abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:05:24 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154023518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:27 schreef Reintji het volgende:
Hmm, vreemde eend! Ken het verhaal, maar een snes controller met dat opschrift :D

'Prototype oude console van Nintendo en Sony gelekt'
http://nu.nl/games/408081(...)-en-sony-gelekt.html
Hoe anders had de wereld eruit gezien :D

Ik blijf het een zeer boeiende geschiedenis vinden en ik begrijp Nintendo ook wel dat ze de rechten wilden houden. Dat is dezelfde reden als achter het afketsen van Skylanders zit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_154023874
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:58 schreef tailfox het volgende:

Het had veel beter gekunt.

Nu is het vooral voor offscreen play
Voor wat dan? De toeter in Mario Kart? Ik wil de map van het circuit gewoon al op de tv namelijk, ik wil namelijk niet constant naar mijn Gamepad moeten kijken om te zien waar de anderen zijn.

Het probleem van bv Starfox, de preview volgt nog, maar ik ben niet tevreden met de uitwerking van die game.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_154023951
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Voor wat dan? De toeter in Mario Kart? Ik wil de map van het circuit gewoon al op de tv namelijk, ik wil namelijk niet constant naar mijn Gamepad moeten kijken om te zien waar de anderen zijn.

Het probleem van bv Starfox, de preview volgt nog, maar ik ben niet tevreden met de uitwerking van die game.
waarom lukt het de ds wel om zeer goed te zijn en wiiu bakt niks van 2 schermen
  Redactie Games vrijdag 3 juli 2015 @ 08:56:13 #154
181272 crew  Noppie2000
pi_154023991
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

waarom lukt het de ds wel om zeer goed te zijn en wiiu bakt niks van 2 schermen
Ds zit er 5 cm tussen de schermen, zonder hoofdbeweging kun je alles zien. Dat is bij Wii U heel anders, je kunt niet beide schermen tegelijkertijd in de gaten houden.
pi_154023996
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

waarom lukt het de ds wel om zeer goed te zijn en wiiu bakt niks van 2 schermen
Omdat die schermen dicht bij elkaar zijn? Ik ga iig niet met gestrekte armen naar voren gamen op Wii U om hetzelfde effect te krijgen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_154024071
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ds zit er 5 cm tussen de schermen, zonder hoofdbeweging kun je alles zien. Dat is bij Wii U heel anders, je kunt niet beide schermen tegelijkertijd in de gaten houden.
nouja ik vind bijvoorbeeld ZombiU shovelknight zeer goed van het scherm gebruik weten maken
pi_154024235
Op tweakers stond er een post van iemand die mijn ogen een beetje geopend heeft:

quote:
Mensen blijven maar speculeren dat NX een console wordt, en om het heel simpel te houden waar NX eerder een service zoals Steam of PSN zou kunnen zijn en geen console is dit:

- New 3DS is pas enkele maanden uit in VS en EU, nieuwe handheld uitbrengen zou wel een hele domme zet zijn van Nintendo.

- Wii U wordt pas 3 jaar oud over paar maanden, om nu al een gloednieuwe console uit te brengen is ook gekkenwerk.

NX zou echter, als het een console is eerder een remake van de Wii U kunnen zijn, net zoals New 3DS dat van de oude 3DS is.

Wat mij nog het meest verbaast is het volgende, Nintendo heeft nooit iets los gelaten over dat NX überhaupt een fysiek apparaat is (en een console of handheld is een fysiek apparaat).

Toch lopen alle website (ja ook Tweakers) te beweren dat het een console is, beweren op een manier alsof dat al zelfs bevestigd is.
Hoe denken jullie hier over?
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:23:20 #158
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_154024282
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
Op tweakers stond er een post van iemand die mijn ogen een beetje geopend heeft:

[..]

Hoe denken jullie hier over?
Wordt gewoon een nieuwe console vermoed ik. Wii U is gewoon geflopt en krijg je niet meer tot leven gewekt.
pi_154024295
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
Op tweakers stond er een post van iemand die mijn ogen een beetje geopend heeft:

[..]

Hoe denken jullie hier over?
nx nintendo next?
pi_154024483
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:24 schreef tailfox het volgende:

[..]

nx nintendo next?
Waarom kan NX niet een nieuwe vorm van online zijn? Een nieuwe manier waarop nintendo en hopelijk iedereen naar online gamen gaat kijken?
pi_154024552
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Waarom kan NX niet een nieuwe vorm van online zijn? Een nieuwe manier waarop nintendo en hopelijk iedereen naar online gamen gaat kijken?
Amiibo Online _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_154024699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
Mensen blijven maar speculeren dat NX een console wordt, en om het heel simpel te houden waar NX eerder een service zoals Steam of PSN zou kunnen zijn en geen console is dit:

- New 3DS is pas enkele maanden uit in VS en EU, nieuwe handheld uitbrengen zou wel een hele domme zet zijn van Nintendo.
Dit doet Nintendo al sinds de Game Boy. De GBA was ook maar 3 jaar op de markt en er zijn diverse 3DSen uitgebracht.
quote:
- Wii U wordt pas 3 jaar oud over paar maanden, om nu al een gloednieuwe console uit te brengen is ook gekkenwerk.
De NX wordt volgend jaar op zijn vroegst uitgebracht. Dan is de console 4 jaar oud. Dat is kort maar niet zo kort. (GameCube -> Wii = 4 jaar; XBOX -> XBOX 360 = 4 jaar; PS2 -> PS3 = 5 jaar).
quote:
Wat mij nog het meest verbaast is het volgende, Nintendo heeft nooit iets los gelaten over dat NX überhaupt een fysiek apparaat is (en een console of handheld is een fysiek apparaat).
Waarom zouden ze in zo'n vroeg stadium? ;)
quote:
Toch lopen alle website (ja ook Tweakers) te beweren dat het een console is, beweren op een manier alsof dat al zelfs bevestigd is.
Ik denk niet dat het een pure console wordt. Consoles verkopen niet goed in Japan en handhelds weer niet in Europa/NA. Mogelijk is de NX een combinatie van beiden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_154024806
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:52 schreef Aether het volgende:

Ik denk niet dat het een pure console wordt. Consoles verkopen niet goed in Japan en handhelds weer niet in Europa/NA. Mogelijk is de NX een combinatie van beiden.
Ik denk dat het ook iets wordt dan kan samenwerken met mobile devices, daar hinten ze in ieder geval naar bij de bekendmaking van de NX toen de samenwerking met DeNA uit de doeken werd gedaan. Maar ze deden daar ook alsof de Wii U en 3DS nog kunnen bestaan naast de NX. Ik betwijfel of dat reeël is. Vooral de 3DS is tegen die tijd toch al aardig op leeftijd.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_154025169
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:58 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook iets wordt dan kan samenwerken met mobile devices, daar hinten ze in ieder geval naar bij de bekendmaking van de NX toen de samenwerking met DeNA uit de doeken werd gedaan.
Of een systeem dat zowel als handheld en console is te gebruiken. Nintendo heeft nu een behoorlijke ervaring met het streamen van games.
quote:
Maar ze deden daar ook alsof de Wii U en 3DS nog kunnen bestaan naast de NX. Ik betwijfel of dat reeël is. Vooral de 3DS is tegen die tijd toch al aardig op leeftijd.
Dat doen ze altijd, maar ik heb zelden 1st party games na het uitkomen gezien.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_154025478
Ik ben iig verschrikkelijk geboeid :P
pi_154025779
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:19 schreef Aether het volgende:

[..]

Of een systeem dat zowel als handheld en console is te gebruiken. Nintendo heeft nu een behoorlijke ervaring met het streamen van games.
Dat denk ik ook inderdaad. Gezien het succes van tablets en games op tablets, volgens mij de grootste concurrent momenteel, zie ik het wel gebeuren dat ze de tablet van de Wii U als basis nemen, en dat je die dan los als handheld kunt gebruiken onderweg, of thuis als controller terwijl je op de TV speelt. En als het een soort hybride handheld wordt dan is in de zomer uitbrengen ook opeens logisch, al geloof ik daar eerlijk gezegd weinig van.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_154025872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:49 schreef koei het volgende:

[..]

Dat denk ik ook inderdaad. Gezien het succes van tablets en games op tablets, volgens mij de grootste concurrent momenteel, zie ik het wel gebeuren dat ze de tablet van de Wii U als basis nemen, en dat je die dan los als handheld kunt gebruiken onderweg, of thuis als controller terwijl je op de TV speelt. En als het een soort hybride handheld wordt dan is in de zomer uitbrengen ook opeens logisch, al geloof ik daar eerlijk gezegd weinig van.
een draagbare wiiu die je aan de controler kan klikken. Zodat je overal kan gamen
pi_154026132
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:54 schreef tailfox het volgende:

[..]

een draagbare wiiu die je aan de controler kan klikken. Zodat je overal kan gamen
Nee, gewoon de Wii U (of nieuwe console) die in de tablet-controller is ingebouwd, zodat je niet met losse apparaten zit. Als je ziet wat een 3DS kan en hoe groot die is, moeten ze iets dergelijks tegenwoordig prima op tablet-formaat kunnen maken, met games op kaartjes of als download zodat je niet veel ruimte voor een optische lezer nodig hebt die bij beweging over kan slaan.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:17:03 #169
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_154026364
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:18 schreef Gutanoth het volgende:
Op tweakers stond er een post van iemand die mijn ogen een beetje geopend heeft:

[..]

Hoe denken jullie hier over?
Verschillende punten:

* Het zo snel uitbrengen van een totaal nieuw - en dus vervangend - systeem zal vertrouwen verminderen. Op zich niet slim dus.

* Wat is de doelgroep? Nintendo-users en prospects, of vooral prospects? Nintendo-users zitten niet zo te wachten op alweer een nieuw systeem, maar misschien kan je nieuwe gebruikers aantrekken door een goedkoper alternatief: je verlaagt de drempel om een NX te kopen (dus flink goedkoper)

* Hoe gaan huidige XBox en PS users hier tegenaan kijken? Waarom zouden zij dit product gaan kopen als ze al een console hebben?

Ik denk dat Nintendo gaat opteren voor de rol van secundairy console, een tweede (goedkope)console dus. Voor een lage prijs die liefhebbers van firstparty nintendo games over de streep trekt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_154026455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Verschillende punten:
* Het zo snel uitbrengen van een totaal nieuw - en dus vervangend - systeem zal vertrouwen verminderen. Op zich niet slim dus.

* Wat is de doelgroep? Nintendo-users en prospects, of vooral prospects? Nintendo-users zitten niet zo te wachten op alweer een nieuw systeem, maar misschien kan je nieuwe gebruikers aantrekken door een goedkoper alternatief: je verlaagt de drempel om een NX te kopen (dus flink goedkoper)

* Hoe gaan huidige XBox en PS users hier tegenaan kijken? Waarom zouden zij dit product gaan kopen als ze al een console hebben?

Ik denk dat Nintendo gaat opteren voor de rol van secundairy console, een tweede (goedkope)console dus. Voor een lage prijs die liefhebbers van firstparty nintendo games over de streep trekt.
Misschien wel ja. als nintendo genoegen neemt met een klein verlies per console, kunnen ze dat waarschijnlijk wel terug verdienen met hun first party titels
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:26:26 #171
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_154026602
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Misschien wel ja. als nintendo genoegen neemt met een klein verlies per console, kunnen ze dat waarschijnlijk wel terug verdienen met hun first party titels
Eerst iets over kostprijzen.

Ook al is het precies hetzelfde product: kostprijzen dalen. De kosten voor ontwikkeling (per product) worden lager naarmate er meer tijd verstrijkt (meer producten verkocht en de technologie wordt gewoon goedkoper). Een WiiU hoeft nu absoluut niet meer zoveel te kosten als in het begin. Dat verlies per console zal volgens mij dus best wel meevallen.

Ik verwacht dan ook dat de pad gedumpt gaat worden. Dat scheelt al een slok op een borrel.

Op IGN las ik het gerucht over een kostprijs van $150. Kijk, dán willen mensen wel zo'n apparaat kopen. 8-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_154026613
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Misschien wel ja. als nintendo genoegen neemt met een klein verlies per console, kunnen ze dat waarschijnlijk wel terug verdienen met hun first party titels
Ik denk niet dat Nintendo dat nog heel snel zal doen eigenlijk. Hun Wii verkocht heel erg goed, maar gemiddeld verkochten ze gemiddeld minder dan twee games per systeem volgens mij. En dat is dan niet enkel first party, maar totaal.

Echte gamers zijn er minder maar kopen meer games (ik dacht 8 per Wii), de casual gamers zijn een grote groep maar kopen minder games. Nintendo wil graag de grote groep casual gamers (die ze bij de Wii hadden), maar om daar geld op te verdienen moeten ze hun console wel tegen minimaal de kostprijs in de winkel leggen. En dat is toch wel een paar honderd euro in eerste instantie.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_154026687
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:26 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Eerst iets over kostprijzen.

Ook al is het precies hetzelfde product: kostprijzen dalen. De kosten voor ontwikkeling (per product) worden lager naarmate er meer tijd verstrijkt (meer producten verkocht en de technologie wordt gewoon goedkoper). Een WiiU hoeft nu absoluut niet meer zoveel te kosten als in het begin. Dat verlies per console zal volgens mij dus best wel meevallen.

Ik verwacht dan ook dat de pad gedumpt gaat worden. Dat scheelt al een slok op een borrel.

Op IGN las ik het gerucht over een kostprijs van $150. Kijk, dán willen mensen wel zo'n apparaat kopen. 8-)
Kostprijs of verkoopprijs? Daar kan een flink verschil in zitten. Sony en Microsoft verkopen in het begin altijd onder kostprijs, maar Nintendo wil daar nooit zo aan, die komen pas als de kostprijs daalt of het echt noodzakelijk is (bij de 3DS bijvoorbeeld) met lagere verkoopprijzen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:31:31 #174
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_154026736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:29 schreef koei het volgende:

[..]

Kostprijs of verkoopprijs? Daar kan een flink verschil in zitten. Sony en Microsoft verkopen in het begin altijd onder kostprijs, maar Nintendo wil daar nooit zo aan, die komen pas als de kostprijs daalt of het echt noodzakelijk is (bij de 3DS bijvoorbeeld) met lagere verkoopprijzen.
Ik heb het nu puur over de kostprijs. En met een lagere kostprijs kun je - uiteraard - ook gemakkelijker je verkoopprijs verlagen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_154026836
Nu vraag ik me af wat voor systeem je neer kan zetten voor $150 aan materiaal. Loop je dan niet weer gigantisch achter de feiten aan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')