abonnement Unibet Coolblue
pi_154339509
Ik merk wel dat de vakantie begonnen is. Ik kon al met moeite geschikte vacatures vinden hier in de regio, nu is het helemaal opgedroogd. Tenminste, ik hoop dat het met de zomervakantie te maken heeft. Niet dat mijn tak van sport nog verder aan het instorten is.
pi_154339795
Ik heb de laatste tijd weer even geen puf om te solliciteren.

Ben wel met een bedrijf in gesprek en mag ook op 2e gesprek. Maar heb even niet de energie om nieuwe vacatures te zoeken en al helemaal niet om weer brieven te schrijven enzo. Ben even op ofzo.

Btw voor de ww'ers onder ons. Ik heb mij aangemeld voor ww en ook bevestiging enzo gekregen. Moet je dan verder nog acties ondernemen behalve wat er in je inbox bij werk.nl staat? Of neemt UWV contact met mij op wie mijn coach is en wanneer ik een afspraak ga hebben?
Kon er niets over vinden in de brieven...
pi_154340232
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Lingue het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer even geen puf om te solliciteren.

Ben wel met een bedrijf in gesprek en mag ook op 2e gesprek. Maar heb even niet de energie om nieuwe vacatures te zoeken en al helemaal niet om weer brieven te schrijven enzo. Ben even op ofzo.

Btw voor de ww'ers onder ons. Ik heb mij aangemeld voor ww en ook bevestiging enzo gekregen. Moet je dan verder nog acties ondernemen behalve wat er in je inbox bij werk.nl staat? Of neemt UWV contact met mij op wie mijn coach is en wanneer ik een afspraak ga hebben?
Kon er niets over vinden in de brieven...
Je ziet vanzelf bij je taken of je naar een verplichte bijeenkomst moet. Voor de rest heb ik er nog geen afspraak gehad, en ook nog geen coach toegewezen gekregen. Dus ik doe maar wat ze van me vragen via de werkmap, maar het voelt tot nu toe behoorlijk als eenrichtingsverkeer.
pi_154340418
Thnx goed om te weten. Zou vervelend zijn als ik actie had moeten ondernemen en niet uitgevoerd had.

Maar idd het is wel een beetje 1 richtingsverkeer, dat gevoel is hier ook. Slechte communicatie.

Na hoeveel tijd had jij je verplichte bijeenkomst? Dit is mijn eerste ww-maand.
pi_154340536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Lingue het volgende:
Thnx goed om te weten. Zou vervelend zijn als ik actie had moeten ondernemen en niet uitgevoerd had.

Maar idd het is wel een beetje 1 richtingsverkeer, dat gevoel is hier ook. Slechte communicatie.

Na hoeveel tijd had jij je verplichte bijeenkomst? Dit is mijn eerste ww-maand.
Die had ik ongeveer twee weken na aanvang van de ww. Dat was ongeveer 4 of 5 weken nadat ik bij het UWV had aangegeven dat ik werkloos zou raken. Er waren 36 mensen voor uitgenodigd, als er 20 aanwezigen waren, is het veel!
pi_154340624
Oh ok. Haha, toen ik wist dat ik werkloos zou raken heb ik mij direct aangemeld. Begin van het jaar wist ik het al, nu is het alleen echt zo. Maar nog nooit zoiets gezien.

Naja het zal wel loslopen. Ik 'hoor' ze vanzelf via de inbox als er andere acties zijn dan moeten solliciteren.

Blijkbaar neemt niet iedereen het nauw met de verplichtingen van het UWV. Gelukkig ben ik zo een brave burger die doet wat gevraagd wordt...
pi_154340834
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:59 schreef Lingue het volgende:
Btw voor de ww'ers onder ons. Ik heb mij aangemeld voor ww en ook bevestiging enzo gekregen. Moet je dan verder nog acties ondernemen behalve wat er in je inbox bij werk.nl staat? Of neemt UWV contact met mij op wie mijn coach is en wanneer ik een afspraak ga hebben?
Kon er niets over vinden in de brieven...
Je hoeft niks te doen, behalve je sollicitatie-activiteiten door te geven. Als het UWV iets van je wil dan krijg je daar via je Inbox een bericht over. Eventuele afspraken voor een persoonlijk (intake)gesprek staan daar ook bij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Lingue het volgende:
Thnx goed om te weten. Zou vervelend zijn als ik actie had moeten ondernemen en niet uitgevoerd had.

Maar idd het is wel een beetje 1 richtingsverkeer, dat gevoel is hier ook. Slechte communicatie.

Na hoeveel tijd had jij je verplichte bijeenkomst? Dit is mijn eerste ww-maand.
Bij mij duurde het veel langer dan wat bij _Arual_ het geval was. Ik geloof dat het wel 3 maanden ofzo was voordat ik langs 'mocht' komen. Bij mij was het een persoonlijk gesprek, waar ik toen mijn cv voor moest meenemen (dat stond ook online, maar goed :') ) Daar is nooit wat mee gedaan, bleek bij het tweede gesprek, want de medewerker die ik toen sprak, kon helemaal geen gegevens van mij vinden, waardoor ze me ook nooit kunnen matchen met openstaande vacatures (niet dat daarna wél gedaan werd).
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_154340918
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:30 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Je hoeft niks te doen, behalve je sollicitatie-activiteiten door te geven. Als het UWV iets van je wil dan krijg je daar via je Inbox een bericht over. Eventuele afspraken voor een persoonlijk (intake)gesprek staan daar ook bij.

[..]

Bij mij duurde het veel langer dan wat bij _Arual_ het geval was. Ik geloof dat het wel 3 maanden ofzo was voordat ik langs 'mocht' komen. Bij mij was het een persoonlijk gesprek, waar ik toen mijn cv voor moest meenemen (dat stond ook online, maar goed :') ) Daar is nooit wat mee gedaan, bleek bij het tweede gesprek, want de medewerker die ik toen sprak, kon helemaal geen gegevens van mij vinden, waardoor ze me ook nooit kunnen matchen met openstaande vacatures (niet dat daarna wél gedaan werd).
Oh my... klinkt als een zooitje ongeregeld. Maar thnx voor je ervaring. Altijd fijn om even te horen. Ik hoop toch voor die tijd wel een baan te hebben gevonden. Weinig behoefte aan UWV die in mijn nek hijgt...

Nou van die matching moet je het niet hebben hoor. Bijna alles is een 100% match met mijn cv. En ik heb op mijn leeftijd nog lang niet alles gedaan :+

Soms zie je wel dingen voorbij komen die interessant zijn daar zal het wel om te doen zijn.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 20:45:13 #34
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_154341255
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat mensen 'kennen' in een bedrijf echt een doorslaggevende factor is. Zo'n referentie is dat meestal niet (tenzij je weer iemand in de referentie noemt die ze er persoonlijk kennen). Dus als je oud collega's zeggen dat je een prima collega was dan heb je echt een streepje voor op andere kandidaten :Y
Zo ben ik ook 'n beetje m'n huidige baantje binnengerold: de vrouw van de afdelingsleiding heeft met me samengewerkt en weet heel goed wat voor iemand ik ben en hoe ik werk. *O* schaam me hier wel 'n heel klein beetje voor, sta gelijk op 'n "moeilijke" plek (vooral omdat degene die me aan het opleiden is hier nogal heel erg geen zin in heeft maar ja er is niemand anders :') ) maar ja. :@

...en uwv stuurde me steeds mailtjes met "mogelijk interessante vacatures voor u" maar die waren allemaal in de logistiek terwijl het heel duidelijk op m'n cv te zien was dat ik aan het switchen was. :')
Hallon!
  dinsdag 14 juli 2015 @ 20:47:05 #35
47102 Elvi
miemkwien
pi_154341301
Ik kreeg vandaag ook testuitslagen van het UWV. Competenties, interesses... was best interessant. Er kwam uit dat ik iets in.de trainer/coaching/consultant kant moest gaan doen. En dat lijkt me ook wel wat. Het is alleen zo moeilijk om ertussen te komen.
pi_154341958
Hier is het op dit moment een drama qua sollicitaties. Ik vind er per week maar 1 of 2 die me écht aanspreken (en nee UZB's, ik wil nog steeds niet in een callcenter werken). Daar schrijf ik dan een brief naartoe (die mijn collega van het vrijwilligerswerk ook nog even tegen leest zodat er geen rare dingen in staan) en dan krijg ik altijd, maar dan ook áltijd een afwijzing terug. Terwijl het echt geen standaard brieven zijn en ik ook altijd voorbeelden noem van werkzaamheden die ik in het verleden al heb gedaan en die ik bij de baan waar ik op solliciteer ga uitvoeren.

Als ik hier dan zie dat mensen zo vaak worden uitgenodigd voor een 1e of 2e gesprek of zelfs bijna meteen worden aangenomen dan word ik er echt moedeloos van -O- .
Begrijp me niet verkeerd, ik ben superblij voor jullie allemaal, maar ik vraag me dan soms toch echt af of er iets mis is met mij (geef daar maar geen antwoord op :D :X)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_154342028
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
Hier is het op dit moment een drama qua sollicitaties. Ik vind er per week maar 1 of 2 die me écht aanspreken (en nee UZB's, ik wil nog steeds niet in een callcenter werken). Daar schrijf ik dan een brief naartoe (die mijn collega van het vrijwilligerswerk ook nog even tegen leest zodat er geen rare dingen in staan) en dan krijg ik altijd, maar dan ook áltijd een afwijzing terug. Terwijl het echt geen standaard brieven zijn en ik ook altijd voorbeelden noem van werkzaamheden die ik in het verleden al heb gedaan en die ik bij de baan waar ik op solliciteer ga uitvoeren.

Als ik hier dan zie dat mensen zo vaak worden uitgenodigd voor een 1e of 2e gesprek of zelfs bijna meteen worden aangenomen dan word ik er echt moedeloos van -O- .
Begrijp me niet verkeerd, ik ben superblij voor jullie allemaal, maar ik vraag me dan soms toch echt af of er iets mis is met mij (geef daar maar geen antwoord op :D :X)
Misschien als ChatGirl ergens werken :D
pi_154342058
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:10 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Misschien als ChatGirl ergens werken :D
Dat kan altijd nog :7
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:20:43 #39
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_154342383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
Hier is het op dit moment een drama qua sollicitaties. Ik vind er per week maar 1 of 2 die me écht aanspreken (en nee UZB's, ik wil nog steeds niet in een callcenter werken). Daar schrijf ik dan een brief naartoe (die mijn collega van het vrijwilligerswerk ook nog even tegen leest zodat er geen rare dingen in staan) en dan krijg ik altijd, maar dan ook áltijd een afwijzing terug. Terwijl het echt geen standaard brieven zijn en ik ook altijd voorbeelden noem van werkzaamheden die ik in het verleden al heb gedaan en die ik bij de baan waar ik op solliciteer ga uitvoeren.

Als ik hier dan zie dat mensen zo vaak worden uitgenodigd voor een 1e of 2e gesprek of zelfs bijna meteen worden aangenomen dan word ik er echt moedeloos van -O- .
Begrijp me niet verkeerd, ik ben superblij voor jullie allemaal, maar ik vraag me dan soms toch echt af of er iets mis is met mij (geef daar maar geen antwoord op :D :X)
Ik was al zes-zeven maanden opzoek, sinds mijn afstuderen. Had er echt wel genoeg van ook. Op een dag heb jij ook zoveel geluk. Mijn b2b after sales baan is ook niet mijn grootste droom, maar een prima begin [ heb call center inderdaad ook afgewezen haha]

Tevens; het bedrijf zoekt nog meer mederwerkers voor de b2b after sales. Mocht je naar Gelderland willen reizen voor zo'n soort baan dan kan ik je wel wat namen geven :)
geen.
pi_154342471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:

Als ik hier dan zie dat mensen zo vaak worden uitgenodigd voor een 1e of 2e gesprek of zelfs bijna meteen worden aangenomen dan word ik er echt moedeloos van .
Ik denk dat de meeste mensen hun successen fijner vinden om te melden dan de zoveelste afwijzing. Sommige mensen zie je een hele tijd niet en komen dan vertellen dat ze een leuke baan hebben gekregen of een gesprek. Misschien waren ze ondertussen ook al 20x direct afgewezen. Zie het niet als jouw eigen falen, echt niet. Werkgevers hebben zoveel keus op dit moment en iemand kan nèt een bepaalde werkervaring of papiertje hebben die zij belangrijk vinden en die jij niet had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154342678
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Ik was al zes-zeven maanden opzoek, sinds mijn afstuderen. Had er echt wel genoeg van ook. Op een dag heb jij ook zoveel geluk. Mijn b2b after sales baan is ook niet mijn grootste droom, maar een prima begin [ heb call center inderdaad ook afgewezen haha]

Tevens; het bedrijf zoekt nog meer mederwerkers voor de b2b after sales. Mocht je naar Gelderland willen reizen voor zo'n soort baan dan kan ik je wel wat namen geven :)
Gelderland is een beetje uit de richting vanuit de randstad helaas. Ik heb ook geen eigen vervoer dus dat helpt op dit moment ook niet echt mee met het zoeken naar een baan. Er zijn genoeg leuke banen, maar daar heb ik dan 2.5 uur enkele reistijd voor.

Ik zit nu al weer 4 maanden thuis, maar ik werk nu wel vrijwillig ergens om toch maar niet de gevreesde gaten in m'n cv te laten vallen. Sinds mijn afstuderen 4,5 jaar geleden heb ik nog nergens voor langere tijd gewerkt, met als absolute dieptepunt een baan waar ik maar liefst 10 dagen heb gewerkt :D ;') :D.

Maar we zoeken lekker door. Volgende week heb ik lekker 2 weken vakantie, laat ik me daar maar eens op focussen *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:30:20 #42
47102 Elvi
miemkwien
pi_154342699
Ik ben al 2 jaar op zoek en ben maar 2 keer op gesprek uitgenodigd :') waarvan 1 keer bij een uitzendbureau.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:31:08 #43
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_154342723
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen hun successen fijner vinden om te melden dan de zoveelste afwijzing. Sommige mensen zie je een hele tijd niet en komen dan vertellen dat ze een leuke baan hebben gekregen of een gesprek. Misschien waren ze ondertussen ook al 20x direct afgewezen. Zie het niet als jouw eigen falen, echt niet. Werkgevers hebben zoveel keus op dit moment en iemand kan nèt een bepaalde werkervaring of papiertje hebben die zij belangrijk vinden en die jij niet had.
Dit dus. ...en soms vertel ik gewoon niet meteen alles over 'n sollicitatie omdat ik 't niet wil "jinxen" zeg maar. :@
Hallon!
pi_154342945
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit dus. ...en soms vertel ik gewoon niet meteen alles over 'n sollicitatie omdat ik 't niet wil "jinxen" zeg maar. :@
Het ligt ook aan heel veel zaken natuurlijk. Ik ben nu wat aan het rondkijken naar sr. / lead Java developer functies. Daar is zo veel meer vraag dan aanbod dat iedereen met een enigszins redelijke CV in ieder geval wel op gesprek mag. Het is gewoon een kwestie van even met een recruiter babbelen en je kunt een paar vacatures uit een hele waslijst kiezen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154343225
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen hun successen fijner vinden om te melden dan de zoveelste afwijzing. Sommige mensen zie je een hele tijd niet en komen dan vertellen dat ze een leuke baan hebben gekregen of een gesprek. Misschien waren ze ondertussen ook al 20x direct afgewezen. Zie het niet als jouw eigen falen, echt niet. Werkgevers hebben zoveel keus op dit moment en iemand kan nèt een bepaalde werkervaring of papiertje hebben die zij belangrijk vinden en die jij niet had.
Oh, ik weet zeker dat werkgevers het nu voor het kiezen hebben. En het lukt me ook steeds beter om het van me af te zetten en te schrijven naar de volgende sollicitatiebrief.

Wat dat betreft is mijn 'baas' wel een zegen. Ze geeft me 2x per week die schop onder m'n kont om toch vooral door te gaan en te blijven zoeken naar passende vacatures.

En nog even een vraag: heeft iemand hier goede tips voor/ervaringen met W&S bureaus in de regio Rotterdam?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_154345785
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:36 schreef peter070 het volgende:
Hier ook weer een kleine update. Tot nu toe steeds afgewezen door bedrijven. Van de meeste afwijzing is "over gekwalificeerd".. En dat terwijl ik toch echt bij die bedrijven had willen werken.

Nu staan er nog 7 sollicitaties open, echter met het oog op de zomervakantie kan het wat langer duren dan normaal...

We blijven maar positief, echter mijn handen jeuken om ergens te beginnen!
Hier gaat het ook nog moeizaam. Krijg soms gewoon helemaal geen reactie op mijn soliicitaties na de standaard 'ontvangstbevestiging'. Zelfs bedrijven die dan zeggen binnen zoveel dagen te reageren voor een eerste selectie... dagen zijn allang om en je hoort niks meer. Schandalig, maar ja.

Ben zelf meestal ook 'overgekwalificieerd' Hoe kan je dat worden trouwens? Ben je dan gewoon te slim (of te duur) voor de meeste baantjes? Hebben ze liever iemand die alles meteen voor zoete koek aanneemt, geen vragen stelt en alles wat de manager zegt braaf uitvoert ondanks dat ie weet dat ie helemaal fout handelt?

Zelfs de ALTIJD aanwezige klantenservice baantjes (inbound) nodigen ze me niet voor uit... met amper 9 euro per uur natuurlijk niet al te best betaald (kuch) maar ja geld is geld en je brengt je dan nog een beetje leuk door... Maar ja, daar zal ook wel weer gelden: ''gast, met jouw CV en ervaring, waarom zou je in godsnaam voor ons, half onderbetaald, willen werken?!'
pi_154345983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Ik was al zes-zeven maanden opzoek, sinds mijn afstuderen. Had er echt wel genoeg van ook. Op een dag heb jij ook zoveel geluk. Mijn b2b after sales baan is ook niet mijn grootste droom, maar een prima begin [ heb call center inderdaad ook afgewezen haha]

Tevens; het bedrijf zoekt nog meer mederwerkers voor de b2b after sales. Mocht je naar Gelderland willen reizen voor zo'n soort baan dan kan ik je wel wat namen geven :)
Regio Nijmegen zeker? Die zie ik wel héél vaak voorbijkomen. Ook b2b. Is dus een verkoopbaantje? Daar haak ik altijd al af, want ik weet van mezelf dat ik niet kan verkopen want ik heb er zelf een gruwelijke hekel aan lastig gevallen te worden per telefoon met die onzinnige aanbiedingen die meestal ook niet voordeliger of te vertrouwen zijn. En als je niks verkoopt krijg je geen bonus en dan hou je echt helemaal niks over aan het einde van de maand en vlieg je er ook nog eens snel uit.

Als het echt niet anders kan wil ik best een tijdje werken op inbound klantenservice. Dat de mensen jou dus bellen en je niet echt wat moet verkopen, hooguit een ander product aanraden ofzo als ze uitgekeken zijn op wat ze nu hebben.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 23:22:08 #48
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_154346114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Regio Nijmegen zeker? Die zie ik wel héél vaak voorbijkomen. Ook b2b. Is dus een verkoopbaantje? Daar haak ik altijd al af, want ik weet van mezelf dat ik niet kan verkopen want ik heb er zelf een gruwelijke hekel aan lastig gevallen te worden per telefoon met die onzinnige aanbiedingen die meestal ook niet voordeliger of te vertrouwen zijn. En als je niks verkoopt krijg je geen bonus en dan hou je echt helemaal niks over aan het einde van de maand en vlieg je er ook nog eens snel uit.

Als het echt niet anders kan wil ik best een tijdje werken op inbound klantenservice. Dat de mensen jou dus bellen en je niet echt wat moet verkopen, hooguit een ander product aanraden ofzo als ze uitgekeken zijn op wat ze nu hebben.
Nee niet Nijmegen en nee geen verkoopbaantje. De dealers bellen naar mij met vragen over garantie of leveringen e.d. Wat jij noemt is trouwens gewoon sales, geen after sales...

Dus die vacature die jij hebt gezien zal nog wel veel vaker langskomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Isis20 op 14-07-2015 23:39:37 ]
geen.
pi_154346410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier gaat het ook nog moeizaam. Krijg soms gewoon helemaal geen reactie op mijn soliicitaties na de standaard 'ontvangstbevestiging'. Zelfs bedrijven die dan zeggen binnen zoveel dagen te reageren voor een eerste selectie... dagen zijn allang om en je hoort niks meer. Schandalig, maar ja.

Ben zelf meestal ook 'overgekwalificieerd' Hoe kan je dat worden trouwens? Ben je dan gewoon te slim (of te duur) voor de meeste baantjes? Hebben ze liever iemand die alles meteen voor zoete koek aanneemt, geen vragen stelt en alles wat de manager zegt braaf uitvoert ondanks dat ie weet dat ie helemaal fout handelt?

Zelfs de ALTIJD aanwezige klantenservice baantjes (inbound) nodigen ze me niet voor uit... met amper 9 euro per uur natuurlijk niet al te best betaald (kuch) maar ja geld is geld en je brengt je dan nog een beetje leuk door... Maar ja, daar zal ook wel weer gelden: ''gast, met jouw CV en ervaring, waarom zou je in godsnaam voor ons, half onderbetaald, willen werken?!'
Wat is je opleiding? :)
pi_154346732
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:32 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat is je opleiding? :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele sector is op zijn gat door digitalisering en nieuwe banen ho maar want dat kost geld en dat hebben we niet. Of je kan terecht als freelancer maar dan verdien je omgerekend echt bedroevend slecht en altijd onzekerheid (oh nee, vrijheid!) over nieuwe opdrachten... Sowieso is dat freelancen-zzpen echt geen leuke toevoeging de laatste jaren. Wordt gewoon uitgebuit, vaste mensen worden ontslagen en kunnen terugkeren als zzp'er en meer van dat soort geintjes. Bovendien zijn de vacatures die er nog mondjesmaat zijn ook zo gevuld; middels vriendjesnetwerk of gewoon één van de 200 mensen die reageren uitnodigen. Allemaal zijn we op zoek naar een baan, maar in mijn sector bestaan ze dus echt bijna niet meer, vandaar dat ik ook maar op die 'simpele' baantjes reageer, maar daar ben ik dan weer te slim voor :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')