abonnement Unibet Coolblue
pi_154127600
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:24 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sidekick... Komt er ook een Superhero dan :D ?
Oh nee, ik had Little Heroes in m'n hoofd :+


pi_154127862
Ik vind die sidekick tegenvallen -O- in ieder geval op die foto van Facebook. Die little heroes is veel leuker.
pi_154128173
Ik vind de sidekick ook geweldig! Ik ga morgen toch maar es kijken hoe of wat... Ben alleen bang dat er nog een shitload douanekosten bijkomen dan...
pi_154128244
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:34 schreef Skittles het volgende:
Ik vind die sidekick tegenvallen -O- in ieder geval op die foto van Facebook. Die little heroes is veel leuker.
+1 -O- Ik hoopte op een soort combi van Little Heroes en Sidekick.
  maandag 6 juli 2015 @ 23:28:00 #155
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154130093
Ik zeg ook nee tegen de side kick.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_154130686
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:25 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh nee, ik had Little Heroes in m'n hoofd :+


[ afbeelding ]
Lijkt mij wat te veel op umizoomie filmpje :X
pi_154134929
M'n doek is er en hij is echt zo mooi en zacht! O+

Even een snelle knoop in pyjama :') Maar Stip is echt licht! Het is wel een best dikke doek, dus dat is wel even wennen.

  dinsdag 7 juli 2015 @ 08:47:02 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154135158
Jongensblauweplekkenschaafwondknietjes O+.

Mooie doek, Dot!
KuikenGuppy
pi_154135197
Je zou het misschien niet verwachten met al dat roze voor meisjes en blauw voor jongens, maar die van mij heeft dus ook gewoon blauweplekkenschaafwondknietjes. :o .

Ik vind het ook een mooie doek, Dot! Kleur is heel fraai.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154172388
DOT wat een prachtige doek! en ik ben dol op buitenspeelbeentjes zoals ik het altijd maar noem hebben mijn jongens beiden ook altijd

Vanmorgen op visite in Borne geweest kom ik bijna bij Apeldoorn tot de conclusie dat ik mijn tula heb laten liggen :o
Is collega van mij, we zien elkaar volgende week woensdag weer dus ik moet een week zonder... gelukkig heb ik de ergobaby nog en past Teun nu in beide
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:00:40 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_154173075
oh wat suf Goitske :D
Gelukkig maar een weekje ;)

Dot, dat is inderdaad een erg mooie doek!
disclaimer
pi_154173431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
oh wat suf Goitske :D
Gelukkig maar een weekje ;)

Dot, dat is inderdaad een erg mooie doek!
Wel leuk was dat toen ze Teun er in zag dat ze zei deze zien er zoveel fijner en makkelijker uit dan die ik 15 jaar geleden had! (ze is zelf kinderarts, ik ben haar vaste secretaresse)
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:51:01 #163
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154174486
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 08:06 schreef Dot. het volgende:
M'n doek is er en hij is echt zo mooi en zacht! O+

Even een snelle knoop in pyjama :') Maar Stip is echt licht! Het is wel een best dikke doek, dus dat is wel even wennen.

[ link | afbeelding ]
Prachtige kleur zeg!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154175803
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:40 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Hij zal dan net op de grens zitten ja. Hij had een wat slappere nek, maar de laatste paar weken zijn z'n spieren duidelijk sterker geworden :). 3,5e maand is ie nu.
Y is 4 maanden, ik gebruik de insert nog wel. Ze heeft ook pas net maatje 62. Haar hoofd houdt ze wel goed recht. Vrijdag CB, dan hoor ik of ze inmiddels 7kg is, maar ik gok van niet. Vorige keer was het 5,6 en dat is pas een week of twee geleden (bij de ka)
Diskleemurt: Y is een meisje, kan best nog wel verschillen.
pi_154178390
Prachtige doek, Dot!

Zelfs als het regent, zit je goed in de doek. O+.


Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:21:13 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_154178464
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Prachtige doek, Dot!

Zelfs als het regent, zit je goed in de doek. O+.


[ afbeelding ]
dat koppie O+!
disclaimer
pi_154179128
Pretoogjes O+
pi_154179418
Ik wilde onze derde spruit ook gaan dragen, niet in een doek want dat knopen lukt me niet. Bovendien wil manlief ook kunnen dragen en die zie ik al helemaal niet knopen.

Ik wilde eigenlijk een bondolino. Heeft iemand daar ervaring mee? Mij leek het wel praktisch omdat je dan snel ook zonder iets in te stellen van ouder kan wisselen etc. En het zag er niet al te ingewikkeld (goede woordspeling...) uit.
pi_154180407
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Prachtige doek, Dot!

Zelfs als het regent, zit je goed in de doek. O+.


[ afbeelding ]
Kijk 'm goed zitten dan :D
pi_154182257
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:52 schreef Aoraki het volgende:

Ik wilde eigenlijk een bondolino. Heeft iemand daar ervaring mee? Mij leek het wel praktisch omdat je dan snel ook zonder iets in te stellen van ouder kan wisselen etc. En het zag er niet al te ingewikkeld (goede woordspeling...) uit.
Ik 1x de Bondolino van Dot geprobeerd. Ik vond het inderdaad vrij simpel omdoen, maar dat vind ik bij bijv de Manduca ook, die is fullbuckle. Er zijn veel verstel opties dus in het begin even lastig maar als je weet hoe je het wil hebben dan is het vlot gedaan!
Over het draagcomfort van de Bondolino durf ik niets te zeggen, heb 'm echt maar heel kort geprobeerd. :)

Nohhh DaD! Die oogjes zo O+

Moooi Dot!
pi_154184304
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:36 schreef Risu het volgende:

[..]

Y is 4 maanden, ik gebruik de insert nog wel. Ze heeft ook pas net maatje 62. Haar hoofd houdt ze wel goed recht. Vrijdag CB, dan hoor ik of ze inmiddels 7kg is, maar ik gok van niet. Vorige keer was het 5,6 en dat is pas een week of twee geleden (bij de ka)
Diskleemurt: Y is een meisje, kan best nog wel verschillen.
Ohh ok.. Heb de insert niet mee besteld, vond ik zonde voor die paar weekjes.. Q zit ook nog niet heel erg lang in 62, gister met en zonder hem op de weegschaal gestaan en hij is ietsje minder dan 6 kilo nu. Weet niet of het meer van de lengte uitgaat dan het gewicht, hij is ook niet zo spekkig.
Las het berichtje van Cwen te laat (wilde al bestellen en Q bleef om te paar minuten z'n speen eruit gooien en huilen in z'n bedje, tussendoor toch gauw nog besteld). Vandaag kwam ie binnen *O* . Weet nu dus niet of ie er al goed in zit, z'n ogen kwamen net niet boven de rand uit toen ik em heel even probeerde om te zien hoe ie werkt. Eens kijken of alleen die inzet ook te huren is ofzo, of nog eventjes wachten.

Noh dat koppie DaD!!
  woensdag 8 juli 2015 @ 23:00:56 #172
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154185604
Ze moeten met mondje en neus er vrij bovenuit komen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 8 juli 2015 @ 23:05:13 #173
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154185757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:52 schreef Aoraki het volgende:
Ik wilde onze derde spruit ook gaan dragen, niet in een doek want dat knopen lukt me niet. Bovendien wil manlief ook kunnen dragen en die zie ik al helemaal niet knopen.

Ik wilde eigenlijk een bondolino. Heeft iemand daar ervaring mee? Mij leek het wel praktisch omdat je dan snel ook zonder iets in te stellen van ouder kan wisselen etc. En het zag er niet al te ingewikkeld (goede woordspeling...) uit.
Prima makkelijk fijn ding voor het eerste jaar :Y
Simpeler kan bijna niet en inderdaad makkelijk switchen tussen ouders.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_154191341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:52 schreef Aoraki het volgende:
Ik wilde onze derde spruit ook gaan dragen, niet in een doek want dat knopen lukt me niet. Bovendien wil manlief ook kunnen dragen en die zie ik al helemaal niet knopen.

Ik wilde eigenlijk een bondolino. Heeft iemand daar ervaring mee? Mij leek het wel praktisch omdat je dan snel ook zonder iets in te stellen van ouder kan wisselen etc. En het zag er niet al te ingewikkeld (goede woordspeling...) uit.
Wij hebben hem heel veel gebruikt, vooral mijn vriend. Inmiddels vind ik Stip er te zwaar voor met ruim 12 kilo, maar mijn vriend pakt hem wel nog steeds. Goed aan te passen aan je eigen wensen idd en lang te gebruiken door de verbreders. Hij is wel echt alleen vanaf een ruime 62, want de beentjes erin wordt inmiddels afgeraden. Het gat aan de zijkant is dan ook erg groot voor die kleintjes.

Erg fijn en niet duur :)

Oh, DaD! O+
  donderdag 9 juli 2015 @ 09:10:06 #175
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154191853
Ohh DaD O+ koppetje!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')