abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juli 2015 @ 10:48:57 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_154216752
Hier wil ik niet meer aan herinnerd worden.....

ONZ / Hier heb ik spijt van.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 10 juli 2015 @ 10:55:57 #2
355459 crew  noodgang
noodgang
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:56:48 #3
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:56:51 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_154216936
Van een (minder zinvol) topic wat ik zou maken of zou gaan volgen terwijl het buiten 25 graden is en ik zoveel leuke dingen kan gaan doen.

Joepie, het is weer zomer! *O*
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juli 2015 @ 11:07:08 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_154217181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:56 schreef Tengano het volgende:
Van een (minder zinvol) topic wat ik zou maken of zou gaan volgen terwijl het buiten 25 graden is en ik zoveel leuke dingen kan gaan doen.

Joepie, het is weer zomer! *O*
Slotje in Onzin. De mod heeft de grap verneukt.

Ik post niet meer in Onzin.

Moet serieus worden. Wat een kutmod. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:23:22 #6
104871 remlof
Europees federalist
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juli 2015 @ 13:32:30 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_154220891
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:23 schreef remlof het volgende:
:T_!
In de kiem gesmoord. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154228049
mijn topique met de wielren fiets :') diepe spijt
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:04:18 #9
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_154228532
Ik heb spijt van dit topic
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:04:48 #10
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_154228543
God gloeiende dit is het populairste forum van nederland en ik kan niet eens met mn mobiel een link posten -_-
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:05:14 #11
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_154228555
Het topic ging dus over poepen tussen 2 en 5
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juli 2015 @ 19:40:57 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_154229491
Schijtluis ofzo ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154229663
Hoe is 't in Bommel met dit weer tong?
Ik ben ook maar een mens
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juli 2015 @ 20:04:54 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_154230110
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:47 schreef Welvaert het volgende:
Hoe is 't in Bommel met dit weer tong?
Had ik al geantwoord ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zaterdag 8 augustus 2015 @ 20:43:42 #16
35723 crew  GGMM
pi_155023982


Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155048559
quote:
Dat doe je nu nog steeds.
pi_155062117
Ik heb het meeste spijt van de topic

" Waarom zijn er zoveel gescheiden Marokkaanse en Turkse vrouwen in Nederland?"

Heb behoorlijk veel negatieve berichten gekregen. Maar een keer die meiden kritisch onder de lopen nemen werd mij niet in dank afgenomen. Hetzij zo. Het was zo erg dat beheer zelfs besloten heeft de topic te sluiten voor reacties.

Wat een bananenrepubliek.
Dit gedeelte is te koop
  maandag 10 augustus 2015 @ 00:49:19 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155064972
Een topic die ik heb geopend over de onzekerheid die ik toen had of onze emigratie wel door zou gaan.
Ik ben compleet afgeslacht in dat topic omdat het verschrikkelijk was dat ik met kinderen zou gaan emigreren. (naar Denemarken)
Nu 8 maanden later kan ik met zekerheid zeggen dat het de juiste keuze was.
Zowel kinderen als ik zijn nog nooit zo gelukkig geweest. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155067327
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:49 schreef snakelady het volgende:
Een topic die ik heb geopend over de onzekerheid die ik toen had of onze emigratie wel door zou gaan.
Ik ben compleet afgeslacht in dat topic omdat het verschrikkelijk was dat ik met kinderen zou gaan emigreren. (naar Denemarken)
Nu 8 maanden later kan ik met zekerheid zeggen dat het de juiste keuze was.
Zowel kinderen als ik zijn nog nooit zo gelukkig geweest. ;)
Het is alsnog bijzonder egoïstisch. Het is nogal wat voor kinderen om hun land achter te laten, nieuwe taal te leren en nieuwe cultuur. bij "ik vertrek" zijn die kinderen allemaal in tranen. En wat gaat een kind ervan zeggen.
Broederliefde.
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:47:13 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155069868
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 02:26 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Het is alsnog bijzonder egoïstisch. Het is nogal wat voor kinderen om hun land achter te laten, nieuwe taal te leren en nieuwe cultuur. bij "ik vertrek" zijn die kinderen allemaal in tranen. En wat gaat een kind ervan zeggen.
Gelukkig hoef ik mezelf niet tegenover jou op een forum te verantwoorden en weet ik dat het zowel geen egoistische keuze was als dat de kinderen er achter stonden en nog steeds staan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155069898
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:49 schreef snakelady het volgende:
Een topic die ik heb geopend over de onzekerheid die ik toen had of onze emigratie wel door zou gaan.
Ik ben compleet afgeslacht in dat topic omdat het verschrikkelijk was dat ik met kinderen zou gaan emigreren. (naar Denemarken)
Nu 8 maanden later kan ik met zekerheid zeggen dat het de juiste keuze was.
Zowel kinderen als ik zijn nog nooit zo gelukkig geweest. ;)
Je vond de reacties zo vreselijk, maar tóch wil je weer even je gelijk halen |:(

En 8 maanden is natuurlijk wel een lifetime ja! :D
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:52:17 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155069937
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je vond de reacties zo vreselijk, maar tóch wil je weer even je gelijk halen |:(

En 8 maanden is natuurlijk wel een lifetime ja! :D
Dat was gewoon het eerste topic waar ik aan dacht waar ik spijt aan had, maar ik zie wel dat ik dit inderdaad niet had moeten typen. Mijn leven doet mensen heel wat merk ik wel. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155069974
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat was gewoon het eerste topic waar ik aan dacht waar ik spijt aan had, maar ik zie wel dat ik dit inderdaad niet had moeten typen. Mijn leven doet mensen heel wat merk ik wel. :D
Dat valt heel erg mee, ik vind t alleen een beetje hypocriet aangezien je zelf dat topic / de emigratie nog overal bijsleept om te benadrukken hoe geslaagd het allemaal wel niet was. Terwijl mensen volgens mij vooral vielen om het hele 'boehoe m'n ex is zo gemeen, hij kan bepalen of ik ZIJN kinderen wel of niet mee mag nemen naar het buitenland' ondertoontje in dat topic.
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:59:29 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155070065
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat valt heel erg mee, ik vind t alleen een beetje hypocriet aangezien je zelf dat topic / de emigratie nog overal bijsleept om te benadrukken hoe geslaagd het allemaal wel niet was. Terwijl mensen volgens mij vooral vielen om het hele 'boehoe m'n ex is zo gemeen, hij kan bepalen of ik ZIJN kinderen wel of niet mee mag nemen naar het buitenland' ondertoontje in dat topic.
Dat komt omdat mensen graag drama creëren en lezen wat ze willen lezen of het voor zichzelf gaan aanvullen.
Het was zijn keuze en hij heeft gekozen dat we konden gaan ( en ik had het begrepen als hij anders had gekozen) en ook hij staat daar nog steeds achter, hij is hier geweest met zijn vriendin, was gezellig, ging goed en vind ook nog steeds dat het de juiste keuze is geweest.

Dus ik vind het grappig dat mensen die mij en de kinderen kennen, opa's en oma's, vriendinnen, oom's en tante's. hun vader er allemaal achter staan en vinden dat ik het juiste heb gedaan, maar vreemden op een forum die niks van ons weten mij wel even gaan vertellen hoe fout het allemaal is.

Maar dat is internet tegenwoordig denk ik, wat dat betreft lijkt Fok! sprekend op FB, misschien zelfs nog wel erger, iedereen denkt beter te weten wat goed is voor een vreemde .
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155070146
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat komt omdat mensen graag drama creëren en lezen wat ze willen lezen of het voor zichzelf gaan aanvullen.
Het was zijn keuze en hij heeft gekozen dat we konden gaan ( en ik had het begrepen als hij anders had gekozen) en ook hij staat daar nog steeds achter, hij is hier geweest met zijn vriendin, was gezellig, ging goed en vind ook nog steeds dat het de juiste keuze is geweest.

Dus ik vind het grappig dat mensen die mij en de kinderen kennen, opa's en oma's, vriendinnen, oom's en tante's. hun vader er allemaal achter staan en vinden dat ik het juiste heb gedaan, maar vreemden op een forum die niks van ons weten mij wel even gaan vertellen hoe fout het allemaal is.

Maar dat is internet tegenwoordig denk ik, wat dat betreft lijkt Fok! sprekend op FB, misschien zelfs nog wel erger, iedereen denkt beter te weten wat goed is voor een vreemde .
Welkom op het internet. En ik gun je van harte je geluk daar. Het topic lag in mijn optiek alleen een tikkie genuanceerder, thats all.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:06:40 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155070178
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welkom op het internet. En ik gun je van harte je geluk daar. Het topic lag in mijn optiek alleen een tikkie genuanceerder, thats all.
Ik heb zelfs pb gekregen met de ergste scheldwoorden er in en iemand zou de kinderbescherming bellen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155070212
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb zelfs pb gekregen met de ergste scheldwoorden er in en iemand zou de kinderbescherming bellen. :P
Oh dat snap ik sowieso nooit zo, ik kan prima fel van leer trekken in een topic, maar mensen een beetje gaan dm'en met vage shit vind ik altijd zo raar :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:09:35 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155070229
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh dat snap ik sowieso nooit zo, ik kan prima fel van leer trekken in een topic, maar mensen een beetje gaan dm'en met vage shit vind ik altijd zo raar :')
Dat is ook een vreemd iets, denk dat ze weten dat als ze het openbaar doen ze een ban krijgen of op zijn minst een waarschuwing, en dat zullen ze dan wel niet willen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155070258
Al mijn topics en posts ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_155077133
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat komt omdat mensen graag drama creëren en lezen wat ze willen lezen of het voor zichzelf gaan aanvullen.
Het was zijn keuze en hij heeft gekozen dat we konden gaan ( en ik had het begrepen als hij anders had gekozen) en ook hij staat daar nog steeds achter, hij is hier geweest met zijn vriendin, was gezellig, ging goed en vind ook nog steeds dat het de juiste keuze is geweest.

Dus ik vind het grappig dat mensen die mij en de kinderen kennen, opa's en oma's, vriendinnen, oom's en tante's. hun vader er allemaal achter staan en vinden dat ik het juiste heb gedaan, maar vreemden op een forum die niks van ons weten mij wel even gaan vertellen hoe fout het allemaal is.

Maar dat is internet tegenwoordig denk ik, wat dat betreft lijkt Fok! sprekend op FB, misschien zelfs nog wel erger, iedereen denkt beter te weten wat goed is voor een vreemde .
Als jij zo'n topic opent moet je niet gaan janken als mensen kritiek hebben. Hou dat soort dingen dan privé maar kom niet hier op een FORUM zeiken als niet iedereen het met je eens is. Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op een FORUM een TOPIC openen. Wat had je verwacht???

Maar on topic: Jij wist niet van tevoren hoe die kinderen dat zouden opvangen. Ja, natuurlijk zullen ze wel uiteindelijk hun weg vinden maar het is wel iets wat jij hun aandoet omdat jij in je midlife crisis weer eens wat nieuws wil proberen. Veel kinderen krijgen enorm veel heimwee en die worden er echt niet gelukkig van om in een of ander gek land op een afgelegen boerderij te wonen of iets dergelijks.
Broederliefde.
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:41:24 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155077579
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:28 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Als jij zo'n topic opent moet je niet gaan janken als mensen kritiek hebben. Hou dat soort dingen dan privé maar kom niet hier op een FORUM zeiken als niet iedereen het met je eens is. Als je niet tegen kritiek kan moet je niet op een FORUM een TOPIC openen. Wat had je verwacht???

Maar on topic: Jij wist niet van tevoren hoe die kinderen dat zouden opvangen. Ja, natuurlijk zullen ze wel uiteindelijk hun weg vinden maar het is wel iets wat jij hun aandoet omdat jij in je midlife crisis weer eens wat nieuws wil proberen. Veel kinderen krijgen enorm veel heimwee en die worden er echt niet gelukkig van om in een of ander gek land op een afgelegen boerderij te wonen of iets dergelijks.
Dit bedoel ik dus. meteen agressief en beledigend reageren, zaken erbij halen die niet eens van toepassing zijn.

Midlife crisis? Ik ben 34...
Eens wat nieuws wil proberen? Inderdaad, ik wilde eens proberen hoe het is om te studeren en te werken. :P
Een of ander gek land? Nou nou, wat is Denemarken toch een gek land.... :')
Afgelegen boerderij? Wij wonen in een woonwijk waar heel veel kinderen wonen en die heel kindvriendelijk is.

Maar dit is exact wat ik bedoel. grappig dat jij mijn mening even komt ondersteunen, dank hiervoor,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155105116
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. meteen agressief en beledigend reageren, zaken erbij halen die niet eens van toepassing zijn.

Midlife crisis? Ik ben 34...
Eens wat nieuws wil proberen? Inderdaad, ik wilde eens proberen hoe het is om te studeren en te werken. :P
Een of ander gek land? Nou nou, wat is Denemarken toch een gek land.... :')
Afgelegen boerderij? Wij wonen in een woonwijk waar heel veel kinderen wonen en die heel kindvriendelijk is.

Maar dit is exact wat ik bedoel. grappig dat jij mijn mening even komt ondersteunen, dank hiervoor,
Denemarken is geen nederland. Die kinderen zitten er echt niet op te wachten om ineens naar denemarken te verhuizen maar jij moet zo nodig gaan dus moeten zij er ook aan geloven. Je houdt onvoldoende rekening met ze want misschien zijn ze daar nu hartstikke gelukkig maar voor hetzelfde geld was dat niet zo.

Conclusie: je bent een egoïst.
Broederliefde.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:58:35 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155107559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 04:13 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Denemarken is geen nederland. Die kinderen zitten er echt niet op te wachten om ineens naar denemarken te verhuizen maar jij moet zo nodig gaan dus moeten zij er ook aan geloven. Je houdt onvoldoende rekening met ze want misschien zijn ze daar nu hartstikke gelukkig maar voor hetzelfde geld was dat niet zo.

Conclusie: je bent een egoïst.
Weet jij ook waarom we zijn verhuist? Blijkbaar ken jij mijn kinderen beter dan ik ze ken dus dat zal je vast een zeker ook weten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155119132
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Weet jij ook waarom we zijn verhuist? Blijkbaar ken jij mijn kinderen beter dan ik ze ken dus dat zal je vast een zeker ook weten.
Ja, ik weet waarom jullie zijn verhuisd. Zoals je al eerder had aangegeven wou je wat nieuws uitproberen.
Broederliefde.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:02:40 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155121676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:30 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Ja, ik weet waarom jullie zijn verhuisd. Zoals je al eerder had aangegeven wou je wat nieuws uitproberen.
Dus je weet het niet.
Ik kon in Nederland geen baan vinden gezien ik geen degelijke opleiding heb genoten, ik kon geen opleiding doen omdat ik te oud was voor hulp met de financiering.
Ik kon de financiering niet zelf bekostigen gezien ik geen vaste baan had.
Ik was wel zelfstandige maar dat ging steeds slechter en was erg onregelmatig zodat ik uiteindelijk op bijstandsniveau uitkwam.

Ik weet dat veel mensen niet geloven in armoede in Nederland, maar toch waren wij dat en ik raakte steeds verder in de schulden. De kinderen liepen in tweedehandskleding en er was net genoeg geld voor eten, maar nooit iets extra's.

Toen kreeg ik een baan aangeboden in Denemarken in combinatie met een opleiding.

Nu wonen we dus hier, ik studeer, ik werk, we hebben voldoende te eten, de kinderen hebben nieuwe kleding en in plaats van wonen op een twee slaapkamer appartement wonen we nu in en gave eengezinswoning met een weiland als achtertuin en een grote speeltuin in de voortuin en genoeg vriendjes om mee te spelen.
Er hoeven geen verjaardagen overgeslagen te worden omdat er geen geld is voor cadeaus.
Ik kan nu zonder angst naar de dokter omdat ik geen eigen bijdrage hoef te betalen.

Als mij dat egoïstisch maakt dan is dat zo. Ik denk dat de kinderen daar heel dankbaar voor zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155122225
Blijkbaar is het alsnog belangrijk wat "mensen op een forum" ervan vinden.
Want je typt hier in een totaal irrelevant topic toch weer van alles.

Maar......Nederland geen werk/onder bijstandsniveau?

Grootste groep mensen die ik ken zitten qua werk gewoon op "ongeschoold"(of niet matchende opleiding) en verdienen toch minimaal 25k en de meeste richting 40k.
Niet dat het een vetpot is, maar geen werk kunnen vinden in HEEL Nederland?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:07:11 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155123929
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:21 schreef Pap89 het volgende:
Blijkbaar is het alsnog belangrijk wat "mensen op een forum" ervan vinden.
Want je typt hier in een totaal irrelevant topic toch weer van alles.

Maar......Nederland geen werk/onder bijstandsniveau?

Grootste groep mensen die ik ken zitten qua werk gewoon op "ongeschoold"(of niet matchende opleiding) en verdienen toch minimaal 25k en de meeste richting 40k.
Niet dat het een vetpot is, maar geen werk kunnen vinden in HEEL Nederland?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik nog steeds geen opleiding kunnen doen, en nu wel.
En inderdaad, hahaha

Wat betreft het eerste, ik vind het gewoon vreemd dat mensen steeds aannames doen die nergens op zijn gebaseerd, dus dan leg ik wel uit hoe het daadwerkelijk zit.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155124078
Ik had al snel spijt van mijn topic in travel iig.

Waar mensen ook lekker snel aannames doen, als je een keer op vakantie zonder kind zou willen :')
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:12:35 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155124163
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:10 schreef Pap89 het volgende:
Ik had al snel spijt van mijn topic in travel iig.

Waar mensen ook lekker snel aannames doen, als je een keer op vakantie zonder kind zou willen :')
Serieus? Zolang je je kind goed achterlaat en niet aan een boom vast bind is dat toch geen probleem? ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155124337
Ja maar een oma en opa zijn geen optie blijkbaar.

Maar zo zie je iedereen heeft altijd maar een mening.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:26:24 #42
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155124685
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:16 schreef Pap89 het volgende:
Ja maar een oma en opa zijn geen optie blijkbaar.

Maar zo zie je iedereen heeft altijd maar een mening.
Pff, bij opa en oma lekker verwend worden, wat een ramp inderdaad.

Maar inderdaad. En zeker wanneer het om kinderen gaat gaan ze er vanuit dat ze jouw kind beter kennen dan dat jij als ouder je kind kent. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155125468
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus je weet het niet.
Ik kon in Nederland geen baan vinden gezien ik geen degelijke opleiding heb genoten, ik kon geen opleiding doen omdat ik te oud was voor hulp met de financiering.
Ik kon de financiering niet zelf bekostigen gezien ik geen vaste baan had.
Ik was wel zelfstandige maar dat ging steeds slechter en was erg onregelmatig zodat ik uiteindelijk op bijstandsniveau uitkwam.

Ik weet dat veel mensen niet geloven in armoede in Nederland, maar toch waren wij dat en ik raakte steeds verder in de schulden. De kinderen liepen in tweedehandskleding en er was net genoeg geld voor eten, maar nooit iets extra's.

Toen kreeg ik een baan aangeboden in Denemarken in combinatie met een opleiding.

Nu wonen we dus hier, ik studeer, ik werk, we hebben voldoende te eten, de kinderen hebben nieuwe kleding en in plaats van wonen op een twee slaapkamer appartement wonen we nu in en gave eengezinswoning met een weiland als achtertuin en een grote speeltuin in de voortuin en genoeg vriendjes om mee te spelen.
Er hoeven geen verjaardagen overgeslagen te worden omdat er geen geld is voor cadeaus.
Ik kan nu zonder angst naar de dokter omdat ik geen eigen bijdrage hoef te betalen.

Als mij dat egoïstisch maakt dan is dat zo. Ik denk dat de kinderen daar heel dankbaar voor zijn.
Ja oké dan snap ik het als het waar is wat je zegt. Maar dat had je niet echt duidelijk gemaakt. Je had de hele discussie kunnen voorkomen als je dat nou ff gelijk had gezegd.

Maar ja, ik weet niet of die situatie echt zo dramatisch was maar als jij het zegt. K
Broederliefde.
pi_155127835
quote:
En toch nog moderator worden. checken ze daar je verleden niet.
  Forum Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:59:29 #45
35723 crew  GGMM
pi_155127847
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

En toch nog moderator worden. checken ze daar je verleden niet.
Nee, ze nemen vrijwel iedereen aan die solliciteert. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155127883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ze nemen vrijwel iedereen aan die solliciteert. :)
Goed. ik zal nu een word document openen om mijn sollicitatie brief te schrijven :P
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:09:02 #47
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155128208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:51 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Ja oké dan snap ik het als het waar is wat je zegt. Maar dat had je niet echt duidelijk gemaakt. Je had de hele discussie kunnen voorkomen als je dat nou ff gelijk had gezegd.

Maar ja, ik weet niet of die situatie echt zo dramatisch was maar als jij het zegt. K
Dus zodra iemand niet heel zijn of haar levensverhaal er bij typt ga jij uit van het negatieve?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155132281
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus zodra iemand niet heel zijn of haar levensverhaal er bij typt ga jij uit van het negatieve?
ik heb al zo vaak verhalen gehoord van ego ouders die naar het buitenland gaan met hun kinderen en het verhaal is altijd hetzelfde. Het is dan voor mij vrij logisch aan te nemen dat jouw verhaal geen uitzondering is als je geen nadere toelichting geeft.
Broederliefde.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:43:02 #49
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155132344
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:41 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

ik heb al zo vaak verhalen gehoord van ego ouders die naar het buitenland gaan met hun kinderen en het verhaal is altijd hetzelfde. Het is dan voor mij vrij logisch aan te nemen dat jouw verhaal geen uitzondering als je geen nadere toelichting geeft.
Dan heb jij andere verhalen gehoord dan ik, ik ken haast alleen mensen die emigreren wegens werk, liefde, het betere leven opzoeken of een combi van alles.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')