Ze trekken het juist gelijk met de wapens van TTK, die hebben deze stats al, en niet alles veranderd in the Year One wapens zoals je had kunnen lezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:35 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Dus ze gaan een wapen nerfen vanwege iets dat niet in het spel zit, namelijk matchmaking voor end game content. Bungie overtreft zichzelf hier mee.
Vind het sowieso belachelijk om wapens die al bijna een jaar in de game zitten nu nog te gaan nerfen. Heb het idee dat ze het vooral doen zodat straks 90% van alle year one wapens nutteloos is zodra TTK uitkomt.
Heb de mijne ooit per ongeluk weg gegooit . Hoop dat je dat item kan krijgen ook al heb je het wapen niet bij Scrota.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Necrochasm
We’ve heard (and share) the resounding feedback for Necrochasm. Not only has this weapon been considered a weak reward for the monumental effort it takes to acquire it, the base archetype (high Rate of Fire Auto Rifle) happened to be tuned down with 1.1.1 at almost the exact same time it became available. The following changes combined with the Auto Rifle base changes have made a positive impact in internal playtests. I personally shrieked with joy when I got my first ever double kill in Skirmish from the Cursebringer explosion.
Changes:
Increase base Stability to 60 (was 40)
Increase magazine size
Cursebringer perk will always trigger on a precision kill
Cursebringer explosion has increased radius and deals more damage
Dit is wel lekker. Ik kan er nu al aardig mee overweg.
Lekker handig Zo heb ik eens per ongeluk al mijn shards en energy gedismanteld.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:03 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb de mijne ooit per ongeluk weg gegooit . Hoop dat je dat item kan krijgen ook al heb je het wapen niet bij Scrota.
Ja, want iedereen moet natuurlijk wel de nieuwe DLC kopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:35 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Dus ze gaan een wapen nerfen vanwege iets dat niet in het spel zit, namelijk matchmaking voor end game content. Bungie overtreft zichzelf hier mee.
Vind het sowieso belachelijk om wapens die al bijna een jaar in de game zitten nu nog te gaan nerfen. Heb het idee dat ze het vooral doen zodat straks 90% van alle year one wapens nutteloos is zodra TTK uitkomt.
De Perks die beter zijn in Year One blijven erin zitten, dus ze hebben zelfs een voordeel aangezien ze de nieuwe wapens perks geven die een voor & nadeel hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja, want iedereen moet natuurlijk wel de nieuwe DLC kopen.
Heb nog een husk en een eidelinlonlanlelly. Maar geen cruxquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat mij sowieso opvalt is dat die Husk of the pit echt nooit meer dropt nu ik die Necrochasm heb. en dat terwijl ik nog een extra Crux heb in de vault.
Als ze het casual houden dan heb je vast wel weer een raid item dat je oude wapens kan upgraden ofzoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:35 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Dus ze gaan een wapen nerfen vanwege iets dat niet in het spel zit, namelijk matchmaking voor end game content. Bungie overtreft zichzelf hier mee.
Vind het sowieso belachelijk om wapens die al bijna een jaar in de game zitten nu nog te gaan nerfen. Heb het idee dat ze het vooral doen zodat straks 90% van alle year one wapens nutteloos is zodra TTK uitkomt.
Misschien dat ik dan niet meer de helft van een magazijn in het plafond schietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Necrochasm
We’ve heard (and share) the resounding feedback for Necrochasm. Not only has this weapon been considered a weak reward for the monumental effort it takes to acquire it, the base archetype (high Rate of Fire Auto Rifle) happened to be tuned down with 1.1.1 at almost the exact same time it became available. The following changes combined with the Auto Rifle base changes have made a positive impact in internal playtests. I personally shrieked with joy when I got my first ever double kill in Skirmish from the Cursebringer explosion.
Changes:
Increase base Stability to 60 (was 40)
Increase magazine size
Cursebringer perk will always trigger on a precision kill
Cursebringer explosion has increased radius and deals more damage
Dit is wel lekker. Ik kan er nu al aardig mee overweg.
Lees overal dat ie sinds de release van HoW niet meer dropt, dat is echt spijtig als het echt zo is.... Voor zo'n essentiële gun is dat nogal raar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier nog geen Husk of the pit, ding is onderhand zeldzamer dan de Gjallerhorn
Haha.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:22 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan niet meer de helft van een magazijn in het plafond schiet
Aan de hoeveelheid uren ligt het niet bij mij, aparte keuzes maken ze daar. Nou ja, dan maar zonder Waar is overal?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:51 schreef VelitoX het volgende:
Lees overal dat ie sinds de release van HoW niet meer dropt, dat is echt spijtig als het echt zo is.... Voor zo'n essentiële gun is dat nogal raar.
Bij die ene dark below missie krijg je nog zo'n zwaard nichtje. Daar zou hij volgens ooggetuigen nog wel droppen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:51 schreef VelitoX het volgende:
Ik vind het vrij logisch dat de wolfpack rounds wat generfd worden, ze zorgen ervoor dat de Ghally 2x de damage van elke andere rocketlauncher doet, wat gewoon gamebreaking is. Grote kans dat de Ghally nog steeds de meeste damage zal doen, maar niet zo overdreven groot verschil meer.
Icebreaker nerf is een beetje raar, maarja mensen die constant met dat ding staan in te scopen zijn ook gewoon luie honden, gewoon heen en weer switchen tussen primary en IB en je hebt nergens last van.
Black Hammer nerf ook terecht, de perk was gewoon een exotic level perk op een legendary.
Jammer dat ze álle handcannons nerfen, niet alleen de exotics. Er is niks overpowered aan legendary handcannons atm, al zijn scouts het achtergestelde kindje atm door het potentieel van de HC's.
Over het algemeen prima veranderingen allemaal, die voor een stuk meer balans zorgen.
[..]
Lees overal dat ie sinds de release van HoW niet meer dropt, dat is echt spijtig als het echt zo is.... Voor zo'n essentiële gun is dat nogal raar.
Maar hij houd er wel eentje... Trieste aandachtshoer dusquote:
Na de reset eerst crota hard doen voordat je hem op normal doet, want ik weet niet of ik veel geluk had maar ik deed hem eerst op de titan en toen op de hunter en ik had hem al..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb nog een husk en een eidelinlonlanlelly. Maar geen crux
Black hammer snap ik niet zo goed, hij is alleen effectief op een paar eindbazen aangezien je daar veel precision shots achter elkaar kan maken..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:51 schreef VelitoX het volgende:
Ik vind het vrij logisch dat de wolfpack rounds wat generfd worden, ze zorgen ervoor dat de Ghally 2x de damage van elke andere rocketlauncher doet, wat gewoon gamebreaking is. Grote kans dat de Ghally nog steeds de meeste damage zal doen, maar niet zo overdreven groot verschil meer.
Icebreaker nerf is een beetje raar, maarja mensen die constant met dat ding staan in te scopen zijn ook gewoon luie honden, gewoon heen en weer switchen tussen primary en IB en je hebt nergens last van.
Black Hammer nerf ook terecht, de perk was gewoon een exotic level perk op een legendary.
Jammer dat ze álle handcannons nerfen, niet alleen de exotics. Er is niks overpowered aan legendary handcannons atm, al zijn scouts het achtergestelde kindje atm door het potentieel van de HC's.
Over het algemeen prima veranderingen allemaal, die voor een stuk meer balans zorgen.
[..]
Lees overal dat ie sinds de release van HoW niet meer dropt, dat is echt spijtig als het echt zo is.... Voor zo'n essentiële gun is dat nogal raar.
Dit is de community niet een vereistequote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:08 schreef Koenani het volgende:
Daarnaast geeft Bungie ook aan dat ze het niet de bedoeling vinden dat er een wapen is dat een musthave is om aan raids/poe mee te mogen doen.
Je moet de humor er van inzien, dat mis jij duidelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar hij houd er wel eentje... Trieste aandachtshoer dus
Ja zie ik niet neequote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:22 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Je moet de humor er van inzien, dat mis jij duidelijk.
Snap sowieso niet wat je met 6 extra gjallarhorns moet die niet maxxed zijn, dismantle ze dan meteenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:22 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Je moet de humor er van inzien, dat mis jij duidelijk.
Oh en ik heb mijn naam veranderd. Bij de volgende topic kan dat aangepast wordenquote:
Wiebeldak in the crucible?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |