abonnement Unibet Coolblue
pi_153750644


Over Rock Werchter:
Rock Werchter 2015 vindt plaats van donderdag 25 juni tot en met zondag 28 juni. Vier dagen lang is in het Festivalpark in Werchter het beste van nu te zien en te horen op drie podia: Main Stage, KluB C en The Barn. Rock Werchter programmeert overtuigd over genres heen. Dat wordt gesmaakt. Rock Werchter is een meermaals bekroonde, internationale topper. Over de vier festivaldagen heen vonden in 2014 bijna 150.000 unieke festivalgangers uit alle mogelijke windstreken de weg naar een maanden op voorhand uitverkocht festival.

Tickets
Losse donderdag tickets uitverkocht
De rest is nog te koop.

Line-Up
Donderdag
- Caribou
- Chemical Brother
- Chet Faker
- Elbow
- First Aid Kit
- Florence + The Machine
- Foo Fighters
- Hot Chip
- James Bay
- Jungle
- Oscar & The Wolf
- Patti Smith and her band perform Horses
- Rise Against
- The Chemical Brothers
- Years & Years

Vrijdag
- Alt-J
- Archive
- BadBadNotGood
- Balthazar
- Ben Howard
- Damian "Jr. Gong Marley"
- Death Cab For Cutie
- FKA Twigs
- Gavin James
- June Ibeyi
- Kwabs
- Mumford & Sons
- Of Monsters And Men
- Pharrel Williams
- Róisín Murphy
- The Cat Empire

Zaterdag
- Angus & Julia Stone
- Damien Rice
- Dotan
- Hozier
- Kid Ink
- Lenny Kravitz
- Noel Gallagher High Flying Birds
- Other Lives
- Royal Blood
- Sam Smith
- Seinabo Sey
- The Prodigy
- The War On Drugs

Zondag
- Alabama Shakes
- Ben Harper & The Innocent Criminals
- Christine And The Queens
- Counting Crows
- Die Antwoord
- Enter Shikari
- Fink
- Gabriel Rios
- ILoveMakonnen
- Jessie J
- Kasabian
- Muse
- The Script
- The Vaccines



Website: http://www.rockwerchter.be
Facebook: https://www.facebook.com/rockwerchterfestival
Twitter: https://twitter.com/rockwerchter
Youtube: http://www.youtube.com/user/rockwerchterfestival
Instagram: http://instagram.com/rockwerchterfestival
pi_153750719
RockWerchter twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:59:05 Double dose of rock! Faith No More and Royal Blood are coming to Werchter on Thursday: http://t.co/U7vEHQcmtz #RW15 reageer retweet
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 17:25:15 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153750969
Twee keer Royal Blood, beste fesitval ooit!! :D
pi_153751006
Ik ken Faith no More eigenlijk helemaal niet. Alleen Easy, maar dat is denk ik/hoop ik niet typerend. Is dat wat? Of is dat een beetje als Green Day, Linkin' Park, Limp Bizkit en dat soort shit?
pi_153751166
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken Faith no More eigenlijk helemaal niet. Alleen Easy, maar dat is denk ik/hoop ik niet typerend. Is dat wat? Of is dat een beetje als Green Day, Linkin' Park, Limp Bizkit en dat soort shit?
Nee joh. Totaal niet. Alternatieve metal, en zelfs dat is eigenlijk geen goede omschrijving. Ga ze zien zou ik zeggen. Laatste plaatje 'Sol Invictus' is zeker ook de moeite.
pi_153751709
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken Faith no More eigenlijk helemaal niet. Alleen Easy, maar dat is denk ik/hoop ik niet typerend. Is dat wat? Of is dat een beetje als Green Day, Linkin' Park, Limp Bizkit en dat soort shit?
Ze houden wel van een cheesy cover op z'n tijd! Bijv. ook Delilah van Tom Jones hebben ze een tijd gedaan, of This Guy's In Love With You van Burt Bacharach. Ken je Epic ook niet? Ik liet een keer aan iemand, die ook alleen Easy kende, het nummer Don't Look At Me I'm Ugly In The Morning horen, die kreeg zowat een rolberoerte!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2015 @ 18:12:45 #7
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153752029
Vorige week annuleerden Foo Fighters hun komst naar Rock Werchter. Dave Grohl moet op doktersbevel langer rusten na een val in Zweden, én Rock Werchter moest op zoek naar een nieuwe headliner.

Dat een headliner fiksen op een week tijd geen koud kunstje is bewijst het volgend stappenplan dat de organisatie op hun website plaatste. Zo moet er bijvoorbeeld rekening gehouden worden met de hoeveelheid crew die een band meebrengt en worden er Boeings gecharterd.

1. Bepaal je doel: Rock Werchter opteert er voor de festivalgangers in de watten te leggen met een -of nog beter twee- namen die in dezelfde muzikale lijn liggen.
2. Check toerschema’s van bands die in aanmerking zouden kunnen komen. Wie op 25 juni al een show speelt, valt af. Bands die niet actief op tournee zijn, vallen ook af. Als een groep niet optreedt dan werkt een deel van hun crew voor andere bands. Zonder crew geen optreden. Een grotere groep heeft van 20 tot wel 120 mensen bij.
3. Stel op basis van stap 2 een lijst van mogelijk beschikbare acts op. Dubbel check de solo-projecten van bandleden. Kijk ook na of er geen promotionele activiteiten gepland zijn. Pas desnoods op basis van deze bijkomende informatie de lijst aan.
4. Contacteer de internationale agents van de bands die je geselecteerd hebt. Probeer hen te overtuigen om een extra show op Rock Werchter aan het -vaak intensieve- tourschema toe te voegen. Niet elke band is bereid namelijk om op een vrije dag op te treden. Bewust worden er rustdagen in tourschema’s ingewerkt om stem en lichaam van de bandleden te laten recuperen of om lange afstanden tussen verschillende shows te af te leggen met trucks vol materiaal.
5. Wachten…
6. Is het logistiek/productioneel realiseerbaar? Festival doet al het mogelijke. In het geval van Faith No More wordt er voorgesteld een Boeing te charteren om band en materiaal tijdig in Zweden te krijgen voor volgende show op vrijdag 26 juni.
7. Confirmed! Met Faith No More en Royal Blood wordt een dubbele dosis rock ’n roll aan het programma van donderdag 25 juni toegevoegd. Het tijdschema wordt geüpdatet, pers, media en festivalgangers worden op de hoogte gebracht.

Aldus RW.

http://www.rockwerchter.b(...)iner-zegt-af.-wat-nu
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_153752252
Goed verhaal :P
pi_153754214
2x Royal Blood, wat een zwaktebod doe je dan als je een band tweemaal op je affiche moet zetten. Rukoplossing ook met Faith No More.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153754811
quote:
4s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:20 schreef Leonos het volgende:
Goed verhaal :P
Lekker kort ook.
pi_153755323
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
2x Royal Blood, wat een zwaktebod doe je dan als je een band tweemaal op je affiche moet zetten. Rukoplossing ook met Faith No More.
Prima oplossing voor de mensen met dagkaart en voor de mensen met een weekend kaart... je krijgt er een extra band bij.

Dave in een rolstoel was de beste oplossing geweest, maar het is niet anders :P
pi_153755945
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:22 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Prima oplossing voor de mensen met dagkaart en voor de mensen met een weekend kaart... je krijgt er een extra band bij.

Dave in een rolstoel was de beste oplossing geweest, maar het is niet anders :P
Kutoplossing voor de mensen met een combiticket. Ik voel me oprecht belazerd. Snap dat je zo snel niet een topheadliner kunt regelen, maar 2x Royal Blood? Seriously?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153756201
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Kutoplossing voor de mensen met een combiticket. Ik voel me oprecht belazerd. Snap dat je zo snel niet een topheadliner kunt regelen, maar 2x Royal Blood? Seriously?
Vergeet je jurk niet aanstaand weekend.
pi_153756290
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Vergeet je jurk niet aanstaand weekend.
:?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153757097
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Kutoplossing voor de mensen met een combiticket. Ik voel me oprecht belazerd. Snap dat je zo snel niet een topheadliner kunt regelen, maar 2x Royal Blood? Seriously?
Er speelt geen act minder ofzo hé? FNM vervangt Foo Fighters, en aangezien de Foo's een bizar lange set hadden proppen ze er nog iets bij. Goed, 2x Royal Blood vind ik ook onnozel, gezien ze 1 albumpje van ruim 30 minuutjes uit hebben, maar dan nog. Ze hadden ook gewoon het hele zwikkie op kunnen schuiven en alleen FNM er neer kunnen zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2015 21:13:51 ]
pi_153757100
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

:?
Hij vind je een zeikwijf denk ik.
  maandag 22 juni 2015 @ 21:15:17 #17
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153757156
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er speelt geen act minder ofzo hé? FNM vervangt Foo Fighters, en aangezien de Foo's een bizar lange set hadden proppen ze er nog iets bij. Goed, 2x Royal Blood vind ik ook onnozel, gezien ze 1 albumpje van ruim 30 minuutjes uit hebben, maar dan nog. Ze hadden ook gewoon het hele zwikkie op kunnen schuiven en alleen FNM er neer kunnen zetten.
En er zijn meerdere podia, dus je wordt niet gedwongen om 2 keer naar dezelfde groep te gaan kijken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_153757202
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Hij vind je een zeikwijf denk ik.
Hoopte natuurlijk op een hap! Maar ik vind het wel prima. Jammer dat de Foo Fighters niet komen, leuk dat ik toch ergens anders naar kan kijken.
pi_153757547
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En er zijn meerdere podia, dus je wordt niet gedwongen om 2 keer naar dezelfde groep te gaan kijken.
Dit is de vervanger van dé top headliner, dan vind ik dat je op zn minst met een redelijke subcategorie naam moet komen, en als je met 2 bands komt, dan wil ik op zn minst 2 verschillende bands zien..
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153757647
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Dit is de vervanger van dé top headliner, dan vind ik dat je op zn minst met een redelijke subcategorie naam moet komen, en als je met 2 bands komt, dan wil ik op zn minst 2 verschillende bands zien..
Royal Blood is niet de vervanger, da's Faith No More. En top-headliners zijn nou eenmaal niet zo eenvoudig te vervangen, daarom zijn ze top enzo.
pi_153757780
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Royal Blood is niet de vervanger, da's Faith No More. En top-headliners zijn nou eenmaal niet zo eenvoudig te vervangen, daarom zijn ze top enzo.
Ga nou niet t bijdehandje uithangen, ik vind t een kutoplossing. Heb combitickets en vind dit geen goede vervanging. Als jij dat wel vindt, prima, maar ik hoop voor je dat je geen combitickets hebt..
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153757927
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Ga nou niet t bijdehandje uithangen, ik vind t een kutoplossing. Heb combitickets en vind dit geen goede vervanging. Als jij dat wel vindt, prima, maar ik hoop voor je dat je geen combitickets hebt..
Je jankt, da's alles. 1 act zegt af, je krijgt er twee terug. En dan huilen dat 1 vd 2 niks is. Jammer dan toch? Er is meer te doen dan alleen de main stage.
  maandag 22 juni 2015 @ 21:52:00 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153758293
I
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Dit is de vervanger van dé top headliner, dan vind ik dat je op zn minst met een redelijke subcategorie naam moet komen, en als je met 2 bands komt, dan wil ik op zn minst 2 verschillende bands zien..
Los van of je het een goede band vindt, geldt Faith No More voor jou niet eens als redelijke subcategorie in de rock-wereld?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_153758466
Het is natuurlijk ook wel een bizarre situatie, dat de band waarvoor twee festivals een week vervroegd zijn onder veel protest, een week voor aanvang af moet zeggen door overmacht. Dat is echt botte pech en dan is het erg knap dat ze uberhaupt nog zo'n grote band hebben kunnen regelen.
pi_153758535
En dat je dan niet tevreden bent, dat is denk ik meer een kwestie van smaak. Ik had ook honderd keer liever Deus of Triggerfinger gezien in de plaats van Faith no More, maar dat is puur persoonlijk. Faith no More is internationaal gezien wel 100 keer groter dan die bands en daarom is het hartstikke knap dat ze die hebben kunnen regelen zo op het laatste moment.
pi_153758550
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
I

[..]

Los van of je het een goede band vindt, geldt Faith No More voor jou niet eens als redelijke subcategorie in de rock-wereld?
Nee. Kwestie van smaak vermoed ik.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153758603
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je jankt, da's alles. 1 act zegt af, je krijgt er twee terug. En dan huilen dat 1 vd 2 niks is. Jammer dan toch? Er is meer te doen dan alleen de main stage.
Je krijgt er geen 2 voor terug, je krijgt er 1 voor terug. En FNM is een aanzienlijke mindere naam dan FF. Jammer? Ja behoorlijk. Voldoende compensatie? Nee. Geef maar wat voedselbonnen Herman. Ik ken geen festival dat een band 2 maal laat optreden op verschillende dagen. Lachwekkend gewoon.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153758645
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Je krijgt er geen 2 voor terug, je krijgt er 1 voor terug. En FNM is een aanzienlijke mindere naam dan FF. Jammer? Ja behoorlijk. Voldoende compensatie? Nee. Geef maar wat voedselbonnen Herman. Ik ken geen festival dat een band 2 maal laat optreden op verschillende dagen. Lachwekkend gewoon.
Toch is dat al eens eerder gebeurd. Toen Pearl Jam op het laatst afzegde vanwege Roskilde (in 2000 of zo?), toen trad de band Live in hun plaats op en die waren er ook al op een andere dag.
pi_153758750
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Toch is dat al eens eerder gebeurd. Toen Pearl Jam op het laatst afzegde vanwege Roskilde (in 2000 of zo?), toen trad de band Live in hun plaats op en die waren er ook al op een andere dag.
Zelfde laken een pak. Zou ik me ook bekocht voelen. Luister: ik ben niet onrealistisch, bands van t statuur FF zijn dun gezaaid. En op zo'n korte termijn een halen is ook al zeer lastig. Dus dat begrijp ik. Ik baal ervan dat ze nota bene met deze oplossing komen: 2x niets (naar mijn smaak).
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153758899
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Je krijgt er geen 2 voor terug, je krijgt er 1 voor terug. En FNM is een aanzienlijke mindere naam dan FF. Jammer? Ja behoorlijk. Voldoende compensatie? Nee. Geef maar wat voedselbonnen Herman. Ik ken geen festival dat een band 2 maal laat optreden op verschillende dagen. Lachwekkend gewoon.
Is anders in de historie weleens voorgekomen hoor. Nogmaals, ik vind 2 Royal Blood ook geen sterke optie. Maar het is EXTRA. EX-TRA. EKS-TRA. Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen 'FNM ipv Foo Fighters, en programma start uur later'. Natuurlijk is het niet ideaal, niks is ideaal als de act waarvoor je je festival hebt verzet een week van tevoren af moet zeggen. Faith No More is echter gewoon een headlinewaardige act, en dus op deze termijn prima oplossing. Dat het jouw smaak niet is dat kan, maar dat maakt het geen slechte vervanger. Je koopt een kaartje voor Rock Werchter, zeker als je een combi hebt. Niet voor Foo Fighters, Royal Blood of welke individuele act dan ook. Dus dit risico heb je ALTIJD. Zuur is het zeker, maar ik zou me er even wat minder druk over maken, je gaat er niks aan veranderen.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 22:17:49 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153759198
Zeiken over de vervanging met een combiticket :') Je hebt die combiticket niet alleen voor FF gekocht, dan had je maar naar een losse show moeten gaan. De programmering van Werchter dit jaar is onrealistisch goed, ook met het wegvallen van FF staan er nog 20 interessante bands dit weekend :D

Wat betreft Royal Blood twee keer: dikke prima want ik zou The Tallest Man on Earth er door moeten missen en die kan ik nu alsnog zien O+

Faith no More vind ik ook ruk maar ik kwam sowieso al niet alleen voor FF dus mij hoor je sowieso niet klagen. Werchter O+ De line up dit jaar _O_ Zeikerds :r
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153759404
Ik zou iedereen toch wel willen aanraden Faith No More te gaan kijken. Nog geen 24 uur geleden stond ik bij ze, en het was fan-tas-tisch. Mike Patton _O_ Wat kan die man zingen/grunten/alles. Echt serieus geniaal. En ik was/ben ook geen FNM connaisseur verder. Anderhalf jaar terug had ik wss ook gezegd 'huh, dat zijn toch die van 'Easy'?'
pi_153759448
Precies, je koopt een combiticket voor het festival, je koopt geen kaartje voor een band. Meestal is nog helemaal niet bekend wat er komt als ik het kaartje koop. Heb ook wel eens een jaar gehad, twee jaar geleden of zo, dat er echt heel weinig was wat ik interessant vindt. Maar wel een topweekend gehad hoor. Meer tijd om te zuipen zeg maar...
pi_153762498
Mooie recensie van Faith No More op Graspop.

http://www.demorgen.be/mu(...)-eend-bijt-a2372069/

:-D
"Mike Patton duwde zijn micro diep in zijn mond en brulde alsof zijn darmkanaal in lichterlaaie stond"
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_153767781
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:17 schreef MaJo het volgende:
Zeiken over de vervanging met een combiticket :') Je hebt die combiticket niet alleen voor FF gekocht, dan had je maar naar een losse show moeten gaan. De programmering van Werchter dit jaar is onrealistisch goed, ook met het wegvallen van FF staan er nog 20 interessante bands dit weekend :D

Wat betreft Royal Blood twee keer: dikke prima want ik zou The Tallest Man on Earth er door moeten missen en die kan ik nu alsnog zien O+

Faith no More vind ik ook ruk maar ik kwam sowieso al niet alleen voor FF dus mij hoor je sowieso niet klagen. Werchter O+ De line up dit jaar _O_ Zeikerds :r
Tallest Man on Earth O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:16:44 #36
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_153769933
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Toch is dat al eens eerder gebeurd. Toen Pearl Jam op het laatst afzegde vanwege Roskilde (in 2000 of zo?), toen trad de band Live in hun plaats op en die waren er ook al op een andere dag.
Maat van mij heeft toen een overdosis Ed kowalczyk opgelopen en moest sindsdien niet zo veel meer van de band hebben.
pi_153770590
En je had ook een jaar of tien geleden Soulwax die David Bowie vervingen toen die moest afzeggen wegens medische problemen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_153771655
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:44 schreef Felixa het volgende:
En je had ook een jaar of tien geleden Soulwax die David Bowie vervingen toen die moest afzeggen wegens medische problemen.
2ManyDJ's ;(
pi_153772482
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:16 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Maat van mij heeft toen een overdosis Ed kowalczyk opgelopen en moest sindsdien niet zo veel meer van de band hebben.
Haha, kan ik me voorstellen. Ik haakte af toen ze over dolfijnen gingen zingen. Dankzij hen wel Muse ontdekt ook rond die tijd, die stonden een keer in hun voorprogramma.
pi_153772986
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

2ManyDJ's _O_
Ga je mond spoelen met zeep :{w
pi_153773043
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:34 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen met zeep :{w
Ja, leuk hoor, maar niet als je David Bowie verwacht :D
pi_153773170
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, leuk hoor, maar niet als je David Bowie verwacht :D
Nou, dat is jou mening :P
pi_153773184
2 many dj's zijn vet toch?
pi_153773203
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:42 schreef kreuk050 het volgende:
2 many dj's zijn vet toch?
Ja toch.
pi_153773226
Ja man!!
pi_153773236
Lekker dan!
pi_153773241
Hittegolf alert voor zondag! *O*
pi_153773260
Huhhhhh??
wat ijl je? antibiotica talking?
pi_153773295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef kreuk050 het volgende:
Huhhhhh??
wat ijl je? antibiotica talking?
No, Muse is coming ! *O*
pi_153773356
YEAH!
pi_153790150
Bier staat koud, over 12 uurtjes zitten we in de camper naar België!
pi_153790866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:45 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Bier staat koud, over 12 uurtjes zitten we in de camper naar België!
Bier staat hier ook koud. Ws over 24 uur staat het tentje en dan kan koekiemonster bier naar binnen hengsten :D
pi_153796585
Bier staat koud, tas is gepakt. We hopen op 8:00 ons tentje op te kunnen zetten op B1 en dan lekker tijdig aan een biertje of twee te beginnen. :)
pi_153796653
Bezig met pakken (altijd last minute :D), straks rond een uurtje of 1 richting België!
pi_153798892
Wij komen als het goed is morgenochtend uurtje of 10 aan op de camping, a6 waarschijnlijk. Fijn weekend allemaal!!
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 11:07:07 #56
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153799010
Ik ga ook morgenvroeg, heb er zin in! :)
pi_153799433
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:02 schreef kreuk050 het volgende:
Wij komen als het goed is morgenochtend uurtje of 10 aan op de camping, a6 waarschijnlijk. Fijn weekend allemaal!!
Wij ook! Al jaren op A6, prima camping bij Bonma.
pi_153799585
Als je morgen tegen 11:00 uur aankomt, is er dan nog een goede kans dat je op de Hive terecht kan, of is deze dan zeker vol? Moet vandaag nog werken dus wij kunnen niet eerder helaas.
pi_153799703
Wij gaan zo rijden! Biertjes zijn koud O+
pi_153802388
Bijna over de grens, lekker chill plekje regelen op The Hive :P

Nu maar hopen dat er geen drugscontroles zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_153806013
Maatje van mij staan op camping de Klokkeberg, ik ga er zaterdag heen.
pi_153809786
pinten staan koud
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 18:40:19 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153810056
Morgenochtend die kant op *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 24 juni 2015 @ 21:18:25 #64
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153814387
Onze tent staat er al, wij reizen m morgenvroeg achterna. :)
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 21:29:30 #65
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153814773
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Onze tent staat er al, wij reizen m morgenvroeg achterna. :)
Goed geregeld :)
pi_153815602
Mensen! Hoe is eigenlijk het feest in de nacht op de hive? Tot hoe laat gaat het door? Ik ga dit jaar als vrijwilliger en zaterdag werk ik tot 2 uur in de nacht, dus is er daarna nog wat te beleven?!
pi_153818411
Vorig jaar stopte het elke keer redelijk op tijd. Weet alleen niet meer hoe laat precies (alcohol en tijd is geen combinatie..)
pi_153818765
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef DavetheNL het volgende:
Vorig jaar stopte het elke keer redelijk op tijd. Weet alleen niet meer hoe laat precies (alcohol en tijd is geen combinatie..)
Dan zal het zoals op de site dus om 3 uur stoppen. Jammerpammer. Vrijdag is de enige dag dat ik echt voluit kan zuipen en ook nog op mijn verjaardag, hoera.
pi_153822562
Groetjes van de Hive... Veel plezier iedereen 8-) mocht je een stel idioten in een bananenpak tegenkomen... Geen idee! ;)
pi_153829276
Ben Howard zegt af. Balthazar nu op mainstage!
  Moderator donderdag 25 juni 2015 @ 17:04:01 #71
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153834053
_O_ Royal Blood
  Moderator donderdag 25 juni 2015 @ 18:41:05 #72
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153835991
Goeie sfeer op de weide! Zit nu bij rise against, beetje duf. Dadelijk eens Patti smith checken
pi_153836684
Nog ergens TV uitzending?
pi_153838861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:05 schreef Luni het volgende:
Nog ergens TV uitzending?
Over een half uurtje op Canvas.
En hier live stream: http://www.skynet.be/nl/festivals/rock-werchter-2015/live-stream
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_153840027
Die tent ziet er wel gigantisch uit zeg!
pi_153840044
Holy fuck die tent is groot geworden :D
pi_153840698
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:15 schreef Felixa het volgende:

[..]

Over een half uurtje op Canvas.
En hier live stream: http://www.skynet.be/nl/festivals/rock-werchter-2015/live-stream
Thanx
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 juni 2015 @ 21:33:07 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_153841087
First Aid Kit O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_153841410
Patti wat de klokt slaat zo te horen. Baal er eigenlijk wel van dat ik dat deze zomer niet ga zien!
pi_153842270
Fnm live op canvas. Ben benieuwd hoeveel ze gaan uitzenden.
pi_153842423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:18 schreef Basp1 het volgende:
Fnm live op canvas. Ben benieuwd hoeveel ze gaan uitzenden.
Mja, dat dacht ik al, twee keer met je ogen knipperen en weg weer... :{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_153842516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef Felixa het volgende:

[..]

Mja, dat dacht ik al, twee keer met je ogen knipperen en weg weer... :{
ik zag genoeg mensen met het telefoons omhoog kunnen die nog niet livestreamen?
pi_153842998
Dit is er eentje maar ik heb er geen geluid bij op een of andere manier.

https://www.periscope.tv/(...)220A7lENjyXy5-eBbguP
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_153850189
Volgend jaar wil ik hier ook eens heen. Hoor er goede verhalen over!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 16:34:19 #85
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153860121
Nu ook een afzegging van Jessie J.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_153860378
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:20 schreef Luukax het volgende:
Volgend jaar wil ik hier ook eens heen. Hoor er goede verhalen over!
In hoor dat ze zelfs porselein potten dit jaar hebben ipv het voetbalveld vol met dixies voorgaande jaren :D
pi_153860400
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu ook een afzegging van Jessie J.
3* royal blood dan. :D
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:17:30 #88
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153861361
Was leuk gister, Florence, Elbow en Royal Blood vond ik echt gaaf. Van Rise Against en Faith No More heb ik ook genoten. Eagles of Death Metal was ook gaaf maar jammer van het geluid. Chemical Brother was ook wel eens leuk met natuurlijk Galvanized.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153861538
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Was leuk gister, Florence, Elbow en Royal Blood vond ik echt gaaf. Van Rise Against en Faith No More heb ik ook genoten. Eagles of Death Metal was ook gaaf maar jammer van het geluid. Chemical Brother was ook wel eens leuk met natuurlijk Galvanized.
Was Josh erbij met EODM?
pi_153861707
Weer een vrij grote naam die afzegt. Jessie J dit keer en word vervangen door Circa Waves.
pi_153862049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Weer een vrij grote naam die afzegt. Jessie J dit keer en word vervangen door Circa Waves.
Ah mooi! Ben ik wel blij mee
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 juni 2015 @ 20:39:10 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_153866082
Stream kijken werkt mobiel via de app dus niet buiten België? Top man.
pi_153866733
Momenteel een verslag bezig op CANVAS (Durf niet te zeggen of ze ook echt live gaan uitzenden)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153866767
Kan je niet af en toe roepen wat ze laten zien zodat ik kan kiezen of ik overschakel van de BBC?? :+
pi_153866806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan je niet af en toe roepen wat ze laten zien zodat ik kan kiezen of ik overschakel van de BBC?? :+
Doe ik :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153866844
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:07 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Doe ik :Y
:D ^O^
pi_153866891
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D ^O^
Je hebt helaas Faith No More al gemist. Daar begonnen ze mee... (alleen maar Midlife Crisis met als korte Intermezzo Foo Fighters' all my life
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153866911
Balthazar nu
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153866920
Balthazar, heerlijk.
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_153867375
Nice O+
Beter dan het gekrakeel van miss Blige op Glasto nu.. :P
  vrijdag 26 juni 2015 @ 21:50:07 #101
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_153868290
Tribute to The O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153868295
Mooi dit O+
pi_153868803
Hey.. Alt-j O+
pi_153869215
Barn is nu een andere tent zo te zien? Niet meer dezelfde als de Alpha op Lowlands.
pi_153869348
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
Barn is nu een andere tent zo te zien? Niet meer dezelfde als de Alpha op Lowlands.
Ik heb het net ff zitten googelen, het is echt een hele toffe tent moet ik zeggen!

pi_153869454
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb het net ff zitten googelen, het is echt een hele toffe tent moet ik zeggen!

[ afbeelding ]
Ja net dit ook gevonden: http://www.bouwenwonen.ne(...)n-voor-Rock-Werchter

Club C ook iets dergelijks dus, maar iets 'kleiner':
Met deze nieuwe constructies zullen The Barn (TFS 50 x 110 x 17m) en Klub C (TFS 50 x 90 x 17m) van 25 tot en met 28 juni onderdak kunnen bieden aan respectievelijk 14.000 en 10.000 festivalgangers.

Verhoogde staanplekken aan de zijkanten zijn ook handig.
pi_153869514
Je mist ook de palen, dus het oogt veel ruimtelijker..
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:59:16 #108
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153874497
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Was Josh erbij met EODM?
Nee, helaas niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153877873
Net even de fotospecials van Humo bekeken, maar pony's zijn bij belgische dames wel een stuk populairder dan bij de nederlandse he? (ik bedoel niet de dieren he)
pi_153878019
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Net even de fotospecials van Humo bekeken, maar pony's zijn bij belgische dames wel een stuk populairder dan bij de nederlandse he? (ik bedoel niet de dieren he)
Staat de nationaliteit dan bij de foto's? De baarden populatie onder de heren lijkt wel stukken minder dan die op best kept secret. :)
pi_153878050
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Staat de nationaliteit dan bij de foto's? De baarden populatie onder de heren lijkt wel stukken minder dan die op best kept secret. :)
Nee, maar het was me eigenlijk al eerder opgevallen bij zekerteweten belgische dames, dat ik maar vanuit gegaan ben :@
  zaterdag 27 juni 2015 @ 20:42:16 #112
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_153888816
NOel met Don't Look Back in Anger _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153888857
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:42 schreef Bos81 het volgende:
NOel met Don't Look Back in Anger _O_
Dat was op BKS ook wel een kippenvelmomentje, met 20 Engelsen om me heen. _O_
  zaterdag 27 juni 2015 @ 21:54:49 #114
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_153890276
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:44 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat was op BKS ook wel een kippenvelmomentje, met 20 Engelsen om me heen. _O_
Het is altijd mijn favo Oasis nummer geweest en is het nog steeds..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153890538
DJVT zijn duidelijk Dotan-fans
  zaterdag 27 juni 2015 @ 22:10:41 #116
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_153890624
DJVT O+
Aer mea arena est
pi_153890790
RB O+
pi_153891123
SS O+

ho wacht ff.. :@
pi_153891274
:D _O-
pi_153895910
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
RB O+
Dit! Stel bazen 8-)
pi_153901600
Nondeju... kan iemand een festival regelen waar alleen Royal Blood optreedt?
  Moderator zondag 28 juni 2015 @ 21:10:48 #122
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153911524
Kasabian _O_
  zondag 28 juni 2015 @ 21:58:14 #123
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_153913061
Wat een onwijs gelul op Canvas, laat anders even de muziek horen waar die slappe zak het steeds over heeft..
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_153914402
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:42 schreef Bos81 het volgende:
NOel met Don't Look Back in Anger _O_
Geweldig, maar voor de rest was het een aardig optreden, maar sfeerloos.
  Moderator zondag 28 juni 2015 @ 23:32:23 #125
332671 crew  indiaantje89
pi_153916074
Geil, Muse doet Microcuts @ Werchter _O_
pi_153919410
Muse _O_ prima set met microcuts, uno :)

Verder een fokster gespot en gesproken 8-)
  maandag 29 juni 2015 @ 03:16:11 #127
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153919426
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 03:06 schreef H.Kemper het volgende:
Muse _O_ prima set met microcuts, uno :)

Verder een fokster gespot en gesproken 8-)
wij doen nu drankspellen bij de feesttent op The Hive. :P
pi_153919459
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 03:16 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

wij doen nu drankspellen bij de feesttent op The Hive. :P
te ver lopen ;(
  maandag 29 juni 2015 @ 03:37:37 #129
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153919466
quote:
9s.gif Op maandag 29 juni 2015 03:30 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

te ver lopen ;(
ja zeg, trek je bananenpak aan en gaan met die banaan.
pi_153919473
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 03:37 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

ja zeg, trek je bananenpak aan en gaan met die banaan.
ik pas wel op :D trusteh!
  maandag 29 juni 2015 @ 04:11:04 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153919488
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 03:53 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

ik pas wel op :D trusteh!
🍌😴
pi_153919919
M'n eerste Werchter achter de rug. Heb genoten.

Het weer _O_
Alt-J _O_
Noel Gallagher _O_
Die Antwoord _O_
Ben Harper _O_

Alleen jammer van onze tassen met al onze kleding en toiletspullen die gelijk de eerste nacht
uit onze tent waren verdwenen :X
  maandag 29 juni 2015 @ 08:22:17 #133
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_153919999
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:06 schreef Irrem het volgende:
M'n eerste Werchter achter de rug. Heb genoten.

Het weer _O_
Alt-J _O_
Noel Gallagher _O_
Die Antwoord _O_
Ben Harper _O_

Alleen jammer van onze tassen met al onze kleding en toiletspullen die gelijk de eerste nacht
uit onze tent waren verdwenen :X
Wow, das kut. Vraag me af wie dat zou stelen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 29 juni 2015 @ 09:24:28 #134
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_153920514
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:06 schreef Irrem het volgende:
M'n eerste Werchter achter de rug. Heb genoten.

Het weer _O_
Alt-J _O_
Noel Gallagher _O_
Die Antwoord _O_
Ben Harper _O_

Alleen jammer van onze tassen met al onze kleding en toiletspullen die gelijk de eerste nacht
uit onze tent waren verdwenen :X
hoe heb je dat opgelost??
pi_153920520
Muse was echt fantastisch. Verder waren Elbow, Alt-J en Cat Empire mijn hoogtepunten O+
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_153921125
Zaterdag geweest, mijn 1e Werchter, leuk goed opgezet festival, met als hoogtepunten Lenny en The Prodigy.
pi_153922947
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:24 schreef AgeEll het volgende:

[..]

hoe heb je dat opgelost??
Volgende dag auto gepakt en naar Aarschot gereden, daar de broodnodige kleding en toiletspullen gehaald. Mede door het weer heeft dat erg goed uitgepakt.

quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:22 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Wow, das kut. Vraag me af wie dat zou stelen.
Waardevolle spullen hadden we natuurlijk mee, want ja, dat is interessant om te stelen. Maar waren niet echt voorbereid op het feit dat ze zonder schaamte ook complete 70ltr rugtassen uit de tent halen. Het blijft in mijn ogen ongelofelijk dat er mensen zijn die speciaal hiervoor naar zo'n festivalcamping gaan. blijf lekker van andermans spullen af.

Maar ondanks dat een heerlijk weekend gehad.
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 14:56:31 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153926322
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 03:06 schreef H.Kemper het volgende:
Muse _O_ prima set met microcuts, uno :)

Verder een fokster gespot en gesproken 8-)
yup *) dat krijg je als je aankondigt in een bananenpak te lopen 8-)

Wij zijn nog steeds onderweg dus vanavond een uitgebreider verslag, eerst douchen en tukken O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 29 juni 2015 @ 14:59:10 #139
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153926390
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 29 juni 2015 @ 15:06:35 #140
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153926600
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:06 schreef Irrem het volgende:
M'n eerste Werchter achter de rug. Heb genoten.

Het weer _O_
Alt-J _O_
Noel Gallagher _O_
Die Antwoord _O_
Ben Harper _O_

Alleen jammer van onze tassen met al onze kleding en toiletspullen die gelijk de eerste nacht
uit onze tent waren verdwenen :X
wow naar! En wat moeten mensen daar nou mee...
pi_153926744
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:06 schreef Irrem het volgende:
Alleen jammer van onze tassen met al onze kleding en toiletspullen die gelijk de eerste nacht
uit onze tent waren verdwenen :X
Bah domper van het begin van een leuk weekend!

Blijft toch een nadeel van dat je los kaarten kunt kopen voor de camping; aanwezigheid van tuig :r
pi_153931296
Wat een weekend _O_
pi_153932029
Ook mijn eerste Werchter is een geweldige ervaring geworden. Het viel mij bij de Hive wel op dat daar ook veel kampeerders zaten die slechts 1 dagkaart hadden en wel alle dagen op de camping zaten.

Volgend jaar moeten ze wel iets anders verzinnen bij het openen van de camping. Nu was dat met dat lintje verschuiven wel erg waardeloos geregeld.
pi_153933754
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:37 schreef Mathijz het volgende:
Ook mijn eerste Werchter is een geweldige ervaring geworden. Het viel mij bij de Hive wel op dat daar ook veel kampeerders zaten die slechts 1 dagkaart hadden en wel alle dagen op de camping zaten.

Volgend jaar moeten ze wel iets anders verzinnen bij het openen van de camping. Nu was dat met dat lintje verschuiven wel erg waardeloos geregeld.
Dat met dat lijntje doen ze helaas ook op andere festivals in België (Graspop, Pukkelpop), zal wel zo blijven :{
pi_153935119
Het was weer een heerlijke editie. Enigste minpuntje aan de nieuwe Barn en Klub C was het gemis aan schermen aan de buitenkant. Verder echt kostelijk vermaakt.
  maandag 29 juni 2015 @ 22:03:09 #146
36461 Joppy
geen colaboy
pi_153937780
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:37 schreef Mathijz het volgende:
Ook mijn eerste Werchter is een geweldige ervaring geworden. Het viel mij bij de Hive wel op dat daar ook veel kampeerders zaten die slechts 1 dagkaart hadden en wel alle dagen op de camping zaten.

Volgend jaar moeten ze wel iets anders verzinnen bij het openen van de camping. Nu was dat met dat lintje verschuiven wel erg waardeloos geregeld.
Dat was idd waardeloos met dat lijntje. Toen ik aankwam waren de eerste paar velden net 'vol' en er zou binnen enkele minuten een nieuwe veld worden geopend (en het naast gelegen veld zou pas veel later worden geopend). Dat duurde echter iets langer en daardoor ontstond er uiteindelijk een behoorlijke massa waardoor hun systeem van telkens 10 meter openen niet werkte omdat er geen ruimte was om een tent op te zetten. En terwijl de massa aan het lijntje werd gehouden, gooiden ze doodleuk dat naast gelegen veld open. Waarbij het lijnsysteem wel redelijk werkte omdat de er minder drukte was, beetje zuur voor degenen die in de drukte stonden.

Ik was een paar jaar niet op Werchter geweest en de the hive was dus nieuw voor mij. Op zich waren de faciliteiten prima in orde en in de feesttent was de afterparty ook prima, maar een volgende keer hoef ik er niet perse weer te staan. De standjes langs de weg hebben ook hun charme en daar heb ik geen massale feesttent voor nodig.

Verder heb ik me uitstekend vermaakt op het festival, veel goede optredens gezien (royal blood, florence and the machine, Elbow, Mumford en Sons, the Cat Empire, the War on Drugs, Lenny Kravitz, Muse, Kasabian etc...).

In de tenten was het af en toe idd behoorlijk druk. En warm, wat betreft wel prettig dat het festival een week eerder dan normaal is gehouden, met de tropische vooruitzichten. Het zou wel prettig zijn geweest om ook buiten het optreden te kunnen volgen.
De programmering had over het geheel genomen weinig echte uitschieters qua populariteit, behalve muse (en oorspronkelijk foo fighters), waardoor het publiek eerder geneigd is om in de tenten te gaan kijken. En het wegvallen van enkele mainstage namen en het schuiven met de programmering heeft misschien ook wel gezorgd dat het drukker was dan verwacht in de tenten.
Let the beat control your body!
pi_153937939
Eerste dag meteen raak door Patti Smith. Ik kende haar (muziek) niet, maar een 68-jarige vrouw die zo'n show weet te brengen, respect!
Andere hoogtepunten: Agnus & Julia Stone (jammer dat ze de toegift oversloegen na zoveel gejoel van het publiek), Muse (ontzettend strakke set, ook onder de indruk van het videowerk), Balthazar, Die Antwoord, Mumford & Sons, The Tallest Man on Earth (al leek hij teveel in zijn eigen wereldje te zitten)

Dieptepunten: The Prodigy (pakweg 20 minuten te kort gespeeld en daarnaast niet meer dan een trucje), Lenny Kravitz ("iets" te lange outtro's...), Selah Sue (kan ze niet een keer haar mond houden en het liedje erom heen vormgeven?)

Gemist, balen: The Van Jets, Alt-J, Damien Rice, Death Cab for Cutie

Nog wat gedachtespinsels nav eerste keer Rock Werchter:
- Schermen buiten The Barn/KlubC zou een uitkomst zijn mocht je een keer niet 20 minuten voor een show aanwezig zijn. Er is daarna echt geen doorkomen meer aan.
- Counting Crows is nog steeds een best leuk bandje. De frontman kwam wat verward over, maar zong de sterren van de hemel.
- In een deuk gelegen om Fidlar, en dan met name om de bassist die eerst zijn plectrum kwijt was en daarna te kampen had met "technical difficulties". Overigens best aardige muziek.
- Jammer dat een spaghetti stand buiten ontbrak zoals Pukkelpop dat wel had. Als vervanging een hoop "baguettes" naar binnen gewerkt, was prima te doen.
- Jammer voor Faith No More dat er maar een select groepje was die zich lieten meevoeren in de muziek, de rest van het publiek stond er afwachtend bij.
pi_153940128
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:07 schreef Oidipous het volgende:

- Jammer dat een spaghetti stand buiten ontbrak zoals Pukkelpop dat wel had. Als vervanging een hoop "baguettes" naar binnen gewerkt, was prima te doen.
Bedoel je buiten het festivalterrein. Als je linksaf gaat richting de A-campings zijn er meerdere.
pi_153940245
Wat was het weer gaaf! Al viel de line-up toch wel een beetje tegen, bijvoorbeeld zondag zowat de hele dag op Muse zitten wachten (en Kasabian).

Wat waren ze goed:
Muse
Oscar and the Wolf (sfeertje in The Barn, wat zijn die gasten populair in Belgie (en terecht), trekken ook gewoon het Sportpaleis vol)
Magnus
Royal Blood (vooral zaterdag)

Met iemand meegegaan naar Dotan, maar die viel me ook 100% mee.
  maandag 29 juni 2015 @ 23:23:15 #151
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153940747
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was het weer gaaf! Al viel de line-up toch wel een beetje tegen, bijvoorbeeld zondag zowat de hele dag op Muse zitten wachten (en Kasabian).

Wat waren ze goed:
Muse
Oscar and the Wolf (sfeertje in The Barn, wat zijn die gasten populair in Belgie (en terecht), trekken ook gewoon het Sportpaleis vol)
Magnus
Royal Blood (vooral zaterdag)

Met iemand meegegaan naar Dotan, maar die viel me ook 100% mee.
Red Fang en Enter Shikari niet gezien dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153940786
quote:
6s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:23 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Red Fang en Enter Shikari niet gezien dan?
Enter Shikari wel, vond ik trouwens ook erg goed. Van de week eens wat nummers van downloaden.
Red Fang wilde ik graag zien, maar die begonnen al als eerste in de middag, niet gehaald helaas...
  maandag 29 juni 2015 @ 23:25:32 #153
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153940843
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Enter Shikari wel, vond ik trouwens ook erg goed. Van de week eens wat nummers van downloaden.
Red Fang wilde ik graag zien, maar die begonnen al als eerste in de middag, niet gehaald helaas...
Als ik zondag was gegaan zou ik die twee zeker gezien willen hebben. Heb ze nog nooit gezien ook.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153940871
Ik vraag me wel serieus af wat zo'n band als The Script op Werchter doet. En dan nog wel op het hoofdpodium op een toptijd.
pi_153940897
Red Fang was erg leuk, ik heb ze nu voor de derde vierde keer gezien. :)
Helaas duurde het maar 35 minuten.

Wij hebben inderdaad ook even moeten doorstappen om 1 uur te halen!

Enter Shikari niet gezien maar komt er bekaaid af in de recensies van demorgen.be + humo.be.
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 23:38:39 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153941350
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:03 schreef Joppy het volgende:

[..]

Dat was idd waardeloos met dat lijntje. Toen ik aankwam waren de eerste paar velden net 'vol' en er zou binnen enkele minuten een nieuwe veld worden geopend (en het naast gelegen veld zou pas veel later worden geopend). Dat duurde echter iets langer en daardoor ontstond er uiteindelijk een behoorlijke massa waardoor hun systeem van telkens 10 meter openen niet werkte omdat er geen ruimte was om een tent op te zetten. En terwijl de massa aan het lijntje werd gehouden, gooiden ze doodleuk dat naast gelegen veld open. Waarbij het lijnsysteem wel redelijk werkte omdat de er minder drukte was, beetje zuur voor degenen die in de drukte stonden.

Ik was een paar jaar niet op Werchter geweest en de the hive was dus nieuw voor mij. Op zich waren de faciliteiten prima in orde en in de feesttent was de afterparty ook prima, maar een volgende keer hoef ik er niet perse weer te staan. De standjes langs de weg hebben ook hun charme en daar heb ik geen massale feesttent voor nodig.

Verder heb ik me uitstekend vermaakt op het festival, veel goede optredens gezien (royal blood, florence and the machine, Elbow, Mumford en Sons, the Cat Empire, the War on Drugs, Lenny Kravitz, Muse, Kasabian etc...).

In de tenten was het af en toe idd behoorlijk druk. En warm, wat betreft wel prettig dat het festival een week eerder dan normaal is gehouden, met de tropische vooruitzichten. Het zou wel prettig zijn geweest om ook buiten het optreden te kunnen volgen.
De programmering had over het geheel genomen weinig echte uitschieters qua populariteit, behalve muse (en oorspronkelijk foo fighters), waardoor het publiek eerder geneigd is om in de tenten te gaan kijken. En het wegvallen van enkele mainstage namen en het schuiven met de programmering heeft misschien ook wel gezorgd dat het drukker was dan verwacht in de tenten.
Ik vond het wel een nadeel dat je echt een uur van tevoren in de tenten moest zijn als je überhaupt iets van een optreden mee wilde maken. Onder andere Elbow moeten missen omdat je er met geen mogelijkheid meer in kwam. Ook Blaudzun en Kovacs daardoor niet kunnen zien -O- Wat dat betreft was de oude tent met de schermen buiten wel beter, dan kon je ook nog iets meekrijgen als je lekker lag te chillen op het gras.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153941457
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vond het wel een nadeel dat je echt een uur van tevoren in de tenten moest zijn als je überhaupt iets van een optreden mee wilde maken. Onder andere Elbow moeten missen omdat je er met geen mogelijkheid meer in kwam. Ook Blaudzun en Kovacs daardoor niet kunnen zien -O- Wat dat betreft was de oude tent met de schermen buiten wel beter, dan kon je ook nog iets meekrijgen als je lekker lag te chillen op het gras.
Ben wel een paar keer tijdens concerten waar we redelijk vooraan stonden even de tenten in en uit gegaan om naar de wc te gaan of bier te halen, en dan viel het echt op dat er buiten en aan het begin van de tent een dikke laag mensen stonden, maar als je 20 meter doorliep, dan kon je zo naar voren lopen. In de tenten in het midden en redelijk voor had je echt veel ruimte. Maar iedereen bleef juist zo bij de rand staan en de boel tegen houden.
  maandag 29 juni 2015 @ 23:44:15 #158
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153941553
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vond het wel een nadeel dat je echt een uur van tevoren in de tenten moest zijn als je überhaupt iets van een optreden mee wilde maken. Onder andere Elbow moeten missen omdat je er met geen mogelijkheid meer in kwam. Ook Blaudzun en Kovacs daardoor niet kunnen zien -O- Wat dat betreft was de oude tent met de schermen buiten wel beter, dan kon je ook nog iets meekrijgen als je lekker lag te chillen op het gras.
Ik ging meteen na Faith No More naar Elbow en met wat gewurm fors gepers kwam ik binnen, en zodra ik binnen stond was er ruimte zat. Alleen eerste nummer maar half meegekregen maar voor de rest stond ik mooi achterin de tent. Die mensen bleven gewoon voor de ingang staan terwijl je 20 meter voor je de gaten in het publiek kon zien, ik dacht ik ben toch niet gek dat ik hier blijf staan. Dan maar wat boze gezichten als je erlangs wil.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 29 juni 2015 @ 23:44:45 #159
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153941578
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ben wel een paar keer tijdens concerten waar we redelijk vooraan stonden even de tenten in en uit gegaan om naar de wc te gaan of bier te halen, en dan viel het echt op dat er buiten en aan het begin van de tent een dikke laag mensen stonden, maar als je 20 meter doorliep, dan kon je zo naar voren lopen. In de tenten in het midden en redelijk voor had je echt veel ruimte. Maar iedereen bleef juist zo bij de rand staan en de boel tegen houden.
Hier, precies wat ik zeg.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 23:49:09 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153941738
Ik zal proberen morgen wat uitgebreider te posten maar hier wat uit mijn hoofd het beste was:

- Death Cab for Cutie O+ Wat een bazenband blijft dat toch _O_
- Alt-J O+ Alleen was het wel stervensdruk waardoor je je kont niet kon keren maar het optreden was weer geweldig als altijd!
- Muse _O_ Veel oude shit, ik kende zelfs een stuk of 6 nummers niet :D
- Prodigy een feestje *O* Alleen wel jammer dat ze eerder stopte, net als Muse overigens.
- Hot Chip was top maar die bassen stonden echt veel te hard :X
- Fink was 1 van mijn hoogtepunten O+ Met Ruben Hein op de keyboard/achtergrondzang maar volgens mij had niemand dat door _O-
- Royal Blood, wat een helden zijn dat _O_ O+
- Eerste half uur Chemical Brothers was tof. Wel jammer dat ze exact dezelfde visuals hadden als 5 jaar terug.
- Damien Rice: paar nummertjes gehoord en die zijn prachtig maar altijd wel een tikkeltje saai. Na 9 Crimes weer weggegaan, is toch mijn favoriete nummer :P

Ik vergeet vast nog van alles maar dit is wat er zo het eerste in me opkomt.

Minpunten:
- Informatievoorziening die echt nul was. Allerlei afgezegde bands en verschoven acts maar dat was NERGENS terug te vinden. Vlak voor Death Cab for Cutie stond er zelfs "Next up: John Newman". Ik ben toen maar even aan de geluidstechnicus gaan vragen welke band er ging spelen, en gelukkig was dat DCFC. Maar hoe moeilijk is het om op die schermen mededelingen te doen? En begin niet over de app, daar heb je weinig aan als je telefoon leeg is :P
- De bizarre drukte rondom de tenten. Met name aan de zijkanten, als je verder naar voren ging was er plek zat :?
- De wc's die regelmatig verstopt waren. Op een gegeven moment waren er echt nog maar een paar werkende :') Gelukkig heb ik dit maar 2x meegemaakt maar toch nogal lastig :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 29 juni 2015 @ 23:51:02 #161
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153941816
En je moest betalen voor een programmaboekje die totaal niet up-to-date was.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 23:51:43 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153941834
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ben wel een paar keer tijdens concerten waar we redelijk vooraan stonden even de tenten in en uit gegaan om naar de wc te gaan of bier te halen, en dan viel het echt op dat er buiten en aan het begin van de tent een dikke laag mensen stonden, maar als je 20 meter doorliep, dan kon je zo naar voren lopen. In de tenten in het midden en redelijk voor had je echt veel ruimte. Maar iedereen bleef juist zo bij de rand staan en de boel tegen houden.
Ja precies! Bij Damien Rice ook hadden we zat ruimte maar we kwamen met moeite de tent uit :') Ik heb toen allemaal mensen verteld dat er nog zat ruimte binnen was, daar waren ze erg blij mee :)

Maar bij Elbow was het echt onmogelijk om binnen te komen, we stonden helemaal vast en er was geen beweging in te krijgen ;(

quote:
6s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:44 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik ging meteen na Faith No More naar Elbow en met wat gewurm fors gepers kwam ik binnen, en zodra ik binnen stond was er ruimte zat. Alleen eerste nummer maar half meegekregen maar voor de rest stond ik mooi achterin de tent. Die mensen bleven gewoon voor de ingang staan terwijl je 20 meter voor je de gaten in het publiek kon zien, ik dacht ik ben toch niet gek dat ik hier blijf staan. Dan maar wat boze gezichten als je erlangs wil.
Ik denk dat we net te laat waren. Er probeerden meerdere mensen er nog langs te komen maar die gaven het ook al snel op, er was echt geen doorkomen meer aan. Nu heb ik Elbow al heel vaak gezien maar anders was ik echt heel pissig geweest dat ik het had moeten missen. Beter hadden ze op de main stage gestaan!

quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:44 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hier, precies wat ik zeg.
En ik uiteindelijk ook :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 23:52:04 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153941849
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
En je moest betalen voor een programmaboekje die totaal niet up-to-date was.
Betalen? Ze werden gewoon gratis uitgedeeld bij de infostand bij de ingang :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153941935
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Betalen? Ze werden gewoon gratis uitgedeeld bij de infostand bij de ingang :D
Bij diezelfde infostand kon je je schedule updaten adhv de touchscreen schermen die er stonden. Elke ochtend even gedaan. Alleen zaterdag was redelijk geshuffled door het uitvallen van Jessie J. :)
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 23:57:17 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153942034
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:54 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Bij diezelfde infostand kon je je schedule updaten adhv de touchscreen schermen die er stonden. Elke ochtend even gedaan. Alleen zaterdag was redelijk geshuffled door het uitvallen van Jessie J. :)
Ah dat wist ik niet. Hadden ze ook beter kunnen communiceren :') Vrijdag werd er juist veel geschoven vanwege Ben Howard, DCFC veel later en Balthazar naar main stage. Wat ik wel balen vond want ik wilde beide bands graag zien maar Balthazar was geen mogelijkheid omdat ik dan bij Alt-J er nooit meer tussen zou komen :'(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 29 juni 2015 @ 23:57:56 #166
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153942052
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Betalen? Ze werden gewoon gratis uitgedeeld bij de infostand bij de ingang :D
Ik ben alleen donderdag geweest en we werden bij die infostand doorverwezen naar zo'n standje van DeMorgen. Ik heb niet betaald hoor, had al snel een foto gemaakt van een schema dat iemand anders had uitgeprint.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 29 juni 2015 @ 23:59:53 #167
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153942106
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat we net te laat waren. Er probeerden meerdere mensen er nog langs te komen maar die gaven het ook al snel op, er was echt geen doorkomen meer aan. Nu heb ik Elbow al heel vaak gezien maar anders was ik echt heel pissig geweest dat ik het had moeten missen. Beter hadden ze op de main stage gestaan!
Ja, rondom mij ook allemaal mensen die het opgaven. Dacht ik een treintje gevonden te hebben, gingen ze weer terug. Toen dacht ik ik doe het zelf wel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153942149
Ik zie dat de gehele Muse set op Youtube is geplaatst. Wat een topshow was dat he.

pi_153942294
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet. Hadden ze ook beter kunnen communiceren :') Vrijdag werd er juist veel geschoven vanwege Ben Howard, DCFC veel later en Balthazar naar main stage. Wat ik wel balen vond want ik wilde beide bands graag zien maar Balthazar was geen mogelijkheid omdat ik dan bij Alt-J er nooit meer tussen zou komen :'(
Gemiste kans inderdaad van de organisatie, ik denk dat een hoop mensen in de war zijn geweest met het programma van (inderdaad) vrijdag. Met name niet-Belgen die roaming hebben uitstaan.
quote:
6s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:57 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik ben alleen donderdag geweest en we werden bij die infostand doorverwezen naar zo'n standje van DeMorgen. Ik heb niet betaald hoor, had al snel een foto gemaakt van een schema dat iemand anders had uitgeprint.
Je betaalde 1 euro voor een Krant + Programmaboekje + Oordopjes (die je direct weg kan gooien).
Ik vond het niet zo'n slechte deal, ik heb de krant van voor naar achteren gelezen 's ochtends op de camping. :)
Daarnaast heb ik donderdag middag ook een gratis programmaboekje afgehaald bij De Morgen-stand.

Edit: nog even iets anders: ik heb nauwelijks oordopjes gebruikt. Ik had ze bij, goede kwaliteit, maar ik vond dat het geluid nergens te hard was. Ik heb naderhand geen tuitende oren gehad. Hoe hebben jullie dat ervaren?

[ Bericht 2% gewijzigd door Oidipous op 30-06-2015 00:34:06 ]
pi_153942740
Op de site van De Morgen staan wel leuke recensies van alles en mooie sfeerimpressies. Was Pharell echt zo slecht? Heb er niks van gezien, was naar Magnus, die helemaal top waren. Toen we Klub C uitkwamen bleek het geregend te hebben (niks van gemerkt) en toen we terugliepen hoorden we nog net Get Lucky en Happy, dat klonk wel aardig (vooral Get Lucky). Paste ook bij het moment, goede zin gekregen door Magnus.
pi_153942806
Ik keek vantevoren uit naar Noel Gallagher, maar die vond ik nogal tegenvallen. Maar als ik de recensies lees, dan ligt dat denk ik aan mijn staat op dat moment.
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 00:39:53 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153943147
Ik was Pharell alweer vergeten _O- :') had laatst ook al live op Pinkpop (via tv) gezien dus het was een herhaling van zetten. Het was niet slecht maar ook niet heel erg boeiend :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 30 juni 2015 @ 01:14:04 #173
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153943975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:07 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Gemiste kans inderdaad van de organisatie, ik denk dat een hoop mensen in de war zijn geweest met het programma van (inderdaad) vrijdag. Met name niet-Belgen die roaming hebben uitstaan.

[..]

Je betaalde 1 euro voor een Krant + Programmaboekje + Oordopjes (die je direct weg kan gooien).
Ik vond het niet zo'n slechte deal, ik heb de krant van voor naar achteren gelezen 's ochtends op de camping. :)
Daarnaast heb ik donderdag middag ook een gratis programmaboekje afgehaald bij De Morgen-stand.

Edit: nog even iets anders: ik heb nauwelijks oordopjes gebruikt. Ik had ze bij, goede kwaliteit, maar ik vond dat het geluid nergens te hard was. Ik heb naderhand geen tuitende oren gehad. Hoe hebben jullie dat ervaren?
Mijn vader kocht wel die DeMorgencombi, maar doppen had ie al (en ook betere) dus hoefde hij niet, krant ook niet want hij kwam voor muziek niet om de krant te lezen :') en het schema waarvoor hij dat boekje kocht was verouderd :')

Ik heb inderdaad een aantal keer vooraan gestaan zonder doppen, zonder tuitende oren. Alleen bij Marmozets had ik ze in, en The Chemical Brothers dacht ik ook. (stond ik niet eens vooraan).
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153945889
quote:
6s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:57 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik ben alleen donderdag geweest en we werden bij die infostand doorverwezen naar zo'n standje van DeMorgen.
Wij liepen ook direct naar de infostand voor een programmaboekje, maar werden ook gelijk doorverwezen naar DeMorgen.

Wij hadden graag John Newman ook gezien, maar die begon dus eerder dan dat in het boekje stond. Gemist dus.
pi_153946025
Mis mn pilsje deze ochtend!

Erg genoten met leuke mensen om ons heen. Als groep met 7 tenten was het wel even vervelend om een plekje te bemachtigen.

Verder jammer dat de douche pas om 8u open ging, waardoor er lange wachttijden waren.

Het is ook een beetje jammer dat overal geld voor werd gevraagd, een krantje mag wel bij de tenten worden neergelegd of in een bak op centrale punten kunnen worden opgehaald.

Ook het geluid op het festival viel soms tegen. Vooral bij de Chemical Brothers, waarbij de opbouw luider was dan de climax.

Ook de tenten waren vrij onbegaanbaar omdat we een paar kleine mensen hadden + geen zin in dat geduw. Daardoor veel optredens niet kunnen volgen.

Ook jammer dat de jupiler stage was verplaatst. Vorig jaar bij de eettentjes was t een leuke afleiding! Tevens werd nu de andere stage vanvorig jaar bij de containers verdrongen.

Props voor het eten bij de containers, daar stonden super goede tentjes!

Nouja, zegje gedaan en nu nagenieten met mn bruine vakantiekop.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 08:35:32 #176
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153946188
We hebben trouwens één avond gegeten bij let's Meat. Duur, maar superlekker. Hele lekkere filet, mals, jum. :9
pi_153946798
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:36 schreef De-Sombrero het volgende:
Het was weer een heerlijke editie. Enigste minpuntje aan de nieuwe Barn en Klub C was het gemis aan schermen aan de buitenkant. Verder echt kostelijk vermaakt.
Je was in België hè, die waren ze vergeten :D en das geen geintje

[ Bericht 1% gewijzigd door Luni op 30-06-2015 09:45:03 ]
pi_153946904
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik keek vantevoren uit naar Noel Gallagher, maar die vond ik nogal tegenvallen. Maar als ik de recensies lees, dan ligt dat denk ik aan mijn staat op dat moment.
Keek er niet naar uit ofzo, klonk lekker, maar meer ook niet naar mijn mening.
pi_153947353
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Betalen? Ze werden gewoon gratis uitgedeeld bij de infostand bij de ingang :D
Infostand stonden ook de afzeggingen verschuiven.
Hebben ze ook nog in mijn boekje getekend :P
pi_153947370
Damian Rice trouwens _O_
pi_153948663
Mijn top 5:
1: The Prodigy -- Eerste keer dat ik ze live zag, het was veel bass en een 'standaard' setje, maar damn wat is dat toch lekkere muziek. Helemaal los gegaan in de pit haha. Staat op 1 ivm mijn persoonlijke beleving.
2: Lenny Kravitz -- Was in opperbeste stemming, maar ik vond zijn set echt bovenverwachting goed. Erg lekker gespeeld allemaal!
3: Die Antwoord -- 2e keer dat ik ze zag. Had deze keer iets minder impact, maar nog steeds erg lekker.
4: Muse -- Eerste 40 minuten helaas gemist, maar wat ik ervan gezien heb was erg goed.
5: The Cat Empire -- Kende de hitjes, was benieuwd en positief verrast door de sfeer die ze erin kregen.

Flop 5:
1: Pharrel Williams -- Één grote playback/ sponsorshow vol met gespeelde emoties.
2. Aantal bands moeten missen omdat de tent helemaal vol zat en je er gewoon niet meer bij kon.
3: Counting Crows -- Ik vond het allemaal slordig gezongen. Hij gaf aan een kater te hebben, dit was te merken...
4: Tove Lo -- Ze zong niet slecht, performance was ook okay, maar de muziek pakte mij totaal niet en met mij zo'n beetje de hele tent.
5: Weinig goeds te eten voor een enigzins betaalbare prijs.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 12:24:52 #182
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153950180
Eten buiten het terrein was nice. :9 goede burger voor ¤3,50 ipv matige op het terrein voor 4 (!) bonnen.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 12:49:54 #183
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153950759
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Eten buiten het terrein was nice. :9 goede burger voor ¤3,50 ipv matige op het terrein voor 4 (!) bonnen.
Ik vond de angusburger goed te doen hoor.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153950890
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Eten buiten het terrein was nice. :9 goede burger voor ¤3,50 ipv matige op het terrein voor 4 (!) bonnen.
De hamburgers voor 2 bonnen op het terrein waren inderdaad net zo goed :P
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:13:36 #185
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153951385
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik vond de angusburger goed te doen hoor.
ah, die heb ik niet gehad. 😔

[ Bericht 1% gewijzigd door egeltje1985 op 30-06-2015 13:19:04 ]
pi_153951806
Ik vond de Bicky burgers (¤3.50) buiten wel lekkerder dan de ¤5,- op het terrein. Die van 4 bonnen ook niet op, maar een vriendin van me wel, en die was juist weer niet te spreken over die Angus burger. Dunno. Anyway, erg mooi festival achter de rug.

Persoonlijke top 5:
1. Patti Smith - ik wist niet goed wat te verwachten, maar fantastisch optreden _O_
2. Lenny Kravitz - bracht veel liveshow-personality mee en speelde erg strak
3. Muse - Strak gespeeld, ik vond persoonlijk dat ze wellicht nog wel iets meer hadden kunnen doen qua aankleding (animatie/vuurwerk/LEDverlichting etc)
4. Prodigy
5. Chemical brothers
De laatste 2 waren juist weer erg sterk met de visuals, het werkte wmb erg goed uit met de sets die ze speelden zo in het donker, mooi feest, goed op los kunnen gaan ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 13:42:29 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153952160
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik vond de angusburger goed te doen hoor.
echt? Een diepvriesburger (heb het nagevraagd) voor 10 euro vind ik echt belachelijk. Het was iets beter dan die burger voor twee bonnen maar echt het geld niet waard :N nee dan de la place burgers op lowlands O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:43:23 #188
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153952183
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

echt? Een diepvriesburger (heb het nagevraagd) voor 10 euro vind ik echt belachelijk. Het was iets beter dan die burger voor twee bonnen maar echt het geld niet waard :N nee dan de la place burgers op lowlands O+
Zeker zijn prijs niet waard, maar mijn vader betaalde.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 13:45:02 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153952218
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:29 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond de Bicky burgers (¤3.50) buiten wel lekkerder dan de ¤5,- op het terrein. Die van 4 bonnen ook niet op, maar een vriendin van me wel, en die was juist weer niet te spreken over die Angus burger. Dunno. Anyway, erg mooi festival achter de rug.

Persoonlijke top 5:
1. Patti Smith - ik wist niet goed wat te verwachten, maar fantastisch optreden _O_
2. Lenny Kravitz - bracht veel liveshow-personality mee en speelde erg strak
3. Muse - Strak gespeeld, ik vond persoonlijk dat ze wellicht nog wel iets meer hadden kunnen doen qua aankleding (animatie/vuurwerk/LEDverlichting etc)
4. Prodigy
5. Chemical brothers
De laatste 2 waren juist weer erg sterk met de visuals, het werkte wmb erg goed uit met de sets die ze speelden zo in het donker, mooi feest, goed op los kunnen gaan ^O^
meer aankleding bij muse? :D Heb je de confetti, zwarte ballen en visuals op de schermen gemist ofzo? _O-

Juist bij The prodigy was er weinig visueels aan maar dat maakt ook helemaal niet uit, gewoon lekker dansen *O*

The Chemical Brothers hadden inderdaad de beste visuals, dat dansende poppetje bij Hey Boy Hey Girl blijft tof, al zouden ze ook wel eens mogen vernieuwen :P
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 13:46:22 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153952252
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:43 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Zeker zijn prijs niet waard, maar mijn vader betaalde.
maar feit blijft dat het veel te duur was voor wat je kreeg :P

Het lekkerste was de pasta. Ook vier bonnen maar dan kreeg je er wel een flinke bak voor! En de poffertjes natuurlijk O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:52:23 #191
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153952383
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

maar feit blijft dat het veel te duur was voor wat je kreeg :P

Ja, maar dat weet je op festivals.

Ik vind 1 pizzapunt voor 4 munten op Pinkpop misschien nog wel erger.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153952723
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

meer aankleding bij muse? :D Heb je de confetti, zwarte ballen en visuals op de schermen gemist ofzo? _O-
Niet gemist nee, en vond ik ook wel erg gaaf :)

Ik had alleen nog iets meer verwacht, sorry, vond de visuals wat eenvoudig en beperkt :@

Ik had als referentiemateriaal 2010 Gofferpark (al was dat wel hun eigen optreden en dus natuurlijk anders) en vond het toen iets beter uitgevoerd :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_153952729
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:29 schreef ace_eleven het volgende:
3. Muse - Strak gespeeld, ik vond persoonlijk dat ze wellicht nog wel iets meer hadden kunnen doen qua aankleding (animatie/vuurwerk/LEDverlichting etc)
Als ze dat doen worden er mensen blind denk ik....
  dinsdag 30 juni 2015 @ 14:10:40 #194
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153952880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:29 schreef ace_eleven het volgende:

3. Muse - Strak gespeeld, ik vond persoonlijk dat ze wellicht nog wel iets meer hadden kunnen doen qua aankleding (animatie/vuurwerk/LEDverlichting etc)

Daar had hij het nog over tijdens een interview op de Belgische tv. Dat gaan ze bij de indoorshows volgend jaar weer doen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 14:38:23 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153953501
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:52 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet je op festivals.

Ik vind 1 pizzapunt voor 4 munten op Pinkpop misschien nog wel erger.
Dat het altijd zo is maakt het niet minder erg ;) Op Lowlands vind ik dat toch altijd wel beter, lekkere pannenkoeken en de beste burgers :9

Maar Best Kept Secret is echt het beste met eten! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Niet gemist nee, en vond ik ook wel erg gaaf :)

Ik had alleen nog iets meer verwacht, sorry, vond de visuals wat eenvoudig en beperkt :@

Ik had als referentiemateriaal 2010 Gofferpark (al was dat wel hun eigen optreden en dus natuurlijk anders) en vond het toen iets beter uitgevoerd :)
Bij hun normale show is het meer uitgebreid, inclusief Drones maar dat mocht blijkbaar niet. Als ze naar Ziggo/Goffert komen zal er ongetwijfeld meer te zien zijn :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153953808
400 euro uitgegeven zie ik :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153953855
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Ga nou niet t bijdehandje uithangen, ik vind t een kutoplossing. Heb combitickets en vind dit geen goede vervanging. Als jij dat wel vindt, prima, maar ik hoop voor je dat je geen combitickets hebt..
Wat was in uw oren wel een goede vervanger geweest? (ben gewoon even benieuwd... :) ).

ps: festivalganger sinds 1986..., dit is met voorsprong de beste vervangende act(s) die ik heb meegemaakt...
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 18:56:59 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153958629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:54 schreef Burnett het volgende:

[..]

Wat was in uw oren wel een goede vervanger geweest? (ben gewoon even benieuwd... :) ).

ps: festivalganger sinds 1986..., dit is met voorsprong de beste vervangende act(s) die ik heb meegemaakt...
Scorpion is gewoon een zeikerd :') Na 1 afzegging was de line up nog steeds hartstikke goed. Hell, na 4 afzeggingen nog steeds :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153959763
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef Leonos het volgende:
400 euro uitgegeven zie ik :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mee toch? Het is 5 dagen (woensdag en maandag half meegeteld)
pi_153959867
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:56 schreef MaJo het volgende:
goed. Hell, na 4 afzeggingen nog steeds
Na 10 ook *O*
pi_153960156
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:43 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Valt mee toch? Het is 5 dagen (woensdag en maandag half meegeteld)
tsja het ligt eraan wat je ervoor gekocht hebt...

Was alleen al omgerekend 14 muntjes kwijt voor een nieuw luchtbed :( ;(
pi_153961104
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:58 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

tsja het ligt eraan wat je ervoor gekocht hebt...

Was alleen al omgerekend 14 muntjes kwijt voor een nieuw luchtbed :( ;(
Heb nog de laatste avond een vuurtje bij een banaan gevraagd, was op het terrein nadat alles afgelopen was. Was jij misschien? :P
pi_153964206
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:35 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb nog de laatste avond een vuurtje bij een banaan gevraagd, was op het terrein nadat alles afgelopen was. Was jij misschien? :P
De laatste dag liep ik niet rond als banaan, wel liep ik na afloop rond met 2 bananen :P :D
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 22:55:19 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153964878
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:34 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

De laatste dag liep ik niet rond als banaan, wel liep ik na afloop rond met 2 bananen :P :D
Ja dat was een beetje jammer, ik al die bananen vragen of ze op fok zaten en keken ze me een beetje schaapachtig aan _O- Je was volgens mij wel licht beschaamd of niet? :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153965093
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja dat was een beetje jammer, ik al die bananen vragen of ze op fok zaten en keken ze me een beetje schaapachtig aan _O- Je was volgens mij wel licht beschaamd of niet? :D
Nee hoor, ik moest daarna alleen uitleggen wat Fok was :D
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 23:08:43 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153965358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:02 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Nee hoor, ik moest daarna alleen uitleggen wat Fok was :D
Ah, ik dacht dat je misschien niet wilde dat ze wisten dat je op fok zat ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153965763
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat je misschien niet wilde dat ze wisten dat je op fok zat ;)
Een deel van die bananen ken ik juist via het internet, dus dat zal me een zorg wezen :D
Op lowlands was het ook mooi... "Ik ga ff mensen van een forum gedag zeggen!" "Eh je gaat wat? :')"
pi_153968600
Als het niet voor niks verzet was voor de Foo Fighters, was het gewoon komend weekend geweest. Wel lekker warm.
pi_153970832
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Als het niet voor niks verzet was voor de Foo Fighters, was het gewoon komend weekend geweest. Wel lekker warm.
Lekker warm? Serious?
pi_153971574
Het was afgelopen weekend al warm genoeg :P
pi_153971718
Battle for the sun was afgelopen weekend al een drama. ;(
Altijd lekker als het donker gaat worden O+
pi_153972106
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 07:18 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Lekker warm? Serious?
Nee, grapje...
pi_153972370
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:09 schreef Leonos het volgende:
Battle for the sun was afgelopen weekend al een drama. ;(
Altijd lekker als het donker gaat worden O+
Hadden we maar Placebo ;(

Had die banaan trouwens een vuurtje voor je? :D
pi_153972525
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:53 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Hadden we maar Placebo ;(

Had die banaan trouwens een vuurtje voor je? :D
Jup en een biertje. Want muntjes waren op :P
pi_153972724
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:01 schreef Leonos het volgende:

[..]

Jup en een biertje. Want muntjes waren op :P
^O^
  Moderator woensdag 1 juli 2015 @ 10:28:30 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153972946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:53 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Hadden we maar Placebo ;(

Had die banaan trouwens een vuurtje voor je? :D
Ik krijg net foto's van mijn groep doorgestuurd, zit er een foto tussen met allemaal bananen op de achtergrond _O- :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153973219
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik krijg net foto's van mijn groep doorgestuurd, zit er een foto tussen met allemaal bananen op de achtergrond _O- :')
Niet te missen :+ mocht je die foto willen delen... pm :D
pi_153973244
Neeee! Gewoon hier hoor! :Y niks pm O-)
  Moderator woensdag 1 juli 2015 @ 10:45:11 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153973269
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:42 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Niet te missen :+ mocht je die foto willen delen... pm :D
Doe ik :D (morgen ;))

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Neeee! Gewoon hier hoor! :Y niks pm O-)
Wie weet :P
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153973368
Show your bananas *O*
pi_153973461
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Show your bananas *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153974584
Ik heb nog ongeveer 30 bonnen. Maar die zien er elk jaar hetzelfde uit, dus die zijn denk ik volgend jaar ook nog geldig? Weet iemand dat?
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:01:26 #223
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153974895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nog ongeveer 30 bonnen. Maar die zien er elk jaar hetzelfde uit, dus die zijn denk ik volgend jaar ook nog geldig? Weet iemand dat?
:o Dat is veel! En ik weet niet of ze volgend jaar nog geldig zijn...
pi_153975806
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nog ongeveer 30 bonnen. Maar die zien er elk jaar hetzelfde uit, dus die zijn denk ik volgend jaar ook nog geldig? Weet iemand dat?
Haha lekker. Wij hadden maandag ontbijt voor 15 bonnen per persoon :p.

Lijkt me sterk overigens, ivm namaak.
pi_153975876
Toch waren ze vorig jaar precies hetzelfde volgens mij. En er staat ook geen jaartal op.
  Moderator woensdag 1 juli 2015 @ 13:48:43 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153977493
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:43 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Haha lekker. Wij hadden maandag ontbijt voor 15 bonnen per persoon :p.

Lijkt me sterk overigens, ivm namaak.
Wat voor ontbijt heb je dan? :o :D

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch waren ze vorig jaar precies hetzelfde volgens mij. En er staat ook geen jaartal op.
Volgens mij zijn ze al jaren hetzelfde :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_153977931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat voor ontbijt heb je dan? :o :D

[..]

Volgens mij zijn ze al jaren hetzelfde :Y
Ja he, dat dacht ik ook. Dan ga ik ze bewaren (om waarschijnlijk volgend jaar te vergeten mee te nemen...).
pi_153980395
Anders gooi je 75 euro weg ;(
pi_153980770
Ja zonde. Maar niet alleen van mij, bij elkaar gelegd en nog over.
pi_153983506
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat voor ontbijt heb je dan? :o :D

[..]

Volgens mij zijn ze al jaren hetzelfde :Y
Viel nog best mee, 2 broodjes ei, wat croissantjes en drinken
pi_153983663
Mijn derde Werchter, 't was weer heerlijk. Ben al dagen canvas aan het terugkijken :) :)

Top:

- MUSE!!
- Kasabian
- Mumford and Sons
- Angus & Julia Stone
- Florence and the Machine
- Balthazar
- Counting crows
- James Bay
- The war on drugs
- Hozier
- Lenny Kravitz

De zon en de pintjes en de super toffe aardige mensen allemaal :)

Min:

Ehhhh, krappe tent maar dat is alles :P
pi_153990582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Scorpion is gewoon een zeikerd :') Na 1 afzegging was de line up nog steeds hartstikke goed. Hell, na 4 afzeggingen nog steeds :D
En bedankt MaJo. Zie je wel weer bij de T2000 :')

Burnett: er was moeilijk een goede vervanging te vinden denk ik, FF zijn tamelijk uniek. Ikzelf had de Editors/Pearl Jam wel zien zitten, met Blur als absolute topvervanger, maar compleet onhaalbaar binnen deze tijd. Maargoed, ik heb lekker naar Oscar and the Wolf en Elbow gekeken, en me daar prima vermaakt :)
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_153991638
Van mij had vooral het Jupiler stage-gedeelte vaker ingeroosterd mogen worden. Erg gezellige hoek!
  donderdag 2 juli 2015 @ 01:00:02 #234
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_153994064
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_153994501
quote:
Je had hem een paar jaar geleden moeten zien tamboerijn spelen bij Pearl Jam op Werchter! Nog nooit iemand zo tekeer zien gaan met zo'n ding. Toen was hij daar met Them Crooked Vultures.
pi_153997100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 01:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Je had hem een paar jaar geleden moeten zien tamboerijn spelen bij Pearl Jam op Werchter! Nog nooit iemand zo tekeer zien gaan met zo'n ding. Toen was hij daar met Them Crooked Vultures.
dit 8-)
dat geluid bij TCV toentertijd, heb nog steeds last van mijn oren :D
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 08:48:23 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153997465
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Viel nog best mee, 2 broodjes ei, wat croissantjes en drinken
Voor 35 euro? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

En bedankt MaJo. Zie je wel weer bij de T2000 :')

Burnett: er was moeilijk een goede vervanging te vinden denk ik, FF zijn tamelijk uniek. Ikzelf had de Editors/Pearl Jam wel zien zitten, met Blur als absolute topvervanger, maar compleet onhaalbaar binnen deze tijd. Maargoed, ik heb lekker naar Oscar and the Wolf en Elbow gekeken, en me daar prima vermaakt :)
Niet zo serieus nemen joh :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154080322
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nog ongeveer 30 bonnen. Maar die zien er elk jaar hetzelfde uit, dus die zijn denk ik volgend jaar ook nog geldig? Weet iemand dat?
Hopen dat Coca Cola ze nog sponsort..., en dan die kant omhoog houden...
  zondag 5 juli 2015 @ 23:40:09 #239
420315 AdmiralGeneral_Aladeen
Hail the Dictator!
pi_154103184
4e keer Werchter voor mij alweer. Miste toch wel de grotere headlines dit keer, zeker na uitvallen van de FF. Wel weer lekker om 's middags gewoon niet de hele tijd van stage naar stage te lopen, maar gewoon eens lekker te liggen in de wei naast de main met een paar koude biertjes. Zoals bij Marley jr, heerlijke chillheid.

Tops:
-First Aid Kit. Twee lekkere wijven (vooral die blonde) met gouden stemmen. Heel chill
-Oscar and the Wolf. Echt hele goeie band, hoop nog veel van ze te horen.
-Royal Blood. Tot de donderdag nog onbekend voor mij, maar wat een geweldige harde muziek maken die gasten. Gelijk fan en zaterdag weer gegaan.
-The Cat Empire. Heerlijk vrolijke chillmuziek. Gaat hier vaker op.
-Lonely the Brave. Paar nummers van gehoord maar klonk heel vet.
-Kovacs. Lekkere muziek van deze Nederlandse band. Zangeres zeer goed bij stem en de act met de telefoon vond ik bruut.
-the Prodigy. Heerlijke set, stond frontvak en heb alleen maar gebeukt op die beats van ze. En pit van 20-30m doorsnee was gewoon episch.
-Dotan. Zanger stond de hele show zichtbaar te genieten. Heel chill.
-Muse. Superstrakke show weer. Gaaf dat er veel oude nummers werden gespeeld.
-Kasabian. Een van de beste shows van t festival. De Britten stonden lekker te spelen.

Flops:
-Rise Against. Mastering van t geluid was om te janken. Veel te harde bases waardoor gitaar en stem wegviel.
-Magnus. Zelfde als RA. Verder weinig bijzonders. Tom mag van mij lekker bij dEUS blijven.
-Pharrell Williams. Is al genoeg over gezegd: hoort wat mij betreft niet thuis op RW.

Al met al leuk festival gehad. Wel jammer dat er weinig elektronische was dit jaar. Miste de Netsky en Major Lazer (die wel op pukkelpop staan) van voorgaande jaren wel.
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
pi_154108046
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:

-Magnus. Zelfde als RA. Verder weinig bijzonders. Tom mag van mij lekker bij dEUS blijven.

Ga je mond spoelen! Magnus was ongeveer het beste van heel Werchter! Maar ik kan me voorstellen als je ze niet kent en de nummers niet kent dat het de eerste keer best moeilijk is om in te komen. Tom ging helemaal uit zijn plaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')