abonnement Unibet Coolblue
pi_155144716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:54 schreef Moppert het volgende:

[..]

nee?
Ooit was er een verhaallijn waarbij men dacht dat Ali een tweeling had, de Halloween episode geloof ik. Dan is Mona even Scrooge. Dan zien we de twee jurkjes en dergelijke. En het blijkt dus dat het tweede jurkje voor CeCe was. En CeCe zegt dus ook 'het was alsof we een tweeling waren'. Dus die hebben ze wel afgemaakt :) Dat ze Jasons tweeling zou zijn niet, maar dat was geloof ik minder sterk bevestigd...
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:59:31 #177
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155144756
Dus, alsnog is ze van niemand een tweeling... |:( :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155144807
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:59 schreef Moppert het volgende:
Dus, alsnog is ze van niemand een tweeling... |:( :')
Nee, sorry ik had niet door dat het zo over kwam :P Ik bedoelde meer dat ze die gedachte wel verklaart hebben, het is wel afgesloten.
pi_155144931
Maar ik kan er nog steeds niet overheen komen dat Mona nog steeds in die control room zit en de moeders in de kelder :') Dat hadden ze op z'n minst even kunnen afsluiten.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:07:21 #180
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155144968
hehehe ik vind het raar dat wilden die nacht dat ze ali had neergeslagen al agent was. :{
Dat gaat wel erg makkelijk.. maargoed dat ging het met toby ook :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155145102
Oeh Promo voor episode 11 :D


Ziet er leuk uit, ben benieuwd.
pi_155145248
Is Cece niet gewoon ouder dan Jason? Als zij tweeling zouden zijn, is Cece toch ook halfzus van Spencer? Weird allemaal.

Die timeline betreft de moeder van Toby is wel erg slordig. :')
Omdat peer.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:18:51 #183
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155145288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:06 schreef JoelBaka het volgende:
Maar ik kan er nog steeds niet overheen komen dat Mona nog steeds in die control room zit en de moeders in de kelder :') Dat hadden ze op z'n minst even kunnen afsluiten.
Dat van die moeders zat mij ook wel een beetje dwars. Die zullen daar toch niet vijf jaar zitten? :D Mona zat me minder dwars; de deur was gewoon open, dus die is na alle info gewoon naar buiten gelopen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_155145457
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:17 schreef Omdatappel het volgende:
Is Cece niet gewoon ouder dan Jason? Als zij tweeling zouden zijn, is Cece toch ook halfzus van Spencer? Weird allemaal.

Die timeline betreft de moeder van Toby is wel erg slordig. :')
Ja CeCe is ouder dan Jason :) Ik verwar iedereen met mijn opmerking, sorry :X

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat van die moeders zat mij ook wel een beetje dwars. Die zullen daar toch niet vijf jaar zitten? :D Mona zat me minder dwars; de deur was gewoon open, dus die is na alle info gewoon naar buiten gelopen :P
Idd :P Dat is waar ja. Maar Mona had best ook een college-afscheid mogen hebben. Na al deze shit wordt ze nog steeds buitengesloten ><
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:32:48 #185
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155145651
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:17 schreef Omdatappel het volgende:
Is Cece niet gewoon ouder dan Jason? Als zij tweeling zouden zijn, is Cece toch ook halfzus van Spencer? Weird allemaal.

Die timeline betreft de moeder van Toby is wel erg slordig. :')
Ja cece is 1,5 jaar ouder
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155145781
quote:
ENTERTAINMENT WEEKLY: Who killed Ian? (Season 2, Episode 4)
MARLENE KING: Ian killed himself but Mona staged the note and the crime scene.

Who was responsible for killing Garrett and putting Aria in a box with his dead body? (Season 3, Episode 13)
Wilden. Garrett found out that Wilden was a dirty cop and was going to tell. [Wilden] was acting on his own.”

Who shot Ezra when he showed up in New York to protect the Liars? (Season 4, Episode 24)
That was Shana.

Who killed Wilden? (Season 4, Episode 1)
CeCe.

Who nearly killed Jason in the elevator at his father’s apartment building? (Season 3, Episode 19)
That was Charlotte. When Charlotte gets mad, she sometimes acts out in very strong and harsh ways. I don’t think the intention was to kill Jason. It was definitely an impulsive act of revenge.

If Ali saved Hanna from the Thornhill Lodge fire, who saved the other girls? (Season 3, Episode 24)
Sara Harvey! And the person who set the fire was Shana.

Who drove a car into Emily’s house? (Season 4, Episode 7)
That was Charlotte, [but] to quote Charlotte, “Nobody got hurt.”

Who kidnapped Emily, put her in a coffin, and chained her to a sawmill conveyer belt? (Season 4, Episode 12)
That was Charlotte. The PLLs were getting close to discovering Charlotte’s identity at that time, so that was a real “listen to me” kind of a moment.

Who blew up Toby’s house? (Season 5, Episode 5)
That was Charlotte. She was very mad. [Laughs] But no one got hurt! [She has] perfect timing. She’s a genius.

Who was responsible for kidnapping Mona and faking her death? (Season 5, Episode 12)
That was Charlotte.

Who knocked Jenna unconscious and left her to drown? (Season 4, Episode 9)
That was Charlotte because Jenna knew Ali was alive. That’s something we have not discussed on the show so that’s totally new information.

Whose body was in the barrel that the Liars found in a storage unit (and originally thought was Mona’s )? (Season 5, Episode 16)
Charlotte stole a cadaver from a medical school.

Who put snakes in Spencer’s dressing room? (Season 3, Episode 11)
Oh, Charlotte. Charlotte was very busy. [Laughs]

Who put finger bones in the girls’ wedding dresses at the fashion show? (Season 4, Episode 23)
Charlotte. I think Charlotte wanted you to think they were Bethany’s bones, but Charlotte has access to bodies and bones. Medical school corpses is what she has used occasionally on the show.

Who hit Bethany over the head?
That’s Mona. Melissa buried Bethany alive but Mona bashed her in the head with a shovel.

Who hit Ali over the head?
Charlotte, thinking she was hitting Bethany.

Who left a message in Hanna’s teeth? (Season 4, Episode 17)
Charlotte. That was very invasive, very creepy.

Who murdered Jessica DiLaurentis? (Season 4, Episode 24)
That is still a mystery. That’s the one thing we don’t solve when we give you all the [other] answers. But Charlotte buried Mrs. D.
Bron: klik
pi_155145977
En toch heb ik een gevoel van teleurstelling... die hele Cece was ik welhaast vergeten en een omgebouwde jongen... kom nou toch :') in het volgende seizoen komt Caitlyn Jenner zeker langs als haar mentale coach? :')

Had echt gehoopt dat een ouder en eventueel de overheid betrokken was bij -A :7

Verder vond ik het allemaal best mooi vormgeven en qua acteren liep het ook goed, in December kijk ik natuurlijk ook gewoon verder :P
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:53:59 #188
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155146108
Ik vond het wel een ok aflevering. Cece was al zo lang niet meer in de picture. En dan dit. Mjah. Okay. I'll accept it.......for now! ;) We weten allemaal dat het nog niet het einde is natuurlijk....!

Inderdaad een beetje jammer dat ze die ouders niet afgerond hebben. En Mona.

En Spencers pruik op het einde, 5 jaar later! :') Euh
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:59:26 #189
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155146222
Ik zat al vanaf het begin op cece net als bijna iedereen met precies deze theorie..
En de enige reden waarom niemand daar op het laatst nog op zat is omdat marlene king wel 150000000 keer heeft gemeld dat het niet een transgender was en niet cece enzo :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155146588
Ik moet het echt nog eens van voren af aan helemaal achter elkaar kijken. Zie door alle verbanden het bos niet meer. Misschien ook leuk om nog eens te kijken nu je de uitslag weet. Kijken of het allemaal klopt.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:15:26 #191
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155146591
Zo, dat was 'm. Op zich een geinig verhaal, best knap hoe ze dat in één aflevering hebben gepropt. Moet bekennen dat ik Cece vaak verdacht heb, maar zelden als A (meestal als Redcoat), alleen helemaal in het begin af en toe (o.a. na die actie met die slang). Blij dat we wel nog wat krankzinnigheid bij haar te zien kregen, toen het over het dollhouse ging, want het werd allemaal wel wat té empathisch.

Sarah heb ik altijd als handlanger gezien, dus dat was niet zo shocking. Maar wat hun gezamelijke achtergrond nou is? Het was leuk te zien hoe A "the game" dus inderdaad overnam, maar ik blijf het motief wel wat zwak vinden.

En het einde... tja, dat had natuurlijk gewoon het einde moeten zijn. Iedereen weg, en dan misschien nog een laatste shot van A zoals we dat kennen, maar dan nu achter de tralies... en dan gewon einde verhaal. Oh well.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:17:01 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155146624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:22 schreef DonnaRush het volgende:
Dus Marion leefde nog toen Ali een tiener was (seizoen 1), maar ze werd van het dak gedrukt toen Charles een kind was. Toppie. :{w
Daar zat een groot wak ja!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:22:43 #193
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155146749
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het was nu al bijna een half uur een constant aan antwoorden :P Dat kan ik niet karig noemen. Identiteit van ''A'', reden van stalken, identiteit van Red Coat, belangrijkste evenementen benoemd, etc. Maar ieder zo zijn mening uiteraard :D
Wij zijn het geloof ik niet zo vaak met elkaar eens ;) maar nu wel hoor! Alleen maar antwoorden, ik kan zo snel geen openstaande vragen meer bedenken. Of die antwoorden leuk zijn of niet is voor iedereen anders, maar het was in ieder geval duidelijk!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:24:00 #194
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155146777
Oh echt? als je nu geen vragen meer hebt dan vraag ik me af of je altijd wel goed opgelet hebt :D

bedoel ik minder onaardig dan dat het er staat :+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:26:26 #195
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155146827
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:07 schreef Moppert het volgende:
hehehe ik vind het raar dat wilden die nacht dat ze ali had neergeslagen al agent was. :{
Dat gaat wel erg makkelijk.. maargoed dat ging het met toby ook :')
Zelfs daarvoor al kennelijk, toen die moeder van dat dak geduwd was (en Cece kind was, en Alison tiener :X :') ), tijdlijn screw-up #2.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:29:03 #196
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155146882
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:22 schreef babette21 het volgende:

[..]

Wij zijn het geloof ik niet zo vaak met elkaar eens ;) maar nu wel hoor! Alleen maar antwoorden, ik kan zo snel geen openstaande vragen meer bedenken. Of die antwoorden leuk zijn of niet is voor iedereen anders, maar het was in ieder geval duidelijk!
Haha, dat zal wel meevallen toch :o Ik respecteer je mening in ieder geval altijd :D Sowieso altijd een van de meningen waar ik naar uit kijk om te lezen.

Enige wat voor mij nog echt open staat is wat er precies gebeurd is met Mrs D, maar ach, als dat alles is. Ik gok/hoop dat dat nog wel beantwoord gaat worden..ooit :P En misschien hoe Sara en Cece elkaar hebben leren kennen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_155146927
Misschien had het gewoon moeten eindigen met die bom die Cece and the girls opblies... :P
Wel fijn trouwens dat Caleb niet opeens als eckte held iedereen kwam redden, dat zou zo cliche zijn :D
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:33:08 #198
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155146974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:24 schreef Moppert het volgende:
Oh echt? als je nu geen vragen meer hebt dan vraag ik me af of je altijd wel goed opgelet hebt :D

bedoel ik minder onaardig dan dat het er staat :+
Misschien, maar misschien juist ook wél! :P :D

Bij bovenstaande vragen/antwoorden (van de makers?) stond voor mij niets nieuws, behalve dat dus nog onbekend is wat er met Mrs D is gebeurd - daarover had ik zelf ook ingevuld dat ze waarschijnlijk gewoon onwel was geworden (bij gebrek aan bloed van bijv. een schot of klap ofzo).
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:34:42 #199
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155147007
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien had het gewoon moeten eindigen met die bom die Cece and the girls opblies... :P
Wel fijn trouwens dat Caleb niet opeens als eckte held iedereen kwam redden, dat zou zo cliche zijn :D
Haha, hilarisch moment toen die bom niet afging, omdat Spencer net het juiste draadje had doorgeknipt ofzo! Emily die Sarah een hoek gaf was ook mooi!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:37:45 #200
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155147072
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:12 schreef JoelBaka het volgende:
Oeh Promo voor episode 11 :D


Ziet er leuk uit, ben benieuwd.
Het feit dat ze eindelijk uit de luiers zijn is in ieder geval een pluspunt! :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')