abonnement Unibet Coolblue
pi_154641323
kan mijn ui niet veranderen,is er een storing ?
  maandag 27 juli 2015 @ 10:34:03 #177
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_154668703
Waar de postbode wee geweest is na veel gehuil!
Zou iemand daar de r bij kunnen zetten bij de cos bij weer?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 27 juli 2015 @ 10:37:23 #178
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_154668759
Dank u!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_154688538
quote]14s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kap eens met dat offtopic.
[/quote]

Je maakt helaas geen indruk. Het gaat gewoon door met het vaste groepje.
COS is een grote SC. En dat gaat enorm vervelen.
  One tough cookie maandag 27 juli 2015 @ 22:51:08 #180
169210 liesje1979
pi_154688861
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:42 schreef mangalie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 27 juli 2015 22:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kap eens met dat offtopic.
Je maakt helaas geen indruk. Het gaat gewoon door met het vaste groepje.
COS is een grote SC. En dat gaat enorm vervelen.
[/quote]
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:44 schreef jeneker het volgende:
wat is er gebeurt met cos dat ik hier half jaar terug kwam was mega lachen gezellig on en off gingen door elkaar en was top top top beste forum wat ik ooit heb gezien

en nu enkel dat geklaag als iemand eens wat zegt wat niet over de mega saaie streams gaat terwijl mensen lol hebben, maar das geen prio lijkt wel utopia ook fok heeft een febo

zal wel een ban krijgen

maar snap er geen drol van , dan mis je de functie van een forum denk ik
Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiėren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.
Jeneker, volgende keer als je zoiets kwijt wil, wat uiteraard mag dan kan je dat in dit topic doen en niet in de COS. Ik ga je post daar dan ook verwijderen.
pi_154689051
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je maakt helaas geen indruk. Het gaat gewoon door met het vaste groepje.
COS is een grote SC. En dat gaat enorm vervelen.
[..]

Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiėren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.
Jeneker, volgende keer als je zoiets kwijt wil, wat uiteraard mag dan kan je dat in dit topic doen en niet in de COS. Ik ga je post daar dan ook verwijderen.
[/quote]

was ook niet persoonlijk maar zie mensen als bv. mario dagelijks onzin posten waar ik me dood aan erger en das kennelijk top en ben niet de enige. in tijd van mega saaie streams wil ik het ook gezellig houden das alles val niemand aan neem niemand in de zeik beledig niemand 0%
ik snap dat jullie je wekr moeten doen en das goed zal ik nooit weerleggen.
maar houd ook rekening met aantal post buiten on
pi_154689054
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je maakt helaas geen indruk. Het gaat gewoon door met het vaste groepje.
COS is een grote SC. En dat gaat enorm vervelen.
[..]

Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiėren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.
Jeneker, volgende keer als je zoiets kwijt wil, wat uiteraard mag dan kan je dat in dit topic doen en niet in de COS. Ik ga je post daar dan ook verwijderen.
[/quote]
Ik begrijp dat het lastig is om een midddenweg te vinden, maar waarom is er dan een SC?
pi_154689152
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef jeneker het volgende:

[..]

[..]

Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiėren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.
Jeneker, volgende keer als je zoiets kwijt wil, wat uiteraard mag dan kan je dat in dit topic doen en niet in de COS. Ik ga je post daar dan ook verwijderen.
was ook niet persoonlijk maar zie mensen als bv. mario dagelijks onzin posten waar ik me dood aan erger en das kennelijk top en ben niet de enige. in tijd van mega saaie streams wil ik het ook gezellig houden das alles val niemand aan neem niemand in de zeik beledig niemand 0%
ik snap dat jullie je wekr moeten doen en das goed zal ik nooit weerleggen.
maar houd ook rekening met aantal post buiten on
[/quote]

Ik zie andere mensen nog veel meer onzin posten dan Mario...Ook vragen stellen die nergens over gaan.
pi_154689219
Quoten gaat niet goed hier :?
pi_154689248
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:58 schreef mangalie het volgende:

[..]

was ook niet persoonlijk maar zie mensen als bv. mario dagelijks onzin posten waar ik me dood aan erger en das kennelijk top en ben niet de enige. in tijd van mega saaie streams wil ik het ook gezellig houden das alles val niemand aan neem niemand in de zeik beledig niemand 0%
ik snap dat jullie je wekr moeten doen en das goed zal ik nooit weerleggen.
maar houd ook rekening met aantal post buiten on
Ik zie andere mensen nog veel meer onzin posten dan Mario...Ook vragen stellen die nergens over gaan.
[/quote]
was ook enkel een voorbeeld maar ik houd me mond wel zeg niks meer kreeg vaak positieve reacties over mijn scherpe visie en kant etc maar als zo moet hoeft het voor mij niet meer 1 filmpje op aanvraag en zo afgezaagd worden
  One tough cookie maandag 27 juli 2015 @ 23:02:11 #186
169210 liesje1979
pi_154689303
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef jeneker het volgende:

[..]

[..]

Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiėren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.
Jeneker, volgende keer als je zoiets kwijt wil, wat uiteraard mag dan kan je dat in dit topic doen en niet in de COS. Ik ga je post daar dan ook verwijderen.
was ook niet persoonlijk maar zie mensen als bv. mario dagelijks onzin posten waar ik me dood aan erger en das kennelijk top en ben niet de enige. in tijd van mega saaie streams wil ik het ook gezellig houden das alles val niemand aan neem niemand in de zeik beledig niemand 0%
ik snap dat jullie je wekr moeten doen en das goed zal ik nooit weerleggen.
maar houd ook rekening met aantal post buiten on
[/quote]
Ook Mario mag niet eindeloos offtopic zijn, doet hij dat wel zet dan een TR alsjeblieft. Ten tijde va saaie streams mag je het gerust gezellig houden maar doe dat dan in de SC.
En nee we zijn echt niet heel streng.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef mangalie het volgende:

[..]

[..]

Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiėren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.
Jeneker, volgende keer als je zoiets kwijt wil, wat uiteraard mag dan kan je dat in dit topic doen en niet in de COS. Ik ga je post daar dan ook verwijderen.
Ik begrijp dat het lastig is om een midddenweg te vinden, maar waarom is er dan een SC?
[/quote]
Voor mensen die helemaal weinig met de streams hebben? En om het over van alles te hebben. En ja sommige COS'ers zouden daar best wat vaker heen kunnen.
Ik wil hier nog aan toevoegen dat wanneer users, zoals gister, continu tegen andere users gaan zeggen dat ze offtopic zijn dit evengoed zorgt voor eindeloze offtopic discussies in de COS en werkt ook niet sfeer bevorderend. We kijken er echt wel naar maar wanneer het een wisselwerking is kan ik niet maar 1 partij er op aanspreken.

En verder wil ik het hier wel bij laten eigenlijk, we hebben deze discussie al zo vaak gevoerd.
pi_154689320
Jeneker, na je waarschuwing over de Youtube gaan jullie ongeveer 2 pagina's gezellig kletsen over de verjaardag van Yeszie, over buttons, over Cosverkiezingen. Dat hoort gewoon niet in de Cos.
Waarom kun je niet gewoon gezellig gaan doen in de Sc, die is er speciaal voor dat doel. ^O^
pi_154689345
waarom wil iedereen mij weg van cos ?
  One tough cookie maandag 27 juli 2015 @ 23:04:02 #189
169210 liesje1979
pi_154689370
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:02 schreef mootie het volgende:
Jeneker, na je waarschuwing over de Youtube gaan jullie ongeveer 2 pagina's gezellig kletsen over de verjaardag van Yeszie, over buttons, over Cosverkiezingen. Dat hoort gewoon niet in de Cos.
Waarom kun je niet gewoon gezellig gaan doen in de Sc, die is er speciaal voor dat doel. ^O^
2 pagina's, ik telde 10 post ongeveer. :D
  One tough cookie maandag 27 juli 2015 @ 23:04:46 #190
169210 liesje1979
pi_154689397
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:03 schreef jeneker het volgende:
waarom wil iedereen mij weg van cos ?
Niemand wil jou weg van de COS, maar wel totaal irrelevante filmpjes over boksen.
pi_154689419
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

2 pagina's, ik telde 10 post ongeveer. :D
Maar het neemt twee pagina's in beslag. Ze staan niet netjes onder elkaar ofzo. En het waren er veel meer dan 10.
pi_154689434
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Niemand wil jou weg van de COS, maar wel totaal irrelevante filmpjes over boksen.
het was een drummer
  One tough cookie maandag 27 juli 2015 @ 23:06:44 #193
169210 liesje1979
pi_154689485
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar het neemt twee pagina's in beslag. Ze staan niet netjes onder elkaar ofzo. En het waren er veel meer dan 10.
Ik heb 100 reacties per pagina. Het kwam voort uit de vraag of iemand naar Bjorns feestje ging.
pi_154689491
ik zal post maken op cos dat ik me even niet laat horen ok iedereen weer baaid
  One tough cookie maandag 27 juli 2015 @ 23:07:22 #195
169210 liesje1979
pi_154689514
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:05 schreef jeneker het volgende:

[..]

het was een drummer
Lol ohja, ik heb het niet geklikt. Maar het punt blijft hetzelfde.
pi_154689536
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:06 schreef jeneker het volgende:
ik zal post maken op cos dat ik me even niet laat horen ok iedereen weer baaid
Waarom moet je dat nou weer melden in de Cos, dat is ook off topic. :D
pi_154689537
En verder wil ik het hier wel bij laten eigenlijk, we hebben deze discussie al zo vaak gevoerd.
[/quote]

Ja, lekker makkelijk.
pi_154689579
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom moet je dat nou weer melden in de Cos, dat is ook off topic. :D
*O*
pi_154689648
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef jeneker het volgende:
lieve cos vrienden

ik heb hier een top tijd geahd en vind jullie echt super
ik neem even een stapje terug mijnt post zijn niet gewild op forum cos
ik blijf meelezen en misschien stuur ik links en rechts wat pms

houd cos sterk en geniet van de streams

groet

jeneker
Slachtoffer :')

Deze post gaat weer lekker veel off topic genereren in de Cos *O*
  maandag 27 juli 2015 @ 23:11:45 #200
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_154689699
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Slachtoffer :')

Deze post gaat weer lekker veel off topic genereren in de Cos *O*
Ik tel al 2 pagina's nu. Wat een sneue bende.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')