abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:08:20 #76
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153999689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En veel van de opties tijdens dialogen. Barter, speech, etc.
Dat waren willekeurige getallen ipv 25/50/75/100 ;)
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154001186
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat waren willekeurige getallen ipv 25/50/75/100 ;)
Wel altijd bepaalde ronde getallen. 20/40/60/80 dat werk. Dus met die skills zat je dan steeds te kutten om optimaal door de checks te kunnen. Ik hou ook niet van verandering maar dit is in mijn ogen geen dealbreaker ofzo.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:29:06 #78
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154001492
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wel altijd bepaalde ronde getallen. 20/40/60/80 dat werk. Dus met die skills zat je dan steeds te kutten om optimaal door de checks te kunnen. Ik hou ook niet van verandering maar dit is in mijn ogen geen dealbreaker ofzo.
In het plaatje dat ik heb gepost zag je 35. En ik vond het altijd wel tof dat je personage zijn vaardigheden ook in gesprek voor extra dialoog opties zorgde. Voelde levendiger aan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 2 juli 2015 @ 12:38:28 #79
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154001681
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

In het plaatje dat ik heb gepost zag je 35. En ik vond het altijd wel tof dat je personage zijn vaardigheden ook in gesprek voor extra dialoog opties zorgde. Voelde levendiger aan.
Yep :) Ik focus (al sinds Fallout 1) vaak op melee/unarmed combat, het is dan erg cool dat je vervolgens je expertise van martial arts ook in gesprekken kunt gebruiken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:40:24 #80
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154001730
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yep :) Ik focus (al sinds Fallout 1) vaak op melee/unarmed combat, het is dan erg cool dat je vervolgens je expertise van martial arts ook in gesprekken kunt gebruiken.
1 int personages _O_ zo geweldig. :D

Maar dat zul je nu ook niet meer hebben ;( of ze willen 30 uur aan tekst nog een keer inspreken
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 2 juli 2015 @ 12:42:44 #81
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154001791
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

1 int personages _O_ zo geweldig. :D

Maar dat zul je nu ook niet meer hebben ;( of ze willen 30 uur aan tekst nog een keer inspreken
Haha ja hilarisch was dat altijd. Vooral die gesprekken met The Overseer.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154001867
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Haha ja hilarisch was dat altijd. Vooral die gesprekken met The Overseer.

Kut. nu moet ik alles nog een keer spelen met een lage int char. ;(
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_154004353
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

In het plaatje dat ik heb gepost zag je 35. En ik vond het altijd wel tof dat je personage zijn vaardigheden ook in gesprek voor extra dialoog opties zorgde. Voelde levendiger aan.
Da's waar maar dat kunnen ze op zich ook wel doen aan de hand van intelligence, charisma en dergelijke. Uiteindelijk zijn het allemaal arbitraire skill/perk/special checks om de dialoog te beïnvloeden. En de branches waren uiteindelijk ook wel weer snel teruggebracht naar de norm, je kan alleen sommige delen makkelijker maken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:42:13 #84
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154004718
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Da's waar maar dat kunnen ze op zich ook wel doen aan de hand van intelligence, charisma en dergelijke. Uiteindelijk zijn het allemaal arbitraire skill/perk/special checks om de dialoog te beïnvloeden. En de branches waren uiteindelijk ook wel weer snel teruggebracht naar de norm, je kan alleen sommige delen makkelijker maken.
Mja ik hoop het. Weet niet zeker of je nou meer dan 4 keuzes hebt. En het feit dat je maar 1 woordje ziet ipv de hele zin maakt het er ook niet beter op. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154005971
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mja ik hoop het. Weet niet zeker of je nou meer dan 4 keuzes hebt. En het feit dat je maar 1 woordje ziet ipv de hele zin maakt het er ook niet beter op. :')
Dat laatste is het meest irritante, ja. Helemaal mee eens. Heb een hekel aan spellen die je daarna nog woorden in de mond gaan leggen.

"Jack's father just died, what do you want to say?"

A. I'm sorry, man.
B. Serves him right.

Kies je A.

"I'm sorry, man, but that douchebag deserved to die. And so do you."

En dan geforceerd moeten schieten op Jack. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_154006488
Voor iemand die nog nooit Fallout heeft gespeeld, welke game raden jullie aan en waarom: Fallout 3 of Fallout New Vegas? (Beiden voor de xbox 360)

Bedankt!
  Redactie Games donderdag 2 juli 2015 @ 15:48:41 #87
181272 crew  Noppie2000
pi_154006538
Eigenlijk Fallout 1 of 2 :@

Maar goed, ikzelf vind Fallout 3 fijner. Weet nog steeds niet waarom precies, want qua mogelijkheden is New Vegas wel uitgebreider en beter. De omgeving pakte me echter niet zoals Fallout 3.
pi_154007006
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat laatste is het meest irritante, ja. Helemaal mee eens. Heb een hekel aan spellen die je daarna nog woorden in de mond gaan leggen.

"Jack's father just died, what do you want to say?"

A. I'm sorry, man.
B. Serves him right.

Kies je A.

"I'm sorry, man, but that douchebag deserved to die. And so do you."

En dan geforceerd moeten schieten op Jack. :P
The Witcher heeft hier inderdaad wel een handje van.. :{
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_154009694
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:46 schreef NeuNeu het volgende:
Voor iemand die nog nooit Fallout heeft gespeeld, welke game raden jullie aan en waarom: Fallout 3 of Fallout New Vegas? (Beiden voor de xbox 360)

Bedankt!
Beide zijn goede games. Het ligt er aan wat je precies zoekt in een RPG.

Fallout 3 focust zich veel op het verhaal en minder op het maken van eigen keuzes. Je bent vrij om de wereld te verkennen hoe je wil, maar de main quest is 1 rechte lijn. Je kan niet echt werken voor de 'vijand' in het verhaal en als je de 'good guys' aanvalt die nodig zijn voor het verhaal kan je hun hele kamp uit moorden maar 3 dagen later gewoon terug komen alsof er niets gebeurt is.
Er zitten een hoop knipogen in naar de eerste 3 Fallout games en is dus wel een goed moment om in de serie te stappen en een groot deel achtergrond verhaal mee te krijgen.

Fallout: New Vegas focust zich meer op het maken van vrije keuzes en past het verhaal daar (min of meer) op aan. Er zijn 4 verhaallijnen die je kan volgen, hoewel het einde zich altijd op de zelfde plek zal afspelen maar jouw acties hebben direct impact op het einde. Als je vijanden maakt van 1 factie dan zal de andere je respecteren en omgekeerd. Als ze je te veel haten schieten ze op je als ze je zien, wat quests doen voor ze een stuk lastiger maakt.
De gameplay in New Vegas is doorgaans wat beter omdat men sinds Fallout 3 heeft kunnen leren van de fouten en hier en daar dingen verbeterd heeft. De engine is ook wat stabieler. New Vegas heeft wel verreweg de beste DLC als je het mij vraagt. Die van Fallout 3 is leuk, maar niks bijzonders.

Al met al zijn het allebei geweldige games dus ik zou ze gewoon beide halen, je lol zal er echt niet minder om zijn als je van dit soort type games houdt. Er is geen vaste volgorde tussen 3 en NV dus het maakt niet uit welke je eerst speelt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_154009754
Als je één van beide leuk vindt kan het ook lastig mis gaan met de ander.
Conscience do cost.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:57:38 #91
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154009774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:54 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Beide zijn goede games. Het ligt er aan wat je precies zoekt in een RPG.

Fallout 3 focust zich veel op het verhaal en minder op het maken van eigen keuzes. Je bent vrij om de wereld te verkennen hoe je wil, maar de main quest is 1 rechte lijn. Je kan niet echt werken voor de 'vijand' in het verhaal en als je de 'good guys' aanvalt die nodig zijn voor het verhaal kan je hun hele kamp uit moorden maar 3 dagen later gewoon terug komen alsof er niets gebeurt is.
Er zitten een hoop knipogen in naar de eerste 3 Fallout games en is dus wel een goed moment om in de serie te stappen en een groot deel achtergrond verhaal mee te krijgen.

Fallout: New Vegas focust zich meer op het maken van vrije keuzes en past het verhaal daar (min of meer) op aan. Er zijn 4 verhaallijnen die je kan volgen, hoewel het einde zich altijd op de zelfde plek zal afspelen maar jouw acties hebben direct impact op het einde. Als je vijanden maakt van 1 factie dan zal de andere je respecteren en omgekeerd. Als ze je te veel haten schieten ze op je als ze je zien, wat quests doen voor ze een stuk lastiger maakt.
De gameplay in New Vegas is doorgaans wat beter omdat men sinds Fallout 3 heeft kunnen leren van de fouten en hier en daar dingen verbeterd heeft. De engine is ook wat stabieler. New Vegas heeft wel verreweg de beste DLC als je het mij vraagt. Die van Fallout 3 is leuk, maar niks bijzonders.

Al met al zijn het allebei geweldige games dus ik zou ze gewoon beide halen, je lol zal er echt niet minder om zijn als je van dit soort type games houdt. Er is geen vaste volgorde tussen 3 en NV dus het maakt niet uit welke je eerst speelt.
Ik zou eerst voor F3 gaan als je toch beide gaat spelen. NV heeft aantal aanpassingen wat het voor mij veel fijner maakt om mee te spelen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:59:10 #92
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154009804
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:07 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

The Witcher heeft hier inderdaad wel een handje van.. :{
Aan het begin van TW wanneer je geboeid zit en Roach je een hand wil geven. 'Very funny' wordt dan 'fuck you' :') ;(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154009916
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:54 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Beide zijn goede games. Het ligt er aan wat je precies zoekt in een RPG.

Fallout 3 focust zich veel op het verhaal en minder op het maken van eigen keuzes. Je bent vrij om de wereld te verkennen hoe je wil, maar de main quest is 1 rechte lijn. Je kan niet echt werken voor de 'vijand' in het verhaal en als je de 'good guys' aanvalt die nodig zijn voor het verhaal kan je hun hele kamp uit moorden maar 3 dagen later gewoon terug komen alsof er niets gebeurt is.
Er zitten een hoop knipogen in naar de eerste 3 Fallout games en is dus wel een goed moment om in de serie te stappen en een groot deel achtergrond verhaal mee te krijgen.

Fallout: New Vegas focust zich meer op het maken van vrije keuzes en past het verhaal daar (min of meer) op aan. Er zijn 4 verhaallijnen die je kan volgen, hoewel het einde zich altijd op de zelfde plek zal afspelen maar jouw acties hebben direct impact op het einde. Als je vijanden maakt van 1 factie dan zal de andere je respecteren en omgekeerd. Als ze je te veel haten schieten ze op je als ze je zien, wat quests doen voor ze een stuk lastiger maakt.
De gameplay in New Vegas is doorgaans wat beter omdat men sinds Fallout 3 heeft kunnen leren van de fouten en hier en daar dingen verbeterd heeft. De engine is ook wat stabieler. New Vegas heeft wel verreweg de beste DLC als je het mij vraagt. Die van Fallout 3 is leuk, maar niks bijzonders.

Al met al zijn het allebei geweldige games dus ik zou ze gewoon beide halen, je lol zal er echt niet minder om zijn als je van dit soort type games houdt. Er is geen vaste volgorde tussen 3 en NV dus het maakt niet uit welke je eerst speelt.
Uitgebreide uitleg, dank!
Als ik het zo lees denk ik dat ik voor NV ga. Klinkt alsof dat voor mij toch de betere game is. Daarnaast kosten beide games ook niet meer de hoofdprijs, dus kan later ook 3 halen.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:05:33 #94
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_154009980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Aan het begin van TW wanneer je geboeid zit en Roach je een hand wil geven. 'Very funny' wordt dan 'fuck you' :') ;(
Een paard die iemand een hand wil geven, lijkt mij best grappig.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:06:32 #95
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154009996
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:05 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Een paard die iemand een hand wil geven, lijkt mij best grappig.
Ik bedoel Roche, potferdikkie.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154010055
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:05 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Een paard die iemand een hand wil geven, lijkt mij best grappig.
:D
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:11:41 #97
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_154010135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:03 schreef NeuNeu het volgende:

[..]

Uitgebreide uitleg, dank!
Als ik het zo lees denk ik dat ik voor NV ga. Klinkt alsof dat voor mij toch de betere game is. Daarnaast kosten beide games ook niet meer de hoofdprijs, dus kan later ook 3 halen.
Het lijkt me fijner als je eerst 3 speelt, want de gameplay mechanics van NV zijn verbetererd. Van NV naar 3 zal voelen als een downgrade.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:16:54 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154010225
Beetje goed snipen en je hebt ze allebei met alle dlc's voor ¤15.
pi_154011087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:11 schreef Mirel het volgende:

[..]

Het lijkt me fijner als je eerst 3 speelt, want de gameplay mechanics van NV zijn verbetererd. Van NV naar 3 zal voelen als een downgrade.
Waarschijnlijk zal ik maar één deel spelen (of het moet zo'n succes worden dat ik volgend jaar zomer het andere deel koop...), dan denk ik dat ik beter voor de beste game kan gaan.
pi_154011151
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:48 schreef NeuNeu het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal ik maar één deel spelen (of het moet zo'n succes worden dat ik volgend jaar zomer het andere deel koop...), dan denk ik dat ik beter voor de beste game kan gaan.
Er is geen beste game, maar Fallout 3 lijkt me het beste om in te stappen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')