abonnement Unibet Coolblue
pi_154421475
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:35 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Dus ze gaan een wapen nerfen vanwege iets dat niet in het spel zit, namelijk matchmaking voor end game content. Bungie overtreft zichzelf hier mee.

Vind het sowieso belachelijk om wapens die al bijna een jaar in de game zitten nu nog te gaan nerfen. Heb het idee dat ze het vooral doen zodat straks 90% van alle year one wapens nutteloos is zodra TTK uitkomt.
Ze trekken het juist gelijk met de wapens van TTK, die hebben deze stats al, en niet alles veranderd in the Year One wapens zoals je had kunnen lezen.

Ik ben wel blij met deze update

Alleen jammer dat sommige mensen niet kunnen genieten van hoe sterk de Jellyhorn was/is. Leuke tijden Nightfall bosses killen binnen 10 sec :P
pi_154421505
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Necrochasm
We’ve heard (and share) the resounding feedback for Necrochasm. Not only has this weapon been considered a weak reward for the monumental effort it takes to acquire it, the base archetype (high Rate of Fire Auto Rifle) happened to be tuned down with 1.1.1 at almost the exact same time it became available. The following changes combined with the Auto Rifle base changes have made a positive impact in internal playtests. I personally shrieked with joy when I got my first ever double kill in Skirmish from the Cursebringer explosion.
Changes:
Increase base Stability to 60 (was 40)
Increase magazine size
Cursebringer perk will always trigger on a precision kill
Cursebringer explosion has increased radius and deals more damage

Dit is wel lekker. Ik kan er nu al aardig mee overweg.
Heb de mijne ooit per ongeluk weg gegooit :+. Hoop dat je dat item kan krijgen ook al heb je het wapen niet bij Scrota.
pi_154422259
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:03 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Heb de mijne ooit per ongeluk weg gegooit :+. Hoop dat je dat item kan krijgen ook al heb je het wapen niet bij Scrota.
Lekker handig :D Zo heb ik eens per ongeluk al mijn shards en energy gedismanteld.

Wat mij sowieso opvalt is dat die Husk of the pit echt nooit meer dropt nu ik die Necrochasm heb. en dat terwijl ik nog een extra Crux heb in de vault.
pi_154422276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:35 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Dus ze gaan een wapen nerfen vanwege iets dat niet in het spel zit, namelijk matchmaking voor end game content. Bungie overtreft zichzelf hier mee.

Vind het sowieso belachelijk om wapens die al bijna een jaar in de game zitten nu nog te gaan nerfen. Heb het idee dat ze het vooral doen zodat straks 90% van alle year one wapens nutteloos is zodra TTK uitkomt.
Ja, want iedereen moet natuurlijk wel de nieuwe DLC kopen.
pi_154422314
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:31 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ja, want iedereen moet natuurlijk wel de nieuwe DLC kopen.
De Perks die beter zijn in Year One blijven erin zitten, dus ze hebben zelfs een voordeel aangezien ze de nieuwe wapens perks geven die een voor & nadeel hebben.
pi_154422333
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat mij sowieso opvalt is dat die Husk of the pit echt nooit meer dropt nu ik die Necrochasm heb. en dat terwijl ik nog een extra Crux heb in de vault.
Heb nog een husk en een eidelinlonlanlelly. Maar geen crux
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:13:42 #107
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154423343
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:35 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Dus ze gaan een wapen nerfen vanwege iets dat niet in het spel zit, namelijk matchmaking voor end game content. Bungie overtreft zichzelf hier mee.

Vind het sowieso belachelijk om wapens die al bijna een jaar in de game zitten nu nog te gaan nerfen. Heb het idee dat ze het vooral doen zodat straks 90% van alle year one wapens nutteloos is zodra TTK uitkomt.
Als ze het casual houden dan heb je vast wel weer een raid item dat je oude wapens kan upgraden ofzo :')
pi_154425161
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Necrochasm
We’ve heard (and share) the resounding feedback for Necrochasm. Not only has this weapon been considered a weak reward for the monumental effort it takes to acquire it, the base archetype (high Rate of Fire Auto Rifle) happened to be tuned down with 1.1.1 at almost the exact same time it became available. The following changes combined with the Auto Rifle base changes have made a positive impact in internal playtests. I personally shrieked with joy when I got my first ever double kill in Skirmish from the Cursebringer explosion.
Changes:
Increase base Stability to 60 (was 40)
Increase magazine size
Cursebringer perk will always trigger on a precision kill
Cursebringer explosion has increased radius and deals more damage

Dit is wel lekker. Ik kan er nu al aardig mee overweg.
Misschien dat ik dan niet meer de helft van een magazijn in het plafond schiet :)
pi_154427006
Hier nog geen Husk of the pit, ding is onderhand zeldzamer dan de Gjallerhorn :+
pi_154428079
Ik vind het vrij logisch dat de wolfpack rounds wat generfd worden, ze zorgen ervoor dat de Ghally 2x de damage van elke andere rocketlauncher doet, wat gewoon gamebreaking is. Grote kans dat de Ghally nog steeds de meeste damage zal doen, maar niet zo overdreven groot verschil meer.

Icebreaker nerf is een beetje raar, maarja mensen die constant met dat ding staan in te scopen zijn ook gewoon luie honden, gewoon heen en weer switchen tussen primary en IB en je hebt nergens last van.

Black Hammer nerf ook terecht, de perk was gewoon een exotic level perk op een legendary.

Jammer dat ze álle handcannons nerfen, niet alleen de exotics. Er is niks overpowered aan legendary handcannons atm, al zijn scouts het achtergestelde kindje atm door het potentieel van de HC's.

Over het algemeen prima veranderingen allemaal, die voor een stuk meer balans zorgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier nog geen Husk of the pit, ding is onderhand zeldzamer dan de Gjallerhorn :+
Lees overal dat ie sinds de release van HoW niet meer dropt, dat is echt spijtig als het echt zo is.... Voor zo'n essentiële gun is dat nogal raar.

[ Bericht 15% gewijzigd door VelitoX op 17-07-2015 23:19:54 ]
pi_154431513
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:22 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Misschien dat ik dan niet meer de helft van een magazijn in het plafond schiet :)
Haha.
pi_154433922
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:51 schreef VelitoX het volgende:

Lees overal dat ie sinds de release van HoW niet meer dropt, dat is echt spijtig als het echt zo is.... Voor zo'n essentiële gun is dat nogal raar.
Aan de hoeveelheid uren ligt het niet bij mij, aparte keuzes maken ze daar. Nou ja, dan maar zonder -O- Waar is overal?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2015 09:40:31 ]
pi_154435867
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:51 schreef VelitoX het volgende:
Ik vind het vrij logisch dat de wolfpack rounds wat generfd worden, ze zorgen ervoor dat de Ghally 2x de damage van elke andere rocketlauncher doet, wat gewoon gamebreaking is. Grote kans dat de Ghally nog steeds de meeste damage zal doen, maar niet zo overdreven groot verschil meer.

Icebreaker nerf is een beetje raar, maarja mensen die constant met dat ding staan in te scopen zijn ook gewoon luie honden, gewoon heen en weer switchen tussen primary en IB en je hebt nergens last van.

Black Hammer nerf ook terecht, de perk was gewoon een exotic level perk op een legendary.

Jammer dat ze álle handcannons nerfen, niet alleen de exotics. Er is niks overpowered aan legendary handcannons atm, al zijn scouts het achtergestelde kindje atm door het potentieel van de HC's.

Over het algemeen prima veranderingen allemaal, die voor een stuk meer balans zorgen.

[..]

Lees overal dat ie sinds de release van HoW niet meer dropt, dat is echt spijtig als het echt zo is.... Voor zo'n essentiële gun is dat nogal raar.
Bij die ene dark below missie krijg je nog zo'n zwaard nichtje. Daar zou hij volgens ooggetuigen nog wel droppen.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:44:30 #115
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154436055
quote:
Maar hij houd er wel eentje... Trieste aandachtshoer dus :')
pi_154436617
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef Reintji het volgende:

[..]

Heb nog een husk en een eidelinlonlanlelly. Maar geen crux
Na de reset eerst crota hard doen voordat je hem op normal doet, want ik weet niet of ik veel geluk had maar ik deed hem eerst op de titan en toen op de hunter en ik had hem al..

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:51 schreef VelitoX het volgende:
Ik vind het vrij logisch dat de wolfpack rounds wat generfd worden, ze zorgen ervoor dat de Ghally 2x de damage van elke andere rocketlauncher doet, wat gewoon gamebreaking is. Grote kans dat de Ghally nog steeds de meeste damage zal doen, maar niet zo overdreven groot verschil meer.

Icebreaker nerf is een beetje raar, maarja mensen die constant met dat ding staan in te scopen zijn ook gewoon luie honden, gewoon heen en weer switchen tussen primary en IB en je hebt nergens last van.

Black Hammer nerf ook terecht, de perk was gewoon een exotic level perk op een legendary.

Jammer dat ze álle handcannons nerfen, niet alleen de exotics. Er is niks overpowered aan legendary handcannons atm, al zijn scouts het achtergestelde kindje atm door het potentieel van de HC's.

Over het algemeen prima veranderingen allemaal, die voor een stuk meer balans zorgen.

[..]

Lees overal dat ie sinds de release van HoW niet meer dropt, dat is echt spijtig als het echt zo is.... Voor zo'n essentiële gun is dat nogal raar.
Black hammer snap ik niet zo goed, hij is alleen effectief op een paar eindbazen aangezien je daar veel precision shots achter elkaar kan maken..
Gjallahorn is logisch, dat ding doet inderdaad 2x zoveel damage dan een 365 HoC.
Daarnaast geeft Bungie ook aan dat ze het niet de bedoeling vinden dat er een wapen is dat een musthave is om aan raids/poe mee te mogen doen.
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:12:22 #117
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154436713
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:08 schreef Koenani het volgende:
Daarnaast geeft Bungie ook aan dat ze het niet de bedoeling vinden dat er een wapen is dat een musthave is om aan raids/poe mee te mogen doen.
Dit is de community niet een vereiste :')
pi_154436930
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:44 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Maar hij houd er wel eentje... Trieste aandachtshoer dus :')
Je moet de humor er van inzien, dat mis jij duidelijk.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:39:49 #119
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154437225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:22 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Je moet de humor er van inzien, dat mis jij duidelijk.
Ja zie ik niet nee :')

Oh generfed! Laat ik alle overige Gjallarhorns die ik heb eevn salvagen haha :D :')
pi_154464181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:22 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Je moet de humor er van inzien, dat mis jij duidelijk.
Snap sowieso niet wat je met 6 extra gjallarhorns moet die niet maxxed zijn, dismantle ze dan meteen :')
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_154476823
Gjallarhorn moest ook generfed worden, dat ding was zwaar overpowered en als zoiets een vereiste wordt om aan endgame content mee te mógen doen zegt dat genoeg. Black Hammer nerf is jammer, maar ook wel begrijpelijk. Waarschijnlijk hadden ze bij Bungie zelf ook niet verwacht dat het zo'n belangrijk wapen zou worden in bossfights. Misschien zouden ze eens andere mechanics moeten introduceren i.p.v. alleen bosses met ziek veel health. Icebreaker nerf begrijp ik niet echt, was volgens mij weinig mis mee.

Thorn nerf is volkomen terecht, als je PvP speelt weet je dat. TLW wordt generfed op range en stability maar hipfiring wordt verbeterd d.m.v. meer accuracy en aim assist op precision shots. de 111-glitch wordt ook gefixed, dat is ook iets goeds. Final Round nerf is ook vanzelfsprekend, die perk is straks alleen nog nuttig op low-impact snipers die headshots door revive shields willen schieten.

Voor de rest gewoon goede balancing zo op het eerste gezicht.. Hopelijk wat meer diversiteit in PvP.
pi_154476933
quote:
Oh en ik heb mijn naam veranderd. Bij de volgende topic kan dat aangepast worden :)
pi_154478752
Ik heb gisteren de ziekste comeback in Skirmish history gemaakt, het was ook nog 2v3:


En vandaag kon ik opeens twee keer dezelfde heavy oppakken ofzo, vreemde glitch: :{ Don't mind the teabags trouwens. Hij begon al eerder dus dan kan hij ze krijgen ook.


En dit is een clipje van wat snipes en een vreemde spawn:



[ Bericht 23% gewijzigd door VMSDKR op 20-07-2015 02:08:57 ]
pi_154479800
quote:
Wiebeldak in the crucible? *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')