abonnement Unibet Coolblue
pi_154106171
Nou ik heb dus een vriend en we zijn sinds ongeveer 1,5 maand geleden verder gegaan dan zoenen. Als ik bij hem ben dan pijp ik hem ook best lang en vaak op een avond maar klaarkomen komt er niet van.. Overigens heeft hij wel heel snel een stijve en deze blijft dan ook wel een tijdje zo. Hij vertelde me eerst dat hij het probeerde in te houden omdat hij het 'niet leuk' vond voor mij, maar ik vind het geen probleem om het af te slikken. Het lukte me niet om hem te laten komen dmv pijpen dus ik bood aan dat hij zichzelf maar begon af te trekken en hij kwam toen wel na een tijdje.

Hij gaf ook toe dat het best even duurt voordat hij komt, we hebben dit al besproken maar hij vind het niks ergs want hij kan dan langer seks hebben. Maar voor mij geeft dat een minder leuk gevoel want het geeft mij het idee alsof ik niet goed genoeg ben om hem te laten komen. Ook hadden we vrijdag voor ons beide voor het eerst seks gehad en voor mij was dat een heeele pijnlijke ervaring maar hij vond het echt heel lekker en zei dat hij bijna kwam maar toen werd het me net iets te pijnlijk. :N
Ik heb het hier vaker met hem over gehad en hij vind het wel allemaal goed wat ik doe maar waar kan dit dan aan liggen?
pi_154106250
gespannen?
br@m
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 02:07:38 #3
138438 crew  Pizzakoppo
pi_154106251
quote:
Ik heb het hier vaker met hem over gehad en hij vind het wel allemaal goed wat ik doe maar waar kan dit dan aan liggen?
Ik denk, met alle respect, voornamelijk aan het feit dat jullie beide 16 jaar (?) oud zijn.
pi_154106329
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 02:07 schreef brambus het volgende:
gespannen?
daar zou het denk ik niet aan liggen want we zijn best vertrouwd met elkaar

quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 02:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik denk, met alle respect, voornamelijk aan het feit dat jullie beide 16 jaar (?) oud zijn.
Hij is bijna 19, maar dat terzijde. Maar wat zou dat ermee te maken hebben? Ik hoor van vriendinnen altijd dat veel jongens rond die leeftijd juist té snel klaarkomen.
pi_154106442
slikt ie misschien anti-depressieva?
  maandag 6 juli 2015 @ 02:33:46 #6
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_154106483
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 02:27 schreef Duikbril112 het volgende:
slikt ie misschien anti-depressieva?
19 jaar met een jongere vriendin die pijpen fijn vindt, dan heb je echt geen anti depressiva nodig.

( maar ergens een terechte vraag wel; het is bekend dat vrijwel alle anti depressiva een negatief effect op het libido hebben )

Ach ja, het is nu eenmaal zo dat een man zijn sexuele top rond z'n 18e heeft en een vrouw rond haar 30e (en wellicht is dat achterhaald, 'we' worden in ieder geval fysiek steeds vroegrijper - mentaal juist niet denk ik).
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_154106549
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 02:33 schreef BaardaapAd het volgende:
( maar ergens een terechte vraag wel; het is bekend dat vrijwel alle anti depressiva een negatief effect op het libido hebben )

Nou, vooral op het klaarkomen. Anti-depressieva beïnvloeden nog niet per sé de zin in seks (kan wel, en komt ook wel vaak voor, maar hoeft niet per sé, klaarkomen wordt bijna altijd lastiger, maar ook niet bij iedereen)
  maandag 6 juli 2015 @ 02:55:18 #8
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_154106593
Tja, zo precies weet ik het (gelukkig) niet Duikbril.

Maar seks is net als al het andere in het leven; het duurt een tijdje voor je er echt goed in wordt - of in dit geval, voor je er echt samen van kunt genieten, op elkaar ingespeeld raakt. In 'de media' is het bijna altijd JOEPIE, fantastisch, vuurwerk (of een dikke lelijke vent met z'n sokken nog aan - is Ron Jeremy nou nóg niet met pensioen?), gelijk de eerste keer al. In de praktijk .... is dat wel even anders, zeker de eerste paar keer.

En hee, jammer maar helaas; soms pas je nou eenmaal niet (in sexueel opzicht) zo goed bij elkaar ....
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_154107128
Ach, er zijn genoeg kerels die niet of moeilijk klaarkomen van pijpen.. Daar is op zich niets mis mee. Volgende keer doet het zeer waarschijnlijk geen - of een stuk minder - pijn bij jou en kunnen jullie gewoon doorneuken totdat hij komt.

Niks om je zorgen over te maken dus. Gewoon lekker genieten.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_154107395
Oefenen, oefenen, oefenen.
  maandag 6 juli 2015 @ 08:24:01 #11
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_154107420
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2015 07:26 schreef nightsleeper het volgende:
Ach, er zijn genoeg kerels die niet of moeilijk klaarkomen van pijpen..
Dat dus. Ik vind het erg lekker, maar het duurt een eeuwigheid voor ik zover ben. En dat is puur psychisch...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_154108507
Pijpen duurt bij mij ook wat langer (wat ik overigens echt niet erg vind). Trekken gaat al wat sneller en met seks nog sneller. Niks vreemds aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door dimmak op 06-07-2015 13:01:44 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154111419
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 02:33 schreef BaardaapAd het volgende:

[..]

19 jaar met een jongere vriendin die pijpen fijn vindt, dan heb je echt geen anti depressiva nodig.

( maar ergens een terechte vraag wel; het is bekend dat vrijwel alle anti depressiva een negatief effect op het libido hebben )

Ach ja, het is nu eenmaal zo dat een man zijn sexuele top rond z'n 18e heeft en een vrouw rond haar 30e (en wellicht is dat achterhaald, 'we' worden in ieder geval fysiek steeds vroegrijper - mentaal juist niet denk ik).
Zijn libido ligt vrij hoog volgens mij, hij is echt snel geil etc. Hij slikt geen anti depressiva
pi_154111464
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 09:56 schreef dimmak het volgende:
Pijpen duurt bij mij ook wat langer (wat ik overigens echt niet echt vind). Trekken gaat al wat sneller en met seks nog sneller. Niks vreemds aan.
Dan zal dit het wel zijn want als ik hem aftrek komt hij al sneller (bijna) tot zijn hoogtepunt. Maar het zal per jongen verschillen toch?
pi_154111676
Niemand is hetzelfde. De één komt makkelijk klaar, de ander met moeite. De één wel van pijpen, de ander niet.
Wat maakt het uit zolang jullie allebei maar genieten van de seks.
Het orgasme zou niet het belangrijkste moeten zijn en hoe meer je dat als resultaat moet hebben hoe minder makkelijk het vaak lukt.
Laat het los, niet zo onzeker over je eigen prestaties en geniet er gewoon van.
pi_154111898
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:03 schreef Sekhmet het volgende:
Niemand is hetzelfde. De één komt makkelijk klaar, de ander met moeite. De één wel van pijpen, de ander niet.
Wat maakt het uit zolang jullie allebei maar genieten van de seks.
Het orgasme zou niet het belangrijkste moeten zijn en hoe meer je dat als resultaat moet hebben hoe minder makkelijk het vaak lukt.
Laat het los, niet zo onzeker over je eigen prestaties en geniet er gewoon van.
Jaa heb je ook gelijk in, vroeg me gewoon af of dat erg verschilt per persoon maar schijnbaar wel dus
pi_154113384
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 01:59 schreef PaloAlto het volgende:

Hij gaf ook toe dat het best even duurt voordat hij komt, we hebben dit al besproken maar hij vind het niks ergs want hij kan dan langer seks hebben. Maar voor mij geeft dat een minder leuk gevoel want het geeft mij het idee alsof ik niet goed genoeg ben om hem te laten komen.
Misschien ben je dat ook wel niet en dat geeft helemaal niks. Spelenderwijs wordt je vanzelf wel beter, en klaarkomen is ook veel lekkerder als de aanloop langer is. Een mond is ook warm, nat en zacht maar neuken is toch echt heel wat anders, het bewegen met de heupen doet bijvoorbeeld ook echt wel wat. Technisch hoeft het ook allemaal niet zo heel eenvoudig te zijn, ik heb ook wel pijpbeurten gehad die heel lekker waren, maar die nergens heen gingen, hoeft ook niet, dan is het gewoon voorspel. Zelf ben ik ook best lang een erg gewaardeerde voorspelbeffer geweest, maar afmaken kon ik het niet, wel met mijn handen maar niet met alleen mijn mond. Geniet van de ontdekkingsreis, dan kom je vanzelf wel een keer aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154119574
Ik kom ook vrijwel niet klaar van gepijpt worden, toch vindt ik het veruit het fijnste wat er met je piemel gedaan kan worden en geniet ik er ook het meest van
pi_154121314
Doe normaal

[ Bericht 89% gewijzigd door Vinniiee op 06-07-2015 21:20:26 ]
  maandag 6 juli 2015 @ 20:07:19 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154123158
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik kom ook niet klaar van gepijpt worden, toch vindt ik het veruit het fijnste wat er met je piemel gedaan kan worden en geniet ik er ook het meest van
Dat dus...

Ieder persoon is anders TS. De ene man vind t ene fijn,de andere weer iets anders. Zolang je beide maar geniet doet dat orgasme er totaal niet toe.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 23:42:28 #21
441859 crew  Lenny77
pi_154130644
Misschien masturbeert hij erg veel en dan kan het wel langer duren totdat het jou lukt? Dat hij erg veel externe prikkels nodig heeft?

Ik dacht eerlijk gezegd altijd dat mannen net het snelste komen met pijpen , dan sex en als laatste met trekken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154134718
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik kom ook vrijwel niet klaar van gepijpt worden, toch vindt ik het veruit het fijnste wat er met je piemel gedaan kan worden en geniet ik er ook het meest van
Dit :)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 09:05:35 #23
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154135292
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik kom ook vrijwel niet klaar van gepijpt worden, toch vindt ik het veruit het fijnste wat er met je piemel gedaan kan worden en geniet ik er ook het meest van
Dit. Maar niets beter dan seks natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door 2Happy4U op 07-07-2015 11:28:44 ]
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154144316
Hij wordt blijkbaar niet geil genoeg want anders zou hij toch echt wel moeten komen als je em pijpt.
pi_154144820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:06 schreef Dikkekletser het volgende:
Hij wordt blijkbaar niet geil genoeg want anders zou hij toch echt wel moeten komen als je em pijpt.
Yep zo zie ik het ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')