abonnement Unibet Coolblue
pi_154324920



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Uitvinder van de biersmiley.
pi_154324935
Duurde me te lang. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:50 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Klinkt niet heel logisch nee :)
OT: net pistons v3 binnen, aangenaam verrast. Zeker na de verhalen die ik hier las.
Zit nu pas vijf min te luisteren maar ik vind m niet perse slechter dan de v2 hoor.
V2 heeft wat meer hoge tonen heb ik het idee, iets meer 'schel' geluid maar erg helder.
V3 heeft wat lagere tonen heb ik het idee, daardoor klinken de bastonen ook wat anders.
Blijf nog even vergelijken maar ik tot noch toe heb ik niet het idee at de v2 veel beter is ofzo.
Overigs inmiddels die EDC Key Smart binnen maar dat systeem is niet zo 'smart'. Gewoon belachelijk goedkope kwaliteit en slechte rubberen ringetjes, heb mn sleutels er nog niet in gedaan maar ik verwacht niet veel goeds.
Pistons klinken bij mij ook goed. Ik luister zelf voornamelijk dance en harddance maar de muziek klinkt goed!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154324973
Zat mobiel dus had het niet door ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154325720
Ook mijn Xiaomi 10K powerbank ontvangen. Leuk formaat. Moet die ook uit worden gezet of is die knop uitsluitend om te zien hoe vol die nog is?
pi_154325759
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:35 schreef davedavy het volgende:
Ook mijn Xiaomi 10K powerbank ontvangen. Leuk formaat. Moet die ook uit worden gezet of is die knop uitsluitend om te zien hoe vol die nog is?
Gaat vanzelf uit, knop is om te kijken hoe vol, of om het lichtje / fan te bedienen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154325760
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:35 schreef davedavy het volgende:
Ook mijn Xiaomi 10K powerbank ontvangen. Leuk formaat. Moet die ook uit worden gezet of is die knop uitsluitend om te zien hoe vol die nog is?
Ja om te zien hoe vol die zit.
Aanzetten heb ik ook nog nooit hoeven doen volgens mij.
Uitzetten is niet nodig, dat doet ie automatisch.
Edit: Dmn rene you beat me to it ;)
Gegroet!
pi_154326070
Ik heb ipv 5% een refund van 3 dollar gekregen van die fake fans van BIC. Nu voel ik me weer bezwaard dat ik er op sta om 3 dollar terug te krijgen, maar denk dat ik het maar doe, om het principe dan maar.
pi_154326545
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb ipv 5% een refund van 3 dollar gekregen van die fake fans van BIC. Nu voel ik me weer bezwaard dat ik er op sta om 3 dollar terug te krijgen, maar denk dat ik het maar doe, om het principe dan maar.
Niet zo moeilijk over denken joh, er is wel meer om je druk over te maken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154326595
Iemand tips voor een leuke videocamera voor huis/tuin en keukenfilmpjes? Hoeft dus geen actioncam te zijn..
  dinsdag 14 juli 2015 @ 13:27:50 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154326994
Foto- en videocameras die ik uit China heb gezien zijn echt de grootste meuk op de planeet...

Haal gewoon ergens in NL/EU een compact fotocamera met een redelijke videomode. Alleen video? Lekker simpel en goedkoop? Pik ergens een 2e hands 3e generatie Cisco Flip MinoHD/UltraHD op. Misschien heeft een winkel nog een batch discontinued Sanyo Xacti's gevonden en op eBay gegooid voor weggeefprijzen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154328149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb ipv 5% een refund van 3 dollar gekregen van die fake fans van BIC. Nu voel ik me weer bezwaard dat ik er op sta om 3 dollar terug te krijgen, maar denk dat ik het maar doe, om het principe dan maar.
1ste wereld problemen :P
pi_154328537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb ipv 5% een refund van 3 dollar gekregen van die fake fans van BIC. Nu voel ik me weer bezwaard dat ik er op sta om 3 dollar terug te krijgen, maar denk dat ik het maar doe, om het principe dan maar.
Ik durf opreht te zeggen dat ik iemand ben graag zijn zin wil hebben en goed kan zeuren bij bedrijven.
Maar drie euro lijkt mij ook echt niet de moeite :')
Gegroet!
pi_154329276
Wat op Banggood besteld:
1RE*********SE 
Dat plus de wisselkoers:
quote:
1 EUR = 1,06557 USD
pi_154329919
Wat is het probleem met het tracking nummer?
SE = Sweden zeker?
Dus dan duurt het langer ofzo?
Gegroet!
pi_154330513
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:47 schreef Iemand91 het volgende:
Wat op Banggood besteld:
[ code verwijderd ]

Dat plus de wisselkoers:

[..]

[ afbeelding ]
Slappe lach gekregen op het werk, merci :@ *O*
pi_154331456
Zonde dat ik de powerbank net drie dagen geleden al besteld had.
- Met zuidelijke groet -
pi_154331881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef De-Hamster het volgende:
Zonde dat ik de powerbank net drie dagen geleden al besteld had.
Bestel je er nog 1 :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154332671
Hmm de blitzwolf werkt niet icm met ipod classic.
Vreemd.
Gegroet!
pi_154333635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bestel je er nog 1 :7
Haha, zo addicted ben ik gelukkig nog niet. Ik wil eerst nog maar eens zien waar ik die eerste voor ga gebruiken.
- Met zuidelijke groet -
pi_154334164
Ik had 3 fans besteld (1 direct naar een vriend, 2 voor mezelf) bij bic.
Ben uiteindelijk op 1 full refund en voor de andere 2 1.5$ per stuk refund uitgekomen.

Moet het alleen nog ontvangen, maar dat moet binnen 48H gebeuren.
pi_154335891
Ik was op zoek naar een horloge, en op naar aanleiding van het reviewtopic en de tips die werden gegeven, kwam ik bij http://www.aliexpress.com(...)83263.html&af=178641 uit. Wat nu ook nog eens in de aanbieding is. Van ¤83,- naar ¤8,30, een korting dus van 90%.

Nu staat hier in de OP: 'if it's too good to be true, it usually is", maar tot nu toe geen klachten gehad over aliexpress.

Iemand die hier meer over weet?

[ Bericht 6% gewijzigd door schijffie op 14-07-2015 19:17:06 ]
pi_154336144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:52 schreef schijffie het volgende:
Ik was op zoek naar een horloge, en op naar aanleiding van het reviewtopic en de tips die werden gegeven, kwam ik bij http://www.aliexpress.com(...)tch/32214783263.html uit. Wat nu ook nog eens in de aanbieding is. Van ¤83,- naar ¤8,30, een korting dus van 90%.

Nu staat hier in de OP: 'if it's too good to be true, it usually is", maar tot nu toe geen klachten gehad over aliexpress.

Iemand die hier meer over weet?
Is legit. Behalve dan de korting. Dit horloge is altijd zo goedkoop geprijsd
Maar verwacht er geen horloge van zoals Tissot of anderen..
Die 3 kleinere klokjes zullen hoogstwaarschijnlijk niet werken, en het 'metaal' zal niet echt kwaliteitsvol aanvoelen. Maar correct lopen zal hij wel doen :P
pi_154336403
Iemand een tip voor een goede Mi-fi? Niet te prijzig.
pi_154337347
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een tip voor een goede Mi-fi? Niet te prijzig.
een wat?
pi_154337958
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een tip voor een goede Mi-fi? Niet te prijzig.
MiFi router neem je aan? Even kijken voor die van Huawei. Prima spul.

Afhankelijk voor waar je hem nodig hebt; op vakantie bij de lokale Telco is die vaak goedkoper. Zo kostte mijn 4G MiFi router bij T-Mobile vorig jaar 50 euro incl 2 weken onbeperkt 4G internet :D. In China zijn ze niet veel goedkoper.
pi_154338337
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:05 schreef davedavy het volgende:

[..]

MiFi router neem je aan? Even kijken voor die van Huawei. Prima spul.

Afhankelijk voor waar je hem nodig hebt; op vakantie bij de lokale Telco is die vaak goedkoper. Zo kostte mijn 4G MiFi router bij T-Mobile vorig jaar 50 euro incl 2 weken onbeperkt 4G internet :D. In China zijn ze niet veel goedkoper.
Ik wil een SIM-lockvrije of is die van jou dat ook. Zodat ik daar zelf een simkaart in kan doen van het land waar ik naar toe ga. Huawei ken ik. Echter kan ik zie alleen prijzige varianten.
pi_154339040
Grr bestel je zwarte dopjes om imbus boutjes af te dekken komen ze aan met een mega groot merknaampje erop....

stond natuurlijk niet in de ebay advertentie vermeld en zijn ook niet echt van rizoma..

hoe zal ik hierop reageren?

gaat om deze: http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
pi_154339087
Ik kwam deze usb lader tegen via een tip van Tweakers.
Voor degene die nog een lader zochten die direct in het stopcontact zit. :Y
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00291891/
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154339232
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:52 schreef schijffie het volgende:
Ik was op zoek naar een horloge, en op naar aanleiding van het reviewtopic en de tips die werden gegeven, kwam ik bij http://www.aliexpress.com(...)83263.html&af=178641 uit. Wat nu ook nog eens in de aanbieding is. Van ¤83,- naar ¤8,30, een korting dus van 90%.

Nu staat hier in de OP: 'if it's too good to be true, it usually is", maar tot nu toe geen klachten gehad over aliexpress.

Iemand die hier meer over weet?
Volgens de advertentie werken de subdials zoals eerder vermoed niet. Zou een mooi horloge zijn als ze wel werkten maar ik vind die "decoratieve" wijzers niks (meer).
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  dinsdag 14 juli 2015 @ 20:03:36 #30
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154339954
Gewoon echte horloges kopen.
Ajax Amsterdam
pi_154341120
Niemand hier refurbished iphone uit china laten komen? Hoor er steeds meer positieve verhalen over!
pi_154341624
Een telefoon met Java erop die waarschijnlijk niet eens op onze (mobiele telefonie)frequenties werkt is echt fantastisch ja.. Ik zou het maar niet proberen.
pi_154341811
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:58 schreef Xetran het volgende:
Een telefoon met Java erop die waarschijnlijk niet eens op onze (mobiele telefonie)frequenties werkt is echt fantastisch ja.. Ik zou het maar niet proberen.
Hij heeft het over een iPhone. Dus Java niet mogelijk en een iPhone 5 of hoger kan alle frequenties aan....
pi_154341851
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Hij heeft het over een iPhone. Dus Java niet mogelijk en een iPhone 5 of hoger kan alle frequenties aan....
Is dat zo? Ik dacht dat ze in China TDD-LTE gebruikten. Met Java doelde ik er op dat je op moet letten geen namaak te kopen :')

Maar sorry in dat geval, dat wist ik niet.
pi_154342048
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Ik wil een SIM-lockvrije of is die van jou dat ook. Zodat ik daar zelf een simkaart in kan doen van het land waar ik naar toe ga. Huawei ken ik. Echter kan ik zie alleen prijzige varianten.
Simlock vrij, ondanks het T-mobile logo. Heb ook wel eens een T-mobile dongle gekocht, was in 4 minuten met een tool simlock vrij te maken. Meestal is dat niet zo'n probleem. Het is idd aan de dure kant. Vaak kun je dan nog beter een heel cheap ass telefoon (of tweedehands) kopen en daarop de hotspot functie aanzetten.
pi_154342120
Xioami fan van BG binnen, gewoon real deal. Maakt amper geluid en blaast goed!
pi_154342133
Heb op ander forum van 2 mensen gelezen dat ze een 5c en 5s via china gekocht hebben. Beiden lijken zeer tevreden, maar kom er niet mee in contact. reageren niet op mijn berichten helaas.
pi_154342177
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb op ander forum van 2 mensen gelezen dat ze een 5c en 5s via china gekocht hebben. Beiden lijken zeer tevreden, maar kom er niet mee in contact. reageren niet op mijn berichten helaas.
Heb je eens een linkje naar zo'n refurbished geval? Lijkt me helemaal niet zo voordelig als de douane nog langs komt, kan je beter op marktplaats voor een 2e handsje kijken lijkt me.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154342206
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb op ander forum van 2 mensen gelezen dat ze een 5c en 5s via china gekocht hebben. Beiden lijken zeer tevreden, maar kom er niet mee in contact. reageren niet op mijn berichten helaas.
gewoon een refurbished halen van ali oid. Ik weet van de 5C ook een aantal mensen die hem goedkoop hebben gehaald uit china, en erg tevreden waren.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:22:16 #40
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154342432
Iemand nog de normale pistons goedkoop gespot? Dus niet de youth versie :P
Ik ben geil
pi_154342482
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:03 schreef Kuhly het volgende:
Gewoon echte horloges kopen.
Ik heb sowieso geen idee wat die kleine wijzertjes moeten doen. Het is niet alsof ik de jungle in ga, en dat ik de luchtdruk oid moet weten. Ik zit gewoon in de stad, en voor mij is het dus meer als sieraad.

Vertel mij dan eens wat een horloge wel "echt" maakt?
pi_154342523
Edit: zie topic pointer.

[ Bericht 95% gewijzigd door rene90 op 14-07-2015 21:38:19 ]
pi_154342544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je eens een linkje naar zo'n refurbished geval? Lijkt me helemaal niet zo voordelig als de douane nog langs komt, kan je beter op marktplaats voor een 2e handsje kijken lijkt me.
http://www.sunsky-online.com/list/105841/Refurbished%20iPhone.htm

Ik denk als je singapore post kiest, dat de kans klein is dat de douane erbij komt.
pi_154343012
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:25 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

http://www.sunsky-online.com/list/105841/Refurbished%20iPhone.htm

Ik denk als je singapore post kiest, dat de kans klein is dat de douane erbij komt.
Ach ja, gewoon rekening mee houden en dan kan het alleen maar meevallen. ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154343531


Helaas geen smartwatch :'( Of wat zouden ze bedoelen met redesigned?
pi_154343648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas geen smartwatch :'( Of wat zouden ze bedoelen met redesigned?
Misschien een nieuwe mi box (mini?)
pi_154343698
Of gewoon die stekkerdoos, lijkt me dat het een bestaand product is wat ze wat hebben aangepast.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154343756
http://www.gsmarena.com/x(...)ly_16-news-13016.php

Hier ook nog een hint naar nieuwe telefoons, ben benieuwd :D
  Moderator dinsdag 14 juli 2015 @ 22:08:26 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154343955
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas geen smartwatch :'( Of wat zouden ze bedoelen met redesigned?
zo te zien zn mi-tv ding
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_154344049
Iemand hier die zon xiaomi mini box heeft? Is maar 34 euro, heb sowieso nog zon apparaatje nodig.
pi_154344067
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 22:11 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die zon xiaomi mini box heeft? Is maar 34 euro, heb sowieso nog zon apparaatje nodig.
Volgens mij was het nogal nutteloos voor Nederlandse gebruikers, wat wil je doen met je tv dan? Waarschijnlijk heb je aan een chromecast genoeg ;)

En morgen komt ook ZOPO met hun smartwatch :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154344117
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 22:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij was het nogal nutteloos voor Nederlandse gebruikers, wat wil je doen met je tv dan? Waarschijnlijk heb je aan een chromecast genoeg ;)

En morgen komt ook ZOPO met hun smartwatch :)
Wil ik voornamelijk voor films gebruiken etc.

Chromecast op tv en dan films vanaf mn macbook (met kodi/netflix/popcorn) streamen is ook mogelijk?
pi_154344926
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 22:14 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Wil ik voornamelijk voor films gebruiken etc.

Chromecast op tv en dan films vanaf mn macbook (met kodi/netflix/popcorn) streamen is ook mogelijk?
Netflix en popcorntime kan ik bevestigen, maar dan moet je wel goed wifi hebben.. Volgens mij kan je ook geen subs gebruiken bij popcorn time met chromecast.
pi_154344998
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 22:14 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Wil ik voornamelijk voor films gebruiken etc.

Chromecast op tv en dan films vanaf mn macbook (met kodi/netflix/popcorn) streamen is ook mogelijk?
Android box kopen, werkt het beste voor Kodi. Meer heb je niet nodig!
pi_154345225
Dan ga ik mij is verdiepen in adroid boxjes :)
pi_154345397
Popcorn time via chromecast werkt niet voldoende, kan ik je alvast zeggen.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 22:59:51 #57
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154345534
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 22:49 schreef mtchel112 het volgende:
Dan ga ik mij is verdiepen in adroid boxjes :)
Windows boxjes niet overslaan, opzich niets mis mee. Komen met volledige legale windows 8 installaties en kan je alles op doen wat je gewend bent op je normale PC ;)

Android heeft z'n voordelen maar Windows ook
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154345621
Ik zoek eigenlijk nog steeds naar een manier om je eigen Linux distro op een Ubuntu stick te zetten. Zo'n stick met OpenELEC zou perfect zijn.

Mijn Xiaomi Fan beweegt een beetje in mijn 10k PB. ik denk dat die USB poort een beetje los zit. Beide zijn origineel.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 23:04:31 #59
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154345675
10.400 mah powerbankje hier. Ook hier beweegt de USB poort poort een heel klein beetje. Maar daar stoor ik me niet aan. Ding werkt uitstekend.
pi_154345683
Nadeel van android boxjes is wel de output hz en dat netflix alleen in sd kwaliteit te verkijgen is.
:]
pi_154350864
Die goedkope Xiaomi box (de witte) is heel beperkt in zijn functies. Vooral bedoeld om content van Xiaomi te streamen.
De duurdere (zwarte) variant is eigenlijk gewoon een android box met Xiaomi software erop. Heeft wel veel, heel veel streaming content, maar gericht op Chinezen. Heb je weinig aan in NL.

Je kan inderdaad beter een Android box kopen (S812 of iets dergelijks) of een windows mini-pc.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:04 schreef wootahH het volgende:
Nadeel van android boxjes is wel de output hz en dat netflix alleen in sd kwaliteit te verkijgen is.
die netflix in sd issue is te fixen met een aanpassing in de firmware, moet ff zoeken wat die precies was.

Gisterenavond Mi Pad besteld, om 8 uur stond de koerier op de stoep. Snelle levering. O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Kenzi op 15-07-2015 04:57:03 ]
pi_154351028
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:04 schreef wootahH het volgende:
Nadeel van android boxjes is wel de output hz en dat netflix alleen in sd kwaliteit te verkijgen is.
Ik snap die hele hype rond Netflix niet. Met kodi heb je hetzelfde als Netflix, alleen dan veel meer aanbod en gratis.
  woensdag 15 juli 2015 @ 07:15:29 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154351105
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:04 schreef wootahH het volgende:
Nadeel van android boxjes is wel de output hz en dat netflix alleen in sd kwaliteit te verkijgen is.
Enkele boxjes hebben een fix daarvoor. De pipo x7s bijvoorbeeld :Y, gaat netjes over op 24Hz waar nodig bijvoorbeeld :).

Heb overigens nu een tronsmart tvbox onderweg. Komt tzt ook nog wel eens een review van langs :7
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 06:40 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ik snap die hele hype rond Netflix niet. Met kodi heb je hetzelfde als Netflix, alleen dan veel meer aanbod en gratis.
Tja, dat is een discussie die niet in dit topic past ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154351711
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 06:40 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ik snap die hele hype rond Netflix niet. Met kodi heb je hetzelfde als Netflix, alleen dan veel meer aanbod en gratis.
Omdat je dan wel betaald voor je content.
Gegroet!
pi_154351920
State:AttemptFail Dit staat bij de tracking van mn powerbank, maar wat bedoelen ze hier mee? :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 09:03:05 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154351934
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:01 schreef Questular het volgende:
State:AttemptFail Dit staat bij de tracking van mn powerbank, maar wat bedoelen ze hier mee? :)
- Welke verzendmethode
- Waar probeer je te traceren>?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154351983
via de tracker van Allbuy

Carrier Name:PostNL International
Tracking url:http://www.postnl.nl/voorthuis/
State:AttemptFail
pi_154352094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:05 schreef Questular het volgende:
via de tracker van Allbuy

Carrier Name:PostNL International
Tracking url:http://www.postnl.nl/voorthuis/
State:AttemptFail
Is ook geen echte trackingcode dat je hebt gekregen van Allbuy ;)
pi_154352372
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 04:45 schreef Kenzi het volgende:
Die goedkope Xiaomi box (de witte) is heel beperkt in zijn functies. Vooral bedoeld om content van Xiaomi te streamen.
De duurdere (zwarte) variant is eigenlijk gewoon een android box met Xiaomi software erop. Heeft wel veel, heel veel streaming content, maar gericht op Chinezen. Heb je weinig aan in NL.

Je kan inderdaad beter een Android box kopen (S812 of iets dergelijks) of een windows mini-pc.

[..]

die netflix in sd issue is te fixen met een aanpassing in de firmware, moet ff zoeken wat die precies was.

Gisterenavond Mi Pad besteld, om 8 uur stond de koerier op de stoep. Snelle levering. O+
Mi pAd, heel mooi dingetje!
Moet ik ook nog steeds bestellen.
  woensdag 15 juli 2015 @ 09:40:16 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154352417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:05 schreef Questular het volgende:
via de tracker van Allbuy

Carrier Name:PostNL International
Tracking url:http://www.postnl.nl/voorthuis/
State:AttemptFail
RCxxxxNL nummer?
De tracking van Allbuy zelf werkt vaak niet, dus je zal hem t.z.t gewoon bij PostNL zelf moeten traceren.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:15 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Is ook geen echte trackingcode dat je hebt gekregen van Allbuy ;)
Kan ook gewoon een ''echte'' zijn. Mijn laatste pakketje van Allbuy kwam gewoon met PostNL en werkende tracking (op de site van PostNL, niet op de site van Allbuy).
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:36 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Mi pAd, heel mooi dingetje!
Moet ik ook nog steeds bestellen.
Ben benieuwd of het een mooi ding is. Vanavond weet ik het *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154352554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

RCxxxxNL nummer?
De tracking van Allbuy zelf werkt vaak niet, dus je zal hem t.z.t gewoon bij PostNL zelf moeten traceren.

[..]

Kan ook gewoon een ''echte'' zijn. Mijn laatste pakketje van Allbuy kwam gewoon met PostNL en werkende tracking (op de site van PostNL, niet op de site van Allbuy).

[..]

Ben benieuwd of het een mooi ding is. Vanavond weet ik het *O*
Helaas is die ik heb een witte, veel keuze in kleuren hebben ze niet meer met de 64GB versie.
Het werkt wel lekker. Doet me toch weer twijfelen of mijn volgende phone toch maar een Xiaomi moet zijn.
pi_154352566
M'n PB en m'n Small Ants Cam via Sweden Post verstuurd. Nou, daar wacht ik nog wel 'n half jaartje op :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 15 juli 2015 @ 09:53:07 #73
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154352573
Heb 'n nieuwe pricecomparison site gevonden voor Chinashoppingstuff, denk ik :

http://en.pandacheck.com/
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154352758
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef schijffie het volgende:

[..]

Ik heb sowieso geen idee wat die kleine wijzertjes moeten doen. Het is niet alsof ik de jungle in ga, en dat ik de luchtdruk oid moet weten. Ik zit gewoon in de stad, en voor mij is het dus meer als sieraad.

Vertel mij dan eens wat een horloge wel "echt" maakt?
Een uurwerk dat goed gemaakt is. Die kleine wijzers geven dat niet aan.

Een horloge is idd een sieraad. Iets waar jw niet op moet bezuinigingen. Of loop je ook met nep goud?
Ajax Amsterdam
pi_154353180
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:08 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Een uurwerk dat goed gemaakt is. Die kleine wijzers geven dat niet aan.

Een horloge is idd een sieraad. Iets waar jw niet op moet bezuinigingen. Of loop je ook met nep goud?
Ach, er zijn ook zat mensen die uit China nep-rolex's, breitlings of wat dan ook bestellen.

Ik heb een superdegelijke Seiko. Ziet er redelijk simpel uit en werkt. Daar heb ik een horloge voor. Niet om mee te pronken.

(lullig overigens voor de mensen met een echte Rolex. Als ik nu iemand vluchtig zie met een Rolex is de eerste gedachte: zou die uit China komen?. _O-
  woensdag 15 juli 2015 @ 10:40:15 #76
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154353315
Dat of waarom zou je in godsnaam zoveel voor een horloge betalen.
pi_154353329
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:33 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ach, er zijn ook zat mensen die uit China nep-rolex's, breitlings of wat dan ook bestellen.

Ik heb een superdegelijke Seiko. Ziet er redelijk simpel uit en werkt. Daar heb ik een horloge voor. Niet om mee te pronken.

(lullig overigens voor de mensen met een echte Rolex. Als ik nu iemand vluchtig zie met een Rolex is de eerste gedachte: zou die uit China komen?. _O-
Seiko maakt dan ook goede horloges. Nadeel idd van een rolex, vind er zelf ook niet veel echt mooi.

Ben meer fan van omega.

Heb ook een aantal seiko's. Oerdegelijke klokjes. Lopen alleen net wat minder mooi, maar daat is de prijs ook naar.
Ajax Amsterdam
  woensdag 15 juli 2015 @ 11:18:19 #78
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154354065
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:40 schreef Erasmo het volgende:
Dat of waarom zou je in godsnaam zoveel voor een horloge betalen.
Rolex'en en dergelijke blijven hun waarde vrij goed houden en bepaalde modellen zijn erg gewild, dus sommige mensen kopen horloges als investering.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154354280
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:53 schreef dodge_911 het volgende:
Heb 'n nieuwe pricecomparison site gevonden voor Chinashoppingstuff, denk ik :

http://en.pandacheck.com/
Goed overzichtelijk! ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154354412
Jammer dat Xiaomi nog geen originele PB case heeft voor de 10K versie. Heb nu maar de merkloze besteld bij BG. Die ook nog eens duurder is :(
pi_154354643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:34 schreef davedavy het volgende:
Jammer dat Xiaomi nog geen originele PB case heeft voor de 10K versie. Heb nu maar de merkloze besteld bij BG. Die ook nog eens duurder is :(
http://www.tinydeal.com/o(...)r-bank-p-150607.html

dit bedoel je?
heb ik al een tijdje en past perfect
pi_154354831
Ik snap niet helemaal waarom je de xiaomi PB in een hoesje wil stoppen.
Zodat hij geen krassen krijgt?
Of is het gewoon omdat je het mooier vindt?
Gegroet!
pi_154354892
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:43 schreef julius123 het volgende:

[..]

http://www.tinydeal.com/o(...)r-bank-p-150607.html

dit bedoel je?
heb ik al een tijdje en past perfect
5$ voor iets wat 10$ heeft gekost...
  woensdag 15 juli 2015 @ 11:52:32 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154354894
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:50 schreef Zspirit het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom je de xiaomi PB in een hoesje wil stoppen.
Zodat hij geen krassen krijgt?
Of is het gewoon omdat je het mooier vindt?
Zodat 'ie niet gaat glijden op een beetje oneven oppervlakken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 15 juli 2015 @ 12:14:31 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154355467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:50 schreef Zspirit het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom je de xiaomi PB in een hoesje wil stoppen.
Zodat hij geen krassen krijgt?
Of is het gewoon omdat je het mooier vindt?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zodat 'ie niet gaat glijden op een beetje oneven oppervlakken.
:Y, en om andere dingen (laptop bijvoorbeeld) te beschermen voor randjes van de powerbank (geen metaal op metaal)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154355522
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:53 schreef dodge_911 het volgende:
Heb 'n nieuwe pricecomparison site gevonden voor Chinashoppingstuff, denk ik :

http://en.pandacheck.com/
Ze hebben ook een beta iOs app (ish), en als je deze nu reviewed in de appstore, maak je kans op een quadcopter van ¤250,-

Zag ik toevallig voorbijkomen. Volgens mij zijn er nog niet heel veel mensen die iets geschreven hebben, dus misschien leuk voor de mensen die er nog eentje willen.
pi_154357783
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:43 schreef julius123 het volgende:

[..]

http://www.tinydeal.com/o(...)r-bank-p-150607.html

dit bedoel je?
heb ik al een tijdje en past perfect
Hmm, die verkoopt BG dus ook. Dacht dat dat merkloos was.
pi_154358886
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij HK geshopt? :)
  woensdag 15 juli 2015 @ 15:04:25 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154360211
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat meen je :D!
Waar heb je hem uiteindelijk weg?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154360884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:04 schreef RobertNL het volgende:
Dat meen je :D!
Waar heb je hem uiteindelijk weg?
2.gif
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 14:11 schreef julius123 het volgende:
Bij HK geshopt? :)
Vanuit de Duitse warehouse. Enorm snelle shipping; maandagmiddag om 14:45 uur besteld; vanmorgen om 09:18 uur bezorgd.
pi_154361584
Smartwatches op een rijtje want ze worden nu achter elkaar aangekondigd:

Zeblaze Crystal

Wat bekend is: MTK2502, 1,54 inch TP3D single-curved tempered glass. Wat op de foto nogal opvalt is dat het schermpje een beetje apart ligt met een dikke rand eromheen, ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. De vorige van hun was de Zeblaze rover trouwens.

ZOPO Z-Watch

Ziet er wel erg strak uit moet ik zeggen, eerder iets wat ik zou kopen met zo'n ronde strakke kast. Verdere specs staan in de foto of op hun website.

Ulefone Uwear

Tja, Apple kopie. Verder nog maar weinig over bekend. Komt in zwart / wit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 15 juli 2015 @ 15:52:34 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154361642
Die ZOPO ziet er aardig uit.
Zelf niet echt onder de indruk van het MTK smartwatch OS helaas :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154361709
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:52 schreef RobertNL het volgende:
Die ZOPO ziet er aardig uit.
Zelf niet echt onder de indruk van het MTK smartwatch OS helaas :P
Ligt dat aan MTK of aan de software die erop draait? Zelfde gevalletje Elephone / Jiayu op een MTK chip?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154362193
Imo is alleen een smartwatch met Android Wear interessant.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 15 juli 2015 @ 16:25:04 #96
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_154362613
Die horloges zijn wel interessant, voornamelijk als het opzichzelfstaande apparaatjes worden i.t.t. een verlenging van je telefoon.
  woensdag 15 juli 2015 @ 16:55:43 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154363491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ligt dat aan MTK of aan de software die erop draait? Zelfde gevalletje Elephone / Jiayu op een MTK chip?
Allemaal het zelfde OS met een iets andere layout. Maar het koppelen etc is gewoon matig.
Het starten van apps moet via menu's met touchinterface, kleine knopjes, etc. Gewoonweg een soort dumbphone menu in een touchinterface-horloge.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:09 schreef dimmak het volgende:
Imo is alleen een smartwatch met Android Wear interessant.
Mwha, zijn meer redelijk tot goedeopties ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:25 schreef JaqenHghar het volgende:
Die horloges zijn wel interessant, voornamelijk als het opzichzelfstaande apparaatjes worden i.t.t. een verlenging van je telefoon.
Juist niet naar mijn mening. Heb nu een stuk of 7 horloges met smart functies gehad en voor mij hoeft al dat bellen en ander gedoe niet, het is voor snelle interactie (1-3 seconden) niet voor de rest.
Maar dat is ook afhankelijk van de persoon :)

Voor mij:
- Weergeven berichten/meldingen
- Canned response (soms handig)
- Voice search (kan soms handig zijn, maar geen must)
- Muziek (makkelijk) bedienen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154364357
Die Zeblaze ziet er wel gelikt uit. Maar toch.. Xiaomi je kunt toch niet achterblijven.. kom op -O-
pi_154366436
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 06:40 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ik snap die hele hype rond Netflix niet. Met kodi heb je hetzelfde als Netflix, alleen dan veel meer aanbod en gratis.
niet alles hoeft gratis te zijn. T is gewoon een stuk gebruiksvriendelijker (vrouwen snappen t ook ;) ) en altijd stabiele streams en kwaliteit. Op kodi/streams met genisis of whatever zit ik nog wel is met een sd stream die ik liever niet kijk
:]
pi_154366571
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 04:45 schreef Kenzi het volgende:

[..]

die netflix in sd issue is te fixen met een aanpassing in de firmware, moet ff zoeken wat die precies was.

Gisterenavond Mi Pad besteld, om 8 uur stond de koerier op de stoep. Snelle levering. O+
ik draai op me minix x8 die flash naar nexus maar dat helpt niet :(
:]
pi_154367174
Mi fan toegekomen vandaag. Die mannen maken toch echt mooi matriaal voor weinig geld!
Kijk ook wel uit naar die smartwatch...
pi_154367759
Leuke TT!! :P
pi_154368516
Net een Remix mini (Android mini-pc, windows stijl) gefund op kickstarter van het Chinese bedrijf Jide. Heb de remix ultratablet al van ze en die bevalt wel.
pi_154369337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:51 schreef rene90 het volgende:
Smartwatches op een rijtje want ze worden nu achter elkaar aangekondigd:

Zeblaze Crystal
[ afbeelding ]
Wat bekend is: MTK2502, 1,54 inch TP3D single-curved tempered glass. Wat op de foto nogal opvalt is dat het schermpje een beetje apart ligt met een dikke rand eromheen, ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. De vorige van hun was de Zeblaze rover trouwens.

ZOPO Z-Watch
[ afbeelding ]
Ziet er wel erg strak uit moet ik zeggen, eerder iets wat ik zou kopen met zo'n ronde strakke kast. Verdere specs staan in de foto of op hun website.

Ulefone Uwear
[ afbeelding ]
Tja, Apple kopie. Verder nog maar weinig over bekend. Komt in zwart / wit.
Wat zou deze ZOPO gaan kosten? Iemand een idee van?
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:48:01 #105
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154369662
Mi scale besteld :')

De oude heeft het begeven :P

Ohja, ook van die ventilators. Kan natuurlijk niet achter blijven.
Ajax Amsterdam
pi_154370287
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef ridsel het volgende:
Wat zou deze ZOPO gaan kosten? Iemand een idee van?
Nope, heb het nog gevraagd maar mocht nog niet bekend worden gemaakt. Maar gok dat het bij ZOPO al snel rond de 100 dollar zal zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154370426
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Vanuit de Duitse warehouse. Enorm snelle shipping; maandagmiddag om 14:45 uur besteld; vanmorgen om 09:18 uur bezorgd.
Welke site, en wat was de prijs?
pi_154373598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:06 schreef Serpent207 het volgende:
Net een Remix mini (Android mini-pc, windows stijl) gefund op kickstarter van het Chinese bedrijf Jide. Heb de remix ultratablet al van ze en die bevalt wel.
Wat doet het precies?
- Met zuidelijke groet -
pi_154373744
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Wat doet het precies?
Een minipc die draait op een gecustomizede versie van Android, Remix-OS. Het lijkt een beetje op windows, het ondersteunt venstermodes enzo. Kijk hier maar even anders :). https://www.kickstarter.c(...)droid-pc/description
pi_154374593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nope, heb het nog gevraagd maar mocht nog niet bekend worden gemaakt. Maar gok dat het bij ZOPO al snel rond de 100 dollar zal zijn.
Heb ook even rond zitten kijken voor dit horloge en kwam al snel de Zeaplus Watch DM360 tegen. Geen idee of het toeval is, maar deze ziet er exact het zelfde uit en zie ook een zelfde demo afbeelding in het horloge gephotoshopt.. De zeaplus kost 80 dollar in iedergeval.

Ben overigens ook best benieuwd naar zo'n soort horloge: http://www.banggood.com/Z(...)-Phone-p-977981.html. Zou het wat zijn voor dat geld?
pi_154375865
met alienexpres was verzending naar nl gratis toch dacht ik? Via gewone air mail? Hoe kunnen ze dan in godsnaam iets verdienen als ik iets koop van 1,50 dollar? :P dat is toch gewoon niet mogelijk?
There are only 151 Pokémon.
pi_154376139
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
met alienexpres was verzending naar nl gratis toch dacht ik? Via gewone air mail? Hoe kunnen ze dan in godsnaam iets verdienen als ik iets koop van 1,50 dollar? :P dat is toch gewoon niet mogelijk?
Subsidie van de overheid
pi_154379754
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:47 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Subsidie van de overheid
komt dat fabeltje weer :6

welke subsidie? een webshop krijgt echt geen subsidie hoor. die betaald gewoon verzendkosten.
dat de tarieven voor post verzending lager liggen dan bijv. in Nederland komt vooral door volume.
er zijn belastingvoordelen wanneer een bedrijf gevestigd is in een SEZ (special economic zone), en contract voordelen maar geen subsidie wat betreft verzendkosten.
  donderdag 16 juli 2015 @ 07:33:57 #114
97745 Thorical
finding a way
pi_154380219
Vertraging in postcodegebied 10.
Werkonderbrekingen Onze pakketbezorging zal mogelijk vertraagd zijn.
En dan wachten we nog mar een dagje extra toch?
pi_154380257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 07:33 schreef Thorical het volgende:
Vertraging in postcodegebied 10.
Werkonderbrekingen Onze pakketbezorging zal mogelijk vertraagd zijn.
En dan wachten we nog mar een dagje extra toch?
Daar zit ik ook, maar die bezorger van mij komt vast wel want ik heb nog een complimentje naar zijn baas gestuurd over hem. Als hij nu niet komt gaat er gelijk een klacht uit :{w
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154380384
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:06 schreef Serpent207 het volgende:
Net een Remix mini (Android mini-pc, windows stijl) gefund op kickstarter van het Chinese bedrijf Jide. Heb de remix ultratablet al van ze en die bevalt wel.
In potentie echt een heel mooi OS, maar ik lees nogal wat klachten. Ik twijfel nog even om de 2GB RAM versie te backen, ik heb hem niet nodig maar lijkt me wel een fijn apparaat.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:09:12 #117
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154380991
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 06:40 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ik snap die hele hype rond Netflix niet. Met kodi heb je hetzelfde als Netflix, alleen dan veel meer aanbod en gratis.
Ah, ik ben dus niet de enige. Maar ik lijk soms ook wel de enige Nederlander die totaal geen interesse heeft in al die 38966 verschillende series.
Don't let my username fool you...
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:52:33 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154381602
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:09 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ah, ik ben dus niet de enige. Maar ik lijk soms ook wel de enige Nederlander die totaal geen interesse heeft in al die 38966 verschillende series.
Staan ook genoeg films ook natuurlijk ;). Een gratis bron wint het qua prijs altijd van netflix en aanverwante diensten natuurlijk :P

Maar ik mag niet zeuren met mijn (nog) 1.5 jaar netflix tegoed :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154381764
Heeft iemand hier een wiiu?
Ik koop er binnenkort een en wil graag die pro controllers uit china halen.
Met de zoek functie kan ik zo snel niets vinden.
Ben benieuwd naar de kwaliteit aangezien ik wel eens ps3 controllers heb gekocht bij DX nog destijds en dat was complete bagger.
Wil natuurlijk het liefste bij bangood bestellen ivm de snelle shipping en goede CS.
http://www.banggood.com/W(...)-Wii-U-p-915025.html

Maar zeven reviews waarvan twee negatief is niet echt veel belovend.
Gegroet!
pi_154382498
Bij Pepper hebben ze de fok coupon ook alweer geplaatst.

https://nl.pepper.com/aan(...)r-eur931-allbuy-9717
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:46:29 #121
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154382500
Een ID-card houder van eBay uit China is verzonden met Singapore Post. Was Singapore Post nou ook zo traag ? ;(
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:52:51 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154382626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:46 schreef Miniem het volgende:
Bij Pepper hebben ze de fok coupon ook alweer geplaatst.

https://nl.pepper.com/aan(...)r-eur931-allbuy-9717
Nja, iedereen hier uit het topic heeft nu de kans ook wel gehad qua bestellen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154382685
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:46 schreef Miniem het volgende:
Bij Pepper hebben ze de fok coupon ook alweer geplaatst.

https://nl.pepper.com/aan(...)r-eur931-allbuy-9717
Wie is hier GadgetFreak? En Vjenne post hier ook toch?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154382781
Sommige lui die op pepper dingen plaatsen zijn dan ook echt dikke gieren
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:54:52 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154384184
Over Allbuypowerbank gesproken, hij is net verzonden hier :D!

QF000000x40NL als traceernummer (waar X is cijfer :P) vrij nieuwe reeks met traceernummers blijkbaar :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:12:33 #126
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154384599
7 juni iets besteld vanuit het UK warehouse bij Banggood, gisteren binnen gekregen.

Betreft die tas uit het vorige topic. Foto's komen later vandaag/morgen gezien het feit dat ik nu op mijn mobiel zit.

Eerst indruk is goed, kwaliteit is stevig en de tas is erg compact. Als je langer bent dan 1m80 en bovengemiddeld lichaamsgewicht heb, ervaar je hem misschien als te klein terwijl hij prima als compacte every day bag kan dienen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_154384722
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:54 schreef RobertNL het volgende:
Over Allbuypowerbank gesproken, hij is net verzonden hier :D!

QF000000x40NL als traceernummer (waar X is cijfer :P) vrij nieuwe reeks met traceernummers blijkbaar :+
Was je Mi Pad nog binnen gekomen? :)
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:24:31 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154384846
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:18 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Was je Mi Pad nog binnen gekomen? :)
Ja, wel met een aangepaste -meuk- ROM, allemaal popups van Google security app dat er apps willen installeren die je beter niet kon installeren.

Ondertussen maar even de laatste weekly van Xiaomi.eu erop gezet en dat werkt prima. Erg mooi scherm zit er ook in :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154384899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, wel met een aangepaste -meuk- ROM, allemaal popups van Google security app dat er apps willen installeren die je beter niet kon installeren.

Ondertussen maar even de laatste weekly van Xiaomi.eu erop gezet en dat werkt prima. Erg mooi scherm zit er ook in :)
Vraag me af of er nou veel verschil zit tussen de CN versie en de Global versie.
Heb zelf de CN versie, gapps er op zetten was in ieder geval geen probleem.
pi_154385059
De site en app van AfterShip zijn wel heel goed trouwens, dank voor de tip in het vorige topic. Alleen jammer dat je niet kan inloggen in de app.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:37:03 #131
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154385110
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nja, iedereen hier uit het topic heeft nu de kans ook wel gehad qua bestellen :)
Je kan helaas niet voorkomen dat codes gejat worden, het enige wat je kan doen is iedereen van te voren op de hoogte brengen zodat de mensen hier er als eerste bij zijn.
pi_154385113
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:18 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Was je Mi Pad nog binnen gekomen? :)
Welke shop biedt deze pad eigenlijk aan? Als ik zo op allbuy en banggood vind ik deze niet?
pi_154385467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:37 schreef ridsel het volgende:

[..]

Welke shop biedt deze pad eigenlijk aan? Als ik zo op allbuy en banggood vind ik deze niet?
http://www.banggood.com/X(...)Tablet-p-929281.html
Zou hem zelf eerder halen bij aliexpress, daar zijn ze een stuk goedkoper
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:30:06 #134
355083 MrEazy
This works for no meter.
pi_154387511
BlitzWolf gisteren binnen gehad.
5 - 10 minuten gebruikt voordat 'ie absoluut BLOEDHEET werd.
Zou m'n hand verbranden als ik 'm langer dan een seconde of 2 vast zou houden.

In BangGood livechat op 't moment.
pi_154387595
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:34 schreef dimmak het volgende:
De site en app van AfterShip zijn wel heel goed trouwens, dank voor de tip in het vorige topic. Alleen jammer dat je niet kan inloggen in de app.
Developer gesproken. Hij zei dat ze er mee bezig waren.
pi_154387777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:34 schreef TheDoors het volgende:

[..]

Developer gesproken. Hij zei dat ze er mee bezig waren.
Nice, stukken beter dan 17track iig! ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154387981
heb die aanbieiding voor de powerbank langs zien komen maar afgelopen 2 dagen te druk geweest met werk waardoor ik niet kons bestellen.
1st world problems ;(
  donderdag 16 juli 2015 @ 15:09:52 #138
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154388354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:30 schreef MrEazy het volgende:
BlitzWolf gisteren binnen gehad.
5 - 10 minuten gebruikt voordat 'ie absoluut BLOEDHEET werd.
Zou m'n hand verbranden als ik 'm langer dan een seconde of 2 vast zou houden.

In BangGood livechat op 't moment.
K#t voor je, BG zal het vast netjes oplossen.

Ik sla je post wel ff op voor de volgende keer dat er discussie ontstaat over de vermeende kwaliteit van BlitzWolf vs die van Anker. Want dit is precies de reden dat ik liever wat meer zou betalen voor zo'n Anker.
  donderdag 16 juli 2015 @ 15:19:09 #139
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154388552
Die anker met uitvallende poorten bedoel je?

Ik heb er twee stuk, maar even contact opnemen met ze.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 16 juli 2015 @ 15:36:20 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154388934
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:09 schreef funky_fart het volgende:

[..]

K#t voor je, BG zal het vast netjes oplossen.

Ik sla je post wel ff op voor de volgende keer dat er discussie ontstaat over de vermeende kwaliteit van BlitzWolf vs die van Anker. Want dit is precies de reden dat ik liever wat meer zou betalen voor zo'n Anker.
Ah, ja want de Anker is echt perfect zoals Catch al aangeeft :N
Heb het regelmatig dat 1 of 2 poorten niet werken, moet hij 10-15 minuten van de stroom en dan doen ze het weer.

Support gaf dat dan ook als tip, moet hij even van de stroom.. Heb al besloten dat ik hem de volgende keer opstuur (of wat ze ook willen).

Ook al aantal verhaal gezien dat ze helemaal stuk zijn (1 of 2 poorten die niet werken), dus dat is wellicht ook wel een halte die die van mij ooit zal bereiken. (Dodge was jij dat niet?)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:26 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Vraag me af of er nou veel verschil zit tussen de CN versie en de Global versie.
Heb zelf de CN versie, gapps er op zetten was in ieder geval geen probleem.
Dit was de frankenstein versie :'). Maar doosje van engels dacht ik dus zal wel international zijn.
Flashen was overigens wel een eitje, ROM op interngehuegen --> recovery in en klaar :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 16 juli 2015 @ 15:44:16 #141
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154389125
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:36 schreef RobertNL het volgende:

Ook al aantal verhaal gezien dat ze helemaal stuk zijn (1 of 2 poorten die niet werken), dus dat is wellicht ook wel een halte die die van mij ooit zal bereiken. (Dodge was jij dat niet?)
Yup, dat was ik. Bleken 2 doorgefikte zekeringetjes op de printplaat te zijn.
Zonder enig probleem een nieuwe gekregen van Anker na mailen van het serienummer.
Was trouwens nog de oude versie, en daarvan weet Anker dat er uitvallende poorten zijn.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154390617
Hoe snel gaat het laden van een Xiaomi PB bij jullie? (iPhone) Bij mij duurt het akelig lang. Originele kabel.
pi_154392151
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef davedavy het volgende:
Hoe snel gaat het laden van een Xiaomi PB bij jullie? (iPhone) Bij mij duurt het akelig lang. Originele kabel.
Rond de 6 uur voor de 10400mah bij mij.
Verkeerd gelezen, hij laad mijn Oneplus One gewoon met dezelfde snelheid als met de originele lader.

[ Bericht 10% gewijzigd door Serpent207 op 16-07-2015 17:38:08 ]
  donderdag 16 juli 2015 @ 17:49:26 #144
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_154392589
Ik krijg net bericht van het thuisfront dat er een aantal leuke pakketjes binnen zijn gekomen. :D
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  donderdag 16 juli 2015 @ 18:25:30 #145
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154393072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef davedavy het volgende:
Hoe snel gaat het laden van een Xiaomi PB bij jullie? (iPhone) Bij mij duurt het akelig lang. Originele kabel.
het opladen van de powerbank zelf? Dat kan gerust 10 tot 12 uur duren als ie compleet leeg is. Doet die van mij ook.
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:07:08 #146
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154394091
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef davedavy het volgende:
Hoe snel gaat het laden van een Xiaomi PB bij jullie? (iPhone) Bij mij duurt het akelig lang. Originele kabel.
Anders lees je ff mijn review :p

In other news, some good, some bad.
The good : Ganzo G720 eindelijk aangekomen, Meer dan 60 dagen na het bestellen.
The bad : vandaag m'n MiBand kwijtgeraakt :(
Zou ik nog een nieuwe bestellen voor weinig of wachten op de 1S?
Bij Allbuy is'ie ¤12,58, maar atm bestel ik liever niet meer bij Allbuy.
Als je hun FB-page mag geloven qua comments, zou je voor minder.


Any nice deals anyone?Nieuwe besteld bij Tinydeal voor ¤13,55 na inlevering van wat punten :)

[ Bericht 18% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2015 19:50:48 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:23:12 #147
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154394501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, ja want de Anker is echt perfect zoals Catch al aangeeft :N
Heb het regelmatig dat 1 of 2 poorten niet werken, moet hij 10-15 minuten van de stroom en dan doen ze het weer.

Twee poorten die niet werken omdat de zekeringen zijn doorgebrand is vervelend, maar toch van een heel andere orde dan een lader die zo gloeiend heet wordt? (omdat er kennelijk géén zekeringen doorbranden, dus falende beveiliging?)
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:56:42 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154395404
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:23 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Twee poorten die niet werken omdat de zekeringen zijn doorgebrand is vervelend, maar toch van een heel andere orde dan een lader die zo gloeiend heet wordt? (omdat er kennelijk géén zekeringen doorbranden, dus falende beveiliging?)
Tja, geen idee,we weten niet wat er mis is. In die van banggood zaten ook netjes zekeringen dus zou niet bang zijn dat die in de brand vliegt.

Heb hier ook een LG en Sony lader liggen die je niet met je volle hand wil pakken als ze de tablet opladen (verschil tussen heet en te heet ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154395466
I'm gonna need a bigger boat more LiPo's. :9


pi_154396158
Krijg het niet terug gevonden maar ben op zoek naar goede lightning kabels om de telefoon mee op te laden? Wie kan mij helpen aan een goede kabel?
  donderdag 16 juli 2015 @ 20:32:10 #151
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_154396214
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:29 schreef Rupkeii het volgende:
Krijg het niet terug gevonden maar ben op zoek naar goede lightning kabels om de telefoon mee op te laden? Wie kan mij helpen aan een goede kabel?
Ik dacht nilkin?
Hello, is it me you are looking for!?
  donderdag 16 juli 2015 @ 20:37:42 #152
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154396316
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, geen idee,we weten niet wat er mis is. In die van banggood zaten ook netjes zekeringen dus zou niet bang zijn dat die in de brand vliegt.

Heb hier ook een LG en Sony lader liggen die je niet met je volle hand wil pakken als ze de tablet opladen (verschil tussen heet en te heet ;))
Da's gewoon het effect als je zoveel vermogen moet omzetten in zo'n klein blokje, zonder externe heatsinks of fans wordt het gewoon warm.
pi_154396333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:29 schreef Rupkeii het volgende:
Krijg het niet terug gevonden maar ben op zoek naar goede lightning kabels om de telefoon mee op te laden? Wie kan mij helpen aan een goede kabel?
http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html

is een goede kabel, niet goedkoop maar werkt met alle ios apparaten :)
en laadt sneller op dan een originele apple kabel.
pi_154396782
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:23 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Rond de 6 uur voor de 10400mah bij mij.
Verkeerd gelezen, hij laad mijn Oneplus One gewoon met dezelfde snelheid als met de originele lader.
Niet verkeerd gelezen, verkeerd geformuleerd van mijn kant :P Idd het laden van een iPhone met een PB.
  donderdag 16 juli 2015 @ 21:20:02 #155
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154397357
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:29 schreef Rupkeii het volgende:
Krijg het niet terug gevonden maar ben op zoek naar goede lightning kabels om de telefoon mee op te laden? Wie kan mij helpen aan een goede kabel?
Ik zweer voor lightning charging cables bij Portapow.
Je kan er alleen mee laden, niet mee syncen. En is eigenlijk geen Chinashoppingshizzle.
Maar als je nou toch al wat op Amazon wou bestellen, kan'ie d'r voor weinig bij :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Niet verkeerd gelezen, verkeerd geformuleerd van mijn kant :P Idd het laden van een iPhone met een PB.
Heb je al eens een metertje tussen je kabel en je powerbank gehangen?
Ff heel ruim geteld laadt je iphone normaal met 0,8 tot 1A, je batterij is max 2000mAh (tenzij het zo 'n 6 Plus is) dus normaal gezien, uurtje of 2 tot 2u30m?

[ Bericht 15% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2015 21:27:07 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154401060
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
I'm gonna need a bigger boat more LiPo's. :9

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf man! Vliegen beetje goed te doen? Lijkt me ook nog steeds heel gaaf om ooit is zoiets aan geschaffen. Ben alleen bang dat ik hem veel te weinig ga gebruiken..
  donderdag 16 juli 2015 @ 23:05:50 #157
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154401144
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:38 schreef julius123 het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/O(...)e-iPad-p-979009.html

is een goede kabel, niet goedkoop maar werkt met alle ios apparaten :)
en laadt sneller op dan een originele apple kabel.
:Y
Had deze besteld voor ons mam, die is er zeer tevreden mee.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154401549
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
I'm gonna need a bigger boat more LiPo's. :9

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice :)

Nog tijd voor een reviewtje :) ?
pi_154401897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:29 schreef Rupkeii het volgende:
Krijg het niet terug gevonden maar ben op zoek naar goede lightning kabels om de telefoon mee op te laden? Wie kan mij helpen aan een goede kabel?
De echte. De rest zijn allemaal kut.
pi_154403213
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef tharonny het volgende:
Gaaf man! Vliegen beetje goed te doen? Lijkt me ook nog steeds heel gaaf om ooit is zoiets aan geschaffen. Ben alleen bang dat ik hem veel te weinig ga gebruiken..
Vliegen is heel aardig te doen. Bij de eerste vlucht ging ik hier in de tuin al tussen bomen door.
Laagstaande (felle) zon is wel een b*tch though; je ziet niets meer. :{

Het heeft wel wat instellingen nodig, wat trimmen (zodat die niet afdrijft enzo) maar verder prima.
Niet voor niets RTF (Ready to fly)

Duurt nog even voordat ik ander spul binnen heb dus tot die tijd vooral vliegen, oefenen en naar mijn hand zetten.
Bijvoorbeeld dat ik manual ook onder controle heb; want als die modes zijn leuk (met GPS e.d.) maar je moet ten allen tijde zoiets ook zélf kunnen vliegen en niet vertrouwen op die modes.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 23:17 schreef Downstar het volgende:
Nice :)

Nog tijd voor een reviewtje :) ?
Tja; d'r zitten hier users die meer copters hebben dan ik dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
Plus reviews schrijven ben ik niet echt goed in.
Komt overigens nog meer (Chinees) spul voor; maar zoals gezegd; deels via Sweden Post dus dat duurt nog een tijd...

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 17-07-2015 00:13:52 ]
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:51:44 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154409621
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
Tja; d'r zitten hier users die meer copters hebben dan ik dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
Plus reviews schrijven ben ik niet echt goed in.
Komt overigens nog meer (Chinees) spul voor; maar zoals gezegd; deels via Sweden Post dus dat duurt nog een tijd...

- Linkje naar shop
- eerste ervaringen
- veeeeeeel foto's
- done :D!

Ben wel benieuwd!, mocht je er ooit tijd voor vinden *O* O-)

__
Moest afgelopen week iets verzenden vanuit NL naar het buitenland, als je dat toch vergelijkt met de Chinese tarieven :'(!

MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:28:50 #162
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_154411655
Heb ik weer...

Een paar jaar geleden voor mijn keuken een kraan besteld bij Lightinthebox, helemaal perfect. Zeker omdat het een type is wat hier niet te krijgen is.

Binnenkort gaan we weer een nieuwe keuken zetten (ander huis), dus weer een kraan opgezocht. Nu besteld bij banggood, omdat ik daar tot dusver alleen maar hele goede ervaringen mee heb.

Stoppen ze hem gewoon in een plastic zak, met alle losse onderdelen lekker bij elkaar. Gevolg: Alles beschadigd, vol met deuken en krassen:




cservice@banggood.com meteen een mail gestuurd. En meteen reactie:
quote:
This Message was undeliverable due to the following reason:

Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.

Recipient: <cservice@banggood.com>
Reason: Ip frequency limited. http://service.mail.qq.co(...)id=20022&&no=1000725
Ondertussen ook het contactformulier ingevuld, nu hopen op een passende oplossing.
Zul je zien dat ik hem terug mag sturen :{ of dat ik een kwart terugbetaald krijg... ;(
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_154412441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:02 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vliegen is heel aardig te doen. Bij de eerste vlucht ging ik hier in de tuin al tussen bomen door.
Laagstaande (felle) zon is wel een b*tch though; je ziet niets meer. :{

Het heeft wel wat instellingen nodig, wat trimmen (zodat die niet afdrijft enzo) maar verder prima.
Niet voor niets RTF (Ready to fly)

Duurt nog even voordat ik ander spul binnen heb dus tot die tijd vooral vliegen, oefenen en naar mijn hand zetten.
Bijvoorbeeld dat ik manual ook onder controle heb; want als die modes zijn leuk (met GPS e.d.) maar je moet ten allen tijde zoiets ook zélf kunnen vliegen en niet vertrouwen op die modes.

[..]

Tja; d'r zitten hier users die meer copters hebben dan ik dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
Plus reviews schrijven ben ik niet echt goed in.
Komt overigens nog meer (Chinees) spul voor; maar zoals gezegd; deels via Sweden Post dus dat duurt nog een tijd...
Wat heb je er uiteindelijk voor betaald??
  Moderator vrijdag 17 juli 2015 @ 14:36:17 #165
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154414876
quote:
zie t eigenlijk niet gebeuren.


Zo wel, maak dan maar gelijk een wereldwijde valuta. zijn we gelijk van het omwisselen gezeik af
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:39:20 #166
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154414948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:28 schreef BillsGate het volgende:
Heb ik weer...

Een paar jaar geleden voor mijn keuken een kraan besteld bij Lightinthebox, helemaal perfect. Zeker omdat het een type is wat hier niet te krijgen is.

Binnenkort gaan we weer een nieuwe keuken zetten (ander huis), dus weer een kraan opgezocht. Nu besteld bij banggood, omdat ik daar tot dusver alleen maar hele goede ervaringen mee heb.

Stoppen ze hem gewoon in een plastic zak, met alle losse onderdelen lekker bij elkaar. Gevolg: Alles beschadigd, vol met deuken en krassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

cservice@banggood.com meteen een mail gestuurd. En meteen reactie:

[..]

Ondertussen ook het contactformulier ingevuld, nu hopen op een passende oplossing.
Zul je zien dat ik hem terug mag sturen :{ of dat ik een kwart terugbetaald krijg... ;(
Terug sturen zou kansloos zijn. Ding is klaar voor de sloop.

Lijkt mij een resend of full refund.

Zit je nu tot dan zonder kraan?
Ajax Amsterdam
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:51:07 #167
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_154415221
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Terug sturen zou kansloos zijn. Ding is klaar voor de sloop.

Lijkt mij een resend of full refund.

Zit je nu tot dan zonder kraan?
Nee zo erg is het net niet. Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en het eerste wat daar op de planning staat is de keuken eruit halen en een nieuwe Zwödse Køken erin gooien. We willen dat zsm gerealiseerd hebben, daarom is het fijn dat we de kraan alvast 'op voorraad' hadden.

In Nederland zijn eigenlijk geen mooie kranen te vinden met verborgen slurf. Bij Chinese webshops hebben ze er genoeg en de vorige bevalt ons nog steeds erg goed :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_154415389
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:51 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Nee zo erg is het net niet. Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en het eerste wat daar op de planning staat is de keuken eruit halen en een nieuwe Zwödse Køken erin gooien. We willen dat zsm gerealiseerd hebben, daarom is het fijn dat we de kraan alvast 'op voorraad' hadden.

In Nederland zijn eigenlijk geen mooie kranen te vinden met verborgen slurf. Bij Chinese webshops hebben ze er genoeg en de vorige bevalt ons nog steeds erg goed :)
Mocht je er niet uitkomen met banggood laat het even weten ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 17 juli 2015 @ 15:03:50 #169
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154415504
Ikea zelf heeft ze ook. Maar die vind je vast niet mooi dan 😜.

Veel succes met dir keuken in rlkaar zetten
Ajax Amsterdam
  vrijdag 17 juli 2015 @ 15:44:34 #170
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154416485
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:02 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vliegen is heel aardig te doen. Bij de eerste vlucht ging ik hier in de tuin al tussen bomen door.
Laagstaande (felle) zon is wel een b*tch though; je ziet niets meer. :{

Het heeft wel wat instellingen nodig, wat trimmen (zodat die niet afdrijft enzo) maar verder prima.
Niet voor niets RTF (Ready to fly)

Duurt nog even voordat ik ander spul binnen heb dus tot die tijd vooral vliegen, oefenen en naar mijn hand zetten.
Bijvoorbeeld dat ik manual ook onder controle heb; want als die modes zijn leuk (met GPS e.d.) maar je moet ten allen tijde zoiets ook zélf kunnen vliegen en niet vertrouwen op die modes.

[..]

Tja; d'r zitten hier users die meer copters hebben dan ik dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
Plus reviews schrijven ben ik niet echt goed in.
Komt overigens nog meer (Chinees) spul voor; maar zoals gezegd; deels via Sweden Post dus dat duurt nog een tijd...
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

- Linkje naar shop
- eerste ervaringen
- veeeeeeel foto's
- done :D!

QFT @roberts post :P
Fotos zien!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 15:45:01 #171
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154416497
Allbuy 'AttemptFail' ordertje binnen!
Besteld op 17/06
Shipped op 04/07
Had zo 'n rare trackingcode in L0000000000000000-vorm.
En net nu ik gisteren gemaild had waar 't bleef :)

En dan nog wat andere spulletjes binnengekregen :
Gisteren een Ganzo G720 van FastTech :

Om m'n Chinese pakjes open te maken, natuurlijk.
Besteld op 2015-05-15
Shipped op 2015-05-18
Despatched to overseas op 2015-06-04
Ding is 59 dagen 'onderweg' geweest, en de hele order duurde 62 dagen. Good ol' Chinashoppingshippingtimes -O-

En dan vandaag een Ganzo G717 van Gearbest :

Omdat ik vond dat het lang duurde met wachten op die van FastTech })
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154416632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:51 schreef RobertNL het volgende:
- Linkje naar shop
- eerste ervaringen
- veeeeeeel foto's
- done :D!

Ben wel benieuwd!, mocht je er ooit tijd voor vinden *O* O-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:44 schreef Downstar het volgende:
QFT @roberts post :P
Fotos zien!
Nou, zo veel foto's kun je niet van zo'n quad maken. Die 2 laten alles al haast zien.
Ben van plan 'm zo eens uit elkaar te halen hoe het er van binnen uit ziet (ook qua electronica) en kan dat ook wel op de foto zetten.
Maar ding is zo populair dat dat allemaal al op internet is te vinden.

En als jullie bedoelen; foto's gemaakt dóór de quad; dan moeten jullie wachten totdat Sweden Post mij wat komt afleveren...
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:07 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat heb je er uiteindelijk voor betaald??
Hier gekocht.
Gratis verzenden en snél; want hij blijkt vanuit Sliedrecht verstuurd te worden.

Ding wordt ook verkocht onder de naam Cheerson CX-20 en is ook wel op de bekende Chinese sites te vinden.
Maar de prijzen daar zijn niet zo gek veel lager en daar komt dan bij dat je lang moet wachten en zeer waarschijnlijk invoerkosten mag gaan betalen (doos is zo groot; dat valt wel op).
Totaalprijs zal dan niet veel verschillen dus dan maar uit bij HK bestellen.

Plus ik ben volgende week jarig en wou 'm graag mijzelf cadeau doen. :+

[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 17-07-2015 15:54:32 ]
pi_154419564
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]


[..]

Nou, zo veel foto's kun je niet van zo'n quad maken. Die 2 laten alles al haast zien.
Ben van plan 'm zo eens uit elkaar te halen hoe het er van binnen uit ziet (ook qua electronica) en kan dat ook wel op de foto zetten.
Maar ding is zo populair dat dat allemaal al op internet is te vinden.

En als jullie bedoelen; foto's gemaakt dóór de quad; dan moeten jullie wachten totdat Sweden Post mij wat komt afleveren...

[..]

Hier gekocht.
Gratis verzenden en snél; want hij blijkt vanuit Sliedrecht verstuurd te worden.

Ding wordt ook verkocht onder de naam Cheerson CX-20 en is ook wel op de bekende Chinese sites te vinden.
Maar de prijzen daar zijn niet zo gek veel lager en daar komt dan bij dat je lang moet wachten en zeer waarschijnlijk invoerkosten mag gaan betalen (doos is zo groot; dat valt wel op).
Totaalprijs zal dan niet veel verschillen dus dan maar uit bij HK bestellen.

Plus ik ben volgende week jarig en wou 'm graag mijzelf cadeau doen. :+
Je zegt wordt ook wel onder de naam Cheerson verkocht, welke naam heeft die van jou dan?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 17:45:31 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154419761
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:38 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Je zegt wordt ook wel onder de naam Cheerson verkocht, welke naam heeft die van jou dan?
quote:
Dat kan je zien door het linkje in zijn tekst te gebruiken ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154421544
Tip: als Allbuy moeilijk doet via de mail of niet reageert probeer het dan via FaceBook. Daar reageren ze wel
pi_154421574
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:45 schreef dodge_911 het volgende:
Allbuy 'AttemptFail' ordertje binnen!
Besteld op 17/06
Shipped op 04/07
Had zo 'n rare trackingcode in L0000000000000000-vorm.
En net nu ik gisteren gemaild had waar 't bleef :)

En dan nog wat andere spulletjes binnengekregen :
Gisteren een Ganzo G720 van FastTech :
[ afbeelding ]
Om m'n Chinese pakjes open te maken, natuurlijk.
Besteld op 2015-05-15
Shipped op 2015-05-18
Despatched to overseas op 2015-06-04
Ding is 59 dagen 'onderweg' geweest, en de hele order duurde 62 dagen. Good ol' Chinashoppingshippingtimes -O-

En dan vandaag een Ganzo G717 van Gearbest :
[ afbeelding ]
Omdat ik vond dat het lang duurde met wachten op die van FastTech })
Dit geeft me toch nog goede hoop met mn AttemptFail pakketjes. Volgens mij betekent dat gewoon dat er geen trackingnummer is.
pi_154434245
Toch maar een upgrade gedaan :), Nitecore D4 onderweg!
Ben benieuwd.

pi_154434720
Wist helemaal niet dat postNL een staking had.
Hier kun je zien of jouw pakketen vertraging hebben:
http://www.postnl.nl/klan(...)ingen-postbezorging/
Gegroet!
pi_154436559
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:13 schreef Downstar het volgende:
Toch maar een upgrade gedaan :), Nitecore D4 onderweg!
Ben benieuwd.

[ afbeelding ]
Gewoon bij nkon vandaan? Kon hem verder niet echt veel goedkoper vinden ergens.
pi_154437198
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:06 schreef tharonny het volgende:

[..]

Gewoon bij nkon vandaan? Kon hem verder niet echt veel goedkoper vinden ergens.
Nope.
Normaliter kun je hem inderdaad beter in NL halen voor 31 euro ofzo.
Maar heb deze bij DX weg gehaald. Had nog een giftcard welke ik moest opmaken dus die maar aan de nitecore D4 besteed.
pi_154437237
Een neppe xiaomi led light binnen gekregen van BIC, geeft nog aardig wat licht. Volgende week de originele :)
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 15:48:38 #182
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_154439056
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 11:03 schreef Zspirit het volgende:
Wist helemaal niet dat postNL een staking had.
Hier kun je zien of jouw pakketen vertraging hebben:
http://www.postnl.nl/klan(...)ingen-postbezorging/
De zzp'ers voeren wilde acties. Er staat geen vakbond achter. Pakketten zijn vooral rond Amsterdam vertraagd en in mindere mate Utrecht e.o.
15% van de pakketten daar heeft vertraging opgelopen. Rest van het land heeft zo goed als nergens last van gehad.
Maandag meehelpen om het laatste beetje achterstand weg te werken. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_154439342
Brainwavz Blu-100 hebben net een wasbeurt gehad :{

Ze doen het nog :7
pi_154442914
quote:
Zal hem eens aanvragen ter review :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 18 juli 2015 @ 19:55:55 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154444514
Kun je daar niet ook een -$6 coupon voor regelen? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154445323
quote:
Gebruikt Sweden Post die niet?
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_154449177
Wie plaatste hier een week of wat geleden nog maar weer een foto van zon grote lucky cat? Ik zie die foto nergens meer op mobiel.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 22:31:20 #189
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154449307
Nieuw record *O*

12 juli een aux kabel besteld.. vandaag in huis _O_

:o 50 cent duurder geworden

Sneller dan de trekpleister.. waar ik nu al een week wacht op mn pakketje :')
Ik ben geil
pi_154449507
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Nieuw record *O*

12 juli een aux kabel besteld.. vandaag in huis _O_

:o 50 cent duurder geworden

Sneller dan de trekpleister.. waar ik nu al een week wacht op mn pakketje :')
Was vorige week ook super enthousiast dat ik mijn pakketje van aliexpress binnen 5 dagen binnen had. Was echt in shock.

Normaal kan het echt een maand duren.
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 23:13:56 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154450683
ligt het aan mij of heeft LITB nooit meer van die codes dat je gratis wat meuk kan bestellen? :@

zie ze echt nooit meer langskomen :(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_154450842
BG ook al niet meer :'( Zat vaak best handig spul bij. Waarschijnlijk publiciteit 'stunt'
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 23:21:21 #193
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154450900
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:19 schreef davedavy het volgende:
BG ook al niet meer :'( Zat vaak best handig spul bij. Waarschijnlijk publiciteit 'stunt'
jammer wel :(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:34:28 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154451280
Ze hebben geloof ik alleen nog maar van die waardebonnen die pas geldig zijn vanaf 19 USD. Want ja, inderdaad, ik heb nog nooit echt iets gekocht bij MITB/LITB. :P Alleen maar een paar keer zo'n 3 of 4 USD coupon ofzo ingewisseld voor wat kleine meuk. Dat kan natuurlijk ook niet lonen. Vroegâh had je ook bij Sunsky (toch?) free giveaways. Toen eens een setje krulspelden ofzo gewonnen. Um Gottes willen! ;(
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Nieuw record *O*

12 juli een aux kabel besteld.. vandaag in huis _O_

:o 50 cent duurder geworden

Sneller dan de trekpleister.. waar ik nu al een week wacht op mn pakketje :')
Pwoah, ik heb er eentje van Anker besteld. http://www.amazon.de/gp/product/B00R0XZSQQ (3.5mm kabel). Ze hebben ook zo'n soort kabel als USB -> microUSB die heb ik al wel binnen. _O_ Dang. Echt netjes vervaardigd. Maar goed. Daar haal je dan weer twee of drie Chineesjes voor.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
Wie plaatste hier een week of wat geleden nog maar weer een foto van zon grote lucky cat? Ik zie die foto nergens meer op mobiel.
› › GC / [Chinese Webshops] Topic #357 Waar de pakketjes binnenstromen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:13 schreef Downstar het volgende:
Toch maar een upgrade gedaan :), Nitecore D4 onderweg!
Ben benieuwd.

[ afbeelding ]
'Ja, ik heppum zelluf ook'. :P Cool ding. :Y Vind het optimaal, 18650's en de hele rambam, whop!
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:38 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Je zegt wordt ook wel onder de naam Cheerson verkocht, welke naam heeft die van jou dan?
quote:
Q: Should I get a Quanum Nova or Cheerson CX-20 (Open-Source Version)?

A: It doesn't really matter because it turns-out that the Quanum Nova is really just a clone of the CX-20 (OSV) anyway.
~ http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2261997
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:45 schreef dodge_911 het volgende:
[..]

En dan vandaag een Ganzo G717 van Gearbest :
[ afbeelding ]
Omdat ik vond dat het lang duurde met wachten op die van FastTech })
Ik had ook een Ganzo besteld (G704, Gearbest). ;( Tijd lang niks (Order date : Jun 19). Ik denk, ik ga maar eens navragen (Jul 10). Hey, opeens kan 'ie toch nog verstuurd worden (Jul 11: 'we have shipped your order out today'). :') Man man man.
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
I'm gonna need a bigger boat more LiPo's. :9



Awwww yeah... B-) ^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:46 schreef N22 het volgende:
Een ID-card houder van eBay uit China is verzonden met Singapore Post. Was Singapore Post nou ook zo traag ? ;(
Nee. Is m'n lievelingscarrier op PostNL/NL Direct Mail na misschien. Goedkoop, maar kun je beter van op aan dan Hong Kong of China Post. Standaard zo'n 11-21 dagen. Geen echte rare uitlopers. Lage attentiedrempel ook. Glipt er vaak gewoon tussendoor. O-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef davedavy het volgende:


Helaas geen smartwatch :'( Of wat zouden ze bedoelen met redesigned?
Al iets bekend van die nieuwe Xiaomi shizzle? :o
Ach so... weer een tv die waar wij overzees niks aan hebben?

~ http://www.gsmarena.com/x(...)d_483-blog-13077.php
Jup, seems like it: http://en.miui.com/thread-133935-1-1.html

Ben ff aan het teruglezen, was ff te druk op het topic te volgen

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 19-07-2015 00:45:01 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 19 juli 2015 @ 00:40:54 #195
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154453117
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:34 schreef shiznuts het volgende:

Pwoah, ik heb er eentje van Anker besteld. http://www.amazon.de/gp/product/B00R0XZSQQ (3.5mm kabel). Ze hebben ook zo'n soort kabel als USB -> microUSB die heb ik al wel binnen. _O_ Dang. Echt netjes vervaardigd. Maar goed. Daar haal je dan weer twee of drie Chineesjes voor.
Die van anker ziet er inderdaad erg goed uit ^O^
Ik ben geil
pi_154454235
Dat xiaomi event was gaaf maar zit weinig voor ons bij helaas.

Een water filter/tap, hebben wij natuurlijk niks aan. Een TV, zie die maar is te importeren. En de mi4i oid.

Ej dat plaatje met redesigned, dat zwarte ding was gewoon een power plug -.-
pi_154457117
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:34 schreef shiznuts het volgende:
Al iets bekend van die nieuwe Xiaomi shizzle?
Ik hoorde wel in de wandelgangen dat Xiaomi gesprekken heeft met een schoenenfabrikant om te kijken of ze een soort smartshoe kunnen maken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154457599
vraag: ik wil een drone bestelle uit china. deze drone kan ik compleet bestellen, maar ook apart dwz zonder de controller en camera. hierdoor blijft de prijs onder de ¤22 en dus geen extra kosten, als t goed is, maar is dit ook zo?

dezelfe drone heb ik namelijk al meerdere x besteld en elke keer onderschept door de douane.
pi_154459062
Toevallig nog een code voor gearbest (ook in sale te gebruiken) ergens behalve die in de TS? :p

[ Bericht 16% gewijzigd door Musta op 19-07-2015 11:52:28 ]
pi_154459097
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 09:35 schreef TheSatanSlayer het volgende:
vraag: ik wil een drone bestelle uit china. deze drone kan ik compleet bestellen, maar ook apart dwz zonder de controller en camera. hierdoor blijft de prijs onder de ¤22 en dus geen extra kosten, als t goed is, maar is dit ook zo?

dezelfe drone heb ik namelijk al meerdere x besteld en elke keer onderschept door de douane.
als jou aanschaf prijs onder de 22 euro zit kan je dat aantonen d.m.v. factuur...
  zondag 19 juli 2015 @ 12:08:48 #201
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154459624
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:37 schreef Musta het volgende:
Toevallig nog een code voor gearbest (ook in sale te gebruiken) ergens behalve die in de TS? :p
Saleproducten en coupons zijn sowieso niet te combineren bij webshops ;)
Op misschien allbuy ofzo na :P
pi_154461249
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:39 schreef mschol het volgende:

[..]

als jou aanschaf prijs onder de 22 euro zit kan je dat aantonen d.m.v. factuur...
maar ze kunnen het pakketje dus wel onderscheppen en vragen om een factuur?


dan snap ik niet waarom iedereen dit doet (die iets boven de 22eu besteld): ipv het complete setje alles apart laten komen zodat het onder de 22euro blijft. in dit geval met die drone lijkt me prima idee?
pi_154463304
Xiaomi heeft samen met li-ning zogenaamde smart sportschoenen uit gebracht.

  zondag 19 juli 2015 @ 16:14:09 #204
366734 dimmak
bitcoin
pi_154465022
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:16 schreef TheSatanSlayer het volgende:

[..]

maar ze kunnen het pakketje dus wel onderscheppen en vragen om een factuur?

dan snap ik niet waarom iedereen dit doet (die iets boven de 22eu besteld): ipv het complete setje alles apart laten komen zodat het onder de 22euro blijft. in dit geval met die drone lijkt me prima idee?

Over welke drone hebben we het?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 17:07:06 #205
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_154466159
Waarom doet de aliexpress seller mijn bestelling als verzonden markeren. Een niet werkende tracking erbij en dan na een week een berichtje sturen met een ander tracking nummer. }:|
Zet dat ding dan niet op shipped als het nog niet verstuurd is.
Had gehoopt m'n spullen al binnen te hebben....
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 19 juli 2015 @ 17:39:49 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154466800
quote:
18s.gif Op zondag 19 juli 2015 17:07 schreef dud0r het volgende:
Waarom doet de aliexpress seller mijn bestelling als verzonden markeren. Een niet werkende tracking erbij en dan na een week een berichtje sturen met een ander tracking nummer. }:|
Zet dat ding dan niet op shipped als het nog niet verstuurd is.
Had gehoopt m'n spullen al binnen te hebben....
Geef dat aan in de feedback met minder sterren, de enige manier om tot ze door te dringen.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:43 schreef Lazvic het volgende:
Xiaomi heeft samen met li-ning zogenaamde smart sportschoenen uit gebracht.

[ afbeelding ]
Is er iets wat ze niet maken? :D
pi_154467024
Ben een jaartje geleden bezig geweest met het een en ander opzoeken over beveilingscamera's. Heb er daarna eigenlijk niks meer mee gedaan, maar het lijkt me nu toch wel is leuk om is zoiets aan te schaffen. Er werd mij toen de Escam QD520 aangeraden. Kost momenteel 30 a 35 euro. De Xiaomi ants ook verkrijgbaar voor een vergelijkbaar bedrag, maar deze is niet voor buiten lijkt me.

Is de Escam QD520 nog steeds aan te raden, of heeft iemand een beter alternatief?
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 19:01:12 #208
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154468554
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:43 schreef Lazvic het volgende:
Xiaomi heeft samen met li-ning zogenaamde smart sportschoenen uit gebracht.

[ afbeelding ]
die van 199 wil ik nog wel eens proberen eigenlijk :') _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 19 juli 2015 @ 19:12:25 #209
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154468806
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:43 schreef Lazvic het volgende:
Xiaomi heeft samen met li-ning zogenaamde smart sportschoenen uit gebracht.

[ afbeelding ]
ook leverbaar in zwart. Ik wil er een paar!
Starbucks, waar blijf je
  zondag 19 juli 2015 @ 19:14:01 #210
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154468854
Ik had vandaag de google translate app op m'n Nexus geïnstalleerd, en als test heb ik 't label van de verpakking van de Xiaomi 16000mAh powerbank gebruikt.
Was eigenlijk een beetje verrast om te zien dat er of LG of Matsushita cellen inzitten, terwijl ze LG en Samsung cellen adverteren.



[ Bericht 11% gewijzigd door dodge_911 op 19-07-2015 19:19:27 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154469297
Hoppa banggood 5 meter koud led licht voor 2.84, en omdat ik een Nederlander ben fok code erbij geprobeert en er nog 14 hele centen vanaf gekregen. Heerlijk moet die site maar eens wat in de gaten gaan houden.
  zondag 19 juli 2015 @ 19:56:13 #212
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154469977
Led strips _O_

Voor met een kut-tl die op de verkeerde plek hangt:



5 meter led in al zijn glorieuze kracht _O_

  zondag 19 juli 2015 @ 20:05:14 #213
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154470226


Fake BIC fan is na 1 uurtje gebruik ook al naar de klote.. :')
gewoon afgebroken door hem wat te buigen..
  zondag 19 juli 2015 @ 20:15:16 #214
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154470499
Is er misschien een shoutout naar ledstrips? Lijkt me interessant om in te lezen :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_154470571
Gewoon googlen, is geen moeilijkheidsgraad aan eigenlijk wijst zich vanzelf ofja vind ik toch
  zondag 19 juli 2015 @ 20:20:37 #216
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154470621
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:15 schreef l0lownkill het volgende:
Is er misschien een shoutout naar ledstrips? Lijkt me interessant om in te lezen :Y
Ik heb vorig jaar wel wat geschreven erover, maar een echte shootout is het niet :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 19 juli 2015 @ 20:49:29 #217
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154471318
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:18 schreef mitchy112 het volgende:
Gewoon googlen, is geen moeilijkheidsgraad aan eigenlijk wijst zich vanzelf ofja vind ik toch
Ikr, maar ik zit atm in het buitenland en uitgebreid googlen is vrijwel onmogelijk qua databundel/snelheid ;)

@dodge Kudos ^O^
You can't be late if you don't show up.
pi_154472697
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 16:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Over welke drone hebben we het?
syma
  zondag 19 juli 2015 @ 21:34:11 #219
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154472725
Zoals beloofd en ietwat verlaat, de foto's van de tas:





Ter vergelijking:


Link: http://eu.banggood.com/Wh(...)ack-wp-Uk-87544.html

Uit het UK warehouse.
Bezorging in 9 dagen.

Heeft zich vandaag alweer bewezen tijdens een dagje uit!

Andere tas:



Exclusief de kleine pouch voorop.
Dat is een EMT pouch die ik los gekocht heb voor 23 dollar op Amazon.

Links: http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html
http://www.amazon.com/gp/(...)i_detailpage_o00_s00
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 19 juli 2015 @ 22:08:06 #220
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154473831
Hebben!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Starbucks, waar blijf je
  zondag 19 juli 2015 @ 22:09:01 #221
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154473860
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoals beloofd en ietwat verlaat, de foto's van de tas:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ter vergelijking:
[ afbeelding ]

Link: http://eu.banggood.com/Wh(...)ack-wp-Uk-87544.html

Uit het UK warehouse.
Bezorging in 9 dagen.

Heeft zich vandaag alweer bewezen tijdens een dagje uit!

Andere tas:

[ afbeelding ]

Exclusief de kleine pouch voorop.
Dat is een EMT pouch die ik los gekocht heb voor 23 dollar op Amazon.

Links: http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html
http://www.amazon.com/gp/(...)i_detailpage_o00_s00
Past er eenvoudig een macbook-13 inch in?
Starbucks, waar blijf je
  zondag 19 juli 2015 @ 22:28:29 #222
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154474379
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:43 schreef Lazvic het volgende:
Xiaomi heeft samen met li-ning zogenaamde smart sportschoenen uit gebracht.

[ afbeelding ]
Gotta freakin' love Tinydeal :) Ze hebben ze al in presale :

http://www.tinydeal.com/m(...)eisure-p-154390.html
http://www.tinydeal.com/m(...)eisure-p-154391.html

Kwam ik net tegen tijdens een struin door de new arrivals :)

Maar eerlijk gezegd hou ik 't voor die prijs wel bij m'n MiBand en een paar Nike Air Max om mee te gaan lopen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 19 juli 2015 @ 23:37:14 #223
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154476057
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:09 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Past er eenvoudig een macbook-13 inch in?
Dan zou je even de afmetingen moeten vergelijken met de tas.

Op gevoel wordt het krap denk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_154479331
quote:
12s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:28 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Gotta freakin' love Tinydeal :) Ze hebben ze al in presale :

http://www.tinydeal.com/m(...)eisure-p-154390.html
http://www.tinydeal.com/m(...)eisure-p-154391.html

Kwam ik net tegen tijdens een struin door de new arrivals :)

Maar eerlijk gezegd hou ik 't voor die prijs wel bij m'n MiBand en een paar Nike Air Max om mee te gaan lopen :)
Houd er bij die schoenen wel rekening mee dat volgens Mi zelf ze ongeveer een jaar meegaan en daarna het 'smart' gedeelte waarschijnlijk niet meer werkt :P
  maandag 20 juli 2015 @ 03:26:14 #225
97745 Thorical
finding a way
pi_154479379
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 03:14 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Houd er bij die schoenen wel rekening mee dat volgens Mi zelf ze ongeveer een jaar meegaan en daarna het 'smart' gedeelte waarschijnlijk niet meer werkt :P
Dat is met sportschoenen toch geen bezwaar? Maar wat ik het Xiaomi gedeelte van de schoen?
Dat is mij nog niet duidelijk.
pi_154479390
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 03:26 schreef Thorical het volgende:

[..]

Dat is met sportschoenen toch geen bezwaar? Maar wat ik het Xiaomi gedeelte van de schoen?
Dat is mij nog niet duidelijk.
Feitelijk heeft Li Ning gewoon een Mi Band in de zool van de schoen gepropt. Houd het aantal stappen bij, route etc.

(ps. ben nog nooit Li Ning groter dan maat 44 tegengekomen hier ;( dus voor mensen die op grote voet leven, helaas. heb zelf 44 1/3 en pas li ning in maat 44 net niet :'( )
pi_154479931
Die maten klopt van geen kant.
Normaal heb ik schoenen maat 42, vorig jaar in Frankrijk schoenen gekocht van maat 43, 42 kon ik niet in, later Rax schoenen gekocht via Aliexpress op lengte maat in cm en dat kwam uit op 44.
Overigens nog steeds tevreden over.
pi_154480004
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 08:08 schreef Mehari het volgende:
Die maten klopt van geen kant.
Normaal heb ik schoenen maat 42, vorig jaar in Frankrijk schoenen gekocht van maat 43, 42 kon ik niet in, later Rax schoenen gekocht via Aliexpress op lengte maat in cm en dat kwam uit op 44.
Overigens nog steeds tevreden over.
Maten kloppen gewoon, er zijn alleen verschillende standaarden. Net zoals UK, US, heeft China ook een andere maattabel. Maat 44 China is niet hetzelfde als Maat 44 EU.
Vandaar dat veel sellers er een maattabel met ook cm's bij het product zetten.

Maat 44 China = ongeveer Maat 42 1/2 in EU.
  maandag 20 juli 2015 @ 08:46:56 #229
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154480185
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 08:08 schreef Mehari het volgende:
Die maten klopt van geen kant.
Normaal heb ik schoenen maat 42, vorig jaar in Frankrijk schoenen gekocht van maat 43, 42 kon ik niet in, later Rax schoenen gekocht via Aliexpress op lengte maat in cm en dat kwam uit op 44.
Overigens nog steeds tevreden over.
Dat ligt niet per se aan China, heb een keer voor werkschoenen mijn voeten op laten meten, was maat 42, toch had ik voor mijn New Balance hardloopschoenen zeker maat 43,5 nodig.

Maar hardloopschoenen kopen puur op hoe ze eruit zien: slecht idee... Elke voet is anders en heeft een andere schoen nodig. Bij de ene wat meer ondersteuning aan de binnenkant, bij de andere aan de buitenkant en de andere heeft juist weer een heel neutrale schoen nodig.
Don't let my username fool you...
pi_154480199
Bij veel Aliexpress sellers vind je wel een maat tabel met EU en US maten.
Maar juist daaruit kwam ik op de 44 voor de cm die ik wilde hebben.
pi_154480377
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 08:48 schreef Mehari het volgende:
Bij veel Aliexpress sellers vind je wel een maat tabel met EU en US maten.
Maar juist daaruit kwam ik op de 44 voor de cm die ik wilde hebben.
offtopic, maar iets wat ik in China wel mis. klassieke auto's O+
Altijd al een Mehari willen hebben ... toffe karren.

ontopic, zal eens kijken of ik hier een paar van die Li Ning's te pakken kan krijgen en opmeten.
  maandag 20 juli 2015 @ 09:34:48 #232
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154480685
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:08 schreef Kenzi het volgende:

[..]

offtopic, maar iets wat ik in China wel mis. klassieke auto's O+
Altijd al een Mehari willen hebben ... toffe karren.

ontopic, zal eens kijken of ik hier een paar van die Li Ning's te pakken kan krijgen en opmeten.
Een Mehari is wel te importeren, als je ze demonteert kun je nog net niet in een flatpack verschepen :P
  maandag 20 juli 2015 @ 10:08:33 #233
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_154481175
17e een pakket verzonden uit Hong Kong, vandaag al in NL, morgen in huis? Of duurt het nog wel ff als het in Nederland is aangekomen? :s)
pi_154482209
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
17e een pakket verzonden uit Hong Kong, vandaag al in NL, morgen in huis? Of duurt het nog wel ff als het in Nederland is aangekomen? :s)
Twitter postnl voor een 3S code en dan kan je hem gewoon volgen. Heb het weleens meegemaakt hoor dat het zo snel ging, helemaal als het snel wordt vrijgegeven door de douane maar de laatste tijd lijkt het daar wat langer te duren.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 20 juli 2015 @ 10:58:54 #235
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_154482236
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Twitter postnl voor een 3S code en dan kan je hem gewoon volgen. Heb het weleens meegemaakt hoor dat het zo snel ging, helemaal als het snel wordt vrijgegeven door de douane maar de laatste tijd lijkt het daar wat langer te duren.
Mja geen idee of het met pakketpost komt of met normale post, pakket zou opzich wel door de brievenbus kunnen denk ik :P
  maandag 20 juli 2015 @ 11:41:22 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154483132
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
17e een pakket verzonden uit Hong Kong, vandaag al in NL, morgen in huis? Of duurt het nog wel ff als het in Nederland is aangekomen? :s)
Code met je postcode en hsnr invullen op: internationalparceltracking.com
Als hij dan in NL is (voor)bij de douane dan kan je hem daar zien :).

PostNL ziet hem hoogstens 1 a 2 dagen eerder in hun systeem (dan is code nog niet gekoppeld aan huisnummer en PC).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154483630
De Xiaomi 10000s bij banggood zijn nu maar 12 euro!
Ook voor goud en roze:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Gegroet!
pi_154483739
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
De Xiaomi 10000s bij banggood zijn nu maar 12 euro!
Ook voor goud en roze:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Mooi. Gouden bestelt. Omdat het kan ;)
  maandag 20 juli 2015 @ 12:45:39 #239
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 20 juli 2015 @ 13:30:13 #240
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_154485638
Heb zojuist even de OP aandachtig doorgenomen en daarvoor al even in DIG en GAM gestruind of ik kon vinden wat ik zocht, maar helaas. Dus schiet ik de vraag gewoon af:

Gaming-headset ervaringen gezocht! Ik ben in de markt voor een nieuwe (voor PC). Heeft één van jullie recentelijk een headset gekocht? Zo ja, welke en hoe zijn de ervaringen? Ik heb er via DX en allbuy een paar op het oog, maar persoonlijke aanbevelingen zijn mij meer waard dan de info op de productpagina's.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 20 juli 2015 @ 13:32:49 #241
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154485714
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:30 schreef robdriessen het volgende:
Heb zojuist even de OP aandachtig doorgenomen en daarvoor al even in DIG en GAM gestruind of ik kon vinden wat ik zocht, maar helaas. Dus schiet ik de vraag gewoon af:

Gaming-headset ervaringen gezocht! Ik ben in de markt voor een nieuwe (voor PC). Heeft één van jullie recentelijk een headset gekocht? Zo ja, welke en hoe zijn de ervaringen? Ik heb er via DX en allbuy een paar op het oog, maar persoonlijke aanbevelingen zijn mij meer waard dan de info op de productpagina's.
Senic G4 is de meest populaire in dit topic.(zoek maar eens in dit topic)
7.1 geluid en goedkoop! Kwaliteit is gewoon normaal. Geen Highend iets ofzo..

Geluid is prima en kan kneitershard(staat hier op max. 10% volume!)
  maandag 20 juli 2015 @ 13:35:04 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154485776
Agreed. Somic of Senic.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154485996
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
De Xiaomi 10000s bij banggood zijn nu maar 12 euro!
Ook voor goud en roze:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Leuk. De gouden besteld :D
pi_154486780
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
De Xiaomi 10000s bij banggood zijn nu maar 12 euro!
Ook voor goud en roze:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
12.06 dollar met de FOKNLBG coupon O+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 20 juli 2015 @ 14:17:53 #245
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_154486906
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Senic G4 is de meest populaire in dit topic.(zoek maar eens in dit topic)
7.1 geluid en goedkoop! Kwaliteit is gewoon normaal. Geen Highend iets ofzo..

Geluid is prima en kan kneitershard(staat hier op max. 10% volume!)
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:35 schreef shiznuts het volgende:
Agreed. Somic of Senic.
[ afbeelding ]
Zojuist de Senic G4 besteld bij Aliexpress. Mijn hartelijke dank! 謝謝
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_154487704
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
De Xiaomi 10000s bij banggood zijn nu maar 12 euro!
Ook voor goud en roze:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Gedver, vorige week de gouden gekocht voor 15 dollar.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 20 juli 2015 @ 15:10:43 #247
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154488197
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

12.06 dollar met de FOKNLBG coupon O+
Nu had ik echt gedacht dat 't 'FUCKPEPPER' ofzo zou zijn ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154488208
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:06 schreef Zspirit het volgende:
De Xiaomi 10000s bij banggood zijn nu maar 12 euro!
Ook voor goud en roze:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
We gaan voor de bling-bling. Merci.
pi_154488774
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:11 schreef Rorsach het volgende:

[..]

We gaan voor de bling-bling. Merci.
Ik hoop niet dat het er pauper uit ziet. Volgens mij (en de fotos) is het iPhone achtig goud. En dat ziet er opzicht wel sjiek uit.
pi_154488838
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:34 schreef TheDoors het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat het er pauper uit ziet. Volgens mij (en de fotos) is het iPhone achtig goud. En dat ziet er opzicht wel sjiek uit.
Ja klopt, champagne.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154489190
Hopelijk komen mijn powerbanks nog even aan voordat ik op vakantie ga :p
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154491002
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:49 schreef rene90 het volgende:
Hopelijk komen mijn powerbanks nog even aan voordat ik op vakantie ga :p
Kreeg vier dagen geleden al wel een track code per mail, alleen die is nog niet geactiveerd.
  maandag 20 juli 2015 @ 17:45:18 #253
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154492381
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:49 schreef rene90 het volgende:
Hopelijk komen mijn powerbanks nog even aan voordat ik op vakantie ga :p
Ik stuur je wel wat op als 't moet ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154492726
quote:
12s.gif Op maandag 20 juli 2015 17:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik stuur je wel wat op als 't moet ;)
Niet een nieuw projectje voor jou om zonnecellen op je dak te bevestigen om op die manier je powerbanks op te laden?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 20 juli 2015 @ 18:03:33 #255
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154492818
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 17:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Niet een nieuw projectje voor jou om zonnecellen op je dak te bevestigen om op die manier je powerbanks op te laden?
Daar heb ik vorig jaar al aan zitten denken, maar met het rendement dat die (chinese) dingen momenteel bieden, ben je een week aan het laden om 'm vol te krijgen ofzo...

[ Bericht 0% gewijzigd door dodge_911 op 20-07-2015 18:22:31 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 20 juli 2015 @ 19:24:57 #256
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_154495092
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Code met je postcode en hsnr invullen op: internationalparceltracking.com
Als hij dan in NL is (voor)bij de douane dan kan je hem daar zien :).

PostNL ziet hem hoogstens 1 a 2 dagen eerder in hun systeem (dan is code nog niet gekoppeld aan huisnummer en PC).
Ik heb inmiddels m'n 3S code :D
17e is het pakket opgestuurd, morgen in huis. 5 daagjes :D
  dinsdag 21 juli 2015 @ 02:50:57 #257
369821 BenD
in Canada
pi_154505901
Iemand hier toevallig die een Xiaomi bluetooth speaker heeft?

https://www.allbuy.com/de(...)ereo-Sound-Box-33976
pi_154505945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 02:50 schreef BenD het volgende:
Iemand hier toevallig die een Xiaomi bluetooth speaker heeft?

https://www.allbuy.com/de(...)ereo-Sound-Box-33976
Earson 151 / 160 > Xiaomi Speaker, in vrijwel alle opzichten :P

Xiaomi heeft alleen bediening via smartphone, is niet waterdicht en geen SD slot.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 07:27:27 #259
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154506193
Earson ftw ja _O_
  dinsdag 21 juli 2015 @ 07:32:27 #260
369821 BenD
in Canada
pi_154506219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 03:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Earson 151 / 160 > Xiaomi Speaker, in vrijwel alle opzichten :P

Xiaomi heeft alleen bediening via smartphone, is niet waterdicht en geen SD slot.
Hmm ja, die earson is beter he. Vind dat alleen zo'n lelijk ding -O- Die Xiaomi ziet er wel gelikt uit, maar ja als de kwaliteit niet goed is.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 07:38:54 #261
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154506254
Wellicht dat de 160 in volledig zwart in je smaak valt?
pi_154506505
UMI eMAX reviewtje is klaar trouwens:
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154507595
En voor als mensen nog zo'n blitzwolf willen kopen, blitz99 geeft 4 dollar korting dus kom je op 15,99
http://www.banggood.com/B(...)nology-p-976585.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154508741
http://www.banggood.com/O(...)t-Tool-p-987045.html

Hmm halen of niet? Zou het echt de kwaliteit van water meten?
pi_154508870
Eerste powerbank binnen van de coupon aanbieding.
Is nog aardig snel gegaan.
Wederom heb ik het idee dat de items met tracking code er langer over doen dan die zonder tracking.
Gegroet!
pi_154510091
De Xiaomi Bluetooth speaker voor ¤13,84 @ Allbuy met code BMNCZW
https://www.allbuy.com/detail/33976
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:19:06 #267
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_154510205
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:05 schreef rene90 het volgende:
En voor als mensen nog zo'n blitzwolf willen kopen, blitz99 geeft 4 dollar korting dus kom je op 15,99
http://www.banggood.com/B(...)nology-p-976585.html
Besteld, thanks :)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_154510247
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:12 schreef Repeteeltje het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)t-Tool-p-987045.html

Hmm halen of niet? Zou het echt de kwaliteit van water meten?
Tja, wat moet je ermee? Ga jij elke keer je glas water testen als het hier uit de kraan komt? In Nederland hebben we volgens mij het schoonste water ter wereld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154510250
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:12 schreef Repeteeltje het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)t-Tool-p-987045.html

Hmm halen of niet? Zou het echt de kwaliteit van water meten?
Grappig maar nutteloos (tenminste in NL). Het meet TDS, de hoeveelheid opgeloste vaste stoffen, in water. Het zegt niks over wat die vaste stoffen zijn. Eigenlijk weet je dus nog weinig.
En in drinkwater in NL zullen die waardes gewoon normaal zijn.

Of ga je dat ding meenemen en in je bier in het cafe stoppen? :P
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:26:43 #270
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154510381
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:14 schreef Miniem het volgende:
De Xiaomi Bluetooth speaker voor ¤13,84 @ Allbuy met code BMNCZW
https://www.allbuy.com/detail/33976
Ha, nu heb ik hem besteld :) thanks!
Starbucks, waar blijf je
pi_154510469
Jul 13, 2015 - Item received for processing Sweden Posten
03:43 pm - Direct Link, PostNord Receiving HUB

7 Juli besteld, staat wel heel lang hier al op. Moet ik nu een code aanvragen van PostNL?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154510556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:31 schreef dimmak het volgende:
Jul 13, 2015 - Item received for processing Sweden Posten
03:43 pm - Direct Link, PostNord Receiving HUB

7 Juli besteld, staat wel heel lang hier al op. Moet ik nu een code aanvragen van PostNL?
Nee want hij is nog niet in NL, of die kans is niet zo groot. Soms ligt het wel 2 weken in die terminal. Sweden post is minimaal 3 weken eigenlijk, nog nooit meegemaakt dat het er eerder is. Vaak richting de 4 weken als standaard eigenlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154510690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee want hij is nog niet in NL, of die kans is niet zo groot. Soms ligt het wel 2 weken in die terminal. Sweden post is minimaal 3 weken eigenlijk, nog nooit meegemaakt dat het er eerder is. Vaak richting de 4 weken als standaard eigenlijk.
Best klote eigenlijk. Waarom moet het zo lang duren? ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154510772
Na een maand converseren met allbuy heb ik dan eindelijk een refund (-4$) voor de teruggestuurde bestelling.
Uiteindelijk toch geen paypal claim nodig gehad, en voor die 4$ die ze inhouden voor de verzendkosten ga ik geen moeite meer doen. Allang blij dat het eindelijk opgelost is.

1e bestelling bij allbuy en waarschijnlijk de laatste voor mij (in ieder geval voorlopig dan).
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:56:21 #275
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154511051
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:26 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Ha, nu heb ik hem besteld :) thanks!
Kak, die had ik twee dagen terug op banggood besteld. :+ scheelt weer 5 euro..
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:58:33 #276
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154511101
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 02:50 schreef BenD het volgende:
Iemand hier toevallig die een Xiaomi bluetooth speaker heeft?

https://www.allbuy.com/de(...)ereo-Sound-Box-33976
Ik heb deze ook besteld, twee dagen terug. Die earson heb ik ook, die maakt een zeer goed en vol geluid. Hoop dat de Xiaomi ook een beetje goed werkt.
pi_154512180
Iemand hier misschien enig idee of er goede waterproof koptelefoons of in-ears in china te krijgen zijn?
Kennis van me doet schoonspuit werk en heeft er al diverse om zeep geholpen op deze manier.

Anders adviseer ik hem gewoon een zooi awei's.
pi_154512372
zijn er ook oordopjes met zo'n haak in china?

hardloopoordopjes?

zo iets?

Gino ♥
pi_154512697
Ligt het aan mij of is de onderkant van de Xiaomi powerbank veranderd?

Zwarte komt van DX. Volgens Xiaomi is deze echt (code gecontroleerd)
Blauwe komt van DX. Volgens Xiaomi is deze echt (code gecontroleerd)

Niet alleen is de kleur van de tekst anders, bij de blauwe staat er meer informatie om de 10400 heen. Ook is de tekst veel donkerder. Alle andere zichtbare kenmerken kloppen wel, ook het Mi logo aan de binnenkant van de USB poort zit er bij beide in. Zowel de LED als de Fan werken correct (schakelaar dus ook).

De zwarte is ouder en wat viezer doordat deze altijd in mijn tas zit en al meerdere keren op kamperen is mee geweest.





The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_154512745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:38 schreef johanndoe het volgende:
Iemand hier misschien enig idee of er goede waterproof koptelefoons of in-ears in china te krijgen zijn?
Kennis van me doet schoonspuit werk en heeft er al diverse om zeep geholpen op deze manier.

Anders adviseer ik hem gewoon een zooi awei's.
http://www.banggood.com/O(...)th-Mic-p-973374.html

Deze heb ik zelf.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154513159
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef dimmak het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)th-Mic-p-973374.html

Deze heb ik zelf.
Oordopjes hebben helaas een gewone 3.5mm aansluiting nodig. Hij gebruikt ze icm een waterdichte radio
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:22:12 #282
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154513264
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:46 schreef Tjacka het volgende:
zijn er ook oordopjes met zo'n haak in china?

hardloopoordopjes?

zo iets?

[ afbeelding ]
De haak op deze foto is een losse ear guide, daarmee kun je iedere dop aanpassen.
Je hebt ook vaste haken of vaste memory wire, werkt allemaal hetzelfde.

Heb je een budget? Vsonic vsd3, 35 euro, meelectronics m6 20 euro.
De action had laatst Panasonic haakdoppen voor minder dan 10 euro.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:38 schreef johanndoe het volgende:
Iemand hier misschien enig idee of er goede waterproof koptelefoons of in-ears in china te krijgen zijn?
Kennis van me doet schoonspuit werk en heeft er al diverse om zeep geholpen op deze manier.

Anders adviseer ik hem gewoon een zooi awei's.
Oorbescherming dragen is sowieso handig als je met een hogedruk spuit werkt. Goed voor je oren en het volume van je mp3speler hoeft niet zo hoog. Gebruik ik ook altijd tijdens rare klusjes.

Eergisteren nog 3 uur met de Karcher staan klooien :P



[ Bericht 20% gewijzigd door monkeybrain op 21-07-2015 14:27:48 ]
pi_154513453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De haak op deze foto is een losse ear guide, daarmee kun je iedere dop aanpassen.
Je hebt ook vaste haken of vaste memory wire, werkt allemaal hetzelfde.

Heb je een budget? Vsonic vsd3, 35 euro, meelectronics m6 20 euro.
De action had laatst Panasonic haakdoppen voor minder dan 10 euro.

[..]

Oorbescherming dragen is sowieso handig als je met een hogedruk spuit werkt. Goed voor je oren en het volume van je mp3speler hoeft niet zo hoog. Gebruik ik ook altijd tijdens rare klusjes.

Eergisteren nog 3 uur met de Karcher staan klooien :P

[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet thx!

Naja ik heb laatst al een koptelefoon gekocht die voor normaal gebruik gaat zijn. Deze dopjes wil ik graag hebben voor het hardlopen. Moet ook nog chinadopjes hebben dus combineer die dan lekker met zo'n haak.
Gino ♥
pi_154513544
De eerste paar 10k powerbanks van BG binnen van de actie hier, beter verpakt dan de 10400mah versie destijds :+



[ Bericht 1% gewijzigd door Dasjonny op 21-07-2015 14:57:49 ]
pi_154513900
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:22 schreef monkeybrain het volgende:
Oorbescherming dragen is sowieso handig als je met een hogedruk spuit werkt. Goed voor je oren en het volume van je mp3speler hoeft niet zo hoog. Gebruik ik ook altijd tijdens rare klusjes.
Volgens mij gebruikt hij dit ook, maar gaan ze toch steeds kapot. Niet helemaal zeker, zal het nog eens navragen.
pi_154513909
Net wat dingetjes voor mijn Xiaomi Yi besteld. Wedden dat het er eerder is dan de Yi zelf, welke ik 7 juli heb besteld. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:01:35 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154514115
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet thx!

Naja ik heb laatst al een koptelefoon gekocht die voor normaal gebruik gaat zijn. Deze dopjes wil ik graag hebben voor het hardlopen. Moet ook nog chinadopjes hebben dus combineer die dan lekker met zo'n haak.
Niet elk design van een oordop is geschikt om ondersteboven in je oren te zitten met zo'n wire guide.
Als je echt serieus rotsvaste oordoppen zoekt wil je iets met memory wire + schuim dopjes. Dat zijn altijd dit soort gevormde doppen.



Niets is zo erg als tijdens het rennen dat je doppen eruit vallen of de seal breekt waardoor je muziek ineens kut klinkt. Je hebt ook minder last van schuif geluid van je kabel over je kleding.
pi_154514359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:34 schreef Dasjonny het volgende:
De eerste paar 10k powerbanks van BG binnen van de actie hier, beter verpakt dan de 10400mah versie destijds :+

[ afbeelding ]
beetje asociaal wel he.. meerdere bestellen...
pi_154514551
De nieuwe waterproof cases van Xiaomi zélf voor de Xiaomi Yi.
De vorige reeks had kwaliteitsproblemen en zijn ze mee gestopt.



"Groen" ( :? ) en wit.
Wel erg stevig geprijsd. :X

Oh, enne DigitalRev doet ook een test:



[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 21-07-2015 15:36:23 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:21:41 #290
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154514620
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:34 schreef Dasjonny het volgende:
De eerste paar 10k powerbanks van BG binnen van de actie hier, beter verpakt dan de 10400mah versie destijds :+

[ afbeelding ]
De 10400 was bij mij net zo verpakt. Netjes in een doosje.

Maar wat moet je met zoveel powerbanks? :{w
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:24:24 #291
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154514693
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:11 schreef mschol het volgende:
beetje asociaal wel he.. meerdere bestellen...
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef .Neovo. het volgende:
Maar wat moet je met zoveel powerbanks? :{w
Cadeautjes misschien, of, zoals in mijn geval meestal : genoeg meebestellen voor vrienden die d'r ook 1 willen als ze de jouwe zien :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154514696
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef .Neovo. het volgende:
De 10400 was bij mij net zo verpakt. Netjes in een doosje.
Ik heb er ook één binnen gekregen vandaag van Banggood, en inderdaad beter verpakt. Vorige keer hadden ze ook dat schuim eromheen maar daar kwam het doosje tussendoor. Nu zit het er helemaal omheen met wat tape.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154514773
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Iemand91 het volgende:
De nieuwe waterproof cases voor de Xiaomi Yi.
De vorige reeks had kwaliteitsproblemen en zijn ze mee gestopt.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

"Groen" ( :? ) en wit.
Wel erg stevig geprijsd. :X
30 euro erbij en je hebt nog een Yi. _O-

Ik heb deze nu besteld, goede reviews.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:30:00 #294
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154514860
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:24 schreef dodge_911 het volgende:

[..]


[..]

Cadeautjes misschien, of, zoals in mijn geval meestal : genoeg meebestellen voor vrienden die d'r ook 1 willen als ze de jouwe zien :)
Ik heb er ook eentje voor een vriend van me besteld, die was ook enthousiast over de mijne, in dat opzicht snap ik het wel.
pi_154514931
Ach ja jongens, er waren er 350 beschikbaar met de coupons dus iedereen hier heeft wel de kans gehad een powerbank aan te schaffen met een coupon. Liever jullie een paar extra dan mensen van pepper :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154515068
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:11 schreef mschol het volgende:

[..]

beetje asociaal wel he.. meerdere bestellen...
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

De 10400 was bij mij net zo verpakt. Netjes in een doosje.

Maar wat moet je met zoveel powerbanks? :{w
Zijn voor vrienden en familie en een extra voor mezelf voor de lange reis naar Frankrijk binnenkort ( zwarte zaterdag kan soms wel lang duren heb ik gemerkt vorig jaar :{ ) , ook op meerdere adressen besteld, het werd op basis van IP getrackt volgens mij. Alleen heb ik ze in ontvangst genomen omdat ze nu allemaal op vakantie zijn.

De 10400 versie was bij mij nog een in vrij fragiel plastic doosje, karton is toch beter materiaal hiervoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dasjonny op 21-07-2015 16:45:46 ]
pi_154515270
quote:
'Opvolger populaire fitnessband Mi Band wordt morgen aangekondigd'

Met meer dan 6 miljoen verkochte exemplaren is de Mi Band een groot succes. De simpele fitnessarmband blinkt vooral uit in zijn prijs, maar biedt ook veel mogelijkheden, zoals integratie met Google Fit. De opvolger van de band, de Mi Band 1S lijkt nu morgen onthuld te gaan worden.
Mi Band 1S met hartslagsensor

Volgens een teaser die we via HDBlog.it tegenkwamen kunnen we morgen iets 'geweldigs' verwachten. Die zin is niet vreemd gekozen, het is namelijk het motto van het Chinese Xiaomi: 'Always believe that something wonderful is about to happen'. Op de poster is verder een Mi Band te zien die wel erg veel op de huidige Mi Band lijkt, inclusief het rubberen bandje.

Eerder zagen we al foto's langskomen van de vermoedelijke basisunit van de fitnesstracker. Het is nog niet duidelijk of de 1S een echte opvolger voor de fitnessarmband wordt of dat het gaat om een model dat naast de huidige versie gevoerd gaat worden. De 1S krijgt waarschijnlijk een hartslagsensor aan boord. Over een prijs of beschikbaarheid is nog niets bekend.
http://androidworld.nl/nieuws/xiaomi-mi-band-1s-aankondiging/
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:50:00 #298
369821 BenD
in Canada
pi_154515344
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 07:38 schreef Erasmo het volgende:
Wellicht dat de 160 in volledig zwart in je smaak valt?
Mooier, maar ook net niet. Toch bedankt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:14 schreef Miniem het volgende:
De Xiaomi Bluetooth speaker voor ¤13,84 @ Allbuy met code BMNCZW
https://www.allbuy.com/detail/33976
Thanks! Toch maar besteld :)
pi_154517181
quote:
Dat ze maar komen met de smartwatch o|O
pi_154518166
Iemand ervaring met goedkope android 2-din touchscreen autoradio's uit china. Heb er al enkele gezien op aliexpress maar weinig met goede recensies. Zoek er een met de mogelijkheid tot gebruik van apps, navigatie, muziek, video, en rds radio functies.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:17:35 #301
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154520241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:39 schreef sillician het volgende:
Iemand ervaring met goedkope android 2-din touchscreen autoradio's uit china. Heb er al enkele gezien op aliexpress maar weinig met goede recensies. Zoek er een met de mogelijkheid tot gebruik van apps, navigatie, muziek, video, en rds radio functies.
`
User Revpolen heeft ervaring met meerdere (volgens mij zijn er zelfs bij hem wel eens wat gejat :P..)

User RobertNL heeft ook een 2din radio uit china gehaald, maar volgens mij is dat bij hem nooit echt wat geworden.. Heb toen niet echt een review of wat gezien..
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')