abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:21:53 #101
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_154165396
Dus Sabia kreeg haar dochter Katharina op haar 18e... dat is best jong
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:29:58 #102
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154165538
Onderaan dit bericht een foto van Sylvie en Damián uit eten in een Italiaans restaurant,

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_voor_Damian__.html
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:47:49 #103
300082 roos85
JUICHEN!
pi_154165858
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154165902
Brrrrr..
pi_154165931
quote:
staat ze dan echt nooit 'gewoon' op de foto?
pi_154167039
Ik las vanochtend bij de dokter een tijdschrift (ik meen Esquire) over een model die ook schreef dat ze automatisch 'mooi gaat zitten' en poseert, omdat ze dat gewend is van shoots. Wie weet Sylvie ook :+

De laag fotosoep erover is wel een beetje teveel van het goede :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2015 @ 12:59:24 #107
70532 loveli
N
pi_154167618
Tsja, als je 24/7 omringd wordt door camera's, dan kun je maar beter je beste lach opzetten.

Weinig verrassend dat een buitenechtelijkerelatie geen stand houdt.
crap in = crap out
pi_154170895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef loveli het volgende:
Tsja, als je 24/7 omringd wordt door camera's, dan kun je maar beter je beste lach opzetten.

Weinig verrassend dat een buitenechtelijkerelatie geen stand houdt.
wat is dit voor ouderwetse opvatting?
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:27:19 #109
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154172093
Nog een foto tijdens het Italiaanse etentje in Hamburg.
pi_154172793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nog een foto tijdens het Italiaanse etentje in Hamburg.
[ afbeelding ]
nah volgens mij is dit een oude foto
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2015 @ 15:57:32 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154172968
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2015 @ 15:58:29 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154173000
quote:
wo 08 jul 2015, 09:34
Terwijl zijn vader de breuk verwerkt op het voetbalveld
Sylvie Meis ontfermt zich over Damián

van onze redactie
FOTO - Terwijl zijn vader Rafael op het trainingsveld zijn breuk met Sabia verwerkt, ontfermt Sylvie Meis zich over Damián.
De 9-jarige zoon van Sylvie en Rafael geniet samen met zijn moeder van wat 'family time'. De twee gingen gisteren, terwijl de Nederlandse en Duitse showbizzwereld op zijn grondvesten naschudde van het nieuws van de breuk tussen de voetballer en Sabia, gezellig uit eten in een Italiaans restaurant.
Damián heeft de afgelopen jaren heel wat voor zijn kiezen gekregen: een scheiding, een nieuwe stiefmoeder plus stiefbroer en -zusjes en diverse nieuwe vrienden van zijn moeder. Hij is het echte slachtoffer van de breuk, was gisteren te zien in Privé TV met Evert Santegoeds.
Damián blijft vooralsnog met zijn moeder Sylvie in Hamburg wonen, zijn vader is vertrokken naar Spanje waar hij aan het trainen is voor een nieuw voetbalseizoen bij Betis Sevilla. Maar of Sylvie in Duitsland blijft is de vraag. Zij zou overwegen naar Zwitserland te verhuizen om bij haar lover Maurice 'Momo' Mobetie in de buurt te zijn.
Nou ja, Zwitersland is toch alvast weer 1 land dichterbij Spanje. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:11:40 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154173386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:52 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nah volgens mij is dit een oude foto
Z'n haar lijkt idd veel langer dan op de andere foto's.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2015 @ 16:22:27 #114
70532 loveli
N
pi_154173680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat is dit voor ouderwetse opvatting?
Statistieken.
crap in = crap out
pi_154174113
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Statistieken.
ik hield nog rekening met een troll, maar volgens mij ben je nog serieus ook
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:50:29 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154174465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nog een foto tijdens het Italiaanse etentje in Hamburg.
[ afbeelding ]
Best een leuke foto.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 juli 2015 @ 16:52:07 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_154174523
Vreselijk dit. :D Wat een nepzooi. Genieten. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154187737
dat jullie de photosoep niet zien.
pi_154190669
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon dat Raf en Syl het in elk geval goed gaan/blijven doen samen met Damian en dat ze dan over een tijdje eens heel dronken worden samen en zeggen 'jezus wat hebben we er allebei een bende van gemaakt he' en dat het dan weer aan is *;
Jij gelooft zeker ook in sprookjes?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 9 juli 2015 @ 04:02:52 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_154190883


quote:
Waarom stervoetballer toch brak met ’grote liefde’ en haar gezin
’SABIAtical’ voor RAFAEL!

Thuis bij RAFAEL VAN DER VAART en zijn inmiddels ex-vriendin SABIA ENGIZEK moeten de laatste maanden de spanningen behoorlijk zijn opgelopen voordat de relatie enkele weken geleden met een fikse KNAL eindigde…

Toen na de jaarwisseling van 2012 op 2013 in één klap een einde kwam aan het huwelijk tussen de voetballer en SYLVIE MEIS, was het Sabia die Sylvie opving en – zelf net gescheiden van KHALID BOULAHROUZ – haar met raad en daad terzijde stond. Wat niemand op dat moment kon bevroeden, was dat de gedroomde hartsvriendin een verraderlijke dubbelrol speelde en er een geheime agenda op nahield; zodra zij haar kans schoon zag pikte zij Rafael in en probeerde heel Sylvie’s leven over te nemen.

Waarschuwingen

Rafael was in de wolken met Sabia en wilde niet luisteren naar de goedbedoelde waarschuwingen uit zijn omgeving. Zowel zijn vader RAMON als broer FERNANDO vonden destijds dat hij wel erg hard van stapel liep. Moeder LOLITA leek echter meteen gecharmeerd van de vrouw die zich als nieuwe schoondochter opwierp en zich niet alleen om haar zoon bekommerde maar ook om de kleine DAMIÁN. Met de buitenwereld deelde zij meteen haar enthousiasme over Rafaels keuze, maar lang zou dat binnenskamers niet hebben standgehouden…

De verrassende breuk is volgens ingewijden de optelsom van een heleboel incidenten en ergernissen die zich de laatste tijd opstapelden. Een van deze insiders stelt: „Die vrouw is zo gek als een deur! Die aandacht, die hoge eisen. Hij móest dit, hij mócht dat niet. Hij heeft er destijds zelf natuurlijk niet slim aan gedaan om zich meteen van het ene gezin dat hij verliet in het volgende te storten, met een stoet kinderen en al. Maar goed, hij was verliefd en dan doe je die dingen. Maar bij HSV werden ze gék toen ze hoorden met wie hij zich had ingelaten en met wie hij zou komen aanzetten. Die club had gezien wat Sabia voor de carrière van Khalid had betekend.”

Bouhlarouz heeft zelf later wel eens over zijn zeven jaar durende huwelijk gezegd dat de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière hebben gehad: „Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld, heel eerlijk: ik was liever alleen! Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les.”

Maar die les had Rafael nog niet geleerd. Onze bron: „Van der Vaart had het maar steeds over zijn droomvrouw. Nou, laat ik je één ding zeggen, zo’n droomvrouw kom je alleen in je ergste nachtmerrie tegen!”

Er bestaan foto’s van enkele weken geleden, als Rafael en Sabia samen op een Hamburgs terras worden gespot, die eigenlijk al laten zien dat het einde van de altijd zo veelbesproken relatie dan nabij is. Uiterst verveeld zitten de twee voor zich uit te staren en niets lijkt er meer over te zijn van de passie die zij daarvoor altijd lieten zien.

„Bij Raf was het besef gekomen dat hij de verkeerde weg was ingeslagen en de verkeerde keuze had gemaakt,” stelt de PRIVÉ-zegsman, die al sinds april zegt te weten dat de breuk nog een kwestie van tijd was. „De toen ophanden zijnde transfer is de genadeklap geweest.”

De Hamburgse voetbalclub waar Rafael na zijn Engelse avontuur terugkeerde, liet duidelijk merken hem geen nieuw contract te willen geven. Belangstelling was er echter genoeg voor hem, onder andere uit Qatar en Spanje. Zoals PAGINA PRIVÉ vorige week als schetste, klonk vooral het puisant rijke oliestaatje Sabia als muziek in de oren. Daar lonkten niet alleen de overdadig gevulde winkels van luxe merken als Louis Vuitton, Prada en Gucci, maar daar zou voor haar ook de absolute bonus te halen zijn. Om in het streng gelovige islamitische land te kunnen samenwonen zou haar grote liefde haar immers eerst moeten trouwen!

EN DAT… IS NU NET WAT RAFAEL VAN DER VAART INMIDDELS HELEMAAL NIET MEER VAN PLAN WAS!

Geheim

„Dat geheim had hij toen allang gedeeld met zijn familie”, aldus de vriend van de Van der Vaartjes, „maar nog niet met Sabia. En die bleef daar maar op aandringen, totdat Rafael luid en duidelijk zei: ’Ik ga helemaal niet naar Qatar. Ik ga naar Spanje, en zonder jou!’ Kijk, de verliefdheid was er na twee jaar wel af. En dit was het uitgelezen moment om voor zichzelf te kiezen, in Spanje een nieuw leven te beginnen en Sabia in Hamburg achter zich te laten. Dat verklaart ook waarom zij er niet bij was toen hij in Sevilla zijn contract tekende; Sabia was wóedend!”

Het zou nog even duren voordat een en ander tot de buitenwereld doordrong. Pas toen Sabia ook maar wegbleef uit Marbella, waar Raf met Damián en zijn ouders vakantie vierde, werd langzaam duidelijk dat er iets schortte aan het geluk van de twee. „Rafael, Damián en de hele familie hebben het in tijden niet zo leuk met elkaar gehad”, meldt onze bron. Ten overvloede, want dat maakten de strandfoto’s immers ook allang duidelijk.

Alles ist vorbei

Ook tot de Duitse media dringt het nu wel door dat het ’schade, schade, alles ist vorbei’ is voor Rafael en Sabia, al leek het er even op dat niemand er daar écht aan wilde. De twee leken een paar weken geleden nog zó’n gepassioneerde relatie te hebben, dat niemand zich kon voorstellen dat daar ineens een einde aan gekomen was.

Wie Sabia de laatste dagen opgewekt door Hamburg ziet lopen, krijgt de indruk dat zij zelfs opgelucht is dat er een einde aan is gekomen. En misschien is zij dat ook wel… ten dele! Het publieke leven wat zij met Rafael leidde, begon haar steeds meer op te breken. Sylvie heeft natuurlijk veel meer dan zij een talent om met de media om te gaan en leek zelfs van de aandacht te genieten. Bovendien wist zij de vruchten van haar bekendheid te plukken door een buitengewoon succesvolle, eigen tv-carrière op te bouwen en daarmee miljoenen te verdienen. Dat had Sabia ook wel wat geleken, maar haar aangetoonde rol in de scheidingsstrijd van Raf en Syl, als deep throat van de gevreesde Bild Zeitung, was nogal kwalijk en maakte haar juist tot een van de meest gehate vrouwen van Duitsland.

Haar gespeelde opgewektheid nu lijkt dan ook meer een pose om volgende – nieuwe – huwelijkskandidaten niet af te schrikken, dan op wat anders. Sabia zag haar toekomst als de, na Sylvie, tweede ’mevrouw Van der Vaart’ uitgetekend voor zich. Maar die toekomst ziet er nu heel anders uit, die van Rafael trouwens ook. „Zijn familie kan niet wachten”, weet onze bron, „met zijn broer is hij op zoek naar woonruimte in Sevilla. En dat zal best gaan lukken, er is genoeg. Ramon heeft hem wel op het hart gedrukt daar niet meteen te vallen voor de eerste de beste flamencodanseres en op liefdesgebied een sabbatical te nemen.”

Daarmee bedoelde pa van der Vaart waarschijnlijk… een SABIAtical!
bron
  donderdag 9 juli 2015 @ 06:11:55 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_154191009
Sabiatical :'( Dus na een jaar zijn ze weer samen?
  Trouwste user 2022 donderdag 9 juli 2015 @ 07:42:38 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_154191275
Langzaam komen de tongen los en wordt meer duidelijk over de verrassende breuk van het meest besproken liefdespaar van de laatste twee jaar, Rafael (32) en Sabia (37)...

De verrassende breuk is volgens ingewijden de optelsom van een heleboel incidenten en ergernissen die zich de laatste tijd opstapelden.
Een van deze insiders stelt: "Die vrouw is zo gek als een deur! Die aandacht, die hoge eisen. Hij móest dit, hij mócht dat niet. Hij heeft er destijds zelf natuurlijk niet slim aan gedaan om zich meteen van het ene gezin dat hij verliet in het volgende te storten, met een stoet kinderen en al. Maar goed, hij was verliefd en dan doe je die dingen. Maar bij HSV werden ze gék toen ze hoorden met wie hij zich had ingelaten en met wie hij zou komen aanzetten. Die club had gezien wat Sabia voor de carrière van Khalid Boulahrouz had betekend."

http://www.telegraaf.nl/p(...)ls_een_deur____.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 juli 2015 @ 08:02:20 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154191353
Misschien kan Evert eens een stukje schrijven waarin hij zichzelf niet tegenspreekt...

quote:
Er bestaan foto’s van enkele weken geleden, als Rafael en Sabia samen op een Hamburgs terras worden gespot, die eigenlijk al laten zien dat het einde van de altijd zo veelbesproken relatie dan nabij is. Uiterst verveeld zitten de twee voor zich uit te staren en niets lijkt er meer over te zijn van de passie die zij daarvoor altijd lieten zien.
-vs-
quote:
De twee leken een paar weken geleden nog zó’n gepassioneerde relatie te hebben, dat niemand zich kon voorstellen dat daar ineens een einde aan gekomen was.
En

quote:
Wie Sabia de laatste dagen opgewekt door Hamburg ziet lopen, krijgt de indruk dat zij zelfs opgelucht is dat er een einde aan is gekomen. En misschien is zij dat ook wel…
-vs-
quote:
Haar gespeelde opgewektheid nu lijkt dan ook meer een pose om volgende – nieuwe – huwelijkskandidaten niet af te schrikken, dan op wat anders.
En whut? Dat je vrolijk bent na een relatiebreuk is aantrekkelijk voor potentiële nieuwe partners? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 juli 2015 @ 08:27:32 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_154191481
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 juli 2015 @ 08:40:42 #125
22592 crew  Ole
pi_154191555
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 08:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het elke keer :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')