abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154214376
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154221248
Wtf? Iemand die collage gezien op de Facebook van EW? Staat er een gast met handschoenen, een sjaal en een muts op de foto terwijl die ijs actie vorige week was toen het 30+ graden was :')
أنا مغربي
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:18:31 #3
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_154222014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:46 schreef A_Valbuena het volgende:
Wtf? Iemand die collage gezien op de Facebook van EW? Staat er een gast met handschoenen, een sjaal en een muts op de foto terwijl die ijs actie vorige week was toen het 30+ graden was :')
Die had gewoon moeten winnen.
pi_154222255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:46 schreef A_Valbuena het volgende:
Wtf? Iemand die collage gezien op de Facebook van EW? Staat er een gast met handschoenen, een sjaal en een muts op de foto terwijl die ijs actie vorige week was toen het 30+ graden was :')
onterechte winnaar, die kerel had moeten winnen... 😒
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:33:39 #5
256220 85
Together we're invincible
pi_154222342
Voor een onderzoekje bezig met in kaart brengen van gebruik smartphone/tablets in transport/vervoer vroeg ik me af of hier werknemers van Autoreset zitten die daar mee over kunnen vertellen. Wordt er gebruik gemaakt van een app en zo ja werkt dat goed of zijn er nog (veel) verbeterpunten. Dank alvast!
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
pi_154222408
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:33 schreef 85 het volgende:
Voor een onderzoekje bezig met in kaart brengen van gebruik smartphone/tablets in transport/vervoer vroeg ik me af of hier werknemers van Autoreset zitten die daar mee over kunnen vertellen. Wordt er gebruik gemaakt van een app en zo ja werkt dat goed of zijn er nog (veel) verbeterpunten. Dank alvast!
EW heeft ook een app in ontwikkeling. De app van AR is echt een en al horror en bezorgt je eerder nachtmerries dan dat het je werk uit handen neemt. Ik ben stiekem heel erg blij dat ik de laatste paar maanden nooit meer met de app hoef te rijden. :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:51:23 #7
256220 85
Together we're invincible
pi_154222762
hehe dat klinkt niet goed! Een en al horror door crashen, bugs of gewoon complete app? Kan ik die app ergens downloaden toevallig?
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
pi_154222991
Nee gewoon, het levert niks op. Naast de app moet je thuis alsnog je urenadministratie doen en je kunt de ingevoerde data in de app ook niet weer terug zien. Maar verder moet je er maar voor bij Autoreset zelf zijn, want ik weet niet in hoeverre ze daar informatie over kwijt willen. :) En nee, die app kun je nergens downloaden, die krijgen de testers rechtstreeks van AR.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:02:24 #9
256220 85
Together we're invincible
pi_154223020
Okay thanks voor de info! :)
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:03:32 #10
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154243582
Brommer gekocht

#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:05:18 #11
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154243604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:51 schreef 85 het volgende:
hehe dat klinkt niet goed! Een en al horror door crashen, bugs of gewoon complete app? Kan ik die app ergens downloaden toevallig?
Ik kan je die APK wel sturen, maar je hebt er bar weinig aan zonder rit. Die wordt alleen serverside verstuurd.

En je moet een login + ww hebben.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154243795
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:03 schreef joppie_saus het volgende:
Brommer gekocht

[ afbeelding ]
It's pwetty. O+
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:03:55 #13
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154244349
Vet!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154244883
Hier zitten toch zoveel skoda fappers? Kwam net deze uberskoda tegen in Die Heimat.



Nee.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 14:51:18 #15
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154247398
Octavia Combi RS O+
#26 || Luciano da Silva
pi_154256772
Is dat niet eendje?

Ziet er wel aardig uit
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 12 juli 2015 @ 12:31:22 #17
256220 85
Together we're invincible
pi_154266290
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kan je die APK wel sturen, maar je hebt er bar weinig aan zonder rit. Die wordt alleen serverside verstuurd.

En je moet een login + ww hebben.
Thnx, maar dan heb ik er idd weinig aan.
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
pi_154266481
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:18 schreef Marco001 het volgende:
Is dat niet eendje?

Ziet er wel aardig uit
...

Staat heel groot Kawasaki op die tank. Wat denk je zelf? :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 12 juli 2015 @ 14:41:09 #19
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154268994
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:18 schreef Marco001 het volgende:
Is dat niet eendje?

Ziet er wel aardig uit
Het frame van 'eendje' is 10x zo lomp, saillant detail.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 12 juli 2015 @ 16:08:52 #20
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154271658
Toch dacht ik hetzelfde en ik heb er echt belachelijk veel verstand van
pi_154284971
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

...

Staat heel groot Kawasaki op die tank. Wat denk je zelf? :')
joh, alsof ik op een klein telefoonschermpje op dat soort details Let... :')

Kawasaki is wel +1 trouwens. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 13 juli 2015 @ 11:13:24 #22
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154293913
Net nog een ritje toegewezen gekregen voor de middag, VW Busje van Rosmalen naar Amersfoort. Helaas kwam ik erachter dat Rosmalen toch een heel stuk verder van mijn ouderlijk huis ligt dan aanvankelijk gedacht, dus de deadline voor het ophalen kon ik helaas niet redden :'( AR nog gebeld of het een probleem was dat ik 20 minuten later zou zijn, maar ze bedankten me voor het doorgeven en ze zouden iemand anders regelen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_154297993
Hier nog even wat foto's van die mk1 cabrio :+ super vet om zo'n oud ding te rijden.



  maandag 13 juli 2015 @ 14:31:30 #24
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154298814
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:51 schreef Drowzz het volgende:
Hier nog even wat foto's van die mk1 cabrio :+ super vet om zo'n oud ding te rijden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof ding! En niet eens versjonnied ^O^
pi_154302024
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tof ding! En niet eens versjonnied ^O^
Nope, en volgens mij hadden ze net een nieuwe versnellingsbak erin getakeld, schakelde zo mooi licht :+
  maandag 13 juli 2015 @ 17:22:19 #26
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154304137
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Tof ding! En niet eens versjonnied ^O^
Die velgen :')
#26 || Luciano da Silva
  maandag 13 juli 2015 @ 17:43:17 #27
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154304661
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die velgen :')
Kunnen Prima wat mij betreft.
  maandag 13 juli 2015 @ 18:11:12 #28
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154305280
quote:
14s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kunnen Prima wat mij betreft.
En jij hebt er belachelijk veel verstand van.

Vrijdag niks, vandaag niks en voor morgen ook nog niks. What the hell is going on? :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 13 juli 2015 @ 18:48:49 #29
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154306368
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En jij hebt er belachelijk veel verstand van.


Daarom :7
  maandag 13 juli 2015 @ 19:48:54 #30
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154308629
Wisselritje Alkmaar gekregen. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154309824
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Daarom :7
Die velgen zijn prima imo
  maandag 13 juli 2015 @ 22:03:25 #32
436995 A_Valbuena
One man army
pi_154313016
Morgen een skoda roomster :') lelijk ding zeg
أنا مغربي
pi_154313942
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef A_Valbuena het volgende:
Morgen een skoda roomster :') lelijk ding zeg
Haha wie wil die nou leasen :+
pi_154314063
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef A_Valbuena het volgende:
Morgen een skoda roomster :') lelijk ding zeg
Bejaardenmobiel :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154316538
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En jij hebt er belachelijk veel verstand van.

Vrijdag niks, vandaag niks en voor morgen ook nog niks. What the hell is going on? :'(
Vrijdag had ik Autoreset gebeld en ze gewezen op jouw bijdrages in deze reeks van de afgelopen weken. Ze waren niet zo blij toen ze lazen over je in de prak gereden Jaguar en je motorongeluk. Aan de mevrouw te horen die ik aan de lijn had, was ze ook niet echt te spreken over jouw iet wat autistische manier van reageren op collega's in het topic, die enkel en alleen jou proberen te beschermen tegen jezelf. Ik had gedacht dat je er inmiddels wel al wat van zou hebben gehoord, maar dat kan dus nog komen...
Misschien heb je daardoor wat minder werk gehad afgelopen dagen.

Met mij zijn ze juist ontzettend tevreden lijkt het, vandaag en morgen allebei volgepland

[ Bericht 100% gewijzigd door Nizno op 14-07-2015 00:26:05 ]
  maandag 13 juli 2015 @ 23:39:47 #36
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154316761
Morgen lekker 88 km rijden in een Mercedes C200 CDI. Dan heb ik heel 'premium' middenklasse gehad: De 3 serie, A4 en dan nu de C-klasse! Ben benieuwd welke ik na morgen tot de beste mag rekenen. Tot nu toe de 3 serie, maar ik heb een voorliefde voor Mercedes dus ben benieuwd!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 13 juli 2015 @ 23:41:09 #37
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154316807
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:51 schreef Drowzz het volgende:
Hier nog even wat foto's van die mk1 cabrio :+ super vet om zo'n oud ding te rijden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuke kar! Grappig dat ze daarvoor een Hiker vragen, lijkt me niet dat je dat ding terug kunt vinden in de leasevloot van een gemiddeld bedrijf!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_154316897
Ik wil me ook graag even voorstellen!
Mijn naam is Bart, ik woon in Rotterdam en studeer in Eindhoven op de uni.
Ik studeer Werktuigbouwkunde en ga nu naar het tweede jaar.

Ik werk al een half jaar voor Autoreset, natuurlijk met ontzettend veel plezier haha.
Heb al veel mooie wagens mogen rijden, onder andere verschillende 5-series maar ook een degelijke mercedes op zijn tijd.

Ik lees al een tijd mee op dit forum maar heb nooit de moeite genomen om zelf te reageren. Maar nu ik me tijdens de vakantie kapotverveel heb ik toch maar een account aangemaakt.

Gegroet,

Een Collega
  maandag 13 juli 2015 @ 23:45:30 #39
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154316973
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:41 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Leuke kar! Grappig dat ze daarvoor een Hiker vragen, lijkt me niet dat je dat ding terug kunt vinden in de leasevloot van een gemiddeld bedrijf!
Ik heb voor VdU ook wel eens van die oudere wagens gereden. Meestal dan regulier onderhoud en dan terug brengen naar de eigenaar.

Over die gozer hierboven, welkom op FOK!. Goede troll wel. Je moet even goed terug lezen, want er is volgens mij minder schade aan de voertuigen die je noemt dan aan jouw vermogen begrijpend lezen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154317066
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb voor VdU ook wel eens van die oudere wagens gereden. Meestal dan regulier onderhoud en dan terug brengen naar de eigenaar.

Over die gozer hierboven, welkom op FOK!. Goede troll wel.
Ik zal morgen nog een keer bellen. Mensen zoals jij horen niet op de openbare weg.
  maandag 13 juli 2015 @ 23:48:31 #41
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154317087
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef RotterdamBart het volgende:

[..]

Ik zal morgen nog een keer bellen. Mensen zoals jij horen niet op de openbare weg.
Dan moet je niet met Autoreset bellen maar met het CBR.

Wel jammer dat je je post weghaalt.
In het kort stond er dat je vrijdag in de telefoon geklommen was, iets over een totaal in de prak gereden Jaguar en een motorongeluk. Oja, en de mevrouw aan de telefoon was 'not amused' over mijn autistische manier van reageren op mensen die mij willen beschermen tegen mezelf.

Voor de mensen die later aanhaken. ^O^

[ Bericht 29% gewijzigd door Amoeba op 13-07-2015 23:59:38 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154317460
Vandaag 2 ritten gehad:

Rotterdam - Aalten in een BMW 114i

Ulft - Almere in een Mercedes C180

Mevrouw achter de balie in Aalten was er van overtuigd dat ik familie van haar was, terwijl ik haar niet herkende. Bleek ze het toch te zijn _O- Dochter van de zus van mijn oma, of iets dergelijks.
pi_154320920
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:41 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Leuke kar! Grappig dat ze daarvoor een Hiker vragen, lijkt me niet dat je dat ding terug kunt vinden in de leasevloot van een gemiddeld bedrijf!
Jup, is voor onderhoud geweest en mag weer terug :+
pi_154323023
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:43 schreef RotterdamBart het volgende:
Gegroet,

Een Collega
Fijne 'collega' ben jij dan. Hoe is het ooit in je opgekomen om AR in te lichten over wat een werknemer van hun doet in zijn vrije tijd? Vind je dat zelf ook niet een klein beetje heel zielig? :')

Ik wel. En jouw entree hier in dit topic zorgt ervoor dat ik je nu al niet kan uitstaan, net als ongetwijfeld enkele anderen met mij.

:W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_154323580
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:39 schreef McAwesome het volgende:
Morgen lekker 88 km rijden in een Mercedes C200 CDI. Dan heb ik heel 'premium' middenklasse gehad: De 3 serie, A4 en dan nu de C-klasse! Ben benieuwd welke ik na morgen tot de beste mag rekenen. Tot nu toe de 3 serie, maar ik heb een voorliefde voor Mercedes dus ben benieuwd!
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe C-klasse. Ik vind hem qua looks al met afstand de beste van de drie! Zelf heb ik hem ook nog niet gereden. :'(
  dinsdag 14 juli 2015 @ 11:51:44 #46
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154324707
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:35 schreef trolley het volgende:

[..]

Fijne 'collega' ben jij dan. Hoe is het ooit in je opgekomen om AR in te lichten over wat een werknemer van hun doet in zijn vrije tijd? Vind je dat zelf ook niet een klein beetje heel zielig? :')

Ik wel. En jouw entree hier in dit topic zorgt ervoor dat ik je nu al niet kan uitstaan, net als ongetwijfeld enkele anderen met mij.

:W
Niet reageren op trollen trolley
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154326091
Zo met 7 andere chauffeurs een aantal bussen gaan halen. Verder geen details behalve dat het laat kon worden. App ik de persoon die het taxibusje bestuurt, blijkt het drilboor te zijn ;)
  dinsdag 14 juli 2015 @ 13:29:44 #48
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154327041
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Niet reageren op trollen trolley
Er bestaan daadwerkelijk mensen die zo zijn he, het is wel eens eerder voorgekomen hier.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 14:19:26 #49
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154328392
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef RotterdamBart het volgende:

[..]

Vrijdag had ik Autoreset gebeld en ze gewezen op jouw bijdrages in deze reeks van de afgelopen weken. Ze waren niet zo blij toen ze lazen over je in de prak gereden Jaguar en je motorongeluk. Aan de mevrouw te horen die ik aan de lijn had, was ze ook niet echt te spreken over jouw iet wat autistische manier van reageren op collega's in het topic, die enkel en alleen jou proberen te beschermen tegen jezelf. Ik had gedacht dat je er inmiddels wel al wat van zou hebben gehoord, maar dat kan dus nog komen...
Misschien heb je daardoor wat minder werk gehad afgelopen dagen.

Met mij zijn ze juist ontzettend tevreden lijkt het, vandaag en morgen allebei volgepland
Mocht je niet aan het trollen zijn, dan vind ik je nu al by far de meest kansloze in dit topic.
Mocht je wel aan het trollen zijn, dan vind ik dat nog steeds.

Knuppel :r
#26 || Luciano da Silva
pi_154332104
Hoewel ik de afgelopen maanden alleen ritten kreeg toegewezen richting de randstad (Utrecht, Schiphol, Amsterdam), houd ik het morgen lekker beperkt binnen brabant. Twee ritjes toegewezen in een polo en een sprinter. Breda-Oss en Veghel-Oosterhout. Volgens de planning die er bijzit zeven uur onderweg waarvan slechts anderhalf uur in een auto :') .
  dinsdag 14 juli 2015 @ 16:21:17 #51
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154332181
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:19 schreef maxjuhhhh het volgende:
Hoewel ik de afgelopen maanden alleen ritten kreeg toegewezen richting de randstad (Utrecht, Schiphol, Amsterdam), houd ik het morgen lekker beperkt binnen brabant. Twee ritjes toegewezen in een polo en een sprinter. Breda-Oss en Veghel-Oosterhout. Volgens de planning die er bijzit zeven uur onderweg waarvan slechts anderhalf uur in een auto :') .
Logistiekweg? :') Sterkte. Alhoewel het altijd wel relaxt is om op die buurtbus te wachten bij de McDonalds daar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 15 juli 2015 @ 01:40:22 #52
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154349523
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Logistiekweg? :') Sterkte. Alhoewel het altijd wel relaxt is om op die buurtbus te wachten bij de McDonalds daar.
Ik had heel veel geluk, vriend van me woont daar in de buurt en kon me even komen oppikken met zijn auto. Ik zag de bui al hangen op 9292, nu scheelde me het zo'n drie kwartier *O*

De McDonald's zag ik idd al, was ik zeker even langs gegaan als het anders was gelopen allemaal.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 15 juli 2015 @ 01:43:12 #53
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154349565
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 07:21 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jup, is voor onderhoud geweest en mag weer terug :+
Mooi! Toch zou ik zelf wat voorzichtig zijn met andere mensen in m'n oude auto laten rijden. De techniek is toch wat kwetsbaarder, en hersenloos gaan trappen als de motor koud is hebben sommige Hikers volgens mij ook een handje van. Zo'n auto kan dat echt niet hebben. Toch vet dat je ermee mocht rijden!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 15 juli 2015 @ 01:50:05 #54
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154349697
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe C-klasse. Ik vind hem qua looks al met afstand de beste van de drie! Zelf heb ik hem ook nog niet gereden. :'(
Helaas was het niet de nieuwste versie, maar eentje van de vorige generatie. De voormalig eigenaar had z'n nieuwe auto al binnen, een CLA. Desalniettemin reed hij zeer fijn, misschien mede omdat ik Mercedes gewend ben (E-klasse) en de bediening in alle modellen praktisch hetzelfde is. Moet zeggen dat ik het qua rij-eigenschappen moeilijk vind kiezen tussen de Mercedes en de BMW. De BMW is lekker sportief, maar de Mercedes is veel comfortabeler op de snelweg en de cruisecontrol bij BMW vond ik echt een ramp. De C had wel een handbak overigens. Niks mis mee, maar in een Mercedes hoort toch een automaat. Handbak past wat mij betreft niet echt bij het comfortabele karakter van de auto.

Nieuwe C-Klasse vind ik ook een erg chique bak, ik als Mercedes liefhebber moet soms zelfs 2x kijken voordat ik het verschil met een S-klasse zie. Ben ook erg benieuwd hoe de nieuwe dan rijdt, in de autobladen zijn ze er volgens mij zeer positief over!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 15 juli 2015 @ 01:57:01 #55
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154349816
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:19 schreef maxjuhhhh het volgende:
Hoewel ik de afgelopen maanden alleen ritten kreeg toegewezen richting de randstad (Utrecht, Schiphol, Amsterdam), houd ik het morgen lekker beperkt binnen brabant. Twee ritjes toegewezen in een polo en een sprinter. Breda-Oss en Veghel-Oosterhout. Volgens de planning die er bijzit zeven uur onderweg waarvan slechts anderhalf uur in een auto :') .
Mag je ook logistiekweg?
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_154351132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 01:43 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Mooi! Toch zou ik zelf wat voorzichtig zijn met andere mensen in m'n oude auto laten rijden. De techniek is toch wat kwetsbaarder, en hersenloos gaan trappen als de motor koud is hebben sommige Hikers volgens mij ook een handje van. Zo'n auto kan dat echt niet hebben. Toch vet dat je ermee mocht rijden!
Dat is zo, maar waar ik hem op moest halen regelt de terug transport, mja had de klant m natuurlijk ook zelf kunnen halen :+ heb niet hard gevlogen met dat ding tho
pi_154361773
Vandaag na 3x gebeld te zijn door Autoreset Autoreset met veel te lange ritten (heb afspraak om 18u) toch maar Ritje Den Helder - Den Bosch aangenomen, om vervolgens precies tegelijk bij de ophaalvestiging te komen als de hiker die de door mij afgeslagen rit had aangenomen. Audi a4 reed hij, ik een opel Insignia. Samen tot afslag Den Bosch gereden, was de eerste keer dat ik een medehiker op een ophaallocatie tegenkom! Was wel ff leuk :)
pi_154363167
Heerlijk spoedje net, een Mercedes Sprinter voor een rit van 23 minuten _O_ maar we klagen niet.

Ik heb wel nog een vraag over het opgeven van OV kosten vanaf morgen, hoef je alleen het volledige bedrag in te vullen, of moet je nog per rit uitsplitsen? En ik ga er vanuit dat het gewoon allemaal met OV kaart kan :P
pi_154363813
Je moet geregistreerd zijn op https://www.ov-chipkaart.nl/
Als je dat nog niet bent, vandaag doen!

Ik splitste het altijd per rit uit, maar volgens mij was dat niet per se nodig.
pi_154375396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 01:57 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Mag je ook logistiekweg?
ik ben inderdaad langs de logistiekweg gekomen. Zoals ik al had verwacht was de aansluiting verschrikkelijk. Ongeveer 6 km gelopen vandaag maar op zich vind ik het niet zo erg. Lekker van het Brabantse landschap genieten is ook fijn. Gelukkig heeft het niet geregend terwijl ik aan het lopen was :') .
  donderdag 16 juli 2015 @ 10:43:39 #61
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154382438
Nog een A6 meegekregen voor vandaag. Nou met een beetje mazzel morgen 2 ritten en dan ben ik weer tevreden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154382933
Al 2x gebeld vanochtend. Zo een Focus ophalen in Grou en naar Grunn brengen, daarna de sleutel van een Octavia ophalen bij NL (berijder had de sleutel al opgestuurd :+), die morgen ophalen in Eindhoven en terug zijn voor 13 uur :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154382961
Morgen voor het eerst sinds ik terug ben in Nederland pas weer eens werken. Zondag teruggekeerd, dinsdag definitieve nieuws dat ik m'n propedeuse niet heb gehaald :{
Afgelopen dagen erg druk geweest met dingen regelen en morgen weer eens tijd om te werken :)

Ander punt: iemand hier enig idee hoe ik het beste een adreswijziging door kan geven aan Autoreset? Nu met het nieuwe systeem worden geschatte ov-kosten automatisch in de ritdeclaratie gezet, en dan is het wel zo handig als die, inclusief ov-adviezen, vanaf het juiste adres komen :P
pi_154383124
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:07 schreef underground1009 het volgende:
Morgen voor het eerst sinds ik terug ben in Nederland pas weer eens werken. Zondag teruggekeerd, dinsdag definitieve nieuws dat ik m'n propedeuse niet heb gehaald :{
Afgelopen dagen erg druk geweest met dingen regelen en morgen weer eens tijd om te werken :)

Ander punt: iemand hier enig idee hoe ik het beste een adreswijziging door kan geven aan Autoreset? Nu met het nieuwe systeem worden geschatte ov-kosten automatisch in de ritdeclaratie gezet, en dan is het wel zo handig als die, inclusief ov-adviezen, vanaf het juiste adres komen :P
Balen van je P! Gewoon de administratie mailen ;)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154383143
Mailtje naar de administratie doen. Sowieso denk ik dat er weinig klopt van die 'schatting' van ze, dus controleer het wel zelf altijd even op de site van je ovchipkaart.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:14:56 #66
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154383166
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:07 schreef underground1009 het volgende:
Morgen voor het eerst sinds ik terug ben in Nederland pas weer eens werken. Zondag teruggekeerd, dinsdag definitieve nieuws dat ik m'n propedeuse niet heb gehaald :{
Afgelopen dagen erg druk geweest met dingen regelen en morgen weer eens tijd om te werken :)

Ander punt: iemand hier enig idee hoe ik het beste een adreswijziging door kan geven aan Autoreset? Nu met het nieuwe systeem worden geschatte ov-kosten automatisch in de ritdeclaratie gezet, en dan is het wel zo handig als die, inclusief ov-adviezen, vanaf het juiste adres komen :P
Adreswijzigingen per mail naar de administratie.

Ik las je topic over je nieuwe studiekeuzes. WO rechten is met alle respect nu niet de lastigste studie, is een dubbelstudie dan wel zo'n goed idee?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154383443
Je hebt rechten gedaan Amoeba?
pi_154383521
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:28 schreef Viezze het volgende:
Je hebt rechten gedaan Amoeba?
Hij heeft het betacomplex. Alleen betastudies hebben niveau, technische bedrijfskunde valt er een beetje tussen en de rest is makkelijk.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:33:48 #69
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154383564
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:28 schreef Viezze het volgende:
Je hebt rechten gedaan Amoeba?
Nee. Maar zelfs al was het wel een goed pittige studie, blijft mijn vraag staan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 16 juli 2015 @ 11:35:58 #70
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154383607
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hij heeft het betacomplex. Alleen betastudies hebben niveau, technische bedrijfskunde valt er een beetje tussen en de rest is makkelijk.
TBK :') Mensen halen dat door slides te leren.

Een vriendin haalt haar bachelorthesis met een 9 maar kon een eerstejaars wiskundevak (analyse) niet halen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154383642
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

TBK :') Mensen halen dat door slides te leren.

Een vriendin haalt haar bachelorthesis met een 9 maar kon een eerstejaars wiskundevak (analyse) niet halen.
Hereby proving my point... _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_154384308
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

TBK :') Mensen halen dat door slides te leren.

Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niks
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:22:31 #73
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154384807
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niks
Joh algemeen bekend op de uni dat jullie nogal wat simpele vakken hebben.

Maargoed, laten we vooral niet beginnen over Industrial Design. Doe lekker waar je zin in hebt, als je er een baan mee kan krijgen, mij best
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154384829
Precies. Business IT and management of b. V. Tbk is dan wel heel anders dan een bèta studie, maar nog wel pittig zat. Ik moest bijvoorbeeld teksten decrypten. Als je dat nog nooit eerder hebt gedaan valt dat echt niet mee. Helemaal omdat het niet iets eenvoudigs als caesar cypher was..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_154385401
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Joh algemeen bekend op de uni dat jullie nogal wat simpele vakken hebben.

Maargoed, laten we vooral niet beginnen over Industrial Design. Doe lekker waar je zin in hebt, als je er een baan mee kan krijgen, mij best
Ik zou jou weleens een al ga filosofisch ethiekvak willen zien halen. Daar heb je namelijk inlevingsvermogen en social skills voor nodig, twee dingen die jij absoluut niet hebt. Flikkert toch een eind op met je makkelijk/moeilijk. Ik heb zat wiskundige kennis voor een betastudie, maar ik ga nooit voor een topografie toets slagen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154385528
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

maar ik ga nooit voor een topografie toets slagen.
Daar ben je dan ook een vrouw voor
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:59:31 #77
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154385532
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik zou jou weleens een al ga filosofisch ethiekvak willen zien halen. Daar heb je namelijk inlevingsvermogen en social skills voor nodig, twee dingen die jij absoluut niet hebt. Flikkert toch een eind op met je makkelijk/moeilijk. Ik heb zat wiskundige kennis voor een betastudie, maar ik ga nooit voor een topografie toets slagen.
Ethiek is wel leuk, ik heb dat vorig jaar gehaald. Ik heb zelfs een hele USE lijn in Decision Theory (20 ECTS) gedaan. Alle vakken gehaald. En nu? :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:02:13 #78
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154385589
Maar nu gaat het weer over mij, en het enige wat ik zeg is dat TBK :') is en Rechten niet al te moeilijk.

Echt de ballen jongens, ik ga muziek luisteren. :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154385668
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Daar ben je dan ook een vrouw voor
_O- Oké, maar geschiedenis met jaartallen is voor mij ook een hel. Tekenen al helemaal. Een alfaprofiel op de middelbare school had ik nooit gehaald. Iedereen is (gelukkig) goed in iets anders en dat hele onderscheid makkelijk/moeilijk is zo zinloos als de pest.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154385687
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ethiek is wel leuk, ik heb dat vorig jaar gehaald. Ik heb zelfs een hele USE lijn in Decision Theory (20 ECTS) gedaan. Alle vakken gehaald. En nu? :)
Decision theory is niet filosofisch. :') En ik weet dat je dat gehaald hebt, ik heb dat voor je nagekeken. :*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:13:38 #81
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154385804
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Decision theory is niet filosofisch. :') En ik weet dat je dat gehaald hebt, ik heb dat voor je nagekeken. :*
Er zat veel ethiek in besliskunde, dat was mijn punt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154386205
Klopt, rechten is in principe niet een erg moeilijke studie, heb voor de rest van m'n vakken ook vaak zevens en achten, niet alleen maar zesjes. Had je ook het deel van dat topic gelezen waarin ik heb uitgelegd dat alleen hbo rechten me waarschijnlijk te weinig uit zal dagen? Hbo rechten is, wat ik er van heb gehoord, namelijk al helemaal geen moeilijke studie. Het klinkt misschien raar uit de mond van iemand die z'n propedeuse niet heeft gehaald, maar ik denk echt dat ik me daar zou gaan vervelen. Hier komt dan ook mijn keuze om ernaast bedrijfskunde te doen vandaan: bedrijfskunde heeft niet veel contacturen maar wel een wat hoger niveau, waar ik me wel denk mee te kunnen "vermaken" :) Dat ik nu m'n propedeuse heb gehaald komt puur en alleen door 1 vak, logischerwijs, wat me niet goed ligt. Alle andere vakken gaan me prima af.
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:04:03 #83
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154386972
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:29 schreef underground1009 het volgende:
Klopt, rechten is in principe niet een erg moeilijke studie, heb voor de rest van m'n vakken ook vaak zevens en achten, niet alleen maar zesjes. Had je ook het deel van dat topic gelezen waarin ik heb uitgelegd dat alleen hbo rechten me waarschijnlijk te weinig uit zal dagen? Hbo rechten is, wat ik er van heb gehoord, namelijk al helemaal geen moeilijke studie. Het klinkt misschien raar uit de mond van iemand die z'n propedeuse niet heeft gehaald, maar ik denk echt dat ik me daar zou gaan vervelen. Hier komt dan ook mijn keuze om ernaast bedrijfskunde te doen vandaan: bedrijfskunde heeft niet veel contacturen maar wel een wat hoger niveau, waar ik me wel denk mee te kunnen "vermaken" :) Dat ik nu m'n propedeuse heb gehaald komt puur en alleen door 1 vak, logischerwijs, wat me niet goed ligt. Alle andere vakken gaan me prima af.
Toch zou ik zeggen, dat ene vak moet je toch kunnen halen? Ik had ook wel vakken die me niet lagen (statistiek O~) ) maar heb nu wel m'n HBO afgerond. En niet bitchen op HBO, ik had de dag naar mijn afstuderen een fulltime baan bij een grootbank waar ik mij nu prima vermaak als arbeider.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:04:14 #84
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_154386978
EW'ers, is het vandaag payday?
U mad bro? U jelly?
pi_154386997
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:04 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Toch zou ik zeggen, dat ene vak moet je toch kunnen halen? Ik had ook wel vakken die me niet lagen (statistiek O~) ) maar heb nu wel m'n HBO afgerond. En niet bitchen op HBO, ik had de dag naar mijn afstuderen een fulltime baan bij een grootbank waar ik mij nu prima vermaak als arbeider.
Je mag altijd bitchen op HBO, daar is het HBO voor
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:06:33 #86
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154387031
quote:
16s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Je mag altijd bitchen op HBO, daar is het HBO voor
Iemand moet de economie draaiende houden :*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154387490
Gaat iemand van hier nog post wagens halen in Amsterdam vanmiddag /avond?
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:33:01 #88
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154387573
Ondertussen word ik straks CFO met een miljoenensalaris en een Lamborghini, terwijl degenen die wiskunde gedaan hebben alleen leraar kunnen worden 8-)
pi_154387817
En intussen zit ik hier kwantitatief onderzoek uit te leggen aan een hoogleraar. :')

Morgen hopelijk weer een dagje voor AR, zaterdag lekker feesten in Friesland.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154388513
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondertussen word ik straks CFO met een miljoenensalaris en een Lamborghini, terwijl degenen die wiskunde gedaan hebben alleen leraar kunnen worden 8-)
Volgens mij heeft de gemiddelde econometrist het toch niet zo slecht voor elkaar :P

Morgen een Golf GTE, ben benieuwd!
pi_154388855
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:17 schreef Zarandan het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de gemiddelde econometrist het toch niet zo slecht voor elkaar :P

Morgen een Golf GTE, ben benieuwd!
Econometrie is dan ook een andere studie dan wiskunde.

Ik moet eigenlijk mijn beschikbaarheid voor volgende week eens gaan invullen, maar ik ben echt alle besef van data en afspraken kwijt. Vakantie. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_154389758
Is hier iemand econometrist en bijna afgestudeerd? Dan heb ik nog wel een baan voor je :P
pi_154389783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:11 schreef Viezze het volgende:
Is hier iemand econometrist en bijna afgestudeerd? Dan heb ik nog wel een baan voor je :P
Ik ken iemand die nog een jaar moet, maar dan heeft ze een bachelor econometrie en een bachelor natuurkunde geloof ik. :P
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:41:52 #94
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154390821
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Econometrie is dan ook een andere studie dan wiskunde.
De overstap is klein. Er is gewoon vraag naar mensen die goed systemen kunnen modelleren en analyseren. Bijscholen richting econometrist is echt niet zoveel werk, de meeste wiskunde ken ik immers al.

Morgen Mercedesdag. Eerst met een dikke E-klasse naar Ritthem (bij Vlissingen) en daarna Goes - Oosterhout per Sprinter.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154395710
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:23 schreef Marco001 het volgende:
Precies. Business IT and management of b. V. Tbk is dan wel heel anders dan een bèta studie, maar nog wel pittig zat. Ik moest bijvoorbeeld teksten decrypten. Als je dat nog nooit eerder hebt gedaan valt dat echt niet mee. Helemaal omdat het niet iets eenvoudigs als caesar cypher was..
Ik doe business it & management HBO :+ hehe niet lastig
pi_154396525
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik doe business it & management HBO :+ hehe niet lastig
toch niet ook hanze hoge school? Ik doe het deeltijd en sommige docenten :')

Overigens, wees blij dat jullie niet in Tsjechie hiken. Sommige mensen hier hebben echt een deathwish. :') om over de auto's nog maar te zwijgen. Dikste wat ik heb gezien was een r8, verder is het allemaal skoda octavia of minder. Zelfs amper nieuwere octavia's
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_154398079
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

toch niet ook hanze hoge school? Ik doe het deeltijd en sommige docenten :')

Overigens, wees blij dat jullie niet in Tsjechie hiken. Sommige mensen hier hebben echt een deathwish. :') om over de auto's nog maar te zwijgen. Dikste wat ik heb gezien was een r8, verder is het allemaal skoda octavia of minder. Zelfs amper nieuwere octavia's
Neeh, VT op de NHL haha :+
pi_154398545
Rechtenstudent meldt zich!
  donderdag 16 juli 2015 @ 22:23:27 #99
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154399488
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

toch niet ook hanze hoge school? Ik doe het deeltijd en sommige docenten :')

Overigens, wees blij dat jullie niet in Tsjechie hiken. Sommige mensen hier hebben echt een deathwish. :') om over de auto's nog maar te zwijgen. Dikste wat ik heb gezien was een r8, verder is het allemaal skoda octavia of minder. Zelfs amper nieuwere octavia's
Haten op oude Octavia's :')

Verder heb ik Bedrijfseconomie gedaan en geen econometrie :{w
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:29:40 #100
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154404015
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haten op oude Octavia's :')

Verder heb ik Bedrijfseconomie gedaan en geen econometrie :{w
Econometrie is een WO opleiding en bevat veel meer wiskunde dan waar jij zin in hebt. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:39:09 #101
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154404310
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:56 schreef RotterdamBart het volgende:
Rechtenstudent meldt zich!
In post 38 deed je nog werktuigbouwkunde in Eindhoven.

Log nu maar gewoon uit, matige troll.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154404648
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

In post 38 deed je nog werktuigbouwkunde in Eindhoven.

Log nu maar gewoon uit, matige troll.
Dat was mijn zusje.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:06:41 #103
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154407983
Misleiding, roep ik u!

Staat er EKLASSE AUTOMAAT blijkt het een 308 te zijn. Auto categorieën :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154407998
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:06 schreef Amoeba het volgende:
Misleiding, roep ik u!

Staat er EKLASSE AUTOMAAT blijkt het een 308 te zijn. Auto categorieën :')
_O-
Die Peugeot automaten zuigen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154408052
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haten op oude Octavia's :')

Verder heb ik Bedrijfseconomie gedaan en geen econometrie :{w
ik haat op alle oude octaven, behalve als ze mooi rood zijn. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_154409813
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Joh algemeen bekend op de uni dat jullie nogal wat simpele vakken hebben.

Maargoed, laten we vooral niet beginnen over Industrial Design. Doe lekker waar je zin in hebt, als je er een baan mee kan krijgen, mij best
Jij bent echt een kneus man :')

Leer eens om andere mensen in hun waarde te laten. Ben benieuwd of jij in het echt ook zo bent. Maar dat zal wel niet, vaak zijn deze digitale ridders in de grote mensen wereld nergens te bekennen. Laat staan om telkens hun denigrerende grote bek open te trekken.
pi_154410013
Ach ik wens hem veel plezier met zijn superieure wiskundestudie. Lekker 40 uur per week achter de pc zitten modelleren voor de rest van je leven, want peopleskills heeft hij niet en dat is toch waar het om draait.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:42:16 #108
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154410549
Iedere TBK'er op zijn tenen getrapt. :') Het maakt me echt geen zak uit wat je doet, als je er later een baan mee krijgt, dikke prima.

En wiskunde is echt niet zo superieur. Veel standaardvakken en een aantal majorvakken kan iedereen met een weekje oefenen wel halen. Dan heb je een stuk of 6 echt moeilijke vakken waar een eigen denkproces wordt gevraagd en daar haken de meesten dan op af.

Een master in de wiskunde is pas de real deal. ;)

Met een bachelor in de wiskunde kun je dan ook eigenlijk niks.

[ Bericht 5% gewijzigd door Amoeba op 17-07-2015 12:01:00 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:34:32 #109
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154411770
Het boeit sowieso niet wat men doet. Ik ken genoeg mensen met een HBO of zelfs MBO opleiding die leiding geven aan mensen met een universitaire graad. Iedereen heeft in de maatschappij een bepaalde taak. Dat is maar goed ook, want de maatschappij zal behoorlijk triest worden als zij alleen maar bestaat uit ingenieurs, doctoren of juristen. Lang leve de diversiteit! Het is juist mooi om van elkaar te leren, omdat iedereen de maatschappij vanuit een ander perspectief bekijkt. Een studie bepaalt daarnaast niet per definitie waar je terecht komt. Zo heeft mijn vader Lucht en Ruimtevaart techniek gestudeerd in Delft, maar daarna heeft hij een postgraduate MBA gedaan en is zo bij de bank terecht gekomen. Je studie is vooral belangrijk voor het ontwikkelen van een fatsoenlijk denkniveau. Dat gezegd hebbende heb ik mijn propedeuse Rechten op 1 vak na niet gehaald. Dat wordt volgend jaar dus herkansen...

Zo, genoeg geluld. Volledige afwezigheid opgegeven totdat het OV weer geldig is, geen zin in gedoe met declaraties. Ondertussen even wat taken vervullen voor de webwinkel van een kennis.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:36:31 #110
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154411819
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:06 schreef Amoeba het volgende:
Misleiding, roep ik u!

Staat er EKLASSE AUTOMAAT blijkt het een 308 te zijn. Auto categorieën :')
Deceptie at its finest
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_154417110
Iemand die mij wil en kan vertellen in welke gevallen en waarom ik bushalte P+R aan de A27, Lijn 388 in Meerkerk zal gebruiken?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 16:20:29 #112
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154417362
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:55 schreef RotterdamBart het volgende:

[..]

Dat was mijn zusje.
Onzin. Jouw zusje was toen hier.
#26 || Luciano da Silva
pi_154417486
Toch nog een spoedje vandaag. 4x4 DSG Skoda Superb diesel O+ naar Schiphol en een witte BMW 3 serie handbak naar Breukelen. Prima dagje zo. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_154418386
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 16:25 schreef Sarasi het volgende:
Toch nog een spoedje vandaag. 4x4 DSG Skoda Superb diesel O+ naar Schiphol en een witte BMW 3 serie handbak naar Breukelen. Prima dagje zo. :D
En ik om 6 uur al in de trein naar Eindhoven zitten om een Octavia op te halen :P. Die van binnen stonk naar een asbak :r (en ik rook zelf nota bene, kun je nagaan).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154419101
Lief dagboek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_154420152
Voor maandag een wissel Groningen - Zwolle in hoogwerkers gekregen :+
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:25:58 #117
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154420651
Ik werd net gebeld voor maandag met een wisseltje Geldrop - Rotterdam. Nu blijkt dat de klant wil dat die uitgevoerd wordt als Geldrop - Rotterdam - Breukelen, maar volgens mij heeft de planning dat niet begrepen. Ff bellen om dat mede te delen en gelijk een rit vanaf Breukelen te fixen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:27:43 #118
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154420693
Het is rustig.

Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of moet huilen dat ik een Caddy en een Doblo heb. Maar alles beter dan verlengde Sprinters, je zou echt een C rijbewijs moeten hebben voor die dingen.

[ Bericht 87% gewijzigd door Amoeba op 17-07-2015 18:33:29 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:37:29 #119
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154420899
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:27 schreef Amoeba het volgende:
Het is rustig.

Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of moet huilen dat ik een Caddy en een Doblo heb. Maar alles beter dan verlengde Sprinters, je zou echt een C rijbewijs moeten hebben voor die dingen.
Of gewoon fatsoenlijk moeten kunnen inschatten hoe groot een auto/bus is.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:41:59 #120
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154421008
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Of gewoon fatsoenlijk moeten kunnen inschatten hoe groot een auto/bus is.
Ja dat is het punt niet, het lukt me allemaal wel, maar ik vind het gewoon niet fijn omdat ze zo lang zijn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154425720
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Of gewoon fatsoenlijk moeten kunnen inschatten hoe groot een auto/bus is.
dit inderdaad, of een bus nou 4 of 7 meter lang is maakt verder niets uit. Behalve dat het iets windgevoeliger is.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_154426026
Trouwens, even qua formulieren voor maandag. In de mail staat niks. Het is een wissel; tweemaal AR-overdrachtsformulieren? Of inname? Iemand hiervoor een idee? :)
pi_154426559
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:49 schreef underground1009 het volgende:
Trouwens, even qua formulieren voor maandag. In de mail staat niks. Het is een wissel; tweemaal AR-overdrachtsformulieren? Of inname? Iemand hiervoor een idee? :)
Voor welk bedrijf rij je? Ik gebruik normaal gesproken geen formulier als ze er niet om vragen. Schades noteren zou ik trouwens nooit doen zonder toestemming :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:18:03 #124
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154426939
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:39 schreef Marco001 het volgende:

[..]

dit inderdaad, of een bus nou 4 of 7 meter lang is maakt verder niets uit. Behalve dat het iets windgevoeliger is.
Tuurlijk man. Moet je ergens gaan lopen frotten maakt het niks uit of je bus ineens 3 meter langer is.

Wat een bullshit. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154427558
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:06 schreef yosander het volgende:

[..]

Voor welk bedrijf rij je? Ik gebruik normaal gesproken geen formulier als ze er niet om vragen. Schades noteren zou ik trouwens nooit doen zonder toestemming :P
PM ;)
pi_154428236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tuurlijk man. Moet je ergens gaan lopen frotten maakt het niks uit of je bus ineens 3 meter langer is.

Wat een bullshit. :')
joh, je moest eens weten hoe ze bij mij op het werk de rolstoelbussen parkeren.... Als het niet past steek je toch gewoon een keertje extra?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:31:23 #127
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154429407
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

joh, je moest eens weten hoe ze bij mij op het werk de rolstoelbussen parkeren.... Als het niet past steek je toch gewoon een keertje extra?
Nee, dat weet ik niet want ik rijd geen taxi. Ik heb incidenteel zo'n lang ding en dat vind ik niet leuk.

De discussie weer zeg. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154429779
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik niet want ik rijd geen taxi. Ik heb incidenteel zo'n lang ding en dat vind ik niet leuk.

De discussie weer zeg. :')
Wat nou discussie weer zeg :')

Heb al een tijd niet gepost hier omdat er iedere keer wel weer een naar sfeertje hangt door die posts van jou. Heb meerdere mensen er iets over zien zeggen maar het lijkt je geen reet te kunnen schelen. Had best zin om een meet te gaan organiseren of iets dergelijks maar als er types zoals jij komen dan heb ik niet eens zin om daar aan te beginnen. Zou me niets verbazen dat hier straks geen hond meer post omdat ze weten dat ze toch wel door jou worden afgeblaft.

Pas je gedrag aan man.
pi_154430018
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:43 schreef stripe het volgende:

[..]

Wat nou discussie weer zeg :')

Heb al een tijd niet gepost hier omdat er iedere keer wel weer een naar sfeertje hangt door die posts van jou. Heb meerdere mensen er iets over zien zeggen maar het lijkt je geen reet te kunnen schelen. Had best zin om een meet te gaan organiseren of iets dergelijks maar als er types zoals jij komen dan heb ik niet eens zin om daar aan te beginnen. Zou me niets verbazen dat hier straks geen hond meer post omdat ze weten dat ze toch wel door jou worden afgeblaft.

Pas je gedrag aan man.
Is het niet juist zo dat wij hem altijd afblaffen? :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_154430037
Moet nog even wennen aan het idee dat we nu niet meer gratis reizen. OV declaraties van gisteren en vandaag ben ik namelijk vergeten in te voeren :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154430173
Hmm. Treinreis van donderdag met Arriva staat nog niet eens in het systeem :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154431090
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:25 schreef trolley het volgende:
Lief dagboek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar in makkum was ik werkende toen je kwam :+ geen ew' a like person gezien :+
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:44:20 #133
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154431643
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:43 schreef stripe het volgende:

[..]

Wat nou discussie weer zeg :')
Ik vind iets kut, namelijk verlengde Sprinters, en dat wordt betwist. Al rijdt heel de reeks privé in verlengde Sprinters, dan nog vind ik ze kut. Dus ik snap niet waarom iedereen er zo op reageert.

De rest van je post sla ik maar over, goed?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154431683
Amoeba, excuses van mij vanwege mijn trollgedrag.

Kusje.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:46:51 #135
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154431700
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:55 schreef yosander het volgende:
Hmm. Treinreis van donderdag met Arriva staat nog niet eens in het systeem :').
Vooral die ritjes met buurtbussen kan echt asociaal lang duren voordat dat op Trans Link (is die website overal zo tergend langzaam? :') ) staat. Maar je kunt gewoon in 9292 kijken welke bedragen ontbreken, en als het dan 10ct scheelt maak ik me daar echt niet zo druk om.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:49:39 #136
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154431750
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Is het niet juist zo dat wij hem altijd afblaffen? :D
Kan ik ergens inzetten op de uitslag van de 23e? Ik las je KLB topic en je hengelt 'm wel ff in een keer binnen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154432961
Rechten _O_

Relatief makkelijke studie, mooi vakgebied en meer dan halve ton startsalaris in advocatuur. _O_

Béta :') Lekker moeilijk doen met rekenmachines, discussiëren met ander béta's of hun studie wel wiskundig of (nog beter) 'moeilijk' genoeg is en uiteindelijk voor een matig loon ergens gaan zitten beunen in excel. :')
pi_154433397
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:20 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Daar in makkum was ik werkende toen je kwam :+ geen ew' a like person gezien :+
Was jij die clown in één of ander Piet Piraat kostuum? :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_154433449
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:13 schreef trolley het volgende:

[..]

Was jij die clown in één of ander Piet Piraat kostuum? :D
Neejoooh ga weg haha :+ das animatieteam, ik loop daar wat anders rond :D
  zaterdag 18 juli 2015 @ 07:52:48 #140
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154433479
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 02:18 schreef Valid het volgende:
Rechten _O_

Relatief makkelijke studie, mooi vakgebied en meer dan halve ton startsalaris in advocatuur. _O_

Béta :') Lekker moeilijk doen met rekenmachines, discussiëren met ander béta's of hun studie wel wiskundig of (nog beter) 'moeilijk' genoeg is en uiteindelijk voor een matig loon ergens gaan zitten beunen in excel. :')
Volgens mij is beginnen als advocaat relatief lastig toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 17:17:04 #141
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154440711
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgens mij is beginnen als advocaat relatief lastig toch?
Ik meen dat je eerst hele lange stages moet volgen, en vrij lang onder supervisie staat binnen het bedrijf voordat je echt zelfstandig aan de slag mag. Hangt natuurlijk ook af van of je strafrechtadvocaat wordt of bij een groot commercieel kantoor gaat werken. Wat vaststaat is dat je in het begin gigantisch veel uren maakt, en eindeloze dossiers moet doorspitten voor de grote baas. Het betaalt dan misschien wel goed, maar het werk schijnt zeker in het begin slopend te zijn. Ik weet niet of het iets voor mij is.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_154442348
Je hebt een advocaat-stage van 3 jaar als je bent afgestudeerd. Je werkt echter wel in principe zelfstandig; enkel onder toezicht van je patroon; de "stagebegeleider". Het is inderdaad veel uren en hard werken, maar ook een goed salaris. Dit komt voornamelijk omdat de Orde van advocaten minimum salarissen heeft vastgesteld, voor ieder jaar van de stage: in 2015 1e jaar 2267 bruto, 2e jaar 2584 bruto en 3e jaar 2871 bruto. Let wel, dit zijn minima; er zijn veel, voornamelijk de grotere, kantoren die meer betalen dan dit.

Maar dat even tussendoor :P
Weer on topic: nog nooit eerder twee hoogwerkers gehad op een dag, althans, die verwacht ik. Ik heb in de ritopdracht een kenteken gekregen, welke duidt op een Mercedes Sprinter, oftewel zo'n volgens Amoeba verschrikkelijke verlengde versie, alleen dan omgekat als hoogwerker? :P Ik ben benieuwd haha
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:21:44 #143
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154445409
Mwah valt mee, heb die wel eens gehad. Meeste staan gewoon op de normale basis.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154447189
Hoi, ik ben deze dagen werken bij een paardenevenement, daar moet ik klanten van de VIP parking naar het evenement rijden, dat is heel leuk. Maar toen had ik een andere man en die had geen controle meer op zijn blaas dus die lekte op de stoel en dat was heel vies en niet heel leuk.
Morgen weer een mooien dag, ok doei.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:09:01 #145
436995 A_Valbuena
One man army
pi_154450526
_O-
أنا مغربي
  zondag 19 juli 2015 @ 01:07:22 #146
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154453763
Paarden :') kutbeesten
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 19 juli 2015 @ 03:26:42 #147
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154456219
Arbeiders die te veel zuipen op zaterdagavond :')

Ok doei ik ga slapen want de hiervoor genoemde beschrijving past mij volledig
  zondag 19 juli 2015 @ 13:02:54 #148
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154460902
quote:
10s.gif Op zondag 19 juli 2015 03:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Arbeiders die te veel zuipen op zaterdagavond :')

Ok doei ik ga slapen want de hiervoor genoemde beschrijving past mij volledig
Ik zag deze post en ging gelijk maar even het bijbehorende KLB topic opzoeken, pareltje weer. ^O^

Edit: oja die was van vorige week :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154471871
Weet iemand hoe de declaraties werken bij autoreset? Als ik de ov kosten invoer bij urenlijsten krijg ik dit dan gewoon terug? Er staat in het handboek niks over een ov koppeling of dergelijk
pi_154472429
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:07 schreef Grunn57 het volgende:
Weet iemand hoe de declaraties werken bij autoreset? Als ik de ov kosten invoer bij urenlijsten krijg ik dit dan gewoon terug? Er staat in het handboek niks over een ov koppeling of dergelijk
Nee, AR gaat je kosten laten maken voor het OV en ze niet terug betalen :+ :') Je moet inderdaad bij het invullen van de rittijden als declaratie je ov-kosten invoeren. Deze kun je het makkelijkste bijhouden door je te registreren op OV-kaart.nl oid, staat hier ook wel ergens. Was laatst ook sprake van dat het eventueel voor ingevuld was op basis van schatting van AR maar ik weet niet hoe dat zit, voor mij morgen pas de eerste ritten weer zonder OV :)
pi_154472472
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:24 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Nee, AR gaat je kosten laten maken voor het OV en ze niet terug betalen :+ :') Je moet inderdaad bij het invullen van de rittijden als declaratie je ov-kosten invoeren. Deze kun je het makkelijkste bijhouden door je te registreren op OV-kaart.nl oid, staat hier ook wel ergens. Was laatst ook sprake van dat het eventueel voor ingevuld was op basis van schatting van AR maar ik weet niet hoe dat zit, voor mij morgen pas de eerste ritten weer zonder OV :)
Sowieso niet dat dat klopt dus lekker zelf invullen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154472856
Oke maar hebben ze geen bewijs nodig o.i.d?
Ik mail wel gewoon, das de kortste klap
  zondag 19 juli 2015 @ 22:18:24 #153
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154474105
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:38 schreef Grunn57 het volgende:
Oke maar hebben ze geen bewijs nodig o.i.d?
Ik mail wel gewoon, das de kortste klap
In het ergste geval moet je je OV afschriften laten zien, maar ik heb die vorig jaar niet op hoeven sturen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154485666
M'n dag is even anders verlopen dan gepland :+ M'n wisselrit Grunn - Zwolle met een hoogwerker werd diezelfde hoogwerker naar Amsterdam brengen. Op het ophaaladres zitten kloten want er was niemand aanwezig van het bedrijf van die wagen, dus niemand kon me in eerste instantie ook vertellen dat de sleutels ergens bij de wagen lagen.
Eenmaal vertrokken moest ik ook nog even tanken, en uiteindelijk met brandend lampje het afleveradres gehaald :+ Nu weer in de trein naar Grunn :)
  maandag 20 juli 2015 @ 18:06:40 #155
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154492885
Morgen naar Amersfoort met een Crafter. Ze stonden vandaag te laseren bij m'n afleveradres in Rotterdam. :')

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154493488
Ik ben morgen ook in Amersfoort te vinden :) Eerst 's ochtends voor NL met een Megane naar De Meern, daarna in Bunnik een Caddy ophalen die naar Amersfoort mag en dan in Amersfoort voor de oranje verhuurder een hoogwerker die naar Groningen mag :)

In Amersfoort ergens tussen 12 en 1. Paarse broek met autistisch hoofd erboven toch? :P
  maandag 20 juli 2015 @ 18:35:01 #157
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154493610
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:30 schreef underground1009 het volgende:
Ik ben morgen ook in Amersfoort te vinden :) Eerst 's ochtends voor NL met een Megane naar De Meern, daarna in Bunnik een Caddy ophalen die naar Amersfoort mag en dan in Amersfoort voor de oranje verhuurder een hoogwerker die naar Groningen mag :)

In Amersfoort ergens tussen 12 en 1. Paarse broek met autistisch hoofd erboven toch? :P
Die paarse broek ligt in de was. Ik denk een grijze chino met een blauw/wit overhemd. Even kijken hoe het mijn knie is bij het wakker worden, want ik heb geen zin in bloedvlekken in m'n nette broeken. Anders trek ik wel weer zo'n oude beige broek aan. :')

In principe heb ik aflevertijd 9-17, maar ik wilde ook nog een extra spoedje hosselen. :@
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154493861
Wat is er met je knie gebeurd dan? :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 20 juli 2015 @ 18:45:39 #159
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154493871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:45 schreef Sarasi het volgende:
Wat is er met je knie gebeurd dan? :')
Ik was dronken vorig weekend. Die zondag echt een zieke kater trouwens. :')

Maargoed, het geneest steeds langzaam doordat het net op dat punt zit waar een lange broek schuurt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 20 juli 2015 @ 20:16:36 #160
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154496710
AR:

Waarom moet je ineens een toelichting geven als je je OV kosten wilt declareren? Vorig jaar hoefde dat niet, en ik heb in dat vakje echt geen ruimte om een specificatie van die kosten uiteen te zetten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154498510
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:16 schreef Amoeba het volgende:
AR:

Waarom moet je ineens een toelichting geven als je je OV kosten wilt declareren? Vorig jaar hoefde dat niet, en ik heb in dat vakje echt geen ruimte om een specificatie van die kosten uiteen te zetten.
Ja apart hè :') Heb er maar neergezet bus naar x, trein naar y, enzovoort. Weet niet precies wat het doel er van is :+
pi_154499212
Bij EW moeten wij gewoon een pdf bestand aanleveren van het account van je OV chipkaart. Dus sjoemelen met tijden zit er deze maand niet bij voor ons, aangezien de in- en uitchecktijden ook in die gegevens zijn verwerkt. }:|
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 20 juli 2015 @ 21:45:17 #163
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154499662
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:32 schreef trolley het volgende:
Bij EW moeten wij gewoon een pdf bestand aanleveren van het account van je OV chipkaart. Dus sjoemelen met tijden zit er deze maand niet bij voor ons, aangezien de in- en uitchecktijden ook in die gegevens zijn verwerkt. }:|
Wegpainten onder het mom van privacy. Het is namelijk jouw OV chipkaart.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154505769
Heeft solliciteren in de zomer eigenlijk nog zin? Als in; is er genoeg werk op dit moment?
pi_154506212
Je kan het altijd proberen :) ik ben krap aan precies een jaar terug aangenomen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 08:54:48 #166
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154506803
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:32 schreef trolley het volgende:
Bij EW moeten wij gewoon een pdf bestand aanleveren van het account van je OV chipkaart. Dus sjoemelen met tijden zit er deze maand niet bij voor ons, aangezien de in- en uitchecktijden ook in die gegevens zijn verwerkt. }:|
Zouden ze dat allemaal gaan doorlezen? Mwaaah
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154507103
Splitsen jullie declaraties uit over meerdere ritten of mail je gewoon alles in een keer door?
pi_154508713
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 08:54 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Zouden ze dat allemaal gaan doorlezen? Mwaaah
Het zou me niet verbazen. Maar goed, ik ga vrijdag op vakantie voor ruim twee weken, dus ik hoef - als ik werk heb - alleen voor aanstaande donderdag nog maar declaraties door te sturen aan EW.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_154508829
Zo, de Megane van NL is afgeleverd. Lekkere auto, potente diesel en GT-line dus goeie sportstoelen. Nu op naar Bunnik voor de Caddy die naar Amersfoort mag :)
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:45:40 #170
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154509386
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:19 schreef underground1009 het volgende:
Zo, de Megane van NL is afgeleverd. Lekkere auto, potente diesel en GT-line dus goeie sportstoelen. Nu op naar Bunnik voor de Caddy die naar Amersfoort mag :)
Ben er over een uur ofzo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:45:50 #171
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154509396
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die paarse broek ligt in de was. Ik denk een grijze chino met een blauw/wit overhemd. Even kijken hoe het mijn knie is bij het wakker worden, want ik heb geen zin in bloedvlekken in m'n nette broeken. Anders trek ik wel weer zo'n oude beige broek aan. :')

In principe heb ik aflevertijd 9-17, maar ik wilde ook nog een extra spoedje hosselen. :@
Ik zag een autist rond 9.20 lopen met een grijze chino in Amersfoort, was jij dat?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:49:56 #172
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154509489
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:45 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik zag een autist rond 9.20 lopen met een grijze chino in Amersfoort, was jij dat?
Nee
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154510933
Ha, ik heb je gezien. Welke bushalte sta je?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:57:23 #174
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154511073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:51 schreef underground1009 het volgende:
Ha, ik heb je gezien. Welke bushalte sta je?
Huize Hoevelaken. Jij zult de bus zeker net wel gehaald hebben :') Jij was die gozer die net de deur uitliep?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:58:36 #175
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154511103
Oh je kwam net aanrijden natuurlijk

Huize Hoevelaken haal je simpel, ik pak zo de 102 richting Hoevelaken station, geen zin om helemaal naar die andere bushalte op de Buitenveldseweg te gaan lopen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154511107
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Huize Hoevelaken. Jij zult de bus zeker net wel gehaald hebben :') Jij was die gozer die net de deur uitliep?
Dan zie je me zo ;) Ik was diegene waar je zo zwoel naar keek haha, die net aan kwam rijden
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:03:55 #177
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_154511243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 01:50 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Nieuwe C-Klasse vind ik ook een erg chique bak, ik als Mercedes liefhebber moet soms zelfs 2x kijken voordat ik het verschil met een S-klasse zie. Ben ook erg benieuwd hoe de nieuwe dan rijdt, in de autobladen zijn ze er volgens mij zeer positief over!
Even op dit bericht teug komen. Van donderdag t/m zondag heb ik voor een evenement in een nieuwe C180 gereden. Dat ging om een shuttle service waar ik 1,5km heen en weer moest rijden. Maar ik ben toch een beetje heel erg verliefd geworden op de auto. Voor mij staat deze met stipt op nummer 1 van de bmw3/audi a4/mercedes c. De kwaliteit is zeer hoog en het rijdt heerlijk.
Ik was met 4 andere chauffeurs die ook een Mercedes hadden (ze waren sponsor), en stuk voor stuk zijn het prachtbakken.
De auto's die wij hadden waren: C180, C220 estate, GLA 220, A180(?) en een E220. Alleen de E vind ik wat minder, komt waarschijnlijk omdat het voor mij een taxi blijft. :')

Mijn versie was van binnen afgewerkt met hout, had een achteruitrij camera, automaat met flippers, en was voorbereid voor internet (was niet ingesteld).
Enige wat ik best nutteloos vind is dat je met de touchscreen muis letters kan schrijven. Werkt niet goed en niet snel.

De klant had op zijn stand nog een GLE AMG, een A AMG en een S350 staan. Die hadden terug gereden moeten worden door ons maar dat heeft ie uiteindelijk toch zelf op de maandag gedaan.
pi_154511684
Ik moet zeggen dat ik een C toch wel erg duur vind voor wat je krijgt. De laatste C die ik reed had een cataloguswaarde van rond de ¤80.000. Het is inderdaad een erg fijne auto, maar dat vind ik toch wel een smak geld en daar kan ik leukere auto's voor verzinnen.

Ik probeerde zojuist trouwens de cataloguswaarde weer even op te zoeken, maar volgens mij is de auto geëxporteerd want het kenteken bestaat niet meer :P
pi_154511867
Zo, Amoeba gemeet, nu wachten op mijn bus in het zonnetje :)

CP van m'n ophaaladres in Bunnik was wel een baas overigens, reed privé in een RS5 :D hij had geen kentekenpapieren voor de Caddy, was aan het zoeken tussen z'n papieren en dan was het van "Nee deze is het niet, die zijn van de motoren. Oh deze is het ook niet, die is van de jetski's", enzovoort :+ Liep vrolijk rond in een hemdje en een korte broek met dit weer, kom ik aan in een veel te warme broek en een overhemd :')
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:30:24 #180
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154511969
Gewoon in zwembroek en slippers gaan hiken. Overhemdje erboven, zonnebril erbij. Perfecte toerist.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:27:00 #181
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154513366
Kunnen we niet zoiets als casual Friday introduceren
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:00:28 #182
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154514087
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:03 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Even op dit bericht teug komen. Van donderdag t/m zondag heb ik voor een evenement in een nieuwe C180 gereden. Dat ging om een shuttle service waar ik 1,5km heen en weer moest rijden. Maar ik ben toch een beetje heel erg verliefd geworden op de auto. Voor mij staat deze met stipt op nummer 1 van de bmw3/audi a4/mercedes c. De kwaliteit is zeer hoog en het rijdt heerlijk.
Ik was met 4 andere chauffeurs die ook een Mercedes hadden (ze waren sponsor), en stuk voor stuk zijn het prachtbakken.
De auto's die wij hadden waren: C180, C220 estate, GLA 220, A180(?) en een E220. Alleen de E vind ik wat minder, komt waarschijnlijk omdat het voor mij een taxi blijft. :')

Mijn versie was van binnen afgewerkt met hout, had een achteruitrij camera, automaat met flippers, en was voorbereid voor internet (was niet ingesteld).
Enige wat ik best nutteloos vind is dat je met de touchscreen muis letters kan schrijven. Werkt niet goed en niet snel.

De klant had op zijn stand nog een GLE AMG, een A AMG en een S350 staan. Die hadden terug gereden moeten worden door ons maar dat heeft ie uiteindelijk toch zelf op de maandag gedaan.
Dat klinkt allemaal zeer goed! Ik vind de C ook erg mooi afgewerkt van binnen, heb er op de Autorai wel even in gezeten. Mag binnenkort waarschijnlijk nog een stukje rijden in een C350e, dus ben zeer benieuwd! Zelf vind ik de E wel een ontzettend fijne auto. Heb veel kilometers gemaakt in een 350 CDI met luchtvering en dat rijdt echt subliem. Wel ontzettend balen dat jullie die drie auto's van de klant niet terug mochten brengen. Ik zou hebben gevochten voor de A(45?) AMG!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:50:26 #183
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_154515350
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:00 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal zeer goed! Ik vind de C ook erg mooi afgewerkt van binnen, heb er op de Autorai wel even in gezeten. Mag binnenkort waarschijnlijk nog een stukje rijden in een C350e, dus ben zeer benieuwd! Zelf vind ik de E wel een ontzettend fijne auto. Heb veel kilometers gemaakt in een 350 CDI met luchtvering en dat rijdt echt subliem. Wel ontzettend balen dat jullie die drie auto's van de klant niet terug mochten brengen. Ik zou hebben gevochten voor de A(45?) AMG!
Pff, ik had al dibs op de GLE. Dat apparaat één keer horen starten, echt een machtige auto. De verkoper die op de stand stond was op de vrijdag wat later omdat ze op de vestiging een S63 AMG hadden verkocht.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:49:42 #184
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154543490
Tickets voor EK2016 in the pocket. :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:50:51 #185
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154543525
Motorrijbewijs in the pocket :)
#26 || Luciano da Silva
pi_154543600
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:50 schreef joppie_saus het volgende:
Motorrijbewijs in the pocket :)
*O*
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:34:46 #187
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154548176
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:50 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Pff, ik had al dibs op de GLE. Dat apparaat één keer horen starten, echt een machtige auto. De verkoper die op de stand stond was op de vrijdag wat later omdat ze op de vestiging een S63 AMG hadden verkocht.
Dat is niet mis! Die AMG 5,5 liter V8 klinkt inderdaad magistraal.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:45:30 #188
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_154561451
Weinig spannends deze week, wat enkele ritjes.

Morgen een auto ophalen bij de grote in Almere, hoe gaat dat eigenlijk? Melden bij hetzelfde hokje als dat je hem aflevert?
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:56:11 #189
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154561629
Nog even de micro rit Hapert - Eindhoven gekregen. 't Is rustig.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154561917
Heerenveen - Meerkerk net erop zitten, nu door naar Zeist om een Prius :') op te halen en af te gooien in Almere. Prima dagje zo nog net voor ik morgen op vakantie ga ^O^ :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_154562609
Vandaag voor het eerst in m'n leven 112 gebeld. Toen ik naar de bushalte P+R Meerkerk liep zag ik drie lifters de snelweg oprit ri Utrecht oplopen :')

Helaas de afloop niet mee kunnen maken, terwijl het toch minimaal nog 10 minuten duurde nadat ik gebeld had voordat de bus eraan kwam :{

Maar dit soort mensen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:09:43 #192
436995 A_Valbuena
One man army
pi_154568549
Morgen een bmw 316i en een Passat *O*
أنا مغربي
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:10:23 #193
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154568577
quote:
15s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:36 schreef trolley het volgende:
Vandaag voor het eerst in m'n leven 112 gebeld. Toen ik naar de bushalte P+R Meerkerk liep zag ik drie lifters de snelweg oprit ri Utrecht oplopen :')

Helaas de afloop niet mee kunnen maken, terwijl het toch minimaal nog 10 minuten duurde nadat ik gebeld had voordat de bus eraan kwam :{

Maar dit soort mensen :')
Kan me ook niet voorstellen dat er iemand op de vluchtstrook gaat stoppen.

Ik vind deze middagritjes best kut imho. Weinig uren en je kunt ook niet echt iets gaan doen omdat je rond 3 weg moet.

Anyway, mijn oordopjes zijn gisteren aan de befaamde kabelbreuk gesneuveld, mijn reserve oortjes had iemand gejat dus mijn gifgroene Razer maar weer mee op pad.

+ in kwaliteit The Doors luisteren
- geen chicks voor mij vandaag :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154569457
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kan me ook niet voorstellen dat er iemand op de vluchtstrook gaat stoppen.

Ik vind deze middagritjes best kut imho. Weinig uren en je kunt ook niet echt iets gaan doen omdat je rond 3 weg moet.

Anyway, mijn oordopjes zijn gisteren aan de befaamde kabelbreuk gesneuveld, mijn reserve oortjes had iemand gejat dus mijn gifgroene Razer maar weer mee op pad.

+ in kwaliteit The Doors luisteren
- geen chicks voor mij vandaag :')
En normaal wel chicks wilde je zeggen? :P
pi_154569539
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kan me ook niet voorstellen dat er iemand op de vluchtstrook gaat stoppen.

Ik vind deze middagritjes best kut imho. Weinig uren en je kunt ook niet echt iets gaan doen omdat je rond 3 weg moet.

Anyway, mijn oordopjes zijn gisteren aan de befaamde kabelbreuk gesneuveld, mijn reserve oortjes had iemand gejat dus mijn gifgroene Razer maar weer mee op pad.

+ in kwaliteit The Doors luisteren
- geen chicks voor mij vandaag :')
Fixed.

Beschikbaarheid voor morgen uitgezet. Morgen ga ik motorrijden. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:49:00 #196
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154569714
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Fixed.

Beschikbaarheid voor morgen uitgezet. Morgen ga ik motorrijden. *O*
Ik was al op je aan het wachten dat je dat zou zeggen om je vervolgens deze diss in je gezicht te slingeren:

Maakt niet uit, nadat ik een nacht met jou op een kamer heb geslapen ben ik toch homo geworden.

Kusjes
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154569730
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik was al op je aan het wachten dat je dat zou zeggen om je vervolgens deze diss in je gezicht te slingeren:

Maakt niet uit, nadat ik een nacht met jou op een kamer heb geslapen ben ik toch homo geworden.

Kusjes
Daar ben ik psycholoog voor, om je te helpen achterhalen hoe je je ECHT voelt. Schaam je niet. :*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:57:20 #198
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154569918
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Daar ben ik psycholoog voor, om je te helpen achterhalen hoe je je ECHT voelt. Schaam je niet. :*
Toen ik uit de trein stapte wist ik het al hoor. :*

Puike psych wel dan. Eentje die z'n scheur niet open hoeft te trekken. Pun intended. 10.gif
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154569988
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Toen ik uit de trein stapte wist ik het al hoor. :*

Puike psych wel dan. Eentje die z'n scheur niet open hoeft te trekken. Pun intended. [ afbeelding ]
Ik ben ook een puike psych. :7
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juli 2015 @ 16:23:23 #200
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154570811
Iedereen weet dat Feyenoord > chicks.
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:52:36 #201
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154573454
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Iedereen weet dat Feyenoord > chicks.
Iedereen weet dat alles > Feyenoord.

quote:
99s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben ook een puike psych. :7
Honours :')

Morgen Eindhoven - Amsterrrrrrrdam en Haarlem - Heerle. Uurtje of 2,5 gassen? :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154574075
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Toen ik uit de trein stapte wist ik het al hoor. :*

Puike psych wel dan. Eentje die z'n scheur niet open hoeft te trekken. Pun intended. [ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_154578484
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Iedereen weet dat alles > Feyenoord.

[..]

Honours :')

Morgen Eindhoven - Amsterrrrrrrdam en Haarlem - Heerle. Uurtje of 2,5 gassen? :P
Iedereen weet, alles > voetbal :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Drowzz op 23-07-2015 21:12:37 ]
pi_154586806
Ik dacht al is iedereen op vakantie, maar blijkbaar was dit topic uit mijn AT :+
Morgen naar Nootdorp per 107 en van Nieuwekerk a/d IJssel terug naar Groningen per Mitsubishi ASX, ben benieuwd :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154588843
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 01:19 schreef yosander het volgende:
Ik dacht al is iedereen op vakantie, maar blijkbaar was dit topic uit mijn AT :+
Morgen naar Nootdorp per 107 en van Nieuwekerk a/d IJssel terug naar Groningen per Mitsubishi ASX, ben benieuwd :P
Imo zien die mitsubishis er van buiten wel bruut uit, maar van binnen toch nog wat te ouderwets, Achtergebleven ofzo. (Outlander phev daarbuiten gelaten)
  vrijdag 24 juli 2015 @ 15:48:47 #206
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154598968
Ik mag niet klagen vandaag. Alles loopt van een leien dakje.

Wel druk op de A2 trouwens. Nog bijna een schade genoteerd door die gozer die ineens naar links ging. Holy fuck. :') Pofte lekker met 135 links achter een andere wagen aan, denkt die gozer 'm ertussen te drukken. Hij zat achter zo'n enorme laadwagen, dus dat zal wel niet harder dan 80 gegaan zijn.

Remtestje. _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Amoeba op 24-07-2015 15:59:28 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154602454
Zo, na twee weken Engeland kan ik maandag weer beginnen. Nu nog in Engeland, maar toch maar de beschikbaarheid aangezet en zowaar gebeld. Was wel frustrerend om zoveel werkoproepen te krijgen, want ik had de afgelopen twee weken mooi kunnen verdienen! :(

Ach, Engeland was heerlijk en vandaag de enige keer slecht weer gehad.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154602898
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:42 schreef Amoeba het volgende:
Met een bachelor in de wiskunde kun je dan ook eigenlijk niks.
Je kunt sowieso weinig met een wo-bachelordiploma. Je hebt te weinig praktijkkennis (wordt voorbijgestreefd door de hbo'er) en te weinig diepgang (wordt voorbijgestreefd door zij met een masterdiploma).

Overigens: http://www.taalpartners.nl/taaltips/38-taaltip/176-havo-vwo-mbo
quote:
Hoofdletters of kleine letters?

Je ziet de namen van opleidingen meestal als hoofdletters geschreven (MBO, MAVO, HAVO, WO, VMBO, LTS, ...) Dat is niet juist. Opleidingen schrijf je met kleine letters. Het is dus mbo, mavo, havo, vwo, wo, vmbo, hbo en lts.
én
quote:
Het streepje (koppelteken) is verplicht in twee gevallen

Als havo, mavo en dergelijke gevolgd worden door een klinker die voor uitspraakverwarring kan zorgen, moet het streepje wel! Het is dus havo-opleiding en mavo-eindexamen.
Vmbo, mbo, hbo, lts, wo: je spreekt ze letter voor letter uit. Je maakt er geen woord van. Je hoort dus dat je het over een afkorting hebt. In die gevallen moet je een streepje gebruiken. Het is dus vmbo-leerling, hbo-diploma, lts-opleiding.
Leer eerst grammaticaal correct Nederlands, voordat je anderen gaat afvallen op hun niveau.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:43:07 #209
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154602902
Potverdikkies zeg, ik dacht dat zo'n V40 D4 een ecohok was maar ik moest daarnet hij het stoplicht nog flink doorplanken om hem voor te blijven :{
  vrijdag 24 juli 2015 @ 18:01:59 #210
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154603522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:43 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je kunt sowieso weinig met een wo-bachelordiploma. Je hebt te weinig praktijkkennis (wordt voorbijgestreefd door de hbo'er) en te weinig diepgang (wordt voorbijgestreefd door zij met een masterdiploma).
Er zijn zat wo-bachelors waar je wel gewoon mee aan de bak kunt. Procestechnologie, om er maar eentje te noemen.

Ik ben het met je eens dat grammatica belangrijk is, maar nu niet zo belangrijk dat ik geen kritiek mag hebben op andere studies omdat ik daarin één foutje maak. Jammer dus.

In ander licht:

Ik wist niet dat Leaseplan van Volkswagen is.

http://www.nu.nl/ondernem(...)37-miljard-euro.html
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154605906
Vandaag een mooie Crafter naar Amersfoort gebracht. 2 ton op de teller en 2,2 ton gewicht, 109pk en begrensd op 100. :') dat maakt invoegen toch wel een stukje spannender als de rest 130 rijdt
  vrijdag 24 juli 2015 @ 19:49:50 #212
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154606050
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:43 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je kunt sowieso weinig met een wo-bachelordiploma. Je hebt te weinig praktijkkennis (wordt voorbijgestreefd door de hbo'er) en te weinig diepgang (wordt voorbijgestreefd door zij met een masterdiploma).

Overigens: http://www.taalpartners.nl/taaltips/38-taaltip/176-havo-vwo-mbo

[..]

én

[..]

Leer eerst grammaticaal correct Nederlands, voordat je anderen gaat afvallen op hun niveau.
Ik kon m'n hele scriptie aanpassen toen ik hier 2 dagen voor het inleveren achter kwam...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154608560
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er zijn zat wo-bachelors waar je wel gewoon mee aan de bak kunt. Procestechnologie, om er maar eentje te noemen.

Ik ben het met je eens dat grammatica belangrijk is, maar nu niet zo belangrijk dat ik geen kritiek mag hebben op andere studies omdat ik daarin één foutje maak. Jammer dus.

In ander licht:

Ik wist niet dat Leaseplan van Volkswagen is.

http://www.nu.nl/ondernem(...)37-miljard-euro.html

Ik ook niet. Volkswagen heeft toch ook al Volkswagen Leasing / Directlease? Of valt dat onder LeasePlan.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:23:28 #214
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154612462
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:49 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik kon m'n hele scriptie aanpassen toen ik hier 2 dagen voor het inleveren achter kwam...
Ik had het al eerder gelezen, zodoende wist ik er eigenlijk vanaf, maar dit is echt zo'n dingetje waar ik mij nu echt niet druk om kan maken. Dikke amateur als je geen werkwoorden kunt vervoegen natuurlijk, maar om dit domme regeltje voor die afkortingen kan ik niet wakker liggen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik ook niet. Volkswagen heeft toch ook al Volkswagen Leasing / Directlease? Of valt dat onder LeasePlan.
Ze zijn wel later ingestapt (geef ze eens ongelijk), dus ik denk dat het een tactische zet was om die leasemaatschappij in te lijven. Ofja, voor 50% dan. Dikke winst natuurlijk. VW Leasing is inderdaad van Volkswagen (VERRASSING) en is geen onderdeel van Leaseplan.

Compleet offtopic:

De verf zat niet meer strak om m'n kentekenkap, en er zat een scheur in, dus vandaag die kap aan elkaar gesmolten (geen succes, wel gelukt) en dicht geplamuurd (daarom dus). Schuurmachine lag ergens anders, dus heel m'n handen schraal van het handmatig opschuren van die kap. Niet toegekomen aan spuitwerk -O- dus dat gaat morgen ook niet afkomen. Zodoende heel het weekend naar de klote om een simpele kentekenkap _O_



[ Bericht 2% gewijzigd door Amoeba op 24-07-2015 23:51:03 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:03:23 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154613688
Eigenlijk had ik gewoon met de motor naar huis kunnen rijden. Kenteken zit er niet op, dus je kunt gewoon door rood en zolang je harder rijdt dan de rest heb je ook geen achterlicht nodig. :)

Morgen 30 km fietsen :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154613760
Wat is er nou weer mis met dat barrel dan? Kenteken eraf gevallen? :')

Ik heb vandaag 160km gemaakt op mijn tuftuf. *O* Daardoor wel het belletje van AR gemist, maar dan hopen we maandag wel lekker ouderwets op een spoedje...
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 00:13:56 #217
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154613987
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 00:05 schreef Sarasi het volgende:
Wat is er nou weer mis met dat barrel dan? Kenteken eraf gevallen? :')

Ik heb vandaag 160km gemaakt op mijn tuftuf. *O* Daardoor wel het belletje van AR gemist, maar dan hopen we maandag wel lekker ouderwets op een spoedje...
Nee, die kap is het bakje onder het zit + kentekenplaathouder en knipperlichten + achterlicht zit erop bevestigd. Nou zonder dat bakje kan ik wel rijden, knipperlicht is ook nog niet zo'n ramp maar achterlicht en kenteken en 's avonds naar huis rijden is vragen om POLIZEI en boetes en daar heb ik geen zin in :')

Alhoewel ik zonder kenteken nog wel naar huis durf te knallen, maar zonder achterlicht is wel echt net even te ver.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 01:29:25 #218
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154615852
Mensen met een voertuig met een top lager dan 235 :')
  zaterdag 25 juli 2015 @ 08:53:11 #219
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154618380
Mensen met een roze auto :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:15:33 #220
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154619043
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Compleet offtopic:

De verf zat niet meer strak om m'n kentekenkap, en er zat een scheur in, dus vandaag die kap aan elkaar gesmolten (geen succes, wel gelukt) en dicht geplamuurd (daarom dus). Schuurmachine lag ergens anders, dus heel m'n handen schraal van het handmatig opschuren van die kap. Niet toegekomen aan spuitwerk -O- dus dat gaat morgen ook niet afkomen. Zodoende heel het weekend naar de klote om een simpele kentekenkap _O_

[ afbeelding ]
Oke. En waarom al die moeite voor je kentekenkap? Dat ding is niet zomaar stuk :')
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 25 juli 2015 @ 11:50:25 #221
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154620215
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Oke. En waarom al die moeite voor je kentekenkap? Dat ding is niet zomaar stuk :')
Ja die scheur heb ik zelf gedaan, dat die lak al losliet is gewoon slecht spuitwerk dus dat ga ik even overdoen.

Echt wat is schuren een kutwerk zeg :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 13:23:30 #222
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154621908
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja die scheur heb ik zelf gedaan, dat die lak al losliet is gewoon slecht spuitwerk dus dat ga ik even overdoen.

Echt wat is schuren een kutwerk zeg :r
En hoe komt die scheur?
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 25 juli 2015 @ 14:20:18 #223
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154623300
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 13:23 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

En hoe komt die scheur?
Voor de lol gedaan met een kettingzaag. Bezigheidstherapie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 14:29:51 #224
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154623528
Het gaat wel de goeie kant op. Primer zit erop, laatste plekjes bijschuren en dan tijd om 'm mooi rood te spuiten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 17:06:53 #225
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154628203


Nu hopen dat die gifmenger het juiste brouwsel gemaakt heeft, anders ben ik alsnog de zak :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154629336
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:32 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Imo zien die mitsubishis er van buiten wel bruut uit, maar van binnen toch nog wat te ouderwets, Achtergebleven ofzo. (Outlander phev daarbuiten gelaten)
Klopt, hebben die Japanners wel vaker een handje van (Toyota, Lexus). Auto reed overigens prima, geinig ding zo'n ASX :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 19:00:52 #227
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154630434
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Klopt, hebben die Japanners wel vaker een handje van (Toyota, Lexus). Auto reed overigens prima, geinig ding zo'n ASX :D
Beetje te vergelijken met zo'n KIA Sportage?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154630697
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Klopt, hebben die Japanners wel vaker een handje van (Toyota, Lexus). Auto reed overigens prima, geinig ding zo'n ASX :D
Prima auto inderdaad, gisteren bijna 900km mee afgelegd. :P
pi_154674641
Woensdag m'n sollicitatiegesprek in Breda :D. Erg veel zin in en lijkt me een erg leuke job, hoe zit het met de werkgelegenheid nu? En kan je snel na je sollicitatiegesprek beginnen? Omgeving: Delft. Iemand nog tips voor het sollicitatiegesprek?
pi_154674904
Ik kan niet spreken voor de EW'ers hier omdat ik bij AR zit maar ik heb niks te klagen over werkgelegenheid nu ;) Voor wat betreft het sollicitatiegesprek: rij niet als een mogool en het moet wel goed komen :P
pi_154675485
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:41 schreef Thommez het volgende:
Woensdag m'n sollicitatiegesprek in Breda :D. Erg veel zin in en lijkt me een erg leuke job, hoe zit het met de werkgelegenheid nu? En kan je snel na je sollicitatiegesprek beginnen? Omgeving: Delft. Iemand nog tips voor het sollicitatiegesprek?
Ik ben blij dat ik nog niet op vakantie ben, want de laatste weken is het echt heel erg druk. Iedere dag werk en altijd de dag van te voren gebeld. Mag morgen zelfs een auto naar het buitenland brengen.
pi_154675490
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Beetje te vergelijken met zo'n KIA Sportage?
Denk het wel, heb wel eens in een Sportage gereden maar daar zat een 2.7L benzine V6 in (vs. een 1.6 diesel in de ASX) :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154678359
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 08:53 schreef Amoeba het volgende:
Mensen met een roze auto :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 01:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen met een voertuig met een top lager dan 235 :')
Ik had vandaag een Citroën C1 van de kraamzorg, geheel roze en een stickertje met een baby. De top was 170. Dat wil zeggen, tot zo ver ging de teller. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154678459
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:41 schreef Thommez het volgende:
Woensdag m'n sollicitatiegesprek in Breda :D. Erg veel zin in en lijkt me een erg leuke job, hoe zit het met de werkgelegenheid nu? En kan je snel na je sollicitatiegesprek beginnen? Omgeving: Delft. Iemand nog tips voor het sollicitatiegesprek?
Omgeving Delft kan ik niets over zeggen, maar omgeving Amsterdam/Utrecht is het volgens mij superdruk. Vandaag werk en voor morgen ook al (Harderwijk-Groningen in VW Golf en Assen-Amsterdam in VW Jetta; huurauto's dus die zullen er prima uitzien :)).

Niet te veel verwachten van het sollicitatiegesprek. Het is absoluut geen rijtest, zolang je geen rare capriolen uithaalt, is er niets aan de hand. Ze houden overigens van chauffeurs die "met een beetje flair" rijden, dus daar waar je bij je rijtest dertig keer in je spiegel zou kijken, voordat je die ene vrachtwagen op de snelweg voorbij toeft, moet je nu een gewoon normaal inhalen.

Overigens wil ik het ook niet bagetelliseren. Je moet gewoon normaal doen en dan komt het wel goed. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154678477
edit: hoe de f* verwijder ik hier een bericht?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_154680661
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:13 schreef DireStraits7 het volgende:
edit: hoe de f* verwijder ik hier een bericht?
Niet :P

Voor morgen nog geen werk. Vandaag nog wel gebeld voor een spoedje, maar was binnen 2,5 uur alweer thuis :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154682154
Vandaag helaas doelloos thuisgezeten, morgenmiddag wel een ritje Eindhoven - Meerkerk in een Tiguan. Hopelijk komt het, net als vorig jaar, wat langzaam opgang in de zomer om daarna weer lekker druk te worden, heb tenslotte nog 2 weken beschikbaar :)
  maandag 27 juli 2015 @ 20:52:11 #238
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154684856
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:32 schreef Ordinateur het volgende:
Vandaag helaas doelloos thuisgezeten, morgenmiddag wel een ritje Eindhoven - Meerkerk in een Tiguan. Hopelijk komt het, net als vorig jaar, wat langzaam opgang in de zomer om daarna weer lekker druk te worden, heb tenslotte nog 2 weken beschikbaar :)
Ik ook, voor morgen ook nog niks.

Maargoed, vorige week 4 dagen wat te doen gehad dus ik klaag niet.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:13 schreef DireStraits7 het volgende:
edit: hoe de f* verwijder ik hier een bericht?
Niet. Het punt is als mensen posts gaan verwijderen je van die onsamenhangende discussies krijgt, daarom kunnen alleen moderators posts verwijderen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154691963
Je kan een post toch wel editten zodat er alleen nog bijv. *knip* staat?
pi_154697187
Ik heb vandaag een ritje als PC met eigen vervoer, heeft welke tijden mag ik opgeven als starttijd? Ik heb namelijk dik uur heen en uur terug moeten rijden.

En weet iemand wat de km vergoeding bedraagt? Ik heb het eigenlijk niet terug kunnen vinden :)

Easyway overigens. Ik wou ze eigenlijk even bellen maar dit lukt niet door strak schema en ik moet de ritbon meteen na rit mailen.
pi_154697287
Was er nou ooit een keer iemand die zijn "schadevrije jaren" van EW mee had kunnen nemen voor een autoverzekering?

Ik zit nou namelijk voor een autoverzekering te kijken, tering wat een prijzen als je geen schadevrije jaren hebt en 24 bent :')
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:03:54 #242
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154697658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:40 schreef Viezze het volgende:
Was er nou ooit een keer iemand die zijn "schadevrije jaren" van EW mee had kunnen nemen voor een autoverzekering?

Ik zit nou namelijk voor een autoverzekering te kijken, tering wat een prijzen als je geen schadevrije jaren hebt en 24 bent :')
Ik heb het geprobeerd, maar is me niet gelukt :P alleen als je jarenlang een leasebak ipv eigen auto hebt gereden wil het nog wel eens lukken wisten ze me te vertellen.

Ik heb uiteindelijk een verzekering met collectiviteitskorting via m'n werk afgesloten en betaal nu iets minder dan 40 euro per maand. Wel alleen WA overigens, WA+ zou 25 euro per maand duurder zijn geweest en dat vond ik iets te gortig worden.

Wat heb je trouwens voor waggie? :Y)
pi_154697704
Ik heb nog geen auto. Maar heb een baanaanbod gekregen, maar als ik daar op in ga wil ik zsm een auto want met het OV deur tot deur is 1,5 uur enkele reis :P En ben daar even de kosten voor op een rijtje aan het zetten.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:13:46 #244
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154697817
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, maar is me niet gelukt :P alleen als je jarenlang een leasebak ipv eigen auto hebt gereden wil het nog wel eens lukken wisten ze me te vertellen.

Ik heb uiteindelijk een verzekering met collectiviteitskorting via m'n werk afgesloten en betaal nu iets minder dan 40 euro per maand. Wel alleen WA overigens, WA+ zou 25 euro per maand duurder zijn geweest en dat vond ik iets te gortig worden.

Wat heb je trouwens voor waggie? :Y)
Leaseauto lukt inderdaad als je van de leasemaatschappij een brief krijgt waarin ze aangeven dat je geen schade hebt gereden of weinig. 1e verzekeraar doet moeilijk, andere minder.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154698714
Wat zou een beetje fatsoenlijke auto zijn voor rond de 4000-5000 euro? Moet wel diesel zijn (i.v.m. >30.000 km op jaarbasis). Zat zelf te kijken naar een Polo (ik weet het, heel degelijk :+ )
pi_154698795
Polo lijkt me een prima keuze eigenlijk. :)

Ik heb mijn beschikbaarheid voor morgen maar opengezet, het is toch bagger slecht weer.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:18:27 #247
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154698924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:09 schreef DeMuur het volgende:
Je kan een post toch wel editten zodat er alleen nog bijv. *knip* staat?
Ja, maar als je dan een berichtje naar een mod stuurt of ze die post willen terugplaatsen gebeurt dat meestal wel. Het is ook gewoon irritant als mensen hun posts verwijderen zdd discussies onsamenhangend worden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:29:09 #248
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154699117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:06 schreef Viezze het volgende:
Wat zou een beetje fatsoenlijke auto zijn voor rond de 4000-5000 euro? Moet wel diesel zijn (i.v.m. >30.000 km op jaarbasis). Zat zelf te kijken naar een Polo (ik weet het, heel degelijk :+ )
Ibiza? Misschien upje? Zou eens kijken bij leaseplan.nl en dan hun tweede hands aanbod
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154699258
Gebeld voor een spoedje naar Emmen. Open de mail en zie 6t staan, scroll verder, gaat het om een Up! :D :'(
Maar goed, werk is werk en kan lopend naar her afhaaladres :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154699281
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:29 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ibiza? Misschien upje? Zou eens kijken bij leaseplan.nl en dan hun tweede hands aanbod
Ibiza is een goede ^O^ Leaseplan heeft niks voor dat budget :P
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:18:40 #251
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154700160
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:36 schreef yosander het volgende:
Gebeld voor een spoedje naar Emmen. Open de mail en zie 6t staan, scroll verder, gaat het om een Up! :D :'(
Maar goed, werk is werk en kan lopend naar her afhaaladres :P
Een Up! is eigenlijk helemaal geen slechte auto. Ik heb voor de vakantie een Seat Mii te leen van vrienden van ons, en ik moet zeggen dat het eigenlijk echt prima rijdt. In de stad super handzaam, toch lekker vlot en op de snelweg niet overdreven lawaaiig. Bovendien superzuinig (4,4l per 100 km op en neer naar Den Haag vanuit Zwolle) en met stormachtige windsnelheden nog verassend stabiel (ja, ik heb met dat ding de storm doorkruist). Het enige wat ik eigenlijk echt mis is cruisecontrol of een speed limiter voor lange stukken snelweg. Verder is het een tof karretje!

Tuurlijk zijn er betere spoedjes denkbaar, maar IMO is een Up! vele malen beter dan een afgeragde bestelbus.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:20:12 #252
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154700188
Een Up! zit alleen zo ongelooflijk kut na 100km rijden. Als VW er nou eens fatsoenlijke stoelen in zou zetten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154700257
Een Up! is niet stabiel bij storm. Ik mocht anderhalf jaar geleden tijdens de storm zo'n ding naar Eindhoven brengen. Halverwege durfde ik al geen vrachtwagens meer in te halen en het had oprecht niet veel gescheeld of ik had het ding aan de kant gezet. Ik voelde me net een pingpong balletje. :{
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:25:42 #254
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154700286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:37 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ibiza is een goede ^O^ Leaseplan heeft niks voor dat budget :P
Of een C2 met zo'n 1.4hdi blokje. Lekker licht, zuinig en redelijk betrouwbaar.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:27:18 #255
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154700320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:23 schreef Sarasi het volgende:
Een Up! is niet stabiel bij storm. Ik mocht anderhalf jaar geleden tijdens de storm zo'n ding naar Eindhoven brengen. Halverwege durfde ik al geen vrachtwagens meer in te halen en het had oprecht niet veel gescheeld of ik had het ding aan de kant gezet. Ik voelde me net een pingpong balletje. :{
Gewoon 150 doorgassen. Des te eerder je in Eindje bent des te beter.

Eindje _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154700774
Up is gewoon leverbaar met cruisecontrol hoor, dat de meeste versies het niet hebben wil niet zeggen dat het niet kan :P Zo'n Up! is altijd nog stabieler dan een 107, waarin ik eens 's avonds over de A28 weer naar het hoge noorden ben gereden met stortregen en rukwinden vanuit de zijkant. Dan word je zo drie meter opzij geschoven :+
pi_154700996
Die Ups zijn nog wel redelijk prijzig, en 1 op 20 is leuk maar het blijft benzine :P
pi_154701054
Gewoon een Ibiza, 206, polo of corsa nemen. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_154703585
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:18 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Een Up! is eigenlijk helemaal geen slechte auto. Ik heb voor de vakantie een Seat Mii te leen van vrienden van ons, en ik moet zeggen dat het eigenlijk echt prima rijdt. In de stad super handzaam, toch lekker vlot en op de snelweg niet overdreven lawaaiig. Bovendien superzuinig (4,4l per 100 km op en neer naar Den Haag vanuit Zwolle) en met stormachtige windsnelheden nog verassend stabiel (ja, ik heb met dat ding de storm doorkruist). Het enige wat ik eigenlijk echt mis is cruisecontrol of een speed limiter voor lange stukken snelweg. Verder is het een tof karretje!

Tuurlijk zijn er betere spoedjes denkbaar, maar IMO is een Up! vele malen beter dan een afgeragde bestelbus.
Ben ik met je eens :P vind de Up! de beste in zijn klasse. Had er zonet een met een Garmin info-entertainmentsysteem inzitten. Werkte super! Alleen die 2 standen van de ruitenwissers waren niet genoeg voor de hoeveelheid regen die net uit de lucht kwam vallen :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:53:16 #260
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154703765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:20 schreef Amoeba het volgende:
Een Up! zit alleen zo ongelooflijk kut na 100km rijden. Als VW er nou eens fatsoenlijke stoelen in zou zetten.
Ik vind het bij mijn Seat, wat in principe gewoon dezelfde auto is, wel meevallen met de stoelen. Meer dan 100 km is voor mij geen enkel probleem in dat ding. Misschien zit er verschil in de vorm/vulling van de stoel? Heb ook wel in een Up gereden, maar altijd alleen maar korte stukjes. VW staat altijd wel bekend om de harde, oncomfortabele stoelen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:01:14 #261
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154703990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:23 schreef Sarasi het volgende:
Een Up! is niet stabiel bij storm. Ik mocht anderhalf jaar geleden tijdens de storm zo'n ding naar Eindhoven brengen. Halverwege durfde ik al geen vrachtwagens meer in te halen en het had oprecht niet veel gescheeld of ik had het ding aan de kant gezet. Ik voelde me net een pingpong balletje. :{
Zeg ook niet dat ie als een rotsblok op de weg ligt, het viel me alleen heel erg mee hoe hij zich gedroeg in de storm. Had echt verwacht dat ik bij wijze van spreken zo de weg af geblazen zou worden. Tuurlijk voel je de wind tegen het karretje aan duwen en bij het inhalen van vrachtwagens is het zeker zaak om je handen stevig om het stuur heen te klemmen en te anticiperen op een stevige ruk van de wind. Er zijn echter maar weinig auto's waarmee je in een storm met 1 hand aan het stuur rustig op de cruisecontrol voort kunt tuffen. Het autootje gaf me dus nog best veel vertrouwen in de storm op de snelweg, alhoewel ik op een gegeven moment toch de afslag gepakt heb om binnendoor mijn weg te vervolgen. Wat yosander al zei: de ruitenwissers konden de hoeveelheid regen icm de snelheid niet aan waardoor ik geen steek meer zag :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_154704073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:01 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat ie als een rotsblok op de weg ligt, het viel me alleen heel erg mee hoe hij zich gedroeg in de storm. Had echt verwacht dat ik bij wijze van spreken zo de weg af geblazen zou worden. Tuurlijk voel je de wind tegen het karretje aan duwen en bij het inhalen van vrachtwagens is het zeker zaak om je handen stevig om het stuur heen te klemmen en te anticiperen op een stevige ruk van de wind. Er zijn echter maar weinig auto's waarmee je in een storm met 1 hand aan het stuur rustig op de cruisecontrol voort kunt tuffen. Het autootje gaf me dus nog best veel vertrouwen in de storm op de snelweg, alhoewel ik op een gegeven moment toch de afslag gepakt heb om binnendoor mijn weg te vervolgen. Wat yosander al zei: de ruitenwissers konden de hoeveelheid regen icm de snelheid niet aan waardoor ik geen steek meer zag :')
Dat is ook een probleem ja, die ruitenwissers. :') Hopelijk kan ik morgen nog een ritje doen voor AR, anders rijd ik de motor even naar mijn ouders om het lampje van de toerenteller en de olie te vervangen.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:08:26 #263
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154705580
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:46 schreef yosander het volgende:

[..]

Ben ik met je eens :P vind de Up! de beste in zijn klasse. Had er zonet een met een Garmin info-entertainmentsysteem inzitten. Werkte super! Alleen die 2 standen van de ruitenwissers waren niet genoeg voor de hoeveelheid regen die net uit de lucht kwam vallen :').
Ik moest ook een keer van Groningen naar Eindhoven ofzo. Rond knooppunt Lankhorst toen op de vluchtstrook gaan staan vanwege de stortregen die ik niet kon verwerken. De Audi voor mij ook niet, zo absurd hard regende het.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:53 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ik vind het bij mijn Seat, wat in principe gewoon dezelfde auto is, wel meevallen met de stoelen. Meer dan 100 km is voor mij geen enkel probleem in dat ding. Misschien zit er verschil in de vorm/vulling van de stoel? Heb ook wel in een Up gereden, maar altijd alleen maar korte stukjes. VW staat altijd wel bekend om de harde, oncomfortabele stoelen.
Eigenlijk wel zonde dat ik die Opel Tigra voor zo weinig verkocht had. Ik had best die stoelen eruit willen slopen en op zo'n rekje hier in huis willen plaatsen.

Man wat zaten die chill.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:19:47 #264
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154705812
Stoelen in de Up zijn wel vele malen beter dan de stoelen in de aloude drieling wat mij betreft. In die laatste is het gewoon een plastic tuinstoel met een lapje stof erover.

Al weet ik niet hoe het in de nieuwe drieling is.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:23:52 #265
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_154713593
Gisteren een nare dag gehad:

pi_154713723
In wat voor auto reden jullie bij je rijtest in Breda?
pi_154718717
Golf 5 Automaat :')14.gif
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:58:54 #268
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154719252
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:23 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren een nare dag gehad:

[ afbeelding ]
Dat is die i8 toch? _O_

Holy fuck man. Nice ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 01:12:06 #269
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_154721037
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:23 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren een nare dag gehad:

[ afbeelding ]
De i8, ben zeer benieuwd hoe dat rijdt! Echt een gaaf ding! Klinkt dat nog een beetje dan in het echt, die driepitter? Op YouTube vond ik hem best lekker klinken namelijk.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 29 juli 2015 @ 05:50:07 #270
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154723694
Was net m'n uurgegevens in het aan voeren, zie ik net dat die wissel Geldrop - Rotterdam niet aangepast was naar Geldrop - Rotterdam - Breukelen. Ik had de planning daar nog voor gebeld.

En ik kreeg van een planner te horen dat het 'eindelijk lekker rustig was' toen ik een vervolgritje probeerde te scoren. Blijkbaar geen tijd gehad om dat aan te passen, helaas. :')14.gif
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154723897
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:27 schreef Thommez het volgende:
In wat voor auto reden jullie bij je rijtest in Breda?
330d of 530d automaat :+ (vergeten of 't 5 of 3 serie was)
pi_154723962
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:27 schreef Thommez het volgende:
In wat voor auto reden jullie bij je rijtest in Breda?
Tegenwoordig hebben ze nieuwe auto's bij EW. De 5-serie, Passat en S500 zijn eruit en vervangen door (allen nieuw): Passat, Golf Station en E200(?).
Van die E-klasse weet ik niet zeker of het de 200 is maar het rijdt iig prima. En ze zijn dacht ik allemaal automaat.
pi_154724068
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 07:34 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Tegenwoordig hebben ze nieuwe auto's bij EW. De 5-serie, Passat en S500 zijn eruit en vervangen door (allen nieuw): Passat, Golf Station en E200(?).
Van die E-klasse weet ik niet zeker of het de 200 is maar het rijdt iig prima. En ze zijn dacht ik allemaal automaat.
Ja de redenering was: je hebt al les gehad in schakelbak, dus moeten we hier even zien hoe het gaat in een automaat :+
pi_154724297
Net even gebeld met de planning en vandaag alsnog een ritje gekregen, vanmiddag een C4 Grand Picasso ophalen in Appingedam en die naar Zoetermeer brengen :)
  woensdag 29 juli 2015 @ 09:09:29 #275
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_154724843
De i8 reed erg fijn! In de sportstand hoor je eigenlijk voornamelijk nep motorgeluid door de speakers komen, maar als je dat niet weet, dan zou je zweren dat het normaal motorgeluid is. Verder is de auto behoorlijk snel en heb je echt het idee in iets heel bijzonders te rijden, zo wordt je ook aangekeken onderweg haha. Ik heb er een goede 2 uur mee mogen rijden, erg leuke ervaring! :)
pi_154724937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:09 schreef Sjouveur het volgende:
De i8 reed erg fijn! In de sportstand hoor je eigenlijk voornamelijk nep motorgeluid door de speakers komen, maar als je dat niet weet, dan zou je zweren dat het normaal motorgeluid is. Verder is de auto behoorlijk snel en heb je echt het idee in iets heel bijzonders te rijden, zo wordt je ook aangekeken onderweg haha. Ik heb er een goede 2 uur mee mogen rijden, erg leuke ervaring! :)
Wat is je geheim? Jij rijdt vaak de dikste bakken! Voor welke chauffeursdienst rij jij? En was dit ook een PC rit?

Vragen, vragen, vragen 😄
pi_154725685
Vandaag een vrije dag na 2 dagen werk en een half uur geleden al voor morgen gebeld. Maar ja, wat wil je dan ook als het ophaaladres op letterlijk vijf minuten lopen zit.

"Vier ritten", zei ze, toe maar... vier keer Meerkerk, maar Hilversum-Meerkerk; retourtje Meerkerk-Mijdrecht en daarna Meerkerk-Amsterdam. Allemaal bij dezelfde. :)

Of ik even een foto wilde maken van de eerste rit vroeg ze ook nog. Blijkt een BMW 420i te zijn. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:09:15 #278
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_154725752
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:16 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wat is je geheim? Jij rijdt vaak de dikste bakken! Voor welke chauffeursdienst rij jij? En was dit ook een PC rit?

Vragen, vragen, vragen 😄
Ik rij voor Zapp Studentenchauffeurs. Dit was geen PC rit, ik moest alleen de auto verplaatsen. Dit soort mooie wagens komen niet vaak voor hoor, vaak alleen bij valet parking opdrachten. Tijdens het chauffeuren zelf kom ik van alles tegen, van Hyundai i10 (bijvoorbeeld bij blessurevervoer) tot Porsche Panamera. Kortom, erg gevarieerd dus ;)
pi_154736847
Drie ritten voor morgen waaronder een Land Rover Evoque :).
Heb de laatste tijd trouwens vaak dezelfde combinatie van ritten, zo ook morgen: voor NL naar Amsterdam, dan voor VW van Amsterdam naar Amersfoort en dan weer voor NL terug naar Groningen. Vind 't wel dikke prima, hele dag bezig en slechts een uur aan het reizen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_154737418
Hier nog geen rit voor morgen helaas :{ Inmiddels in Den Haag in de trein, zo weer richting Groningen. C4 was best een aardige auto, alleen jammer dat de navigatie me de verkeerde kant op stuurde, Den Haag in ipv richting Zoetermeer :+
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:13:00 #281
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154741214


Matchday. :7 Even die Rotterdammerts laten zien dat Ajax gewoon de CL ingaat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:55:01 #282
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154748286
Man man :') In ieder geval zal de return nog het aanzien waard zijn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:57:52 #283
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154748412
Gelukkig is Veltman international. Mijn god, wat een droefenis.

Wel mooi dat de misplaatste arrogantie van de neuzen gelijk weer even bewezen is. Kutclub.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:23:54 #284
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154749439
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef joppie_saus het volgende:
Gelukkig is Veltman international. Mijn god, wat een droefenis.

Wel mooi dat de misplaatste arrogantie van de neuzen gelijk weer even bewezen is. Kutclub.
Droge middelmaat inderdaad die Veltman. Gelukkig gaan we ook met hem kampioen worden. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:26:23 #285
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154749527
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:32:30 #286
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154749784
Wel sneu dat je voor Wenen bent trouwens. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:34:28 #287
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154749875
Gelukkig zaterdag weer echt voetbal kijken :7
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:38:04 #288
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154750050
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Amoeba het volgende:
Wel sneu dat je voor Wenen bent trouwens. :')
Immer Anti-Ajax :7
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:38:37 #289
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154750079
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig zaterdag weer echt voetbal kijken :7
Even een dagje langer wachten, knul. Zondag de JC-schaal even ophalen :7
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:46:59 #290
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154750462
Ik zie nou net trouwens pas beelden, die tackle _O- _O-
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:50:36 #291
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154750618
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou nou net trouwens pas beelden, die tackle _O- _O-
Nigel de Jongetje
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154756899
Ghehe, mooi spoedje gekregen, voor 6t een Mini cabrio ophalen op Schiphol en naar Groningen brengen :D Jaloers, Sarasi? ;)

Iemand die me kan helpen met waar ik moet zijn op Schiphol? Neem aan dat ik niet gewoon naar de balie in de aankomsthal moet gaan of wel?
pi_154756939
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 08:58 schreef underground1009 het volgende:
Ghehe, mooi spoedje gekregen, voor 6t een Mini cabrio ophalen op Schiphol en naar Groningen brengen :D Jaloers, Sarasi? ;)

Iemand die me kan helpen met waar ik moet zijn op Schiphol? Neem aan dat ik niet gewoon naar de balie in de aankomsthal moet gaan of wel?
Maybe. Alleen als het een One of een Cooper is en driedeurs. :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_154756950
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maybe. Alleen als het een One of een Cooper is en driedeurs. :'(
Kentekeninfo zegt een witte Cooper en tweedeurs ;)
pi_154757015
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:03 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Kentekeninfo zegt een witte Cooper en tweedeurs ;)
Ik ben jaloers.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154757611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 08:58 schreef underground1009 het volgende:
Ghehe, mooi spoedje gekregen, voor 6t een Mini cabrio ophalen op Schiphol en naar Groningen brengen :D Jaloers, Sarasi? ;)

Iemand die me kan helpen met waar ik moet zijn op Schiphol? Neem aan dat ik niet gewoon naar de balie in de aankomsthal moet gaan of wel?
Ik weet dat 6t een parkeerterrein heeft verstopt achter het terrein van de Vis op Schiphol :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:58:39 #298
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_154757660
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maybe. Alleen als het een One of een Cooper is en driedeurs. :'(
Je weet dat One en Cooper (ok, die laatste dan niet helemaal, maar in principe ook) geen modellen zijn?

ELKE Mini is een One of Cooper.
pi_154757701
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je weet dat One en Cooper (ok, die laatste dan niet helemaal, maar in principe ook) geen modellen zijn?

ELKE Mini is een One of Cooper.
En toch weet iedereen wat ik bedoel. :* Kleine Mini's. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_154757768
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:55 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik weet dat 6t een parkeerterrein heeft verstopt achter het terrein van de Vis op Schiphol :P
Die moet je even uitleggen? :P Ik heb wel een adres opgekregen maar die verwijst naar een kantoorgebouw ergens in -Rijk. Heb ook geen telefoonnummer omdat daar alleen die van vestiging Groningen staat

Edit: Oh wacht, ik denk dat ik 'm snap. A-de vis? :P
pi_154757807
Dicht
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')