abonnement Unibet Coolblue
pi_154216297


Welkom in het centrale FC Utrecht-topic!

//

Het eerste elftal:




Fransie van Seumeren:




Ons grootste talent en Amerikaans international:




1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:




Memorabele FCU-wedstrijden:










• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)
pi_154216372
Doe mij maar een Franse krachtpatser op het middenveld.

Maar het kan ook nog een nieuwe sponsor zijn ipv speler, we zien het als het goed is later vandaag wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154216383
quote:
Het middenveld van FC Utrecht is versterkt. De ploeg uit de Domstad heeft Rico Strieder overgenomen van FC Bayern München. De 23-jarige Duitser heeft zich voor twee seizoenen aan de Utrechters verbonden, met in de overeenkomst een optie voor nog één seizoen.

Strieder doorliep de volledige jeugdopleiding van FC Bayern München, waarvoor hij sinds 2003 uitkwam. Afgelopen seizoen debuteerde de kersverse aanwinst van FC Utrecht onder leiding van Pep Guardiola namens de Rekordmeister in de 1. Bundesliga. Daarnaast kwam hij als aanvoerder uit voor FC Bayern München II.

Technisch manager Erik ten Hag van FC Utrecht werkte de afgelopen jaren samen met Strieder bij FC Bayern München. “Rico is een controlerende middenvelder die het positiespel beheerst waardoor de ploeg kan doorvoetballen”, weet de hoofdcoach. “Hij is het cement tussen de stenen en heeft goed gevoel voor positie waardoor hij vele ballen verovert. Het type ‘nummer 6’. Een goede aanvulling op onze selectie.”
pi_154216397
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154216410
Hmmm, leuk wel weer een middenvelder... Maar moeten we niet wat in de verdediging doen? Dat was vooral het zorgenkindje vorig seizoen.
pi_154216411
Zou dit uit de koker van Ten Hag komen?
pi_154216454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:30 schreef Downwards het volgende:
Zou dit uit de koker van Ten Hag komen?
Denk je?
pi_154216466
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Denk je?
Je weet het niet, misschien heeft Martel hem gescout.
pi_154216505
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:29 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, leuk wel weer een middenvelder... Maar moeten we niet wat in de verdediging doen? Dat was vooral het zorgenkindje vorig seizoen.
Dat was vooral het zorgenkindje door de speelwijze denk ik.

Een echte nummer 6 hadden we iig niet meer sinds het vertrek van Kali dus ik snap het wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154216543
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was vooral het zorgenkindje door de speelwijze denk ik.

Een echte nummer 6 hadden we iig niet meer sinds het vertrek van Kali dus ik snap het wel.
Ook natuurlijk, maar een vd Maarel, Kum, Markiet... Tis allemaal niet heel denderend. En Hardeveld ligt er ook ff uit (en dan weer zien of en hoe snel hij op zn oude niveau is). Je zit daar gewoon erg krap sowieso.

Maar ja, met 60 doelpunten voor kun je n hoop compenseren :P
pi_154216556
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was vooral het zorgenkindje door de speelwijze denk ik.

Een echte nummer 6 hadden we iig niet meer sinds het vertrek van Kali dus ik snap het wel.
En de beroerde organisatie, of beter gezegd het gebrek eraan. Nu heb je een veel betere technische staf en een speler als Strieder zorgt ook voor de nodige protectie van de defensie (ervan uitgaande dat het klopt wat Ten Hag over hem zegt). De verdediging van bijv. Chelsea leek vorig jaar ook mede zo solide omdat er een gigant als Matic voor stond; als hij een keer niet meedeed, kwamen ze sneller in de problemen.
pi_154220127
quote:
FC Utrecht moet toch boeten voor de spreekkoren tijdens een thuiswedstrijd tegen Ajax. De club moet 10.000 euro betalen en de volgende thuiswedstrijd tegen Ajax wordt voor een lege Bunnikside gespeeld.

Op 5 april hadden voetbalsupporters in stadion Galgenwaard antisemitische leuzen geroepen. FC Utrecht ging niet akkoord met een schikkingsvoorstel en wilde aan de KNVB uitleggen wat er precies was gebeurd.

De tuchtcommissie oordeelt nu dat de club te weinig heeft gedaan om de spreekkoren te bestrijden. FC Utrecht kan nog tegen de straf in beroep.


[ Bericht 11% gewijzigd door Downwards op 10-07-2015 13:13:22 ]
pi_154220197
Rare kop, alleen de Bunnikside moet leeg blijven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154220247
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Rare kop, alleen de Bunnikside moet leeg blijven.
Ja klopt, al zie ik ook dat er uiteindelijk niet van komen. Je zou bovendien enorme problemen op de hals halen. Vrijwel niemand blijft thuis die dag.. Of mensen zitten op andere plekken in het stadion of gaan in de stad / rond het stadion hangen.

Je hebt het wel over 5000 man die gedupeerd worden omdat een vrij klein groepje het bewuste lied heeft gezongen en er een mongool het gefilmd heeft en online heeft gezet.
pi_154220279
Men moet gewoon weer in beroep gaan, het blijft een in mijn ogen overdreven hoge straf...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154223661
Utrecht oefent alsnog tegen Anderlecht vanmiddag. Op een 'geheime' locatie.. :z

Al zijn er nu weer mensen die zeggen dat het tóch niet doorgaat.. Het is ook allemaal wat.

[ Bericht 11% gewijzigd door Downwards op 10-07-2015 15:53:23 ]
pi_154230805
Hij was volgens mij door velen al afgeschreven, maar uit de verhalen van mensen die geregeld trainingen en oefenwedstrijdjes bezoeken, blijkt dat Barazite ontzettend gedreven en scherp oogt en ook gewoon goed voetbalt.

Het is afwachten of zich dat doorzet, maar ik heb toch nog wel hoop dat deze veel professionelere technische staf het beste in hem naar boven kan halen.. Voetballen kan hij zeker wel.

Daarnaast maakt Ramselaar ook indruk, maar ik ben er langer van overtuigd dat hij een waar pareltje is. In de OP staat boven Rubin 'ons grootste talent', maar ik denk toch echt dat Ramselaar nog meer talent heeft. Die jongen voetbalt zo makkelijk en deze assist blijf ik geweldig vinden:

http://foxsports.nl/video(...)-fc-utrecht-0-2.html
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:35:13 #18
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154231022
Als Bunnikside leeg moet zijn, dan ga ik ervan uit dat ik kaart krijg voor een ander vak.
Uitvak is dan nr 1 optie denk ik .

Denk niet dat uitpubliek welkom is dan als wij niet op de bunnik mogen zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door RoodWitBlauw op 10-07-2015 21:53:35 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_154245716
Alle scc's op de bunnikside zullen wel geblokkeerd worden zodat je ook geen 'extra kaart' kan aanschaffen.

Dat zal echter niet veel uitmaken aangezien je vrij makkelijk alsnog een los kaartje kan kopen.

Al vermoed ik dat er geen uitpubliek welkom is, dus dan is er ook geen reden om naar "dé wedstrijd" te gaan. Zonder uitpubliek is er maar weinig aan.
pi_154245766
Nee daarom, gewoon lekker thuis blijven.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:31:07 #21
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154245918
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:19 schreef consio het volgende:
Alle scc's op de bunnikside zullen wel geblokkeerd worden zodat je ook geen 'extra kaart' kan aanschaffen.

Dat zal echter niet veel uitmaken aangezien je vrij makkelijk alsnog een los kaartje kan kopen.

Al vermoed ik dat er geen uitpubliek welkom is, dus dan is er ook geen reden om naar "dé wedstrijd" te gaan. Zonder uitpubliek is er maar weinig aan.
Ik denk dat FCU ons wel tegemoet komt met een plek in het stadion.
Hoeveel mensen zullen seizoenskaart hebben voor de Bunnikside? Er passen 5000 man. Nooit vol. Misschien heeft 2500 man seizoenskaart?

Uitvak is leeg, dat zijn al 1000 plaatsen.
Rest beetje verdelen over het stadion?

[ Bericht 9% gewijzigd door RoodWitBlauw op 11-07-2015 14:06:41 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 12 juli 2015 @ 14:19:05 #22
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_154268492
quote:
Vier spelers legde FC Utrecht deze week vast. Doelman Filip Bednarek, verdediger Louis Nganioni en de middenvelders Andreas Ludwig en Rico Strieder verbonden zich aan de ploeg uit de Domstad. De hoogste tijd voor een nadere kennismaking. Vandaag doet op FCUtrecht.nlLouis Nganioni zijn verhaal.

Louis Nganioni. Fransman, Congolese roots. “Laten we het interview maar in het Engels doen. Ik versta Nederlands, maar het is een moeilijke taal om te spreken.” Die onthulling, dat hij Nederlands verstaat, verdient enige toelichting. Wat blijkt? Als jong kereltje bracht Nganioni zijn zomervakanties door in Nederland. In Amsterdam en Middelburg, waar familie van hem woont. En zo kan het dat de 19-jarige Franse jeugdinternational dus de Nederlandse gesprekken in de FC Utrecht-kleedkamer nu al kan volgen.

Advies van Haller
Op de momenten waarop het hem even te snel gaat, qua taal, is er gelukkig een landgenoot nabij: Sébastien Haller. En het toeval wil dat die twee elkaar ook al jaren kennen. “De laatste jaren trok ik tijdens vakanties regelmatig met hem op. Hij woonde vlak bij mij, in Frankrijk. Toen FC Utrecht zich voor me meldde, heb ik natuurlijk meteen contact met Seb gezocht. ‘Het is goed hier’, zei hij. Ik ben er nu nog maar net, maar ik kan nu al zeggen dat daar geen woord aan gelogen is. De mensen hier zijn vrolijk, aardig, open en gastvrij. Dat is fijn. Het maakt mijn aanpassing eenvoudiger.”

‘Zijn naam zingt rond’
Voor jeugdspelers, zo legt Nganioni uit, is er in de Franse Ligue 1 lang niet zo veel perspectief als in de Nederlandse Eredivisie. Trainers in Nederland geven de jeugd graag de kans, maar in Frankrijk zijn ze daar wat meer behouden in. “Zeker als het om verdedigers gaat.” Maar kijk naar Haller: van de reservebank van AJ Auxerre naar een alom geprezen goalgetter in Utrecht. “Zijn naam zingt rond in Frankrijk. Hij komt op televisie, de kranten schrijven over hem. Dat krijg je, als je zo veel scoort.”

Ambiance
“Ik wil ook veel spelen in de Eredivisie”, zegt Nganioni met twinkelende ogen. “Het is mooi dat talenten hier de kans krijgen. In Frankrijk speelde ik in het tweede elftal van Olympique Lyon, veelal in kleine stadionnetjes. Ik kijk er naar uit om nu in grote stadions voor veel publiek te spelen. Vooral in Stadion Galgenwaard natuurlijk. Dat ziet er imposant uit, zeg!”

‘Verdedigen en aanvallen’
Niet alleen van het onderkomen van FC Utrecht is de linksback uit Frankrijk onder de indruk, zo vertelt hij. “De spelers hier zijn heel technisch. Er is veel snelheid, ook in het spel. En er wordt mooi gespeeld. Beautiful game. Daar houd ik van. Ik zelf? Verdedigen is mijn eerste taak. Maar ik ga ook graag mee naar voren. Ik ben niet iemand die achterin blijft hangen. Je zult mij de hele wedstrijd door langs de lijn zien stormen, haha!”

‘Goed dat ik hier ben’
FC Utrecht. Nganioni ziet het als een heel goede kans en een belangrijke stap in zijn loopbaan. “Olympique Lyon is een heel grote club, met veel internationals in het eerste elftal en veel jeugdinternationals in de academie. Het is goed voor mij dat ik nu hier ben, bij FC Utrecht. Dit is mijn kans. Ik wil goed presteren en FC Utrecht op die manier terugbetalen voor de mogelijkheid die mij nu wordt geboden.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154274839
Voorlopig zegt iedereen binnen de club en in alle geledingen aan de lopende band 'de juiste dingetjes'. Nu nog even 8 augustus een resultaat behalen in De Kuip, zoals vorig jaar.
pi_154297757
Even iets anders: Hoezo 45 jaar afzien? Omdat men geen aansprekende prijzen heeft gewonnen?
Gaat FC Utrecht zich plotseling als Feyenoord opstellen en wel dat een supporter van hun club geen lolletje is en dat lijden zo lekker is?
pi_154297811
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:40 schreef Iwanius het volgende:
Even iets anders: Hoezo 45 jaar afzien? Omdat men geen aansprekende prijzen heeft gewonnen?
Gaat FC Utrecht zich plotseling als Feyenoord opstellen en wel dat een supporter van hun club geen lolletje is en dat lijden zo lekker is?
Volgens mij heeft Utrecht voor een bescheiden clubje best de nodige prijzen gewoon (3 keer de KNVB-beker).. Denk dat het meer ironisch bedoeld was.
pi_154298119
quote:
Vier spelers legde FC Utrecht afgelopen week vast. Doelman Filip Bednarek, verdediger Louis Nganioni en de middenvelders Andreas Ludwig en Rico Strieder verbonden zich aan de ploeg uit de Domstad. De hoogste tijd voor een nadere kennismaking. Vandaag doet op FCUtrecht.nl Filip Bednarek zijn verhaal.

Het was in 2008, herinnert Filip Bednarek zich nog als de dag van gisteren, dat hij zich in de kijker speelde bij West-Europese clubs. Met Polen Onder 16 kwam de nu 22-jarige sluitpost in actie tijdens een toernooi in België. In wedstrijden tegen zijn leeftijdsgenoten uit België en Oekraïne deed Bednarek, talent van Amica Wronki, wat hij moest doen. Het resulteerde, niet veel later, in een overstap naar FC Twente.

‘Ik ga er helemaal voor’
“Vierenhalfjaar woonde ik in een gastgezin”, blikt Bednarek terug op de overstap die hij vanuit Polen naar Nederland maakte. “Natuurlijk mis je dan je familie, maar ik ben en was toen ook al een zelfstandige jongen. Ik sprak Engels, dat maakte het eenvoudiger om met mensen te communiceren. Het is allemaal vrij soepel verlopen. Ik zat op school in een internationale schakelklas, leerde daar snel Nederlands. Daar heb ik heel veel profijt van gehad. De mensen merkten aan me dat ik graag wilde. Zo zit ik ook in elkaar. Als ik ergens voor ga, dan ga ik er ook helemaal voor.”

Prikkelen
Het is die laatste uitspraak die de Poolse sluitpost goed typeert. De gedrevenheid spat bijkans van zijn gezicht af. Zijn ogen zijn die van een man met een missie. “Ik wil groeien naar het niveau van een Eredivisiekeeper”, spreekt hij zijn ambitie uit. “Robbin (Ruiter, red.) is een gewaardeerde kracht bij FC Utrecht. Ik wil nu een stabiele factor achter hem zijn. Door arbeid te leveren en te presteren, wil ik hem ook prikkelen. Ik wil niet zomaar een stand-in zijn. Elkaar naar een hoger niveau stuwen, dat is het doel.”

Spelplezier
Na zeven seizoenen voor FC Twente te hebben gespeeld, heeft Bednarek het rood van de Tukkers nu voor het roodwit van de Domstedelingen verruild. “De filosofie van beide clubs is in de basis hetzelfde. Iedereen wil namelijk winnen”, vertelt Bednarek. “Bij FC Twente heb ik, het afgelopen seizoen althans, veel downs meegemaakt. De club had het zwaar. Daar heb ik veel van geleerd. Kijk, als je het op de feiten beschouwt, is voetbal mijn werk. Want ik ben professioneel voetbalspeler. Maar ik voetbal omdat ik het leuk vind, niet omdat het mijn drive is veel geld te verdienen. Zo zijn we als jonge jochies toch allemaal begonnen? Bekijk de zaken positief; die insteek heeft mij veel gebracht. Ja, voetbal is voor mij werk. Maar het plezier, dat onbevangen en onbezorgde gevoel: dat moet je hebben. De druk die erbij komt kijken, daar houd ik van. Zeker voor een keeper geldt: soms ben je de held, dan weer de schlemiel. Dat spanningsveld is mooi.”

De handstand in Polen
Keepers uit Polen. Het is bijna als kaas uit Frankrijk, horloges uit Zwitserland en klompen uit Nederland. Bednarek’s land is bij uitstek bekend, in de voetballerij dan toch zeker, als een doelmannenland. “Als keeper ben je een individu in een teamsport”, legt de FC Utrecht-aanwinst uit. “De Poolse keepersschool is heel specifiek. We trainen veel gymnastiek. Koprollen, de handstand; dat soort dingen. En Polen is het land van de arbeid. Wij Polen werken graag en hard. Dat zijn eigenschappen die je als keeper ook moet hebben.”

‘Meer dan ballen tegenhouden’
Andrzej Dawidziuk is de keepersgoeroe van Polen, zegt Bednarek. Het is mede aan hem en zijn oefenstof te danken dat er zo veel goede Poolse doelmannen zijn, volgens de FC Utrecht-sluitpost. “Bij de Poolse nationale jeugdploegen werkten we ook conform zijn trainingsmethodiek. Hij is een vakman, een vaderfiguur en ik ben blij dat ik ook met hem heb mogen werken. Al is het keepen in Polen toch anders dan in Nederland, hoor. Keepen in Polen is: ballen tegenhouden. En als je de bal dan over de middellijn kunt trappen, vinden ze dat je voldoende voetballende capaciteiten hebt. In Polen was ik een van de betere voetballende keepers. Toen ik bij FC Twente in de jeugdopleiding kwam, was ik er juist een van de minst goede voetballende doelmannen. In Nederland heb ik daar heel veel progressie in geboekt. Ik heb inmiddels een bepaald niveau. Maar je bent nooit uitgeleerd.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154322147
Wat zijn de verwachtingen voor komend seizoen? Ik ben best benieuwd naar het FC Utrecht van het komende seizoen :).
pi_154322220
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor komend seizoen? Ik ben best benieuwd naar het FC Utrecht van het komende seizoen :).
Een beter georganiseerd team.

Verder geen idee, ik ken al die nieuwe spelers nog niet. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154322355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor komend seizoen? Ik ben best benieuwd naar het FC Utrecht van het komende seizoen :).
Ik verwacht met name dat Utrecht stabieler in de prestaties zal worden. Mede doordat er nu een veel professionelere technische staf voor de groep staat en je redelijkerwijs ook mag verwachten dat het team een stuk beter georganiseerd zal zijn dan in het afgelopen dramaseizoen.

Verder hebben we over het materiaal niet zoveel te klagen, al moet nog wel blijken hoe bepaalde aankopen en gehuurde spelers zich manifesteren in de competitie (o.a. de van Lyon gehuurde linksback Nganioni en verdedigende middenvelder Strieder die is overgenomen van Bayern München). Maar met spelers als Ruiter, Leeuwin, Letschert, Ayoub, Willem Janssen, Rubin, Haller en Peterson moet je toch best een aardig team kunnen smeden. Zeker als het aangevuld wordt met een echt groot talent als Bart Ramselaar en andere talenten als bijv. Sofyan Amrabat en je een meevaller hebt zoals Barazite, die i.i.g. voorlopig ontzettend gretig en fit oogt onder de nieuwe technische staf (voetballen kan hij wel!).

Uiteindelijk denk ik dat dit Utrecht zo rond plek 9-10 zal spelen onder Ten Hag en JP. Misschien dat het seizoen erop iets hoger ingezet mag worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Downwards op 14-07-2015 10:14:56 ]
pi_154326982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:57 schreef Downwards het volgende:
Uiteindelijk denk ik dat dit Utrecht zo rond plek 9-10 zal spelen onder Ten Hag en JP. Misschien dat het seizoen erop iets hoger ingezet mag worden.
het afgelopen seizoen ging redelijk slecht, we zitten al ongerust richting de nacompetitiestreep te kijken, en uiteindelijk komt er toch nog een 11e plek uit.

ik verwacht dat het dit seizoen wel iets beter staat. het blijft natuurlijk afwachten, maar als we in een slecht seizoen nog 11e worden, zou een 7e of 8e plek niet helemaal onmogelijk moeten zijn.
pi_154327132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:27 schreef Asphias het volgende:

[..]

het afgelopen seizoen ging redelijk slecht, we zitten al ongerust richting de nacompetitiestreep te kijken, en uiteindelijk komt er toch nog een 11e plek uit.

ik verwacht dat het dit seizoen wel iets beter staat. het blijft natuurlijk afwachten, maar als we in een slecht seizoen nog 11e worden, zou een 7e of 8e plek niet helemaal onmogelijk moeten zijn.
Ik verwacht ook dat het aankomend seizoen beter gaat en vooral dat we in thuiswedstrijden beter voor dag dag komen - 7 keer thuis verliezen in één seizoen is onacceptabel voor Utrecht - en vandaar ook mijn inschatting van de onderkant van het linkerrijtje / plaats 10. Het kan natuurlijk ook allemaal sneller dan verwacht op z'n plek vallen en dan kun je ook best zevende worden, maar daar ga ik voorlopig zeker niet vanuit en er zullen ook best nog wel de nodige tegenslagen komen.

De verwachting dat het beter zal gaan dan vorig seizoen, betekent voor mij niet per se dat we dan ook maar 4 plekken hoger zullen eindigen.

Momenteel zou ik plaats 9 voorspellen als gevraagd werd om heel specifiek te zijn. Jij zegt over plaats 7/8 vrij terughoudend dat het 'niet helemaal onmogelijk zou moeten zijn', dus waarsch. komen we vrijwel op hetzelfde uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Downwards op 14-07-2015 14:11:28 ]
pi_154328223
quote:
Michael Zullo zet zijn carrière voort bij Melbourne City, zo meldt de Australische club via haar officiële website. De verdediger komt transfervrij over van FC Utrecht en tekent een contract voor één seizoen bij de club van de Nederlandse trainer John van 't Schip.
“We kennen het potentieel van Michael", vertelt de oefenmeester. "Hij heeft tijd doorgebracht bij een grote club in Nederland en bij de nationale ploeg van Australië. We verwachten dan ook dat hij een belangrijke speler voor onze club zal worden", aldus Van het Schip.

Ook Zullo zelf is verheugd met zijn nieuwe club. “Melbourne City heeft in mijn ogen de beste ploeg van Australië", verklaart hij. "De doelen van de club komen overeen met mijn ambities. Ik wil in een professionele omgeving spelen en ik wil winnen”, aldus Zullo vastberaden.
Succes daar. Ook geen speler die echt iets te zoeken heeft in West-Europa.
pi_154342157
1-6 winst vanavond in Hendrik-Ido-Ambacht.

2 x Diemers, Ramselaar, Nganioni, De Kogel en Kum maakten de goals.

Donderdag eindelijk eens profs als tegenstander met Dundee United...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154342405
Dus de eerste tegengoal van de voorbereiding.. Had hem liever tegen een wat serieuzere tegenstander tegen gekregen. Was geloof ik verder ook niet zoveel vanavond als je de eerste commentaren en 'analyses' leest.

En Ten Hag was dan ook niet tevreden over de tweede helft:

quote:
'Terugval onacceptabel'

Maar na de break was het weer even wat minder goed, vond Ten Hag, die in die fase van de partij FC Ambacht van 0-3 tot 1-3 zag terugkomen. "Er was sprake van een terugval. Onacceptabel. Je moet je taken blijven uitvoeren, compactheid houden. Het spel dat we in die fase van de wedstrijd van achteruit speelden, was storend. Het spel was slecht, de restverdediging was slecht. Bij de 1-3 lag het centrum van de defensie open. Dat mag niet", spreekt de oefenmeester van FC Utrecht klare taal. "En de eisen worden alleen maar scherper. We moeten klaar geraken voor de competitiestart."


[ Bericht 33% gewijzigd door Downwards op 14-07-2015 23:28:33 ]
pi_154351764
Interviews en samenvatting van gisteren:

http://www.rtvutrecht.nl/(...)c-utrechtdebuut.html
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154357451
quote:
Vier spelers legde FC Utrecht deze week vast. Doelman Filip Bednarek, verdediger Louis Nganioni en de middenvelders Andreas Ludwig en Rico Strieder verbonden zich aan de ploeg uit de Domstad. De hoogste tijd voor een nadere kennismaking. Vandaag doet op FCUtrecht.nl Andreas Ludwig zijn verhaal.

Een stevige handdruk, een vriendelijke glimlach. Andreas Ludwig schuift goedgehumd aan in de lobby van het hotel waar FC Utrecht deze week resideert. De eerste indrukken van de 24-jarige middenvelder zijn positief. “Het gaat er op en top professioneel aan toe bij FC Utrecht”, constateert de polyvalente Duitser tot zijn tevredenheid.

‘Geweldig mooi!’
FC Utrecht? Het zei Ludwig, zo bekent hij in alle eerlijkheid, tot voor een paar weken geleden niet zo veel. “Utrecht, de stad, kende ik. De club niet echt. In Duitsland wordt de Eredivisie niet grootschalig belicht, zoals er voor de Bundesliga wel aandacht is in Nederland. Met trainer/coach Erik ten Hag ben ik een hapje gaan eten in de binnenstad. Geweldig mooi! Het doet me denken aan Venetie, maar dan in Nederland. Utrecht bevalt me wel.”

De juiste stap
“Er wordt in de Eredivisie mooi voetbal gespeeld”, vervolgt de van VfR Aalen overgekomen aanwinst, die zich inmiddels meer heeft verdiept in de Nederlandse koningsklasse van het voetbal. “Er wordt veel op techniek gespeeld. Ten Hag denkt dat deze competitie mij goed past en dat denk ik zelf ook. Na afgelopen seizoen in de 2. Bundesliga te hebben gespeeld, denk ik dat de stap naar de Eredivisie voor mij de juiste is.”

‘Duitse mentaliteit’
Ludwig, die als vierjarige met voetballen begon (‘of ik was vijf jaar, dat kan ook; ik was er in elk geval vroeg bij’) en zijn jeugdopleiding genoot bij SSV Ulm, is gebrand om zijn passage bij FC Utrecht tot een zeer succesvolle te maken. “Ik neem de Duitse mentaliteit mee. Wij Duitsers willen altijd winnen en doen en laten daar alles voor. Ik kijk er naar uit in de Eredivisie mijn acties te maken, zelf voor de goal te komen en mijn teamgenoten in stelling te brengen”, aldus Ludwig, die naar eigen zeggen offensief is ingesteld, maar defensief werk schuwt noch vermijdt.

Toewerken naar de competitiestart
“Ik heb, woensdagmorgen was dat, genoten van mijn eerste groepstraining met mijn nieuwe teamgenoten”, verhaalt Ludwig. “Het niveau lag hoog. Ik heb Spass gemacht. En nu wil ik step by step toegroeien naar honderd procent fitheid en het begin van de competitie. Hoe ver ik sta? Ik zal er klaar voor zijn als de competitie begint, daar ga ik alles aan doen. De trainer heeft een plan voor me opgesteld. Over een paar weken ben ik honderd procent.”

‘Goed voetballende ploeg’
Vorige week dinsdagavond, toen FC Utrecht tegen Achilles’29 speelde, zat Ludwig op de tribune in Groesbeek. Wat hij zag, beviel hem. “Ik zag een goed voetballend FC Utrecht. We maakten misschien een paar doelpunten te weinig, maar het was een goede oefenwedstrijd. Binnenkort hoop ik mijn eerste minuten te maken in de voorbereiding. De selectie is breed, de onderlinge concurrentie is groot. Dat is niet erg”, aldus de oud-speler van onder meer 1899 Hoffenheim. “Overal moet je voor je plekkie knokken. Je moet je goed presenteren en presteren. Voor concurrentie loop ik niet weg. Sterker nog: je wordt er alleen maar beter van, als je met goede spelers op het trainingsveld staat.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 15 juli 2015 @ 16:25:44 #37
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154362629
net kaartje op de bus gedaan

voor en achterkant




waardeert hij wel
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_154395877
Utrecht - Dundee stream:

http://www.dailymotion.co(...)ndee-united-fc_sport

Duurt tot kwart voor 9.
pi_154396840
4-0 geworden door goals van Cortie (2x), Barazite en Ayoub.

Barazite schoot 2 ballen 'het stadion' uit maar viel wel op met technische hoogstandjes, vond verder Nganioni en Janssen ook goed spelen.

Denk dat Louis een publiekslieveling wordt dit seizoen!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154397063
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Denk dat Louis een publiekslieveling wordt dit seizoen!
Zou goed kunnen als blijkt dat hij ook tegen noemenswaardige buitenspelers zijn mannetje staat in defensief opzicht. Daar heb ik op zich wel vertrouwen in, maar is nog wel iets dat zal moeten blijken.
pi_154397699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:09 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zou goed kunnen als blijkt dat hij ook tegen noemenswaardige buitenspelers zijn mannetje staat in defensief opzicht. Daar heb ik op zich wel vertrouwen in, maar is nog wel iets dat zal moeten blijken.
Klopt maar dan nog, van wat ik vandaag heb gezien heeft die jongen een enorme drive en komt ie graag en goed mee naar voren.

Dat gaat denk ik een leuke uitwerking hebben op het publiek straks in de Galgenwaard ook. :)

Die Ludwig lijkt iig technisch vaardig en heeft ook het inzicht en vermogen om een steekpass te geven. Wel stijf links voor zover ik heb gezien en dat lijkt me niet zo handig als ie rechtsbuiten staat. (Vandaag werd er 60 minuten 532 gespeeld trouwens en stond ie links op het middenveld)

Strieder ook nog even opgelet, type Kali wel, zich altijd aanbiedend en zorgvuldig in de passing (vaak kort). De minst spectaculaire nieuwkomer sowieso maar zo'n nummer 6 heb je imo wel nodig in je selectie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154397987
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt maar dan nog, van wat ik vandaag heb gezien heeft die jongen een enorme drive en komt ie graag en goed mee naar voren.

Dat gaat denk ik een leuke uitwerking hebben op het publiek straks in de Galgenwaard ook. :)
Ja, dat aspect van zijn spel zal zeker aanspreken. Met zijn drive naar voren is niets mis en zijn voorzet lijkt ook best aardig, maar ik hoop dus wel dat hij zijn defensieve taken ook naar behoren zal uitvoeren als we straks om het echie spelen en op noemenswaardige tegenstand kunnen reken.. In de maand augustus van een Feyenoord, Heerenveen en Groningen om maar wat te noemen.
pi_154398184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:40 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ja, dat aspect van zijn spel zal zeker aanspreken. Met zijn drive naar voren is niets mis en zijn voorzet lijkt ook best aardig, maar ik hoop dus wel dat hij zijn defensieve taken ook naar behoren zal uitvoeren als we straks om het echie spelen en op noemenswaardige tegenstand kunnen reken.. In de maand augustus van een Feyenoord, Heerenveen en Groningen om maar wat te noemen.
9 punten jatog.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154541492
quote:
22 juli 2015

Vier spelers legde FC Utrecht onlangs vast. Doelman Filip Bednarek, verdediger Louis Nganioni en de middenvelders Andreas Ludwig en Rico Strieder verbonden zich aan de ploeg uit de Domstad. De hoogste tijd voor een nadere kennismaking. Vandaag doet op FCUtrecht.nl Rico Strieder zijn verhaal.

Met grote ogen kijkt Andreas Ludwig, creatieve middenvelder van FC Utrecht, vanuit de Willem van Hanegemzaal in Stadion Galgenwaard naar de grasmat. Groundsman Johan van Amerongen is op dat moment weer druk doende de grassprieten te behandelen. “Wát een veld. En de trainingsvelden, och, wat zijn die goed. Een genot om op te voetballen”, speelt Ludwig z’n loftrompet. Verderop zit zijn Duitse maatje: Rico Strieder. De van FC Bayern München overgekomen middenvelder spreekt met FC Utrecht TV, dat met hem een ronde maakt door Stadion Galgenwaard.

‘Debuut was één groot plezier’
Nog enthousiast van die rondleiding neemt Strieder aan tafel plaats voor het volgende vraaggesprek. En dan te bedenken dat de 23-jarige middenvelder toch niet het minste gewend is. Hij komt van voetbalreus FC Bayern München, hét voetbalwalhalla van Duitsland en één van de voetbalhotspots van de wereld. “Twaalf jaar heb ik voor FC Bayern gespeeld. De laatste vier seizoenen in het tweede elftal. Afgelopen seizoen maakte ik mijn debuut in het eerste elftal, onder Pep Guardiola. Dat was één groot plezier.”

Leven als een wereldtopper
Strieder trainde in Zuid-Duitsland samen met onder anderen Bastian Schweinsteiger, Thomas Müller en Philipp Lahm. “Het was heel mooi om met dergelijke toppers te trainen. We hebben het dan wel over de beste spelers van de wereld, hè? Voor mijn ontwikkeling was dat het beste dat ik mee kon maken. Ik ging ook eens een week mee met het eerste elftal op trainingskamp. Je brengt dan zeven dagen lang 24 uur per dag met de ploeg door. Ik leerde er dat je, als je de top wilt bereiken, je hele levensstijl er op moet inrichten.”

‘Fijn dat Andreas er is’
“Het is anders. Het is goed voor mij”, zegt Strieder over zijn komst naar FC Utrecht. “Dit is een grote stap voor mij. Alle teams in Nederland willen vooruit voetballen. In de competitie spelen veel jonge, talentvolle voetballers. Ik ben onder de indruk van de Eredivisie én van FC Utrecht. Mijn ploeggenoten integreerden me goed.” En dan, een knikje naar rechts. Daar tikt Ludwig, ogenschijnlijk nietsvermoedend, fanatiek op het schermpje van zijn smartphone. “Hoewel mijn nieuwe teamgenoten het eenvoudig maken om me hier thuis te voelen, is het ook heel fijn dat Andreas er is. We spreken allebei Duits, zijn allebei nieuw in Nederland en trekken nu veel met elkaar op. We maken dezelfde dingen mee; dat schept een band.”

Blij met Utrecht
Ludwig omschreef Utrecht als een soort Venetië, maar dan in Nederland. Strieder heeft de stad inmiddels ook verkend. “Ik ben bij de Dom geweest en heb de grachten verkend. Hartstikke leuk, zo met die restaurantjes en terrasjes erbij. Ik was er op zondag. In Duitsland is alles dan dicht. Hier was het één bruisende boel, dat heeft me verrast. Het bevalt me en ik kan nu al zeggen: in de binnenstad van Utrecht ga ik samen met mijn vriendin echt nog wel de nodige uurtjes doorbrengen.”

Balansspeler
‘Het cement tussen de stenen’, zo omschreef trainer/coach en technisch manager Erik ten Hag middenvelder Strieder. “Ik las het, ja. Grappig vond ik dat”, glimlacht de Duitser. “Ik snap wat de trainer bedoelt. Ik noem mezelf een balansspeler. Ik ben niet iemand die veel scoort en een hoop assists geeft. Ik bewaar de balans. Als we onder druk staan als team, probeer ik de druk van de ketel te halen. Ik ben sterk in de duels en in het winnen van de tweede bal. Mijn taak is het om ervoor te zorgen dat de andere spelers beter uit de verf komen”, aldus waterdrager Strieder. “Ik wil het team helpen. Dáár speel ik voor. Als het team wint en succesvol heeft, ben ik dat ook.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154588676
Van Schaik meldt dat Zorg van de Zaak 1,2 miljoen euro per jaar betaalt en dit nog kan oplopen tot 1,5 miljoen door een bonus van 3 ton.

Geen idee wat de voorwaarden daarvoor zijn maar dit is dus wel echt een goede deal. Bijna een verdubbeling tov Healthcity.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154588744
Goede, stabiele sponsor die ook nog eens veel meer betaalt dan de vorige hoofdsponsor.. De sceptici zijn hiermee toch wel de mond gesnoerd. ^O^

In eerste instantie dus voor 3 jaar, met nog een optie voor 2 jaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Downwards op 24-07-2015 07:31:33 ]
pi_154589548
Teamfoto gelekt, dus eerste blik op het nieuwe thuisshirt:



Ze hadden Quesada beter in de voorste rij kunnen laten zitten iig. :') :')
Het is alsof Postma zijn zoontje mee heeft genomen.

Shirts wel mooi!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154589649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Teamfoto gelekt, dus eerste blik op het nieuwe thuisshirt:

[ afbeelding ]

Ze hadden Quesada beter in de voorste rij kunnen laten zitten iig. :') :')
Het is alsof Postma zijn zoontje mee heeft genomen.

Shirts wel mooi!
Zo op het eerste oog inderdaad prima shirts. Het lijkt erop dat ze Tele2 nu ook als vaste sponsor hebben binnengehaald. ^O^
pi_154589658
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:16 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zo op het eerste oog inderdaad prima shirts. Het lijkt erop dat ze Tele2 nu ook als vaste sponsor hebben binnengehaald. ^O^
Ja gerucht gaat dat Tele2 de rugsponsor is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154589686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja gerucht gaat dat Tele2 de rugsponsor is.
Zou goed kunnen. Ze hebben afgelopen seizoen al eens een wedstrijd gesponsord en zijn natuurlijk een grote maatschappij..
pi_154589693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:19 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. Ze hebben afgelopen seizoen al eens een wedstrijd gesponsord en zijn natuurlijk een grote maatschappij..
Als het waar is dan heeft de directie echt goed werk gedaan iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154589775
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Teamfoto gelekt, dus eerste blik op het nieuwe thuisshirt:

[ afbeelding ]

Ze hadden Quesada beter in de voorste rij kunnen laten zitten iig. :') :')
Het is alsof Postma zijn zoontje mee heeft genomen.

Shirts wel mooi!
Lol, die is idd wel HEEL klein...

Probeerde ff op te zoeken hoe lang hij is en er komt op verschillende sites 1.79m naar voren, kan niet kloppen toch. Iemand een idee?

Verder zien de shirts er zo op het eerste gezicht mooi uit, top deal ook met de nieuwe hoofdsponsor. Ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen :)
pi_154589781
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Als het waar is dan heeft de directie echt goed werk gedaan iig.
Als leek zou ik dan zeggen dat je er wel bijna het maximale hebt uitgehaald voor een clubje als Utrecht wat dit betreft (bedenk je daarbij ook dat de hoofdsponsor een groot netwerk heeft). Ook als je je bedenkt dat we een matig seizoen hebben gedraaid en ook zeer negatief in het nieuws zijn gekomen door spreekkoren etc.
pi_154589808
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:26 schreef m0ridin het volgende:
Probeerde ff op te zoeken hoe lang hij is en er komt op verschillende sites 1.79m naar voren, kan niet kloppen toch. Iemand een idee?
Dat slaat nergens op inderdaad. Eerder rond de 1.70m.
pi_154589816
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:30 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op inderdaad. Eerder rond de 1.70m.
Oh, dat valt me nog hardstikke mee :P (zeg ik als iemand van 1.74 lang ;) )
pi_154589838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:31 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Oh, dat valt me nog hardstikke mee :P (zeg ik als iemand van 1.74 lang ;) )
Zou ook nog kleiner kunnen zijn, maar i.i.g. niet rond de 1.80. Stukken kleiner.
pi_154589951
In het AD schijnen wat voorwaarden te staan voor wat betreft die bonus, gaat bijvoorbeeld om rookvrije vakken of een rookvrij stadion...

Ook moet de club een gedeelte van het sponsorbedrag gebruiken voor maatschappelijke doeleinden.

Vind het op zich prima dat er maatschappelijk wordt gedacht, maar laat het aub niet opgedrongen worden dat we straks allemaal vegetarisch moeten eten, niet moeten roken, moeten sporten etc etc etc.

Uiteindelijk bepaal je dat nog altijd zelf.
(en een broodje bal met mayo, bier en peukie horen er wat mij betreft wel een beetje bij hoor.. :+ )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154590002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind het op zich prima dat er maatschappelijk wordt gedacht, maar laat het aub niet opgedrongen worden dat we straks allemaal vegetarisch moeten eten, niet moeten roken, moeten sporten etc etc etc.

Uiteindelijk bepaal je dat nog altijd zelf.
Zo'n vaart zal het ook wel niet lopen en wordt op voorhand vaak veel groter gemaakt dan het in de praktijk zal zijn. Misschien dat ze van een paar vakken waar doorgaans veel gezinnen en kinderen zitten een rookvrij vak maken en ook wat gezonder voedsel zullen verkopen als alternatief, maar ook aankomend seizoen zal er gewoon gerookt en gezopen worden in het stadion en de hamburgers en gehaktballen zullen ook niet verdwijnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Downwards op 24-07-2015 09:52:28 ]
pi_154590287
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:47 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zo'n vaart zal het ook wel niet lopen en wordt op voorhand vaak veel groter gemaakt dan het in de praktijk zal zijn. Misschien dat ze van een paar vakken waar doorgaans veel gezinnen en kinderen zitten een rookvrij vak maken en ook wat gezonder voedsel zullen verkopen als alternatief, maar ook aankomend seizoen zal er gewoon gerookt en gezopen worden in het stadion en de hamburgers en gehaktballen zullen ook niet verdwijnen.
Dit lijkt me inderdaad meer realistisch, een gezonde keuze als alternatief lijkt me prima... Maar opdringen en forceren zal absoluut niet gaan werken.
pi_154601435
Utrecht verliest op Zoudenbalch met 2-3 van Derby.

Oefenpot toch wel aardig ontsierd door vechtpartijtjes etc.

quote:
De burgemeester van Nieuwegein verbood eerder deze week de oefenwedstrijd tussen FC Utrecht en het Engelse Derby County, uit angst voor supportersrellen. Het duel werd daarom gespeeld op Zoudenbalch, het trainingscomplex van Utrecht, maar daar ging het alsnog mis. De Telegraaf schrijft dat de ME moest ingrijpen, toen er een massale knokpartij ontstond. Na een halfuur spelen sloeg de vlam naast het veld in de pan en kwamen de politie en de ME opdagen. Er zouden tenminste 15 fans zijn gearresteerd. In de pauze van het oefenduel keerde de rust terug; het stond op dat moment 1-1, door doelpunten van Nacer Barazite namens Utrecht en Ryan Shotton namens Derby County. Shotton was trefzeker met een kopbal uit een hoekschop en dat gold kort na rust ook voor zijn ploeggenoot Johnny Russell, die Derby County dus op voorsprong zette. Will Hughes maakte er met een geweldige uithaal 1-3 van, voordat Barazite de spanning met een benutte strafschop terug in de wedstrijd bracht. Verder kwam Utrecht echter niet, waardoor het dus onderuit ging.
pi_154601446
Massaal was het zeker niet.

Maar wel weer triest dat het uberhaupt gebeurd is...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154601475
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Massaal was het zeker niet.

Maar wel weer triest dat het uberhaupt gebeurd is...
Tja, de ME moest eraan te pas komen tijdens een oefenpotje.. Dat maakt het toch wel weer behoorlijk sneu.
pi_154601503
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:02 schreef Downwards het volgende:

[..]

Tja, de ME moest eraan te pas komen tijdens een oefenpotje.. Dat maakt het toch wel weer behoorlijk sneu.
Ja dat zeker natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154601652
Maandagavond weer op Zoudenbalch tegen Lienden. Ga dan denk ik ook maar weer eens kijken.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:28:45 #65
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154610558
De politie heeft vrijdagmiddag in Utrecht vijftien arrestaties verricht tijdens een oefenwedstrijd van FC Utrecht.
In de eerste helft van de wedstrijd op complex Zoudenbalch dreigde een escalatie tussen supporters van FC Utrecht en die van de gasten van Derby County. De politie heeft daarop ingegrepen met twee groepen van de Mobiele Eenheid.
Gedurende de voetbalwedstrijd en na afloop bleef het verder rustig. De Engelse supporters zijn na afloop van de wedstrijd onder begeleiding vervoerd naar het station, aldus de politie.


Bron. Nu.nl
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_154697914
SVFCUtrecht twitterde op dinsdag 28-07-2015 om 10:05:00 Supporters met een SCC voor de Bunnikside kunnen, ongeacht de straf n.a.v. spreekkoren, wél naar FC Utrecht-Ajax! 1/2 http://t.co/tXHGb9ApHt reageer retweet
SVFCUtrecht twitterde op dinsdag 28-07-2015 om 10:05:16 Indien de lege Bunnikside als straf gehandhaafd blijft, zullen de supporters i.o.m. FC Utrecht elders in de Galgenwaard plaatsnemen! (2/2) reageer retweet
pi_154710693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Teamfoto gelekt, dus eerste blik op het nieuwe thuisshirt:

[ afbeelding ]

Ze hadden Quesada beter in de voorste rij kunnen laten zitten iig. :') :')
Het is alsof Postma zijn zoontje mee heeft genomen.

Shirts wel mooi!
Wat duidelijker vastgelegd:



Niets mis mee wat mij betreft.
pi_154710747
Prima tenues inderdaad!

Nu het uit-tenue nog, zondag presentatie op de open dag geloof ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154710854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Prima tenues inderdaad!

Nu het uit-tenue nog, zondag presentatie op de open dag geloof ik.
Het shirt zal i.i.g grijs zijn. Over iets meer dan 1,5 week zullen het al wel dragen in De Kuip.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:00:15 #70
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154710878
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:19 schreef zolderraam het volgende:
SVFCUtrecht twitterde op dinsdag 28-07-2015 om 10:05:00 Supporters met een SCC voor de Bunnikside kunnen, ongeacht de straf n.a.v. spreekkoren, wél naar FC Utrecht-Ajax! 1/2 http://t.co/tXHGb9ApHt reageer retweet
SVFCUtrecht twitterde op dinsdag 28-07-2015 om 10:05:16 Indien de lege Bunnikside als straf gehandhaafd blijft, zullen de supporters i.o.m. FC Utrecht elders in de Galgenwaard plaatsnemen! (2/2) reageer retweet
Klasse.

Ik wil wel in het uitvak
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_154728846
quote:
Wilco van Schaik hoopt dat er na 7 magere jaren nu 7 vette jaren volgen voor FC Utrecht. De algemeen directeur van de club merkt dat de skyboxen voller lopen en met Zorg van de Zaak heeft de club een goede hoofdsponsor gevonden.

Van Schaik merkt dat financieel het ergste leed is geleden en dat FC Utrecht weer in de lift zit, al ging dat niet gemakkelijk. ''Ik heb me wel eens een roepende in de woestijn gevoeld'' zegt de directeur in het AD. ''Maar ik merk nu dat ook anderen er in gaan geloven.''

Ook het aantal seizoenskaarten zal met ruim 10.600 op minimaal hetzelfde niveau als vorig seizoen komen te liggen. ''Het heeft zich gestabiliseerd, misschien boeken we zelfs een kleine plus. Nou, dat is de laatste jaren niet meer zo geweest, we deden steeds kleine stapjes terug.'' aldus Van Schaik, die na vorig seizoen blij is dat de kritische achterban blijft komen. ''Het was maar afwachten hoe iedereen dat zou oppikken. Dus zie ik het als een positieve ontwikkeling dat het nu zo loopt met de seizoenskaarten.''

Van Schaik heeft geleerd van het teleurstellende voorgaande seizoen. ''We hebben ambitie getoond en we hebben lef getoond. Maar we moeten wat realistischer zijn en proberen die ambitie aan een resultaat te koppelen.'' vindt hij. ''Kijk, thuis zien we de ploeg graag in een stijl met veel passie, geestdrift en drang naar voren spelen. Maar soms kan een wedstrijd om een andere aanpak vragen en gaat het even om de punten en niet de speelstijl. Dat moet ons publiek ook begrijpen.''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154728862
quote:
Als eerste Nederlandse profvoetbalclub heeft FC Utrecht met ingang van dit seizoen de overstap gemaakt naar een nieuw ticketingsysteem, SRO4. De nieuwe kaartverkoopsoftware biedt supporters diverse voordelen. FC Utrecht fungeert als pilotclub. Na verloop van tijd is het de bedoeling dat 27 andere Nederlandse profclubs en de KNVB ook de overstap naar SRO4 maken. Dit proces moet aan het einde van het kalenderjaar voltooid zijn.

“Het grootste pluspunt van het nieuwe ticketingsysteem is dat supporters van FC Utrecht vanaf nu ook zelf een stoel kunnen uitzoeken”, legt Hoofd Ticketing Michel Meerveld van FC Utrecht uit. “De software maakt het bijvoorbeeld voor seizoenkaarthouders mogelijk om, als ze een extra kaartje willen aanschaffen, te kijken of er een plekkie bij hun stoel in de buurt vrij is.”

Daarnaast kunnen supporters van FC Utrecht in het nieuwe systeem zelf hun adresgegevens aanpassen. Die gegevens worden vervolgens direct verwerkt in de systemen van FC Utrecht.

De nieuwe software maakt het niet alleen mogelijk om tickets uit te kiezen; de kaartjes kunnen ook meteen geprint worden. Wie geen beschikking heeft over een printer, kan de bestelde kaarten laten opsturen. Daarvoor wordt een verzendvergoeding van 1,50 euro in rekening gebracht.

Met de implementatie van de nieuwe ticketingsoftware is de mogelijkheid om kaarten bij Ticketbox-verkooppunten af te nemen (vooralsnog) van de baan. “Maar wie online kaarten bestelt en die laat opsturen, betaalt altijd nog een aanzienlijk lagere verzendvergoeding dan de fee die in het verleden bij Ticketbox werd gerekend”, aldus Meerveld.
Hoewel de overstap op andere software organisatorisch flink wat voeten in aarde heeft gehad, verloopt die tot op heden soepel, stelt Meerveld. “Al zullen we als pilotclub misschien nog tegen kinderziektes in het systeem aanlopen. Mocht dat het geval zijn, dan zullen we die natuurlijk zo snel mogelijk laten oplossen en hopen we op begrip van onze achterban.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154728946
van Schaik _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_154729023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:49 schreef Matip het volgende:
van Schaik _O_
+1

Gewoon goed bezig die man, kan er niets anders van maken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154730021
Zolang hij zich bezighoudt met zaken waar hij verstand van heeft, hebben we er een prima algemeen directeur aan.
pi_154734522
quote:
29 juli 2015

De Seizoenkaarten zijn in trek bij FC Utrecht. Op dit moment zijn er bij de Eredivisieclub uit de Domstad meer jaarkaarten verkocht dan op hetzelfde moment een jaar geleden. Het is voor het eerst sinds jaren dat de verkoop van Seizoenkaarten een stijging laat zien.

In aanloop naar de nieuwe campagne legde FC Utrecht de lat hoog, zo legt Algemeen Directeur Wilco van Schaik uit. “We hebben onszelf ten doel gesteld om voor het seizoen 2015/2016 méér Seizoenkaarten te verkopen dan afgelopen jaargang, in tegenstelling tot wat de trend is in zowel Nederland als bij FC Utrecht”, zegt Van Schaik. “Dat was een bewuste keuze, gestoeld op het feit dat we vertrouwen hadden in onze nieuwe aanpak met betrekking tot de campagne. Die hebben we dit seizoen heel anders ingestoken dan tijdens voorgaande jaren. We hebben samengewerkt met een topbureau uit Londen, dat ook voor vele Premier League-clubs werkt op het gebied van ticketing, seizoenkaartverkoop en supportersactivatie. We hebben gekozen voor een innovatieve aanpak en de juiste toon bij de juiste doelgroepen weten aan te slaan.”

‘Toenemende belangstelling vanuit hele provincie’
Coördinator Marketing Folke Nagtegaal van FC Utrecht is verheugd met de stijging. “We hebben ingezet op een toename en waren ervan overtuigd dat dat een haalbaar doel was. We merkten een toenemende belangstelling voor FC Utrecht vanuit de hele provincie en trokken tijdens de tweede seizoenshelft van de afgelopen jaargang bij diverse wedstrijden al meer toeschouwers dan bij diezelfde affiches in het seizoen 2013/2014”, weet Nagtegaal. “Heel snel na de start van de campagne van dit seizoen zagen we onze vaste seizoenkaarthouders al verlengen. Dat zorgde voor extra vertrouwen en gaf ons veel energie. Vandaar dat we met z’n allen gezegd hebben: ‘We gaan voor een plus’. Die ambitie hoort ook een beetje bij FC Utrecht.”

Lijn doortrekken
“Dat we ons ambitieuze target nu naderen, is een heel groot compliment voor iedereen die zich voor de club inzet”, vervolgt Van Schaik. “Maar weinig clubs kunnen een toename op het gebied van seizoenkaartverkoop melden in deze tijden. En dan te bedenken dat de Open Dag nog moet plaatsvinden! Maar we zijn er nog niet. Ook dat weten we. We moeten nog enkele honderden Seizoenkaarten verkopen om het seizoen te kunnen beginnen met zo’n kleine 10.000 seizoenkaarthouders op de publieke tribunes. Ook de businessverlengingen lopen momenteel goed, dus daar gaan we ook voor een kleine stijging. Daarvoor gaan we ons ook nog keihard inspannen. Pas als dat lukt, kunnen we écht tevreden zijn.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154740153
Tele2, zoals al een beetje verwacht, de nieuwe rugsponsor.

Zie hier :
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154767527
quote:
KNVB niet blij met aanwezigheid Bunniksiders bij wedstrijd Ajax
UTRECHT - De KNVB vindt het geen goed plan dat FC Utrecht de harde kern toch toelaat in stadion Galgenwaard voor de volgende thuiswedstrijd tegen Ajax, eind dit jaar. Dat laat de bond weten aan RTV Utrecht.

De KNVB had geëist dat de tribune van de harde kern, de zogenoemde Bunnikside, leeg moet zijn tijdens die wedstrijd. Aanleiding waren de antisemitische liederen die de harde kern van FC Utrecht had laten horen bij de vorige thuiswedstrijd in april.

FC Utrecht lijkt de straf nu te omzeilen door de harde kern op de andere tribunes toe te laten. Volgens de KNVB geeft de club met het leeglaten van de Bunnikside officieel gehoor aan de straf, maar is het niet de bedoeling dat de supporters hun straf ontlopen.

BOETE
De KNVB legde Utrechtse fans eerder een boete op van 10.000 euro vanwege kwetsende spreekkoren. De bond oordeelde dat de Bunnikside tijdens de volgende wedstrijd tegen Ajax leeg moest zijn. FC Utrecht ging tegen die uitspraak in hoger beroep.

De Bunnikside-leden worden, als FC Utrecht het beroep verliest, in andere (gezins)vakken neergezet. De daders van de racistische spreekkoren op 5 april werden nooit door politie of justitie geïdentificeerd.

De KNVB laat weten met FC Utrecht in gesprek te gaan.
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154767883
_O-
pi_154768791
Alsof de hele bunnikside "de harde kern" is. Het slaat nergens op de maatregel van de knvb...
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:43:24 #81
356891 Abed
hooggeleid
pi_154770413
Het bestuur laat zijn oren weer hangen naar de tokkies van de club, zeer slechte zaak. Blijft het vreemd vinden dat zo'n leuke en vrije stad als Utrecht zo'n aso club heeft. Maarja, dat zal wel voetbal zijn.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_154770868
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:43 schreef Abed het volgende:
Het bestuur laat zijn oren weer hangen naar de tokkies van de club, zeer slechte zaak.
Naar wie hebben ze in dit geval hun oren dan laten hangen?
pi_154773501
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:43 schreef Abed het volgende:
Het bestuur laat zijn oren weer hangen naar de tokkies van de club, zeer slechte zaak. Blijft het vreemd vinden dat zo'n leuke en vrije stad als Utrecht zo'n aso club heeft. Maarja, dat zal wel voetbal zijn.
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat de hele bunnikside wordt gestraft voor het gekut van een paar jochies. Utrecht heeft al gezegd die aan te willen pakken.

Het bestraffen van de rest is gewoonweg onrechtvaardig.
pi_154786520
De vermoedelijke opstelling voor morgen bij Ipswich Town:

-------Haller----------Barazite-------

----------------Ludwig------------------
Ayoub----------------------Janssen
-----------------Strieder----------------

Nganioni-Kum-Letschert-Klaiber

-----------------Ruiter--------------------

(Er is gisteren in deze opstelling getraind)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154789573
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-voorbereiding.dhtml

quote:
Naam: Bart Ramselaar
Club: FC Utrecht
Leeftijd: 19 jaar
Positie: aanvallende middenvelder

Het kan snel gaan. Bart Ramselaar maakte vorig seizoen zijn debuut in de eredivisie tegen Feyenoord. Drie minuten voor tijd verving hij Mark Diemers. Inmiddels is Ramselaar bij FC Utrecht flink wat plekken in de hiërarchie opgeschoven. Diemers staat op de nominatie om te worden verhuurd, over het talent van Ramselaar bestaat bij de technische staf geen twijfel. Hij is snel, hij is balvast en de Amersfoorter, die het vorig seizoen ook schopte tot Oranje onder 19 jaar, heeft de brutaliteit waar de Utrechtse achterban mee wegloopt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 18:59:41 #86
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154799842
quote:
Niet verhuren. Opstellen die jongen.
Net als Antwi
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_154800037
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:59 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Niet verhuren. Opstellen die jongen.
Net als Antwi
Dat verhuren gaat over Diemers, maar dat klopt niet.. Die willen ze verkopen (contract loopt volgend jaar af). Ramselaar zal aankomend seizoen al genoeg spelen in het eerste.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 19:10:27 #88
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154800169
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat verhuren gaat over Diemers, maar dat klopt niet.. Die willen ze verkopen (contract loopt volgend jaar af). Ramselaar zal aankomend seizoen al genoeg spelen in het eerste.
Rodney Antwi word een goeie. Zag hem spelen op Zoudenblach paar keer.
Beer van ventje.

Ook niet blessure gevoelig ^O^
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_154800218
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:10 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Rodney Antwi word een goeie. Zag hem spelen op Zoudenblach paar keer.
Beer van ventje.
Ik heb voor Antwi ook wel goede hoop voor de toekomst, maar hij is nog niet zo ver in zijn ontwikkeling als Ramselaar (die dus al heel dicht tegen een basisplaats aanzit en waarsch. ook geregeld zal spelen in 2015/2016).
  vrijdag 31 juli 2015 @ 19:16:32 #90
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154800366
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ik heb voor Antwi ook wel goede hoop voor de toekomst, maar hij is nog niet zo ver in zijn ontwikkeling als Ramselaar (die dus al heel dicht tegen een basisplaats aanzit en waarsch. ook geregeld zal spelen in 2015/2016).
Antwi vind ik wel een speler voor achter de spits. Nummer tien.


Maar hij kan geen spel verdelen helaas.

We gaan het zien. Nog ff wachten.

Ps. Gaat Ruiter nog weg? Was veel interesse vanuit buitenland laatse maanden
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_154800517
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ps. Gaat Ruiter nog weg? Was veel interesse vanuit buitenland laatse maanden
Zijn wel wat geruchten voorbij gekomen, maar heb niet het idee dat er clubs echt concreet zijn vooralsnog. Afgelopen seizoen was ook zeker niet zijn beste seizoen.. Ik verwacht dat hij nog wel een seizoen bij de FC keept.
pi_154813129
quote:
FC Utrecht stelt alles in het werk om excessen als de antisemitische spreekkoren tijdens FC Utrecht-Ajax (5 april 2015) in de toekomst te voorkomen. Dat blijkt uit documenten, die in het bezit zijn van De Telegraaf. Een groep van 30 supporters heeft een indrukwekkend bezoek gebracht aan het voormalige deportatiekamp Westerbork.

Algemeen directeur Wilco van Schaik was deze week het mikpunt van kritiek, omdat hij een deel van de straf naar aanleiding van de spreekkoren – een lege Bunnikzijde tijdens de volgende FC Utrecht-Ajax – zou willen omzeilen. De algemeen directeur, die altijd heeft gezegd spreekkoren af te keuren en onacceptabel te vinden, moest de seizoenkaarthouders op de Bunnikzijde een andere plaats in het stadion aanbieden. Volgens betrokkenen is hij daar juridisch toe verplicht, omdat het overgrote deel niets met de spreekkoren te maken had en er niemand is veroordeeld. De kritiek zou hem diep raken.
Wat weinigen echter weten, is dat de directeur – in samenspraak met de gemeente Utrecht, het Openbaar Ministerie, het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) en de supportersverenigingen – achter de schermen buitengewone inspanningen verricht om de kleine, zich misdragende groep ‘supporters’ normen en waarden bij te brengen. En om bij herhaling de daders hard te kunnen (laten) straffen.
FC Utrecht hecht – met Van Schaik en eigenaar Frans van Seumeren voorop – waarde aan de bewustwording. Daarom accepteerde de club een aanbod van Carla. Deze vrouw van Joodse afkomst stuurde Van Schaik een brief, waarin zij haar boosheid en verdriet weergaf, maar ook haar hulp aanbood na het bewuste incident tijdens FC Utrecht-Ajax.
Ze organiseerde een bezoek aan Kamp Westerbork, waarvoor zich dertig fans van FC Utrecht opgaven. De reden verschilde, zo valt te lezen in het rapport van supporterscoördinator Robert Junier, van ‘zich (eerder) schuldig hebben gemaakt aan spreekkoren’ tot ‘solidair zijn aan de club en/of hun vrienden’.
Uit het verslag van Desley uit Vak K blijkt hoeveel indruk het bezoek maakte. En dan met name de toespraak van Carla, die aftrapte met de vraag hoe een verjaardag er vroeger bij de fans uitzag. ’Waarop er vanuit ons een aantal dingen genoemd werd, gezelligheid, drankjes, een kring, plezier’, staat te lezen.
’Waarop Carla antwoordde; bij mij was er niemand. Het was doodstil. Ze vertelde dat haar hele familie in de trein was gezet naar vernietigingskampen. Dit doet je als mens uiteraard veel. Carla, een heel aardige vrouw, bleek geen familie te hebben.
’’Wij allen hebben onze oprechte excuses aangeboden. Want dit is niet ons doel geweest. Een gedeelte van ons en de rest van de Bunnikside heeft nooit de intentie gehad om de gemeenschappen die hier onder geleden hebben, zo te kwetsen. Carla vertelde dat ze hoopt dat onze ogen open zijn gegaan. Voor mij persoonlijk, zeker weten. En voor anderen die ik sprak ook.’
Ook de initiatiefneemster, die nog nooit naar Westerbork was geweest en op de heenrit al haar tranen moest bedwingen (’weg, weg, nu niet’) was onder de indruk. ’Ik heb ze bedankt voor hun eerlijkheid en moed.’
Naast het bezoek aan Westerbork investeert FC Utrecht bijna 200.000 euro in de nieuwste camera’s en geluidssystemen op de Bunnikzijde en in het uitvak. Die apparatuur moet herkenning en opsporing mogelijk maken. Op YouTube was duidelijk te zien en te horen dat er tijdens FC Utrecht-Ajax een huiveringwekkend lied werd gezongen. Desondanks bleek het voor politie en justitie niet mogelijk de daders op te sporen en te vervolgen.
Van Schaik bevestigt het bezoek van de fans, maar wil – zolang de beroepszaak van FC Utrecht tegen de straf loopt – niet reageren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154813202
Alsof een bezoek aan Westerbork gaat helpen....
Denken ze nou echt dat de mensen in omgeving Utrecht zo achterlijk zijn dat ze helemaal niets over WOII weten? Iedereen weet wat er in concentratiekampen gebeurde.

Daarnaast snap ik nog altijd niet zo wrm dat zo overdreven moet worden, ajacieden heten nou eenmaal joden. Niet omdat het joden zijn. Dus die verwijzingen hebben niets te maken met antisemitisme te maken maar met anti-ajaxtisme
pi_154813245
Vanmiddag op Portman Road tegen Ipswich Town. Wat mij betreft veel interessanter. ^O^
pi_154813274
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef Downwards het volgende:
Vanmiddag op Portman Road tegen Ipswich Town. Wat mij betreft veel interessanter. ^O^
Oh dat zeker!

Maar er zijn mensen die denken dat de club het allemaal wel prima vindt, zeker na het bericht dat seizoenskaarthouders op de BS een andere plaats krijgen tijdens de eerstvolgende FCU-AJA.

Dit stuk bewijst dat ze het heel erg serieus nemen en dat moest ik toch even plaatsen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154813417
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh dat zeker!

Maar er zijn mensen die denken dat de club het allemaal wel prima vindt, zeker na het bericht dat seizoenskaarthouders op de BS een andere plaats krijgen tijdens de eerstvolgende FCU-AJA.

Dit stuk bewijst dat ze het heel erg serieus nemen en dat moest ik toch even plaatsen.
Ik snap ook dat je het stuk plaatste, maar vervolgens daar weer een discussie over en allerlei op- en aanmerkingen, hoeft van mij niet zo. Staat iedereen verder vrij, maar ik geloof het verder wel en ben vooral benieuwd naar vanmiddag.
pi_154815746
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:28 schreef bianconeri het volgende:
Alsof een bezoek aan Westerbork gaat helpen....
Denken ze nou echt dat de mensen in omgeving Utrecht zo achterlijk zijn dat ze helemaal niets over WOII weten? Iedereen weet wat er in concentratiekampen gebeurde.

Daarnaast snap ik nog altijd niet zo wrm dat zo overdreven moet worden, ajacieden heten nou eenmaal joden. Niet omdat het joden zijn. Dus die verwijzingen hebben niets te maken met antisemitisme te maken maar met anti-ajaxtisme
Mee eens dat het waarschijnlijk geen drol zal hebben, maar niet mee eens dat het 'overdreven is...Ajacieden noemen zichzelf joden ja, maar ik vind het nogal een wereld van verschil tussen de "En wie niet springt"-achgtige dingen en directe WO2 verwijzingen als het "Hamas" en de meest recente...

Dat het niet gezongen wordt naar joden in het algemeen maar puur naar de Ajax-supporters moge duidelijk zijn (voor de meesten dan iig), maar dat maakt het niet minder ongepast. Er zijn gewoon grenzen en dat soort liederen gaan daar ruim aan voorbij wat mij betreft.

Daarom idd de gasten die dat zingen aanpakken, maar de hele Bunnik-side dichtgooien gaat nergens over en is niet de manier. Vooral de laatste keer was het volgens mij een handje vol wat dit aan het zingen was, om dan een hele tribune te straffen gaat veel te ver.

Benieuwd naar vanmiddag verder :)
pi_154818004
Nu ook met de namen erop.

pi_154819785
fcutrechtmatch twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 16:28:18 #fcutrecht staat een beste partij te spelen. "Total football", vindt een Engelse journalist op de perstribune. #ipsutr reageer retweet
:') :D
pi_154820003
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:35 schreef Downwards het volgende:
fcutrechtmatch twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 16:28:18 #fcutrecht staat een beste partij te spelen. "Total football", vindt een Engelse journalist op de perstribune. #ipsutr reageer retweet
:') :D
:D

Jammer dat er geen stream is, schijnt dat ze echt heel lekker spelen!
pi_154821567
Uiteindelijk 1-1 geworden. In de laatste minuut scoorde Ipswich nog uit een strafschop.
pi_154828316
Volgende week ff 3 punten ophalen in De Kuip.

:+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154828692
Zaterdagavond maar weer makkelijke schoenen aan voor de polonaise.
pi_154837065
quote:
Tele2 verbindt zijn diensten aan FC Utrecht. De twee partijen zijn vanaf het begin van het seizoen 2015/2016 connectiviteitspartners, voor een periode van 3 jaar. FC Utrecht's partnership met Tele2 bestaat uit een breed scala aan activiteiten, die er allemaal op gericht zijn om de echte FC Utrecht-fans een geweldige ervaring te bezorgen tijdens de wedstrijden. Als aftrap van de samenwerking zal Tele2 Stadion Galgenwaard veranderen in een ‘smart stadium’, zodat de fans via een gratis Wi-Fi-connectie alle hoogtepunten van de wedstrijd kunnen delen.

Tele2 noemt deze deal een 'voetbalpartnership 2.0'. Barry Wissink, Managing Director van Tele2 Zakelijk: "Wij geloven in dit partnership, omdat we het juist heel anders aanpakken dan normaal. Een deal als deze heeft enorme zakelijke potentie, omdat er voor alle betrokkenen veel mogelijkheden uit voortkomen. Wij gaan tijdens het seizoen onze rechten gebruiken om onze klanten te bedanken, om de fans een geweldige ervaring te bezorgen en om aandacht te vragen voor een aantal goede doelen.”

Algemeen Directeur van FC Utrecht, Wilco van Schaik: "We zijn erg blij om Tele2 aan boord te hebben in de komende periode. Zoals bij alle goede samenwerkingen biedt deze tal van voordelen voor ons en, minstens zo belangrijk: onze fans zullen er ook veel profijt van hebben.” Tele2 maakte in april furore als eenmalig wedstrijd- en rugshirtsponsor bij het duel tussen FC Utrecht en Ajax. Die dag maakte Tele2 het mogelijk dat de Utrechtse band Kensington een spetterend optreden gaf in de rust van de wedstrijd. “De FC Utrecht-supporter staat ook nu weer centraal in de plannen van Tele2”, stelt Van Schaik. “Vanuit die filosofie worden de komende drie jaar tal van activaties gedaan. Bereikbaarheid, extra comfort en extra fun zijn de pijlers onder die activiteiten.”

Om te beginnen zullen Tele2 en FC Utrecht de krachten bundelen met een aantal communicatiepartners en gezamenlijk van Stadion Galgenwaard het meest connected stadion van Nederland maken. Een ‘smart stadium’ is de eerste stap richting de ontwikkeling van een ‘smart city’. Een ‘smart city’ maakt gebruik van digitale technologieën om de efficiëntie van de stadslogistiek, de kwaliteit van leven voor de burgers en de groei van de lokale economie te verbeteren.
pi_154837766
Het uitshirt:

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154837778
Geweldig uitshirt.
pi_154837786
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:27 schreef Downwards het volgende:
Geweldig uitshirt.
Zeker, ga m dit seizoen maar weer eens kopen ook!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154837867
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeker, ga m dit seizoen maar weer eens kopen ook!
Ik heb al een jaar of 15 geen shirt van de FC meer gedragen, maar denk dat dit shirt, net als het thuisshirt, goed gaat verkopen vandaag op de open dag.
pi_154837982
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:34 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ik heb al een jaar of 15 geen shirt van de FC meer gedragen, maar denk dat dit shirt, net als het thuisshirt, goed gaat verkopen vandaag op de open dag.
Ik draag ze zelden tot nooit maar koop toch om de zoveel jaar weer een nieuwe. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 2 augustus 2015 @ 15:57:38 #110
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_154842642
offtopic

Shirtjes van vitesse vond ik wel strak

“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2015 @ 22:47:37 #111
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_154854269
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Het uitshirt:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Het uitshirt:

[ afbeelding ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_154861726
Zo, eindelijk weer een competitiewedstrijd om naar uit te kijken deze week!
Heb er weer zin in.

Afgelopen zaterdag bij Ipswich speelden we met Ayoub, Janssen en Ramselaar op het middenveld, zou Ten Hag dat a.s. zaterdag weer durven? (en dus zijn 2 Duitse aankopen op de bank houden)

Eerlijk gezegd hoop ik het wel!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154861766
quote:
Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met Leon de Kogel. De 23-jarige spits komt over van FC Utrecht en tekent voor twee jaar in Deventer. Vandaag sluit hij meteen aan bij de training in Terwolde.

De Kogel was twee weken geleden al op proef bij Go Ahead Eagles en speelde mee in het verregende oefenduel met Helmond Sport. De Houtenaar debuteerde op 6 februari 2011 bij FC Utrecht in het betaalde voetbal. Hij scoorde direct. Na drie seizoenen in de hoofdmacht van de Domstedelingen, kende Leon de Kogel verhuurperiodes bij VVV-Venlo en, afgelopen seizoen, Almere City.

Leon de Kogel zet nu dus zijn carrière voort in Deventer. “Gelijk toen ik hoorde dat Go Ahead Eagles interesse had, kreeg ik daar een goed gevoel bij”, vertelt hij. “Het is een echte volksclub, wat ik natuurlijk ook gewend ben bij FC Utrecht. Dat past heel erg bij mij. Ik ben een jongen die alles geeft, behalve op.”

De Kogel vervolgt: “Natuurlijk heb ik ook inlichtingen ingewonnen bij de jongens die ik al kende vanuit Utrecht: Randy Wolters, Kenny Teijsse, Erik Cummins en Bart Vriends. Met Randy heb ik ook bij VVV-Venlo gespeeld. Zij waren allemaal zo enthousiast over de club en vertelden over de fanatieke achterban. Ik ben ook vorige week een kijkje wezen nemen aan de Vetkampstraat. Poeh, wat zit dat er goed uit, hé. Lijkt me zo mooi als het stadion straks gevuld is met de supporters. Ik kan echt niet wachten.”

Volgens de spits heeft Go Ahead Eagles een echte targetman in huis gehaald. “Ja, ik ben balvast. Het team kan het spel via mij verplaatsen. Daarnaast ben ik wel een speler die voor zijn doelpunten staat.”

Kortom: precies het type spits dat de technische staf graag wilde hebben, beaamt Adrie Steenbergen, RvC-lid Technische Zaken. “Na de proefperiode zijn we de besprekingen dan ook meteen begonnen. Het heeft iets langer geduurd, doordat we nu natuurlijk met drie partijen te maken hadden: wij, Leon en FC Utrecht. We zijn heel blij dat we er dit weekend uit zijn gekomen en staan net als Leon te popelen ‘m in het rood-geel te zien.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154861791
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, eindelijk weer een competitiewedstrijd om naar uit te kijken deze week!
Heb er weer zin in.

Afgelopen zaterdag bij Ipswich speelden we met Ayoub, Janssen en Ramselaar op het middenveld, zou Ten Hag dat a.s. zaterdag weer durven? (en dus zijn 2 Duitse aankopen op de bank houden)

Eerlijk gezegd hoop ik het wel!
Ik hoop het wel. Ayoub en Ramselaar moeten sowieso spelen in mijn ogen. Janssen is bruikbaar nu hij weer fit en scherp is.
pi_154861924
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:54 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ik hoop het wel. Ayoub en Ramselaar moeten sowieso spelen in mijn ogen. Janssen is bruikbaar nu hij weer fit en scherp is.
Ik ben bang dat ie Ramselaar op de bank gaat houden voor Ludwig. (die zaterdag naast Haller speelde omdat Barazite ziekjes was)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154861938
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ie Ramselaar op de bank gaat houden voor Ludwig. (die zaterdag naast Haller speelde omdat Barazite ziekjes was)
Vrees het ook, maar zou dan zijn eerste fout zijn. Maar ach, ook een Ten Hag zal al snel inzien dat Bart Ramselaar een basisspeler is.
pi_154862105
quote:
Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met Leon de Kogel. De 23-jarige spits komt over van FC Utrecht en tekent voor twee jaar in Deventer. Vandaag sluit hij meteen aan bij de training in Terwolde.
Shipping out the deadwood. ^O^
pi_154865863
quote:
Aanvaller Gyrano Kerk van FC Utrecht speelt dit seizoen op huurbasis voor Helmond Sport. De Utrechtse Eredivisionist heeft in het aflopende contract van de flankspits een optie opgenomen, waardoor de verbintenis met de buitenspeler na deze jaargang met één seizoen kan worden verlengd.

Kerk (19) is afkomstig uit de jeugdopleiding van FC Utrecht en kwam afgelopen seizoen tot vier Eredivisie-optredens in het eerste elftal. Het gros van zijn wedstrijden speelde hij voor de beloftenploeg van de Utrechters. Nu krijgt Kerk dus de kans om speelminuten te maken in de Jupiler League, namens Helmond Sport.

“In de Jupiler League wordt Gyrano geconfronteerd met meer weerstand en krijgt hij de kans om wekelijks te spelen op een hoog niveau”, stelt Technisch Manager Erik ten Hag van FC Utrecht. “Het opdoen van deze ervaring is goed voor zijn ontwikkeling.”
Ik heb meer vertrouwen in Kerk dan in Kallon eigenlijk, maar goed dan moet ie dat nu maar bewijzen in de JL.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154865905
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Het uitshirt:

[ afbeelding ]
Mooi strak shirt. Veel beter dan die van vorig jaar. die vond ik echt lelijk. Roze letters had voor mij niet gehoeven maar maakt het er niet minder mooi door.
pi_154865943
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:35 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Mooi strak shirt. Veel beter dan die van vorig jaar. die vond ik echt lelijk. Roze letters had voor mij niet gehoeven maar maakt het er niet minder mooi door.
Ik vond die van vorig jaar ook mooi!

ZvdZ heeft roze letters in het logo, vandaar. En ik vind het wel mooi passen bij het donkergrijs eigenlijk. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154954160
Op basis van de training vandaag lijkt het er toch op dat Bart Ramselaar in de basis staat, naast Janssen en Ayoub op het middenveld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154954505
Wat mij betreft niet meer dan logisch. Al had het mij ook niet verbaasd als hij Strieder had opgesteld.
pi_154954536
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:45 schreef Downwards het volgende:
Wat mij betreft niet meer dan logisch. Al had het mij ook niet verbaasd als hij Strieder had opgesteld.
Strieder loopt fysiek nog wat achter geloof ik, had Ludwig op zich wel verwacht maar die zit dus ook op de bank.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154954610
Ramselaar en Ayoub horen wat mij betreft sowieso te spelen. Een Ludwig, Strieder of Janssen is mij al veel meer om het even, al zou ik dan voor Janssen kiezen.
pi_154976448
Janssen en Letschert over morgen:

http://www.rtvutrecht.nl/(...)wedstrijd-video.html
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155012790
Luitjes. Wat vinden jullie van Kuyt zijn uitspraak?

'Doe FC Utrecht met alle liefde pijn'
pi_155012818
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Luitjes. Wat vinden jullie van Kuyt zijn uitspraak?

'Doe FC Utrecht met alle liefde pijn'
Totaal irrelevant. Laat Dirkie lekker zijn werk doen voor Feyenoord. ^O^
pi_155012924
http://lequipe.fr/Footbal(...)-d-2-anglaise/580183

Brentford biedt 6 miljoen op Haller.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155013153
_O-

Over een maand of 10 mogen ze nog eens terugkomen met zo'n flinke zak geld.
pi_155047311
Jammer van de wedstrijd gisteren! Vooraf had ik het idee dat er wel wat te halen was in de Kuip, en dat had ik na 70 minuten wedstrijd nog steeds. Ontzettend jammer dat je dan door 2 stomme fouten 2 goals weggeeft zo kort na de 1-1, dat was natuurlijk nergens voor nodig.

De nieuwe linksback is mij 100% meegevallen, ik houd er van dat hij steeds snelle en strakke voorzetten gaf. Daarmee had de Feyenoord verdediging zichtbaar moeilijkheden. Ludwig was in de 20 minuten dat hij meedeed onopvallend en Cortie (niet nieuw natuurlijk) eiste een negatieve hoofdrol op door op het einde zo'n stomme overtreding te maken in de 16.

Dan het systeem, ik tezamen met anderen bij mij op de tribune gruwelen van het verdedigende voetbal wat de afgelopen seizoenen is tentoongespreid. Om dan vervolgens Ten Hag te zien met een systeem van 5-3-2 belooft niet veel goeds. Hopelijk kan hij de uitvoering perfectioneren en gaat dat het nieuwe wapen tot succes worden. Gisteren leek het nog niet goed te werken. Toen we onder druk kwamen te staan was het bij tijd en wijle billenknijpen en zodra we het initiatief hadden na de rode kaart, konden we te weinig potten breken. Hoe dan ook, tegen Feyenoord is het nog niet eens zo'n slecht systeem, ik vraag me echter af welk systeem hij gaat spelen tegen verdedigende ploegen.
pi_155050142
Eigenlijk moet er een linksbenige verdediger bij voor de basis.

Omdat Kum rechts is, en zeer matig, wordt de bal te weinig over links gespeeld. Ten Hag wilde dat oplossen met Cortie maar die kan er al helemaal niks van. Maakte trouwens geen overtreding bij die penalty, gewoon slecht gefloten.

Blom drukte sowieso zijn stempel want ook de rode kaart en de penalty voor ons waren discutabel.

Hopelijk volgende week wel winst, anders krijg je gelijk weer zo'n negatieve sfeer. Op de bekende supportersites is het gezaag al begonnen. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155050218
Je kunt verliezen in De Kuip, maar de technische staf heeft toch wel behoorlijk gefaald gisteravond. Helemaal nadat we tegen 10 man kwamen te spelen, jammer.
pi_155050352
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:28 schreef Downwards het volgende:
Je kunt verliezen in De Kuip, maar de technische staf heeft toch wel behoorlijk gefaald gisteravond. Helemaal nadat we tegen 10 man kwamen te spelen, jammer.
Dat vond ik vooral het frustrerende. Dan verlies ik liever tegen elf man :)
pi_155050453
Na de rode kaart scoorde je uiteindelijk een verdiende gelijkmaker. Dat daarna Cortie niet ingrijpt maar met zijn handen op zijn rug probeert een voorzet eruit te halen en Ruiter volledig mis zit kan de staf toch niet veel aan doen?

De 3-1 is een kadootje.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155050610
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Na de rode kaart scoorde je uiteindelijk een verdiende gelijkmaker. Dat daarna Cortie niet ingrijpt maar met zijn handen op zijn rug probeert een voorzet eruit te halen en Ruiter volledig mis zit kan de staf toch niet veel aan doen?

De 3-1 is een kadootje.
Waarom pas in de 75e(!) minuut wisselen als je na 50 minuten tegen 10 man komt te staan? Hij ging gewoon vrolijk verder met antivoetballers als Van der Maarel en Kum samen met Letschert centraal achterin.. Hij had veel eerder moeten ingrijpen en een offensieve wissel moeten plegen.

Een overbodige en aan de bal zeer matige verdediger eruit en een speler als Peterson of Rubin erin.

En als er dan gewisseld wordt, komt Cortie erin. Een speler die niet eens bij benadering goed genoeg is voor De Eredivisie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Downwards op 09-08-2015 17:47:56 ]
pi_155050773
Ah op die manier, ja een wissel had ik ook wel eerder verwacht!

Leermomentje voor Erik en JP dan maar. ;)

edit: Cortie kwam erin zodat Nganioni dieper kon gaan staan en de bal ook zou gaan krijgen, omdat Cortie linksbenig is. Dat was het plan iig aldus Ten Hag na afloop. Jammer alleen dat ie zo kinderlijk verdedigde bij de 2-1.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155069360
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:54 schreef Oidipous het volgende:
Vooraf had ik het idee dat er wel wat te halen was in de Kuip, en dat had ik na 70 minuten wedstrijd nog steeds.
Serieus? Heb geen moment het idee gehad dat er voor ons iets te halen was in de Kuip, we komen gelukkig op 1-1 door een fout van Vermeer, maar als je 40 minuten met een man meer speelt en dan zo blijft spelen dan verdien je het ook niet.

Systeem werkte in mijn inziens totaal niet, de backs en middenveld stonden veel te diep waardoor toch al opbouwend slechte mensen als Kum en Letschert alleen maar de lange bal speelden, die net zo hard weer terug kwamen. Denk dat Ruiter de meeste balcontacten heeft gehad in de eerste helft (bij wijze van spreken), maar dat zegt genoeg over je systeem.
Ik heb ons middenveld nauwelijks aan de bal gezien de eerste helft terwijl er ruimte genoeg was, tweede helft leek het op een overwicht, maar hebben geen kans gehad terwijl we met een man meer speelden, alleen wat scrimmages uit dode spelsituaties.
Zodra je met een man meer speelt ga je toch ook proberen te forceren lijkt me en zeker na die 1-1 moet er gewoon een verdediger uit en een spits erin, nu bleven ze die afwachtende houding hebben en het was wachten tot het fout zou gaan, elke counter van feyenoord was levensgevaarlijk.

Blom heeft natuurlijk verder een waardeloze wedstrijd gefloten, onterecht rood en twee onterechte penalties, zal volgende week wel ergens bij Telstar fluiten.
pi_155069671
Zou zondag eens kijken naar een 442 systeem, kan Kum eruit en Strieder erin als CVM.
Die is zgn. goed in de opbouw, laat hem dat dan regelen ipv 1 van 3 centrale verdedigers.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155069926
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_voor_Haller__.html

quote:
ma 10 aug 2015, 09:11
FC Utrecht verlangt 9 miljoen voor Haller

Van onze Telesportredactie
Brentford-trainer Marinus Dijkhuizen verwacht niet dat Sébastien Haller zijn club versterkt. De vraagprijs van FC Utrecht ligt te hoog. De club uit de Domstad zou denken aan een bedrag van ongeveer negen miljoen euro.
"Hull City wil onze spits”, aldus Dijkhuizen, na het gelijkspel tegen Ipswich Town (2-2). "Dan kijk je om je heen en kom je uit bij Haller. Als ik zijn vraagprijs hoor, denk ik niet dat we het moeten doen.”
FC Utrecht zou een bod hebben gekregen van zes miljoen euro voor de 21-jarige Franse spits, die deze zomer voor 750.000 euro definitief werd overgenomen van Auxerre. Haller, die niet per se wil vertrekken, speelde zich in de kijker in Engeland tijdens de oefenwedstrijd van FC Utrecht tegen Ipswich Town.
9 miljoen, tsja, dat kun je bijna niet weigeren...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155079901
Maar ja is ook geen club die dat gaat bieden denk ik.
Wel goed dat Utrecht hem koste wat kost wil behouden, mocht er inderdaad een club 9 miljoen bieden dan kun je dat zeker niet weigeren.
pi_155079940
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:46 schreef wortel1981 het volgende:
Maar ja is ook geen club die dat gaat bieden denk ik.
Wel goed dat Utrecht hem koste wat kost wil behouden, mocht er inderdaad een club 9 miljoen bieden dan kun je dat zeker niet weigeren.
Tsja, stel dat ie tegen Heerenveen scoort en ze ergens in Sunderland/Birmingham/Stoke ofzo in paniek raken dan kan het alsnog snel gaan.

Zelf hoop ik dat ie nog minstens een half jaar blijft!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155079980
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja, stel dat ie tegen Heerenveen scoort en ze ergens in Sunderland/Birmingham/Stoke ofzo in paniek raken dan kan het alsnog snel gaan.

Zelf hoop ik dat ie nog minstens een half jaar blijft!
Ja heb je inderdaad gelijk in, de bedragen die ze zelfs in de championship over hebben voor spelers is absurd, laat staan de premier league.

Ik hoop ook zeker dat hij nog even blijft, word wel heel dun in de aanvallers anders.
pi_155088533
Strik eromheen en wegdoen indien er een club 9miljoen zou willen geven.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 11 augustus 2015 @ 06:58:49 #144
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_155105558
Haller moet blijven ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_155107059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 06:58 schreef Paul het volgende:
Haller moet blijven ;(
En dan hetzelfde krijgen als Toornstra? Die hadden we toch voor aardig wat meer miljoenen weg kunnen doen toen hij net een half jaar bij Utrecht zat.
pi_155107081
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:31 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

En dan hetzelfde krijgen als Toornstra? Die hadden we toch voor aardig wat meer miljoenen weg kunnen doen toen hij net een half jaar bij Utrecht zat.
Achteraf gezien mag je juist blij zijn dat je daar nog 3,5 miljoen excl. bonussen voor hebt gekregen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155114149
Zeer verrassende wending, Kevin Blom blijft komend weekend thuis en fluit geen wedstrijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155115591
Geen peil op te trekken op de KNVB.. Uitgerekend na zo'n uitstekend optreden, krijgt hij geen wedstrijd aankomend weekend.
pi_155146020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:37 schreef Downwards het volgende:
Geen peil op te trekken op de KNVB.. Uitgerekend na zo'n uitstekend optreden, krijgt hij geen wedstrijd aankomend weekend.
Doen ze standaard als er zo'n tumult is om een scheidsrechter.

En we staan boven de degradatiestreep *O*
pi_155146040
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:49 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Doen ze standaard als er zo'n tumult is om een scheidsrechter.
Nee het was gewoon heeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn beurt om een weekendje vrij te hebben zei de KNVB. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155146060
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee het was gewoon heeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn beurt om een weekendje vrij te hebben zei de KNVB. :+
Ja dat zeggen ze dan ook altijd.
Blom heeft geen belangrijke beslissingen genomen waar je met 100% kan zeggen dat hij er naast zit.
pi_155146661
Komende zondag wacht Heerenveen die gisteren eenvoudig van De Graafschap wonnen, zal een lastige kluif zijn denk ik.

Wat denken jullie? Zal Ten Hag zijn 5-3-2 systeem gaan gebruiken in de Galgenwaard?

Ik hoop zelf van niet, zou zelf kiezen voor een 4-4-2 systeem zodat je tegenover het 4-3-3 van Heerenveen een mannetje meer hebt op het middenveld.

Bijvoorbeeld:

-----------Haller----Barazite----------
---------------Ramselaar----------------
Ayoub------------------------Janssen
----------------Strieder-----------------
Nganioni-Letschert-Markiet-vd Maarel

Markiet kun je er denk ik goed bij hebben tegen de kopsterke Te Vrede en Kum mag wat mij betreft weer lekker gaan banken. Denk niet dat Leeuwin al fit is iig.

Strieder erin voor wat betere opbouw van achteruit, daar schijnt ie goed in te zijn als je Ten Hag moet geloven dus waarom niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155146736
Van der Maarel tegen Larsson zorgt wel voor de nodige kopzorgen, maar die houd je toch bij het gebrek aan genoeg kwaliteit in de laatste linie.

Verder zie ik voor aankomende zondag in bovenstaande opstelling veel meer dan in een 5-3-2.
pi_155146810
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:22 schreef Downwards het volgende:
Van der Maarel tegen Larsson zorgt wel voor de nodige kopzorgen, maar die houd je toch bij het gebrek aan genoeg kwaliteit in de laatste linie.

Verder zie ik voor aankomende zondag in bovenstaande opstelling veel meer dan in een 5-3-2.
Slagveer tegen Nganioni is ook afwachten, maar goed, vind Larsson en hij prima spelers maar wel wisselvallig. Laten we hopen dat ze zondag een offday hebben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155203583
quote:
Anouar Kali is terug in Nederland. De middenvelder heeft drie maanden geen salaris ontvangen van Al Arabi en gaat op zoek naar een nieuwe club.

Kali was pas een halfjaar in dienst bij zijn Qatarese werkgever, maar heeft het er naar eigen zeggen goed naar zijn zin gehad. De eerste drie maanden van zijn verblijf werd hij overigens wel netjes betaald.

Omdat Kali de laatste drie maanden geen loon heeft gekregen, heeft hij nu rechtmatig een transfervrije status. Die wil de 24-jarige middenvelder nu uitbuiten in de zoektocht naar een nieuwe sportieve uitdaging.

Kali raakte eind januari in opspraak bij FC Utrecht, na een handgemeen met ploeggenoot Kristoffer Peterson. De club werkte daarna mee aan een tussentijds vertrek, ondanks een doorlopend contract tot medio 2018.

Kali debuteerde ook in het betaald voetbal bij de Domstedelingen, maar speelde tussendoor ook nog een seizoen voor Roda JC Kerkrade.
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)rug-in-nederland.htm
pi_155203863
Klote voor 'm, denk je te kunnen cashen in Qatar krijg je je loon niet.

Zal vast wel een club in NL vinden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:03:10 #157
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_155215036
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote voor 'm, denk je te kunnen cashen in Qatar krijg je je loon niet.

Zal vast wel een club in NL vinden.
Karma.

Zal wel bij volendam of nac een plekje vinden.
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_155215155
Spijtig voor Anouar, maar wij hebben belangrijkere zaken aan ons hoofd.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 augustus 2015 @ 09:35:54 #159
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_155285964
En hoe vonden jullie de wedstrijd gisteren :D ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_155286057
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:35 schreef Paul het volgende:
En hoe vonden jullie de wedstrijd gisteren :D ?
Niet geweldig maar je had m wel gewoon moeten winnen.

Zag iig dat veel andere supporters het nog een stuk zwartgalliger zien... :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155286114
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:35 schreef Paul het volgende:
En hoe vonden jullie de wedstrijd gisteren :D ?
Laten we zeggen dat er beslist niet aan klantenbinding is gedaan.
pi_155287429
Ben dit verschrikkelijke 5-3-2 systeem nu al zat, je had gewoon 6 punten moeten hebben en na 2 wedstrijden heb je er gewoon 1!
Ik snap ook echt het wisselbeleid niet, tegen feyenoord wordt er niet aanvallend gewisseld waardoor je ze met een man minder volledig in de wedstrijd helpt.
En gister weer, haal je Ramselaar en Barazite eruit voor die twee duitsers waardoor je totaal geen aanvallende intenties meer in de ploeg hebt en Heerenveen weer lekker in de wedstrijd helpt.
Dan staan er 7 verdedigende spelers in het veld (reken ayoub en strieder daar ook even onder) en dan nog kan die gast van Heerenveen zo vrij staan, mijn god zeg zelfs op 5e klasse amateur niveau sta je niet zo vrij, ik snap dat echt niet!
Echt totaal onnodig gelijkspel!

Enige pluspuntje vond ik Ramselaar, geweldige speler!

Lees net dat Sunderland op de tribune zat voor Haller, die hebben wel geld, maar denk dat er zonder Haller helemaal niks meer overblijft van dit fc utrecht, wordt weer een lang seizoen!
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:10:09 #163
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_155287438
Matige wedstrijd. Snap niet dat je eerste 25 minuut ondersteboven wordt gelopen met 5-3-2. Werd er beetje moedeloos van.

Kwekkeboom kroket en frikandel op broodje staat op menu erbij bunnikside.
Biertjes werden lekker vol getapt met weinig schuim.
Nieuwe geluidssysteem merkte ik weinig van.
Nog steeds weinig publiek ondanks dat elke seizoenskaarthouder een intro gratiesch mocht meenemen.
Veld lag er wel mooi bij
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_155287456
Misschien moet Utrecht het stadion uitbreiden. Dan is er weer een beetje ruimte om door te groeien.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 augustus 2015 @ 11:12:31 #165
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_155287467
Dat nieuwe geluidssysteem was een drama. De openingstune lukte niet bij de start en ook niet bij de rust :') Waarom altijd dat gekloot met het geluid :')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_155287800
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:10 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Matige wedstrijd. Snap niet dat je eerste 25 minuut ondersteboven wordt gelopen met 5-3-2. Werd er beetje moedeloos van.

Kwekkeboom kroket en frikandel op broodje staat op menu erbij bunnikside.
Biertjes werden lekker vol getapt met weinig schuim.
Nieuwe geluidssysteem merkte ik weinig van.
Nog steeds weinig publiek ondanks dat elke seizoenskaarthouder een intro gratiesch mocht meenemen.
Veld lag er wel mooi bij
Ondersteboven gelopen? Wat?
Heerenveen heeft misschien 3 kansen gecreëerd in de hele wedstrijd.

Wij helaas niet meer dan 4-5, dat moet zeker beter...!

Maar wat mij betreft krijgen Ten Hag, het systeem en de nieuwe spelers nog wel even de tijd...

Iemand trouwens een broodje hamburger gehaald? Dat was wel erg triest zeg, formaat mini zeg maar....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155288325
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ondersteboven gelopen? Wat?
Heerenveen heeft misschien 3 kansen gecreëerd in de hele wedstrijd.
Ondersteboven lopen heeft natuurlijk weinig met de kansen verhouding te maken.
Utrecht speelde gewoon heel matig het eerste half uur en Heerenveen was de betere ploeg zonder echt gevaarlijk te worden.
pi_155288361
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:55 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ondersteboven lopen heeft natuurlijk weinig met de kansen verhouding te maken.
Utrecht speelde gewoon heel matig het eerste half uur en Heerenveen was de betere ploeg zonder echt gevaarlijk te worden.
Dan hebben wij een andere definitie van ''ondersteboven gelopen worden''. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155289344
Hoe kan je van het kastje naar de muur worden getikt in de tweede helft met 5 verdedigers... 1-1 was volledig terecht voor Heerenveen, ik had niet raar opgekeken als Heerenveen in de laatste minuut met de winst naar huis was gegaan. Ik vraag me af met welke opdracht de spelers het veld zijn opgestapt want we hebben 70 minuten weer met de kont in de 16 gehangen.

Wat dat betreft is dat niet veel anders dan onder Wouters of Alflen. Nou goed, ik geef Ten Hag uiteraard nog wat tijd om er wat van te maken maar het geduld raakt snel op...
pi_155289407
''Ondersteboven gelopen'' en ''van het kastje naar de muur getikt'', ik zal wel teveel bier hebben gedronken ofzo. :') :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155289738
Ik vond Utrecht zeker de eerste helft erg goed spelen; was met name onder de indruk hoe men de bal naar voren kreeg, maar had ook echt het idee dat ze de wedstrijd compleet onder controle hadden.

De twee helft leek er gewoon paniek te ontstaan waardoor het hele systeem in elkaar donderde; misschien moeten ze daar even aandacht aan besteden...
pi_155290188
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan hebben wij een andere definitie van ''ondersteboven gelopen worden''. ;)
Overigens kwam het ondersteboven lopen niet van mij af, ik gaf alleen aan dat dit weinig met de kansenverhouding te maken heeft, je kan ook ondersteboven gelopen worden door duels te verliezen, minder fel zijn, veel balverlies, afgejaagd worden etc.
Heerenveen had de wedstrijd aardig onder controle het eerste halfuur.

Toch ben ik er wel bang voor als Haller weggaat (en die kans is groot) wat er dan gaat gebeuren, het is nu ook zonde voor jongens als Rubin en Peterson omdat ze totaal geen kansen krijgen.
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:51:23 #173
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_155297159
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:16 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Overigens kwam het ondersteboven lopen niet van mij af, ik gaf alleen aan dat dit weinig met de kansenverhouding te maken heeft, je kan ook ondersteboven gelopen worden door duels te verliezen, minder fel zijn, veel balverlies, afgejaagd worden etc.
Heerenveen had de wedstrijd aardig onder controle het eerste halfuur.

Toch ben ik er wel bang voor als Haller weggaat (en die kans is groot) wat er dan gaat gebeuren, het is nu ook zonde voor jongens als Rubin en Peterson omdat ze totaal geen kansen krijgen.
Schot op doel in de korte hoek na paar minuten mag natuurlijk nooit gebeuren met 532. Daarna was het ook niet veel soeps met de verdediging rechtsachterin.

Vandaar. Verder eigenlijk veel geouwehoert met mensen die ik tijd niet had gezien. :(
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_155301014
Prima interview met Ten Hag bij Namen & Rugnummers!

http://www.rtvutrecht.nl/(...)mmers/20150817-1725/

[ Bericht 33% gewijzigd door PBateman1978 op 17-08-2015 20:38:15 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155325428
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
''Ondersteboven gelopen'' en ''van het kastje naar de muur getikt'', ik zal wel teveel bier hebben gedronken ofzo. :') :D
Nou goed, het is ook niet dat Heerenveen kans op kans creeerde natuurlijk, dat moet ik je nageven, maar het was opvallend om te zien hoe ver terug Utrecht stapte om dan maar die 1-0 vast te houden. Ik had gehoopt dat dat er een beetje uit was, maar helaas. Met "kastje naar de muur" bedoel ik dan ook niet de bal hebben en toekijken wat er gebeurt. Dat was wat er aan de hand was in de tweede helft.
pi_155326601
Eerste half uur was Heerenveen inderdaad veel beter. Daarna kreeg utrecht grip op de wedstrijd. Maar verdedigend ben je zo zwak met 3 spelers die eigenlijk gewoon geen eredivisieniveau hebben. Kum, VdM en Klaiber komen echt tekort.

Ik hoorde dat Haller niet op de training is verschenen vandaag dus de kans dat hij weggaat is dan toch wel aanwezig. Ik hoop dat er voor dat geld wat hij opbrengt wat verdedigers voor terugkomen.
pi_155326796
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:15 schreef zolderraam het volgende:
Eerste half uur was Heerenveen inderdaad veel beter. Daarna kreeg utrecht grip op de wedstrijd. Maar verdedigend ben je zo zwak met 3 spelers die eigenlijk gewoon geen eredivisieniveau hebben. Kum, VdM en Klaiber komen echt tekort.

Ik hoorde dat Haller niet op de training is verschenen vandaag dus de kans dat hij weggaat is dan toch wel aanwezig. Ik hoop dat er voor dat geld wat hij opbrengt wat verdedigers voor terugkomen.
Haller trainde binnen net als een aantal anderen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155327539
Vraag is niet meer of Haller vertrekt maar wanneer. -O-
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_155327598
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:47 schreef Matip het volgende:
Vraag is niet meer of Haller vertrekt maar wanneer. -O-
1 januari 2016 schat ik zo in.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155327599
Liefst zo snel mogelijk. Dan hebben ze tenminste nog wat tijd om fatsoenlijke versterkingen te halen.
pi_155327664
Gelijk deze man halen :


En nog een goede linkerverdediger en een vleugelspeler.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155327801
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gelijk deze man halen :


En nog een goede linkerverdediger en een vleugelspeler.
Neem aan dat je een centrale verdediger bedoelt? :)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_155327823
Linksbenige centrale verdediger, lijkt mij dan.
pi_155327866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:56 schreef Downwards het volgende:
Linksbenige centrale verdediger, lijkt mij dan.
Dit ja. Met van der Maarel in het centrum gaat het gewoon niet lukken dit seizoen. Man wat zat ik me te ergeren zondag.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_155327986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:55 schreef Matip het volgende:

[..]

Neem aan dat je een centrale verdediger bedoelt? :)
Linkercentrale ja!

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:57 schreef Matip het volgende:

[..]

Dit ja. Met van der Maarel in het centrum gaat het gewoon niet lukken dit seizoen. Man wat zat ik me te ergeren zondag.
Ik vind vd Maarel eerlijk gezegd beter spelen dan Kum ( :') ) en eigenlijk ook Letschert nog wel....
Had afgelopen zondag ook de meeste intercepties (9) van alle spelers in de Ere.
De opbouw moet ie zich alleen niet mee bemoeien...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155328471
Letschert en Leeuwin wat mij betreft in het centrum, mocht Utrecht zo nodig met 5 verdedigers willen spelen dan nog een ervaren linkspoot erbij inderdaad. Ook ik ben niet kapot van vd Maarel en Kum.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:21:26 #187
186611 Haags
pi_155328642
Wordt weer een mooie pot zondag :)
Goed gevuld uitvak?
Zonder wrijving geen glans
pi_155329858
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt weer een mooie pot zondag :)
Goed gevuld uitvak?
Duplan _O_

Wat een goeie aanwinst hebben jullie daarmee. Als hij heel blijft ga je dat echt nog de vruchten van plukken.
pi_155330814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt weer een mooie pot zondag :)
Goed gevuld uitvak?
300 man max.
Meer mogen er niet komen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:35:14 #190
186611 Haags
pi_155330879
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

300 man max.
Meer mogen er niet komen.
:')
Serieus? Zo weinig??? :o

Dit was in het verleden volgens mij veel meer...

Edit: volgens mij liep deze discussie hierover vorig seizoen ook.. of was dat een andere club :')
Zonder wrijving geen glans
pi_155331062
Denk niet eens dat er 300 gaan. En zoveel is er ook niet aan om naar het huidige Ado-stadion te gaan met de bus.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:42:01 #192
186611 Haags
pi_155331088
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:40 schreef Downwards het volgende:
Denk niet eens dat er 300 gaan. En zoveel is er ook niet aan om naar een Ado te gaan met de bus.
Dit zijn altijd leuke wedstrijden man. Zowel voor ado als utrecht publiek.
Wij komen ook altijd graag naar jullie toe.
Zonder wrijving geen glans
pi_155331104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit zijn altijd leuke wedstrijden man.
Vind het doorgaans wel meevallen.
pi_155373871
Erik ten Hag in de VI:

quote:
Erik ten Hag: ‘Geloof me, geen enkele ploeg is nu al klaar’
Met een nieuwe trainer en een nieuw systeem werkt FC Utrecht aan een nieuwe toekomst. Erik ten Hag (45) moet van de roemruchte club weer een stabiele subtopper maken en dat gaat met vallen en opstaan.

Het was zo’n moment dat in één klap een einde kon maken aan die al maar durende systeemdiscussie. Net als een week eerder tegen Feyenoord speelde FC Utrecht zondag tegen SC Heerenveen in een 5-3-2 formatie. Een paar minuten voor het eindsignaal, bij een1-1 stand, trok rechtsback Sean Klaiber weer eens ten aanval. Zijn loepzuivere voorzet belandde op het hoofd van spits Sébastien Haller en diens kopbal scheerde richting de bovenhoek. Stadion Galgenwaard veerde al juichend op, maar plots was daar nog het handje van Heerenveen-doelman Erwin Mulder, als een duveltje uit een doosje. Het bleef daardoor 1-1.

Met het gelijkspel tegen SC Heerenveen en de eerdere nederlaag tegen Feyenoord is het 5-3-2-systeem nog geen succesformule gebleken. En succes wordt er in Utrecht wel van Erik ten Hag verwacht. Met zijn ervaringen bij FC Twente, PSV en Bayern München wordt Ten Hag beschouwd als de ideale trainer die FC Utrecht de kus van nieuw leven kan geven. Samen met Jean-Paul de Jong moet hij van de club die in de voorbije seizoenen op de tiende en elfde plaats eindigde, weer een stabiele subtopper maken. En Stadion Galgenwaard moet weer omgevormd worden tot een erkend spookhuis. Waar tegenstanders de schrik van hun leven krijgen en niet de punten, zoals vorig seizoen toen FC Utrecht in zijn eigen stadion slechts zes competitiewedstrijden winnend kon afsluiten. Het zijn grote opdrachten die gestalte moeten krijgen met een smalle beurs. Zo leed FC Utrecht over het seizoen 2013-2014 nog een nettoverlies van 3,6 miljoen euro. De komst van spits Sébastien Haller kon alleen gerealiseerd worden doordat tien bestaande spelerscontracten werden opgezegd. In de aanloop naar dit seizoen moest FC Utrecht wederom snijden in het spelersbudget. Spits Edouard Duplan, al sinds 2010 een publiekslieveling, wilde aanvankelijk bijtekenen, maar koos uiteindelijk voor ADO Den Haag dat hem een hoger salaris en een langer contract bood. Ter compensatie kon Ten Hag alleen transfervrije spelers halen als Rico Strieder, Andreas Ludwig en Filip Bednarek, terwijl het talent Louis Nganioni is gehuurd van Olympique Lyon.

De trainer zoekt zijn nieuwe geluk dan ook in kleine dingen. Zo begon FC Utrecht een week eerder dan alle andere Eredivisie-clubs al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Een week meer trainen betekent immers een week meer invloed kunnen uitoefenen, legde Ten Hag uit. De club stelde voorts een speciale groundsman aan voor de trainingsvelden. De slechte staat daarvan werd vorig seizoen als een belangrijke oorzaak gezien voor de vele blessures. Daarnaast maakte Ten Hag een einde aan de zoete inval op trainingscomplex Zoudenbalch, waar jan en alleman vrijelijk in- en uitliepen, waardoor FC Utrecht de voorbije jaren het karakter had van een gezellige amateurclub.

Klimaat

‘Een van de opdrachten die ik heb meegekregen, is het neerleggen van een klimaat dat gericht is op verbetering’, zo legde Ten Hag uit in de aanloop naar de wedstrijd tegen SC Heerenveen. ‘Het eerste elftal is verreweg het belangrijkste elftal binnen je club en dat moet je terug kunnen zien in een duidelijke hiërarchie. De eerste selectie heeft nu een eigen afdeling, met twee eigen velden, een eigen kleedkamer en krachthonk. In het verleden liepen alle afdelingen maar door elkaar heen. Dat werd goed gepraat onder het mom van het familiaire karakter van FC Utrecht. Maar dat zit voor mij vooral in het gedrag van mensen, in benadering, in betrokkenheid naar elkaar toe.’

‘In het verleden liepen alle afdelingen maar door elkaar heen. Dat werd goed gepraat onder het mom van het familiaire karakter van FC Utrecht’

‘Het eerste móét presteren, dat is bepalend en maatgevend voor het succes van de hele club’, vervolgt Ten Hag. ‘Iedereen moet in dienst komen te staan van dat eerste elftal. Als jeugdspelers daar te pas en te onpas tussen door fietsen, krijg je niet het juiste klimaat om te kunnen presteren. Zo werd dat ook ervaren door de selectiespelers. Nu de voorwaarden zijn verbeterd kunnen wij als trainers meer van ze eisen. Er is hen een excuus uit handen genomen. Door de scheiding dienen we tegelijkertijd een prikkel toe aan de jeugd-spelers. Die weten nu: daar, bij de eerste selectie, zijn superfaciliteiten, daar kan ik mij beter ontwikkelen, dus dáár wil ik naartoe. Voor FC Utrecht blijft de jeugdopleiding een belangrijke pijler, zeker nu de club op dit moment niet kan concurreren in de salarissfeer.’

Je hebt richting de spelers ook stevig de discipline aangehaald.

‘Voor mijn gevoel niet. Ik heb bepaalde normen en waarden en daar werken we mee.’

Je hebt bijvoorbeeld de mobiele telefoon in de ban gedaan.

‘Voor mij begint en eindigt alles met een bepaalde bewustwording. Bij de huidige profvoetballer in Nederland kun je je afvragen of hij wel voldoende begrijpt wat topsport inhoudt. Dit is een vak, waarin je alleen kunt slagen als je dagelijks naar het maximale van je vermogen gaat. Ik vind: als je in het krachthonk aan het werk bent, kun je niet tegelijkertijd met je mobiele telefoon bezig zijn. Facebook, sms’jes, app’jes, Twitter; via de telefoon komen er allerlei externe prikkels binnen. Die leiden de aandacht af, de kwaliteit van de oefening wordt minder, dus uiteindelijk neemt het rendement van de krachttraining af.’

ADO Den Haag-coach Henk Fraser redeneerde hetzelfde en het leek wel een signaal. Alsof de oud-profs, de veertigers van nu, zich afzetten tegen de nieuwe generatie.

‘Deze generatie communiceert nu eenmaal met elkaar via mobiele telefoons. Onderling wordt er bijvoorbeeld nauwelijks nog gesproken over voetbal. Ik kan me daar wel aan ergeren, maar dat heeft geen zin. Wij, de trainers, moeten prikkels geven dat die bewustwording gaat optreden. Uiteindelijk moeten spelers onafhankelijk worden, in die zin dat ze zelf gaan beseffen wat ze moeten doen en daarnaar gaan handelen. Dan ben je een prof.’

Het woord bewustwording valt een paar keer. Wat houdt dat in?

‘Dat je beseft waar het om gaat, in ieder moment van de wedstrijd. Als hij in een ervaren elftal had gespeeld, had Daley Sinkgraven zo’n fout als tegen Rapid Wien niet gemaakt. Dan was hij al veel eerder in het proces gecorrigeerd. Eind vorig jaar was ik bij Jong Duitsland-Jong Oranje. Dan praat je over de beste talenten van Duitsland tegen de beste van Nederland. Sinkgraven, Boëtius, Vilhena, Rekik, Aké, Van Overeem; ze deden allemaal mee. Uiteindelijk wonnen de Duitsers met 3-1, maar bij de rust had het ook al 7-0 kunnen staan. En dan overdrijf ik niet. Wat mij vooral opviel, was het verschil in hardheid, in verantwoordelijkheidsbesef, in weten wat je wel en niet moet doen. In Nederland schieten wij schromelijk tekort op allerlei fronten. Dus wat is dan nog talent?’

Als opleider en opvoeder heb je de afgelopen twee seizoenen de tweede selectie van Bayern München onder je hoede gehad. Hoe kan het dat zij in die bewustwording zoveel verder zijn?

‘De totale werkomgeving is daar veel harder. Iedereen móét presteren, anders ontstaat er druk van binnenuit. Als een trainer drie keer op rij niet wint, kan hij er in Duitsland zo uitvliegen. Zo’n man gaat de komende tien wedstrijden echt niet de kans aan een jonge speler geven om rustig te wennen aan het hogere niveau. Nee, die stelt zijn beste elftal op. De trainingsintensiteit is daardoor ook hard, iedere speler gaat tot het uiterste om tot die beste elf te behoren. Je hebt te maken met de technisch directeuren die in Duitsland dichter op de ploeg en de staf zitten en na een wedstrijd soms ongezouten hun mening op televisie geven. En de media spelen ook een belangrijke rol in dat hele proces. Als jij als speler niet presteert, wordt daar behoorlijk kritisch naar gekeken. Dat wordt met data en statistieken onderbouwd en kan dus best confronterend zijn. Als speler moet je zorgen dat je daartegen gewapend bent, je moet over bepaalde competenties beschikken om in zo’n hard Umfeld mee te kunnen draaien. Daarvan gaat automatisch je verantwoordelijkheidsbesef omhoog.’

Op basis van welke criteria heb je bij FC Utrecht de selectie kunnen samenstellen?

‘Er is gebrek aan geld, dat is duidelijk, dus moesten we creatief opereren. Met Filip Bednarek hebben we een talentvolle keeper aangetrokken. Ik werkte in 2008 zelf nog bij FC Twente toen Filip werd binnengehaald als toptalent uit Polen, sowieso een land waar goede keepers worden opgeleid. Met Rico Strieder en Andreas Ludwig hebben we twee Duitsers erbij gekregen die een bepaalde hardheid in de competitie gewend zijn en een goede opleiding hebben gehad. Ludwig debuteerde op zijn achttiende al in de Bundesliga, bij Hoffenheim. Hij is een multifunctionele en linksbenige middenvelder die ook vanaf de flank kan opereren.’

‘Met Strieder heb ik de voorbije twee seizoenen al samengewerkt. Hij bleef ook in wedstrijden van de eerste selectie van Bayern moeiteloos overeind. Alleen: daar kreeg hij geen kans. Voor het middenveld trekt Bayern München spelers aan van het kaliber Arturo Vidal. Strieder is een echte controleur, de katalysator in het team. Hij vult de gaten die anderen laten liggen en kan het spel ook goed verplaatsen.’

‘Louis Nganioni wordt gezien als de toekomstige linksback van Olympique Lyon. Dat is Champions League-niveau en dat zie je terug in zijn vaardigheid. Aan die jongens kleven beperkingen, natuurlijk. Maar ze hebben ook potentie. Het is aan ons en vooral aan hen om die volgende stap te zetten. Dat geldt ook voor veel andere spelers uit onze selectie. Sean Klaiber heeft vorig seizoen ervaring opgedaan bij FC Dordrecht. Bart Ramselaar komt zo uit de A-jeugd. Sébastien Haller is ook nog maar 21, maar de klasse druipt er nu al vanaf. Hij kwam in januari binnen gewaaid, is gewend aan club en medespelers en moet nu een aantal zaken gaan verbeteren. Als ’m dat lukt, kan hij een grote voetballer worden.’

Ben je tevreden over de kwaliteit in de selectie?

‘We blijven alert op een buitenkansje. Ik weet nog dat we in 2006 vlak voor het sluiten van de transfermarkt Orlando Engelaar naar FC Twente haalden. Hij was overbodig bij Racing Genk en door de buitenwacht werd er best wel sceptisch naar zijn komst gekeken. Twee jaar later speelde Engelaar echter met het Nederlands elftal op het EK. Eén goede speler kan al genoeg zijn om het gemiddelde niveau in je selectie een flinke push te geven.’

Jonge spelers gedijen het beste als ze bij de hand worden genomen door routiniers en dat maakt het vertrek van Edouard Duplan en Tommy Oar extra vervelend. Duplan is bij ADO aan zijn tiende seizoen in Nederland begonnen en Oar had er ook al honderd Eredivisie-wedstrijden opzitten. ‘Duplan en Oar hebben in het verleden laten zien dat ze het verschil kunnen maken. Nu moeten andere spelers de kar gaan trekken. We hebben nog steeds ervaren spelers als Willem Janssen, Mark van der Maarel, Robbin Ruiter, Christian Kum en Ruud Boymans als hij fit. En Yassin Ayoub is weliswaar nog maar 21, maar hij is niet meer onervaren. Yassin is aan zijn derde seizoen in de Eredivisie begonnen, heeft voetbalintelligentie en zal meer verantwoordelijkheid moeten nemen.’

Halverwege de voorbereiding is FC Utrecht geswitcht naar het 5-3-2-systeem. Dat had met het vertrek van de vleugelspelers Duplan en Oar te maken.

‘Het belangrijkste criterium is de kwaliteit van je spelersgroep. Van de aanvallers die overbleven zoals Nacer Barazite, Sébastien Haller, Rubin Rubio, Ruud Boymans en Kristoffer Petterson is er geen één die je kunt classificeren als een echte buitenspeler. Jonge jongens als Issa Kallon en Hamza Boukhari zouden het op termijn kunnen invullen, maar hebben op dit moment nog niet het vermogen om stabiel Eredivisie te spelen. En geld om zo’n specialist aan te trekken, heeft FC Utrecht niet. Dan ga je zoeken naar andere oplossingen. Daarbij vind ik het handig als een elftal meerdere systemen kan spelen. We hebben tijd en wedstrijden nodig om de speelwijze te ontwikkelen. In competitiewedstrijden komen de mankementen pas goed aan de oppervlakte. Van daaruit ga je weer verder schaven.’

In systemenland Nederland wordt 5-3-2 al snel weggezet als een behoudend concept.

‘Daar kan ik niet zoveel mee. De grondgedachte is aanvallend, want je probeert in offensief opzicht de beste bezetting voor de goal te krijgen. De spitsen hebben de ruimte om uit te wijken naar de zijkant. Met Louis Nganioni, Sean Klaiber en Yannick Corte hebben we vleugelverdedigers die ook goed op het middenveld kunnen spelen. En dan wordt het al een 3-5-2-systeem. Niet het naampje, maar de uitvoering is belangrijk, daar staat of valt alles mee. Dat heb je kunnen zien aan het elftal van Chili. Tijdens het WK en de Copa América speelde dat vanuit een 3-5-2-systeem spectaculair voetbal.’

Een nederlaag tegen Feyenoord en een puntje tegen SC Heerenveen. Wat zegt zo’n competitiestart over het perspectief van FC Utrecht in dit seizoen?

‘Geloof me, geen enkele ploeg is nu al klaar. Je hebt altijd vijf, zes wedstrijden nodig om in het seizoen te komen. Zeker de eerste fase van een seizoen betekent vooral keihard werken om het proces in gang te zetten. En je moet iedere wedstrijd ook keihard werken om een resultaat te behalen. Als wij naar een hoger niveau willen moet de pass-nauwkeurigheid beter. Als je zuiniger bent in balbezit, kunnen spelers meer initiatief nemen en van daaruit krijg je weer meer controle over een wedstrijd. Die automatismen moeten in grote mate nog ontstaan. En die krijg je alleen maar door competitie, door de hardheid van de echte wedstrijden.’

‘De komende maanden worden interessant. Er komen ongetwijfeld teleurstellingen, het gaat tegenzitten, er komt druk van buiten, de mentale weerbaarheid wordt getest. Wij hebben veel jonge spelers die zich moeten ontwikkelen, zowel mentaal als fysiek. Ze moeten bijvoorbeeld meer inhoud krijgen. Dat gebeurt gedurende het seizoen, is onderdeel van het proces. Maar als ik door de resultaten van de afgelopen weken heen kijk, zie ik veel potentie, bereidheid en individuele kwaliteit, elke dag weer. Ik ben dus absoluut positief gestemd.’

Willem Janssen: ‘Je moet voetballers geen excuus geven, dan verslappen ze’

Na afloop van het duel met SC Heerenveen (1-1) daalde een fluitconcert van de tribunes van Stadion Galgenwaard. FC Utrecht slaagde er ook niet in om de tweede competitiewedstrijd te winnen. Een week eerder was Feyenoord in De Kuip te sterk geweest (3-2). ‘Voor FC Utrecht-begrippen is de sfeer nog vrij rustig’, bleef aanvoerder Willem Janssen laconiek. ‘In tegenstelling tot voorgaande jaren heeft de clubleiding niet te hoog van de toren geblazen. Er is doelbewust gekozen voor ontwikkeling en daarbij hoort ook dat je niet snel in paniek raakt.’

Na Jan Wouters en Rob Alflen is Erik ten Hag de derde trainer die Janssen in twee seizoenen FC Utrecht meemaakt. De nieuwe coach heeft in korte tijd behoorlijk wat teweeggebracht, constateert de 29-jarige middenvelder. ‘Ten Hag heeft erg gehamerd op het verbeteren van de randvoorwaarden en daarmee behoorlijk wat irritaties bij de spelers weggenomen. Vorig seizoen hadden wij bijvoorbeeld maar één trainingsveld en dat was ook nog eens slecht onderhouden. En als een bal alle kanten opstuitert, kun je niet van een medespeler eisen dat hij een zuivere, strakke pass gaat geven. Nu hebben we twee velden exclusief voor het eerste. Na elke training is er goede voeding beschikbaar om het energieniveau aan te vullen. Het zijn allemaal kleine dingen die samen echter een grote impact hebben. Je moet voetballers namelijk geen excuus geven, dan verslappen ze.’

‘Aan de werkwijze van de trainer Ten Hag hebben we als groep behoorlijk moeten wennen’, vervolgt Janssen. ‘Zijn trainingen duren bijvoorbeeld lang, we staan geregeld stil en in het begin had niet iedereen het gevoel dat hij zijn energie kwijt kon. Inmiddels is dat anders, we zien nu wat het ons oplevert. De trainer bereidt spelers tot in detail voor op wat er van hen verwacht wordt. Achter elke oefening zit een bedoeling. Vorig seizoen hadden we bepaalde basisafspraken, maar ging Rob Alflen meer uit van de eigen creativiteit van spelers. Ten Hag wil alles in de eigen hand houden, brengt structuren aan, wil dat we meer met het koppie spelen.’

Het 5-3-2-systeem dat Ten Hag in Utrecht heeft geïntroduceerd, is voor de spelers allang geen item meer, bezweert Janssen. ‘Wij als spelers zien ook dat onze aanvallers het liefst tegen de as aanspelen. Het is in het belang van het hele elftal dat zij goed kunnen renderen. Uiteindelijk is het de bedoeling dat we als ploeg tactisch flexibel worden. Nu spelen we 5-3-2, maar in de nabije toekomst kan dat ook 4-1-4-1 of 4-3-3 worden. Als tegenstanders een antwoord vinden op de problemen die spelen tegen 5-3-2 hen oplevert, moeten wij ook weer een ander wapen klaar hebben. Daar steken we momenteel veel trainingsuren in. Uiteindelijk willen we ons gaan mengen in de strijd om de play-offs voor Europees voetbal. Belangrijk wordt vooral dat we minder gemakkelijk doelpunten weggeven. Vorig seizoen maakten we zestig doelpunten, maar kregen er ook 62 tegen, eigenlijk een belachelijk aantal. Heerenveen maakte ook weer een goal uit het niets eigenlijk. In dat soort situaties moeten we scherper en mannelijker optreden. Dat is belangrijker dan de discussie over systemen.’
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155374481
Prima interview.

Mokhtar mag weg lees ik, komt uit Utrecht en is vaak dreigend. Buitenkans?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_155374503
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:19 schreef Matip het volgende:
Prima interview.

Mokhtar mag weg lees ik, komt uit Utrecht en is vaak dreigend. Buitenkans?
Ik zou het prima vinden!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155404369
Barazite bij de training vandaag ingedeeld bij de reserves, Peterson bij de basis.

Benieuwd hoe dat zondag is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155404378
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:40 schreef Downwards het volgende:
Denk niet eens dat er 300 gaan. En zoveel is er ook niet aan om naar het huidige Ado-stadion te gaan met de bus.
Toch nog 140 man die naar dat Ado gaan.
pi_155412098
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:35 schreef Downwards het volgende:

[..]

Toch nog 140 man die naar dat Ado gaan.
Wat is jullie doelstelling eigenlijk?
pi_155412445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat is jullie doelstelling eigenlijk?
Bier drinken en broodjes bal eten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155412507
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bier drinken en broodjes bal eten.
Hey Obelix, alles goed jongen?
pi_155412525
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bier drinken en broodjes bal eten.
Moet te doen zijn
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:12:14 #203
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_155413052
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bier drinken en broodjes bal eten.
Sinds kort frinkandellen en kwekkeboom kroketten.

:Y)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_155415415
Ik ga mee met de broodjes bal. Verder natuurlijk een beetje zeiken op alles en iedereen met de mensen om me heen.
pi_155467396
Ruiter :N
pi_155467559
Hele wedstrijd de betere, 1 lange bal van Den Haag en direct de gelijkmaker..

2 punten verloren, toch tevreden met het spel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  User die overal opduikt 2022 zondag 23 augustus 2015 @ 17:57:05 #207
186611 Haags
pi_155470380
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Hele wedstrijd de betere, 1 lange bal van Den Haag en direct de gelijkmaker..

2 punten verloren, toch tevreden met het spel.
Hou toch op man. Drama scheids :r die maakte en kraakte het spel vandaag!
Pingel was ook zwaar onterecht trouwens!
Zonder wrijving geen glans
pi_155470590
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hou toch op man. Drama scheids :r die maakte en kraakte het spel vandaag!
Pingel was ook zwaar onterecht trouwens!
Scheids was inderdaad drama maar dat is Van Boekel altijd.

Derijck hield weldegelijk vast imo, maar Utrecht had er nog minimaal 2 moeten en kunnen maken.

ADO speelde paniekvoetbal, alleen maar de lange bal, viel me wel tegen na al die lovende woorden in de afgelopen week.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  User die overal opduikt 2022 zondag 23 augustus 2015 @ 18:05:56 #209
186611 Haags
pi_155470664
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Scheids was inderdaad drama maar dat is Van Boekel altijd.

Derijck hield weldegelijk vast imo, maar Utrecht had er nog minimaal 2 moeten en kunnen maken.

ADO speelde paniekvoetbal, alleen maar de lange bal, viel me wel tegen na al die lovende woorden in de afgelopen week.
Ado kwam gewoon nauwelijks in zijn spel, was overal een stap te laat. Weet niet wat ze hadden vandaag maar het was wel zwaar verneukt wat ze lieten zien. Utrecht was ook veel feller en zat er bovenop. Dus dat is jullie verdienste.
Zonder wrijving geen glans
pi_155488809
Jammer dat Ruiter schuttert en o.a. Ramselaar verzuimt de kansen af te maken, anders had je de 3 punten meegenomen.

Vond Ado wel tegenvallen; ze hebben laten zien veel beter te kunnen.
pi_155489030
ADO wist zich geen enkele raad met ons, steeds maar achterin rondspelen en dan toch maar die lange bal en hopen op een bevlieging voorin.

Vond bij ons Barazite, Ramselaar, Ayoub, Letschert en de beide backs goed spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 24 augustus 2015 @ 09:46:48 #212
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_155490208
Weer op het eind gelijkspelen :'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_155494523
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:46 schreef Paul het volgende:
Weer op het eind gelijkspelen :'(
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155496904
Tja als ramselaar zijn enorme kansen niet had gemist was het getob 2-1 of 3-1 geweest en had niemand het over de fout van ruiter...
pi_155496984
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef zatoichi het volgende:
Tja als ramselaar zijn enorme kansen niet had gemist was het getob 2-1 of 3-1 geweest en had niemand het over de fout van ruiter...
Absoluut waar, vindt Ramselaar zelf trouwens ook las ik. (''Ik ben dan wel jong maar dat is geen excuus, die 1-op-1 moet ik gewoon scoren.'')

Maar toch, wat deed Ruiter zo ver voor zijn doel als er een kopduel buiten de 16 plaatsvindt?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155521941
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]
Maar toch, wat deed Ruiter zo ver voor zijn doel als er een kopduel buiten de 16 plaatsvindt?
Dat vroeg ik me inderdaad ook af, echt totaal onnodig om daar te zijn op die plek en kost je gewoon 3 punten.
pi_155582290
Volgens het AD vandaag hoopt men nog altijd Quesada, Sarota, Diemers en Markiet kwijt te raken deze transferperiode.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155627422
Rico Strieder vervangt morgen waarschijnlijk Chris Kum die een enkelblessure heeft.

Verder heeft Tommy Oar vandaag getekend bij Ipswich Town.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:44:49 #219
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_155631098
Krijg ik zo een betaal kaart toegestuurd.

Waarom printen ze ook niet even mijn barcode van mijn seizoenskaart erop? Dan heb je maar 1 kaart intotaal.

Nu 2 passen meenemen naar het stadion.

Achterlijke gladiolen daar

Of komt dat nog in de toekomst?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_155660633
Uitstekende wedstrijd vandaag hoor, Groningen kon helemaal niets en we hadden er minimaal 2-3 meer moeten en kunnen maken!

Doelpuntenmakers Ramselaar en Letschert de beste op het veld en Strieder ook een goed debuut.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155660842
In ieder geval een veel betere wedstrijd dan tegen Heerenveen. De bal werd nu goed in de ploeg gehouden, wat overigens wel leidde tot veel passjes in de breedte. Maar duidelijk dat het steeds ietsjes beter gaat.
pi_155661075
Schijnt trouwens dat Kevin Conboy deze kant op komt, concurrentie voor Klaiber dus.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155675937
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 21:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Schijnt trouwens dat Kevin Conboy deze kant op komt, concurrentie voor Klaiber dus.
is een linkerverdediger toch?

Strieder trouwens lekker laten staan. Nu Leeuwin terug is van der Maarel op de bank, alhoewel die het gister wel goed deed.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_155676150
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 14:59 schreef Matip het volgende:

[..]

is een linkerverdediger toch?

Strieder trouwens lekker laten staan. Nu Leeuwin terug is van der Maarel op de bank, alhoewel die het gister wel goed deed.
Klopt je hebt gelijk!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155699945
Sinds tijden weer eens echt genoten van een wedstrijd. Volop strijd, overal op het veld werden duels gewonnen, echt verdiend gewonnen. Score had hoger mogen uitvallen. Maar een prima resultaat. Hopelijk blijft Kum aan de kant. Strieder deed het prima.
pi_155699987
Zie op whoscored.com dat Strieder 97% van zijn passes naar de juiste kleur heeft gespeeld, hoogste van alle spelers op het veld.

edit: staat ook in het elftal vd week bij de Telegraaf, samen met Letschert en Barazite.

[ Bericht 28% gewijzigd door PBateman1978 op 31-08-2015 10:04:47 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155700577
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:54 schreef zolderraam het volgende:
Sinds tijden weer eens echt genoten van een wedstrijd. Volop strijd, overal op het veld werden duels gewonnen, echt verdiend gewonnen. Score had hoger mogen uitvallen. Maar een prima resultaat. Hopelijk blijft Kum aan de kant. Strieder deed het prima.
Vond dit inderdaad ook, denk de beste wedstrijd in jaren gezien!
pi_155701171
quote:
De verdedigers Yannick Cortie (22) en Gévero Markiet (24) maken het seizoen 2015/2016 af bij Helmond Sport. De Brabantse Jupiler League-ploeg huurt de achterhoedespelers voor de rest van het seizoen van de Utrechters.

Cortie maakte dit seizoen als invaller in de duels met Feyenoord en ADO Den Haag speelminuten in het vlaggenschip van FC Utrecht. Markiet zat dit seizoen nog niet bij de wedstrijdselectie van de club uit de Domstad.

"Yannick en Gévero hebben baat bij het spelen van wedstrijden", stelt Technisch Manager Erik ten Hag van FC Utrecht. "De kans op speelminuten in het eerste elftal was voor die jongens in Utrecht een stuk kleiner dan in Helmond. In de Jupiler League kunnen zij ervaring opdoen op een goed niveau. Dat draagt bij aan hun ontwikkeling."

Onlangs sloot FC Utrecht-aanvaller Gyrano Kerk zich ook al op huurbasis aan bij Helmond Sport. Ook voor de flankspits geldt dat hij de rest van het seizoen het Lavans Stadion als thuisbasis heeft.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155701831
quote:
Utrecht voor twintig miljoen het schip in om stadion

Door Mike Muller
UTRECHT -
De gemeente Utrecht heeft zich definitief teruggetrokken uit het financiële debacle rond het FC Utrecht-stadion Galgenwaard. Utrecht heeft met de Rabobank en Memid Galgenwaard B.V. een miljoenendeal gesloten, waarbij de gemeente haar vordering (die voortvloeit uit een lening van 25 miljoen euro uit 2003) verkoopt aan de Rabobank. Met deze overeenkomst is zes miljoen euro gemoeid.
PvdA-voorzitter Hans Spekman.
PvdA-voorzitter Spekman.
Foto: ANP
De gemeente heeft een bedrag van ongeveer 20 miljoen euro gereserveerd en is dat kwijt. ,,Het heeft ons veel geld gekost, maar gezien de omstandigheden ben ik tevreden dat in elk geval de financiële betrokkenheid beëindigd is", aldus wethouder Kees Geldof (VVD).
Naast de verkoop van de gemeentelijke vordering behelst de deal ook de uitgifte in erfpacht van het parkeerterrein voor de hoofdingang van stadion Galgenwaard aan Memid Galgenwaard BV. Ook is de looptijd van het erfpachtrecht van het trainingscomplex Zoudenbalch van 2018 tot 2028 verlengd.
Hans Spekman
In 2003 dreigde FC Utrecht failliet te gaan waardoor betaald voetbal in Utrecht niet meer mogelijk zou zijn. Om de voetbalclub te redden en de gebiedsontwikkeling (winkels, kantoren, parkeergarage) rond het stadion veilig te stellen, sloot toenmalig PvdA-wethouder Hans Spekman in 2003 een paraplu-overeenkomst, waar de lening aan Memid Investments BV deel van uit maakte. Als dank kreeg Spekman een seizoenskaart voor het leven. De lening stelde Memid Investments BV in staat een deel van het stadion van FC Utrecht over te nemen en de verbouwing van het stadioncomplex af te maken.
Na het faillissement van Memid Investments BV in 2011 was terugbetaling van de lening onzeker. Een ruime raadsmeerderheid wenste niet langer financiële bemoeienis te hebben met het noodlijdende voetbalstadion, dat al vier jaar op het randje van faillissement wankelt.
Slechts een fractie van de in 2003 verstrekte lening van 25 miljoen euro is teruggestort in de gemeentekas.
Verlies
Utrecht heeft vanaf 2011 voorzieningen in de gemeentebegroting getroffen, oplopend tot ¤ 20,5 miljoen om het te verwachten verlies op de lening op Memid Investments BV af te dekken. Met de ontvangsten uit de nu gesloten overeenkomst dekt de gemeente het resterende deel van het tekort op de lening op Memid Investments BV af.
Met het ondertekenen van de vaststellingsovereenkomst draagt de Gemeente Utrecht allereerst haar gehele vordering op het ‘Midreth-concern’ met alle daaraan verbonden (zekerheids)rechten over aan de Rabobank Rijn- en Veenstromen tegen een bedrag van 6.000.000 euro, te betalen in vier jaarlijkse termijnen van 1.500.000 euro.
Memid Galgenwaard BV betaalt daarnaast de achterstallige huur van het parkeerterrein Noord aan de gemeente Utrecht bij de juridische levering van dit terrein. Dit bedraagt vijf jaren van 50.000 euro met als totaal 250.000 euro. Daarnaast is een deel van de rente op de geldlening aan Memid Investments zeker gesteld door een bankgarantie van de Rabobank. Dit bedrag wordt door de Rabobank aan de gemeente voldaan. Dit betreft een bedrag van 440.095 euro. Rabobank betaalt over dit bedrag daarnaast nog 1,5% rente. Na deze betaling zal de gemeente Utrecht geen aanspraak meer maken op deze garantie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155702281
de deadline komt dichter en dichterbij
pi_155731723
En Haller blijft dus, top... Hoop wel dat hij het waar kan (blijven) maken. Aardig duo heb je dan als Boymans ook weer terug is :)
pi_155731733
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:19 schreef m0ridin het volgende:
En Haller blijft dus, top... Hoop wel dat hij het waar kan (blijven) maken. Aardig duo heb je dan als Boymans ook weer terug is :)
Boymans zit dan gewoon op de bank lijkt me, als ie uberhaupt ooit nog fit wordt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155731786
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Boymans zit dan gewoon op de bank lijkt me, als ie uberhaupt ooit nog fit wordt.
Ben zelf ook meer fan van Haller, maar Boymans deed het natuurlijk wel prima. Alleen is hij meer puur de doelpuntenmaker terwijl Haller een meer completere speler is wat mij betreft, meer in dienst van het team.

Hoop voor Boymans wel dat hij terug kan komen, en voor Utrecht ook natuurlijk... Altijd goed om opties te hebben.
pi_155732090
Ik zie liever Barazite dan Boymans hoor. Zeker met een Haller voorin.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_155732913
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:19 schreef m0ridin het volgende:
En Haller blijft dus, top... Hoop wel dat hij het waar kan (blijven) maken. Aardig duo heb je dan als Boymans ook weer terug is :)
quote:
In Engeland is de markt vandaag nog open tot 18.00 uur. In Rusland zelfs nog een paar uurtjes langer, tot 23.59 uur.
Ik wacht nog even af voor ik juich
pi_155734248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:38 schreef Matip het volgende:
Ik zie liever Barazite dan Boymans hoor. Zeker met een Haller voorin.
Eens, ben stiekem ook wel fan van Barazite... Helemaal nu hij zn mindset wat lijkt te hebben aangepast.

quote:
99s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:18 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

[..]

Ik wacht nog even af voor ik juich
Hmmm, maar was NL niet tot afgelopen middernacht? Of maakt dat niet uit... Ah well, wacht ik voor de zekerheid ook nog even. (Zie m trouwens niet snel naar Rusland gaan, hoewel t geld daar meer dan genoeg voorradig is).
pi_155734280
Barazite is een verademing ten opzichte van vorig seizoen!

Je hebt nu ook echt veel voetbal in de ploeg met Haller, Barazite, Ramselaar en Ayoub, die vinden elkaar zo makkelijk, zal hopelijk alleen maar beter gaan de komende tijd!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155734773
Als Boymans fit is mag hij er van mij meteen in ipv Barazite. Ik vind het nog steeds een luie spits die veel te weinig doet en laat zien. Maakt al een schaar voordat de tegenstander ook maar in de buurt is. Hakjes op de verkeerde momenten.
Liever een bewegelijke spits die ook hard werkt en overal voor gaat zoals Boymans rond Haller. Maar als ik bovenstaande allemaal lees ben ik blijkbaar de enige :)
pi_155734782
quote:
Leeft het eigenlijk onder de aanhang de rel/bom die nu onder Spekman ligt?
pi_155735009
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:56 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Leeft het eigenlijk onder de aanhang de rel/bom die nu onder Spekman ligt?
Waarom zou het?
Die VVDer kan makkelijk praten 12 jaar na dato... :')

Alsof Spekman de bouwcrisis kon voorspellen...
Daarbij zijn er nog wel meer dingen waar de gemeente Utrecht geld aan verkwanseld heeft, denk aan het nieuwe muziekcentrum, of het water weer terug de singel in... Tientallen miljoenen weg aan prestige projecten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155758540
quote:
Systeem FC Utrecht bezorgt tegenstanders handenvol werk

In feite was de wedstrijd al in de rust beslist. Dat was namelijk het moment dat FC Groningen-coach Erwin van de Looi besloot twee wissels toe te passen en zijn ploeg van 4-3-3 naar 5-3-2 te laten overschakelen. Een wijziging van systeem leek na een matige eerste helft logisch, maar net als FC Utrecht 5-3-2 gaan spelen? Dat is dit seizoen nu juist de specialiteit van die ploeg.

Na het beoordelen van zijn selectie stelde Utrecht-coach Erik ten Hag vast dat hij door het vertrek van Tommy Oar en Edouard Duplan wel erg dun zat in zijn buitenspelers, terwijl hij aan de andere kant met Sébastien Haller, Nacer Barazite, Rubio Rubin en Ruud Boymans over een overschot aan centrumspitsen beschikte. Dat was het moment dat Ten Hag besloot 5-3-2 te gaan spelen. Het is de speelwijze waarmee hij in de voorbereiding begon en die hij bij zijn ploeg inmiddels al een stevig aantal weken heeft ingeslepen en geperfectioneerd. Op het moment dat FC Groningen zaterdagavond besloot om dezelfde speelwijze te hanteren, werd het meteen een kansloze missie voor de bezoekers.

Opponenten worden vaak gedwongen zich aan te passen

Met zijn keuze voor 5-3-2 bezorgt Ten Hag zijn tegenstanders behoorlijk wat kopzorgen. Op de tribunes van Galgenwaard waren Peter Bosz en Rob Maas aandachtige toeschouwers, omdat Vitesse over twee weken ook moet aantreden tegen FC Utrecht. En hoewel Vitesse en Bosz altijd uitgaan van de eigen kracht, is het duidelijk dat ook zij te maken krijgen met een aantal situaties die aanpassingen zullen vergen van hun spelers. Daar ligt dus ook het voordeel van de keuze van Ten Hag en FC Utrecht. Die ploeg heeft zich de afgelopen weken erin gespecialiseerd met haar 5-3-2-formatie te spelen tegen tegenstanders die 4-3-3 hanteren. De spelers kennen inmiddels de ruimtes die vallen aan de zijkanten, zij weten hoe ze achterin in de opbouw de man-meersituatie kunnen uitspelen en de aanvallers Haller en Barazite loeren nu al automatisch op de ruimtes die achter de backs van de opponent vallen. Voor de tegenstanders zijn het meestal nieuwe situaties, zij werden al vaak gedwongen zich aan te passen als het even niet loopt. Ook FC Groningen deed dat na de eerste helft van het duel, toen de ploeg overal een stap te laat kwam.

Is er een oplossing? Natuurlijk. Dat toonde Feyenoord aan in de eerste minuten van zijn thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Zorg er in ieder geval niet voor dat je je buitenspelers belast met de bewaking van de backs van FC Utrecht. In de praktijk betekent dat namelijk dat ze de hele flank moeten bestrijken. Achterin kan FC Utrecht in dat geval de numerieke meerderheid met zijn drie centrale verdedigers tegen de spits en de aanvallende middenvelder vrij gemakkelijk uitspelen. Dat is precies wat FC Groningen overkwam. Durf net als Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst met de twee buitenspelers en spits zo snel mogelijk druk te zetten op de drie centrale verdedigers en de pass naar de backs eruit te halen. De eigen backs kunnen dan altijd nog doordekken op de backs van de tegenstander. Het is een keuze die wel enige lef vereist, omdat je achterin al snel een-op-een komt te staan tegen de spitsen Haller en Barazite.
vi.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155780713
quote:
2 september 2015

De Commissie van Beroep van de KNVB heeft besloten om de straf van de tuchtcommissie te handhaven voor de antisemitische spreekkoren tijdens de wedstrijd FC Utrecht - Ajax in april van dit jaar. Wilco van Schaik, Algemeen Directeur van de FC Utrecht, tekent er het volgende bij aan.

“Ik wil om te beginnen nòg een keer gezegd hebben dat wij vanzelfsprekend de vreselijke spreekkoren ten diepste betreuren en dat wij er alles aan doen en willen doen om ze te voorkomen. En ik wil ook niet bagatelliseren wat er gebeurd is. Dat is níet aan de orde. Het gaat erom dat wij in eerste instantie bij de tuchtcommissie van de KNVB en later bij de Commissie van Beroep, een- en andermaal hebben kunnen aantonen dat we tijdens die wedstrijd níet wisten van sommige later gehoorde verwerpelijke spreekkoren. We hebben een aantal keer tijdens de wedstrijd opgetreden tegen de wel gehoorde spreekkoren. Dit gaf de commissie ook aan. Maar er zijn een paar spreekkoren niet waargenomen. Als al eerder gezegd: niet door ons alleen, maar ook de stewards, de aanwezige waarnemers van de KNVB, het Openbaar Ministerie en het arbitrale kwartet hebben niets gehoord en ook van de politie hebben we niets doorgekregen zo bleek uit verklaringen achteraf. Zou dat wèl gebeurd zijn, dan hadden we uiteraard direct tijdens de wedstrijd ingegrepen volgens het afgesproken protocol, zoals we op andere momenten wel hebben gedaan tijdens die wedstrijd. Waarom zouden wij het protocol niet inzetten als we een spreekkoor horen? Daar is geen enkele reden voor. We hebben het echt niet gehoord. En wij dus niet alleen. De Commissie erkent dan ook in haar uitspraak dat het tijdens een wedstrijd wel heel moeilijk en complex is om spreekkoren te herkennen, laat staan daders te traceren. Daar ben ik blij mee. Want dat geeft aan hoe moeilijk dit probleem is. Maar de commissie houdt toch vast aan de gevorderde straf.”

“Tegen die achtergrond mag duidelijk zijn dat we het vonnis van de KNVB teleurstellend vinden om naast een boete van 10.000 euro te eisen dat de eerstkomende wedstrijd tegen Ajax, op 13 december, met een lege Bunnikside wordt gespeeld. Ik ontkom niet aan de indruk - laat ik daar ook open over zijn - dat ook de politieke druk rond deze zaak een rol heeft gespeeld in deze zware straf. In Den Haag werden hoe dan ook van de KNVB harde maatregelen verwacht en dat heeft in dit geval FC Utrecht moeten weten. Ik begrijp de politieke en maatschappelijke verontwaardiging over die kwetsende spreekkoren, maar laat dat toch gezegd zijn.”

Hoewel de uitspraak hard aankomt, bevat het vonnis ook elementen waarover Van Schaik te spreken is. “De commissie van beroep erkent dat het herkennen van spreekkoren en het vervolgens direct ingrijpen moeilijk is. En dat blijft, zo is de conclusie, te allen tijde alleen de verantwoordelijkheid van de club. We zijn er blij mee dat is bevestigd dat de vraag in hoeverre je als club kan worden aangesproken op spreekkoren, als lastig is getypeerd. Spreekkoren die je niet kan herkennen, melodieën die je niet herkent; het is aan een club om binnen soms wel vijf seconden dat een spreekkoor maximaal duurt die wél te herkennen en dan ook nog direct mensen het vak op te sturen om aanhoudingen te verrichten. Dat is extreem moeilijk. Spreekkoren vormen een sociaal maatschappelijk probleem van alle clubs én de KNVB. We moeten dit met elkaar aanpakken en een manier vinden om dit gezamenlijk op te lossen. Ook nu pleit ik, nogmaals, voor een gedeelde verantwoordelijkheid van alle clubs met de KNVB. Wij zullen onze lessen inbrengen.”

“Wij gaan daar als club verder mee aan de slag met een aantal aangescherpte maatregelen in het stadion. Zo gaan we voor ongeveer 200.000 euro investeren in geavanceerde camera’s en geluidsapparatuur in het hele stadion en op de Bunnikside en het uitvak specifiek om spreekkoren beter te kunnen traceren en te identificeren. Met die hulpmiddelen kunnen de mensen die kwetsende spreekkoren ten gehore brengen, beter en sneller worden opgespoord en hopelijk dan wel gestraft worden door ons, de KNVB of het Openbaar Ministerie. Minstens zo belangrijk vind ik het om het kwaad bij de wortel aan te pakken en de lieden die die teksten zingen, te confronteren met hun kwetsende gedrag. Dat is onze morele en maatschappelijke plicht. Het straffen van een club alleen helpt niet. In dat kader hebben we samenwerking gezocht met onder andere de gemeente Utrecht en het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI). En hebben we met meer dan 30 fans onlangs een bezoek aan het voormalige doorgangskamp Westerbork georganiseerd. Dat heeft op hen grote indruk gemaakt en ze zullen dat zeker delen met anderen. Met deze en andere educatieve acties hopen we die excessen ècht aan te pakken. Hopelijk kunnen we deze ervaringen weer delen met andere clubs en de KNVB, want nogmaals: het gaat om een landelijk probleem. Binnenkort zitten we al met de KNVB om de tafel om hier verder over te praten naar aanleiding van dit voorval. En gaan we op ons initiatief een aantal clubs die met dezelfde problemen te maken hebben bij elkaar brengen waar we met het CIDI dit probleem gaan bespreken en op zoek gaan naar constructieve vervolgstappen naar aanleiding van voorvallen in Nederland. Wij beseffen ons echt dat we onze verantwoordelijkheid moeten pakken."

“Tenslotte zijn we nu al bezig met de eerstkomende thuiswedstrijd tegen Ajax op zondag 13 december. Ik heb onze seizoenkaarthouders van de Bunnikside al laten weten dat ze op andere plaatsen in het stadion een stoel krijgen, want zij mogen niet de dupe worden van het gedrag van een klein stel raddraaiers. Het verwijt dat ik hiermee de straf ondermijn, leg ik derhalve naast me neer. De wedstrijd wordt door de uitspraak een complexe operatie die om extra maatregelen vraagt. Een en ander doen we in goed overleg met de supportersverenigingen en niet te vergeten met de driehoek – burgemeester, openbaar ministerie en politie – van de gemeente Utrecht.”
Uitstekende reactie van Wilco.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155781165
quote:
FC Utrecht heeft zijn laatste linie van een impuls voorzien. De Deense international Kevin Conboy heeft zich voor twee seizoenen verbonden aan de Eredivisionist uit de Domstad.

De 27-jarige Conboy is een jeugdproduct van de Deense club Esbjerg fB. Voor die ploeg speelde hij ook enkele jaren in het eerste elftal, waarna hij overstapte naar het Nijmeegse NEC. Daar liep zijn contract na afgelopen seizoen af.

“Kevin is een speler die goed past in het profiel van een FC Utrecht-verdediger”, zegt Technisch Manager Erik ten Hag van de ploeg uit de Domstad. “Hij gaat altijd voorop in de strijd, toont initiatief, neemt het voortouw. Kevin is voetballend sterk, zeer offensief ingesteld en beschikt over de juiste instelling en mentaliteit Hij is een winnaar en weet wat er in de topsport gevraagd wordt. Kevin neemt bovendien een flink pak ervaring mee naar Utrecht. Hij speelde meer dan tweehonderd wedstrijden in het betaalde voetbal.”
Welkom Kevin!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155784170
5 op een rij.

quote:
Nando Quesada keert terug naar Spanje. De middenvelder, opgeleid bij Barcelona, heeft in overleg met FC Utrecht besloten zijn contract te laten ontbinden en af te laten kopen. Hij hoopt in Spanje een nieuwe club te vinden nadat hij in stadion Galgenwaard op een dood spoor was beland.
Dag Nando!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155938309
Zondag weer een realistische 5-3-2? Zie ons dan wel een punt pakken of zelfs meer tegen een uitstekend team als Vitesse. Was zeer content met het optreden van Strieder tegen Groningen; verdient wat mij betreft een vervolg.

[ Bericht 18% gewijzigd door Downwards op 09-09-2015 00:28:28 ]
pi_155941581
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 00:04 schreef Downwards het volgende:
Zondag weer een realistische 5-3-2? Zie ons dan wel een punt pakken of zelfs meer tegen een uitstekend team als Vitesse. Was zeer content met het optreden van Strieder tegen Groningen; verdient wat mij betreft een vervolg.
Ik verwacht dezelfde opstelling als tegen Groningen inderdaad!

Vitesse zal ongetwijfeld beter zijn dan Grunn en proberen vroeg druk te zetten op onze verdedigers, maar we moeten dan maar hopen dat Strieder weer regelmatig naar het middenveld verhuist, daar zal ook Vitesse moeite mee hebben denk ik.

Hoop op 3 punten!

Iemand gisteren de docu ''Met Koning Ab Europa in'' gezien?

Heerlijke beelden weer van seizoen 90/91 met helden als Herman Verrips, Johan de Kock, Marcel Liesdek, Smolarek etc. Met uiteindelijk de wedstrijden tegen Sturm Graz en Real Madrid als beloning voor een goed seizoen. (nadat Cees Loffeld nog ontslagen werd na 4 punten uit de eerste 7 wedstrijden)

Ging in die tijd regelmatig met mijn pa mee naar het stadion en was ook aanwezig bij de beide Europese thuiswedstrijden, lijkt bijna wel een vorig leven inmiddels.


edit: En oh ja, Haller scoorde gisteren tegen Jong Brazilië:

https://www.dailymotion.c(...)tch-08-09-2015_sport
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155943427
Knappe goal wel, nice... En leuk van die docu, gister gemist maar ga er even naar zoeken :)

Goeie ouwe tijd :P
pi_155943506
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef m0ridin het volgende:
Knappe goal wel, nice... En leuk van die docu, gister gemist maar ga er even naar zoeken :)

Goeie ouwe tijd :P
Hij is vanavond om 18:00 uur weer op Fox Sports 5, als je dat hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155944699
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij is vanavond om 18:00 uur weer op Fox Sports 5, als je dat hebt.
Oh! Heb ik ja, goed om te weten... Ga ik die ff inprogrammeren. Thanks :)
pi_155966026
quote:
FC Utrecht is met Bart Ramselaar in gesprek om diens contract open te breken en op te waarderen. De 19-jarige middenvelder ligt nu nog vast tot de zomer van 2017, maar Utrecht wil hem dolgraag langer vastleggen.
De jeugdinternational, vorig seizoen nog A-junior, maakt in stadion Galgenwaard een prima ontwikkeling door. Afgelopen winter mocht hij als stagiair mee op de Spaanse trainingskamp van FC Utrecht in Benidorm, sindsdien is hij niet meer bij de hoofdmacht weggeweest.

Onder Robby Alflen kreeg hij afgelopen seizoen een basisplaats in de laatste competitiewedstrijden. Hij scoorde in de slotwedstrijd tegen Vitesse zijn eerste eredivisietreffer. Ook onder Alflens opvolger Erik ten Hag is de Amersfoorter een vaste waarde. Onlangs tegen FC Groningen tekende Ramselaar, spelend op de nummer 10-positie, voor zijn tweede goal op het hoogste niveau. (bron: AD)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155968486
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Goeie zaak!

Gisteren trouwens nog ff die documentaire gekeken, leuk! Brings back memories...

De koppen van die spelers ook toen :D
pi_155968525
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:46 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Goeie zaak!

Gisteren trouwens nog ff die documentaire gekeken, leuk! Brings back memories...

De koppen van die spelers ook toen :D
Die voorstelronde op de tribune ja. :D

Dat trainingsveld van toen ook man, 1 grote zandbak en toch nooit blessures dat seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155998981
quote:
Ramselaar tot 2019 bij de fc

UTRECHT - FC Utrecht heeft het contract met Bart Ramselaar opengebroken en verlengd. De middenvelder staat nu tot 2019 onder contract in Utrecht.

De Amersfoorter debuteerde begin 2015 in de eredivisiewedstrijd tegen Feyenoord. In de laatste competitiewedstrijd van het seizoen tegen Vitesse, komend weekend ook weer tegenstander van FC Utrecht, maakte hij zijn eerste doelpunt.

Ramselaar komt ook uit voor Nederland-20.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156000846
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Top!
pi_156001013
quote:
Terwijl de Eredivisie een week stillag vanwege interlands, werd door het keurkorps van FC Utrecht volop doorgetraind op Sportcomplex Zoudenbalch. De ploeg is klaar voor de wedstrijd van zondag tegen Vitesse, zo weet trainer/coach Erik ten Hag van FC Utrecht. FCUtrecht.nl blikte met hem vooruit op het treffen met de Arnhemmers.

“Sébastien Haller en Rubio Rubin zijn woensdag weer aangesloten bij de selectie, nadat zij in het buitenland jeugdinterlands speelden”, zegt Ten Hag, die op Ruud Boymans en Jeff Hardeveld na over een volledig fitte selectie kan beschikken. “Het is positief dat ze interlands speelden. Dat deden ze in een andere omgeving, daar krijg je energie van. En het is natuurlijk een erkenning van kwaliteit, als je wordt opgeroepen voor een vertegenwoordigend elftal. Van deze ervaringen worden ze beter als speler. Ze keerden allebei met een goed gevoel terug in Utrecht. Zeker Sébastien, die dinsdag de winnende goal tegen Jong Brazilië maakte.”

‘Verder verbreden’
Volgens de oefenmeester van de Utrechters heeft de ploeg tijdens de eerste fase van het seizoen een goede basis gelegd. “Het is nu zaak die verder te verbreden”, aldus Ten Hag. “Dan doel ik op teamontwikkeling. De internationals zijn weer terug, we hebben de draad weer opgepakt. We willen verder naar elkaar toegroeien, stappen zetten. En daar verdergaan waar we bij FC Groningen-thuis zijn opgehouden.”

Overtuigd van selectie
Het duel met FC Groningen leverde een zege op; de eerste van het seizoen. Nu komt Vitesse op bezoek in Stadion Galgenwaard. “De filosofie van de trainer van Vitesse, Peter Bosz, is altijd van eigen kracht uitgaan, een offensieve insteek. Vitesse is een goede ploeg, met heel veel talent. Wij willen voortborduren op het duel met FC Groningen en zijn overtuigd van onze selectie; we hebben een evenwichtig kader.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156013044
We kunnen 3 punten pakken zondag. 1-0 voorkomen en dan NIET gaan verdedigen. Lekker doordrukken.
pi_156025037
Spannend moment in de competitie voor Utrecht. Win je dan hebben we een mooie seizoensstart, verlies je dan wordt het rechter-rijtje ploeteren.

Vitesse is een team met veel kwaliteit en snelle buitenspelers, een test voor dit systeem. Normaliter voetbal je tegen 4-3-3 met dit systeem defensief en op de counter, zodat je centrumspitsen tegen de twee centrale verdedigers kunnen leunen als beide backs opkomen. Ben benieuwd of dat thuis gaat gebeuren. Als je pressie speelt tegen 4-3-3 zullen er regelmatig 1 op 1 situaties ontstaan op eigen helft, waarbij Vitesse de betere en vooral snellere aanvallers heeft.
pi_156057194
Heerlijke pot voetbal weer en verdiend gewonnen. Jammer dat we in de eerste helft al niet meer afstand namen waardoor de laatste 20 minuten nog spannend waren maar over het algemeen echt goed gevoetbald met Barazite als terechte MotM!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156058188
Ik vond de wissel van Haller heel sterk van ten hag. Goed dat ie het durft.

Jammer dat rubin nog slechter speelde....
pi_156072185
Ten Hag vond Rubin ''uitstekend'' invallen. :+

Ach ja, ook hij zal het wel eens verkeerd zien...

edit:

Het AD was ook enthousiast, 4 spelers in het elftal vd week:

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)tstekende-spel.dhtml

[ Bericht 44% gewijzigd door PBateman1978 op 14-09-2015 11:13:51 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156074392
ik vond Timo L. erg veel uitstralen. Is een mooie aankoop aan het worden, hopelijk blijft hij rustig.
pi_156074406
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:10 schreef louter_genieten het volgende:
ik vond Timo L. erg veel uitstralen. Is een mooie aankoop aan het worden, hopelijk blijft hij rustig.
Ontwikkelt zich echt goed ja!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156113447
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 20:27 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond de wissel van Haller heel sterk van ten hag. Goed dat ie het durft.

Jammer dat rubin nog slechter speelde....
Idd, eigenlijk Boymans een betere stand-in.
Maar wanneer die weer fit is :')
pi_156175163
quote:
Bart Ramselaar tekent nieuw vierjarig contract
17 September 2015
19-jarige middenvelder langer bij FC Utrecht.
FC Utrecht heeft Bart Ramselaar beloond met een nieuwe verbintenis. De 19-jarige middenvelder uit Amersfoort, die dit seizoen alle duels van FC Utrecht in de Eredivisie aan de aftrap stond, heeft een contract getekend dat hem tot de zomer van 2019 aan FC Utrecht verbindt.

“Bart heeft enorm veel potentie en laat dat nu ook zien op het hoogste niveau”, zegt Technisch Manager Erik ten Hag, over het jeugdexponent van FC Utrecht dat een stormachtige ontwikkeling doormaakt. “Hij is nog jong, moet nog veel leren. Maar, dat hij over een grote dosis voetballend vermogen beschikt, mag duidelijk zijn. We zijn erg blij dat we hem langer hebben kunnen binden en hij bij FC Utrecht succesvol wil worden.”

De talentvolle voetballer zelf is trots. “Het is fantastisch dat mij de gelegenheid wordt geboden om voor vier jaar te tekenen bij mijn club, want dat is FC Utrecht”, zegt Ramselaar, die dit seizoen in vijf competitieduels tweemaal doel trof. “Als je in de opleiding speelt, kijk je uit naar het moment dat je in het eerste elftal mag spelen. In volle stadions. Dat maak ik nu mee, dat is geweldig. Daar geniet ik met volle teugen van.”

Net als Sean Klaiber, die uit Nieuwegein komt, is Bart Ramselaar een zelfopgeleide speler uit de provincie die een plaats in het eerste elftal heeft afgedwongen. “Dat is het resultaat van scouting en opleiding”, weet Ten Hag. “Je streeft ernaar jongens vroegtijdig in te laten stromen om hen vervolgens te ontwikkelen naar het gewenste niveau. Dat we daar steeds vaker in slagen, is een compliment naar onze organisatie én de jongens in kwestie. We investeren relatief veel in onze academie en dan is het fijn om te zien dat dit zijn vruchten afwerpt in de vorm van doorstroming van talenten naar het eerste elftal.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156200973
Ayoub ontbrak bij de laatste training vandaag, als ie morgen niet meedoet zal Ludwig zijn vervanger zijn denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:52:10 #266
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_156201087
Toch knap om te winnen van Vitesse ondanks dat de twee spitsen er beide niet xoveel van bakten.
Spitsen zijn ook beetje overrated?

Beloofd wat voor rest van het seizoen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_156209698
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:52 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Toch knap om te winnen van Vitesse ondanks dat de twee spitsen er beide niet xoveel van bakten.
Spitsen zijn ook beetje overrated?

Beloofd wat voor rest van het seizoen
Mwah komt wel goed. Ik ben benieuwd wat ze met boymans gaan doen
pi_156232108
Ouderwets avondje Utrecht, sociale dienst van de eredivisie...

Hoe dan ook, afgetroefd op strijd, daarnaast draak van een wedstrijd van vooral Ayoub en Nganioni en erg domme aktie van Haller (waarbij het ook niet echt mee zat met de 2-1 waardoor je een klap krijgt).

Blegh, weer als vanouds zitten ergeren. Net als je denkt dat het de goede kant op gaat krijg je weer zo'n wedstrijd... So much fun to be an Utrecht supporter.
pi_156235598
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:09 schreef m0ridin het volgende:
Ouderwets avondje Utrecht, sociale dienst van de eredivisie...

Hoe dan ook, afgetroefd op strijd, daarnaast draak van een wedstrijd van vooral Ayoub en Nganioni en erg domme aktie van Haller (waarbij het ook niet echt mee zat met de 2-1 waardoor je een klap krijgt).

Blegh, weer als vanouds zitten ergeren. Net als je denkt dat het de goede kant op gaat krijg je weer zo'n wedstrijd... So much fun to be an Utrecht supporter.
Traditie he...

Alles ging fout, al had die vd Velden natuurlijk al onder de douche moeten staan na het natrappen tegen Ramselaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 september 2015 @ 08:16:00 #270
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_156235629
Aghja dat had iedereen kunnen gebeuren van Haller, HADDEN ZE HEM MAAR NIET HELE TIJD MOETEN PESTEN :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_156236159
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 08:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Traditie he...

Alles ging fout, al had die vd Velden natuurlijk al onder de douche moeten staan na het natrappen tegen Ramselaar.
Dat wel, maar alsnog een domme aktie van Haller... En dan nog het verschil tussen een soort van spel situatie en nu als het spel al lang stil ligt.

Nou ook weer niet zoveel erger maken dan het is, was meer pootje haken dan natrappen, maar blijft stom. Hij is ook wel de laatste bij wie ik het zou verwachten trouwens, frustratie zit blijkbaar hoog. Maar alsnog aan jezelf te danken, je hebt nu best een leuk elftal maar zonder inzet ben je nergens.

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 08:16 schreef Paul het volgende:
Aghja dat had iedereen kunnen gebeuren van Haller, HADDEN ZE HEM MAAR NIET HELE TIJD MOETEN PESTEN :(
Weet niet of je dit nou cynisch bedoelt of niet :P

Hoe dan ook, kan me de (re)actie van Haller best voorstellen. Je moet alleen niet zo dom zijn, op zo'n moment. Wacht dan tot een spelsituatie ofzo, nu dupeer je je hele team.

Maar kan gebeuren, laten we hopen dat dit een wijze les voor m is en hij zn draai snel weer n beetje gaat vinden.
pi_156237028
Ik praat de actie van Haller zeker niet goed maar volgens mij had die vd Velden gewoon al rood moeten krijgen. Het was bij Ramselaar vanachteren en zonder intentie om de bal te raken, dat het spel nog bezig was is dan niet relevant.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 21 september 2015 @ 19:20:16 #273
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_156277158
Wordt de bekerwedstrijd tegen ONS Sneek nog ergens uitgezonden?
Fox?
Streampje?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_156277299
Samenvatting alleen denk ik.
Rubin, Leeuwin, Ludwig en Diemers starten morgen. (ipv Haller, vd Maarel, Ramselaar en Ayoub)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 22 september 2015 @ 07:08:22 #275
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_156288986
Wordt FC Utrecht vanavond niet uitgezonden op tv ;( ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_156296900
Er is volgens mij een schakelprogramma op Fox Sports.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_156297105
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:58 schreef Matip het volgende:
Er is volgens mij een schakelprogramma op Fox Sports.
En die zendt inderdaad ook beelden uit las ik, maar dat zou betekenen dat er misschien ook wel een stream opduikt ergens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156298837
I hope so
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:47:46 #279
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_156302227
Ik hoop het ook.

Wtf. Nac heereveen wordt nu wel uitgesonden
Als diemen noord speelt wordt het ook uitgezonden.
Pisvee ook

Utrecht staat wel camera bij , maar wordt nooit uitgezonden.
:(
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_156315038
0-2 winst maar het was heel slecht geloof ik.
Ruiter ook nog geblesseerd uitgevallen..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156316532
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:47 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik hoop het ook.

Wtf. Nac heereveen wordt nu wel uitgesonden
Als diemen noord speelt wordt het ook uitgezonden.
Pisvee ook

Utrecht staat wel camera bij , maar wordt nooit uitgezonden.
:(
Inderdaad echt heel raar dat een bekerwedstrijd tegen amateurs niet live wordt uitgezonden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 24 september 2015 @ 12:33:04 #282
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_156347162
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Inderdaad echt heel raar dat een bekerwedstrijd tegen amateurs niet live wordt uitgezonden.
Ja. Zeker wel als fox nog kanalen vrij heeft. Kan toch gewoon uitzenden? Is toch niet zo heel lastig?
Boymans bijna topfit. Nog paar weekies en dan samen met Haller in de voorhoede
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_156356497
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Ja. Zeker wel als fox nog kanalen vrij heeft. Kan toch gewoon uitzenden? Is toch niet zo heel lastig?
Boymans bijna topfit. Nog paar weekies en dan samen met Haller in de voorhoede
Sure?

Barazite doet het heel erg goed de afgelopen tijd, zou je dan niet een te statische voorhoede krijgen met Haller en Boymans voorin?
pi_156361632
Laat Boymans eerst maar eens fit worden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:03:48 #285
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_156372606
Beker:

Groningen thuis voor de beker.
Woensdagavond 28 oktober 20:45 .
Iedereen met een seizoenskaart of gouden seizoenskaart heeft gratis toegang.

Ben blij dat het weer keer thuis is. Hebben vaak genoeg uitwedstrijden geloot.

Waardige tegenstander die we wederom weer kunnen kloppen.

Heb er al zin in w/

En ja . Boymans naast Haller.
Alle ballen naar voren raggen.

We hebben toch 5 verdedigers?

[ Bericht 8% gewijzigd door RoodWitBlauw op 25-09-2015 18:22:10 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_156407392
Wat een klotewedstrijd vanavond. Althans, in de eerste wedstrijd was het 't aangluren niet waard. Merkwaardig hoe Nagioni het opeens helemaal kwijt was. Ik heb hem toch best leuke wedstrijden zien spelen dit seizoen. Gelukkig met wat reuring en strijd een puntje uit het vuur gesleept, tekenend dat we daar blij mee moeten zijn.
pi_156415509
In de laatste twee wedstrijden hadden we 6 punten moeten pakken, in plaats daarvan pakken we er 1...

In ieder geval was het nog een beetje spannend en kwik de tweede helft gisteren...
pi_156444653
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:20 schreef Oidipous het volgende:
Wat een klotewedstrijd vanavond. Althans, in de eerste wedstrijd was het 't aangluren niet waard. Merkwaardig hoe Nagioni het opeens helemaal kwijt was. Ik heb hem toch best leuke wedstrijden zien spelen dit seizoen. Gelukkig met wat reuring en strijd een puntje uit het vuur gesleept, tekenend dat we daar blij mee moeten zijn.
Utrecht had eigenlijk geluk dat het bij Cambuur achterin gewoon echt niet lopen wil dit seizoen, tegen eigenlijk elke andere club was na 1-3 de wedstrijd op slot gegaan.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_156551335
Morgen weer als vanouds met Haller en Ayoub terug in de basis.
Alleen Nganioni speelt niet, Conboy neemt zijn plaats in.

Hopelijk nu wel vanaf de 1e minuut scherp!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156551978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Morgen weer als vanouds met Haller en Ayoub terug in de basis.
Alleen Nganioni speelt niet, Conboy neemt zijn plaats in.

Hopelijk nu wel vanaf de 1e minuut scherp!
Ik dacht dat haller nog geschorst was voor deze wedstrijd?
pi_156554545
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:27 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik dacht dat haller nog geschorst was voor deze wedstrijd?
Sneek voor de beker telde ook mee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156556760
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Sneek voor de beker telde ook mee.
Cool,nou maar hopen dat hij zijn vorm vindt en zijn geduld bewaart...
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 oktober 2015 @ 09:36:04 #293
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_156587580
1-0 verloren :'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_156590401
het was echt bedroevend slecht
pi_156590809
Je kijkt er niet eens meer van op... Het maakt niet uit welk team, welke trainer, welk seizoen, het is bijna altijd kak en al helemaal tegen de teams waar je van zou moeten winnen.
pi_156608639
kijk eens aan nog meer utrechters op de forum!
pi_156615505
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef m0ridin het volgende:
Je kijkt er niet eens meer van op... Het maakt niet uit welk team, welke trainer, welk seizoen, het is bijna altijd kak en al helemaal tegen de teams waar je van zou moeten winnen.
Laat dan snel maar weer de betere teams komen. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156615541
1 punt tegen tegenstanders waar je eigenlijk minimaal 7 en misschien zelfs 9 punten moet halen. Utrecht speelt weer voor sinterklaas tegen dit soort tegenstanders.
pi_156615568
Hopelijk de komende 2 weken eens de puntjes op de i zetten en zorgen dat er een tot op het bot gemotiveerd team staat tegen Roda JC.

Ik ben de wedstrijden tegen Groningen en Vitesse nog niet vergeten, toen werd er prima gevoetbald en voldoende kansen gecreëerd, het kan dus wel...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156615932
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laat dan snel maar weer de betere teams komen. :P
Whehe, ach... dan trap ik tenminste niet zo snel in valse hoop en verwachtingen :P

Maar het is toch al jaren zo dat Utrecht tegen dit soort clubs de punten laat liggen... Ik had nu eindelijk goede hoop dit seizoen, maar het valt (op een enkele wedstrijd na) nog erg tegen.

Sure, tegen excelsior had je balbezit en overwicht maar tegelijk creeer je amper wat en krijg je zo weer een echte aantal kansen tegen. Voetballend leek het misschien wel wat, maar vooral tot de 16-meter van excelsior. Dan wordt dat als pluspunt aangegeven, maar ik vraag me ook altijd af in hoeverre je tegenstander je laat om dan in de counter lekker toe te slaan.

Ah well, een paar goede wedstirjden en alles is weer omgeslagen natuurlijk. Maar ik wil gewoon een strijdend team zien, een team wat er vol voor gaat. Als dat niet zo is kunnen uitslagen de supporters nog wel rustig houden, maar ja... die blijven ook uit.
pi_156691153
vol
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')