abonnement Unibet Coolblue
pi_154048564
Originele OP van bouwesuperman:

Er gebeurt momenteel zoveel in de wereld dat veel mensen zich afvragen of er een Derde Wereldoorlog op het punt staat uit te breken.
Wat denken jullie, is die angst terecht?
pi_154048597
Tingo vraagt: Wat als er geen echte nukes en zulke organisaties als ISIS bestaat?

:')

Tingo, besta jij wel?
pi_154048746
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tingo vraagt: Wat als er geen echte nukes en zulke organisaties als ISIS bestaat?

:')

Tingo, besta jij wel?
Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.
pi_154049241
Pfff, multiqouten van ene topic naar andere gaat lastig daarom maar zo.

Klassieke propaganda vanaf meerdere zijden is zeer oud en lijkt vaker niet tot een wereldoorlog dan wel.

Reactie op er zijn al twee wereldoorlogen geweest als je de 7 jarige oorlog en napolitaanse oorlogen mee telt wellicht al vier ;). Desondanks betekent het niet dat het altijd in een gigantische climax moet eindigen. Vaak genoeg dat conflicten lokaal blijven en uitdoven als de koude oorlog.

Als ik weet hoe dodelijk de klassieke oorlogen waren? Ja, dat weet ik
pi_154049348
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tingo vraagt: Wat als er geen echte nukes en zulke organisaties als ISIS bestaat?

:')

Tingo, besta jij wel?
Absoluut.
En ik heb zulke opmerkingen als ' Are you for real?' in 't eche leven gehad. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154049360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absoluut.
En ik heb zulke opmerkingen als ' Are you for real?' in 't eche leven gehad. :)
Samen met Lambiekje zeker. XD (Sorry moest gewoon.)
pi_154049396
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.
Er is veel meer over in andere topics.Ik denk de onthoofdings vids zijn nep dus ik vertrouw geen reet van de IS onzin verhaaltjes.
Tis allemaal haatzaaiende bangmakerij.imo.

Het lijkt dat de 'WWII/'threat of nuclear war' bangmakerij werkt nog steeds zo goed naar 70jaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tingo op 04-07-2015 01:52:59 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154049458
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:43 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Samen met Lambiekje zeker. XD (Sorry moest gewoon.)
Ik denk lambiekje heeft wat interessante meningen maar op vele onderwerpen ben ik niet met 'm eens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 4 juli 2015 @ 10:12:22 #9
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154053180
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk lambiekje heeft wat interessante meningen maar op vele onderwerpen ben ik niet met 'm eens.
... En dat is natuurlijk goed. Ieder moet wel zijn eigen "weg" vinden. Als er maar door het opzichte bedrog van wetenschap en politiek gekeken wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 10:15:21 #10
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154053207
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.
het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorisme
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_154053823
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorisme
Hier je alu-hoedje.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 12:01:12 #12
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154054963
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorisme
ok, waarom bewapent de cia IS? al zou de IS een hulpmiddel zijn, wie of wat moeten zij dan uit de weg ruimen?
Nadia, this tea is excellent!
pi_154055490
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorisme
Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?
pi_154055506
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?
Geloof me dit komt veel vaker voor dan je denkt.
pi_154055546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?
Je bevind je in het psychohok, wat had je anders verwacht?
pi_154055574
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je bevind je in het psychohok, wat had je anders verwacht?
Ik kom hier niet zo heel vaak, nu op verzoek om een topic te lezen, ben alleen maar de zolderkamer autisten gewend, dit is even aanpassen dus ;)
  zaterdag 4 juli 2015 @ 13:29:38 #17
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154056783
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Tijdisgeld het volgende:

[..]

ok, waarom bewapent de cia IS? al zou de IS een hulpmiddel zijn, wie of wat moeten zij dan uit de weg ruimen?
Ze moeten chaos en angst veroorzaken.
There is only one religion
  zaterdag 4 juli 2015 @ 13:34:19 #18
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154056880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik kom hier niet zo heel vaak, nu op verzoek om een topic te lezen, ben alleen maar de zolderkamer autisten gewend, dit is even aanpassen dus ;)
Kun je iets specifieker zijn dan kan je het betreffende gedeelte(waar je naar op zoek bent) aangewezen worden, er komt in dit topic(reeks) van alles voorbij.
There is only one religion
pi_154056954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Kun je iets specifieker zijn dan kan je het betreffende gedeelte(waar je naar op zoek bent) aangewezen worden, er komt in dit topic(reeks) van alles voorbij.
Ik heb het al gevonden, maar toch bedankt :)
pi_154059698
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zelfs al zouden ze je kop er afhakken zou je het nog fake-terrorisme vinden.
Ik denk dat Biekje en Tingo maar eens in bijvoorbeeld het centrale Syrië en het Irak topic in NWS naar wat foto's en filmpjes moeten gaan kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2015 15:06:12 ]
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:36:12 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154062133
Als we nou allemaal geld bij elkaar gooien en een reisje plannen..
naar Raqqa of zo...
http://www.powned.tv/nieu(...)en_in_ishoofdst.html

er is toch niks loos daar ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:43:48 #22
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154062407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:36 schreef theguyver het volgende:
Als we nou allemaal geld bij elkaar gooien en een reisje plannen..
naar Raqqa of zo...
http://www.powned.tv/nieu(...)en_in_ishoofdst.html

er is toch niks loos daar ;)
Ik ga nog liever naar griekenland. :{w
There is only one religion
pi_154062903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik ga nog liever naar griekenland. :{w
Of Italïe xD
pi_154063197
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:59 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Of Italïe xD
Wat is er mis met Italië? Fantastisch land.
pi_154063759
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is er mis met Italië? Fantastisch land.
Dat zei ik ook.
  zondag 5 juli 2015 @ 14:17:40 #26
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154084060
Zou er best eens naar toe willen, een beetje in het zuiden dan. Taranto bijvoorbeeld.
Nadia, this tea is excellent!
  zondag 5 juli 2015 @ 19:29:03 #27
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154094549
Cycle of War & Obama’s New War Doctrine

Posted on July 5, 2015 by Martin Armstrong



When some people for the first time heard we had developed a Cycle of War that pinpointed the start of World War I and II as well as the Vietnam war among many others, they assumed it was hype. Our long-term clients know better – we never sell hype nor do we exaggerate things to sell anything. We are probably the best funded forecasting firm in the world and have always been so, We do not have to engage in wild claims like gee, if you bought this subscription for just $49.95, would would have made $1 million. Such advertising claims give you less than what you pay for.

Our Cycle of War turned in 2014 and ever since the cold war is back and civil unrest has been rising. On top of that, we have Brussels effectively doing what Napoleon and Hitler desired – the conquest of Europe but by force of law rather than the gun. Nevertheless, they seek the same goal – a single government and the abolition of independent sovereignty.



This 2014 turn is far worse for it is the conjunction of both civil unrest and international war. If there was any forecast we truly pray is wrong, it would be this one. Our long-term clients expect the truth about our model. That much we are compelled to deliver regardless what it has to say.

It seem Obama is intent on creating World War III on a global scale – after all, he was given the Nobel Peace Prize for being the first black president not for doing anything having to do with actual peace. I truly do not understand why Obama has been the worst president perhaps in history. He is seriously deranged and will create war with just about everyone.

Obama’s Pentagon has a new military doctrine for the US published . For the first time since 2011 this doctrine was reformulated. This new threats are defined. The most dangerous threats are Russia, China, North Korea and Iran In Obama’s view of the world. These countries are considered by the US strategists as new hazards that need to be considered with the same attention as the current threats of Islamism in Near East.

Obama’s Administration admits that “none of these states is looking for a direct military conflict with the United States or our allies.” Nevertheless, these countries represent serious threats to the security of the international community.

The head of the US Armed Forces, General Martin Dempsey, writes in his classification to the new doctrine, that the situation is quite serious. It is true that is“likelihood of war with another superpower low, but it is growing.”

Obama’s new doctrine states: ” Russia has repeatedly shown that the sovereignty of its neighbors is not respected . The Russian military actions undermine regional security directly and through associated combat units. “

The Obama Administration classifies China as a threat of a different quality, so they see China as less aggressive than Russia. A few weeks ago Germany also adopted a similar new military doctrine. It should be defined in the coming months. It is envisaged that Russia is one of the central concepts of the enemy for the Bundeswehr .

It clear that this Cycle of War Model has been right on target. It is part of the global correlation of everything. This is by no means a forecast we would like to see come true. We must respect that this is a major convergence of two separate models – domestic civil unrest as well as among nations.

Posted in Uncategorized

http://www.armstrongeconomics.com/archives/date/2015/07/page/2
There is only one religion
  maandag 6 juli 2015 @ 10:26:51 #28
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_154108879
opgezegd@fok.nl
pi_154112712
quote:
Post was al in het vorige topic voorgekomen. Het is een Amerikaanse website dat eerst als sportblog begonnen was. Werken 400 schrijvers daar en als je eens op de site kijkt wijzen ze maar een kant op.
pi_154121151
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Originele OP van bouwesuperman:

Er gebeurt momenteel zoveel in de wereld dat veel mensen zich afvragen of er een Derde Wereldoorlog op het punt staat uit te breken.
Wat denken jullie, is die angst terecht?
De wereld staat onder hoogspanning en er is niet direct een overzicht van één vijand dunkt mij. Ook niet een éénduidige manier van oorlog voeren. Tijdens de Koude Oorlog was dat nog overduidelijk. Het gewicht lag bij de VS en Sovjet Unie. Zij hadden beiden een sterk en groot conventioneel leger en een nucleair arsenaal om de balans aan weerszijden te houden. Tevens waren er lijntjes om de communicatie open te houden, omdat men wist dat de ene grootmacht wederzijds vernietigd zou worden door de andere bij een aanval (of gruwelijk misverstand).

Nu ligt dat anders. Rusland is een groot deel van haar territorium kwijt en Poetin wilt mogelijk voor zijn ambtstermijn (of voordat hij het loodje legt) de oude glorie herstellen. Hij gebruikt (nog) geen conventionele manier van oorlogvoering om dat voor elkaar te krijgen, maar eerder infiltratie en counterinsurgery methoden, waarbij mogelijk Russische huurlingen anoniem pro-Russische separatisten trainen en bewapenen om delen van Oekraïne langzaam te kunnen annexeren. Wie weet wat ons te wachten staat als een andere Russische minderheidsgroep in de Baltische staten in protest komt en Russisch georiënteerd wilt worden. Wat als dit protest uit de hand loopt en als deze minderheid in gevaar komt? En wat als een van die staten met deze minderheid NATO onderdeel is? Zal Rusland dan overgaan naar conventionele oorlogsvoering en zo'n land binnenvallen ter bescherming van deze minderheid en om het reactievermogen van de NATO te testen?

Daarnaast is Poetin mogelijk bereid om tactische nucleaire wapens in te zetten bij een preëmptieve oorlogsdaad van de NATO in Russisch gebied, aangezien hij qua conventioneel leger niet kan tippen aan de NATO. Een grens die je niet zou moeten overschrijden. Als eenmaal het hek van de dam is, dan komt er een krachtige reactie vanuit de NATO en dan wordt uiteindelijk overgegaan naar sterkere nucleaire wapens. De totale destructie van de wereld is dan nabij.

Tevens spelen groepen als IS een rol in de wereld, die eerder vechten om te sterven dan om te leven, die geen oorlogsmoraal hebben en bereid zijn om alle grenzen te overschrijden. Als zij de mogelijkheid krijgen om een kernwapen te bemachtigen (afgeschreven gekocht van de zwarte markt, dan wel zelf samengesteld met het nodige materiaal en wetenschappers) Amerika binnen smokkelen en detoneren, dan kan mogelijk totale paniek en hectiek uitbreken als niet snel duidelijk wordt wie de dader is. Het laat me denken aan de film The Sum of All Fears. Ik hoop dat de VS dan kalm blijft en na goed onderzoek de juiste tegenmaatregelen neemt en niet overhaast een boeman aanwijst.

Het punt is dat er niet echt meer sprake is van overduidelijke grootmachten die zichzelf in balans houden, maar dat iedere onberekenbare kleinere pion het schaakspel kan beïnvloeden in deze.

Just my two cents...

[ Bericht 1% gewijzigd door Being op 06-07-2015 20:12:18 ]
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_154123279
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:02 schreef Being het volgende:

[
Nu ligt dat anders. Rusland is een groot deel van haar territorium kwijt en Poetin wilt mogelijk voor zijn ambtstermijn (of voordat hij het loodje legt) de oude glorie herstellen. Hij gebruikt (nog) geen conventionele manier van oorlogvoering om dat voor elkaar te krijgen, maar eerder infiltratie en counterinsurgery methoden, waarbij mogelijk Russische huurlingen anoniem pro-Russische separatisten trainen en bewapenen om delen van Oekraïne langzaam te kunnen annexeren. Wie weet wat ons te wachten staat als een andere Russische minderheidsgroep in de Baltische staten in protest komt en Russisch georiënteerd wilt worden. Wat als dit protest uit de hand loopt en als deze minderheid in gevaar komt? En wat als een van die staten met deze minderheid NATO onderdeel is? Zal Rusland dan overgaan naar conventionele oorlogsvoering en zo'n land binnenvallen ter bescherming van deze minderheid en om het reactievermogen van de NATO te testen?

Waar haal je je ''nieuws'' vandaan? Telegraaf ofzo?

Er is met Rusland afgesproken dat de Navo zich verder niet zou uitbreiden na de val van de Sovjet Unie . Backstabers als ze zijn hebben ze Rusland helemaal ingesloten . Echter was het insluiten van Rusland niet voldoende er moest een Coup d'état gepleegd worden om een directe comfortnatie uit te lokken . Nu de Navo in de achtertuin van Rusland is beland MOET hij wel ingrijpen .

De Nato is de agressor niet Rusland
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:51:07 #32
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154126375
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Er is met Rusland afgesproken dat de Navo zich verder niet zou uitbreiden na de val van de Sovjet Unie [..]

De Nato is de agressor niet Rusland
Bron?
Nadia, this tea is excellent!
  maandag 6 juli 2015 @ 22:17:21 #33
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_154127225
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De Nato is de agressor niet Rusland
Ja, want de NAVO is de Oekraine binnengevallen oh wacht.
opgezegd@fok.nl
pi_154130225
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:51 schreef Tijdisgeld het volgende:

[..]

Bron?
http://21stcenturywire.co(...)pons-to-the-ukraine/



Al moet ik er bij zeggen dat de eerste google resultaten tegenstrijdige verklaringen af geven

Zo zouden de Russen mondeling afgesproken hebben dan ze niet verder het oosten zouden uitbreiden. De Navo op haar beurt beweren dat mondelingen afspraken niet geldig zijn

Was Rusland nagenoeg failliet na de val van de USSR. En on in aanmerking te komen voor een lening zou Jetsin( of Gorbatjov) een nieuw accord moeten tekening. Wat de uitbrijding van de Navo verder mogelijk zou maken

De Navo/Us zou op haar beurt zelf internationale wetten hebben gebroken door het bombarderen van Servië, het liegen over haar echte motieven in Libya(1991), openlijk wapens leveren aan de Ukraine
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 6 juli 2015 @ 23:45:13 #35
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154130758
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Tijdisgeld het volgende:

[..]

ok, waarom bewapent de cia IS? al zou de IS een hulpmiddel zijn, wie of wat moeten zij dan uit de weg ruimen?
Niemand hoeft per se uit de weg. Er moet een conflict zijn. Wij de domme burger moeten denken dat er een slechte extremistische terroristen groep is

Niemand vind het vreemd dat opeens al-quida (ook cia trained) obseleet is geworden en promt zo uit het niets heeft MSM het dag in dag uit over IS. Het is zo opzichtig allemaal. Zo fake.

http://www.globalresearch(...)u-s-military/5387874
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 6 juli 2015 @ 23:46:45 #36
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154130811
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat Biekje en Tingo maar eens in bijvoorbeeld het centrale Syrië en het Irak topic in NWS naar wat foto's en filmpjes moeten gaan kijken.
... dat neemt niet weg dat de CIA het heeft op getuigd.
Wake up call... CIA zijn niet de goed-guys

jij moet even zoeken naar DU victims. En ja onze eigen kutsoldaten (zij zijn de klootzakken) richten dat aan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_154130897
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... dat neemt niet weg dat de CIA het heeft op getuigd.

Wake up call... CIA zijn niet de goed-guys
Wie zijn dan de good guys, volgens jou?
  maandag 6 juli 2015 @ 23:55:50 #38
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154131181
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:02 schreef Being het volgende:

[..]

De wereld staat onder hoogspanning en er is niet direct een overzicht van één vijand dunkt mij. Ook niet een éénduidige manier van oorlog voeren. Tijdens de Koude Oorlog was dat nog overduidelijk. Het gewicht lag bij de VS en Sovjet Unie. Zij hadden beiden een sterk en groot conventioneel leger en een nucleair arsenaal om de balans aan weerszijden te houden. Tevens waren er lijntjes om de communicatie open te houden, omdat men wist dat de ene grootmacht wederzijds vernietigd zou worden door de andere bij een aanval (of gruwelijk misverstand).

Nu ligt dat anders. Rusland is een groot deel van haar territorium kwijt en Poetin wilt mogelijk voor zijn ambtstermijn (of voordat hij het loodje legt) de oude glorie herstellen. Hij gebruikt (nog) geen conventionele manier van oorlogvoering om dat voor elkaar te krijgen, maar eerder infiltratie en counterinsurgery methoden, waarbij mogelijk Russische huurlingen anoniem pro-Russische separatisten trainen en bewapenen om delen van Oekraïne langzaam te kunnen annexeren. Wie weet wat ons te wachten staat als een andere Russische minderheidsgroep in de Baltische staten in protest komt en Russisch georiënteerd wilt worden. Wat als dit protest uit de hand loopt en als deze minderheid in gevaar komt? En wat als een van die staten met deze minderheid NATO onderdeel is? Zal Rusland dan overgaan naar conventionele oorlogsvoering en zo'n land binnenvallen ter bescherming van deze minderheid en om het reactievermogen van de NATO te testen?

Daarnaast is Poetin mogelijk bereid om tactische nucleaire wapens in te zetten bij een preëmptieve oorlogsdaad van de NATO in Russisch gebied, aangezien hij qua conventioneel leger niet kan tippen aan de NATO. Een grens die je niet zou moeten overschrijden. Als eenmaal het hek van de dam is, dan komt er een krachtige reactie vanuit de NATO en dan wordt uiteindelijk overgegaan naar sterkere nucleaire wapens. De totale destructie van de wereld is dan nabij.

Tevens spelen groepen als IS een rol in de wereld, die eerder vechten om te sterven dan om te leven, die geen oorlogsmoraal hebben en bereid zijn om alle grenzen te overschrijden. Als zij de mogelijkheid krijgen om een kernwapen te bemachtigen (afgeschreven gekocht van de zwarte markt, dan wel zelf samengesteld met het nodige materiaal en wetenschappers) Amerika binnen smokkelen en detoneren, dan kan mogelijk totale paniek en hectiek uitbreken als niet snel duidelijk wordt wie de dader is. Het laat me denken aan de film The Sum of All Fears. Ik hoop dat de VS dan kalm blijft en na goed onderzoek de juiste tegenmaatregelen neemt en niet overhaast een boeman aanwijst.

Het punt is dat er niet echt meer sprake is van overduidelijke grootmachten die zichzelf in balans houden, maar dat iedere onberekenbare kleinere pion het schaakspel kan beïnvloeden in deze.

Just my two cents...
je mist de punt compleet.

Rusland is absoluut NIET de agressor. Dat zijn VS en wij Europa. Rusland wil olie niet meer in dollars verkopen. Petrodollar is het enige bestaansrecht van Amerika. Kort door de bocht. En ja om de dollar in de lucht te houden worden er fake terroristen als IS (en voorheen al-quida) opgetuid.

Ja ook Irak. Iran, Libië zijn aangevallen puur vanwege olie niet in dollars. Nergens anders om.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 00:09:07 #39
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154131547
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wie zijn dan de good guys, volgens jou?
..daar is de wereld al te ver heen. Alle systemen zijn beyond corrupt. We zitten al jaren in gekochte tijd.

Kijk naar de politie. ook onze politieagent wordt de geweldage fascist voor nonsens vergrijpen. Voor een sneu grapje wordje tegenwoordig ook in Nederland vermoord. En voor echte psychopaten en zijn misdaden worden doelbewust genegeerd. En nee nee nee dat dat met Els Borst en Mitch Henriquez zijn geen incidenten.

En kijk wat AIVD mag van onze ultrafascistisce kabinet
http://langleveeuropa.nl/(...)teren-aivd-gaat-nsa/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 07:39:56 #40
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154134825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

..daar is de wereld al te ver heen. Alle systemen zijn beyond corrupt. We zitten al jaren in gekochte tijd.

Kijk naar de politie. ook onze politieagent wordt de geweldage fascist voor nonsens vergrijpen. Voor een sneu grapje wordje tegenwoordig ook in Nederland vermoord. En voor echte psychopaten en zijn misdaden worden doelbewust genegeerd. En nee nee nee dat dat met Els Borst en Mitch Henriquez zijn geen incidenten.

En kijk wat AIVD mag van onze ultrafascistisce kabinet
http://langleveeuropa.nl/(...)teren-aivd-gaat-nsa/
Dat is net zoiets als zeggen dat jij van de KGB bent omdat je een rood legomannetje in je UI hebt.
Nadia, this tea is excellent!
  maandag 13 juli 2015 @ 07:55:07 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154291169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 07:39 schreef Tijdisgeld het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als zeggen dat jij van de KGB bent omdat je een rood legomannetje in je UI hebt.
nee dat is niet hetzelfde
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_154303331
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je mist de punt compleet.

Rusland is absoluut NIET de agressor. Dat zijn VS en wij Europa. Rusland wil olie niet meer in dollars verkopen. Petrodollar is het enige bestaansrecht van Amerika. Kort door de bocht. En ja om de dollar in de lucht te houden worden er fake terroristen als IS (en voorheen al-quida) opgetuid.

Ja ook Irak. Iran, Libië zijn aangevallen puur vanwege olie niet in dollars. Nergens anders om.
Pfff.... de tandjes zeg.... Jij weet echt veel!

Maakt me niets uit, hou meer van rijk Amerika dan van arm Rusland.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  maandag 13 juli 2015 @ 18:42:10 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154306121
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je mist de punt compleet.

Rusland is absoluut NIET de agressor. Dat zijn VS en wij Europa. Rusland wil olie niet meer in dollars verkopen. Petrodollar is het enige bestaansrecht van Amerika. Kort door de bocht. En ja om de dollar in de lucht te houden worden er fake terroristen als IS (en voorheen al-quida) opgetuid.

Ja ook Irak. Iran, Libië zijn aangevallen puur vanwege olie niet in dollars. Nergens anders om.
Libie had net een contract met frankrijk getekend om olie en zo.. na de opstand niet meer.
Iran is nog niemand binnen gevallen en die gaat vrolijk door met hun eigen dingetje!

ik zal vast iets gemist hebben!

heb je hier wat meer info over?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154317543
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154320709
Als je alle instroom qua burgers van verschillende landen naar 't middenoosten afturft dan speelt daar al een eerste wereldburgeroorlog af. Maar ondanks de potentiele mogelijke kansen tot ontvlamming in bepaalde gebieden, zijn we ver van een WO.
pi_154555166
NATO prepares biggest military exercise in 13 years

[*LONDON (ShareCast) - (ShareCast News) - The North Atlantic Treaty Organization (NATO) and its allies will launch its biggest military exercise since 2002 in October to counter Islamic State (IS) militants in Southern Europe. As many as 36,000 soldiers will be deployed across the Mediterranean to train in a complex "artificial threat scenario" in which militants will launch land, sea and air attacks, the organization said on Wednesday.

"We cannot choose between the eastern threat and the southern threat, we have to train for both," said General Hans-Lothar Domrose, commander of the NATO military command at Brunssum, Netherlands, in reference to the threat from Russia.

More than 30 countries, including non-NATO nations such as Sweden and Austria, will take part in the exercises which will be staged in Spain, Italy, Portugal and in the Mediterranean from 3 October to 6 November.

"We will be working in a huge training area," Domrose said. "We will focus on speed, on multiple threats, simultaneously," Domrose added.

The move responds to the rise of IS in Iraq and Syria. The organisation's Secretary-General Jens Stoltenberg warned the Arab Spring uprisings had led to a "brutal winter" of instability.

NATO's last exercises on this scale date back to 2002, when 15 members of the alliance and 12 partner nations tested their capabilities in Norway and Poland.]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154555269
Russia Threatens War If Sweden Joins NATO

Over propaganda gesproken |:(

http://www.valuewalk.com/2015/07/russia-vs-sweden-war/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155153223
Russia vs. NATO – It’s War Time
Posted By: Polina TikhonovaPosted date: August 12, 2015 07:16:05 AMIn: Politics, Russia1 Comment

Russia is getting ready for a war against the United States and its NATO allies, according to a European think tank that analyzed recent Russian military drills.

The alarming warning comes a day after the British defense secretary, Michael Fallon, said that the conflict in Ukraine was “red hot” and Russian-backed rebels could yet claim more territory in the east of the country.

http://www.valuewalk.com/2015/08/russia-vs-nato-its-war-time/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155153439
Think tanks :') Alsof ze iets heel bijzonders zeggen.

Verder kan je het Rusland natuurlijk lastig kwalijk nemen dat ze dat doen. Het westen doet exact hetzelfde.
Conscience do cost.
pi_155153909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
Russia vs. NATO – It’s War Time
Posted By: Polina TikhonovaPosted date: August 12, 2015 07:16:05 AMIn: Politics, Russia1 Comment

Russia is getting ready for a war against the United States and its NATO allies, according to a European think tank that analyzed recent Russian military drills.

The alarming warning comes a day after the British defense secretary, Michael Fallon, said that the conflict in Ukraine was “red hot” and Russian-backed rebels could yet claim more territory in the east of the country.

http://www.valuewalk.com/2015/08/russia-vs-nato-its-war-time/
What een bs artikel, het verwijzings-artikel m.b.t. oekraine slaat nergens op, oekraine wordt er niet eens in genoemd.
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')