abonnement Unibet Coolblue
pi_153941775
Ik zal meteen met de deur in huis vallen, tijdens de seks krijg ik me penis er moeilijk in, vooral bij doggy en missionaris.
Het ligt zeker niet aan de dames, want die waren ervaren genoeg.

Zou het kunnen liggen aan mijn eigen ervaring, dat mijn penis recht omhoog staat en nauwelijks kan buigen of zit het tussen mijn oren?
pi_153941884
Ze is te droog. Doe gewoon wat langer aan het voorspel en streel haar over haar hele lichaam. Als ze een slakkednspoor achterlaat glij jij er zo in
pi_153941905
Is ze nat genoeg? Trek die flappen eens opzij dan zie je waar je em in moet hangen..
pi_153946103
Lukt het bij andere standjes wel?
  dinsdag 30 juni 2015 @ 10:55:35 #5
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_153948117
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
Ze is te droog. Doe gewoon wat langer aan het voorspel en streel haar over haar hele lichaam. Als ze een slakkednspoor achterlaat glij jij er zo in
LOL, jouw antwoord in combinatie met je username.
pi_153949264
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:49 schreef Delta9 het volgende:
Ik zal meteen met de deur in huis vallen, tijdens de seks krijg ik me penis er moeilijk in, vooral bij doggy en missionaris.
Het ligt zeker niet aan de dames, want die waren ervaren genoeg.

Zou het kunnen liggen aan mijn eigen ervaring, dat mijn penis recht omhoog staat en nauwelijks kan buigen of zit het tussen mijn oren?
Je moet ook kijken wat je doet en niet je ogen dichtdoen en op goed geluk gaan porren...

Maar even serieus. Kun je het juiste gaatje niet vinden, of gaat ie er gewoon lastig in? Dat laatste kan een gevolg van het eerste zijn trouwens...
Bis vincit qui se vincit!
pi_153950123
Weg

[ Bericht 97% gewijzigd door Vinniiee op 30-06-2015 15:24:44 ]
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_153950231
Zit je er dan al in? Dan is ze misschien te droog.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_153951018
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:49 schreef Delta9 het volgende:
Ik zal meteen met de deur in huis vallen, tijdens de seks krijg ik me penis er moeilijk in, vooral bij doggy en missionaris.
Het ligt zeker niet aan de dames, want die waren ervaren genoeg.

Zou het kunnen liggen aan mijn eigen ervaring, dat mijn penis recht omhoog staat en nauwelijks kan buigen of zit het tussen mijn oren?
Kan zijn dat hij te slap is...Maar ik moet bekennen dat hij er via de missionaris makkelijker in te krijgen is. Misschien ligt het aan de hoek waarin je penetreert?
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:29:20 #10
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_153951793
Mijn penis staat in erecte toestand ook redelijk recht omhoog en dat is soms inderdaad niet echt handig maar je krijgt er vanzelf meer handigheid in.
pi_153952422
Zorgen dat alles goed nat is. Ik heb bijvoorbeeld altijd glijmiddel op waterbasis thuis, maar meestal is een condoom wel voldoende. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153963236
Heb dit probleem ook volgens mij is de poes te strak...
  dinsdag 30 juni 2015 @ 22:41:13 #13
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_153964407
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:01 schreef ManianMan het volgende:
Heb dit probleem ook volgens mij is de poes te strak...
Dat bestaat gelukkig niet echt. Tenzij iemand vaginisme heeft.
pi_153978705
inderdaad te droog, likken die handel, en probeer het daarna opnieuw!
hoi hoi
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:27:38 #15
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_153988090
Gewoon wat glijmiddel kopen. Geen massage olie, maar echt glijmiddel.
  donderdag 2 juli 2015 @ 08:18:04 #16
335938 tuurke77
Annuncio vobis gaudium magnum
pi_153997165
Lukt anaal wel een beetje?
pi_154006888
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:49 schreef Delta9 het volgende:
Ik zal meteen met de deur in huis vallen, tijdens de seks krijg ik me penis er moeilijk in, vooral bij doggy en missionaris.
Het ligt zeker niet aan de dames, want die waren ervaren genoeg.

Zou het kunnen liggen aan mijn eigen ervaring, dat mijn penis recht omhoog staat en nauwelijks kan buigen of zit het tussen mijn oren?
Waarom krijg je 'm er niet in? Kom je niet bij de vagina, of weet je de vagina niet te vinden? Floept ie eruit?

Hopelijk buigt je penis niet tijdens erectie, want dan doet ie het niet goed. Maar bij buik en penis zou ie wel moeten kunnen buigen. Kan zijn dat je dat voorzichtig moet oprekken, zoals ik moest doen in mijn puberjaren.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:54:28 #18
37769 erodome
Zweefteef
pi_154024745
Laat haar je in haar geleiden. Problem solved.

Soms kan het zo zijn dat een meisje al wel nat is, maar dat haar lipjes dat nog niet echt zijn. Als je dan erin probeert te duwen wordt het daardoor stroef. Even likken vooraf of heel charmant gewoon even een goede natte lik op je vingers en de lipjes natmaken kan dan helpen.
Wat ook kan bij meiden met een wat meer gesloten poesje is dat je de lipjes een beetje moet spreiden, of langer aan voorspel moet doen waardoor ze "openbloeid".
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154161616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:29 schreef Royco1 het volgende:
Mijn penis staat in erecte toestand ook redelijk recht omhoog en dat is soms inderdaad niet echt handig maar je krijgt er vanzelf meer handigheid in.
Dat kun je 'trainen' door je penis rustig en af en toe wat op te rekken dmv naar beneden te drukken.
Moeten zij weten
pi_154166345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:54 schreef erodome het volgende:
Laat haar je in haar geleiden. Problem solved.

Soms kan het zo zijn dat een meisje al wel nat is, maar dat haar lipjes dat nog niet echt zijn. Als je dan erin probeert te duwen wordt het daardoor stroef. Even likken vooraf of heel charmant gewoon even een goede natte lik op je vingers en de lipjes natmaken kan dan helpen.
Wat ook kan bij meiden met een wat meer gesloten poesje is dat je de lipjes een beetje moet spreiden, of langer aan voorspel moet doen waardoor ze "openbloeid".
Dat laatste vooral lijkt me. Een kut die klaar is voor penetratie is nat, maar nat betekent niet dat ze klaar is voor penetratie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154166788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat laatste vooral lijkt me. Een kut die klaar is voor penetratie is nat, maar nat betekent niet dat ze klaar is voor penetratie.
Het hangt een beetje af van de poes, maar ook van de vorm van natheid. Dat is nu eenmaal niet altijd hetzelfde.
Er zijn ook vrouwen die niet heel nat worden, wat je ook doet, hoe geil ze ook zijn. Zo zijn er vrouwen die droog trekken na een orgasme, vrouwen die glibberiger of meer waterig(en stroever dus) nat worden. Er zijn poesjes die openbloeien, er zijn poesjes die dat niet doen, er zijn poesjes waarbij de buitenste lippen sneller een soort van mee getrokken worden waarop je vast kan lopen en ga zo maar door.

Het is lang niet altijd zo dat er iets niet helemaal goed gaat met het voorspel als je niet zonder wat extra hulp makkelijk binnen komt. De poes die klaar is voor penetratie is de poes die bij een vrouw hoort die aangeeft dat ze daar klaar voor is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154167049
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Het hangt een beetje af van de poes, maar ook van de vorm van natheid. Dat is nu eenmaal niet altijd hetzelfde.
Er zijn ook vrouwen die niet heel nat worden, wat je ook doet, hoe geil ze ook zijn. Zo zijn er vrouwen die droog trekken na een orgasme, vrouwen die glibberiger of meer waterig(en stroever dus) nat worden. Er zijn poesjes die openbloeien, er zijn poesjes die dat niet doen, er zijn poesjes waarbij de buitenste lippen sneller een soort van mee getrokken worden waarop je vast kan lopen en ga zo maar door.

Het is lang niet altijd zo dat er iets niet helemaal goed gaat met het voorspel als je niet zonder wat extra hulp makkelijk binnen komt. De poes die klaar is voor penetratie is de poes die bij een vrouw hoort die aangeeft dat ze daar klaar voor is.
De poes geeft dat meestal beter aan dan de vrouw zelf, al is het alleen maar omdat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft dan alles aangeven en omdat het helemaal niet erg is om haar nog even te laten wachten en smachten. Een man hoeft ook niet meteen te neuken als hij een erectie begint te krijgen.

Je hebt natuurlijk gelijk dat het per vrouw verschilt, en aangezien het over vrouwen gaat, het ook nog van moment tot moment kan verschillen. Het komt alleen wel veel voor dat een kut wel goed nat is, maar nog wel wat stimulans kan gebruiken om zich echt open te stellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154170667
Wat bij mij altijd helpt, aangezien ik een (niet overdreven) redelijke grote lul heb, is een beetje tuf op je eikel doen. speeksel is een heel goed glijmiddel. :Y
pi_154319323
Doggy vind ik juist het makkelijkste standje om in te loggen.
En een beetje vingeren van tevoren of in haar gleuf tuffen dan wel op je eikel. Al komt die eerste manier van tuffen wellicht wat lomp over, dan gewoon op je eikel...

Glijmiddel uit zi'n tube vind ik ellende, dan is het gevoel grotendeels weg en heb ik het gevoel dat ik mijn lul in een pot gel heb gestoken...
pi_154319555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 01:24 schreef Shoesss het volgende:
Doggy vind ik juist het makkelijkste standje om in te loggen.
En een beetje vingeren van tevoren of in haar gleuf tuffen dan wel op je eikel. Al komt die eerste manier van tuffen wellicht wat lomp over, dan gewoon op je eikel...

Glijmiddel uit zi'n tube vind ik ellende, dan is het gevoel grotendeels weg en heb ik het gevoel dat ik mijn lul in een pot gel heb gestoken...
Gebruik je dan niet gewoon teveel?
pi_154319623
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 01:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gebruik je dan niet gewoon teveel?
Gewoon een klodder op mijn eikel in die smeerde ik uit, niet heel veel...
Maar spuug voelt veel natuurlijker aan voor mij...dan die glibberige sustantie.

Gewoon het gevoel als je hem erin drukt al...
pi_154322405
Ik neuk al meer dan twintig jaar en zeker niet aldoor met dezelfde, maar ik heb nog helemaal nooit glijmiddel nodig gehad. Ik geloof best dat er een keer wat kan zijn waardoor een vrouw niet nat genoeg wordt, maar als dat vaak voorkomt met verschillende vrouwen dan lijkt me dat je de oorzaak bij jezelf moet zoeken en niet aan symptoombestrijding moet doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154329821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:41 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dat bestaat gelukkig niet echt. Tenzij iemand vaginisme heeft.
Het schijnt bij aziaten voor te komen :+
pi_154343642
Doe normaal

[ Bericht 48% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2015 05:44:33 ]
pi_154343785
Ligt het niet aan de hoek? Dat wanneer ze haar bekken iets anders positioneert het ineens wel lukt?
pi_154489561
Vaseline erop kwakken en gaan. Gelijk in die kut stoppen is zo moeizaam. Veels te strak alsof je eikel er vanaf scheurt als hij erin zit. Vaseline erop en geen voorspel nodig als het een quickie is.
pi_154506682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 22:02 schreef Chai het volgende:
Ligt het niet aan de hoek? Dat wanneer ze haar bekken iets anders positioneert het ineens wel lukt?
meeste vrouwen snappen niks van op z'n hondjes inderdaad
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')