abonnement Unibet Coolblue
pi_154698230
Ben het ermee eens dat ze bepaalde characters waar ze veel naar terugverwijzen (Stan, Burris, die CEO van Catalyst die ook op dat hoerenfeest was) wel beter hadden mogen introduceren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154698405
Maar goed, Burris heeft dus met opzet die diamanten bij die Mexicaanse bende afgeleverd, zodat hij samen met zijn hoge politievriendjes de moord op Caspere op hen kon afschuiven.

Caspere is vermoord in opdracht van z'n zakenpartners (Chesani & zn, de Chief of Police van Vinci, Russische gangster Osip, Blake en plastisch chirurg Pitlor) en waarschijnlijk is de trekker overgehaald door Burris. Diezelfde Burris die later ook op Ray heeft geschoten en later bij Ray navraag kwam doen over wat hij over de zaak wist onder het mom van "ik onderzoek die schietpartij".

Ik vraag me af hoe de vader van Ani en Athena precies in deze puzzel past. Zijn rol lijkt me ook niet helemaal zuiver. Ani is in haar jeugd waarschijnlijk misbruikt door een kerel uit de commune van haar vader en ze dacht deze kerel te herkennen op dat hoerenfeest?

Ow en Frank ziet ook totaal niet dat ze hem gewipt hebben en dat hij z'n land en geld echt nooit gaat krijgen. Ook niet als hij die tape levert.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:07:54 #253
256829 Sokz
Livin' the life
pi_154699966
Gaat ook theorie dat Burris en die negerpolitiebaas samen vanuit LA naar Vince kwamen na de rellen en dat zij dus ook originally die diamanten gestolen hadden / ouders van die twee kinderen vermoord hadden.

Caspere is vermoord omdat hij teveel belastend materiaal had op vrijwel iedereen involved (party-beelden op o.a. die Vince Masuka, CEO van Catalyst etc en die diamanten dus op o.a. die politiebaas en burris) door Burris waarschijnlijk idd.

Geen idee wbt die vader van Ani maar denk dat ze niet zozeer die rapist herkende maar meer dat het opeens weer boven kwam door die beelden/drugs miss e.g. dat ze het ergens weggestopt had en dat ze daardoor ook zo autistisch is in relaties.

Frank is het sulletje dat denkt dat die een 9 was, genakt werd en nu weer een 7 is maar eigenlijk altijd niet hoger dan een 5'je is geweest op de #Vincipowerrankings.
pi_154699991
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:48 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, Burris heeft dus met opzet die diamanten bij die Mexicaanse bende afgeleverd, zodat hij samen met zijn hoge politievriendjes de moord op Caspere op hen kon afschuiven.

Caspere is vermoord in opdracht van z'n zakenpartners (Chesani & zn, de Chief of Police van Vinci, Russische gangster Osip, Blake en plastisch chirurg Pitlor) en waarschijnlijk is de trekker overgehaald door Burris. Diezelfde Burris die later ook op Ray heeft geschoten en later bij Ray navraag kwam doen over wat hij over de zaak wist onder het mom van "ik onderzoek die schietpartij".

Ik vraag me af hoe de vader van Ani en Athena precies in deze puzzel past. Zijn rol lijkt me ook niet helemaal zuiver. Ani is in haar jeugd waarschijnlijk misbruikt door een kerel uit de commune van haar vader en ze dacht deze kerel te herkennen op dat hoerenfeest?

Ow en Frank ziet ook totaal niet dat ze hem gewipt hebben en dat hij z'n land en geld echt nooit gaat krijgen. Ook niet als hij die tape levert.
Ik denk dat Ani gewoon flashbacks kreeg op dat feestje door al die neukende mensen en de MDMA. Niet per se dat die kerel die haar misbruikt heeft ook op dat feest was.

En bedoel je dat Burris die kerel was met dat kraaienmasker? Zou kunnen, maar ik denk dat daar nog te weinig info over is.

reddit.com/r/truedetective is ook wel handig voor recaps e.d.
Ben in ieder geval blij dat ik nu wel helemaal up to date ben qua verhaallijn, alles valt gelukkig op z'n plek nu. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_154700140
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:07 schreef Sokz het volgende:

Frank is het sulletje dat denkt dat die een 9 was, genakt werd en nu weer een 7 is maar eigenlijk altijd niet hoger dan een 5'je is geweest op de #Vincipowerrankings.
Inderdaad _O-

Ik hoop wel dat ie die Mexicanen even totaal uitroeit.

Wat dat betreft is z'n karakter wel gegroeid. Eerst vond ik Frank niet zo'n interessant personage, maar nu begin ik hem steeds meer te waarderen, vooral de laatste ep.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_154700924
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik denk dat Ani gewoon flashbacks kreeg op dat feestje door al die neukende mensen en de MDMA. Niet per se dat die kerel die haar misbruikt heeft ook op dat feest was.

En bedoel je dat Burris die kerel was met dat kraaienmasker? Zou kunnen, maar ik denk dat daar nog te weinig info over is.

reddit.com/r/truedetective is ook wel handig voor recaps e.d.
Ben in ieder geval blij dat ik nu wel helemaal up to date ben qua verhaallijn, alles valt gelukkig op z'n plek nu. :)
Waarom Burris ook die man met het kraaienmasker zou kunnen zijn; Ray vertelde nadat hij die aanslag op z'n leven had overleefd dat hij was beschoten met politiekogels. Het gaat dus waarschijnlijk om een cop.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154700959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Inderdaad _O-

Ik hoop wel dat ie die Mexicanen even totaal uitroeit.

Wat dat betreft is z'n karakter wel gegroeid. Eerst vond ik Frank niet zo'n interessant personage, maar nu begin ik hem steeds meer te waarderen, vooral de laatste ep.
Wat ik een hele sterke (maar eigenlijke hele droevige) scene-overgang vond in de laatste ep:

Eerst die scene met Frank en dat zoontje van Stan. Na een mooi verhaal omhelst dat zoontje Frank in een zeer emotionele omhelsing.

Volgende scene:

Ray en z'n zoon die samen op de bank zitten zonder dat er enige emotie of connectie is.

Het contrast was zo sterk en treurig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154701224
Dat op de bank zitten met z'n zoon en dat er dan zo'n chick bij zit die alles noteert :') Ik voelde de ellende van hem. Denk ook dat ik er niet mee om zou kunnen gaan, zo'n instantie van mensen die je niet kent die wel even beoordelen aan de hand van zo'n toneelstuk of jij een competente vader bent.
Conscience do cost.
pi_154701230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 08:22 schreef FoXje het volgende:
Wie waren die kinderen nou. En wie was Stan.
We zijn niet de enige die het niet weten

http://www.pajiba.com/tru(...)n-true-detective.php
Die kinderen zijn volgens de Volkskrant recap de kinderen van de juweliers die vermoord zijn voor die diamanten. Het gerucht gaat dat ze daarna zijn opgevangen door de mayor en dat dat jongetje dus Tony is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154701282
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:31:08 #261
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_154701674
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:46:27 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_154716948
Lol @ Frank die niets weet.
2000 light years from home
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:57:14 #263
221912 minilot
Nancy boy
pi_154717389
Waaaaaaaaah. Wat een fantastische aflevering was dat zeg! O+
Net klaar met kijken :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:58:35 #264
221912 minilot
Nancy boy
pi_154717436
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Stan is toch die oud medewerker van Frank die een paar episodes geleden is vermoord?
Yep, klopt. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:20:16 #265
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_154718160
Ik snap er echt helemaal niks soms. Ik kan eigenlijk niet eens op eigen kracht uitleggen waarom die diamanten überhaupt relevant zijn voor het verhaal. :@ Is er ergens een goede recap te vinden die niet al te lang is?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_154723333
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:20 schreef TC03 het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks soms. Ik kan eigenlijk niet eens op eigen kracht uitleggen waarom die diamanten überhaupt relevant zijn voor het verhaal.
Mooi geformuleerd :-D. Die recap van de Volkskrant hierboven helpt wel.
anonieme razernist
  Admin woensdag 29 juli 2015 @ 07:10:56 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_154723856
quote:
Prima recap. Eentje die echt een beetje nadenkt over de serie, hou ik wel van. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 29 juli 2015 @ 09:22:20 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_154725040
Goede recap inderdaad.
quote:
Het contract van de deal tussen Osip en McCandles komt - toevallig! - in handen van Paul, die uitroept dat er echt heel veel handtekeningen op de papieren staan. Handtekeningen op een contract? Niet!
Dit vond ik ook een wat vreemde uitspraak ja :') .
2000 light years from home
pi_154726223
Ondanks dat dit de meest action packed aflevering was van het seizoen, vond ik hem ook een van de minste tot nu toe.

Sommige stukken echt ontzettend matig geschreven en geregisseerd.. Die scene in het bordeel had heel tof kunnen zijn maar die muziek was echt heel slecht en ook de toevalligheden komt ontzettend makkelijk over.

Eerste scene tussen Farrell en Vaughn vond ik wel erg sterk overigens, en de begintune wordt steeds beter
pi_154726430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:37 schreef Spaulding het volgende:
Ondanks dat dit de meest action packed aflevering was van het seizoen, vond ik hem ook een van de minste tot nu toe.

Sommige stukken echt ontzettend matig geschreven en geregisseerd.. Die scene in het bordeel had heel tof kunnen zijn maar die muziek was echt heel slecht en ook de toevalligheden komt ontzettend makkelijk over.

Eerste scene tussen Farrell en Vaughn vond ik wel erg sterk overigens, en de begintune wordt steeds beter
Die langdradige intro? Ik dacht altijd dat iedereen die intro's overslaat haha. Doe ik iig wel bij alle series.

Met die handtekeningen vroeg ik me ook al af, wat zou dat zeggen, dat iedereen er van af weet?
pi_154726464
Intro inderdaad. Fantastisch liedje van Leonard Cohen, seizoen 1 had ook al zo'n mooie.
pi_154728519
Handtekeningen op een contract? Niet.
Wat wordt hier mee bedoelt?
anonieme razernist
pi_154729360
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:49 schreef JDx het volgende:

[..]

Die langdradige intro? Ik dacht altijd dat iedereen die intro's overslaat haha. Doe ik iig wel bij alle series.

Met die handtekeningen vroeg ik me ook al af, wat zou dat zeggen, dat iedereen er van af weet?
Leek mij dat het om een illegale zaak ging en ze hebben nu dus de handtekeningen van degene die erbij betrokken zijn.
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 13:05:10 #274
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_154729393
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:49 schreef JDx het volgende:

[..]

Die langdradige intro? Ik dacht altijd dat iedereen die intro's overslaat haha. Doe ik iig wel bij alle series.

Ik doe dat ook vaak, maar laat deze altijd even lekker door lopen. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin woensdag 29 juli 2015 @ 13:20:08 #275
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_154729862
Wanneer HBO of Showtime van die intro's hebben vind ik het altijd wel relevant om die ook te kijken/luisteren. Het zet toch een beetje de toon voor wat je gaat zien en is ook onderdeel van wat de makers je te bieden hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')