De meeste gebouwen waarschijnlijk wel gewoon. Hij zegt ook letterlijk "there is no load". Dat de grotere gebouwen wél laadtijden hebben kan ik mij nog wel invinden. Maar aan de hand van dat stukje ga ik er van uit dat de wat kleinere gebouwen gewoon geen laadtijden hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij zegt niet specifiek dat laadtijden bij het enteren van een gebouw weg zullen gaan, alleen dat er gebouwen zijn waar dat niet hoeft. En dat de map niet is opgedeeld in grote stukken zoals stukjes New Vegas en de Mojave, of stukjes Washington en de Capital Wasteland.
Ik maak er uit dat de "spelruimte" ongeveer even groot is als Skyrim.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je het stuk nou niet gelezen behalve de laatste zin? Ze geven duidelijk aan dat ze het niet echt kunnen vergelijken met Skyrim of afmetingen kunnen geven. Laatste zin is daardoor wel een beetje vreemd, dat wel.
Ik ergerde mij daar best aan ja, het was niet zozeer de tijd die je er aan kwijt was maar meer dat je wel weer even "uit de game" was zegmaar. Daarnaast vind ik laadtijden voor een grote omgeving niet zo erg, maar voor een klein huisje van 30 vierkante meter vind ik het toch wel jammer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:41 schreef ems. het volgende:
Laadtijden? Je bedoelt die snelle flitst met gameplay tips die ik niet kan lezen die voorbij komt bij Skyrim/fallout als je een gebouw binnenloopt? Zelfs op mijn oude hdd was dat al maximaal 2 seconden, laat staan op mijn SSD
Maarja, hoe minder hoe beter natuurlijk. Zeker als de performance er niet onder hoeft te lijden.
Eens. Zeker Washington en New Vegas die in stukken zijn verdeeld vond ik altijd jammer. Je zag nooit echt de grote puinzooi die Washington was, altijd maar een stukje. New Vegas wouden ze eigenlijk 1 groot gebied maken maar dankzij de consoles van die tijd moesten ze het opsplitsen. De 360 en PS3 konden zo'n groot gebied vol mensen en dingen gewoon niet aan blijkbaar. Best jammer. Gelukkig zijn er mods die alles samenvoegenquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:45 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ergerde mij daar best aan ja, het was niet zozeer de tijd die je er aan kwijt was maar meer dat je wel weer even "uit de game" was zegmaar.
Oh, ja zeker. Ik heb het ook liever niet. Alleen vind ik dat je nauwelijks meer kan spreken van laadtijden aangezien het zó kort was. Maar sowieso, beter zonder. Ook voor de immersionquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:45 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ergerde mij daar best aan ja, het was niet zozeer de tijd die je er aan kwijt was maar meer dat je wel weer even "uit de game" was zegmaar. Daarnaast vind ik laadtijden voor een grote omgeving niet zo erg, maar voor een klein huisje van 30 vierkante meter vind ik het toch wel jammer.
En dan opende een zo'n deur naar een zombie en aangezien het een laadmoment was waarbij je moest wachten was het toch wel ff SHIT SHITquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, ja zeker. Ik heb het ook liever niet. Alleen vind ik dat je nauwelijks meer kan spreken van laadtijden aangezien het zó kort was. Maar sowieso, beter zonder. Ook voor de immersion
Ik weet nog dat ik als jong mannetje Resident Evil ging spelen op de playstation 1. Daar hadden ze ook 'instances' die verbonden waren door een laadscherm. Maar daar zag je zo langzaam een 3D deur krakend opengaan, dat wist de laadtijden sfeervol te verbloemen
Was inderdaad een limiet van de console ja. Voor de release zag je dacht ik in die making off video's nog een geheel Freeside en Vegas maar in de retail game was dat niet meerquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Eens. Zeker Washington en New Vegas die in stukken zijn verdeeld vond ik altijd jammer. Je zag nooit echt de grote puinzooi die Washington was, altijd maar een stukje. New Vegas wouden ze eigenlijk 1 groot gebied maken maar dankzij de consoles van die tijd moesten ze het opsplitsen. De 360 en PS3 konden zo'n groot gebied vol mensen en dingen gewoon niet aan blijkbaar. Best jammer. Gelukkig zijn er mods die alles samenvoegen
Ja de laadtijden vielen op de PC met een SSD gelukkig wel mee. Oorspronkelijk speelde ik NV op de PS3 en dat duurde wel aardig lang. Namate ik langer speelde gingen de laadtijden alleen maar langer duren haha. Toen ik er 100+ uur op had zitten op een enkele savegame ging na een (half) uurtje spelen de hele game veranderen in een slideshow van ongeveer 1 frame per 5 seconden Precies zoals in dit filmpje:quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, ja zeker. Ik heb het ook liever niet. Alleen vind ik dat je nauwelijks meer kan spreken van laadtijden aangezien het zó kort was. Maar sowieso, beter zonder. Ook voor de immersion
Ik weet nog dat ik als jong mannetje Resident Evil ging spelen op de playstation 1. Daar hadden ze ook 'instances' die verbonden waren door een laadscherm. Maar daar zag je zo langzaam een 3D deur krakend opengaan, dat wist de laadtijden sfeervol te verbloemen
Toffe actie van zowel die fan als van Bethesda.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Bethesda accepteert Fallout 4 pre-order met bottle caps
Sinds launch 0 crashes.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme. Dat fallout shelter lijkt me leuk om te spelen. Maar volgens mij crashed dat spel bij IEDEREEN.
Weet iemand of er al een stabiele update voor het spel uit komt?
Heb je vast gelijk in. Heb het verwijderd want ik zie dat t spel niet is gebouwd voor een Iphone 4squote:
Zou zomaar kunnen! Gek wel, zo zwaar lijkt de game me nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb je vast gelijk in. Heb het verwijderd want ik zie dat t spel niet is gebouwd voor een Iphone 4s
Alleen Iphone 5 en duurder. En van die ipads waar je makkelijk 500 euro voor mag dokken
Op mijn Ipad (2) wil hij niet eens draaien, crashed voordat het spel echt begint. Ik kan wel de eerste 4 schermen zien.quote:
Enige bug die ik vind:quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme. Dat fallout shelter lijkt me leuk om te spelen. Maar volgens mij crashed dat spel bij IEDEREEN.
Weet iemand of er al een stabiele update voor het spel uit komt?
Op welk platform? Volgens mij kan dat ook weer een bug zijn. Of nog heeeeel goed zoeken in dat gebied. Kan me nog herinneren dat ik dat ook had en na een lange tijd zoeken toch nog gevonden had.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:46 schreef Gezicht het volgende:
Ik kan de 10e NCR dogtag in Searchlight niet vinden, nu moet ik die quest voor eeuwig in m'n log laten staan
Naja lag ook wel aan de consoles hoor. Die hadden maar 512 MB geheugen en dan gaat het na een tijdje langzaam inderdaad. Fallout 3 liep wel veel beter, maar toch zit er verschil in. Ik verwacht nu met 8 GB geheugen dat het allemaal wel iets soepeler en sneller kan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:47 schreef ufopiloot het volgende:
Die laadtijden zullen er wel blijven gezien ze dezelfde engine gebruiken. Op de consoles was dat in New Vegas echt verschikkelijk, tegen het einde van de game zat je echt eeuwen te wachten om de maps te laden (vooral rondom Freeside enz.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |