abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 16 juli 2015 @ 10:31:16 #1
43556 miss_dynastie
pi_154382196


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
pi_154382307
Gebeurde dat echt. Whaha wat slecht.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 16 juli 2015 @ 10:41:09 #3
43556 miss_dynastie
pi_154382377
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gebeurde dat echt. Whaha wat slecht.
Ja! Maar het was eigenlijk wel heel lief.... andere cultuur he? Veel uitgesprokener :Y
pi_154382479
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja! Maar het was eigenlijk wel heel lief.... andere cultuur he? Veel uitgesprokener :Y
Dat is waar. Wel leuk om diegene weer eens gezien te hebben lijkt me
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154382929
Jij bent gewoon altijd leuk op wat voor moment van de dag :D O+
  † In Memoriam † donderdag 16 juli 2015 @ 11:27:15 #6
43556 miss_dynastie
pi_154383422
PB O+

En ja, TP, was zeker leuk! Al kletsen we binnenkort even wat uitgebreider bij, ze kwamen nu alleen ff snel hallo zeggen.

Zometeen naar Duitsland voor het eerst in drie of vier jaar geloof ik... Kermis, tanken en boodschappen doen *O*
pi_154385228
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als je wil. Ben gisteren op woensel en hier hoe heet die weg ook alweer als je bij de AH xl rechtdoor blijft rijden dan zit hij aan je linkerhand geweest.
Huizingalaan?? Dat is dezelfde als waar ik mijn boodschappen doe en er lag inderdaad geen Chai Latte bij de tassimo's Maar als het goed is kun je het bij de Jumbo laten bestellen zonder dat er extra kosten worden verrekend....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_154385478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Huizingalaan?? Dat is dezelfde als waar ik mijn boodschappen doe en er lag inderdaad geen Chai Latte bij de tassimo's Maar als het goed is kun je het bij de Jumbo laten bestellen zonder dat er extra kosten worden verrekend....
Oh dat wist ik niet. Eens kijken hoe dat zit dan. Doe normaal nooit boodschappen bij de jumbo alleen ik wist van laatst dat ze daar de Chai latte hadden

En bedankt voor het kijken :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 16-07-2015 14:23:10 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 juli 2015 @ 14:11:31 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154387133
Ik wilde hier hoi komen zeggen :@, maar ik vraag me ineens af of de OP anders is? Ik meen me toch herinneren, van de paar keer in de zoveel tijd dat ik even langskwam, dat Greys, Elisa_B, Harajuku, Lovelesss85 e.d. de stamgasten in/uit de OP waren? Van de stamgasten die er nu staan, ken ik bijna niemand (hooguit qua foknaam), :o :@
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154387153
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde hier hoi komen zeggen :@, maar ik vraag me ineens af of de OP anders is? Ik meen me toch herinneren, van de paar keer in de zoveel tijd dat ik even langskwam, dat Greys, Elisa_B, Harajuku, Lovelesss85 e.d. de stamgasten in/uit de OP waren? Van de stamgasten die er nu staan, ken ik bijna niemand (hooguit qua foknaam), :o :@
Hoi :)

Geloof dat dat alweer een hele tijd terug is dat hun hier nog postte. Deze SC is nogal dood geweest :)
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 juli 2015 @ 14:22:00 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154387314
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoi :)

Geloof dat dat alweer een hele tijd terug is dat hun hier nog postte. Deze SC is nogal dood geweest :)
Oh echt? Ja, ik dook hier alleen zo nu en dan op, daarom heb ik waarschijnlijk niet gemerkt dat het dood is geweest, :o.
Ik wilde ook enkel komen melden dat mijn kat deze maand wordt geopereerd, :') ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154387335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh echt? Ja, ik dook hier alleen zo nu en dan op, daarom heb ik waarschijnlijk niet gemerkt dat het dood is geweest, :o.
Ik wilde ook enkel komen melden dat mijn kat deze maand wordt geopereerd, :') ;(.
Ah waar wordt hij aan geopereerd?
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 juli 2015 @ 14:23:51 #13
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154387355
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah waar wordt hij aan geopereerd?
Het is een poes (mybad) en we hebben een knobbel op d'r buikje bij d'r tepels ontdekt ;(. Als de DA zwarte puntjes ziet na het scheren gaat ze haar niet eens opereren. En anders wel en dan kunnen we het laten opsturen ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154387382
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Het is een poes (mybad) en we hebben een knobbel op d'r buikje bij d'r tepels ontdekt ;(. Als de DA zwarte puntjes ziet na het scheren gaat ze haar niet eens opereren. En anders wel en dan kunnen we het laten opsturen ;(.
Oh dat is balen zeg ik hoop dat het gewoon een ontstoken kliertje is ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 juli 2015 @ 14:25:32 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154387398
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat is balen zeg ik hoop dat het gewoon een ontstoken kliertje is ofzo.
Ik hoop het ook. Ze moet na de operatie een rompertje aan; dat zal wat worden, zeg :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154387419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. Ze moet na de operatie een rompertje aan; dat zal wat worden, zeg :').
Ja vinden ze meestal niet zo leuk :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 16 juli 2015 @ 18:42:49 #17
386633 Adnap
I love Life !
pi_154393492
Haai wij zijn weer thuis. Heerlijk gehad en genoten van Vlaa, wijn, zon en gewoon lekker nietsen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_154395081
M'n Instagram werkt niet meer. Dus ik even checken op Twitter of het een bekend probleem was. Dat was dus zo, geen reden voor paniek :+ Maar als je dan ziet hoe mensen reageren, wow.. Je zou als programmeur of helpdesk medewerker toch het probleem ter plekke een paar uur laten liggen :X
https://mobile.twitter.com/instagram/status/621734932440748032
pi_154395106
En welkom terug, Adnap! :W Lekker nietsen klinkt heerlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door PaarsBeestje op 17-07-2015 09:00:56 ]
pi_154395826
@Jarige katjes! Gefeliciteerd alsnog, wat leuk om foto's te zien van kitten en nu.
@Koffie, ik drink geen koffie. Maar probeer het ook nooit, want koffie + hoofdpijn is geen goede combi dus ik kan er beter niet aan beginnen.
@M_D, leuk onverwachts bezoek! Ik zou wel heel verbaasd zijn denk ik. Hoe was het in Duitsland?
@Chipszak sterkte met je poes, hopelijk is het niet zo ernstig :*.
@Adnap, welkom terug! :W *O* .
@Paarsbeestje het verbaasd me wel de reacties, alsof die mensen dood gaan als ze een dagje niet op Instagram kunnen...

Ik was zondag t/m dinsdag helpen op de vakantieopvang voor kinderen met een beperking. Mezelf weer lekker uitgedaagd en grenzen opgezocht. Gister en vandaag dus ook vooral uitgerust. Ennnn m'n tas ingepakt want morgenochtend (vroeg) vertrek ik om als vrijwilliger mee te gaan met een vakantie voor volwassenen met een beperking naar Duitsland. Dus ik ben een weekje weg, ik heb er zin in *O* het word lekker weer.

Moet ik alleen m'n katten een week missen, dat vind ik serieus echt moeilijk :@. Gelukkig ben ik te druk bezig om me er echt van bewust te zijn. Dat helpt wel.
Duvel & Niels
  vrijdag 17 juli 2015 @ 01:14:03 #21
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_154405133
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde hier hoi komen zeggen :@, maar ik vraag me ineens af of de OP anders is? Ik meen me toch herinneren, van de paar keer in de zoveel tijd dat ik even langskwam, dat Greys, Elisa_B, Harajuku, Lovelesss85 e.d. de stamgasten in/uit de OP waren? Van de stamgasten die er nu staan, ken ik bijna niemand (hooguit qua foknaam), :o :@
Heey Chippy, long time no see.Alles goed?

Edit: op de kat na dan. :*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  vrijdag 17 juli 2015 @ 02:37:25 #22
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154406542
Ik ben een zweetpateeke. Niet normaal.

Het gaat beter met de stress want afleiding genoeg.

Ik heb geldproblemen maar zal jullie er niet mee belasten.

Zuid Afrika is een cadeautje omdat mijn vader in november 65 wordt.

Grtjs
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_154407360
Chips wanneer hoor je iets over poezel?
pi_154409668
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Het is een poes (mybad) en we hebben een knobbel op d'r buikje bij d'r tepels ontdekt ;(. Als de DA zwarte puntjes ziet na het scheren gaat ze haar niet eens opereren. En anders wel en dan kunnen we het laten opsturen ;(.
O ik duim voor goed nieuws voor de poes ^O^ en misschien een foto O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:14 schreef Duufje het volgende:
@Jarige katjes! Gefeliciteerd alsnog, wat leuk om foto's te zien van kitten en nu.
@Koffie, ik drink geen koffie. Maar probeer het ook nooit, want koffie + hoofdpijn is geen goede combi dus ik kan er beter niet aan beginnen.
@M_D, leuk onverwachts bezoek! Ik zou wel heel verbaasd zijn denk ik. Hoe was het in Duitsland?
@Chipszak sterkte met je poes, hopelijk is het niet zo ernstig :*.
@Adnap, welkom terug! :W *O* .
@Paarsbeestje het verbaasd me wel de reacties, alsof die mensen dood gaan als ze een dagje niet op Instagram kunnen...

Ik was zondag t/m dinsdag helpen op de vakantieopvang voor kinderen met een beperking. Mezelf weer lekker uitgedaagd en grenzen opgezocht. Gister en vandaag dus ook vooral uitgerust. Ennnn m'n tas ingepakt want morgenochtend (vroeg) vertrek ik om als vrijwilliger mee te gaan met een vakantie voor volwassenen met een beperking naar Duitsland. Dus ik ben een weekje weg, ik heb er zin in *O* het word lekker weer.

Moet ik alleen m'n katten een week missen, dat vind ik serieus echt moeilijk :@. Gelukkig ben ik te druk bezig om me er echt van bewust te zijn. Dat helpt wel.
Wauw jij bent goed bezig met je vrijwilligerswerk ^O^ , heb je ook nog een beetje vakantie voor jezelf ?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 18:42 schreef Adnap het volgende:
Haai wij zijn weer thuis. Heerlijk gehad en genoten van Vlaa, wijn, zon en gewoon lekker nietsen
Heerlijk O+

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n Instagram werkt niet meer. Dus ik even checken op Twitter of het een bekend probleem was. Dat was dus zo, geen reden voor paniek :+ Maar als je dan ziet hoe mensen reageren, wow.. Je zou als programmeur of helpdesk medewerker toch het probleem ter plekke een paar uur laten liggen :X
https://mobile.twitter.com/instagram/status/621734932440748032
Ik had je niet gemist :o , maar ik heb ook geen Instagram dat scheelt :P
Ik vergeet nu FB en FOK al soms :@ dus nog meer om te checken ga ik niet aan beginnen

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
PB O+

En ja, TP, was zeker leuk! Al kletsen we binnenkort even wat uitgebreider bij, ze kwamen nu alleen ff snel hallo zeggen.

Zometeen naar Duitsland voor het eerst in drie of vier jaar geloof ik... Kermis, tanken en boodschappen doen *O*
Wat leuk om iemand na zo'n lange tijd weer te zien O+ al was het moment misschien niet optimaal :P

Ik hoef vandaag ook niets meer te doen alleen mijn man nog bijstaan met raad en daad O-) als hij de nieuwe krabpaal in elkaar gaat zetten vanmiddag :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:11:35 #25
386633 Adnap
I love Life !
pi_154409995
quote:
Ik hoef vandaag ook niets meer te doen alleen mijn man nog bijstaan met raad en daad O-) als hij de nieuwe krabpaal in elkaar gaat zetten vanmiddag :P
Niet maken dat je de deur uit komt ?
iets met ex en dingen in elkaar zetten, kan t zelf veel beter :+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 11:19:22 #26
43556 miss_dynastie
pi_154410149
Welkom thuis adnap!

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n Instagram werkt niet meer. Dus ik even checken op Twitter of het een bekend probleem was. Dat was dus zo, geen reden voor paniek :+ Maar als je dan ziet hoe mensen reageren, wow.. Je zou als programmeur of helpdesk medewerker toch het probleem ter plekke een paar uur laten liggen :X
https://mobile.twitter.com/instagram/status/621734932440748032
Ja echt he? Bizar...

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:14 schreef Duufje het volgende:
@M_D, leuk onverwachts bezoek! Ik zou wel heel verbaasd zijn denk ik. Hoe was het in Duitsland?
Zo tof O+ Heerlijk genoten van de kermis, toen door naar de pomp en Kaufland, dus nog dik bespaard ook... we gaan echt wel plannen om elke 6 tot 8 weken naar Duitsland te gaan, achterbank eruit en gaan :P

Rewimoooooooooooooooooooooooooooooo?! ;)

quote:
Ik was zondag t/m dinsdag helpen op de vakantieopvang voor kinderen met een beperking. Mezelf weer lekker uitgedaagd en grenzen opgezocht. Gister en vandaag dus ook vooral uitgerust. Ennnn m'n tas ingepakt want morgenochtend (vroeg) vertrek ik om als vrijwilliger mee te gaan met een vakantie voor volwassenen met een beperking naar Duitsland. Dus ik ben een weekje weg, ik heb er zin in *O* het word lekker weer.

Moet ik alleen m'n katten een week missen, dat vind ik serieus echt moeilijk :@. Gelukkig ben ik te druk bezig om me er echt van bewust te zijn. Dat helpt wel.

Oh je was alweer terug! En alweer weg :P
Ik mis mijn katten al na een dag op kantoor :@
Toen we gisteravond thuis kwamen, stonden ze ook heel verontwaardigd te janken in de gang, zo van 'hallo? was je ons vergeten of zo?' :D O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:54 schreef indaha het volgende:

Ik hoef vandaag ook niets meer te doen alleen mijn man nog bijstaan met raad en daad O-) als hij de nieuwe krabpaal in elkaar gaat zetten vanmiddag :P
En met raad en daad bijstaan bedoel je: koffie en mond dicht? :P
Welke is het?
pi_154410500
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:11 schreef Adnap het volgende:

[..]

Niet maken dat je de deur uit komt ?
iets met ex en dingen in elkaar zetten, kan t zelf veel beter :+
Nee hoor wij zijn wel gewend om samen te werken O+ hij is echt handiger dan ik, vooral nu de kracht in mijn handen een stuk minder is door artrose -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom thuis adnap!

[..]

Ja echt he? Bizar...

[..]

Zo tof O+ Heerlijk genoten van de kermis, toen door naar de pomp en Kaufland, dus nog dik bespaard ook... we gaan echt wel plannen om elke 6 tot 8 weken naar Duitsland te gaan, achterbank eruit en gaan :P

Rewimoooooooooooooooooooooooooooooo?! ;)

[..]

Oh je was alweer terug! En alweer weg :P
Ik mis mijn katten al na een dag op kantoor :@
Toen we gisteravond thuis kwamen, stonden ze ook heel verontwaardigd te janken in de gang, zo van 'hallo? was je ons vergeten of zo?' :D O+

[..]

En met raad en daad bijstaan bedoel je: koffie en mond dicht? :P
Welke is het?
Koffie c_/ idd en een beetje aanmoedigen :P

http://www.witjesverzendh(...)rabpaal-simona-grijs
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 11:41:48 #28
43556 miss_dynastie
pi_154410544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:39 schreef indaha het volgende:

[..]

Nee hoor wij zijn wel gewend om samen te werken O+ hij is echt handiger dan ik, vooral nu de kracht in mijn handen een stuk minder is door artrose -O-

[..]

Koffie c_/ idd en een beetje aanmoedigen :P

http://www.witjesverzendh(...)rabpaal-simona-grijs
Da's geen krabpaal, da's een krabkasteel! O+
pi_154410567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:54 schreef indaha het volgende:

[..]

O ik duim voor goed nieuws voor de poes ^O^ en misschien een foto O-)

[..]

Wauw jij bent goed bezig met je vrijwilligerswerk ^O^ , heb je ook nog een beetje vakantie voor jezelf ?

[..]

Heerlijk O+

[..]

Ik had je niet gemist :o , maar ik heb ook geen Instagram dat scheelt :P
Ik vergeet nu FB en FOK al soms :@ dus nog meer om te checken ga ik niet aan beginnen

[..]

Wat leuk om iemand na zo'n lange tijd weer te zien O+ al was het moment misschien niet optimaal :P

Ik hoef vandaag ook niets meer te doen alleen mijn man nog bijstaan met raad en daad O-) als hij de nieuwe krabpaal in elkaar gaat zetten vanmiddag :P
Mij niet missen! :o
pi_154410600
Ik heb een tijd geleden deze kocht voor het gespuis.

http://m.zooplus.nl/shop/(...)ot/vanaf180cm/408756

Wereldhit _O- Ze klimmen erin alsof ze een boom in de huiskamer hebben staan en de mandjes zijn regelmatig door alle 3 bezet O+
pi_154410624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Da's geen krabpaal, da's een krabkasteel! O+
Ja het was niet zozeer de krabpaal die moeilijk te vinden was , maar er moeten grote mandjes in zitten
Normaal zijn die mandjes 30 cm en dat vinden onze jongens wat krap want ze zijn 40 gewend :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_154410631
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom thuis adnap!

[..]

Ja echt he? Bizar...

[..]

Zo tof O+ Heerlijk genoten van de kermis, toen door naar de pomp en Kaufland, dus nog dik bespaard ook... we gaan echt wel plannen om elke 6 tot 8 weken naar Duitsland te gaan, achterbank eruit en gaan :P

Rewimoooooooooooooooooooooooooooooo?! ;)

[..]

Oh je was alweer terug! En alweer weg :P
Ik mis mijn katten al na een dag op kantoor :@
Toen we gisteravond thuis kwamen, stonden ze ook heel verontwaardigd te janken in de gang, zo van 'hallo? was je ons vergeten of zo?' :D O+

[..]

En met raad en daad bijstaan bedoel je: koffie en mond dicht? :P
Welke is het?
Ik wilde dat ik in de buurt zat van Duitsland. Volgens mij bespaar je best geld met groot boodschappen doen :Y
pi_154410680
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mij niet missen! :o
Op Instagram :o , voor de rest denk ik de hele dag aan je O-)

Mooie krabpaal O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_154410741
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:48 schreef indaha het volgende:

[..]

Op Instagram :o , voor de rest denk ik de hele dag aan je O-)

Mooie krabpaal O+
Uh huh }:| :D

Die van jou is ook mooi maar voor die grote katten hier qua plankjes te klein. De dames en heer liggen graag languit :')
pi_154410811
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Uh huh }:| :D

Die van jou is ook mooi maar voor die grote katten hier qua plankjes te klein. De dames en heer liggen graag languit :')
Nee hier liggen ze alleen in de mandjes en als ze languit willen liggen doen ze dat op de bank en dan het liefst op een plaats waar ik net wilde zitten :(
Ollie is verzot op mijn mans bureaustoel, als mijn man even opstaat is hij zijn zitplaats kwijt :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 11:56:35 #36
43556 miss_dynastie
pi_154410848
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb een tijd geleden deze kocht voor het gespuis.

http://m.zooplus.nl/shop/(...)ot/vanaf180cm/408756

Wereldhit _O- Ze klimmen erin alsof ze een boom in de huiskamer hebben staan en de mandjes zijn regelmatig door alle 3 bezet O+
Ook al zo'n kasteel! Verwende mormels hebben we, allemaal :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:46 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik wilde dat ik in de buurt zat van Duitsland. Volgens mij bespaar je best geld met groot boodschappen doen :Y
Jep! En de tank ff volgooien, nog eens tien tot vijftien euro... daarmee heb je het ritje eruit, de rest is 'winst'. Bepaalde groente is ronduit duur, maar ze hadden tomaten in de aanbieding voor 49 cent de kilo. Uit Nederland. Waarom kosten die dingen hier dan minimaal het dubbele? :')
pi_154410920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:54 schreef indaha het volgende:

[..]

Nee hier liggen ze alleen in de mandjes en als ze languit willen liggen doen ze dat op de bank en dan het liefst op een plaats waar ik net wilde zitten :(
Ollie is verzot op mijn mans bureaustoel, als mijn man even opstaat is hij zijn zitplaats kwijt :P
_O-

Hier heb ik alleen in deze kamer al 5 krabpalen/tonnen staan. De bureaustoel hebben ze dan niet meer nodig :+

Als iemand me trouwens voor de komst van de dames had gezegd dat ik.zoveel meuk zou kopen dan had ik ze voor gek verklaard :') *)
pi_154410938
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ook al zo'n kasteel! Verwende mormels hebben we, allemaal :P

[..]

Jep! En de tank ff volgooien, nog eens tien tot vijftien euro... daarmee heb je het ritje eruit, de rest is 'winst'. Bepaalde groente is ronduit duur, maar ze hadden tomaten in de aanbieding voor 49 cent de kilo. Uit Nederland. Waarom kosten die dingen hier dan minimaal het dubbele? :')
Mijn poezelewoezies zijn echt niet verwend 8-)
pi_154411216
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:59 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Hier heb ik alleen in deze kamer al 5 krabpalen/tonnen staan. De bureaustoel hebben ze dan niet meer nodig :+

Als iemand me trouwens voor de komst van de dames had gezegd dat ik.zoveel meuk zou kopen dan had ik ze voor gek verklaard :') *)
Nou dan valt het bij ons nog mee , ze hebben dan nu 1 krabpaal in de huiskamer, 1 boven op hun slaapkamer en 1 buiten op het terras zodat ze ook nog daar gezellig bij ons kunnen zitten O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:00 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mijn poezelewoezies zijn echt niet verwend 8-)
Nee die van ons ook echt niet O-)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 12:13:46 #40
43556 miss_dynastie
pi_154411269
Wij hebben hier het motto: beter verwend dan verwaarloosd :7
pi_154411484
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben hier het motto: beter verwend dan verwaarloosd :7
Goed motto ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_154412674
Staat de paal al indaha? Mooi ding hoor voor de katten
m_d elke 6 tot 8 wk naar duitsland mag in een lijstje inleveren? En rij je dan via mij terug? Geen idee of je er langs komt maar dan rij je maar een stukkie om ;)

Tink als je wilt kan ik hier bij de jumbo en ah kijken naar je koffie moet je mij maar een foto doorsturen anders weet ik niet meer welke het nu ook al weer was.

Ik heb vakantie *O* ondanks ook vooral een -O- gevoel toch maar een *O* want 6 wk tijd voor mijn meiden *O* *O* Vanmorgen nog een stukje hardgelopen ik gok het erop dat ik maandag weer mee kan trainen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 juli 2015 @ 13:40:18 #43
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154413202
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 01:14 schreef Pagan het volgende:

[..]

Heey Chippy, long time no see.Alles goed?

Edit: op de kat na dan. :*
Ja hoor! M'n vriend is vandaag jarig en ik stond bijzonder lang in de keuken als je kijkt naar wat ik wilde maken, :'). Ik ben niet zo'n keukenprinses! Hoe is het bij jullie?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 juli 2015 @ 13:41:01 #44
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154413220
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Chips wanneer hoor je iets over poezel?
Nou, de 27e wordt ze geopereerd. Dus het duurt nog even. Maar ik woon niet meer thuis, dus hoor alles via m'n moeder. Ik gok dat ik dezelfde dag nog iets hoor. Vind het wel eng ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 juli 2015 @ 18:12:51 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154420326
You rang, mliady?

Ben je weleens bij Lindchen geweest voor groente en fruit? Boerenmarkt, bij ons om de hoek O-) www.lindchen.de

Als we weer thuis zijn, staat de koffie klaar uiteraard c_/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154421797
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben hier het motto: beter verwend dan verwaarloosd :7
Goed motto O+

Rewimo! :W Fijne vakantie tot nu toe?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:47:40 #47
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154424189
Indaha, heb je mijn PM niet gezien? niet dat het erg is maar het was een klaagzang hehe.

verder gaat het redelijk. ik moet nog heel veel werken deze maand maar volgende maand hoef ik niet whohoooo!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 00:45:45 #48
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154431674
[..]

Koffie c_/ idd en een beetje aanmoedigen :P

http://www.witjesverzendh(...)rabpaal-simona-grijs
[/quote]

Mooie krabpaal! O+
Wij zijn hier een buitenren aan het maken, voor de jonge katten. We wonen buiten in de natuur, maar er loopt een eenbaansweg waar men 60 mag, maar 100 is meer regel dan uitzondering :(
Daar wil ik onze wildebrassen niet aan blootstellen. Vooral Midas. Ik heb dan geen rustig moment meer. :@

Adnap, fijn dat je het leuk had!
Duufke, alweer weg? Veel plezier in ieder geval. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 00:49:27 #49
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154431747
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben hier het motto: beter verwend dan verwaarloosd :7
Heel goed! O+
Hier zijn het ook verwende donders. O+

Fijn dat de kermis zo leuk was.
Wij gaan ook regelmatig even de grens over, scheelt echt veel voor sommige dingen. Ik den over anderhalf,twee week weer. O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 00:50:53 #50
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154431777
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Staat de paal al indaha? Mooi ding hoor voor de katten
m_d elke 6 tot 8 wk naar duitsland mag in een lijstje inleveren? En rij je dan via mij terug? Geen idee of je er langs komt maar dan rij je maar een stukkie om ;)

Tink als je wilt kan ik hier bij de jumbo en ah kijken naar je koffie moet je mij maar een foto doorsturen anders weet ik niet meer welke het nu ook al weer was.

Ik heb vakantie *O* ondanks ook vooral een -O- gevoel toch maar een *O* want 6 wk tijd voor mijn meiden *O* *O* Vanmorgen nog een stukje hardgelopen ik gok het erop dat ik maandag weer mee kan trainen.
Wat het ook is -O- , ik hoop dat je een fijne tijd hebt met de meiden. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 juli 2015 @ 07:06:24 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154433392
Lees op de fp het bericht Natuurbrand raast over snelweg even - en de eerste 2 reacties eronder :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154434053
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Staat de paal al indaha? Mooi ding hoor voor de katten
m_d elke 6 tot 8 wk naar duitsland mag in een lijstje inleveren? En rij je dan via mij terug? Geen idee of je er langs komt maar dan rij je maar een stukkie om ;)

Tink als je wilt kan ik hier bij de jumbo en ah kijken naar je koffie moet je mij maar een foto doorsturen anders weet ik niet meer welke het nu ook al weer was.

Ik heb vakantie *O* ondanks ook vooral een -O- gevoel toch maar een *O* want 6 wk tijd voor mijn meiden *O* *O* Vanmorgen nog een stukje hardgelopen ik gok het erop dat ik maandag weer mee kan trainen.
Ik hoop dat je -O- gevoel snel verdwijnt en dat je kan genieten van de vakantie met je meisjes O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Lees op de fp het bericht Natuurbrand raast over snelweg even - en de eerste 2 reacties eronder :o
:o Rewimo wat een geluk dat jullie net van die weg af waren , maar wat kan zo'n brand toch snel verspreiden -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:47 schreef sararaats het volgende:
Indaha, heb je mijn PM niet gezien? niet dat het erg is maar het was een klaagzang hehe.

verder gaat het redelijk. ik moet nog heel veel werken deze maand maar volgende maand hoef ik niet whohoooo!
Ja het was wel een klaagzang :P maar nu ben je het kwijt en kun je uitkijken naar je vakantie , nog even doorwerken ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:45 schreef Strega het volgende:
Wij zijn hier een buitenren aan het maken, voor de jonge katten. We wonen buiten in de natuur, maar er loopt een eenbaansweg waar men 60 mag, maar 100 is meer regel dan uitzondering :(
Daar wil ik onze wildebrassen niet aan blootstellen. Vooral Midas. Ik heb dan geen rustig moment meer. :@
O ik ben benieuwd O+ , komt Midas nu wel buiten |?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_154434744
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Lees op de fp het bericht Natuurbrand raast over snelweg even - en de eerste 2 reacties eronder :o
:o :o :o

Dan schrik je je echt wezenloos...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 18 juli 2015 @ 11:35:14 #54
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154435106
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 11:05 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:o :o :o

Dan schrik je je echt wezenloos...
wtf dat is idd schrikken.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 18 juli 2015 @ 11:35:22 #55
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_154435107
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Lees op de fp het bericht Natuurbrand raast over snelweg even - en de eerste 2 reacties eronder :o
Deze dus.
Natuurbrand raast over snelweg VS

Wat een schrik om dat zo terug te zien in je hotel.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_154436521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Lees op de fp het bericht Natuurbrand raast over snelweg even - en de eerste 2 reacties eronder :o
:o

Gelukkig voor jullie zelf goed afgelopen O+
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:17:42 #57
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_154436828
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja hoor! M'n vriend is vandaag jarig en ik stond bijzonder lang in de keuken als je kijkt naar wat ik wilde maken, :'). Ik ben niet zo'n keukenprinses! Hoe is het bij jullie?
Alles gaat hier zijn gangetje. Lekker buiten van de tuin genieten met dit weer.

@Indaha
Midas mag niet vrij naar buiten, hij kan achter een vliegje of libelle aanrennen en niet doorhebben dat er ook nog een auto of oogstmachine aankomt. We zijn bang dat hij binnen een week roadpizza is.

De ren komt in het verlengde van het keukenraam. Metertje of vier lang en anderhalf breed. Deels onder de veranda dus overdekt, deels gaas van boven.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 juli 2015 @ 16:21:20 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154439413
We hebben zeker geluk gehad. Raar hoor, ik zette de tv aan om te kijken wat er voor zenders waren en op 6 tegelijk was de snelweg te zien waar we een uur daarvoor nog reden. Overal vuur :o Voorzover ik weet gelukkig geen doden of zwaargewonden gevallen. Maar wel een aantal huizen afgebrand :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 19:41:56 #59
43556 miss_dynastie
pi_154444098
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 16:21 schreef Rewimo het volgende:
We hebben zeker geluk gehad. Raar hoor, ik zette de tv aan om te kijken wat er voor zenders waren en op 6 tegelijk was de snelweg te zien waar we een uur daarvoor nog reden. Overal vuur :o Voorzover ik weet gelukkig geen doden of zwaargewonden gevallen. Maar wel een aantal huizen afgebrand :{
Jeetje, wat eng :o Blij dat jullie heel zijn gebleven!

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:12 schreef Rewimo het volgende:
You rang, mliady?

Ben je weleens bij Lindchen geweest voor groente en fruit? Boerenmarkt, bij ons om de hoek O-) www.lindchen.de

Als we weer thuis zijn, staat de koffie klaar uiteraard c_/
Nee, nog niet geweest! Kan over een aantal weken handig zijn, ik heb voor een recept 20 kilo puntpaprika's nodig, maar die dingen zijn zo duur! Kan dus ook op het lijstje!
pi_154445227
20 kilo puntpaprika's! :o
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 20:21:30 #61
43556 miss_dynastie
pi_154445402
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
20 kilo puntpaprika's! :o
Ik wil ajvar maken. Misschien is 20 wat te enthousiast, maar 10 kilo moet het zeker worden, anders is het de moeite niet. maar hier echt onbetaalbaar duur, zelfs op de veiling ;(
pi_154445462
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik wil ajvar maken. Misschien is 20 wat te enthousiast, maar 10 kilo moet het zeker worden, anders is het de moeite niet. maar hier echt onbetaalbaar duur, zelfs op de veiling ;(
Geen boer (m'n autocorrect wilde hier hoer van maken :D ) in de buurt die ze teelt?
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 20:26:08 #63
43556 miss_dynastie
pi_154445558
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Geen boer (m'n autocorrect wilde hier hoer van maken :D ) in de buurt die ze teelt?
Nee, niet kunnen vinden. Hier zijn ze meer van de kersen, pruimen e.d.
pi_154445639
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, niet kunnen vinden. Hier zijn ze meer van de kersen, pruimen e.d.
Kersen :9~

Dan houdt het snel op ja. Hopelijk is Duitsland een optie :Y
  zaterdag 18 juli 2015 @ 21:14:17 #65
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154447071
Zo, Henk weer even van een biefstuk en veeeel friet afgeholpen!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154463640
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:14 schreef Toekito het volgende:
Zo, Henk weer even van een biefstuk en veeeel friet afgeholpen!
Dat hij maar snel een filiaal in Limburg begint :9

Hier krijgen wij een logee , ons petekind O+ ze was met haar moeder op de camping maar daar is ze zoooo eenzaam O-) en zonder leeftijdgenootjes dat mijn man haar maar is gaan halen en ze nu voor een x aantal dagen /weken :o bij ons blijft logeren totdat haar vader vakantie krijgt en ze naar hem toe kan .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 19 juli 2015 @ 16:18:49 #67
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154465118
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 15:02 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat hij maar snel een filiaal in Limburg begint :9

Hier krijgen wij een logee , ons petekind O+ ze was met haar moeder op de camping maar daar is ze zoooo eenzaam O-) en zonder leeftijdgenootjes dat mijn man haar maar is gaan halen en ze nu voor een x aantal dagen /weken :o bij ons blijft logeren totdat haar vader vakantie krijgt en ze naar hem toe kan .
ahhhh :) Tante Indaha ontfermt zich wel over iedereen hé.

Zn ma heeft ook donatie gedaan *O*
Ik zal het voorstellen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154465440
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 15:02 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat hij maar snel een filiaal in Limburg begint :9

Hier krijgen wij een logee , ons petekind O+ ze was met haar moeder op de camping maar daar is ze zoooo eenzaam O-) en zonder leeftijdgenootjes dat mijn man haar maar is gaan halen en ze nu voor een x aantal dagen /weken :o bij ons blijft logeren totdat haar vader vakantie krijgt en ze naar hem toe kan .
Gezellig! O+
pi_154469342
Indaha vertroetel je petekind maar flink.

Ongeveer 2 jaar geleden had ik tijdens een feest bij mijn schoonouders een paar schoenen aan die ik niet zo veel aan heb. Ze zijn heel mooi hebben ook maar een mini hakjes maar lopen niet heel lekker. Ik had ze toen in de auto uitgedaan en mijn birkenstocks aangetrokken. Toen we daarna thuis uitstapte zijn ean wijzend naar mijn birkenstocks niet mooi die mooi wijzend naar de andere schoenen.

Gisteren had ik die schoenen weer aan maar ze had ze niet gezien ze zag ze vandaag beneden staan zegt ze die zijn mooi mama. Haar smaak is dus hetzelfde gebleven O+
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2015 @ 19:54:22 #70
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154469930
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 16:21 schreef Rewimo het volgende:
We hebben zeker geluk gehad. Raar hoor, ik zette de tv aan om te kijken wat er voor zenders waren en op 6 tegelijk was de snelweg te zien waar we een uur daarvoor nog reden. Overal vuur :o Voorzover ik weet gelukkig geen doden of zwaargewonden gevallen. Maar wel een aantal huizen afgebrand :{
Man, wat ben je dan blij. Wat een enorm geweld. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2015 @ 19:56:24 #71
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154469984
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Indaha vertroetel je petekind maar flink.

Ongeveer 2 jaar geleden had ik tijdens een feest bij mijn schoonouders een paar schoenen aan die ik niet zo veel aan heb. Ze zijn heel mooi hebben ook maar een mini hakjes maar lopen niet heel lekker. Ik had ze toen in de auto uitgedaan en mijn birkenstocks aangetrokken. Toen we daarna thuis uitstapte zijn ean wijzend naar mijn birkenstocks niet mooi die mooi wijzend naar de andere schoenen.

Gisteren had ik die schoenen weer aan maar ze had ze niet gezien ze zag ze vandaag beneden staan zegt ze die zijn mooi mama. Haar smaak is dus hetzelfde gebleven O+
Wat een lekker meisje is ze ook! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_154470042
Meh rewimo wat een schrik zeg die brand. Gelukkig is het alleen materiele schade.
pi_154471757
De weegschaal was lief voor mij gisteren in een jaar tijd -11 kilo. Er mag nog heel wat af maar ik ben er blij mee.
pi_154471998
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De weegschaal was lief voor mij gisteren in een jaar tijd -11 kilo. Er mag nog heel wat af maar ik ben er blij mee.
Goed gedaan joh! ^O^ *O*
pi_154472068
Volgend jaar weer hetzelfde er af en ik ben helemaal *O* ik gok dat ik dat niet red maar hopen mag wel.

Hoe is het met je hoofd?
pi_154472324
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgend jaar weer hetzelfde er af en ik ben helemaal *O* ik gok dat ik dat niet red maar hopen mag wel.

Hoe is het met je hoofd?
Tuurlijk lukt je dat wel! *O* En wel goed eigenlijk. Een aanval per week, soms zelfs 1.5 week. In tegenstelling tot 3 of 4 of 5 migraine aanvallen dus ik mag helemaal niet klagen O+
  zondag 19 juli 2015 @ 21:51:18 #77
386633 Adnap
I love Life !
pi_154473283
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De weegschaal was lief voor mij gisteren in een jaar tijd -11 kilo. Er mag nog heel wat af maar ik ben er blij mee.
*O* goed gedaan!!! Die andere 11 lukken je ook
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 19 juli 2015 @ 21:52:08 #78
386633 Adnap
I love Life !
pi_154473311
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Meh rewimo wat een schrik zeg die brand. Gelukkig is het alleen materiele schade.
Crisis wat eng. Leerling van mij zit er ook met haar ouders.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 20 juli 2015 @ 12:23:52 #79
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154483978
:W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † maandag 20 juli 2015 @ 19:51:47 #80
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154495920
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De weegschaal was lief voor mij gisteren in een jaar tijd -11 kilo. Er mag nog heel wat af maar ik ben er blij mee.
Goed! Te snel is juist niet goed. ;)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_154499319
Volgende de hele week vrij! *O* Vorige week nog twee dagen telefoon standby geweest maar volgende week dus echt vrij! O+

En ik heb nieuwe matrassen besteld en daar verheug ik me ook op :P Lekker slapen O+

[ Bericht 0% gewijzigd door PaarsBeestje op 20-07-2015 21:53:56 ]
  maandag 20 juli 2015 @ 21:53:32 #82
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154499910
Weer een aanval gehad maar het gaat weer.

Nog 14 dagen *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_154500344
Vandaag weer begonnen.. Binnenkort even kijken wanneer ik precies in het najaar vakantie ga opnemen. Waarschijnlijk in oktober, toeleven naar/uitrusten van een hardloopevenementje van een schamele 21km..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 21 juli 2015 @ 05:07:11 #84
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154505986
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgende de hele week vrij! *O* Vorige week nog twee dagen telefoon standby geweest maar volgende week dus echt vrij! O+

En ik heb nieuwe matrassen besteld en daar verheug ik me ook op :P Lekker slapen O+
lijkt het maar zo of heb je gewoon 15 weken vrij per jaar?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154506006
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 05:07 schreef Toekito het volgende:

[..]

lijkt het maar zo of heb je gewoon 15 weken vrij per jaar?
_O-

Laatste keer dat ik vakantie had was met kerst dus geen idee waar je dat vandaan haalt. Vorige week zou ik 3 dagen vrij zijn maar had ik 2 dagen telefoondienst :+
  dinsdag 21 juli 2015 @ 05:43:05 #86
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154506009
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 05:36 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Laatste keer dat ik vakantie had was met kerst dus geen idee waar je dat vandaan haalt. Vorige week zou ik 3 dagen vrij zijn maar had ik 2 dagen telefoondienst :+
dan zit ik of te pitten of hebben ze me in mijn slaap gedrogeerd ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154506019
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 05:43 schreef Toekito het volgende:

[..]

dan zit ik of te pitten of hebben ze me in mijn slaap gedrogeerd ;)
Volgens mij probeer je me gewoon in een kwaad daglicht te stellen :+
  dinsdag 21 juli 2015 @ 06:01:21 #88
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154506021
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 05:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Volgens mij probeer je me gewoon in een kwaad daglicht te stellen :+
ja want ik ben nog zo als voor mijn ban _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154506365
Pb geef nou maar toe dat je alleen maar vakantie hebt B-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154506509
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Pb geef nou maar toe dat je alleen maar vakantie hebt B-)
Altijd, jonguh! B-) Werken is voor het plebs :{w
pi_154506606
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 08:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Altijd, jonguh! B-) Werken is voor het plebs :{w
Wist het wel 8-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154506703
Weet je wie er veel vakantie heeft?

Nou nou......

Ik :Y
pi_154507539
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 08:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Altijd, jonguh! B-) Werken is voor het plebs :{w
Ik ben plebs :'( , geen vakantie voorlopig :P Geniet er maar van PB :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 08:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Weet je wie er veel vakantie heeft?

Nou nou......

Ik :Y
En het is je gegund :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:11:08 #94
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154507669
Omdat ik nu van baan switch weet ik niet wanneer ik vakantie heb _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154507696
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:11 schreef Toekito het volgende:
Omdat ik nu van baan switch weet ik niet wanneer ik vakantie heb _O-
:o andere baan ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_154507711
Wel bij dezelfde werkgever ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:17:35 #97
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154507795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:12 schreef indaha het volgende:

[..]

:o andere baan ?
Ja
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:13 schreef indaha het volgende:
Wel bij dezelfde werkgever ?
Nee, duh!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154507860
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:17 schreef Toekito het volgende:

[..]

Ja

[..]

Nee, duh!
Dat dacht ik omdat je ook eerst van Rotterdam naar Eindhoven bent gegaan bij dezelfde werkgever .
Ga je nu in DH werken en wat ga je doen dan ? Vertel eens iets :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_154507868
O en gefeliciteerd met je nieuwe baan *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2015 @ 11:38:42 #100
43556 miss_dynastie
pi_154509205
Gefeliciteerd toek!

En PB, dan écht vakantie? Beloofd? :+

Wij gingen vrijdag visvoer kopen.... hebben we ook wel gedaan hoor. Plus twee nieuwe vijverbewoners! Meet Sawyer (onder) en Kate (boven)



Ze doen het erg goed, zijn al helemaal gewend en eten goed mee *O*
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:14:30 #101
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154510090
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:11 schreef Toekito het volgende:
Omdat ik nu van baan switch weet ik niet wanneer ik vakantie heb _O-
Mag ik je dan feliciteren?

GEFELICITEERD :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_154510737
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Gefeliciteerd toek!

En PB, dan écht vakantie? Beloofd? :+

Wij gingen vrijdag visvoer kopen.... hebben we ook wel gedaan hoor. Plus twee nieuwe vijverbewoners! Meet Sawyer (onder) en Kate (boven)

[ link | afbeelding ]

Ze doen het erg goed, zijn al helemaal gewend en eten goed mee *O*
Gefeliciteerd met je nieuwe bewoners , Lost namen O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:56:04 #103
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154511045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:21 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat dacht ik omdat je ook eerst van Rotterdam naar Eindhoven bent gegaan bij dezelfde werkgever .
Ga je nu in DH werken en wat ga je doen dan ? Vertel eens iets :P
Gewoon klantenservice, telefoon en later wellicht webcare e.d. bij Coolblue :)
In Rdam. Dus veeeeeeeeeel dichter bij Henk! Om te vieren afgelopen zaterdag daar de keuken leeg gegeten.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:56:15 #104
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154511046
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:14 schreef sararaats het volgende:

[..]

Mag ik je dan feliciteren?

GEFELICITEERD :*
thnx :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2015 @ 13:25:30 #105
43556 miss_dynastie
pi_154511821
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:42 schreef indaha het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je nieuwe bewoners , Lost namen O+
Thnx! Jaaaa, die serie zijn we nu aan het kijken :Y
pi_154512096
Nieuwe vissies altijd leuk.

Veel plezier bij je nieuwe werkgever toek. Is er nog een mevrouw Toek?

Mijn moeder belde mij gisteren toen ik al in bed lag :') of ik in de herfst mee ga naar Sardinië met mijn zus haar zoon en ean. Net zitten kijken maar dat is leuk en aardig maar ik moet dan een aparte kamer boeken dat is 100 goedkoper dan hun met zijn tweeën.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:43:00 #107
300082 roos85
JUICHEN!
pi_154512299
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:56 schreef Toekito het volgende:

[..]

Gewoon klantenservice, telefoon en later wellicht webcare e.d. bij Coolblue :)
In Rdam. Dus veeeeeeeeeel dichter bij Henk! Om te vieren afgelopen zaterdag daar de keuken leeg gegeten.
Oh tof *O*

Gefeliciteerd!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:43:34 #108
300082 roos85
JUICHEN!
pi_154512314
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Nieuwe vissies altijd leuk.

Veel plezier bij je nieuwe werkgever toek. Is er nog een mevrouw Toek?

Mijn moeder belde mij gisteren toen ik al in bed lag :') of ik in de herfst mee ga naar Sardinië met mijn zus haar zoon en ean. Net zitten kijken maar dat is leuk en aardig maar ik moet dan een aparte kamer boeken dat is 100 goedkoper dan hun met zijn tweeën.
Waarom moet jij een aparte kamer boeken?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154512325
Omdat er maar 2 volw. per kamer mogen
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:55:39 #110
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154513979
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:43 schreef roos85 het volgende:

[..]

Oh tof *O*

Gefeliciteerd!
thnx *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Nieuwe vissies altijd leuk.

Veel plezier bij je nieuwe werkgever toek. Is er nog een mevrouw Toek?

Mijn moeder belde mij gisteren toen ik al in bed lag :') of ik in de herfst mee ga naar Sardinië met mijn zus haar zoon en ean. Net zitten kijken maar dat is leuk en aardig maar ik moet dan een aparte kamer boeken dat is 100 goedkoper dan hun met zijn tweeën.
Ja die mevrouw is er en heeft vandaag 200+ euro verdiend met cupcakes verkopen voor Hartekind O+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154514015
Ik moet nog doneren kun je mij even rekeningnr ed pm-en?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:58:09 #112
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154514035
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet nog doneren kun je mij even rekeningnr ed pm-en?
je moet niks. Ik waardeer het wel :) ik dm je even.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:21:09 #113
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_154523861
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:58 schreef Toekito het volgende:

[..]

je moet niks. Ik waardeer het wel :) ik dm je even.
Ik moet ook nog even goed in lezen in je actie (en je dus sponsoren) , MAAR.....

Er bestaat een kans dat ik die dag ook erbij ben. Onze loopgroep zal met max 5 mensen meelopen daar. Wie weet ben ik 1 van die 5. Ik weet niet hoe veel aanmeldingen er nu al zijn (vandaag pas bekend geworden), maar het zal wel leuk zijn als ik er bij kan zijn. Zo niet gewoon pech gehad. Die dag is er ook nog een andere wedstrijd die erg leuk schijnt te zijn hier in de buurt..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_154525792
Ik heb mijzelf betast gisteren en spijt.
pi_154525853
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijzelf betast gisteren en spijt.
Ja, spijt is dus niet genoeg!

17 weesgegroetjes en verplicht bloed doneren bij de Bloedbank!
pi_154525906
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:18 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ja, spijt is dus niet genoeg!

17 weesgegroetjes en verplicht bloed doneren bij de Bloedbank!
Ik mag geen bloed doneren omdat ik regelmatig geiten aai. Ik kan wel naar de kinderboerderij om beestjes te verzorgen om karma te scoren, telt dat ook?
pi_154525931
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik mag geen bloed doneren omdat ik regelmatig geiten aai. Ik kan wel naar de kinderboerderij om beestjes te verzorgen om karma te scoren, telt dat ook?
Waarom zit je aan die arme geiten? Nou? Leg dat eerst maar eens uit!
pi_154526032
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:20 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Waarom zit je aan die arme geiten? Nou? Leg dat eerst maar eens uit!
Ah, eindelijk een valide vraag. Komt 'ie!

quote:
Het dier is al vele millennia gedomesticeerd en speelt al lang een belangrijke rol binnen de veeteelt. Behalve de gedomesticeerde geit, is er ook de wilde geit, waar de gedomesticeerde geit een nakomeling van is. Als stamvorm van de huisgeit werd de bezoargeit (Capra aegagrus) vermoedelijk reeds rond 7000 v.Chr. in Voor-Azië gedomesticeerd. Daar leeft ook een van de weinig tamme rassen, de Tsjerkessengeit, die niet van de bezoargeit is af te leiden, maar van de markhoor of schroefhoorngeit (Capra falconeri). Dit schijnt een oeroud ras te zijn, dat werd gehouden van Mesopotamië tot Egypte en zelfs in Griekenland.[bron?]
Als huisdier is de geit door de mens in alle werelddelen ingevoerd, behalve op de poolgebieden. Wereldwijd zouden er ongeveer 450 miljoen geiten zijn, verdeeld over een tweehonderdtal verschillende rassen. In hun oorspronkelijke, droge leefgebieden werden ze hoofdzakelijk gehouden voor het vlees en de huiden. Later ontdekte men in Europa dat de geit in staat is om grote hoeveelheden melk te produceren. Voor mensen die allergisch zijn voor koeienmelk is geitenmelk meestal een goede vervanger. De melk bevat ongeveer hetzelfde vet- en eiwitgehalte als koeienmelk. Geitenmelk is lichter verteerbaar. Een geit geeft gemiddeld drie liter melk per dag. Slechts een beperkt aantal rassen wordt voor de wol gehouden, het bekendste is de Angorageit.
Een vrouwelijke geit heet een geit of een sik. Het mannetje van de geit heet een bok. Een jong geitje heet een lam. Een gecastreerde bok is een hamel. Soms wordt een vrouwelijke geit geboren met mannelijke geslachtskenmerken. Dat wordt een kween of kwee genoemd.
Geitensoorten hebben grote variatie in grootte onderling. Geiten van dwergsoorten kunnen 20 kg zwaar zijn, terwijl bokken van grote geitensoorten (zoals de Boergeit) wel 140 kg zwaar kunnen worden.
Zowel mannetjes als vrouwtjes hebben een sik. De sik van de bok is gewoonlijk groter dan de sik van de geit. Niet alle geitensoorten hebben sikken.
Behalve bovenstaande, geiten hebben gewoon affectie nodig, net als jij en ik. Als ik een geit aai raak ik helemaal in extase. Ik voel me dan één met moeder natuur. De harde haren met klitten en het genot dat de geit ervaart maakt mij gewoon blij en dat voelt fijn. Niets sekueels, ik heb daar wel over getwijfeld in het begin, maar nee, dat is niet mijn ding.
pi_154526154
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ah, eindelijk een valide vraag. Komt 'ie!

[..]

Behalve bovenstaande, geiten hebben gewoon affectie nodig, net als jij en ik. Als ik een geit aai raak ik helemaal in extase. Ik voel me dan één met moeder natuur. De harde haren met klitten en het genot dat de geit ervaart maakt mij gewoon blij en dat voelt fijn. Niets sekueels, ik heb daar wel over getwijfeld in het begin, maar nee, dat is niet mijn ding.
En dan hier komen biechten dat je jezelf betast hebt. Ik twijfel. Ik twijfel heel erg.
pi_154526165





pi_154526179
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:26 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

En dan hier komen biechten dat je jezelf betast hebt. Ik twijfel. Ik twijfel heel erg.
Ik heb gezondigd. :@
pi_154526277
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:26 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik heb gezondigd. :@
Ja, dan moet je dus niet opnieuw langs de kinderboederij he?

50 weesgegroetjes en verplicht 3 weken bejaarden wassen!
pi_154526325
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ja, dan moet je dus niet opnieuw langs de kinderboederij he?

50 weesgegroetjes en verplicht 3 weken bejaarden wassen!
Wat is het nut van weesgegroetjes als je de wezen ook kan helpen met vossenjachten? En die bejaarden, waarom niet gewoon één groot springkasteel/luchtkussen/trampoline vol flikkeren met zeepsop en die oude knarren de dag van hun leven geven. Makkelijker en plezieriger.
#omdenken #bejaardenzijnlief
pi_154526439
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Wat is het nut van weesgegroetjes als je de wezen ook kan helpen met vossenjachten? En die bejaarden, waarom niet gewoon één groot springkasteel/luchtkussen/trampoline vol flikkeren met zeepsop en die oude knarren de dag van hun leven geven. Makkelijker en plezieriger.
#omdenken #bejaardenzijnlief
Nee, straf zul je krijgen! Geen smoezen verzinnen, hup beginnen met bidden en dan op naar het dichtsbijzijnde bejaardenhuis. Beetje onder je boetedoening uit proberen te komen! Zo krijgen die geiten natuurlijk nooit rust.
pi_154526625
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nee, straf zul je krijgen! Geen smoezen verzinnen, hup beginnen met bidden en dan op naar het dichtsbijzijnde bejaardenhuis. Beetje onder je boetedoening uit proberen te komen! Zo krijgen die geiten natuurlijk nooit rust.
Je hebt gelijk. Ik heb het licht gezien.

We schrijven 21 juli 2014. Een zware dag in het leven van de Almachtige, de Gezalfde, de Messias, de Verlosser, uw kindervrind en tevens knecht van Adriaan (Ja, van Bassie en Adriaan).

Dag 1:
De bejaarden kennen mij niet. Ze snuffelen eerst om te ontdekken of ik een 'goede' ben, of dat ik van de 'verkeerde kant' ben.

Dag 2:
Ze beginnen te begrijpen dat ik oké ben. Na een wasbeurt van de groepsoude ben ik geaccepteerd. Feest is aan.

Dag 3:
De Bingo gaat niet door. De omroeper is ziek. Ik neem het roer over en begin een pokertournament. Inzet: Een doodskist.



Dag 4:
Harm-Jan heeft de grafkist gewonnen en is momenteel Pactleader in het bejaardenhuis. Hij heeft status, fame en money. Een heuse eer. Morgen gaan we de C1000 overvallen om onszelf springlevend te voelen. Wordt vervolgd.
pi_154526840
Godsamme _O-

Hier moet ik even een nachtje over slapen.
pi_154527665
Ik dacht ook ff bijlezen... Godsamme _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154528445
quote:
Die geit met die draaiende nek is creepy :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154528476
Nachtmerrie-waardig ja.
pi_154528488
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:32 schreef Monopoly het volgende:
Nachtmerrie-waardig ja.
Ja en ik moet nog slapen :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154528604
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja en ik moet nog slapen :'(
Kusje op je voorhoofd. Denk aan Sesamstraat (Behalve Pino die cocaïne scoort op het Damrak in ruil voor het skelet van Ienie-mini), alles komt goed!
  woensdag 22 juli 2015 @ 05:04:11 #132
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154532693
Mono _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154533544
Zo, het bier smaakte me goed vannacht zo te zien :')
pi_154533624
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:48 schreef Monopoly het volgende:
Zo, het bier smaakte me goed vannacht zo te zien :')
_O- _O-

Doe maar weer wat weesgegroetjes.
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:58:11 #135
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_154534536
Wat is deze? :')
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:59:40 #136
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154534566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:58 schreef Takaiki het volgende:
Wat is deze? :')
Een nacht met Mono!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 10:00:20 #137
43556 miss_dynastie
pi_154534576
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:48 schreef Monopoly het volgende:
Zo, het bier smaakte me goed vannacht zo te zien :')
_O-
Alleen bier? :o
pi_154534665
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

_O-
Alleen bier? :o
Ik heb een vreemde bovenkamer.
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:08:04 #139
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154534706
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:06 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik heb een vreemde bovenkamer.
_O- oh? :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154552727
Ondertussen is het hier gelijk weer stil :+
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:22:53 #141
386633 Adnap
I love Life !
pi_154553014
Ja ben druk met de logeer hond en genieten van een leeg huis
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_154553203
Wat een rust hier. Vanmorgen liep ik de tuin in en hoorde Ros naar mijn zin te ver weg. Vriend keek over de schutting en hij zat dus bij de buurman in de tuin. Die is op vakantie dus met ladder via het dak naar de buren Ros over de schutting aan mij gegeven en weer terug.

Ean vroeg hoe komt hij daar? Waarop ik zei dat weet ik niet dat moet je hem vragen. Dus zij vroeg hoe kwam je daar nou Rossi? Dat was natuurlijk tegen dovemans oren gezegd maar het klonk zo lief.
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2015 @ 18:17:33 #143
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154573937
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rust hier. Vanmorgen liep ik de tuin in en hoorde Ros naar mijn zin te ver weg. Vriend keek over de schutting en hij zat dus bij de buurman in de tuin. Die is op vakantie dus met ladder via het dak naar de buren Ros over de schutting aan mij gegeven en weer terug.

Ean vroeg hoe komt hij daar? Waarop ik zei dat weet ik niet dat moet je hem vragen. Dus zij vroeg hoe kwam je daar nou Rossi? Dat was natuurlijk tegen dovemans oren gezegd maar het klonk zo lief.
Wat een schatje O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_154602269
Hoi Fokkers! Ik ben weer terug van de week vrijwilligerswerk. Het was een en al gek doen en veel gelachen, heel intensief, mooie dingen gezien, indrukwekkende dingen ook (concentratiekamp), veel geleerd. Maar nu ben ik moe.. Vannacht nog geen drie uur geslapen.

Ik kom me in de loop van het weekend wel weer melden, dan zal ik eens de tijd nemen om terug te lezen. Voor nu.. Eten douchen en slapen.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 juli 2015 @ 16:24:30 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154626981
:W :O

Gevoel voor tijd kwijt. Maar we zijn weer thuis en hebben een paar uur geslapen na een lange nacht en een goed verlopen thuisreis. Met koffer deze keer *)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154627979
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef Duufje het volgende:
Hoi Fokkers! Ik ben weer terug van de week vrijwilligerswerk. Het was een en al gek doen en veel gelachen, heel intensief, mooie dingen gezien, indrukwekkende dingen ook (concentratiekamp), veel geleerd. Maar nu ben ik moe.. Vannacht nog geen drie uur geslapen.

Ik kom me in de loop van het weekend wel weer melden, dan zal ik eens de tijd nemen om terug te lezen. Voor nu.. Eten douchen en slapen.
Leuk. Jij deed scouting toch?
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 17:56:43 #147
43556 miss_dynastie
pi_154629113
Welkom thuis duuf en rewimo *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 juli 2015 @ 18:51:42 #148
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154630191
Thanks :) Ik ben niet echt meer bijgelezen de laatste dagen. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Mijn innerlijke klok is hevig in de war :P Ik zit nog ergens aan het eind van de ochtend of zo maar ik barst van de slaap. Wil het nog wel een uur of 2 zien te rekken :O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:01:10 #149
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154634423
Allemaal weer veilig thuis, Duufke en Rewimo ^O^
We horen de verhalen wel!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zondag 26 juli 2015 @ 16:48:45 #150
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154649713
nu kan ik vertrekken hihi. volgende week maandagavond is het zover.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 27 juli 2015 @ 05:04:43 #151
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154666805
:W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 juli 2015 @ 07:04:20 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154666911
Jij was wel èrg vroeg, Toek :O

Maar ook ik ben weer in de ochtendploeg aanwezig. Hele week training van half 9 tot 5. Erg fijn met een jetlag :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 27 juli 2015 @ 07:21:10 #153
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154666944
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 07:04 schreef Rewimo het volgende:
Jij was wel èrg vroeg, Toek :O

Maar ook ik ben weer in de ochtendploeg aanwezig. Hele week training van half 9 tot 5. Erg fijn met een jetlag :')
dat ben ik nog 2 weken en dan niet meer :)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154666954
Goedemorgen * indaha deelt sterke koffie uit c_/ c_/

Welkom terug Rewimo en sterkte met opstarten
Ik heb een drukke maar gezellige week gehad met een puber in huis O+ , het weekend heeft ze bij haar zusjes gelogeerd en vandaag komt ze weer hierheen :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 27 juli 2015 @ 09:31:11 #155
386633 Adnap
I love Life !
pi_154667894
Mogge. Wat een weer. De hond moest er echt uit en nu heb ik een verzopen labradoedle in huis...Nou ja goed afgedroogd en nu ligt ie op te drogen.

Kids weer thuis dus met nog 3 weken vakantie voor de boeg gaan we lekker relaxen vandaag
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 27 juli 2015 @ 10:21:36 #156
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154668512
oef van een jetlag ga ik weinig last hebben denk ik. Zuid Afrika heeft nu hetzelfde uur als Belgie.

alhoewel, Abu Dhabi is drie uur vooruit.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_154670387
De laatste twee pagina's heb ik niet bijgelezen, dat werd teveel :+.
Maar hier komtie dan.

@MD,
Wat leuk dat je dicht bij de grens woont, ik zou ook wel vaker naar Duitsland willen! Ik had afgelopen week geen tijd om te shoppen helaas. De dag dat we in Berlijn waren was ik met het groepje mee dat alleen maar geschiedenis gerelateerde dingen wilde doen, dus daar paste shoppen niet bij :P
Wat lief dat je katten na een dag al staan de mauwen in de gang. Hier ook wel hoor, maar dat is meer omdat het dan etenstijd is. Ik mis mijn katten inderdaad wel, maar ik heb er op zo'n week geen tijd om eraan te denken. Je leeft in zo'n andere wereld.
Leuk nieuwe vissen!

@Indaha,
Wat een krabpaleis! ^O^ Heb je een foto van je poezels erop?
Leuk je petekind te logeren.

@PaarsBeestje,
Ook leuk jou nieuwe krabpaal!! Hier moeten ze het doen met een boomstam omgezaagd uit de tuin van m'n broer. Vijf krabpalen.. klinkt als een paradijs, zou ik ook wel doen denk ik als ik op mezelf woonde maar m'n ouders vinden al dat de katten de woonkamer zo geclaimed hebben.
1 aanval per week is beter dan 4 tot 5 per week maar nogsteeds erg veel, sterkte. Ik zit nu op 1 per maand (zomerperiode, geen stress van school, geen college in benauwde lokalen zonder zuurstof).
Ga je nog iets leuks doen tijdens je vrije dagen?
Een nieuw matras is altijd fijn, ik hou van mijn bed! _O_

@FR,
Hoe is je vakantie met de meiden tot nu toe?
Leuk dat Ean al een echte smaak voor schoenen heeft. Wat ben je goed bezig met afvallen! *O* Hou vol.

@Strega,
Hoe staat het inmiddels met de buitenren?
Hier ook een gevaarlijke weg (nouja zelfs twee, eerst de busbaan en dan de hoofdweg van de wijk) achter onze tuin dus ze mogen van ons ook niet de tuin uit, het voldoed nu met een net en toezicht.

@Rewimo,
Wat schrikken die brand net na dat jullie daar geweest waren!!
Fijn om weer thuis te zijn? :W
Krijgen we nog een uitgebreid verslag?

@Sararaats,
hoe gaat het nu met de aanvallen?

@Toek,
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! *O* *O*

@Geiten O+ O+

Ik was mee op een groepsvakantie voor mensen met een beperking, als vrijwilliger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben een top week gehad, het was heel intensief. Dus ik heb veel bij moeten slapen afgelopen weekend, veel dingen geleerd, vooral qua zorg.
Veel dingen gezien, was nog nooit in Berlijn geweest dus dat was tof en zijn naar concentratiekamp geweest, heel indrukwekkend, zo bizar.

Nu thuis tot 14 aug, dan ga ik weer mee op een vakantie, naar Engeland. In de tussentijd vakantie vieren thuis, af en toe werken bij de Post. Veel op poezen passen in de buurt.
Duvel & Niels
  maandag 27 juli 2015 @ 12:07:01 #158
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154670610
Thnx Duufje
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 27 juli 2015 @ 12:19:33 #159
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154670876
@Duufje: bwah gaat wel. Ik heb er best last van nu ik zo opgedraaid ben ivm de reis.

Verder gaat het best goed alleen het weer kan beter hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_154675262
Rewimo succes op je werk met een jetlag. Rustig bijkomen zit er niet bij met trainingen.

Duufje wat heb je een dankbare week qua vrijwilligerswerk gedaan, logisch dat je dan moet bijslapen is altijd zeer vermoeiend zulke dagen.

Toen ik vanmorgen op de weegschaal stond had ik met kleren aan een goed bmi *O* oke het is 's morgens maar ik ben er echt heel blij mee.

Onze mister trouble had een teek moet hem natuurlijk weer overkomen, en het was ook geen kleintje meer dat ding had natuurlijk de beste plek uitgekozen namelijk tussen zijn schouderbladen.
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2015 @ 16:39:11 #161
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154677634
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Rewimo succes op je werk met een jetlag. Rustig bijkomen zit er niet bij met trainingen.

Duufje wat heb je een dankbare week qua vrijwilligerswerk gedaan, logisch dat je dan moet bijslapen is altijd zeer vermoeiend zulke dagen.

Toen ik vanmorgen op de weegschaal stond had ik met kleren aan een goed bmi *O* oke het is 's morgens maar ik ben er echt heel blij mee.

Onze mister trouble had een teek moet hem natuurlijk weer overkomen, en het was ook geen kleintje meer dat ding had natuurlijk de beste plek uitgekozen namelijk tussen zijn schouderbladen.
Het enige voordeel is dat je die dikke teken er makkelijker uit krijgt. Bij Massimo is het ook zo'n drama met die dikke Main Coon jas.
Ik haat teken! :(

Goed van je bmi, jij doorzetter! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2015 @ 16:42:03 #162
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154677715
Duufke, goed hoor die vakantie begeleiding!
Nu hopelijk ook weer wat vakantie voor jezelf, kan me voorstellen dat je doodmoe bent nu. :*

Adnap geniet van je vakantie O+

Toek, fijn die nieuwe baan! ^O^

Rewimo, kan me je frisse tegenzin voorstellen. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_154683374
Teken.. Als kittens zaten die van ons helemaal vol, ze kwamen van een boerderij af. Daarna nooit meer gehad. Ik vind het doodeng om ze eruit te halen, bang met m'n lompheid ze pijn te doen :D.
Dus als de katten waar ik op pas in de zomer weer eens een teek hebben (die komen vrij buiten dus veel teken) bel ik m'n moeder om te helpen O-).
Duvel & Niels
  maandag 27 juli 2015 @ 20:17:34 #164
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_154683472
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 07:21 schreef Toekito het volgende:

[..]

dat ben ik nog 2 weken en dan niet meer :)
Dus over 2 weken kan ik weer veilig Eindhoven Centrum in??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 27 juli 2015 @ 20:30:57 #165
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154684006
Ow teken. Frasier heeft natuurlijk ook al teken gehad en ik ontdek ze meestal hihi.

Nog een behoorlijk drukke week voor ik vertrek :{

Hopelijk krijg ik mezelf kalm (bang voor aanvallen)

:* voor iedereen ook van Frasier (verwend nest ligt op zen dekentje bij mijn ouders)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_154684749
Kan niet wachten. Volgende week ook lekker op vakantie. Vaste tripje Texel weer 💜
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 27 juli 2015 @ 20:58:38 #167
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_154685098
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan niet wachten. Volgende week ook lekker op vakantie. Vaste tripje Texel weer 💜
Texel O+

Ik was vandaag weer erg dichtbij (tussen 8.30 en 9.45) :s) :s)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 06:19:05 #168
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154696028
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dus over 2 weken kan ik weer veilig Eindhoven Centrum in??
3 ;) had me verrekend. Maar idd.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 28 juli 2015 @ 06:19:53 #169
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154696031
Thnx Strega ^O^
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:10:54 #170
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154704268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde hier hoi komen zeggen :@, maar ik vraag me ineens af of de OP anders is? Ik meen me toch herinneren, van de paar keer in de zoveel tijd dat ik even langskwam, dat Greys, Elisa_B, Harajuku, Lovelesss85 e.d. de stamgasten in/uit de OP waren? Van de stamgasten die er nu staan, ken ik bijna niemand (hooguit qua foknaam), :o :@
Awww hey hoi O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 juli 2015 @ 15:41:21 #172
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154704962
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:10 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Awww hey hoi O+
Hoi, O+ O+.

Mijn poezel is inmiddels geopereerd ;(. Kreeg een rompertje aan maar de eerste avond al had ze zich in het ding onder geplast en bleef ze de hele tijd met haar poten erin haken, :') ;(. Nu heeft ze maar de cone of shame.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:47:19 #173
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154705095
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoi, O+ O+.

Mijn poezel is inmiddels geopereerd ;(. Kreeg een rompertje aan maar de eerste avond al had ze zich in het ding onder geplast en bleef ze de hele tijd met haar poten erin haken, :') ;(. Nu heeft ze maar de cone of shame.
Moet je nog op de uitslag wachten? Weet je al wat die zwarte puntjes zouden moeten betekenen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 juli 2015 @ 15:49:35 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154705155
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:47 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Moet je nog op de uitslag wachten? Weet je al wat die zwarte puntjes zouden moeten betekenen?
Nee, ik heb m'n moeder nog maar kort gesproken (poes woont bij m'n moeder). De dierenarts heeft blijkbaar aangeraden het niet te laten opsturen omdat het makkelijk was weg te halen, ze heeft het ook ruim weggehaald en het zag er eigenlijk wel goed uit :). Ze bewaart het wel en we kunnen het dan altijd nog laten opsturen als we willen, bijv. als het terugkomt. Het blijft een jaar 'goed', :r.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:50:35 #175
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154705177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee, ik heb m'n moeder nog maar kort gesproken (poes woont bij m'n moeder). De dierenarts heeft blijkbaar aangeraden het niet te laten opsturen omdat het makkelijk was weg te halen, ze heeft het ook ruim weggehaald en het zag er eigenlijk wel goed uit :). Ze bewaart het wel en we kunnen het dan altijd nog laten opsturen als we willen, bijv. als het terugkomt. Het blijft een jaar 'goed', :r.
Oh dus goed nieuws dus? :o Alles weg kunnen halen, wat het dan ook was. Dat is mooi!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 juli 2015 @ 15:50:52 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154705187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:50 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Oh dus goed nieuws dus? :o Alles weg kunnen halen, wat het dan ook was. Dat is mooi!
Ja, in principe wel ja! :D *O*
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:52:10 #177
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154705213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, in principe wel ja! :D *O*
Ga je zelf nog een nieuw kattie nemen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_154705572
Goed nieuws chipszak.
pi_154707359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws chipszak.
Dit! O+
pi_154707376
Ik heb vakantie en heb al 2 dagen niet meer gedaan dan katten aaien, Netflixen, uit eten geweest met vriend en haken :@ En nu heb ik sushi besteld :Y)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 juli 2015 @ 17:35:59 #181
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154707389
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:52 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ga je zelf nog een nieuw kattie nemen?
Nu nog niet! Te weinig ruimte, geld en tijd. Ik mis het vaak wel ;( maar ik moet ook realistisch zijn.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 juli 2015 @ 17:36:15 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154707396
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws chipszak.
Yess :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 juli 2015 @ 17:36:46 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154707410
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb vakantie en heb al 2 dagen niet meer gedaan dan katten aaien, Netflixen, uit eten geweest met vriend en haken :@ En nu heb ik sushi besteld :Y)
Klinkt als mijn vakanties :')
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154707417
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Klinkt als mijn vakanties :')
:D
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 juli 2015 @ 18:10:15 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154708013
Goed nieuws, ChipsZak ^O^

Ik ben geslaagd voor mijn training maar nu nog 3 dagen jumpstart. Bwah, van half 9 tot 5 lijkt véél langer dan van 8 tot 4 - terwijl het toch maar een half uur meer is. 5 dagen is ook veel meer dan 4 :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154708314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws, ChipsZak ^O^

Ik ben geslaagd voor mijn training maar nu nog 3 dagen jumpstart. Bwah, van half 9 tot 5 lijkt véél langer dan van 8 tot 4 - terwijl het toch maar een half uur meer is. 5 dagen is ook veel meer dan 4 :+
Maar wel geslaagd! *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 juli 2015 @ 18:36:42 #187
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154708613
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

Maar wel geslaagd! *O*
:Y met een 10 *)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154708662
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

:Y met een 10 *)
En een griffel? :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 juli 2015 @ 18:39:25 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154708706
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:38 schreef PaarsBeestje het volgende:

En een griffel? :+
Nee -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 18:44:43 #190
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154708861
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee -O-
:'(

Wel goed die 10!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154709267
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee -O-
Nou ja zeg! }:|
pi_154713696
Boks PaarsBeest. Dat is precies mijn vakantie atm. :P En vanmiddag zitten kolonisten.
Ik zou eigenlijk moeten werken vandaag bij de post, maar ik stond niet ingeroosterd terwijl mij wel was beloofd dat ik vandaag kon werken }:| achteraf was ik er wel blij mee, want pokkeweer :+.

ChipsZak wat fijn dat het goed gegaan lijkt te zijn. Ga je gauw op bezoek bij je kat?

Jeej Rewimo geslaagd! *O* good job.
Duvel & Niels
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:56:10 #193
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154714695
Ja wat een rotweer was het vandaag pfff.

Morgen laatste keer werken en dan op vakantie *O*

Rewimo, wat houdt die training in?

@rest: huishoudhulp was er vandaag en ik heb nog heel veel op mijn tablet gejengeld hihi.

Ik denk dat mijn handbagage niet meer dicht gaat maar gelukkig is de mama slimmer in inpakken dan ik :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_154714789
Gefeliciteerd rewimo!!

Jammer dat het zo grijs buiten is. Maar net nog wel even lekker wezen fietsen.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 juli 2015 @ 22:15:19 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154715518
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:44 schreef Toekito het volgende:

:'(

Wel goed die 10!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:26 schreef Duufje het volgende:
Jeej Rewimo geslaagd! good job.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gefeliciteerd rewimo!!
Dank jullie wel :) Het was een training voor klantbehoud. Dus klanten die dreigen over te stappen of hun overstap naar ons te annuleren. En dan moet je het gesprek aangaan om te zorgen dat ze toch blijven/komen. Best lastig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 01:41:34 #196
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154721511
Duufke, goed hoor die vakantie begeleiding!
Nu hopelijk ook weer wat vakantie voor jezelf, kan me voorstellen dat je doodmoe bent nu. :*

Adnap geniet van je vakantie O+

Toek, fijn die nieuwe baan! ^O^

Rewimo, kan me je frisse tegenzin voorstellen. :*
quote:
Crosspost, :* Je bent een lieverd.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 01:42:35 #197
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154721525
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoi, O+ O+.

Mijn poezel is inmiddels geopereerd ;(. Kreeg een rompertje aan maar de eerste avond al had ze zich in het ding onder geplast en bleef ze de hele tijd met haar poten erin haken, :') ;(. Nu heeft ze maar de cone of shame.
Alles goed gegaan Chippy? :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 01:44:15 #198
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154721548
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb vakantie en heb al 2 dagen niet meer gedaan dan katten aaien, Netflixen, uit eten geweest met vriend en haken :@ En nu heb ik sushi besteld :Y)
Katten aaien is trouwens heel belangrijk werk! 8-)
Bella wil graag om de vijf minuten, dus das hard werken hoor. O-)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 01:45:26 #199
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154721567
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Yess :D
Ik was weer te snel, had even moeten doorlezen. Fijn dat het goed lijkt ChipsZak O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 01:46:20 #200
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154721583
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws, ChipsZak ^O^

Ik ben geslaagd voor mijn training maar nu nog 3 dagen jumpstart. Bwah, van half 9 tot 5 lijkt véél langer dan van 8 tot 4 - terwijl het toch maar een half uur meer is. 5 dagen is ook veel meer dan 4 :+
Ja, je bent ook gelijk veel later thuis. -O-
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 01:49:04 #201
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154721638
[..]

Dank jullie wel :) Het was een training voor klantbehoud. Dus klanten die dreigen over te stappen of hun overstap naar ons te annuleren. En dan moet je het gesprek aangaan om te zorgen dat ze toch blijven/komen. Best lastig.
[/quote]

Je zegt gewoon: I'l make you an offer you can't resist, met je meest donkere maffiastem! B-)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 juli 2015 @ 07:10:42 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154723854
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 01:44 schreef Strega het volgende:

Katten aaien is trouwens heel belangrijk werk! 8-)
Bella wil graag om de vijf minuten, dus das hard werken hoor. O-)
Ze weet jullie al om haar pootje te winden merk ik :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 juli 2015 @ 07:11:17 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154723858
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 01:46 schreef Strega het volgende:

Ja, je bent ook gelijk veel later thuis. -O-
Klopt, nu pas tegen zessen. Gelukkig is het nog vakantie en dus vrij rustig op de weg.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154724374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 01:41 schreef Strega het volgende:
Duufke, goed hoor die vakantie begeleiding!
Nu hopelijk ook weer wat vakantie voor jezelf, kan me voorstellen dat je doodmoe bent nu. :*

Adnap geniet van je vakantie O+

Toek, fijn die nieuwe baan! ^O^

Rewimo, kan me je frisse tegenzin voorstellen. :*

[..]

Crosspost, :* Je bent een lieverd.
Lief van je! Toen ik het linkje hier postte had ik zelf daar nog niet eens wat gezegd. Ik hoop stiekem dat het een domme troll is, want als het echt waar is dan vind ik het toch zo sneu voor zo'n arm beestje. Hele dag zonder eten -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door PaarsBeestje op 29-07-2015 19:32:11 ]
pi_154724386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 01:44 schreef Strega het volgende:

[..]

Katten aaien is trouwens heel belangrijk werk! 8-)
Bella wil graag om de vijf minuten, dus das hard werken hoor. O-)
Vindt de jongste hier ook. En als ik het niet vaak genoeg doe, dan loopt hij al klagend over mijn abominabele gedrag achter me aan :') _O-
pi_154724397
Ik heb vandaag gezien het onweer en dergelijke besloten alweer niets te doen :+ Ik heb het er maar weer druk mee :Y)
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 09:48:02 #207
43556 miss_dynastie
pi_154725407
Het regent hier binnen harder dan buiten, want de hele dakgoot is weg en het slaat kennelijk tussen het plastic door. En het is de laatste keer dat ik naar mijn meneer heb geluisterd qua verbouwingen, met zijn 'mooi juist dat het door alle vertragingen aan de kant van de dakgotenman zomer is geworden, heeft het allemaal lekker de tijd om te drogen'.... Ik kan wel janken, echt :')
pi_154725575
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Het regent hier binnen harder dan buiten, want de hele dakgoot is weg en het slaat kennelijk tussen het plastic door. En het is de laatste keer dat ik naar mijn meneer heb geluisterd qua verbouwingen, met zijn 'mooi juist dat het door alle vertragingen aan de kant van de dakgotenman zomer is geworden, heeft het allemaal lekker de tijd om te drogen'.... Ik kan wel janken, echt :')
:o

Wat een ellende! Daar zou ik ook om kunnen janken hoor -O- Gelukkig wordt het beter weer, maar vooralsnog zit je er maar mee.
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 10:14:27 #209
43556 miss_dynastie
pi_154725825
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:59 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o

Wat een ellende! Daar zou ik ook om kunnen janken hoor -O- Gelukkig wordt het beter weer, maar vooralsnog zit je er maar mee.
En als het beter weer wordt, is die man met vakantie.... Moet ook gebeuren, begrijp ik ook wel, maar het lijkt erop dat het nieuwe dak daardoor ook later moet, want de goten moeten er zitten voor het nieuwe dak erop kan.... en vrijdag wordt de nieuwe keuken bezorgd. Die we uiteraard niet gaan plaatsen in een huis dat niet waterdicht is. Maar zaterdag ga ik aan de sushi, dus blijven ademen _O-
pi_154726095
M-d daar zal ik ook om janken. :*
pi_154726419
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En als het beter weer wordt, is die man met vakantie.... Moet ook gebeuren, begrijp ik ook wel, maar het lijkt erop dat het nieuwe dak daardoor ook later moet, want de goten moeten er zitten voor het nieuwe dak erop kan.... en vrijdag wordt de nieuwe keuken bezorgd. Die we uiteraard niet gaan plaatsen in een huis dat niet waterdicht is. Maar zaterdag ga ik aan de sushi, dus blijven ademen _O-
:X

Dat schiet echt helemaal niets op! -O-
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 14:36:17 #212
43556 miss_dynastie
pi_154731942
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:X

Dat schiet echt helemaal niets op! -O-
Nee -O-
Maar het is droog buiten, alles is binnen weer droog, ook de handdoeken (voor een volgende bui?) en ik ben de beugels van de dakgoot in de menie aan het zetten, even pauze met een koud colaatje :9
pi_154732706
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee -O-
Maar het is droog buiten, alles is binnen weer droog, ook de handdoeken (voor een volgende bui?) en ik ben de beugels van de dakgoot in de menie aan het zetten, even pauze met een koud colaatje :9
Fijn dat het weer ff meezit. Hopelijk hou je het droog!

Ik heb net nieuwe kastjes besteld voor in de gang :9 En binnen nu en een half uur worden mijn nieuwe matrassen bezorgd *O* *O*
pi_154732716
Vakantie is echt heel slecht voor m'n budget trouwens _O-
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 15:47:49 #215
43556 miss_dynastie
pi_154733678
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vakantie is echt heel slecht voor m'n budget trouwens _O-
Daar krijg je vakantiegeld voor! *)
pi_154733823
Pol leeft zich nu als een ninja uit op de oude rechtopstaande matrassen. Idioot echt! _O-
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:00:33 #217
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154734060
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol leeft zich nu als een ninja uit op de oude rechtopstaande matrassen. Idioot echt! _O-
Ik zie het zo voor mij.

_O-
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 16:45:10 #218
43556 miss_dynastie
pi_154735439
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol leeft zich nu als een ninja uit op de oude rechtopstaande matrassen. Idioot echt! _O-
Nieuwe krabpaal! Eigenlijk hoef je aan die beesten geen euro uit te geven, ze zijn het meest dol op oude meuk _O-
pi_154737013
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nieuwe krabpaal! Eigenlijk hoef je aan die beesten geen euro uit te geven, ze zijn het meest dol op oude meuk _O-
Het is dat ze zo in de weg staan in de slaapkamer _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 juli 2015 @ 18:17:49 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154737940
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol leeft zich nu als een ninja uit op de oude rechtopstaande matrassen. Idioot echt! _O-
:D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154741467
MD wat vervelend! ;(

PB heb je foto's van je nieuwe meubels?

Ik heb waarschijnlijk een peesontsteking in m'n voet }:| wilde vandaag wat gaan doen maar net als PB dus geen zak uitgevoerd vandaag. Gelukkig vinden de katten het gezellig om de dele dag te spelen.
Duvel & Niels
pi_154741668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:18 schreef Duufje het volgende:
MD wat vervelend! ;(

PB heb je foto's van je nieuwe meubels?

Ik heb waarschijnlijk een peesontsteking in m'n voet }:| wilde vandaag wat gaan doen maar net als PB dus geen zak uitgevoerd vandaag. Gelukkig vinden de katten het gezellig om de dele dag te spelen.
Spreek voor jezelf, ik heb als een idioot lopen sjouwen en schoonmaken vandaag! :Y) Morgen deel 2 en als het meezit nog behang afsteken. En dan komen vrijdag de kastjes en moet ik ff wat behang tegen de muur mikken. En dan is het alweer weekend en daarna moet ik weer werken -O- _O-

En kastjes zijn niet van die dure designer dingen hoor. Dat past niet in mn budget :+ Die ene was eigenlijk al te duur vond ik.

http://www.leenbakker.nl/kast-valerie-4-4xmand-off-white

http://www.leenbakker.nl/(...)lus-3-lade-off-white

En ik heb meer uit deze serie in mn huis staan dus het past bij de rest *;
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 20:34:57 #223
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154742136
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 08:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Lief van je! Toen ik het linkje hier postte had ik zelf daar nog niet eens wat gezegd. Ik hoop stiekem dat het een domme troll is, want als het echt waar is dan vind ik het toch zo sneu voor zo'n arm beestje. Hele dag zonder eten -O-
Ja, daar kan ik dus echt niet bij. ;(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 20:36:00 #224
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154742186
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Het regent hier binnen harder dan buiten, want de hele dakgoot is weg en het slaat kennelijk tussen het plastic door. En het is de laatste keer dat ik naar mijn meneer heb geluisterd qua verbouwingen, met zijn 'mooi juist dat het door alle vertragingen aan de kant van de dakgotenman zomer is geworden, heeft het allemaal lekker de tijd om te drogen'.... Ik kan wel janken, echt :')
Dat is echt zwaar k*t M_D :{
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 20:38:14 #225
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154742296
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, ik heb als een idioot lopen sjouwen en schoonmaken vandaag! :Y) Morgen deel 2 en als het meezit nog behang afsteken. En dan komen vrijdag de kastjes en moet ik ff wat behang tegen de muur mikken. En dan is het alweer weekend en daarna moet ik weer werken -O- _O-

En kastjes zijn niet van die dure designer dingen hoor. Dat past niet in mn budget :+ Die ene was eigenlijk al te duur vond ik.

http://www.leenbakker.nl/kast-valerie-4-4xmand-off-white

http://www.leenbakker.nl/(...)lus-3-lade-off-white

En ik heb meer uit deze serie in mn huis staan dus het past bij de rest *;
Ik vind ze erg leuk O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 20:41:48 #226
43556 miss_dynastie
pi_154742424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:36 schreef Strega het volgende:

[..]

Dat is echt zwaar k*t M_D :{
Ja, maar de dakgotenman is even komen kijken (kunnen er nu niks aan doen, het zeil zit goed, maar het is iets met de afwatering) en heeft laten weten dat hij ervoor gaat zorgen dat de dakdekker op tijd kan beginnen, dus ik zie het weer een stuk zonniger in *O*

PB, je haakspullen en kleurspullen zullen blij zijn, of is het daar niet voor? ;)
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 20:44:15 #227
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154742531
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar de dakgotenman is even komen kijken (kunnen er nu niks aan doen, het zeil zit goed, maar het is iets met de afwatering) en heeft laten weten dat hij ervoor gaat zorgen dat de dakdekker op tijd kan beginnen, dus ik zie het weer een stuk zonniger in *O*

PB, je haakspullen en kleurspullen zullen blij zijn, of is het daar niet voor? ;)
Gelukkig en het weer schijnt ook te verbeteren! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_154742642
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar de dakgotenman is even komen kijken (kunnen er nu niks aan doen, het zeil zit goed, maar het is iets met de afwatering) en heeft laten weten dat hij ervoor gaat zorgen dat de dakdekker op tijd kan beginnen, dus ik zie het weer een stuk zonniger in *O*

PB, je haakspullen en kleurspullen zullen blij zijn, of is het daar niet voor? ;)
Oh fijn! *O*

En m'n hobbymeuk verstop ik natuurlijk niet in de gang :+ (dat zwerft gewoon overal :X )
pi_154742658
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:38 schreef Strega het volgende:

[..]

Ik vind ze erg leuk O+
:*
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 20:50:19 #230
43556 miss_dynastie
pi_154742749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oh fijn! *O*

En m'n hobbymeuk verstop ik natuurlijk niet in de gang :+ (dat zwerft gewoon overal :X )
Haha oke dan _O-
Ik wil een nieuw meerladenkastje, maar ja, 250 euro.... Mijn inner cheapskate huilt :')
pi_154742784
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Haha oke dan _O-
Ik wil een nieuw meerladenkastje, maar ja, 250 euro.... Mijn inner cheapskate huilt :')
Dat deed die van mij ook maar ik heb toch maar op de bestelknop gedrukt _O-
pi_154765236
Het is hier uitermate netjes aan het worden /opruimdrift Ik hou er zo van als het zo ordelijk en schoon is O+
pi_154766592
pb goed bezig en nice kastje. Hoe slapen je nieuwe matrassen?
Duufje beterschap dat lijkt mij erg pijnlijk.

Ik was vandaag bij de kringloopwinkel in ons dorp en ging naar huis met een enthousiaste Ean die een k3 microfoon op standaard vast hield. Ik had ook nog een tony fit + boodschappen in de fietstassen ik heb mijn work-out wel gehad vandaag. Ik heb toch bijna 30 kilo aan kinderen op de fiets zitten.
pi_154766604
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is hier uitermate netjes aan het worden /opruimdrift Ik hou er zo van als het zo ordelijk en schoon is O+
Goed bezig. Ook wat weggegooid of dat nog niet?
pi_154767333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Goed bezig. Ook wat weggegooid of dat nog niet?
Ik ben sowieso niet heel erg van het bewaren. Maar in klein huis en veel dagen werken zorgt er toch voor dat de dingen zich opstapelen of dat je dingen wilt aanpakken maar er simpelweg geen tijd voor hebt. Ik ben me heerlijk aan het uitleven nu :+
pi_154767378
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
pb goed bezig en nice kastje. Hoe slapen je nieuwe matrassen?
Duufje beterschap dat lijkt mij erg pijnlijk.

Ik was vandaag bij de kringloopwinkel in ons dorp en ging naar huis met een enthousiaste Ean die een k3 microfoon op standaard vast hield. Ik had ook nog een tony fit + boodschappen in de fietstassen ik heb mijn work-out wel gehad vandaag. Ik heb toch bijna 30 kilo aan kinderen op de fiets zitten.
Slapen heerlijk! O+ Voor het eerst in hele lange tijd zonder rug- en andere pijntjes wakker geworden O+

En good for you! Die laatste kilo's vliegen er zo wel af *O*
pi_154767987
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Slapen heerlijk! O+ Voor het eerst in hele lange tijd zonder rug- en andere pijntjes wakker geworden O+

En good for you! Die laatste kilo's vliegen er zo wel af *O*
Dat gok ik niet. Ik was gisteren in bad mij toch echt wel dunnere buik aan het bekijken. Tettert Ean zo mama het ziet er net uit dat je een baby in je buik hebt :( :'(
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2015 @ 17:11:47 #238
43556 miss_dynastie
pi_154768457
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is hier uitermate netjes aan het worden /opruimdrift Ik hou er zo van als het zo ordelijk en schoon is O+
Ik ook, maar het zo houden is dan weer een grote uitdaging die zelden slaagt :P
pi_154768630
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ook, maar het zo houden is dan weer een grote uitdaging die zelden slaagt :P
Hoe georganiseerder ik ben, hoe beter dat gaat, maar als je (meer dan) fulltime werkt, blijft het lastig.

En Ean! :o _O- Komt goed f_r! Gewoon volhouden :Y
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2015 @ 18:53:03 #240
43556 miss_dynastie
pi_154770688
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Hoe georganiseerder ik ben, hoe beter dat gaat, maar als je (meer dan) fulltime werkt, blijft het lastig.

En Ean! :o _O- Komt goed f_r! Gewoon volhouden :Y
Jep. Of als je aan het verbouwen bent. De eettafel staat vol met beugels in de menie, driekwart bank is bezet door de katten en kleurspullen.... Huize Flodder :') :D
pi_154773647
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar de dakgotenman is even komen kijken (kunnen er nu niks aan doen, het zeil zit goed, maar het is iets met de afwatering) en heeft laten weten dat hij ervoor gaat zorgen dat de dakdekker op tijd kan beginnen, dus ik zie het weer een stuk zonniger in *O*

PB, je haakspullen en kleurspullen zullen blij zijn, of is het daar niet voor? ;)
Dit klinkt al een stuk beter dan gister, hopelijk komt het allemaal goed :*.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is hier uitermate netjes aan het worden /opruimdrift Ik hou er zo van als het zo ordelijk en schoon is O+
Go PB GO PB *O* *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
pb goed bezig en nice kastje. Hoe slapen je nieuwe matrassen?
Duufje beterschap dat lijkt mij erg pijnlijk.

Ik was vandaag bij de kringloopwinkel in ons dorp en ging naar huis met een enthousiaste Ean die een k3 microfoon op standaard vast hield. Ik had ook nog een tony fit + boodschappen in de fietstassen ik heb mijn work-out wel gehad vandaag. Ik heb toch bijna 30 kilo aan kinderen op de fiets zitten.
Heeft ze nu de hele dag gezongen thuis met microfoon? O+.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat gok ik niet. Ik was gisteren in bad mij toch echt wel dunnere buik aan het bekijken. Tettert Ean zo mama het ziet er net uit dat je een baby in je buik hebt :( :'(
Ean :o _O- Ze heeft geen blad voor haar mond he O+.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Of als je aan het verbouwen bent. De eettafel staat vol met beugels in de menie, driekwart bank is bezet door de katten en kleurspullen.... Huize Flodder :') :D
Hahaha, heb je precies nog een plekje op de bank waar je kunt zitten?
Heel gek ik zie troep van andere veel sneller als 'hinderlijk' dan m'n eigen troep.. :').
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 20:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, ik heb als een idioot lopen sjouwen en schoonmaken vandaag! :Y) Morgen deel 2 en als het meezit nog behang afsteken. En dan komen vrijdag de kastjes en moet ik ff wat behang tegen de muur mikken. En dan is het alweer weekend en daarna moet ik weer werken -O- _O-

En kastjes zijn niet van die dure designer dingen hoor. Dat past niet in mn budget :+ Die ene was eigenlijk al te duur vond ik.

http://www.leenbakker.nl/kast-valerie-4-4xmand-off-white

http://www.leenbakker.nl/(...)lus-3-lade-off-white

En ik heb meer uit deze serie in mn huis staan dus het past bij de rest *;
Super leuk!! Ik hou ook van geordend. Ik heb onder m'n bed allemaal plastic afgesloten bakken staan met daarin groot deel van m'n uitzet dat ik aan het sparen ben, en ik vind het echt leuk om eens in de paar maanden die bakken helemaal af te gaan en opnieuw in te delen, te bekijken wat ik heb en nieuwe spulletjes erbij in te doen 8)7. Echt, het liefst kocht ik alle winkels leeg met opbergspullen O+ Als ik ruimte had had ik zeker nog extra kasten!

Hier vandaag vooral in huis mezelf nuttig gemaakt. Morgen naar de huisarts, overleggen wat te doen met m'n heup/voet. Zal wel verwijzing naar een specialist zijn, maar ik word liever door de huisarts goed verwezen dan dat ik eerst ga aanrommelen bij de fysio oid.
Duvel & Niels
pi_154773898
Laat hem even staan. Hij kan ook hoger maar dit was ook leuk.

Wat heb je nog nodig duufje?

[ Bericht 59% gewijzigd door F_r op 30-07-2015 21:19:15 ]
pi_154773982
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 30 juli 2015 20:58
Laat hem even staan. Hij kan ook hoger maar dit was ook leuk.

Awwww O+ Ze heeft een beetje krulletjes :Y
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2015 @ 21:59:48 #244
43556 miss_dynastie
pi_154775759
Neeeeeeeee te laat :'(

Verstandig duuf, beter naar de specialist dan aanmodderen :Y
pi_154776312
Melding van de leverancier van mijn kastjes:

quote:
Door een storing in ons systeem wordt uw levering mogelijk niet op de door u gekozen dag geleverd.

We proberen uw pakket zo snel mogelijk bij u af te leveren.
Kan dus ook volgend jaar worden _O- Toch maar even mailen of ze een indicatie kunnen geven :')
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2015 @ 22:19:16 #246
43556 miss_dynastie
pi_154776442
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Melding van de leverancier van mijn kastjes:

[..]

Kan dus ook volgend jaar worden _O- Toch maar even mailen of ze een indicatie kunnen geven :')
Mogelijk! Misschien komen ze wel op de geplande dag.


Mijn keuken komt morgen tussen 11:16 en 14:16. Ik moest lachen :')
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2015 @ 22:21:13 #247
43556 miss_dynastie
pi_154776514
Waarom heeft TLC in het kader van gayweek veel programma's over transgenders? Een transgender is toch niet gay :? #durftevragen
pi_154776615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom heeft TLC in het kader van gayweek veel programma's over transgenders? Een transgender is toch niet gay :? #durftevragen
Volgens mij niet nee. Maar ik heb er nou ook niet veel verstand van. Er woont er wel één (transgender) in het complex waar ik ook woon. Geen idee wat haar voorkeur is :+
pi_154784321
Is een man die een vrouw wordt en een relatie met een vrouw krijgt is hij dan gay of niet? Hij is feitelijk een man. Ik heb er ook geen verstand van.
pi_154784520
Duufje succes bij de ha.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 08:57:53 #251
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154784669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom heeft TLC in het kader van gayweek veel programma's over transgenders? Een transgender is toch niet gay :? #durftevragen
ik kijk alleen TLC als Buddy er is.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 09:16:12 #252
43556 miss_dynastie
pi_154784865
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Is een man die een vrouw wordt en een relatie met een vrouw krijgt is hij dan gay of niet? Hij is feitelijk een man. Ik heb er ook geen verstand van.
Lijkt mij wel. Een transgender is in het verkeerde lichaam geboren: van buiten een man, van binnen een vrouw. Of andersom. Iemand die omgebouwd is tot vrouw en iets met een vrouw krijgt, is in mijn ogen gay. Maar ik ben ook geen deskundige :P
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:31:28 #253
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154785080
Btw was dat candaasje net op Utrecht CS item bij nos?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 14:20:40 #254
43556 miss_dynastie
pi_154792160
Mijn nieuwe keuken staat in de garage *O*
Ik ben zo blij dat 'ie vandaag geleverd is en niet eerder deze week _O-
pi_154793631
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn nieuwe keuken staat in de garage *O*
Ik ben zo blij dat 'ie vandaag geleverd is en niet eerder deze week _O-
Ben je online?
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 15:25:32 #256
43556 miss_dynastie
pi_154794503
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ben je online?
Ja, nu wel :)
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 15:30:04 #258
43556 miss_dynastie
pi_154794662
Ooooh, wat een grote dame :o O+
pi_154797833
Ze gilden nog net niet als meisjes in het magazijn...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het beestje maar weer in het bos losgelaten :)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_154797893
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:32 schreef Resistor het volgende:
Ze gilden nog net niet als meisjes in het magazijn...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het beestje maar weer in het bos losgelaten :)
Cool! Hoe groot was deze?
pi_154797936
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Cool! Hoe groot was deze?
20cm

Beestje voelde wel apart aan, had verwacht dat het gladder zou zijn, maar was echt een beetje leer-achtig.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_154797970
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:36 schreef Resistor het volgende:

[..]

20cm

Beestje voelde wel apart aan, had verwacht dat het gladder zou zijn, maar was echt een beetje leer-achtig.
Nog nooit gezien in het echt. Supertof!
pi_154797997
Ik ook niet. Maar gelukkig heb ik een grote kennis van de natuur, ik wist wel wat het was. Adder zou ik niet zo maar oppakken :P (maar ringslang zou ik wel weer pakken)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_154798104
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:39 schreef Resistor het volgende:
Ik ook niet. Maar gelukkig heb ik een grote kennis van de natuur, ik wist wel wat het was. Adder zou ik niet zo maar oppakken :P (maar ringslang zou ik wel weer pakken)
Ook gedaan dan? Die heb ik allemaal ook nog nooit in het wild gezien hoor /stadskind :D :@
pi_154798214
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ook gedaan dan? Die heb ik allemaal ook nog nooit in het wild gezien hoor /stadskind :D :@
Nee, maar wat ik herken en waarvan ik weet dat het niet gevaarlijk is pak ik.

Soms gaat dat mis, ik _wist_ bij voorbeeld dat een pieterman (vis) heel gemeen kan prikken, ik _wist_ dat ik er voorzichtig mee om moest gaan, maar nu _weet_ ik dat het voelt alsof er een gloeiende naald in je vinger geduwd wordt :+
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_154798260
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:47 schreef Resistor het volgende:

[..]

Nee, maar wat ik herken en waarvan ik weet dat het niet gevaarlijk is pak ik.

Soms gaat dat mis, ik _wist_ bij voorbeeld dat een pieterman (vis) heel gemeen kan prikken, ik _wist_ dat ik er voorzichtig mee om moest gaan, maar nu _weet_ ik dat het voelt alsof er een gloeiende naald in je vinger geduwd wordt :+
_O-

Waarom hield je dat arme beest überhaupt vast dan?
pi_154798289
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Waarom hield je dat arme beest überhaupt vast dan?
Omdat ik eetbare vis wil vangen, en pieterman niet eetbaar is :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_154798300
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:51 schreef Resistor het volgende:

[..]

Omdat ik eetbare vis wil vangen, en pieterman niet eetbaar is :P
Nou vooruit dan maar weer! Vis! :Y)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 juli 2015 @ 18:31:17 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154799058
Hazelworm O+ Ik herkende hem, weleens in het bos gezien hier in DLD :)

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! :O :z Lange week, wel een stuk leuker dan ik vooraf gedacht had. En voor alle onderdelen geslaagd.

Morgen eindelijk uitslapen (zal dus wel om 8 uur wakker zijn :P )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154800442
FR ik vind het echt leuk om te zien dat Ean al zo'n grote dame is, ik begon ongeveer een beetje te lurken in oud in de tijd dat Ean geboren is, zo mooi om te zien dat het goed met haar gaat.

Brrrr Resistor, ik zou wel op een stoel gesprongen zijn hoor :@ :+ *angsthaas hier*

Rewimo geniet van het uitslapen morgen, neem je dan ook gewoon de tijd om nog te blijven liggen na 8uur? Zo werd ik vanochtend om 8uur wakker, naar de wc, kat gehaald en samen met kat op bed nog twee uur verder gedut :z.

Ik heb dus een slijmbeursontsteking in m'n heup, fijn heb ik weer :X. Diclofinac en verwijzing fysio (niet alleen voor slijmbeursontsteking maar ook om te kijken hoe het komt dat ik zo vaak/snel pijn heb aan m'n rechterbeen).
Verwijzing voor de maag,lever,darm arts om te gaan kijken of er verdere onderzoeken nodig zijn, omdat ik toch echt veel last heb van m'n buik/darmen.

Klaag in spoiler :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 19:55:03 #271
43556 miss_dynastie
pi_154801438
Ja, daarom weiger ik ook altijd medische zaken te bespreken met de assistente/ telefoniste. Ik wil alleen aangeven of ik een korte of lange vraag heb, maar waar het exact om gaat bespreek ik met de huisarts. Al ben ik daar al een jaar of tien niet meer geweest, maar het gaat om het idee :P

Klinkt in ieder geval alsof je huisarts serieus met je klachten omgaat!
pi_154801489
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, daarom weiger ik ook altijd medische zaken te bespreken met de assistente/ telefoniste. Ik wil alleen aangeven of ik een korte of lange vraag heb, maar waar het exact om gaat bespreek ik met de huisarts. Al ben ik daar al een jaar of tien niet meer geweest, maar het gaat om het idee :P

Klinkt in ieder geval alsof je huisarts serieus met je klachten omgaat!
Precies. Gaat haar niets aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 juli 2015 @ 20:22:20 #273
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154802159
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:19 schreef Duufje het volgende:
Ik heb dus een slijmbeursontsteking in m'n heup, fijn heb ik weer . Diclofinac en verwijzing fysio (niet alleen voor slijmbeursontsteking maar ook om te kijken hoe het komt dat ik zo vaak/snel pijn heb aan m'n rechterbeen).
Verwijzing voor de maag,lever,darm arts om te gaan kijken of er verdere onderzoeken nodig zijn, omdat ik toch echt veel last heb van m'n buik/darmen.
Da's au :'( Hopelijk vinden ze de oorzaak, want een slijmbeursontsteking is meestal een gevolg van iets anders. Sterkte!

Die assistente gaat ver buiten haar boekje. Advies is tot daaraan toe maar dit lijkt meer op een diagnose stellen en dat mag ze gewoon niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154805014
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, daarom weiger ik ook altijd medische zaken te bespreken met de assistente/ telefoniste. Ik wil alleen aangeven of ik een korte of lange vraag heb, maar waar het exact om gaat bespreek ik met de huisarts. Al ben ik daar al een jaar of tien niet meer geweest, maar het gaat om het idee :P

Klinkt in ieder geval alsof je huisarts serieus met je klachten omgaat!
Hmm, ja ik probeer dat wel maar dan is het altijd 'Wat zijn de klachten precies?, hoelang heb je het al? 'ga zo nog maar even door. Maar daar moet ik dus niet meer in trappen. Over m'n darmen zij ik idd ook al 'ik heb wat vragen voor de dokter', daar ging ze nog op in, maar daar reageerde ik niet op. Ik ben gewoon echt niet goed aan de telefoon.

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:57 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Precies. Gaat haar niets aan.
Tja, ik ben een beetje een watje aan de telefoon :'( Je mag hier bij de huisartsen ook niet aan de balie een afspraak maken of een vraag stellen ALLES moet via de telefoon. Ja leuk maar ik kan dan veel minder goed verwoorden wat ik wil, en die oude omaatje mogen wel aan de balie vragen stellen, waarom mensen die een hekel hebben aan bellen niet :').
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's au :'( Hopelijk vinden ze de oorzaak, want een slijmbeursontsteking is meestal een gevolg van iets anders. Sterkte!

Die assistente gaat ver buiten haar boekje. Advies is tot daaraan toe maar dit lijkt meer op een diagnose stellen en dat mag ze gewoon niet.
Ja ik heb al jaren last van m'n rechterbeen, ene keer is het m'n knie dan m'n heup.. Dus idd tijd om uit te zoeken waar het vandaan kwam. Alleen vorige x dat ik daarvoor naar de fysio ging wou de fysio dat ik voor elke afspraak een uur (!) ging wandelen buiten, tja heel leuk maar dat past gewoon niet in m'n doordeweekse schema met school&stage, toen heb ik me afgemeld :@.

Over de assistente, het kan ook wel deels aan mij liggen hoor. Ik ben aan de telefoon een beetje lastig te volgen denk ik, ik kan mezelf niet zo goed uitdrukken aan de telefoon zoals ik al eerder zei, maar ik vind het idd niet zo netjes.
Duvel & Niels
pi_154805057
*huismus alert*
Op vrijdagavond met kat op bed liggen met laptop en een kop thee. Ik vind dat nou gewoon echt fijn, kan daar echt van genieten O+ O+ .
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 juli 2015 @ 22:08:41 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154805298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:00 schreef Duufje het volgende:
Ja ik heb al jaren last van m'n rechterbeen, ene keer is het m'n knie dan m'n heup.. Dus idd tijd om uit te zoeken waar het vandaan kwam. Alleen vorige x dat ik daarvoor naar de fysio ging wou de fysio dat ik voor elke afspraak een uur (!) ging wandelen buiten, tja heel leuk maar dat past gewoon niet in m'n doordeweekse schema met school&stage, toen heb ik me afgemeld .
Ik herken het :') Ik heb zeker 10 jaar pijn gehad in mijn bovenbeen. Ik weet pas een paar jaar dat dat door een aangeboren heupafwijking kwam.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154805464
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik herken het :') Ik heb zeker 10 jaar pijn gehad in mijn bovenbeen. Ik weet pas een paar jaar dat dat door een aangeboren heupafwijking kwam.
Auw ;(. Ben je zelf 10 jaar lang door gegaan met pijn of konden ze het niet vinden wat het was?
Ja ik ben er wel van geschrokken van de pijn afgelopen tijd, dat ik er wel echt nu iets aan moet gaan doen, niet dat het nog 10 jaar zo doorgaat en dat dan m'n heup versleten is oid.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 juli 2015 @ 22:16:11 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154805546
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:13 schreef Duufje het volgende:

Auw ;(. Ben je zelf 10 jaar lang door gegaan met pijn of konden ze het niet vinden wat het was?
Ja ik ben er wel van geschrokken van de pijn afgelopen tijd, dat ik er wel echt nu iets aan moet gaan doen, niet dat het nog 10 jaar zo doorgaat en dat dan m'n heup versleten is oid.
Eigenlijk is er nooit echt onderzocht waar de pijn vandaan kwam. Veel fysio gehad en zo. In de Maartenskliniek geweest - en die hebben wel geconstateerd dat het artrose was maar compleet die tweezijdige heupafwijking gemist :X Die een Duitse arts binnen 2 seconden na een blik op de röntgenfoto constateerde...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154805757
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Eigenlijk is er nooit echt onderzocht waar de pijn vandaan kwam. Veel fysio gehad en zo. In de Maartenskliniek geweest - en die hebben wel geconstateerd dat het artrose was maar compleet die tweezijdige heupafwijking gemist :X Die een Duitse arts binnen 2 seconden na een blik op de röntgenfoto constateerde...
Oei.. :X :N Das toch echt slecht dat dat niet eerder opgemerkt is!
De huisarts vroeg wel al of ik in een stuit gelegen had, zo ja moest ik een foto maken maar net nog even gecheckt en ik heb niet in een stuit gelegen.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 22:24:12 #280
43556 miss_dynastie
pi_154805793
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:00 schreef Duufje het volgende:

[..]

Hmm, ja ik probeer dat wel maar dan is het altijd 'Wat zijn de klachten precies?, hoelang heb je het al? 'ga zo nog maar even door. Maar daar moet ik dus niet meer in trappen. Over m'n darmen zij ik idd ook al 'ik heb wat vragen voor de dokter', daar ging ze nog op in, maar daar reageerde ik niet op. Ik ben gewoon echt niet goed aan de telefoon.
'Dat bespreek ik met de dokter', 'dat bespreek ik met de dokter', eindeloos herhalen. Soms loopt iemand dan vast op het script en komt er een 'zo kunnen we niet verder', en dan zeg je 'ik wil alleen een afspraak maken, niet met u in discussie'. Maar ik ben bikkelhard aan de telefoon. Vooral leuk bij verkopers. Ik heb er ooit eens eentje zo woest gekregen, dat ik me bijna zorgen ging maken over zijn gezondheid _O-
pi_154806013
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

'Dat bespreek ik met de dokter', 'dat bespreek ik met de dokter', eindeloos herhalen. Soms loopt iemand dan vast op het script en komt er een 'zo kunnen we niet verder', en dan zeg je 'ik wil alleen een afspraak maken, niet met u in discussie'. Maar ik ben bikkelhard aan de telefoon. Vooral leuk bij verkopers. Ik heb er ooit eens eentje zo woest gekregen, dat ik me bijna zorgen ging maken over zijn gezondheid _O-
^O^ Goede idd ik ga dat in het vervolg zo aanpakken.
_O- Haha die verkoper, al heb ik daar geen medelijden mee moet je maar niet zo'n stom beroep kiezen :P
Duvel & Niels
pi_154814524
Goeiemorgen. Ik loop nog in m'n pyjama rond maar ff opschieten want ik moet zo werken :D.

Rewimo heb je uitgeslapen?
Duvel & Niels
pi_154816941
Ik denk... ik behang ff een muurtje! *O* Behang gekocht online van een merk dat ik al eerder heb gebruikt en tevreden over was ^O^ Ik plak de eerste baan tegen de muur... is het zo dun als ouwel :') Je zag er alles doorheen. Ik denk ff wachten totdat het droog is misschien, maar helaas... :{w -O- :')

Behang is er nu weer af dus. Volgende week ff shoppen voor ander behang.
pi_154818230
Oei PB.. Gelukkig had je het al door bij de eerste baan en niet na de hele kamer gedaan te hebben. Kan je het niet terug sturen?

Je bent wel lekker productief in je vakantie!

Ik moest vandaag postlopen en ik had wel mn leidinggevende ingelicht over mn slijmbeursontsteking maar toch gewoon gaan werken (het is minder post door de vakantieperiode), ben ik bezig in de wijk komt ineens een collega aangefietst, "hoi ik kom je helpen" nou helemaal tof, was echt fijn :Y. Ik weet niet of het anders wel gelukt was.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2015 @ 16:25:23 #285
43556 miss_dynastie
pi_154819570
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 13:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik denk... ik behang ff een muurtje! *O* Behang gekocht online van een merk dat ik al eerder heb gebruikt en tevreden over was ^O^ Ik plak de eerste baan tegen de muur... is het zo dun als ouwel :') Je zag er alles doorheen. Ik denk ff wachten totdat het droog is misschien, maar helaas... :{w -O- :')

Behang is er nu weer af dus. Volgende week ff shoppen voor ander behang.
Baaaaalen -O-
Duur hobbypapier dus?
pi_154823897
Nogal een dure hobby ja. Ik heb wel even gemaild maar weet uit ervaring dat de klantenservice daar niet zo best is.

Aan de andere kant, als ik iets wil dan wil ik het nu! }:| Dus ik had nog twee emmers structuurverf staan en die zitten nu op die muur die ik eigenlijk had willen behangen. Ik ben helemaal gesloopt want met structuurverf moet je doorgaan totdat je klaar bent anders krijg je te grote verschillen maar het ziet er nu wel fantastisch uit! O+
pi_154823910
En nu ga ik ff voor pampus liggen :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:45:05 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154823919
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 10:54 schreef Duufje het volgende:
Goeiemorgen. Ik loop nog in m'n pyjama rond maar ff opschieten want ik moet zo werken :D.

Rewimo heb je uitgeslapen?
Jaaaaaaaaaaaaa tot half 10 :z
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:45:35 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154823929
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:16 schreef Duufje het volgende:
Ik moest vandaag postlopen en ik had wel mn leidinggevende ingelicht over mn slijmbeursontsteking maar toch gewoon gaan werken (het is minder post door de vakantieperiode), ben ik bezig in de wijk komt ineens een collega aangefietst, "hoi ik kom je helpen" nou helemaal tof, was echt fijn . Ik weet niet of het anders wel gelukt was.
Wat fijn O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:46:06 #290
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_154823943
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nogal een dure hobby ja. Ik heb wel even gemaild maar weet uit ervaring dat de klantenservice daar niet zo best is.

Aan de andere kant, als ik iets wil dan wil ik het nu! }:| Dus ik had nog twee emmers structuurverf staan en die zitten nu op die muur die ik eigenlijk had willen behangen. Ik ben helemaal gesloopt want met structuurverf moet je doorgaan totdat je klaar bent anders krijg je te grote verschillen maar het ziet er nu wel fantastisch uit! O+
Bikkel! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_154825248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bikkel! ^O^
Ik loop te bibberen van de geleverde inspanning /watje _O- Ik heb in ieder geval genoeg calorieën verbrand vandaag :Y)
pi_154832200
Fijn dat je hebt kunnen uitslapen Rewimo!

Haha Paarsbeestje jij moet dus ook gelijk iets uitvoeren als het in je hoofd komt?
Wat voor kleur heb je nu op de muur gesmeerd?

Ik ben naar de film geweest, de reunie. Was soms een beetje warrig maar wel leuke film.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel & Niels
  zondag 2 augustus 2015 @ 11:09:25 #293
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_154837569
Nu is het wel heel snel gegaan.

Ik probeer online te komen als er wifi is in Zuid Afrika.

Kunnen jullie me 3 weken missen?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_154837656
Dag Sararaats, heel heel veel plezier. Geniet ervan! :*
Duvel & Niels
pi_154840211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:19 schreef Duufje het volgende:
FR ik vind het echt leuk om te zien dat Ean al zo'n grote dame is, ik begon ongeveer een beetje te lurken in oud in de tijd dat Ean geboren is, zo mooi om te zien dat het goed met haar gaat.

Brrrr Resistor, ik zou wel op een stoel gesprongen zijn hoor :@ :+ *angsthaas hier*

Rewimo geniet van het uitslapen morgen, neem je dan ook gewoon de tijd om nog te blijven liggen na 8uur? Zo werd ik vanochtend om 8uur wakker, naar de wc, kat gehaald en samen met kat op bed nog twee uur verder gedut :z.

Ik heb dus een slijmbeursontsteking in m'n heup, fijn heb ik weer :X. Diclofinac en verwijzing fysio (niet alleen voor slijmbeursontsteking maar ook om te kijken hoe het komt dat ik zo vaak/snel pijn heb aan m'n rechterbeen).
Verwijzing voor de maag,lever,darm arts om te gaan kijken of er verdere onderzoeken nodig zijn, omdat ik toch echt veel last heb van m'n buik/darmen.

Klaag in spoiler :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dat je dat zegt. Qua lengte is er eigenlijk niks meer te zien van haar start.

Hopelijk is de pijn in je heup snel weg. Heb je goede schoenen? Want van verkeerd lopen/verkeerde schoenen kun je ook pijn krijgen in je been en heup.
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2015 @ 00:56:14 #296
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_154858448
Hier nog mensen mee gedaan aan de landelijke vlindertelling? Het was hier het hele weekend feest op de vlinderstruiken. Tientallen echt! O+ O+ O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 3 augustus 2015 @ 05:48:53 #297
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154860332
Vlindertelling? Nee wel aan het nationaal kampioenschap verslapen :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154860397
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 05:48 schreef Toekito het volgende:
Vlindertelling? Nee wel aan het nationaal kampioenschap verslapen :')
En gewonnen??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_154860401
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:09 schreef sararaats het volgende:
Nu is het wel heel snel gegaan.

Ik probeer online te komen als er wifi is in Zuid Afrika.

Kunnen jullie me 3 weken missen?
Nee, dat red ik niet ben ik bang ;(

Have fun daar
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 3 augustus 2015 @ 06:57:44 #300
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154860446
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 06:42 schreef Bos81 het volgende:

[..]

En gewonnen??
25 min....geen idee zullen vast mensen zich meer verslapen vandaag :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 3 augustus 2015 @ 06:57:53 #301
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154860447
Ok vol

Oh mobiel openen kan nog steeds niet.....Gaat Danny dat nog fiksen of wat?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')