Button... never gonna happenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
Geruchten die ik lees op diverse sites zijn vooral Felipe Nasr, Nico Hulkenberg, Jenson Button en Stoffel Vandoorne als vervanger voor Bottas. Misschien wel voor beide Williams coureurs.
Dit lijkt me een realistische gedachtequote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
Mocht het Hülkenberg worden dan lijkt me dat Wehrlein bij Force India instapt
Ben dus wel benieuwd naar die analyse.quote:...
As for Hulkenberg, he is in demand lower down the grid; Force India would like him to stay and the new Haas F1 team are interested in his services, but that elusive top team seat seems destined not to happen for the German.
Detailed analysis of his on track performance data by the engineers, which Williams management will be studying now, as all the teams do, shows that while he has his moments of magic, he’s not at the level of a Bottas or a Ricciardo.
The key to being a top F1 driver is repeatability; the knack for putting your three best sectors together in a qualifying lap when it counts, doing it every time and essentially not having off days.
We’ll look into that topic in more detail over the summer months, while the driver deals for 2016 are getting done.
Kan je je nog wel eens in vergissen. Button heeft wel eens gezegd bij het team te willen eindigen waar hij z'n carriere ook gestart is. Bovendien hebben ze volgens mij nog steeds wel goed contact met elkaar.. Button zag ik met GP van Oostenrijk ook weer bij Williams staan in de achtergrond.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Button... never gonna happen
Vandoorne zie ik niet gebeuren.
Nasr of Hülkenberg iig. Hülkenberg geef ik nog de meeste kans, Nasr heeft dit seizoen enkel bewezen dat hij hij beter is dan Ericsson, maar nu de auto niet zo goed meer is zie ik hem ook geen wonderacties meer maken.
quote:A world champion in the car commands higher fees on sponsor contracts and Button would delight Williams’ sponsors like Martini and Unilever. Although he’s clearly in the Autumn of his career, Button, 35, is currently performing well against Fernando Alonso, as he did against Lewis Hamilton up to the end of 2012. Alternatively Nasr and Button as a pairing may be Williams’ strategy as they reshuffle their pack with a blend of experience, youthful promise and significant sponsor income.
Button would potentially provide speed and experience at a lower price than Massa. Either way Williams is in a strong position.
Dat lijkt me ook het meest logische ja, Ferrari zal het ook geen probleem vinden om ze kwijt te raken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk juist eerder dat Manor een tweede Hondateam wordt. Ze hebben al een samenwerking met McLaren en kunnen een extra impuls wel gebruiken
Raar verhaal. Ik lees dat Button dit jaar 8 miljoen pond krijgt en massa maar 3. Dan snap ik het "lower price" gedeelte niet echt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:43 schreef sasquatsch het volgende:
Uit hetzelfde stukje van James Allen over Button bij WIlliams
[..]
Hulkenberg niet constant wat een grap zeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:19 schreef sasquatsch het volgende:
Hulkenberg is nog maar de vraag, als ik dit lees. Hij schijnt niet constant genoeg te zijn.
[..]
Ben dus wel benieuwd naar die analyse.
Het was natuurlijk al niks meer maar nu is het definitief. Zonde.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 04:09 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)anchi-overleden.html
quote:Onofre Marimon (Arg) 1954 Nürburgring
Bill Vukovich (VSt) 1955 Indianapolis
Luigi Musso (Ita) 1958 Reims
Peter Collins (GBr) 1958 Nürburgring
Stewart Lewis-Evans (GBr) 1958 Casablanca
Chris Bristow (GBr) 1960 Spa
Alan Stacey (GBr) 1960 Spa
Wolfgang Graf Berghe v. Trips (Dui) 1961 Monza
Carol de Beaufort (Fra) 1964 Nürburgring
John Taylor (GBr) 1966 Nürburgring
Lorenzo Bandini (Ita) 1967 Monaco
Jo Schlesser (Fra) 1968 Rouen
Gerhard Mitter (Dui) 1969 Nürburgring
Piers Courage (GBr) 1970 Zandvoort
Jochen Rindt (Oos) 1970 Monza
Roger Williamson (GBr) 1973 Zandvoort
François Cevert (Fra) 1973 Watkins Glen
Helmut Koinigg (Oos) 1974 Watkins Glen
Mark Donohue (VSt) 1975 Zeltweg
Tom Pryce (GBr) 1977 Kyalami
Ronnie Peterson (Zwe) 1978 Monza
Gilles Villeneuve (Can) 1982 Zolder
Riccardo Paletti (Ita) 1982 Montreal
Roland Ratzenberger (Oos) 1994 Imola
Ayrton Senna (Bra) 1994 Imola
Jules Bianchi (Fra) 2014 Suzuka
82-86-94-13-15quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:42 schreef Karstman het volgende:
Onvermijdelijk maar nog steeds zonde, RIP.
Wel bijzonder dat lijstje, tot 82 gemiddeld bijna 1 dode per jaar, dan 12 jaar niks, dan 20 jaar niks. Als dit zo doorzet duurt het zo tot 2038 voor de volgende. Dat is natuurlijk nog steeds te vroeg maar wel goed te zien dat het een stuk veiliger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |