Ik heb op de AKI in enschede gezeten, en wilde eigenlijk aan de HKU studeren, maargoed ivm woonruimte bleef dat de AKI, ik heb illustratie en fotografie gedaan

beide heel erg leuk..maar bedenk je wel dat eigenlijk alleen de erg goede een leuke baan aangeboden krijgen, en dat het een studie is waar je eigenlijk maar weinig kanten mee op kon, ik ben dus nu klaar met de AKI (en heb een thuisstudie multimedia/vormgeving) erbij gedaan..en heb een hele tijd zitten nadenken over wat ik nu moest gaan doen. met mijn behaalde studies kom ik nergens eigenlijk, ja als freelancertje ofzo. maar er zijn zoveel afgestudeerden fotografie

Dus ik wilde eigenlijk een lerarenopleiding beeldende vormgeving gaan doen, leek me heel erg leuk..maar toen kwam ik per ongeluk communicatie tegen (eigenlijk ook een heel creatief beroep) en tsja dat wordt het

Misschien 1 van die 2 iets voor jou?
( O btw, op een kunstac. leer je geen fuck, t is wel een leuke opleiding hoor maarre geldverspilling je koopt praktisch je diploma in enkele jaren, ik heb er niets geleerd ben alleen wat bijgeschaafd en heb beter leren fantaseren 'als in kijk meneer dit werkstuk is het stervende paard blablabla'ja MOOI MEISJE ZO MOOI !!! en dan was t bijvoorbeeld een wcrol met een rooie klodder verf erop