abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 5 juli 2015 @ 01:56:15 #201
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_154076129
Ik zou Nederland kiezen tbh. Turkije is fijn voor vakantie maar that's it. Alhoewel er wel steeds betere baankansen zijn met mijn opleiding en ik dan ook exstudenten met chille werk in Turkije spot. Oh en gezonheidszorg gaat ook steeds vooruit daar, nu twijfel ik. :P
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_154076156
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2015 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik bedoelde het helemaal niet als aanval, sjees.

Maar gaan we nu met z'n allen ontkennen dat veel allochtone jeugd in een tweesplitsing zit tussen twee culturen, en er een groot probleem rondom taboes en openheid is in genoemde culturen?
Lmao calm your tits. Ik had wel beter antwoord verwacht van iemand die graagt religieuze mensen pest.
pi_154076249
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Om te wonen? Geen idee. Heb eraan gedacht om een tijdje in Istanbul te gaan wonen.

Qua "thuis" of "land van afkomst": Nederland. Geen twijfel. Hier geboren, hier opgeleid, hier gewoond en gewerkt. Dat is geen sneer richting Turkije, dat heeft niets te maken met ergens wel of niet bij willen horen, ik snap gewoon niet waarom ik me meer verbonden zou moeten voelen met een land waar ik bij elkaar nog geen jaar van m'n leven heb doorgebracht.

Jouwe?
Ik bedoelde meer 'wat zou je kiezen als je gedwongen werd om een keuze te maken tussen NL en TR?'. Omdat je geen dubbele nationaliteit/paspoort meer mag hebben, of zo.

Ik heb er bewust en onbewust vaak over nagedacht, en kom vaak tot de conclusie dat het Turkije zou worden in zo'n geval. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik merk toch dat ik hier niet als een 'volwaardige' Nederlander gezien zal worden. Niet dat ik in het dagelijkse leven er last van heb (totaal niet), maar toch is het gevoelsmatig een 'meh'-gevoel. Dan toch liever Turkije, wat even wennen zal zijn, maar daar zal ik me beter geaccepteerd voelen, denk ik.

Er zijn veel zaken waar ik me aan erger als ik in Turkije ben, dingen die hier vanzelfsprekend zijn en daar het bloed onder je nagels halen, zeg maar. En dan zit je daar drie dagen en ben je 'geïntegreerd' en voel je je helemaal thuis. Zo beleef ik Turkije tenminste.
pi_154076487
Ik zie de toekomst van Turkije voorlopig niet heel rooskleurig in en ik erger me ook aan van alles en nog wat in het land, maar ik wil ook niet nog veel langer of mijn hele leven in Nederland blijven wonen. Als ik een goede baanmogelijkheid kan vinden in Turkije, wil ik het wel gaan proberen.
  zondag 5 juli 2015 @ 02:46:20 #205
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_154076718
Als je een goede baan kan vinden is het leven in Istanbul opzich wel fijn gok ik. Levendige stad, waar na 18:00 nog zat te doen is.

De vraag is alleen kan je aan het leven en de mensen daar wennen.
pi_154077101
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 02:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer 'wat zou je kiezen als je gedwongen werd om een keuze te maken tussen NL en TR?'. Omdat je geen dubbele nationaliteit/paspoort meer mag hebben, of zo.

Ik heb er bewust en onbewust vaak over nagedacht, en kom vaak tot de conclusie dat het Turkije zou worden in zo'n geval. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik merk toch dat ik hier niet als een 'volwaardige' Nederlander gezien zal worden. Niet dat ik in het dagelijkse leven er last van heb (totaal niet), maar toch is het gevoelsmatig een 'meh'-gevoel. Dan toch liever Turkije, wat even wennen zal zijn, maar daar zal ik me beter geaccepteerd voelen, denk ik.

Er zijn veel zaken waar ik me aan erger als ik in Turkije ben, dingen die hier vanzelfsprekend zijn en daar het bloed onder je nagels halen, zeg maar. En dan zit je daar drie dagen en ben je 'geïntegreerd' en voel je je helemaal thuis. Zo beleef ik Turkije tenminste.
In tr wordtmen ook niet bepaald als volwaardig mens behandeld tenzij rich nd famous :'(
pi_154077516
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 02:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer 'wat zou je kiezen als je gedwongen werd om een keuze te maken tussen NL en TR?'. Omdat je geen dubbele nationaliteit/paspoort meer mag hebben, of zo.

Ik heb er bewust en onbewust vaak over nagedacht, en kom vaak tot de conclusie dat het Turkije zou worden in zo'n geval. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik merk toch dat ik hier niet als een 'volwaardige' Nederlander gezien zal worden. Niet dat ik in het dagelijkse leven er last van heb (totaal niet), maar toch is het gevoelsmatig een 'meh'-gevoel. Dan toch liever Turkije, wat even wennen zal zijn, maar daar zal ik me beter geaccepteerd voelen, denk ik.

Er zijn veel zaken waar ik me aan erger als ik in Turkije ben, dingen die hier vanzelfsprekend zijn en daar het bloed onder je nagels halen, zeg maar. En dan zit je daar drie dagen en ben je 'geïntegreerd' en voel je je helemaal thuis. Zo beleef ik Turkije tenminste.
Word jij in Turkije niet gezien als de zoveelste Almancı?
pi_154078039
Turkije is een land vol chaos. Ik wil structuur en dat vind je in NL.

Iemand ging een huis bouwen in TR en heb continu dit gevoel gehad :') Geen structuur, geen regels, via netwerk gaat alles en al helemaal met extra cash, geen openheid, niets. Continu opletten dat je niet genaaid wordt.

Daarnaast zijn de mensen daar zo anders. Directheid kunnen ze niet aan.

Maar ja aan de andere kant: mensen zijn warmer, socialer en na 18.00 leeft het daar. Het weer is beter, het eten is beter.

NL heeft kut weer, mensen met kut vooroordelen obv je uiterlijk al, de mensen zijn zo koud.

Eindstand : geen clue waar ik zou wonen.
pi_154078392
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 02:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer 'wat zou je kiezen als je gedwongen werd om een keuze te maken tussen NL en TR?'. Omdat je geen dubbele nationaliteit/paspoort meer mag hebben, of zo.

Ik heb er bewust en onbewust vaak over nagedacht, en kom vaak tot de conclusie dat het Turkije zou worden in zo'n geval. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik merk toch dat ik hier niet als een 'volwaardige' Nederlander gezien zal worden. Niet dat ik in het dagelijkse leven er last van heb (totaal niet), maar toch is het gevoelsmatig een 'meh'-gevoel. Dan toch liever Turkije, wat even wennen zal zijn, maar daar zal ik me beter geaccepteerd voelen, denk ik.

Er zijn veel zaken waar ik me aan erger als ik in Turkije ben, dingen die hier vanzelfsprekend zijn en daar het bloed onder je nagels halen, zeg maar. En dan zit je daar drie dagen en ben je 'geïntegreerd' en voel je je helemaal thuis. Zo beleef ik Turkije tenminste.
Dan Nederland dus.

Ik heb dat gevoel over al dan niet volwaardig worden gezien dus andersom. Natuurlijk zijn er incidenten geweest waarbij ik ben afgekeurd om m'n Turkse genen (of destijds m'n hoofddoek bijv.), maar doorgaans heb ik me altijd heel erg geaccepteerd gevoeld. Ik ben gewoon onderdeel van het volk hier. Misschien is het een mentaal iets: omdat ik me zo voel, merken anderen dat ook en gedragen zich ernaar. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat de meeste Turken hun eigen integratie in de weg zitten. Als je 14 bent, hier geboren bent en 3 keer een maand in Turkije op vakantie geweest bent, is het raar als je gebrekkig Nederlands spreekt, Nederlanders op een enorme afstand houdt en je in centraal Kayseri waant.

Maar wat me het meest tegenzit, en waardoor ik me niet kan identificeren met een groot deel van de Turken hier, is de intolerantie. Anders zijn of anders denken is vrijwel geen optie. Of dat nu verschil van religie, seksualiteit of iets simpels als muzieksmaak is, zodra je niet bij de meute hoort, word je half verketterd. Afgekeurd, met soms vergaande gevolgen.

Neemt niet weg dat Turkije een mooi land is, waar ik evt een tijd zou willen wonen. Maar dat wil ik ook bijv in Dubai. Een land wat m'n interesse heeft, maar wat nooit m'n thuisland zal worden omdat ik me niet kan vinden in de normen en waarden.
  zondag 5 juli 2015 @ 10:09:57 #210
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_154078438
Ben nu om de 2 maanden in Turkije. Hoe vaker ik er kom, hoe meer ik denk dat ik er wel zou kunnen leven.
Protège moi de mes désirs.
pi_154078450
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 00:43 schreef Crip het volgende:
Zag net een politieagent he btw, hij was sexy as fuck wilde in zn bil knijpen.

Dit topic is echt weer mijn dagboek geworden
Ik ben helemaal geen politieagent. :@ Was maar rollenspel. :@
pi_154078461
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je iets kouds op je vet legt, verbrand je dan vet of gaan ze dan over op zuinigheidsmodus doordat het koud wordt. _O-
Uh, wat?
pi_154078474
Ik voel me ook Nederlander.
pi_154078524
Eindelijk hirlyk weer trouwens.
pi_154078599
-> sportschool

pi_154078611
Hey Seto
pi_154078684
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:10 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik ben helemaal geen politieagent. :@ Was maar rollenspel. :@
Jij bent sws niet sexy
pi_154078696
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:20 schreef EenRustigeJongen het volgende:
-> sportschool

[ afbeelding ]
Gymhomo gespot.
ben je geband?
  zondag 5 juli 2015 @ 10:29:22 #219
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_154078749
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ben nu om de 2 maanden in Turkije. Hoe vaker ik er kom, hoe meer ik denk dat ik er wel zou kunnen leven.
Hoezo ben je om de 2 maanden in Turkije? Werk?
pi_154080306
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gymhomo gespot.
ben je geband?
:?

hoezo ben je homo als je naar de gym gaat?
pi_154080501
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:53 schreef EenRustigeJongen het volgende:

[..]

:?

hoezo ben je homo als je naar de gym gaat?
wist niet dat jij ook trainde

Nohomo
pi_154080780
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 01:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat wordt jouw keuze als jij moet kiezen tussen Nederland en Turkije?
Als Turkije Nederland zou annexeren, dan zou alles voor de Neder-Turk makkelijker worden :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_154080837
Hey rustige jongen sta jij hier ook tussen?

https://m.facebook.com/GetFitForFree/albums/1008450119189647/

Hey beach
  zondag 5 juli 2015 @ 12:17:39 #224
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_154080845
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 12:15 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Als Turkije Nederland zou annexeren, dan zou alles voor de Neder-Turk makkelijker worden :D
Sowieso zouden Nederlandse-Turken hier dan opeens de dienst mogen uitmaken :7
Krijg ik eindelijk een glimmend uniform met puike laarzen :7
pi_154080903
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 12:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Sowieso zouden Nederlandse-Turken hier dan opeens de dienst mogen uitmaken :7
Krijg ik eindelijk een glimmend uniform met puike laarzen :7
Handgemaakt door Hugo Boss :7
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')