abonnement Unibet Coolblue
pi_154105754
Okee, dit gaat over de anime/manga One Piece. Er was al een One Piece topic. Maar deze was al vol. Dus vandaar deze nieuwe topic. One Piece is de populairste anime/manga vandaag de dag, het is populairder dan DBZ en Naruto misschien niet hier in Nederland, maar zeker wereldwijd. Dus ik ga er vanuit dat er ook deze keer weer voldoende animo is.

Als je One Piece niet kent kun je beter stoppen met lezen, er zijn zat andere threads die je waarschijnlijk wel boeien.

Hopelijk heb ik nu alleen de One Piece-kenners overgehouden.

Voor de mensen die One Piece niet kennen.





------------
Nu hebben we bijna Dressrosa afgerond in de manga.
Dus wat verwachten jullie dat er verder gaat gebeuren?
Doflamingo en de executives worden opgepakt door de marine.
Er zal na afloop geen groot banket zijn zoals gewend. Dit heeft ermee te maken dat Sanji, Nami, Chopper, Brook en Monosuke ontvoerd zijn door Big Mam.
De volgende arc gaat dus snel plaats vinden.

We gaan naar Zõ. Hier zit Law zijn crew.
Zõ gaat een korte arc worden.
Hergroepering van de alliantie.
We hebben nu de strawhats + hearts.
Samen gaan ze een plan ontwikkelen om de strijd aan te gaan met Big Mam.
Deze arc zal zeer kort zijn.

Vervolgens gaan we naar de Whole Cake Island arc.
Dit zal een lange arc worden.
Eerst zullen ze de gekidnapte bevrijden.
Uiteindelijk zal de alliantie Big Mam verslaan.
Zoro, Sanji, de crew van Law zal duidelijk maken wat ze geleerd hebben.
Law en Luffy zullen samen Big Mam uitschakelen.
(het moge duidelijk zijn dat Big Mam een magie-thema heeft, alles riekt naar hekserij. Eiland van snoep, zingend eiland etc. Typisch Hans & Grietje.

Nu Kin'emon, Kanjurou en Momonosuke herenigd zijn zullen ze naar Wano Country gaan.
Strawhats en hearts gaan weer uitelkaar, beide gaan zich op hun eigen ding focussen. De directe alliantie is over, al houden ze er een goede verstandhouding aan over. de samoerai's gaan samen met de strawhats naar Wano Country. Op Wano Country zal een schurk zijn. Een samurai krijgsheer. Deze zal verslagen worden. Eigenlijk hoop ik door Zoro.

(mogelijk komt nu Elbaf)
Op Elbaf zullen ze tegen een reuzenschurk vechten. Deze arc zal zich enigszins focussen op Usopp en zijn verstandhouding met de reuzen.

Arc met strijd tegen Kaidou.
X. Drake is een verrader en hij schakelt samen met Luffy & Law de yonkou Kaidou uit. Ondertussen zijn de hearts dus weer bij de Strawhats gevoegd. Dit heeft alles te maken met de belofte om Kaidou uit te schakelen.

Ondertussen zie je het gevecht tussen Shanks en Blackbeard. Blackbeard zal Shanks vermoorden. (doet een beetje denken aan Ace vs Blackbeard) Shiliew verslaat Mihawk.
De Yonkou zijn niet meer.. De 'Worst Generation' des te meer.
De tien kapiteinen zwaaien voortaan de scepter in de New World.

Je krijgt verschillende arcs waarbij je de supernova's onderling ziet strijden met elkaar. Dit culmineert in de Strawhats vs Blackbeards.
Luffy verslaat Blackbeard.
Hij wordt nu de belangrijkste kandidaat voor pirate king.

Hij komt aan op Raftel en ziet daar de Void Century, 'One Piece'.
Door deze kennis besluiten ze te strijden tegen de World Government.

Grote oorlog tegen World Government. Alle vrienden uit eerdere arcs. Water7, gladiatoren, Whitebeards, Alabasta soldaten, Dressrosa, fishmans, reuzen van Elbaf, CP9, Sir Crocodile & Mr. 1 enz. Veel bekende gezichten doen hun herintree en strijden zij-aan-zij met de Strawhats.
Strawhats + geallieerden verslaan de World Government.

Post-war verhaal.
Einde van One Piece.
Mogelijke natuurlijke sterfte van Luffy.
Laat veranderingen over de wereld zien.
Ook mogelijke tijdsprong naar vele jaren later.

Geef maar aan wat jullie ervan vinden en wat jullie denken dat er gaat gebeuren? :7

[ Bericht 4% gewijzigd door TserrofEnoch op 06-07-2015 02:53:30 ]
  maandag 6 juli 2015 @ 01:42:18 #2
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_154106021
Is dat rubberen mannetje nog steeds gaande? Ik heb jáááren geleden een stapeltje van die pockets gekocht en die waren wel aardig, maar wekten bij mij nou niet bepaald het verlangen naar meer; tegen het zesde of zevende deeltje was het al vrij sterk een meer .... van het zelfde verhaal geworden. Niet Pokemon niveau saai, maar ook niet heel veel beter eigenlijk.

Hoeveel van die boekies zijn er intussen?
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_154106430
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 01:42 schreef BaardaapAd het volgende:
Is dat rubberen mannetje nog steeds gaande? Ik heb jáááren geleden een stapeltje van die pockets gekocht en die waren wel aardig, maar wekten bij mij nou niet bepaald het verlangen naar meer; tegen het zesde of zevende deeltje was het al vrij sterk een meer .... van het zelfde verhaal geworden. Niet Pokemon niveau saai, maar ook niet heel veel beter eigenlijk.

Hoeveel van die boekies zijn er intussen?
792 chapters.

Of bedoel je volumes? Dat zijn rond de 10/11 chapters in één boekje gepropt. Daar komt binnenkort nummertje 79 van.

One Piece is een van de series die juist steeds beter wordt in mijn optiek. :P
Ik kon zelf pas pas rond volume 23 duidelijk zeggen hoe tof ik het vond.
pi_154106533
Zoveel tekst in de OP en niet eens 1 plaatje of filmpje......

Slecht hoor
Nothing to see here, carry on
pi_154106547
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 02:43 schreef RijstNatie het volgende:
Zoveel tekst in de OP en niet eens 1 plaatje of filmpje......

Slecht hoor
Ik ga er vanuit dat je het al kent hè. :{
Maar vooruit plaatje en een filmpje toegevoegd.

[ Bericht 4% gewijzigd door TserrofEnoch op 06-07-2015 02:53:50 ]
pi_154112527
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:36 schreef Obamamamamama het volgende:
Ik ben dolverliefd op deze serie. Niet normaal.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:37 schreef Easymodo het volgende:
One Piece lezen :'). Ik moet nog 200 chapters inhalen, zie ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:52 schreef ps4014 het volgende:
Had echt gedacht dat ze bij de manga al in een nieuwe arc zitten. Valt nog reuze mee zo te zien.
Misschien dat ik er nu wat leven in breng. :P Vooral van Obamamama verwacht ik veel hahah.
pi_154112628
Ik wilde het gaan kijken, toen bleek het over 9000 afleveringen te hebben en dacht ik fuck it.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_154112773
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:47 schreef LookAtMe het volgende:
Ik wilde het gaan kijken, toen bleek het over 9000 afleveringen te hebben en dacht ik fuck it.
Je hebt binnenkort toch zomervakantie? :p
pi_154112825
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Je hebt binnenkort toch zomervakantie? :p
was het maar zo'n feest
It's not too late to change your hikikomori ways!
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:18:16 #10
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_154140304
Wat er gebeurt? Nou, doffy gets rekt. Datskebeurt.
pi_154140792
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat er gebeurt? Nou, doffy gets rekt. Datskebeurt.
Ja, maar in de toekomst.. :p
Hoe zie jij de komende arcs en de rest van One Piece voor je?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 14:08:28 #12
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_154141321
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:42 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Ja, maar in de toekomst.. :p
Hoe zie jij de komende arcs en de rest van One Piece voor je?
Showdown met big mom die opgelost wordt samen met Shanks.
Er komt nog 1 nieuwe member bij.
pi_154143824
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:08 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Showdown met big mom die opgelost wordt samen met Shanks.
Er komt nog 1 nieuwe member bij.
Nog 2.

Oda heeft gezegd dat er een crew met 11 leden zou komen.
Nu zijn er 9.
Dus ik ga uit van nog twee.
Mogelijk Jinbe dus en nog iemand anders.


Deze vier 'schurken' zouden er nog aankomen.

Boa Hancock, een reuzenschurk en samoeraischurk.
Dan hebben we nog iemand, geen idee wie het is, maar mijn gok zou zijn dat het 'Jack' is.

Early One Piece Art is geweldig om naar te kijken.
Heel veel dingen zouden eigenlijk anders zijn dan dat 't nu is.
Maar ik denk dat veel ervan wel een idee geeft van wat er kan gaan komen.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 15:51:11 #14
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_154143972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 15:45 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Nog 2.

Oda heeft gezegd dat er een crew met 11 leden zou komen.
Nu zijn er 9.
Dus ik ga uit van nog twee.
Mogelijk Jinbe dus en nog iemand anders.

[ afbeelding ]
Deze vier 'schurken' zouden er nog aankomen.

Boa Hancock, een reuzenschurk en samoeraischurk.
Dan hebben we nog iemand, geen idee wie het is, maar mijn gok zou zijn dat het 'Jack' is.

Early One Piece Art is geweldig om naar te kijken.
Heel veel dingen zouden eigenlijk anders zijn dan dat 't nu is.
Maar ik denk dat veel ervan wel een idee geeft van wat er kan gaan komen.
Waarom Boa als schurk, die zie ik zelfs eerder als member van de crew dan als schurk :P
De elbaf giants zijn ze ook wel iets verschuldigd. Misschien wordt Sabo wel een crew member samen met dat meisje. Jinbei joined niet denk ik... Kinnomon en dat draken kind zie ik ook nog wel komen.

*edit*
Hancock's earliest seen design appeared initially on the front cover of a 1999 issue of Shonen Jump and later was reprinted in Color Walk 2.[30] When the Straw Hats entered the Grand Line, Oda was asked by his editing department to draw villains that would appear from then on. He agreed to and drew their backs for the Shonen Jump cover. While some parts of Hancock's appearance have definitely changed since then, Oda fully intended at the time for the design to be her.[31]

Ze WAS een villain nu niet meer :P Die tekening is al heeeeeel oud.
pi_154144320
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Waarom Boa als schurk, die zie ik zelfs eerder als member van de crew dan als schurk :P
De elbaf giants zijn ze ook wel iets verschuldigd. Misschien wordt Sabo wel een crew member samen met dat meisje. Jinbei joined niet denk ik... Kinnomon en dat draken kind zie ik ook nog wel komen.

*edit*
Hancock's earliest seen design appeared initially on the front cover of a 1999 issue of Shonen Jump and later was reprinted in Color Walk 2.[30] When the Straw Hats entered the Grand Line, Oda was asked by his editing department to draw villains that would appear from then on. He agreed to and drew their backs for the Shonen Jump cover. While some parts of Hancock's appearance have definitely changed since then, Oda fully intended at the time for the design to be her.[31]

Ze WAS een villain nu niet meer :P Die tekening is al heeeeeel oud.
Sabo, Koala en Hack zijn revolutionairen. Die joinen niet. Sabo is ook nog eens veel sterker dan Luffy en sowieso dat hij zich niet aansluit bij zijn kleine broertje.

Kin'emon en Momonosuke hebben geen intentie om piraat te worden. Dus ze zullen misschien nog wel enkele arcs aanklooien zoals Vivi, Law. Johnny & Yosaku, Conis, Marguerite enz. maar ze zullen geen lid worden.

Jinbe heeft al toegezegd lid te worden. Luffy heeft hem ook gevraagd. Einde van Fishman Island.
Hij moest nog wat zaken met BM regelen. Enige manier dat Jinbe niet joint is als daar iets gruwelijks misgaat.

Early One Piece levert trouwens een boel rare info op. Zo was Zoro in eerste instantie een crewmember van Buggy bedoeld. Don Krieg zou een cyborg zijn. Hacchan zou een meisje zijn. Robin, Usopp en Franky zouden er niet meer zijn. In plaats daarvan zouden we een klein vliegend wezentje hebben, een rare gast met een apart jas (mechanic) en een typische kapitein (duidelijk prototype Usopp, omdat Usopp zich bij wijze van grap ook altijd als kapitein ziet). Chopper zou zelfs mogelijk een zebra zijn. Het schattige Choppertje van vandaag de dag lijkt sowieso een vermenging tussen de stoere badass Chopper en het klein vliegend wezentje. Nami zou eigenlijk een bijlvechter zijn. Mr. 3 was eigenlijk een chemicus die met stofjes explosies kon maken. Inazuma (schaarman) zou eigenlijk een krab zijn. ENZOVOORT

Is dus ook allemaal heel oud. Ver voor de intrede van Boa Hancock. Maar het heeft dus nog steeds een mogelijke waarde, wie weet komen die andere 3 nog in een of andere vorm om de hoek kijken.
Er is dus gigantisch veel anders, maar het zou wel een tip kunnen geven voor de toekomst.
-----------
Maar heb jij geen theorieën over het verdere verloop van One Piece?

'Showdown met big mom die opgelost wordt samen met Shanks.
Er komt nog 1 nieuwe member bij.'

Dit is bijvoorbeeld redelijk weinig. Heb je geen verdere ideeën?
In hoeverre kan jij je in mijn voorspelling vinden?
Wat lijkt je reëel en wat niet? Waarom?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:18:15 #16
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_154144600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:06 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Sabo, Koala en Hack zijn revolutionairen. Die joinen niet. Sabo is ook nog eens veel sterker dan Luffy en sowieso dat hij zich niet aansluit bij zijn kleine broertje.

Kin'emon en Momonosuke hebben geen intentie om piraat te worden. Dus ze zullen misschien nog wel enkele arcs aanklooien zoals Vivi, Law. Johnny & Yosaku, Conis, Marguerite enz. maar ze zullen geen lid worden.

Jinbe heeft al toegezegd lid te worden. Luffy heeft hem ook gevraagd. Einde van Fishman Island.
Hij moest nog wat zaken met BM regelen. Enige manier dat Jinbe niet joint is als daar iets gruwelijks misgaat.

Early One Piece levert trouwens een boel rare info op. Zo was Zoro in eerste instantie een crewmember van Buggy bedoeld. Don Krieg zou een cyborg zijn. Hacchan zou een meisje zijn. Robin, Usopp en Franky zouden er niet meer zijn. In plaats daarvan zouden we een klein vliegend wezentje hebben, een rare gast met een apart jas (mechanic) en een typische kapitein (duidelijk prototype Usopp, omdat Usopp zich bij wijze van grap ook altijd als kapitein ziet). Chopper zou zelfs mogelijk een zebra zijn. Het schattige Choppertje van vandaag de dag lijkt sowieso een vermenging tussen de stoere badass Chopper en het klein vliegend wezentje. Nami zou eigenlijk een bijlvechter zijn. Mr. 3 was eigenlijk een chemicus die met stofjes explosies kon maken. Inazuma (schaarman) zou eigenlijk een krab zijn. ENZOVOORT

Is dus ook allemaal heel oud. Ver voor de intrede van Boa Hancock. Maar het heeft dus nog steeds een mogelijke waarde, wie weet komen die andere 3 nog in een of andere vorm om de hoek kijken.
Er is dus gigantisch veel anders, maar het zou wel een tip kunnen geven voor de toekomst.
-----------
Maar heb jij geen theorieën over het verdere verloop van One Piece?

'Showdown met big mom die opgelost wordt samen met Shanks.
Er komt nog 1 nieuwe member bij.'

Dit is bijvoorbeeld redelijk weinig. Heb je geen verdere ideeën?
In hoeverre kan jij je in mijn voorspelling vinden?
Wat lijkt je reëel en wat niet? Waarom?
Ik vind Shanks die luffy helpt tegen Big Mom nog wel ver gaan hoor :O Verder zijn Sabo en Luffy broers dus zou die best kunnen joinen. Betreft Jinbei, er is een soort van ''Winter is Comming'' gaande, ik denk dat wie wel blijft bij de fishmen even.

Denk zowiezo dat het einde is dat Blackbeard One Piece vind, gelijk met Luffy, grote end fight etc.
pi_154144887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:18 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]
Verder zijn Sabo en Luffy broers dus zou die best kunnen joinen.
Doordat ze broers zijn is de kans dat hij joint imo juist stukke kleiner. :Y
Door heel OP blijft het duidelijk dat ze niet met elkaars avonturen willen bemoeien. Dus joinen zie ik ook absoluut niet gebeuren. Net zo goed als ik al niet geloofde destijds dat Ace ooit Luffy zou joinen.

Jouw theorie spreekt sowieso Rayleigh en Whitebeard tegen. Die het over de betekenis van One Piece hadden en de oorlog die daarop zou losbarsten.
Luffy vs Blackbeard, lijkt me dus niet het einde te kunnen zijn.



[ Bericht 14% gewijzigd door TserrofEnoch op 07-07-2015 16:40:41 ]
  dinsdag 7 juli 2015 @ 17:15:12 #18
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_154146486
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:28 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Doordat ze broers zijn is de kans dat hij joint imo juist stukke kleiner. :Y
Door heel OP blijft het duidelijk dat ze niet met elkaars avonturen willen bemoeien. Dus joinen zie ik ook absoluut niet gebeuren. Net zo goed als ik al niet geloofde destijds dat Ace ooit Luffy zou joinen.

Jouw theorie spreekt sowieso Rayleigh en Whitebeard tegen. Die het over de betekenis van One Piece hadden en de oorlog die daarop zou losbarsten.
Luffy vs Blackbeard, lijkt me dus niet het einde te kunnen zijn.

Je kan One Piece zien als een stukje informatie wat alles op zn kop zet. Dit kan op verschillende manieren gebruikt worden afhankelijk van de vinder. Daarbij kunnen ze er best beide achter komen maar wint bijvoorbeeld Luffy en kan Luffy bepalen wat hij met One Piece zal gaan doen. Daarbij gaat Teach zowiezo een grote rol spelen later. zn fruit is té OP om hem makkelijk te laten afgaan.
pi_154296367
ik heb een account gemaakt alleen voor die mooie predictions
een ding is zeker shanks wordt vemoord, want hij kan niet tegen luffy vechten ik denk niet dat oda van plan is om dat te doen. dus hij wordt vermoord door blackbeard zodat luffy meer haat krijgt, maar deze jongen man die de topic heeft gemaakt is een topper. een de mooiste is hij heeft bijna alles goed gezegd. maar big mom wordt geen makkie een de arc van kaido komt nog lang niet ze moeten eerst zou langskomen een andere mini arcs. hebben jullie niet gemerkt dat er altijd twee mini arcs zijn voor dat er een grote arc komt, een die grote arc is die van big mom een het gaat echt heel lang duren. een vergeet een ding niet een dat is MONKEY D DRAGON hij is een van de belangerijkste personen ,hij komt ook in een arc een ik denk laatste arc van want oda zei dat de verhaal in alabatsta eindigt een daar vind de oorlog plaats.
pi_154296505
Heb spijt dat ik deze serie toen het net begon niet verder ben ga volgen. Nu is de stap veel te groot om nog in te springen.
pi_154297698
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:42 schreef algerto het volgende:
ik heb een account gemaakt alleen voor die mooie predictions
een ding is zeker shanks wordt vemoord, want hij kan niet tegen luffy vechten ik denk niet dat oda van plan is om dat te doen. dus hij wordt vermoord door blackbeard zodat luffy meer haat krijgt, maar deze jongen man die de topic heeft gemaakt is een topper. een de mooiste is hij heeft bijna alles goed gezegd. maar big mom wordt geen makkie een de arc van kaido komt nog lang niet ze moeten eerst zou langskomen een andere mini arcs. hebben jullie niet gemerkt dat er altijd twee mini arcs zijn voor dat er een grote arc komt, een die grote arc is die van big mom een het gaat echt heel lang duren. een vergeet een ding niet een dat is MONKEY D DRAGON hij is een van de belangerijkste personen ,hij komt ook in een arc een ik denk laatste arc van want oda zei dat de verhaal in alabatsta eindigt een daar vind de oorlog plaats.
Ik denk dat er niet meer te veel kleine arcs komen. Al zou dat goed kunnen. We zijn al een tijdje over de helft van One Piece. De time skip was ongeveer op de helft van One Piece. Dus ik weet niet of je dit zou kunnen gebruiken voor een letterlijke indicatie voor het aantal OP chapters. 598 is de timeskip, dus 1196 zou het dubbele daarvan zijn. Dus dan zouden er nog zo'n 403 chapters te gaan zijn op dit moment. Denk dat er een boel lange grote arcs komen, dus ik verwacht dat het patroon van korte arcs verbroken wordt. Al zouden die korte arcs natuurlijk ook nog kunnen, maar dan wordt One Piece nog veel langer ;)
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:48 schreef Odaiba het volgende:
Heb spijt dat ik deze serie toen het net begon niet verder ben ga volgen. Nu is de stap veel te groot om nog in te springen.
Je kunt het gewoon rustig doen. Een vriend van me was bij doordat hij zo'n vijf tot zes afleveringen per week keek. Het is inderdaad superveel dat klopt, dus ik snap je bezwaren wel. Als je een boel vrije tijd hebt is het dan ook een perfect moment om in te stappen.
pi_155321260
Ik denk overigens dat Monkey D Luffy geïnspireerd is op de legendarische figuur Sun Wukong (vertaald: Apenkoning) (Chinese mythologie). Ik zie veel gelijkenissen behalve dat Sun Wukong een staf van bijna 8000 kilo gebruikt in zijn gevechten. Die hij met gemak gebruikt alsof het gaat om een veertje. Zeer interessante figuur in de Chinese mythologie. Uiteindelijk zo sterk geworden dat hij de sterkste krijgers van de Goden met gemak kon verslaan.

Hij gaat op het eiland Wano van een belangrijk figuur, misschien Scopper Gaban, Awakening leren activeren en gebruiken. Men moet ook wat aan zijn lengte gaan doen. Hij is veel te kort met zijn 1,70. Gear 2 is bloed, Gear 3 botten en Gear 4 is spieren. Gear 5 zal waarschijnlijk huid zijn.






http://orojackson.com/thr(...)ka-monkey-king.9845/

https://en.wikipedia.org/wiki/Sun_Wukong

[ Bericht 4% gewijzigd door Tong70 op 18-08-2015 12:52:00 ]
pi_155526918
Nu Doflamingo verslagen is is dit zo'n beetje de nieuwe rangorde/powerscale in One Piece. Ik denk dat Monkey D Luffy in zijn sterkste vorm Gear 4 goed partij kan geven aan figuren als Marco, Jozu en Vista. Hij zou keihard af gaan tegen alles wat Upper-Top Tier is. Het zal niet lang duren voordat zijn sterkste kameraden Roronoa Zoro "the Pirate Hunter" (praktisch zijn rechterhand) en Black Leg Sanji ook tot Lower Top Tier gaan behoren. Twee arcs. Niet meer.

Het gaat nog wel een lange tijd duren voordat Monkey D Luffy in de buurt komt van zijn vader Monkey D Dragon. Zeker nog een paar jaar.


Upper-Top Tier
•Gol D. Roger ''Pirate King''
•The Gorosei ''Five Elder Stars''
•Borsalino "Kizaru"
•Dracule Mihawk "Hawk-Eye"
•Edward Newgate "Whitebeard"
•Issho "Fujitora"
•Kaido "of the Beasts"
•Kuzan "Aokiji"
•Marshall D. Teach "Blackbeard"
•Monkey D. Garp "Hero of the Marines"
•Monkey D. Dragon ''Revolutionary leader''
•Sakazuki "Akainu"
•Sengoku "the Buddha"
•Shanks "Red Hair"
;Silvers Rayleigh "Dark King"

Top Tier
•Jozu "Diamond Jozu"
•Marco "the Phoenix"
•Marshall D Teach "Blackbeard" (Pre skip)
•Sabo

Lower-Top Tier
•Donquixote Doflamingo "Heavenly Yaksha"
•Monkey D Luffy "Straw Hat" Gear 4 modus
•Shiliew "of the Rain"
•Zephyr "Black Arm"
•Eustass Kid
•Vista "Flower Sword"

Upper-High Tier
•Basil Hawkins "The Magician"
•Scratchmen Apoo "Roar of the Sea"
•Bartholomew Kuma "the Tyrant"
•Bartolomeo "the Cannibal"
•Jesus Burgess "Champion"
•Magellan
•Bastille "Shark Cutter"
•Boa Hancock "Pirate Empress"
•Caesar Clown "Master"
•Trafalgar Law "Surgeon of Death"
•Cavendish (As Hakuba)
•Don Chinjao "the Drill"
•Dalmatian
•Diamante
•Dragon (Large model)
•Emporio Ivankov "Okama King"
•Jinbe "Knight of the Sea"
•Kyros "Thunder Soldier of Rage"
•Momonga
•Pica
•Portgas D Ace "Fire Fist"
•Roronoa Zoro "the Pirate Hunter"
•Sai
•Sanji "Black Leg"
•Smoker "the White Hunter"
•Trebol
•Vergo "Demon Bamboo"

High Tier
•Bellamy "the Hyena"
•Brook "Soul King"
•Calgara "Shandora's Demon"
•Cavendish "Pirate Prince"
•Dellinger
•Dragon (Small Model)
•Elizabello II "The Fighting King"
•Enel "God"
•Franky "Cyborg"
•Gekko Moriah (with available shadows)
•Gladius
•Hody Jones (Transformed)
•Hyouzou
•Jora
•Kin'emon "Fox Fire"
•Lao G
•Little Oars Jr.
•Maynard "the Pursuer"
•Monet "Snow Woman"
•Montblanc Noland "Liar Noland"
•Nico Robin "Light of the Revolution"
•Oars "The Devil"
•Señor Pink
•Sentomaru
•Wadatsumi "Onyudo"

Lower-High Tier
•Baby 5
•Blue Gilly
•Buffalo
•Crocodile "Sir Crocodile"
•Gekko Moriah
•Hack "Hundredth Dan"
•Hajrudin "Pirate Mercenary"
•Ideo "Destruction Cannon"
•Machvise
•Monkey D. Luffy (Pre Skip)
•Nami "Cat Burglar"
•Pacifista
•Rob Lucci
•Shiki "the Golden Lion"
•Smoker (Pre Skip)
•Surume
•Tashigi
•Tony Tony Chopper "Cotton Candy Lover"
•Urouge "Mad Monk"
•Usopp "God"
•X Drake "Red Flag"

Upper-Mid Tier
•Bepo
•Boa Marigold
•Boa Sandersonia
•Brogy "the Red Ogre"
•Capone "Gang" Bege
•Caribou "Wet Hair"
•Dorry "the Blue Ogre"
•Fisher Tiger "The Adventurer"
•Fukaboshi
•Funk Brothers (Combined)
•Jean Ango "The Bandit"
•Jewelry Bonney "Big Eater" (Pre skip)
•Jabra
•Kaku "Mountain Wind"
•Killer "Massacre Soldier" (Pre skip)
•Neptune "God of the Sea"
•Nola "Master of the Sky"
•Orlumbus "Massacre Ruler"
•Roronoa Zoro (Pre Skip)
•Ryuuma "the King"
•Sanji (Pre Skip)
•Suleiman "the Beheader"
•Vander Decken IX
•Yeti Cool Brothers "Snowy Mountain Killers"

Mid Tier
•Absalom "of the Graveyard"
•Bentham "Mr. 2 Bon Kurei"
•Blueno
•Boo
•Brook (Pre Skip)
•Brownbeard "Boss"
•Coby
•Daruma
•Daz Bones "Mr. 1"
•Dosun
•Franky (Pre Skip)
•Fukuro "the Silent"
•Gan Fall "Knight of the Sky"
•Hannyabal
•Hina "Black Cage"
•Hody Jones
•Ikaros Much
•Inazuma
•Jean Bart
•Kashi
•Kumadori
•Manboshi
•Marguerite
•Minotauros
•Nico Robin (Pre Skip)
•Ohm "Skybreeder"
•Oimo
•Riku Dold III "Ricky"
•Ryuboshi
•Satori "of the Forest"
•Shura "Sky Rider"
•Tank Lepanto
•Wiper "Berserker"
•Yokozuna
•Zeo

Lower-Mid Tier
•Abdullah
•Arlong "the Saw"
•Bellamy (Pre Skip)
•Braham
•Chaka "the Jackal"
•Dagama
•Foxy "Silver Fox"
•Galdino "Mr. 3"
•Gedatsu "Sky Boss"
•Hammond
•Helmeppo
•Holy
•Jeet
•Kelly Funk
•Kalifa
•Kamakiri
•Ms. Merry Christmas
•Mr. 4
•Nami (Pre Skip)
•Nero "the Sea Weasel"
•Paula "Ms. Doublefinger"
•Paulie
•Peeply Lulu
•Pell "the Falcon"
•Perona "Ghost Princess"
•T-Bone "Ship Cutter"
•Tararan
•Tilestone
•Tony Tony Chopper (Pre Skip)
•Usopp (Pre Skip)
•Wanze
•Yama

Upper-Low Tier
•Alvida "Iron Mace"
•Buggy "the Clown"
•Chessmarimo
•Coby (Pre Skip)
•Dalton
•Gin "the Man-Demon"
•Hamburg "Full-Dash"
•Hatchan "Hachi"
•Helmeppo (Pre Skip)
•Jerry
•Kasagoba
•Krieg "Don Krieg"
•Kuro "of a Hundred Plans"
•Kuroobi
•Kumashi
•Mr. 5
•Ms. Valentine
•Sarkies "Big Knife"
•Wapol "Tin-Plate"

Low Tier
•Bluejam
•Cabaji "the Acrobat"
•Carne
•Chess
•Chew
•Fullbody "Ironfist Fullbody"
•Igaram "Mr. 8"
•Jango "One-Two Jango"
•Kuromarimo
•Masira "Salvage King"
•Mohmoo
•Montblanc Cricket
•Morgan "Axe-Hand"
•Mr. 9
•Ms. Goldenweek
•Ms. Monday
•Patty
•Pearl "Iron Wall"
•Richie
•Shoujou "Sonar King"
•Tashigi (Pre Skip)
•Vivi "Ms. Wednesday"

Lower-Low Tier
•Buchi
•Higuma
•Johnny
•Kuina
•Mohji "the Beast Tamer"
•Mr. 7
•Ms. Father's Day
•Porchemy
•Sabo (Pre Skip)
•Sham
•Spandam
•Yosaku

[ Bericht 0% gewijzigd door Tong70 op 25-08-2015 19:24:42 ]
pi_155530818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:19 schreef Tong70 het volgende:

Best indrukwekkend hoor.
Heb ook eens zo'n lijst gemaakt pre-skip.

Volgens jouw logica die ik terug zie komen moet je Absalom toch echt in Upper-mid zetten. Absalom is sterker dan Jabra. (tussen die tijd door heeft Sanji ook weer wat progressie gemaakt)
Je zet Kaku en Ryuuma ook bij elkaar in Upper-mid.

Nog wat opmerkingen: Jozu en Vista moeten lager. (mogelijk laat je Jozu staan, maar Vista moet echt heel wat lager is echt geen Doflamingo kaliber) Burgess ook iets lager. Magellan en Law zou ik ook iets lager zetten.

Crocodile en Moriah moeten hoger want die zouden veel van de mensen die een tier hoger staan hard verkrachten.

Waar is Eustass Kid?

Wapol zou ik echt ver, ver, omhoog gooien.



De Baku Baku no Mi is echt ontzettend broken. Toch staat Wapol zo laag. Terwijl iemand als Jora veel hoger staat.

[ Bericht 7% gewijzigd door TserrofEnoch op 25-08-2015 16:48:22 ]
pi_155531461
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:42 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Best indrukwekkend hoor.
Heb ook eens zo'n lijst gemaakt pre-skip.

Volgens jouw logica die ik terug zie komen moet je Absalom toch echt in Upper-mid zetten. Absalom is sterker dan Jabra. (tussen die tijd door heeft Sanji ook weer wat progressie gemaakt)
Je zet Kaku en Ryuuma ook bij elkaar in Upper-mid.

Nog wat opmerkingen: Jozu en Vista moeten lager. (mogelijk laat je Jozu staan, maar Vista moet echt heel wat lager is echt geen Doflamingo kaliber) Burgess ook iets lager. Magellan en Law zou ik ook iets lager zetten.

Crocodile en Moriah moeten hoger want die zouden veel van de mensen die een tier hoger staan hard verkrachten.

Waar is Eustass Kid?

Wapol zou ik echt ver, ver, omhoog gooien.

[ afbeelding ]

De Baku Baku no Mi is echt ontzettend broken. Toch staat Wapol zo laag. Terwijl iemand als Jora veel hoger staat.
Kan hier en daar nog wat aan geschraapt worden. Basil Hawkins en Scratchmen Apoo zullen in dezelfde league zitten als Ronoarao Zoro en Black Leg Sanji. Ik heb ze nog plaatsen lager staan van voor de timeskip. De laatste 2 aangepast. Ook nog kijken naar Crocodille en Moriah. Eustass Kid is een beest en pas 23 jaar..... Staat op het punt om het samen met Scratchmen Apoo en Basil Hawkins op te nemen tegen Kaido of the Beast. De ballen...... Ze zijn kansloos maar ze zullen ervaren wat het is om tegen de beste te moeten strijden. _O_

Edit: Trafalgar Law, Magellan, Burgess en Vista allemaal een tier lager. Doflamingo was inderdaad aan het spelen met Law.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tong70 op 25-08-2015 17:22:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')