abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 3 november 2000 @ 14:20:01 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_439962
Vol verbazing voor de TV gezeten, bij het volstrekte lulverhaal dat Hieke ophing over haar motivatie van de nominaties.

Dat ze op de twee lekkere smoeltjes stemde omdat ze haar concurrenten weg wil werken, dat is wel duidelijk. Alleen dat verhaal eromheen over fysieke capaciteiten en de kar trekken.. ongelooflijk. Letterlijk.

Ik kan er gewoon niet bij dat Hieke zo stom is dat zij echt denkt dat de kijker die lulkoek vreet. Het doet haar geen goed. Het imago van recht-door-zeëe nuchtere Fries heeft nu definitief plaatsgemaakt voor: berekenende, hypocriete achterbakse tante, 'uit dezelfde provincie als Willem'.

Merkwaardig ook hoe het ontdekken van nare karaktertrekjes iemands schoonheid aan kan tasten. Hieke wordt met de dag minder mooi terwijl ze er nog steeds hetzelfde uitziet.

Dat zat ik te overpeinzen, tot.. ik op de gedachte kwam dat Big Brother misschien geen genoegen neemt met de motivatie ik zie ze als mijn directe concurrenten en daarom stem ik op ze. !

Misschien redeneert Big Brother wel dat je op die manier iedereen wel kan nomineren, en dat je daarom een 'niet-speltactische' motivatie moet geven.
Met andere woorden: Hieke was wel gedwongen om met deze lariekoek aan te komen (al had ze dan nog wel met een beter verhaal op de proppen kunnen komen vind ik...

Klopt dit? Mogen de bewoners elkaar niet uit concurrentie-overwegingen wegstemmen? Of laat Hieke zich kennen als niet alleen achterbakser maar ook nog dommer dan enkele weken geleden voor mogelijk gehouden?

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 03-11-2000 14:23]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_440172
je kon het ook aan het gezicht van hieke zien dat ze helemaal niet geloofde wat ze zei !! vrij zwak hoor !!
  vrijdag 3 november 2000 @ 15:16:26 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_440211
En Koos...

De mannen nomineren om met vrouwen over te blijven.

Waren in BB1 de laatste 3 geen mannen ??

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 3 november 2000 @ 15:24:32 #4
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_440238
quote:
Op 03 november 2000 14:20 schreef Gert het volgende:

Klopt dit? Mogen de bewoners elkaar niet uit concurrentie-overwegingen wegstemmen? Of laat Hieke zich kennen als niet alleen achterbakser maar ook nog dommer dan enkele weken geleden voor mogelijk gehouden?


Ik kan het mij niet voorstellen. Mijn hypothese is, dat degene die de vragen stelde tijdens de nominatierondes (dus degene die de bewoners op motivatie controleerde) een of andere tweederangs-muts of incompetente eikel was, die zijn taak niet helemaal begreep. En dus niet verder doorvroeg toen Hieke haar hypocriete, achterbakse, gluiperige lulverhaal afstak. Een gemiste kans.

Hanneke-Tanneke Toverheks begint gelukkig iedere dag, ieder uur, een beetje van haar glans te verliezen. Binnen een paar weekjes kan ze de rol van overspelige huissloof verder gaan uitdiepen in Nieuw-Zwaagbeetsterwesttietsjterksteradeelhuizen, of hoe dat ongetwijfeld buitenlanderonvriendelijke incest-dorp ook heet waar ze woont.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_440454
quote:
[b]

Binnen een paar weekjes kan ze de rol van overspelige huissloof verder gaan uitdiepen in Nieuw-Zwaagbeetsterwesttietsjterksteradeelhuizen, of hoe dat ongetwijfeld buitenlanderonvriendelijke incest-dorp ook heet waar ze woont.


Mooi gezegd

[Dit bericht is gewijzigd door vinsie op 03-11-2000 16:29]

eh Beau.....ben je daar nog?
  vrijdag 3 november 2000 @ 16:39:45 #6
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_440493
Auwwwwwwww, m'n lieve Hieke zo aangevallen! Don't hate her for her beauty!!!

Het is eten of gegeten worden.

Verrassend lekker!
pi_440573
quote:
Op 03 november 2000 15:24 schreef Ringo het volgende:
[knip] of hoe dat ongetwijfeld buitenlanderonvriendelijke incest-dorp ook heet waar ze woont.
En gelukkig heb jij geen last van vooroordelen...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_440752
En wat te denken van de motivatie van Ferdi; Annet, omdat ze vegetarisch eet!?
pi_440833
Dat was toch niet z'n enige motivatie?
lekker belangrijk...
  vrijdag 3 november 2000 @ 20:03:34 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_440999
Hieke was toch de geen die er steeds op wijst dat het een spel is. Dus in die optiek mag ze iedereen uitschakelen die ze wil. Overigens heeft Dees haar toch ook genomineerd.

En wat de motivatie van Ferdi betreft is die al tot nu toe steeds het zelfde geweest. Hij vind Annet gewoon een zeur hij wil het alleen niet zo zeggen. En dat hij Robin nu een keer nomineert is niet meer dan normaal. Robin heeft Ferdi nu niet genominerd maar alle vorige keren wel.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')