abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154286889
Zijn er hier fans of volgers van de MLS of teams in de competitie?

Volgens mij is de Amerikaanse MLS niet wat het zou moeten zijn en zal het ook nooit wat worden tussen de andere sporten daar.

De voorloper van de competitie waarin Cruijff deelnam inclusief alle clubs die toen bestonden zijn opgeheven. Alles of bijna alles wat nu bestaat is in de jaren '80 of '90 opgericht. Wezenlijk is er niet zoveel veranderd na de herstart; de teams zijn nog steeds matig met een enkele pensioentopper uit een voormalige topploeg.

Cnn had een interview met Gerrard en hoewel hij z'n best deed om enthousiast te zijn over de LA Galaxy, kon iedereen aan zn houding wel aflezen dat het een laatste cashing was op een andere planeet. Na Beckham is hij de zoveelste die soccer een boost moet geven qua populariteit. En hoewel het wellicht iets in populariteit is toegenomen ben ik bang dat men dat over 50 jaar nog roept.
pi_154287002
Voetbal zit daar enorm in de lift de afgelopen jaren. Wordt nog steeds wel een beetje als vrouwen/immigrantensport gezien, maar is al lang niet meer zo als pakweg 10/15 jaar geleden.
pi_154287012
Mayor :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_154287218
Waarom ben je daar bang voor
Waarom zou je uberhaupt een fuck geven
pi_154287259
Gerrard's lichaamstaal is nooit echt uitbundig geweest, behalve misschien bij een bepaalde FA Cup finale en CL-finale.

Denk niet dat hij er is gaan cashen, hij verdient er beduidend minder dan bij LFC, en heeft aanbiedingen uit de zandbak afgeslagen.
pi_154287504
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 00:26 schreef Adames het volgende:
Voetbal zit daar enorm in de lift de afgelopen jaren. Wordt nog steeds wel een beetje als vrouwen/immigrantensport gezien, maar is al lang niet meer zo als pakweg 10/15 jaar geleden.
Dit inderdaad, het is niet voor niets enorm aantrekkelijk voor de vedettes uit Europa om daar te gaan voetballen. Geweldige steden, een goed salaris en een steeds groter groeiende markt. Je moet niet vergeten dat het potentieel alleen binnen de USA al enorm is met 300 miljoen inwoners, laat staan heel Zuid Amerika daar nog bij in. Als de competitie het niveau begint te benaderen van, laten we zeggen, Frankrijk of Portugal in algemene zin, dan wordt het ook voor de Zuid Amerikaanse talenten steeds interessanter om eerst een aantal jaar daar door te brengen alvorens de stap te maken naar Europa.
pi_154287539
Mayor.... :')

Mhoah ik kijk het eigenlijk zelden, zie af en toe wel een potje via Eurosport, al ga ik wel een potje kijken dit seizoen (of volgende?) als Villa-Lampard-Pirlo samen starten _O_
pi_154287551
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 00:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Gerrard's lichaamstaal is nooit echt uitbundig geweest, behalve misschien bij een bepaalde FA Cup finale en CL-finale.

Denk niet dat hij er is gaan cashen, hij verdient er beduidend minder dan bij LFC, en heeft aanbiedingen uit de zandbak afgeslagen.
In de zandbak krijg je er een veiligheidsrisico bij. En de MLS is qua aanvulling van de beurs en het kunnen vertonen van kunsten best wel aardig. In zwaardere competities zal hij er mogelijk niet bovenuit kunnen komen.
pi_154287623
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 00:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dit inderdaad, het is niet voor niets enorm aantrekkelijk voor de vedettes uit Europa om daar te gaan voetballen. Geweldige steden, een goed salaris en een steeds groter groeiende markt. Je moet niet vergeten dat het potentieel alleen binnen de USA al enorm is met 300 miljoen inwoners, laat staan heel Zuid Amerika daar nog bij in. Als de competitie het niveau begint te benaderen van, laten we zeggen, Frankrijk of Portugal in algemene zin, dan wordt het ook voor de Zuid Amerikaanse talenten steeds interessanter om eerst een aantal jaar daar door te brengen alvorens de stap te maken naar Europa.
Het was in de jaren '70 precies dezelfde lift, de vedettes speelden er toen ook. Dat is nooit wat geworden.
pi_154287768
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 00:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

In de zandbak krijg je er een veiligheidsrisico bij. En de MLS is qua aanvulling van de beurs en het kunnen vertonen van kunsten best wel aardig. In zwaardere competities zal hij er mogelijk niet bovenuit kunnen komen.
Ik denk dat het simpeler is. Hij is er niet voor het geld, hij is er ook niet voor de sportieve uitdaging. Ik denk dat hij voor de stad heeft gekozen, zijn gezin, en het feit dat hij er redelijk anoniem over straat kan.
  Moderator maandag 13 juli 2015 @ 01:12:26 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_154288157
Even een TT-change gedaan :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 13 juli 2015 @ 01:15:45 #12
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_154288231
Ik volg het redelijk. Ik heb ook een tijdje met de NASL gewerkt (op afstand hoor) dus heb sowieso wel interesse in Amerikaans voetbal.

De MLS is absoluut een groeiende competitie en er komen steeds meer fans bij in de VS. Attendances zijn niet slecht en voor sommige clubs (zoals Seattle Sounders) zelfs erg goed. TV viewership mag nog een stuk omhoog.

Het grootste hete hangijzer in de VS blijft toch the 'pro-rel' discussie. Veel mensen vinden dat er promotie-degradatie moet komen met bijvoorbeeld de NASL of anders de USL, maar anderen vinden dat dat niet past in het systeem waarom de MLS, met franchises, is opgezet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_154288478
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:15 schreef Strani het volgende:
Ik volg het redelijk. Ik heb ook een tijdje met de NASL gewerkt (op afstand hoor) dus heb sowieso wel interesse in Amerikaans voetbal.

De MLS is absoluut een groeiende competitie en er komen steeds meer fans bij in de VS. Attendances zijn niet slecht en voor sommige clubs (zoals Seattle Sounders) zelfs erg goed. TV viewership mag nog een stuk omhoog.

Het grootste hete hangijzer in de VS blijft toch the 'pro-rel' discussie. Veel mensen vinden dat er promotie-degradatie moet komen met bijvoorbeeld de NASL of anders de USL, maar anderen vinden dat dat niet past in het systeem waarom de MLS, met franchises, is opgezet.
Ik kijk een paar potjes per jaar hooguit dus ik kan moeilijk oordelen maar van wat ik heb gezien blijft de competitie echt dramatisch, nog slechter dan de Eredivisie. Dat het in de lift zit klopt wel, zeker met de transfers van dit seizoen.

Ik oordeel te snel, I know
  maandag 13 juli 2015 @ 01:28:29 #14
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_154288496
quote:
6s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:27 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Ik kijk een paar potjes per jaar hooguit dus ik kan moeilijk oordelen maar van wat ik heb gezien blijft de competitie echt dramatisch, nog slechter dan de Eredivisie. Dat het in de lift zit klopt wel, zeker met de transfers van dit seizoen.

Ik oordeel te snel, I know
Alles heeft tijd nodig om te groeien, dat lijkt me logisch. En dan is er natuurlijk nog het probleem van de salary cap. Zo lang die bestaat wordt de competitie nooit zo groot als sommige Europese competities, maar wellicht wel gezonder.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 13 juli 2015 @ 01:51:42 #15
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_154288939
Kijken af en toe wat Orlando city soccer club doet.
Misschien volgend jaar daar een wedstrijdje meepikken.
Ik ben inmiddels overleden
pi_154288993
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Alles heeft tijd nodig. om te groeien, dat lijkt me logisch. En dan is er natuurlijk nog het probleem van de salary cap. Zo lang die bestaat wordt de competitie nooit zo groot als sommige Europese competities, maar wellicht wel gezonder.
De MLS is niet van een degelijk niveau, heeft de tijdszone niet mee (men volgt dan liever Brazilie of Argentinie) en heeft eerder al eens dezelfde tijd gehad om te groeien. Daarnaast zijn het qua clubnamen veredelde collegeteams zonder uitstraling. Het heeft volgens mij ook weinig potentieel voor talenten uit Zuid Amerika. Die spelen liever ergens waar voetbal leeft en waar ze zich kunnen ontplooien. De MLS is een beetje 't Florida van de wereld en die status raakt het niet op korte of middellange termijn kwijt.

Het lichtpuntje is dat voetbal in de VS iets aantrekkelijker is geworden maar het blijft in de marges. Het enige wat ze nu niet moeten doen is de hele competitie weer schrappen als t voor geen meter draait zodat ze weer vanaf scratch moeten beginnen
  maandag 13 juli 2015 @ 01:57:18 #17
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_154289024
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De MLS is niet van een degelijk niveau, heeft de tijdszone niet mee (men volgt dan liever Brazilie of Argentinie) en heeft eerder al eens dezelfde tijd gehad om te groeien. Daarnaast zijn het qua clubnamen veredelde collegeteams zonder uitstraling. Het heeft volgens mij ook weinig potentieel voor talenten uit Zuid Amerika. Die spelen liever ergens waar voetbal leeft en waar ze zich kunnen ontplooien. De MLS is een beetje 't Florida van de wereld en die status raakt het niet op korte of middellange termijn kwijt.

Het lichtpuntje is dat voetbal het in de VS iets aantrekkelijker is geworden maar het blijft in de marges. Het enige wat ze nu niet moeten doen is de hele competitie weer schrappen als t voor geen meter draait zodat ze weer vanaf scratch moeten beginnen
Wellicht hebben we een ander beeld van wat de league succesvol maakt. Voor mij hoeft de MLS niet de beste league van de wereld te worden, zolang het maar vermakelijk is, leuke teams en fans heeft (en dat vind ik, smaken verschillen) en financiëel gezond is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_154289256
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Wellicht hebben we een ander beeld van wat de league succesvol maakt. Voor mij hoeft de MLS niet de beste league van de wereld te worden, zolang het maar vermakelijk is, leuke teams en fans heeft (en dat vind ik, smaken verschillen) en financiëel gezond is.
Ben ik met je eens. Een potje voetbal is sowieso wel leuk. Maar dat is in Bahrein ook wel t geval, alleen hoor je daarover niet sinds de jaren '70 dat het potentie heeft. Als je 't vergelijkt met een voetballer zou 't Mario Been zijn waarover men op z'n 30e nog zei dat er wel wat in zou kunnen zitten.

Men wil graag bij de besten horen, investeert erin en schreeuwt dat van de daken. Maar goede afgeschreven spelers maken geen teams, die staan even in 't circus met de amateurs en dan gaan ze met pensioen. Beckham is een speler van wereldklasse maar ik zou m niet willen zien met en tegen C teams. Ze lopen op versnelling 2 iedereen voorbij en laten zich dan ook niet coachen, zo is het meer vrijetijdsvoetbal.
pi_154290090
Ik zag vandaag een potje maar jezus wat een waardeloze verdedigers heb je daar :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_154290515
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 03:11 schreef Aiciu het volgende:
Ik zag vandaag een potje maar jezus wat een waardeloze verdedigers heb je daar :')
Tja, dat.. en volgens mij spelen ze daar nog steeds fairplay+ waardoor je zulke acties krijgt als welke Cruijff hier demonstreert. Het is natuurlijk Cruijff maar ik krijg niet echt het idee dat ze daar de beuk erin zetten met die pensioenrijpe topspelers tegen zich. Die hobbelen net met het minste weerstand recht op 't doel af en de rest doet aan 't circus mee.



check de eerste verdediger.. die valt gewoon om.


Beckham maakte er ook een mooie vakantie van.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 13-07-2015 04:29:48 ]
pi_154298427
Ik pik van tijd tot tijd wel een MLS wedstrijdje mee als ik er langszap. Gewoon omdat ik een voetbal fanaat ben. :s)
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:39:38 #23
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181152132
Welke club gaat Josef Martinez een tweede kans in Europa geven? Hij heeft dit jaar meer goals gescoord dan dat hij wedstrijden heeft gespeeld voor Atlanta: 26 om 24 (waaronder tegen Juventus). Er zijn dit seizoen nog een tiental wedstrijden te spelen en hij is nog maar één doelpunt verwijderd van het record van meeste doelpunten in een seizoen. Onlangs ging hij met Miguel Almiron naar de bioscoop en kreeg hij een staande ovatie van vijf minuten (lol).
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:33:21 #24
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182439354
RGonzalezCBS twitterde op woensdag 10-10-2018 om 20:05:44 Can confirm that MLS and Liga MX have held talks about potentially combining the two leagues. Obviously still in early stages, but if that does happen, what a huge change it would mean for the sport in North America. reageer retweet
Oi.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182439462
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
RGonzalezCBS twitterde op woensdag 10-10-2018 om 20:05:44 Can confirm that MLS and Liga MX have held talks about potentially combining the two leagues. Obviously still in early stages, but if that does happen, what a huge change it would mean for the sport in North America. reageer retweet
Oi.
Bizar grote afstanden voor één competitie dan, zeker omdat er volgens mij ook Canadese clubs meedoen in de MLS.
Oh.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:39:33 #26
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182439508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bizar grote afstanden voor één competitie dan, zeker omdat er volgens mij ook Canadese clubs meedoen in de MLS.
Valt wel mee. De afstand tussen New York en Mexico Stad is kleiner dan van New York naar Los Angeles of Portland bijvoorbeeld. Daarnaast lijkt het me heel voor de hand liggend dat ze ook dit geval met conferences zouden werken.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182440161
Ik vind het niks.

Beide hebben genoegd achterland voor een zelfstandige competitie.
pi_182483494
In 2026 mogen ze nog eens proberen om voetbal daar populair te krijgen.

De stadions hebben ze al. gewoon andere lijnen trekken en 2 doelen plaatsen in american football stadiums
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:32:09 #29
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182483812
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 2026 mogen ze nog eens proberen om voetbal daar populair te krijgen.

De stadions hebben ze al. gewoon andere lijnen trekken en 2 doelen plaatsen in american football stadiums
Proberen. Krijgen.

In de MLS zijn tegenwoordig wedstrijden te vinden waar gewoon meer dan 70.000 mensen op af komen. Wedstrijden van Seattle trekken gemiddeld 40.000 toeschouwers en Atlanta zelfs meer dan 50.000. Ook New York (Red Bulls), Dallas en Salt Lake gaan die kant op. Dat gaat alleen nog maar omhoog nu de playoffs eind deze maand gaan beginnen. Als je het puur over gemiddelde aantallen hebt zijn ze Nederland inmiddels voorbij denk ik met 22.000 per wedstrijd (ja, meer inwoners).
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:45:49 #30
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182484093
Gebruik van NFL-stadions valt overigens ook reuze mee. Dat is vaker niet dan wel zo: Atlanta (72.000, meerdere keren helemaal vol gekregen), Seattle, Vancouver, Minnesota en D.C. United. Minnesota is inmiddels bijna klaar met de bouw van een echt voetbalstadion met een capaciteit van bijna 20.000, terwijl er wekelijks meer dan 22.000 op af komen in TCF Bank Stadium. Ook daar zal het dus iedere keer uitverkocht zijn.

Vorig seizoen was Dallas de ploeg met de laagste bezettingsgraad: 73%.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182490472
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 2026 mogen ze nog eens proberen om voetbal daar populair te krijgen.

De stadions hebben ze al. gewoon andere lijnen trekken en 2 doelen plaatsen in american football stadiums
Het is duidelijk dat jij nooit MLS kijkt.
pi_182492035
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij nooit MLS kijkt.
Dat kan ik bevestigen :')
pi_182493811
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij nooit MLS kijkt.
Ik heb weleens een paar wedstrijden gezien. Als ik er nu naast zit dan trek ik mn opmerking in maar van wat ik jaren geleden zag is het een beetje een B/C competitie met hier en daar wat gallery play van een gepensioneerde superster.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:13:43 #34
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182494026
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 16:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb weleens een paar wedstrijden gezien. Als ik er nu naast zit dan trek ik mn opmerking in maar van wat ik jaren geleden zag is het een beetje een B/C competitie met hier en daar wat gallery play van een gepensioneerde superster.
Niet echt meer. Vergelijkbaar met Spanje, Italië of Engeland is het allerminst, maar het niveau gaat wel duidelijk ieder jaar weer een beetje omhoog. Dat komt mede doordat ze beter en beter beginnen door te krijgen hoe je normaal beleid moet voeren en waar je je geld in moet steken. Nee tegen een Rooney of Ibrahimovic zullen ze voorlopig niet zeggen, want marketing, maar ze kijken inmiddels verder dan uitgerangeerde Europeanen.

Het beste voorbeeld hiervan is Atlanta, de koploper. Zij kopen echt grote talenten, en dan voornamelijk uit Argentinië. Ezequiel Barco was de grootste uitblinker bij Independiente, de ploeg die de Zuid-Amerikaanse versie van de Europa League won. Die speelt nu daar, in plaats van in Europa. Ze hebben daarnaast Pity Martinez en Exequiel Palacios op de korrel, dat zijn gewoon twee Argentijns internationals. Miguel Almiron, een Paraguayaan, hebben ze al een tijdje, en die gaat waarschijnlijk naar Arsenal.

New York City FC heeft, zoals de naam al weggeeft, een directe link met Manchester City. Dat levert ze ook grote talenten uit Zuid-Amerika op, die in Engeland nog niet in aanmerking komen voor een werkvergunning of nog geen 18 zijn. Voorbeeld hiervan is Yangel Herrara, een van de grootste uitblinkers van de Venezolaanse ploeg die de finale haalde op het wereldkampioenschap U20.

De jeugdopleidingen gaan ook steeds meer en meer vooruit. Resultaat hiervan is Alphonso Davies van Vancouver, een 17-jarige Canadees die per 1 januari naar Bayern gaat voor ¤10 miljoen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182494282
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Niet echt meer. Vergelijkbaar met Spanje, Italië of Engeland is het allerminst, maar het niveau gaat wel duidelijk ieder jaar weer een beetje omhoog. Dat komt mede doordat ze beter en beter beginnen door te krijgen hoe je normaal beleid moet voeren en waar je je geld in moet steken. Nee tegen een Rooney of Ibrahimovic zullen ze voorlopig niet zeggen, want marketing, maar ze kijken inmiddels verder dan uitgerangeerde Europeanen.

Het beste voorbeeld hiervan is Atlanta, de koploper. Zij kopen echt grote talenten, en dan voornamelijk uit Argentinië. Ezequiel Barco was de grootste uitblinker bij Independiente, de ploeg die de Zuid-Amerikaanse versie van de Europa League won. Die speelt nu daar, in plaats van in Europa. Ze hebben daarnaast Pity Martinez en Exequiel Palacios op de korrel, dat zijn gewoon twee Argentijns internationals. Miguel Almiron, een Paraguayaan, hebben ze al een tijdje, en die gaat waarschijnlijk naar Arsenal.

New York City FC heeft, zoals de naam al weggeeft, een directe link met Manchester City. Dat levert ze ook grote talenten uit Zuid-Amerika op, die in Engeland nog niet in aanmerking komen voor een werkvergunning of nog geen 18 zijn. Voorbeeld hiervan is Yangel Herrara, een van de grootste uitblinkers van de Venezolaanse ploeg die de finale haalde op het wereldkampioenschap U20.

De jeugdopleidingen gaan ook steeds meer en meer vooruit. Resultaat hiervan is Alphonso Davies van Vancouver, een 17-jarige Canadees die per 1 januari naar Bayern gaat voor ¤10 miljoen.
Bedankt voor de update, wordt een beetje de talentenvijver dus. Dat zijn ontwikkelingen waarmee je het wel in gang houdt.

Nu hopen dat de populariteit nog eens die van de andere sporten naar de kroon kan steken.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:44:41 #36
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182494450
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 17:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bedankt voor de update, wordt een beetje de talentenvijver dus. Dat zijn ontwikkelingen waarmee je het wel in gang houdt.

Nu hopen dat de populariteit nog eens die van de andere sporten naar de kroon kan steken.
Dat zou de volgende stap moeten zijn. Groter dan de NBA zullen ze waarschijnlijk nooit worden, en, als je het puur over voetbal hebt, groter dan Spanje of Engeland zullen ze ook nooit worden (tenzij ze echt heel gek gaan doen met geld), maar een respectabele competitie die internationaal op dezelfde hoogte gezet kan worden als Portugal en misschien Frankrijk, waarom niet?

Het eerste waar de MLS echt goed aan zou doen, is om het in heel Amerika op de kaart te krijgen. Dat klinkt misschien raar, aangezien het niveau beter en beter wordt en de stadions voller en voller zitten, maar de MLS is leuk als je in of in de buurt van het centrum van een MLS stad woont. Ik ken iemand die in Chicago woont. Dan zou je zeggen, je hebt de Chicago Fire. Maar van punt A naar punt B in een stad of staat in Amerika is al een heel eind. Hij heeft dus de pech te ver van een TV-station te wonen en online zijn 99% van die wedstrijden blacked out, tenzij je heel toevallig bij de juiste aanbieder zit. Als je dat zou regelen, gaat je groei landelijk alweer een stuk sneller.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zondag 14 oktober 2018 @ 12:52:04 #37
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182509670
Als tiener werd ik soort van fan van de Colorado Rapids, omdat ik al fan was van de Colorado Avalanche (NHL), maar volgde het nooit echt. Een keer of twee per maand in de bieb de uitslagen checken in een sportmagazine, en daar bleef het wel bij :P

Zo te zien doen ze het behoorlijk karig, 11e in de Western Conference :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182513060
De quoteringen bij de Toto zijn vaak wel interessant. Ik speel in mijn nachtdienst wel eens voor een euro op 2-3 wedstrijden. Live stream er bij als het rustig is.
Vaak wel slechte verdedigers en domme gele/rode kaarten.

En het publiek, :')_!
  zondag 14 oktober 2018 @ 19:26:24 #39
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_182515244
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Niet echt meer. Vergelijkbaar met Spanje, Italië of Engeland is het allerminst, maar het niveau gaat wel duidelijk ieder jaar weer een beetje omhoog. Dat komt mede doordat ze beter en beter beginnen door te krijgen hoe je normaal beleid moet voeren en waar je je geld in moet steken. Nee tegen een Rooney of Ibrahimovic zullen ze voorlopig niet zeggen, want marketing, maar ze kijken inmiddels verder dan uitgerangeerde Europeanen.

Het beste voorbeeld hiervan is Atlanta, de koploper. Zij kopen echt grote talenten, en dan voornamelijk uit Argentinië. Ezequiel Barco was de grootste uitblinker bij Independiente, de ploeg die de Zuid-Amerikaanse versie van de Europa League won. Die speelt nu daar, in plaats van in Europa. Ze hebben daarnaast Pity Martinez en Exequiel Palacios op de korrel, dat zijn gewoon twee Argentijns internationals. Miguel Almiron, een Paraguayaan, hebben ze al een tijdje, en die gaat waarschijnlijk naar Arsenal.

New York City FC heeft, zoals de naam al weggeeft, een directe link met Manchester City. Dat levert ze ook grote talenten uit Zuid-Amerika op, die in Engeland nog niet in aanmerking komen voor een werkvergunning of nog geen 18 zijn. Voorbeeld hiervan is Yangel Herrara, een van de grootste uitblinkers van de Venezolaanse ploeg die de finale haalde op het wereldkampioenschap U20.

De jeugdopleidingen gaan ook steeds meer en meer vooruit. Resultaat hiervan is Alphonso Davies van Vancouver, een 17-jarige Canadees die per 1 januari naar Bayern gaat voor ¤10 miljoen.
Atlanta speelt wel aardig inderdaad. Die spits schiet ze er overal in.
Toronto speelt echt bagger dit seizoen.

Playoffs komen eraan.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:38:58 #40
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182544954
JuanG_Arango twitterde op dinsdag 16-10-2018 om 02:33:09 Positive meetings between @conmebol and @mls over the possibility of having both sides agree on @Libertadores participation come 2020. https://t.co/Y7bGCL52We reageer retweet
Nooooooo.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:49:36 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182549010
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:13 schreef Monopoly het volgende:
De quoteringen bij de Toto zijn vaak wel interessant. Ik speel in mijn nachtdienst wel eens voor een euro op 2-3 wedstrijden. Live stream er bij als het rustig is.
Vaak wel slechte verdedigers en domme gele/rode kaarten.

En het publiek, :')_!
Vertel eens over het publiek? Dagjesvolk wat je bij zowat alle Amerikaanse sporten ziet? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:52:46 #42
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182553425
Amerikaans voetbal is al decennialang in de lift, maar het blijft niks. Dus ofwel stelde het vroeger echt héél weinig voor, ofwel valt die lift wel mee.

Ik denk dat de MLS altijd een prima competitie zal blijven om nog even je nadagen mee te pakken of voor mensen die het in Europa toch net niet konden maken. Naast geld dat er valt te verdienen is voor velen de VS (of Canada) ook gewoon een geweldige plek om te vertoeven. Maar een serieuze competitie zie ik het nooit worden.
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:50:02 #43
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182806903
Lol, vandaag is de laatste reguliere speeldag in de MLS. Galaxy heeft aan een gelijkspel tegen het allang uitgespeelde Houston genoeg om de POs te halen. Ze staan bij rust met 2-0 voor, maar in 23 minuten tijd scoort Houston drie keer en is het hele verhaal voorbij. Ondanks een gegunde elf minuten blessuretijd, dus is het tegen de tijd dat het ergens om gaat Zlatan weer uitgevoetbald.

Atlanta heeft ook zijn best gedaan de regular season title weg te choken door opeens 4-1 te verliezen van Toronto. Best leuk, die MLS. Vanaf woensdag de POs.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182811739
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks een gegunde elf minuten blessuretijd
wtf? :D
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:07:05 #45
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_182824879
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Lol, vandaag is de laatste reguliere speeldag in de MLS. Galaxy heeft aan een gelijkspel tegen het allang uitgespeelde Houston genoeg om de POs te halen. Ze staan bij rust met 2-0 voor, maar in 23 minuten tijd scoort Houston drie keer en is het hele verhaal voorbij. Ondanks een gegunde elf minuten blessuretijd, dus is het tegen de tijd dat het ergens om gaat Zlatan weer uitgevoetbald.

Atlanta heeft ook zijn best gedaan de regular season title weg te choken door opeens 4-1 te verliezen van Toronto. Best leuk, die MLS. Vanaf woensdag de POs.
+9 was het toch ;)

Heb alleen de 2de helft een stuk gezien, maar volgens commentator was die 2-0 bij rust dikverdiend.

Fucking Houston die nergens meer voor speelde...
LA kreeg toch best nog wel wat kansen het laatste kwartier bij die 2-3 achterstand.
Maar jij zei gelijkspel was voldoende, maar volgens moesten ze toch echt winnen... better win-lose is daar de regel.

Die rode kaart was trouwens ook wel superdom van die speler..

[ Bericht 6% gewijzigd door RubenSosa op 29-10-2018 22:28:45 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_182846686
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:07 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

+9 was het toch ;)

Heb alleen de 2de helft een stuk gezien, maar volgens commentator was die 2-0 bij rust dikverdiend.

Fucking Houston die nergens meer voor speelde...
LA kreeg toch best nog wel wat kansen het laatste kwartier bij die 2-3 achterstand.
Maar jij zei gelijkspel was voldoende, maar volgens moesten ze toch echt winnen... better win-lose is daar de regel.

Die rode kaart was trouwens ook wel superdom van die speler..
Ze speelde anders best swingend!
  donderdag 1 november 2018 @ 20:54:25 #47
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_182885873
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:01 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Ze speelde anders best swingend!
_O- _O- _O- _O- _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_182887155
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:54 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Sosa _O_ God is terug!
  donderdag 1 november 2018 @ 23:00:20 #49
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_182888603
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:44 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Sosa _O_ God is terug!
en hoe!

_O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 9 november 2018 @ 17:10:15 #50
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_183045505
Put these foolish ambitions to rest.
pi_183091888
Frank Kramer in topvorm _O_
pi_183093090
Wat een sfeer in dat stadion van Atlanta. Had altijd het idee dat er in de MLS anderhalve man en een paardekop op de tribune zat.
pi_183093595
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 00:04 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat een sfeer in dat stadion van Atlanta. Had altijd het idee dat er in de MLS anderhalve man en een paardekop op de tribune zat.
Beter winnen ze. Heb op ze gewed in combi met dat NY Red Bulls winnen van columbus crew.
pi_183371094
Ik ga zo naar de Western Conference finale. Portland vs Kansas. ZIn an!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_183451184
Ik weet niet of er iemand zit te kijken op dit moment, maar het commentaar van Frank Kramer is echt geweldig. Een verhaal van 10 minuten over put-opties van Herbalife gevolgd door een uitgebreide uiteenzetting over CO2 en rapporten die daarover verschenen. Bij dat laatste verhaal werd hij nog hinderlijk onderbroken door een goal die afgekeurd werd door de var, maar dat werd snel afgehandeld om verder te kunnen gaan over CO2-uitstoot.
pi_183451666
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 03:43 schreef wimderon het volgende:
Ik weet niet of er iemand zit te kijken op dit moment, maar het commentaar van Frank Kramer is echt geweldig. Een verhaal van 10 minuten over put-opties van Herbalife gevolgd door een uitgebreide uiteenzetting over CO2 en rapporten die daarover verschenen. Bij dat laatste verhaal werd hij nog hinderlijk onderbroken door een goal die afgekeurd werd door de var, maar dat werd snel afgehandeld om verder te kunnen gaan over CO2-uitstoot.
waar zenden ze mls uit ziggo/fox?
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:36:12 #57
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183452699
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 03:43 schreef wimderon het volgende:
Ik weet niet of er iemand zit te kijken op dit moment, maar het commentaar van Frank Kramer is echt geweldig. Een verhaal van 10 minuten over put-opties van Herbalife gevolgd door een uitgebreide uiteenzetting over CO2 en rapporten die daarover verschenen. Bij dat laatste verhaal werd hij nog hinderlijk onderbroken door een goal die afgekeurd werd door de var, maar dat werd snel afgehandeld om verder te kunnen gaan over CO2-uitstoot.
Haha dat doet hij volgens mij bij elke wedstrijd _O-
Ook dat hij zelf in het verleden verkeerde aandelen had gekocht.

Top commentator

Is hij ook nog begonnen over dat alleen de buitelandse spelers klagen bij de scheids? En dat er eigenlijk niet teruggespeeld wordt op de keeper? Want daar houden ze niet van.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:36:26 #58
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183452704
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 07:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

waar zenden ze mls uit ziggo/fox?
Eurosport
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183453188
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:36 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Eurosport
SosaGod! Deze opa gaat weer swingen!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:35:23 #60
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183464814
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 10:10 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

SosaGod! Deze opa gaat weer swingen!
:D :D :D _O- _O- _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183468066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:35 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

:D :D :D _O- _O- _O-
Klap for president! Opa brabiliaan gaat swingen met besneden mocros !
  zondag 2 december 2018 @ 13:50:42 #62
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183493293
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:26 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Klap for president! Opa brabiliaan gaat swingen met besneden mocros !
whahahahahaha

Klap is een baas _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183502785
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 13:50 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

whahahahahaha

Klap is een baas _O_
:D
  zondag 9 december 2018 @ 01:34:27 #64
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_183618491
Finale staat op het punt van beginnen. Doe er je voordeel mee.
Put these foolish ambitions to rest.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 08:50:54 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183620062
Iemand hier die regelmatig MLS kijkt op Eurosport met ene Frank nogwat als commentator? Ik zit nu te kijken en hij heeft het al (letterlijk) 7 minuten over Garibaldi en nikkelmijnen in Canada, als vervolg op een verhaal over wedden, 'vergelijkbaar met de beurs, waarbij ik uw voorinformatie ben'. En nu door over HerbaLife. Ik ben vreselijk in de war, waar gaat dit in vredesnaam over?

Edit: En nu zit hij te dichten en te praten over zijn tijd als voetballer, trainen in de duinen en weet ik het wat. Bijna 20 minuten gehad en letterlijk nog geen seconde over de wedstrijd gepraat, zelfs die sjappie van dat Spaanse voetbal is er niks bij, bizar.

[ Bericht 26% gewijzigd door heywoodu op 09-12-2018 09:01:35 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 9 december 2018 @ 09:22:16 #66
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_183620340
Atlanta, in wat pas hun tweede seizoen in de MLS is, is kampioen geworden. Niet dat ik het wekelijks gevolgd heb, maar ik geloof dat zelfs een blinde nog kan zien dat dit met afstand de beste ploeg is en was. Zowel op als naast het veld. Josef Martinez met 35 goals in 39 wedstrijden, Almirón die door zijn prestaties op weg is naar de Premier League, Tata die rondjes rent om iedereen, MBS dat week na week attendance records brak. Vannacht zaten er weer 73,000.

Het zal me benieuwen hoe ze de gaten van die laatste twee gaan opvullen. Pity Martinez komt over van River Plate, dat is een zekerheid en vind ik weer een uitstekende aankoop. Over de opvolging van Tata heb ik mijn twijfels, want het schijnt dat ze met Pardew op de proppen komen.
Put these foolish ambitions to rest.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 09:23:08 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183620351
Letterlijk het eerste wat hij over de wedstrijd heeft gezegd: "Ja en dit is die Martinez, die heeft de onhebbelijke gewoonte om telkens als ik aan het woord ben te scoren."

Na 40 fucking minuten gelul over werkelijk alles...behalve de wedstrijd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 09:41:23 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183620563
2-0 en die Frank Kramer zegt er niet eens één woord over omdat hij in een verhaal over Fritz Korbach zit, volgens mij heb ik iets gemist en heeft hij in de vorige wedstrijden gewoon gezegd dat hij de finale volledig zou negeren ofzo? Dit heb ik echt in geen enkele sport meegemaakt, zulk commentaar _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183621827
Haha ik zie op Twitter fragmentjes voorbij komen. Wat een man _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 12:00:32 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183622159
Eurosport_NL twitterde op zondag 09-12-2018 om 11:56:18 Frank had gister z’n laatste uitzending en was duidelijk met van alles bezig behalve met zijn laatste wedstrijd! Ook wij hadden deze laatste keer anders voor ogen gehad en daarom onze oprechte excuses. #mls reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 9 december 2018 @ 12:03:18 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183622201
Genot.
pi_183622505
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Iemand hier die regelmatig MLS kijkt op Eurosport met ene Frank nogwat als commentator? Ik zit nu te kijken en hij heeft het al (letterlijk) 7 minuten over Garibaldi en nikkelmijnen in Canada, als vervolg op een verhaal over wedden, 'vergelijkbaar met de beurs, waarbij ik uw voorinformatie ben'. En nu door over HerbaLife. Ik ben vreselijk in de war, waar gaat dit in vredesnaam over?

Edit: En nu zit hij te dichten en te praten over zijn tijd als voetballer, trainen in de duinen en weet ik het wat. Bijna 20 minuten gehad en letterlijk nog geen seconde over de wedstrijd gepraat, zelfs die sjappie van dat Spaanse voetbal is er niks bij, bizar.
https://voetbalflitsen.nl(...)lechtste-commentator

Oh, en El Sierd is een baas _O_
  zondag 9 december 2018 @ 12:27:45 #73
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183622593
Frank Kramer is een legende
pi_183622722
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport_NL twitterde op zondag 09-12-2018 om 11:56:18 Frank had gister z’n laatste uitzending en was duidelijk met van alles bezig behalve met zijn laatste wedstrijd! Ook wij hadden deze laatste keer anders voor ogen gehad en daarom onze oprechte excuses. #mls reageer retweet
Het lijkt me ook wel echt een kut werk om iedere keer midden in die nacht dat soort wedstrijden te moeten verslaan
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 12:38:49 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183622765
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2018 12:36 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Het lijkt me ook wel echt een kut werk om iedere keer midden in die nacht dat soort wedstrijden te moeten verslaan
Ik ben nu wel benieuwd of hij hierdoor is ontslagen, of hij sowieso al werd ontslagen, of hij er zelf mee zou stoppen, etc. Hier moet een verhaal achter zitten :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183622828
Overzicht van de belangrijkste momenten: https://voetbalflitsen.nl(...)ijdens-de-mls-finale

_O-
pi_183623524
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:42 schreef Bolasie het volgende:
Overzicht van de belangrijkste momenten: https://voetbalflitsen.nl(...)ijdens-de-mls-finale

_O-
:D

Schandalig dat hier vooraf geen aandacht voor was. Frank was een pionier.
  zondag 9 december 2018 @ 14:29:27 #78
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183624179
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Iemand hier die regelmatig MLS kijkt op Eurosport met ene Frank nogwat als commentator? Ik zit nu te kijken en hij heeft het al (letterlijk) 7 minuten over Garibaldi en nikkelmijnen in Canada, als vervolg op een verhaal over wedden, 'vergelijkbaar met de beurs, waarbij ik uw voorinformatie ben'. En nu door over HerbaLife. Ik ben vreselijk in de war, waar gaat dit in vredesnaam over?

Edit: En nu zit hij te dichten en te praten over zijn tijd als voetballer, trainen in de duinen en weet ik het wat. Bijna 20 minuten gehad en letterlijk nog geen seconde over de wedstrijd gepraat, zelfs die sjappie van dat Spaanse voetbal is er niks bij, bizar.
Pas op he! :{w
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183624260
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 13:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

:D

Schandalig dat hier vooraf geen aandacht voor was. Frank was een pionier.
Eurosport :’)

https://www.telegraaf.nl/(...)ch-voor-frank-kramer
pi_183624267
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:29 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Pas op he! :{w
Sierd is een baas, zeker bij de wedstrijden van ‘zijn’ Atletico :Y
  zondag 9 december 2018 @ 14:39:43 #81
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183624295
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 14:36 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Sierd is een baas, zeker bij de wedstrijden van ‘zijn’ Atletico :Y
Die komt dan swingend door je beeldscherm heen. Heerlijk.

Het enige goede wat er bij ziggo rondloopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183624326
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:39 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Die komt dan swingend door je beeldscherm heen. Heerlijk.

Het enige goede wat er bij ziggo rondloopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vooral die Olav Mol en kneusje Jack Plooij zijn om te kotsen.

Aad de Mos is ook altijd wel een leuke aanvulling :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 14:43:35 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183624337
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 14:36 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Sierd is een baas, zeker bij de wedstrijden van ‘zijn’ Atletico :Y
Ik kan die gast ongeveer 5 seconden uithouden, maar goed, ieder z'n ding :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 9 december 2018 @ 14:45:53 #84
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183624374
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 14:42 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Ja, vooral die Olav Mol en kneusje Jack Plooij zijn om te kotsen.

Aad de Mos is ook altijd wel een leuke aanvulling :D
De Vos en de Mos _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183626025
Mooi toch
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_183626354
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben nu wel benieuwd of hij hierdoor is ontslagen, of hij sowieso al werd ontslagen, of hij er zelf mee zou stoppen, etc. Hier moet een verhaal achter zitten :+
Frank Kramer deed al 25 jaar het commentaar bij Eurosport. Ook altijd programma's als Eurogoals en dat programma dat ze terugkeken naar een EK/WK van de jaren 70/80

Wat een genot was die man. Schaam je als je hem nog niet eerder gehoord heb :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 16:59:41 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183626392
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Frank Kramer deed al 25 jaar het commentaar bij Eurosport. Ook altijd programma's als Eurogoals en dat programma dat ze terugkeken naar een EK/WK van de jaren 70/80

Wat een genot was die man. Schaam je als je hem nog niet eerder gehoord heb :P
Dan hoef ik me gelukkig niet te schamen, want ik ken hem inderdaad vooral als de stem bij allerlei oude en/of obscure meuk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 17:02:51 #88
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183626442
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:27 schreef hhh38 het volgende:
Frank Kramer is een legende
pi_183626473
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dan hoef ik me gelukkig niet te schamen, want ik ken hem inderdaad vooral als de stem bij allerlei oude en/of obscure meuk.
:D
pi_183626509
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:27 schreef hhh38 het volgende:
Frank Kramer is een legende
pi_183626523
Minachting van je kijkers. Mooi dat hij is opgerot.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 9 december 2018 @ 17:16:49 #92
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183626630
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Frank Kramer deed al 25 jaar het commentaar bij Eurosport. Ook altijd programma's als Eurogoals en dat programma dat ze terugkeken naar een EK/WK van de jaren 70/80

Wat een genot was die man. Schaam je als je hem nog niet eerder gehoord heb :P
En allerlei O17 toernooitjes en natuurlijk de Africa Cup _O_
  zondag 9 december 2018 @ 17:21:11 #93
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183626702
Wat een genot.
Oh.
pi_183630235
Kramer was geen goede commentator, wel een leuke als je het niet te serieus neemt. Z'n stopwoordje was toch wel 'beroerd' (zowel in positieve als negatieve zin) en 'jammer, jammer', 'wat een narigheid' kun je ook wel dromen :D :')

Evenals de anekdotes over zijn beleggingsavonturen en de keer dat hij kijkers, en hun schoonmoeder, mee naar de efteling nam omdat Iran zich nog voor het WK plaatste ten koste van Australië

Maar de laatste wedstrijden gingen echt nergens meer over, het was een soort voordragen uit eigen werk met gedichten, levenswijsheden en de meest memorabele anekdotes waarbij de wedstrijden zelf een hinderlijk obstakel waren.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 20:39:40 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183630259
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 20:38 schreef wimderon het volgende:
Kramer was geen goede commentator, wel een leuke als je het niet te serieus neemt. Z'n stopwoordje was toch wel 'beroerd' (zowel in positieve als negatieve zin) en 'jammer, jammer', 'wat een narigheid' kun je ook wel dromen :D :')

Evenals de anekdotes over zijn beleggingsavonturen en de keer dat hij kijkers, en hun schoonmoeder, mee naar de efteling nam omdat Iran zich nog voor het WK plaatste ten koste van Australië

Maar de laatste wedstrijden gingen echt nergens meer over, het was een soort voordragen uit eigen werk met gedichten, levenswijsheden en de meest memorabele anekdotes waarbij de wedstrijden zelf een hinderlijk obstakel waren.
Meervoud? Wat moet ik terugkijken op de PLAYER?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 20:41:56 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183630309
Ik zit nu de samenvatting te kijken en daar heeft hij het wel gewoon over de wedstrijd :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 december 2018 @ 20:44:01 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183630352
"Trek uw eigen conclusie, ik kan u alleen vertellen dat Atlanta de nieuwe MLS Cup heeft gewonnen."

Nog even een verwijzing naar zijn gebral :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183630409
quote:
11s.gif Op zondag 9 december 2018 20:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Meervoud? Wat moet ik terugkijken op de PLAYER?
NY Red Bulls tegen Atlanta, maar die staat niet meer op de player ;(
  zondag 9 december 2018 @ 21:03:14 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_183630700
Wel de man van het weekend. _O_
  maandag 10 december 2018 @ 01:36:40 #100
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183634574
Ik kijk het nu eventjes terug.

Wat een enorme baas om er op deze manier mee te stoppen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')