abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:05:53 #126
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_163032118
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:55 schreef Sloggi het volgende:
En Armstrong was een klasse renner, op alle fronten. Een van de groten.
Armstrong was, en is, een oplichter, een psychopaat, en een ronduit afschuwelijk persoon. Hij kon goed wielrennen, maar zijn Tours heeft hij toch ook voor een belangrijk deel gewonnen door intimidatie, manipulatie en andere smerige spelletjes. Dan heb ik het niet alleen over doping.

Froome is misschien (en misschien ook niet) een dopeur, maar hij is tenminste geen psychopaat.
pi_163032254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:34 schreef Syntix het volgende:

[..]

[..]

Zijn die 'sommigen' dan mongolen?

Froome is idd goed, vandaar ook FroomeGOD _O_
Teleurstellend dat als je de kans krijgt je nog steeds met geen enkele inhoud komt :{
pi_163032309
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:05 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Armstrong was, en is, een oplichter, een psychopaat, en een ronduit afschuwelijk persoon. Hij kon goed wielrennen, maar zijn Tours heeft hij toch ook voor een belangrijk deel gewonnen door intimidatie, manipulatie en andere smerige spelletjes. Dan heb ik het niet alleen over doping.

Froome is misschien (en misschien ook niet) een dopeur, maar hij is tenminste geen psychopaat.
Armstrong was iig nog kleurrijk. Ik kijk liever naar een absolute klootzak dan naar de saaiste persoon aller tijden.
pi_163032338
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:05 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Armstrong was geen lieverdje maar is natuurlijk volledig zwart gemaakt door alles en iedereen. Voor een deel heeft 'ie het daar ongetwijfeld zelf naar gemaakt.

Feit blijft dat hij ongelofelijk goed kon fietsen, ook nog mooi op de fiets zat, slim in de koers was, kon sturen (arme Beloki), en hij was simpelweg de leider in het peloton. Die man had uitstraling en persoonlijkheid.

Froome is zijn totale tegenpool in al die zaken, en daarom zal ik nooit voor de man juichen. Hoe lief 'ie ook is.
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:53:10 #130
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_163033088
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Armstrong was iig nog kleurrijk. Ik kijk liever naar een absolute klootzak dan naar de saaiste persoon aller tijden.
Dan verschillen we van mening. ;)

De saaiste persoon aller tijden is Froome ook weer niet trouwens. Het is geen Menchov.

Het leukste zijn renners die én kleurrijk én sympathiek zijn, zoals Sagan. Maar die zijn zeldzaam.
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:55:43 #131
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_163033155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:53 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

De saaiste persoon aller tijden is Froome ook weer niet trouwens. Het is geen Menchov.

quote:
Het leukste zijn renners die én kleurrijk én sympathiek zijn, zoals Sagan. Maar die zijn zeldzaam.
Pakweg Indurain was ook saai, maar die straalde wel iets uit. Bij Froome mis je dat zelfs ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:59:07 #132
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_163034844
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

[..]

Pakweg Indurain was ook saai, maar die straalde wel iets uit. Bij Froome mis je dat zelfs ...
Froome straalt wel iets uit op de fiets, namelijk dat hij voor geen meter kan sturen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_163052385
quote:

[..]

Menchov was een hilarisch karakter, en daarbij onberekenbaar qua prestaties. Heb ik ook weer 10x liever dan Froome.
  donderdag 16 juni 2016 @ 03:20:58 #134
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163052798
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:30 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Zoals gezegd hanteer ik de richtlijn: onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Er zijn bepaalde dingen dubieus aan Froome, waaronder inderdaad zijn bizarre progressie ineens, maar dat geldt voor meer dan een handvol renners wel.

Ik geloof dat áls Froome al doping gebruikt, wat goed mogelijk is, dat hij niet per se méér doping gebruikt dan zijn concurrenten. Froome is sowieso niet zo'n afschuwelijke klootzak als Armstrong, dus ik geloof er niets van dat hij zoals Armstrong door dreigementen en intimidatie iedereen stil weet te houden. En zelfs bij Armstrong kwam de waarheid uiteindelijk boven tafel, en dat weet Froome.

Over 10 jaar zullen we zien of zijn bewering dat zijn gele truien voor de eeuwigheid zijn steekhoudend is. Misschien wel, misschien niet. Maar ik heb geen zin om me daar nu druk om te maken, dat verneukt mijn hele lol in het kijken naar de sport, en dus kijk ik alleen naar hoe Froome nu is in de koers. Dat is: nogal saai, tactisch niet supersterk, maar wel ongelofelijk veel kracht en macht. En ja, daar heb ik respect voor, al zie ik liever Contador of Quintana winnen.
ik vind je naïviteit aandoenlijk, zeker als je weet dat ze sneller of gelijk rijden aan de tijden van Armstrong. de testen zijn nooit up to date, vandaar de 8 jaar bewaartermijn om te hertesten, alleen heeft hij het geld dan allang binnen. Zolang Froome het wielrennen positief blijft promoten en gewoon het totale spel meespeelt gebeurt er niks.
  donderdag 16 juni 2016 @ 09:54:59 #135
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_163054747
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 03:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vind je naïviteit aandoenlijk, zeker als je weet dat ze sneller of gelijk rijden aan de tijden van Armstrong. de testen zijn nooit up to date, vandaar de 8 jaar bewaartermijn om te hertesten, alleen heeft hij het geld dan allang binnen. Zolang Froome het wielrennen positief blijft promoten en gewoon het totale spel meespeelt gebeurt er niks.
Liever naïef dan een azijnzeiker. :)
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:09:41 #136
198822 Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_163054976
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:54 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Liever naïef dan een azijnzeiker. :)
Ja, zo kan je iemand die realistisch is ook noemen. Chapeau.
Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
grrrr, jij bent genotttt :9~ :9~ :9~
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:09:56 #137
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_163054984
quote:

[..]

Ricco _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:12:39 #138
14505 OProg
A Life in Music
pi_163055042
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 03:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gepakt worden met een paar zakken bloed en na de schorsing net zo hard blijven fietsen. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_163057386
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

[..]

Mensjov was best saai, maar mijn helderste herinnering aan hem is toch de uitbarsting na de tijdrit in de Giro die hij won. Bleek er toch iets van pit in de man te zitten.
pi_163057821
Mensen die denken dat Froome doping gebruikt :')

FroomeGOD is gewoon beter dan de rest, net zoals Team Sky dat is.
Get over it :{w
pi_163065961
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:08 schreef Coppi het volgende:

[..]

Mensjov was best saai, maar mijn helderste herinnering aan hem is toch de uitbarsting na de tijdrit in de Giro die hij won. Bleek er toch iets van pit in de man te zitten.
Die tijdrit :D Maar die uitbarsting is ook de enige die ik me kan herinneren, no?
pi_163075862
Skygenot _O_
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_163079764
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 18:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die tijdrit :D Maar die uitbarsting is ook de enige die ik me kan herinneren, no?
De enige keer dat hij wat pit toonde inderdaad. Van een Giro winnen met zo'n klein verschil en dan ook nog vallen vlak voor het einde, daar krijgt zelf Mensjov een beetje adrenaline van, no.
Wat een heerlijke ploeg wat het ook in die tijd. mensjov, Rasmussen, Boogerd, Dekker, talentjes als Clasicomani Luigi :) . Met enige weemoed denk ik er wel eens aan terug.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 10:01:35 #144
194695 franklop
Fran knock
pi_163080105
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:43 schreef Coppi het volgende:

[..]

De enige keer dat hij wat pit toonde inderdaad. Van een Giro winnen met zo'n klein verschil en dan ook nog vallen vlak voor het einde, daar krijgt zelf Mensjov een beetje adrenaline van, no.
Wat een heerlijke ploeg wat het ook in die tijd. mensjov, Rasmussen, Boogerd, Dekker, talentjes als Clasicomani Luigi :) . Met enige weemoed denk ik er wel eens aan terug.
In 2009 reed dan alleen Menchov nog bij Rabobank.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_163083038
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 10:01 schreef franklop het volgende:

[..]

In 2009 reed dan alleen Menchov nog bij Rabobank.
Klopt, maar ik bedoelde eigenlijk de hele periode met al die helden. de tijd dat we zaten te zeiken dat Boogerd zo'n loser was omdat hij zo vaak tweede werd.
pi_163625992
Dat is 1.

FroomeGOD

froome-verrast-in-afdaling-en-slaat-dubbelslag-in-loodzware-tourrit.jpg
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:56:58 #147
241690 kibo
communistenjager
pi_163626586
Prachtige en verrassende aktie van Froomey, wie had dit ooit gedacht? _O_
Druiven zullen zuur zijn voor de Fransen en niet te vergeten het incestieuze clubje wielernerds hier :Y
pi_163626596
Froomey die kan dalen :D

Dit was zo atypisch, en het zag er niet uit hoe hij op de buis zat.
Maar dit was dik verdiend. Chapeau.
pi_163631776
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:56 schreef kibo het volgende:
Prachtige en verrassende aktie van Froomey, wie had dit ooit gedacht? _O_
Druiven zullen zuur zijn voor de Fransen en niet te vergeten het incestieuze clubje wielernerds hier :Y
Inderdaad. De marginal gains en wetenschappelijke methode kwam toch echt naar voren vandaag. Innovatieve aanval; daar kon het huistuinenkeuken wielrennen Movistar niet tegen op
pi_163632764
Die afdaling vandaag. Bizarre stuurmanskunsten.
I wander in my time...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')