abonnement Unibet Coolblue
pi_154279523
Turkije :D Net terug van een heerlijke week in Marmaris, iedere avond heerlijk gegeten (Kuzu pirzola geloof ik, lamskoteletten dus :D), hele aardige mensen, prachtige natuur. Volgend jaar weer :) Prachtige boottocht gemaakt door de baai, lekker gegeten op de boot. En wat is Dalaman een fijn vliegveld vergeleken met Schiphol, hele zooi aan vluchten maar wel efficiënt en kleinschalig.

Even kleine loftuiting aan jullie prachtige land :+ Was voor mij de tweede keer, op de middelbare school een reis gemaakt naar Istanbul, m'n vriendin was er voor de derde keer na eerdere reizen naar Alanya en Antalya :)
pi_154279531
quote:
10s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:43 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Misschien doet deze link wonderen:

info@vpro.nl

Hoe jong ben je nu dan?
Oud. 32. Tegenwoordig altijd vliegtuig.

Hoorde papa laatst wel weer voorzichtig voortaan met auto roepen. Hopelijk volgend jaar.
pi_154279578
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:44 schreef underground1009 het volgende:
Turkije :D Net terug van een heerlijke week in Marmaris, iedere avond heerlijk gegeten (Kuzu pirzola geloof ik, lamskoteletten dus :D), hele aardige mensen, prachtige natuur. Volgend jaar weer :) Prachtige boottocht gemaakt door de baai, lekker gegeten op de boot. En wat is Dalaman een fijn vliegveld vergeleken met Schiphol, hele zooi aan vluchten maar wel efficiënt en kleinschalig.

Even kleine loftuiting aan jullie prachtige land :+ Was voor mij de tweede keer, op de middelbare school een reis gemaakt naar Istanbul, m'n vriendin was er voor de derde keer na eerdere reizen naar Alanya en Antalya :)
Ik wil je buzzzzzz niet killen, maar ik denk ik dat liever nog met Arabieren in een hotel zit dan aan het strand in een Marmaris, Didim of wat dan ook.

Fijn voor je dat jij het fijn had! Heb je leuke gesprekken gehad met die Turken daar? Hamammetje gepakt?
  zondag 12 juli 2015 @ 20:46:54 #54
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154279607
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil je buzzzzzz niet killen, maar ik denk ik dat liever nog met Arabieren in een hotel zit dan aan het strand in een Marmaris, Didim of wat dan ook.

Fijn voor je dat jij het fijn had! Heb je leuke gesprekken gehad met die Turken daar? Hamammetje gepakt?
:D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 12 juli 2015 @ 20:47:57 #55
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_154279645
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oud. 32. Tegenwoordig altijd vliegtuig.

Hoorde papa laatst wel weer voorzichtig voortaan met auto roepen. Hopelijk volgend jaar.
Ooow, nog jong :*

Mijn ouders zijn gepensioneerd maar nog steeds met de auto hoor ^O^ Al hoewel ze steeds meer zinspelen om per vliegtuig te gaan i.v.m. leeftijd.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_154279691
Ik had een keer een hamam arrangement in Turkije. Dacht leukkkkkk. Tot ik ingezeept werd door een man. Voorheen dacht ik watser met die chicks die bevriezen als er iets gebeurd, maar toen had ik dat ook. Ik voelde mij zo ongemakkelijk en hield mijn ogen helemaal dicht en durfde niets meer te zeggen. Gatverdamme man als ik daaraan terug denk voel ik me weer zo dom en debiel en zo misbrukt :')

quote:
14s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ooow, nog jong :*

Mijn ouders zijn gepensioneerd maar nog steeds met de auto hoor ^O^ Al hoewel ze steeds meer zinspelen om per vliegtuig te gaan i.v.m. leeftijd.
Waar in Turkije wonen je ouders en reizen ze veel?
pi_154279735
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil je buzzzzzz niet killen, maar ik denk ik dat liever nog met Arabieren in een hotel zit dan aan het strand in een Marmaris, Didim of wat dan ook.

Fijn voor je dat jij het fijn had! Heb je leuke gesprekken gehad met die Turken daar? Hamammetje gepakt?
Haha, ja het strand hebben we overgeslagen behalve een kleine wandeling na het eten op de boulevard. Ja, en ja. Hele aardige jongens in de bar van de appartementen en bij allerhande restaurants in de haven en aan de boulevard hebben we het erg gezellig gehad :) Uiteindelijk twee keer gegeten bij een restaurant in de haven met een Nederlands-Turkse eigenaar die het erg leuk vond ons weer terug te zien :+
Hamam was ook erg fijn maar wel behoorlijk commercieel en toeristisch, in Istanbul ben ik bij een wat meer traditionele hamam geweest die nog gewoon gescheiden was. Hebben daar ook verder niet veel gedaan met behandelingen of foto's kopen oid, maar wel fijne ochtend gehad :)
pi_154279793
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:50 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Haha, ja het strand hebben we overgeslagen behalve een kleine wandeling na het eten op de boulevard. Ja, en ja. Hele aardige jongens in de bar van de appartementen en bij allerhande restaurants in de haven en aan de boulevard hebben we het erg gezellig gehad :) Uiteindelijk twee keer gegeten bij een restaurant in de haven met een Nederlands-Turkse eigenaar die het erg leuk vond ons weer terug te zien :+
Hamam was ook erg fijn maar wel behoorlijk commercieel en toeristisch, in Istanbul ben ik bij een wat meer traditionele hamam geweest die nog gewoon gescheiden was. Hebben daar ook verder niet veel gedaan met behandelingen of foto's kopen oid, maar wel fijne ochtend gehad :)
Ben je ook uitgeweest?
  zondag 12 juli 2015 @ 20:53:02 #59
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_154279817
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had een keer een hamam arrangement in Turkije. Dacht leukkkkkk. Tot ik ingezeept werd door een man. Voorheen dacht ik watser met die chicks die bevriezen als er iets gebeurd, maar toen had ik dat ook. Ik voelde mij zo ongemakkelijk en hield mijn ogen helemaal dicht en durfde niets meer te zeggen. Gatverdamme man als ik daaraan terug denk voel ik me weer zo dom en debiel en zo misbrukt :')

[..]

Waar in Turkije wonen je ouders en reizen ze veel?
Ik zou me ook niet laten inzepen door een man. Zelfde gevoelens :+

In Istanbul, dus dat scheelt dan weer.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 12 juli 2015 @ 20:54:14 #60
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_154279866
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had een keer een hamam arrangement in Turkije. Dacht leukkkkkk. Tot ik ingezeept werd door een man. Voorheen dacht ik watser met die chicks die bevriezen als er iets gebeurd, maar toen had ik dat ook. Ik voelde mij zo ongemakkelijk en hield mijn ogen helemaal dicht en durfde niets meer te zeggen. Gatverdamme man als ik daaraan terug denk voel ik me weer zo dom en debiel en zo misbrukt :')

[..]

Waar in Turkije wonen je ouders en reizen ze veel?
Waarom zei je er niks van
pi_154279882
quote:
10s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:53 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik zou me ook niet laten inzepen door een man. Zelfde gevoelens :+

In Istanbul, dus dat scheelt dan weer.
Dan is vliegen een betere optie, bij ons is die auto een must, dus vliegen we naar Istanbul en huren we daar een auto om naar Erzincan te rijden. Ook heel leuk altijd. *O*

Ik mis Turkije zo ;(
  zondag 12 juli 2015 @ 20:54:49 #62
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_154279888
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waarom zei je er niks van
Omdat ze niet durfde zegt ze.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 12 juli 2015 @ 20:55:21 #63
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154279905
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had een keer een hamam arrangement in Turkije. Dacht leukkkkkk. Tot ik ingezeept werd door een man. Voorheen dacht ik watser met die chicks die bevriezen als er iets gebeurd, maar toen had ik dat ook. Ik voelde mij zo ongemakkelijk en hield mijn ogen helemaal dicht en durfde niets meer te zeggen. Gatverdamme man als ik daaraan terug denk voel ik me weer zo dom en debiel en zo misbrukt :')

[..]

Waar in Turkije wonen je ouders en reizen ze veel?
Jaaaaren geleden op vakantie met een vriendin. Laten we hammametje pakken, leuk alles. Ik had voor haar gewoon een vrouw laten komen, geen hipster Turk die aan haar ging zitten :{w

Al die blonde wijffjes die bijna allemaal betast werden en niks van durfden te zeggen, omdat "wij zijn in een exotische land".
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_154279911
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waarom zei je er niks van
Omdat iedereen om mij heen zei ga nou gewoon doe niet zo raar en ik durfde niets te zeggen. Heb mn ogen dicht gedaan en gespannen gelegen.
  zondag 12 juli 2015 @ 20:56:21 #65
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154279936
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:50 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Haha, ja het strand hebben we overgeslagen behalve een kleine wandeling na het eten op de boulevard. Ja, en ja. Hele aardige jongens in de bar van de appartementen en bij allerhande restaurants in de haven en aan de boulevard hebben we het erg gezellig gehad :) Uiteindelijk twee keer gegeten bij een restaurant in de haven met een Nederlands-Turkse eigenaar die het erg leuk vond ons weer terug te zien :+
Hamam was ook erg fijn maar wel behoorlijk commercieel en toeristisch, in Istanbul ben ik bij een wat meer traditionele hamam geweest die nog gewoon gescheiden was. Hebben daar ook verder niet veel gedaan met behandelingen of foto's kopen oid, maar wel fijne ochtend gehad :)
Heb je nog fotoshoot aan de strand gedaan?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 12 juli 2015 @ 20:56:23 #66
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_154279937
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dan is vliegen een betere optie, bij ons is die auto een must, dus vliegen we naar Istanbul en huren we daar een auto om naar Erzincan te rijden. Ook heel leuk altijd. *O*

Ik mis Turkije zo ;(
Waarom niet gelijk doorvliegen naar Erzincan? :? Auto huren is toch heel erg duur :{
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 12 juli 2015 @ 20:57:39 #67
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154279965


Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 12 juli 2015 @ 20:57:46 #68
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_154279974
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Omdat iedereen om mij heen zei ga nou gewoon doe niet zo raar en ik durfde niets te zeggen. Heb mn ogen dicht gedaan en gespannen gelegen.
Bezwijken onder groepsdruk :')
pi_154279978
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:55 schreef Montelly het volgende:

[..]

Jaaaaren geleden op vakantie met een vriendin. Laten we hammametje pakken, leuk alles. Ik had voor haar gewoon een vrouw laten komen, geen hipster Turk die aan haar ging zitten :{w

Al die blonde wijffjes die bijna allemaal betast werden en niks van durfden te zeggen, omdat "wij zijn in een exotische land".
Achteraf gezien dacht ik wtf waarom zei ik niets. Maar ja dan is het te laat, he..
Eerder heb ik altijd een vrouw gehad die mij masseerde en dat was prettig :)

quote:
5s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:56 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Waarom niet gelijk doorvliegen naar Erzincan? :? Auto huren is toch heel erg duur :{
Omdat: geen goede doorvlucht naar Erzincan, dus hotel pakken is ook duur en daarnaast is een auto een must in Erzincan. Na 8 uur zijn er geen reismogeljikheden meer en daarnaast willen we ook wat doen ipv hele tijd in koy te zitten.
pi_154279979
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:33 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Aksaray :') daar moet je ook geen hotel boeken :D
Puur uit praktisch oogpunt. Hotel was tegenover metrostation Aksaray. :P
pi_154279998
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:

[..]

Bezwijken onder groepsdruk :')
Ga een ander fokken.
pi_154280009
quote:
Oeh, Hot chicka.
  zondag 12 juli 2015 @ 20:59:55 #73
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_154280044
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Omdat: geen goede doorvlucht naar Erzincan, dus hotel pakken is ook duur en daarnaast is een auto een must in Erzincan. Na 8 uur zijn er geen reismogeljikheden meer en daarnaast willen we ook wat doen ipv hele tijd in koy te zitten.
Goed punt. Kun je gelijk Istanbul checken *O*
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_154280094
Ik ben vorig jaar EINDELIJK Istanbul gaan checken. Heb zoooooooooo genoten *O*
Taksim gedaan en nog meer toeristische dingetjes, buyuk ada gespot.

Ik hou van die toeristische Turkije. Voelde me zo op mijn gemak daar.
pi_154280126
quote:
5s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:56 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Waarom niet gelijk doorvliegen naar Erzincan? :? Auto huren is toch heel erg duur :{
Duur? Nee joh. Ik was vorig jaar voor een dag of 7-8 400 euro kwijt, dat was inclusief een one-way fee (Konya - İstanbul). Kreeg een mooie Ford Focus 2014 mee met nog geen 10000km op de teller. :Y

Als je de auto een maandje nodig hebt, dan kan het wel een duur grapje worden ja. Alhoewel, het dagtarief gaat bij een lange huurperiode ook flink omlaag. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')