Denken ze wel ff aan mijn winstuitkering?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:27 schreef V__L_N het volgende:
De subco's bij de pakketservice staken weer...
Hier zitten voor zover ik weet eigenlijk geen ZZP'rs qua pakketbezorging en alleen maar postbezorgersquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:04 schreef Drumkitje het volgende:
Dat jullie staken snap ik heel goed, alleen kunnen jullie niet zorgen dat jullie vaste zakelijke klanten hier geen last van hebben, ik moet dit weer vertellen aan klanten en loop een redelijk bedrag aan inkomsten mis.
Is het mogelijk om te klagen bij PostNL / een schadevergoeding te vragen?
Ik zie bij mij nog geen tijden staan, Er kan allemaal in tijden gekort worden, maar de werkelijke tijden ( + of - ) geef ik gewoon doorquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:11 schreef VixenFromHell het volgende:
De tijden zijn hier inmiddels voor de rest vd week ook gekort jeej.... iig eentje is zo echt niet haalbaar meer zaterdag. Hopelijk krijg ik die wijk niet als zij vakantie heeft. Die stond al te krap (en zij mocht de extra tijd niet meer doorgeven), en nu met het korten staat ie echt way te krap als je HAH hebt.
Precies, zo hoort het. Niet je bang laten maken door de normtijden. Gewerkte tijd = betaalde tijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik zie bij mij nog geen tijden staan, Er kan allemaal in tijden gekort worden, maar de werkelijke tijden ( + of - ) geef ik gewoon door
Wij staken niet, er zitten hier geen pakket bezorgers en geen subco's. En ik heb zelfde probleem zoals je een paar regels daarboven kon zien.quote:Dat jullie staken snap ik heel goed, alleen kunnen jullie niet zorgen dat jullie vaste zakelijke klanten hier geen last van hebben, ik moet dit weer vertellen aan klanten en loop een redelijk bedrag aan inkomsten mis.
Is het mogelijk om te klagen bij PostNL / een schadevergoeding te vragen?
Wij staken helemaal niet, waar heb je het over? In dit topic bevinden zich enkel werknemers van PostNL (en dan nog niet eens van de pakketservice), geen subcontractors!quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:04 schreef Drumkitje het volgende:
Dat jullie staken snap ik heel goed, alleen kunnen jullie niet zorgen dat jullie vaste zakelijke klanten hier geen last van hebben, ik moet dit weer vertellen aan klanten en loop een redelijk bedrag aan inkomsten mis.
Is het mogelijk om te klagen bij PostNL / een schadevergoeding te vragen?
Voor morgen ook weer flink gekort. Nou, dat draaien ze maar weer lekker terug, want op de vestiging staan de bakken met Rabobankrandomreaders torenhoog opgestapeld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:11 schreef VixenFromHell het volgende:
De tijden zijn hier inmiddels voor de rest vd week ook gekort jeej.... iig eentje is zo echt niet haalbaar meer zaterdag. Hopelijk krijg ik die wijk niet als zij vakantie heeft. Die stond al te krap (en zij mocht de extra tijd niet meer doorgeven), en nu met het korten staat ie echt way te krap als je HAH hebt.
Gewoon je tijd schrijven, dat snappen ze echt wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Voor morgen ook weer flink gekort. Nou, dat draaien ze maar weer lekker terug, want op de vestiging staan de bakken met Rabobankrandomreaders torenhoog opgestapeld.
Voor belpakketten heb je wel een ander soort kennisgeving nodig, en eigenlijk ook een handscanner.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:30 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik krijg net een email dat we ook (tijdelijk) belpakketten? gaan bezorgen ivm de staking bij pakketdienst.
Wat zijn die belpakketten precies?
Het zijn iig pakketten die vaak groter zijn dan de standaard brievenbus, dus extra kennisgevingen op zak hebben Je moet wel het protocol meerde malen aanbellen en/of bij buren afgeven, volgen...volgens het bericht dan.
ik heb in mijn tas nog een paar van bezorgbericht zitten. Jammer dat die briefjes er voor de normale post uit zijn gegaanquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Voor belpakketten heb je wel een ander soort kennisgeving nodig, en eigenlijk ook een handscanner.
Redenatie van PostNL: je bezorgt op adres, niet op naamquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ook merkwaardig trouwens dat je op de nieuwe herstelsticker niet meer "vertrokken" kan aangeven. Vertrokken zou alleen bij postbussen gebruikt kunnen worden was de PostNL redenatie. Liep laatst in een winkelcentrum en had een brief voor een winkel welke al plaats had gemaakt voor een nieuwe winkel. Geen enkele optie op de stickers klopt dan. De brief is immers niet geweigerd en er is wel een brievenbus aanwezig.
In dat geval kruis ik 'geen brievenbus' aan, maar schrijf ik wel op de brief verhuisd erbij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ook merkwaardig trouwens dat je op de nieuwe herstelsticker niet meer "vertrokken" kan aangeven. Vertrokken zou alleen bij postbussen gebruikt kunnen worden was de PostNL redenatie. Liep laatst in een winkelcentrum en had een brief voor een winkel welke al plaats had gemaakt voor een nieuwe winkel. Geen enkele optie op de stickers klopt dan. De brief is immers niet geweigerd en er is wel een brievenbus aanwezig.
Das waar. Overigens, als ik dat zou uitvoeren dan kan ik in het hele winkelcentrum geen brief bezorgen. Heb er immers nog geen huisnummer weten te vindenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Redenatie van PostNL: je bezorgt op adres, niet op naam
In zo'n geval kies ik altijd voor "onvolledig/foutief adres". Het adres is namelijk in zoverre foutief, dat de geadresseerde er niet woont. En op de envelop zet ik dan nog bijv. verhuisd/vertrokken/pand gesloopt, etc.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:35 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
In dat geval kruis ik 'geen brievenbus' aan, maar schrijf ik wel op de brief verhuisd erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |