abonnement Unibet Coolblue
pi_154214267



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Uitvinder van de biersmiley.
pi_154214305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:51 schreef Rzr101 het volgende:
[ afbeelding ]
Een kleine review van de Zidoo X1, die ik van Geekbuying gister ontvangen heb.

Specificaties volgens fabrikant:
• Type: Zidoo X1
• Kleur: Zilver
OS: Android 4.4
CPU: Allwinner H3 1.5 GHz ARM quad-core CPU
GPU: Quad-core Mali-400MP2 GPU
RAM: 1GB DDR3
• ROM Nand Flash 8GB
WiFi: 802.11 b/g/n Wifi
LAN: 10/100M Ethernet
• Ondersteunde video formaten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Ondersteunde audio formaten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4K*2K Resolution
• HDMI, 1.4b
• Interfaces: 2x USB 2.0, 1x RJ45; MicroSD slot, AV poort, TF kaart slot.

Unboxing
Van Geekbuying kreeg ik een exemplaar ter review opgestuurd. Bij deze mijn bevindingen.
Hij is geshipped via de normale post, en met 9 dagen verzendtijd vlot geleverd. De verpakking is strak gedaan. De inhoudt van het pakketje omvatte de volgende items:
• Zidoo X1
• IR Afstandsbediening (AB)
• HDMI kabel (+- 0.75m lang)
• Power adapter + verloop stekker (5V DC 2A)
• Gebruikershandleiding & garantiekaart (tot 3 maanden na aankoop)

Verpakking:
[ afbeelding ]
Retail-doosje:
[ afbeelding ]
De Zidoo X1:
[ afbeelding ]

Assecoires:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Aansluiten
Helaas beschik ik niet over een 4K TV. Zelfs een echte TV ontbreekt in mijn setup. Ik heb mijn Asus IPS 1920x1200 monitor gebruikt met de HDMI aansluiting.
De aansluitingen van de Zidoo X1 bevinden zich aan de achterkant.
[ afbeelding ]
Hier tref je een A/V output aan voor TV’s zonder HDMI. Daarnaast bevind zich een HDMI-out poort, gevolgd door een USB 2.0 poort, de RJ45 LAN-poort een tweede USB 2.0 poort met daaronder een MicroSD kaart slot. En natuurlijk de 5V DC aansluiting.
Dit alles wordt gepowerd door een 5V 2A voeding.
[ afbeelding ]
Wat heel vervelend is aan de lay-out van de aansluitingen, is dat je geen ruimte boven de LAN-poort hebt om het klipje in te drukken als je de kabel eruit wil halen. Dit veroorzaakt echt onnodig gepriegel. Deze hadden ze beter 180 graden kunnen draaien. Ook verdwijnt het SD-kaartje helemaal in de gleuf. Je hebt dus nagels nodig om hem erin/eruit te krijgen. En er ontbreekt een icoontje hoe het SD-kaartje (met de boven of onderkant boven/onder) erin moet. Verder is de afwerking goed gelukt.

Eerste indruk

Bij het aansluiten valt op dat het verlengstukje niet past in een “ovaal” stopcontact. Dit moet dus een ronde zijn. Daarnaast missen er 2x AAA baterijen. Dit is wel begrijpelijk gezien vliegtuigen + losse batterijen geen gewilde combi is bij de douane. Daarnaast ontbreken er fysieke knoppen op de Zidoo X1. Als je de AB kwijtraakt, ben je bestwel de lul. Ook zoog het oppervlak van de Zidoo snel stof naar zich toe.

Opstarten

Eenmaal aangesloten, doet het kastje er ongeveer 50 seconden over om te booten. Eenmaal opgestart kom je terecht in de user interface van Zidoo (versie h3v1.0.14), waarin alles standaard al in het Engels wordt getoond. Enkel het weer toont je Shenzeng. Het is een standaard Android (versie 4.1.1) omgeving, wat makkelijk werkt met de bediening.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een beetje spelen ziet het er dan zo uit. Ik heb geprobeerd om de Horizon Go app (van Ziggo) aan de praat te krijgen – helaas zonder succes. Ik kreeg hierbij een foutmelding “No Connection”. Hierover is contact opgenomen met Geekbuying – ik wacht nog op hun response. Wat lijkt te helpen voor Kodi is om het IP adres van DHCP af te halen en op Statisch te zetten (IP ergens in de range die je netwerk toestaat, bijvoorbeeld 192.168.178.99, Netmask 255.255.255.254, Gateway 192.168.179.1 en DNS 8.8.8.8). Kodi kreeg ik hiermee aan de praat, maar Horizon Go zogezegd nog niet.

Gebruik

De afstandsbediening werkt best goed. Er zit een “learn”-functie op om de AAN/UIT + volume knopt van je TV afstandsbediening over te nemen (handig!), en er zijn 3 programmeerbare knoppen voor je favoriete apps. Verder heb je de mogelijkheid om te wisselen tussen een muis, of actieve elementen (zoals op het plaatje hierboven) om te navigeren door de menu’s. Ook zit er een soort “ALT+TAB” knop op, waardoor je makkelijk tussen verschillende vensters kan wisselen.
Het gebruik is over het algemeen soepel. Ik heb een keer een vastloper meegemaakt. Na een reboot ben je binnen 50seconden weer online.
[ afbeelding ]

Kodi

Op de Zidoo X1 is Kodi (versie 14.2 helix) voor geïnstalleerd. Als je een beetje uit de voeten kan met deze add-on, is het een geweldige manier om allerlei soorten media te nuttigen. Kodi werkt soepel en vloeiend. Je kan bijvoorbeeld het op de achtergrond laten doordraaien terwijl je even in de Zidoo X1 interface zit.
[ afbeelding ]
Dit kastje is een kleine media-box, gericht op Kodi. Hierin slaagt hij zeker. Kodi werkt soepel en doet wat het moet doen. De afstandsbediening is compleet, werkt goed en heeft een handige leer-functie. Het is jammer dat de afstandsbedienings-app enkel voor Android beschikbaar is. Dit beperkt de functionaliteit voor alle Apple-, Windows- en Blackberry OS gebruikers.

Qua hardware / prijs verhouding is hij goed: doet wat hij moet doen, heeft wat extra performance over en draait (daardoor?) soepel! Dus voor wie nog opzoek is naar een Kodi-media box, zeer bruikbaar ;)
[ afbeelding ]

Hier te verkrijgen:
Zidoo X1 - GeekBuying op moment van schrijven 59,- USD

Positief:

• Voelt snel aan,
• Klein,
• Veel aansluitingen,
• Handige afstandsbediening,
• “Learning” functie van AB.

Neutraal:

• Userinterface – wat magertjes,
• Start tijd van 50sec,
App alleen voor Android OS,
• Geen batterijen voor de AB,
• Zilveren oppervlak trekt stof aan.

Negatief:

• SD kaartje verdwijnt helemaal in de gleuf & er is geen icoontje voor oriëntatie (boven- en onderkant),
• LAN-kabel is er nauwelijks uit te krijgen doordat er te weinig ruimte zit voor het klipje,
• A/V-out is te dicht geplaatst op de HDMI. Hierdoor past een dikkere audio-jack niet.
Welke app? Van zidoo zelf?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154214457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 06:39 schreef dimmak het volgende:

[..]

Welke app? Van zidoo zelf?
waarschijnlijk de e-share app die de meeste van deze oem boxen gebruiken.
pi_154214744
Ik ben op zoek naar een powerbank die mijn S4 minimaal 1x helemaal kan volladen en die het liefst zo klein mogelijk is. Die grote Xiaomi's dat zijn toch meer kantoormodellen he? Niet ideaal voor in een jaszak of een klein zijvakje in de tas.
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 10 juli 2015 @ 08:20:05 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154214767
De 5000 is niet zo groot
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154214793
Enkel de 16.000mAh en heel misschien de 10.400 zou ik als 'kantoormodel' definieren


pi_154214848
je zou ook nog de ZMI (in feite een Xiaomi in disguise) kunnen overwegen.
10000 mAh maar ongeveer de grote van de 5000 Xiaomi

http://www.tinydeal.com/n(...)r-bank-p-150830.html
pi_154214940
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heb jij hem niet toevallig bij BIC(buyincoins) besteld?
Daarvan hebben de meeste hem vandaag ook gekregen en die kwam in precies dezelfde wijze aan bij mij..
Nope, 100% zeker van BangGood.
pi_154214950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:29 schreef Kenzi het volgende:
je zou ook nog de ZMI (in feite een Xiaomi in disguise) kunnen overwegen.
10000 mAh maar ongeveer de grote van de 5000 Xiaomi

http://www.tinydeal.com/n(...)r-bank-p-150830.html
Ik denk dat dit echt een overkill is voor mij. Ik haal regelmatig 1 lading tot 16:00/17:00, de powerbank heb ik hoogstens nodig om hem 1x te verlengen tot 's avonds, voor wellicht op 1 daagsfestivals met foto's maken gaat het nog sneller.

Ik lees hier wel eens dat er heel veel neppe Xiaomi's zijn, op TinyDeal zie ik niet de 5200 optie niet staan (die is fijner dan de 5000 qua afmetingen). Via ChinaPrices word ik doorgelinkt naar tig verkopers op AliExpress. Waar kan ik de Xiaomi's legit bestellen voor de beste prijzen? Qua afmetingen verschillen de 5200 en de 10000 niet zoveel, dus daar ga ik nog even tussen kiezen.
- Met zuidelijke groet -
pi_154215038
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:39 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik denk dat dit echt een overkill is voor mij. Ik haal regelmatig 1 lading tot 16:00/17:00, de powerbank heb ik hoogstens nodig om hem 1x te verlengen tot 's avonds, voor wellicht op 1 daagsfestivals met foto's maken gaat het nog sneller.

Ik lees hier wel eens dat er heel veel neppe Xiaomi's zijn, op TinyDeal zie ik niet de 5200 optie niet staan (die is fijner dan de 5000 qua afmetingen). Via ChinaPrices word ik doorgelinkt naar tig verkopers op AliExpress. Waar kan ik de Xiaomi's legit bestellen voor de beste prijzen? Qua afmetingen verschillen de 5200 en de 10000 niet zoveel, dus daar ga ik nog even tussen kiezen.
De 5200 wordt niet meer geleverd / gemaakt door Xiaomi. die is vervangen door de 5000 (lipo ipv 18650's)

er zitten hier een paar echte powerbankervaringsdeskundigen (leuk scrabble woord) maar denk dat die nog wakker moeten worden :) oa. dodge
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:08:16 #11
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154215211




Review van de Elephone S2 staat online :) Best een leuk ding met een redelijk fancy uiterlijk voor een China Phone ^O^

Review is hier te vinden:
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154215447
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:08 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Review van de Elephone S2 staat online :) Best een leuk ding met een redelijk fancy uiterlijk voor een China Phone ^O^

Review is hier te vinden:
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Heb je ook betere pics van de achterkant?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154215466
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:26 schreef dimmak het volgende:

[..]

Heb je ook betere pics van de achterkant?
Doe dat even in het reviewtopic, is wat logischer ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154215500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Doe dat even in het reviewtopic, is wat logischer ;)
Oh, ik dacht eigenlijk dat we hier de discussies deden aangezien er in het review topic amper reacties zijn. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:36:10 #15
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154215549
Goeiemorgen! Wakker!

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:39 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik denk dat dit echt een overkill is voor mij. Ik haal regelmatig 1 lading tot 16:00/17:00, de powerbank heb ik hoogstens nodig om hem 1x te verlengen tot 's avonds, voor wellicht op 1 daagsfestivals met foto's maken gaat het nog sneller.

Ik lees hier wel eens dat er heel veel neppe Xiaomi's zijn, op TinyDeal zie ik niet de 5200 optie niet staan (die is fijner dan de 5000 qua afmetingen). Via ChinaPrices word ik doorgelinkt naar tig verkopers op AliExpress. Waar kan ik de Xiaomi's legit bestellen voor de beste prijzen? Qua afmetingen verschillen de 5200 en de 10000 niet zoveel, dus daar ga ik nog even tussen kiezen.
Zoals Kenzi al zei wordt de 5200 niet meer gemaakt, maar : BangGood heeft d'r nog 179 in stock...

En bij Chinaprices kan je net onder je zoekterm ook bepaalde webshops uitsluiten door te klikken op '>Exclude shops'
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154215554
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:49 schreef Kenzi het volgende:

[..]

De 5200 wordt niet meer geleverd / gemaakt door Xiaomi. die is vervangen door de 5000 (lipo ipv 18650's)

er zitten hier een paar echte powerbankervaringsdeskundigen (leuk scrabble woord) maar denk dat die nog wakker moeten worden :) oa. dodge
Ah, okee dan neig ik naar de 10000, omdat ik de maat heb bekeken en deze maar een klein beetje groter is dan mijn S4 zelf.

Nu op zoek naar hoesjes.


quote:
12s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zoals Kenzi al zei wordt de 5200 niet meer gemaakt, maar : BangGood heeft d'r nog 179 in stock...
Als die inderdaad niet meer geproduceerd word, dan zal dat wel een reden hebben. Als het te maken heeft met vernieuwing kies ik liever voor de 10000 die amper qua grootte verschild.

Ik hoor vaker over neppe varianten en slechte verhalen over Albuy, waar die het goedkoopst is. Zijn er nog goedkope alternatieve webshops?
- Met zuidelijke groet -
pi_154215657
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:36 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ah, okee dan neig ik naar de 10000, omdat ik de maat heb bekeken en deze maar een klein beetje groter is dan mijn S4 zelf.

Nu op zoek naar hoesjes.

[..]

Als die inderdaad niet meer geproduceerd word, dan zal dat wel een reden hebben. Als het te maken heeft met vernieuwing kies ik liever voor de 10000 die amper qua grootte verschild.

Ik hoor vaker over neppe varianten en slechte verhalen over Albuy, waar die het goedkoopst is. Zijn er nog goedkope alternatieve webshops?
Misschien zelf even vergelijken? Gearbest, banggood kan ook nog
pi_154216590
http://www.banggood.com/P(...)FD1408071971201208AI

iemand ervaringen met deze pisen kabels? Zijn ze even goed als de Nilkin beetje (behalve dat die na paar maanden stuk is..)
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:08:22 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154217214
Nieuwe ouwe crappy Earson bluetooth koptelefoon gespot :

bij BangGood

[ Bericht 4% gewijzigd door dodge_911 op 10-07-2015 11:50:34 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:23:45 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154217595
Eh. We schrijven het jaar 2014...
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]


Dit krijg je als je AWEI ES800M's kruist met Earson? :P Zal wel crap zijn, maar we gaan het zien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 10 juli 2015 @ 11:26:45 #21
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_154217651
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Eh. We schrijven het jaar 2014...

[..]

En was het crap?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:32:31 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154217785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Doe dat even in het reviewtopic, is wat logischer ;)
Nee joh! Hij was hartstikke goed bezig! :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:33 schreef dimmak het volgende:

[..]

Oh, ik dacht eigenlijk dat we hier de discussies deden aangezien er in het review topic amper reacties zijn. :D
Inderdaad. En dat alles met reden!
quote:
Heb je vragen naar aanleiding van een bepaalde review, zou je dan zo vriendelijk willen zijn de review te quoten maar dan met je commentaar te posten in het centrale (non-review) topic? Dan blijft dit topic hendig sjiek overzichtelijk. Bedankt!
Je gaat daar heen om inspiratie op te doen/reviews te lezen. En als iedereen daar maar gewoon te pas en te onpas reageert, dan moeten mensen zich daar ook nog eens doorheen worstelen en raakt het topic veel te snel vol/wordt de boel onoverzichtelijk. Vind je dat iets mist aan iemands review? Quote de reactie, maar copy & paste 'em naar dit topic met je vraag. Of maak je wensen per DM bekend aan de poster, misschien dat 'ie het nog kan aanpassen of in dit geval nog een extra fotootje voor je kan maken (hoewel er natuurlijk talrijke foto's EN VIDEOs op het internet staan, mocht je behoefte hebben aan meer).
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:26 schreef dud0r het volgende:

[..]

En was het crap?
Pretty much. Plastic fantastic en een heel mediocere sound. Volgens mij was er zelfs een hoge achtergrondtoon die behoorlijk storend was als er geen geluid afgespeeld werd. :@ Maar dat is al een jaar geleden. Nooit meer de behoefte gehad om 'em te gebruiken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:39 schreef Musta het volgende:
http://www.banggood.com/P(...)FD1408071971201208AI

iemand ervaringen met deze pisen kabels? Zijn ze even goed als de Nilkin beetje (behalve dat die na paar maanden stuk is..)
Is al wat dagen een andere Pisen 2.4A onderweg. En nu ook een paar 2.1A van Remax met double faced USB-gebeuren (dat je 'em niet fout/ondersteboven in een poort kunt stoppen).

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 10-07-2015 11:39:31 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:51:07 #23
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154218288
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Eh. We schrijven het jaar 2014...
Aangepast :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154219079
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:43 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Misschien zelf even vergelijken? Gearbest, banggood kan ook nog
Gearbest enkele centen goedkoper, toch bij Banggood besteld omdat ik de vorige keer zo'n snelle service kreeg.15 euro en een hoesje op aliexpres voor 1,50. Kan erger.
- Met zuidelijke groet -
pi_154219639
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:24 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Gearbest enkele centen goedkoper, toch bij Banggood besteld omdat ik de vorige keer zo'n snelle service kreeg.15 euro en een hoesje op aliexpres voor 1,50. Kan erger.
Banggood is ook gewoon een hele goede site!

Tenzij je een xiaomi fan koopt blijkbaar :P
pi_154219805


Heb is even dit besteld bij BIC, ideale vervanger van zon dure hor.
pi_154219810
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 06:39 schreef dimmak het volgende:

[..]

Welke app? Van zidoo zelf?
Yup, de Zidoo RC
(Hier de QR voor de Zidoo X9)
pi_154219867
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:50 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Yup, de Zidoo RC
(Hier de QR voor de Zidoo X9) [ afbeelding ]
Hmm, evengoed leuk dat ze de moeite hebben gedaan om zo'n app te maken. Maar voor iOS en Windows Phones bestaan ook wel zulke apps van derden toch?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154220180
banggood mifans binnen, bic nog niet.
van banggood zijn genuine. mi zakje, mi logo op de fan, aan en uit te zetten met xiaomi powerbank.
pi_154220330
Ik ga toch nog een 16000mAh powerbank halen voor een festival.
Bij allbuy het goedkoopste, dus daar ga ik denk ik toch voor, bg is 5 euro duurder.
(wtf de 10000mAh is momenteel 20 euro bij bg, eerst stat er 15 dan springt hij naar 20 wat is dat toch :s)
Allbuy leverde gewoon echte zover ik hier heb gelezen alleen rene heeft een keer de verkeerde ontvangen toch? Is dat nog goed opgelost?
Gegroet!
pi_154220487
Eerste slechte ervaring met banggood helaas.
Ik had de eachine h8 bestelt, deze kwam binnen maar was al kapot voor ik er wat mee kon doen.
Dit was prima opgelost en kreeg zonder problemen een nieuwe opgestuurd. Deze is vandaag binnen gekomen en overduidelijk al gebruikt geweest, ziet er heel vies uit en rook zelfs alsof die was doorgebrand. Helaas nog niet kunnen testen maar dat doe ik zodra ik thuis ben.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 13:46:47 #32
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154221256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:50 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]

Heb is even dit besteld bij BIC, ideale vervanger van zon dure hor.
Even een waarschuwing. Ik heb zo'n ding een keer gemonteerd en de plakstrip ging er dus nooit meer goed van af. Uiteindelijk het kozijn moeten afschuren + verven :') Dat soort plakoplossingen ga ik echt nooit meer gebruiken :)

Fiio x1 eindelijk gekocht *O*



Maar eh, ik ben niet tevreden. Ik snap niet waarom iedereen zo enthousiast is over dit apparaat.
Op het eerste gezicht is het een mooi gebouwd apparaatje maar zodra je hem gaat gebruiken... :')

Het grootste probleem is het scrollwieltje. Ik vond dat altijd perfect werken met de Sandisk Fuze maar de versie van Fiio werkt echt heel anders. Er zit een hele harde/hoge bobbel bij elke click en voelt niet echt soepel aan. Zo'n bobbel is goede tactische feedback maar de Fuze deed dat echt veel soepeler. Het materiaal van de clickwheel is ook niet fijn en een beetje glad. Het lijkt op zo'n rubberized laagje dat ze tegenwoordig vaak gebruiken op apparatuur.

Hier is het grootste probleem, elke click is niet altijd 1:1 met het menu. Dus af en toe reageert het scrollwieltje helemaal niet. Hierdoor krijg je een soort dronken gevoel als je door het menu gaat :N Na wat zoekwerk geeft Fiio aan dat het volkomen normaal is en zo is ontworpen 8)7 Ik twijfel eigenlijk aan deze uitspraak en volgens mij hebben ze gewoon een gigantische fout gemaakt met hun hardware keuze. Ik had binnen 5 seconde al een WTF moment maar het design team vind het prima :')

Helaas pindakaas, Fiio heeft dus de hele X-serie verneukt want ze gebruiken allemaal dit scrollwieltje met hetzelfde probleem ^O^

Ik vind het dus best een duur ding want de accuduur is matig, het scherm is matig, het menu is matig, geen geheugen maar de geluidskwaliteit is wel gewoon goed (net zoals een clip+). Ik zal er nog even mee spelen maar deze gaat waarschijnlijk retour. Dan lap ik wel een paar tientjes erbij voor een Iaudio met 90 uur playback, touchscreen etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 10-07-2015 13:52:44 ]
pi_154221261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:09 schreef Zspirit het volgende:
Ik ga toch nog een 16000mAh powerbank halen voor een festival.
Bij allbuy het goedkoopste, dus daar ga ik denk ik toch voor, bg is 5 euro duurder.
(wtf de 10000mAh is momenteel 20 euro bij bg, eerst stat er 15 dan springt hij naar 20 wat is dat toch :s)
Allbuy leverde gewoon echte zover ik hier heb gelezen alleen rene heeft een keer de verkeerde ontvangen toch? Is dat nog goed opgelost?
Op Tweakers staan ook meerdere slechte ervaringen met Allbuy, het is dus de vraag of je puur voor de prijs wil gaan. Daarnaast is de 10000ma goedkoper bij Banggood dan bij Allbuy zag ik zelfs.
- Met zuidelijke groet -
pi_154221628
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:46 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Op Tweakers staan ook meerdere slechte ervaringen met Allbuy, het is dus de vraag of je puur voor de prijs wil gaan. Daarnaast is de 10000ma goedkoper bij Banggood dan bij Allbuy zag ik zelfs.
Ik denk toch van niet :)
pi_154221811
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:00 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik denk toch van niet :)
[ afbeelding ]
Bijna dubbel zo duur op bg, bij mij was 20 euro net op bg.
Edit: oh de gekeurde zijn 20 de zilveren is 15.83

[ Bericht 2% gewijzigd door Zspirit op 10-07-2015 14:34:31 ]
Gegroet!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:22:30 #36
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154222100
Bij mij stroomt niks binnen, want ik ga op vakantie! *O*

Wat gaat er, in de sfeer van dit topic, mee op vakantie. (kamperen)

Earson uiteraard
Piszakken (goedkoop van AE; niet 's nachts daar de plee lopen)
XPB's in 4 smaken plus MI-light. Helaas geen fan, want niet aangekomen van GB :()
Nitecore battery charger
Hubsan quadcopter
Koffiemalertje van AE
Opvouwbaar waterketeltje van AE
Chinatabs en Chinaphones natuurlijk
Caden Cameratas via Taobao aangeschaft

En vast nog een hoop meuk waar ik ff niet op kom. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:23:52 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154222129
Yay! Heb ook de 10000mAh versie binnen! (En een pop-up fotostudio en assistent! :P )


[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 10-07-2015 18:12:47 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:27:15 #38
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154222202
10.000 mAh XPB van allbuy ook binnen.
Wat een schattig compact ding _O_
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154222537
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:27 schreef N22 het volgende:
10.000 mAh XPB van allbuy ook binnen.
Wat een schattig compact ding _O_
Legit?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:47:03 #40
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154222661
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Legit?
Looks like it ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154223296
Die 10k van mij van Allbuy is ook legit :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154223631
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef rene90 het volgende:
Die 10k van mij van Allbuy is ook legit :7
Mooi, dan ga ik gewoon voor allbuy, ben benieuwd :)
Nu maar hopen dat ie voor de 30e binnen is !
Gegroet!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:35:45 #43
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154223758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:23 schreef Jonmen het volgende:
Enkel de 16.000mAh en heel misschien de 10.400 zou ik als 'kantoormodel' definieren

[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Ik dacht dat de 5000 de helft was van de 10000 qua formaat. Behoorlijk lang en breed.
Kan die van het lijstje af, scheelt weer :)

En waarom zegt niemand iets over mijn gouden gelukskat }:|
pi_154223856
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik dacht dat de 5000 de helft was van de 10000 qua formaat. Behoorlijk lang en breed.
Kan die van het lijstje af, scheelt weer :)

En waarom zegt niemand iets over mijn gouden gelukskat }:|
Haha heb m ook wel eens langs zien komen, euro of 5 toch?
Wel echt een spuuglelijk ding :')
Gegroet!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:42:35 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154223902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik dacht dat de 5000 de helft was van de 10000 qua formaat. Behoorlijk lang en breed.
Kan die van het lijstje af, scheelt weer :)
De 5000mAh is zo'n beetje ter grootte van een smartphone. De 10000mAh is echt perfect qua formaat zeg. _O_
quote:
En waarom zegt niemand iets over mijn gouden gelukskat }:|
Omdat ik jaloers ben. Heb er zelf geen. Ook nog altijd geen LEDpig. :'(

Btw. xDuoo X2 niks voor je? http://www.aliexpress.com(...)reo/32322495771.html
Hedde gij die Shanling M3 gezien? http://www.lendmeurears.com/shanling-m3/ DAMMN GURL.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154223953
Wat waren nu goede beveiligingscamera's uit China?
pi_154223966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:42 schreef shiznuts het volgende:
De 5000mAh is zo'n beetje ter grootte van een smartphone. De 10000mAh is echt perfect qua formaat zeg.
Alleen vind ik het wel écht jammer dat er niet zo'n mooi uitkepingkje in het siliconen hoesje zit waar je het kabeltje kan steken. Vond dat wel ideaal bij de 10k versie. En met een schaar dit zelf doen gaat het uitscheuren dus dat schiet ook niet op.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:56:58 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154224246
Gewoon zonder hoesje om dan. O-) ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:44 schreef Gutz het volgende:
Wat waren nu goede beveiligingscamera's uit China?
Kijk ff in het reviewtopic. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154224287
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:56 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon zonder hoesje om dan.
Ja maar....ja maar...das vervelend.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:58:55 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154224306
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:40 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Haha heb m ook wel eens langs zien komen, euro of 5 toch?
Wel echt een spuuglelijk ding :')
:(
Dit is een 25cm versie van een soort steen. Echt geverfd met glitters erop.
Was geen 5 euro :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:42 schreef shiznuts het volgende:

Omdat ik jaloers ben. Heb er zelf geen. Ook nog altijd geen LEDpig. :'(
[ afbeelding ]
Btw. xDuoo X2 niks voor je? http://www.aliexpress.com(...)reo/32322495771.html
Hedde gij die Shanling M3 gezien? http://www.lendmeurears.com/shanling-m3/ DAMMN GURL.
Ik koop alleen nog maar oordoppen met zo'n vsonic oorschelp design met schuimpjes. Zit comfortabel en vallen niet uit mijn oren. Ik lees dezelfde klachten over alle vage Chinese mp3spelers en de Fiio heeft mij genezen. Voor 300 euro koop ik liever iets anders :P

Ik heb wel dit gekocht voor mijn oordoppen :Y) Een ophangrekje voor in de keuken werkt ook perfect voor oordoppen op te hangen.

  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:03:33 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154224454
Haha, dat haal ik niet met ruimte voor maar 10 stuks. :P
Heb nu drie dubbelzijdige koffertjes met sorteervakjes vol en nog twee lege.

Die M3 is best wel nice qua controls lijkt het! :D Vanaf: 1:10
Bat iet ies lietel bieger den X5.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154224658
Is bij iemand trouwens zijn $20 fiets al aangekomen? :D of is deze bij iedereen geanuleerd voordat het verzonden was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154224747
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:11 schreef Jonmen het volgende:
Is bij iemand trouwens zijn $20 fiets al aangekomen? :D of is deze bij iedereen geanuleerd voordat het verzonden was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De seller was van ebay geschopt, denk niet dat iemand hem nog gaat krijgen :N
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:14:53 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154224756
Just get yo PayPal moniez backz before it's gone foreverz.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:19:51 #55
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154224879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja maar....ja maar...das vervelend.
Ik vind mét hoesje juist vervelend. :o

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:23 schreef shiznuts het volgende:
Yay! Heb ook de 10000mAh versie binnen! (En een pop-up fotostudio en assistent! :P )
[ afbeelding ]
Mannetje besteld. :D
Komt ie gemonteerd binnen of moet je 'm nog in elkaar zetten? De afbeeldingen en de tekst spreken elkaar tegen wat dat betreft.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:29:57 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154225146
Zonder doosje, zonder Amazon-thema, reeds in elkaar gezet (incl. batterijtje voor LED-oogjes).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154225626
Er zijn nog geen China smartwatches met Android Wear toch?
pi_154225977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik dacht dat de 5000 de helft was van de 10000 qua formaat. Behoorlijk lang en breed.
Kan die van het lijstje af, scheelt weer :)

En waarom zegt niemand iets over mijn gouden gelukskat }:|
Held _O_
pi_154225979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:44 schreef Gutz het volgende:
Wat waren nu goede beveiligingscamera's uit China?
Ligt eraan wat je wil doen. Voor binnen lijkt de nieuwe Xiaomi met IR wel geinig.
Wil je buiten gebruiken zou ik zonder aarzelen voor Hikvision gaan.
Kost wat meer maar het is topspul. Precies zelfde product gaat hier tig keer over de kop qua prijs.
Kijk maar bij deze verkoper op Aliexpress.

Review van die van mij hier: GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
pi_154226763
Mijn 'Xiaomi' fans van BIC zijn ook binnen. Denk dat ze fake zijn, ze zitten niet in een Mi zakje, en ik zie ook geen logo bij de USB.
pi_154226799
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:40 schreef Onufriev het volgende:
Mijn 'Xiaomi' fans van BIC zijn ook binnen. Denk dat ze fake zijn, ze zitten niet in een Mi zakje, en ik zie ook geen logo bij de USB.
dan zijn ze fake.
Ik heb de mijne net binnen.
Een xiaomi ziplockzakje, en een ingestanst logo net boven de usb.
Mokkel met stuntstok
pi_154226847
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je wil doen. Voor binnen lijkt de nieuwe Xiaomi met IR wel geinig.
Wil je buiten gebruiken zou ik zonder aarzelen voor Hikvision gaan.
Kost wat meer maar het is topspul. Precies zelfde product gaat hier tig keer over de kop qua prijs.
Kijk maar bij deze verkoper op Aliexpress.

Review van die van mij hier: GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
[ afbeelding ]
Ik heb de nieuwe cam van Xiaomi met IR binnen en is wel geinig (eventjes mee gespeeld, want geen tijd). Echter vind ik de nightvision slecht. Ze adverteren 5 meter zicht maar het is eerder 2/3 meter....
pi_154226883
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:42 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

dan zijn ze fake.
Ik heb de mijne net binnen.
Een xiaomi ziplockzakje, en een ingestanst logo net boven de usb.
Naja fake, er is geen eens moeite gedaan om het te imiteren. Het is dus meer een valse beschrijving, want ze zijn blijkbaar niet van Xiaomi.
Kan ik hier nog wat aan doen? Of gewoon het 'verlies' accepteren
pi_154227054
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:47 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Naja fake, er is geen eens moeite gedaan om het te imiteren. Het is dus meer een valse beschrijving, want ze zijn blijkbaar niet van Xiaomi.
Kan ik hier nog wat aan doen? Of gewoon het 'verlies' accepteren
Ja hoor, gewoon bij bic een berichtje maken, mijn ervaring is dat ze dit altijd wel netjes oppakken. Benoemen dat er in de titel staat dat het om xiaomi gaat maar dat niet het geval is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154227065
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:47 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Naja fake, er is geen eens moeite gedaan om het te imiteren. Het is dus meer een valse beschrijving, want ze zijn blijkbaar niet van Xiaomi.
Kan ik hier nog wat aan doen? Of gewoon het 'verlies' accepteren
Claimen (als de beschrijving zoiets als 'Xiaomi fan' bevat). Je verlies accepteren als de beschrijving iets van 'Fan for Xiaomi' bevat. Dit is wat ik zoubdoen iig :).
pi_154227160
Dit is m: http://www.buyincoins.com/item/60690.html#.VZ_shPlRLQQ

Best wel sick ook, 5 juli besteld...
pi_154227344
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:02 schreef Onufriev het volgende:
Dit is m: http://www.buyincoins.com/item/60690.html#.VZ_shPlRLQQ

Best wel sick ook, 5 juli besteld...
Waarom bestel je hem daar ook..

Een tip aan iedereen die hier besteld, en vooral dan op AliExpress.
Kijk altijd naar de afbeeldingen!
Als je weet dat er ergens logo's opstaan, zoek er dan achter. De afbeeldingen zijn meestal gekopieerd van de echte sites, maar het logo is weg gephotoshopped als het geen echte producten zijn. Dus vergelijk deze foto's!
pi_154227450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:09 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Waarom bestel je hem daar ook..

Een tip aan iedereen die hier besteld, en vooral dan op AliExpress.
Kijk altijd naar de afbeeldingen!
Als je weet dat er ergens logo's opstaan, zoek er dan achter. De afbeeldingen zijn meestal gekopieerd van de echte sites, maar het logo is weg gephotoshopped als het geen echte producten zijn. Dus vergelijk deze foto's!
Hij kwam hier langs, en ik had er dus op gelet dat er Xiaomi Fan staat, en niet fan for Xiaomi. Afbeelding zegt ook niet alles denk ik. Ik heb net die foto's bekeken, maar daar staat zo'n USB-logo op, die ook niet op de fan zit.
pi_154227661
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:45 schreef Repeteeltje het volgende:
Ik heb de nieuwe cam van Xiaomi met IR binnen en is wel geinig (eventjes mee gespeeld, want geen tijd). Echter vind ik de nightvision slecht. Ze adverteren 5 meter zicht maar het is eerder 2/3 meter....
Hmm, dat is jammer. Wel genoeg voor bijvoorbeeld babyfoon?

(Al weet ik nog steeds niet hoe mensen hier dat doen met een IP-camera als babyfoon gebruiken zonder de app constant aan te hebben staan op je telefoon)

Verder hier óók binnen. Van BG. Seems legit...

Net even gekeken en perfect voor naast het bed. Ik heb stopcontacten pal naast m'n hoofd zitten dus mocht het weer zo warm worden als vorige week; ik ben voorbereid.
Tenzij we het hele zomerweer in een keer hebben gehad en de rest van de zomer kloteweer hebben :')

Tevens schijnt bewegende lucht muggen tegen te houden; minstens zo prettig. K*tbeesten...



[ Bericht 34% gewijzigd door Iemand91 op 10-07-2015 18:39:13 ]
pi_154228008
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:14 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Hij kwam hier langs, en ik had er dus op gelet dat er Xiaomi Fan staat, en niet fan for Xiaomi. Afbeelding zegt ook niet alles denk ik. Ik heb net die foto's bekeken, maar daar staat zo'n USB-logo op, die ook niet op de fan zit.
Is niet alleen naar jou bedoelt ;) maar afbeeldingen zeggen meer als de titel. Zoek maar eens op xiaomi USB led op AliExpress en zoek maar eens de goedkoopste legit lampje ;) je bent lang bezig.

Met zelfs termen als original / 100% / genuine ga je er niet komen.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:10:41 #71
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154228687
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:09 schreef Jonmen het volgende:
Waarom bestel je hem daar ook..
BIC is an sich één van de betere zaakjes.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_154229188
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm, dat is jammer. Wel genoeg voor bijvoorbeeld babyfoon?

(Al weet ik nog steeds niet hoe mensen hier dat doen met een IP-camera als babyfoon gebruiken zonder de app constant aan te hebben staan op je telefoon)

Is prima te gebruiken als babyfoon. Je moet dan wel een ouwe/2de phone of tablet gebruiken om de app constant te draaien.

Verder lijkt het er op dat de audio beetje vertraagd binnen komt. Waarschijnlijk zijn veel dingen nog in te stellen, maar bijna alles in de bijbehorende app is in het Chinees :p.....
pi_154229721
blitzwolf is binnen, had verwacht dat em groter was voor no reason eigenlijk me happy tho
pi_154229956
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:50 schreef mitchy112 het volgende:
blitzwolf is binnen, had verwacht dat em groter was voor no reason eigenlijk me happy tho
Rip nederlands/engels
Ik was zelf ook wel verbaasd hoe klein ie was.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:11:03 #75
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_154230288
Ik heb mijn witte fans ook vandaag binnen gekregen van BG. Zitten ook in zo'n mooi verpakkingkje met het Mi logo en met Mi logo boven de USB :)
pi_154232064
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:29 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Is prima te gebruiken als babyfoon. Je moet dan wel een ouwe/2de phone of tablet gebruiken om de app constant te draaien.

Verder lijkt het er op dat de audio beetje vertraagd binnen komt. Waarschijnlijk zijn veel dingen nog in te stellen, maar bijna alles in de bijbehorende app is in het Chinees :p.....
Dat kan inderdaad, al zet ik 'm af en toe aan. ('t Huis is net gehorig genoeg om bij echte onraad wel iets te horen) Heb 'm nu staan bij de oudste (pas 2 geworden) en als je die af en toe door 't bed ziet struinen en capriolen uithalen _O- En hoe hij dan kijkt als je via de microfoon iets roept, dan duikt ie de hoek in en blijft stil zitten om te bekijken waar dat geluid nou vandaan komt :D

Ik heb nu de cam met IR licht besteld, degene die ik hier al heb is met 'n losse IR-led lamp neergezet.

Mijn Small Ants camera app is best veel in Engels vertaald, volgens mij van miui.com gehaald: http://app.mi.com/detail/75646

[ Bericht 6% gewijzigd door Eric_Cantona op 10-07-2015 21:25:19 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154232264
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:11 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, al zet ik 'm af en toe aan. ('t Huis is net gehorig genoeg om bij echte onraad wel iets te horen) Heb 'm nu staan bij de oudste (pas 2 geworden) en als je die af en toe door 't bed ziet struinen en capriolen uithalen _O- En hoe hij dan kijkt als je via de microfoon iets roept, dan duikt ie de hoek in en blijft stil zitten om te bekijken waar dat geluid nou vandaan komt :D

Ik heb nu de cam met IR licht besteld, degene die ik hier al heb is met 'n losse IR-led lamp neergezet.
Hahah heerlijk ^O^
pi_154233426
Allbuy :')

quote:
Apologies of logistics issue for your recent order at Allbuy.com‏

Dear customer,

We are very sorry to inform you that, there was a batch of orders accidentally lost by our logistics carriers. If your package is one of those, please kindly be more patient to wait. Until Now we've already arranged reshipment in priority by special shipping channels on July 8th.

In addition, we have started to cooperate with more professional shipping companies to enhance our delivery efficiency in the future.

Sorry again for so much inconvenience. Thank you for your understanding.

Best regards,
Allbuy Team
Wel prettig dat ze tenminste een melding geven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dasjonny op 10-07-2015 22:04:54 ]
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:31:33 #79
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154237118
[dagboek]
Die allbuy aftersales zijn imo pure stront. Heb een earson die DOA was, filmpje gemaakt en elke keer 'sorry cant find movie'. Heb nu al dropbox links, bijlagen etc. gebruikt. Verder pas na een paar dagen reactie telkens. Ik vermoed dat dit richting een claim gaat. (Voor wie zich afvraagde wat er met de eerste twee earsons gebeurd is: de ene is door verroesting de aan/uit-knop kwijtgeraakt doordat broerlief ermee ging douchen, de ander heb ik in het bad laten vallen :N Toch niet zo onverwoestbaar in mijn handen :') )

Verder heb ik spijt dat ik geen mifans gehaald heb, die dingen lijken me toch wel fijn als je in Frankrijk in een caravan wordt gaargekookt zonder airco :N

Ook heb ik mijn 3-pack Beta's binnengekregen, voor die prijs echt topkwaliteit. Al helemaal na wat kloten met de equalizer: ik vind ze toch beter klinken als de Pistons 3. Nu nog maar uit zien te vinden wat te doen met de andere 2 uit de 3-pack, aangezien vrienden ze toch niet hoeven omdat ze blij genoeg zijn met iPhone- of crappy MITB oordopjes :')

Miled ook een tijdje in gebruik, toch veel vaker gebruikt dan verwacht. Enige minpuntje is wel dat 'ie bij mij ongelofelijk heet wordt na een tijdje.
[/dagboek]
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 00:36:47 #80
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154239096
Iemand tips voor een goede babyfoon uit china? Dus live beelden met geluid ;)
Ik ben geil
  zaterdag 11 juli 2015 @ 00:41:55 #81
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154239220
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand tips voor een goede babyfoon uit china? Dus live beelden met geluid ;)
Nope. Geen baby hier. Misschien eens bestellen in China :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 11 juli 2015 @ 00:50:18 #82
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154239449
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:41 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nope. Geen baby hier. Misschien eens bestellen in China :D
Ik (gelukkig :P ) ook niet.. is voor een vriend van me :D :'(
Ik ben geil
  zaterdag 11 juli 2015 @ 00:53:18 #83
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154239522
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:50 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Ik (gelukkig :P ) ook niet.. is voor een vriend van me :D :'(
Als nerd with a with of redneck zeg ik : Xiaoyi Smart Ants cam, die nieuwe met IR...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator zaterdag 11 juli 2015 @ 00:57:24 #84
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154239611
je kan ook je oude telefoon gebruiken op babymode stand, bijna elk model na 2012 heeft dit er wel op zitten bijna
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_154242216
Wacht allemaal nog even met het kopen van een Xiaomi 10.000 powerbank als je een échte Hollander bent O+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154242244
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef rene90 het volgende:
Wacht allemaal nog even met het kopen van een Xiaomi 10.000 powerbank als je een échte Hollander bent O+
En de 16000 dan? :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154242441
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 00:53 schreef dodge_911 het volgende:
Als nerd with a with of redneck zeg ik : Xiaoyi Smart Ants cam, die nieuwe met IR...
Maar dan zit je dus met het feit dat je de app constant open moet laten staan...
pi_154242449
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

En de 16000 dan? :+
Die kon ik niet goedkoper dan die van allbuy regelen :(
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154242470
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef rene90 het volgende:
Wacht allemaal nog even met het kopen van een Xiaomi 10.000 powerbank als je een échte Hollander bent O+
Komt er een leuke aanbieding?
pi_154242494
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 09:22 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Komt er een leuke aanbieding?
Het is wel de goedkoopste op internet dan ja ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154243077
Heeft iemand hier ervaring met een universele afstandsbediening voor airco's? Die van mijn moeder is kapot..
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:24:57 #92
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154243828
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef rene90 het volgende:
Wacht allemaal nog even met het kopen van een Xiaomi 10.000 powerbank als je een échte Hollander bent O+
Wromdan?? Waaarrooooommmmm?!!?
En, daarbovenop, geldt 't ook voor Belgen? :9
Vertel, vertel, vertelll!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154243944
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:24 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wromdan?? Waaarrooooommmmm?!!?
En, daarbovenop, geldt 't ook voor Belgen? :9
Vertel, vertel, vertelll!
Jup, even alvast een headsup, 6 dollar korting bij banggood op de xiaomi 10k 16k, en huawei colorphon 5 ;) Wel een max van 150 keer te gebruiken in totaal dus even de FP in de gaten houden. Ik zal hier de tijd nog wel doorgeven wanneer het online komt ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154244212
Mi-light 6W en remote binnen gekregen. Zalig dingetje, nu nog even wachten op de wifi controller. En dan eens led strips bestellen voor een leuk projectje.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:01:32 #95
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154244300
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:55 schreef mitchy112 het volgende:
Mi-light 6W en remote binnen gekregen. Zalig dingetje, nu nog even wachten op de wifi controller. En dan eens led strips bestellen voor een leuk projectje.
Kende je deze al? Dan weet je waar je aan begint ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154244333
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:01 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kende je deze al? Dan weet je waar je aan begint ;)
Nope kende ik nog niet, ga het nu eens even doorlezen. Thanks for the info ;)
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:20:50 #97
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154244625
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef rene90 het volgende:
Wacht allemaal nog even met het kopen van een Xiaomi 10.000 powerbank als je een échte Hollander bent O+
Sta je dan als Gelderlander ;(
pi_154244882
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jup, even alvast een headsup, 6 dollar korting bij banggood op de xiaomi 10k 16k, en huawei colorphon 5 ;) Wel een max van 150 keer te gebruiken in totaal dus even de FP in de gaten houden. Ik zal hier de tijd nog wel doorgeven wanneer het online komt ;)
Hype!
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:42:07 #99
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154244980
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:35 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Hype!
And this time, you better believe it! *O*
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154245163
7 minuutjes komt ie online ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154245543
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:53 schreef rene90 het volgende:
7 minuutjes komt ie online ;)
waar dan? nevermind.. verstopt in de tekst :P
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:12:22 #102
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154245579
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:10 schreef mschol het volgende:

[..]

waar dan?
Hier dan!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154245613
Kak, ik wilde 2 pb's bestellen. Je mag hem maar 1 maal gebruiken ;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154245644
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:12 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hier dan!
ik had em gevonden :P een grote powerbank maar besteld..

thnx :)
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:16:59 #105
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154245669
Met enige trots stel ik u voor :
De grote powerbank test

Het resultaat van 2 weken testen en 16735 foto's timelapsen.
51GB aan jpegs van ladende en ontladende powerbanks :')

Daar diende dus die 'spam' voor ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door dodge_911 op 11-07-2015 13:50:50 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:46:12 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154246194
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:16 schreef dodge_911 het volgende:
Met enige trots stel ik u voor :
De grote powerbank test

Het resultaat van 2 weken testen en 16735 foto's timelapsen.
51GB aan jpegs van ladende en ontladende powerbanks :')

Je mag trots zijn!
Tevens powerbank besteld ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:49:29 #107
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154246246
Met de coupon is de 10000 natuurlijk een KOOPJE voor ¤10,12 en ¤0,35 per Wh en 2,85 Wh per ¤ 8-)
Natuurlijk zelf ook nog ff 1 besteld :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154246268
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef dodge_911 het volgende:
Met de coupon is de 10000 natuurlijk een KOOPJE voor ¤10,12 en ¤0,35 per Wh en 2,85 Wh per ¤ 8-)
Natuurlijk zelf ook nog ff 1 besteld :D
Ik heb net ¤10.18 betaald :'(
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:51:27 #109
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154246289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Ik heb net ¤10.18 betaald :'(
Sjongejonge, zes hele eurocenten meer, wat een schande :9
Ze zouden d'r wat aan moeten doen!
Guess BangGood like me more O-)

Maar nog ff kudos waar kudos toekomen :
Rene90 en Kenzi waren zo vriendelijk om het testmateriaal voor me te regelen voor deze test!

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 11-07-2015 15:25:27 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 11 juli 2015 @ 14:01:30 #110
13148 Shogo
Psycho...
pi_154246514
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Sjongejonge, zes hele eurocenten meer, wat een schande :9
Ze zouden d'r wat aan moeten doen!
Daar had ie 6 x 1 cent deals voor kunnen halen :9

Bedankt voor de coupon 10000 mAh besteld. ^O^
pi_154246528
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef dodge_911 het volgende:
Met de coupon is de 10000 natuurlijk een KOOPJE voor ¤10,12 en ¤0,35 per Wh en 2,85 Wh per ¤ 8-)
Natuurlijk zelf ook nog ff 1 besteld :D
Was even zoeken, maar gelijk maar (nog) een besteld :) Bedankt!

En top review trouwens. Hoewel de Xiaomi 10000 er minder rooskleurig uitkomt qua capaciteit denk ik niet dat dit nadeel opweegt tegen de meerprijs van de overige powerbanks.
pi_154246533
Ook besteld, ben benieuwd welke er eerder zijn, de powerbanks die ik een maand geleden bij Allbuy bestelde of degene van banggood.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 14:12:16 #113
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154246727
Vannacht trouwens nog een beetje los gegehen auf 'm eBay :

Deze en deze

En ook nog 2 van deze :


En nog 2 van deze :


Mogen jullie raden waarvoor :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 11 juli 2015 @ 14:15:05 #114
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154246781
16.000 mAh xpb besteld ^O^ Wilde hem al een tijdje, maar vond de prijs wat hoog nog, prima prijs met die coupon :Y
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zaterdag 11 juli 2015 @ 14:21:23 #115
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154246876
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:01 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Was even zoeken, maar gelijk maar (nog) een besteld :) Bedankt!

En top review trouwens. Hoewel de Xiaomi 10000 er minder rooskleurig uitkomt qua capaciteit denk ik niet dat dit nadeel opweegt tegen de meerprijs van de overige powerbanks.
Tjah, da's het nadeel als je van 10400mAh naar 10000mAh gaat, dat verschil ga je ergens merken.
Ik heb de test op de 10000 dan ook meermaals herhaald, en daarna verschillende exemplaren meermaals getest, omdat ik het resultaat eerst ook niet echt geloofde.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154246929
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:16 schreef dodge_911 het volgende:
Met enige trots stel ik u voor :
De grote powerbank test

Het resultaat van 2 weken testen en 16735 foto's timelapsen.
51GB aan jpegs van ladende en ontladende powerbanks :')

Daar diende dus die 'spam' voor ;)

Kudo's voor jou ook voor de kwaliteit van de review en de strakke foto's.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154247226
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef dodge_911 het volgende:
Vannacht trouwens nog een beetje los gegehen auf 'm eBay :
[ afbeelding ]
Deze en deze

En ook nog 2 van deze :
[ afbeelding ]

En nog 2 van deze :
[ afbeelding ]

Mogen jullie raden waarvoor :D
Wat is dat bovenste?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_154247421
Dus even voor het overzicht:
Coupon = bgfokpb
150 keer te gebruiken in totaal, (1 week geldig maar dan is hij wel op), op de volgende producten:
Xiaomi 10.000 voor $10,99
Huawei Colorphon 5, 4.800mah voor $18,99
Xiaomi 16.000mAh voor $19,99
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 11 juli 2015 @ 14:58:56 #119
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154247577
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:41 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wat is dat bovenste?
Weerstanden
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154247627
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:58 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Weerstanden
Op een USB?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_154247658
Xiaomi 10000 besteld voor ¤9,53 met cashbackxl en bgfokpb. Thanks voor de coupon! En natuurlijk ook de powerbank test :Y
pi_154247698
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
Dus even voor het overzicht:
Coupon = bgfokpb
150 keer te gebruiken in totaal, (1 week geldig maar dan is hij wel op), op de volgende producten:
Xiaomi 10.000 voor $10,99
Huawei Colorphon 5, 4.800mah voor $18,99
Xiaomi 16.000mAh voor $19,99
Ha cool *O*
Meteen de 10.000 besteld, we wilden er toch nog 1 bij :9
Mokkel met stuntstok
pi_154247707
Is de coupon eenmalig te gebruiken? Goede review!
pi_154247830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
Dus even voor het overzicht:
Coupon = bgfokpb
150 keer te gebruiken in totaal, (1 week geldig maar dan is hij wel op), op de volgende producten:
Xiaomi 10.000 voor $10,99
Huawei Colorphon 5, 4.800mah voor $18,99
Xiaomi 16.000mAh voor $19,99
Ik zou niet weten waarom ik een power bank nodig zou hebben,
maar voor zulke prijzen heb ik haast zoiets van 'fuck it'. :')
  zaterdag 11 juli 2015 @ 15:20:17 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154247926
Piston 3s van banggood binnen, van toen ze 6.50$ waren :) ziet er chique uit voor dat geld zeg.

Koord om de kabel, goede remote, 4 formaten dopjes. En het geluid is meer dan prima. Mooi dat ik er gelijk 2 had besteld :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 15:21:47 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154247950
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik een power bank nodig zou hebben,
maar voor zulke prijzen heb ik haast zoiets van 'fuck it'. :')
Dat weet je ook niet tot je er 1 hebt :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 11 juli 2015 @ 15:23:59 #127
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154247973
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:01 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Op een USB?
Yep!

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik een power bank nodig zou hebben,
maar voor zulke prijzen heb ik haast zoiets van 'fuck it'. :')
You can't afford not to! :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154248103
Had al de 5000 (gekozen vanwege het formaat) maar toch nog even de 10000 erbij besteld, stuk handiger.

Ode aan de held rene!
pi_154248142
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef dodge_911 het volgende:

En nog 2 van deze :


Mogen jullie raden waarvoor :D
Voor de Xiaomi Led's en Fan's op te zetten met je smartphone? :+ :+
Edit: ik zie net dat dit geen OTG kabel is :( jammer dan

[ Bericht 7% gewijzigd door Jonmen op 11-07-2015 16:04:36 ]
  zaterdag 11 juli 2015 @ 16:02:02 #130
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154248606
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:36 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Voor de Xiaomi Led's en Fan's op te zetten met je smartphone? :+ :+
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154249298
Ik krijg nog allemaal zooi van Allbuy. Ik ben bang dat ik bij de lichting verdwenen pakketjes zit :(. Ik heb namelijk 22 juni een Xiaomi stekkerdoos, 10.000 XPB en fan besteld en nog niks binnen (via Singapore Post). Ook staat bij tracking: AttemptFail. Lijkt me geen goed teken. Iemand tips voor wat ik nu het best kan doen?
pi_154249723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:06 schreef Musta het volgende:
Is de coupon eenmalig te gebruiken? Goede review!
1 keer per account ja, om de handelaren geen kans te geven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154250604
Ik ben fan(s)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154250779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:30 schreef TheDoors het volgende:
Ik krijg nog allemaal zooi van Allbuy. Ik ben bang dat ik bij de lichting verdwenen pakketjes zit :(. Ik heb namelijk 22 juni een Xiaomi stekkerdoos, 10.000 XPB en fan besteld en nog niks binnen (via Singapore Post). Ook staat bij tracking: AttemptFail. Lijkt me geen goed teken. Iemand tips voor wat ik nu het best kan doen?
Volgens mij zag ik een tijdje terug in dit topic iemand waarvan ook de spullen waren kwijtgeraakt, ook van allbuy. Ik zou allbuy even contacteren..
pi_154251276
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 17:38 schreef rene90 het volgende:
Ik ben fan(s)
[ afbeelding ]
Die van mij zijn pas een paar dagen geleden verzonden :(
Nog even geduld helaas.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 18:16:56 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154251280
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:16 schreef dodge_911 het volgende:
Met enige trots stel ik u voor :
De grote powerbank test

Het resultaat van 2 weken testen en 16735 foto's timelapsen.
51GB aan jpegs van ladende en ontladende powerbanks :')

Daar diende dus die 'spam' voor ;)

Ah! De puzzelstukjes vallen op z'n plek!
Goed bezig geweest! _O_ Hulde!
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
Dus even voor het overzicht:
Coupon = bgfokpb
150 keer te gebruiken in totaal, (1 week geldig maar dan is hij wel op), op de volgende producten:
Xiaomi 10.000 voor $10,99
Huawei Colorphon 5, 4.800mah voor $18,99
Xiaomi 16.000mAh voor $19,99
Oeh! :9 :Y) Grazie mille! Nog een 10k dan maar. Is een fijn formaatje wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154251336
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 18:16 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Die van mij zijn pas een paar dagen geleden verzonden :(
Nog even geduld helaas.
die van mij 4 juli.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154251409
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
bgfokpb
Thanx ! Weer eens besteld. Leuk kadootje.

Heb trouwens mijn fan van banggood binnen. Is een originele witte.
pi_154251432
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 18:19 schreef rene90 het volgende:

[..]

die van mij 4 juli.
Oh wauw gaat lekker rap dan, ben benieuwd!
  zaterdag 11 juli 2015 @ 19:50:02 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154253265
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:06 schreef Musta het volgende:
Is de coupon eenmalig te gebruiken? Goede review!
Gewoon uitloggen en met PayPal betalen, dan werken ze vaak wel vaker.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154254976
Vreemd. Bij mij kost de 10.000 mah met coupon 16 usd? :(
edit: sorry ligt aan de kleur :P

Bedankt voor de tip! :D

Had iemand hier trouwens nog een idee voor een universele afstandsbediening voor de airco? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:14:45 #142
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154255229
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
Dus even voor het overzicht:
Coupon = bgfokpb
150 keer te gebruiken in totaal, (1 week geldig maar dan is hij wel op), op de volgende producten:
Xiaomi 10.000 voor $10,99
Huawei Colorphon 5, 4.800mah voor $18,99
Xiaomi 16.000mAh voor $19,99
Thanks! Heb de Xiaomi 10000 besteld O+
Ik ben geil
pi_154256512
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
Dus even voor het overzicht:
Coupon = bgfokpb
150 keer te gebruiken in totaal, (1 week geldig maar dan is hij wel op), op de volgende producten:
Xiaomi 10.000 voor $10,99
Huawei Colorphon 5, 4.800mah voor $18,99
Xiaomi 16.000mAh voor $19,99
Xiaomi 10.000 besteld. 14.gif (voor 10,12 EUR)
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:12:23 #144
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_154256601
ik zie op Banggood een aantal mooie horloges staan, heb hier wel interesse namelijk.

iemand ervaring met het kopen van een horloge?

levensduur, kwaliteit, nauwkeurigheid van de wijzers etc. dat ze goedkoop zijn en waarschijnlijk kut neem ik maar voor lief. maar is het de moeite waard om te kopen ?
Binge-watcher
pi_154256703
BIC biedt me $2 als refund aan voor de half defecte fake Xiaomi fan. Ik twijfel of ik dat aanneem, ik had 't woordje fake nog niet genoemd, dus daar heb ik nu 'n reactie mee verstuurd. Kijken hoe ze daarop reageren en anders de 2 dollar maar accepteren. De fan doet 't wel, maar maakt geluid bij draaien.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:19:02 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154256801
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:12 schreef benjamin15 het volgende:
ik zie op Banggood een aantal mooie horloges staan, heb hier wel interesse namelijk.

iemand ervaring met het kopen van een horloge?

levensduur, kwaliteit, nauwkeurigheid van de wijzers etc. dat ze goedkoop zijn en waarschijnlijk kut neem ik maar voor lief. maar is het de moeite waard om te kopen ?
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 18:16 schreef shiznuts het volgende:

Lokquote
Horloge guide incoming in 3.....2......1....

Zelf heb ik een twee Sharks (ebay), een Curren (e.verbuying dacht ik), en 3 Invicta's (geen China, wel amazon)

Prima te doen!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:21:57 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154256897
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154257154
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
BIC biedt me $2 als refund aan voor de half defecte fake Xiaomi fan. Ik twijfel of ik dat aanneem, ik had 't woordje fake nog niet genoemd, dus daar heb ik nu 'n reactie mee verstuurd. Kijken hoe ze daarop reageren en anders de 2 dollar maar accepteren. De fan doet 't wel, maar maakt geluid bij draaien.
Hmm ja hoe 'brak' is hij? Als hij gewoon best wat herrie maakt zou ik wel verder klagen, dat het een neppe xiaomi is en er geadverteerd wordt met een xiaomi versie.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:31:19 #149
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154257206
Ook maar zo'n pokerbank besteld. Geen idee wat ik er mee moet :P
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:38:06 #150
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154257403
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:31 schreef Sunri5e het volgende:
Ook maar zo'n pokerbank besteld. Geen idee wat ik er mee moet :P
Komt wel :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154257435
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:31 schreef Sunri5e het volgende:
Ook maar zo'n pokerbank besteld. Geen idee wat ik er mee moet :P
Ik doe het meestal op een tafel, is wat makkelijker met de fiches.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:39:35 #152
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154257455
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik doe het meestal op een tafel, is wat makkelijker met de fiches.
:P
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:40:02 #153
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154257476
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Komt wel :)
Waar gebruiken jullie hem voor?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:41:45 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154257534
Smartphone laden. Tablet laden. MI LED, MI Fan. Xiaoyi IP Cam. All sorts o stuff. Jwt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik doe het meestal op een tafel, is wat makkelijker met de fiches.
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154257593
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hmm ja hoe 'brak' is hij? Als hij gewoon best wat herrie maakt zou ik wel verder klagen, dat het een neppe xiaomi is en er geadverteerd wordt met een xiaomi versie.
Hij maakt best wat herrie, die dingen hou je sowieso redelijk dichtbij. 't Gaat om 58 dollarcent, dus die boeien me niet, ik vind er wel 'n oplossing voor. Maar meer principe :P
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:44:31 #156
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154257617
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Waar gebruiken jullie hem voor?
Heb er nu zelf ook nog 2 onderweg.
Een van 10400 en dus deze van 10.000.

Heb er ook al 2 weggegeven.

Die powerbanks zijn ideaal, nooit meer kloten op het werk met een kabeltje van de computer naar je telefoon, of van het stopcontact naar je telefoon waarna je de lader daarna weer kunt vergeten.
Altijd extra "juice" mee voor de batterijen van mijn actioncam en ik heb ook een lampje erbij voor wanneer ik even snel licht moet hebben maar geen zaklamp mee heb.
Door een onbekende stad te navigeren trek je de batterij van jouw telefoon ook leeg, die kan je dan aan de powerbank laden en tegen de tijd dat je weer in je hotel of iets dergelijks bent ben je in elk geval voorzien van stroom.

Ik vind ze tegenwoordig onmisbaar in je tas.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:45:07 #157
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154257630
Ik heb een tijdje een sharkwatch gehad, prima ding tot er een pinnetje met zo'n springveertje afbrak.
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:45:56 #158
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154257657
^O^
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:50:00 #159
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154257779
Nog meer van die goede tips van producten die ik moet hebben van banggood?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:51:40 #160
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154257828
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:50 schreef Sunri5e het volgende:
Nog meer van die goede tips van producten die ik moet hebben van banggood?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_154257937
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hij maakt best wat herrie, die dingen hou je sowieso redelijk dichtbij. 't Gaat om 58 dollarcent, dus die boeien me niet, ik vind er wel 'n oplossing voor. Maar meer principe :P
En 'n full refund voor 1 fan. Tenminste, eerst zien dan geloven natuurlijk :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 11 juli 2015 @ 23:35:28 #162
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154258959
Hum, wat kan ik eens tippen om uit China te halen? Alles imho tuulk.

Xiaomi alles. :P Powerbanks, USB dinkies, camera's, random accessoires zoals 3D bril

Ja, cams dus. Xiaoyi sports cam. SJ4000, SJ5000, M10 (oldschool spy cams: 808, MD80 DV)

Camera (action/compact/mirrorless/spiegelreflex) accessoires (Fotga/Caden/enz)

IEM/in-ears/oordopjes: AWEI ES800M (best price) / Vsonic VSD3 (best value)

Headphone: Astrotec AS100HD (best budget) / Brainwavz HM9 (best high end)

Bluetooth in-ears: Brainwavz BLU-100
(Ander spul van Brainwavz: de M2, Alpha, Beta, Delta, R1, etc, incl. FiiO ampje, wil je echt funky doen: Stoner Acoustics USB DAC + S.M.S.L. Amp)

Little Bear B-1 portable tube amp

BT Speaker: Earson ER151 (of higher end de Leadsound i20BT)

Shark watch (zwarte Bull Shark horloge, de classic sowieso)

Allerhande kabels/verbindmeuk voor zover het geen beter idee het is dit te halen bij een Action/Amazon (Anker)

Intellichargers (Nitecore/Sysmax/Jetbeam)

Een of andere zaklamp op 18650's (met XM-L2 U2 of U3 BIN)

Jet flame / torch aansteker (Honest)

Survivalspul zoals 'fire flint', carabiners enzo

Een of ander mes (Sanrenmu/Ganzo)

2.5" HDD USB3.0 enclosure (Orico)

Smartphone (Jiayu ofzo)

Tablet (PiPO, what else?)

Multimedia tv kastje (again: PiPO) incl. air mouse (Mele/Rii)

RC meuk zoals een quadcopter (Cheerson CX-10(A) to start with) en heli (WLToys V911 V2/Pro)

Fiets & sport meuk

Andere random meuk!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator zaterdag 11 juli 2015 @ 23:57:28 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154259565
xiaomi altijd +1 _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_154263006
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon uitloggen en met PayPal betalen, dan werken ze vaak wel vaker.
Tried, but didn't work bij mij :(
  zondag 12 juli 2015 @ 07:36:27 #165
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_154263539
Refund inmiddels ontvangen en ook maar met de meute meegedaan, de 16000 PB en 'n Xiaomi fan bij BG besteld :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154265274
Hoelang duurt het normaal voordat je een pakket krijgt nadat je een douaneformulier hebt teruggestuurd? Iemand ervaring hiermee?
pi_154266129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Waar gebruiken jullie hem voor?
Ik had ook geen idee waarvoor ik hem zou moeten gebruiken toen ik hem vorige week bij BG kocht. Toen schoot me opeens in dat ik hem goed voor mijn iPhone kan gebruiken die op vakantie als 3G Hotspot fungeert :D iPad ook over nagedacht maar dan zul je toch al snel de 16000mAh Powerbank moeten hebben.
pi_154266357
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:31 schreef J.B. het volgende:
Hoelang duurt het normaal voordat je een pakket krijgt nadat je een douaneformulier hebt teruggestuurd? Iemand ervaring hiermee?
Tot nu toe, bij mij altijd binnen 7 dagen...
pi_154266441
Welke (niet originele) lightning kabeltje gebruikt men hier, bij het opladen via een powerbank? :7
pi_154266773
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:41 schreef Drifter__ het volgende:
Welke (niet originele) lightning kabeltje gebruikt men hier, bij het opladen via een powerbank? :7
Nillkin kabel: http://www.aliexpress.com(...).31010208.4.2.UB6UVv

Zoek eigenlijk nog een kortere kabel. Super fijn die kortingscode! Heb mn powerbank bij allbuy geannuleerd en nu lekker vertrouwt via BG gekocht.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zspirit op 12-07-2015 13:08:38 ]
Gegroet!
pi_154269288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
Dus even voor het overzicht:
Coupon = bgfokpb
150 keer te gebruiken in totaal, (1 week geldig maar dan is hij wel op), op de volgende producten:
Xiaomi 10.000 voor $10,99
Huawei Colorphon 5, 4.800mah voor $18,99
Xiaomi 16.000mAh voor $19,99
Niet nodig, toch besteld ;)
Dank!
pi_154274277
Nice! Ook maar nog een de 10.000 XPB gekocht bij Banggood. Met code was hij bij zelfs maar ¤10.13
pi_154274583
Hee, is er trouwens iemand bekend met aftership.com? Ik heb net een (gratis) account aangemaakt en je kan hier je tracking nummer invullen en dan kun je van alle sites en postdiensten je trackingnummers invoeren zodat je alles in een overzicht hebt. Je kan dan allemaal grafieken zien en bijvoorbeeld notifiers voor een dispute zetten. Er is ook een app.
Ik vind het tot nu toe super handig!
pi_154274843
Hier wat plaatjes ter illustratie:

pi_154275712
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
Dus even voor het overzicht:
Coupon = bgfokpb
150 keer te gebruiken in totaal, (1 week geldig maar dan is hij wel op), op de volgende producten:
Xiaomi 10.000 voor $10,99
Huawei Colorphon 5, 4.800mah voor $18,99
Xiaomi 16.000mAh voor $19,99
Ok, wie hier nog van gebruik wil maken moet opschieten.
Pepper is de code ook tegengekomen dus zal nu wel hard gaan.
pi_154276088
Is die site zo bekend dan :P? Heb er nog nooit van gehoord.
  zondag 12 juli 2015 @ 18:53:46 #177
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154276269
Voortaan codes voor Fok! dus ff in een spoiler ;( :*
Ik ben geil
  zondag 12 juli 2015 @ 18:59:06 #178
366734 dimmak
bitcoin
pi_154276412
Goede review van de powerbanks. Mijn 10.000 Xiaomi krijg ik morgen binnen, dus die codes kwamen te laat. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 12 juli 2015 @ 20:06:53 #179
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154278388
Ik heb een zending van allbuy op attemptfail. Is dit zorgwekkend?
Ajax Amsterdam
pi_154278762
Iets met achter het net vissen:

pi_154279103
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:06 schreef Kuhly het volgende:
Ik heb een zending van allbuy op attemptfail. Is dit zorgwekkend?
Ik heb dat bij 4 orders. Ik heb ze gemaild en ze zeggen dat dat komt omdat deze zonder tracking zijn verzonden maar helemaal vertrouwen doe ik het niet.
  zondag 12 juli 2015 @ 20:35:53 #182
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154279236
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:31 schreef TheDoors het volgende:

[..]

Ik heb dat bij 4 orders. Ik heb ze gemaild en ze zeggen dat dat komt omdat deze zonder tracking zijn verzonden maar helemaal vertrouwen doe ik het niet.
Even aankijken dus.
Ajax Amsterdam
pi_154279382
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef davedavy het volgende:
Is die site zo bekend dan :P? Heb er nog nooit van gehoord.
quote:
7s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:20 schreef Onufriev het volgende:
Iets met achter het net vissen:

[ afbeelding ]
Dit zegt genoeg lijkt me.
pi_154279476
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:35 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Even aankijken dus.
Ja vooral omdat ik laatst dat mailtje heb gehad dat er pakketjes kwijt waren. Mijn pakketjes zijn al vanaf 22 juni onderweg met Singapore Post... Ik ben er bang voor.
pi_154280471
Ben ook al een maand aan het wachten op mn orico van allbuy. Als het van de week nog niet binnen is ga ik er maar is een mailtje aan wagen..
  Moderator zondag 12 juli 2015 @ 21:23:59 #186
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154280877
met een beetje geluk komen er deze week een stuk of 9 pakjes binnen *O*

lang leve china!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_154282703
Ik koop vrijwel alleen nog maar bij Banggood (en af en toe Aliexpress) tegenwoordig, hebben me nog nooit teleurgesteld ^O^
pi_154283404
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 22:17 schreef J.B. het volgende:
Ik koop vrijwel alleen nog maar bij Banggood (en af en toe Aliexpress) tegenwoordig, hebben me nog nooit teleurgesteld ^O^
Nee mij ook nog nooit inderdaad. Zijn altijd erg correct en netjes en ze reageren snel! :)

Waar hebben jullie trouwens die xiaomi fans gehaald? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154283599
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 22:38 schreef relativity het volgende:

[..]

Nee mij ook nog nooit inderdaad. Zijn altijd erg correct en netjes en ze reageren snel! :)

Waar hebben jullie trouwens die xiaomi fans gehaald? :P
Banggood ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154285499
Wat is een beetje een gebruikelijke compensatie voor die 'fake' fans van Xiaomi van BIC?
Ik denk niet dat ze zomaar geld terug gaan geven, maar hier word je ook ook niet echt gelukkig van:
quote:
Thanks for your message
We are sorry for the issue
But this item is good, you can use it properly
How about we provide you a 5% coupon code as compensation?
Please feel free to contact us if any question.
  zondag 12 juli 2015 @ 23:40:39 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154285583
Make that % into a $ and we have a deal.
:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154286865
Zo te zien is BIC's service ook niet meer wat het was :'(. So sad my fliend. BIC was toch wel de Banggood van nu vroegâh. Althans, voor mij dan. Qua snelheid en service.
  maandag 13 juli 2015 @ 07:11:22 #193
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154291023
De Xiaomi Pistons V3 nu voor maar $14.99 en de youth versie voor maar $7.99 bij Banggood.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_154291040
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 07:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
De Xiaomi Pistons V3 nu voor maar $14.99 en de youth versie voor maar $7.99 bij Banggood.
Kan nog goedkoper natuurlijk ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator maandag 13 juli 2015 @ 07:50:20 #195
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_154291149
Waarom werkt m'n tracking nog niet? Ik weet dat het even kan duren maar het is wel vervelend. ;(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_154291196
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 07:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
De Xiaomi Pistons V3 nu voor maar $14.99 en de youth versie voor maar $7.99 bij Banggood.
Ik krijg ze deze week binnen voor een prijs wat echt insane was. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 juli 2015 @ 07:59:19 #197
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154291205
quote:
7s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef Onufriev het volgende:
Wat is een beetje een gebruikelijke compensatie voor die 'fake' fans van Xiaomi van BIC?
Ik denk niet dat ze zomaar geld terug gaan geven, maar hier word je ook ook niet echt gelukkig van:

[..]

5% korting zou voor mij acceptabel zijn. Het ding werkt verder prima,heeft een lage aanschafprijs, dus dat haal je er bij een volgende grotere aanschaf wel uit.

Je kán proberen te dreigen met negatieve reviews links en rechts om er meer uit te halen. Maar dat lijkt mij niet in verhouding.

Je kan ook proberen te bedingen dat die 5 procent óók op reeds afgeprijsde artikelen geldt, dat lijkt me nog wel redelijk anders is je keus best beperkt.

Je kan nog iets proberen, en dat is dat die 5 procent ook in combinatie met een andere coupon kan worden gebruikt. Met de fok code erbij tikt de korting lekker aan
pi_154291478
Wat is er zo Youth aan de Youth edition?

Kan nergens vinden wat nou de verschillen zijn.
pi_154291572
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 08:39 schreef bierjoost het volgende:
Wat is er zo Youth aan de Youth edition?

Kan nergens vinden wat nou de verschillen zijn.
materialen zijn anders. plastic ipv titanium alloy. geluid is dus ook anders.
verschillen zijn http://list.mi.com/102 hier te vinden, alleen wel in het Chinees :p
pi_154291639
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 07:59 schreef funky_fart het volgende:

[..]

5% korting zou voor mij acceptabel zijn. Het ding werkt verder prima,heeft een lage aanschafprijs, dus dat haal je er bij een volgende grotere aanschaf wel uit.
Het kostte ook maar 5 euro voor 2 fans, maar toch voel ik me genaaid.
Als Xiaomi-fanboy neem ik niet met minder genoegen.

Die 5% is sowieso al te krijgen met een standaard code volgens mij (bijv. uit de OP). Bovendien gaat de korting pas oplopen bik een grotere aankoop, wat ik nauwelijks doe.
pi_154291893
Gizchina shop is niks boeiends wat ik zo snel zie, voorbeeldjes:

-xiaomi yi cam, 89 dollar, 19 dollar erbij voor shipping uit EU warehouse kom je op 110 dollar
-xiaomi yi cam bij China toko: 67 dollar, dus eventuele douanekosten kom je goedkoper uit

-Mi Band 19,99 dollar, 9 dollar shipping vanuit China en dan kom je op bijna 30 dollar uit :')
-10K powerbank 19,99 dollar.

Kortom, altijd 9 dollar shipping uit China.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 13 juli 2015 @ 09:26:04 #202
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154291939
Lees net op tweakers dat veel van de mi-routers ook werken met open-wrt :)
Starbucks, waar blijf je
pi_154292046
quote:
7s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:20 schreef Onufriev het volgende:
Iets met achter het net vissen:

[ afbeelding ]
Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154292634
Ik heb dit weekend een asus tablet gehaald en ik vraag me af of http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-957081.html een prima powerbank voor deze tablet gaat zijn?
pi_154292837
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:11 schreef Questular het volgende:
Ik heb dit weekend een asus tablet gehaald en ik vraag me af of http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-957081.html een prima powerbank voor deze tablet gaat zijn?
Nogal magertjes om een gemiddelde tablet op te laden, als ik jou was zou ik je kans pakken en de post boven je even bekijken ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154292844
Bij BIC hebben ze dus ook niet echt een standaard vergoeding voor dit soort dingen.
Eerder las ik 2$, mij bieden ze 1.5$ per fan, nu lees ik weer 5%.
5% zou ik zelf al helemaal nooit genoegen mee nemen, mits je al van plan was een grote aankoop bij ze te doen.

Zelf probeer ik toch gewoon een full refund te krijgen. Adverteren met origineel spul en toch fake krijgen als foutje is 1 ding, maar ze weten toch al enkele dagen dat deze nu fake zijn en nog steeds claimen ze op de website originele te verkopen.
pi_154292975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What the hell 8)7 8)7 moet ik er nu weer eentje kopen? :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154293070
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:29 schreef Jonmen het volgende:

[..]

What the hell 8)7 8)7 moet ik er nu weer eentje kopen? :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤1.15 goedkoper als met de code van BangGood :o
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_154293183
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nogal magertjes om een gemiddelde tablet op te laden, als ik jou was zou ik je kans pakken en de post boven je even bekijken ;)
^O^ Hopen dat ik er vanavond aan denk om hem te bestellen :)
pi_154293213
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je dat ook roggelen met de 16000? (8>
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 13 juli 2015 @ 10:40:19 #211
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154293233
quote:
[img]http://i.buitencategorie /1s.gif[/img] Op maandag 13 juli 2015 09:00 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Het kostte ook maar 5 euro voor 2 fans, maar toch voel ik me genaaid.
Als Xiaomi-fanboy neem ik niet met minder genoegen.

Die 5% is sowieso al te krijgen met een standaard code volgens mij (bijv. uit de OP). Bovendien gaat de korting pas oplopen bik een grotere aankoop, wat ik nauwelijks doe.
Fanboys zijn van een buitencategorie natuurlijk. Dan zou ik ook meteen immateriële schade gecompenseerd willen zien.

Maar aux serieux, voor die paar centen ga ik me niet druk maken, heb wel wat beters te doen.

Ieder z'n afweging
  maandag 13 juli 2015 @ 10:41:20 #212
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154293255
Wel demotiverend als je opeens 30 euro verzendkosten moet betalen bij een Ebayer uit HK, terwijl je 99/100x gratis verzending krijgt. Maar meneer claimt dat hij de producten zelf goedkoper aanbiedt, nou vooruit dan maar weer :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154293306
jaa gvd zo blijf ik maar powerbanks kopen :@
idd goedkoper dan bij bangood maar bangood heeft mijn pb's nu al verzonden.
Bij allbuy stond mn bestelling al weer 4 dagen op awaiting shipment.
Dat kleine prijsverschil(¤1,07) heb ik wel over voor snelle verzending.
Gegroet!
pi_154293720
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:39 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kun je dat ook roggelen met de 16000? (8>
Nope helaas, ben even uitgeroggeld :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154293772
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nope helaas, ben even uitgeroggeld :7
Jammer -O- Maar wel fijn dat ik nu de gouden 10000 versie heb via Banggood, goed bezig ^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154294029
Xiaomi Yi is onderweg. :) Iemand nog tips qua accessoires?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154294096
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held!

Ik heb nu alleen wel 3 gecancelde orders. De mobiele site en de app werken voor geen meter met de betaling. Thuis maar ff proberen vanavond.
pi_154294368
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:18 schreef dimmak het volgende:
Xiaomi Yi is onderweg. :) Iemand nog tips qua accessoires?
Extra (Kingma) battery, lenscap (lens steekt uit) en uiteraard een waterproof Case. Welke case het beste is weet ik niet.
pi_154294417
Klopt het dat je bij allbuy alleen via creditcard kunt betalen?
Of niet dan?
pi_154294450
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:31 schreef Letstalk het volgende:
Klopt het dat je bij allbuy alleen via creditcard kunt betalen?
Nee, paypal kan gewoon.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154294990
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:29 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Extra (Kingma) battery, lenscap (lens steekt uit) en uiteraard een waterproof Case. Welke case het beste is weet ik niet.
Kingma waterproof case is erg goed bij mij. Denk ook aan eventuele mounts voor op je helm oid 8-)
  Moderator maandag 13 juli 2015 @ 11:56:08 #222
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_154295160
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Ook maar besteld, ook al heb ik hem niet echt nodig ;)
pi_154295463
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee, paypal kan gewoon.
Ja via PC doet ie t inderdaad wel op saldo. Via mobiel moet je gelijk een creditcard toevoegen.. In ieder geval besteld, mooi prijsje zo!
Of niet dan?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 13 juli 2015 @ 12:43:08 #224
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154296396
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danku ^O^ _O_
  maandag 13 juli 2015 @ 13:21:22 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154297319
Hookin' us up like a true bro. Tnx. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154297610
Wel vergeten erbij te zeggen, werkt maar 200 keer. Daarom bewust nog even in een spoiler gehouden ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154298568
Toch ook maar even eentje besteld :7
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_154298766
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg jij ze altijd zover die coupons te geven :P
pi_154298795
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef rene90 het volgende:
Wel vergeten erbij te zeggen, werkt maar 200 keer. Daarom bewust nog even in een spoiler gehouden ;)
Hahaha. Weer een besteld. Thanx. Weer een kadootje. Weer een zilveren, want de rode en gouden waren uitverkocht.
  maandag 13 juli 2015 @ 14:41:02 #230
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154299010
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hoe krijg jij ze altijd zover die coupons te geven :P
Nudepics en chantage.... Ben er zeker van! :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154299014
Man man man. Ik blijf PB's bestellen
pi_154299389
Wat is meer aan te raden; FedEx Priority of UPS Express?
  maandag 13 juli 2015 @ 15:34:46 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154300393
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Wat is meer aan te raden; FedEx Priority of UPS Express?
Geen (op gebied van douane :D).

FedEx is prima, althans MP4 verzend daarmee en dat ging prima tot nu toe.
Wat betreft UPS durf ik het niet te zeggen, wel hebben beiden nog minder afhaalpunten dan DHL dus thuis zijn is wel aan te raden :P.

Ennuh, nu al zo'n powerbank besteld?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154300547
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef RobertNL het volgende:
Geen (op gebied van douane :D).
Helaas moet ik wel een van de twee kiezen, tenzij ik betere opties/shops vind voor datgene wat ik zoek...
quote:
FedEx is prima, althans MP4 verzend daarmee en dat ging prima tot nu toe.
Wat betreft UPS durf ik het niet te zeggen, wel hebben beiden nog minder afhaalpunten dan DHL dus thuis zijn is wel aan te raden :P.
Dat laatste is gelukkig wel te regelen.
quote:
Ennuh, nu al zo'n powerbank besteld?
Neuh.

Zoals gezegd doe ik er niets mee en als de nood echt hoog is kan ik die van mijn broer vast wel lenen. Ben niet zo van het kopen om maar te kopen.

EDIT: heb niet zo veel haast (waar de kaart in moet komen komt ook uit China) maar zit te twijfelen.
Dezelfde kaarten maar ¤6 verschil....
https://www.dataio.nl/pro(...)hs-i-class-10-48mbs/
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item1c40bcf74d

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 13-07-2015 17:04:16 ]
  maandag 13 juli 2015 @ 16:11:05 #235
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154301718
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 euro, daar kan ik ook wel een keer zo'n ding voor kopen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 13 juli 2015 @ 16:40:23 #236
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154302705
Wat betreft spoilers, je kan er donder op zeggen dat iemand hier ook een account heeft en ze dus alsnog kan inzien.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_154304574
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets met....roggel ik ff!

Wel via dit linkje naar Allbuy, dan krijgt FOK! er ook nog wat voor en kunnen we dit mooie forum in de lucht houden ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemacht! Dank!
pi_154304799
Thanks voor deze nieuwe coupon! 9 euro is een schijntje...
pi_154305071
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een tablet; de Xiamoi Mi Pad met 64 GB is vandaag nog in de aanbieding:

http://www.ibuygou.com/p-(...)-22ghz-cpu-6195.html
pi_154307658
ook pb gekocht voor 9.07¤ ..... bedankt rene, perfect timing to come back! _O-
pi_154307831
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat betreft spoilers, je kan er donder op zeggen dat iemand hier ook een account heeft en ze dus alsnog kan inzien.
tuurlijk, maar dan heeft het gros al de kans gehad in ieder geval ;l
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 13 juli 2015 @ 19:28:20 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154307938
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een tablet; de Xiamoi Mi Pad met 64 GB is vandaag nog in de aanbieding:

http://www.ibuygou.com/p-(...)-22ghz-cpu-6195.html
Een wannabe aanbieding?
quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 13 juli 2015 @ 19:47:14 #243
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154308579
Ook maar een 10.000mAh xpb gekocht o|O
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154308822
Bij zo'n powerbankje zitten geen verborgen kosten toch? Ben een beetje huiverig voor Chinese webshops sinds ik aan de deur bijna honderd euro contant moest aftikken terwijl ik van niks wist.
pi_154309016
ja als je je niet even inleest en boven het bedrag gaat zitten wat je kosteloos in mag voeren dan zitten er verborgen kosten aan ja :{
pi_154309090
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef Thymen. het volgende:
ja als je je niet even inleest en boven het bedrag gaat zitten wat je kosteloos in mag voeren dan zitten er verborgen kosten aan ja :{
Dit was maar een tientje, dus volgens de OP geen verborgen kosten. Kan ik 'm aan me pa cadeau doen als ie weer op werkreis gaat.
  maandag 13 juli 2015 @ 20:05:33 #247
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154309216
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:54 schreef sneakydesert het volgende:
Ben een beetje huiverig voor Chinese webshops sinds ik aan de deur bijna honderd euro contant moest aftikken terwijl ik van niks wist.
Heeft u uw beklag gedaan bij Radar of Kassa?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154309274
quote:
9s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:05 schreef N22 het volgende:

[..]

Heeft u uw beklag gedaan bij Radar of Kassa?
Nee, het is toch mijn verantwoordelijkheid om uit te zoeken wat ik extra moet betalen als ik iets importeer. Ik had er alleen geen rekening mee gehouden.
pi_154309999
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 19:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Een wannabe aanbieding?

[..]

Heb je nu niets meer aan. Geen idee verder of dat ook de 64 GB versie was?
  maandag 13 juli 2015 @ 20:35:25 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154310224
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:28 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Heb je nu niets meer aan. Geen idee verder of dat ook de 64 GB versie was?
Ff teruggekeken. Hum. Idd. Was de 16GB-versie.
Maar aangezien de microSD-slot expansie tot 128GB en je vast wel een kaartje heb liggen zou ik zelf toch eerder voor de goedkopere 16GB zijn gegaan...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154310298
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ff teruggekeken. Hum. Idd. Was de 16GB-versie.
Maar aangezien de microSD-slot expansie tot 128GB en je vast wel een kaartje heb liggen zou ik zelf toch eerder voor de goedkopere 16GB zijn gegaan...
Desalniettemin een nette prijs. Als de dollarkoers nog op het niveau van twee jaar terug lag, had ik hem gekocht :)
  maandag 13 juli 2015 @ 20:44:18 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154310474
quote:
Doet me aan deze denken:

was ooit eens te koop bij http://www.lagerhaus.se
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154310491
Laatste de 16000 XPB gekocht, gisteren de 10400 aan mijn zusje gegeven en nu maar weer de 10000 van Allbuy gekocht _O_ :') Bedankt voor de coupon in ieder geval *O*
pi_154311204
Ook maar zo'n 10k besteld. Niet nodig, maar kon t voor 9 euro niet laten :')
Dank rene.
  maandag 13 juli 2015 @ 21:19:37 #256
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154311658
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 21:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ook maar zo'n 10k besteld. Niet nodig, maar kon t voor 9 euro niet laten :')
Dank rene.
Idem :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154312488
Wel gek eigenlijk, iedereen massaal aan de XPB, maar die kwam helemaal niet als beste uit de test. Of was daar de prijs niet in meegenomen?
  maandag 13 juli 2015 @ 21:48:21 #258
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154312518
Ik gebruik mn powerbank echt nooit. Reizen doe ik met de auto. Vluchten komt mn laptop door. Gaat eigenlijk alleen mee voor nood.

Maar toch he, toch koop ik dat ding :D
Ajax Amsterdam
pi_154312783
Iemand trouwens een idee waar je zo'n bizon skull kan kopen voor aan de muur?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/31C3S5dLCwL._SY400_.jpg
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154312942
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Wel gek eigenlijk, iedereen massaal aan de XPB, maar die kwam helemaal niet als beste uit de test. Of was daar de prijs niet in meegenomen?
Misschien niet de beste uit de test, maar merkt een doorsnee gebruiker dat echt? Xiaomi is gewoon een bekend merk, en zo'n spotgoedkope powerbank slaat niemand over natuurlijk
  maandag 13 juli 2015 @ 22:03:46 #261
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154313030
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2015 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Wel gek eigenlijk, iedereen massaal aan de XPB, maar die kwam helemaal niet als beste uit de test. Of was daar de prijs niet in meegenomen?
Hij kwam idd niet als beste uit de test, maar qua bang for your buck is'ie aan deze prijzen unbeatable.
En ook, het verschil met 'de beste' is rond de 10%, dusjah, waar heb je 't dan over aan die prijs ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 13 juli 2015 @ 22:12:50 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154313388
Formaat is formidabel! Dus dat is al een hoop plusjes waard.
Xiaomi, dus goeie shizzle en een aan-/uitknop voor je Xiaomi USB-gear. :P
Prijs. :9~
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 13 juli 2015 @ 22:24:55 #263
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154313850
Ik dacht de 10400 ook nooit te gebruiken, maar uiteindelijk is het op alle fronten verdomd handig, al helemaal op vakantie. Heb nu 2 10k's onderweg, beetje overkill maar anders verpats ik ze wel dodge-stijl :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_154313993
Volgens mij kocht mn vorige werkgever deze voor 60 euro ofzo :')

Love china

http://www.ebay.de/itm/11(...)529839057&rmvSB=true

  maandag 13 juli 2015 @ 22:29:50 #265
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154314019
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:24 schreef l0lownkill het volgende:
Ik dacht de 10400 ook nooit te gebruiken, maar uiteindelijk is het op alle fronten verdomd handig, al helemaal op vakantie. Heb nu 2 10k's onderweg, beetje overkill maar anders verpats ik ze wel dodge-stijl :Y
Het kan soms makkelijk zijn om een verse te kunnen pakken terwijl de lege ligt te laden :)

Formaat is idd een topper, maar een beetje sneu voor 'n maat van me, die custom houders had laten 3D-printen voor 10400's aan z'n videogear...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 14 juli 2015 @ 00:22:18 #266
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154318060
Fuck zeg, bij Allbuy netjes coupon voor xpb kunnen invoeren, bedrag verlaagd naar 10 dollah. Klik op betalen binnen m'n PayPa omgeving, blijkt gewoon het volle bedrag zonder korting te xzijn afgeboekt.

Ok, ik hhad beter moeten opletten, maar helemaal chique vind ik het niet dat je in je checkout wel een verlaagd bedrag ziet maar een stap verder de korting weer is teruggedraaid :'(
  dinsdag 14 juli 2015 @ 00:24:36 #267
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154318133
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2015 22:29 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij kocht mn vorige werkgever deze voor 60 euro ofzo :')

Love china

http://www.ebay.de/itm/11(...)529839057&rmvSB=true

[ afbeelding ]
Altijd mooi om te ontdekken dat iets vele malen goedkoper te krijgen is, alleen is het met bijv. zo'n indicator meer voor de fun, aangezien ik niet puur zou vertrouwen op zo'n chinese van pakweg een euro, aangezien je hier met (hoog)spanning te maken hebt.

@dodge Die 10400 verpats ik hoogstwaarschijnlijk, die andere 2 hou ik lekker voor mezelf :Y Beter twee 10k's dan één 20k :7
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 06:43:10 #268
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154320797
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:22 schreef funky_fart het volgende:
Fuck zeg, bij Allbuy netjes coupon voor xpb kunnen invoeren, bedrag verlaagd naar 10 dollah. Klik op betalen binnen m'n PayPa omgeving, blijkt gewoon het volle bedrag zonder korting te xzijn afgeboekt.

Ok, ik hhad beter moeten opletten, maar helemaal chique vind ik het niet dat je in je checkout wel een verlaagd bedrag ziet maar een stap verder de korting weer is teruggedraaid :'(
Ik had precies hetzelfde toen ik probeerde via mijn smartphone de XPB af te rekenen. Ik zag het gelukkig (net) op tijd :{ Op de computer lukte het wel uiteindelijk.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154320992
Net even gecheckt, er zijn er nog zo'n 80 beschikbaar ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154321022
Ik had een case voor mijn Raspi gekocht, blijken de openingen voor hdmi, usb enz een halve millimeter te laag. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 07:46:56 #271
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154321033
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 06:43 schreef N22 het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde toen ik probeerde via mijn smartphone de XPB af te rekenen. Ik zag het gelukkig (net) op tijd :{ Op de computer lukte het wel uiteindelijk.
Ah, lag dus aan de foon? Mooi, ik start m'n vliegdekschip ff op ;)

En besteld, via laptop inderdaad geen probleem, thanks!

[ Bericht 5% gewijzigd door funky_fart op 14-07-2015 08:01:48 (update) ]
  dinsdag 14 juli 2015 @ 07:47:32 #272
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154321037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 07:37 schreef rene90 het volgende:
Net even gecheckt, er zijn er nog zo'n 80 beschikbaar ^O^
_O_
pi_154321050
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 07:44 schreef dimmak het volgende:
Ik had een case voor mijn Raspi gekocht, blijken de openingen voor hdmi, usb enz een halve millimeter te laag. :')
Een halve mm :') Dat is niks.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154321068
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 07:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Een halve mm :') Dat is niks.
Wel als daardoor de uitstekende poorten van de Raspi niet passen. Kan gewoon net niet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154321118
Voor mensen die nog een fan / lampje zoeken, de coupon FOKNLAB werkt weer bij Allbuy voor 10%, dus dat zijn wel grappige prijsjes ($5,32 in totaal voor beide samen)
Fan
Ledje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:13:43 #276
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154321191
De actioncam die ik 8 dagen geleden bij Banggood heb besteld en heb laten versturen via France Post Air Mail is nog steeds niet binnen. Ik begin hem nu toch wel te knijpen of ik hem voor zaterdag nog binnen heb.
pi_154321201
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Sunri5e het volgende:
De actioncam die ik 8 dagen geleden bij Banggood heb besteld en heb laten versturen via France Post Air Mail is nog steeds niet binnen. Ik begin hem nu toch wel te knijpen of ik hem voor zaterdag nog binnen heb.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Sunri5e het volgende:
De actioncam die ik 8 dagen geleden bij Banggood heb besteld en heb laten versturen via France Post Air Mail is nog steeds niet binnen. Ik begin hem nu toch wel te knijpen of ik hem voor zaterdag nog binnen heb.
Heb je geen tracking?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:29:59 #278
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154321329
Grrr, toch ook maar zo'n Powerbank besteld, terwijl ik er al twee heb en die al nauwelijks gebruik :')
Don't let my username fool you...
pi_154321400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:29 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, toch ook maar zo'n Powerbank besteld, terwijl ik er al twee heb en die al nauwelijks gebruik :')
Gewoon je smartphone niet meer opladen via het stopcontact? :+
Ik ook nog een gekocht maar ik gebruik ze wel regelmatig. Al is het maar voor mijn ledjes en fannetjes.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:38:12 #280
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154321408
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:37 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Gewoon je smartphone niet meer opladen via het stopcontact? :+
Ik ook nog een gekocht maar ik gebruik ze wel regelmatig. Al is het maar voor mijn ledjes en fannetjes.
Ja, geld besparen, Powerbank opladen op het werk en daarmee de telefoon opladen :+
Don't let my username fool you...
pi_154321428
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:38 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, geld besparen, Powerbank opladen op het werk en daarmee de telefoon opladen :+
Of geld verdienen door je powerbank + gsm op te laden op het werk. En dan de stroom verkopen aan je buren ^O^ :+
pi_154321714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:38 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, geld besparen, Powerbank opladen op het werk en daarmee de telefoon opladen :+
_O_ _O_

over powerbanks gesproken. Asus is eindelijk leverbaar.
http://www.tinydeal.com/asus-zenpower-si-4245.html


moet zeggen dat hij wel heel erg op de 'oude' 10400 xiaomi lijkt.
pi_154321806
Ook een powebank besteld *O*
pi_154321938
Iemand ervaring met refurbished iPhone via sunsky?? Lees er goeie dingen over, twijfel een beetje
pi_154322184
10k powerbank en Piston v3 (voor de prijs van 6e) binnengekregen vandaag. *O* 1 juli besteld.

Dat formaat van die 10k is perfect. Ik had eerst de 16k maar die is toch wel fors.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:01:50 #286
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154322419
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

[..]

Heb je geen tracking?
Nee
pi_154322481
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:01 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nee
Weet je het zeker? Bij Banggood krijg je vooral bij duurdere producten meestal wel een tracking code. Kijk hier eens onder tracking info.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:06:26 #288
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154322483
En what made you think dat iets met France Post Air Mail er binnen 8 dagen (incl. 2 non-werkdagen) is?
Als het net zoiets als Sweden Post is, duurt het nog wel wat langer ook...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:14:23 #289
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154322627
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:06 schreef shiznuts het volgende:
En what made you think dat iets met France Post Air Mail er binnen 8 dagen (incl. 2 non-werkdagen) is?
Als het net zoiets als Sweden Post is, duurt het nog wel wat langer ook...
Het werd me hier aangeraden om mijn order bij DX te annuleren en het bij Banggood te bestellen ivm verzendtijd.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:21:24 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154322753
Ja, en dat is ook wel zo. Maar dan nog is het onrealistisch om te verwachten dat je dan opeens express shipping zou krijgen, toch?
quote:
Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat
Met 8 dagen zit je aan het extreem vroege uiteinde van wat doorsnee is. Nu weet ik niet France Air Post in die groep is met PostNL en Hungary Post bijvoorbeeld die inderdaad wel vrij snel zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:31:49 #291
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154322945
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:02 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die nog een fan / lampje zoeken, de coupon FOKNLAB werkt weer bij Allbuy voor 10%, dus dat zijn wel grappige prijsjes ($5,32 in totaal voor beide samen)
Fan
Ledje
Die site is trouwens teringtraag nu. Of ligt dat aan mij?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154322999
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:31 schreef Bart het volgende:

[..]

Die site is trouwens teringtraag nu. Of ligt dat aan mij?
ligt aan jou :P
hier werkt ie in ieder geval snel.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:34:57 #293
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154323014
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:34 schreef Kenzi het volgende:

[..]

ligt aan jou :P
hier werkt ie in ieder geval snel.
Ja de ene keer wel maar de andere keer laadt ie de pagina niet en moet ik 10x refreshen. En dan doet ie het opeens weer. Heel vaag.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:39:41 #294
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154323111
Maar het is gelukt, fan en ledje ook besteld. Handig op vakantie denk ik :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:53:09 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154323412
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:34 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja de ene keer wel maar de andere keer laadt ie de pagina niet en moet ik 10x refreshen. En dan doet ie het opeens weer. Heel vaag.
Ja, die site is soms wat traag ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154323958
wie hier heeft een mi pad? moet voor een verstokt iphone gebruiker een android tablet aanschaffen en dan lijkt me een mi pad (door miui) de meeste geschikte.
ben wel benieuwd naar wat ervaringen
pi_154324313
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:17 schreef Kenzi het volgende:
wie hier heeft een mi pad? moet voor een verstokt iphone gebruiker een android tablet aanschaffen en dan lijkt me een mi pad (door miui) de meeste geschikte.
ben wel benieuwd naar wat ervaringen
Waarom moet ie een android tablet als hij ios user is?
Zelf moet ik daar dus niet aan denken :)
Gegroet!
pi_154324403
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:33 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Waarom moet ie een android tablet als hij ios user is?
Zelf moet ik daar dus niet aan denken :)
omdat ze perse geen ipad wil omdat die duurder is. (vrouwen logica, ik zou best wat extra betalen voor de gebruikerservaring als je zo gewend bent aan iOS).
pi_154324678
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:37 schreef Kenzi het volgende:

[..]

omdat ze perse geen ipad wil omdat die duurder is. (vrouwen logica, ik zou best wat extra betalen voor de gebruikerservaring als je zo gewend bent aan iOS).
Klinkt niet heel logisch nee :)
OT: net pistons v3 binnen, aangenaam verrast. Zeker na de verhalen die ik hier las.
Zit nu pas vijf min te luisteren maar ik vind m niet perse slechter dan de v2 hoor.
V2 heeft wat meer hoge tonen heb ik het idee, iets meer 'schel' geluid maar erg helder.
V3 heeft wat lagere tonen heb ik het idee, daardoor klinken de bastonen ook wat anders.
Blijf nog even vergelijken maar ik tot noch toe heb ik niet het idee at de v2 veel beter is ofzo.
Overigs inmiddels die EDC Key Smart binnen maar dat systeem is niet zo 'smart'. Gewoon belachelijk goedkope kwaliteit en slechte rubberen ringetjes, heb mn sleutels er nog niet in gedaan maar ik verwacht niet veel goeds.
Gegroet!
  dinsdag 14 juli 2015 @ 11:54:10 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154324748
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:17 schreef Kenzi het volgende:
wie hier heeft een mi pad? moet voor een verstokt iphone gebruiker een android tablet aanschaffen en dan lijkt me een mi pad (door miui) de meeste geschikte.
ben wel benieuwd naar wat ervaringen
Ergens deze week wel hoop ik (iets met douane en duurtlang).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154324810
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:06 schreef shiznuts het volgende:
En what made you think dat iets met France Post Air Mail er binnen 8 dagen (incl. 2 non-werkdagen) is?
Als het net zoiets als Sweden Post is, duurt het nog wel wat langer ook...
hij zou hem in het UK warehouse bestellen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')