abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:45:04 #1
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153782290
Nieuwste Marvel Cinematic Universe films, startende vanaf phase 3 waarvan de run in oktober 2014 werd bekend gemaakt.

In volgorde van bios release:


Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : ondertussen de helft van de hoofdleden van het MCU, maar Chris Evans als Steve Rogers/Captain America is de titeldrager.
Nederlandse release : 5 mei 2016



Regisseur : Scott Derrickson
Schrijver(s) : Thomas Dean Donnelly; Joshua Oppenheimer; Jon Spaihts
Bevestigde cast : Benedict Cumberbatch als Stephen Strange ; Chiwetel Ejiofor als Baron Mordo.
Nederlandse release : 3 november 2016



Regisseur : James Gunn
Schrijver(s) : James Gunn
Bevestigde cast : Chris Pratt als Peter Quill/Star-Lord; Zoe Saldana als Gamora; Dave Bautista als Drax the Destroyer; Vin Diesel als Groot (stem); Bradley Cooper als Rocket Raccoon (stem)
Nederlandse release : 27 April 2017



On-officieel fan-made logo
Regisseur : Jon Watts
Schrijver(s) :
Bevestigde cast : Tom Holland als Peter Parker/Spider-Man
Nederlandse release : rond 28 juli 2017
Spider-Man heeft de oorspronkelijk release datum van Thor 3 gekregen, waardoor alles met uitzondering van de 2 Infinity War delen opschuift in de planning.



Regisseur :
Schrijver(s) : Craig Kyle; Christopher Yost
Bevestigde cast : Chris Hemsworth als Thor; Tom Hiddleston als Loki
Nederlandse release : 2 november 2017



Deel 1 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 3 mei 2018



Regisseur : Ava DuVernay
Schrijver(s) :
Bevestigde cast : Chadwick Boseman als T'Challa/Black Panther
Nederlandse release : rond 6 juli 2018



Regisseur :
Schrijver(s) : Nicole Perlman; Meg LeFauve
Bevestigde cast :
Nederlandse release : rond 2 november 2018



Deel 2 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : NOG MEER DAN IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 2 mei 2019



Regisseur :
Schrijver(s) : Joe Robert Cole
Bevestigde cast :
Nederlandse release : 11 juli 2019


De meeste informatie is van de corresponderende IMDB sites gehaald of van MCU wiki.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sinister-D- op 23-06-2015 21:19:34 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:46:09 #2
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153782322
Laatste post:

En ook zojuist bekend:

quote:
Sony Pictures and Marvel Studios Find Their 'Spider-Man' Star and Director

Tom Holland Cast as the Web-Slinger, Jon Watts to Direct the Next Spider-Man Adventure,

Sony Pictures and Marvel Studios are proud to announce that after a full worldwide casting search, Tom Holland will play Peter Parker/Spider-Man in the next Spider-Man film, in theaters in IMAX and 3D on July 28, 2017. The film will be directed by Jon Watts, director of "Cop Car," the upcoming thriller that made its debut earlier this year at the Sundance Film Festival.

Marvel and Sony Pictures, and producers Kevin Feige and Amy Pascal conducted an extensive search for both the actor and the director. The studios and producers were impressed by Holland’s performances in "The Impossible," “Wolf Hall,” and the upcoming "In the Heart of the Sea," and by a series of complex screen tests. Following Marvel’s tradition of working with the brightest next wave of directors, Watts also went through multiple meetings with Feige, Pascal, and the studio, before winning the job.

Commenting on the announcement, Tom Rothman, Sony Pictures Motion Pictures Group Chairman, said, “It’s a big day here at Sony. Kevin, Amy and their teams have done an incredible job. The Marvel process is very thorough, and that’s why their results are so outstanding. I’m confident Spider-Man will be no exception. I’ve worked with a number of up-and-coming directors who have gone on to be superstars and believe that Jon is just such an outstanding talent. For Spidey himself, we saw many terrific young actors, but Tom’s screen tests were special. All in all, we are off to a roaring start.”

Feige commented, “As with James Gunn, Joss Whedon, and the Russo brothers, we love finding new and exciting voices to bring these characters to life. We spent a lot of time with Jon and find his take and work inspiring.”

Pascal added, “Sony, Marvel, Kevin and I all knew that for Peter Parker, we had to find a vibrant, talented young actor capable of embodying one of the most well-known characters in the world. With Tom, we’ve found the perfect actor to bring Spider-Man’s story into the Marvel Cinematic Universe.”

Sony Pictures will finance and release worldwide the next installment of the $4 billion Spider-Man franchise on July 28, 2017, in a film co-produced by Kevin Feige and his expert team at Marvel and Amy Pascal, who oversaw the franchise launch for the studio 13 years ago. Together, they will collaborate on a new creative direction for the Web-Slinger.

Spider-Man, embraced all over the world, is the most successful franchise in the history of Sony Pictures, with the five films having taken in more than $4 billion worldwide.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_153782328
There, I fixed it.
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:50:14 #4
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153782436
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
There, I fixed it.
merci daarvoor, maar ik denk dat ik er straks een custom made in elkaar zet als ik de tijd vind :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 juni 2015 @ 19:05:18 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153782885
Hoop wel dat ze van Black Panther een toffe film maken.

Waar is de regisseuse nog meer bekend van ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153783332
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat ze van Black Panther een toffe film maken.

Waar is de regisseuse nog meer bekend van ?
Weet je hoe Google werkt?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 juni 2015 @ 19:19:48 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153783351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Rogan het volgende:

[..]

Weet je hoe Google werkt?
Flikker straal eens op .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:26:05 #8
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153783581
Hmm, blijkbaar kan ik de OP al niet meer editten omdat een mod eraan geleutelt heeft. jammer dan :W
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:45:07 #9
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_153784137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmm, blijkbaar kan ik de OP al niet meer editten omdat een mod eraan geleutelt heeft. jammer dan :W
Kan er wel een maken en vragen of mod die plaatst?
pi_153784902
Ik kan ook gewoon het slotje van de OP afhalen ;)
Ja doei.
pi_153784990
Tom Holland als de nieuwe Spider-Man dus... verrassend. Ik had Asa Butterfield (uit Ender's Game) verwacht. Ik ken niets van zijn vorige werk, en heb dus geen idee hoe goed hij is. Maar op het uiterlijk lijkt het me wel een aardige optie. Kan goed overkomen als een nerderige middelbare schoolleerling, iets wat met McGuire en Garfield niet het geval was. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.

Het kan zijn dat het komt dat ik ouder ben, maar dit wordt in relatief korte tijd de zoveelste reboot. Hopelijk besteden ze niet te veel tijd aan het origen deel. Ben ook benieuwd of ze qua effecten echt een volgende stap gaan zetten. Dit is in de Garfield/Marc Webb-films niet gedaan m.i.

quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

Hoezo is dat terecht ? toen ik het er niet mee eens wat dat de Human Torch/Heimdal door een neger werd gespeeld maakte ze me online uit voor racist.

Maar nu mogen ze wel rellen als Black Panther door een blanke gespeeld zou worden?
Beetje meten met twee maten. Waarom werkt het wel de ene kant op maar niet de andere?
Valse gelijkheid. Ik was ook geen fan van Heimdal met dat uiterlijk, hoewel Idris Elba weinig verkeerd kan doen bij mij. Maar feit is dat Heimdal niet blank hoeft te zijn, terwijl Black Panther deel moet uitmaken van een volk dat inherent zwart is en ook zo geschreven is. Verder is het maar een kleine rol, wat eveneens een reden is dat ze niet tegen elkaar weg te strepen zijn. En voor zover het niet past dat Heimdal door Elba werd gedaan, slaat het nergens op om dan maar een andere rol ook niet passend te maken.

Tenzij jij het ziet als een soort van cultureel erfgoed van je blanke persoontje waar je iets terug voor wil zien (volgens welke redenatie een shitlading aan blanke characters zwart gemaakt moeten worden, zowel fictioneel als niet-fictioneel aangezien 'white washing' tot op de dag van vandaag een ding is).
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:53:04 #12
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153786407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:13 schreef Djoetma het volgende:
Tenzij jij het ziet als een soort van cultureel erfgoed van je blanke persoontje waar je iets terug voor wil zien (volgens welke redenatie een shitlading aan blanke characters zwart gemaakt moeten worden, zowel fictioneel als niet-fictioneel aangezien 'white washing' tot op de dag van vandaag een ding is).
Je kan dat ook anders zien. Alleen blanke mannelijke personages (liefst hetero uiteraard) zijn interessant genoeg om een personage interessant en geliefd te maken. Eenmaal gevestigd en populair, dan pas verander je ze in een "minderheid", want op eigen kracht gaan die nooit groot worden.

Nee, ik ben het zelf niet eens met die stelling, maar een hoop personen die de beslissingen maken, lijken dat soms wel te denken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:17:36 #13
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153787327
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:45 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Kan er wel een maken en vragen of mod die plaatst?
;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan ook gewoon het slotje van de OP afhalen ;)
14.gif

Oftewel, ik heb even iets in elkaar gezet :* :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:32:34 #14
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153787825
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:13 schreef Djoetma het volgende:
Kan goed overkomen als een nerderige middelbare schoolleerling, iets wat met McGuire en Garfield niet het geval was.
McGuire vond ik dan wel weer goed overkomen als het seutige type, alleen was die gewoon al veel te oud (27 8)7 ) om geloofwaardig over te komen als scholier. Het iel gevalletje Kirsten Dunst hielp trouwens ook niet als MJ Watson :X
Garfield had wel een jeugdigere kop op maar die was nog ouder :{w En kwam imo veel te zelfzeker over als Peter Parker, maar had wel de Spider-Man humor. Waar het in de originele trilogy en de reboot voornamelijk aan schorde was de slechte castingskeuze, Behalve JK Simmons als JJ Jameson _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_153788527
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Flikker straal eens op .
:')

Loop niet zo interessant te doen joh.
pi_153793708
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:13 schreef Djoetma het volgende:
Ik had Asa Butterfield (uit Ender's Game) verwacht.
Ik eerst ook, maar die was al een tijdje geleden afgevallen. Ben benieuwd hoe deze het gaat doen, nog nooit een film van hem gezien.
  Admin woensdag 24 juni 2015 @ 07:15:53 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_153796093
Post dan meteen even een linkje zodat men weet waar je het over hebt. :P

Marvel bevestigt Spider-Man-acteur en regisseur
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_153796544
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

McGuire vond ik dan wel weer goed overkomen als het seutige type, alleen was die gewoon al veel te oud (27 8)7 ) om geloofwaardig over te komen als scholier. Het iel gevalletje Kirsten Dunst hielp trouwens ook niet als MJ Watson :X
Garfield had wel een jeugdigere kop op maar die was nog ouder :{w En kwam imo veel te zelfzeker over als Peter Parker, maar had wel de Spider-Man humor. Waar het in de originele trilogy en de reboot voornamelijk aan schorde was de slechte castingskeuze, Behalve JK Simmons als JJ Jameson _O_
Ze zouden hetzelfde met Spiderman moeten doen wat ze ook met de Batman-reeks hebben gedaan. Het karakter wat mysterieuzer en duisterder maken en de inhoud van de film wat grimmiger. Teveel humor-spots verneukt de film zoals we dat ook bij die Fantastic Four films hebben gezien.
pi_153807239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

McGuire vond ik dan wel weer goed overkomen als het seutige type, alleen was die gewoon al veel te oud (27 8)7 ) om geloofwaardig over te komen als scholier.
Klopt, een prima nerd, maar te oud. En Garfield is heeft gewoon een te cool uiterlijk om een nerd te zijn. Die kan niet eens acteren om een nerd te zijn. In het Spider-Man pak was hij inderdaad gewoon goed.

Ik vraag me alleen wel af hoe het met de lengte zit. Holland is een klein ventje, en veel groter gaat hij niet worden, denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 08:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ze zouden hetzelfde met Spiderman moeten doen wat ze ook met de Batman-reeks hebben gedaan. Het karakter wat mysterieuzer en duisterder maken en de inhoud van de film wat grimmiger.
Zo'n beetje hèt verschil tussen Marvel en DC over het algemeen (met als uitzondering een Wolverine of Hulk wat donkerder kunnen zijn en een Flash die wat lichter is). Die wise cracks zijn juist onderdeel van Spider-Man. Hooguit dat je het wat donkerder kan maken in een periode waarin hij het Venompak draagt, maar dan wel als een overduidelijk contrast, waardoor je die domme grappen wel moet hebben in het begin.
  woensdag 24 juni 2015 @ 16:38:55 #20
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153807503
Wat mij altijd stoorde bij de Spiderman films was het geluid/manier van praten als het pak aan is. Zowel bij Spiderman als bij zijn vijanden. Eerst dacht ik dat het kwam omdat je geen mond ziet bewegend en alleen maar geluid hoort wat het zo vreemd maakt. Humor komt daardoor ook vaak net niet lekker over.

Maar toen bedacht ik mij dat je bij bijvoorbeeld Iron Man ook niets ziet bewegen als hij in zijn pak zit en daar voelt het dan weer niet vreemd aan. Ik kan ook niet duidelijk uitleggen wat ik bedoel :')
Ben wel benieuwd of dit gaat veranderen nu Marvel ook iets te zeggen heeft.
吴 曼 迪
pi_153851772
Ik heb gisteren 'The Impossible' gezien (meer dan prima film overigens). Als dit een benchmark is van wat Tom Holland kan, is er helemaal niets mis mee.

Het ding is alleen dat het verschil blijft bestaan dat ze bij Marvel meer vanuit een fan-opzicht de films maken, terwijl ze bij Sony meer ernaar kijken als een film. Niet dat het één beter is dan het ander, maar de fan-optiek blijft wel meer credits houden vanuit de fans en is iets waarvoor mensen vergefelijker zijn. Hoeveel mensen hoor je bijv. over Iron Man 3, die gewoon zoog, terwijl mensen veel meer zeiken op Spider Man 3 (die afgezien van het rare karakter-gedoe best aardig was) en je weinig hoort over Spider Man 2, wat gewoon een van de betere films is met een Marvelheld.

[ Bericht 66% gewijzigd door Djoetma op 26-06-2015 11:43:35 ]
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:30:59 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153853342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 08:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ze zouden hetzelfde met Spiderman moeten doen wat ze ook met de Batman-reeks hebben gedaan. Het karakter wat mysterieuzer en duisterder maken en de inhoud van de film wat grimmiger.
Juist dat hele zichzelf te serieus nemen en de films gritty en blauwgrijs maken zorgde ervoor dat DC de plank steeds finaal misslaat. Na de eerste Batman met Christian Bale ging het rap bergafwaarts, The Joker speelde goed maar daar was ook alles mee gezegd en deel 3 was ook lang zo goed niet.

Marvel houdt het allemaal veel luchtiger en dat slaat veel beter aan bij het publiek.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_153853616
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Juist dat hele zichzelf te serieus nemen en de films gritty en blauwgrijs maken zorgde ervoor dat DC de plank steeds finaal misslaat. Na de eerste Batman met Christian Bale ging het rap bergafwaarts, The Joker speelde goed maar daar was ook alles mee gezegd en deel 3 was ook lang zo goed niet.

Marvel houdt het allemaal veel luchtiger en dat slaat veel beter aan bij het publiek.
dat DC de plank 'steeds' finaal misslaat vind jij, the dark knight (rises) waren gewoon prima films imo.

Maar zo een stijl past denk ik niet bij Spider-Man. Die moet af en toe een grapje kunnen maken en zijn tegenstanders voor schut zetten. Juist dat aspect kwam bij de laatste 2 films beter naar voren vond ik, maar nog niet zoals het moet
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 juni 2015 @ 12:53:43 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153854047
Waarom laten ze Spiderman niet gewoon opgroeien in de comics is het een volwassen man in de fox cartoon was het student maar in de films moet het telkens een puber zijn waarom?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:59:26 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_153854208
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom laten ze Spiderman niet gewoon opgroeien in de comics is het een volwassen man in de fox cartoon was het student maar in de films moet het telkens een puber zijn waarom?
Omdat ze steeds opnieuw beginnen?

Daarnaast "werkt" een sprekende Iron Man omdat er genoeg RDJ met HUD overlay tussendoor zit en hij niet enkel door de helm spreekt daardoor. Sterker nog: huj spreekt nauwelijks.

Spider-man spreekt meer als een Power Ranger, wat in de laatste twee films iets beter leek te gaan dan met die van Raimi.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 juni 2015 @ 13:01:12 #26
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153854253
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat ze steeds opnieuw beginnen?

Daarnaast "werkt" een sprekende Iron Man omdat er genoeg RDJ met HUD overlay tussendoor zit en hij niet enkel door de helm spreekt daardoor. Sterker nog: huj spreekt nauwelijks.

Spider-man spreekt meer als een Power Ranger, wat in de laatste twee films iets beter leek te gaan dan met die van Raimi.
De cartoon begon ook met een volwassen Spider-man...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:04:35 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_153854374
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

De cartoon begon ook met een volwassen Spider-man...
Maar de comics niet en kennelijk wil men steeds het wiel opnieuw uitvinden (mensen komen toch wel).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 juni 2015 @ 13:14:58 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153854689
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar de comics niet en kennelijk wil men steeds het wiel opnieuw uitvinden (mensen komen toch wel).
Het verbaasd me nog dat ze niet met Miles Morales zijn gekomen deze keer. Ergens zag ik dat nog wel zitten denk dat hij nog wel komt als een soort side kick wat Warmachine is voor Iron-Man. Wel pech voor de fans van Ben Reilly.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:31:49 #29
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153855252
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat ze steeds opnieuw beginnen?

Daarnaast "werkt" een sprekende Iron Man omdat er genoeg RDJ met HUD overlay tussendoor zit en hij niet enkel door de helm spreekt daardoor. Sterker nog: huj spreekt nauwelijks.

Spider-man spreekt meer als een Power Ranger, wat in de laatste twee films iets beter leek te gaan dan met die van Raimi.
Hahaha wauw inderdaad dit is precies zoals ik het dus bedoel _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar de comics niet en kennelijk wil men steeds het wiel opnieuw uitvinden (mensen komen toch wel).
En nu gaat FOX weer hetzelfde doen met de Fantastic4.
吴 曼 迪
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:33:32 #30
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153855314
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het verbaasd me nog dat ze niet met Miles Morales zijn gekomen deze keer. Ergens zag ik dat nog wel zitten denk dat hij nog wel komt als een soort side kick wat Warmachine is voor Iron-Man. Wel pech voor de fans van Ben Reilly.
Misschien denken de studio's dat het voor de mensen die niet bekend zijn met comics en dus niet weten dat meerdere mensen eenzelfde superheld kunnen zijn het dan niet volgen.
Als je dat namelijk niet weet dan staat Spiderman gelijk aan Parker voor de meeste mensen.
吴 曼 迪
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 juni 2015 @ 13:40:04 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153855523
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef megamandy het volgende:

[..]

Misschien denken de studio's dat het voor de mensen die niet bekend zijn met comics en dus niet weten dat meerdere mensen eenzelfde superheld kunnen zijn het dan niet volgen.
Als je dat namelijk niet weet dan staat Spiderman gelijk aan Parker voor de meeste mensen.
Disney en Marvel zijn nog al bezig te buigen voor elke minderheid die maar loopt te zeuren dat er teveel blanke mannelijke superhelden zijn dus had het ergens wel verwacht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153856074
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Disney en Marvel zijn nog al bezig te buigen voor elke minderheid die maar loopt te zeuren dat er teveel blanke mannelijke superhelden zijn dus had het ergens wel verwacht.
buigen lijkt me onzin, zal vast een financieel motief achter zitten. Hoe meer kleuren hoe meer verschillende bezoekers
pi_153859625
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Juist dat hele zichzelf te serieus nemen en de films gritty en blauwgrijs maken zorgde ervoor dat DC de plank steeds finaal misslaat. Na de eerste Batman met Christian Bale ging het rap bergafwaarts, The Joker speelde goed maar daar was ook alles mee gezegd en deel 3 was ook lang zo goed niet.

Marvel houdt het allemaal veel luchtiger en dat slaat veel beter aan bij het publiek.
Kwestie van smaak. Ik vond de Batmanreeks met Christian Bale een volwassenere versie van de figuur Batman. Beter dan voorgangers Keaton, Clooney en Kilmer die juist een karakteratuur maakte van de stripfiguur. Dan vond ik zelfs de jaren zestig versie van Adam West leuker. Ook de laatste Supermanfilm liet een eigentijdse Superman zien. Genoten van de film.

De Iron Man films zijn leuk, maar inderdaad met iets teveel grappen en grollen. Ik vond de laatste Spiderman weinig nieuws toevoegen dan wat zijn voorganger al eerder had neergezet. Vooral deel twee vond ik ronduit een slechte film. De beide delen van de Fantastic Four waren mijnsinziens ook veel te luchtig, terwijl er goede scenes inzaten. Alleen miste ik Galactus (een van de belangrijkste hoofdpersonen uit de FF-reeks) in eigen persoon. Helaas werd die op het einde als een wolk uitgebeeld. De Avenger-reeks blijven bijzonder, al vind ik de Hulk nog teveel als een overduidelijke computeranimatie uit de film springen. Deel twee van Thor was ronduit goed.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 16:29:42 #34
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153860011
Waarom kiezen? De donkere personages zoals Batman of Daredevil geef je grimmige verhalen, de luchtige zoals Spidey houd je frivoler met wat meer fun.

Daarom was Man of Steel zo'n voltreffer, want iedereen weet dat Superman symbool staat voor een donkere wereld vol gewichtige treurnis, ontdaan van elke vorm van levensvreugde en hoop.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 16:39:11 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153860244
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom kiezen? De donkere personages zoals Batman of Daredevil geef je grimmige verhalen, de luchtige zoals Spidey houd je frivoler met wat meer fun.

Daarom was Man of Steel zo'n voltreffer, want iedereen weet dat Superman symbool staat voor een donkere wereld vol gewichtige treurnis, ontdaan van elke vorm van levensvreugde en hoop.
Op wat voor manier was Man of Steel een voltreffer?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:10:04 #36
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153861159
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

Daarom was Man of Steel zo'n voltreffer, want iedereen weet dat Superman symbool staat voor een donkere wereld vol gewichtige treurnis, ontdaan van elke vorm van levensvreugde en hoop.
Exactly! _O-.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 5 juli 2015 @ 17:44:36 #37
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_154091368
‘Black Panther': Ava DuVernay Confirms She Won’t Be Directing

http://screenrant.com/black-panther-movie-director-ava-duvernay/
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 juli 2015 @ 18:50:46 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154093310
Man of Steel ga ik toevallig zo eens voor de 2e keer kijken.
Echt een onzin film maar wat ik me er nog van herinner sprak die nieuwe aanpak van Superman als personage mij wel aan. In de oude films was Superman te veel de geliefde bekende held.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154126475
Man of Steel was zo fucking bruut. Kan niet wachten op Batman V Superman.
  donderdag 9 juli 2015 @ 07:41:29 #40
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_154191270
Marisa Tomei gaat blijkbaar Aunt May spelen. OK, die is ondertussen ook wel al 50, maar dit gaat toch de eerste versie zijn die dermate bangable is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_154191352
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Marisa Tomei gaat blijkbaar Aunt May spelen. OK, die is ondertussen ook wel al 50, maar dit gaat toch de eerste versie zijn die dermate bangable is.
Die blijft gewoon ook nog steeds erg O+ eruit zien
pi_154191841
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Marisa Tomei gaat blijkbaar Aunt May spelen. OK, die is ondertussen ook wel al 50, maar dit gaat toch de eerste versie zijn die dermate bangable is.
Toch een beetje raar dat Aunt May een lekker wijf wordt.
  donderdag 9 juli 2015 @ 16:36:46 #43
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_154200426
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Marisa Tomei gaat blijkbaar Aunt May spelen. OK, die is ondertussen ook wel al 50, maar dit gaat toch de eerste versie zijn die dermate bangable is.
:9~

Maar niet vreemd dat ze voor een cougar gaan eigenlijk. Parker als 17 jarige kan gerust een jongere voogd hebben, Aunt May had geen kinderen evenals Tomei. En het MCU is grotendeels weer afgeleid van de Ultimate reeks, en daar is May ook geen bejaarde. Perfecte casting als je er over na gaat denken :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_154202711
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Marisa Tomei gaat blijkbaar Aunt May spelen. OK, die is ondertussen ook wel al 50, maar dit gaat toch de eerste versie zijn die dermate bangable is.
Ze schijnt trouwens in het echt te gaan met die hoofdrolspeler van How I Met Your Mother :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154202851
Een aunt may van rond de 50 (als ze haar niet ouder eruit laten zien) is toch vrij jong. Vind het derhalve wel degelijk een rare keus.
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

Disney en Marvel zijn nog al bezig te buigen voor elke minderheid die maar loopt te zeuren dat er teveel blanke mannelijke superhelden zijn dus had het ergens wel verwacht.
Met buichen heeft het niets te maken. Jij ervaart het kennelijk zo vanuit een bepaalde onzekerheid oid. Feit is dat een kind zonder ouders dat in de ghetto bij zijn tante woont in deze tijd eerder een niet-blanke zal zijn. Daarnaast is het nogal lame om alles blank te houden terwijl de maatschappij verandert. Het is dus niet raar dat ze dan andere etniciteiten overwegen en zou ook niet uit moeten maken. Het gegeven dat jij daar niet voorbij kan kijken is een beperking van jezelf. Verandering is sowieso nodig dus die characters hetzelfde houden is niet eens mogelijk.

[ Bericht 81% gewijzigd door Djoetma op 09-07-2015 18:45:56 ]
pi_154203312
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:39 schreef Djoetma het volgende:
Een aunt may van rond de 50 (als ze haar niet ouder eruit laten zien) is toch vrij jong. Vind het derhalve wel degelijk een rare keus.

[..]
Valt mee toch? als het haar eigen kind was geweest zou ze 33 zijn geweest bij de bevalling :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154207310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Valt mee toch? als het haar eigen kind was geweest zou ze 33 zijn geweest bij de bevalling :P
Ja, maar in de verhalen is aunt May duidelijk een oudere soort tante. Dat een tante niet zo oud is, is op zichzelf niet raar nee.
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:20:02 #48
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_154208185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:47 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ja, maar in de verhalen is aunt May duidelijk een oudere soort tante. Dat een tante niet zo oud is, is op zichzelf niet raar nee.
Misschien is ze meer de aunt May uit het Ultimate universe, die is hipper en (iets) jonger.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:57:30 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154215869
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:39 schreef Djoetma het volgende:
Een aunt may van rond de 50 (als ze haar niet ouder eruit laten zien) is toch vrij jong. Vind het derhalve wel degelijk een rare keus.

[..]

Met buichen heeft het niets te maken. Jij ervaart het kennelijk zo vanuit een bepaalde onzekerheid oid. Feit is dat een kind zonder ouders dat in de ghetto bij zijn tante woont in deze tijd eerder een niet-blanke zal zijn. Daarnaast is het nogal lame om alles blank te houden terwijl de maatschappij verandert. Het is dus niet raar dat ze dan andere etniciteiten overwegen en zou ook niet uit moeten maken. Het gegeven dat jij daar niet voorbij kan kijken is een beperking van jezelf. Verandering is sowieso nodig dus die characters hetzelfde houden is niet eens mogelijk.
Bullshit and you know it. Er zijn nog genoeg arme blanken te vinden in Queens, het is geen Amsterdam West ofzo...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 juli 2015 @ 14:12:18 #50
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154221878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:39 schreef Djoetma het volgende:
Een aunt may van rond de 50 (als ze haar niet ouder eruit laten zien) is toch vrij jong. Vind het derhalve wel degelijk een rare keus.

[..]

Met buichen heeft het niets te maken. Jij ervaart het kennelijk zo vanuit een bepaalde onzekerheid oid. Feit is dat een kind zonder ouders dat in de ghetto bij zijn tante woont in deze tijd eerder een niet-blanke zal zijn. Daarnaast is het nogal lame om alles blank te houden terwijl de maatschappij verandert. Het is dus niet raar dat ze dan andere etniciteiten overwegen en zou ook niet uit moeten maken. Het gegeven dat jij daar niet voorbij kan kijken is een beperking van jezelf. Verandering is sowieso nodig dus die characters hetzelfde houden is niet eens mogelijk.
Wat een onzin Bendis geeft zelf toe dat hij met Miles Morales op de proppen kwam zodat Mexicanen zich ook kunnen identificeren met een superheld.

Hetzelfde met de Arabische Miss Marvel.

Dat is verder prima als ze met nieuwe personages komen maar ga niet blanke personages zo als Torch opeens zwart maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:26:18 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154222174
Bestaande personages aanpassen zodat ze beter bij de maatschappij aansluiten vind ik sowieso not done... Een zwarte Batman, een lesbische James Bond, what's next?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154222583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Bestaande personages aanpassen zodat ze beter bij de maatschappij aansluiten vind ik sowieso not done... Een zwarte Batman, een lesbische James Bond, what's next?
een lekker wijf als aunt May?
pi_154223274
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bullshit and you know it. Er zijn nog genoeg arme blanken te vinden in Queens, het is geen Amsterdam West ofzo...
Ik zeg niet dat ze er niet zijn. Ik zeg dat het niet onlogisch is om voor een latino te gaan.
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

Wat een onzin Bendis geeft zelf toe dat hij met Miles Morales op de proppen kwam zodat Mexicanen zich ook kunnen identificeren met een superheld.
Dit sluit niet uit wat ik zeg.

quote:
Hetzelfde met de Arabische Miss Marvel.
Pakistaanse. En ik vraag me af in hoeverre Ms Marvel überhaupt bij de tijd te houden is als je het wat dynamischer wil maken. De strip krijgt sowieso ontzettend goede besprekingen. Ik weet niet of je Ms Marvel las, maar zo wel, dan schijn je echt wat te missen wanneer je de Kamala Khan-iteratie uitsluit.

Maar het ding is, als je die kern characters blank houdt, is dat precies wat het is; de kern blijft blank waar dit gekeken naar de hedendaagse maatschappij niet logisch is.

Je zou ervoor kunnen kiezen om nieuwe characters onderdeel te maken van de kern, maar nieuwe characters zo succesvol maken als oude die al een pedigree hebben, is lastig. En dus kozen ze bij Marvel voor de huidige weg, die niet over alle universa breed aangehouden wordt overigens. Dus ik snap het probleem niet zo. Er is ook een alternatieve Spiderman geweest met Ben Reily die er net zo goed anders uit had kunnen zien. Dat was geen probleem.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Bestaande personages aanpassen zodat ze beter bij de maatschappij aansluiten vind ik sowieso not done... Een zwarte Batman, een lesbische James Bond, what's next?
Een variatie van James Bond van een 1,90m meter lange lompe vent tot een klein blond ventje van 1,80 die niet aan het rare klassieke filmboxen doet maar meer een MMA-eske stijl erop nahoudt en een duistere uitstraling heeft? Een veel duisterdere Superman die niet tweemaal met zijn ogen knippert om een hele stad weg te vagen die van kleurige iets te slecht afgetrainde goedzak komt met een rode onderbroek?

[ Bericht 10% gewijzigd door Djoetma op 10-07-2015 15:59:55 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 12 juli 2015 @ 12:19:38 #54
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_154266071
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_154266231
Ja ach, het blijft toch allemaal rotzooi net zoals de comics. Het zijn allemaal statische superhelden waar je echt geen bal aan hebt. Zelfs spiderman blijft het zelfde na 5 films.
  zondag 12 juli 2015 @ 12:36:32 #56
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_154266372
colossus?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 12 juli 2015 @ 13:15:27 #57
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_154267100
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef One_conundrum het volgende:
colossus?
:Y
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 12 juli 2015 @ 13:31:02 #58
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_154267426
Spiderman is gewoon Peter Parker, niet Miles Morales.
Maar dat zegt niets over de huidskleur van Peter die net zo goed zwart kan zijn natuurlijk.

Er zijn maar weinig characters waar de huidskleur enigszins vaststaat.
Dr. Doom, Magneto, Luke Cage, Storm en Black Panther, Iron Fist. Wellicht nog een paar vanwege hun achtergrond dat het dan logischer is om ze blank te houden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 12 juli 2015 @ 19:48:34 #59
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_154277871
quote:
14s.gif Op zondag 12 juli 2015 13:31 schreef Dagonet het volgende:
Spiderman is gewoon Peter Parker, niet Miles Morales.
Maar dat zegt niets over de huidskleur van Peter die net zo goed zwart kan zijn natuurlijk.
Mwah, hij is nu natuurlijk gewoon blank. Dus dan moeten ze deze naar mijn mening gewoon zo laten. Bij James Bond hanteer ik een andere norm, omdat die al zo vaak veranderd is qua uiterlijk.

Kamela Khan en Miles Morales zijn prima geschreven characters, maar je zit duidelijk dat bepaalde fans gewoon niet willen aan een anders kleurige Spiderman of Ms Marvel, zelfs niet als dit slechts in een enkel universum het geval is. Simpele kinderachtigheid. De grote mate van white washing van concrete characters die gewoon met dezelfde naam blank zijn gemaakt, hoor je ze niet over maar het kloppend maken van de samenstelling van het huidige universum vindt men meteen een soort van overdadige politieke correctheid en een "buiging naar allochtonen" om het maar in Fok-frontpage-eske redenatie uit te zetten.
quote:
Er zijn maar weinig characters waar de huidskleur enigszins vaststaat.
Dr. Doom, Magneto, Luke Cage, Storm en Black Panther, Iron Fist. Wellicht nog een paar vanwege hun achtergrond dat het dan logischer is om ze blank te houden.
Ik zie de comics het liefst tot leven komen. Als Marvel een andere keus heeft gemaakt, zoals bij Nick Fury, kan die gevolgd worden. Sowieso, als er een Nick Fury-iteratie bedacht wordt die gebaseerd is op Sam Jackson, ben je gek om niet Sam Jackson te casten als je die kan krijgen.

Overigens zou Iron Fist ook van alles kunnen zijn zolang hij maar over kan komen als Darvedevil.

[ Bericht 3% gewijzigd door Xaobotnik op 12-07-2015 20:02:40 ]
pi_154284866
James Bond zwart is onmogelijk. Misschien over 50 jaar, maar iemand die een geheimagent is en zwart is komt niet echt geloofwaardig over.

Een spiderman die zwart is zie ik liever, gezien de verhaallijn dat Peter Parker niet de echte spiderman is.
  zondag 12 juli 2015 @ 23:32:21 #61
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154285286
De verhaallijn, ja, ho es, een verhaallijn wellicht. Spider-man = Peter Parker.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154286191
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:
De verhaallijn, ja, ho es, een verhaallijn wellicht. Spider-man = Peter Parker.
Nee, Peter Parker is niet spiderman. Peter Parker is slechts een kloon.
  maandag 13 juli 2015 @ 09:39:01 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154292114
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nee, Peter Parker is niet spiderman. Peter Parker is slechts een kloon.
In een verhaallijn ja, niet in de basis. Magoed, ik zou het toejuichen als ze het met dergelijke kunstgrepen net als de strip weer interessanter willen maken, waar ze IMO the Amazing Spider-man ook mee bezig waren en redelijk in slaagden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154292220
quote:
10s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

In een verhaallijn ja, niet in de basis. Magoed, ik zou het toejuichen als ze het met dergelijke kunstgrepen net als de strip weer interessanter willen maken, waar ze IMO the Amazing Spider-man ook mee bezig waren en redelijk in slaagden.
Gewoon direct heel de Spider-Verse overhalen met Spider-Man 2099, Spider-Gwen etc. ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 13 juli 2015 @ 13:58:22 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154298137
Oeh Spider Gwen door Emma Stone en ik ben voor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 juli 2015 @ 16:28:04 #66
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_154332421
nieuwe Fantastic Four trailer.


zoals er ook onder staat, "a contemporary re-imagining of Marvel’s original and longest-running superhero team, "

tsja... de trailer biedt weinig dat de vorige re-imagining niet had...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 17 juli 2015 @ 23:50:10 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154429993
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:28 schreef Tokus het volgende:
nieuwe Fantastic Four trailer.


zoals er ook onder staat, "a contemporary re-imagining of Marvel’s original and longest-running superhero team, "

tsja... de trailer biedt weinig dat de vorige re-imagining niet had...
Die kijk ik ooit wel via Netflix ofzo. Ziet er niet uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 19 juli 2015 @ 00:57:44 #68
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_154453575
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oeh Spider Gwen door Emma Stone en ik ben voor.
Doet me denken aan deze foto van comic con (niet echt een actrice, dochter van de uitvinder van de lightsaber, maar wel een leeftijdsgenote van Stone):



Wat betreft de discussie rondom het veranderen van geslacht of huidskleur, in principe moet je daar niet aan beginnen. Er zijn wel uitzonderingen op deze regel, bijvoorbeeld Nick Fury (waar de Ultimate versie gewoon populairder bleek) en Miles Morales (die net als Fury uit een alternatieve universum komt). Overigens vind ik wel dat je er mee zou wegkomen met een Doctor Doom, vanwege het masker (wat vrij uniek is voor een Marvel schurk).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_154943472
Iemand enig idee waarom Ant-man in veel bioscopen niet draait? Ik snap dat het een minder bekend Marvelfiguur is, maar het blijft een Marvelfilm in de zomer. Guardians kende ook niemand. :P

Moest nu naar de volgende stad fietsen, waar die ook maar in het kleinste zaaltje te zien was. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_154945326
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:15 schreef BaasBanaan het volgende:
Iemand enig idee waarom Ant-man in veel bioscopen niet draait? Ik snap dat het een minder bekend Marvelfiguur is, maar het blijft een Marvelfilm in de zomer. Guardians kende ook niemand. :P

Moest nu naar de volgende stad fietsen, waar die ook maar in het kleinste zaaltje te zien was. :')
Enige reden die ik kan bedenken, maar wel de belangrijkste: concurrentie.
Mission Impossible, Jurassic World zijn de echt grote blockbusters waarvan de eerste nog maar kort draait en de 2e nog steeds een succes is.
Vanwege vakantietijd ook veel animatiefilms: Minions, Inside Out en nog wat kleinere titels.
Sequels van succesvolle films: Magic Mike XXL en Ted 2, Mission Impossible en Minions horen ook weer bij deze categorie.
Nu komt er in het superheldengenre ook nog Fantastic Four bij.

Jammer, maar dit zal het succes van Ant-man geen goed doen.
Guardians was t.o.v. Ant-man een stuk vernieuwender en had minder grote titels tegenover zich
pi_154945347
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:15 schreef BaasBanaan het volgende:
Iemand enig idee waarom Ant-man in veel bioscopen niet draait? Ik snap dat het een minder bekend Marvelfiguur is, maar het blijft een Marvelfilm in de zomer. Guardians kende ook niemand. :P

Moest nu naar de volgende stad fietsen, waar die ook maar in het kleinste zaaltje te zien was. :')
Guardians was nog steeds een veel grotere productie waar duidelijk meer geld in zit. Verder zou het kunnen dat ze dit bepalen op basis van het succes en het aantal bezoekers?

Antman is niet eens echte een superheldenfilm en meer een soort van komedie in een setting die mensen niet kennen. Dus echt eentje voor alleen de nerds. Verder is de ruimte beperkt en zijn er een paar grote andere films waar ze eerder capaciteit voor inplannen...
pi_154946078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 00:18 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Guardians was nog steeds een veel grotere productie waar duidelijk meer geld in zit. Verder zou het kunnen dat ze dit bepalen op basis van het succes en het aantal bezoekers?

Antman is niet eens echte een superheldenfilm en meer een soort van komedie in een setting die mensen niet kennen. Dus echt eentje voor alleen de nerds. Verder is de ruimte beperkt en zijn er een paar grote andere films waar ze eerder capaciteit voor inplannen...
Ah, ja als het een kleiner budget heeft is het ook niet zo erg natuurlijk. Van mij mogen ze wel meer van dit soort 'kleinere' Marvelfilms maken dan. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_154946485
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 00:56 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah, ja als het een kleiner budget heeft is het ook niet zo erg natuurlijk. Van mij mogen ze wel meer van dit soort 'kleinere' Marvelfilms maken dan. :P
Persoonlijk zie ik dat budget liever gaan naar bijv. series en tekenfilm-series. Die zijn m.i. momenteel echt te veel op de allerjongsten gericht. Films gewoon big budget (wat Antman overigens gewoon is, alleen niet zo groots als GotG oid).
pi_154946617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 01:27 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Persoonlijk zie ik dat budget liever gaan naar bijv. series en tekenfilm-series. Die zijn m.i. momenteel echt te veel op de allerjongsten gericht. Films gewoon big budget (wat Antman overigens gewoon is, alleen niet zo groots als GotG oid).
De Netflixseries zijn toch wel redelijk volwassen. Althans, ik verwacht na Daredevil dat de rest dat ook zullen zijn. Gezien de te verwachten crossovers. Om nou van Agents of SHIELD en Agent Carter te zeggen dat ze op de allerjongsten gericht zijn... nou ook niet echt. :P

Denk wel dat het Antman goed heeft gedaan dat ze er ook niet een al te groot spektakel van konden maken. Juist dat wat bescheidenere vind ik wel een keer leuk. Nou ja, bescheiden. Voor MCU-maatstaven in ieder geval. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_154948856
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:15 schreef BaasBanaan het volgende:
Iemand enig idee waarom Ant-man in veel bioscopen niet draait? Ik snap dat het een minder bekend Marvelfiguur is, maar het blijft een Marvelfilm in de zomer. Guardians kende ook niemand. :P

Moest nu naar de volgende stad fietsen, waar die ook maar in het kleinste zaaltje te zien was. :')
draait of draaide? Hij is namelijk alweer een paar weken uit en aangezien er veel uitkomt zal ie in veel zalen wel weer verdwenen zijn
  donderdag 6 augustus 2015 @ 10:28:08 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_154950014
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 00:17 schreef Franktastic1984 het volgende:


Jammer, maar dit zal het succes van Ant-man geen goed doen.
Guardians was t.o.v. Ant-man een stuk vernieuwender en had minder grote titels tegenover zich
Ant-Man is wel degelijk een groot succes te noemen als je kijkt naar bijvoorbeeld de doelgroepen. Het is de Marvel film met de meeste vrouwelijke bezoekers bijvoorbeeld, in een tijd waarin er in de VS luidkeels geroepen wordt om de filmindustrie minder op jonge blanke mannen gericht te laten zijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_154954753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

draait of draaide? Hij is namelijk alweer een paar weken uit en aangezien er veel uitkomt zal ie in veel zalen wel weer verdwenen zijn
De Nederlandse release was pas twee weken geleden. Dat is niet heel lang. Als die dan te zien zou zijn geweest zou het hooguit een weekje geweest zijn. Misschien ben je in de war met Amerikaanse release? Daar is de film al anderhalve maand uit namelijk.

Maar in een aantal bioscopen draait Ant-man überhaupt niet. Ik dacht eigenlijke eerst dat onze bioscoop gewoon laat was. Maar nee, draait gewoon niet. Jammer, want die van ons is veel luxer dan die in Zwolle. ;(
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_154955395
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 01:37 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De Netflixseries zijn toch wel redelijk volwassen. Althans, ik verwacht na Daredevil dat de rest dat ook zullen zijn. Gezien de te verwachten crossovers. Om nou van Agents of SHIELD en Agent Carter te zeggen dat ze op de allerjongsten gericht zijn... nou ook niet echt. :P
Ik bedoelde vooral de tekenfilmsereis.... :) De normale series is al genoeg budget voor. Maar je ziet wel dat het aan goed schrijfwerk het ontbreekt. Daredevil vond ik zelf ook top, maar dat verhaal kon je ook in drie afleveringen vertellen, zo niet minder. Agent Carter en Agents of Shield hebben een kwaliteitsprobleem m.i.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:04:19 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_154957799
Fantastic Four heeft ondertussen een fantastische 8% op RottenTomatoes.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_154958007
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:54 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De Nederlandse release was pas twee weken geleden. Dat is niet heel lang. Als die dan te zien zou zijn geweest zou het hooguit een weekje geweest zijn. Misschien ben je in de war met Amerikaanse release? Daar is de film al anderhalve maand uit namelijk.

Maar in een aantal bioscopen draait Ant-man überhaupt niet. Ik dacht eigenlijke eerst dat onze bioscoop gewoon laat was. Maar nee, draait gewoon niet. Jammer, want die van ons is veel luxer dan die in Zwolle. ;(
owja idd pas 2 weken, ben er meteen naartoe geweest dus lijkt alweer lang geleden :P
das idd vreemd dan dat sommige bioscopen hem helemaal niet draaien. Een marvel film trekt altijd wel wat publiek zou je zeggen. Al is Nederland natuurlijk lang niet zo comic minded als de vs.
pi_154958077
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fantastic Four heeft ondertussen een fantastische 8% op RottenTomatoes.
had ik toch niet verwacht, ik had wel vertrouwen in de regisseur (blijkbaar had disney dat ook maar is ie nu wel van een star wars project afgehaald) en de cast. Ondanks de wijzigingen aan het verhaal leek me dit toch wel wat worden. Mag Marvel het over een paar jaar waarschijnlijk zelf proberen
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:42:04 #82
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_154958749
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fantastic Four heeft ondertussen een fantastische 8% op RottenTomatoes.
Wat maar weer bewijst dat het gewoon geen goede film franchise is.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_154958785
FF is dan ook gewoon enorm oubollig vind ik, beetje net niet helden. Ik vond de vorige films nou ook weer niet waardeloos maar je mist gewoon iets dat Avengers en X-men wel hebben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:07:06 #84
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_154959375
Ze zijn gewoon té squeeky clean.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:28:19 #85
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_154959945
Mja, The Incredibles bewezen toch dat een FF film kan werken, je moet alleen de juiste toon vinden en die klakkeloos van andere films kopiëren, werkt duidelijk niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 00:34:20 #86
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_154971812
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fantastic Four heeft ondertussen een fantastische 8% op RottenTomatoes.

Niks . positiefs . helemaal . niks .
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 06:08:48 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154975272
Duh, die film is dan ook volledig kapotgetrokken tussen studio en regisseur.

Gevalletje jammer joh.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:06:52 #88
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_154978595
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]


Niks . positiefs . helemaal . niks .
ach, het heeft op z'n minst een leuk reviewfilmpje opgeleverd :D
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_154982744
Doctor Strange lijkt me heel erg tof te gaan worden :)

http://cine.nl/marvel-wil(...)-met-doctor-strange/
AFCA
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:33:26 #90
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_154989495
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 06:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Duh, die film is dan ook volledig kapotgetrokken tussen studio en regisseur.
Dit had Trank er zelf over te zeggen op Twitter, ondertussen verwijdert.



Give the rights back to Marvel! :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:55:44 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154992834
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dit had Trank er zelf over te zeggen op Twitter, ondertussen verwijdert.

[ afbeelding ]

Give the rights back to Marvel! :7
Leuk dat hij het zegt, medewerkers van de fil gaven eerder aan dat hij weinig knopen doorhakte en nauwelijks aanspreekbaar was tijdens de opnamen. Niet de fijnste eigenschappen van een regisseur. Ik ben benieuwd naar zijn versie maar ik denk wel dat hij volledig achter de ontwerpen van de film stond en daarmee al een flink probleem had.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154993682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:12 schreef planethugo het volgende:

[..]

owja idd pas 2 weken, ben er meteen naartoe geweest dus lijkt alweer lang geleden :P
das idd vreemd dan dat sommige bioscopen hem helemaal niet draaien. Een marvel film trekt altijd wel wat publiek zou je zeggen. Al is Nederland natuurlijk lang niet zo comic minded als de vs.
Ik ben zondag om 19:00 uur naar Ant-Man geweest, normaal een redelijk drukke tijd, zeker in de vakantie. We zaten letterlijk met z'n vieren in de zaal, waarvan twee Chinezen die alleen Engels spraken. Heb me daar echt over verbaasd...

Vond het verder wel een toffe film, maar volgens mij is hij dus gewoon niet zo populair in Nederland, of is de concurrentie te groot.

Jammer dat de nieuwe fantastic four overal zo afgebrand wordt. Ik wacht wel met kijken tot hij op tv komt over een paar jaar.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_154995976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
FF is dan ook gewoon enorm oubollig vind ik, beetje net niet helden. Ik vond de vorige films nou ook weer niet waardeloos maar je mist gewoon iets dat Avengers en X-men wel hebben.
Misschien zou het wel interessant zijn om een Frank Miller-achtig figuur een herinterpretatie van de Fantastic Four te laten doen voor een eventuele toekomstige film.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:45:17 #94
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_154996441
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Leuk dat hij het zegt, medewerkers van de fil gaven eerder aan dat hij weinig knopen doorhakte en nauwelijks aanspreekbaar was tijdens de opnamen. Niet de fijnste eigenschappen van een regisseur. Ik ben benieuwd naar zijn versie maar ik denk wel dat hij volledig achter de ontwerpen van de film stond en daarmee al een flink probleem had.
dat zal best zijn, heb de film niet gezien kan er ook niet over oordelen op dit moment of dat ook terug te zien is in het eindproduct. Wat ik wel begrepen heb uit reviews is dat het script, plot en karakter ontwikkelingen enorm poep zijn. En daar zitten natuurlijk de producers en schrijvers voor een groot deel tussen.

Eigenlijk wou ik de film niet in de bios gaan zien, maar ik heb ineens interesse erin :') gevalletje ramptoerisme :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 09:07:07 #95
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155008115
Op rampen kan ik prima wachten. Dit zijn van die scenarios waar je gewoon moet stemmen met je geld en domweg niet naar de bios moet gaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155008468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dit had Trank er zelf over te zeggen op Twitter, ondertussen verwijdert.

[ afbeelding ]

Give the rights back to Marvel! :7
Lol, alsof Marvel uberhaupt iets doet met talent. Alles moet wijken voor creativiteit daar. Bijna elke film is een slaapfeestje.
pi_155008665
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 09:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Lol, alsof Marvel uberhaupt iets doet met talent. Alles moet wijken voor creativiteit daar. Bijna elke film is een slaapfeestje.
Marvel maakt betere films dan Fox (als is X-Men te doen), en de FF wereld kunnen ze mooi integreren in hun huidige films. :)
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:18:01 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155008734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
FF is dan ook gewoon enorm oubollig vind ik, beetje net niet helden. Ik vond de vorige films nou ook weer niet waardeloos maar je mist gewoon iets dat Avengers en X-men wel hebben.
Ik weet het niet, het idee van de Fantastic Four (en recenter de Future Foundation) staat mij erg aan. Het is erg sci-fi in origine, en ze hebben het gelukkig wat moderner gemaakt dan de space race van de jaren 60. Misschien komt het door mijn wetenschappelijke achtergrond.

Toch, de FF heeft andere thema's dan bijvoorbeeld de X-Men of Avengers. Het is meer onderzoek, familie, ontdekken. Als je geen geweldige film kunt maken met karakters als Dr. Doom, Galactus en de Silver Surfer, faal je gewoon als regisseur.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:20:58 #99
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_155008780
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 09:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Lol, alsof Marvel uberhaupt iets doet met talent. Alles moet wijken voor creativiteit daar. Bijna elke film is een slaapfeestje.
:')
Blijkbaar nog altijd beter dan die Aldi-bucht wat Fox van Fan4stic heeft gemaakt _O- Of Retcon-Men, euh Wolverine And X-men.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_155017039
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:10 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Marvel maakt betere films dan Fox (als is X-Men te doen), en de FF wereld kunnen ze mooi integreren in hun huidige films. :)
Waarom is dat nodig? Dat maakt een film nog meer niet interessant. Volgens mij zitten er mensen letterlijk zich hier op af te trekken dat een film zich in een andere film afspeelt.

Daardoor krijg je nog meer plotholes, debiele acties en oninteressante karakters mee.
pi_155017063
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

:')
Blijkbaar nog altijd beter dan die Aldi-bucht wat Fox van Fan4stic heeft gemaakt _O- Of Retcon-Men, euh Wolverine And X-men.
Ja zachte kak is minder dan harde kak, in beide gevallen blijft het nog steeds kak he.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 19:24:34 #102
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_155020926
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 09:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Lol, alsof Marvel uberhaupt iets doet met talent. Alles moet wijken voor creativiteit daar. Bijna elke film is een slaapfeestje.
Wat bedoel je met "Alles moet wijken voor creativiteit"?

Want ik vond tot Guardians Marvel een beetje repetitief worden namelijk. Al blijft elke film in mijn ogen vermakelijk. :Y (Behalve de Hulk)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 19:48:17 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155021758
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 09:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Lol, alsof Marvel uberhaupt iets doet met talent. Alles moet wijken voor creativiteit daar. Bijna elke film is een slaapfeestje.
Wellicht moet je gewoon niet meer naar Marvel films gaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 21:44:02 #104
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_155026551
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 17:01 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja zachte kak is minder dan harde kak, in beide gevallen blijft het nog steeds kak he.
Ow jeetje, iemand zou maar eens films leuk vinden die jij niet leuk vindt :')

Maar dan ga je toch lekker naar Frozen of Grown Ups 2 blijven kijken......
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 9 augustus 2015 @ 00:29:35 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155033383
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ow jeetje, iemand zou maar eens films leuk vinden die jij niet leuk vindt :')

Maar dan ga je toch lekker naar Frozen of Grown Ups 2 blijven kijken......
Ik denk dat het van Deckard juist meer intellectueel mag. Maar als er iets subjectief is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155041743
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:24 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "Alles moet wijken voor creativiteit"?
Antman bijvoorbeeld. Zat al jaren in productie en met een goede opzet met Edgar Wright. Maar omdat het weinig connecties had met de andere films werd hij er van af gezet.

Iron Man 2 heeft Mickey Rourke doen besluiten om nooit meer voor Marvel te werken juist vanwege alles werd geknipt en hij overkwam als een plat figuur

De meeste regisseurs die voor Marvel werken hebben nog nooit een dubbeltje plat geslagen. Dat komt omdat Marvel graag werkt met ja-knikkers die geen eigen visie hebben.

Maar dit alles is ook niet verwonderlijk omdat we weer terug in de tijd stappen 80 jaar terug. Waar vroeger je ook niet ging om verwonderd te raken, maar eerder of je naar een Universal of een Paramount film kijken. Het is gewoon belachelijk voor woorden dat tegenwoordig mensen gaan denken in hokjes dat je voor een dc-film of een marvel-film bent. In de meeste gevallen weet je dat het prut is aangezien het nooit zal gaan om de verwondering, het onbekende, maar eerder om de herkenbaarheid.
Het is echt navelstaarderij waar ik op spuug. Gadverdamme.

quote:
Want ik vond tot Guardians Marvel een beetje repetitief worden namelijk. Al blijft elke film in mijn ogen vermakelijk. :Y (Behalve de Hulk)
Iron man 3 vond ik de meest leukste van de afgelopen serie, doordat er weinig iron man in zat, of juist veel het is maar hoe je het bekijkt.
pi_155041775
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wellicht moet je gewoon niet meer naar Marvel films gaan...
Doe ik ook bijna nooit. Maar soms moet je er wel eens eentje kijken om te zien of de mening die je hebt te vooringenomen is.
pi_155042042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ow jeetje, iemand zou maar eens films leuk vinden die jij niet leuk vindt :')

Maar dan ga je toch lekker naar Frozen of Grown Ups 2 blijven kijken......
Je mag het best wel leuk vinden, ik zie ze ook meer als voor iets tussendoors bij het eten ofzo. Maar het gaat meer om het feit dat dit gezien wordt als hoge kwaliteit, wat het totaal niet is. Het enige wat hoge kwaliteit is, zijn zo af en toe de sfx. De meerwaarde van de film zelf is niet te doen.
Geen idee waarom je een film als Frozen er bij haalt. Dat is een animatie, dus misschien is dat de link? Want af en toe lijkt de cgi idd veel op animatie. De materie die Frozen behandelt daarbij een stuk volwassener (voor notabene kleine kinderen). Dat is bizar. Marvel komt niet verder dan goede tegen de kwade en de wereld moet gered worden nummer #23255
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:14:21 #109
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_155042792
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Antman bijvoorbeeld. Zat al jaren in productie en met een goede opzet met Edgar Wright. Maar omdat het weinig connecties had met de andere films werd hij er van af gezet.

Iron Man 2 heeft Mickey Rourke doen besluiten om nooit meer voor Marvel te werken juist vanwege alles werd geknipt en hij overkwam als een plat figuur

De meeste regisseurs die voor Marvel werken hebben nog nooit een dubbeltje plat geslagen. Dat komt omdat Marvel graag werkt met ja-knikkers die geen eigen visie hebben.

Maar dit alles is ook niet verwonderlijk omdat we weer terug in de tijd stappen 80 jaar terug. Waar vroeger je ook niet ging om verwonderd te raken, maar eerder of je naar een Universal of een Paramount film kijken. Het is gewoon belachelijk voor woorden dat tegenwoordig mensen gaan denken in hokjes dat je voor een dc-film of een marvel-film bent. In de meeste gevallen weet je dat het prut is aangezien het nooit zal gaan om de verwondering, het onbekende, maar eerder om de herkenbaarheid.
Het is echt navelstaarderij waar ik op spuug. Gadverdamme.

[..]

Iron man 3 vond ik de meest leukste van de afgelopen serie, doordat er weinig iron man in zat, of juist veel het is maar hoe je het bekijkt.
Ah kom op, dat hele hokjesdenken van Marvel en DC fanboys kom je echt alleen maar tegen op bepaalde plaatsen op het internet. Dat is echt niet wat het gros van de bioscoopgangers denkt. :P

Ik snap overigens die conflicten wel. Dat is het nadeel van een overkoepelend universum. Dat heeft voordelen en nadelen. Ik vind het de nadelen wel waard eigenlijk. Hoe graag ik ook Edgar Wright's Ant-Man had willen zien. Daarom is het misschien helemaal niet zo erg als Marvel nooit alle filmrechten van hun personages hebben. Dan kan je nog eens een losstaande film zoals Deadpool hebben die nergens rekening mee hoeft te houden. :Y

Ik ga overigens zelden naar een Marvelfilm om het onbekende. Ik ga eerder omdat ik weet wat ik kan verwachten. Wat niet betekent dat ik me nooit laat verassen door films, maar dat is in ieder geval niet wat ik van een Marvelfilm verwacht. Er is wat mij betreft niks mis met het comfort van herkenbaarheid. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:14:45 #110
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_155046100
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Deckard het volgende:

De meeste regisseurs die voor Marvel werken hebben nog nooit een dubbeltje plat geslagen. Dat komt omdat Marvel graag werkt met ja-knikkers die geen eigen visie hebben.

Zoals wie dan?
Jon Favreau, Kenneth Branagh, Joss Wedon, Joe Johnston, Shane Black, Alan Taylor, de Russo's, allemaal regisseurs die hun sporen wel verdiend hebben in het goed vertellen van een verhaal.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 9 augustus 2015 @ 16:07:11 #111
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155047654
quote:
5s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:14 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zoals wie dan?
Jon Favreau, Kenneth Branagh, Joss Wedon, Joe Johnston, Shane Black, Alan Taylor, de Russo's, allemaal regisseurs die hun sporen wel verdiend hebben in het goed vertellen van een verhaal.
Joe Johnston gaat ALTIJD meer visueel en ontwerptechnisch te werk dan voor een goed verhaal. De rest maakt goed spul.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155066134
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Antman bijvoorbeeld. Zat al jaren in productie en met een goede opzet met Edgar Wright. Maar omdat het weinig connecties had met de andere films werd hij er van af gezet.
Wright is 8 jaar bezig geweest met een script, hij heeft kansen genoeg gehad lijkt me. Prima als hij zijn eigen ding wil doen, maar dan moet je niet een Marvel film gaan maken.
pi_155070587
Fantastic 4 wordt een ramp.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:41:50 #114
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_155070804
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:30 schreef polderturk het volgende:
Fantastic 4 wordt een ramp.
Dat is het al.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:21:47 #115
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155106899
Fantastic 4 is niet geschikt voor een film productie (Deze groep zal nooit van het witte doek afspetteren voor de commerciële doelgroep waar dit soort films heden ten dage juist voor bedoeld zijn), hier kunnen ze beter een tv serie van maken.

Dan wordt hun doelgroep dus meer het wetenschappelijke publiek ook beter bereikt en kunnen ze deze ook meer te gemoed komen.Daarbij geeft dit meer tijd om de karakters te ontwikkelen en de verhoudingen tussen elkaar.

Meer uitvindingen innovaties van Doom en Reed Richards, het multi universe etc.. vijanden zoals Moleman en Annihulus de Skrulls. (Vooral de Skrulls kunnen een degelijke verhaallijn zijn voor om deze in een F4 serie toe te passen)
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_155109733
De film week wel erg af van het oorspronkelijke verhaal. Daar is Franklin de zoon van Reed en Suzan en niet diens baas en stiefvader.

Bovendien duurde het wel erg lang voordat de helden hun super krachten kregen. Jammer, een gemiste kans.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:05:16 #117
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_155110372
Misschien moeten ze zich gewoon eens focussen op het interessantste aan de FF en dat is eigenlijk Doom. Begin met Doom goed uit te werken (wat nog nooit iemand heeft gedaan) en vul dat dan aan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:54:59 #118
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155141830
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien moeten ze zich gewoon eens focussen op het interessantste aan de FF en dat is eigenlijk Doom. Begin met Doom goed uit te werken (wat nog nooit iemand heeft gedaan) en vul dat dan aan.
Doom is al goed uitgewerkt in de comic, dat men dit niet goed op het witte doek kan neerzetten of dit kan omvormen na deze jaren is gewoon dat men de F4 gewoon als een stelletje kneuzen of te popi jopie wil neerzetten zoals deze in de jaren 1960 waren, of niet van deze karakters wilt afwijken.

Als je van Susan Storm een call girl maakt die bij Victor Doom zowel Reed op bezoek komt en ook nog eens een gezamenlijk trio met hun heeft gedaan, Johnny een loser die een spuit in zijn armen regelmatig zet en regelmatig om geld bij zijn zus komt bietsen, Ben Grimm een mislukte MMA vechter die onder contract van de Maffia staat bij zijn gevechten, Reed Richards een genie die nergens aan de bak komt vanwege zijn idealisme ala Nicola Tesla, en een haat heeft tegen het bedrijfsleven en regelmatig terroristische "groene" acties tegen het bedrijfsleven uitvoert.

Dan heb je al gelijk een ander aan personages die veel donkerder zijn en minder F4 oorspronkelijke karakters. Zoals Susan het lieve onschuldige meisje, Johnny het zorgeloze broertje, Ben de all star football player en Reed "Mr Fantastic" Richards.

Doom zou je bijvoorbeeld neer kunnen zetten als een product van een verkrachting tussen de toenmalige heerser van Latvia en zijn moeder.

Moeder en Doom leven in een ghetto van Latvia waarbij moeder ernstig ziek is en Doom tot zijn 11 jaar dagelijks de straten opga om rond te komen en het moet hebben van zijn intelligentie en sluwheid.

Op het elfde jaar overlijd de moeder van Doom en komt Doom op straat te staan en is hij overgeleverd om echt op de straat te overleven. Hij word opgemerkt door een professor die nog al van kinderen houdt en word bij hem in huis genomen en dagelijks misbruikt, toch door door alle wetenschappelijke boeken die in het huis staan groeit de kennis van Doom, en je laat hem dus op den duur deze professor vermoorden. Waarna hij vlucht naar Amerika om daar een nieuw leven op te bouwen, net zoals in de comic laat je hem Reed Richards ontmoeten etc...

Niet dat Marvell of Fox met blij zou zijn met dit soort personages op het witte doek, maar ik weet zeker dat hier meer diepgang in zit en het beter uitgewerkt kan worden dan wat men nu doet met de F4
Hoe stout is Konijntjuh!
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:30:36 #119
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_155278793
Op D23 is een trailer getoond voor Cap 3: Civil War.

Blijkbaar werd Black Panther daar verkocht als "slimste man op Aarde". Zouden ze daar dan de Reed Richards van de MCU van willen maken?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:00:15 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155279805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:54 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Doom is al goed uitgewerkt in de comic, dat men dit niet goed op het witte doek kan neerzetten of dit kan omvormen na deze jaren is gewoon dat men de F4 gewoon als een stelletje kneuzen of te popi jopie wil neerzetten zoals deze in de jaren 1960 waren, of niet van deze karakters wilt afwijken.

Als je van Susan Storm een call girl maakt die bij Victor Doom zowel Reed op bezoek komt en ook nog eens een gezamenlijk trio met hun heeft gedaan, Johnny een loser die een spuit in zijn armen regelmatig zet en regelmatig om geld bij zijn zus komt bietsen, Ben Grimm een mislukte MMA vechter die onder contract van de Maffia staat bij zijn gevechten, Reed Richards een genie die nergens aan de bak komt vanwege zijn idealisme ala Nicola Tesla, en een haat heeft tegen het bedrijfsleven en regelmatig terroristische "groene" acties tegen het bedrijfsleven uitvoert.

Dan heb je al gelijk een ander aan personages die veel donkerder zijn en minder F4 oorspronkelijke karakters. Zoals Susan het lieve onschuldige meisje, Johnny het zorgeloze broertje, Ben de all star football player en Reed "Mr Fantastic" Richards.

Doom zou je bijvoorbeeld neer kunnen zetten als een product van een verkrachting tussen de toenmalige heerser van Latvia en zijn moeder.

Moeder en Doom leven in een ghetto van Latvia waarbij moeder ernstig ziek is en Doom tot zijn 11 jaar dagelijks de straten opga om rond te komen en het moet hebben van zijn intelligentie en sluwheid.

Op het elfde jaar overlijd de moeder van Doom en komt Doom op straat te staan en is hij overgeleverd om echt op de straat te overleven. Hij word opgemerkt door een professor die nog al van kinderen houdt en word bij hem in huis genomen en dagelijks misbruikt, toch door door alle wetenschappelijke boeken die in het huis staan groeit de kennis van Doom, en je laat hem dus op den duur deze professor vermoorden. Waarna hij vlucht naar Amerika om daar een nieuw leven op te bouwen, net zoals in de comic laat je hem Reed Richards ontmoeten etc...

Niet dat Marvell of Fox met blij zou zijn met dit soort personages op het witte doek, maar ik weet zeker dat hier meer diepgang in zit en het beter uitgewerkt kan worden dan wat men nu doet met de F4
Eigenlijk maak je er dus compleet andere karakters van met enkel dezelfde naam... Kom op man, ik hoop dat je reeel genoeg bent om in te zien dat dit idioot is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:05:23 #121
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_155280001
Alsjeblieft geen gritty FF.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 augustus 2015 @ 09:07:30 #122
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155285596
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eigenlijk maak je er dus compleet andere karakters van met enkel dezelfde naam... Kom op man, ik hoop dat je reeel genoeg bent om in te zien dat dit idioot is.
Hebben ze nu toch ook gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:15:50 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155285689
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hebben ze nu toch ook gedaan.
Hij klaagt dat het kut is en komt met een nog slechter voorstel...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 augustus 2015 @ 10:04:24 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155286393
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hij klaagt dat het kut is en komt met een nog slechter voorstel...
Dat klopt,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  FOK!fotograaf donderdag 27 augustus 2015 @ 19:09:31 #125
159915 -Menn0-
MNO
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:55:12 #126
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155650237
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hij klaagt dat het kut is en komt met een nog slechter voorstel...
Ik ben niet naar de F4 geweest niet mijn ding maar dat had je kunnen lezen in mijn voorgaande bericht dat de F4 eigenlijk voor een speciaal publiek zijn (beetje de Nerds onder de comic Nerds.).

Overigens ik las alleen Punisher Wolverine en Spawn voornamelijk, verzamelde en las er wel wat om heen zoals The Avengers Spiderman X men Bloodshot.

Kijk als de F4 door jullie zo geliefd zijn dan kunnen jullie vast wel met iets beter komen als trouwe F4 fans zonder de verhaallijn en de karakters te vernaggelen, toch?
Hoe stout is Konijntjuh!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:54:18 #127
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_155651358
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 12:55 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik ben niet naar de F4 geweest niet mijn ding maar dat had je kunnen lezen in mijn voorgaande bericht dat de F4 eigenlijk voor een speciaal publiek zijn (beetje de Nerds onder de comic Nerds.).
wat een onzin.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 30 augustus 2015 @ 12:59:15 #128
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155672948
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 13:54 schreef Tokus het volgende:

[..]

wat een onzin.
Kort maar krachtig, maar waar blijft je uitleg of heb ik je op je teentjes getrapt.

Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.

Ik denk dat dit zelfs zo is met de comic verkoop als men hier een marktgericht onderzoek naar doet wie de aankoop doet van de F4 comics.

Of loop jij trots met een I love F4 shirt op een Metal concert ?
Hoe stout is Konijntjuh!
  zondag 30 augustus 2015 @ 13:16:34 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155673287
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 12:59 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Kort maar krachtig, maar waar blijft je uitleg of heb ik je op je teentjes getrapt.

Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.

Ik denk dat dit zelfs zo is met de comic verkoop als men hier een marktgericht onderzoek naar doet wie de aankoop doet van de F4 comics.

Of loop jij trots met een I love F4 shirt op een Metal concert ?
Meer dat je niet lijkt te willen snappen dat je niet alles kunt veranderen behalve de namen om maar een ander publiek te trekken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155674446
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 12:59 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.
De films waren dan ook gewoon slecht, ongeacht of het de Fantastic Four zijn of niet.
Er valt genoeg leuks te doen met de personages, maar de enige motivatie om de films te maken lijkt te zijn om de franchise weg te houden bij Marvel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 augustus 2015 @ 14:06:56 #131
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_155674536
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 12:59 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Kort maar krachtig, maar waar blijft je uitleg of heb ik je op je teentjes getrapt.
het is onzin dat de Fantastic Four alleen voor de nerds onder de comicnerds zouden zijn. Ook de gewone comicnerds kunnen er van genieten. Misschien niet van de films, want die zijn kut.

quote:
Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.
Als ze nou een keer gewoon de comic goed verfilmen, ipv er elke keer een eigen draai aan te geven, dan heb je waarschijnlijk een uitermate vermakelijke familiefilm.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tokus op 01-09-2015 14:02:14 ]
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 8 september 2015 @ 23:17:22 #132
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_155936889
Het lijkt er steeds meer op dat de Marvel films en de Marvel TV-series weinig tot niets met elkaar te maken gaan hebben.

Ja, ja, af en toe eens een referentie naar een film in een serie en dat is het dan. Die herstructurering bij Marvel suggereert ook dat het 2 grotendeels gescheiden entiteiten zijn. Ik verwacht dat Daredevil echt nooit in een film gaat opduiken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_155937420
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat de Marvel films en de Marvel TV-series weinig tot niets met elkaar te maken gaan hebben.

Ja, ja, af en toe eens een referentie naar een film in een serie en dat is het dan. Die herstructurering bij Marvel suggereert ook dat het 2 grotendeels gescheiden entiteiten zijn. Ik verwacht dat Daredevil echt nooit in een film gaat opduiken.

Andere bronnen noemen mogelijke voordelen:

The shakeup is good news for the future of the MCU, as it’s been widely reported that Perlmutter’s intense oversight and scrutiny of the division has been keeping us from seeing more women and people of color in Marvel films. According to reports, Perlmutter is the reason why Marvel and Disney put out so few Black Widow products for Avengers: Age of Ultron, and may be responsible for why it took Marvel so long to announce a woman-fronted superhero film.
http://screencrush.com/ci(...)s/?trackback=tsmclip

One expected result is better deals for the talent. Marvel is notoriously cheap, but industry insiders are hoping that with Perlmutter no longer calling the shots, they studio will loosen up a bit. That could have huge ramifications for the franchise going forward. In the past, Perlmutter’s legendary frugality has led to Don Cheadle replacing Terrence Howard as Rhodes, and almost led to Iron Man being cut out of Captain America 3 (what is now called Civil War) entirely.
http://www.slashfilm.com/kevin-feige-ike-perlmutter-civil-war/
pi_155937595
En dit artikel zegt juist dat het wellicht eenvoudiger zal worden om films en series aan elkaar te koppelen door het wegvallen van het creatieve comité:

http://www.themovienetwor(...)vel-studios-mean-mcu
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 07:29:14 #135
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156704841
Marvel heeft Phase 3 aangepast en een "Ant-Man & Wasp" erbij gezet waardoor weer het een en ander schuift....

http://marvel.com/news/mo(...)date?linkId=17794777

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 09-10-2015 08:46:17 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156714193
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Marvel heeft Phase 3 aangepast en een "Ant-Man & Wasp" erbij gezet waardoor weer het een en ander schuift....

http://marvel.com/news/mo(...)date?linkId=17794777
Logisch. Ze zouden wel gek zijn om niet een vervolg te maken. Het was een enorm succes.
pi_156714977
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:42 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Logisch. Ze zouden wel gek zijn om niet een vervolg te maken. Het was een enorm succes.
hij is hier maar enkele weken te zien geweest (belgie) ik weet niet hoe het in nl en rest van europa/amerika was
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:11:46 #138
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_156855926
Er zijn weer geruchten.

Fox heeft van Marvel toestemming gekregen om 2 TV-series in het X-Men universum te maken (dat is geen gerucht, dat is gewoon een feit), maar het gerucht is dus dat Marvel daar iets voor zou hebben teruggekregen en "men" beweert dat dit wel eens de filmrechten op de Fantastic Four zouden kunnen zijn.

Ik hecht er niet zo heel veel geloof aan, maar als het waar is ^O^.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 oktober 2015 @ 18:17:17 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156856023
Oeh X-men serie O+
Dat klinkt heel geil.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156856436
Ik weet het niet. Is het goed te doen met een TV serie-budget? Of wordt het een animatieserie? Waarschijnlijk niet. Verder is FOX geen productiebedrijf met een goede trackrecord als het om dit soort series gaat in recente jaren. Kortom, ik verwacht er niet al te veel van.

Trouwens, aangezien het om het X-men-universum gaat, zal het dus waarschijnlijk niet om de X-Men gaan.

Persoonlijk zou ik wel een toffe animatieserie willen zien van X-Men met een serieuzere toon, ala de jaren '90-serie. De animatieseries van het moment zijn allemaal op een jong of zeer jong publiek gericht. Pre-teen. Voordeel van animatie is dat je veel meer kwijt kunt qua creativiteit. Maar goed, dit zal dus waarschijnlijk niet gebeuren. Meer een Agents of Shield-achtige serie en waarschijnlijk slechts matig, Als het wel van redelijk niveau is proberen ze het met fillers uit te rekken waarop ze kijkcijfers verliezen, de kosten te hoog achten en de shot gecancelled wordt. Zo is het bij iedere syfi-serie gegaan bij Fox over de laatste 10-12 jaar or so.
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 18:45:54 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156856558
quote:
99s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn weer geruchten.

Fox heeft van Marvel toestemming gekregen om 2 TV-series in het X-Men universum te maken (dat is geen gerucht, dat is gewoon een feit), maar het gerucht is dus dat Marvel daar iets voor zou hebben teruggekregen en "men" beweert dat dit wel eens de filmrechten op de Fantastic Four zouden kunnen zijn.

Ik hecht er niet zo heel veel geloof aan, maar als het waar is ^O^.
Zit het net ook te lezen, en zou het eigenlijk al op de FP geplaatst hebben als ik er zekerder van was. Er zijn bronnen voor, en bronnen tegen dit nieuws, dus het is niet duidelijk wat er nu van waar is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 18:53:45 #142
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156856721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:40 schreef Djoetma het volgende:
Ik weet het niet. Is het goed te doen met een TV serie-budget?
Natuurlijk. Kijk maar naar The Flash, Heroes, Smallville, Agents of SHIELD en dergelijke. Vergis je niet; tv-budgetten zijn misschien kleiner dan die van films, maar nog steeds heel hoog.
quote:
Of wordt het een animatieserie? Waarschijnlijk niet. Verder is FOX geen productiebedrijf met een goede trackrecord als het om dit soort series gaat in recente jaren. Kortom, ik verwacht er niet al te veel van.
Dit soort series? Fox heeft niet veel successen, maar een serie in deze lijn heb ik nog niet echt langs zien komen.
quote:
Trouwens, aangezien het om het X-men-universum gaat, zal het dus waarschijnlijk niet om de X-Men gaan.
Het gaat om de leden van de Hellfire club (uit First Class) in de eerste serie (die heet ook Hellfire en zal bij Fox (de tv-zender dus) worden uitgezonden). De tweede is Legion, over als ik het goed begrijp Charles Xaviers zoon. Die serie is voor kabelzender FX.

quote:
Persoonlijk zou ik wel een toffe animatieserie willen zien van X-Men met een serieuzere toon, ala de jaren '90-serie. De animatieseries van het moment zijn allemaal op een jong of zeer jong publiek gericht. Pre-teen. Voordeel van animatie is dat je veel meer kwijt kunt qua creativiteit. Maar goed, dit zal dus waarschijnlijk niet gebeuren. Meer een Agents of Shield-achtige serie en waarschijnlijk slechts matig, Als het wel van redelijk niveau is proberen ze het met fillers uit te rekken waarop ze kijkcijfers verliezen, de kosten te hoog achten en de shot gecancelled wordt. Zo is het bij iedere syfi-serie gegaan bij Fox over de laatste 10-12 jaar or so.
'Bij Fox' is natuurlijk niet hetzelfde als 'door Fox'. Maar het is waar: series met veel ambitie mislukken sneller. Kijk bijvoorbeeld naar Minority Report (uitgezonden bij Fox, maar gemaakt door andere studio's), dat al aan het falen is, of Almost Human, dat ook bij Fox werd uitgezonden en niet aansloeg. Hoge bomen vangen veel wind, en alleen als je echt een publiek weet te vinden kom je daar doorheen. Ik vraag me af of SHIELD het eerste seizoen zou hebben overleefd als het 'gewoon' een serie op bijvoorbeeld Fox was geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156857118
OFFICIAL: Fantastic Four Film Rights Remain At Fox

http://comicbook.com/2015(...)ights-remain-at-fox/
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:14:30 #144
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156857224
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
OFFICIAL: Fantastic Four Film Rights Remain At Fox

http://comicbook.com/2015(...)ights-remain-at-fox/
Nog meer oogaids.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 19:16:30 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156857282
Volgens Den of Geek ontkent Marvel het ook. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156857306
Vraag is nu natuurlijk, wat krijgt Marvel er dan voor terug van Fox?
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 19:17:49 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156857319
Pecunia. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:27:20 #148
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156857574
Niet zo zeer im een FF film van Marvel te zien, maar het zou gewoon fantastisch (pun intentended) zijn als de rechten terug zouden zijn. Dan konden ze tenminste de Negative Zone, Dr. Doom, Galactus en Silver Surfer gebruiken _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156858024
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Natuurlijk. Kijk maar naar The Flash, Heroes, Smallville, Agents of SHIELD en dergelijke. Vergis je niet; tv-budgetten zijn misschien kleiner dan die van films, maar nog steeds heel hoog.
Dit bedoel ik juist met dat het dus niet goed mogelijk is. Ik vind de special effects in die series tegenvallen. Denk aan een geloofwaardige Storm of het goed uitvoeren van de klauwen van Wolverine en het plasmaschot van Cyclops. En dat iedere aflevering. Hiervoor moeten ze per keer betalen en in het geval van X-Men zie je dit soort special effects iedere aflevering. Als een serie als deze niet ontzettend goed scoort, is deze zo van de kabel verdwenen.

quote:
Dit soort series? Fox heeft niet veel successen, maar een serie in deze lijn heb ik nog niet echt langs zien komen.
Niet in deze lijn, maar wel series met veel special effects. Almost Human, Firefly zijn de bekendste voorbeelden. Verder zijn er twee of drie kleinere projecten vroegtijdig stopgezet (voor FOX of FX). Het is alsof ze naar een nieuwe X-Files zoeken en ontevreden zijn met alles dat daar niet aan komt.

quote:
Het gaat om de leden van de Hellfire club (uit First Class) in de eerste serie (die heet ook Hellfire en zal bij Fox (de tv-zender dus) worden uitgezonden). De tweede is Legion, over als ik het goed begrijp Charles Xaviers zoon. Die serie is voor kabelzender FX.
Dat kan wel een interessant verhaal worden, mits het goed geschreven is. Verder kan het ook op een relatief goedkope manier aangezien de krachten minder uitmaken. Maar of ze daar de ruimte voor krijgen?

quote:
'Bij Fox' is natuurlijk niet hetzelfde als 'door Fox'. Maar het is waar: series met veel ambitie mislukken sneller. Kijk bijvoorbeeld naar Minority Report (uitgezonden bij Fox, maar gemaakt door andere studio's), dat al aan het falen is, of Almost Human, dat ook bij Fox werd uitgezonden en niet aansloeg. Hoge bomen vangen veel wind, en alleen als je echt een publiek weet te vinden kom je daar doorheen. Ik vraag me af of SHIELD het eerste seizoen zou hebben overleefd als het 'gewoon' een serie op bijvoorbeeld Fox was geweest.
Dit inderdaad. SHIELD zou waarschijnlijk gecancelled worden of, als het door FOX zelf gemaakt zou zijn, zou men in het budget snijden (indien mogelijk) als het nodig was voor andere projecten (een beetje zoals AMC deed ter faveure van MadMen ten koste van the Walking Dead en Rubicon (resp. budgetcuts en cancellation). Ik moet zeggen dat het me nog mee valt dat het er nog is. Hoewel ABC niet al te veel ijzers in het vuur heeft.

Over dat de Fantastic Four bij Fox blijven, tsja. Wat willen ze er anders mee doen? Ik vraag me af of die IP nu echt zoveel waard is. Al hoewel, wat gaan ze nu doen met Civil War? Richards is daar toch een belangrijke character? Of sluiten ze een deal met Fox zoals ze ook met Sony hebben gedaan omtrent Spider-man?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 oktober 2015 @ 20:22:00 #150
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156859096
Een x-men animatie serie is nog meer welkom. Maar voorlopig is alles nog niet bevestigd. Lijkt mij dat ze in zo een deal niet gek zijn bij Marvel en sowieso Wolverine dan terug willen zet die in de Avengers neer als is het maar drie scenes en je hebt weer een rinkelende kassa.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:43:27 #151
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157800356
jimmykimmel twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 19:53:46 .@Iron_Man & @CaptainAmerica themselves, @RobertDowneyJr & @ChrisEvans are on TONIGHT with a BIG #CivilWar surprise... @Marvel reageer retweet
Teaser!!! *O* :o
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157800478
Zal wel om de trailer gaan denk ik
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:49:47 #153
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157800538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Zal wel om de trailer gaan denk ik
denk dat ze die bewaren voor bij Star Wars VII.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 24 november 2015 @ 23:06:59 #154
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_157800985
Er was nog een gerucht over wie de vader van Star-Lord zou worden in het MCU.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft natuurlijk een gerucht. En de vraag is of het wel een spoiler blijft als het waar is, misschien is 't gewoon een belangrijk onderdeel van de plot-synopsis van GotG 2
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_157803735
Geen spiderman te zien in de trailer trouwens
pi_157807324
Die trailer is vanuit Captain America's POV. Misschien zal die voor Star Wars vanuit Iron Man's POV zijn.
pi_157807585
Wel cool, die trailer.
  Admin woensdag 25 november 2015 @ 12:20:40 #159
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157807693
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er was nog een gerucht over wie de vader van Star-Lord zou worden in het MCU.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft natuurlijk een gerucht. En de vraag is of het wel een spoiler blijft als het waar is, misschien is 't gewoon een belangrijk onderdeel van de plot-synopsis van GotG 2
James Gunn heeft dat gerucht ontkend:

Guardians of the Galaxy-regisseur bekritiseert plotspoiler-scoops
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 25 november 2015 @ 12:28:24 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157807845
Wel grappig dat ze net als in de comics Hulk en Thor op vakantie hebben gestuurd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 25 november 2015 @ 12:45:16 #161
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157808236
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157808303
Ik wil nog altijd een stand alone Black Widow film zien van Marvel. Misschien een soort van orgine story in Rusland
pi_157808372
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:47 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil nog altijd een stand alone Black Widow film zien van Marvel. Misschien een soort van orgine story in Rusland
Dat zat voor een gedeelte al in Agent Carter, maar een stand-alone BW-film mag zeker wel. Daar moet toch wel een tof spionage-verhaal om heen te bouwen zijn zou je zeggen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157808704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel grappig dat ze net als in de comics Hulk en Thor op vakantie hebben gestuurd.
De Hulk is op de vlucht geslagen en is zich nu aan het verstoppen voor scarlett Johanson.
pi_157808875
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:45 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

:o :9~ fap fap :9~
  woensdag 25 november 2015 @ 13:55:57 #166
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_157809802
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:47 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil nog altijd een stand alone Black Widow film zien van Marvel. Misschien een soort van orgine story in Rusland
Nee ga weg, ik ben echt zo moe van Black Widow. Ze verpestte ook al de Winter Soldier film. Meest overrated personage in de hele serie. :r
  woensdag 25 november 2015 @ 14:41:50 #167
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157810812
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee ga weg, ik ben echt zo moe van Black Widow. Ze verpestte ook al de Winter Soldier film. Meest overrated personage in de hele serie. :r
Hoe en wat verpestte ze dan?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 25 november 2015 @ 14:48:29 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157810963
quote:
5s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:41 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoe en wat verpestte ze dan?
Vrij grote rol had ze daarin verpesten zou ik het ook niet willen noemen misschien haat hij Scarlet/Black Widow.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:04:59 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157812753
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Vrij grote rol had ze daarin verpesten zou ik het ook niet willen noemen misschien haat hij Scarlet/Black Widow.
Ik zie het ook niet, ik vind haar juist één van de menselijkere hoofdpersonen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157817451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee ga weg, ik ben echt zo moe van Black Widow. Ze verpestte ook al de Winter Soldier film. Meest overrated personage in de hele serie. :r
Winter Soldier vind ik nog altijd de beste stand alone film van Marvel
pi_157818622
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee ga weg, ik ben echt zo moe van Black Widow. Ze verpestte ook al de Winter Soldier film. Meest overrated personage in de hele serie. :r
Haten op Scarlett Johansson :'(

Uitstekende trailer! Net zoals Dagonet vind ik The Winter Soldier de beste stand-alone film. Als Civil War daar meer van wordt, gaat het een toppertje worden :)
pi_157831069
trailer kan me nog niet echt warm maken, ziet er ongeveer hetzelfde uit als Cap 2. Het is nog maar een teaser natuurlijk maar had het qua stijl wel iets vernieuwender verwacht
  donderdag 26 november 2015 @ 11:36:36 #173
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_157831188
Ik vind de trailer ook niet echt overweldigend, maar dat moet natuurlijk niet. Ik ben nog steeds iets benieuwder naar Batman V. Superman, al verwacht ik wel dat Civil War beter zal zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 11:57:24 #174
159915 -Menn0-
MNO
pi_157831539
Ik ben ook niet overtuigd, hele Civil War uit de comic lijkt er niet in terug te komen. Meer een ruzie tussen Cap en Iron Man met toevallig dat verdrag. Tenminste zo lijkt het in deze trailer.
,,/
  donderdag 26 november 2015 @ 17:58:05 #175
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157838819
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben ook niet overtuigd, hele Civil War uit de comic lijkt er niet in terug te komen. Meer een ruzie tussen Cap en Iron Man met toevallig dat verdrag. Tenminste zo lijkt het in deze trailer.
Trailers worden vaak door aparte mensen gemaakt. Denk dat deze beelden visueel het "spannends" zijn voor het grote publiek en dat het verwerken van het registreren te moeilijk was voor deze trailer.

Vind dit trouwrens niet echt meer een teaser qua lengte etc.
吴 曼 迪
pi_157838906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben ook niet overtuigd, hele Civil War uit de comic lijkt er niet in terug te komen. Meer een ruzie tussen Cap en Iron Man met toevallig dat verdrag. Tenminste zo lijkt het in deze trailer.
99% van de geraakte superhelden uit die comic zitten (nog) niet eens in het MCU. Dus de schaal zou sowieso al anders zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 26 november 2015 @ 18:07:54 #177
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157839063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

99% van de geraakte superhelden uit die comic zitten (nog) niet eens in het MCU. Dus de schaal zou sowieso al anders zijn.
sterker nog: een heel belangrijk deel daarvan hebben ze de rechten niet van zoals Fantastic Four (incl. Negative Zone), Wolverine en (de jacht op) Nitro, Speedball/Penance is een onbekende factor qua rechten. Dat verhaal krijg je sowieso niet in 1 film geperst...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 18:27:16 #178
159915 -Menn0-
MNO
pi_157839450
Nee tuurlijk kunnen niet alle personages gebruikt worden ivm rechten. Maar ik bedoel dat het nu wordt Civil War neergezet als een ruzie tussen Cap en Iron om Bucky...
,,/
pi_157846475
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:27 schreef -Menn0- het volgende:
Nee tuurlijk kunnen niet alle personages gebruikt worden ivm rechten. Maar ik bedoel dat het nu wordt Civil War neergezet als een ruzie tussen Cap en Iron om Bucky...
Het concept kan natuurlijk al hartstikke goed werken met de helden die al geïntroduceerd zijn. Er is al genoeg reden geweest voor de Superhero-registration act. En de nasleep ervan kan goed doorwerken in Agents of Shield, Daredevil/Jessica Jones/Luke Cage.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 26 november 2015 @ 21:54:55 #180
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157847166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben ook niet overtuigd, hele Civil War uit de comic lijkt er niet in terug te komen. Meer een ruzie tussen Cap en Iron Man met toevallig dat verdrag. Tenminste zo lijkt het in deze trailer.
Aanslag waar Bucky de schuld van krijgt ipv opgeblazen school als aanleiding, dat is voor mij het grootste verschil met de comics, qua trailer.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157849305
Het comic-verhaal is zo veelzijdig en veel-omvattend, dat ze die nooit in een film krijgen. Dus daar wijken ze zeker van af. Verder zien we geen Spider-man. Komt die aan het einde van de film? Waarschijnlijk. Nòg een reden waaraan je af kan zien dat de film heel anders wordt, aangezien Spider-man zo ongeveer het centrale karakter is in de comic.

Ik heb trouwens ook gehoord dat Spider-Man zijn webshooters van Tony Stark zou krijgen. Dat zou ik echt enorm teleurstellend vinden.
pi_157854578
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Djoetma het volgende:
Het comic-verhaal is zo veelzijdig en veel-omvattend, dat ze die nooit in een film krijgen. Dus daar wijken ze zeker van af.
Dat zou ook het geval zijn geweest als ze wel al de gehele cast in de MCU hadden zitten. Of je kreeg een trilogie van lotr-proporties.

quote:
Verder zien we geen Spider-man. Komt die aan het einde van de film? Waarschijnlijk. Nòg een reden waaraan je af kan zien dat de film heel anders wordt, aangezien Spider-man zo ongeveer het centrale karakter is in de comic.
Omdat Spider-man zijn geheime identiteit opgeeft; in de MCU is er (nog) geen enkele held met een geheime identiteit om op te geven. Ze zouden juist de opkomende Spider-man kunnen gebruiken om de strijd een gezicht/masker te geven.

quote:
Ik heb trouwens ook gehoord dat Spider-Man zijn webshooters van Tony Stark zou krijgen. Dat zou ik echt enorm teleurstellend vinden.
Variatie op het Iron-Spider pak wat hij van Tony kreeg. Dat zou ik niet eens zo'n ramp vinden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157857966
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat zou ook het geval zijn geweest als ze wel al de gehele cast in de MCU hadden zitten. Of je kreeg een trilogie van lotr-proporties.
Ik heb hier wel eens over nagedacht met dezelfde vergelijking in gedachte. Verschil is echter dat het in het Marvel universum gaat over individuen die zo veel bekende achtergrond hebben, dat dit lastig te negeren valt. Verder heb je ook niet de mogelijkheid om makkelijk met een eenduidig CGI-leger een veldslag in beeld te brengen. En dan zijn er ook nog de productiekosten. Met alle effecten en het HD-tijdperk zou dat een veelvoud worden van wat LotR heeft gekost.

quote:
Omdat Spider-man zijn geheime identiteit opgeeft; in de MCU is er (nog) geen enkele held met een geheime identiteit om op te geven. Ze zouden juist de opkomende Spider-man kunnen gebruiken om de strijd een gezicht/masker te geven.
Spider-Man zit gewoon in deze film. Dus ze hadden hem natuurlijk kunnen teasen zonder het verhaal bekend te maken.
quote:
Variatie op het Iron-Spider pak wat hij van Tony kreeg. Dat zou ik niet eens zo'n ramp vinden.
Ik wel. Niet wanneer hij ooit een Iron Spider pak krijgt of wat andere hulpmiddelen, maar er is natuurlijk wel iets dat eigen is aan het character van Peter Parker, en dat is dat hij zelf ook een genie is die iets als een webshooter kan bouwen. Ik zou het zeer jammer vinden wanneer ze dit van hem wegnemen. Het is naast afdoen aan het character, ook een stukje onafhankelijkheid die je wegneemt.
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:09:23 #184
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_157860393
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Djoetma het volgende:
Verder heb je ook niet de mogelijkheid om makkelijk met een eenduidig CGI-leger een veldslag in beeld te brengen. En dan zijn er ook nog de productiekosten. Met alle effecten en het HD-tijdperk zou dat een veelvoud worden van wat LotR heeft gekost.
A-zitten slapen tijdens Age of Ultron?
B-Dat werd voorheen ook in "HD" gerenderd hoor, en als er iets met de kosten gebeurd dan is juist dat de prijs relatief lager wordt in verloop van tijd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_157872968
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:

A-zitten slapen tijdens Age of Ultron?
Daar is de vijand onzettend generaal. En het aantal helden is veel lager dan in Civil War voor komt.

quote:
B-Dat werd voorheen ook in "HD" gerenderd hoor
Het werd gemaakt voor een SD-publiek. Je ziet in de HD-iteratie dat die film die overgang niet goed door komt.
  zaterdag 28 november 2015 @ 08:40:28 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_157875846
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Daar is de vijand onzettend generaal. En het aantal helden is veel lager dan in Civil War voor komt.

[..]

Het werd gemaakt voor een SD-publiek. Je ziet in de HD-iteratie dat die film die overgang niet goed door komt.
Je hebt echt geen idee. Ok.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_157875887
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Djoetma het volgende:

Ik wel. Niet wanneer hij ooit een Iron Spider pak krijgt of wat andere hulpmiddelen, maar er is natuurlijk wel iets dat eigen is aan het character van Peter Parker, en dat is dat hij zelf ook een genie is die iets als een webshooter kan bouwen. Ik zou het zeer jammer vinden wanneer ze dit van hem wegnemen. Het is naast afdoen aan het character, ook een stukje onafhankelijkheid die je wegneemt.
Ik vond dat, persoonlijk, altijd het sufste aan Spider-Man. Een genie wat wel die webschieters kon bouwen, maar voor de rest als fotograaf voor de Bugle werkt. Had hem dan van meet af aan ergens als wetenschapper laten werken.
De oplossing in de films dat hij klieren ontwikkeld waar hij web mee schiet vond ik al een veel betere oplossing. Nu maar zien of dat Tony Stark-verhaal waar is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157877557
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Djoetma het volgende:

Ik wel. Niet wanneer hij ooit een Iron Spider pak krijgt of wat andere hulpmiddelen, maar er is natuurlijk wel iets dat eigen is aan het character van Peter Parker, en dat is dat hij zelf ook een genie is die iets als een webshooter kan bouwen. Ik zou het zeer jammer vinden wanneer ze dit van hem wegnemen. Het is naast afdoen aan het character, ook een stukje onafhankelijkheid die je wegneemt.
Plus, je maakt er zo'n ratjetoe van. In de strips sleutelt hij ze zelf in elkaar, in de film heeft ie ze van nature, en nu krijgt hij ze weer van Stark. Mja.
pi_157880096
quote:
2s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:54 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Aanslag waar Bucky de schuld van krijgt ipv opgeblazen school als aanleiding, dat is voor mij het grootste verschil met de comics, qua trailer.
Zo zal het verhaal inderdaad wel lopen. Ik denk dat Captain America, Black Widow en Falcon naar hem op zoek gaan en dat hij (Bucky) zich schuilhoudt voor de overheid, die hem wil arresteren na het gebeuren van The Winter Soldier. Er zal wel een internationaal opsporingsverzoek zijn uitgeroepen voor hem.

De film zal beginnen denk ik net de begrafenis scène van Peggy Carter en wat ditjes en datjes over het nieuwe The Avengers gebouw. Waarschijnlijk dan de politieke druk om elke superheld zich te laten registreren na de gebeurtenissen van Age of Ultron. Tony voelt zich het meest schuldig en tekent, Captain America weigert.

Bucky zal opgespoord worden en daar in die kelder/garage aangetroffen worden. Captain America en Falcon bellen Ant-Man omdat ze hem nodig hebben om Tony Stark af te luisteren. Daarom brengen ze hem 'als nieuw lid' naar het Avengers gebouw. Ze horen zijn plannen (die van Tony) en dat krijgt Bucky ook te horen die boos is op de plannen.

Captain, Black Widow en Falcon zullen op een geheime missie gaan om Bucky te vinden, nadat hij een aanslag heeft gepleegd tijdens een congress over de Act. Ook de overheid en Tony Stark gaan naar hem op zoek. Dit leidt ze naar Zuid-Amerika waar ze Bucky aantreffen. De overheid vermoedt al dat Steve meer weet en huurt Crossbones in, omdat hij Captain America al haat, om hem te grijpen. Dat gaat natuurlijk mis op die Afrikaanse markt. Crossbones verliest en ze ontsnappen. De aanslag zorgt ervoor dat de politieke spanningen nog verder oplopen en ook de spanningen tussen The Avengers onderling lopen op, omdat de groep verdeeld raakt over de vraag wat ze met Bucky moeten doen. Black Widow loopt als spion over naar team Tony. In een overheidsgebouw worden Steve en Falcon uitgebreid ondervraagd, nadat ze hun spullen hebben afgestaan.

De Act komt uitgebreid in de internationale media. Ook Black Panther krijgt dit te horen en komt verhaal halen, aangezien hij al woedend is op The Avengers na wat ze zijn thuisland hebben aangedaan. Stark weet hem te overtuigen en wijst erop dat hij zulke internationale gebeurtenissen kan voorkomen door samen te werken met de overheid. Ook krijgt hij een tip binnen over een onbekende superheld in New York: het blijkt Spider-Man te zijn die Tony opspoort. Hij gaat langst in zijn appartement en ontmoet zijn tante. Tony vertelt dat hij zich kalm moet houden.

Bucky vlucht naar Berlijn en daar wordt hij ontdekt door Captain America. De overheid weet echter waar hij is en er volgt een politie inval. Ze ontsnappen. Als ze terug willen gaan naar Amerika, worden ze tegengehouden op het vliegveld van Berlijn door Black Panther. Een groot slagveld volgt als ook de rest van team Tony meekomt. War Machine wordt getroffen en overleeft het niet. Een reden voor Tony om wraak te nemen op Team Cap. Een zoektocht volgt als de groep ontsnapt. Ook de overheid gaat vraagtekens stellen bij Stark.

In een besneeuwd gebied vechten Captain America en Bucky tegen Tony Stark/Iron Man. Tony heeft ze daar naartoe gelokt na een tip van Baron Zemo en zijn mogelijke geschiedenis met Captain America tijdens de Tweede Wereldoorlog (flashback scène). Zemo blijkt er echter niet te zijn. Tony probeert Cap door psychologische trucs over zijn verleden te kleineren, maar Cap en Bucky vechten terug. Ze winnen en Tony wordt gevangen gehouden. Tot dat de groep elkaar nodig heeft als er een nieuwe vijand opduikt: The Red Hulk (general Ross is al eerder in de film te zien als militair gezagsvoerder bij de onderhandelingen over de act).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2015 15:06:02 ]
pi_157882872
jij werkt bij marvel zeker :D
pi_157889479
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 november 2015 08:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee. Ok.
Makkelijk gezegd wanneer je niet eens je punt weet te maken.
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:44:21 #192
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_157889895
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef Djoetma het volgende:
Daar is de vijand onzettend generaal. En het aantal helden is veel lager dan in Civil War voor komt.

Het werd gemaakt voor een SD-publiek. Je ziet in de HD-iteratie dat die film die overgang niet goed door komt.
Wut. De SFX van LOTR is gewoon gemastered in 2K en televisieseries trekken tegenwoordig de crowdsims al in 4K uit een cornflakesdoos.
Ik ga naar huis.
pi_157890874
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wut. De SFX van LOTR is gewoon gemastered in 2K en televisieseries trekken tegenwoordig de crowdsims al in 4K uit een cornflakesdoos.
LotR ziet er in HD gewoon onzettend nep uit, dat is het punt. CGI, decorstukken, greenscreen, het is allemaal ontzettend makkelijk te onderscheiden.

In series gaat het vooral om CGI, maar ook wat je bijv. in The Flash (waar ze nog redelijk slim zijn met het toepassen van de CGI) of GoT ziet voldoet gewoon niet aan wat een high budget film toegepast zou worden.
  zondag 29 november 2015 @ 00:24:00 #194
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_157892531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:22 schreef Djoetma het volgende:

[..]

LotR ziet er in HD gewoon onzettend nep uit, dat is het punt. CGI, decorstukken, greenscreen, het is allemaal ontzettend makkelijk te onderscheiden.

In series gaat het vooral om CGI, maar ook wat je bijv. in The Flash (waar ze nog redelijk slim zijn met het toepassen van de CGI) of GoT ziet voldoet gewoon niet aan wat een high budget film toegepast zou worden.
Je weet dat je appels en peren aan het vergelijken bent he?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_157892699
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2015 00:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je weet dat je appels en peren aan het vergelijken bent he?
Het gaat erom dat het een flink budget vergt in deze tijd (en een hoop creatief talent), veel groter dan LotR om een dergelijk slagveld goed in beeld te brengen op een manier dat deze inderdaad als episch in het geheugen gegrift wordt (dus niet dat het als een soort van CGI-fest over komt, of een soort van tekenfilm, een fout die bijv. in Star Trek 12 gemaakt is). En dan had men bij LotR nog het voordeel dat ze eenheden konden gebruiken die op elkaar lijken (en dus makkelijk middels CGI groepen eenheden konden vergroten). Veel unieke characters met eigen pakken, krachten, etc. zijn al lastig op een goede manier in beeld te brengen. In een epische strijd waarin er een hoop aan de hand is en ze qua stijl nog steeds als individuen moeten vechten, is ontzettend lastig. Dat is het enige wat ik gezegd heb.
  zondag 29 november 2015 @ 08:43:33 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_157894690
Je valt in herhaling maar blijft totale onzin verkopen. En ik herhaal: Age of Ultron niet gezien? Één groot cgi-fest, totaal geen episch gevoel daardoor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 29 november 2015 @ 12:56:40 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_157897397
Ga toch lekker Days of Heaven kijken jonges
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 28 december 2015 @ 18:35:29 #198
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_158608934
Captain America: Civil War zit in de eindfase van de productie, maar Dr. Strange die begin november uitkomt zit net in het begin daarvan. De eerste afbeelding van Cumberbatch als Dr. Strange is vandaag vrijgegeven.



Het voldoet in ieder geval al aan aan mijn verwachtingen :)

edit: excuses, op EW zelf staan ook nog foto's :D http://www.ew.com/gallery/marvel-doctor-strange-photos. http://www.ew.com/gallery/marvel-doctor-strange-photos

Concept Art:


de rest onder een spoiler ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 58% gewijzigd door Sinister-D- op 28-12-2015 18:41:01 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_158609668
Geweldig dat ze gewoon voor de klassieke Strange look gaan incl cape :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 28 december 2015 @ 19:34:38 #200
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158611368
Jammer van die random riemen om zijn middel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 december 2015 @ 20:07:49 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158612754
Ziet er tof heb zin in volgend jaar Gambit Deadpool en Xmen uit de supereeks en dan ook nog strange als toetje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 28 december 2015 @ 20:15:51 #202
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_158613098
Gambit? Die is toch stilzwijgend gestorven omdat zowel de regisseur als die "dinges" Tatum eruit gestapt zijn?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 28 december 2015 @ 23:48:28 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158622433
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 20:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Gambit? Die is toch stilzwijgend gestorven omdat zowel de regisseur als die "dinges" Tatum eruit gestapt zijn?
En weer niet, right?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158628735
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer van die random riemen om zijn middel.
waar sommige mensen zich al niet aan kunnen storen :D
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 december 2015 @ 12:05:02 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158630431
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:43:23 #206
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160572758

[Screaming fan mode]oh my god! oh my god! oh my god! oh my god! :9~ :9~ :9~ :@[/screaming fan mode]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_160572777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef Sinister-D- het volgende:

[Screaming fan mode]oh my god! oh my god! oh my god! oh my god! :9~ :9~ :9~ :@[/screaming fan mode]
Ik wilde hem net hier plaatsen :D

Spidey op het eind _O_
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:55:00 #208
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_160573103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik wilde hem net hier plaatsen :D

Spidey op het eind _O_
Zn pakkie is wel iets te CGI.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:01:15 #209
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160573275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Zn pakkie is wel iets te CGI.
nog niet het eindproduct hè.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:07:50 #210
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160573436
High res shots van spidey?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160573569
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Zn pakkie is wel iets te CGI.
Vind dit juist veel toffer dan zijn oude pakken.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:18:09 #212
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_160573769
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Vind dit juist veel toffer dan zijn oude pakken.
Zn oogjes zijn wel leuk <3
pi_160574444
Heerlijke trailer. Zin in volgende maand.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:38:57 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160577036
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Vind dit juist veel toffer dan zijn oude pakken.
Ik wacht nog even. Geanimeerde ogen verlagen iig het Power Ranger effect. Maar ik vond niks mis met de oude pakken eigenlijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160584490
Mja dit deden we vroeger op het schoolplein ook.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:51:07 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160584548
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 08:44 schreef Deckard het volgende:
Mja dit deden we vroeger op het schoolplein ook.
Zeiken?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160588892
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 08:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zeiken?
Nee een beetje van die cliche werk. Als groepjes tegenover elkaar staan en dan urenlang lullen wie de beste is. En dat er dan zomaar iemand uit het niets komt om dan iets 'slims' te zeggen zoals spidey in dit verhaal.
Het is echt steeds meer en meer pijnlijker hoe dit voor mensen zonder enige vorm van fantasie en diepgang is.
pi_160588906
Of laat ik het zo zeggen, ik heb plaatsvervangende schaamte als ik naar zo'n trailer kijk.
pi_160589377
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:06 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nee een beetje van die cliche werk. Als groepjes tegenover elkaar staan en dan urenlang lullen wie de beste is. En dat er dan zomaar iemand uit het niets komt om dan iets 'slims' te zeggen zoals spidey in dit verhaal.
Het is echt steeds meer en meer pijnlijker hoe dit voor mensen zonder enige vorm van fantasie en diepgang is.
Maarja, het verhaal is toch gewoon gebaseerd op de comic? Dan weet je toch waar deze film uiteindelijk op uit zal draaien?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 maart 2016 @ 13:53:07 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160589655
Spider-man ziet er niet uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_160590085
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:06 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nee een beetje van die cliche werk. Als groepjes tegenover elkaar staan en dan urenlang lullen wie de beste is. En dat er dan zomaar iemand uit het niets komt om dan iets 'slims' te zeggen zoals spidey in dit verhaal.
Het is echt steeds meer en meer pijnlijker hoe dit voor mensen zonder enige vorm van fantasie en diepgang is.
Verwacht je een soort van Spotlight of zo?

Dit is een entertainment film waar mensen naartoe gaan voor de coolie actie... niks meer.

Als je iets orgiginelers wil kijk dan Deadpool, Guardians of wacht op Doctor Strange.

[ Bericht 5% gewijzigd door studentje7.1 op 11-03-2016 15:34:52 ]
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:45:22 #222
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160595230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:07 schreef Deckard het volgende:
Of laat ik het zo zeggen, ik heb plaatsvervangende schaamte als ik naar zo'n trailer kijk.
De glans is er bij Marvel wel aan het af gaan iig, het is leuk voor de fans die graag hun stripboeken zo getrouw mogelijk willen zien maar ik ben niet zo'n fan, ik wil gewoon leuke verhalen met de personages. Ik hoop dat Batman vs Superman dat betreft ook niet teveel leunt op de strip, al vrees ik het ergste.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:47:42 #223
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_160696155
Moest hardop lachen :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 20 maart 2016 @ 21:32:11 #224
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_160822313
Batman vs Superman.
Wil ik graag in IMAX zien.
Maar waarom krijg ik daar overal gratis :r 3D :r bij?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 21 maart 2016 @ 09:39:01 #225
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160828890
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Ringo het volgende:
Batman vs Superman.
Wil ik graag in IMAX zien.
Maar waarom krijg ik daar overal gratis :r 3D :r bij?
A-DC
B-brengt meer geld op tegen geringe meerkosten en mensen komen toch wel.

Ik was met liefde en plezier naar de 2D variant gegaan maar nergens te vinden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 21 maart 2016 @ 12:38:03 #226
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160831552
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

De glans is er bij Marvel wel aan het af gaan iig, het is leuk voor de fans die graag hun stripboeken zo getrouw mogelijk willen zien maar ik ben niet zo'n fan, ik wil gewoon leuke verhalen met de personages. Ik hoop dat Batman vs Superman dat betreft ook niet teveel leunt op de strip, al vrees ik het ergste.
We zullen het vanzelf merken aan de opbrengsten of dat de glans verdwijnt voor de doorsneekijker. :)
De films kenmerken zich, naast de superkrachten en helden en zo, m.i. door het volgende:
- vette actie
- aantrekkelijk beeld en geluid
- charismatische acteurs

Mensen blijven dat leuk vinden maar misschien dat die WOW-factor wel een beetje verdwijnt als ze niet verrassen en dat dit zich gaat wreken? Van mij hoeven de stripboeken niet zo getrouw mogelijk gevolgd te worden, het is mij eender.
Hoe dan ook is het knap van Marvel en de andere mensen die hierachter zitten dat ze dit genre populair hebben gemaakt nadat het zo lang niet-mainstream was. Ik heb trouwens bijna al die films gezien, alleen Guardian of the Galaxy moet ik nog eens bekijken. :@
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 13 april 2016 @ 06:30:44 #227
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161393100
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_161393305
quote:
Ziet er uit als een goedkope B-film. Ik had hier zo'n compleet ander beeld bij...
  woensdag 13 april 2016 @ 08:55:21 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_161393831
Ik heb dr wel weer zin in noet ik bekennen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_161393898
Ik vind het een beetje 'Batman Begins meets Inception' als ik zo de eerste trailer bekijk.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2016 @ 09:06:51 #231
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_161393974
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 07:37 schreef Unites het volgende:

[..]

Ziet er uit als een goedkope B-film. Ik had hier zo'n compleet ander beeld bij...
Het is in de Marvel universe dan ook een beetje een B-list character.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 13 april 2016 @ 09:39:41 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161394430
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:06 schreef Tokus het volgende:

[..]

Het is in de Marvel universe dan ook een beetje een B-list character.
Dat was Iron Man voor 2008 ook....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_161396095
quote:
12s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat was Iron Man voor 2008 ook....
Dat is waar.

Maar ik weet niet... die trailer ziet er zo anders uit dan ik had verwacht. Ik had echt iets 'magisch' verwacht. Ben verder ook niet echt bekend met het personage hoor, maar goed...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2016 @ 11:56:41 #234
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_161396636
quote:
12s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat was Iron Man voor 2008 ook....
maar Dr. Strange is nooit een a-lister geweest, Iron Man wel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 13 april 2016 @ 14:24:43 #235
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161399595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:56 schreef Tokus het volgende:

[..]

maar Dr. Strange is nooit een a-lister geweest, Iron Man wel.
Waarom is Iron Man wel een a-lister en Dr. Strange niet?
wooblabalurg
pi_161399962
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 07:37 schreef Unites het volgende:

[..]

Ziet er uit als een goedkope B-film. Ik had hier zo'n compleet ander beeld bij...
Sinds wanneer geeft een trailer een goed beeld van de film? :)

quote:
12s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat was Iron Man voor 2008 ook....
Touché!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 13 april 2016 @ 15:11:20 #237
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161400423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:56 schreef Tokus het volgende:

[..]

maar Dr. Strange is nooit een a-lister geweest, Iron Man wel.
zoals ik al: na 2008. De film heeft 'm een enorme boost gegeven.
Zelfde met Gaurdians of the Galaxy, dat was zelfs een onbekend kliekje. Ik zeg niet dat het een zekerheid is met Strange, maar als de trend zich voortzet.....
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Waarom is Iron Man wel een a-lister en Dr. Strange niet?
bekendheid en populariteit maken een karakter a-list. Spider-man, Hulk, Wolverine, 3 namen (uit de Marvel stal) die iedereen wel kent. Iron Man was B-list, nu "gestegen" en Dr. Strange zelfs c-list.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2016 @ 15:16:47 #238
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_161400529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:11 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

zoals ik al: na 2008. De film heeft 'm een enorme boost gegeven.
Zelfde met Gaurdians of the Galaxy, dat was zelfs een onbekend kliekje. Ik zeg niet dat het een zekerheid is met Strange, maar als de trend zich voortzet.....

[..]

bekendheid en populariteit maken een karakter a-list. Spider-man, Hulk, Wolverine, 3 namen (uit de Marvel stal) die iedereen wel kent. Iron Man was B-list, nu "gestegen" en Dr. Strange zelfs c-list.
ook voor de film was Iron Man een van de bekenden uit de Marvel-stal (wat vooral in de VS een stuk bekender is dan hier). Thor, Cap, Hulk en Iron Man zijn zo'n beetje de vaste Avengers-groep.
Maar goed, van die vier delft hij wel het onderspit qua bekendheid.

en zoals je zegt, Doctor Strange is zo'n geval als de Guardians Of The Galaxy, populair onder een klein groepje, daarbuiten echt een heel stuk minder (of echt onbekend).
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2016 @ 16:19:55 #239
159915 -Menn0-
MNO
pi_161401885
Ik denk dat het een gevalletje "save the best for last is" qua trailer. Dat ze even wachten met alle magie laten zien.

Of naja dat hoop ik.
,,/
  woensdag 13 april 2016 @ 16:54:47 #240
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_161402689
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Waarom is Iron Man wel een a-lister en Dr. Strange niet?
Omdat Iron Man 50 jaar aan een stuk een eigen reeks heeft gehad, dat gebeurt alleen als het verkoopt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_161404014
Dit. Ironman is qua bekendheid, uitstraling en populariteit in een andere klasse dan Strange. Ook voor 2008. Hij mag dan geen Spiderman of Hulk zijn, hij stond wel een end boven Strange.
  woensdag 13 april 2016 @ 18:01:19 #242
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_161404401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:19 schreef -Menn0- het volgende:
Ik denk dat het een gevalletje "save the best for last is" qua trailer. Dat ze even wachten met alle magie laten zien.

Of naja dat hoop ik.
En sowieso, de opnames zijn nog maar een week afgerond. Alsof ze nu al veel cgi-intensieve (lees "magische") beelden kunnen laten zien. Voor een teaser vind ik het er al heel gelikt uitzien! Ben benieuwd :)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 april 2016 @ 18:05:19 #243
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_161404460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:56 schreef Tokus het volgende:

[..]

maar Dr. Strange is nooit een a-lister geweest, Iron Man wel.
Hey ik heb hier nog comics van de verdedigers liggen!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 april 2016 @ 14:08:13 #244
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161423572
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hey ik heb hier nog comics van de verdedigers liggen!
Was hij daar wel A-lister?
wooblabalurg
pi_161484701
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:19 schreef -Menn0- het volgende:
Ik denk dat het een gevalletje "save the best for last is" qua trailer. Dat ze even wachten met alle magie laten zien.

Of naja dat hoop ik.
Dat lijkt me logisch, dit is de eerste teaser - nog niet eens een trailer.

Ik heb er in ieder geval weer zin in. :)
  zondag 17 april 2016 @ 07:00:03 #246
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_161484762
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:08 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Was hij daar wel A-lister?
Defenders was een b-serie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 24 april 2016 @ 00:09:06 #247
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_161663168
Inhumans dus geschrapt. Ik vraag me af of ze daar ooit nog terug mee zullen doorgaan. Zoniet maakt het Agents of SHIELD zowaar nóg irrelevanter dan het al is.

Stiekem is het hopen dat Marvel Fantastic Four terug heeft en dat in de plek zet. Fox heeft toestemming gekregen om New Mutants te maken, ik verwacht dat Marvel daar toch iets voor in de plaats heeft gevraagd. Al is dat misschien niet de FF, maar enkel de Silver Surfer of zo. Of Galactus. Of Doctor Doom. Of Skrulls.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_161769185
Captain America Civil War... nagenoeg perfecte actiefilm. Review komt later, want op dit moment kan ik geen minpunt bedenken.

Batman v Superman mag eigenlijk niet eens in hetzelfde gesprek genoemd worden. Civil War laat Bat v Superman zien hoe je wel een goede, coherente, spannende film met gave actie maakt.

Over Spiderman... ik vind alle 5 de spiderman films tot nu toe kut. Ik heb de character nooit leuk gevonden. Na deze film gezien te hebben kan ik niet wachten tot Spiderman Homecoming. Marvel zet echt een geweldige Spiderman neer.
pi_161775747
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:51 schreef studentje7.1 het volgende:
Captain America Civil War... nagenoeg perfecte actiefilm. Review komt later, want op dit moment kan ik geen minpunt bedenken.

Batman v Superman mag eigenlijk niet eens in hetzelfde gesprek genoemd worden. Civil War laat Bat v Superman zien hoe je wel een goede, coherente, spannende film met gave actie maakt.

Over Spiderman... ik vind alle 5 de spiderman films tot nu toe kut. Ik heb de character nooit leuk gevonden. Na deze film gezien te hebben kan ik niet wachten tot Spiderman Homecoming. Marvel zet echt een geweldige Spiderman neer.
Er ontbrak een duidelijk verhaal in Captain America 's Civil War. Feitelijk is het een verkapte Avenger film waar ze gemakshalve nog wat superhelden bij hebben geplaatst die al eerder een eigen film hadden, zoals Antman.

Dan die introductie van de nieuwe Spiderman. Hoe slagen ze erin om hem telkens slechter af te beelden? Nu als schooljongen. Het kostuum deed niet onder dan dat van de eerste Spidermanfilm uit de jaren zeventig. De volgende Spidermanfilm zal ongetwijfeld een tiener-movie zijn. Hoe kunnen ze mijn jeugdheld zo verkrachten?

Dan telkens die humorvolle irritante grapjes die je steeds uit het verhaal halen. Een superheldenfilm moet een actiefilm zijn en geen verkapte lachfilm. Iets waar Batman versus Superman qua niveau veel beter uitstak. Daar zat een opbouwende verhaallijn in met goed gespeelde karakters. In deze film blijven veel karakters karakterloos. Een herhaling van hetzelfde.

De actieshots waren natuurlijk weer om te smullen, maar nogmaals ik miste een tegenstander in deze film. Het bleef een bekend onderonsje van wat al geweest is. Jammer, ik had me er iets meer van voorgesteld.
  Admin donderdag 28 april 2016 @ 15:06:56 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161776305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Elzies het volgende:

Dan die introductie van de nieuwe Spiderman. Hoe slagen ze erin om hem telkens slechter af te beelden? Nu als schooljongen.



Maguire en Garfield waren ook 'schooljongens'. De verwarring zit 'm misschien in het feit dat de acteurs veel te oud waren om als scholier geloofwaardig te zijn. De casting van Tom Holland is juist verfrissend: hij is 19 en speelt iemand van 15. Eindelijk eens zoals het, volgens velen, hoort.
quote:
Dan telkens die humorvolle irritante grapjes die je steeds uit het verhaal halen. Een superheldenfilm moet een actiefilm zijn en geen verkapte lachfilm.
Ik vind dat Civil War dat juist heel goed doet. Geen flauwe grapjes die de sfeer verpesten, zoals in Age of Ultron, of een film die de hele tijd komisch is, zoals Ant-Man, maar gewoon een 'serieus' verhaal met eerlijke emoties.
quote:
In deze film blijven veel karakters karakterloos. Een herhaling van hetzelfde.
Dat vind ik ook niet echt. Er zit ontwikkeling in de band tussen Rogers en Barnes, Rogers en Wilson, zelfs Rogers en (Sharon) Carter.
quote:
De actieshots waren natuurlijk weer om te smullen, maar nogmaals ik miste een tegenstander in deze film. Het bleef een bekend onderonsje van wat al geweest is. Jammer, ik had me er iets meer van voorgesteld.
De tegenstander was 'elkaar', maar eigenlijk natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds gisteren staat overigens de FOK!review op de site: Captain America: Civil War
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161778056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:06 schreef Breuls het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maguire en Garfield waren ook 'schooljongens'. De verwarring zit 'm misschien in het feit dat de acteurs veel te oud waren om als scholier geloofwaardig te zijn. De casting van Tom Holland is juist verfrissend: hij is 19 en speelt iemand van 15. Eindelijk eens zoals het, volgens velen, hoort.

[..]

Ik vind dat Civil War dat juist heel goed doet. Geen flauwe grapjes die de sfeer verpesten, zoals in Age of Ultron, of een film die de hele tijd komisch is, zoals Ant-Man, maar gewoon een 'serieus' verhaal met eerlijke emoties.

[..]

Dat vind ik ook niet echt. Er zit ontwikkeling in de band tussen Rogers en Barnes, Rogers en Wilson, zelfs Rogers en (Sharon) Carter.

[..]

De tegenstander was 'elkaar', maar eigenlijk natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds gisteren staat overigens de FOK!review op de site: Captain America: Civil War
Laat ik voorop stellen dat ik het geen slechte film vond. Ik had er simpelweg meer van verwacht, zeker gezien de recensies. Ik wil ook best positieve punten benoemen. De 3-D uitvoering kwam in deze film binnen de bioscoopervaring eindelijk weer eens tot zijn recht. Want veel zogenaamde 3-D films zijn feitelijk een verkapte manier om de ticketprijs wat omhoog te schroeven. Hier zaten prachtige shots tussen die je als toeschouwer een werkelijk een realistisch gevoel gaven .

Grootste tegenvaller blijf ik het verhaal vinden. Waar the Winter Soldier een goed en prachtig verhaal bood met een interessant personage kwam datzelfde personage (Bucky) binnen deze film wat magertjes uit de verf. Ook werd de verhaallijn over soortgelijke soldaten ineens afgekapt terwijl ik een mooi slotgevecht had verwacht. Dit slotgevecht was natuurlijk ook een interessant gevecht, maar niet wat ik ervan had verwacht. Het zat niet op het niveau van de vorige film of bij het gevecht tussen de Hulk en Iron Man, die mijnsinziens veel spectaculairder werd weergegeven. Ik vond het personage Antman wel sterk uit de verf komen, net zoals het personage van the Black Panther.

We zullen zien of Tom Holland bij de volgende Spiderman-movie zijn talenten waarmaakt. Grappig was hij in deze film in ieder geval wel, dat moet ik nageven. Maar zoals aangekondigd zal de volgende Spiderman-movie meer gericht zijn op een jonger publiek.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 april 2016 @ 17:46:38 #252
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_161779817
Guess who dose show up in the new x-men movie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_161791338
Net Civil War gezien, wat een fucking toffe film! Team Cap! Spider-Man was echt tof!
pi_161792182
Iemand het filmpje na de credits gezien?
pi_161792235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:54 schreef Jaytje07 het volgende:
Net Civil War gezien, wat een fucking toffe film! Team Cap! Spider-Man was echt tof!
Spider-man stal echt compleet de show voor mij. In 30 minuten ofzo heeft Marvel imo al de definitieve Spider-man neer gezet.
  vrijdag 29 april 2016 @ 01:24:59 #256
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_161792566
Minpuntje vond ik wel dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin vrijdag 29 april 2016 @ 06:51:49 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161792909
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2016 01:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Minpuntje vond ik wel dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161792965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Panther komt voor Infinity War.

Verder helemaal mee eens, best grote gevolgen juist.
pi_161792980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef Elzies het volgende:

[..]


verhaallijn over soortgelijke soldaten ineens afgekapt terwijl ik een mooi slotgevecht had verwacht. Dit slotgevecht was natuurlijk ook een interessant gevecht, maar niet wat ik ervan had verwacht. Het zat niet op het niveau van de vorige film of bij het gevecht tussen de Hulk en Iron Man,

We zullen zien of Tom Holland bij de volgende Spiderman-movie zijn talenten waarmaakt. Grappig was hij in deze film in ieder geval wel, dat moet ik nageven. Maar zoals aangekondigd zal de volgende Spiderman-movie meer gericht zijn op een jonger publiek.
Het slotgevecht zat niet op niveau van andere films? De airport scene alleen al is het beste gevecht van alle superhelden films tot nu toe, Marvel en DC. Er is niks in Winter Soldier of Age of Ultron wat ook maar in de buurt komt.

Persoonlijk over Spiderman.... ik heb alle 5 de Spiderman films gezien en mijn mening varieert van onverschilligheid tog haat wat die films betreft.
Dit is de eerste keer dat ik Spiderman sterk vind worden neergezet. Perfecte casting, zijn powers en humor worden geniaal neergezet. Kan niet wachten op Homecoming.
  Admin vrijdag 29 april 2016 @ 07:18:28 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161792985
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:12 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Black Panther komt voor Infinity War.

Verder helemaal mee eens, best grote gevolgen juist.
Ah, inderdaad. Ik ben in de war met iets anders. In dat geval klopt een deel van wat ik zeg misschien toch wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161793007
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er ontbrak een duidelijk verhaal in Captain America 's Civil War. Feitelijk is het een verkapte Avenger film waar ze gemakshalve nog wat superhelden bij hebben geplaatst die al eerder een eigen film hadden, zoals Antman.

Dan die introductie van de nieuwe Spiderman. Hoe slagen ze erin om hem telkens slechter af te beelden? Nu als schooljongen. Het kostuum deed niet onder dan dat van de eerste Spidermanfilm uit de jaren zeventig. De volgende Spidermanfilm zal ongetwijfeld een tiener-movie zijn. Hoe kunnen ze mijn jeugdheld zo verkrachten?

Dan telkens die humorvolle irritante grapjes die je steeds uit het verhaal halen. Een superheldenfilm moet een actiefilm zijn en geen verkapte lachfilm. Iets waar Batman versus Superman qua niveau veel beter uitstak. Daar zat een opbouwende verhaallijn in met goed gespeelde karakters. In deze film blijven veel karakters karakterloos. Een herhaling van hetzelfde.

De actieshots waren natuurlijk weer om te smullen, maar nogmaals ik miste een tegenstander in deze film. Het bleef een bekend onderonsje van wat al geweest is. Jammer, ik had me er iets meer van voorgesteld.
Er zat een heel duidelijk verhaal in. Een verhaal waar alles van de laatste films in terug kwam. Als jij het geen duidelijk verhaal vindt ligt dat eerder aan jezelf. De beide kanten van het conflict worden sympathiek neergezet en je snapt waarom de personages denken zoals ze denken.

Spiderman verkracht? Waar heb je het over. Dit is de eerste keer, na 5 *** Spiderman films dat die zoals het hoort wordt neergezet. Hij hoort een wise ass tiener te zijn. Zijn krachten zijn ook heel mooi neergezet. By far de beste Spider Man tot nu toe! 1 van de hoogtepunten van deze film.

In Batman v Superman zat een opbouwend verhaal in met goed gespeelde characters? Dude wat heb je gerookt? Jij vindt het verhaal van Civil War onduidelijk maar in Bat v Sup zat een duidelijk verhaal? Our mother's name is Marta :P ... Doomsday.... Jesse Eisenberg...
Batman v Superman is een onsamenhangende, vreugdeloze piece of shit waar je 50% van de tijd niet eens begrijpt wat er gebeurt vanwege al de CGI destructie porno overload.

Jij miste een tegenstander in deze film? Al die superhelden lopen heel die film tegen elkaar te vechten (voor het eerst), welke tegenstander heb je nog in godsnaam nodig...
pi_161793012
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:47 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Spider-man stal echt compleet de show voor mij. In 30 minuten ofzo heeft Marvel imo al de definitieve Spider-man neer gezet.
Helemaal mee eens
  vrijdag 29 april 2016 @ 07:28:21 #263
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_161793013
Studentje vindt BvS te moeilijk en is daardoor zuur. Maar dat gevecht gaat niemand winnen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_161793049
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Studentje vindt BvS te moeilijk en is daardoor zuur. Maar dat gevecht gaat niemand winnen.
Skull-Splitter is niet snugger genoeg om de 100 plotholes, slecht script en lui destructieporno in Batman v Superman te zien en zich daaraan te irriteren.

Ach ja het grote filmpubliek ziet het gelukkig wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door studentje7.1 op 29-04-2016 08:11:47 ]
  Admin vrijdag 29 april 2016 @ 07:41:22 #265
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161793071
Het lijkt me niet constructief om elkaar te gaan veroordelen om wat je van een film vindt, dus maak het nou gewoon even niet persoonlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:36:38 #266
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_161793378
kans dat wij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan zien wordt nu wel groter

[ Bericht 0% gewijzigd door KingRadler op 29-04-2016 08:48:30 ]
  Admin vrijdag 29 april 2016 @ 08:40:08 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161793398
Wordt.

En dat weet ik niet; da's toch een dingetje uit de Civil War-comic en de volgende keer dat we hem zien is dat verhaal niet meer aan de gang. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:48:37 #268
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_161793482
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:40 schreef Breuls het volgende:
Wordt.

En dat weet ik niet; da's toch een dingetje uit de Civil War-comic en de volgende keer dat we hem zien is dat verhaal niet meer aan de gang. :)
aangepast, gaan ze Nova ook nog introduceren in nieuwe Spiderman. Ben benieuwd
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:06:14 #269
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_161793654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_161793924
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:25 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Er zat een heel duidelijk verhaal in. Een verhaal waar alles van de laatste films in terug kwam. Als jij het geen duidelijk verhaal vindt ligt dat eerder aan jezelf. De beide kanten van het conflict worden sympathiek neergezet en je snapt waarom de personages denken zoals ze denken.

Spiderman verkracht? Waar heb je het over. Dit is de eerste keer, na 5 *** Spiderman films dat die zoals het hoort wordt neergezet. Hij hoort een wise ass tiener te zijn. Zijn krachten zijn ook heel mooi neergezet. By far de beste Spider Man tot nu toe! 1 van de hoogtepunten van deze film.

In Batman v Superman zat een opbouwend verhaal in met goed gespeelde characters? Dude wat heb je gerookt? Jij vindt het verhaal van Civil War onduidelijk maar in Bat v Sup zat een duidelijk verhaal? Our mother's name is Marta :P ... Doomsday.... Jesse Eisenberg...
Batman v Superman is een onsamenhangende, vreugdeloze piece of shit waar je 50% van de tijd niet eens begrijpt wat er gebeurt vanwege al de CGI destructie porno overload.

Jij miste een tegenstander in deze film? Al die superhelden lopen heel die film tegen elkaar te vechten (voor het eerst), welke tegenstander heb je nog in godsnaam nodig...
Het hele verhaal over de andere winter-soldiers wordt volledig afgebroken en vervangen door een zwak en wraakzuchtig plan van één man die zijn familie is verloren als gevolg van een gevecht door de Avengers. Waarom deze andere winter-soldiers introduceren, een einde erna toe werken om daar vervolgens helemaal niets mee te doen? In plaats daarvan een jankende wraakzuchtige man eindigend op een berg die zelfmoord wil plegen? Nogal een slappe plot. Net als die scene waarin een niet bestaand 'derde' persoon in detail de moord op de ouders van Tony Stark filmt. De vecht scene tussen Captain America, Bucky en Iron Man viel toch in het niet bij het legendarische vecht scene tussen de Hulk en Iron Man bij de vorige Avenger film?

Toegegeven, de vecht scene tussen Avenger leden op dat vliegveld was goed neergezet. Daar kwamen de skills van de geïntroduceerde Spiderman mooi naar voren toe. (hoewel zijn afwijkende pak een gruwel was tussen de andere pakken van de helden) Maar zo jong. Kom op! Peter Parker is in de comics weliswaar student, maar ook fotograaf en iemand die relaties aangaat. Dit is een kind, een brugpieper. Ook zijn tante is binnen de comics geen begin dertiger met een aantrekkelijke kop maar een vijftiger.

Het kwam mij over als een herhalingsoefening, veel van hetzelfde. Waar Batman versus Superman uitblonk in een goed neergezet verhaal met uitstekende vertolkte karakters vond ik veel karakters in deze film juist karakterloos. Dezelfde oneliners, grappig bedoeld maar die je steeds uit het verhaal halen. Dat is jammer, want technisch bezien zou je zulke mooie superheldenfilms kunnen neerzetten. We zagen dat ook bij de versies van de Fantastic Four, de vorige Spidermanreeks. Ik weet nu al wat de volgende Spidermanfilm wordt. Een puberfeestje vol grollen en grappen. Kortom, het wordt een beetje een herhalingsoefening van hetzelfde.

Durf eens een andere koers aan, zoals we zagen bij Batman versus Superman. Een iets wat donkere en andere vertoning van onze helden. Niet de standaard Batman, maar een iets wat oudere versie van hemzelf, verbitterd en gehard. Waar twee kanten van Superman wordt belicht, niet alleen zijn goede kant. En om hem vervolgens te laten sterven. Waanzinnig goed en gewaagd.

Overigens kwam het onderliggende thema van beide films (de hoeveelheid doden en materiële schade die de gevechten tussen superhelden en super schurken veroorzaken) opmerkelijk met elkaar overeen. Nogmaals, ik vond Civil War zeker geen slechte film, maar wil je de superheldenreeks uitdagend houden dan is er werk aan de winkel. Want dan krijg je een herhaling van films die veel teveel op elkaar lijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elzies op 29-04-2016 09:39:42 ]
pi_161795381
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:33 schreef Elzies het volgende:

[..]

Batman V Superman vervalt juist volledig in cliche door de superhelden aan het eind samen te laten werken tegen Doomsday. Het zou ook in die film juist beter zijn geweest als het juist meer zou gaan om de onderlinge strijd tussen de twee superhelden. Bij Civil War staat dan ook die onderlinge strijd veel meer centraal. Zemo speelt daarbij een belangrijke rol.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens heb je het erover dat de film voelt als een herhalingsoefening maar vervolgens klaag je wel over het feit dat Spiderman anders wordt neergezet dan in de eerdere comic verfilmingen. Dat is mijn inziens juist positief. Ze proberen juist iets anders (en met succes) dan in de voorgaande films.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 29 april 2016 @ 11:37:15 #272
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_161795884
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:33 schreef Elzies het volgende:

[..]

Toegegeven, de vecht scene tussen Avenger leden op dat vliegveld was goed neergezet. Daar kwamen de skills van de geïntroduceerde Spiderman mooi naar voren toe. (hoewel zijn afwijkende pak een gruwel was tussen de andere pakken van de helden) Maar zo jong. Kom op! Peter Parker is in de comics weliswaar student, maar ook fotograaf en iemand die relaties aangaat. Dit is een kind, een brugpieper. Ook zijn tante is binnen de comics geen begin dertiger met een aantrekkelijke kop maar een vijftiger.

Ter info: Marisa Tomei, die Aunt May speelt, is 51 in real life dus dat klopt wel. Ze ziet er gewoon goed uit voor haar leeftijd ;)

Peter Parker begon in zowel de comics als de ultimate comics als high school student. De rest komt later pas. Toegegeven, ze hadden een oudere Peter Parker kunnen kiezen maar in Civil War merk je al dat de jonge wild card een goede keuze is voor de afwisseling.
pi_161796374
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:37 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ter info: Marisa Tomei, die Aunt May speelt, is 51 in real life dus dat klopt wel. Ze ziet er gewoon goed uit voor haar leeftijd ;)

Peter Parker begon in zowel de comics als de ultimate comics als high school student. De rest komt later pas. Toegegeven, ze hadden een oudere Peter Parker kunnen kiezen maar in Civil War merk je al dat de jonge wild card een goede keuze is voor de afwisseling.
Komt natuurlijk ook bij dat als er een oudere Peter Parker is, hij ook al langer Spider-man was. Waar was hij dan in the Battle for New York, dat kan hij nooit laten gebeuren zonder zelf in te grijpen. Nu is hij pas 6 maanden actief, dus vind het een goede oplossing. Alleen jammer dat we het eerste pak niet heel goed in beeld kregen.

Eindelijk een echte high school Peter, en Spider-man die enthousiast is over zijn helden en de technologie die ze gebruiken. Zijn humor kwam enorm natuurlijk inplaats van het geforceerde "small knives" in asm1.
pi_161799527
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:37 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ter info: Marisa Tomei, die Aunt May speelt, is 51 in real life dus dat klopt wel. Ze ziet er gewoon goed uit voor haar leeftijd ;)

Peter Parker begon in zowel de comics als de ultimate comics als high school student. De rest komt later pas. Toegegeven, ze hadden een oudere Peter Parker kunnen kiezen maar in Civil War merk je al dat de jonge wild card een goede keuze is voor de afwisseling.
Kwestie van smaak. Als je kiest voor zo'n jonge Spiderman dan kun je de doelgroep waarop de film is gericht wel raden. De vorige Spidermanfilms waren al doorspekt met teveel humor en gebrek aan karaktervorming. Men creëert dus hetzelfde format maar dan gericht op een jonger publiek.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 29 april 2016 @ 14:35:34 #275
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_161799764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kwestie van smaak. Als je kiest voor zo'n jonge Spiderman dan kun je de doelgroep waarop de film is gericht wel raden. De vorige Spidermanfilms waren al doorspekt met teveel humor en gebrek aan karaktervorming. Men creëert dus hetzelfde format maar dan gericht op een jonger publiek.
Zoals altijd, voor Hollywood is 16-35 de primaire doelgroep ;)
pi_161799813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:11 schreef TheGloaming het volgende:

[..]

Batman V Superman vervalt juist volledig in cliche door de superhelden aan het eind samen te laten werken tegen Doomsday. Het zou ook in die film juist beter zijn geweest als het juist meer zou gaan om de onderlinge strijd tussen de twee superhelden. Bij Civil War staat dan ook die onderlinge strijd veel meer centraal. Zemo speelt daarbij een belangrijke rol.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens heb je het erover dat de film voelt als een herhalingsoefening maar vervolgens klaag je wel over het feit dat Spiderman anders wordt neergezet dan in de eerdere comic verfilmingen. Dat is mijn inziens juist positief. Ze proberen juist iets anders (en met succes) dan in de voorgaande films.
Ik vond de rol van Zemo juist vaag en onduidelijk weergegeven met een tegenvallend plot. Dat Avengers tegen elkaar vechten is een concept wat al in vorige films is uitgewerkt. In elke film heb je zo'n scene. Deze film was feitelijk een aaneenschakeling van zulke scenes. Dan dreig je toch in de herhaling te vallen. Hierdoor worden karakters onvoldoende uitgediept en dat is wat de comics juist zo bijzonder maken. Het uitdiepen van een karakter, het hebben van een dubbelleven met bijzondere krachten.

Dat is ook het verschil van smaak. Het gros wil popcornvermaak zonder al teveel na te denken over de hoofdpersonen. Als de actiescènes er maar goed opstaan. Dat is duidelijk de koers van Marvel en Sony.

DC heeft met de Batmanreeks en nu met Batman versus Superman naast een spektakelfilm ook een karakterfilm willen neer zetten. Ik vind ze daar ook iets beter in. Denk maar aan de rol van the Joker die toen legendarisch werd neergezet. Of een aan de grond gevallen Bruce in the Dark Knight.
pi_161802238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Is idd een verschil in smaak. Maar als we het over popcorn vermaak hebben dan valt Batman V Superman daar net zo goed onder. Een serieuze film zonder humor betekent namelijk niet meteen dat de film "volwassen" is. Humor in een film betekent daarnaast ook niet meteen dat een film "kinderachtig" is.

Waar Civil War juist in uitblinkt is het script. Knap dat ze in een film met zoveel superhelden toch de balans weten te behouden tussen verhaallijn, actie en karakterontwikkeling. Daarin tonen ze toch zeker enige volwassenheid die bij veel superhelden films ontbreekt, waaronder Batman V Superman. Die film is helaas het perfecte voorbeeld van "style over substance". Een kwaaltje waar bijna elke film van Zack Snyder last van lijkt te hebben. Daarnaast heeft hij met Batman V Superman ook volledige karaktermoord gepleegd door Superman als verbitterd en verongelijkt persoon neer te zetten die al het vertrouwen in de mensheid lijkt te hebben verloren (waar is de Superman uit de comics?).

Mijn hoop is daarom ook dat Marvel deze huidige koers blijft varen. We zitten inmiddels op de 13de MCU film en het concept blijft nog steeds overeind. Natuurlijk is niet elke film een homerun (waarbij Age of Ultron toch wel de slechtste uit de reeks is) maar Marvel toont met Civil War toch wel aan dat het concept van superhelden films nog lang niet uitgekauwd is.

Wat betreft The Dark Knight trilogy ben ik het echter met je eens. Die films zitten super in elkaar :)
pi_161807264
Wat waren de filmpjes na de credits?
pi_161818505
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:24 schreef TheGloaming het volgende:

[..]

Mijn hoop is daarom ook dat Marvel deze huidige koers blijft varen. We zitten inmiddels op de 13de MCU film en het concept blijft nog steeds overeind. Natuurlijk is niet elke film een homerun (waarbij Age of Ultron toch wel de slechtste uit de reeks is) maar Marvel toont met Civil War toch wel aan dat het concept van superhelden films nog lang niet uitgekauwd is.

Het gevaar van deze koers is een herhaling van hetzelfde. Kijk naar de Spidermanreeks. Toen men de vierde Spidermanfilm ging maken met een andere acteur begon het verhaal weer opnieuw, over hoe Peter Parker aan zijn krachten en zijn verantwoordelijkheidsgevoel kwam, etc.

Ben benieuwd of ze dit met de derde acteur opnieuw gaan doen. Beginnen ze voor de derde keer met hetzelfde verhaal of slaan ze het dit keer over? Ik ben bang dat ik weer hetzelfde ga zien in een iets jongere uitvoering.
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 30 april 2016 @ 11:57:37 #280
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_161820498
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 08:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gevaar van deze koers is een herhaling van hetzelfde. Kijk naar de Spidermanreeks. Toen men de vierde Spidermanfilm ging maken met een andere acteur begon het verhaal weer opnieuw, over hoe Peter Parker aan zijn krachten en zijn verantwoordelijkheidsgevoel kwam, etc.

Ben benieuwd of ze dit met de derde acteur opnieuw gaan doen. Beginnen ze voor de derde keer met hetzelfde verhaal of slaan ze het dit keer over? Ik ben bang dat ik weer hetzelfde ga zien in een iets jongere uitvoering.
Duidelijk is dat Peter Parker zijn krachten al heeft en er geen Uncle Ben meer is, dus lijkt me niet. Het zal vast kort aangestipt worden maar dat is essentieel voor het karakter.

Aan je reacties te zien krijg ik het gevoel dat je zelf superheldenmoe ben? Geniet je er nog wel van?

Ik heb van Civil War namelijk gewoon ontzettend genoten, en de film wordt gewoon een succes. Marvel hoeft voorlopig zijn koers dus nog niet aan te passen.
pi_161820899
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Duidelijk is dat Peter Parker zijn krachten al heeft en er geen Uncle Ben meer is, dus lijkt me niet. Het zal vast kort aangestipt worden maar dat is essentieel voor het karakter.

Aan je reacties te zien krijg ik het gevoel dat je zelf superheldenmoe ben? Geniet je er nog wel van?

Ik heb van Civil War namelijk gewoon ontzettend genoten, en de film wordt gewoon een succes. Marvel hoeft voorlopig zijn koers dus nog niet aan te passen.
Tuurlijk heb ik genoten. Maar soms vind ik het jammer dat in een tijd waarmee je dergelijke comics geloofwaardig kunt verfilmen (dat kon heel veel jaren niet omdat de techniek het niet toeliet) je dat niet blijft ontwikkelen. Blijft steken op de inmiddels bekende oneliner grap tussendoor en je als Marvel volledig richt op de actiescènes. (die natuurlijk nog steeds prachtig verfilmd worden)

Dan bestaat er juist de kans dat men superheldenfilms moe wordt en ze nauwelijks meer worden gemaakt. Bovendien laat Marvel zien dat meerdere bekende superhelden bij elkaar beter scoren in de bioscoop. Want laten we eerlijk wezen, Captain America was een verkapte Avenger film. DC gaat dit concept nu ook overnemen. Eerst met een team van super schurken en later met de bekende DC super helden.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de verfilming van Doctor Strange eind dit najaar in de bioscoop. Geen verkeerder trailer.
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 30 april 2016 @ 12:51:39 #282
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_161821209
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik genoten. Maar soms vind ik het jammer dat in een tijd waarmee je dergelijke comics geloofwaardig kunt verfilmen (dat kon heel veel jaren niet omdat de techniek het niet toeliet) je dat niet blijft ontwikkelen. Blijft steken op de inmiddels bekende oneliner grap tussendoor en je als Marvel volledig richt op de actiescènes. (die natuurlijk nog steeds prachtig verfilmd worden)

Dan bestaat er juist de kans dat men superheldenfilms moe wordt en ze nauwelijks meer worden gemaakt. Bovendien laat Marvel zien dat meerdere bekende superhelden bij elkaar beter scoren in de bioscoop. Want laten we eerlijk wezen, Captain America was een verkapte Avenger film. DC gaat dit concept nu ook overnemen. Eerst met een team van super schurken en later met de bekende DC super helden.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de verfilming van Doctor Strange eind dit najaar in de bioscoop. Geen verkeerder trailer.
We hadden het einde van het superhelden genre in 2006 al verwacht. Na een afwisseling van goede (X-Men 1 en 2 en Spiderman 1 en 2) en een heleboel flops (van beiden deel 3, Daredevil, Punisher, Fantastic Four) ontstond er een soort renaissance toen Marvel het zelf ging doen. Sinds 2008 is de superheldentrein alleen maar gegroeid en ik verwacht niet dat dit voorlopig inkakt.

De belangrijkste tactische keuze die Marvel moet maken is: wat doen we na Infinity War? Nu er toch een soort culminatie is aangekondigd, verwacht het publiek dit ook. Kans is dat er daarna veel kijkers wegblijven, maar dat ligt eraan hoe ze continueren met de Marvel-helden.
pi_161821419
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

We hadden het einde van het superhelden genre in 2006 al verwacht. Na een afwisseling van goede (X-Men 1 en 2 en Spiderman 1 en 2) en een heleboel flops (van beiden deel 3, Daredevil, Punisher, Fantastic Four) ontstond er een soort renaissance toen Marvel het zelf ging doen. Sinds 2008 is de superheldentrein alleen maar gegroeid en ik verwacht niet dat dit voorlopig inkakt.

De belangrijkste tactische keuze die Marvel moet maken is: wat doen we na Infinity War? Nu er toch een soort culminatie is aangekondigd, verwacht het publiek dit ook. Kans is dat er daarna veel kijkers wegblijven, maar dat ligt eraan hoe ze continueren met de Marvel-helden.
Wat je feitelijk ook in de comics ziet, een nog grotere samenwerking van verschillende groepen superhelden, zoals de Avengers, the Fantastic Four, the X-men, the Defenders en bekende superhelden die nu solo zijn.

In de oude comics werden de superhelden van het Marvel-universum vaak geconfronteerd met een supersterke vijand die ze alleen gezamenlijk konden verslaan. Bijvoorbeeld de figuur Thanos die alle eeuwigheidsstenen verwierf en daarmee onverslaanbaar werd. (een van die stenen heeft het karakter Vision in zijn voorhoofd) Het waren aparte uitgaves die zich elders in het universum afspeelde. Daar kwam de oorspronkelijke geboorte van Venom vandaan, de parasiet die zich als nieuw Spidermankostuum aan Peter Parker hechtte. Er is al een introductie over die eeuwigheidsstenen geweest. Een interessant verhaal dus om op voort te borduren.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:46:51 #284
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161822273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat je feitelijk ook in de comics ziet, een nog grotere samenwerking van verschillende groepen superhelden, zoals de Avengers, the Fantastic Four, the X-men, the Defenders en bekende superhelden die nu solo zijn.

In de oude comics werden de superhelden van het Marvel-universum vaak geconfronteerd met een supersterke vijand die ze alleen gezamenlijk konden verslaan. Bijvoorbeeld de figuur Thanos die alle eeuwigheidsstenen verwierf en daarmee onverslaanbaar werd. (een van die stenen heeft het karakter Vision in zijn voorhoofd) Het waren aparte uitgaves die zich elders in het universum afspeelde. Daar kwam de oorspronkelijke geboorte van Venom vandaan, de parasiet die zich als nieuw Spidermankostuum aan Peter Parker hechtte. Er is al een introductie over die eeuwigheidsstenen geweest. Een interessant verhaal dus om op voort te borduren.
Als ik het zou vertalen zou ik het eerder oneindigheidsstenen noemen
wooblabalurg
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:57:53 #285
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_161823643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:

De belangrijkste tactische keuze die Marvel moet maken is: wat doen we na Infinity War? Nu er toch een soort culminatie is aangekondigd, verwacht het publiek dit ook. Kans is dat er daarna veel kijkers wegblijven, maar dat ligt eraan hoe ze continueren met de Marvel-helden.
Secret Wars, Inhumans, Planet/World War Hulk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 30 april 2016 @ 15:49:44 #286
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_161824587
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:57 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Secret Wars, Inhumans, Planet/World War Hulk.
Inderdaad, maar zit het massa publiek na zo'n grootse crossover op meer te wachten? Kans is toch dat helden van nu gepasseerd gaan worden en die zijn toch de grote publiekstrekkers.

Hopelijk krijgt Marvel met Tom Holland en Benedict Cumberbatch en de nieuwe Captain Marvel genoeg stardom in hun universum om Downey Jr en Evans op te volgen.
  FOK!fotograaf zaterdag 30 april 2016 @ 15:57:24 #287
159915 -Menn0-
MNO
pi_161824763
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat waren de filmpjes na de credits?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
pi_161863308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:54 schreef Jaytje07 het volgende:
Net Civil War gezien, wat een fucking toffe film! Team Cap! Spider-Man was echt tof!
Hoezo heeft die film geen los topic? :')
  maandag 2 mei 2016 @ 07:44:47 #289
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_161864450
World war Hulk O+
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 2 mei 2016 @ 08:34:04 #290
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_161864711
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Inderdaad, maar zit het massa publiek na zo'n grootse crossover op meer te wachten? Kans is toch dat helden van nu gepasseerd gaan worden en die zijn toch de grote publiekstrekkers.
Dat zijn een paar dingen waar ze naar toe kunnen werken in ieder geval. Een setup voor WW Hulk is volgens mij al in voorbereiding, hij is al van Aarde af, dus wellicht dat hij in Ragnarok ergens achterblijft.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:37:36 #291
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_161864747
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:38:09 #292
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_161864754
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 01:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hoezo heeft die film geen los topic? :')
nooit iemand een los topic voor heeft aangemaakt.
  maandag 2 mei 2016 @ 09:21:44 #293
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_161865136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Inderdaad, maar zit het massa publiek na zo'n grootse crossover op meer te wachten? Kans is toch dat helden van nu gepasseerd gaan worden en die zijn toch de grote publiekstrekkers.

Hopelijk krijgt Marvel met Tom Holland en Benedict Cumberbatch en de nieuwe Captain Marvel genoeg stardom in hun universum om Downey Jr en Evans op te volgen.
Marvel maakt doorgaans zelf zijn sterren. Downey Jr. was een has-been en Evans was een talentje wat na de FF films op een zijspoor was gesukkeld. Hemsworth was een relatieve nobody (net als Hiddleston) en ze waren ook de eersten om star potential in Pratt te zien.

Als er 1 ding is waar Marvel sterk in is, dan is het wel de juiste persoon op de juiste plek zetten, dat gaan ze niet plots afgeleerd hebben. Je zag al in Civil War dat ze bij Spider-Man en Black Panther wederom de roos hebben getroffen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 2 mei 2016 @ 09:48:08 #294
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_161865548
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:37 schreef KingRadler het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopes. Denk dat die gewoon bij de UN zit te brommen,.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 2 mei 2016 @ 10:33:39 #295
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_161866412
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:48 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Nopes. Denk dat die gewoon bij de UN zit te brommen,.
ik denk dat ik een beetje moe was aan het eind van de film.
dat ik niet helemaal begrepen heb wat er gebeurde :P
  maandag 2 mei 2016 @ 10:43:15 #296
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_161866594
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:33 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ik denk dat ik een beetje moe was aan het eind van de film.
dat ik niet helemaal begrepen heb wat er gebeurde :P
Frodo/Dr. Watson zat niet in Wakanda, dus dat was gewoon de UN ergens. Zelfde basis als waar ze de Winter Soldier in eerste instantie hielden waarschijnlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 2 mei 2016 @ 10:45:13 #297
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161866636
Ik vond Zemo juist een hele ingetogen en begrijpelijke badguy.
Dat steeds weer afluisteren van de voicemail van zijn vrouw ook.

Uiteindelijk was het een badguy die de Avengers door hun eigen acties hebben gecreëerd.
En aangezien deze film juist ging over de onbedoelde bij-effecten (collateral damage) van Avengers operaties in het verleden paste hij hier prima in.

Ik bedoel, kan het nog duidelijker dat de Avengers oversight nodig hebben? De ramp in Sokovia (en de gevolgen daarvan) zijn uiteindelijk compleet terug te voeren naar Stark en Banner die dachten even een AI in elkaar te draaien.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 2 mei 2016 @ 10:46:47 #298
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_161866660
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:45 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vond Zemo juist een hele ingetogen en begrijpelijke badguy.
Dat steeds weer afluisteren van de voicemail van zijn vrouw ook.
Ik vond hem een stuk toffer dan zijn comic-equivalent in het paarse ski-masker eerlijk gezegd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 2 mei 2016 @ 10:54:08 #299
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_161866786
Ironisch: team Iron Man, vóór beperking, richten tijdens de knokpartij zo'n beetje de meeste schade aan :')

En dan janken op Snyders destructieporno in MoS en BvS :D

(Ik kijk beide stallen even graag overigens, maar ik vond de ironie nogal aanwezig)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 2 mei 2016 @ 11:37:44 #300
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_161867735
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ironisch: team Iron Man, vóór beperking, richten tijdens de knokpartij zo'n beetje de meeste schade aan :')

En dan janken op Snyders destructieporno in MoS en BvS :D

(Ik kijk beide stallen even graag overigens, maar ik vond de ironie nogal aanwezig)
Dat vond ik idd ook wel opvallend ja, Vision die even in 1 keer zo'n regeltoren halveerde :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Public Relations / Redactie Film maandag 2 mei 2016 @ 13:12:48 #301
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_161869881
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:45 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vond Zemo juist een hele ingetogen en begrijpelijke badguy.
Dat steeds weer afluisteren van de voicemail van zijn vrouw ook.

Uiteindelijk was het een badguy die de Avengers door hun eigen acties hebben gecreëerd.
En aangezien deze film juist ging over de onbedoelde bij-effecten (collateral damage) van Avengers operaties in het verleden paste hij hier prima in.

Ik bedoel, kan het nog duidelijker dat de Avengers oversight nodig hebben? De ramp in Sokovia (en de gevolgen daarvan) zijn uiteindelijk compleet terug te voeren naar Stark en Banner die dachten even een AI in elkaar te draaien.
Maar dat kwam weer doordat ze de staf van Loki vonden. Loki kreeg die staf met infinity stone omdat de Tesseract was gevonden. En dat was weer volledig de actie van S.H.I.E.L.D. Maar die was eerst gevonden door de Red Skull. Dus WOII is eigenlijk de aanleiding...?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')