abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 juli 2015 @ 11:03:41 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154053839



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154053924
Ik heb die 10400 en 5000 powerbank, en eigenlijk is dat wel voldoende aangezien 1 thuis ligt en ik 1 in mijn tas heb.
Maar op een of andere manier word ik toch door jullie getriggerd om ook die 10000 te halen. Mensen die van elke 2 hebben hier bijvoorbeeld, of "voor dat geld eigenlijk niet te laten liggen"
pi_154054064
Ik zoek de gouden 10000 power bank van Xiaomi voor een redelijke prijs.
Bij Allbuy is hij 11 euro net als de zilvere versie maar uitverkocht.
Banggood is hij zelfs 5 dollar duurder dan de zilvere versie, (20 euro) maar dat heb ik er niet voorover.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154054130
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154054436
Kent iemand dit merk? http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-984585.html
Ziet er ook wel goed uit.

Deze heb je ook nog daarvan http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-984584.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154054921
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 11:35 schreef Miniem het volgende:
Kent iemand dit merk? http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-984585.html
Ziet er ook wel goed uit.

Deze heb je ook nog daarvan http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-984584.html
Ken het niet, maar ik zoek eigenlijk een kabeltje van 30 cm o.i.d., ziet er verder wel goed uit dat REMAX.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154055995
:D Gister mijn Xiaomi Yi action cam gehad. Vandaag bezorger voor de deur met eenzelfde pakje, heeft BG er twee verstuurd _O- . Beide keren geen import kosten hoeven te betalen *O* .
pi_154056167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:52 schreef P4tje het volgende:
:D Gister mijn Xiaomi Yi action cam gehad. Vandaag bezorger voor de deur met eenzelfde pakje, heeft BG er twee verstuurd _O- . Beide keren geen import kosten hoeven te betalen *O* .
Wel zo netjes om het te melden daar om te kijken wat ze willen lijkt me. Of althans, ik zou dat wel doen als het om zo'n product gaat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154057115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 10:33 schreef rene90 het volgende:
En waar we buyincoins weleens vergeten, hebben ze nu ook de Xiaomi Fan voor 2,58 online staan:
linkje
Had me toch weer (5 x ¤2.77 - ¤0.81) - (5 x ¤2.32) = ¤1.98 bespaard. :(
pi_154057298
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:52 schreef P4tje het volgende:
:D Gister mijn Xiaomi Yi action cam gehad. Vandaag bezorger voor de deur met eenzelfde pakje, heeft BG er twee verstuurd _O- . Beide keren geen import kosten hoeven te betalen *O* .
openingsbod: 40 euro ;)
pi_154057415
Iemand die ervaring heeft met het terugsturen van spullen naar China? Mijn Chinese telefoon is stuk :{ Hoe kan ik die het goedkoopst terugsturen?

- hulp wordt zeer gewaardeerd! -
  zaterdag 4 juli 2015 @ 14:02:39 #12
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154057559
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Had me toch weer (5 x ¤2.77 - ¤0.81) - (5 x ¤2.32) = ¤1.98 bespaard. :(
Dan drink je dit weekend 1 glaasje minder en is de balans weer okay :Y
Of bekijk 't zo : da's weer 1,98 die je niet aan andere useless crap uitgeeft :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 4 juli 2015 @ 14:38:49 #13
13148 Shogo
Psycho...
pi_154058758
Xiaomi Ventilator _O_ Top ding! Bestel er gelijk nog 1 of meer. :P
  zaterdag 4 juli 2015 @ 15:35:50 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154060485
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:02 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dan drink je dit weekend 1 glaasje minder en is de balans weer okay :Y
Of bekijk 't zo : da's weer 1,98 die je niet aan andere useless crap uitgeeft :D
Hehe, of die 1.98 op de bank zetten met een procentje rente :+.

Heb je overigens die headset al in het engels?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:06:40 #15
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154061252
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 15:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hehe, of die 1.98 op de bank zetten met een procentje rente :+.

Heb je overigens die headset al in het engels?
Nope, Tinydeal support zou nog wat laten weten :D
Morgen maar eens een mailtje tegenaan gooien.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154061645
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:57 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand die ervaring heeft met het terugsturen van spullen naar China? Mijn Chinese telefoon is stuk :{ Hoe kan ik die het goedkoopst terugsturen?

- hulp wordt zeer gewaardeerd! -
Ik zou er niet aan beginnen. Heb al vaak zat op forums gelezen dat de pakketjes 'niet aankomen'.

Mocht je het wel doen, verzend hem dan wel met track en trace.
pi_154063656
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:57 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand die ervaring heeft met het terugsturen van spullen naar China? Mijn Chinese telefoon is stuk :{ Hoe kan ik die het goedkoopst terugsturen?

- hulp wordt zeer gewaardeerd! -
Toevallig een week of 2 geleden via postnl mijn Jiayu G4s naar Pandawill gestuurd,
was dood en viel nog een maandje binnen de garantie :P..

heb hem aangetekend laten verzenden (kost je +-26 euro tot 2 KG).
zonder aangetekend kost het 24,95 dacht ik en zonder tracking 18 euro.

Pakketje is paar dagen geleden bij Pandawill aangekomen ;)

Ik heb net ook een Xiaomi fan besteld, zie alleen nu wel dat die bij BIC goedkoper is :P..
Bij BG besteld.. ook nog maar ff 1tje bij BIC bestelllen dan!
Ben benieuwd!
pi_154065119
Fans ook besteld bij BIC, had ik dat maar 'n paar weken geleden gedaan toen ik ze in m'n winkelwagentje had gestopt maar uiteindelijk niet doorgezet heb (vanwege verhuizing) :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:45:15 #19
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154065596
Xiaomi bagpack :)






Ik wil er een :)
Starbucks, waar blijf je
pi_154065665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:45 schreef doctor.starbucks het volgende:
Xiaomi bagpack :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik wil er een :)
Vind je de tas ook echt mooi, of wil je hem omdat het 'Xiaomi' is? Ik vind hem nogal lelijk namelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:50:02 #21
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154065696
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:45 schreef doctor.starbucks het volgende:
Xiaomi bagpack :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik wil er een :)
Wederom geen USB of bluetooth! Kom op Xiaomi!
In de tusssentijd hou ik 't wel bij m'n ouwe trouwe 5.11 :)

En ook, ze hebben 't over
quote:
Exclusive logo embroidered on the bag, authentic guarantee.
zou ook leuk zijn als er dan ook een foto van was ofzo :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:52:13 #22
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154065746
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:50 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wederom geen USB of bluetooth! Kom op Xiaomi!
In de tusssentijd hou ik 't wel bij m'n ouwe trouwe 5.11 :)

En ook, ze hebben 't over

[..]

zou ook leuk zijn als er dan ook een foto van was ofzo :D
+180 euro voor een tas?
Starbucks, waar blijf je
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:55:49 #23
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154065836
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:52 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

+180 euro voor een tas?
230+ indertijd. Ding is die afgelopen 5 jaar overal met me mee naartoe geweest voor opdrachten, standard load-out is 7,4kg, zonder tablet of laptop.
O/T : voor ik "serieus" met Chinashoppen bezig was, was m'n "koophobby" EDC-stuff, maar omdat ik daar nu tot een goeie uitrusting ben gekomen werd het tijd voor wat anders :)

Dat zie ik dat rugzakje nog niet doen, eerlijk gezegd.

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 04-07-2015 19:02:09 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154066125
Wat een gezeik met BIC:
quote:
Shipping address is not completed, please confirm it.
Terwijl ik al 5x bevestigd heb, en de knop ook al uitgegrijsd is.

Edit:
Bevestiging was dus het probleem niet, het adres was 'incompleet' (state en telefoon :'))
pi_154066376
Ik werk nu via de Web Video Caster app om video's die niet op YouTube staan te streamen, dit werkt soms maar ook heel vaak niet.. Erg frustrerend.. Zit er aan te denken om gewoon een mini-pc achter mijn tv te zetten. Nu is mijn vraag of jullie daar toevallig ervaring mee hebben.
pi_154066652
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:19 schreef zerokil het volgende:
Ik werk nu via de Web Video Caster app om video's die niet op YouTube staan te streamen, dit werkt soms maar ook heel vaak niet.. Erg frustrerend.. Zit er aan te denken om gewoon een mini-pc achter mijn tv te zetten. Nu is mijn vraag of jullie daar toevallig ervaring mee hebben.
Er staan 2 reviews online van de Pipo X7 en Pipo X7S, daar kan je een beetje inlezen hoe of wat:
http://frontpage.fok.nl/tag/chinaopfok
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 4 juli 2015 @ 20:22:02 #27
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154067983
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:19 schreef zerokil het volgende:
Ik werk nu via de Web Video Caster app om video's die niet op YouTube staan te streamen, dit werkt soms maar ook heel vaak niet.. Erg frustrerend.. Zit er aan te denken om gewoon een mini-pc achter mijn tv te zetten. Nu is mijn vraag of jullie daar toevallig ervaring mee hebben.
Niks dan lof voor mijn Ainol Mini PC voor dat doeleinde.

Met als extra voordeel : géén extra warmteontwikkeling en een 7000mah accu ingebouwd, voor werken op elke locatie of om als Powerbank je foon oid op te laden.
_O_ _O_
pi_154068058
Denk dat ik mn 10000 Powerbank maar haal bij Ali ipv. Allbuy, aangezien de vorige verzendingen daar 6 weken duurde.
Iemand nog slechte ervaringen met Xiaomi PBs van Ali?
  zaterdag 4 juli 2015 @ 20:28:22 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154068154
@ TT:
Laat die maar uit je Earson brullen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 4 juli 2015 @ 20:51:32 #30
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154068818
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:25 schreef Onufriev het volgende:
Denk dat ik mn 10000 Powerbank maar haal bij Ali ipv. Allbuy, aangezien de vorige verzendingen daar 6 weken duurde.
Iemand nog slechte ervaringen met Xiaomi PBs van Ali?
Ik haal redelijk wat bij Ali, maar powerbanks zou ik daar echt niet snel kopen vanwege het hoge risico op fakes.
Het prijsverschil tussen de shops is soms maar een paar centen, koop 'm gewoon bij 'n vertrouwde shop.

Heeft BG atm niet een leuke deal?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154069457
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik haal redelijk wat bij Ali, maar powerbanks zou ik daar echt niet snel kopen vanwege het hoge risico op fakes.
Het prijsverschil tussen de shops is soms maar een paar centen, koop 'm gewoon bij 'n vertrouwde shop.

Heeft BG atm niet een leuke deal?
Hmm nee, goedkoopste zijn dus Ali en Allbuy. Wel bedankt voor je waarschuwing (y)
pi_154069930
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:16 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Hmm nee, goedkoopste zijn dus Ali en Allbuy. Wel bedankt voor je waarschuwing (y)
Goedkoopste op Ali = waarschijnlijk nep. Lees sowieso de OP even met betrekking tot Ali ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:44:27 #33
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154070288
Yay! Deelorder bij Gearbest eindelijk verzonden.
Wel het Ganzo-mes, niet de KCX-045.
Ff kijken of ik het niet geregeld krijg dat ze me de KCX refunden, en ik die dan ergens anders vandaan haal. Wil dat ding graag 's testen tegenover de KCX-017.

Verder wacht ik nog op een FastTech order van 'n ander Ganzo-mes dan volgens tracking op 4 juni HK verlaten zou hebben. Nu had ik al wel gehoord dat HK Post atm tra(a)gjes(/isch) was, maar toch maar 's polsen bij FastTech morgen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154070390
Handig, die vergelijking op Allbuy:


Dan maar Gearbest proberen :P
pi_154070486
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Handig, die vergelijking op Allbuy:
[ afbeelding ]

Dan maar Gearbest proberen :P
Ik had in het vorige topic een coupon gezet dat hij bij banggood voor 12.38 ofzo te halen is, moet je even terug zoeken. Mijn voorkeur zou zeker naar banggood gaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154073987
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik had in het vorige topic een coupon gezet dat hij bij banggood voor 12.38 ofzo te halen is, moet je even terug zoeken. Mijn voorkeur zou zeker naar banggood gaan.
Ik meende ook zoeits, en had al gezocht, maar kon niks vinden. Geen wonder aangezien jij 'm als banggoed had gepost. Hij is alleen alweer duurder (ook met code) dan wanneer jij m poste helaas.
pi_154078359
En de pistons 3 van banggood zijn bij mij verzonden voor ¤5,79 met punten :)!!
pi_154078505
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:01 schreef Serpent207 het volgende:
En de pistons 3 van banggood zijn bij mij verzonden voor ¤5,79 met punten :)!!
Yes die van mij zijn ook verzonden ^O^
pi_154079684
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:13 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Yes die van mij zijn ook verzonden ^O^
mijn 2 orders ook :d 1 normaal verzonden 1 direct mail.
:]
  zondag 5 juli 2015 @ 11:25:49 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154079739
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:01 schreef Serpent207 het volgende:
En de pistons 3 van banggood zijn bij mij verzonden voor ¤5,79 met punten :)!!
Mijn 2 ook :)
http://m.gearbest.com/ear(...)QGdtYWlsLmNvbXwyODQ0
Xiaomi Youth Edition Piston Earphone 3

Voor $7.99 op gearbest. Of zijn dat niet de normale piston 3?

Edit, ja zijn anders

[ Bericht 1% gewijzigd door Catch22- op 05-07-2015 11:38:35 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154081897
Ik zoek een mobieltje voor een bejaarde persoon.
Eisen: geen-touchscreen, dual-sim, grote knoppen, luidspreker.

Is dit iets? http://www.aliexpress.com(...).32010308.4.2.uzKpPU

Andere suggesties? :)
pi_154082363
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

Toevallig een week of 2 geleden via postnl mijn Jiayu G4s naar Pandawill gestuurd,
was dood en viel nog een maandje binnen de garantie :P..

heb hem aangetekend laten verzenden (kost je +-26 euro tot 2 KG).
zonder aangetekend kost het 24,95 dacht ik en zonder tracking 18 euro.

Pakketje is paar dagen geleden bij Pandawill aangekomen ;)

Ik heb net ook een Xiaomi fan besteld, zie alleen nu wel dat die bij BIC goedkoper is :P..
Bij BG besteld.. ook nog maar ff 1tje bij BIC bestelllen dan!
Ben benieuwd!
Thanks! Is het trouwens niet handige om via brievenbuspost aangetekend te doen? Lijkt me goedkoper...
  zondag 5 juli 2015 @ 13:33:23 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154082807
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:00 schreef Drifter__ het volgende:
Ik zoek een mobieltje voor een bejaarde persoon.
Eisen: geen-touchscreen, dual-sim, grote knoppen, luidspreker.

Is dit iets? http://www.aliexpress.com(...).32010308.4.2.uzKpPU

Andere suggesties? :)
Gewoon in NL een 'Emporia' halen?
quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154082862
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon in NL een 'Emporia' halen?

[..]

Emporia heeft geen dual sim......?
pi_154083144
Gearbest :')

Pakketje van 6 mei nog niet ontvangen, via ticket service getracht een oplossing te zoeken maar helaas. Sinds 23 juni geen reactie meer van ze ontvangen. Nu dus afgelopen vrijdag een Paypal geschil geopend en krijg net een reactie binnen via het ticket systeem van Gearbest:

Since it is so long time, maybe your package is delayed by the post office,custom or the weather. But we will solve the problem now. Do you want to resend or get refund?

As you didn't pay for the insurance, if you want to get refund, we will refund 6usd to your paypal account or 12usd to your GB wallet.

If you want to resend, you need pay half of the product price.


Rot op Gearbest, een verzekering kopen is niet nodig jullie moeten gewoon je verantwoordelijkheid nemen en een resend doen / refund. 12 dollar naar GB-wallet klinkt leuk maar ik heb toen nog 6 dollar uit dat ding gebruikt dus dan moet ik 18 dollar terug krijgen. Plus dat je maar 1/3 van je GB-wallet kan gebruiken op een order, dus iets van 3 dollar kan ik maar 1 dollar GB-wallet voor pakken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 5 juli 2015 @ 13:47:33 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154083159
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:35 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Emporia heeft geen dual sim......?
Uh. :P Kan zomaar inderdaad.

- ff een headsup, ff teruggelezen in het topic, maar die BIC fan is vóór Xiaomi, niet vàn Xiaomi.

Gewoon een fake dus (zie USB-logo, geen MI-logo). Waarschijnlijk niet met de aan/uit-knop van je powerbank te gebruiken. Dus een echte Xiaomi-fan, haalt een echte Xiaomi fan. :P

En over Xiaomi rugtassen gesproken, had zelf deze wel gewild. :o

Maar...
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:55 schreef shiznuts het volgende:
[..] Jammer dat incl. verzenden een rugtas niet zo heel attractief om te halen is. Prijs gelijk dubbel.


[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 05-07-2015 15:28:21 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154086228
ZIt nog te wachten op mijn xiaomi fan, damn kan dat ding echt wel gebruiken.
Waarom wilt iedereen toch alles van xiaomi xD?
  zondag 5 juli 2015 @ 16:31:47 #48
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154088865
Ik heb zo'n earson ER-151 besteld. Ik lees er op internet goede verhalen over. Zijn er nog meer mensen hier die het geval ook hebben? Is de bass een beetje goed? Is namelijk voor een maat van me.
  zondag 5 juli 2015 @ 16:32:16 #49
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154088880
En Xiaomi _O_
pi_154089327
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 16:31 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb zo'n earson ER-151 besteld. Ik lees er op internet goede verhalen over. Zijn er nog meer mensen hier die het geval ook hebben? Is de bass een beetje goed? Is namelijk voor een maat van me.
Nee echt een kut ding en niemand hier heeft ervaring.
  zondag 5 juli 2015 @ 17:11:04 #51
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154090242
Nice, YZXStudio heeft 'n TaoBao shop :)
Toch maar 's uitzoeken hoe dat TaoBao gedoe werkt :)

quote:
shiiiiiiizz! hoe doe ik TaoBao'n? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 5 juli 2015 @ 17:38:11 #52
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154091160
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:18 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Thanks! Is het trouwens niet handige om via brievenbuspost aangetekend te doen? Lijkt me goedkoper...
|
Hoe stuur jij een doosje via brievenbuspost. Dat wordt niet geaccepteerd door postnl omdat hij de limiet grote overschrijd. Daarnaast is verplicht bij de webshop (althans pandawill, maar volgens mij bij alle webshops wel) om hem in het originele doosje + Accessoires terug te sturen.
pi_154092603
quote:
12s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:11 schreef dodge_911 het volgende:
Nice, YZXStudio heeft 'n TaoBao shop :)
Toch maar 's uitzoeken hoe dat TaoBao gedoe werkt :)

[..]

-Product zoeken dat je wilt (in chrome kan je een hoop automatisch laten vertalen)
-link kopiëren van product dat je wilt
-site van een agent opendoen (Basetao gebruik ik zelf, cssbuy, of andere in de OP zijn nog mogelijkheden)
-order plaatsen (jij plaats order bij agent, zij kopen het product aan op Taobao)
-Eenmaal product aangekomen bij agent kan je het laten verzenden naar jou thuis. Verzendkosten zullen afhangen van welke shopping je kiest (een vijf a tiental mogelijkheden) + wat het gewicht is van het product.
  zondag 5 juli 2015 @ 18:32:18 #54
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154092620
mp4nation heeft 15% off met 4th2015

Vsonic vsd5 gekocht. De 3-serie bevalt goed dus de collectie compleet maken :)



[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 05-07-2015 21:53:04 ]
  zondag 5 juli 2015 @ 18:33:11 #55
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154092657
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik had in het vorige topic een coupon gezet dat hij bij banggood voor 12.38 ofzo te halen is, moet je even terug zoeken. Mijn voorkeur zou zeker naar banggood gaan.
Nou... m'n powerbank van Gearbest kwam prima aan, maar mijn Xiaomi fan ga ik niet meer krijgen voor m'n vakantie komend weekend, vermoed ik zo... dus ja.. doe toch maar Banggood als het weinig scheelt. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_154094568
quote:
12s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:11 schreef dodge_911 het volgende:
Nice, YZXStudio heeft 'n TaoBao shop :)
Toch maar 's uitzoeken hoe dat TaoBao gedoe werkt :)

[..]

Heb even rondgekeken, en zag deze: http://item.taobao.com/it(...)N1x8m&id=44324449964
Ze claimen dat het origineel is, zou mooi zijn. QC2.0 voor een schappelijke prijs.
Ga dit maar eens bestellen.
  zondag 5 juli 2015 @ 20:09:51 #57
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154095881
Mensen hier ervaring met de handling time van DX.com? Bij het bestelde product staat: Handling Time: 2-4 business days. Inmiddels is het al 8 dagen gelden dat het product besteld is maar er staat nu steeds "unshipped" bij de order.... Ben benieuwd of ik ik de bestelling binnen 13 dagen nog binnen ga krijgen. Daarna zijn we op vakantie.
  zondag 5 juli 2015 @ 20:10:04 #58
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154095891
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2015 16:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee echt een kut ding en niemand hier heeft ervaring.
Bedankt voor je bijdrage.

Overigens heb ik een 10400mah Xiaomi Powerbank bij banggood gekocht. Ding werkt uitstekend. Kan mijn HTC er makkelijk 4x mee opladen. En een bijpassende protective case ook besteld :P
pi_154095915
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:09 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen hier ervaring met de handling time van DX.com? Bij het bestelde product staat: Handling Time: 2-4 business days. Inmiddels is het al 8 dagen gelden dat het product besteld is maar er staat nu steeds "unshipped" bij de order.... Ben benieuwd of ik ik de bestelling binnen 13 dagen nog binnen ga krijgen. Daarna zijn we op vakantie.
Als je voor gewone shipping hebt gekozen ga je het zeer waarschijnlijk niet meer krijgen binnen 13 dagen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154095916
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:09 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen hier ervaring met de handling time van DX.com? Bij het bestelde product staat: Handling Time: 2-4 business days. Inmiddels is het al 8 dagen gelden dat het product besteld is maar er staat nu steeds "unshipped" bij de order.... Ben benieuwd of ik ik de bestelling binnen 13 dagen nog binnen ga krijgen. Daarna zijn we op vakantie.
als het een sleutelhanger is misschien. Iets groters kun je wel vergeten.
:]
  zondag 5 juli 2015 @ 20:13:10 #61
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154095967
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je voor gewone shipping hebt gekozen ga je het zeer waarschijnlijk niet meer krijgen binnen 13 dagen.
In de zin van? Het is wel besteld op de Europese site van DX
  zondag 5 juli 2015 @ 20:13:44 #62
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154095983
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef wootahH het volgende:

[..]

als het een sleutelhanger is misschien. Iets groters kun je wel vergeten.
Hier gaat het om:

http://eud.dx.com/product(...)4381286#.VZlzz3jeNyY
pi_154096199
Hmm had je toch beter hier wat meer rond kunnen kijken voor je die besteld had.
Die ga je niet ontvangen voor je op vakantie gaat ben ik bang.
DX belooft daar snelle levertijden maar het komt gewoon uit china en als hij nog niet geshipped is duurt het nog minimaal 10 werkdagen gok ik.
Ik raad je aan je order te annuleren en m te bestellen bij banggood, dan krijg je hem misschien nog op tijd. Je kunt ook een dure shipping methode kiezen maar dan ben je zo 20 euro verder.
Als je het perse wil voor je op vakantie gaat kun je het beter gewoon in Nederland kopen.
China shoppen met haast is meestal vooral frustrerend.

quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef .Neovo. het volgende:

[..]
Bedankt voor je bijdrage.
Als je even een beetje terugleest of de zoek functie gebruikt kun je terug vinden dat de meeste mensen hier de earson hebben en er zeer tevreden over zijn.

[ Bericht 24% gewijzigd door Zspirit op 05-07-2015 20:28:11 ]
Gegroet!
  zondag 5 juli 2015 @ 20:21:15 #64
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154096219
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

In de zin van? Het is wel besteld op de Europese site van DX
Die schijnt net zo goed vanuit China te versturen.
edit: wat meneer hierboven net iets eerder en veel uitgebreider zegt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_154096377
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.

Iedereen hier heeft de Earson, en het is echt een hele goede speaker.
pi_154096762
Ik heb schoenen besteld via alibuy.
Ben benieuwd, heb ooit een blazer bij banggood besteld, die was van prima kwaliteit en echt maar 10 euro ofzo. Toch heb ik ook veel gehoord over slechte kwaliteit of beschadigde kleding dus het is even afwachten.
vind het mooie schoenen en voor 18 euro wil ik de gok wel wagen, de seller heeft ook aardig wat feedback.
http://www.aliexpress.com(...)oes/32237669794.html
Gegroet!
  zondag 5 juli 2015 @ 22:34:10 #67
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154101048
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Zspirit het volgende:
Hmm had je toch beter hier wat meer rond kunnen kijken voor je die besteld had.
Die ga je niet ontvangen voor je op vakantie gaat ben ik bang.
DX belooft daar snelle levertijden maar het komt gewoon uit china en als hij nog niet geshipped is duurt het nog minimaal 10 werkdagen gok ik.
Ik raad je aan je order te annuleren en m te bestellen bij banggood, dan krijg je hem misschien nog op tijd. Je kunt ook een dure shipping methode kiezen maar dan ben je zo 20 euro verder.
Als je het perse wil voor je op vakantie gaat kun je het beter gewoon in Nederland kopen.
China shoppen met haast is meestal vooral frustrerend.

[..]

Als je even een beetje terugleest of de zoek functie gebruikt kun je terug vinden dat de meeste mensen hier de earson hebben en er zeer tevreden over zijn.
Hoe kun je die duurder verzendmethode selecteren?
pi_154101239
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:34 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hoe kun je die duurder verzendmethode selecteren?
In je winkelmandje, vergeet ook niet coupon FOKNLBG (of MIDYEAR6 als die nog geldig is). Maar...nog geen garantie dat het dan voor je vakantie binnen is. Of je met DHL o.i.d. pakken maar dan heb je een veel grotere kans op douanekosten.

Of...je pakt op banggood het UK warehouse, dan heb je het wel sneller binnen en geen douanekosten ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 5 juli 2015 @ 22:43:04 #69
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154101329
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

In je winkelmandje, vergeet ook niet coupon FOKNLBG (of MIDYEAR6 als die nog geldig is). Maar...nog geen garantie dat het dan voor je vakantie binnen is. Of je met DHL o.i.d. pakken maar dan heb je een veel grotere kans op douanekosten.

Of...je pakt op banggood het UK warehouse, dan heb je het wel sneller binnen en geen douanekosten ;)
De bestelling is vorige week al geplaatst. Deze is dus al verdwenen uit het winkelmandje ;)
pi_154101514
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De bestelling is vorige week al geplaatst. Deze is dus al verdwenen uit het winkelmandje ;)
Dus je wilt hem alsnog via DX sneller laten verzenden? Ben bang dat dat niet gaat lukken dus daarom beter annuleren en uit het UK warehouse halen van banggood ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154101723
Met DX heb ik alleen maar slechte ervaring, ze komen nooit hun belofte na.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:58:40 #72
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154101861
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dus je wilt hem alsnog via DX sneller laten verzenden? Ben bang dat dat niet gaat lukken dus daarom beter annuleren en uit het UK warehouse halen van banggood ;)
Oke. Ik heb net een annulering aangevraagd. Krijg je daar snel reactie op? En hoe lang doet Banggood erover om producten in Nederland te krijgen?
pi_154101944
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:58 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Oke. Ik heb net een annulering aangevraagd. Krijg je daar snel reactie op? En hoe lang doet Banggood erover om producten in Nederland te krijgen?
Ik kreeg mijn refund binnen een halfuur terug. Bij duurt het gemiddeld 8 werk dagen voordat ik mijn bestelling geleverd krijgt.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:02:14 #74
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154101984
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Ik kreeg mijn refund binnen een halfuur terug. Bij duurt het gemiddeld 8 werk dagen voordat ik mijn bestelling geleverd krijgt.
Via een mail neem ik aan?
pi_154102084
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:02 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Via een mail neem ik aan?
Via paypal .
  zondag 5 juli 2015 @ 23:10:44 #76
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154102258
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Via paypal .
Het kan aan mij liggen maar ik kan geen knop vinden om te annuleren:

http://eud.dx.com/order
pi_154102285
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:10 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen maar ik kan geen knop vinden om te annuleren:

http://eud.dx.com/order
Best kan je dat doen via een chat medewerker.
  zondag 5 juli 2015 @ 23:12:58 #78
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154102344
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:11 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Best kan je dat doen via een chat medewerker.
Even wachten tot er iemand online komt ;)
  maandag 6 juli 2015 @ 06:41:49 #79
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154106985
http://banggood.com/Eachi(...)er-Mic-p-952089.html

Iemand ervaring met dit apparaatje/dergelijke apparaten?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_154107177
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Via paypal .
Een annulering via PayPal? Nee hoor, gewoon via de shop zelf.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 6 juli 2015 @ 07:45:57 #81
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154107222
Bedankt voor jullie tips mbt het bestellen van de SJCAM op Banggood ipv bij DX. IK heb daar de order geannuleerd en ga hem nu bij Banggood bestellen. Hebben jullie toevallig nog leuke kortingscodes?
pi_154107238
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 07:45 schreef Sunri5e het volgende:
Bedankt voor jullie tips mbt het bestellen van de SJCAM op Banggood ipv bij DX. IK heb daar de order geannuleerd en ga hem nu bij Banggood bestellen. Hebben jullie toevallig nog leuke kortingscodes?
FOKNLBG werkt sowieso, 5% korting.
pi_154107289
en op cashbackxl.nl een account aanmaken, dan via die website doorklikken naar banggood, dan je product in je mandje en nog de kortingscode FOKNLBG eroverheen (of MIDYEAR6 als die nog geldig is)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154107400
En ook mijn Pistons zijn verstuurd zie ik. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154108643
banggood's CS verdient wat mij betreft een dikke pluim.
Nooit gezeur ermee.
Pakketje 5 weken geleden besteld, schijnt al 3 weken in NL te liggen, volgens postnl niet terug te vinden -> waarschijnlijk zoekgeraakt.

Ik meld dit aan BG, meteen de vraag of ik een resend of een refund wil. Geen gezeur over wacht nog een week, geen store credit, geen gezeur over contact post office terwijl dat al gedaan is gewoon top!
Heb bij banggood wat dat betreft nog nooit problemen gehad, lijkt ook wel of hun CS de engelse taal veel beter machtig is en snapt dat ze een meer westerse instelling moeten hebben.

Zag ze trouwens ook op marktplaats adverteren _O-

Dit in tegenstelling tot allbuy die vorige week een reactie wisten te geven nadat ik nogmaals om een reactie had gevraag, maar waarna het alweer bijna een week stil is.

edit: en voor wie niet wil wachten op een earson-151 en er veel te veel voor wil betalen: nu in de aanbieding http://www.audiostreamers(...)e-btp04-outdoor.html

[ Bericht 11% gewijzigd door johanndoe op 06-07-2015 10:15:01 ]
pi_154108928
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:08 schreef johanndoe het volgende:
banggood's CS verdient wat mij betreft een dikke pluim.
Nooit gezeur ermee.
Pakketje 5 weken geleden besteld, schijnt al 3 weken in NL te liggen, volgens postnl niet terug te vinden -> waarschijnlijk zoekgeraakt.

Ik meld dit aan BG, meteen de vraag of ik een resend of een refund wil. Geen gezeur over wacht nog een week, geen store credit, geen gezeur over contact post office terwijl dat al gedaan is gewoon top!
Heb bij banggood wat dat betreft nog nooit problemen gehad, lijkt ook wel of hun CS de engelse taal veel beter machtig is en snapt dat ze een meer westerse instelling moeten hebben.

Zag ze trouwens ook op marktplaats adverteren _O-

Dit in tegenstelling tot allbuy die vorige week een reactie wisten te geven nadat ik nogmaals om een reactie had gevraag, maar waarna het alweer bijna een week stil is.

edit: en voor wie niet wil wachten op een earson-151 en er veel te veel voor wil betalen: nu in de aanbieding http://www.audiostreamers(...)e-btp04-outdoor.html
50 euro vind ik nog steeds veel te veel als je hem voor 18 dollar kan halen :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154109040
Is dar een nieuwe versie ofzo?
Die ziet er anders uit dan die van mij.
Gegroet!
  maandag 6 juli 2015 @ 10:48:00 #88
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154109200
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:37 schreef Zspirit het volgende:
Is dar een nieuwe versie ofzo?
Die ziet er anders uit dan die van mij.
Dat is ongeveer hetzelfde beestje maar dan met wat 'customized' features voor het OEM brand hercules. Zo ook een schroef draad aan de onderkant voor op statieven etc.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154109305
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:08 schreef johanndoe het volgende:
Zag ze trouwens ook op marktplaats adverteren _O-
Dat gaat gewoon via adsense van Google en kun je op elke site tegen komen gezien je eigen browsegedrag.

quote:
edit: en voor wie niet wil wachten op een earson-151 en er veel te veel voor wil betalen: nu in de aanbieding http://www.audiostreamers(...)e-btp04-outdoor.html
50 ¤ is wel wat duur toch?
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html

-

Wie wil er nog een coole bluetooth speaker uit de toekomst? :P
http://www.banggood.com/M(...)peaker-p-972634.html
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154110572
http://www.banggood.com/M(...)80115.html?bid=12704

Wauw, ook een Ubuntu stick! :) Ik ben benieuwd of het makkelijk is om er andere distributies op te zetten. In combinatie met Open ELEC zou het perfect zijn. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154111893
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:53 schreef dimmak het volgende:
Dat gaat gewoon via adsense van Google en kun je op elke site tegen komen gezien je eigen browsegedrag.
heb adblock dus adsense adverts zie ik nooit.

Zou kunnen dat marktplaats dat weet te omzeilen, aangezien ze bijna 16000 producten als verkoper hebben staan http://www.marktplaats.nl/verkopers/22638708.html
pi_154112177
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:13 schreef johanndoe het volgende:

[..]

heb adblock dus adsense adverts zie ik nooit.

Zou kunnen dat marktplaats dat weet te omzeilen, aangezien ze bijna 16000 producten als verkoper hebben staan http://www.marktplaats.nl/verkopers/22638708.html
Marktplaats heeft daar geloof ik ook één of andere service voor. Maar dit is een goede zaak. Nu de website nog in het Nederlands. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 6 juli 2015 @ 13:35:05 #93
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154112333
Op mijn (china) tweakerblog heb ik een review gepost van de Earson ER-160 bluetooth speaker.

Met onder andere deze vergelijking:

Hopelijk hebben de mensen die nog aan het kijken waren naar de Earsons speakers er wat aan :7

(Klik voor de review, of lees hem op mijn Tweakersblog)

[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 06-07-2015 13:54:21 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 6 juli 2015 @ 14:27:56 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154113781
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:27 schreef dimmak het volgende:
Marktplaats heeft daar geloof ik ook één of andere service voor. Maar dit is een goede zaak. Nu de website nog in het Nederlands.
Nee liever niet. vertaalde productnamen is een kriem.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154113933
quote:
16s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef tokko1 het volgende:
Op mijn (china) tweakerblog heb ik een review gepost van de Earson ER-160 bluetooth speaker.
[ afbeelding ]
Met onder andere deze vergelijking:
[ afbeelding ]
Hopelijk hebben de mensen die nog aan het kijken waren naar de Earsons speakers er wat aan :7

(Klik voor de review, of lees hem op mijn Tweakersblog)
Fijne review bedankt!
Gebruik je serieus liever één 160, dan twee 151? Appart.
Ben nog erg tevreden met mijn 151 maar de 160 komt ook vast bij een goede aanbieding!
Gegroet!
pi_154115519
ik zoek een oplader (op batterij/accu) voor de iphone 5 om mee te nemen op reis.. weet iemand een linkje?
  maandag 6 juli 2015 @ 15:41:03 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154115527
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:40 schreef julian6 het volgende:
ik zoek een oplader (op batterij/accu) voor de iphone 5 om mee te nemen op reis.. weet iemand een linkje?
Een powerbank dus?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154115548
quote:
11s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Een powerbank dus?
ah heet dat zo? ja dat :P
  maandag 6 juli 2015 @ 15:47:37 #99
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154115660
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:42 schreef julian6 het volgende:

[..]

ah heet dat zo? ja dat :P
Xiaomi 5000/10000/10400/16000.
Welke shop het goedkoopst is zoek je zelf maar uit :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 6 juli 2015 @ 16:04:33 #100
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154116162
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Fijne review bedankt!
Gebruik je serieus liever één 160, dan twee 151? Appart.
Ben nog erg tevreden met mijn 151 maar de 160 komt ook vast bij een goede aanbieding!
Ja, het is niet zo dat je bij tweer ER-151 echt het geluid verdubbelt. En moet je weer kabelbende mee nemen.

Nu gewoon één speaker met eventueel kabeltje (MP3 playback is standalone)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154117043
Niet perse China gerelateerd maar aangezien hier ook veel users zitten die veel gadgets hebben en ook tobo's bestellen.
Wat is een fijn toetsenbord voor max 25 a 30 euro? Wil het morgen in huis hebben, dus webshop in NL.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 6 juli 2015 @ 16:29:27 #102
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_154117176
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Miniem het volgende:
Niet perse China gerelateerd maar aangezien hier ook veel users zitten die veel gadgets hebben en ook tobo's bestellen.
Wat is een fijn toetsenbord voor max 25 a 30 euro? Wil het morgen in huis hebben, dus webshop in NL.
Kijk hier even: http://tweakers.net/categ(...)NrFCyMjaD8TLzlKwMagE

Dit is niet echt de plek hiervoor namelijk.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_154117323
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Kijk hier even: http://tweakers.net/categ(...)NrFCyMjaD8TLzlKwMagE

Dit is niet echt de plek hiervoor namelijk.
Echt wel.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 6 juli 2015 @ 16:42:48 #104
366734 dimmak
bitcoin
pi_154117594
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:34 schreef Miniem het volgende:

[..]

Echt wel.
In dat geval:

http://www.banggood.com/E(...)-Mouse-p-950439.html
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154117665
quote:
Dat heb ik niet morgen in huis. :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 6 juli 2015 @ 16:47:20 #106
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154117742
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Miniem het volgende:

Er zijn een paar merken die wel is hier voorbij komen, maar er is werkelijk zo veel beschikbaar in china.. kan alleen zeggen waar ik ervaring mee heb.

En dat is, Fühlen.
http://www.fuhlenstyle.com/

Oa de MK950.

(Hier de review van mij in het reviewtopic)

En ohja, als je dingen morgen in huis wilt hebben moet je gewoon naar de blokker fietsen en daar iets halen, want in een china topic gaat dat natuurlijk nérgens over.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154118027
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:50 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wederom geen USB of bluetooth! Kom op Xiaomi!
In de tusssentijd hou ik 't wel bij m'n ouwe trouwe 5.11 :)

En ook, ze hebben 't over

[..]

zou ook leuk zijn als er dan ook een foto van was ofzo :D
Oh gaaf, nog een 5.11 tas liefhebber op Fok! :)

Ik heb de Rush 24.

Ideale tas. Laptop tas voor naar mijn werk en alles wat ik zo'n beetje kan bedenken past er in. Mijn matje, slaapzak en tent passen er in en alles wat ik verder nodig denk te hebben voor een weekend camperen (neem niet veel mee met camperen).
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  maandag 6 juli 2015 @ 17:23:56 #108
366734 dimmak
bitcoin
pi_154118718
Wat zijn mijn BG punten eigenlijk waard? Ik kan het niet meer terugvinden. Heb er zo'n 1500.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154119103
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Miniem het volgende:
Niet perse China gerelateerd maar aangezien hier ook veel users zitten die veel gadgets hebben en ook tobo's bestellen.
Wat is een fijn toetsenbord voor max 25 a 30 euro? Wil het morgen in huis hebben, dus webshop in NL.
Sharkoon skiller of de sharkoon skiller pro als je een echt goed toetsenbord wilt voor weinig.
pi_154119200
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:23 schreef dimmak het volgende:
Wat zijn mijn BG punten eigenlijk waard? Ik kan het niet meer terugvinden. Heb er zo'n 1500.
1 point = 1 dollarcent. Je kan wel maar een max aantal punten besteden per product, ligt er dan aan hoe duur het is. Ze doen t ook niet bij sales.
pi_154119306
Een WTF-momentje van Gearbest....

Heb daar een ticket open staan omdat ik iets al 2 maanden niet ontvangen heb. Via de ticket bieden ze geen oplossing dus een paypal geschil geopend en opeens kan het wel worden opgelost.

Krijg ik nu opeens een mail:
"Dear Rene
Thank you for contacting eve rbuying :')

Verder nog een heel verhaal met vervolgens een link naar mijn ticket van gearbest en of ik 45 werkdagen wil wachten en ze daarna met een oplossing komen :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 6 juli 2015 @ 18:35:07 #112
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154120523
Oud-werknemer die bij de concurrent is gaan werken? :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 18:42:45 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_154120698
net een goede ervaring via ali express gehad _O_
had iets kapots ontvangen en na slechts 4 dagen over en weer mailen met zn klantenservice miep is ie er toch achter dat ik een nieuw product wil _O_

dus nu krijg ik een nieuwe :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 6 juli 2015 @ 19:00:41 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154121113
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:42 schreef Jimbo het volgende:
net een goede ervaring via ali express gehad _O_
had iets kapots ontvangen en na slechts 4 dagen over en weer mailen met zn klantenservice miep is ie er toch achter dat ik een nieuw product wil _O_

dus nu krijg ik een nieuwe :P
Heb zowel de beste als mindere ervaring. Hangt net als bij eBay 100% van de verkoper af.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154121514
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:42 schreef julian6 het volgende:

[..]

ah heet dat zo? ja dat :P
Gebruik de zoekfunctie en zoek op powerbank.
Spoiler alert je kunt het best een xuaomi pb kopen, bij banggood zijn ze altijd echt dus dat is het makkelijkste als je geen moeite/onderzoek wil doen.
Gegroet!
  maandag 6 juli 2015 @ 19:20:55 #116
366734 dimmak
bitcoin
pi_154121685
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:37 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

1 point = 1 dollarcent. Je kan wel maar een max aantal punten besteden per product, ligt er dan aan hoe duur het is. Ze doen t ook niet bij sales.
Thnx

Ik wil trouwens een action cam bestellen. Ik twijfel tussen een Yi en de SJ4000. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154122750
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:40 schreef rene90 het volgende:
Een WTF-momentje van Gearbest....

Heb daar een ticket open staan omdat ik iets al 2 maanden niet ontvangen heb. Via de ticket bieden ze geen oplossing dus een paypal geschil geopend en opeens kan het wel worden opgelost.

Krijg ik nu opeens een mail:
"Dear Rene
Thank you for contacting eve rbuying :')

Verder nog een heel verhaal met vervolgens een link naar mijn ticket van gearbest en of ik 45 werkdagen wil wachten en ze daarna met een oplossing komen :').
gewoon wegblijven daar. Toen 2 maanden op een pipo x7 zitten wachten die ze nooit hebben kunne leveren. daarna geannuleerd en bij pandawill besteld, die was er in een week.

Ook nog een keer weken zitten wachten voordat me mi band verstuurd was.

Ben er wel klaar mee :p
:]
  maandag 6 juli 2015 @ 20:16:05 #118
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_154123378
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Oud-werknemer die bij de concurrent is gaan werken? :P
Hebben volgens mij met elkaar te maken. Toen ik eind vorig jaar voor de Cubot Zorro ging kijken, was ie eerst alleen bij Gearbest en Everbaling te koop voor exact dezelfde prijs. En daarna heb ik het meer artikelen gezien. Let er maar eens op als je prijzen vergelijkt op chinaprices.us oid.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 6 juli 2015 @ 20:31:10 #119
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154123808
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:57 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Oh gaaf, nog een 5.11 tas liefhebber op Fok! :)

Ik heb de Rush 24.

Ideale tas. Laptop tas voor naar mijn werk en alles wat ik zo'n beetje kan bedenken past er in. Mijn matje, slaapzak en tent passen er in en alles wat ik verder nodig denk te hebben voor een weekend camperen (neem niet veel mee met camperen).
Naast die grote heb ik ook nog 'n Rush Moab 8 :D
Maar ik ga d'r niet mee kamperen, of ook enigszins maar doen waarvoor dat ding normaal voor dient... De mijne steekt vol edc-spul, techspul & powerbank, EHBO...
Beetje 'n "I'd rather have it and not need it than need it and not have it" bag :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154123851
quote:
12s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:31 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Naast die grote heb ik ook nog 'n Rush Moab 8 :D
Maar ik ga d'r niet mee kamperen, of ook enigszins maar doen waarvoor dat ding normaal voor dient... De mijne steekt vol edc-spul, techspul & powerbank, EHBO...
Beetje 'n "I'd rather have it and not need it than need it and not have it" bag :D
* Posergoth6667 kijkt in tas...

edc-spul - check
techspul - check
powerbanks - check
EHBO - check

I like your style :)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_154126083
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:15 schreef Zspirit het volgende:
xuaomi pb
ga deze kopen waarschijnlijk http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html

is dat voor 29 juli binnen?
pi_154126199
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef julian6 het volgende:

[..]

ga deze kopen waarschijnlijk http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html

is dat voor 29 juli binnen?
Ik zou de nieuwe pakken, 10.000mAh en toch wel een stukje kleiner:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html

Coupon FOKNLBG (of als deze nog werkt voor iets meer korting MIDYEAR6) en dan hopen dat het op tijd binnen is. Of het voor 29 juli lukt....tja je kan het erop gokken maar je hebt gewoon geen garantie.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 6 juli 2015 @ 21:52:07 #123
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154126399
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zou de nieuwe pakken, 10.000mAh en toch wel een stukje kleiner:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Toch? O-)
Ik zou gewoon meteen voor 'n 16.000 gaan...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154126538
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zou de nieuwe pakken, 10.000mAh en toch wel een stukje kleiner:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html

Coupon FOKNLBG (of als deze nog werkt voor iets meer korting MIDYEAR6) en dan hopen dat het op tijd binnen is. Of het voor 29 juli lukt....tja je kan het erop gokken maar je hebt gewoon geen garantie.
thx besteld!
pi_154127926
Iemand nog belang bij een Earson speaker? Kwam dit tegen op Facebook:
http://i.imgur.com/6KCnHUO.png
  maandag 6 juli 2015 @ 22:39:02 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154128047
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:35 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog belang bij een Earson speaker? Kwam dit tegen op Facebook:
http://i.imgur.com/6KCnHUO.png
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:08 schreef johanndoe het volgende:
[..]

edit: en voor wie niet wil wachten op een earson-151 en er veel te veel voor wil betalen: nu in de aanbieding http://www.audiostreamers(...)e-btp04-outdoor.html
Maar... dit natuurlijk:
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 10:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

50 euro vind ik nog steeds veel te veel als je hem voor 18 dollar kan halen :)
Neways. Chinese Webshops. Dus tenzij er een goede deal te halen valt... :N :{w do not mention.
Verder ook niet iets nieuws ofzo... https://www.google.nl/web(...)+webshops+earson+bol
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154128178
-O-
  maandag 6 juli 2015 @ 22:53:34 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154128619
Je kunt sowieso beter China spekken, dan een toko in de EU. Da's toch weggegooid geld. :') :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154129861
Heeft iemand wel eens een wekkerradio uit China gehaald?
Je hebt ze natuurlijk hier ook voor een appel en een ei, maar misschien hebben ze daar ook wat geinigs. Iemand met ervaringen?
pi_154130372
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:22 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand wel eens een wekkerradio uit China gehaald?
Je hebt ze natuurlijk hier ook voor een appel en een ei, maar misschien hebben ze daar ook wat geinigs. Iemand met ervaringen?
Ik wist niet dat mensen nog wekker's laat staan wekkerradio's gebruiken :')
Er zullen er vast genoeg te vinden zijn, heb hier nog niet gelezen dat iemand er een heeft besteld.
Gegroet!
  maandag 6 juli 2015 @ 23:52:02 #131
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154131034
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:35 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Ik wist niet dat mensen nog wekker's laat staan wekkerradio's gebruiken :')
Er zullen er vast genoeg te vinden zijn, heb hier nog niet gelezen dat iemand er een heeft besteld.
Ik heb 'n tijdje zo 'n Pipo X8 overwogen als wekkerradio. Zware overkill natuurlijk voor 'n wekkerradio, maar ik gebruik daar nu een Nexus 7 voor en daarvoor een Chumby One en daarvoor een Grundig Noctus dus voor mij is het toch al te laat qua overdone shit aan m'n bed :')

[ Bericht 4% gewijzigd door dodge_911 op 07-07-2015 00:08:08 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154134429
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:35 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog belang bij een Earson speaker? Kwam dit tegen op Facebook:
http://i.imgur.com/6KCnHUO.png
Die Hercules was de inspiratie bron van Earson.
Geluid is wel anders.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 07:37:55 #133
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154134819
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:34 schreef Miniem het volgende:

[..]

Echt wel.
Dit is het topic over Chinese webshops, niet DIG.
pi_154135685
Ok nieuwe Xiaomi producten:

Airco met bluetooth en ondersteuning voor de Mi band


WiFi router (zowel met een 1TB als met een 6TB HDD)


WiFi versterker


Yeelight lamp
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 10:15:08 #135
366734 dimmak
bitcoin
pi_154136042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 09:49 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok nieuwe Xiaomi producten:

Airco met bluetooth en ondersteuning voor de Mi band
[ afbeelding ]

WiFi router (zowel met een 1TB als met een 6TB HDD)
[ afbeelding ]

WiFi versterker
[ afbeelding ]

Yeelight lamp
[ afbeelding ]
Zijn allemaal hier al eens gepost. :)

Gister stond ook een Xiaomi notebook op banggood, deze was echter fake.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154137252
Nice die lamp en notebook wil ik wel!
Gegroet!
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:24:49 #137
366734 dimmak
bitcoin
pi_154137437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:17 schreef Zspirit het volgende:
Nice die lamp en notebook wil ik wel!
Die notebook is dus fake.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154137533
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die notebook is dus fake.
Ik weet het, vind die yellow legal pads ook cool ga maar een niet xiaomi legal pad halen.
Van mij hoeft ie niet van xiaomi te zijn :P



Wat ze nou toch weer verzonnen hebben :')
Hier wil ik toch niet mee gezien worden.
http://www.aliexpress.com(...)817.1931639.4.Kk91qs
Gegroet!
pi_154137884
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zijn allemaal hier al eens gepost. :)

Gister stond ook een Xiaomi notebook op banggood, deze was echter fake.
Ahhh ok sorry, niet gezien.

Ik denk dat ik ga onderzoeken hoe die airco werkt. Ga als het goed is binnenkort verhuizen, als die airco wat is dan wil ik die zeker.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:41:02 #140
366734 dimmak
bitcoin
pi_154137903
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ahhh ok sorry, niet gezien.

Ik denk dat ik ga onderzoeken hoe die airco werkt. Ga als het goed is binnenkort verhuizen, als die airco wat is dan wil ik die zeker.
Ik denk dat je er wel heel wat voor moet betalen om hier te krijgen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154137914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:17 schreef Zspirit het volgende:
Nice die lamp en notebook wil ik wel!
Ik zou echt niet weten wat ik met die lamp zou moeten :S
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_154137965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik denk dat je er wel heel wat voor moet betalen om hier te krijgen.
Kost 400 euro volgens het artikel waar ik het vandaan heb. Als ik die in de aanbieding voor 300 ofzo kan vinden ben ik goedkoop uit. De meeste airco's zitten tussen de 800 en 1500 euro, ligt aan het model. Ik weet verder de specificaties niet maar als het net zo goed is als de andere producten kan het mij gelukkig maken :)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_154138015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:28 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Ik weet het, vind die yellow legal pads ook cool ga maar een niet xiaomi legal pad halen.
Van mij hoeft ie niet van xiaomi te zijn :P

[ afbeelding ]

Wat ze nou toch weer verzonnen hebben :')
Hier wil ik toch niet mee gezien worden.
http://www.aliexpress.com(...)817.1931639.4.Kk91qs
Verkopen ze al zeer lang hoor.
Ik heb zelf de kleinere versie B-) perfect voor de bus / vliegtuig / auto / trein
pi_154138094
Ik zou wel eens willen weten wat die Airco verschepen kost.

Kan op Google anders niks vinden van een Xiaomi Airco.
pi_154138853
quote:
Ja maar ik zie daar dat die Airco niet zelf van Xiaomi is.
pi_154141578
https://twitter.com/Schul(...)782206873600/photo/1

Beurs van china staat op dieptepunt, betekend dit iets voor de china shopper?
Of is dat alleen van invloed als de dollar daalt/euro stijgt.
Gegroet!
  dinsdag 7 juli 2015 @ 14:25:40 #148
366734 dimmak
bitcoin
pi_154141754
Toch maar de Xiaomi Yi action cam besteld. Nu even opzoek naar accessoires. Iemand aanrader voor case en mounts?

[ Bericht 11% gewijzigd door dimmak op 07-07-2015 15:15:48 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154143051
Zijn er al betaalbare draadloze oordopjes?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 15:20:46 #150
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154143352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 15:11 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er al betaalbare draadloze oordopjes?
Sort of : Ovevo SH-03B.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:51:33 #151
366734 dimmak
bitcoin
pi_154145722
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 15:11 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er al betaalbare draadloze oordopjes?
http://www.banggood.com/B(...)eadset-p-964756.html
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154146510
Nou lekker draadloos :')
  dinsdag 7 juli 2015 @ 17:17:27 #153
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154146578
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:15 schreef davedavy het volgende:
Nou lekker draadloos :')
hihi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 17:19:40 #154
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_154146634
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Zspirit het volgende:
Hmm had je toch beter hier wat meer rond kunnen kijken voor je die besteld had.
Die ga je niet ontvangen voor je op vakantie gaat ben ik bang.
DX belooft daar snelle levertijden maar het komt gewoon uit china en als hij nog niet geshipped is duurt het nog minimaal 10 werkdagen gok ik.
Ik raad je aan je order te annuleren en m te bestellen bij banggood, dan krijg je hem misschien nog op tijd. Je kunt ook een dure shipping methode kiezen maar dan ben je zo 20 euro verder.
Als je het perse wil voor je op vakantie gaat kun je het beter gewoon in Nederland kopen.
China shoppen met haast is meestal vooral frustrerend.

[..]

Als je even een beetje terugleest of de zoek functie gebruikt kun je terug vinden dat de meeste mensen hier de earson hebben en er zeer tevreden over zijn.
Ik heb de zoekfunctie dan verkeerd gebruikt. Ik kreeg alleen de woorden met "er" erin
  dinsdag 7 juli 2015 @ 17:23:09 #155
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154146751
Krijg van TinyDeal 12¤ teruggestort op m'n paypal vw het Ovevo-probleem met de taal.
Ben ondertussen al gewoon aan die Chinese meid die tegen me kletst :)

In other news kon ik vannacht toch niet verzaken aan nog 'n YZXStudio-tester, en heb ik dan toch de blauwe/gele besteld bij 'n AliExpressert die 'm vandaag al verzonden heeft :D

En dan nog een handige sizeguide voor XPB's :




This just in :
Nieuwe leaks over de MiBand 1S



[ Bericht 30% gewijzigd door dodge_911 op 07-07-2015 18:21:09 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:11:54 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154151206
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:23 schreef dodge_911 het volgende:
[..]

In other news kon ik vannacht toch niet verzaken aan nog 'n YZXStudio-tester, en heb ik dan toch de blauwe/gele besteld bij 'n AliExpressert die 'm vandaag al verzonden heeft :D
'Must... not...
OOPS. Toch gekocht.' :P Zwak hoor.

Misschien een andere kans pakken om toch eens iets met Tmall te doen?
http://maxgear.tmall.com , die hebben een boel TAD spul (Tactical Assault Design) :7 vb:

quote:
En dan nog een handige sizeguide voor XPB's :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[..]

Hendig sjiek! Die 10000 moet nog binnenkomen, maar die gaat in de bag wel de 10400 vervangen! :D

Ben echt superblij met de MiFans trouwens. _O_ Letterlijk en figuurlijk chill. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154151305
Morgen een kleine actie, $5 korting op de UMI Blu headphones op banggood
coupon = 8e0ac7

Linkje naar product: hier

En...resend van Allbuy is binnen met een 10k powerbank. ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:28:20 #158
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154151672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'Must... not...
OOPS. Toch gekocht.' :P Zwak hoor.

Misschien een andere kans pakken om toch eens iets met Tmall te doen?
http://maxgear.tmall.com , die hebben een boel TAD spul (Tactical Assault Design) :7 vb:
[ afbeelding ]

Vet spul! Maar wel ripoff's van Maxpedition en andere merken, zie ik zo :/ (ik heb nl veel spul van maxpedition :))
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:38:39 #159
366734 dimmak
bitcoin
pi_154151957
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:23 schreef dodge_911 het volgende:
Krijg van TinyDeal 12¤ teruggestort op m'n paypal vw het Ovevo-probleem met de taal.
Ben ondertussen al gewoon aan die Chinese meid die tegen me kletst :)

In other news kon ik vannacht toch niet verzaken aan nog 'n YZXStudio-tester, en heb ik dan toch de blauwe/gele besteld bij 'n AliExpressert die 'm vandaag al verzonden heeft :D

En dan nog een handige sizeguide voor XPB's :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

This just in :
Nieuwe leaks over de MiBand 1S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik snap niet waarom die miband zo lelijk blijft.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:48:10 #160
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154152242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'Must... not...
OOPS. Toch gekocht.' :P Zwak hoor.

Misschien een andere kans pakken om toch eens iets met Tmall te doen?
http://maxgear.tmall.com , die hebben een boel TAD spul (Tactical Assault Design) :7 vb:
[ afbeelding ]

[..]

Hendig sjiek! Die 10000 moet nog binnenkomen, maar die gaat in de bag wel de 10400 vervangen! :D

Ben echt superblij met de MiFans trouwens. _O_ Letterlijk en figuurlijk chill. :P
http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html

Deze heb ik, bevalt erg goed!!
Stevige tas, goede kwaliteit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_154152469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html

Deze heb ik, bevalt erg goed!!
Stevige tas, goede kwaliteit.
Ik zoek eigenlijk ook zoiets dergelijks, alleen net wat kleiner... Ook het liefst met alles erop en eraan :P voor als we op vakantie zijn, zijn die tassen ideaal!

Die van mijn vriendin was gestolen in Thailand (toen we lagen te slapen in onze kamer, liep zo'n idioot in onze tassen te graaien).

De coupon "FOKNLAB" is trouwens niet meer beschikbaar bij allbuy.com :/

[ Bericht 3% gewijzigd door relativity op 07-07-2015 21:09:48 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154152664
Bij Gearbest ook maar een Xiaomi fan gekocht, rete handug voor op het strand.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 21:10:32 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154153001
Weet niet of 'ie op het strand wat uithaalt. :P
Maar in een afgesloten ruimte... denk thuis, op het kantoor of in de auto: ^O^ .

Wat anders. Lendmeurears heeft eigen oortjes gemaakt! Onder de naam Alpha & Delta.

http://www.lendmeurears.com/alpha-delta/
http://theheadphonelist.c(...)ear-earphone-review/
quote:
Alpha & Delta AD01: SGD 110 (Usual Price: SGD 130) Buy Now!
Alpha & Delta AD01 upgrade cable: SGD 25 ( Usual Price: SGD 45) Buy Now!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 7 juli 2015 @ 21:22:05 #164
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154153418
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:54 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik zoek eigenlijk ook zoiets dergelijks, alleen net wat kleiner... Ook het liefst met alles erop en eraan :P voor als we op vakantie zijn, zijn die tassen ideaal!

Die van mijn vriendin was gestolen in Thailand (toen we lagen te slapen in onze kamer, liep zo'n idioot in onze tassen te graaien).

De coupon "FOKNLAB" is trouwens niet meer beschikbaar bij allbuy.com :/
http://www.banggood.com/O(...)ackpack-p-87544.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_154154485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:28 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Ik weet het, vind die yellow legal pads ook cool ga maar een niet xiaomi legal pad halen.
Van mij hoeft ie niet van xiaomi te zijn :P

[ afbeelding ]

Wat ze nou toch weer verzonnen hebben :')
Hier wil ik toch niet mee gezien worden.
http://www.aliexpress.com(...)817.1931639.4.Kk91qs
Ik heb zo'n ding _O- Best fijn bij vluchten langer dan een uur of 8, ik kan er goed mee slapen *)
pi_154154603
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 21:49 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ding _O- Best fijn bij vluchten langer dan een uur of 8, ik kan er goed mee slapen *)
Waarom moet je zo'n heel gevaarte om je hoofd stoppen? Wat is er mis met een kussentje of een neksteun?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:08:35 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154155290
Ik doe alleen al niet zo'n ding op omdat daarna m'n haar door de war is. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154155627
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 21:49 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ding _O- Best fijn bij vluchten langer dan een uur of 8, ik kan er goed mee slapen *)
OMG. Dit forum blijft me echt verbazen.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:50:09 #169
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_154156843
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 22:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

OMG. Dit forum blijft me echt verbazen.
:*
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:58:21 #170
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_154157098
http://eu.banggood.com/Wh(...)ack-wp-Uk-87544.html

Besteld voor "the heck of it".

Zal wat foto's schieten bij binnenkomst voor de geïnteresseerden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:59:15 #171
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_154157135
Jeetje, wat zijn tegenwoordig die 18650 batterijen duur geworden! :o
pi_154157271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
Jeetje, wat zijn tegenwoordig die 18650 batterijen duur geworden! :o
Er zijn nog wel goedkope, maar welke ik persoonlijk de beste vind, kosten tegenwoordig 9 euro per 2... Niet bijster veel in verhouding met de goede batterijen in NL maar alsnog wel duurder.

Overigens even een vraag (kan het echt niet vinden hier) hoe lang duurt het ongeveer voordat een pakketje binnen is bij bestelling bij dx? 1-7 verstuurd maar moet het eigenlijk voor 17-7 binnen hebben O-)
pi_154157655
Net nog een xiaomi fan en lampje besteld, leuke gadgets voor bij de powerbank :)

Wil eigenlijk ook een xiaomi mini box, maar hoor daar nou niet echt goede verhalen over.
Iemand die hem heeft liggen?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:34:40 #174
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_154158289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:02 schreef mattie010 het volgende:

[..]

Er zijn nog wel goedkope, maar welke ik persoonlijk de beste vind, kosten tegenwoordig 9 euro per 2... Niet bijster veel in verhouding met de goede batterijen in NL maar alsnog wel duurder.

Overigens even een vraag (kan het echt niet vinden hier) hoe lang duurt het ongeveer voordat een pakketje binnen is bij bestelling bij dx? 1-7 verstuurd maar moet het eigenlijk voor 17-7 binnen hebben O-)
Welke heb jij het over? :)
pi_154158315
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:34 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Welke heb jij het over? :)
Deze, geen 3000 mah maar wel 2500 mah voor een schappelijk prijsje:
http://www.dx.com/nl/p/tr(...)-120476#.VZxGDfntnsY

Zijn her en der misschien wel goedkoper te vinden hoor, geen idee verder.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:35:55 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154158322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:02 schreef mattie010 het volgende:

[..]

Overigens even een vraag (kan het echt niet vinden hier) hoe lang duurt het ongeveer voordat een pakketje binnen is bij bestelling bij dx? 1-7 verstuurd maar moet het eigenlijk voor 17-7 binnen hebben O-)
De eckte stamgasten kopen sowieso liever elders in dan bij DX. De verzendduur kan dan kort aangegeven zijn, maar dat betekent niet dat ze het snel de deur uit doen, dus daar kun je al vertraging oplopen. Klantenservice is mweh. Dan is EU/NL Direct mail vanuit China wel aardig vlot op zich, in vergelijking met Hong Kong/China Post. Maar of het binnen 7 werkdagen binnen is, is geen garantie. Nog zoiets. Werkdagen, dus haal een weekend van je dag of 10 af en je zit al heel krap... kortom. Nooit Chinashoppen als je haast hebt. Tenzij je geld tegen Express Service aan wilt smijten. Wat ook geen garanties biedt en het risico op importheffingen aanzienlijk vergroot.

Qua 18650's zou ik wel legit spul halen... en dat is prijzig. Blabla-fire producten staan bekend om fakes en minderwaardige kwaliteit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154158426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De eckte stamgasten kopen sowieso liever elders in dan bij DX. De verzendduur kan dan kort aangegeven zijn, maar dat betekent niet dat ze het snel de deur uit doen, dus daar kun je al vertraging oplopen. Klantenservice is mweh. Dan is EU/NL Direct mail vanuit China wel aardig vlot op zich, in vergelijking met Hong Kong/China Post. Maar of het binnen 7 werkdagen binnen is, is geen garantie. Nog zoiets. Werkdagen, dus haal een weekend van je dag of 10 af en je zit al heel krap... kortom. Nooit Chinashoppen als je haast hebt. Tenzij je geld tegen Express Service aan wilt smijten. Wat ook geen garanties biedt en het risico op importheffingen aanzienlijk vergroot.

Qua 18650's zou ik wel legit spul halen... en dat is prijzig.
Ja, het was geen noodzaak, maar voor 17-7 zou prettig zijn. Het is al sinds 1-7 op de post overigens, is verzonden. Maar ik ga dan gewoon afwachten.

Welke shops gaan jullie dan vaker voor? dx is vooral de bekendste, vandaar dat ik daar (als ik ooit dit soort dingen koop) wat bestel.
pi_154158459
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:38 schreef mattie010 het volgende:

[..]

Ja, het was geen noodzaak, maar voor 17-7 zou prettig zijn. Het is al sinds 1-7 op de post overigens, is verzonden. Maar ik ga dan gewoon afwachten.

Welke shops gaan jullie dan vaker voor? dx is vooral de bekendste, vandaar dat ik daar (als ik ooit dit soort dingen koop) wat bestel.
Ik (en met mij vele anderen) vind Banggood de beste shop.. :)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:40:02 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154158462
18650's is Fasttech bijvoorbeeld een goeie voor. Die hebben ook een boel messen.
Banggood is eigenlijk de numero uno. Je hebt natuurlijk ook Kenzi's TinyDeal.
Nou ja, en zo heb je natuurlijk nog meer webshops met een grafisch tegellogootje in de OP. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154158497
Yes, OP heb ik inderdaad doorgelezen. Stiekem vind ik Banggood best wel onoverzichtelijk, maar dat went vast vanzelf.

Volgende keer dat ik nog eens iets moet halen, zal ik daar eens rondneuzen. In ieder geval bedankt voor jullie antwoord! :D
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:50:40 #181
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154158725
Pfoe, DX.....
Dat herinner ik me nog goed, in maart 2005 (meer dan 10 jaar terug, wauw...) voor een paar dollar een Zippo-namaak uit het hele verre China laten komen, zonder verzendkosten!! :D
Exciting times toen O+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:56:33 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154158893
DX komt eigenlijk nooit eens als goedkoopste uit de bus. En kortingscodes doen ze ook al niet aan. En je shopt juist in China omdat je een gierige Hollander bent toch? En het is niet alsof DX nu uitblinkt in klantenservice of iets dergelijks... dus dan rijst de vraag: waarom toch voor DX kiezen? Antwoord is inderdaad vaak dat de meeste mensen gewoon niet beter weten. Wat eigenlijk zonde is. Ze zijn bij DX een beetje in hun eigen succes verzwolgen en zijn niet meer van deze tijd. Door de populariteit van vroeger zijn ze echter nog altijd een begrip. Ook een beetje het verhaal met een Canon bijvoorbeeld. Mensen kennen Canon als hét fotocamera merk. Terwijl ikzelf eerder zou zeggen: haal toch een Panasonic of Sony mirrorless.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 8 juli 2015 @ 00:16:02 #183
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_154159435
Nou, zojuist voor de hele familie Apple opladertjes en kabeltjes besteld. :D
Ook voor 2 laptops accu's. (Iemand enig idee of dit problemen gaat geven? Bij de 2e accu heb ik in de notitie maar iets gezet van 'Plz do not write accu / battery on package' :P

En nog wat andere leuke spullen als een lan kabel tester, een HDMI to SDI adapter die bij Allekabels over de honderd euro kost nu voor 25 besteld, en nog een gps trackertje van een tientje voor als de auto ooit gejat wordt. :')
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_154160146
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Nou, zojuist voor de hele familie Apple opladertjes en kabeltjes besteld. :D
Ook voor 2 laptops accu's. (Iemand enig idee of dit problemen gaat geven? Bij de 2e accu heb ik in de notitie maar iets gezet van 'Plz do not write accu / battery on package' :P

En nog wat andere leuke spullen als een lan kabel tester, een HDMI to SDI adapter die bij Allekabels over de honderd euro kost nu voor 25 besteld, en nog een gps trackertje van een tientje voor als de auto ooit gejat wordt. :')
Kijk aub uit met die accus, tenzij je je famillie haat
  woensdag 8 juli 2015 @ 02:45:55 #185
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_154162003
Go-pro copieerd 3 kwart jaar na release dus gewoon model SJCAM M10 maar dan met wat hogere frame-rates.. hilarisch toch.. en dan die prijs.. NIET normaal meer!

GoPro heeft een nieuwe compacte camera aangekondigd die kleiner en lichter is dan de huidige Hero 4, maar vergelijkbare functionaliteit en 1080p-opnamemogelijkheid op 60fps biedt. De Hero 4 Session is kubusvormig en kan met een enkele knop bediend worden.
De prijs van de reguliere Session is 430 euro.
Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)-hero-4-session.html
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_154163164
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:39 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Ik (en met mij vele anderen) vind Banggood de beste shop.. :)
Sinds ik banggood.com heb ontdekt (lang leve Fok!) bestel ik nooit meer iets bij dx.com of focalprice.com. Levering is veel sneller en de prijs is lager. Mijn Xiamo Powerbank heb ik via dx.com nooit ontvangen en bij banggood binnen twee weken binnen. De rest van de spullen die ik had besteld zelfs binnen een week binnen.
pi_154163185
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:44 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Sinds ik banggood.com heb ontdekt (lang leve Fok!) bestel ik nooit meer iets bij dx.com of focalprice.com. Levering is veel sneller en de prijs is lager. Mijn Xiamo Powerbank heb ik via dx.com nooit ontvangen en bij banggood binnen twee weken binnen. De rest van de spullen die ik had besteld zelfs binnen een week binnen.
En vergeet de coupon in de OP niet van FOKNLBG (banggood) en FOKNLGKB (geekbuying) en zo zijn er nog een aantal ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154163661
Iemand ervaring met octopus stands voor een DSLR?
deze dingen:



Ik kan ze wel vinden op diverse sites, maar ik zoek er 1 die niet gelijk scheef zakt als ik mijn camera ergens aan vast maak met zo'n stand.
pi_154163795
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:34 schreef dj_ko het volgende:
Iemand ervaring met octopus stands voor een DSLR?
deze dingen:

[ afbeelding ]

Ik kan ze wel vinden op diverse sites, maar ik zoek er 1 die niet gelijk scheef zakt als ik mijn camera ergens aan vast maak met zo'n stand.
Ligt er natuurlijk aan hoe zwaar je dslr is en hoe groot 't objectief is wat je erop geplakt hebt.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 8 juli 2015 @ 09:49:22 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154163843
Die ''nepperts'' zijn vaak redelijk stevig. Worden naar verloop van tijd wel slapper, maar goed voor het geld :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154163953
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:44 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan hoe zwaar je dslr is en hoe groot 't objectief is wat je erop geplakt hebt.
gaat om een canon 100d, voornamelijk met standaard kitlens (18-55) en 17-85 lens
pi_154163982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:49 schreef RobertNL het volgende:
Die ''nepperts'' zijn vaak redelijk stevig. Worden naar verloop van tijd wel slapper, maar goed voor het geld :P
oke thanks :) waar heb jij hem toen besteld?
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:32:16 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154164476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:58 schreef dj_ko het volgende:

[..]

oke thanks :) waar heb jij hem toen besteld?
Ebay, zoiets:
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item1e9f13ec50
of 1 maatje groter dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:45:52 #194
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154164703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:49 schreef RobertNL het volgende:
Die ''nepperts'' zijn vaak redelijk stevig. Worden naar verloop van tijd wel slapper, maar goed voor het geld :P
Ik heb er een waar een compactcamera niet eens fatsoenlijk op blijft staan, laat staan mijn DSLR...
Don't let my username fool you...
pi_154164743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb er een waar een compactcamera niet eens fatsoenlijk op blijft staan, laat staan mijn DSLR...
Ja ik hier ook inderdaad.
Als je daar een spiegelreflex camera op zet zakt ie gewoon door.
Wel ideaal voor mn iphone.
Gegroet!
pi_154164850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Nou, zojuist voor de hele familie Apple opladertjes
Ook hierbij, oppassen als je je familie lief bent :') Die Apple look-a-like stekkers willen regelmatig nog wel eens smelten/roken/branden. Ik heb ze ook helemaal afgezworen vanuit China tenzij het van een Chinees merk is. Bij de Action is het tenminste gekeurd :P

----

BG meldt overigens het volgende:
quote:
NOTE: Netherlands Direct Mail has been combined into the Priority Direct Mail. If you are in a European country; simply choose Priority Direct Mail and it will be shipped via Netherlands Direct Mail.
De afgelopen maanden dat ik Priority mail koos stuurde ze het anders met Flytexpress, niks geen PostNL ;(

[ Bericht 18% gewijzigd door davedavy op 08-07-2015 10:57:32 ]
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:17:10 #197
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154165291
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb er een waar een compactcamera niet eens fatsoenlijk op blijft staan, laat staan mijn DSLR...
Oh, die van mij doet het prima. Van die kleinen of ook groot?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154165467
Ongetwijfeld dat het al eens langsgekomen is (maar fatsoenlijk zoeken op Fok lukt me nog steeds niet; hoe specificeer je enkel ene topic-reeks?) dus dan maar zo:
Heeft er iemand toevallig ervaring met het halen van motor-kleding uit China/niet-EU?
Ik weet dat het om veiligheid gaat - en je daar niet op moet bezuinigen. Echter zijn bijvoorbeeld mn laarzen die ik in Duitsland heb gehaald ook vrolijk "Made in China"... M.a.w. het meeste wordt er toch geproduceerd, zou het er dan ook zonder tussenpersonen met hun courtage vandaan te halen zijn?
pi_154166476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:25 schreef Rzr101 het volgende:
Ongetwijfeld dat het al eens langsgekomen is (maar fatsoenlijk zoeken op Fok lukt me nog steeds niet; hoe specificeer je enkel ene topic-reeks?) dus dan maar zo:
Heeft er iemand toevallig ervaring met het halen van motor-kleding uit China/niet-EU?
Ik weet dat het om veiligheid gaat - en je daar niet op moet bezuinigen. Echter zijn bijvoorbeeld mn laarzen die ik in Duitsland heb gehaald ook vrolijk "Made in China"... M.a.w. het meeste wordt er toch geproduceerd, zou het er dan ook zonder tussenpersonen met hun courtage vandaan te halen zijn?
maatgeving blijft vaak klote. Dus dat is erg lastig en je moet een fatsoenlijk merk gaan vinden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154166985
Weer een pakketje binnen van BG met wat spul voor mijn RasPi en een Xiaomi fan. Hopelijk vanavond koel retrogames spelen. :D 30 Juni besteld trouwens. _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154168604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 08:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

En vergeet de coupon in de OP niet van FOKNLBG (banggood) en FOKNLGKB (geekbuying) en zo zijn er nog een aantal ;)
Oeh die ben ik dus vergeten. Zal het de volgende keer gebruiken :D. Thnx!
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:10:12 #202
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154169660
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:35 schreef dimmak het volgende:
Weer een pakketje binnen van BG met wat spul voor mijn RasPi en een Xiaomi fan. Hopelijk vanavond koel retrogames spelen. :D 30 Juni besteld trouwens. _O_
Hoe lang heeft het geduurd voordat je ze binnen had na bestelling?
pi_154169964
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:10 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het geduurd voordat je ze binnen had na bestelling?
30 Juni -> 8 Juli
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:31:29 #204
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154170351
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

30 Juni -> 8 Juli
Same here, bijna dan, 26 juni besteld, vandaag geleverd :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:56:21 #205
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154171052
Hopelijk heb ik mijn bestelling van 6 juli nog voor 18 juli binnen. Ik kreeg wel direct op 6 juli de bevestiging van de betaling + verzending binnen. Wat denken jullie?
pi_154171509
iemand ervaring met lampen met sensor?
pi_154172291
Het gaat lekker met de Chinese post. Vorige week zaterdag besteld op Ebay, de week erop op zaterdag op de mat.

Voor alle Anker en Blitswolf figuren, er zijn tegenwoordig ook bij onze Zweedse buren opladers te verkrijgen. Slechts 3 poorten maar wel tot 2400 mA voor slechts 7,99 http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00291891/.

Ook bij Kruidvat hadden ze er 1 vorige week met 4 poorten. https://www.kruidvat.nl/watshome-usb-reislader/p/3492483

Grappig hoe importeurs en winkels inspelen op populaire producten die vaak enkele maanden later ook in NL tr verkrijgen zijn! Zo is in Shenzen momenteel de Unicycle helemaal mainstream. Iemand al de ballen om zo'n ding te importeren? Past wel in het straatje van nutteloze gadgets van de verslaafde chinashopper!
Recommender bij buyincoins: Martinp
pi_154173269
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:31 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Same here, bijna dan, 26 juni besteld, vandaag geleverd :)
[ afbeelding ]
Is het wat? Ziet er best tof uit, maar weet nog niet precies wat ik er aan ga hebben. Hoewel dat uiteraard pas vaak op een latere plaats komt bij china meuk... :')
pi_154173506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef Cheaps het volgende:
Voor alle Anker en Blitswolf figuren, er zijn tegenwoordig ook bij onze Zweedse buren opladers te verkrijgen. Slechts 3 poorten maar wel tot 2400 mA voor slechts 7,99 http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00291891/.
Helaas maximaal 3400mA output; ofwel 1 poort 2.4A output en de overige 2 houden samen nog maar 1A over.

De genoemde Anker laders kunnen ten minste op 3 poorten 2.4A tegelijk voeden of zelfs 5 poorten (in het geval van de 60W versie)
pi_154173519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:56 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk heb ik mijn bestelling van 6 juli nog voor 18 juli binnen. Ik kreeg wel direct op 6 juli de bevestiging van de betaling + verzending binnen. Wat denken jullie?
Wat is het?
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:19:07 #211
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154173575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:06 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Is het wat? Ziet er best tof uit, maar weet nog niet precies wat ik er aan ga hebben. Hoewel dat uiteraard pas vaak op een latere plaats komt bij china meuk... :')
Geen idee, nog niet meer gedaan dan 'm uitgepakt :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:44:06 #212
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154174275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat is het?
Een action cam
pi_154174319
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Een action cam
Je hebt hem toch uit het UK warehouse laten verzenden? Dan is de kans wel groot dat je hem gewoon op tijd binnen krijgt hoor.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:45:53 #214
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154174327
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je hebt hem toch uit het UK warehouse laten verzenden? Dan is de kans wel groot dat je hem gewoon op tijd binnen krijgt hoor.
Ja
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:05:54 #215
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154174919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:25 schreef Rzr101 het volgende:
Ongetwijfeld dat het al eens langsgekomen is (maar fatsoenlijk zoeken op Fok lukt me nog steeds niet; hoe specificeer je enkel ene topic-reeks?) dus dan maar zo:
Heeft er iemand toevallig ervaring met het halen van motor-kleding uit China/niet-EU?
Ik weet dat het om veiligheid gaat - en je daar niet op moet bezuinigen. Echter zijn bijvoorbeeld mn laarzen die ik in Duitsland heb gehaald ook vrolijk "Made in China"... M.a.w. het meeste wordt er toch geproduceerd, zou het er dan ook zonder tussenpersonen met hun courtage vandaan te halen zijn?
Motorkleding zal toch vrij zwaar worden dus zijn de verzendkosten erg hoog.
Ik kan je beter aanraden om de Lidl (Aldi ook?) in de gaten te houden. Die hebben zo'n 2 keer per jaar motorspullen zoals jassen, helmen, laarzen, handschoenen. Wel een beetje mainstream spul, geen Harley of racebike spullen.

Dan heb je volgens mij ook een budgetprijs te pakken met garantie en EU regels. Dan kun je ook gewoon met de hand voelen of het goed spul is i.p.v. foto's uit China.
pi_154176058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Motorkleding zal toch vrij zwaar worden dus zijn de verzendkosten erg hoog.
Ik kan je beter aanraden om de Lidl (Aldi ook?) in de gaten te houden. Die hebben zo'n 2 keer per jaar motorspullen zoals jassen, helmen, laarzen, handschoenen. Wel een beetje mainstream spul, geen Harley of racebike spullen.

Dan heb je volgens mij ook een budgetprijs te pakken met garantie en EU regels. Dan kun je ook gewoon met de hand voelen of het goed spul is i.p.v. foto's uit China.
Was er al bang voor ;) Thanks voor de tips! Ik ga ze in de gaten houden
pi_154176281
Heb de volgens mij neppe xiaomi fan binnen.
Werkt prima in ibm mn powerbank maar bij de blitswolf draait ie in iedere port ander, bij de een heel snel bij de andere verschikkelijk traag.
Ik ga de blitswolf outputs maar eens checken.
Edit: blitswolf outputs gecheckt die zijn gewoon prima. zal wel aan de fan liggen dan.

[ Bericht 15% gewijzigd door Zspirit op 08-07-2015 18:01:18 ]
Gegroet!
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:10:26 #218
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154176702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:52 schreef Zspirit het volgende:
Heb de volgens mij neppe xiaomi fan binnen.
Werkt prima in ibm mn powerbank maar bij de blitswolf draait ie in iedere port ander, bij de een heel snel bij de andere verschikkelijk traag.
Ik ga de blitswolf outputs maar eens checken.
Edit: blitswolf outputs gecheckt die zijn gewoon prima. zal wel aan de fan liggen dan.

Wat trekt zo 'n fan nu qua stroom?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154176949
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wat trekt zo 'n fan nu qua stroom?
5v 0.28a op mn powerbank
Gegroet!
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:46:15 #220
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154177567
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:19 schreef Zspirit het volgende:
5V 0.28A op mn powerbank
Nice, iets meer dan het lampje dus.
En op je Blitzwolf ?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154181469
Sjcam 5000+ op Gearbest besteld. Helemaal compleet gemaakt met allerlei accessoires... Met verzendkosten net iets meer dan 170 euro kwijt. Enigste wat ik nog moet hebben is een sd-kaartje. Weet iemand een goede?
pi_154181558
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:04 schreef EvilBIG het volgende:
Sjcam 5000+ op Gearbest besteld. Helemaal compleet gemaakt met allerlei accessoires... Met verzendkosten net iets meer dan 170 euro kwijt. Enigste wat ik nog moet hebben is een sd-kaartje. Weet iemand een goede?
http://stores.ebay.com/courtesytrading?rmvSB=true
pi_154181753
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
Helaas maximaal 3400mA output; ofwel 1 poort 2.4A output en de overige 2 houden samen nog maar 1A over.

De genoemde Anker laders kunnen ten minste op 3 poorten 2.4A tegelijk voeden of zelfs 5 poorten (in het geval van de 60W versie)
Of gewoon dit maken; 33 USB laders aan elkaar solderen _O-


pi_154182829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Nou, zojuist voor de hele familie Apple opladertjes

Ik zou ze ook even een brandverzekering aanraden.
  woensdag 8 juli 2015 @ 22:38:31 #225
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_154184763
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik zou ze ook even een brandverzekering aanraden.
_O-
pi_154185656
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:38 schreef Mubassie het volgende:

[..]

_O-
Ik hoop dat driftkikker doorheeft dat t geen geintje is.

Nepladers en unprotected 18650 batterijen zijn zo ongeveer de slechtst denkbare China-aankopen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 23:07:10 #227
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_154185833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef Chunees het volgende:
iemand ervaring met lampen met sensor?
ja ik heb bij BG
http://www.banggood.com/E(...)ontrol-p-964958.html
gekocht. hangt in de schuur en het licht gaat aan als ik de deur open doe. Niet veel licht maar genoeg om even mijn fiets weg te zetten.
hangt er al een paar maanden
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  donderdag 9 juli 2015 @ 01:17:09 #228
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_154189448
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik hoop dat driftkikker doorheeft dat t geen geintje is.

Nepladers en unprotected 18650 batterijen zijn zo ongeveer de slechtst denkbare China-aankopen.
Ik ga ze eerst zelf maar eens testen dan voordat ik mams en paps opblaas. :')
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_154191023
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2015 01:17 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Ik ga ze eerst zelf maar eens testen dan voordat ik mams en paps opblaas. :')
Er valt niks aan te testen, ze werken gewoon. Ze zijn alleen levensgevaarlijk.
pi_154191308
quote:
Thnx, die was ik al aan het zoeken. Moet ook nog een SD voor mijn Yi. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 9 juli 2015 @ 07:52:45 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154191315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:25 schreef Rzr101 het volgende:
Ongetwijfeld dat het al eens langsgekomen is (maar fatsoenlijk zoeken op Fok lukt me nog steeds niet; hoe specificeer je enkel ene topic-reeks?) dus dan maar zo:
Heeft er iemand toevallig ervaring met het halen van motor-kleding uit China/niet-EU?
Ik weet dat het om veiligheid gaat - en je daar niet op moet bezuinigen. Echter zijn bijvoorbeeld mn laarzen die ik in Duitsland heb gehaald ook vrolijk "Made in China"... M.a.w. het meeste wordt er toch geproduceerd, zou het er dan ook zonder tussenpersonen met hun courtage vandaan te halen zijn?
Zou het niet doen, niet vanwege de kwaliteit want die is gewoon prima bij de juiste leveranciers maar vanwege het belang van een goede pasvorm.
pi_154191501
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef Cheaps het volgende:
Het gaat lekker met de Chinese post. Vorige week zaterdag besteld op Ebay, de week erop op zaterdag op de mat.

Voor alle Anker en Blitswolf figuren, er zijn tegenwoordig ook bij onze Zweedse buren opladers te verkrijgen. Slechts 3 poorten maar wel tot 2400 mA voor slechts 7,99 http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00291891/.

Ook bij Kruidvat hadden ze er 1 vorige week met 4 poorten. https://www.kruidvat.nl/watshome-usb-reislader/p/3492483

Grappig hoe importeurs en winkels inspelen op populaire producten die vaak enkele maanden later ook in NL tr verkrijgen zijn! Zo is in Shenzen momenteel de Unicycle helemaal mainstream. Iemand al de ballen om zo'n ding te importeren? Past wel in het straatje van nutteloze gadgets van de verslaafde chinashopper!
Blijf het idioot er uit zien, zo'n unicycle. En met de stoepranden, gaten in de weg en overige weggebruikers is het niet aan te raden in Shenzhen. Buiten HighTech Park zie je niet echt veel.

(je bent ff weekendje weg en er zijn 10+ pagina's bij te lezen :p )
pi_154191905
Gearbest blijft erbij (ook in het geschil) dat ik maar een insurance van 2 dollar had moeten kopen en dat ik daarom geen aanspraak maak op een resend / full refund :N Heb ze nog 1 kans gegeven anders maak ik er een claim van en laat ik paypal beslissen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154191972
Xiaomi ventilator 1 jun jul verzonden gister binnen ^O^

Iemand enig idee wat een goede quadcopter of desnoods een helikopter voor een beginner (mijn vader) is? Heb zelf die Eachine h8 maar denk zelf dat die nog iets te pittig is voor hem :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Fipotje op 09-07-2015 09:52:48 ]
pi_154191994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:19 schreef Fipotje het volgende:
Xiaomi ventilator 1 jun verzonden gister binnen ^O^

Iemand enig idee wat een goede quadcopter of desnoods een helikopter voor een beginner (mijn vader) is? Heb zelf die Eachine h8 maar denk zelf dat die nog iets te pittig is voor hem :)
Dus die heeft er 5 weken over gedaan? :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154192089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:34 schreef dj_ko het volgende:
Iemand ervaring met octopus stands voor een DSLR?
deze dingen:

[ afbeelding ]

Ik kan ze wel vinden op diverse sites, maar ik zoek er 1 die niet gelijk scheef zakt als ik mijn camera ergens aan vast maak met zo'n stand.
Deze (op het plaatje) hield zelfs mijn SJ4000 niet goed. Echt een crap ding!
pi_154192262
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:19 schreef Fipotje het volgende:
Xiaomi ventilator 1 jun verzonden gister binnen ^O^

Iemand enig idee wat een goede quadcopter of desnoods een helikopter voor een beginner (mijn vader) is? Heb zelf die Eachine h8 maar denk zelf dat die nog iets te pittig is voor hem :)
Syma X5SW (headless), behoorlijk stabiel vliegen, al is ie misschien wat groot

anders gewoon een Cheerson CX10A
pi_154192269
Li Wei
Aukey International Co.Ltd
116 #, Building P05, China South City, Pinghu Town, Longgang
District, Shenzhen City,China PLZ 518111

--> Iemand een idee hoe ik dit adres voor retourzenden fatsoenlijk in PostNL invoer zodat iedereen begrijpt waar het naar toe moet? M.a.w wat is de postcode, wat is de straat, wat is wat? Help :P

Li Wei = naam?
Aukey International Co.Ltd = bedrijfsnaam?
Building P05 = gebouw? (is ook een veld in PostNL op de site)
PLZ 518111 = postcode?
pi_154192408
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:45 schreef Tosti-vreter het volgende:
Li Wei
Aukey International Co.Ltd
116 #, Building P05, China South City, Pinghu Town, Longgang
District, Shenzhen City,China PLZ 518111

--> Iemand een idee hoe ik dit adres voor retourzenden fatsoenlijk in PostNL invoer zodat iedereen begrijpt waar het naar toe moet? M.a.w wat is de postcode, wat is de straat, wat is wat? Help :P

Li Wei = naam?
Aukey International Co.Ltd = bedrijfsnaam?
Building P05 = gebouw? (is ook een veld in PostNL op de site)
PLZ 518111 = postcode?
Ik zou nog een telefoonnummer vragen om toe te voegen. En vergeet niet de juiste declaratieformulieren op het pakketje te doen, anders krijg je sowieso gekloot. Ik heb gewoon het adres wat jij hebt op de doos gezet destijds, is gewoon aangekomen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154192436
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dus die heeft er 5 weken over gedaan? :P
Ik bedoel 1 juli natuurlijk :9

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:45 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Syma X5SW (headless), behoorlijk stabiel vliegen, al is ie misschien wat groot

anders gewoon een Cheerson CX10A
Jaa ik denk dat die Syma iets te groot is :)
Thanks zal die Cheerson wel proberen
pi_154192451
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zou nog een telefoonnummer vragen om toe te voegen. En vergeet niet de juiste declaratieformulieren op het pakketje te doen, anders krijg je sowieso gekloot. Ik heb gewoon het adres wat jij hebt op de doos gezet destijds, is gewoon aangekomen.
Dank! Waar vind ik trouwens die formulieren?

En hoe kan het meisje achter de kassa in de supermarkt (met postkantoor) dit invoeren in de pc dan, het adres?
pi_154192526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:57 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Dank! Waar vind ik trouwens die formulieren?

En hoe kan het meisje achter de kassa in de supermarkt (met postkantoor) dit invoeren in de pc dan, het adres?
Moet je lekker aan hun overlaten ;) Forulieren (CN21/CN23, weet even niet meer welke je nodig hebt maar staat er wel bij) staan op de site van postnl ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154192637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 10:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Moet je lekker aan hun overlaten ;) Forulieren (CN21/CN23, weet even niet meer welke je nodig hebt maar staat er wel bij) staan op de site van postnl ;)
Dank, ben hem aan het invullen. Kan ik het beste ''other'' invoeren als inhoud? Zal ik er ook op zetten dat het om een kapotte telefoon gaat die voor garantie teruggaat, of wat? Ik heb nog nooit iets teruggestuurd, dus vandaar mijn vele vragen :P
pi_154192727
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:13 schreef rene90 het volgende:
Gearbest blijft erbij (ook in het geschil) dat ik maar een insurance van 2 dollar had moeten kopen en dat ik daarom geen aanspraak maak op een resend / full refund :N Heb ze nog 1 kans gegeven anders maak ik er een claim van en laat ik paypal beslissen.
psssst
Al is mijn voordeel dat ik daar eerder wel wat heb gekocht :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder:
Update van AliExpress! Kom dus achteraf niet meer klagen dat je niets meer kan ondernemen als je de aankomst hebt bevestigd :D


[ Bericht 7% gewijzigd door Jonmen op 09-07-2015 10:42:55 ]
pi_154192927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 10:16 schreef Jonmen het volgende:

[..]

psssst
Al is mijn voordeel dat ik daar eerder wel wat heb gekocht :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik ook gedaan, maar helaas doen ze nu wel moeilijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154193323
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:45 schreef Tosti-vreter het volgende:
Li Wei
Aukey International Co.Ltd
116 #, Building P05, China South City, Pinghu Town, Longgang
District, Shenzhen City,China PLZ 518111

--> Iemand een idee hoe ik dit adres voor retourzenden fatsoenlijk in PostNL invoer zodat iedereen begrijpt waar het naar toe moet? M.a.w wat is de postcode, wat is de straat, wat is wat? Help :P

Li Wei = naam?
Aukey International Co.Ltd = bedrijfsnaam?
Building P05 = gebouw? (is ook een veld in PostNL op de site)
PLZ 518111 = postcode?
Postcode is 518111, straatnaam is er niet.
Je moet het zo zien:
Stad (Shenzhen), District (Longgang), Wijk (Pinghu Town), Locatie (China South City), Gebouw (Building P05), Huisnummer (116 #)
pi_154193722
Fuck, mijn Xiaomi Yi gaat met Sweden Post. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 9 juli 2015 @ 12:01:55 #248
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_154194471
Normaliter bestel ik alleen bij Focalprice, maar onlangs ook eens AliExpress geprobeerd. Vandaag een bestelling (t-shirt) binnen van 30 juni. Valt me niet tegen! Onderweg zijn nog staaldraad-kabelbinders en een petje. :+
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_154194543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
Normaliter bestel ik alleen bij Focalprice, maar onlangs ook eens AliExpress geprobeerd. Vandaag een bestelling (t-shirt) binnen van 30 juni. Valt me niet tegen! Onderweg zijn nog staaldraad-kabelbinders en een petje. :+
AliExpress is geen webshop he. Vergelijkbaar met Nederlandse Marktplaats zeg maar.
( fyi.. ;) )
  donderdag 9 juli 2015 @ 12:04:59 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154194554
I just buy wherever it's the cheapest.
En waar er nog een greintje service te bespeuren valt. Dat dan weer wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 juli 2015 @ 12:49:57 #251
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_154195709
Gearbest DHL pakketje staat al 2 dagen op "Shipment information received". Irritant zeg :P
  donderdag 9 juli 2015 @ 12:59:44 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154195900
Whehe, ik heb per ongeluk de ene DHL zending als de andere gedeclareerd (ik dacht dat ik maar 1 express zending naar me onderweg had, guess I was wrong). Maar zolang je gewoon leuk papierwerk aflevert, gaan daar blijkbaar geen belletjes rinkelen. Nu zal ik zeker die andere als die ene declareren dan maar. Dan klopt de boel weer. Kinda. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 juli 2015 @ 13:02:33 #253
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_154195952
Wil graag een quad die een actioncam kan dragen. Nu vind ik de opensource versie icm met de module van 3dr van de Cheerson cx20 wel vet. Heb alleen nlg nooit een quadcopter bestuurd, is deze stap aan te raden?

Of is het verstandig te oefenen met iets.
Ajax Amsterdam
pi_154195956
Vandaag 2 powerbanks van 10.000mah binnen van xioami die 29 juni besteld waren.
En 2 xiaomi fans die 2 juli besteld waren. Goed bezig banggood!
pi_154196011
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:11 schreef schijffie het volgende:

[..]

Bedankt :)
En de 10.000 powerbank ook meteen alweer binnen. bij de powerbank zat een briefje met daarop 2 security code kraslot dingen. Had al gelezen dat ik daarmee kon checken of die fake was of niet Éentje was al open gekrast, dus de paniek sloeg even toe. Toen ik die andere probeerde open te krassen en ik het met papier en al alles weg kraste, werd dat nog eventjes iets erger. (alles in het Chinees)
Gelukkig zag ik toen dat de verpakking zelf ook een verificatie kras ding had. Gecheckt, en alles klopt nu verder. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door schijffie op 09-07-2015 16:06:14 ]
pi_154196087
Vandaag 2 Xiaomi-fans binnen gekregen van BIC, op 4-7 besteld. Wat 'n snelheid!

Eentje heeft alleen 'n bijgeluidje, bij 't verwijderen van de rotorbladen trok ik ook 't hele motortje uit de behuizing. De andere werkt prima. Misschien effe contacten met BIC, maar ik vergeef 't ze bijna door de snelle verzending.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154196118
Heeft iemand de 16000 Xiaomi PB bij Allbuy besteld? Zoja, genuine?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154196196
Iemand ervaring met een "iphone holder" voor in de auto? Heb niet echt eisen, enige wat het wel moet kunnen doen is video opnames maken, dus de achterkant moet niet volledig bedekt zijn.
  donderdag 9 juli 2015 @ 14:09:22 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154197327
Hier hebben ze vanaf vandaag een zuignap phoneholder bij de Lidl, daar ook niet toevallig?

- sure looks like it: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=14497
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 juli 2015 @ 14:42:25 #260
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154198075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:16 schreef xaban06 het volgende:
Iemand ervaring met een "iphone holder" voor in de auto? Heb niet echt eisen, enige wat het wel moet kunnen doen is video opnames maken, dus de achterkant moet niet volledig bedekt zijn.
Niet China, wel überspul : Ram Mount X-Grip icm Lil' Buddy.
Ik zweer bij Ram Mount stuff voor automontage van devices.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154200311
Ik heb mijn fan van bic ook al gekregen :)!

Zie geen USB logootje staan, dus lijkt genuine..
Echter vind ik hem niet enorm hard blazen zoals de meesten hier deden geloven :P..
Andere manieren om hem te testen op echtheid maar even zoeken..

Krijg ook nog een witte binnen van Banggood
pi_154200333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:31 schreef Downstar het volgende:
Ik heb mijn fan van bic ook al gekregen !

Zie geen USB logootje staan, dus lijkt genuine..
Echter vind ik hem niet enorm hard blazen zoals de meesten hier deden geloven ..
Het is geen windturbine inderdaad, maar voor in de buurt van je gezicht wel net even een lekkere verkoeling.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154200705
Gizchina komt met een shop trouwens...ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 9 juli 2015 @ 17:01:31 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154200994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:47 schreef rene90 het volgende:
Gizchina komt met een shop trouwens...ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Vraag mij af welke shop de afhandeling doet ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154201773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:47 schreef rene90 het volgende:
Gizchina komt met een shop trouwens...ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Ik las het op facebook idd. Zou het geen fanmeuk zijn?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:04:43 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154202286
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vraag mij af welke shop de afhandeling doet ;)
Eternal Team/ET? Zoiets als die russische groupdeals?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:31 schreef Downstar het volgende:
Ik heb mijn fan van bic ook al gekregen :)!

Zie geen USB logootje staan, dus lijkt genuine..
Echter vind ik hem niet enorm hard blazen zoals de meesten hier deden geloven :P..
Andere manieren om hem te testen op echtheid maar even zoeken..

Krijg ook nog een witte binnen van Banggood
Wel MI-logo en verpakking? Plastic afdekkinkje bij de motor is bij de MI gekleurd verder en bij de neppe doorzichtig. Roostertje waar die metalen pin doorkomt zegmaar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154202353
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eternal Team/ET? Zoiets als die russische groupdeals?

[..]

Wel MI-logo en verpakking? Plastic afdekkinkje bij de motor is bij de MI gekleurd verder en bij de neppe doorzichtig. Roostertje waar die metalen pin doorkomt zegmaar.
Geen Verpakking, geen MI logootje(althans niet zichtbaar, waar moet die staan?)

Roostertje waar dat pinnetje doorkomt is hier wit (en heb de blauwe fan)

Fake wss dus zoals je al had gezegd.
Ben benieuwd of originele beter blaast :)
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:08:27 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154202365
:Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:14:05 #269
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154202466
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:06 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Is het wat? Ziet er best tof uit, maar weet nog niet precies wat ik er aan ga hebben. Hoewel dat uiteraard pas vaak op een latere plaats komt bij china meuk... :')
Net een beetje aan het prutsen met die Zsun Wifi Card Reader.

Geinig ding. Je kan (op iOS) backups maken van je cameraroll, contacts en calendars.
Streaming heb ik kort getest met 'n sdkaartje uit 1 van m'n Xiaoyi Smart cams, gaat ook lekker.
Je kan 'm ook inzetten als wifi-extender door 'm aan je bestaande netwerk te hangen via wifi.
Max verbruik wat ik gezien heb was 1,21W, normal use zat rond de 0,8W en idle trekt 'ie 0,20W.
Dus op 'n 10Ah (37W) powerbank houdt ie 't wel effe uit :D
Ook kan je 'n custom SSID instellen en 'm vanop afstand uitzetten. (maar dan slurpt hij nog altijd 0,14W, dus je kan 'm beter gewoon uittrekken dan.)
Dat alles met een eigen app. En als je wat zoekt op het Banggood forum kom je heel wat extra info tegen. Undocumented features even! Komt dus aardig in de buurt van 'n Piratebox icm 'n powerbank :D
Ook bruikbaar als normale USB stick, maar dat moet je dan effe in de app switchen denk ik.

[ Bericht 24% gewijzigd door dodge_911 op 09-07-2015 18:36:17 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154202532
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Geen Verpakking, geen MI logootje(althans niet zichtbaar, waar moet die staan?)

Roostertje waar dat pinnetje doorkomt is hier wit (en heb de blauwe fan)

Fake wss dus zoals je al had gezegd.
Ben benieuwd of originele beter blaast :)
Hij staat op de bic site wel met logo en alles op de foto's en heeft xiaomi in de titel, en niet for xiaomi.
Zelf verwacht ik hem morgen, had er 1 naar een vriend verstuurd en die heeft hem vandaag binnen, dus gok dat mijne er dan morgen wel is. Maar mocht hij inderdaad niet origineel zijn neem ik wel contact op met bic.
pi_154202826
Lees je hier dat mensen hun fans binnenkrijgen ... hoor je geprop door de brievenbus ... een paar dikke ploffen op de droogloopmat...hoopvol klopt mijn hart...

...zijn het dikke Rabobank enveloppen...

De teleurstelling ;( -O-
pi_154203098
Shit. Ook een fake Xiaomi ventilatortje ontvangen van BangGood. Wel snelle service, 2 juli besteld, vandaag geleverd.
Eens even kijken wat ze zeggen daar.

[ Bericht 11% gewijzigd door Rorsach op 09-07-2015 19:02:03 ]
pi_154203204
Iemand tips voor een videocamera? Dus niet perse een actioncam.. Puur bedoeld voor t opnemen van familiefilmpjes ;)
pi_154203916
Banggood niet origineel? Hebben ze weer eens verkeerd ingekocht? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag 2 Xiaomi-fans binnen gekregen van BIC, op 4-7 besteld. Wat 'n snelheid!

Eentje heeft alleen 'n bijgeluidje, bij 't verwijderen van de rotorbladen trok ik ook 't hele motortje uit de behuizing. De andere werkt prima. Misschien effe contacten met BIC, maar ik vergeef 't ze bijna door de snelle verzending.
Die van BIC zijn dan ook niet origineel volgens mij :o
pi_154204008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:33 schreef davedavy het volgende:
Banggood niet origineel? Hebben ze weer eens verkeerd ingekocht? :')

[..]


Geen verpakking, Geen Mi-logo en wit plastic bij het verbindingsstuk. Rechtstreeks van BangGood.
pi_154204049
Vreemd, normaliter verkopen ze alleen echt spul. En mochten ze een keer fake stuff inkopen, zou je verwachten dat ze het zelf ook door hebben. Toch?

Anyway, voor wie nog echte wil, Gearbest schijnt de echte te verkopen. Op dit moment in sale voor 2,89$ ongeveer.

Verzenden wel pas na 1/2 weken ;(
pi_154204074
Nou ja, ik wacht even af wat ze te zeggen hebben hierop.
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:42:05 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154204093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:38 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Geen verpakking, Geen Mi-logo en wit plastic bij het verbindingsstuk. Rechtstreeks van BangGood.
Welke sku heb je gekocht dan? Dacht dat bg meerdere soorten op de site had staan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154204120
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke sku heb je gekocht dan? Dacht dat bg meerdere soorten op de site had staan.
deze: http://www.banggood.com/O(...)SB-Fan-p-977375.html

Hij is inmiddels wel verdubbeld in prijs trouwens.
pi_154204132
Dat zou de originele moeten zijn.
pi_154204187
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:57:45 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154204418
Da's wel vaag ja. Die zou er als het goed is zo uit moeten zien (heb zelf alleen de witte):

Zo kwamen die van mij:


[ Bericht 18% gewijzigd door shiz op 09-07-2015 20:02:53 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154204884
Mijn verpakking:
pi_154207049
Hier wel een originele Mi fan van banggood binnen gekregen. Geen wit plastic, wel een mi logo, betreft ook de blauwe. Tegelijk ook een witte besteld en hoop die dan ook snel binnen hebben, kijken of die ook origineel is. Heb ze gekocht toen ze vorige week in de aanbieding waren voor 2,80 ofzo.
pi_154207069
BIC heeft duidelijk fakes dus, daarom hangt m'n motortje er half uit. Terwijl ze wel adverteren met Xiaomi's: http://www.buyincoins.com/item/60690.html#.VZ7N8fntlBc

Ga ik toch maar even klagen.

[ Bericht 47% gewijzigd door Eric_Cantona op 09-07-2015 21:42:52 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154208043
Van welke courier is deze T&T? Als het uberhaupt een werkende T&T is, haha.
SYL00000000QF. :)
pi_154208279
Mijn Parcel programmatje zegt Malaysia post, echter (nog) niet werkend.
pi_154208430
Ben benieuwd of ik wel of geen originele xiaomi fan binnenkrijg van BG.
Heb ook een xiaomi usb lampje besteld bij gearbes.

Op zich vind ik het prima dat BIC ''fake'' xiaomi fans verkoopt, alleen is het wel stijlloos dat ze dan erbij vermelden dat het xiaomi is.
pi_154208483
Heeft iemand een idee waarom ik nou al twee keer koperen borsteltjes niet heb ontvangen...? Ik bestel regelmatig van alles en nog wat uit China, maar alleen deze producten heb ik gewoon nooit gekregen.

Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_154211139

Een kleine review van de Zidoo X1, die ik van Geekbuying gister ontvangen heb.

Specificaties volgens fabrikant:
• Type: Zidoo X1
• Kleur: Zilver
OS: Android 4.4
CPU: Allwinner H3 1.5 GHz ARM quad-core CPU
GPU: Quad-core Mali-400MP2 GPU
RAM: 1GB DDR3
• ROM Nand Flash 8GB
WiFi: 802.11 b/g/n Wifi
LAN: 10/100M Ethernet
• Ondersteunde video formaten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Ondersteunde audio formaten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4K*2K Resolution
• HDMI, 1.4b
• Interfaces: 2x USB 2.0, 1x RJ45; MicroSD slot, AV poort, TF kaart slot.

Unboxing
Van Geekbuying kreeg ik een exemplaar ter review opgestuurd. Bij deze mijn bevindingen.
Hij is geshipped via de normale post, en met 9 dagen verzendtijd vlot geleverd. De verpakking is strak gedaan. De inhoudt van het pakketje omvatte de volgende items:
• Zidoo X1
• IR Afstandsbediening (AB)
• HDMI kabel (+- 0.75m lang)
• Power adapter + verloop stekker (5V DC 2A)
• Gebruikershandleiding & garantiekaart (tot 3 maanden na aankoop)

Verpakking:

Retail-doosje:

De Zidoo X1:


Assecoires:





Aansluiten
Helaas beschik ik niet over een 4K TV. Zelfs een echte TV ontbreekt in mijn setup. Ik heb mijn Asus IPS 1920x1200 monitor gebruikt met de HDMI aansluiting.
De aansluitingen van de Zidoo X1 bevinden zich aan de achterkant.

Hier tref je een A/V output aan voor TV’s zonder HDMI. Daarnaast bevind zich een HDMI-out poort, gevolgd door een USB 2.0 poort, de RJ45 LAN-poort een tweede USB 2.0 poort met daaronder een MicroSD kaart slot. En natuurlijk de 5V DC aansluiting.
Dit alles wordt gepowerd door een 5V 2A voeding.

Wat heel vervelend is aan de lay-out van de aansluitingen, is dat je geen ruimte boven de LAN-poort hebt om het klipje in te drukken als je de kabel eruit wil halen. Dit veroorzaakt echt onnodig gepriegel. Deze hadden ze beter 180 graden kunnen draaien. Ook verdwijnt het SD-kaartje helemaal in de gleuf. Je hebt dus nagels nodig om hem erin/eruit te krijgen. En er ontbreekt een icoontje hoe het SD-kaartje (met de boven of onderkant boven/onder) erin moet. Verder is de afwerking goed gelukt.

Eerste indruk

Bij het aansluiten valt op dat het verlengstukje niet past in een “ovaal” stopcontact. Dit moet dus een ronde zijn. Daarnaast missen er 2x AAA baterijen. Dit is wel begrijpelijk gezien vliegtuigen + losse batterijen geen gewilde combi is bij de douane. Daarnaast ontbreken er fysieke knoppen op de Zidoo X1. Als je de AB kwijtraakt, ben je bestwel de lul. Ook zoog het oppervlak van de Zidoo snel stof naar zich toe.

Opstarten

Eenmaal aangesloten, doet het kastje er ongeveer 50 seconden over om te booten. Eenmaal opgestart kom je terecht in de user interface van Zidoo (versie h3v1.0.14), waarin alles standaard al in het Engels wordt getoond. Enkel het weer toont je Shenzeng. Het is een standaard Android (versie 4.1.1) omgeving, wat makkelijk werkt met de bediening.


Na een beetje spelen ziet het er dan zo uit. Ik heb geprobeerd om de Horizon Go app (van Ziggo) aan de praat te krijgen – helaas zonder succes. Ik kreeg hierbij een foutmelding “No Connection”. Hierover is contact opgenomen met Geekbuying – ik wacht nog op hun response. Wat lijkt te helpen voor Kodi is om het IP adres van DHCP af te halen en op Statisch te zetten (IP ergens in de range die je netwerk toestaat, bijvoorbeeld 192.168.178.99, Netmask 255.255.255.254, Gateway 192.168.179.1 en DNS 8.8.8.8). Kodi kreeg ik hiermee aan de praat, maar Horizon Go zogezegd nog niet.

Gebruik

De afstandsbediening werkt best goed. Er zit een “learn”-functie op om de AAN/UIT + volume knopt van je TV afstandsbediening over te nemen (handig!), en er zijn 3 programmeerbare knoppen voor je favoriete apps. Verder heb je de mogelijkheid om te wisselen tussen een muis, of actieve elementen (zoals op het plaatje hierboven) om te navigeren door de menu’s. Ook zit er een soort “ALT+TAB” knop op, waardoor je makkelijk tussen verschillende vensters kan wisselen.
Het gebruik is over het algemeen soepel. Ik heb een keer een vastloper meegemaakt. Na een reboot ben je binnen 50seconden weer online.


Kodi

Op de Zidoo X1 is Kodi (versie 14.2 helix) voor geïnstalleerd. Als je een beetje uit de voeten kan met deze add-on, is het een geweldige manier om allerlei soorten media te nuttigen. Kodi werkt soepel en vloeiend. Je kan bijvoorbeeld het op de achtergrond laten doordraaien terwijl je even in de Zidoo X1 interface zit.

Dit kastje is een kleine media-box, gericht op Kodi. Hierin slaagt hij zeker. Kodi werkt soepel en doet wat het moet doen. De afstandsbediening is compleet, werkt goed en heeft een handige leer-functie. Het is jammer dat de afstandsbedienings-app enkel voor Android beschikbaar is. Dit beperkt de functionaliteit voor alle Apple-, Windows- en Blackberry OS gebruikers.

Qua hardware / prijs verhouding is hij goed: doet wat hij moet doen, heeft wat extra performance over en draait (daardoor?) soepel! Dus voor wie nog opzoek is naar een Kodi-media box, zeer bruikbaar ;)


Hier te verkrijgen:
Zidoo X1 - GeekBuying op moment van schrijven 59,- USD

Positief:

• Voelt snel aan,
• Klein,
• Veel aansluitingen,
• Handige afstandsbediening,
• “Learning” functie van AB.

Neutraal:

• Userinterface – wat magertjes,
• Start tijd van 50sec,
• App alleen voor Android OS,
• Geen batterijen voor de AB,
• Zilveren oppervlak trekt stof aan.

Negatief:

• SD kaartje verdwijnt helemaal in de gleuf & er is geen icoontje voor oriëntatie (boven- en onderkant),
• LAN-kabel is er nauwelijks uit te krijgen doordat er te weinig ruimte zit voor het klipje,
• A/V-out is te dicht geplaatst op de HDMI. Hierdoor past een dikkere audio-jack niet.
pi_154211217
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 23:02 schreef mattie010 het volgende:

[..]

Overigens even een vraag (kan het echt niet vinden hier) hoe lang duurt het ongeveer voordat een pakketje binnen is bij bestelling bij dx? 1-7 verstuurd maar moet het eigenlijk voor 17-7 binnen hebben O-)
Even op terug komen: vandaag pakketje bezorgd, maar was niet thuis. Morgen kan ik het dus ophalen na 15.00
Best tevreden, maar zal de volgende keer dus eerst bij banggood kijken O:)
pi_154211237
Heeft iemand een tip voor niet in-ear oordopjes met Android ondersteuning? Ik gebruik nu Apple EarPods maar dat control ding werkt niet op mijn huidige telefoon. Liefst onder de 22 euro.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:55:00 #293
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154211255
Piston 3

O niet in ear. Die zijn er haast niet meer. Waarom zou je dat willen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154211303
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:55 schreef Catch22- het volgende:
Piston 3

O niet in ear. Die zijn er haast niet meer. Waarom zou je dat willen?
Omdat mijn lijstje met in-ear oordopjes nogal uitgebreid is en ik ze vervelend vind. Etymotic, Shure, Senheizer, naamloze merken, van alles geprobeerd maar het werkt niet.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:09:55 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154211684
Bluedio i6 en dan de AWEI ES10 of Edifier H180.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:27:24 #296
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154212116
Heb bic ook maar even berichtje gestuurd, ben benieuwd :)
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:28:25 #297
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154212143
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:16 schreef Rorsach het volgende:
Mijn verpakking:
[ afbeelding ]
Heb jij hem niet toevallig bij BIC(buyincoins) besteld?
Daarvan hebben de meeste hem vandaag ook gekregen en die kwam in precies dezelfde wijze aan bij mij..
pi_154212228
Bij mij kwam die in een witte verpakking met in het oranje een mi logo op zoals hiervoor gepost
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:40:09 #299
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154212371
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:31 schreef mitchy112 het volgende:
Bij mij kwam die in een witte verpakking met in het oranje een mi logo op zoals hiervoor gepost
Van BIC?
pi_154212515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Van BIC?
Nee vaan banggood heb ik dei gehaald
pi_154214263
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:57 schreef shiznuts het volgende:
Da's wel vaag ja. Die zou er als het goed is zo uit moeten zien (heb zelf alleen de witte):
[ afbeelding ]
Zo kwamen die van mij:
[ afbeelding ]
Die van mij zag er ook zo uit idd.Bij BG weg.
Uitvinder van de biersmiley.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')