maar eerst naar mij. een leidinggevende dame plus kan ze me afleren dat ik steeds onder elkaar post :) :P
pi_154570835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:21 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Dr Nick niet op mijn draadje freeloaden he, dan komt ze maar eerst naar mij. een leidinggevende dame plus kan ze me afleren dat ik steeds onder elkaar post :) :P
Hehe
pi_154570920
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef DrNick het volgende:
Overgemaakt :@
aaaaahahahhaha, godverdomme, moest zo hard lachen _O-
Dank je wel hoor :D :P
Mokkel met stuntstok
pi_154570973
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:26 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

aaaaahahahhaha, godverdomme, moest zo hard lachen _O-
Dank je wel hoor :D :P
O+
pi_154572882
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jij begint zelf over dat mannen in het algemeen lange vrouwen aantrekkelijker vinden.
Ik weet wel zeker dat vrouwen graag lange mannen willen, maar of dit andersom zo is weet ik niet.
Zelf ben ik 183 en mijn vriend 2meter nogwat. We passen goed bijelkaar *;
Zijn schoenmaat 44/45 en de mijne 42.

Maar ik kan voor het eerst hakken aan en er nog van genieten ook, al heb ik alleen maar 1 paar schoenen met hak en die kan ik alleen in hoog zomer aan. :')

Ik steek niet kop en schouder boven mijn vriend uit. ( wat ik wel bij mijn ex deed)

Daarom droeg ik nooit hakken. Nu ook niet veel maar naar een feestje of iets is het wel leuk en voel ik mij op en top vrouw O+
pi_154573019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:57 schreef Shoesss het volgende:

[..]


35 graden..geniet ervan! (op kosten van je vriend? :) :) :) )
Man, in gemeenschap van goederen, dus in theorie van ons samen.
Maar ja opgegroeid met de slogan 'een slimme meid is op haar toekomst voorbereid' he?
Ze zeggen er dan niet even bij 'uitgezonderd de dingen die niet maakbaar zijn in het leven'. ;)
Maar goed dat is allemaal offtopic.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_154573327
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef mrs.bashful het volgende:

[..]

Man, in gemeenschap van goederen, dus in theorie van ons samen.

haha dat bedoel ik dus, als het algemeen geaccepteerd is dat het wel kan, dan voelt het fijner.
daarom is denk ik een derde kaalplukken niks voor jou en kun je beter inderdaad doorgaan waar je mee bezig ben :P
pi_154577324
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:46 schreef Shoesss het volgende:

[..]

haha dat bedoel ik dus, als het algemeen geaccepteerd is dat het wel kan, dan voelt het fijner.

Daarom zeg ik 'in theorie'.
Het is ook wel van me toch voelt het niet helemaal juist.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_154577453
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:21 schreef mrs.bashful het volgende:

[..]

Daarom zeg ik 'in theorie'.
Het is ook wel van me toch voelt het niet helemaal juist.
Jij bent lieff :)
pi_154578597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:26 schreef Aloria het volgende:

[..]

Zelf ben ik 183 en mijn vriend 2meter nogwat. We passen goed bijelkaar *;
Zijn schoenmaat 44/45 en de mijne 42.

Maar ik kan voor het eerst hakken aan en er nog van genieten ook, al heb ik alleen maar 1 paar schoenen met hak en die kan ik alleen in hoog zomer aan. :')

Ik steek niet kop en schouder boven mijn vriend uit. ( wat ik wel bij mijn ex deed)

Daarom droeg ik nooit hakken. Nu ook niet veel maar naar een feestje of iets is het wel leuk en voel ik mij op en top vrouw O+
neem eens een kleinere vriend, doe ballerinas aan en shop me leeg ofzo :p
grapje :$
pi_154578933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Shoesss het volgende:

[..]

neem eens een kleinere vriend, doe ballerinas aan en shop me leeg ofzo :p
grapje :$
Hahah nee, heb al een kast vol kleren en ik gok 6 paar schoenen, waarom moet een vrouw nog meer kleren ? ;)

Genoeg andere vrouwen op de wereld die jij blij kunt maken _O_
pi_154579108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef Aloria het volgende:

[..]

Hahah nee, heb al een kast vol kleren en ik gok 6 paar schoenen, waarom moet een vrouw nog meer kleren ? ;)

Genoeg andere vrouwen op de wereld die jij blij kunt maken _O_
haha komt goed :)
maar dank voor je reactie en veel geluk met je lover!
pi_154579149
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Shoesss het volgende:

[..]

haha komt goed :)
maar dank voor je reactie en veel geluk met je lover!
Jij ook met je vele vriendinnen of zit ik verkeerd ? :@ :D
pi_154579283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Aloria het volgende:

[..]

Jij ook met je vele vriendinnen of zit ik verkeerd ? :@ :D
vriendinnen zijn het niet echt volgens de gangbare definitie...
Plus: het blijft lastiger om iemand te vinden dan je zou denken!
pi_154579429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:16 schreef Shoesss het volgende:

[..]

vriendinnen zijn het niet echt volgens de gangbare definitie...
Plus: het blijft lastiger om iemand te vinden dan je zou denken!
Als je iemand gevonden hebt die je liefhebt, aardig en respectvol met je omgaat en neemt zoals je bent, hoef je niet meer verder te zoeken. ^O^ Helaas zijn die er steeds minder te vinden.

Gelukkig heb ik er 1 en die laat ik niet meer los *; O+

ps op de manier hoe jij het doet zul je de juiste vrouw "niet" vinden, alleen geldwolven ( eerlijke tip van mijn kant, als vrouw zijnde )

( je kunt je geld nog steeds uitgeven aan je dochters wanneer ze oud genoeg zijn ) :Y
pi_154579724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef Aloria het volgende:

[..]

Als je iemand gevonden hebt die je liefhebt, aardig en respectvol met je omgaat en neemt zoals je bent, hoef je niet meer verder te zoeken. ^O^ Helaas zijn die er steeds minder te vinden.

Gelukkig heb ik er 1 en die laat ik niet meer los *; O+

ps op de manier hoe jij het doet zul je de juiste vrouw "niet" vinden, alleen geldwolven ( eerlijke tip van mijn kant, als vrouw zijnde )

( je kunt je geld nog steeds uitgeven aan je dochters wanneer ze oud genoeg zijn ) :Y
dank voor je reactie.
maar als een dame zoek voor een relatie, heb ik andere criteria dan dat ik zoek voor mijn fetish!
dus komt goed :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 23 juli 2015 @ 21:39:38 #189
269689 crew  Viv
pi_154580225
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:16 schreef Shoesss het volgende:
het blijft lastiger om iemand te vinden dan je zou denken!
Hoe is het afgelopen met de winnares met een rekeningnummer eindigend op 929? Potentiële prinses of niet? :)
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 00:06:18 #190
441859 crew  Lenny77
pi_154584966
Ja dat vraag ik me nu ook wel eens af! Ze heeft zich helaas niet gemeld hier...
Wat zou ze met het geld gedaan hebben?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154592399
Bijzonder verhaal dit! Heb beide topics doorgelezen en het boeit mij erg, heb ik wel vaker met dit soort 'bijzondere gevallen'. En zolang het met plezier en goedkeuring van beide kanten gebeurd lijkt me er ook weinig mis mee. Je valt er niemand anders mee lastig, dat vind ik altijd wel 1 van de criteria of iets acceptabel is of niet.
Ben ook zeer benieuwd naar een reactie van de winnares en hoe zij dit ervaren heeft :)
  vrijdag 24 juli 2015 @ 14:08:19 #192
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154596153
Ik heb alles gelezen maar mijn hoofd heeft moeite te begrijpen wat iemand er nou precies uithalat :) toch ben ik zeer benieuwd naar de ervaringen van zowel winnares als TS inderdaad :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_154841236
Dit doen we niet.

[ Bericht 90% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2015 15:21:25 ]
  zondag 2 augustus 2015 @ 15:09:12 #194
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_154841432
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:58 schreef Shoesss het volgende:
-
Goed topic. ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2015 15:21:49 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_154841559
Dank je.

[ Bericht 47% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2015 15:22:05 ]
pi_154841818
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:58 schreef Shoesss het volgende:
Dit doen we niet.
Post geveegd...2 zondagen geleden was dit nog geen probleem (toen niet geveegd en staat er nu nog steeds), dus wat is er veranderd?
Misschien is FOK toch niet zo open als ik dacht (de leden wel maar de mods wat minder, of alleen als het hen uitkomt :P)
Voor mij een reden om het hier bij FOK te laten voor wat het is...

[ Bericht 4% gewijzigd door Shoesss op 02-08-2015 15:35:03 ]
  zondag 2 augustus 2015 @ 16:35:40 #197
47102 Elvi
miemkwien
pi_154843457
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:27 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Post geveegd...2 zondagen geleden was dit nog geen probleem (toen niet geveegd en staat er nu nog steeds), dus wat is er veranderd?
Misschien is FOK toch niet zo open als ik dacht (de leden wel maar de mods wat minder, of alleen als het hen uitkomt :P)
Voor mij een reden om het hier bij FOK te laten voor wat het is...
Je kan ook in feedback vragen wat de reden is waarom er ineens geveegd wordt...
pi_154843862
Daar hebben we inderdaad feedback voor.
pi_154844211
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je kan ook in feedback vragen wat de reden is waarom er ineens geveegd wordt...
dank je voor je advies, reden weet ik al maar is niet relevant om die hier te posten, omdat ik de privacy van FOK en vooral bepaalde mods respecteer...
Daarnaast zou ik eerder het omgekeerde fatsoenlijk vinden, nl dat bij 180 graden veranderd veeggedrag een mod mij juist uit zichzelf een pm met tekst en uitleg zou sturen...

Maar goed, zoals gezegd onnodig omdat de reden me duidelijk is en ik het wel gezien heb hier, dus nog even deze reactie en daar laat ik het in principe bij...
pi_154844732
Jammer.

Lekker beleid weer van de mods.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')