abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154167165
Wat ik gek vind is dat ze dus door de huidige "lage marktrente" de rente op je spaarrekening wel omlaag gooit, maar vervolgens wel de hypotheekrente omhoog gooit :?

Vieze smerige kakkerlakken!!!! :(
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:06:13 #27
425767 pijltjegooien
Fuck de koning
pi_154169501
Niks te klagen over mn hypotheekrente van 2.7% bij ING.
pi_154169755
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef pijltjegooien het volgende:
Niks te klagen over mn hypotheekrente van 2.7% bij ING.
Het gaat er niet om dat hij laag is. Het gaat er om dat hij weer omhoog gaat.

Rente op spaarrekening omlaag door "marktrente", maar hypotheekrente wel omhoog.
pi_154170088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:44 schreef NietDoen het volgende:
Waarom wettelijk, hier is marktwerking en de LIBOR rente voor uitgevonden. Heeft niet zoveel met de ING te maken.
Nee inderdaad, dat was de Rabobank die gefraudeerd heeft met het manipuleren van de libor-rente.

[insert voorspelbaar plaatje]

Verder: "marktwerking"???! :') :') :')
pi_154175788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zag het ook gisteren, echt belachelijk.
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:55:07 #31
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154176337
Het is schandalig. Ik ben dan ook overgestapt vorige week naar Zwitserleven. Het is niet veel meer, maar het is in ieder geval wat.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:05:31 #32
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_154181506
De boeven van AEGON kunnen er ook wat van, die verlagen de rente om de paar maanden.
Ook altijd leuk om weer zo'n mailtje te ontvangen.
}:|
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 8 juli 2015 @ 23:22:47 #33
425767 pijltjegooien
Fuck de koning
pi_154186382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:39 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ah bedankt! ^O^

[ afbeelding ]

Vanaf de zomer 2017 moeten we geld gaan toeleggen bij ING om te sparen. :')
Goed man, de trend van de rente baseren op drie jaar :')
pi_154187080
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb weer het bijna maandelijkse mailtje van ING binnen met een rentewijziging op mijn spaarrekening. Het is nu nog maar 0,8%. Wat is deze? Is er geen wettelijk minimum? Moet ik straks geld toeleggen om te sparen?

Klacht: Spaarrente zakt tot dieptepunt :{
het is vast al gezegd, maar dat doe je al omdat de inflatie veel hoger is.
  Donald Duck held woensdag 8 juli 2015 @ 23:46:37 #35
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_154187284
Banken bereiden zich technisch al voor op negatieve rente. Dus verwacht maar dat die daling doorzet en zelfs tot onder 0 gaat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_154189865
Betalen om te sparen doe je sowieso al nu de inflatie hoger is dan de spaarrente.
  donderdag 9 juli 2015 @ 01:52:32 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154189910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:50 schreef Eyip het volgende:
je betaald per kwartaal iets van 4.50 euro aan bankkosten. Probeer die kosten maar eens eruit te halen met je rente spaarrekening. :')

Banken. :')
Sparen :')
Idd wij zitten met de vve bij de abnamro
Bankkosten per maand 13,30. ¤ :D
Saldo is krap 20.000,-
Rente nog net 1%
Wat we per jaar aan kosten kwijt zijn maken we net goed met de rente :X
Belasting betalen moet dan nog gebeuren }:|
  donderdag 9 juli 2015 @ 01:56:51 #38
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_154189944
Wat kwalijk is, is dat een in box 3 een fictief rendement van 4% wordt gehanteerd terwijl dat haast niet haalbaar is. Sowieso niet met sparen, maar ook aandelen zijn met een naderende Grexit niet bijzonder stabiel.. ergo, je wordt genaaid.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_156955122
Het is 100 dagen later en we zijn weer 0.1% omlaag.
gr gr
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:24:37 #40
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_157359521
Zojuist een mailtje gehad van mijn vrienden van de RegioBank, en wat een verrassing!
De spaarrentes gaan omlaag... alweer.

Dit staat er nog bij:

'U bent van ons gewend dat u gewoon goede bankproducten en een heldere uitleg krijgt. Ook als de rente wijzigt, houden wij u graag op de hoogte.
De rente die u krijgt, is variabel en kan dus stijgen of dalen. Omdat we de rente per 11 november 2015 verlagen, sturen wij u deze e-mail. Hieronder ziet u wat er voor u wijzigt.'

Jongens, alleen de kosten van alles stijgt (en stijgt en stijgt en stijgt), rentes dalen alleen maar.
Laat het woordje 'stijgen' voortaan maar achterwege.
Allemaal dieven zijn het, opa had gelijk, gewoon in een ouwe sok onder het matras.
We zijn dadelijk al op het punt dat je rente aan de banken moet gaan betalen.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_157359612
Dan neem je het geld op en hoop je dat de inflatie niet flink stijgt.

Of investeren.
pi_157359728
Tip. Gewoon geld spenderen. Toch? Wie is het daar niet mee eens?
pi_157359948
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef pijltjegooien het volgende:

[..]

Goed man, de trend van de rente baseren op drie jaar :')
mooie rechte lijn ook :')
  woensdag 2 december 2015 @ 17:20:56 #44
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_157967790
Binnen een maand WEER een mailtje ontvangen van die KUTRegioBank.
Je raad het al, de rentes gaan weer eens omlaag voor de verandering.
Voorgaande jaren zo om het kwartaal ongeveer, nu al binnen een maand.
Graaien, graaien en nog eens graaien!
We leven in een verrotte wereld waarin figuren als b.v. een John de Mol miljarden bezit en een ander in armoede leeft.
Zo is de geschiedenis natuurlijk altijd al geweest.
Een wereld waarin minder dan 1 % van de wereldbevolking evenveel rijkdom heeft als de rest van de wereld.
Graaiers van Den Haag, ga nog maar meer bezuinigen op de zorg en schroef de eigen risico maar direct op naar 500,- euro in 2016.
Waarom niet, draait het toch op uit uiteindelijk.
Ik ben zelf dit jaar al meer dan 600,- kwijt aan eigen risico + eigen bijdrage, bovenop de maandelijkse premie uiteraard.

Oja, een half uur later ontvang je nog een mailtje van de RegioBank met de titel 'maak kans op een dagje uit'.
Erg doorzichtig, valt het niet zo op en is onze fijne RegioBank toch nog wel een sympathieke bank.
Flikker op met je dagje uit!
Smerige dievenbende!
Misschien moeten we eens aankloppen bij ons koningshuis voor extra geld voor de zorg, daar zitten immers ook miljarden.
Mag wat kosten als het daar mee te maken heeft, daar bezuinigen we vast niet op.
Die hoeven geen belasting te betalen en vluchten bij oorlog naar het buitenland.
Of pleeg ik nu majesteitsschennis (dat mag natuurlijk niet).

Sorry jongens, ben een beetje gefrustreerd.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 2 december 2015 @ 17:25:41 #45
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157967866
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
Nog even en je gaat betalen over je geld ivm dat je rente krijgt...
En sparen in een oude sok mag ook niet, dan krijg je de belastingdienst op je dak als je teveel contant geld thuis hebt. :')
Gewoon een bunker bouwen. Let wel geheime bunker. Sowieso kistje begraven in de tuin np.
Liefde voor God
  woensdag 2 december 2015 @ 17:27:21 #46
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157967895
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Binnen een maand WEER een mailtje ontvangen van die KUTRegioBank.
Je raad het al, de rentes gaan weer eens omlaag voor de verandering.
Voorgaande jaren zo om het kwartaal ongeveer, nu al binnen een maand.
Graaien, graaien en nog eens graaien!
We leven in een verrotte wereld waarin figuren als b.v. een John de Mol miljarden bezit en een ander in armoede leeft.
Zo is de geschiedenis natuurlijk altijd al geweest.
Een wereld waarin minder dan 1 % van de wereldbevolking evenveel rijkdom heeft als de rest van de wereld.
Graaiers van Den Haag, ga nog maar meer bezuinigen op de zorg en schroef de eigen risico maar direct op naar 500,- euro in 2016.
Waarom niet, draait het toch op uit uiteindelijk.
Ik ben zelf dit jaar al meer dan 600,- kwijt aan eigen risico + eigen bijdrage, bovenop de maandelijkse premie uiteraard.

Oja, een half uur later ontvang je nog een mailtje van de RegioBank met de titel 'maak kans op een dagje uit'.
Erg doorzichtig, valt het niet zo op en is onze fijne RegioBank toch nog wel een sympathieke bank.
Flikker op met je dagje uit!
Smerige dievenbende!
Misschien moeten we eens aankloppen bij ons koningshuis voor extra geld voor de zorg, daar zitten immers ook miljarden.
Mag wat kosten als het daar mee te maken heeft, daar bezuinigen we vast niet op.
Die hoeven geen belasting te betalen en vluchten bij oorlog naar het buitenland.
Of pleeg ik nu majesteitsschennis (dat mag natuurlijk niet).

Sorry jongens, ben een beetje gefrustreerd.
Wie niet? Dit is een kut wereld. Amerika heeft gelijk dat je wapens mag kopen knal je jezelf meer naar je eerste loon. Bevrijding.
Liefde voor God
pi_157968270
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef pijltjegooien het volgende:

[..]

Goed man, de trend van de rente baseren op drie jaar :')
De rente van de banken volgt toch, met wat vertraging, de bewegingen van de rente van de centrale bank? En die rente is al negatief.
pi_157968380
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Binnen een maand WEER een mailtje ontvangen van die KUTRegioBank.
Je raad het al, de rentes gaan weer eens omlaag voor de verandering.
Voorgaande jaren zo om het kwartaal ongeveer, nu al binnen een maand.
Graaien, graaien en nog eens graaien!
We leven in een verrotte wereld waarin figuren als b.v. een John de Mol miljarden bezit en een ander in armoede leeft.
Zo is de geschiedenis natuurlijk altijd al geweest.
Een wereld waarin minder dan 1 % van de wereldbevolking evenveel rijkdom heeft als de rest van de wereld.
Graaiers van Den Haag, ga nog maar meer bezuinigen op de zorg en schroef de eigen risico maar direct op naar 500,- euro in 2016.
Waarom niet, draait het toch op uit uiteindelijk.
Ik ben zelf dit jaar al meer dan 600,- kwijt aan eigen risico + eigen bijdrage, bovenop de maandelijkse premie uiteraard.

Oja, een half uur later ontvang je nog een mailtje van de RegioBank met de titel 'maak kans op een dagje uit'.
Erg doorzichtig, valt het niet zo op en is onze fijne RegioBank toch nog wel een sympathieke bank.
Flikker op met je dagje uit!
Smerige dievenbende!
Misschien moeten we eens aankloppen bij ons koningshuis voor extra geld voor de zorg, daar zitten immers ook miljarden.
Mag wat kosten als het daar mee te maken heeft, daar bezuinigen we vast niet op.
Die hoeven geen belasting te betalen en vluchten bij oorlog naar het buitenland.
Of pleeg ik nu majesteitsschennis (dat mag natuurlijk niet).

Sorry jongens, ben een beetje gefrustreerd.
Hoeveel zorg heb je gebruik van gemaakt dan? Waarschijnlijk meer dan je ervoor betaald hebt. Het stelsel is niet dekkend zeg maar.
  woensdag 2 december 2015 @ 18:58:34 #49
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_157969853
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:56 schreef Reversum het volgende:

[..]

Hoeveel zorg heb je gebruik van gemaakt dan? Waarschijnlijk meer dan je ervoor betaald hebt. Het stelsel is niet dekkend zeg maar.
Net als vele andere FOK!ers hier, heb ik ook zo mijn psychische problemen en heb daarom dus een uitkering.
Dat is mij op mijn dertigste overkomen en ik moest een half jaar daarna (helaas) stoppen met werken.
Mijn eigen risico is aan medicatie opgegaan (moet je niet zien hoeveel ze voor 15 tabletten durven te vragen) en mijn eigen bijdrage zijn puur tandartskosten.
Ik zit bij een bijzondere tandheelkunde-tandarts vanwege angsten.
Gelukkig zijn die angsten nu bedwongen, dus zal ik sowieso naar een 'gewone' tandarts terug moeten.
Ik heb het dan over honderden euro's betalen voor 2x op controle gaan, geen gaatjes gehad of andere aparte dingen.
Toen ik naar deze tandarts ben gegaan zo'n 10 jaar geleden, had ik een extra tandartsverzekering waar dit dus onder viel.
Een jaar geleden is dat dus uit dat pakket gegooid, net als er al zoveel uit het pakket gegooid is.
Premies stijgen uiteraard wel elke keer, terwijl je er steeds minder voor krijgt.
Ik kwam erachter toen ik een declaratie wilde indienen en die dus niet meer vergoed werd.

Mijn boosheid is vooral omdat je er voor gestraft word als je wat mankeert.
Dit is mij helaas overkomen, heb daar niet voor gekozen.
Ik heb zelf gelukkig goed kunnen sparen in de tijd dat ik nog werkte, helaas zitten veel lotgenoten nu in de financiėle problemen door de immer stijgende kosten en kunnen gewoon geen goede zorg meer betalen.
De uitkering blijft altijd gelijk, terwijl alles maar duurder word om je heen.
Vooral de laatste jaren is dat erg hard gegaan.
Natuurlijk snap ik dat een uitkering een stuk lager ligt dan een werkloon, dat snap ik.
Maar wat ik krijg in de maand, kan ik net van rondkomen.
En ik doe verder geen aparte dingen en ga ook niet op vakantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Baron-von-Blubba op 02-12-2015 19:10:15 ]
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 2 december 2015 @ 19:08:14 #50
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_157970095
Even nog ter aanvulling van mijn verhaal, mijn spaargeld is flink geslonken de afgelopen 5 jaar.
Ik zit ook met apparaten die kapot gaan en andere kosten net als ieder ander.
Mijn rekeningen moeten wel betaald worden.
Moet steeds vaker dingen gaan betalen van mijn spaargeld, los van de ellende van mijn stoornis en het wel kunnen vergeten van een relatie vanwege je situatie/uitkering.
Daar ziet niemand op te wachten en ik zwelg heus niet in zelfmedelijden, ondanks dat mijn lange tirade hier vast anders doet vermoeden. :@
Ik kan behoorlijk pissig worden als ik steeds mailtjes krijg dat dingen weer duurder worden en spaarrentes omlaag gaan.
Behalve dat alles maar duurder wordt, wordt de service over het algemeen slechter.
Het is net of bijna iedereen er tegenwoordig scheit aan heeft, aldus mijn persoonlijke ervaringen.

Hoogachtend,
Baron-von-Blubba.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')