abonnement Unibet Coolblue
pi_154908140
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:40 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, op een of andere manier blijf ik toch terug komen bij de Elephone S2, de Oukitel U8 en de UMi Iron.

Niet dat Moralitas daar iets aan heeft. ;)
Vind je die zwarte randen bij de Iron niet verschrikkelijk lelijk?

Mijn volgende Chinaphone wordt waarschijnlijk een Meizu. :)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:59:10 #127
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_154914057
Tot zover niet echt een mega storende factor gevonden.

Ik zit nu, nadat mijn Nexus 5 kapot is gevallen, tijdelijk met een oude HTC Sensation en een iPhone 4S, dus ja... zwarte randen... die vallen nog redelijk mee als ik het daarmee moet gaan vergelijken. :)
pi_154918797
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:41 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Elephone en Kingzone mogen eral uit, al slechte dingen van gelezen. BQ? nooit van gehoord, kan support niet ten goede komen. Lenovo z'n standaard ROMs zijn redelijk kut. Innos? Nooit van gehoord.

Dan kom je op dit mooie lijstje uit:
- Oneplus Two
- Xiaomi Mi4
- Lenovo Vibeshot Z90(als je'm echt wil)
- Meizu MX4/5
- ZTE Nubia Z9 mini

Zou eerder neigen naar de Xiaomi of de Meizu, maar da's persoonlijk.
In die innos telefoon zitten twee batterijen welke in theorie goed zouden moeten zijn voor 3-5 dagen gebruik (6500 MaH). Overige specs zijn vergelijkbaar met de andere telefoons in de lijst. De telefoon wordt door de fabrikant alleen in China geleverd maar is via resellers voor een prima prijs te verkrijgen. Ik neem dan alleen wel aan dat het wellicht wat prutsen wordt met de ROM omdat deze geheel Chinees zal zijn.

BQ schijnt een fabrikant van Spaanse origine te zijn. Bekend, of minder bekend, van Mundo readers. Ontwikkelen sinds 2010 E-readers en tablets en zijn in 2013 met smartphones begonnen.

Momenteel neig ik naar de Innos omdat je daar het meeste waar voor je geld lijkt te krijgen. Ik wacht alleen de verhalen over de OS nog even af. Anders ga ik voor de Lenovo omdat de camera wel een redelijk zwaartepunt is en dit volgens mij een telefoon is met 1 van de betere camera's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moralitas op 06-08-2015 12:44:08 ]
pi_154929350
Ik zweef met mijn muis boven de Paypal knop van de Lenovo K3 Note op Pandawill... Ik ben alleen bang dat dat ding zo vol bloatware zit. Ik heb rondgekeken naar custom roms maar dat lijkt nog niet heel erg actief te zien bij deze telefoon. De Meizu M2 is een andere optie maar die schijnt een minder goede camera te hebben. China telefoons! Altijd onzeker. :p

Ik heb al flink wat Jiayu's, Cubots and THL's versleten en ben eigenlijk alleen echt tevreden geweest met de Cubot GT99. Dat ding bleef het gewoon doen en de custom roms waren super.
pi_154936899
http://tweakers.net/nieuw(...)stagefright-bug.html

iemand een idee of die iets gehoord heeft of de stock rom van de jiayu G4 ook een patch krijgt?
pi_154951097
http://www.pandawill.com/happy-hour/

Meizu M2 Note is over een paar uur beschikbaar voor slechts 150 dollar.

Must. Resist. Now.
pi_154961526
Innos D6000 wordt als het goed is vanaf 15 augustus geleverd. Ik heb nog geen reviews gevonden maar voor 230 euro lijkt het een monsterlijke telefoon:
- 5.2 inch
- Qualcomm 615
- 3GB RAM
- 16 MP achter
- 5 MP voor
- Android 5.0
- 6000 mAh batterij

Indien de reviews positief zijn koop ik hem. Mochten ze negatief uitvallen dan wordt het een Lenovo Vibeshot Z90 denk ik.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:55:58 #133
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_154961937
Niks monsterlijk aan op de accu na.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_154962132
Zou je nog iets anders aanraden? Ik ruil graag een stuk batterijduur in voor een betere camera. Wat ik merkis dat meeste midrange chinaphones een generieke 13mp camera hebben.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:09:02 #135
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_154962304
Camera's op een smartphone kunnen mij eerlijk gestolen worden. Gaat mij meer om het scherm, kwaliteit, cpu, gpu en audio chip. Ik zou in jou geval voor een Nubia Z9 mini of de Xiaomi mi4 gaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_154985989
Ben hier al een hele tijd niet meer geweest, maar vroeg mij af of er iemand ooit al een garantie claim gedaan heeft via Pandawill? Zit hier echt met een belachelijke situatie.

Mijn broer zijn G4s werkt sinds een paar weken niet meer, eerst geen beeld meer, en nu helemaal niets. Dit was 2 weken voordat hij een jaar oud was, binnen de garantie periode nog. Ik contacteer dus pandawill, maar die spreken zichzelf heel de tijd tegen, en zijn duidelijk aan het stallen.
- Kan je een video maken? --> sure, maar er is niets op te zien, hij gaat gewoon niet aan, en ik wil dit proces starten voor de garantie vervalt.
- Ja maak toch maar een video --> ok, ik maak video stuur het door
- Ja, sorry maar je garantie periode is vervallen, en gaat veel geld kosten --> ik, ja maar how, dit heb ik van in het begin gezegd dat ik dit niet wilde, ik ben dit gesprekken begonnen voor die verviel.
- Je hebt gelijk sorry, kan je anders naar een reparatie winkel bij jou gaan, laat weten hoeveel het was en wij betalen het --> ik, cool thx, ik zal 1 van de komende dagen gaan, wat is zo het budget dat jullie zouden terugbetalen
- Sorry, hij is niet meer in garantie, omdat hij al 1 jaar oud is gaat hij toch sowieso niet lang meer meegaan, is het goed als we je een coupon geven van $15 voor een nieuwe?

WTF?! :p
pi_154987004
15 dollar voor een nieuwe :')

Succes, ben wel benieuwd naar de uitkomst.
pi_154987457
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef Moralitas het volgende:
15 dollar voor een nieuwe :')

Succes, ben wel benieuwd naar de uitkomst.
Hehe echt he, dankuwel pandawill, zo vrijgevig :p

Heb de echte conversatie er bij gevoegd moest je het willen lezen, met hun fantastisch engels is het nog wat grappiger ^^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154989583
It is over used. :') Oh boy.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:13:34 #140
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154990252
Haha. Ik kreeg 10 dollar van Pandawill omdat de specs van m'n Vibe Shot van 350 dollar niet klopten. (geen band 20, dus weinig 4G met Vodafone)

Verwacht maar niet veel service van Chinese shops en tja.. ze hoeven zich nergens aan te houden; het kost ze hoogstens een slechte review op een andere site. (want op hun eigen site verwijderen ze die)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_155090541
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:37 schreef Brecht35 het volgende:
It is over used. :') Oh boy.
Echt he! Precies of ik kom daar af met de aller eerste iPhone ofzo :p

Heb
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:13 schreef Dromer het volgende:
Haha. Ik kreeg 10 dollar van Pandawill omdat de specs van m'n Vibe Shot van 350 dollar niet klopten. (geen band 20, dus weinig 4G met Vodafone)

Verwacht maar niet veel service van Chinese shops en tja.. ze hoeven zich nergens aan te houden; het kost ze hoogstens een slechte review op een andere site. (want op hun eigen site verwijderen ze die)
Auch dat is nog erger. Wat zijn ze daar toch vrijgevig seg. Maar idd, veel kunnen we er niet aan doen, al zal het volgende keer toch ibuygou worden en niet pandawill :p
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:33:09 #142
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155090953
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef Vincent_vd het volgende:
Maar idd, veel kunnen we er niet aan doen, al zal het volgende keer toch ibuygou worden en niet pandawill :p
Pandawon't (refund much) :) Badum-tsjjj!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155092423
quote:
12s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Pandawon't (refund much) :) Badum-tsjjj!
Hehehe, de screenshot die ik er hier bij had gezet, heette "pandawillnot.JPG" voor ik hem geupload had _O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:32:28 #144
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_155106229
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef Vincent_vd het volgende:
Auch dat is nog erger. Wat zijn ze daar toch vrijgevig seg. Maar idd, veel kunnen we er niet aan doen, al zal het volgende keer toch ibuygou worden en niet pandawill :p
Denk niet dat die het veel beter doen. Enige goede ervaringen die ik heb zien opduiken zijn bij Banggood.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_155126426
Wow, lees hier net over de ZUK Z1, zou een dochterbedrijf van Lenovo zijn.
Dat is nog eens een chinaphone om u tegen te zeggen :D

- 4100mAh batterij
- USB 3.1C
- 64gb storage
- dual SIM 4g
- 3GB RAM
- Snapdragon 801
- $280 dollar

Komt uit binnen een week, ben benieuwd naar reviews. Alleen jammer van de redelijk sterke iPhone / Galaxy S6 look maar ja.

http://www.xda-developers(...)and-4100mah-battery/
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:48:51 #146
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_155134946
Wat zou eigenlijk een leuke vervanger zijn voor een LG Nexus5?

Ik zat zelf te kijken naar Doogee F3 Pro / One Plus 1 / Elephone P6000 Pro, maar was benieuwd wat jullie hier tegenover zouden zetten?
pi_155135177
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:48 schreef n00cL30n het volgende:
Wat zou eigenlijk een leuke vervanger zijn voor een LG Nexus5?

Ik zat zelf te kijken naar Doogee F3 Pro / One Plus 1 / Elephone P6000 Pro, maar was benieuwd wat jullie hier tegenover zouden zetten?
wil je downgraden?
:]
pi_155139627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:21 schreef Vincent_vd het volgende:
Wow, lees hier net over de ZUK Z1, zou een dochterbedrijf van Lenovo zijn.
Dat is nog eens een chinaphone om u tegen te zeggen :D

- 4100mAh batterij
- USB 3.1C
- 64gb storage
- dual SIM 4g
- 3GB RAM
- Snapdragon 801
- $280 dollar

Komt uit binnen een week, ben benieuwd naar reviews. Alleen jammer van de redelijk sterke iPhone / Galaxy S6 look maar ja.

http://www.xda-developers(...)and-4100mah-battery/
Die $280 klopt alleen niet. Dat is de prijs die je er in China voor betaald. De prijs in Amerika voor de Internationale versie is $400.
Dus of je kan de Chinese versie gaan importeren, die waarschijnlijk voor zo'n $320 - $330 verkocht gaat worden bij resellers, of je besteld de internationale voor $400.
pi_155140061
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:48 schreef n00cL30n het volgende:
Wat zou eigenlijk een leuke vervanger zijn voor een LG Nexus5?

Ik zat zelf te kijken naar Doogee F3 Pro / One Plus 1 / Elephone P6000 Pro, maar was benieuwd wat jullie hier tegenover zouden zetten?
Dan ga je er best op achteruit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155145314
Elephone
Ze komen weer met een nieuwe lijn van toestellen, op zich ziet het design er best oké uit, hoewel de voorkant (die halve vierkantjes) nogal lijkt op de ECOO natuurlijk. Maar het is allemaal 1 bedrijf wat dat betreft. Specs verder nog onbekend.


DOOGEE
Ze hebben een nieuw merk erbij, genaamd HOMTOM, een merk gericht op telefoons met grote accu's blijkbaar. Kortom, gewoon een DOOGEE telefoon met een ander naampje.

De HOMTOM H6 is degene die nu eraan komt, 6250mAh accu, 6735 processor, 9.9mm dik, 5.5-inch HD-scherm 13MP sony (dual flash) en 5MP selfiecam.


De DOOGEE F3 is ook onderweg, duurt niet lang meer en blijkbaar is de nieuwe dunne verpakking de nieuwste 'hippe' manier om telefoons te verpakken. Wel mooi die bamboo achterkant trouwens, ze hebben het geprobeerd in de fik te steken om te laten zien dat het echt bamboo is, het is 0,4mm dik.



Specificaties
MTK6753
13MP Samsung 3M2 CMOS sensor
5-inch HD / 5-inch FullHD scherm (pro versie)
Beide kanten 2.5D glas (tenzij je de bamboo versie hebt)
Een aantal versies, waaronder ook de 3GB/16GB wooden/bamboo versie
Prijs begint bij $169

Ook komen ze met oordopjes genaamd de DOOGEE Vienna, voor minder dan 20 dollar in ieder geval.



ZOPO
De Speed 7 (plus) zijn klaar, zien er wel strak uit en mooi dat de meeste bedrijven ook weer voor kleinere toestellen gaan. Horloge is nog niet af trouwens maar als daar meer over bekend is laat ik het wel even weten.


Ulefone
Be touch 2 wordt verzonden, kreeg deze foto opgestuurd :') Ze komen weer met zo'n snap-up event op 12 en 17 augustus (17.00 GMT+8) 199 dollar gegarandeerd (dus niet met coupons of zulk gezeik).


En de smartwatch van Ulefone komt er ook aan, de Uwear, fototje van de achterkant en een beetje van de zijkant met dus een metalen frame. Ziet er wel netjes uit, maar duurt nog wel even voordat hij uit komt gok ik omdat ik anders al weer twintig mailtjes had gehad met 'spy photo's' en 'leaks' over specs.


[ Bericht 2% gewijzigd door rene90 op 12-08-2015 12:31:23 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')