abonnement bol.com Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 9 juli 2015 @ 17:11:23 #76
414785 sirdanilot
pi_154201208
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:24 schreef Stompzinnig het volgende:
Zaten in bramen die je wild plukt niet vaak lintwormen?
Gewoon wassen voordat je het eet, en idd liever de hoger hangende vruchten nemen.

Had net een vrucht genaamd Mangostim op. Op zich wel een lekker smaakje (de binnenkant is beetje zurig en best zoet) maar niet heel erg bijzonder, er zit ook niet veel eetbaars in. Je kunt alleen het witte binnenste eten.



Verder nog een mamão vrucht op (een heeeeeel erg grote papaya-achtige vrucht).



En ook een Goiaba vrucht (niet mijn favoriet want er zitten allemaal zaadjes in die keihard zijn).Blijkbaar zijn die nu in het seizoen want ze worden massaal verkocht langs de weg.

Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_154201981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:11 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Gewoon wassen voordat je het eet, en idd liever de hoger hangende vruchten nemen.

Had net een vrucht genaamd Mangostim op. Op zich wel een lekker smaakje (de binnenkant is beetje zurig en best zoet) maar niet heel erg bijzonder, er zit ook niet veel eetbaars in. Je kunt alleen het witte binnenste eten.

[ afbeelding ]

Verder nog een mamão vrucht op (een heeeeeel erg grote papaya-achtige vrucht).

[ afbeelding ]

En ook een Goiaba vrucht (niet mijn favoriet want er zitten allemaal zaadjes in die keihard zijn).Blijkbaar zijn die nu in het seizoen want ze worden massaal verkocht langs de weg.

[ afbeelding ]
Papaya en guave! Dat was er in overvloed in Cuba met de kerstvakantie! Papaya vind ik niet bijzonder, weinig smaak. Guave is best oké. Die pitten, inderdaad :D !

Waar zit je op dit moment dat deze vruchten zomaar te koop zijn langs de weg? In Nederland heb ik niemand zien staan :') .
pi_154202031
Is trouwens de inkopper pruim al gemaakt?
Ik zwaai naar dieren.
pi_154202637
Watermeloen!
En papaya, maar dan niet in Nederland.
pi_154202931
Watermeloen,galiameloen,aardbeien,mango,kiwi,peer,appel, cocos,kruisbessen,aalbessen,zwarte bessen,kersen,grapefruit.
Zelfs doerian vind ik te pruimen. ( alleen die geur is vies)
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:05:18 #81
446345 EllenAcc
Work and Fun
pi_154204592
Frambozen en aardbeien!
pi_154204710
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:45 schreef quirina het volgende:
Watermeloen,galiameloen,aardbeien,mango,kiwi,peer,appel, cocos,kruisbessen,aalbessen,zwarte bessen,kersen,grapefruit.
Zelfs doerian vind ik te pruimen. ( alleen die geur is vies)
Durian! :9
Laatst weer gehad, zo lekker.
Professioneel gifmenger.
pi_154204749
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:11 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Gewoon wassen voordat je het eet, en idd liever de hoger hangende vruchten nemen.

Had net een vrucht genaamd Mangostim op. Op zich wel een lekker smaakje (de binnenkant is beetje zurig en best zoet) maar niet heel erg bijzonder, er zit ook niet veel eetbaars in. Je kunt alleen het witte binnenste eten.

[ afbeelding ]

Verder nog een mamão vrucht op (een heeeeeel erg grote papaya-achtige vrucht).

[ afbeelding ]

En ook een Goiaba vrucht (niet mijn favoriet want er zitten allemaal zaadjes in die keihard zijn).Blijkbaar zijn die nu in het seizoen want ze worden massaal verkocht langs de weg.

[ afbeelding ]
Mangosteen is erg lekker, maar kan heel snel bederven en dan is het echt mega ranzig.
pi_154209525
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:45 schreef quirina het volgende:
Watermeloen,galiameloen,aardbeien,mango,kiwi,peer,appel, cocos,kruisbessen,aalbessen,zwarte bessen,kersen,grapefruit.
Zelfs doerian vind ik te pruimen. ( alleen die geur is vies)
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:09 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Durian! :9
Laatst weer gehad, zo lekker.
Hoe smaakt Durian? Dat stonk zo erg, had mezelf zover gekregen naar me mond te gaan met een stukje, maar ik kon het echt niet bijten, de stank -O-
pi_154209583
Kaki's en frambozen.
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:49:11 #86
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_154211064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:01 schreef Yiwei het volgende:

[..]


[..]

Hoe smaakt Durian? Dat stonk zo erg, had mezelf zover gekregen naar me mond te gaan met een stukje, maar ik kon het echt niet bijten, de stank -O-
Het heeft een heel complexe smaak. Is erg romig.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_154212597
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:09 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Durian! :9
Laatst weer gehad, zo lekker.
Ahah dit wil ik echt nog eens eten. Ik heb duriansnoepjes, superlekker maar meuren dat het doet. :D En het beste is dat je het zelf niet ruikt met die smaak in je mond. :D

OT: Al het fruit. Fruit <3 Weekje terug heb ik van een boom op een landgoed voor het eerst moerbeien gegeten, kende die alleen als het overpriced smakeloze gedroogde superfood...




...maar lekker dat die zijn als je ze vers eet! Alleen de donkerpaarse zijn te eten, een heel zacht zoet smaakje. Ik weet niet of ze eigenlijk heel bekend zijn maar ik had ze nog nooit gezien.


'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 10 juli 2015 @ 01:19:36 #88
414785 sirdanilot
pi_154212781
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:57 schreef Megara het volgende:

[..]

Ahah dit wil ik echt nog eens eten. Ik heb duriansnoepjes, superlekker maar meuren dat het doet. :D En het beste is dat je het zelf niet ruikt met die smaak in je mond. :D

OT: Al het fruit. Fruit <3 Weekje terug heb ik van een boom op een landgoed voor het eerst moerbeien gegeten, kende die alleen als het overpriced smakeloze gedroogde superfood...


[ afbeelding ]

...maar lekker dat die zijn als je ze vers eet! Alleen de donkerpaarse zijn te eten, een heel zacht zoet smaakje. Ik weet niet of ze eigenlijk heel bekend zijn maar ik had ze nog nooit gezien.


[ afbeelding ]
Nooit gegeten, lijkt me interessant.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_154229095
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:57 schreef Megara het volgende:

[..]

Ahah dit wil ik echt nog eens eten. Ik heb duriansnoepjes, superlekker maar meuren dat het doet. :D En het beste is dat je het zelf niet ruikt met die smaak in je mond. :D

OT: Al het fruit. Fruit <3 Weekje terug heb ik van een boom op een landgoed voor het eerst moerbeien gegeten, kende die alleen als het overpriced smakeloze gedroogde superfood...


[ afbeelding ]

...maar lekker dat die zijn als je ze vers eet! Alleen de donkerpaarse zijn te eten, een heel zacht zoet smaakje. Ik weet niet of ze eigenlijk heel bekend zijn maar ik had ze nog nooit gezien.


[ afbeelding ]
Moerbeien heb ik in Turkije gegeten. Is ook lekker.
Hier in Nederland nooit gezien bij de Groente/fruit winkel. Ook niet bij de Turkse winkel. Best kwetsbaar fruit,netzoals bramen/frambozen.
pi_154237440
Mijn grootouders hadden altijd moerbeien.
Waren vroegah echt donders lekker.
Herinner het mij vooral als een heel zoete vrucht maar ook lekker zurig.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:48:43 #91
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_154237752
Ik eet het meeste fruit wel.

Bananen, aardbeien, druiven, (bos)perziken, peren, mandarijnen, watermeloen, frambozen, zoete appels, kiwi, mango, pruimen, kersen zijn afgelopen 2 weken wel vorbij gekomen. Ga het meestal wel bij een groenteman halen, daar krijg ik gewoon goed vers fruit dat ook nog eens rijp is. Dan maar iets meer betalen.
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:10:44 #92
446628 Bananonima
Simple Math It Is...
pi_154521769
Passievrucht :Y) O+
What if I was wrong and no one cared to mention?
pi_154522588
Niemand heeft hier nog de bosaardbeien genoemd. De smaak is niet te evenaren door welke aardbei dan ook!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:41:35 #94
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_154522688
Watermeloen :9
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:35:56 #95
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_154526475
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:38 schreef Skeletor. het volgende:
Niemand heeft hier nog de bosaardbeien genoemd. De smaak is niet te evenaren door welke aardbei dan ook!
Ik vond er gisteren een boel in een park, maar ze hadden (nog?) weinig smaak. -O-
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_154769469
Longan (Dragon eyes)
Thaise mango


  donderdag 30 juli 2015 @ 18:02:24 #97
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154769502
Mango :9
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 juli 2015 @ 20:54:22 #98
414785 sirdanilot
pi_154773789
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vond er gisteren een boel in een park, maar ze hadden (nog?) weinig smaak. -O-
Ik heb ook wel eens wilde aardbeiden gevonden maar smaakten nergens maar. Verkeerde type aardbei denk ik? Geen idee.
Wilde bramen smaken wel prima, en 'wilde' (nou ja aangeplante) rozenbottels soms ook maar alleen van bepaalde types rozen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_154775061
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vond er gisteren een boel in een park, maar ze hadden (nog?) weinig smaak. -O-
Misschien dat de Nederlandse anders smaken dan de Roemeense die ik heb gegeten :D .
pi_154777284
Mango, bramen en perzik!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')