abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 28 juni 2015 @ 11:27:26 #1
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_153898894
Waar at jij vandaag, (eer-)gisteren, ergens deze week?

Is dat restaurant met de michelinster, het simpele eetcafé of je lokale chinees een aanrader of zou je het liefst de tijd willen terugdraaien zodat je een andere keus had kunnen maken omdat het er zo walgelijk was?

Voor de langere verslagen kun je terecht in de topics van het restaurant zelf, of open er een .

Waar?
Wanneer?
Wat at je?
Impressie?
Kosten?
Cijfer?
  zondag 28 juni 2015 @ 11:48:51 #2
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_153899179
Waar: Groningen. Snackbar LA.
Wanneer: Afgelopen week. ( vanavond weer heen )
Wat at je: Frietje oorlog en een frikandel speciaal
Impressie: Goed, hygiënisch, lekker en snel geholpen
Kosten: Geen idee meer eigenlijk, minder dan 4,50 in ieder geval.
Cijfer: Ruime 8

De frieten waren goed gefrituurd, lekker knapperig, zelf na een wandeling naar huis. De pindasaus was nog lekker warm en de mayonaise lekker romig. De friet waren goed gezout waardoor dit maaltje goed naar binnen ging.

De frikandel speciaal had lekkere verse uisnippertjes, goede mayo en lekkere curry. :7

Kortom: Dikke prima ^O^
Aan het typen...
pi_153899349
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 08:48 schreef RobinOok het volgende:
Hebben ze de paardenbiefstuk toch maar weer van de kaart gehaald?
Dat was toch een andere tent? Deze was van het bakken met bleuband dacht ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_153899350
Na heel lang meegelezen en genoten te hebben van jullie recensies, ga ik het vanavond ook maar eens proberen.

Na de vorige editie eind mei, is het vanavond weer tijd voor Mad Flavours bij Noah in de Oude Haven in Rotterdam.

De kok Job, nodigt iedere laatste zondag een bevriende kok uit en dan koken ze diverse gangen gebaseerd op een land. Vorige editie was het thema Sicilië met de kok van Bird, samen hebben zij 14 gangen op tafel gezet. Deze editie is het thema Japan met 2 koks uit Amsterdam en gaan ze weer voor 14 gangen.

Bij de vorige editie ben ik aanwezig geweest om als hobbyfotograaf een paar kiekjes te nemen en heb ik 12 van de 14 gangen kunnen proeven. Dit keer ben ik gewoon een gast aan tafel, die nog steeds wel foto's gaat nemen, maar kan ik alles proeven en van de sfeer genieten.

Nu is de zaak van mijn 2 beste vrienden, dus misschien ben ik een beetje bevooroordeeld, maar ik heb er zin in en zal na vanavond een kleine impressie posten.
Be brave. Be kind.
pi_153899487
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:59 schreef Esje-lief het volgende:
Na heel lang meegelezen en genoten te hebben van jullie recensies, ga ik het vanavond ook maar eens proberen.

Na de vorige editie eind mei, is het vanavond weer tijd voor Mad Flavours bij Noah in de Oude Haven in Rotterdam.

De kok Job, nodigt iedere laatste zondag een bevriende kok uit en dan koken ze diverse gangen gebaseerd op een land. Vorige editie was het thema Sicilië met de kok van Bird, samen hebben zij 14 gangen op tafel gezet. Deze editie is het thema Japan met 2 koks uit Amsterdam en gaan ze weer voor 14 gangen.

Bij de vorige editie ben ik aanwezig geweest om als hobbyfotograaf een paar kiekjes te nemen en heb ik 12 van de 14 gangen kunnen proeven. Dit keer ben ik gewoon een gast aan tafel, die nog steeds wel foto's gaat nemen, maar kan ik alles proeven en van de sfeer genieten.

Nu is de zaak van mijn 2 beste vrienden, dus misschien ben ik een beetje bevooroordeeld, maar ik heb er zin in en zal na vanavond een kleine impressie posten.
Oh! Daar wil ik ook graag eens heen zeg! Ben benieuwd naar je verhaal!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_153899536
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:59 schreef Esje-lief het volgende:
Na heel lang meegelezen en genoten te hebben van jullie recensies, ga ik het vanavond ook maar eens proberen.

Na de vorige editie eind mei, is het vanavond weer tijd voor Mad Flavours bij Noah in de Oude Haven in Rotterdam.

De kok Job, nodigt iedere laatste zondag een bevriende kok uit en dan koken ze diverse gangen gebaseerd op een land. Vorige editie was het thema Sicilië met de kok van Bird, samen hebben zij 14 gangen op tafel gezet. Deze editie is het thema Japan met 2 koks uit Amsterdam en gaan ze weer voor 14 gangen.

Bij de vorige editie ben ik aanwezig geweest om als hobbyfotograaf een paar kiekjes te nemen en heb ik 12 van de 14 gangen kunnen proeven. Dit keer ben ik gewoon een gast aan tafel, die nog steeds wel foto's gaat nemen, maar kan ik alles proeven en van de sfeer genieten.

Nu is de zaak van mijn 2 beste vrienden, dus misschien ben ik een beetje bevooroordeeld, maar ik heb er zin in en zal na vanavond een kleine impressie posten.
Veel plezier! Zie de recensie graag tegemoet :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator zondag 28 juni 2015 @ 16:46:13 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_153905142
Waar: Plünnhock in Dankern - Duitsland.
Wanneer: gisteren
Wat:Snoekbaars met crème spinazie en Brattkartofeln O+

Erg lekker. Kosten, dacht rond de ¤23. Vond het stuk vis klein eigenlijk, maar wel genoeg gegeten er was namelijk voldoende aardappel en spinazie.

Echt aanrader, je kunt d'r voor weinig goed eten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 juni 2015 @ 17:48:16 #8
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_153906541
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:59 schreef Esje-lief het volgende:
Na heel lang meegelezen en genoten te hebben van jullie recensies, ga ik het vanavond ook maar eens proberen.

Na de vorige editie eind mei, is het vanavond weer tijd voor Mad Flavours bij Noah in de Oude Haven in Rotterdam.

De kok Job, nodigt iedere laatste zondag een bevriende kok uit en dan koken ze diverse gangen gebaseerd op een land. Vorige editie was het thema Sicilië met de kok van Bird, samen hebben zij 14 gangen op tafel gezet. Deze editie is het thema Japan met 2 koks uit Amsterdam en gaan ze weer voor 14 gangen.

Bij de vorige editie ben ik aanwezig geweest om als hobbyfotograaf een paar kiekjes te nemen en heb ik 12 van de 14 gangen kunnen proeven. Dit keer ben ik gewoon een gast aan tafel, die nog steeds wel foto's gaat nemen, maar kan ik alles proeven en van de sfeer genieten.

Nu is de zaak van mijn 2 beste vrienden, dus misschien ben ik een beetje bevooroordeeld, maar ik heb er zin in en zal na vanavond een kleine impressie posten.
Esther? :) Doe Ike even de groeten van me dan!
pi_153906776
Waar: Wereldrestaurant de Lindenberg in Ommen.
Wanneer: 19 juni
Wat at je: Onbeperkt eten, een heel uitgebreid keuzemenu, wokken, grillen, pasta, sushi, vegetarisch etc.
Impressie: We waren met het gezin (vader, moeder, ik, zusje en vriend van zusje), maar het enige nadeel is dat je telkens eten moet halen. Hierdoor praat je wel minder, maar wij gingen telkens zoveel mogelijk tegelijk, je zat nooit alleen. Het was er erg schoon en de bediening was uitstekend.
Kosten: 27 euro voor twee uur, daarnaast kon je drinken apart halen met een pasje waar je geld op zette.
Cijfer: 9,5: er was zoveel keuze en het smaakte erg goed. Qua sfeer is het iets minder, omdat je zelf je eten moet halen.
pi_153907741
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2015 18:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waar: Wereldrestaurant de Lindenberg in Ommen.
Wanneer: 19 juni
Wat at je: Onbeperkt eten, een heel uitgebreid keuzemenu, wokken, grillen, pasta, sushi, vegetarisch etc.
Impressie: We waren met het gezin (vader, moeder, ik, zusje en vriend van zusje), maar het enige nadeel is dat je telkens eten moet halen. Hierdoor praat je wel minder, maar wij gingen telkens zoveel mogelijk tegelijk, je zat nooit alleen. Het was er erg schoon en de bediening was uitstekend.
Kosten: 27 euro voor twee uur, daarnaast kon je drinken apart halen met een pasje waar je geld op zette.
Cijfer: 9,5: er was zoveel keuze en het smaakte erg goed. Qua sfeer is het iets minder, omdat je zelf je eten moet halen.
Drinken met een pasje waar je zelf geld moet opzetten?

Zoiets zou me al doen besluiten om daar niet heen te gaan. Vreemd.
  zondag 28 juni 2015 @ 19:15:46 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_153907982
Ah, bedankt toiletgebruiker. vond het nogal duur voor een wok.
Dan ga ik toch voor de andere aziaat, weliswaar zonder wok maar ook met veel keuze (schijnt)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_153908964
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 19:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Drinken met een pasje waar je zelf geld moet opzetten?

Zoiets zou me al doen besluiten om daar niet heen te gaan. Vreemd.
Alleen alcoholische dranken, moet ik erbij zeggen. Niet alcoholisch zat bij de prijs in.
pi_153917939
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 17:48 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Esther? :) Doe Ike even de groeten van me dan!
Hahahaha, TE LAAT!
Be brave. Be kind.
pi_153918176
Waar? Noah Rotterdam
Wanneer? Vanavond
Wat at je? Zie hieronder
Impressie? Orgasmisch
Kosten? 100 eu 2 personen
Cijfer? 95 / 100

Een impressie, morgen met foto's als jullie interesse hebben tenminste.

Oester met umami aangemaakte ui en witte wijn azijn
Tonijn eendenlever, tempura en een rouloux
Pannenkoek met inktvis zeewier en wakame
Macaron zalm wakame gelei van soja
Dashi boullion met jasmijn thee coquille
Bapao met gebakken eendenlever en Oosterschelde kreeft, pompoen en viseitjes aardappel krokantje
Spoom met citroensorbetijs en yuzu
Teriyaki eend met hele miso noedels en twee zeewier; kombu en brutonse zee spagetti
Waygu, shitake groene asperger hotsaus
Bouchot mosselen met gember hoisin en knoflook en miso
Dessert sake watermeloen en munt
En twee dingen die ik even vergeten ben



[ Bericht 1% gewijzigd door Esje-lief op 29-06-2015 00:56:59 ]
Be brave. Be kind.
  maandag 29 juni 2015 @ 01:06:19 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_153918605
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 00:46 schreef Esje-lief het volgende:
Waar? Noah Rotterdam
Wanneer? Vanavond
Wat at je? Zie hieronder
Impressie? Orgasmisch
Kosten? 100 eu 2 personen
Cijfer? 95 / 100

Een impressie, morgen met foto's als jullie interesse hebben tenminste.

Oester met umami aangemaakte ui en witte wijn azijn
Tonijn eendenlever, tempura en een rouloux
Pannenkoek met inktvis zeewier en wakame
Macaron zalm wakame gelei van soja
Dashi boullion met jasmijn thee coquille
Bapao met gebakken eendenlever en Oosterschelde kreeft, pompoen en viseitjes aardappel krokantje
Spoom met citroensorbetijs en yuzu
Teriyaki eend met hele miso noedels en twee zeewier; kombu en brutonse zee spagetti
Waygu, shitake groene asperger hotsaus
Bouchot mosselen met gember hoisin en knoflook en miso
Dessert sake watermeloen en munt
En twee dingen die ik even vergeten ben

[ afbeelding ]
Klinkt wel leuk. Ben benieuwd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 29 juni 2015 @ 04:29:59 #16
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_153919502
Die hou ik even in de gaten Esther :)
pi_153935729
Waar? Hete kolen Amersfoort
Wanneer? Vanavond
Wat at je? Rib eye met friet
Impressie? Mwah
Kosten? 55 euro per 2 personen
Cijfer? 6

Mijn vrouw had haar zinnen gezet op dit restaurant en ze is zwanger dus ik had geen keuze.
Kaartje duurde lang terwijl serveerster die drank opnam de kaart in haar hand had.
Er was 1 voor gerecht. Plankje met een soepje, vega bitterbal, kipkluifje en pulled pork. Prima lekker plankje. 5 euro.

Ik bestelde een rib eye na wat twijfelen, volgens de kaart zou hier een salade van wortel Etc bij zitten. Los friet bij gekocht. De rib eye was echt lekker, mals en goed gekruid. De port saus was uit een flesje. De salade was echt erg klein. De friet enorm.

Mijn vrouw had een caesar salade voor 12.50 met gerookte/gegrilde kip. Was erg lekker volgens mijn vrouw.

Al met al een aardig menuutje, prijs ook aardig. Maar hoopte zo op een bbq restaurant dat echt een top stuk vlees op je bord gaf.
pi_153938083
Waar? Kimchi in Den Haag
Wanneer? Gisteren
Wat at je en impressie? All You Can Eat Koreaans BBQ'en. Vooraf gedeeld: Kimchiloempiaatjes, Pa Jeon (lente-uipannenkoek) en Gun Mandu (groente- en vleesdumplings)
Lekkere hapjes maar ik had zo'n honger dat de loempia's en de helft van de Pa Jeon al op was toen ik bedacht een foto te moeten maken.


Bijgerechtjes werden alvast klaargezet:


Linksboven kimchi, daaronder ook een soort koolreepjes (iets minder pittig dan kimchi), daaronder pasta. Rechtsboven aardappelreepjes, daarna spinazie met sesamolie en daarna komkommer kimchi. Veel had een sesamolie smaak maar dat geeft niet. Ik vond het heerlijk. De mand met grote slabladeren kwam ook en de BBQ hadden we aangezet toen het vlees/vis kwam:



Van links naar rechts: Deji Bulgogi (gemarineerd spek), gemarineerde garnalen en Bulgogi (gemarineerde entrecôte). Heerlijk! Slabladeren vullen met pasta, de bijgerechtjes en stukjes vlees of een garnaal. Garnalen hadden een marinade met citroen en waren groot en sappig. Daarna bestelde ik nog een portie garnalen peper & zout (andere marinade). Vriendin lust geen vis dus mooi alles voor Bassie :+

Eigenlijk zaten we al best vol maar toch móesten we de bibimbap want we zagen dat iedereen dit bestelde en zag er ook zo lekker uit alleen echt een flinke kom.



Deze had een pittig sausje. De jongen van de bediening roerde het voor ons al door elkaar (tevens werd onze bbq geregeld met zachter en uitzetten want blijkbaar waren wij er niet goed in haha). Oh jam was zo lekker maar we kregen het echt niet op.

Toe bestelde ik een Koreaanse thee en dat rook en smaakte naar sesam (hee die hadden we nog niet). Apart maar wel lekker en kreeg een schattig kopje.



Vriendin nam een kop koffie. Niks mis mee ook.
Ook al zaten we erg vol, na een klein half uurtje was het alweer verteerd.
Het restaurant zat goed vol. In het weekend moet je daar echt reserveren, anders ben je de pineut. Ik was bang dat ik daarna onwijs naar bbq zou stinken maar mijn kleding stonk niet eens! Echt zooo heerlijk gegeten daar!! O+

Kosten? ¤ 24,50 voor onbeperkt eten en ¤ 27,50 met onbeperkt fris erbij. Wij kozen het laatste en wat we bestelden qua drankjes (ik had 2 jus d'orange en 1 spa blauw, vriendin 2 cola en 1 spa rood) werd netjes met glazen flesjes van de grote bekende merken geserveerd. Voor zo'n klein kutbedragje vind ik het echt verbazingwekkend. Zelfs de Koreaanse thee en koffie kwamen niet op de rekening. De bon bedroeg dus 2 x ¤ 27,50 = ¤ 55,-

Cijfer? 10!
De bediening moest je wel wenken want er was weinig bediening maar ze waren zo beleefd en niks was teveel. En ik hou onwijs van Koreaans eten en zelf bbq'en is leuk (ook al konden we het niet) en de kwaliteit van het eten en drinken voor deze prijs was heel erg goed dus kan en wil niet anders dan een 10 geven.

Allemaal aan de Koreaanse BBQ! Ik kan het echt iedereen aanraden O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_153939781
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar? Kimchi in Den Haag
Wanneer? Gisteren
Wat at je en impressie? All You Can Eat Koreaans BBQ'en. Vooraf gedeeld: Kimchiloempiaatjes, Pa Jeon (lente-uipannenkoek) en Gun Mandu (groente- en vleesdumplings)
Lekkere hapjes maar ik had zo'n honger dat de loempia's en de helft van de Pa Jeon al op was toen ik bedacht een foto te moeten maken.
[ afbeelding ]

Bijgerechtjes werden alvast klaargezet:
[ afbeelding ]

Linksboven kimchi, daaronder ook een soort koolreepjes (iets minder pittig dan kimchi), daaronder pasta. Rechtsboven aardappelreepjes, daarna spinazie met sesamolie en daarna komkommer kimchi. Veel had een sesamolie smaak maar dat geeft niet. Ik vond het heerlijk. De mand met grote slabladeren kwam ook en de BBQ hadden we aangezet toen het vlees/vis kwam:

[ afbeelding ]

Van links naar rechts: Deji Bulgogi (gemarineerd spek), gemarineerde garnalen en Bulgogi (gemarineerde entrecôte). Heerlijk! Slabladeren vullen met pasta, de bijgerechtjes en stukjes vlees of een garnaal. Garnalen hadden een marinade met citroen en waren groot en sappig. Daarna bestelde ik nog een portie garnalen peper & zout (andere marinade). Vriendin lust geen vis dus mooi alles voor Bassie :+

Eigenlijk zaten we al best vol maar toch móesten we de bibimbap want we zagen dat iedereen dit bestelde en zag er ook zo lekker uit alleen echt een flinke kom.

[ afbeelding ]

Deze had een pittig sausje. De jongen van de bediening roerde het voor ons al door elkaar (tevens werd onze bbq geregeld met zachter en uitzetten want blijkbaar waren wij er niet goed in haha). Oh jam was zo lekker maar we kregen het echt niet op.

Toe bestelde ik een Koreaanse thee en dat rook en smaakte naar sesam (hee die hadden we nog niet). Apart maar wel lekker en kreeg een schattig kopje.

[ afbeelding ]

Vriendin nam een kop koffie. Niks mis mee ook.
Ook al zaten we erg vol, na een klein half uurtje was het alweer verteerd.
Het restaurant zat goed vol. In het weekend moet je daar echt reserveren, anders ben je de pineut. Ik was bang dat ik daarna onwijs naar bbq zou stinken maar mijn kleding stonk niet eens! Echt zooo heerlijk gegeten daar!! O+

Kosten? ¤ 24,50 voor onbeperkt eten en ¤ 27,50 met onbeperkt fris erbij. Wij kozen het laatste en wat we bestelden qua drankjes (ik had 2 jus d'orange en 1 spa blauw, vriendin 2 cola en 1 spa rood) werd netjes met glazen flesjes van de grote bekende merken geserveerd. Voor zo'n klein kutbedragje vind ik het echt verbazingwekkend. Zelfs de Koreaanse thee en koffie kwamen niet op de rekening. De bon bedroeg dus 2 x ¤ 27,50 = ¤ 55,-

Cijfer? 10!
De bediening moest je wel wenken want er was weinig bediening maar ze waren zo beleefd en niks was teveel. En ik hou onwijs van Koreaans eten en zelf bbq'en is leuk (ook al konden we het niet) en de kwaliteit van het eten en drinken voor deze prijs was heel erg goed dus kan en wil niet anders dan een 10 geven.

Allemaal aan de Koreaanse BBQ! Ik kan het echt iedereen aanraden O+
Leuk verslag! En lijkt me lekker allemaal :)
pi_153940162
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk verslag! En lijkt me lekker allemaal :)
Ik ben altijd bereid om een keer extra te gaan hoor O-)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_153941076
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 00:46 schreef Esje-lief het volgende:
Waar? Noah Rotterdam
Wanneer? Vanavond
Wat at je? Zie hieronder
Impressie? Orgasmisch
Kosten? 100 eu 2 personen
Cijfer? 95 / 100

Een impressie, morgen met foto's als jullie interesse hebben tenminste.

Oester met umami aangemaakte ui en witte wijn azijn
Tonijn eendenlever, tempura en een rouloux
Pannenkoek met inktvis zeewier en wakame
Macaron zalm wakame gelei van soja
Dashi boullion met jasmijn thee coquille
Bapao met gebakken eendenlever en Oosterschelde kreeft, pompoen en viseitjes aardappel krokantje
Spoom met citroensorbetijs en yuzu
Teriyaki eend met hele miso noedels en twee zeewier; kombu en brutonse zee spagetti
Waygu, shitake groene asperger hotsaus
Bouchot mosselen met gember hoisin en knoflook en miso
Dessert sake watermeloen en munt
En twee dingen die ik even vergeten ben


Ik ken het als de zoveelste 'hipster'zaak maar troost je: Ik ga er 1 dezer dagen heen om het toch uit te checken want iets zegt mij dat het weleens kon meevallen.

[ Bericht 34% gewijzigd door Isabeau op 30-06-2015 21:51:15 ]
  maandag 29 juni 2015 @ 23:37:57 #22
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_153941328
'Troost je'? Moeten wij nu vereerd zijn dat jij erheen gaat? :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_153942203


:+
  dinsdag 30 juni 2015 @ 00:20:43 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_153942655
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik ben altijd bereid om een keer extra te gaan hoor O-)
Hebben we binnenkort weer een date?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_153946282
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar? Kimchi in Den Haag
Wanneer? Gisteren
Wat at je en impressie? All You Can Eat Koreaans BBQ'en. Vooraf gedeeld: Kimchiloempiaatjes, Pa Jeon (lente-uipannenkoek) en Gun Mandu (groente- en vleesdumplings)
Lekkere hapjes maar ik had zo'n honger dat de loempia's en de helft van de Pa Jeon al op was toen ik bedacht een foto te moeten maken.
[ afbeelding ]

Bijgerechtjes werden alvast klaargezet:
[ afbeelding ]

Linksboven kimchi, daaronder ook een soort koolreepjes (iets minder pittig dan kimchi), daaronder pasta. Rechtsboven aardappelreepjes, daarna spinazie met sesamolie en daarna komkommer kimchi. Veel had een sesamolie smaak maar dat geeft niet. Ik vond het heerlijk. De mand met grote slabladeren kwam ook en de BBQ hadden we aangezet toen het vlees/vis kwam:

[ afbeelding ]

Van links naar rechts: Deji Bulgogi (gemarineerd spek), gemarineerde garnalen en Bulgogi (gemarineerde entrecôte). Heerlijk! Slabladeren vullen met pasta, de bijgerechtjes en stukjes vlees of een garnaal. Garnalen hadden een marinade met citroen en waren groot en sappig. Daarna bestelde ik nog een portie garnalen peper & zout (andere marinade). Vriendin lust geen vis dus mooi alles voor Bassie :+

Eigenlijk zaten we al best vol maar toch móesten we de bibimbap want we zagen dat iedereen dit bestelde en zag er ook zo lekker uit alleen echt een flinke kom.

[ afbeelding ]

Deze had een pittig sausje. De jongen van de bediening roerde het voor ons al door elkaar (tevens werd onze bbq geregeld met zachter en uitzetten want blijkbaar waren wij er niet goed in haha). Oh jam was zo lekker maar we kregen het echt niet op.

Toe bestelde ik een Koreaanse thee en dat rook en smaakte naar sesam (hee die hadden we nog niet). Apart maar wel lekker en kreeg een schattig kopje.

[ afbeelding ]

Vriendin nam een kop koffie. Niks mis mee ook.
Ook al zaten we erg vol, na een klein half uurtje was het alweer verteerd.
Het restaurant zat goed vol. In het weekend moet je daar echt reserveren, anders ben je de pineut. Ik was bang dat ik daarna onwijs naar bbq zou stinken maar mijn kleding stonk niet eens! Echt zooo heerlijk gegeten daar!! O+

Kosten? ¤ 24,50 voor onbeperkt eten en ¤ 27,50 met onbeperkt fris erbij. Wij kozen het laatste en wat we bestelden qua drankjes (ik had 2 jus d'orange en 1 spa blauw, vriendin 2 cola en 1 spa rood) werd netjes met glazen flesjes van de grote bekende merken geserveerd. Voor zo'n klein kutbedragje vind ik het echt verbazingwekkend. Zelfs de Koreaanse thee en koffie kwamen niet op de rekening. De bon bedroeg dus 2 x ¤ 27,50 = ¤ 55,-

Cijfer? 10!
De bediening moest je wel wenken want er was weinig bediening maar ze waren zo beleefd en niks was teveel. En ik hou onwijs van Koreaans eten en zelf bbq'en is leuk (ook al konden we het niet) en de kwaliteit van het eten en drinken voor deze prijs was heel erg goed dus kan en wil niet anders dan een 10 geven.

Allemaal aan de Koreaanse BBQ! Ik kan het echt iedereen aanraden O+
Wat een leuke recensie en wat een enthousiasme spat ervan af! :D

Heb het net doorgestuurd naar mijn lief, we zijn zondag overdag in de buurt van Den Haag en er moet toch ergens daar gegeten worden. O+ Dus dank voor deze tip!

(Heb nog nooit Koreaans gegeten buiten de deur. Wel vaak zelf gemaakt. :))

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 30-06-2015 09:16:46 ]
Let me see you stripped down to the bone
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')