abonnement Unibet Coolblue
pi_439705
Erg opvallend,
Robin wordt genomineerd en neemt opeens de zorg van Cindy op zich. Gisteren was het nog een kut beest waar hij niet om gevraagd had, en vanmorgen stond het wekkertje om arme Cindy te verzorgen ...
Krijgt Robin een beetje de bibbers in verband met de stemming van Nederland?
  vrijdag 3 november 2000 @ 13:14:25 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_439721
Robin heeft een grote mond, maar een klein hartje. Hij geeft de hele tijd al af op Cindy, maar speelt wel met haar, en gaat wel zo af en toe bij haar kijken.

Dit in tegenstelling tot bv Ferdi, die ook scheldt op Cindy, maar volgens mij ook echt nog niet 1 keer naar dat beest heeft omgekeken.

pi_439729
quote:
Op 03 november 2000 13:11 schreef chess het volgende:
Erg opvallend,
Robin wordt genomineerd en neemt opeens de zorg van Cindy op zich. Gisteren was het nog een kut beest waar hij niet om gevraagd had, en vanmorgen stond het wekkertje om arme Cindy te verzorgen ...
Krijgt Robin een beetje de bibbers in verband met de stemming van Nederland?
Ik denk dat Robin zich helemaal geen zorgen hoeft te maken. Okee, hij houdt niet van dieren, ik keur ook niet alles goed wat hij doet (mocht hem eerst zelfs niet) maar zijn eerlijkheid siert hem ergens wel.

Ik weet nog wel dat ik eerst ook een schompushekel had aan Bart met zijn gezeur maar uiteindelijk kwam die ook als verassend leuk en zelfs de winnaar uit de bus.

Als iemand vlieglessen krijgt dan is het volgens mij Annet, van dat viertal (Kim, Koos, Robin, Annet) is zij toch wel het minstzeggend volgens mij voor stemmend Nederland en Robin lijkt ondanks alles toch een zooi aanhangers te hebben.

Ik hoop ergens wel dat ie blijft, noem het interesse. Dat hij niet van dieren houdt is ergens eigenlijk wel zijn goed recht, zolang ie ze niks aan doet zoals die bal/kip actie vind ik alles best.

Begrijp me niet verkeerd, Robin is een zaadpaal, maar wel een zaadpaal met een uitgesproken mening en dat kan ik op Hieke na van de rest van de bewoners niet echt zeggen.

  vrijdag 3 november 2000 @ 13:23:11 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_439749
quote:
Op 03 november 2000 13:11 schreef chess het volgende:
Erg opvallend,
Robin wordt genomineerd en neemt opeens de zorg van Cindy op zich. Gisteren was het nog een kut beest waar hij niet om gevraagd had, en vanmorgen stond het wekkertje om arme Cindy te verzorgen ...
Krijgt Robin een beetje de bibbers in verband met de stemming van Nederland?
Heeft gisteren een lang gesprek met de redaktie gehad. Daar heeft hij natuurlijk te horen gekregen dat als hij niet zou laten zien dat hij wel om het dier gaf hij er wel eens door het nederlanse volk uit geknikkerd zou kunnen worden. En aangezien het hem allemaal geen moer kan schelen of die weg gaat of dat hij mag blijven, heeft hij toch maar eieren voor zijn geld gekozen.
pi_439758
Wanneer gooien ze Cindy eigenlijk op de BBQ??
  vrijdag 3 november 2000 @ 13:29:29 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_439772
MiRRorMan,

Ik geloof zelf dat Robin wel affiniteit met dieren heeft.
Heb hem zelfs met een kip zien 'knuffelen' in de streams.

Zoals je al zegt is Robin vrij duidelijk over hoe hij over bepaalde zaken denkt.
Zo laat hij ook duidelijk blijken dat je niet de hele dag een geit moet gaan zitten knuffelen, wat niet inhoud dat hij niet van dieren zou kunnen houden.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_439780
quote:
Op 03 november 2000 13:26 schreef meneer draak het volgende:
Wanneer gooien ze Cindy eigenlijk op de BBQ??
*LOL* Zei ik gister tegen puckzzz ook al, maar geit is volgens mij niet te eten Ben nog nooit ergens een geiteburger tegen gekomen iig

T'is een lief diertje die Cindy, maar misschien heb ik ook wel wat ermee omdat we zelf vroeger thuis ook een tijd lang een geitje hebben gehad.

Ik zei het al eerder, ik zou een hoop lol met het diertje hebben en haar kunstjes leren. Nee, niet van die kunstjes want daar zou ik Hieke voor nemen.

Ferdi is toch maar een lucky bastard, Hieke en Bianca.... net als Georgie met zijn Kim en Desiree....

Maandag blond, dinsdag brunette, woensdag duo penotti dag?

Later toegevoegd:

quote:
Op 03 november 2000 13:29 schreef Harry het volgende:
MiRRorMan,

Ik geloof zelf dat Robin wel affiniteit met dieren heeft.
Heb hem zelfs met een kip zien 'knuffelen' in de streams.

Zoals je al zegt is Robin vrij duidelijk over hoe hij over bepaalde zaken denkt.
Zo laat hij ook duidelijk blijken dat je niet de hele dag een geit moet gaan zitten knuffelen, wat niet inhoud dat hij niet van dieren zou kunnen houden.


Ach, en al heeft hij wel een hekel aan dieren, wat dan nog? Ik denk inderdaad dat het een grote bek met een klein hartje is, maar daar wil ik dus graag achter komen maargoed ik ben eigenlijk ook niet bang dat ie vlieglessen gaat krijgen, absoluut niet.

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 03-11-2000 13:33]

  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2000 @ 13:55:24 #8
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_439875
quote:
Op 03 november 2000 13:23 schreef marky het volgende:
Heeft gisteren een lang gesprek met de redaktie gehad. Daar heeft hij natuurlijk te horen gekregen dat als hij niet zou laten zien dat hij wel om het dier gaf hij er wel eens door het nederlanse volk uit geknikkerd zou kunnen worden. En aangezien het hem allemaal geen moer kan schelen of die weg gaat of dat hij mag blijven, heeft hij toch maar eieren voor zijn geld gekozen.
Hier spreek je jezelf wel tegen. Als het hem geen moer kon schelen of die weggaat of mag blijven, dan zou Robin ook nu geen extra aandacht aan Cindy besteden

Overigens zou ik zelf ook niet zo de behoefte hebben aan 'geitje knuffelen' als ik in dat huis zou zitten. Van die kant begrijp ik Robin dus wel, het komt alleen een beetje rottig zijn strot uit.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 3 november 2000 @ 14:28:23 #9
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_439989
Hij heeft denk ik niet eens zozeer een hekel aan dieren in het algemeen of aan Cindy de geit in het bijzonder, als wel dat hij het belachelijk en vernederend vindt hoe de BB-redactie omgaat met de verzorging van de geit door de bewoners. Hij vindt het best geinig af en toe met 'dat kutbeest'te stoeien en hij wil haar met alle liefde eten geven en haar hok schoonmaken, maar Big Brother moet niet gaan zeiken over 'te weinig liefde en aandacht'.

Die frustratie reageerde hij verbaal af op de geit, <ironie> die hier op een schandalige manier het slachtoffer van werd </ironie>

Zielepoten als Annet kunnen hier niet tegen: dit aandachteisende kreng weet alles op zichzelf te projecteren, ter meerdere glorie van haar eigen ellende. "Robin scheldt op de geit? Dan mag hij mij ook niet" en zie hier, haar mondhoeken zakken naar beneden.

Weg ermee. En Robin gaat winnen.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_440144
je hebt helemaal gelijk ringo .. zo denk ik er ook over !!!

de geit is volgens mij ook de reden dat annet 2 punten aan robin heeft gegeven.

  vrijdag 3 november 2000 @ 16:02:32 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_440398
quote:
Op 03 november 2000 15:01 schreef bonnie het volgende:
de geit is volgens mij ook de reden dat annet 2 punten aan robin heeft gegeven.
Net zoals het schrijfgerei de reden is dat Dezeuree Koos heeft genomineerd
Of mag dat wat jou betreft niet?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 3 november 2000 @ 16:03:55 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_440403
quote:
Op 03 november 2000 13:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hier spreek je jezelf wel tegen. Als het hem geen moer kon schelen of die weggaat of mag blijven, dan zou Robin ook nu geen extra aandacht aan Cindy besteden

Overigens zou ik zelf ook niet zo de behoefte hebben aan 'geitje knuffelen' als ik in dat huis zou zitten. Van die kant begrijp ik Robin dus wel, het komt alleen een beetje rottig zijn strot uit.

Jompels,
Slaapmeisje


Zo was het ook bedoeld. Het is nogal tegenstrijdig wat Robin zegt en wat hij uiteindelijk doet.
pi_440424
Robin is gewoon een uitgenaste engerd.Eerst schiet hij een kip haast dood,nu was de geit het slachtoffer.Maar nu onze engerd eruit gestemd kan worden,is hij spontaan(kots,kots)de lieve verzorger van Cindy.Iedereen die stemt bij BB,stuur deze engerd naar huis
  vrijdag 3 november 2000 @ 16:10:52 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_440429
quote:
Op 03 november 2000 16:09 schreef gino07 het volgende:
Robin is gewoon een uitgenaste engerd.Eerst schiet hij een kip haast dood,nu was de geit het slachtoffer.Maar nu onze engerd eruit gestemd kan worden,is hij spontaan(kots,kots)de lieve verzorger van Cindy.Iedereen die stemt bij BB,stuur deze engerd naar huis
Helemaal mee eens
  vrijdag 3 november 2000 @ 16:11:41 #15
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_440430
Gino, probeer eens naar de streams te kijken. Die redenering klopt niet. Robin is bot, en houdt absoluut geen rekening met gevoelens, maar hij is niet achterbaks.
pi_440442
quote:
Op 03 november 2000 14:28 schreef Ringo het volgende:
Hij heeft denk ik niet eens zozeer een hekel aan dieren in het algemeen of aan Cindy de geit in het bijzonder, als wel dat hij het belachelijk en vernederend vindt hoe de BB-redactie omgaat met de verzorging van de geit door de bewoners. Hij vindt het best geinig af en toe met 'dat kutbeest'te stoeien en hij wil haar met alle liefde eten geven en haar hok schoonmaken, maar Big Brother moet niet gaan zeiken over 'te weinig liefde en aandacht'.

Die frustratie reageerde hij verbaal af op de geit, <ironie> die hier op een schandalige manier het slachtoffer van werd </ironie>

Zielepoten als Annet kunnen hier niet tegen: dit aandachteisende kreng weet alles op zichzelf te projecteren, ter meerdere glorie van haar eigen ellende. "Robin scheldt op de geit? Dan mag hij mij ook niet" en zie hier, haar mondhoeken zakken naar beneden.

Weg ermee. En Robin gaat winnen.


precies goed gezegd zo ringo! ben ik 't helemaal mee eens!!
lekker belangrijk...
pi_440686

Hier is duidelijk de invloed van de dagboekkamer te zien.

En niet alleen dat, overduidelijk laat Robin nu zien, dat ook hij voor de hoofdprijs gaat.

Niemand is werkelijk zich zelf bij BB. Hoe harder ze roepen dat ze meedoen omdat het een leuk project is, hoe meer ze liegen.

Het valt mij wel op dat bijna alle het word "project" zo vaak gebruiken. Het is en blijft een "gameshow", zo noemen ze het intern ook bij EndeMol. Maar ja, dat is nu eenmaal BB.


[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 05-11-2000 09:41]

  Admin maandag 6 november 2000 @ 20:55:38 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_447776
quote:
Op 03 november 2000 17:40 schreef tanjalies het volgende:
Hier is duidelijk de invloed van de dagboekkamer te zien.

En niet alleen dat, overduidelijk laat Robin nu zien, dat ook hij voor de hoofdprijs gaat.

Niemand is werkelijk zich zelf bij BB. Hoe harder ze roepen dat ze meedoen omdat het een leuk project is, hoe meer ze liegen.

Het valt mij wel op dat bijna alle het word "project" zo vaak gebruiken. Het is en blijft een "gameshow", zo noemen ze het intern ook bij EndeMol. Maar ja, dat is nu eenmaal BB.


Is natuurlijk ook zo. Het is een gameshow, niets meer en niets minder. Vroeger, ik meen bij de Honeymoonquiz ofzo, was er een onderdeel waarbij de deelnemers een stukje moesten opvoeren en wie het het beste deed behaalde de meeste punten.

In feite in BB niet anders dan dat. Alle deelnemers voeren hun stukje op, en degene die dat het beste doet wint de hoofdprijs.
Robin doet het duidelijk NIET goed. Zelden zo'n ommezwaai in iemand mee mogen maken en ik denk niet dat het Nederlandse publiek erin zal trappen.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')